Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Nem adom a Katonát

2019.12.08. 00:06 | jotunder | 230 komment

 

       Tizenötödik éve járok a Katonába. Meg az Örkénybe, meg a Radnótiba, még a Nemzetibe is, oda már ritkábban, de azért még mindig többször, mint egy átlagos fideszes közíró vagy helyettes-államtitkár. Valahogy főleg a Katonába járunk, szerintem már ismernek bennünket, mi vagyunk azok, akik háromnegyed hétkor megjelenünk, és akkor derül ki, hogy a Kamrában van az előadás. A Kamra mellett van egy kis hely, nézi az ember ahogy a Tasnádi Bence vagy a Nagy Ervin bejön meginni egy kávét, ahogy Ónodi Eszter nagyon komoly arccal megy le a lépcsőn a színházba. Akkor érkezem meg Pestre, amikor beülök a színházba és elkezdődik az előadás.

         Ezt akarják most elvenni tőlem. Mondjuk már kurvára megszoktam, én ugyanis a CEU-ban is tanítottam, egy akadémiai intézetben dolgoztam, tényleg kár, hogy nem volt magánnyugdíjbiztosításom mert akkor meglenne a Grand Slam. 

          Amikor egy ilyen Kocsis Máté nevű próbálja tőlem elvenni a színházamat, akkor valahogy mindig eszembe jut Albert Pierrepoint, nyilván azért, mert egy bizonyos előadásban, amit a Gothár rendezett, és ezért ugye, szóval Máté Gábor játssza az Albert Pierrepointot, már egész jól van a mi drága jogi képviselőnk is, kicsit még lila az arca, de már egészen egyenletesen veszi a levegőt. 

          Az van, hogy nem feltétlenül adnám most oda a Kocsis Máténak a színházamat. Eszébe jut az embernek a Kádár János, aki azért mégsem egy Orbán szintű kisöbű felcsúti diktátorocska volt, hanem egy egészen valóságos, hogy ő mire gondolhatott, amikor megtudta, hogy Kaposvárott pont 25 évvel 1956 után a Máté Gábor a Marat/Sade monológját pont a Corvin-köz fotója előtt találja elmondani. Nem volt boldog, de végülis nem csinálta ki a színházat. 

      A Bezerédi Zoltán és Pogány Judit mesélt erről a kaposvári sztoriról az Anikóék régi színházában, amiről eszembe jut, hogy először Bezerédi meg Pogány és aztán hirtelen Demeter Szilárd, próbálják ezt vizualizálni. Az van, hogy ezek a Demeter Szilárdok, Békés Mártonok, minden rendű és rangú megadják azt gondolják, hogy kurva tehetségesek. És csak annyi az egész, hogy tévednek. Nincs harag (van), de annyira elbaszottul tehetségtelen vagytok kedves  Szilárd és Márton, hogy az nekem fizikailag fáj, mondjuk egyszer nektek is fog, de ezt a vonalat inkább hagyjuk. 

       Mondom, nem adnám a Katonát, mert már eleget kaptak, ezt most hagyják békén.

        És itt nem arról van szó, hogy kell egy liberális színház. Mert nincs liberális színház. Fogalmilag nincs. Ahogy liberális matematika sincs.  A Vidnyánszky színháza sem konzervatív színház, sőt nem is rossz színház, csak nincs a helyén, mert a Vidnyánszky, aki egy mocskosul tehetséges ember, mérföldekkel a demeterszilárdok felett, meg van zavarodva attól, hogy most hatalomban van  és mégse megy a dolog. Nyugodj már meg Attilám bazmeg, szeretünk mi, a magunk módján, de állítsd le magad, mert tisztességes ember ilyesmiben nem vesz részt. 

        Nem kéne ezt most odaadni, pont ezt már nem. Azt adjuk oda, ahogy bejön Keresztes Tamás Ascherként, vagy ahogy Kocsis Gergelynek fáj az egész Platonov, ahogy Pelsőczy Réka és Pálmai Anna ölik egymást a Petra von Kantban, esetleg visszamenőlegesen elvennék azt, ahogy eltaknyol a bicajjal Szirtes Ági a Portugálban? Mire kell nekik egy színház, amikor ők egy végtelenített Nélküledet akarnak hallgatni szlovák whiskyvel, liliseggel, szotyival, miközben nézik, hogyan veri meg a magyar válogatottat a Tonga szigetek? 

     Ha ezt most elveszik, akkor mindent el fognak venni. Mindent. Az egész kibaszott életemet el fogják venni, nem lesz hová hazajönnöm. Ezt most nem adom, ezt már nem.  

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr6315343006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lobaszopiatej 2019.12.09. 21:00:23

A frissen épült stadionokba kell járni, nem pedig ballib fogdosós színházakba !

seol 2019.12.09. 21:04:11

@fortin2:

Ennek valóban meglehet a veszélye.

"Logikája" persze kényelmetlenül hasonlít bizonyos zsidózásokéira -- mondjuk az erre fogékonyokat ez nem fogja különösebben zavarni.

Pelso.. 2019.12.09. 21:33:44

Elhunyt Ormos Mária.
A világ kicsit szegényebb lett.

Pelso.. 2019.12.09. 21:37:16

Pardon, nem ehhez a témához szántam.

kuksi 2019.12.09. 21:39:14

@jotunder:
Bodor Ádám más generáció, más sors, más szellem.
Pontosan tudja mit jelent a hatalommal szembeszegülni. Ma a hatalom kihasználása a mottó.
Egyébként:
hvg.hu/itthon/20191209_kormanytamogatas_erdely_szinhaz_tarsulat_eloterjesztes_kultura_torvenycsomag

kuksi 2019.12.09. 21:56:12

@seol:
Nem a származás, hanem a hatalomhoz viszonyulás.

Mogorva () · https://peremvilag.blogspot.com 2019.12.09. 22:12:12

@jotunder:
@Naaaa!:
Elhiszem, hogy jó volt. Nekem ez is kimaradt, sok minden kimaradt sajnos, de ez ilyen. A lényeg az, hogy szerettem a szinkronjait, és annyi változott mára, hogy amiatt, amilyenné ő lett, már nem köszönnék rá mondjuk a boltban. Nem mintha fenyegetne engem az a veszély, hogy egyazon boltba járunk, de na.

