Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Túlélőkészlet választások utánra

2014.04.07. 09:00 | szempontpuska | 282 komment

Címkék: választás választás 2014

szarnap.jpg

Most hogy indul a Második Négyéves Terv, a Vincentblog fontosnak tartja, hogy hasznos életvezetési tanácsokkal lássa el a tegnapi eredmények iránt azért nem annyira lelkes olvasóit.

Lássuk be, nem lehettek olyan vérmes reményeid, de ha mégis elmulasztottál felkészülni, a Vincent most segítségedre siet az alábbi túlélőkészlettel*.

Mi lesz így az országgal?

Biztos vagy benne, hogy a fidesznyikek tévednek és nem te élsz valami virtuális valóságban?

Jó-jó, csak vicceltünk! :-)

de most őszintén!

Nem mindegy már annak? Komolyan abban reménykedtél, hogy jön egy új csapat és elkezdi rendbe tenni a dolgokat? Vagy inkább káoszba fordulna az ország, ahogy azzal Kövér László befenyített?

Gondolj csak bele, mire mehetne egy ellenzékből alakult kormány az állampárt hátrahagyott

  • ügyészségével,
  • Alkotmánybíróságával,
  • Számvevőszékével,
  • Médiatanácsával,
  • ombudsmanaival,
  • OBH elnökével,
  • Költségvetési Tanácsával,
  • MNB elnökével,
  • Nemzeti Választási Irodájával
  • Köztársasági elnökével
  • közmédiájával
  • és az ő stadionokon megvett székházvédő futballhuligánjaival...

A jó hír az, hogy egy ilyen rendszernek össze kell dőlnie. A rossz hír az, hogy Te is alatta állsz.

Az ún. tisztítótűz-elmélet szerint, egy erdő akkor maradhat egészséges, ha időről-időre kitör benne a tűz, amely elpusztítja az élősködő fagyöngyöket, az aljnövényzetet, a gyenge vagy kiöregedett fákat és csak a legerősebb, legnagyobb példányok maradnak életben. A hamu pedig termékeny talajjá lesz és a pusztulás nyomában friss, életerős hajtások nőnek ki a földből. Ezt nem azért írjuk, hogy megvigasztaljunk, hanem azért, hogy lehetőleg ne maradj a bokrok között!

 

Most akkor majd jönnek a trollok és az arcomba röhögnek, hogy győztek?

Légy azért egy kicsit megértő! Magyarországon valamiért történelmileg úgy alakult, hogy a jobboldal számára minden választás élet-halál kérdése. A jó és a rossz küzdelme. A győzelem olyan érzés, mint visszatérni a halál torkából. Megmenekülni a nemzethaláltól. Nem kell sírni a Millenárison. Jó! Tényleg van benne egy kis drukkermentalitás, de ez azért más, mint amikor Fradi legyőzi mittomén az MTK-t.

ORBÁN VÁLASZTÁST NYERT.gif

A megváltójuk most megint győzelmet aratott. A végsőt. Ha jól számolom abból is legalább a harmadikat. De majd elmúlik ez is, mint a rezsicsökkentés :-)

 

Jó, akkor most hagyjuk az országot egy pillanatra, de mi lesz velem?

Jótanács: Hagyd most az ország gondjait magára és próbálj meg egyéni túlélési technikát kidolgozni! Magyarország döntött, az ország sorsát vedd le a vállaidról, abba úgysem szólhatsz bele most pár évig. Inkább foglalkozz a saját túléléseddel - éppen elég nagy feladat az is. További részleteket, majd az utolsó pontban találsz. Ami a közügyeket érinti, dőlj hátra és nézd a showt.

A humor az ember szkafanderje a Földön - mondták egy stand upban, ehhez tartsd magad, mert aki nem tud nevetni magán, az meghagyja ezt a feladatot másoknak.

 

Ha ez a többség akarata, én tényleg hazaáruló vagyok?

