Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Stumpf András esete a liberálfasisztákkal (megjegyzésposzt)

2015.12.16. 13:19 | jotunder | 146 komment

 

       Stumpf András őrjöng. Piti bérgyilkosból küzdötte fel magát a pártblog "sztárújságírójává" és ha nincs Hajdúbé, Primissima-díjas is lehetett volna. 

       Stumpfot egy totális hatalmat gyakorló rendszer tartja ki, egy olyan rezsim, amelyik bármit megtehet, és lényegében meg is tesz az ellenfeleivel. És képes véleményterroristáknak nevezni azokat, akik a rezsim egyik első számú vezetőjének illetve udvari bohócának primitív marhaságain röhögcsélnek.

       Kuss legyen, mondja az Európa egyik leggyengébb egyetemének legnevetségesebb szakát végigbukdácsoló rezsimszolga. Nem lesz kuss Stumpf, ezt kell megértened, nem lesz kuss. Igen, kiröhögnek téged is, a gazdáidat is, mert ennyi még megmaradt nekik, a kiröhögés joga, ezt nem tudod elvenni tőlük, nem fenyegetheted meg azokat, akiknek már alig maradt vesztenivalójuk. 

      Stumpf András az egyik jelképe ennek a rezsimnek, a nagypofájú, féldebil sutyerák, aki genderezik, liberálisozik, sorosozik, ahogy kell, és elvárja, hogy félve tiszteljük, csak mert ránk uszíthat pár tucat beteg nácit.

      A valóság az, hogy maximum rám uszíthat pár tucat beteg nácit, mindenkire nem. Valószínűleg meg is fogja tenni, esetleg még a Paprikakingát fogja levalamizni, és a Paprikakinga is ki fogja bírni. Mi meg újra és újra ki fogjuk röhögni a stumpfokat. Igen, lehet, hogy örökre hatalmon maradnak a stumpfok és gazdáik, és még sok-sok embert tesznek tönkre, de úgy kell leélniük a szaros életüket, hogy mindennap az arcukba röhögünk. Ennyi meg fog maradni nekünk, talán több nem, de ennyi mindig megmarad. 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr198176872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s.g.l. 2015.12.16. 13:54:12

Nem csak kiröhögöm, hanem szarok is rájuk!

nerángass 2015.12.16. 13:58:14

"A magát mindenhatónak képzelő, „majd mi megmondjuk, ki itt a művész”-rendszeren kívül létezem, ez bántja őket: beleegyezésük és ellenőrzésük nélkül vagyok sikeres, az intrikák és folyamatos támadások ellenére." – mondja Ákos ( Splány idézi )

Most meg Stumpf. Ezek naponta élethalál-harcot folytatnak a betevőért, a fennmaradásért, a véleményük szabad kimondásáért, gerincroppantó ellenszélben és a néha pofátlanul harsány röhögés közepette. Csodálod, hogy szeretetre, megértésre vágynak ?

aaabbbccc 2015.12.16. 14:03:30

nekem ez a post tunik inkabb orjongesnek
ugy latszik nagyon ratapintott valamire
ugyanis a liberalizmus legfobb erteke a gondolat szabadsaga
es azt a liberalizmus neveben akarjatok elvenni
en nem akarok Eszak-Koreatban elni, ahol valakit a velemenyeert meg lehet hurcolni
ha Ti lennetek hatalmon lehet, hogy meg munkataborba is zarnatok

Érvsebész 2015.12.16. 14:10:30

@aaabbbccc: ki hurcolja meg Ákost? Véleménye van, hála istennek hangoztathatja, és hála istennek lehet vele vitatkozni és ellenvéleményt nyilvánítani. Ez történik éppen. Pontosan mi a problémád?

Szindbad 2015.12.16. 14:13:21

index.hu/kultur/zene/2015/12/16/kiszall_a_telekom_akos_mogul/

Hát én nem teljesen értem, hogy mi folyik itt. Ákosnak véleménye van a nőkről, döntse el mindenki, hogy tetszik-e neki, vagy nem, talán az egyetlen nő, akinél érdekes, hogy Ákos mit gondol a nőkről, az a felesége. Nem az ilyen megmondásokon múlik. Az ég világon semmit sem számít, hogy Ákos mit gondol a nőkről. Általában az ilyen merevnek tűnő megmondások mögött sokkal rugalmasabb valóság rejlik. Ákos nem tartja pórázon a feleségét. Miért kell ekkora habot verni, nem értem.

Ákos felfogása a pénzről teljesen eltér az enyémtől, de ebben is inkább a valóság számít, az, hogy neki, vagy nekem van több pénzem.

Toadwart66 2015.12.16. 14:17:24

A legnagyobb baja Stumpfnak az, hogy nem Bayer Zsolt stílusában válaszoltak a "megmondóemberek", hanem egy szórakoztató, vidám "nemzeti konzultáció"-t sikerült kiprovokálniuk a férfiembereknek, ami sok embernek tetszett. A produkció nagy sikert aratott a közönség körében. Spontán, és nem szervezett dologról volt szó, mémekkel, viccekkel, okos, önálló véleménnyel rendelkező lányokkal, amit nem finanszírozott, szponzorált (Ákos, a profi) senki. Stumpf nagyon ostoba, mert azzal érvelt, hogy szegény házelnök úr és a gazdag nemzeti ikon nem mondhatta el a véleményét. Dehogynem. Nagy nyilvánosság előtt elmondták és nem esett semmi bántódásuk. Sokan nem értettek velük egyet és ezért ők is elmondták a véleményüket. Stumpf se bókol senkinek, akivel nem egyezik meg a véleménye. Fogja magát és belefojtja a szót az "ellenségeibe". Nem lövi tarkón őket, ami természetesen nagyon szép dolog a részéről.

DarthVader 2015.12.16. 14:20:32

" lehet, hogy örökre hatalmon maradnak a stumpfok és gazdáik, és még sok-sok embert tesznek tönkre, de úgy kell leélniük a szaros életüket, hogy mindennap az arcukba röhögünk. Ennyi meg fog maradni nekünk, talán több nem, de ennyi mindig megmarad. "

Ettől rosszabbat nem is tehetnénk velük - már azon kivül, hogy elzavarnánk őket a picsába, de ez még vagy 30 évig nem fog menni,mert Gyurcsány elkúrta, ugyebár.

Te ABC: miről hadoválsz? Ki a fasz akarja elvenni a Kövér Laci gondolatainak a szabadságát? Kövér Laci azt mond, amit akar. Csak hát ugye a gondolat szabadságának jegyében ha én azt gondolom, hogy a Kövér Laci ormós nagy fasságokat beszél, akkor szintén a gondolat szabadságának jegyében kiröhögöm. Sőt, még a te gondolatainak szabadságát se akarja elvenni senki, ha te úgy gondolod - teljesen szabadon - hogy Kövér Laca okosságokat mond, akkor - szintén szabadon - kifejtheted ebbéli meggyőződésedet. Felvállalva persze azt , hogy én pölö, a gondolat szabadságának jegyében, téged is kiröhöglek.

Amúgy hagy homályositsalak fel, baromi tévedésben vagy a "meghurcolás" szó értelmezése tekintetében. A "vélemény miatti meghurcolás" azt jelenti, aranybalta, hogy kirugnak a munkahelyedről, rád küldik az adóhatóságot, a TEK-et, ilyesmi. Kevés lenne egy kezem felsorolni, kiket és hogyan hurcolt meg kedvenc társaságod az elmúlt években. Nem tudok róla, hogy Kövér Laca ellen teszem azt vagyonosodási vizsgálat indult volna az elmúlt napokban. Félek tőle, a következőkben sem fog. A "vélemény miatti kiröhögés" pedig szimplán kiröhögés.

Ja, hogy most nem a másik oldalon röhögnek, hanem a kedvenceiden? Lesz egy még igy se. Viszont ne ess kétségbe, Kövér Laca a továbbiakban is nbármikor mondhat kiröhögni való fasságokat. Persze, újra és újra ki lesz röhögve, de megfizetjük mi őt annyira, hogy szó nélkül tűrje, hogy kiröhögjuük.