A hirtelenjében kiherélt törvényjavaslatról megint az jutott eszembe, hogy olyan regésen ősmagyaros... Visszafutás középen, látványosan, oldalról pedig már azt nézik a szárnyak, hogy kellőképpen széthúzódott-e a megittasult ellen. És ha igen, akkor puffbazmeg.
Márpedig, az ő szemszögükből nézve, itt "ellen" van.

flort 2019.12.10. 05:19:02

@Kettes: @ámbátor: @Mogorva (): bizonyára ránézett valaki a naptárra és rájött, hogy a BL forduló mellett lesz ma egy meghallgatás is, ahol kellemetlen kérdések kerülnének elő:

index.hu/kulfold/eurologus/2019/12/09/hetes_cikk_masodik_meghallgatas_varga_jogallamisag/

majd megoldják, nincsenek illúzióim

kemény keleti kommentelő 2019.12.10. 05:34:00

@flort: A különös hirtelenséggel három nap alatt átírt és megszavazott kulturális törvény jó alap lesz, ahonnan elinduljanak.

citrix 2019.12.10. 07:20:11

@CoolKoon: A párttal, a néppel egy az utunk, jelszavunk munka és béke. Ráillik a fidesz ars poeticájára? Teljesen. Tehát bolsevista párt? Igen.

kisa 2019.12.10. 08:25:51

@citrix: A népet nyugodtan kihagyhatod...

nerángass 2019.12.10. 08:40:08

@fortin2: @jotunder: A határontúliak nyilván nem érzik a bőrükön a m.o- i anyagi vonatkozású megszoritásokat és egyébb zaklatásokat, sőt, egyrészük jelentős pénzbeli előnyök élvezője ( „demokráciaközpontok”, egyházak, gazdák, tanügyi intézmények, sport stb ). A közelmúltban valamelyik román halljakend hivatalosan tiltakozott a magyar külügyben az erdélyi gazdák „aránytalan” ( úgymond nem uniós szabályok mentén lefolytatott ) pénzbeli támogatása ellen. Ha nem is kimondottan az a szándék – bár miért ne lehetne ? – hogy „lekötelezze” a határontúliakat, az eredmény világos : egy olyan hinterland épűl, ahonnan hálás szavazatokat várnak ( eddigi eredmények alapján, nem hiába ). Ezek a szavazatok alkalmasint ( hehe ) ellensúlyozni hivatottak azokat a belső szavazatokat, amelyek várhatóan csökkenni fognak, ahogy a csavar fordul még egyet. Tényleg piszkos ügy, mert aránytalan, mértéktelen, méltánytalan és szándékosan ferde ( a fenti quid pro quo miatt ). Ráadásul egyéb haszna is van, aki megemlíti, az helyből nemzetietlen és áruló. A csúcspéldák, a baltanyelek időket átvészelő és oldalfüggetlen alfaja ellen semmit sem lehet tenni, ők minden kor és rendszer szorgos munkásai, „földművesei” : ők az őrök a gulágban, ők a párttitkár a téeszben, a keretlegény, a különitményes, a házmester, a rendőrminiszter, a kulturális népbiztos : az ur-pribék.

citrix 2019.12.10. 08:46:44

@kisa: A "nép" és némi matekozás/külföldi szavazatok/választókörzet átrajzolás nélkül nem nyertek volna kétharmadot amivel gyakorlatilag kontroll nélküli teljhatalom birtokába került Orbán. Azt is tudjuk a történelemből hogy semmi se tart örökké, a fideszes pártállam se.

közösperonos átszállás 2019.12.10. 08:57:36

@fortin2: "könnyen (ki)használható propaganda-szöveg lesz"

Ha az erdélyi (határontúli, de hát tudjuk) dominanciának van oka (és van), akkor az kritizálható is.

Hogy ez eddig nem igazán történt meg, az nyilvánvalóan a "baloldal" (whatever it may mean) visszafogottságának, balfékségének, kulturáltságának stb. tudható be. Valóban, nem biztos, hogy ez mindig így lesz, de a különbség a Fidesz vs. nemfidesz "oldalak" között igencsak szembetűnő.

balmoral 2019.12.10. 09:55:07

A Brit szigeteken kétféle mókus van. Eredetileg csak egy volt, a mi jól ismert és szeretett európai mókusunk (Sciurus vulgaris), a maga vörös, vagy fekete bundácskájával és hetyke szőrpamacsaival a fülén, (hogy ellenségei hiúznak nézzék). De 1876-ban betelepítették az észak amerikai szürke mókust, mert az is milyen aranyos. A szürke mókus (Sciurus carolinensis) a vörösnek közeli rokona, csak az éghajlatváltozás, kontinensvándorlás, Bering-szoros, meg hasonló nem várt történelmi események ("Vesszen Bering!") következtében a populációk elszigetelődtek, és új fajok keletkeztek. Az amerikai zordabb körülmények között szocializálódott. És amikor Angliába került, kiderült, hogy nagyobb testével, hatékonyabb emésztőrendszerével (meg tudja emészteni az éretlen magvakat és gyümölcsöket is), de főként agresszívabb, pofátlanabb, mondhatni gátlástalanabb életmódjával - melyről ugye nem tehet, mert ilyenné tette a környezete - kiszorítja élőhelyéről a mi kis ugribugri vörös mókusainkat. Tanulság nincs.

Amergin Glúingel 2019.12.10. 10:00:16

Jó volt a tegnap esti tünti :)

CoolKoon 2019.12.10. 10:56:33

@citrix: Tetteiben igen, de ideologiajaban nem. Ezert irtam, hogy kereszteny-kommunista part.

Dárnok 2019.12.10. 11:33:10

@OoOoOo: Ez most hogy? Ki kerül a magyarkodó pokolba?!

