Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Az ellenállás értelmetlen

2012.06.03. 21:00 | Kettes | 216 komment

Címkék: boldogságkutatás

Kár tagadni, az Orbán-kormány két éves ténykedésének nem csak a mindenhol megénekelt nómenklatúra a közvetlen haszonélvezője. Megalapozott szakértői becslésem szerint, melyet az ujjamból szoptam, tehát megbízhatóbb, mint bármelyik Századvég-prognózis, körülbelül százezerre tehető azoknak a családoknak a száma, amelyek a rezsim nyerteseinek nevezhetőek. Nem az Orbán-, Kövér-, Vitézy-, Lázár-, Simicska-, Harrach-, Rogán-család és más családok („A Családok”) tagjairól beszélek, hanem azokról, amelyek az egykulcsos adónak, a gyermekek után járó nagyvonalú adókedvezményeknek, a közszférában végrehajtott tisztogatásoknak, vagy a rezsim gazdasági hátországához kötődő cégekben betöltött állásaiknak köszönhetően valóságos aranykorként élhetik meg az Orbán-rendszert, ahol száz százalékos a foglalkoztatottság, több száz százalékos a gazdasági növekedés, épül, gyarapodik, tollasodik a nemzet, nem emelkednek az árak, mert annyi mindent kapnak ingyen, fantasztikusak a tanulási és továbbtanulási kilátások a gyerekek számára, és Magyarország annyira egy szerethető, élhető hely, hogy ennek kifejezésére még a tévében is hajlandóak összekapaszkodva énekelni.

Nem állt egyértelműen a rezsim szándékában, hogy pont ezek a családok kerüljenek be a tutiba, csak még nem sikerült olyan tökéletesre finomítani a NER-t, ahol tényleg csak azok járnak jól, akik valamilyen közvetlen ellenszolgáltatással tudnak fizetni a rezsim irányítói számára (leszámítva persze a választáson leadott szavazatukat). Ezeknek a családoknak egy kisebb része reálisan látja a helyzetét: tudja, hogy a szerencséjük csak addig tart, amíg Orbán hatalmon van, aztán koppanás lesz. A többség viszont abban az illúzióban ringatja magát, hogy ami most van, az a dolgok normális, természetes rendje, hogy az ország megengedheti magának az egykulcsos adót, hogy a cég, ahol dolgoznak, az ő személyes kiválóságuk miatt növekszik ilyen szédületes sebességgel, és nem a háttérből elintézett megrendelések miatt, és hogy a hivatalban végzett kiváló munkájukat elismeri a világ, és ezért jár, ami jár. Jár a bónusz, jár az élethosszig tartó szolgálati lakás, jár a devizahiteles mentőcsomag, jár a kitüntetés, a katedra és behajtási engedély. Hogy ez a kárpótlás az elmúlt nyolc évért, amiben annyit szenvedtek.

A többi három és félmillió család számára a rendszer nem hogy jólétet, de munkát, esélyegyenlőséget és reményt sem tud - és láthatóan nem is akar - biztosítani.

Elismerem, a szombati boldogságkutatós posztomban kicsit túltoltam a bicajt. Két szerencsétlen kis hülyére vetítettem ki a rendszer iránt érzett haragomat, és a posztommal olyan szelepeket piszkáltam meg, amik alól általam elképzelhetetlen indulatok törtek fel. Végül is csak két linkóci fiatal lányról van szó, akik fiatalságuk és léhaságuk miatt maguk sem értik, milyen szerepet töltenek be a rendszer fenntartásában. Voltak erkölcsi dilemmái a Halálcsillag építőmunkásainak? Tudták, mit építenek, vagy csak egy zsíros kormányzati megrendelést láttak, és minden személyes politikai állásfoglalás nélkül csak enni akartak adni a családjuknak?

Hozzátok szólok most, kedves ismeretlen Közgép-vezetők, és más vállalati, államigazgatási, önkormányzati vezetők, káderek, jegyzők, ellenjegyzők és lelkes boldogságkutatók a rezsim szolgálatában. Ami most van, egyszer véget fog érni. Orbán, Kövér, Simicska és a többiek meg fogják úszni. Tudod, ki nem fogja megúszni? Te nem fogod megúszni. Most még talán azt hiszed, hogy ha rosszra fordulnak a dolgok, meg fognak védeni. Nem fognak megvédeni. Azért te írod alá a szerződéseket, hogy te vidd el a balhét. Ha kell, Zuschlagot és Hagyót csinálnak belőled, mert ennyit érsz nekik. Arra talán már rájöttél, hogy nem szállhatsz ki. A rendszer elkapott és nem ereszt. A kis disznóságoknál engedtél nekik, és most már a nagy disznóságaikba is bele tudnak rángatni, és a végén egyedül állsz a tárgyalóteremben a disznóságokkal, az ő disznóságaikkal, amik a te disznóságaid lesznek egyedül.

Csak enni akartál adni a családodnak? Csak megragadtál egy izgalmas lehetőséget? Csak belerángattak a haverok? Még az is lehet, hogy nagy árat kell fizetni ezért a néhány év jólétért, a száz százalékos foglalkoztatottságodért, a szép kilátásokért, a bulikért, a boldogságért. Azért hogy ilyen emberekkel barátkoztál.

· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr614563475

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kádár János szelleme kísérti Orbán Viktort 2012.06.04. 14:56:48

Orbán Viktor nem tudta megfejteni Kádár népszerűségének titkát, ezért kiment a temetőbe, hogy tanácsot kérjen az MSZMP egykori főtitkárától. Mit tanácsolt Kádár János szelleme Orbán Viktornak? A lentebbi képen látható: * *...

Trackback: A Nagy Taxisblokád-Teszt – miért robbant ki, hány napig tartott, hány ember tüntetett a rendszerváltás utáni évek legnagyobb kormányellenes tüntetése alatt? 2012.06.04. 14:50:11

  Mennyibe került egy liter benzin, melyik párt volt kormányon, teljesültek-e az egész országra kiterjedő Taxisblokád tiltakozóinak követelései? – teszteld a tudásod a Nagy Taxisblokád-Teszt 13+1 kérdésből álló tudáspróbájával! * * 1. Mikor ...