DarthVader 2015.12.16. 14:30:13

@Evezős:

Hát, ezek szerint vagy a Telekom managementjének van eltérő felfogása van a nőkről, mint Ákosnak, vagy úgy érzi, hogy Ákos véleményét nem osztja a többség, ezért üzleti szempontból helyesebb, ha megkülönbözteti magát Ákostól.

aaabbbccc 2015.12.16. 14:32:13

@DarthVader: Te vagy tevedesben, a meghurcolas azt is jelenti, ami most folyik.
vicces (annyira nem), hogy automatikusan fideszes vagyok (nem vagyok) csak azert mert nem ertek egyet azzal, amit most a ballib muvel
a masik gond, hogy a legtobben nem is gondoljak vegig, mit is mondott Kover, hanem automatikusan, zsigeri gyulolettel kezdik az ellentetjet skandalni, nem az a lenyeg, hogy mit mondott, hanem hogy ki mondta
egyebkent meg is lehet nezni, ez hova vezet, sajnos
a ballib igy eleg sok tamogatot elveszit (szerencsere), mert pl a tarsadalom nem hulye es tudja, hogy szukseg van gyerekekre
de a ballib meg jo sokszor belenyult igy a tutiba, hogy az automatikus ellenkezes miatt elkezdett olyan dolgokat mondani/tamogatni, ami ellentetes a tobbseg velemenyevel (pl segely helyett munka, menekultek, stb)
es a vegere meg egy adat: azt hallgattuk, hogy majd osszeszednek egy csomo alairast es nepszavazas es megdontik ezt a rendszert, ebbol lett 80e alairas, a fidesz meg felkezzel osszeszedett 1.3 milliot, szoval igazabol tenyleg kohog a bolha van

TG69 2015.12.16. 14:35:23

Én a Stumpfnak már szereztem két liberálfasiszta ,gendermániás hazaárlót a cikkéhez illusztrációnak :)

www.facebook.com/csaladesifjusag/posts/854710661294834

hvg.hu/itthon/20151215_Pelczne_sem_akarja_hogy_Kover_ossza_az_es

Mozigépész 2015.12.16. 14:45:58

Mit jelent náciéknál, hogy „genderőrült”? Csak hogy egy kicsit képezzem magam újbeszélből…
Ez a „véleményterrorista”, ez jó szó, még ha nincs is semmi értelme :-)

TG69 2015.12.16. 14:54:19

@aaabbbccc: Felhívnám figyelmedet arra az ellentmondásra, hogy konzerv oldalon panaszkodnak mindig arról, hogy a nyugat kiüresedett nincsenek benne szilárd erkölcsi fundemantumok, jönnek a muszlimok nekünk annyi. Mi most magyar nemkövérek finoman jeleztünk egy ilyen szilárd alapot erre fel tessék rögtön liberálfaiszták lettünk. Ki is üresíti ki a és mit? :)

2015.12.16. 14:56:44

@Szindbad:

és hát ugye pont a telekom, jaj

@Mozigépész:

a genderőrültnek van értelmes jelentése, de a szélsőjobboldal nem úgy használja.
széljobbéknál genderőrült = a szélsőjobboldalihoz képest liberálisabb/balosabb elképzeléssel rendelkezik a nemi szerepeket illetően.
kb. mint a keresztény = nem zsidó
magyargyűlölő, idegenszívű= fidesz és/vagy jobbikellenes
stb.

tableno 2015.12.16. 15:00:11

@Mozigépész: Igazából az összes ilyen szakkifejezés ugyanazt jelenti, csak a figyelem fenntartása végett szokás váltogatni. A jelentése egyszerűen : ők, azok ott. Bárki, aki nem mi vagyunk. Az ellenség.

aaabbbccc 2015.12.16. 15:01:02

@TG69: marmint milyen szilard alapot jeleztek ? ez eddig csak a tagadast latom

tableno 2015.12.16. 15:04:38

@aaabbbccc: Ó, semmi. Csak az európai civilizáció egyik alapvetése, a "szabadság, egyenlőség, testvériség" elve. A nőkre vonatkoztatva is.

Fábián András 2015.12.16. 15:08:04

Úgy nőttem fel és öregedtem meg, hogy soha egy pillanatig nem adtam okot arra, hogy sajnáljanak, sajnálhassanak. Apám hagyta ezt rám, aki azt mondta egyszer:akit sajnálnak, azt valójában megvetik az emberek, mert többé már nem ura magának. Stumf megfelel, gazsulál, kezet csókol és nyalogat. Mindezt arrogáns, kioktató módon. Így szocializálódott a gazdái mellett. Sajnálom, tán ahogy egy nyáladzó ebet szán az ember. Nem jobban.

aaabbbccc 2015.12.16. 15:08:24

@tableno: es a ferfiak es nok kozotti egyenloseget hogy gondolod ? Hogy a nok ugyanannyit szuljenek mint a ferfiak vagy a ferfiak ugyanannyit szuljenek mint a nok ?

Mozigépész 2015.12.16. 15:17:17

@aaabbbccc: Szerintem a férfiak szüljenek ugyanannyit, mint a nők, és nem a nők ugyanannyit, mint a férfiak :-)
Egy matematikus oldalán ez evidens, nem?

tableno 2015.12.16. 15:18:01

@aaabbbccc: Ja, hogy hülyikének tetszik lenni. Bocsánat, akkor nem szóltam.

aaabbbccc 2015.12.16. 15:22:17

@Mozigépész: szerintem nem kommutatív ?

Mozigépész 2015.12.16. 15:23:06

@WiteNoir: Akkor én előbb lennék genderőrült, mint náci...

aaabbbccc 2015.12.16. 15:25:05

@tableno: arra akartam ramutatni, hogy pl szules tekinteteben az egyenloseg nem kepzelheto el, minden masban igen es kivanatos is az egyenloseg. Szerintem ezt akarta mondani Kover is. Ebbe magyaraznak most bele mindent, nem hiszem, hogy Kover barmilyen mas egyenlotlenseget kivant volna a beszedeben.

2015.12.16. 15:27:01

@aaabbbccc:

te most kövér hülyeségét mentegeted???

2015.12.16. 15:28:04

@Mozigépész:

ez van. én utálom a genderőrülteket, de sajnos széljobbos szemmel nézve én is az vagyok. ők másképp látják a világot...

tableno 2015.12.16. 15:29:08

@aaabbbccc: Idefigyelj hülyike. Az egyenlőség ez esetben azt jelenti, hogy a nőnek joga van magának eldönteni, hogy szül-e, és a igen, akkor mikor és hányat. Ezt nem Kövérnek vagy Ákoskának tiszte neki előírni. Sőt, még a saját férje sem írhatja neki elő, a döntés közös egyetértéssel kell, hogy megszülessen. Úgyhogy de, ebben a kérdésben is elképzelhető, sőt kívánatos is az egyenlőség!

TG69 2015.12.16. 15:30:47

@aaabbbccc: A klasszikust csak pontosan :

"szeretnénk, ha lányaink az önmegvalósítás legmagasabb minőségének azt tartanák, ha unokákat szülhetnének nekünk"

Ezek olyan halovány határvonalak és hát itt át lett lépve. Ákos meg át is ugrotta. De lehet hogy kézenfogva ugrabugrálnak a fiúk, de akkor meg mi lesz a férfi princípiummal.

aaabbbccc 2015.12.16. 15:35:28

@WiteNoir: nem, az egesz abbol indult ki, hogy szabad-e valakit meghurcolni a velemenyeert, a velemeny tartalmatol fuggetlenul, nem is kellett volna belemenni magaba a velemenybe, beismerem hulyseg volt, mert elvitte az egeszet egy masik iranyba.
A temaban iranyado lehet maga az orulunkvincent post, ahol a velemenye igazolasara a szerzo felemlegeti, hogy Stumpf milyen iskolaba jart vagy tableno, akivel ugyan nem ismerjuk egymast, de a gondolatszabadsag neveben hulyenek cimkez csak azert, mert mast gondolok.

seol 2015.12.16. 15:40:05

@aaabbbccc:

Kevesen lennének képesek gyakorlatilag minden mondatban ilyen szintű baromságokat elrejteni, szóval gratula! (Még ha durva funkcionális analfabétaként "előnnyel" indulsz is az ilyesmiben.)

seol 2015.12.16. 15:42:27

@aaabbbccc:

Elkeseríthet, de nem azért címeznek röhejes hülyének, mert "mást gondolsz" (gyakorlatilag az összes röhejes hülye megpróbálkozik ezzel a "csak mert mást gondolok?!" trükkel egyébként :-D ).

közösperonos átszállás 2015.12.16. 15:44:45

@aaabbbccc: "de a gondolatszabadsag neveben hulyenek cimkez csak azert, mert mast gondolok. "

Nem azért, hanem mert a nemi egyenlőség témakörében gondoltál valami hülyeséget 15:25:05-kor.

Egyébként meg komolyan nem értem, mire számítottál; konkrétan ballibek egyenlő Észak-Korea gondolattal rúgtad be az ajtót, ezek után kevésbé empatikusan állnak hozzád a népek, nahát.

aaabbbccc 2015.12.16. 15:49:41

@seol: ja, ha elfogynak az ervek johet a szemelyeskedes, ez elegge ismeros

aaabbbccc 2015.12.16. 15:52:35

@közösperonos átszállás: de hat nem arrol volt szo, hogy a ballib ertelmiseg mennyivel magasabb szellemi nivon all ?
Eszak-Korearol csak annyit, hogy ha egy velemeny kimondasa azzal jar, hogy foldbe dongolik az embert, akkor az emberek nagy resze inkabb csondben marad, mert jobb a bekesseg. Aztan meg elmegy es a fideszre szavaz.

tableno 2015.12.16. 15:53:09

@aaabbbccc: Nem fogytak el az érvek, csak te szépen figyelmen kívül hagytad őket. De mondjuk nem is vártunk mást...

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.16. 15:56:55

@aaabbbccc: Emlekszel Kertesz Akosra? Eluldoztetek az orszagbol a velemenye miatt. A gazdaid csak kirohogik. Hanyadik nicken vagy ekkora hulye?

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2015.12.16. 16:14:16

@aaabbbccc:

Stumpf tényleg beletalált valamibe" a fidesz legfelső szintjein harácsolnak" a többi rizsa. hogy valaki ezt ne egyszerűen kisebb problémának tartsa, mint a "liberálfasiszta véleményterrort", jelentsen ez bármit is, de még a lovon megfordulva tulajdonképpen a liberálfasiszta véleményterroristákat tegye felelőssé a rendszerszintű lopásért, az már tényleg egészen szürreális.