Dárnok 2019.12.10. 11:41:54

@CoolKoon: Tudod a frankót. Persze, ha én is egy kúl kun lennék... :)

CoolKoon 2019.12.10. 11:51:45

@Dárnok: Igen, tobbet tudok a dologrol, mint olyasvalaki, aki nemcsak hogy baromsagokat beszel, de szemmel lathatoan csak az a celja, hogy a hataron tuliakat fikazza, mintha ok tehetnenek arrol, hogy partunk es kormanyunk a magyar kulturat is be akarja zuzni.

Sanko13 2019.12.10. 12:21:52

@whale: "Me too" ;-) Az elsők között mentem regisztrálni, hogy manyup tag maradhassak.

Sanko13 2019.12.10. 12:31:09

@Kettes: Ez durva csúsztatás, nem csak pedofilok vannak a katolikus papok között!!
Vannak melegek és van akinek házvezetőnője van... :-D

netukki 2019.12.10. 12:41:05

Elírás? Vagy Freud bácsi szerint l az állam átveszi az MMA irányítását is, mert azok is belepofáztak a Vezér dolgába:

»Fekete Péter, a Magyar Művészeti Akadémia vezetője a társaság közleményében azt kérte, hogy az alap forrásait inkább a függetlenek támogatására fordítsák, és ne az állami, önkormányzati intézményekre«

magyarnemzet.hu/belfold/kifulladt-ellenzeki-vadak-a-kultura-finanszirozasarol-7573550/

kisa 2019.12.10. 12:53:27

@citrix: Nem kifejezetten erre gondoltam, hanem arra, hogy a "nép" magasról le van sajnálva. Főleg, ha nem urambátyámsógoromvejem. A néppel nem egy az útjuk, mert a nép alkalmasint nem fog tudni kiadatásmentes szigetekre költözni zsíros svejci bankszámlával a háta mögött.

citrix 2019.12.10. 13:29:14

@kisa: Három célra kell a "nép" a fidesznek: 1. legyen kit hülyíteni 2. legyen aki tejel a Lölőknek és vejeknek/apósoknak 3. legyen aki oda húzza az X-et a választáson mert óriásplakátokon nevelkedett fogalmatlan fajankó.

ámbátor 2019.12.10. 13:55:38

@citrix: Az 1 nem cél, hanem eszköz ami által 2. és 3. elérhetö.

OoOoOo 2019.12.10. 19:07:19

@Dárnok: hogyhogy ki. hát aki nagyon megérdemli. de hát hatalmas buli lesz hallod.

Pintér beígérte Balázs Péter rendezéseit, sztem a kurvateheccséges Vidnyapapa fogja sorolni az érveit, hogy őt miért nyomják még mindig el.

Mondjuk ha egymásra rakjuk a kettőt, és egyszerre nyomják, lehet, hogy elviselhetőbb.

eszti..... 2019.12.10. 21:08:48

@nerángass:

Véleményem szerint nemcsak szimpla szavazóbázis kiépítése zajlik a hátországban, hanem a határon túliak radikalizálódásának támogatása, felgyorsítása.
Amennyiben tovább folytatódik ez a trend, néhány éven belül terítékre kerül az autonómia, majd az elszakadás.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.12.10. 21:19:56

@eszti.....: Izgalmas versenyfutás lesz ez: előbb basszák-e ki Magyarországot az EU-ból, mint hogy a romániai magyarok kapnak egy irgalmatlan sallert vagy fordítva?

Grrr 2019.12.10. 21:36:02

Csak en passant: a derék erdélyi magyarság - egy vérmesebb része - Nyirő Józsefről nevez el általános iskolákat, termeket és utcákat. Arról még Magyarországon is elég tág konszenzus van, hogy németbarát volt, a náci-nyilas hatalmat tevőlegesen támogatta (Kövér ebben a körbe nem beszámítható. Meg amúgy sem.), a nyilas csonka parlamentben képviselő volt. Az MTA még meg nem támadott állásfoglalása miatt az anyaországban nem is szabad róla semmit elnevezni. Szóval van még itt potenciál jobbra...

Grrr 2019.12.10. 21:39:07

@Kettes: Kizárni azért nem lehet senkit az EU-ból, nincs rá jogi lehetőség. A TEU 7. cikkely szerint fel függeszteni a szavazati jogát - és nyilván ebben az esetben egy még elfogadandó jogállamiság-klauzula alapján nem adnának kohéziós forrásokat sem.

eszti..... 2019.12.10. 22:02:09

@Kettes:

Ahogy @Grrr: írta, az unióból nem lehet. Viszont a V4 azonnal szétesik, amennyiben tovább hergelik a szlovákiai magyarok nélküledre ringatózó részét.
Vége lesz a nagy kelet-európai szövetségnek. :)))

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.12.10. 23:35:02

@Grrr: Nincs rá jogi lehetőség!!! :-DD

Lol.
1773-ban az amerikai gyarmatoknak nem volt jogi lehetőségük kilépni a brit birodalomból.
1939-ben Hitlernek nem volt jogi lehetősége megszereznie a kelet-európai életteret.
1989-ben Hornéknak nem volt jogi lehetőségük kiengedni a keletnémeteket.
1991-ben Szlovéniának nem volt jogi lehetősége kilépni Jugoszláviából.
2014-ben Oroszországnak nem volt jogi lehetősége annektálni a Krímet.

Nem aggódom a jogi lehetőség hiánya miatt. :-))

Grrr 2019.12.10. 23:42:50

@Kettes: Hitler Németországához hasonlítod az EU-t? Vagy Putyin Oroszországához?

kemény keleti kommentelő 2019.12.11. 04:56:43

@eszti.....: Igen. Nagyon jó, ha odafigyelnek az Orbán féle támogatásokra annak a fényében, ahogy a kultúratörvényt indokolják.
Aki a pénzt adja - a fidesz - annak van beleszólása a vezetésbe, és a működtetésbe a támogatás arányában.
Ugye erről beszélnek a színházak és más intézmények fönntartásakor.
Na, erről beszélnek mindig.
Hogy valamit mindig akarnak a pénzükért. Olyan nincs, hogy csak úgy adnak.