Minél többszínűbb, színesebb, változatosabb egy ország, annál erősebb, de vannak olyanok, akiknek már a Fidesz a hazájuk. Az ő szemükben persze hazaáruló maradsz. Erre viszont van gyógyszer:

leszarom tabletta.jpg

 

Miért volt ilyen tehetségtelen az ellenzék?

Az egyik terápia erre a pásztörpercista frusztrációs technika, mely szerint minden lehetséges kimenetel közül a legrosszabb lett volna, ha Orbán nem marad hatalmon és átveszi a helyét a mesterházygyurcsánybajnai. Ha ez nem nyújt elég vigaszt neked, akkor gondolj bele: vajon azért nyert-e az állampárt, mert azok tehetségesebbek?

Felsorolok néhány nevet: Matolcsy, Selmeczi, Kerényi, Kumin, Matolcsy, Lázár, Hoppál, Zsigó, Fekete Gyé, Matolcsy, Szíjjártó, Harrach, Deutsch, Matolcsy, Schmitt, Áder, Menczer, Matolcsy, Cser-Palkovics, Kocsis Máté, Matolcsy,  Wittner Mária, Rogán, Simicskó, Rezsibiztos Szilárd vagy éppen Matolcsy.

Komolyan azt gondolod, hogy ezek azért nyertek most, mert a fentiek tehetségesebbek Szanyinál, Töröknél, Szekeresnél vagy a többieknél???

Elmondok valamit - bár sokra nem mész vele: Egy egészséges társadalomban az sosem jelent veszélyt a demokratikus berendezkedésre, ha valamelyik párt kétharmaddal nyer. Ott politikai verseny van és amelyik versenyző nem tud megújulni az lemarad. Olyan ez mint az evolúció. Ha valamelyik nem bírja az iramot kiesik, de sebaj, majd a helyére lép egy másik.

Az, hogy az Összefogás nem bizonyult versenyképesnek, maradjon az ő bajuk.

Az azonban, hogy nem lehet tisztességes politikai verseny, na az már a mi bajunk is.

A magyar demokráciának legyengült az immunrendszere. Minden válságban lévő társadalomban felerősödnek a szélsőségek és a diktatórikus erők. Ahol jólét van és rendben működik a szervezet, ott ezek elhalnak, vegetálnak, nincs táptalajuk. De ahol baj van, ott felerősödnek.

A mi demokráciánk legyengült immunrendszerét jelentik a fékek és ellensúlyok romjai, a gúzsba kötött ellenzéki pártok, a nyilvánosság hiánya, a meghackelt választási rendszer stb. A vírust pedig a Jobbik és Orbán, akik e gyengeséget kihasználva felszámolnák a plurális társadalmat.

Oké, az immunrendszer gáz, de a szervezetet mégiscsak a vírus pusztítja.

 

Akkor miért nem bukott bele a Kormány a sorozatos mutyikba?

Azért mert a Fidesz egy fundamentalista párt, fundamentalista hívőkkel. Az ő szavazóikat az ilyen ügyek nem ingatják meg, az ellenzékét igen.

 

Most akkor hozzá kell szoknom, hogy pártállamban élek?

Már eddig is voltak olyan szabályok, amiket a saját jól felfogott érdekedben be kellett tartani. Tanulj meg a sorok közt olvasni, vedd le a polcról a régi kremlinológusok könyveit. Párttagság az előmenetel feltétele. Ha közalkalmazott vagy, ne lájkolj semmit a facebookon, ne jelenj meg flashmobon, ne lássanak a kezedben (táskádban stb.) ballibsi újságot, küldd vissza a vonalkódodat a nemzeti konzultálónak, ha pedagógus vagy, töltsd ki szépen a portfóliódat, ha házmester vagy, rakd ki a rezsiértesítőt, de legfőképpen ne lépj a nagyok tyúkszemére, ha milliárdos ÁFA-csalást veszel észre, vagy rájössz, hogy lehallgat az UD Zrt. mert a végén még rendőrautóba ültetnek és...