és akkor meg is érkeztünk Fideszisztánba, ahol a Thán annyira felháborodik azon, hogy Vincent, Tótawé és Szarvas karikaturista lábbal tiporja a Nemzeti Értékeket, hogy KÉNYTELEN egy gecinagy stadiont építtetni a kert végibe' pedig mint tudjuk, hangosabb, mint egy sztráda.

csak nehogy még nagyobb kárt tegyen magában.

aaabbbccc 2015.12.16. 16:45:22

@jotunder: en nem uldoztem el, sot. Inkabb sajnaltam.

aaabbbccc 2015.12.16. 16:48:57

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: ha elolvasod Stumpf cikket nem a velemenyterroristakat teszi felelose a rendszerszintu lopasert, hanem a fideszt. A velemenyterroristak azert felelosek, hogy olyan kozallapotot teremtenek, hogy az altagember inkabb valasztja a hazug, tolvaj, korrupt fideszt, mint a masik oldalt.
"Elsősorban véleményterroristáinknak köszönhető, hogy a Fidesz megfeledkezhet önmagáról, olyan erős. Hogy harácsolhatnak akár a legfelsőbb szinteken is."

aaabbbccc 2015.12.16. 16:56:27

@jotunder: egyebkent az elso nickem es nincsenek gazdaim
mibol gondoltad, hogy gazdam van ?

aronsatie 2015.12.16. 16:57:49

Nagyon randa dolognak tartom az én megmondtam kezdetű szövegeket. Ezért tehát megállapítom, miszerint én megmondtam, hogy sein Stumpf csak Prima lesz és nem Primissima, arra jó a Hajdúbé, hogy ne mi nyerjük a legtöbbet. És annak ellenére, hogy a világon semmi bajom a Hajdúbével, azt is muszáj kijelentenem, hogy szégyen, hogy a mai sportriportergárdából tényleg ő a primissima, a többi javarésze egészen a verésig mindenfélét érdemelne. Ún. junior prima díjra terjesztett fel az MTV az idén egy másik sportriportert, a róla elnevezett mohaybencét, akinek az úszó vb-n és nemrég az eb-n elkövetett produkciójáért már a verés is nagyon kevés lenne.

Dr. No 2015.12.16. 17:08:49

@aaabbbccc: Te ugye egy "safe place"-re vágysz, ahol minden ellenvélemény nélkül kiálthatod világba fájdalmaid?
Sajnos, az is egy überliberális találmány.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2015.12.16. 17:30:30

@aaabbbccc:

szóval a véleményterrosisták nézzenek magukba... viszont ennyi erővel Stumpf is magába nézhetne, hogy miért a véleményterroristák elleni küzdelmet festi a pajzsára a rendszerszintű lopás elleni küzdelem helyett.

hogy a "jobboldali" véleménynemterroristáknak mekkora szerepük van abban, hogy nálunk egy párt minden további nélkül évi százmilliárdos szinten feledkezhet meg magáról.

Kovácsjános 2015.12.16. 17:43:49

@aaabbbccc: "en nem akarok Eszak-Koreatban elni, ahol valakit a velemenyeert meg lehet hurcolni
ha Ti lennetek hatalmon lehet, hogy meg munkataborba is zarnatok"
OK. Ne élj ott. Nem, Téged mi nem zárnánk munkatáborba.

A helyet az, hogy aki mást mond, mint Te, az nem hurcol Tégedet. Hanem mást mond. A másság az sem nem hurcolás, sem nem Észak-Korea, sem nem munkatábor. Az olyan, mint amikor a másik nem olyan, mint az egyik.

Itt arról volt szó, hogy Stumpf úr leliberálfasisztázott másokat. Te pedig őrjöngést, Észak-Koreát, meghurcolást, munkatábort emlegetsz, ha valaki - mint jótündér - nem hagyja szó nélkül, hogy Stumpf úr leliberálfasisztázzon másokat.

A "nem hagyja szó nélkül" pedig nem ugyanazt jelenti, mint az, hogy "nem hagyja". Utóbbi lenne az Észak-Korea. Ott ezt nem hagyják.
jótündér hagyja, csak nem hagyja szó nélkül. És ez pont azért nem Észak-Korea, mert itt lehet nem szó nélkül hagyni azt, amit hagynak.

Nagyon szeretném ám, ha megértenél.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.12.16. 17:57:59

@Szindbad:

veled ellentétben a telekom egy multinacionális cég, amelynek KIBASZOTT fontos az image-e.

ha egy ilyen cég olyan embert támogat anyagilag, aki finoman szólva ókonzervatív, szexista baromságokat nyilatkozik, akkor a cég image-e az lesz, hogy a cég ókonzervatív és szexista. a xxi. században épelméjű cég ilyet nem akar magának, ezért szerződést bontanak vele.

aronsatie 2015.12.16. 18:02:51

Tiger Woodsról pár éve kiderült, hogy megcsalta a feleségét, és válnak. Teljesen magánügy, sokkal inkább az, mint amikor Ákos világgá kürtöli, hogy egy tahó. Mégis zsinórban bontották fel a vele kötött szerződést a szponszorai, és nem volt senki, aki liberálfasiszta meghurcolást emlegetett volna.
A Telekom pénze, azt támogat belőle, akit akar.

William Blake 2015.12.16. 18:11:37

A "liberális véleményfasiszták" véleménye mindig vélemények ellen irányul, a jelzők nélküli fasiszták véleménye pedig emberek, csoportok (nők, kisebbségek, stb.) ellen. Kövér és Kovács véleményéből következtethetünk arra, mit tennének szívük szerint, ha tehetnék, a liberálvéleményterroristákéból pedig csupán arra, hogy Kövérnek és Kovácsnak be kéne fognia a pofáját, nem többre.

Jack Potata 2015.12.16. 18:12:28

@aaabbbccc: ajvékolós kurzusszimpatizánskám. próbálom lefejteni neked a lényegig. a szólás és vélemény szabadsága nem a vitamentesség garanciája, hanem annak ellenkezője: a szólásszabadság a korlátlan vitalehetőségekről szól, gondolatok szövetségéről és harcáról, ha úgy tetszik.

egy liberális nem akarja elvenni áki meg a köteles szólásszabadságát, ezt fel bírod fogni? egyébként hogyan is tehetné ezt bárki? a szólásszabadságot nem az egyénektől szokás félteni, ugyanis nincs hatalmukban azt elvenni. meg tudják a libsik akadályozni, hogy kövérnek szar folyjon a szájából? nem tudják. vagy ákit, hogy hangot adjon annak, mekkora ocsmány fasszá nőtt? nem tudják.

de ha már egyszer szar folyik azokból a nyílásokból, vagy legalábbis valami, aminek nagyon sokan nem örülnek, akkor teljesen normális, hogy a gondolatok közösségi terét nem lehet csak úgy feladni, és ellenvélemények fogalmazódnak meg, tömegesen, erőteljesen - akció-reakció, tudod.

neked erre mi az alternatívád? vonja meg a vállát mindenki, hogy az országgyűlés elnöke mint közjogi méltóság megmondja, hogyan kellene is élnie az országnak, a nőknek? hogy egy ismert zenész közli a nőkkel, mi a dolguk?

majd van pofád azzal jönni, hogy visszatámadni ezekért az embereket és civil társadalmat degradáló, az önrendelkezési szabadságot részben hatalmi pozícióból megkérdejelző megnyilvánulsáokért az a szabadságellenes?

most kretén vagy vagy anyádpicsája?

Muad\\\'Dib 2015.12.16. 18:16:23

@aronsatie:
Tiger Woods-ot - meg általában USA ügyeket - mondjuk ne keverjünk ide, mert tény, hogy náluk az álszentség olyan foka jellemző, hogy az sok jóérzésű emberben kiveri a biztosítékot.
Ezt leszámítva egyetértek, egy magáncég annak ad pénzt, akinek akar, ebbe ne szóljon bele senki. Ha úgy érzi ez így nem jó neki, ne adjon pénzt.

@mavo:
Hozzátéve, hogy a telekom azért szereti a fityeszes pénzmagot, szóval van olyan összeg, amiért már nem olyan büdös az a kakiszag. Álszent bagázs az is, ha engem kérdezel.

Muad\\\'Dib 2015.12.16. 18:19:03

Amúgy azt gondolom, hogy Ákossal szemben tényleg eltúlzott volt a felháborodás - végül is hány zenész van szerte a világon, aki ilyen-olyan marhaságokat beszél -, nem kényszerített senkit semmire, nincs is olyan pozícióban.
Kövér más téma (rá jogosan akadtak ki), egy politikus ne mondjon ilyet, mert ő abban a helyzetben van, ahol már akár "kényszeríthet" is.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.16. 18:19:34

Az elmult ket oraban pazmanyos emberektol hallottam baromi erdekes dolgokat. Vannak ott is kivalo emberek de ez nem segit Stumpfon.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.16. 18:24:44

Amit a kis Stumpf nem ért meg: a genderőrület nem a liberálfasiszták papprékakingázása a multiknál, hanem halálosan komolyan vett üzleti és etikai kötelezettségvállalás. Az olyan cégek, mint a Telekom, Ákos életművénél galaxisokkal komolyabb erőfeszítéseket tesznek a diverzitásért, a fizetési különbségek csökkentéséért és az üvegplafon lebontásáért. Akár azon az áron is, hogy rövid távon kisebb lesz a profitjuk. Mert odafigyelnek az emberekre (hallod, Orbán?) És nem fogják hagyni, hogy holmi múlt századból itt ragadt bükkfagatyás fidesztrubadúrok belefingjanak a művükbe.