A Horthy kultusszal kapcsolatban meg nagyon igaza van a szerzőnek.
A horthysta politika, ha van ilyen, egyértelműen a nagymagyarország területi terveiről szólt.
A nagymagyarország a szélsőjobboldal akarata. És Orbán rendszere szélsőjobboldali és birodalmi terveket kovácsol.
Még ha erről kevésbé esett is szó eddig.
A Krím annektálása alatt nagyon lapítottak. Valószinű, hogy valahogy így képzelik.
Nato és eu egyetértéssel a lakosság népszavaztatásával.
Tuti, hogy ez a cél.
Nélküledre fognak bevonulni.

Pelso.. 2019.12.11. 05:08:58

@eszti.....: Radikalizálódás, az nem lenne egyszerű.
A román államnak kemény válaszai lennének a kinti magyarok kárára, persze a fidesznek ez nem számít.
Az autonómiát meg inkább ne emlegesse senkit, e téren még valamennyi fegyveres konfliktust sem tartok kizártnak.

kemény keleti kommentelő 2019.12.11. 05:15:27

Hogy a kurvapecér fideszesek mit akarnak a színházakban a pénzükért, azt meg nagyon emlegetik a szájbarágóik. A ló néz, a csikó lát.

Pelso.. 2019.12.11. 05:19:30

@kemény keleti kommentelő: Nézd, ez képtelenség, hogy a NATO és az EU támogasson ilyesmit, mint példára , a következményekre gondolj.
A románok meg nem hagynák, hogy egyáltalán népszavazásig eljusson az ügy.
Annektálni meg az erősebb tud, az nem mi vagyunk.

kemény keleti kommentelő 2019.12.11. 05:21:50

@Pelso..: Csak osztogatnak, osztogatnak. A román politikusoknak és a román gazdáknak is. Aztán majd lesz egy népszavazás. Így képzelik szerintem.
Persze ehhez kell még Románia legyengítése is. Némi belső konfliktus támogatása, miegyéb. Ahogy Ukrajnában. Az ukrán módszer.

kemény keleti kommentelő 2019.12.11. 05:32:14

@Pelso..: Trump perében is ott van Orbán, aki Ukrajnáról beszél, és nagy a meggyőző ereje. Trump pedig nagyobb országot irányít, mint Románia. Aztán mégis vevő volt rá.

Pelso.. 2019.12.11. 06:30:43

@kemény keleti kommentelő: Ukrajna ügyében mit ért el konkrét eredményt OV?
A sz@rkavarás nem számít annak.

Muad\\\'Dib 2019.12.11. 06:39:36

@kemény keleti kommentelő:
Nyilván óriási bolt lenne Vitának Erdély, 5 millió románnal akik abszolút rühellik a fityeszt. Ne marháskodj, rémálmaiban jön elő, hogy bármilyen területet kapjon Magyarország.

kemény keleti kommentelő 2019.12.11. 07:39:13

@Muad\\\'Dib: Én nem vettem észre, hogy Orbán erdélyi útjai alkalmával a románok tiltakoztak volna. Úgy jár-kel, mint a saját földjén.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.12.11. 08:36:56

@Grrr: Simán. A jogi lehetőségek emberi konstrukciók, ha van rá akarat, meg lehet őket változtatni. És ha balhé lesz belőle? Nos, akkor is.

Dárnok 2019.12.11. 11:08:10

@balmoral: Első reakcióm, hogy frappáns, végre etológia! A második, hogy talán mégse rágcsálókkal... A harmadik, hogy vajon minden zsidó örömmel szavaz a szélsőjobbra?

kemény keleti kommentelő 2019.12.11. 11:37:20

És már meg is van az új kultúrtörvény felcsútról Budapestnek.

OoOoOo 2019.12.11. 12:06:29

most, hogy lezajlott valamennyire ez az egész, megint beírom ide, amit már többször: egyedül a független színházak érnek valamit, esztétikai és minden tekintetben.

Ízlelgessük azért a Katona igazgatójának pár hónappal ezelőtti interjúját, jó visszaolvasni:
hvg.hu/kultura/20190924_Szo_szerint_vettuk_a_Muppet_Showt__Mate_Gabor_a_Trumprol_szolo_szindarabrol

Vagy ezt, gyönyörű már a cím is:
szinhaz.hu/2017/08/08/mate_gabor_a_katonanak_nemcelja_a_politikai_batorsag

És ezek után is megkapták a selyenzsinórt a seggükbe. Azért persze, hogy felröhög az ember, hiába van velük meg tüntet értük. :-))

OoOoOo 2019.12.11. 12:12:56

Máté Gábor amúgy nem tud hibázni így visszaolvasva az interjúkat:
24.hu/kultura/2019/11/09/mate-gabor-nem-egeszseges-hogy-ma-mar-mindennel-kapcsolatban-feket-tartunk-magunk-elott

Gothár ügyről már tudott, csak még nem robbant:
"Szerintem nem egészséges, hogy ma már mindennel kapcsolatban féket tartunk magunk előtt. Ez mindenkit bekorlátoz. Amerikában például már egy óvodást is feljelentettek zaklatásért."

Zseniális.

balmoral 2019.12.11. 12:45:22

@Dárnok: Nem értelek. Én a mókusokról írtam. A mókusok rágcsálók. Én nem szavazok a fideszes.

balmoral 2019.12.11. 12:46:28

A fideszre természetesen. Mármint nem.

kemény keleti kommentelő 2019.12.11. 12:50:16

@OoOoOo: Gondolom, akkor ezek szerint politikai feladatot teljesített, hogy ezzel a régi zaklatással pont most vádolta meg Gothárt. Ezzel most a Katona lett a törvény apropója és egyúttal az áldozat, akit meg kell védeni a kormánytól. Ravasz. Vidnyánszkij berobban, a többi kőszínház meg behúzza fülit-farkát és nem nyilatkozik.
Nem olyan eccerű igazgatni egy intézményt 10 évig tarlós alatt, hogy közben ne váltson le, ugye. És micsoda pénzek mennek el a visszacsorgatáskor is.
Kovácsné Dely Katalin, gazdasági igazgató, 600.000,-, 40%, 4.000,- ... Dr. Mattyasovszky- Zsolnay Bence, adminisztratív igazgató, 580.000,-,

kemény keleti kommentelő 2019.12.11. 13:03:58

@OoOoOo: Ez is jó... a hirtelen távozó szürke eminenciás...
"Csak azért kérdezem, mert ha arra gondolok, hogy ki vezeti a Katonát, akkor az jut eszembe, hogy Máté Gábor. De most, hogy látom az arcát is, azért az adminisztratív igazgató nagyon fontos posztnak tűnik.