Trackback: Az érett narancs 2012.06.04. 14:41:40

Beérett a Fidesz tízéves munkájának gyümölcse. Gyönyörű, érett narancsként mosolyog ránk mindannak az eredménye, ahogyan ez a párt az elmúlt tíz évben működött. Ültettek egy fát, és most zavartan mustrálják a hatalmas gyümölcsöt. Az első lépés - a nar...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csbaly 2012.06.04. 17:28:16

@komplikato: bocs, az sem volt helyes, ezért tartunk most itt! Én nem szkeptikus vagyok az EU-val kapcsolatban, hanem nem ilyen alapokon szeretném ha megvalósulna (nyilván valaminek lennie kell, történelmi szükségszerűség). De nem szeretnék egy második USA-t, éltem ott, láttam, nem kell a hátam közepére sem...pláne nem egy európai plutokráciát, határokon átívelő hatalmi körökkel multinacionális cégek kezében...

pfúj 2012.06.04. 17:35:04

@csbaly: jól értem, hogy azért tartod az ország számára előnyösnek a baráti vállalkozóknak juttatott többszáz milliárdos megrendeléseket, mert utána ők a magánvagyonukból néhány tízmilliót magyarországon fognak elkölteni?

nem kéne erőltetned ezt a „realista vagyok, a dolgok mögé látok és lerántom a leplet a kapitalizmus visszásságairól”-vonalat, mert napnál világosabb, hogy nemcsak a legelemibb tárgyi ismereteid hiányoznak ehhez, de a józan ész terén is komoly kihívásokkal küszködsz.

csbaly 2012.06.04. 17:42:39

@pfúj: ez biztos így van, te már csak tudod... azért 2 diplomával, 3 nyelv ismeretével és elég nagy világlátottsággal, valamint pénzügyi és közgazdasági szakmai múlttal, engedd meg, hogy ne értsek egyet ebben... és kérdésedre válaszolva nem előnyösnek tartottam, hanem a másik verzióhoz képest, ami eddig volt, jobbnak... :)

Netuddki. 2012.06.04. 17:45:34

@Lasombra: "Soványka 0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban."

Ostoba 1 bites fidesztrollokkal nem állunk szóba...

Netuddki. 2012.06.04. 17:48:32

@tede: Hülyeség! Miért kéne eltűrnünk bárkitől is, hogy ellopja a pénzünket?

vajdasagi 2012.06.04. 17:50:49

@csbaly: Azt írtad, hogy "és a magyar multi tulaja hol fogja elkölteni? zsenikém..." Igaz, nem nekem írtad, de válaszolnék rá én is:

1. A magyar oligarcha a pénze egy jelentős részét külföldön
költi el, mert megteheti. A következő módokon:
a) villát vesz Monte Carlóban
b) pénzes turistaként elkölti, miközben világkörüli utazásra megy
c) lakást vesz a fiának/lányának New Yorkban vagy Londonban
d) tandíjat fizet a gyermekének egy elit londoni vagy
bostoni egyetemen
e) mercedeszt vesz (ebben mondjuk a pénz legalább fele
az itthoni eladónál marad - már ha nem külföldi rendszámos
lesz)

2. A gazdag - de még nem oligarcha a pénze nagy részét
valóban Magyarországon költi el, vagy teszi be egy
bankba, kivéve egy-egy külföldi utazást, nyaralást, stb.

3. A szegényebb anyagi helyzetűek azonnal eköltik a
pénzüket - jobbára itthon.

így szerintem egy hazai oligarcha csak egy "picivel" jobb, mint
egy francia. Ha ráadásul a francia oligarcha céglánca
tökéletes szolgáltatást nyújt nekem, míg a magyar cége
szar (nekem elsőre a CBA ugrik be ilyenkor), akkor az a
pici előny máris hátrányba csap át. Mondom ezt úgy,
hogy egy magyar cég tulajdonosaként én is szolgáltatok.
De nem kapok helyzeti előnyt az államtól, és versenyzem
a nyugatiakkal - ez néha nagyon nehéz.

A hazai közbeszerzésekről meg nem szeretnék beszélni, mert
nem látom, miben jobb a mostani helyzet az elmúltnyócévhez
képest.

csbaly 2012.06.04. 17:51:04

@kovi1970: mert ezen múlik igaz? az a lényeg, hogy ki hány bejegyzést írt, hány hozzászólása volt.... mi ez, valami kibaszott verseny? Miért nem lehet rendesen vitatkozni? Velem is sokadszorra állnak le emberek személyeskedni, mert nem értünk egyet valamiben... kurvára tessék felnőni és normálisan viselkedni! És nem troll valaki azért mert Fideszes, ahogy azért sem mert MSZPs... legközelebb nekiállunk zsidózni meg nácizni?

puffatag 2012.06.04. 17:51:05

akik védik a közgépet és más fideszes lopásokat, mert ezek magyarok: czuschlag is magyar és ezredannyit lopott, mint a fideszes sorstársai

csbaly 2012.06.04. 17:53:01

@vajdasagi: egyet értek veled... csak picivel jobb, de a nemzetközi oligarchát nem fogja lemosni a pályáról pár hazai kisvállalkozás... én csak annyit mondtam, hogy ez jobb, mint a másik, egyébre meg esély sincs jelenleg...

Kakimaki0123456789 2012.06.04. 17:56:23

@csbaly: Nobel-dijad nincs? Ha ezt mind megtanultad volna es csinaltad volna, nem irnal ilyen suletlensegeket.

puffatag 2012.06.04. 17:56:51

@vajdasagi:" A hazai közbeszerzésekről meg nem szeretnék beszélni, mert
nem látom, miben jobb a mostani helyzet az elmúltnyócévhez
képest" - a mostani helyzet sokkal rosszabb, a közbeszerzéseket CSAK fideszesek nyerik... például az elmúttnyócévben az atv és a hírtévé ugyanannyi támogatást kapott állami hirdetésként... a magyar nemzet és a népszabó ugyanannyi támogatást kapott állami hirdetésként
.... ma csak a jobboldali médiában hirdet az állam, ami a legnagyobb megrendelő... ja, a baloldal nem akarta elhallgattatni a jobboldali médiát

csbaly 2012.06.04. 17:59:57

@Kakimaki0123456789: személyeskedjünk csak :DDD tuti előbb lesz, mint neked..

vajdasagi 2012.06.04. 18:00:55

@puffatag: "dávidka cége évi 10 milliárdot fogyaszt a pénzünkből, ezt magyarázod azzal, hogy milyen értelmes? simicska is értelmes, orbán is értelmes, buday gyula is értelmes (ez viccvót)"

Hát igen, a buday gyula része nagyon durva vicc vót. Ilyet inkább ne :-)

Kakimaki0123456789 2012.06.04. 18:02:54

@csbaly: .... es ott bele szoktak bukni a politikusok egy-egy korrupcios botranyba. De legyszi sorold mar fol milyen korrupcios ugyekrol hallottal a sok nyugatol eltoltott eved alatt amikeb NEM bukott bele a korrumpalt politikus es hany olyanrol amibe IGEN.

komplikato 2012.06.04. 18:04:16

@puffatag: Na jó, de ezt úgy sikerült elérni, hogy a média nagy részét felvásárolták. Azért a majd' 2 millió példányos Metropol se semmi hirdetési felület ugye.