(Bár hasonlóan fontos lett volna nekik a sajtószabadság is, hogy kiálljanak az origó főszerkesztője mellett. Na mindegy. Ettől még a Telekom nem lett kedvencem, csak gondoltam gyújtok egy kis fényt a kis Stumpf fejében. Legközelebb Zippóval fogok.)

Pelso.. 2015.12.16. 18:26:40

@aaabbbccc: A gondolat szabadságát OV ideológusai és szócsövei már rég elvették tőletek, sőt, adtátok oda önként és boldogan, mint mindent.
Megérdemlitek.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.16. 18:32:11

Ami pedig a véleményterrorizmust illeti, szeretnék eloszlatni egy illúziót. Kövér László nem fog mindig azt mondani, amit akar. Amikor majd fordul a kocka, kifejezetten súlyt helyezek majd rá, hogy Kövér László ne mondhassa el, amit akar, és ha mégis, akkor sokba kerüljön neki. Nem azért, mert nem tisztelem a véleményét. (Nem tisztelem, de nem azért).

HANEM MERT KIBASZOTT RONDA BAJUSZA VAN. És amíg nem vágatja le, addig nem szólhat hozzá a dolgokhoz. Elvégre közeleg a nemzethalál víziója és ilyen arcszőrzettel nem lehet eléállni, a teringettét!

Muad\\\'Dib 2015.12.16. 18:35:26

@Kettes:
Na jó, bocsánat de ezt nem tudtam megállni röhögés nélkül. Mielőtt félreértés történne, nem azért, mert Ákost valami óriási embernek tartom, hanem, mert volt szerencsém olyanokkal beszélni, akik a telekomot igen jól ismerik (nem csak a kis magyar vacakot, a nagy tesót). Szóval kicsit rám jött a röhögés az üzleti és etikai kötelezettség résznél...
Értelemszerűen nem fogok részelteket közölni, tehát nyugodtan ignorálhatod hazugságként amit írtam, ha úgy tetszik (tudom, hogy a neten bárki bármit mondhat, szóval tényleg megértem, ha nem veszed készpénznek).

aaabbbccc 2015.12.16. 18:39:01

@Kovácsjános: nem azt hivom meghurcolasnak, ha valaki mast mond mint en, vagy vitatkozik, sot, en szeretek vitatkozni. Siman elfogadom, ha a velemenyemert lehulyeznek, belefer, nem vagyok sertodos es a safe place egy baromsag.

A fo gond, hogy minden politika. Es minden fekete vagy feher, mindenki ellenseg vagy barat. Emiatt nincs lehetoseg vitatkozni.
Egy orszag, sok tarsadalom. Igazabol Belgium vagyunk mi is.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.12.16. 18:42:18

@Muad\\\'Dib:

a multi cégek mindig, mindenhol igyekeznek jóban lenni az aktuális hatalomal, ami néha elég extrém helyzetekhez tud vezetni. ám ezt a lehető leggondosabban igyekeznek leplezni. hogy ez az egész menyire jó, meg erkölcsös, azt szerintem ne itt vitassuk meg, és azt sem, mennyire mókás, amikor az aktuális hatalom ezt nagy kegyesen szankciókkal hálálja meg.

ákos esete teljesen más, és nem egészen maguktól bontották fel a szerződést: konkrétan már elkezdett beindulni egy afféle el a telekomtól mozgalmacska, ami elég gyorsan hírértékre tett szert. teljesen nyilvánvaló, hogy egy telekomnak ez nagyon nem érdeke, még akkor sem, ha mondjuk csak gyök két ügyfelet vesztenek KONKRÉTAN ez miatt.

érdekes, ákos eséllyel magához hasonló emberekkel van körülvéve, amit a menedzsmentje, vagy micsoda művelt (ld. még én nem nő vagyok, hanem HÖLGY), az valami visszataszító.

Muad\\\'Dib 2015.12.16. 18:46:35

@mavo:
"... amit a menedzsmentje, vagy micsoda művelt (ld. még én nem nő vagyok, hanem HÖLGY), az valami visszataszító."
Finoman szólva sem voltak a helyzet magaslatán, az tuti.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.12.16. 18:51:01

@Muad\\\'Dib:

"volt szerencsém olyanokkal beszélni, akik a telekomot igen jól ismerik"

és tény, innen kezdve számomra ez hiteltelen. egy multi céget SENKI sem ismer "igen jól". ismeri ezt, vagy azt a szeletkéjét, aztán abból általánosít. pláne, hogy a multik adott leányválalatai (mint azt az imént érintőlegesen) igyekeznek belesimulni a környezetbe (persze vannak kivételek).

ami egyben apró felértékelése magyarországnak, hiszen ezek szerint az itteni leánynál úgy gondolták, a Zemberek többsége errefelé nem vevők az ákos-féle nézetekre.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.16. 18:56:37

@aaabbbccc: na idehallgass eszement....

Kovacs Akos es Kover Laszlo primitiv hulyesegeket hordott ossze. Imbecillis baromsagokat. Es en ezert kirohogom oket.

1. A liberalizmus eszmeisegebol nem kovetkezik, hogy primitiv hulyesegeket nem szabad kirohogni.

2. Ha esetleg kovetkezne, akkor pont leszarnam, ugyanis nem erdekelnek az ideologiak. Volt egy idoszak az eletemben, amikor erdekelt egy ideologia, ez kb. ket-harom evig tartott, es az az ideologia a konzervativizmus volt, amirol velhetoen meg mindig tobb ismereteim vannak, mint Kovernek, Kovacsnak es Stumpfnak osszesen, de ennek nem orulok, mert csak foglalja a sok felesleges informacio a helyet.

3. Ha valaki nagyon erosen antifeminista nezeteket, civilizalt formaban kepvisel (letezik ilyesmi), akkor arrol nekem nincs velemenyem. Lasd fent, nem erdekelnek az ideologiak. Nem tartom oket erdektelen dolognak, csak tul sok mas erdekes dolog van a vilagon. Ezzel parhuzamosan lehet, hogy bizonyos feminista nezetekkel kapcsolatban esetleg lenne velemenyem, es nem tamogato jellegu. Tipikusan semmilyen velemenyem nincs civilizalt, es nem nagyon radikalis nezetekkel kapcsolatban. Kovacs Akosnak es Stumpfnak a szajan erosen aramlik a levego kifele, ahogy talan mas szerven keresztul is, en ezt nem fogom okvetlenul velemenynek nevezni. Ha a liberalisok hatalmon lennenek, es olyan allatsagokat beszelnenek, mint Stumpf, pontosan ugyanakkorakat kapnanak. Bizonyos tipusu doktriner liberalis eszosztasra szoktam hatarozottabban reagalni a kelletenel.

Muad\\\'Dib 2015.12.16. 18:59:23

@mavo:
Nyilván nem az egészet.

aronsatie 2015.12.16. 18:59:48

@Muad\\\'Dib: Nem értem, miért pont az ottani álszentség verné ki? Az itteni az smafu? Az nem álszentség, hogy a popzenész (miféle hatalmasság az, tejóég?) böffent, ami naná hogy szabad vélemény, viszont a válasz már véleményterror?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.16. 19:00:11

@Muad\\\'Dib: Azért írtam erőfeszítést, mert ennyi telik tőlük (nem csak a Telekomtól, a multiktól). Jellemzően közép-hosszú távú célok vannak bizonyos kvóták elérésére, de értelemszerűen nem akarnak ész nélkül előre rohanni vele. A faji és nemi diverzitásnál sokkal súlyosabb a nemzeti üvegplafon (például hogy a Telekom menedzsmentjébe bizonyos szinten felül nem kerül be nem német), erre többnyire jelenleg még csak célok sincsenek.

Én egyébként nem ismerem a Telekomot konkrétan ebből a szempontból. A helyzetet, a nyomást, a lehetőségeket és a dilemmákat ismerem más multik révén. És ha én benne lennék a magyar boardban, akkor Ákoska okos véleménye úgy hiányzott volna a társadalmi felelősségvállalás-programomba, mint egy kelés a seggemre.

Muad\\\'Dib 2015.12.16. 19:11:19

@aronsatie:
Abszolúte nem probléma az ellenvélemény. A probléma szerintem az, amikor a véleményre a reakció az alpári mocskolódás. De ezt már leírtam az egyik előző cikknél, hogy lehet túlérzékeny vagyok, de ezt nem szeretem. Lehet, mert velem is megesett régebben, hogy így viselkedtem. De idővel nagyon beleuntam, hogy ez a szint idehaza, és saját magammal szemben önkritikát gyakorolva rájöttem, hogy ez nem fog vezetni sehová.

Muad\\\'Dib 2015.12.16. 19:12:38

@Kettes:
A kvótákat soha nem tartottam értelmes dolognak. Különösen nem a nemi kvótákat. De ez más téma.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.16. 19:14:43

@Muad\\\'Dib: ha valaki debil hulyesegeket beszel, de tenyleg a sulyosabb fajtabol, akkor azt kockaztatja, hogy kirohogik. teljesen elkepeszto taplosagokat hordott ossze kover es kovacs.