A működésünk során létrejött itt egy modell, amelyben ő maximálisan meg tudta valósítani azt, amit egy színházi ügyrendben meg lehet. Szabad kezet és bizalmat kapott tőlem. Nagy terhet vett le a vállamról, nyugodtan tanulhattam például a szövegem, mert tudtam, hogy kézben tart mindent."

OoOoOo 2019.12.11. 13:10:32

@kemény keleti kommentelő: én a valószínű konteók nagy hìvője vagyok. Valószìnűtlen konteóktól távol tartom magam.

kemény keleti kommentelő 2019.12.11. 13:18:39

@OoOoOo: Persze. Mert biztos olvastál valami nyomós okot, hogy miért az önkormányzati választás után jött elő a Gothár egy éves ügyével. Én nem nagyon olvastam a sztorit.

kemény keleti kommentelő 2019.12.11. 13:58:43

drive.google.com/file/d/1-vs-B_zBtWLL6_JoNSfj628XLAcJ9f-L/edit
"
8. Vitás kérdések...
Az előterjesztés korábbi változatát 2019. október 29-i Közigazgatási Államtitkári Értekezlet, valamint a 2019. október 31-i Stratégiai és Családügyi Kabinet megtárgyalta. Jelenleg vitás kérdés nincs.
"

Szóval a kronológia....

2019. október 14. Meglepő eredmény az önkormányzati választásokon

2019. október 29. Közigazgatási Államtitkári Értekezlet

2019. október 31-i Stratégiai és Családügyi Kabinet megtárgyalta.

2019. november 19. A Katona József Színház közleménye, hogy egy munkatárs...

...Kocsis Máté ideje

2019. december 3. Kormányzati előterjesztés

2019. december 8. Nyilvánosságra hozzák

…. Vidnyányszki ideje

2019. december 8-9. éjjel Benyújtanak egy másik törvényjavaslatot.

2019. december 9. Tüntetés.

2019. december 11. Elfogadják az új törvényt.

….
Csak két hónap, és a kézben lévő adatokból lezavartak egy kampányt és megtartották a régi színházi pénzcsapokat.

OoOoOo 2019.12.11. 16:04:57

@kemény keleti kommentelő: fényévekkel vagyok úriemberebb, mint bárki akinél elszakad a cérna és beszól neked. Ezt így nyilvánosan, magunk közt. Máté okosan akart opportunista lenni, sokadik ilyen nagyokos baszik rá. Ennyit mondtam.

Most jött elő a színésznő.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.12.11. 17:03:20

@kemény keleti kommentelő: te nem vagy normalis. komolyan :( megvan, hogy darabokra akarjak szedni?

OoOoOo 2019.12.11. 22:27:34

atv.hu/belfold/20191211-vidnyanszky-attila-kettos-merce-van-a-kulturaban

Tegnap megmondtam, hogy majd ezt kell hallgatni a magyarkodó pokolban.

Vidnyánszky szerint Vitya atyuskának nem esett jól a bűnös város hűtlensége, hát elgondolkodott, min lehet hangosan konfrontálódni és egy egyénivel gyorsan nyerni. Attilánk megkapta feladatnak, hogy gyártson le 2 hét alatt valami okot. És lőn. Ők évek óta tárgyaltak. Erről.

Jogálom 2.0 2019.12.12. 01:54:23

A kultúrafinanszírozási törvény elleni tüntetés másnapján, a törvény megszavazása előtt a Fidesz, az ellenzék és vezető színész együtt emlékeznek, közös értékrend mentén, békésen. Petschauer Attilára. Novemberben Lázár Horthyt koszorúzott. Az eddig jobbikos színész a Centrálból idén már a Mi Hazánkkal volnult be a Bartók Bélán.
Emlékezzünk meg csöndben Tölgy érdemeiről, idén nyolc éve bukott le. Mintha eltűnt volna az ELTE TáTK honlapjáról is.
Petschauer Attila botlatókövet kap decemberben, de valami miatt a projekt decemberi menetrendjében nem szerepel Magyarország...Miért most?
nemgogol.blog.hu/2019/12/12/botlatokovek_kis_kiterovel

Jogálom 2.0 2019.12.12. 02:21:45

@kemény keleti kommentelő:
Egy színésznő (több) jelentette, akik aztán konkrétan lesz*rják a közéletet, újságot, mint általában a színészek 98 %-a. A FESZ is visszaigazolta, ki az áldozat, de színházas infók megerősítették. Mindeössze 5 blog.hu cikkemet tiltott le az Inda-Labs "nem valós tartalom" és adattal visszaélés betelefonéló kérésére, vezetéknév és utónév volt az adat, véleménycikk, elemzéssel, állítások átlinkelve. Köztük 2 cik I2 címoldalas volt 20+ ezres olvasottsággal. Ez az ún, "impotens" színházi kör, de lehetett Kovács Gábor is, aki félmilliárdot bukik most Gothárral, és el kéne számolnia a filmalapnak. A film nagyon szar jelentések szerint, de most nehéz lesz egy plakátra felbszni a tettest és áldozatát.
Sajnos a Riposton megjelent dulakodás és fogdosás sztori szószerint úgy lett elmesélve balos színházközeli forrástól, a Ripost előtt...Gothár ilyen. 40 éve.
Az apropó a kifakadásra KERO invitálása volt, hogyha vele nem, akkor Gothárral miért igen.
Ez a trv zérófüggetlen Gothártól. Már Marton idején borítani akarták Gothárt, nem tudták, nem akarták.
Kb 2014 körül már kivágta egy baráti színház. Meg lehet nézni, hol játszott Katonán kívül 1-2 x, de segíthetek, mert felvittem 2002-ig: a tüntit szervező 3 színháznál, már egyiknél sem, a többi kalandja 1-1x-i volt máshol.