Csubakka Mrozsek · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.04. 18:06:54

@Kakimaki0123456789: úgy látszik ez most az új trend, ha címlap van, akkor azonnal megjelenik valaki aki az aktuális náci írót vagy a fideszes oligarhákat körme szakadtával is megvédi..

dr. Bubó 2012.06.04. 18:08:02

kár hogy nincs TAHÓTLANÍTÓ gomb... plíííízzz

komplikato 2012.06.04. 18:08:52

@Csubakka Mrozsek: Szerinted bármilyen szögből úgy látszik, mint ha megvédtek volna itt valakit? :)

Netuddki. 2012.06.04. 18:09:51

@csbaly: Most komolyan? Miről lehet egy fideszes trollt megismerni? A jobbikot, kicsi de nem pártot most nem sorolom ide mert azok alapból debilek. Legalábbis a parlamenti képviseletüket látva.

1. Ha valaki ellentmond az "imádott" fideszének akkor nekiáll kommunistázni, maszopozni vagy elmúlt8évezni.
2. Csak pár hozzászólása van. Vagy mert sűrűn váltogatja a nickjeit vagy mert alvó ügynök és már 2010 előtt regisztrált. ;)

Ja és majd elfelejtettem:
3. 150-es hozzászólással nem állunk neki kioktatni a vén indexes rókákat. XD

Mellesleg ha valaki fideszes akkor még hozzászólhat normálisan is. Bár manapság hacsak nem fűződik valami érdeke hozzá az illetőnek nem vall magas IQ-ra a fideszesség. Mindenesetre én nem reklámoznám ha fideszes lennék...

Csubakka Mrozsek · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.04. 18:15:22

@komplikato: leginkább nem is a megvédés az új technika, hanem az adott thread szétflood-olása. ugyanazt a 2 - 3 mondatnyi információt kell a lehető legtöbbször újra és újra beírni.. a hamus gézánál is ez történt, az első fél tucat hozzászólás után semmi újat nem olvastunk, a következő 50 hozzászólás csak önismétlés volt.

Kakimaki0123456789 2012.06.04. 18:16:55

@csbaly: Jaj amikor konkretumokat kerdeznek, rogton mellebeszelsz... de hat pont ezt is vartam toled. Jo kis ellenpropagandaja vagy a sajat allitasaidnak, tudod-e?

Kakimaki0123456789 2012.06.04. 18:20:06

@Csubakka Mrozsek: Ez nem annyira uj trend, regota ezt csinaljak. Csak mar eleg atlatszova es nevetsegesse valtak a sok izzadsagszagu ervukkel. Nem mellesleg az internetes kozvelemenyt elegge irritaljak a trollok akik miatt nem lehet ertelmesen beszelni semmirol se es hat ezt a haragot lehet hogy majd a szavazofulkeben fogjak levezetni, tehat nem ertem miert kuldenek ide ilyen embereket???

röhögő 2012.06.04. 18:25:53

@csbaly: "az EU érdekei tökéletesen ellentétesek azzal, amiket leírtál... az EU egy NEM demokratikus alapokon működő politikai kiszolgáló rendszere annak a pénzügyi arisztokráciának, amelyikhez hasonló hazai kör kialakulásán vitatkozunk éppen..." - azt hiszem itt és most értelmetlenné vált veled mindenfajta értelmes vita. Nem néztem meg mit írt belekotty, érdektelen. Ebből kiderült hogy fideszzombi vagy.

regress 2012.06.04. 18:30:54

@Kimondom az igazságot: anyádnak mondani se kellet,csinálta

Vortumnus (törölt) 2012.06.04. 18:38:20

@Csubakka Mrozsek:

azért tegyük hozzá, hogy a trollokat elég sokan etetik is, így lesz sok hozzászólás

2012.06.04. 18:53:49

@csbaly:

"Évtizedeken keresztül a spekulatív európai pénzek kivételének helyszíne voltunk, a lakosság kárára."

Mit jelent ez a gyakorlatban?

Lasombra 2012.06.04. 18:57:54

@puffatag: nem rég volt az a sztori, amikor hajszálpontosan ugyanazzal a műszaki tartalommal (még az elütések is ugyanazok voltak) adta be két vállalkozó a pályázatát.
az egyik maximális pontszámot kapott, a másik meg talán a negyed részét.
az egyik egy helyi fideszes döbrögi volt. a másik nem.
hogy melyik melyik, az olvasókra bízom.

puffatag 2012.06.04. 19:00:22

@komplikato: a metropol és a helyi téma maszopos ujságok szerintem, tehát a média nagyrészét a baloldal uralja

szempontpuska 2012.06.04. 19:03:42

@puffatag: A Metropolt Simicskáék vették meg, a Helyi Théma a Vitézy család birtokában volt mindigis...

puffatag 2012.06.04. 19:05:10

@Lasombra: szerintem az a része a sztorinak, hogy 10 évre titkosították az elbírálást, ügyészért kiált... szerintem polt pot péter tenni fogja a dolgát, ahogy eddig is minden fideszes mutyit megvizsgált és vádat emelt

puffatag 2012.06.04. 19:13:50

@szempontpuska: bedőté a gyenguska poénnak? simicska és a vitézy-klán szerintem szélsőbaloldali, mondhatnám sztálinista, akárcsak a fidesz.... megzavarják a képet a náci fideszes vezetők, köteles kövér és társaik.... 1 szó mint 100, a gonosz törpepárt szélsőséges... ja, hogy kik ezek a férgek: a tv2 a kezükben van, és meg akarták venni az rtl nagyrészét is, milyen ember az, aki az összes mértékadó médiát fel akarja vásárolni

röhögő 2012.06.04. 19:16:58

@regress: Ja, de büdös a szája.

komplikato 2012.06.04. 19:18:37

@puffatag: Mindkét állításod téves, ezek már "jó kezekben" vannak. Éppen mint a TV2 vagy az Index.hu ... és sok más média is.

komplikato 2012.06.04. 19:26:28

@puffatag: Ja, hogy így? RTL-t nem vették meg, de erős gyanúm, hogy volt ott némi érdekes "egyeztetés" amíg megkapták az RTL2-re engedélyeket ... Tehát jelenleg tudni akarom, hogy TÉNYLEGESEN mi van a világban akkor nézhetem a ............