Muad\\\'Dib 2015.12.16. 19:24:23

@jotunder:
Semmi baj nincs vele, ha kiröhögik.

aronsatie 2015.12.16. 19:24:56

@Muad\\\'Dib: Még nem láttam alpári mocskolódást a válaszreakciók közt. Nem mind volt vicces, de jóval beljebb volt az elfogadhatóság határán, mint amire válaszolt.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.16. 19:28:56

@Muad\\\'Dib: mi mast tudnanak csinalni vele? kirohogik. mert egy marha. nem olyan borzalmasan tehetsegtelen marha, mint a stumpfpubi, de azert eleg nagy marha, es hat az erkolcsi erzekerol sem fognak fagylaltkelyhet elnevezni.

Muad\\\'Dib 2015.12.16. 19:31:48

@aronsatie:
Továbbra sem értem mi volt olyan elfogadhatatlan abban, amit mondott Én speciel nem értek vele egyet, de hogy elfogadhatatlan volna? Ez a véleménye, ha olyan párt talál magának, aki szintén így gondolja és boldogok, hajrá. Amíg nem szeretné, hogy ez kötelező legyen, addig semmi gond nincs vele, ha így érez. Azon túl, hogy szvsz hülyeség.

aronsatie 2015.12.16. 19:37:11

@Muad\\\'Dib: Nem elfogadhatatlan, csak gusztustalan. Nincs mit rajta nem elfogadni, elég, ha az ember azt mondja, hogy jé, még egy pöcs, aztán már meningélhet is tovább.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.16. 19:40:13

@Muad\\\'Dib: Egy Tyson Fury nevu ember nagyjabol ugyanazt mondta nemreg Angiaban, mint Akos Pesten. Akkora botrany lett belole, hogy a brit okolvivo szovetseg ele ideztek. Tyson Fury nehezsulyu vilagbajnok, es egy olyan kisebbseg tagja (a brit vandorciganyoke), ahol a nagyon erosen tradicionalis nezetek organikusan vannak jelen. Kovacs Akos organikusan nem is letezik.

2015.12.16. 19:40:54

@Muad\\\'Dib:

www.youtube.com/watch?v=KVBkDCF0whM

itt van. maradi, hülyeség, de semmi szörnyűség nincs benne, és nem teljesen hamis, csak jellemzően maradi féligazság, neten ezerszer durvábbakat olvasni, rendszeresen. azt megérdemli hogy kiröhögjék, miért ne

Muad\\\'Dib 2015.12.16. 19:41:21

@aronsatie:
Na látod itt a probléma. Ha ő így boldog, a környezete is így boldog, amíg nem árt senkinek mi a francért kell pöcsözni, meg gusztustalanozni? Miért nem elég azt mondani, hogy én ezzel nagyon nem értek egyet?

Muad\\\'Dib 2015.12.16. 19:45:00

@jotunder:
Azt sem értettem. Nagyon vékony az a vonal, amit, ha átlépünk, olyanokká válunk, mint ami ellen elméletileg fellépünk. A vélemények szankcionálása tipikusan egy olyan terület, ahol illene nagyon finoman eljárni.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.16. 19:45:59

@Muad\\\'Dib: Azert nem eleg, mert amit Kovacs Akos osszehordott, a teljes szoveg, az olyan ordenare allatsag, amelyre a pocsozes az adekvat valasz.

P.S tegyuk fel Kovacs Akos azt mondja, hogy o olyan politikat latna szivesen, amelyik arra osztonozne a noket, hogy tobb gyereket vallaljanak, mert szerinte ez nagyon nagyon fontos dolog lenne a jelenlegi demografiai helyzetben. netto tobb not batoritott volna szulesre, mint az imbecillis hulyesegevel, de az egy vallalhato mondat lett volna. Akos a totalis elvhuseget akarta jelezni, ahogy a tobbi eszement allatsagaval is azt akarta jelezni.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.12.16. 19:47:44

@Muad\\\'Dib:

kovács ákos volt szíves en bloc a nőkről azt nyilatkozni, hogy en bloc a nőknek nem az a dolguk, hogy annyit keressenek, mint a férfiak, illetve, hogy en bloc a nőknek a valakihez tartozás és a szülés a dolga. nem azt nyilatkozta, hogy az ÉN CSAJOMNAK az a DOLGA, hogy ilyen legyen, és hogy én az ilyen csajokat szeretem, ebbe ugyanis valóban nem lehetne belekötni, hanem azt, hogy en bloc minden nőnek ez a dolga.

kérlek, meséld el nekem, mi ebben véleményben az, ami itt és most, a xxi. században ELFOGADHATÓ. mármint itt, és nem mondjuk egy iszlám diktatúrában.

Jack Potata 2015.12.16. 19:52:29

@Muad\\\'Dib: elfogadhatatlan az, hogy ezek a nagy nyilvánosságot kapott gondolatok kritika és ellenállás nélkül maradjanak. ennyi. ezt nem engedheti meg magának egy 21. századi társadalom. az, hogy ki min és mennyire húzza fel magát, az egyéni vérmérséklet és érintettség függvénye. én speciel nem kövéren meg ákin húztam fel magam, hanem egyes reakciókon. pl. elbaszott gondolatokat megfogalmazó kommenteken :D én meg ilyen hülye vagyok, kommenteken idegesítem magam.

2015.12.16. 19:53:29

@Muad\\\'Dib:

a jelzők nem sokat számítanak, amúgy meg liberális vs tradicionalista konzervatív, aligha békíthetők ki, egy idő után megszakítják a vitát vagy anyáznak, stb.

hívőlélek 2015.12.16. 19:55:30

De ki a fszom az a Kövér??? .... egy őskomcsival érdemes ennyit foglalkozni? ...persze Ő a házelnök, de hát volt valami Stadinger elvtárs is és ki emlékezik már rá?

Ákos? ...Ákos meg akkor is kinyalja a Fidesz segget ha ennek ellenkezőjét állította volna valami fölkapaszkodott komcsi potentát.

Muad\\\'Dib 2015.12.16. 19:55:40

@mavo:
Én úgy vettem ki a szavaiból, hogy a saját véleményét hangoztatja. Nem hallottam ki belőle kényszert, vagy utasítást. De lehet tévedek.
Mellékesen ezt mondta a neje anno:
"Sok energiám van abban, hogy négy gyerkőccel és egy művész apával működjön a családunk a mindennapokban. Ákosnak mi vagyunk az állandóság a sűrű életében. Gyanítom, hogy a kialakult rendszer szétesne, ha én „önmegvalósítanék”, és elmennék dolgozni napi 8 órában –, de erre a legkevésbé sem vágyom."
24.hu

Ezek szerint jól megvannak együtt, ugyanaz a véleményük. Váljék egészségükre.

Muad\\\'Dib 2015.12.16. 19:58:54

@WiteNoir:
Egy kellően intelligens társaságban ez nem feltétlenül igaz. Az én baráti körömben a legteljesebben liberálistól kezdve a konzervatívon át sok minden van. Szerencsére összejön, hogy viszonylag értelmesen és kevés anyázással elférjen mindenki a másik mellett.

RontoPal 2015.12.16. 19:59:47

Jó nagy hülye lett ez a stumpf... valami járvány lehet ezeknél az ún. jobboldali, keresztény, nemzeti konzervatív népeknél, amikor fordul egyet egy vezérkos, rögtön ugranak, hogy előbújhassanak a seggükből.

Olvasom, hogy Ákost büntetik. WTF?! Befejezték a jutalmazását, és kész. És erre a főtáskahordóból lett főminiszter gyorsan mond egy irgalmatlan hülyeséget...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.12.16. 20:00:04

@Muad\\\'Dib:

"A probléma szerintem az, amikor a véleményre a reakció az alpári mocskolódás."

igen, van ilyen IS. ám pont a szegedi fanclub példájából is látszik, hogy ez pont, hogy egy szűk kisebbség. akiket baromira nem mentesít az, hogy tetszőleges ellenpélda esetén viszont éppen, hogy az alpári mocskolódás van túlsúlyban.

de legalább te ne tedd meg azt, amit stumpf csinál. aki egy finom mozdulattal azt a hatást éri el, mintha áki bébi kizárólag "személyeskedő mocskolódást" kapna, és az ilyen pont nem a ritka kivétel lenne.

kis kitérő. nemrég adta elő nézeteit nekem egy úriember, aki szerint minden "migránst", aki csak anyagi okokból "migrál", azonnal ki kellene végezni. úriember vagyok, ezért nem kérdeztem meg tőle, hogy a nagyjából fél milliónyi magyar megélhetési bevándorlókkal is ez lenne a terve, vagy azok "mert csak" indokkal elkerülhetnék ezt a végzetet.

aronsatie 2015.12.16. 20:00:19

@Muad\\\'Dib: Te, ez most komoly? Megérdemli ez az énekesfenomén, hogy iskolai dolgozat formájában vessek neki ellen?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.16. 20:02:18

@WiteNoir: Kovacs Akos kb. ugy tradicionalista konzervativ, ahogy te pornoszineszno vagy. eppenseggel le tudnad irni magadrol, gondolom nem jelezne a blog.hu motor.