 

Levehetem végre a NENYIt az iroda faláról?

Nem, azt még nem veheted le.

 

Honnan tájékozódhatok?

Orbán már volt Kínában, előkészületben van Törökország, Észak-Korea még véleményes. Amíg Magyarországon még hozzáférhető, addig Facebook, Twitter, blogok, utána minden másra ott van Obersovszky.

 

Mit jelent az, hogy "Folytatjuk"?

Mostantól majd megtudod, de az valószínűnek tűnik, hogy a legközelebbi választásokra már regisztrálnod kell. Néhány kulcsfontosságú mandátum indokolatlanul korán lejár. A Médiatanács és az NMHH elnöki periódusa például éppen a most kezdődő ciklus vége után egy-két évvel. Ugye megérted, hogy ez nem maradhat így?

 

Lesz még fair választás Magyarországon?

Pártokra 2018-ban is szavazhatunk. A Kormányzó úrra nem. Ő majd cserélgeti a miniszterelnököket. Ha akkor külföldön élsz, akkor teljesítened kell a hétpróbát, a boszorkánypróbát és parázson kell járni az urna előtt. Minden idők legkaotikusabb/komikusabb választása után viszont várhatóan kivezetik a kamupárt futtatás szabályait. Ja! és a pártfinanszírozást is... de az neked nem fog fájni.

parázson járás.jpg2018: Külföldön élő választók az urna elé járulnak

Nincs olyan eleme a magyar választási rendszernek, amely ne lenne meg valamely más országéban!

Ugyanígy készült Dr. Frankenstein kreatúrája...

 

Mi legyen a gyerekeimmel? Milyen jövő áll előttük?

A kormány keletre tart, a kivándorlók meg nyugatra. Van kérdés?

 

Dehát én már külföldön dolgozom. Mit tehetek?

Először is töröld le azt az önelégült vigyort az arcodról. Kezdetnek ez is megteszi... :-)

 

Hogyan alakul a külpolitika? Milyen lesz Magyarország külföldi megítélése?

Ami korábban szégyenpad volt és lejáratta az országot, az 4 éve nemzeti büszkeség és virtus dolga. Bizonyára akad még néhány obskurus keleti diktátor, akivel nem jattoltunk le, de ezt most majd bepótoljuk.

 

Maradunk EU tagok?

Don't panic! Amíg az EU pénzekből finanszírozzák a saját oligarchiákat, egyszerűen nem éri meg kilépni. Lázár ráült az NFÜ-re, egy szaunában bekövetkezett infarktus után pedig a pártállam már rendelkezik a forráskóddal is. Ma Magyarországon az állami beruházások 95-97%-ában van EU-s pénz.

Kevés annyira kiszámítható dolog van az új uralkodó osztály működésében, mint az, hogy a pénz mozgatja a NER-t. (Gondolj bele! Ha egyszer valakik kokaint kevernének egy közbeszerzésbe.... másnap itt az egész kormány be lenne tépve.)

Nincs az a baltás gyilkos, akiért többet adnának, mint amit a Kohéziós Alapból húznak.

 

Mire számítsak a következő négy évben?

A rezsicsökkentés mámorának immár vége. Az államadósság történelmi csúcson, a vállalkozásokat fojtogatják az adók, kereslet semmi, a forint meg hát.... szóval új ellenségekre van szükség.

Volt már az államadósság, az IMF, az EU, a kommunisták, a tudjukkik, az árvíz, a multik, az egyetemisták, a külföldre szerződő orvosok, a romkocsmákban mélázó értelmiségiek, a hajléktalanok, a közös képviselők, a bankok, a közműcégek, az imperialisták amcsik, az egyetemek, a kórházak, a filozófusok, a sajtó, a FIFA, a románok, az oroszok, a szlovákok és az osztrák gazdák.