2012.06.04. 19:32:36

@csbaly:

"Az üzleti világ, különösen az állami megrendelések így működnek, nemcsak itt, hanem mindenhol"

Mekkora egy igazság ez, de komolyan!
És akkor mi van? Tényleg azt nem tudtad eddig megérteni, hogy ebben az esetben, nem a korrupció ténye, hanem a mértéke számít!? És ezeken keresztül a káros hatás nagysága.
Mindenhol a világon a nagy állami beruházások a korrupció melegágyai.
De valami mégis megkülönbözteti Svájcot, Magyarországot és Türkméniát egymástól.
Márpedig mindháromban van korrupció az ilyen esetekben. És akkor a nyitó mondatod információ tartalma a nullához konvergál a problémánk szempontjából, mivel csak egy mindenki által ismert tényt rögzít.
Hogy lásd a lényeget.
Svájcban kb. 8% a feketegazdaság mértéke. Nálunk kb. 25%. Az ilyen és hasonló mutatók nagyságán áll vagy bukik minden, és nem számít semmit, hogy ez valójában sehol nem nulla.

Dr.Zemberevő 2012.06.04. 19:39:19

@puffatag: és ahogy erről részletesen olvashatunk az ismert liberális bűnügyi tudósító napilapban a Magyar Nemzetben.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.06.04. 19:44:50

Szerintem álom, hogy ezek az arcok bármit megéreznek majd a váltásból.

Ha kell, négy évet külföldön töltenek. Mondjuk olyan nyaralóhelyen, ahová az átlagember soha nem jut el, egy hétre sem. Addig is, a haverok az önkorikból tolják tovább a lét. Nem lesz megrendelés egy hosszanti hídra a Dunára, de lesz sok-sok iskolafelújítás, tornaterem építés, stb., amiből apránként ugyan, de ugyanannyi jut, mint addig.

Ha ébren vagy, ne álmodj!

dr. Bubó 2012.06.04. 20:04:54

@MikeBoy: egyébként is... amerikában ölik a négereket... vagy mi... ;)

ebből egyenesen következik, hogyha a fides mafia lop az jóóóóó... nagyon jóóóó

dr. Bubó 2012.06.04. 20:05:55

ajánlom figyelmetekbe a fűrer "rajzocskályát..."

1) kövér disznókéz

2) ahogyan a ceruzát foglya...

3) ami épp macskakapar...

4) szerintem stadiont rajzol... amit az ufok hoznak... de a 0,1% az biztos nem közgép jutalék... talán inkább a gazdasági növekedés...

most szólok ez a debil a miniszterelnökötök...

+drsimicska +drpintér +drkósa stb kersztapák uralkodnak...

static4.origos.hu/i/1206/20120604-orszaggyules-parlament-plenaris-ules-orban1.jpg

static7.origos.hu/i/1206/20120604-orszaggyules-parlament-plenaris-ules-orban2.jpg

2012.06.04. 20:22:04

@dr. Bubó:

Olyan ez, mint a politikusok.
Általánosítás, irrelevancia, csúsztatás és hazugság.
Innen lehet felismerni a politikusokat (tisztelet a kivételnek), meg azokat is, akik védeni akarják őket az ilyen ügyekben.
Azt már meg sem kérdezem tőle, hogy Ángyán Józsefről mi a véleménye?
Mert gondolom erre is az, hogy hát így megy ez a világon mindenhol. Ergo a "becsületes" politikusokat kidobják maguk közül a többiek és ez így van rendjén.
Mondjuk földkérdésben ez az inkább kedvezzünk a magyarnak rizsa gyanítom fel sem merülhet, de ezt már végképp ne firtassuk.

puffatag 2012.06.04. 20:31:44

@Dr.Zemberevő: igazad van, a magyar nemzet rendszeresen ír a közgépről, az elmúlt 2 évben legalább 2 cikkben írták le a nevét, közgépes cég építette a ....és ezzel nagy szolgálatot tett a nemzetnek... bezzeg a liberális filozófusok, akik elkutattak vagy félmilliárdot, erről a jobboldali média hónapokig cikkezett kb. 1000 cikkben.... most kiderült, hogy semmilyen lopás nem történt, no erről szó se esik... ilyen korrekt a grazi ápolt udvartartása

pfúj 2012.06.04. 20:45:59

@csbaly: az összes diplomád nélkül is megengedném, hogy ne érts velem egyet, hisz pont ugyanennyire volna megalapozott az álláspontod.

viszont boldoggá tennél, ha most a kedvemért megpróbálnád számszerűsíteni - ilyen cv-vel gyerekjáték lesz! -, hogy nemzetgazdasági szinten nagyjából mekkora nyereséggel járhat, ha az állam százmilliárdokat költ el gyakorlatilag versenyeztetés nélkül, de cserébe simicska lajos itthon tapsolja el a jövedelme egy részét.

dr Smittpálelnökúr 2012.06.04. 20:56:51

Én erősen tudok röhögnji az elvakult fidesz-hívőkön, akik ki sem veszik a nyelvüket a felcsúti bugris seggéből.

Köcsög nyugdíjpénztárak eltőzsdézték a nyugdíjvagyont?

A legnagyobb nyugdíjpénztár az OTP volt. Ami azé csányi sándoré, aki annyira, de annyira nemzeti, hogy az valami fantasztikus.

A köcsög külföldi bankok a devizahiteleket a magyarokra tukmálták?

A legtöbb devizahtielt az OTP adta, aminek ki is a tulajdonosa?

De értem én, ha magyar lop a magyartól, az nagyon-nagyon nemzeti dolog.

Kelci 2012.06.04. 21:23:49

Az senkinek nem jut az eszébe, hogy nem véletlen vagy nem a törvény betartása (amit persze Ők hoztak) miatt hozták nyilvánosságra Simicska nevét!? Nem látjátok a fától az erdőt! Javaslom nézzétek meg az Amikor a farok csóválja... című filmet és agyaljatok, hátha leesik... Hagyó, Zuschlag és társai kispályások, koncok akiket odadobtak.

Mérges 1234 2012.06.04. 21:26:20

Hogy is mondják, besza behú....