2015.12.16. 20:03:34

@Muad\\\'Dib:

egy pontig működik azon túl szvsz nem.

2015.12.16. 20:04:57

@jotunder:

én azt feltételezem, hogy igazat mond.
isten nem jogosított fel arra hogy hazugnak nevezzem megalapozatlanul!

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.16. 20:13:13

@WiteNoir: ez van, engem viszont kifejezetten megkert ra, hogy teljesen megalapozottan hazugnak, balfasznak es pitianer kis stricinek nevezzem ezt az izet. azt mondta, hogy reti poszatanak is nevezhetem, csak az elso harmat ne hagyjam ki.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.12.16. 20:15:17

@Muad\\\'Dib:

"Én úgy vettem ki a szavaiból, hogy a saját véleményét hangoztatja. Nem hallottam ki belőle kényszert, vagy utasítást."

ahh, milyen cizellált hasogatása a szőrnek.

holott, ha ákos szerint a nőknek ez meg az a DOLGA, azzal azt a konkrét óhaját fejezi ki, hogy HA RAJTA MÚLNA, akkor a nők mind ilyenek lennének. SZERENCSÉRE nem rajta múlik, és kurvára nem szeretném kipróbálni, mi lenne, ha rajta múlna. és ebben kibaszott irreleváns, hogy talált egy nőt, akinek "nincs kedve" önmegvalósítani.

2015.12.16. 20:21:19

van aki ezt gondolja:

"a férfiak invenciózusak, találékonyak, eddig minden problémát megoldottak. ebből született a tudomány, művészet kultúra. a nők nagyrésze ezzel a hozzállással is csak problémává degradálja magát, ami ugyanúgy mint eddig az összes, meg lesz oldva. mostani technológiával nézve semmi akadálya nincs hogy idővel le legyetek cserélve egy laborban függő biomechanikus méhre + meg egy alapszinten társalgó (és már ez több mint amit a legtöbb nő nyújtan tud) élethű robotra. csak kereslet, igény kell - azt meg majd ti bőségesen előállítjátok a parazitizmus nagypofájúság kombinációjával."

2015.12.16. 20:22:20

"Könnyen megtalálható az a 80% selejt, és semmi okot nem látok rá, hogy kíméljem őket, pincsizzek, nyaljak vagy fényezzem bármiféle egót, csak mert pinával jött világra. Mindent elkövetek a magam kis módján, hogy az elképesztően elburjánzott női kegyeket, előjogokat eltapossam, írtsam tűzzel-vassal és közdjek a férfi egyenjogúságért (beleértve nem csak a mamagésa vonulatot, miszerint minden dagadt szart nőnek kéne tekintenem, hanem az olyan csúszómászó pondrókat mint a müller vagy a popper) "

Miért, ha valaki meghalt, akkor már nem lehet kritizálni és egyet nem érteni vele? Jól néznénk már ki. Attól, hogy meghalt még nem válik (hálistennek) se szent tehénné se érinthetetlenné, mit sem változtat a tényen hogy orbitális fasz volt és pondró a másik petikével egyetemben. Én szégyellem magam miattuk, hogy ilyen férgek a férfiak nevében megszólalnak és csúsznak a porban.”

aki ezt írta anno, az egyetemi docens, tanár is lesz majd belőle, édesapja is az.

2015.12.16. 20:23:17

mármint a második idézetet, az elsőt egy képzőművészeti egyetemet végzett úr írta.
és ezek még a szelídebb megnyilvánulásaik közé tartoznak.

hol van ehhez képest az ákos...

Muad\\\'Dib 2015.12.16. 20:23:33

@mavo:
Hát, ezzel most nem értek feltétlenül egyet. Szerintem például a vörös haj a legszebb egy nőn. Ennek ellenére nem kötelezném a nőket vörös hajfestésre, ha netán kormányfő lennék - amúgy nem tervezem :) - sőt még a páromtól sem követelem, hogy vörös legyen a haja. Tehát a vélemény nem feltétlenül jelenti azt, hogy ki is akarsz valamit kényszeríteni. Persze nem tudhatom, hogy más mit tenne ilyen-olyan helyzetben.

RontoPal 2015.12.16. 20:23:44

@mavo: Persze. Különben is, aki közszerepel egyet, az biza számítson arra, hogy az ún. saját véleménye alapján elnyerhet egy közmegítélést. Ami egyébként közszereplés közben célja is, csak néha fordítva sikerül felülnie a lóra, és a puska visszafelé sül el. Ez van.

Érvsebész 2015.12.16. 20:24:21

@Muad\\\'Dib: Természetesen váljék egészségükre. Természetesen sohasem jutna eszembe, hogy kritika alá vonjam, desőtpláne idézőjelbe tegyem Ákosnénak azt a tevékenységét, hogy állandóságot jelent a férje életében. Én pedig önmegvalósítok, idézőjel nélkül. Az önmegvalósításomban vannak gyerekek, más családtagok, munka, kutya, futás, barinők, vincent, és mivel _ön_megvalósítok, nem gondolom, hogy Ákos, László, vagy Ákosné ideálját kéne megvalósítanom. Egyben azt is gondolom azonban, hogy Ákosné is önmegvalósít, mert ő Ákosnénak szeretné meghatározni önmagát, és így is tesz, és én nem megyek el a tévébe, hogy megvetésemet hangoztassam az ákosnésággal szemben, ellenben minden eszközömmel támogatnám, hogy Ákosné szabadon élvezhesse az ákosnéságot.

Tehát míg Ákos és a házelnök az én életmódomat vonja kritika alá, én az ő véleményüket. És egyetlen percig sem állítom, hogy Ákos és László véleménye az én életmódomról véleményterror, csak azt, hogy kicsit se érdekel, viszont röhejesnek tartom. Aki az utóbbit - ti. egy semennyi befolyással nem bíró, általuk megvetett, idézőjelbe tett nő vigyorgását - félelemkeltőnek találja, azt, with all due respect, feminin puhapöcsnek kell tartanom.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.16. 20:27:21

@WiteNoir: ez egy indexkomment... nem a rezsim reprezentativ konnyuzeneszenek interjuja a rezsim reprezentativ szelsojobboldali televiziojaban.

aronsatie 2015.12.16. 20:31:16

@Muad\\\'Dib: De. Elvárnád kb. azt a reakciót, hogy: nézze, művész úr, Önnek joga van a véleményéhez, de én azzal, mély tiszteletem mellett, nem értek egyet. Szerintem a pöcs teljesen adekvát, és nem is túl durva. Indokolatlan vélemény is van, ilyen pl. Schmitt Pál esetében, hogy szar vívó volt, mert általában csak tartalék volt a csapatban. Ez durva és igazságtalan.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.12.16. 20:33:08

@mavo:

és nem mellesleg az eredeti állítás az volt, hogy ákosnak a VÉLEMÉNYE nem elfogadható. és meg is kértelek, meséld el, mi benna az, ami elfogadható, de annál tovább a védelem részedről nem bírt eljutni, hogy ez csak a véleménye, és nem kényszeríti másokra.

tegyük fel, hogy azt mondta volna (ún példa), VÉLEMÉNY szerint a niggereknek az a dolga, hogy rabszolgák legyenek gyapotültetvényeken, a te levezetésed alapján nem lenne elfogadhatalan, hiszen "nem hallható belőle ki kényszer vagy utasítás".

2015.12.16. 20:38:38

@jotunder:

persze. de ákos véleménye eddig is ismert volt, semmi újdonságot nem mondott.

Muad\\\'Dib 2015.12.16. 20:41:38

@mavo:
Nos az egyik esetben az várható, hogy keres magának egy olyan nőt, aki szeretne otthon gyereket nevelni. A másikban, hogy vesz egy rabszolgát :). Itt azért van egy árnyalatnyi különbség.
De azt hiszem így is többet foglalkoztam Ákos és Kövér marhaságával, mint amennyit érdemelt...

szazharminchet 2015.12.16. 20:45:38

Beszarok, hogy a fidesz-ákos-kövér rajongói klub tagjai még a véleményszabadság szót sem értik. A véleményszabadság annyit jelent, hogy bizonyos, társadalmi konvenciók által megadott határig államilag nem szankcionálnak véleményeket (pl. a náculás, vagy a faji, nemi megkülönböztetés nem kell, hogy ebbe beleférjen).

Az viszont simán belefér a véleményszabadságba, hogy akinek undorító véleménye van, attól undorodjak, kiközösítsem, vagy ne kössek vele üzletet. A Telekom ennyit tett ákossal. Valószínűleg, ha valaki büdösen, koszosan, részegen megy dolgozni és a lobbyba hány, azt is kirúgják.