Azt sem tartom kizártnak, vannak törvényeik talonban fiókban, lélektani pillanatra várnak, aztán kisuvickolják. De egy ilyet összedobnak hamar.

A lex MAL mi volt? Honvédelmi trv-be csomagolt államosítás, csak nem direkt döntötték ki az iszaptározót. Megtörtént, rárepültek.

A stratégiai színházak -6 - nem véletlen azok, akik a trv-ben, ők aztán hót független Gothártól ássák a tallérokat maguknak: Honvéd...Zsurávszky...Egyetlen prózai van köztük, az a Nemzeti. Ez a vízió nem új.

Hogy a leányzók permanens p*nafogdosás után mikor kattantak meg, lényegtelen. Máté lekussoltatta őket, majd belehazudott a 24.hu-ba. A Gothárt túl jól ismerő bajtársak meg kiálltak velük a színpadra, Örkény, Radnóti.

aritus 2019.12.12. 07:48:25

@OoOoOo: és ki az a Bán Teodóra, akivel gazul bántak el Vidnyánszky szerint?
Ne haragudj, de nem nézem meg a beszélgetést vele, vigyázok a mentális épségemre

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.12. 09:27:50

@kemény keleti kommentelő:

Népköltészet fidesz módra:

Adsz-e király/nép ( az alaptörény szerint minden hatalom a népé, tehát a nép a király, "(3) A közhatalom forrása a nép." ) katonát?

Nép: Magamat, vagy rongyos bakát?

Fidesz- nem kell sem a rongyos bakád, sem magad, elég az adód is. Majd mi be/elosztjuk.

Hiszen "Valljuk, hogy népuralom csak ott van, ahol az állam szolgálja polgárait, ügyeiket méltányosan, visszaélés és részrehajlás nélkül intézi...Valljuk az elesettek és a szegények megsegítésének kötelességét. "stb.

Majd mi részrehajlás nélkül elintézzük a színházakat. Is. Ahogy a magánnyugdíjat, az egészségügyet, a taót. Mert más az, hogy mit vallunk, és más amit csinálunk. Pont.

OoOoOo 2019.12.13. 13:27:44

magyarnarancs.hu/feketelyuk/a-fidesz-kulturalis-agytrosztjei-habzo-szajjal-osztjak-az-eszt-szinhazpolitikai-kerdesekrol-kar-hogy-kicsit-sem-tajekozottak-125299

ez a kultúrharc prominense, ez a dadogó, teljesen információhiányos, kulturálatlan dilettánsnyomi, aki szerint a tényleg végzetes dolog: csúnyán beszélnek a színházban. Úgymond "azt akarjuk, hogy ebben szocializálódjanak a gyermekeink?".

Abban, a fidesz érában, abban szocializálódjanak.

Grrr 2019.12.13. 15:14:01

@OoOoOo: A nemzeti romantika nagyjait (és főleg kicsijeit) kellene játszani, hogy a fiatalokba bele lehessen égetni, hogy elsődleges szerepük a Hazáért való meghalás, illetve a Hazáért meghaló férfi kiszolgálása a konyhában.

Nem tudom, hol hallottam azt a szállóigét, miszerint addig volt jó a népnek, amíg az elit el nem kezdett érdeklődni iránta... :)

OoOoOo 2019.12.13. 20:43:51

@velőtanya: volt egy ilyen tippem, hogy az internet népe ezt legyártja, igazából a mancsnak illett volna :-)

@Grrr: amúgy sztem megy ez a vonal, az operettszínházban.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.12.15. 18:54:23

@kemény keleti kommentelő: Well, well, well, szerintem a jó büdös kurva anyját Gulyás Gergelynek is, meg Vidnyánszkynak is, de legfőképpen Káslernek. Rohadjatok meg, tetves szarháziak.

Bolygó Hollandi 2019.12.16. 01:11:36

@Kettes: Tehet a toll arról, hogy mit írnak vele alá? Tehet a hangszóró arról, hogy mi szól belőle?

OoOoOo 2019.12.16. 08:37:12

@nerángass: 444.hu/2019/12/16/transzparenssel-tuntetett-eszenyi-eniko-ellen-nehany-nezo-a-vigszinhaz-eloadasan

Én ezt néztem. A következő nagyonokos. A víg jó hely lesz, mert mindent a kisvidnyánszky alá tettek (aki szintén kurvateheccséges, mielőtt bárki. Mondjuk vannak így ezzel páran, nem mindenki alá rakják oda a vígszínházat és a nemzetit egyszerre.)

Meg lehet osztani és oda lehet dobni a kulturális életet a politikának (vidnyánszky fő bűne), csak abból erős minőségromlás, max a szórakoztatás túltolása lesz. Ez van.

Járjon mindenki függetlenekre. Fapados, esetleg próbálkozó, bele lehet futni rosszakba (mint mindenhol), de egyrészt a valódi újítások nagy része abból a régióból származik, a radikálisabbizmusuk miatt, másrészt szimpibbek is a "kisebb=(nulla)" pártpolitikai beágyazottságuk miatt.

ámbátor 2019.12.16. 14:46:34

444.hu/2019/12/16/jokora-allami-tamogatasbol-epithet-sajat-szinhazat-koves-slomo-fidesz-kozeli-zsido-kisegyhaza

Nem mondanjm, de ezt írtam egy hete:
"ámbátor 2019.12.08. 00:34:01
Nem azért veszik el, mert nekik kellene, hanem hogy neked ne legyen. Akinek ott kellett színház, az már megkapta, [...] Ha Eperjes akar magának színházat, akkor a Szent István Park helyére építenek neki egy szép újat."

Nem Eperjes hanem Slomo de szép új színházat kap, nem valami telefingott liberális kutyaólat.

kemény keleti kommentelő 2019.12.16. 15:43:22

@ámbátor: Száztíz budapesti színházból csak 11 kőszínház. Talán már mind fideszes. Akkor a többinek most kell fideszes igazgató, mint a sportegyesületeknek, és akkor tovább játszhatnak ? Azért arra még lehet jelentkező. A trafikok úgyis elfogytak már.

kemény keleti kommentelő 2019.12.16. 15:48:13

@ámbátor: Azt a Slomo építkezésre kapta, nem színjátszásra. Ahogy a Lakitelki Népfőiskola és a Domino Kft is, meg az összes megyei közgyűlés és sokan mások.