Ebben az országban az elmúlt 22 évből még szinte soha senkin nem kérek számon semmit.

Ez ezútán is így lesz, ráadásul, aki sokat markol annak hatalom is jut, így a következő csapat is keresni fogja a kegyét.

Ez az ország már tönkrement, oly sok midnenen kellene változtatni, aminek én magam részéről alig látom esélyét. Bár ne lenne igazam.

soniq 2012.06.04. 21:48:15

Elég komoly ez a 'mindenki lógni fog' hőbörgés. Az megvan, hogy ugyanazzal a stílusú tisztogatással fenyegetőzöl, ami miatt a fideszt utálod?

ursus artos 2012.06.04. 21:53:13

@Lasombra: " csuti ramszesz "
Ramszesz: jóóóó!!!!

Mindfield 2012.06.04. 21:56:47

@Kimondom az igazságot: Az ilyen embereket szeretem. Képesek bármit elviselni csak azért, hogy a "liberálisok szopjanak". Képesek bármit benyelni, mert gondolatban azt hiszik, hogy "a liberálisok most még nagyobbat szopnak". Ilyen egy igazi szabadságharcos!

Mindfield 2012.06.04. 21:59:12

@Soványka: Ebben igazad lehet, a liberális "csürhe" elhagyja az országot, elmegy kellemesebb vidékekre élni, ti pedig maradtok. Aztán majd eldől, hogy ki döntött jól.

V mint... 2012.06.04. 21:59:18

@ursus artos: Nebasszfel!!! Ramszesz (a Nagy,II.) 66 évig uralkodott.Ugye nem erre asszociálsz Orbánról??Nem lehetne inkább XV. Ptolemaiosz?Vagy Kleopátra?

ursus artos 2012.06.04. 22:02:09

@V mint...: Mán bocsánat, de ramszesz, meg csuti, meg csuti ramszesz, meg asszociálsz: nem én hoztam fel!!! Én csak azt irtam, hogy: ramszesz kúúl.

igazi hős 2012.06.04. 22:05:14

@dr Kangörény: Jól látod, sajnos. Csányi hiába jattol naponta a nagyfőnökkel, sosem kerül ki a célkeresztből. Látható a cél, hogy Csányit ki kell nyírni, amihez még tapsolni is tudnék, ha nem Simicska kezében lenne a puska.

V mint... 2012.06.04. 22:05:23

@ursus artos: Sorry nem figyelte.Szóval Lasombra: Lásd fentebb

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.06.04. 22:14:24

Szerintem elég eröltetett már ez a műmagyarkodás, a nemzeti összefogás napja, a nemzeti ez meg az, az állandó magyarkodással való hencegés. Már lassan- bocs de -a vizeletünk is piros-fehér-zöld.
Nagy a világ találd meg benne a helyed, de szeresd normálisan a hazádat. Ne állandóan az érzelmi húrokat pengetve, sírjuk vissza az elveszett földünket, tudomásul kell venni a rossz döntést és előre nézni.
Elveszi apám rokkantnyugdíját ez a nemzeti csőcselék, lehet nem tudom befejezni az egyetemet. De ezerrel nyomják külföldre a saját magyar pártjaiknak a lóvét. Itthon iszonyú a szegénység, ők meg Erdélyt segítik. Mi pénzbe kerül pár tízezer ember látványos magyarrá avatása, de nincs gyógyszer a kórházakban az nem érdekli őket.
A csaló bukott Schmitt Pálnak az 5 ingatlana mellé 150 milláért adnak palotát, komoly fizetést stb mert mi kutyánknak jár. A rokkant bányász halljon éhen, mert elvették a rokkantnyugdíját. Schmitt elvtárs ha lenne benne egy kis "nemzeti jóérzés" felajánlhatna a nyírségi viharkárosultaknak. Eszébe nem jut a nemzeti nyavalyásnak!

Ilyenek vagytok parlamenti kétharmad, pedig a választók kétharmada nem szavazott a fideszre !

Lebarbározni hazájukban a szomszéd románokat, mi ha nem nemzeti bunkóság, tahóság, Kövér eltárs!

Álszent, sunyi, tetű, simlis banda vagytok.
Sokszor kérték már a kinti magyarok, hogy ne ugassatok bele az ottani dolgaikba. Ők tudják mi a jó nekik.

captain morgan 2012.06.04. 22:17:39

@frontember876: Majd szóljatok időben, én is jövök!!!

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.06.04. 22:19:18

Jajj, jajj! Mi akar ez lenni Vincent?
Ezt a "fenyegetőzést" úgysem érti meg a klientúra!
(És nem is hiszi el!)

Másrészt, ha megy Orcsány, majd jön Gyurbán és az ő 100 ezer családja...

kirsten 2012.06.04. 22:22:21

@csbaly: A probléma az hogy a simlicskád, nyergesed nem invesztál be, hanem a lefölözött haszonból részesíti a kedves vezetőt, a többi meg a Kajmán-szigeteken landol.

röhögő 2012.06.04. 22:26:14

@pfúj: Olvasd el mennyire ért a közgazdasághoz! Teli szájjal szidja Simort, hogy a 7 százalék alapkamattal a bankokat szolgálja ki, de amikor rákérdezek hogy Járai alatt miért volt 2004-ben 11 százalék az alapkamat, amikor nem is volt válság, akkor csak annyi a válasza hogy neki közgazdász diplomája van.
tenytar.blog.hu/2012/06/04/imf_nelkul_elszabadul_a_forint

Nekem meg közgazdasági Nobel-díjam.

@csbaly:

dobzse.laci 2012.06.04. 22:28:44

@csbaly: és az mit számít.
Ha neked van 10 millád, neki 10 milliárdja, akkor a Te 15 deka szalámiddal szemben ő másfél mázsát eszik vacsorára?

röhögő 2012.06.04. 22:29:21

@BPBP: "Másrészt, ha megy Orcsány, majd jön Gyurbán és az ő 100 ezer családja..." - ez jó. És így van. De azok talán nem röhögnek az arcunkba.

captain morgan 2012.06.04. 22:34:26

@Soványka:
"1. 2010-ben minden ponton ugráltatok, hogy nehogy kétharmad legyen, s minden megtettetek, hogy ez ne tűnjön legitimnek."