Jorgos Vadefakisz 2015.12.16. 20:45:49

Nem, nem fognak örökké hatalmon maradni a stumpfok és gfodorok - ez a mutatvány még a legelszántabbaknak sem sikerült eddig -, viszont igen, még sok-sok embert tehetnek tönkre - és fognak is. De utoljára - és addig is minden nap - mi nevetünk.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.12.16. 20:47:29

@Muad\\\'Dib:

"Szerintem például a vörös haj a legszebb egy nőn."

az egy dolog, hogy szezon és a faszom, hiszen ez pusztán ízlésbeli kérdés. a fontosabb az, hogy ákos nem azt mondta, hogy szerinte az a legjobb, ha egy nő szül és nem keres többet egy csávónál, hanem azt, hogy egy nőnek ez meg az a DOLGA.

továbbra is várom, mi az elfogadható abban, ha valaki szerint a xxi. században a nők dolga en bloc a szülés.

pláne mondjuk, hogy ugye a nők (sem) egyformák (be is baszna). nincs olyan, hogy a nők pont egyfélék, van amelyik szeret dolgozni, van amelyik nem, van amelyik szeretne sok pénzt keresni, vagy szobrokat csinálni, van amelyiknek meg 4 gyerek nevelése és a htb státusz az álom, és tőlem mindegyik azt csinál, mit akar, számomra nincs olyan, hogy a nők dolga mondjuk az autóversenyzés vagy a földeken kapálás. mert én egy liberális véleményterrorista vagyok, ellentétben mondjuk egy ákossal.

ákos nézetei szerint az a nő, aki több pénzt keres, mint egy férfi, ne adj isten nem szül, az nem végzi a dolgát. továbbra is érdekel, ebben mi az elfogadható.

esernyősEvezős 2015.12.16. 20:56:58

@Érvsebész:
Miközben egyetértek veled, hozzátenném halkan:
megnézném magamnak Ákosnét, amint közli a BKV-alkalmazott buszsofőr Ákosával, hogy 1. szülök annyi gyereke, amennyit bírok, 2. önmegvalósítom magam: tartsál el, gyerekestül, míg élek.
Megnézném, hogyan állna odébb az buszsofőr/KLIK- tanító Ákosa abban a minutumban és/vagy verné ki a fogát, ha kissé vérmesebb és már a nyakában a járom.

Mert könnyű ám úgy ÁkosnéKrisztinának hátországozni, meg gyereketnevelekönmegvalósításkéntozni, hogy a hónap utolsó napján is telik mindenre.

Muad\\\'Dib 2015.12.16. 20:57:47

@mavo:
Most még egyszer meghallgattam az ominózus részt. Azt mondja, hogy "én így érzem", előtte "nem kell velem egyetérteni". Komolyan nem látom, eszerint miért abból indulunk ki, hogy szerinte mindenkinek ezt kellene kötelezően tennie.
De meglehet, hogy én tévedek és rosszul látom a dolgot....

Szindbad 2015.12.16. 21:06:23

@Kettes: Végignéztem azt a riportot, szerintem Ákos fáradt volt, és vágyik egy kis SafeSpace-re, ne baszogasság őt már hülyeségekkel a rajongói. Erre jól kibasznak vele a riportban mondottakért. Én nem hiszem, hogy ezt megérdemli. Ez a legkevésbé sem "objektív mérce", még csak a törekvés sincs benne.

tarackos 2015.12.16. 21:14:53

@jotunder: Nem gondolom, h amugy Akos ne lett volna oszinte de sztem nem az elvhuseget akarta kifejezni hanem csak a kozonsegnek jatszott. Az echos- szaniszlos-bogarasnak. Az echoban szeretik elengedni magukat, belefer a hangos fing is. Csak nem szamolt azzal, h neki nem csak beloluk all a kozonsege, sot, sztem a tobbsegnek koze sincs ahhoz.

(Amugy erdekes, h erre bedobta a kormany a 10+10 millios tamogatast. Ezen nehez lesz fogast talalni, de mi kulonbseg a romak un megelhetesi szulese es e kozott? A nagyobb tal lencse? Mar ha lesz belole vmi.)

tarackos 2015.12.16. 21:20:59

@Muad\\\'Dib: De ez igy is uolyan gaz sztem. Mondhatta volna azt, ahogy Kover is, h azt gondolom errol amivel probalok peldat mutatni mindenkinek, feleseg, 3 gyerek etc.

aronsatie 2015.12.16. 21:23:44

@Szindbad: Szent ég! Mi történt a művész úrral? Börtönbe csukták?
Vagy csak ott hagyta az egyik szponszor?
Nem mintha egy pillanatra is elhinném a fáradságot. A politikai szponszor kedvére akart tenni a szöveggel, de túltolta.

Szindbad 2015.12.16. 21:40:10

@aronsatie: A riportban átjön, hogy Ákos nem szélsőséges. Számomra nagyon fura az értékítélete, ha meghatározó lenne, egy pillanatig sem működne az a világ, amit elképzel, de megengedheti magának, hogy szétcsatolódik a világnézete a valóságtól, és ez a világnézet kiforrott, kimunkált, és nem szélsőséges. A riportban többször példát is mond arra, hogy mennyire fárasztja már a szélsőség/hülyeség.

Erre a nyakába kap egy ilyen szélsőséges reakciót. Nem, és nem érdemli ezt meg. Még ha a rezsim reprezentatív pacsirtája is, itt ez nem kell, hogy számítson. Ákos a saját világnézete miatt szívatja a közvélemény, és lehet tudni, hogy ilyenből a 30 év alatt rengeteget kapott, ez a riportból is lejön.

aronsatie 2015.12.16. 22:05:33

@Szindbad: De, Ákos szélsőséges, legfeljebb alattomban és tán nem is őszintén. Utóbbi nálam nem mentség. Voltaképpen mit keres egy nem szélsőséges az Echónál?
Ami érte, nem szélsőséges reakció. Más, nálánál sokkal többet produkálók rosszabbul jártak, ennél sokkal kevesebbért.
Hozzá vagyunk mi már szokva az "írói munkássága része" fajtájú mentegetőzéshez, pedig nem kéne.

evasanyoca 2015.12.16. 23:28:56

Nos Ákost senki sem szivatja:csattanós a válasz a telecom miatt: telt házas ma a koncertje, 10 000 ember, kint pedig 6 azaz hat tüntető, ezt a Varánuszra kommentelte be Gábris, innen az infó, és ha igaz, akkor Ákos úgy látszik bármekkora marhaságot mondhat.
Egyébként én csak a saját életemből, és a körülöttem élők életéből tudok példát mondani: a férjhez menésemmel egyidejüleg beszéltük meg párommal, hogy a közeljövőben jó lenne két gyermeknek életet adni...közös elhatározás tárgya volt tehát...én dolgoztam tanultam, majdan megszültem lányom és fiam, majd megkaptam a kiküldetésem, apácskájuk úgy tudott és akart főzni, ahogyan egy apatündér tudhat, és vártak haza engem, karriert épitgettem ugyanis...azután mindig az csinált munkát, aki hozzáfért, volt, hogy a papa mosogatott,volt, hogy én szereltem villanykapcsolót....pontosan ezért fiam és lányom is tud. szóval azt akarom kinyöszörögni, hogy két egymásért élő,szerető ember között nem fordul elő ez az ócska duma:A NŐNEK AZ A DOLGA.....

2015.12.17. 00:12:29

@Szindbad:

de ezek a szélsőséges reakciók nem ártanak. majd ha börtönbe megy vagy elszegényedik, akkor sajnálom szegényt.
engem is zavar bizonyos reakciók stílusa/tartalma, de annak kapcsán sem ákost sajnálom:)

ijontichy 2015.12.17. 00:19:31

@evasanyoca: "telt házas" Kit lep ez meg? Aj, szegény magyar értelmisegg :-(
"Nemrég még egymásért kiabáltunk
Ma már csak egymás mellett állva ordítunk"
(Rutinos megalkuvók (Trunkos) )

2015.12.17. 00:21:23

index.hu/belfold/2015/12/16/rabszolgasag_kenyszermuka_prostitucio_csicskaztatas_anthropolis_egyesulet/

szüljön mindenki sok gyereket hátha rabszolga lesz belőle.
én is ide juthatok, Magyarországról jelentett, rabszolgasággal összeköthető esetek száma hosszas statisztikai bogarászás után is alig haladja meg az ezret, miközben a globális rabszolgaságindex tavaly őszi becslése szerint ez a szám hazánkban 36 586 fő. Ez azt jelenti tehát, hogy az esetek nagy százaléka felderítetlen marad, az emberkereskedelem áldozatai szintúgy, mint a más úton rabszolgaságba esett áldozatoké.

és mennyi egyéb kiszolgáltatott ember van.
de szülessen minél több, persze
gyilkosok, csak nem közvetlenül ölnek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.12.17. 00:36:46

@Szindbad:

szegény fáradt művész úr csendben kifejtette a nemszélsőséges véleményét arról, hogy az asszony dolga az, hogy csendben megelljék, erre a tetves ultraszélsőséges liberálvéleményterrorista szinglihorda nekiesett, hogy ők nem akarják az életüket arra feltenni, hogy csendben elljenek. azóta szegény művészúr a társadalom perifériájára szorulva tengődik, a szélsőséges liberálvéleményterrorizmustól megrokkanva. kurva annyukat.

hát, ez van ma magyarországon. az úri (értsd hímnemű) közönség el nem hanyagolható hányada szerint ma a "nem csak szülésre jó a nő" egy szélsőséges vélemény.

incze 2015.12.17. 03:34:54

@Kettes: inkább vissza kéne növeszteni a haját is. ezt a pasast azzal bünteted legjobban, ha úgy nézki, ahogy magának tetszik.

jotekony koc 2015.12.17. 06:18:23

@tarackos:
" (Amugy erdekes, h erre bedobta a kormany a 10+10 millios tamogatast. Ezen nehez lesz fogast talalni, de mi kulonbseg a romak un megelhetesi szulese es e kozott? A nagyobb tal lencse? Mar ha lesz belole vmi.) "

Hogy Ákosnak meg a fideszes ház elnökének ugyanaz ugyanakkor jutott eszébe, és ez az pont az a pillanat, amikor a kormány 10 és 10 milliókat oszt ki egyeseknek,
az nem véletlen, hanem a törvényrendelet politikai előkészítése.