Hálátlan Gazember 2019.12.18. 13:08:27

888.hu/piszkostizenketto/meg-egy-par-szo-pinter-belaekrol-4219392/

Ezeknek bazmeg elmentek otthonról.

"Pintér Béla, a krétakörösök és a többiek mind, akik csak önmagukkal vannak barátságban, ezért nem művészek. Az ő színházukban nincsen teremtő cselekvés. Nincsen katarzis, nincsen szakrális tér. Szóviccek vannak, botrány zajlik, sznob öntömjénezés folyik, a pénzedért bepillanthatsz még az alsónadrágjukba is. Az ő színházuk nem a szent döbbenetről (tragédia) és nem a tükör tartásáról (komédia), hanem róluk, magukról, beteg, torz lényükről szól. "

Pintér Bélánál nincs dráma??? Nincs teremtő cselekvés????? Nincs katarzis????????
Jézusmária.

miert? 2019.12.18. 16:02:29

"Mert nincs liberális színház. Fogalmilag nincs. Ahogy liberális matematika sincs."

A matematika ugyan ideologiailag univerzalis, de a matematika muvelese mar nem szuksegszeruen az. A muveloi emerek/csoportok, amik egyeb asszociaciokat is behoznak. Innentol ezt tudomanypolitikanak hivjak. Most eppen az il-liberalis kurzus divik, ha jol tudom.

Es ugyanez jelenik meg a szinhazi vonalon is.

Az mas kerdes hogy ez kinek tetszik. Es hogy ez hova vezet.

velőtanya 2019.12.18. 18:50:53

@kemény keleti kommentelő: A Vígszínház kapja a legnagyobb összegű támogatást jelenleg a fővárostól, az összköltségvetésük is nagy. Ez azt jelenti, hogy valószínűleg el kell engedni (ahogy a Madách már el is van engedve), állami bulvárszínház lesz belőle - annak érdekében, hogy azokat viszont meg lehessen menteni (azaz teljesen fővárosi pénzből finanszírozni), amelyek a legfontosabbak, és amelyeket biztosan és teljesen szétverne a fideszes kultúrterror (a Víget nem fogja, csak több lesz a Herczeg Ferenc-darab)
Eszenyi meg valószínűleg abban bízik, hogy ha továbbra is egyensúlyozni próbál, akkor túlélheti a jövő évi igazgató-kijelölést. Ebben alighanem téved.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.12.19. 15:01:24

444.hu/2019/12/19/nem-talalt-bizonyitekot-a-szexualis-zaklatasra-az-ujszinhaz-etikai-bizottsaga

Az Új Színház etikai bizottsága anélkül zárta le a vizsgálatot, hogy meghallgatta volna a sértettet. :-((

netukki 2019.12.19. 16:46:10

Zaklatórezsim.

»Gulyás Gergely: Az Országgyűlés nem fogja ratifikálni az Isztambuli Egyezményt« 168ora.hu/itthon/gulyas-gergely-orban-kormany-isztambuli-egyezmeny-orszaggyules-ratifikalas-179155

kemény keleti kommentelő 2019.12.21. 03:01:40

@netukki:
"c) „nem" [az eredeti szövegben: gender = társadalmi nem - a szerk.] : azok a társadalmilag kialakult szerepek, viselkedési formák, tevékenységek és jellegzetes tulajdonságok, amelyeket egy adott társadalom a nőkre és a férfiakra nézve megfelelőnek tekint;
d) „nőkkel szembeni nemi alapú erőszak" [gender-based violence against women]: olyan erőszak, amely egy nő ellen irányul azért, mert nő, vagy amely aránytalanul érinti a nőket;
"
Akkor a kormány - Viktorunk - nem ismeri el, hogy vannak társadalmilag kialakult szerepek, viselkedési formák, tevékenységek és jellegzetes tulajdonságok, amelyeket egy adott társadalom a nőkre és férfiakra nézve megfelelőnek tekint ?

Vagy azt nem ismeri el a mi - Viktorunk - hogy van olyan erőszak, amely egy nő ellen irányul azért, mert nő , vagy amely aránytalanul érinti a nőket ?

Viktorunknak mindegy, kit basz meg ?
Szoknyában is szokott járni és férfiaknak is kézcsókkal köszön ?

Mit tagad ez ?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.12.21. 07:13:33

Zaklatóországban megint megöltek egy bántalmazott nőt a zaklatóhatóságok szíves asszisztálása mellett:

index.hu/belfold/2019/12/20/halala_elott_par_oraval_jart_a_rendorsegen_a_megkeselt_melykuti_no/

A hír szerint rendőrök kétszer ajánlották fel az áldozatnak, hogy tegyen feljelentést, aki ezt elutasította. (Tegyük fel, hogy a zaklatórendőrség igazat állít, az én nagy szívem fog egyszer a sírba vinni.) Nem tudom, miért tartotta ezt fontosnak a rendőrség közölni, mert a hatályos jog szerint nem szükséges feljelentést tennie az áldozatnak - a rendőrnek kötelessége intézkedni, ha bűncselekmény a tudomására jut. Ehelyett általában inkább megmagyarázzák, hogy miért nem intézkednek. Hát mert nem tett feljelentést a kijelölt halott. :(

netukki 2019.12.21. 17:44:48

@Kettes: Áldozat- és tanúvédelem járna, de semmit nem kapok - Levelet írt az igazságügyi miniszternek a Bujákon brutálisan összevert édesanya | 168 óra

"„Ma Magyarországon olyan, mintha az agressziót díjaznák. Áldozat- és tanúvédelem járna, de semmit nem kapok” – írta Orosz Bernadett Varga Judit igazságügyi miniszternek szerkesztőségünkhöz eljuttatott levelében."