Engedd meg, hogy egy szemtelent kérdezzek. Hányas voltál matekból?
Egyszer nézd meg a 2010-es választások összeítőit, és számold ki, hogy a szavazati joggal rendelkező MAGYAR állampolgárok hány százaléka szavazott rájuk?
De ezt fölösleges is megtenned. Te is tudod, hogy nem a kétharmaduk. Ők is tudják. Amijük van, az látszatkétharmad. A hiányzó részt méltósággal és a társadalom felé mutatott tisztelettel pótolhatták volna. Ők azt hitték, elég lesz helyette nagyokat mondani. Szerintem ez legitimációnak kevés.
Sajnos semmivel sem jobb a bizonyítványuk, mint a szociknak (emlmú'tnyócév). Itt van egy legatyásodott ország, és közben két kézzel tömik a haverokat. Simicskáék 2 milliárdért újítanak fel vasutat kilométerenként, amire a MÁVGÉPnek elég lenne 140 millió plusz ÁFA. Biztosan japán kardkovácsok ütik a síneket titánból. És ez csak egy példa. Ánygán úr is felsorolt néhányat. Nem, á dehogy gondolom, hogy ez csak a jéghegy csúcsa.
Tehát majd akkor beszélgessünk a legitimációjukról, amikor fikarcnyival is jobbak lesznek az amúgy hasonlóképpen semmirekellő szociknál. Mert rohadtul nem látszik pozitív különbség.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.06.04. 22:45:33

Sokkal fontosabb kérdés szerintem, hogy vajon hogy állhat a boldogságkutatásunk?! Milyen (rész)eredményeket érhettek el eddig a kutatóink?

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.06.04. 22:46:31

@BPBP:
Vagy másképp fogalmazva; mitől vagyok (leszek) boldog?

villamos alóli kacaj 2012.06.04. 22:48:04

Azt hiszitek, hogy most azoknak a számláknak a rendezése történik amiket azok nyújtottak be akik az elmútnyócévet finanszírozták?
Ugyan má' !

zembertelen 2012.06.04. 22:56:04

Ismerek olyan boxolót (Orbán fan) aki azért vesztett el VB meccset mert fölényeskedett a ringben. Mint a szart kiütötték. Pedig benne volt a lehetőség.
Szegény faterom mondta mindég:
- Kisfiam, az okos ember más kárán tanul.
Megnéztem az értelmező szótárat:
A nagyformátumú jelzőnek nem jelöl okos tartalmat.

Riz Ottó 2012.06.04. 23:00:46

@csbaly: "az igaz... de akkor is itthon fogyaszt, jóval többet, mint mások, a családja is itthon fogyaszt, itt vesz lakás a kölykeinek, itt ad nekik pénzt egy vállalkozásra, hogy a saját lábukra álljanak és ide fizet adót, még ha csal is valamennyit... azért ez lényeges különbség, nem?"

Te egy MSZP-SZDSZ kormányzás idején is ennyire megengedő és elnéző lennél, ha egy szoci-szadesz-közeli cég vinne mindent?

Vagy a jó öreg kettős mérce befigyel?

viperakapitany 2012.06.04. 23:16:50

@frontember876: perfect meglátás. az ország tragédiája, hogy a törpe focista nem fért be NB II-be. Se. ha az az ambíciója teljesült volna, most lehet, nyugtunk lenne.

viperakapitany 2012.06.04. 23:18:31

@zembertelen: valójában nem volt benne semmilyen lehetőség. ennek ellenére vagy éppen ezért feleslegesen bunkóskodott 50-es mexikói taxisofőrökkel, akik 3000 USD-ért eljöttek megveretni magukat

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.06.05. 00:03:06

az kicsit durva, hogy cca. százezer családot fenyegettek most már...
érdekes gondolkodásmód.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.05. 07:23:16

@FILTOL: Durva, mi? Hárommillió ember nyugdíj-megtakarítását elvenni, az nem volt durva. A háromnegyed országot lehugyozni az alaptörvényben, az nem volt durva. Élethosszig tartó hivatalokat és állami apanázst adni a haveroknak, az nem volt durva. Csak az a durva, hogy ungabungával fenyegetek néhány embert (még csak nem is százezret, te analfabéta). egyébként mivel fenyegessem őket, hogy elkárhozik a lelkük? Hát ezt a szart még Semjén se venné be, pedig ő nem finnyás, ha valamit a szájába kell vennie.

maroz 2012.06.05. 08:04:27

@FILTOL: Ha figyelnél, ha elolvastad volna a posztot, akkor értenéd te is, hogy nem mi fenyegetünk, hanem pont ellenkezőleg: óvóan figyelmeztetni próbáljuk az érintetteket arra, hogy roppantul kockázatos, amit csinálnak. És ez nem vicc, nem túlzás, nagyon nem az.

Nekem lassan már írni sincs kedvem, sőt, már belegondolni se dolgokba, olyan borzasztó attitűdöket látok megerősödni vidéken. Annyira elitellenes, hogy azt már lekottázni se nagyon lehet. És ott vannak vidéken masszívan azok a figurák, azok a szervezetek, akik ezt még tovább szítják, mert ebből a szításból hasznot remélnek.

Ha te azt hiszed, hogy ebben az országban bárkinek is tőlünk kell félnie, akkor retteneteset tévedsz. Hát hol van nekünk karikás ostorunk? Gondolj bele: a magasságos kutyaúristennek hála mára már minden, a szlengben szoclibnek nevezett emberke teljesen és totálisan ki van szorítva mindenhonnan. Még olyan döbbenetesen fontos pozíciókból is, mint amilyen egy óvodavezető-helyettes. Az ország házában felfedezhető még némi reminiszcencia, de hogy finoman körülírjam: én speciel értük aggódni nem érzek késztetést.

Kiteljesült a centrális erőtér, a centrifugális erő kirepített onnan mindenki mást, csak azok maradtak benne, akikről Orbán úgy gondolta, hogy maradniuk kell. Ők a mostani elit, ők működtetik az országot, és övék a felelősség is. Olyant pedig láttunk már, hogy egy széteső társadalomban a harag az elit ellen fordul. Nem szép dolog szokott az ilyesmiből kisülni.