A 10 milliós ajándékpénzt megkaphatják 40 év alattiak, ha igérnek szóban 3 gyereket.

Hogy kik ezek, akik igérnek gyereket, és megkapnak 10 milliót.... hát nyilván sejted.
A saját családtagok nincsenek kizárva - ez legalább fix.

Ezt a tízmillió- osztogatást azért elő kellett valahogy vezetni, különben nehezen lenne érthető.

De van egy házelnök és egy szponzorált férfi, akik pont egyszerre gondoltak a szülésre.

jotekony koc 2015.12.17. 06:31:15

@jotekony koc:

A fideszkongresszuson igazából a fiatalabb fideszeseknek osztogatott 10 milliókról beszélt a házelnök...

Így...

" A politikus szerint a Fidesznek – Kelet- és Közép-Európa legerősebb politikai közösségének – szembe kell néznie azzal, hogy ha nem akar az MSZP sorsára jutni, vagyis ha nem akarja nyugdíjasklubok hálózatává „aszalni” a szövetséget, akkor be kell vonnia a fiatalokat. Ez mindenkinek feladata a pártban, mert „minden Fidesz-tag felelős minden Fidesz-tagért” – hangsúlyozta.

Az Országgyűlés elnöke azt is mondta, „nagy párt vagyunk, sokféle ember, sokféle érdek”. „Próbáljunk meg ezekkel együtt élni úgy, hogy a közjó szolgálata tekintetében semmilyen felróható hibát ne kövessünk el a közvélemény szemében”.

jotekony koc 2015.12.17. 06:33:02

Ez az egész zsenderkérdés csak egy szimpla pénzosztogatás, mint a többi.

jotekony koc 2015.12.17. 06:49:28

Lázár János orbánügyi miniszter kormányzati szintről szóltja meg a Telekomot, hogy a Telekom elvesztheti a kormányzati megrendelését, ha nem osztja le Ákos felé a pénzt, amit megbeszéltek.

index.hu/kultur/media/2015/12/16/lazar_a_telekomot_fenyegette_akos_miatt/

jotekony koc 2015.12.17. 06:55:33

@jotekony koc:

A Telekom majd egyezkedhet izibe, hogy a gyerekgyáros Ákosné helyett az önmegvalóstó Vajna Timikébe helyezze a " szponzorpénzt " .

jotekony koc 2015.12.17. 07:13:09

@jotekony koc:
Hogy Kövér a közvélemény meggyőzésére ... unokaszülésként ... vezette elő a fideszfiatalok megvásárlását, az csak azt mutatja, hogy a fidesz szavazói nagymamakorban vannak. Így tudják megemészteni.

Kovácsjános 2015.12.17. 07:17:10

@aaabbbccc: ja értem
ebben egyetértünk
deakkor meg ne gyere le a grundra, mert az itteniek nagyon lerúgnak

ha meg lejössz, akkor ne akarj jótündért cselezni, ő egy extraklasszis, bocsi

állj a kispad mellé meccset nézni egy kicsit, és a fejedben játsszad le inkább a meccset, mint Névtelen és Törött Kard

sztem Kettest még nem is olvastál :-)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.17. 07:27:48

@Szindbad: Őszintén szólva leszarom, hogy Ákost mekkora méltánytalanság érte. Felfoghatatlanul túl van fizetve, hát viselje el.
Az sokkal elgondolkodtatóbb, hogy mostanra gyakorlatilag szó nélkül marad, hogy Orbán már hetente behúz egy-két milliárdocskát a strómanjain keresztül. Ez már nem is éri el az ingerküszöböt. Ákos baromságaihoz legalább lehet valahogy viszonyulni.
A másik, hogy a netes csinnadrattához képest alig mondták le emberek a koncertjegyüket és az ellentüntetés is érdektelenségbe fulladt. Le kéne vonni a konzekvemciát, hogy a Facebook-mozgalmak nem léteznek. Kubatovozni kell, buszoztatni, ételt osztogatni, node-okat építeni, minden más csak időpocsékolás.

jotekony koc 2015.12.17. 07:39:39

@Kettes:

Azért az a korrupció-védelmi pénz elfogadottságát jelzi, hogy a miniszterelnökség címlapon követeli a Telekomtól az Ákos elmaradt szponzorpénzét....
Fenyegetőzve...

jotekony koc 2015.12.17. 07:45:07

@Kettes: Az Ákosra ezreseket kiadó közönség miért tüntetett volna Ákos ellen ?
Ha már leszurkolták neki a pénzüket, akkor megnézik, ahogy kornyikál nekik. Ez alap.
Aztán lehet, hogy a jövőben jó lesz áttérnie a gyerekzsúrokra, mert kissé átvedlik a közönsége.

jotekony koc 2015.12.17. 07:48:28

Talán jövőre Ákos körbeturnézik az országon, mint a Nemzet Mikulása.
Növeszthetné máris a szakállát.

TG69 2015.12.17. 10:50:17

Csak kérdezem Stumpf kiosztja majd abban a bizonyos NAGY posztban GFG-t is? Aki ha jól látom páros lábbal száll bele Ákosba, ehhez képest pl jotunder most igencsak visszafogott volt :).

888.hu/article-akos-ki-vagy-rugva

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.17. 10:54:09

@TG69: na jó, mondjuk ezt nem tudom hová tenni. az biztos, hogy nem GFG írta, de valaki tényleg leírta, és a 888.hu lehozta. :)))

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2015.12.17. 11:50:14

@aaabbbccc: Véleményterror az, hogy valaki automatikusan ballib, csak azért, mert nem ért egyet Kövérrel és Ákossal...

aaabbbccc 2015.12.17. 12:18:37

@Counter: ebben tok igazad van, ezt visszavonom
nem szabad atgondolatlanul, duhosen irni
akkor legyen az, hogy velemenyterror akkor van, ha valaki nem mondhatja el a velemenyet anelkul, hogy felnie kellene
most ez van, nekem bizonyos kerdesekben nem lehet nyiltan mas a velemenyem, mint a Nagy Szent Velemeny, mert kinyirnak

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.17. 12:46:37

@aaabbbccc: Kövér László az ország második legbefolyásosabb embere, egy önkényeskedő pszichopata barom amúgy, mitől kellene félnie? Attól, hogy kiröhögik? Vándorveséje lesz tőle? Kovács Ákos a FIDESZ egyik "hivatalos" művésze milliárdos magánvagyonnal, mi a túrótól kell neki félnie?

Magyarországon totális "konzervatív" centrális erőtér van, ahol Lázár János nyíltan fenyegette meg a pedagógusokat, amiatt mert kritikus véleményük volt a KLIK-ről. Na, nekik van okuk a félelemre, a tiltakozó nővéreknek van okuk a félelemre, a hatalom embereinek mi okuk lenne a félelemre???

Igen, ha ma akkora baromságot beszél össze valaki, mint Kovács (a teljes szöveget érdemes nézni a butasághalmaz egészét), azt kiröhögik.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.17. 12:48:53

@aaabbbccc: ki nyír ki téged szerencsétlen idióta????? kik??? kinek van arra ereje, hatalma?? egyetlen hatalmi csoportnak van arra ereje Magyarországon, hogy kicsináljon embereket, az ún. centrális erőtérnek.

Érvsebész 2015.12.17. 13:49:47

@aaabbbccc: Ja, hogy azért beszélsz hülyeségeket, mert az igazi véleményedért kinyírnának?

Elbújtatunk, ne izgulj :)

közösperonos átszállás 2015.12.17. 14:02:33

@jotunder: "ki nyír ki téged szerencsétlen idióta????? kik???"

Most miért, lehet, hogy az ominózus véleménye a reptér kötőjelezésére vonatkozik... :-)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2015.12.17. 15:07:08

@aaabbbccc: "nekem bizonyos kerdesekben nem lehet nyiltan mas a velemenyem, mint a Nagy Szent Velemeny, mert kinyirnak "

Itt van pl. a Telekom esete Ákossal és a kormánnyal.
A szerencsétlen cég azt hitte, hogy neki más lehet a véleménye bizonyos kérdésekben, mint Ákosnak és a kormánynak.
Tévedett, nyírják is kifelé serényen.

Véleményterror?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.12.17. 15:24:28

@jotekony koc:

az index szerint (index.hu/gazdasag/az_osszes_miniszterium_felmondja_szerzodeset_a_magyar_telekommal/# ) már eldőlt kormányülésen, hogy felmondják a telekomos szerződéseket.

várom stumpf óbégatását a kormány nem tudom, milyen véleményterrorjáról.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.12.17. 15:27:04

@mavo: Az természetesen jogos és indokolt reakció lesz.

Leptis Magnaq 2015.12.27. 21:18:54

@incze: borzalmasan néz ki!Ronda, és ellenszenves! Simán elvegyülhetne az amerikai gengszterfilmek pénzbehajtói, és lányfuttatói között , és akkor még nem is mondott semmit!