168ora.hu/itthon/isztambuli-egyezmeny-kapcsolati-eroszak-agresszio-varga-judit-orosz-bernadett-csaladon-beluli-eroszak-179198

Semmi "mintha". Olyan. És benne Orbán Viktor a fehérvári huszártábornok.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.12.21. 18:25:11

@netukki: Nyilván a dekázó tálib menyasszony meg fogja magyarázni, hogy ez így van jól.

velőtanya 2019.12.21. 19:12:07

@Kettes: " mert a hatályos jog szerint nem szükséges feljelentést tennie az áldozatnak"
vs.
"azt is mondta a rendőröknek, hogy a férfi még soha nem bántotta. A rendőrök felajánlották, hogy tegyen feljelentést zaklatás miatt, de a nő ezt nem akarta"

Nem vagyok jogász, de úgy tudom, hogy a zaklatás (és a kapcsolati erőszak is) magánindítványos bűncselekmény. Nem lehetséges, hogy erre akarták rávenni a rendőrök, éppen azért, mert ha "soha nem bántotta", akkor csak magánindítványra indulhatott (volna) eljárás? (Az ojságíró feljelentésről ír, de az simán lehet pongyolaság)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.12.21. 20:12:09

@velőtanya: Igazad van, Btk. 212/a (4) és 31. (2). Csak a sértett feljelentésére indul az eljárás. Az ész megáll. :( De azért a faszkalap zaklatópolitikusok kikérik maguknak az isztambuli egyezményt, mert Magyarországon a kormány "keményen fellép a családon belüli erőszak ellen" (a tálib menyasszony szíves közlése).

Lefogadom, hogy Orbán blokkolja az egészet a saját mocskos ügyei miatt.

kemény keleti kommentelő 2019.12.21. 21:00:44

@velőtanya: Ahogy én olvastam, a nő problémája nem a bántás, hanem hogy a férfit, akivel megromlott a kapcsolata, nem tudta kitenni a házából. Ezzel fordult a rendőrökhöz, akik azt tanácsolhatták neki, hogy menjen el ő a gyerekekkel, amit meg is tett.
Nem tudom, mennyit kellene ezeknek a bosszúálló exeknek a fejével beszélni, de lehetne talán ilyenkor adni egy vészcsipogót a nőknek, vagy önvédelmi eszközt engedélyezni. Hogy ne legyen annyi árvagyerek.

incze 2019.12.21. 22:27:54

@Kettes: én láttam azt a híradó riportot, és ennél tevékenyebb volt a rendőrség. a bejelentő nőt (akit addig fizikailag nem bántalmazott a fickó) két rendőr hazakísérte, és a fickót is keresték, de nem találták otthon. a nőt ott is, folyamatosan megpróbálták a feljelentésre rábeszélni (talán, hogy körözhessék). tehát mindenesetre megpróbáltak beszélni a fickó fejével a feljelentés nélkül is. a nő végül a gyerekeivel átment egy rokonához, de a barom rájuk talált, és ott végzett vele. elég nehéz ügy ez, de nem az az eset, amikor az ügyeleti pult hazaküldi a delikvenst, hogy tegyen feljelentést, vagy húzzon a faszba. az biztos, hogy itt a gyilkolászást csak úgy lehetett volna elkerülni, ha a nőt állandó védelem alá helyezik. lehet, hogy erre van mód, az is lehet, hogy lerítt az ügyről, hogy erre van szükség, ez a riportból nem derült ki.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.12.22. 00:11:34

@incze: Azt, hogy a rendőrség mit tett, a rendőrség elmondásából tudjuk, mint hogy az áldozat már nem tudja sem cáfolni, sem megerősíteni.

Az egyik probléma az isztambuli egyezmény nem-ratifikálásával, hogy a rendőrök nem kapnak képzést arra, hogy felismerjék a potenciális családon belüli gyilkossági helyzeteket. Igen, a nőt és a gyereket rendőri védelem alá kellett volna helyezni, függetlenül attól, hogy az mit mond és hogy megtalálják-e apát. Elhiszem, hogy - ahogy a győri ügyben - a hatóságok itt is azt tették, amit a jogszabályok nekik előírnak. Ha ez így van, akkor a jogrendszer bukott meg, már nem először, és vele együtt az az igazságügy-miniszter, aki szerint ez így pont fasza.

Numda 2019.12.23. 14:29:19

@kemény keleti kommentelő: Lehetne mondani, hogy Orbán mekkora geci. Csakhogy normális, gerinces nép az ilyen üres trutyit simán feltakarítja. A magyar genetika sajnos nem ilyen. Kertész Ákos mondta meg őszintén. Most Kanadában politikai menekült. Az O1G-féle fröccsenések hatalmához egy totál gerinctelen népi massza a feltétel.
Hajbókol, kommentel, morog, berúg. Komiszul kumiszol. Bealszik. És másnap újra. :-)
Amikor engem vagyonfosztottak, és majdnem elítéltek, bűncselekmény hiányában, jótündér azt mondta, adjam fel, nem éri meg így harcolni. Ellopták az életem. A tulajdonom.
Most neki fáj egy színház. De nem harcol. Csak sírdogál. Dühöng. És még milliók.

"Ezért a népért úgyis mindegy, Ebsorsot akar, hát - akarja." írta Ady. Szerintem is dögöljön ki. Ezek nem jók semmire.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.12.30. 19:09:25

index.hu/kultur/2019/12/30/milliardokat_szort_szet_a_kormany_a_szinhazak_penzebol_a_szinhazak_forrashiany_miatt_nem_kaptak/

Az EMMI vezetése pofára osztotta ki a kulturális támogatásokat. Hát jó. Az EMMI és a pártállam vezetőinek is pofára fogjuk kiosztani a börtönbüntetéseket. Kásler tíz év, Fekete Péter tizenkét év, L. Simon nyolc év, Köves nyolc év, Bajkai harminc év.

ámbátor 2019.12.30. 20:56:02

@Kettes: Ha pofára megy, akkor L. Simonnak több jár annál.

mafi mushkila 2019.12.30. 21:52:50

@ámbátor: Szerintem úgy csináljuk, hogy mindenki bemondja, és azt összeadjuk. Magyar az, aki tud összeadni.