És igen, ott van az az emberi gyarlóság is bennem, hogy miközben ésszel tudom, hogy egy ilyen elitellenes lázadás nem jó dolog nem tudok úgy tenni, mint aki együtt érez. Kicsit hümmögni fogok, kicsit csóválom a fejem, ha majd elindul az ungabunga (ne feledd, nem tőlünk kell félni), de a lelkem mélyén érezni fogok némi elégtételt. És megkérem majd a szeretteimet, hogy ha majd és akkor azt vennék észre, hogy doktriner liberálisként, avagy valamiféle humanistaként nyilvánulnék meg, akkor azon pillanatban zárjanak be a pincébe, és ki ne engedjenek úgy néhány hónapig.

szempontpuska 2012.06.05. 08:08:00

reminiszcencia - megnéztem. Tényleg létezik ilyen szó :-)

tyto 2012.06.05. 09:16:46

@FILTOL: te valami furcsa iskolába járhattál.....nem az ciki, hogy valakiről elmondják hogy csaló, seggnyaló, karrierista gátlástalan, szakmailag nulla, morálisan kártékony. hanem annak lenni ciki. ne már megint a hírmondót lőjék le.

hogy értsd is, mondok példát. bemegy egy társaságba egy ember, aki fülig be van kenve szarral. ha senki nem mondja, hogy jé, egy szaros csávó jött, akkor is látja mindenki, és érezni a bűzt. a társaság egész együtt eltöltött idejét rontja a szarszag. hiába fújkálják a légfrissítőket a haverok, a szarszag kikandikál alóla. akkor is ha soha senki nem szól egy szót se róla. ha meg kimondják: hahóóó valaki szaros, és rontja itt a levegőt .......azzal nem alázzák meg a szaros embert, sőt, ha figyelmeztetik, hogy ezzel a viselkedéssel kizárja magát a társaságokból, az sem fenyegetés, ha azt mondják hogy rendesen megruházzák, ha legközelebb közelít, az sem az. a fenyegetés az maga szarosság igazából. ami mindenkinek megrontja a buliját.

(ja és én az ungabungát kiterjeszteném a családra, a barátokra és üzletfelekre. mert ha valaki morálisan halódni kezd, abban a környezetnek is van szerepe. akik nem figyelmeztetik, nem akarják megakadályozni, hanem szintén rászívják magukat a csecsre és vidáman co-élősködnek ők is. kicsitse fogom csóválni a fejem az ungabungánál. miért, ők szerinted most sajnálnak minket? sajnálják azokat, akik hozzáértőként kiszorultak a szakmájukból mert jöttek az ejtőernyős kis köcsögök meg luvnyák?

szerinted mondjuk vitézy d. mondta azt, hogy: bár én értek ehhez a területhez amivel megbíztatok, (ő kivételesen valamelyest tényleg ért hozzá) de jobb lenne nálam x, vagy y, mert tuti hogy sokkal többet tud. és többet használhatna a nagy egésznek. (az országnak)

a másik oldali klientúra ejtőernyőseiről pont ugyanez a véleményem, még mielőtt rázendítenél a dalra.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2012.06.05. 09:34:27

Az országot fideszteleníteni kell, ez nyilvánvaló. Ugyanúgy meg kell tisztítani a mocsoktól, ahogy Németország is megtisztult a náciktól. Ugyanolyan szitokszónak kell lennie a "fideszes"-nek, mint a "náci"-nak.
Csak egy baj van: a német, az egy kultúrnemzet. A magyar nem...

És lehetne ezt még ragozni sokáig. A fidesztelenítés hiába nemes, jogos, igaz(ságos) cél, de egy általános, és ködbe vesző cél. A nagyon általános célok megfoghatatlanok. Az általános célok csak a konkrét célokon keresztül teljesülhetnek. Egy ilyen konkrét cél most az, hogy hogyan lehet a hatalomból kipenderíteni ezt a bűnbandát. Ma minden felelős politikai erőnek ezen kellene gondolkodnia, ez a legfontosabb cél.

maroz 2012.06.05. 10:46:21

@szempontpuska: Te tényleg bevetted azt a maszlagot, hogy becsajozni csak Oakeshottal lehet? ;)))

ijontichy 2012.06.05. 19:15:37

@Kettes: "Hárommillió ember nyugdíj-megtakarítását elvenni"
Konkrétabban: "Aki nem adja, az kiiratkozik... és nem kap állami nyugdíjat".
Na szerintem ez az expressis verbis fenygetés.

Zebrateve 2012.06.06. 15:17:21

@tyto: A családot nem választja az ember, a többi stimmt.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.06. 17:01:21

kepviselofunky.blog.hu/2012/06/06/boldogsagkutatas_nemzetgazdsagi_miniszterium_mentalhigienia

A műhelycsoportok működése nem hierarchikus, hanem szervezeti egységeken átívelő horizontális, hálózati együttműködésen és tudáson alapszik. A műhelymunkában részt vevő kollegák útfekvése kitűnő, és gyorsulásuk kifogástalan. Ez azonban nem szabad, hogy könnyelműségre csábítson.

Wolff 2012.06.06. 17:49:53

@Kettes: Azért arra kíváncsi lennék miért nem tették fel a kérdést, hogy ugyan mondják már meg milyen végzettsége és kutatói előélete van a tagoknak? Messziről még akkor is jól működő intézménynek nézne ki mondjuk a CERN, ha egyébként az összes fizikust lecserélnék történészre.

Esik 2012.06.06. 20:49:52

@Wolff:

Dehogynem kérdezték:

"Ki a vezetője, hányan, milyen beosztásban dolgoznak ott, hogyan lettek kiválasztva a munkára, mi a végzettségük?"

Választ viszont nem kaptak.

Wolff 2012.06.06. 21:29:14

@Esik: Jé, tényleg! Azok a fránya apróbetűk... ;)

hannawald 2012.06.07. 10:16:59

hé, és ha valaki igen, belekerült ebbe a rendszerbe (középvezetőként mondjuk), de nem támogatja a rendszert. ha igyekszik ennek a fertőnek egy apró szeletébe értelmet és következetességet vinni?
ha nem hódol be, de nem lép ki? (s valami furcsa oknál fogja nem is rúgják ki...) vele mi van? őt hogy ítéljük meg? s mi lesz a sorsa egy új rendszerben szerintetek? vagy mit kellene tennie? ott hagyni csapot papot? vagy csendesen és higgadtan hinni abban, hogy saját apró kis csatáinak megvívásával tehet valami _jót_?

V mint... 2012.06.07. 10:49:15

@hannawald: Emiatt ne marcangold magad.Kirúgják.

Apeiron (törölt) 2012.06.07. 12:40:52

@szempontpuska: "Az egyik esetben a korrupció a jogszabályok megsértése volt, ma a törvényeket a korrupció mondja tollba."

Sajnos ez a rendszer szükséges velejárója. Az elvesztegetett évtizedben a hatalom elvesztette szinte minden funkcióját - le pouvoir pour le pouvoir - és az őt eltartó nemzetre tört. Bár a felszín hangos, a mélyben nem történik más, mint a hatalom megszilárdítása. Sajnos azonban mindezt a demokratikus berendezkedés, mint álarc mögött kell megtennie - bárcsak úgy élhetnénk, ahogy élünk! Ennek legfőbb következménye, hogy a klientúraépítést nem lehet olyannyira nyíltan űzni, mint azt tette pl. Kadhafi. Kétharmados többség hiányában ez kisebb és nagyobb, törvényellenes korrupciós ügyeket eredményez, kétharmados felhatalmazással azonban az történik, amit írtál - a parlament a klientúra egyik legfőbb támaszává válik. Ha pedig a propaganda azt kívánja, hogy a törvényi megfogalmazásba olyan mondatok kerüljenek be, melyek alkalomadtán tényleg segítenék a nemzetet, akkor a törvényalkalmazás gyengítésével alsóbb szinteken törik meg az írott rendelkezéseket. (Lsd. pl a földügyeket és az azt követő orbáni felszólalást a Parlamentben.)

hannawald 2012.06.07. 13:18:42

@V mint...: 2 évig nem, de most igen? hidd el, az illető sem érti, s mégis.

baliquez 2012.06.07. 13:43:09

@hannawald: mivel jaffaországban az egyetlen mérce a gátlástalanság foka ezért simán kirúgják a legelső alkalommal amikor tisztesség csíráját vélik felfedezni viselkedésében. Tort ül a kontraszelekció az értelem fölött, egyébként nyugi bele, nem csak az állami hanem a magánszektorban is - amint vállalkozó alkalmazottjáról felmerül hogy politikailag megbízhatatlan (értsd nem csutihívő) röpül a posztjáról, ugyanis vállalkozó nem merészel rizikót vállalni: ha elterjed a híre hogy ellenállókkal dolgozik akkor szétcincálja a NAV + n típusú állami behajtócég és/vagy ellehetetlenítik seperc.

Ki kell végre mondani a nyilvánvalót: halál rájuk, mindre. Ez ugyanaz amit nekünk kívánnak, a különbség az hogy ők már aktív lépéseket tettek a nemhívők kiéheztetésére, tönkretételére, elüldözésére, öngyilkosságba hajszolására. Follyon a vérük patakokban, más nem mossa le a szennyet az országról.

V mint... 2012.06.07. 17:57:04

@hannawald: Elnézést, múlt idő.Kirúgták.Aki nem NER kompatibilis 100%-ig annak annyi.A legrosszabb Rákosi időkhöz méltóan.A 2/3-ad nem engedheti meg, hogy szabotálják.

sörtelen 2012.06.07. 18:54:38

@baliquez: "Follyon a vérük patakokban, más nem mossa le a szennyet az országról."
Ne folyjon! A patakvér nagyobb mocsok lenne az országon
Viszont a Terror Házát bátran ki lehetne majd egészíteni egy szárnnyal:
"Úton" címmel.
Szerintem az EU nagy pénzekkel támogatná a projektet, és szervezne Európa-szerte turnusokat oktatási céllal.

V mint... 2012.06.07. 18:59:28

@sörtelen: Már az is elégtétel lenne, ha a versenyszférában 8 órában sima fizetésért kellene dolgozniuk a hátralévö életükben.Esetleg egy geci fönök bónusznak

sörtelen 2012.06.07. 19:17:39

@V mint...: Ezért a "kellene dolgozniuk" olyan súlyos büntetés, hogy kábé 1 1/2 millió magyar imádkozik naponta, hogy részesüljön benne.
Csak a folyamatos megszégyenítésük lehet méltó büntetésük.

sörtelen 2012.06.07. 19:19:29

@sörtelen: Ez a... - val kezdődik :)

V mint... 2012.06.07. 20:00:27

@sörtelen: Igazad van.Így sincs munkám.

vakapad 2012.06.09. 09:34:48

Van egy olyan érzésem, hogy:
1./ a megszólítottak (a jelen rendszer kiszolgálói) nem olvassák ezt a blogot, és
2./ ha olvassák is, hitük és érdekük szerint (azaz borzasztóan erős okokból) egyáltalán nem fognak törődni vele.

Az, hogy - mint írni tetszett - az Orbán rendszer véget fog érni, valóban biztosra vehető. A kérdés csak az, hogy mikor, és én ezt az időpontot nagyon-nagyon távolira teszem, azaz a rendszer kiszolgálói még sokáig tudnak zsíros, igencsak vastagon megkent kenyeret adni a családjuknak, fenti okból hülyék lennének figyelembe venni bármit a kurzus jelmondatain kívül. Az írás ebből következően még falra hányt borsónak se tekinthető.

Annak oka pedig, hogy az Orbán kormány leváltása jó ideig még nem fog menni, igenigen eccerű: az előző kormányokat sikerült annyira sárba döngölni (az objektivitásnak még a látszatára se ügyelve, a népszabadságos Révész, az indexes Uj, az és-es Kovács Z., a hírszerzős Gavra és még rengetegen mások aktív közreműködésével), hogy mára elértük, már csak a hívők döntik el a választásokat (a többi egyik kutya, másik eb alapon el se megy), hívőből meg a FIDESZ-nek több van.

Mindig úgy gondoltam, hogy a '98 - 2002 közötti kormányzásból, valamint a köztes időszak ellenzéki tevékenységéből minden nyolcvanas IQ-nál magasabbal bíró embernek egyértelmű, hogy mi következik FIDESZ győzelem esetén, nopláne kétharmad esetén. Na ez a gondolatom nem jött be. Inkább hiszünk a csodákban, mint az eszünknek, ez rendben is lenne, csak akkor mire a mai nagy felháborodás?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.06.09. 12:05:58

@puffatag:

amiben az volt a különösen mókás, hogy az érintett ballib filozófusok egy hányada például nem volt sem ballib, sőt, asszem egy részük még csak filozófus sem, csak ugye korpák közé keveredtek, és isten majd kiválogatja.

nekem az amúgy szintén bőcsész kk&tt jött még be, aki a filozófusbűnözésen annyira felháborodott, hogy az ügyben egyébként távolról sem érintett, ám balszerencséjére túlzottan ismert ballib filozófust is (ld. ismételten az isten majd kiválogatja elvet) betett a ballib filozófusokat igazi polgári humorral ábrázoló kis szösszenetébe, és találj gyorsan kettőt, kért-e azóta bárkitől is bocsánatot? :)