Hétről hétre újabb háborúk. Machiavelli szerint a fejedelemnek minden népszerűtlen, kegyetlen és kemény lépést uralkodása kezdetén kell meglépnie.

Mire kell akkor számítanod? Nyilván lehet még egy kicsit emelni az adókon, a járulékokon, esetleg az ÁFA rekord is javul tovább. Aztán ott van az EVA és még huszonvalahány kis adó, ki tudja mennyi lesz belőlük és mekkorára nőnek?! Lehet, hogy új formátumra kell cserélned az útleveled, a rendszámodat, vagy a személyi igazolványodat - alkalmanként egy újonnan bevezetett okmány is koponyánként 5.000 Ft illetékkel gazdagítja az államkasszát - ez igazán nem több, mint amit évente minden cég letejel Parraghéknak a semmiért.

Ja! és hozd le az orosz nyelvkönyveidet a padlásról!

Mire lehet még számítani?

Nyilván lesznek nemzeti italboltok meg miegymás, úgyhogy kisboltok indításában most ne gondolkozz, de azért jó lenne ha nem foglalkoznál földműveléssel, nem indulnál közbeszerzésen, nem dolgoznál tervezőcégnél, rendezvényszervezőnél, nyelviskolánál, az állampárttól független médiában, reklámcégnél, tankönyvkiadónál, a szerencsejáték iparban, vagy Welt 2000 Kft-hez hasonló vállalatnál, MAL-nál, MALÉVnél és hasonlónál, jó lenne ha nem nőne a vállalkozásod más szemében kívánatosan nagyra és úgy általában: ha nem élnél ebben az országban.

Minden húzásukat persze nem tudjuk itt előre megírni (még megvádolnál, hogy mi adtuk nekik az ötleteket), de ha nagyvonalakban kíváncsi vagy rá, merre visz az utunk, a továbbiakra ott van Venezuela. Ők ugyanabból a kottából játszanak, csak néhány szonettel előrébb járnak.

  pofon vége0.gif

 

És a végén kérlek szavazz:

 

 

 

*(E poszt két héttel a választások előtt íródott. Ha véletlenül kormányváltás lett, akkor elnézést kérünk)

· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr1005875708

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A megerősítés megerősítve 2014.04.08. 10:44:55

Az eredmény politikailag egyértelmű. Azt sem tartanám fontosnak kiemelni, hogy a Fidesz szavazókat veszített, mert hiszen kormányon volt, ami megosztóbb szerep, természetes dolog támogatók lemorzsolódása.Valószínűleg lesz eredményvitatás is, esetleg vá...

Trackback: Országgyűlési választás 2014 2014.04.08. 08:35:55

Azzal foglalkoztak, hogy matekban meglegyen a választás, de azt nem tették rendbe, ami miatt elküldték őket. Piszok nagy hiba volt, mert tegnap kiderült, hogy az emberek még adósnak tartják őket a múltjukkal való szembenézéssel.

Trackback: Jó választási eredmények 2014.04.07. 09:25:47

A választási eredmények, a várakozásokhoz híven, jók, apróbb meglepetésekkel. A ballib erők megérdemelten vesztettek, ez jó mind a baloldal, mind a liberálisok, mind az ország szempontjából. Remélhetőleg most megindul a szerveződés mind a liberális, m...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. mesterséges színezék 2014.04.08. 13:05:11

@PeZe: "Kedves úgynevezett Baloldaliak!

Semmivel nem vagytok jobbak, mint az úgynevezett jobboldal. "

Sajnos. Tölgyessy minapi írása szerint itt nem lehet belgának lenni. Téved, lehet, olykor muszáj, csak nagyon szar.

szempontpuska 2014.04.08. 13:07:28

@PeZe: egyszerűen túldimenzionálod a vincentblog hatását. Ne tedd, még elbízzuk magunkat!

PeZe 2014.04.08. 13:09:22

@szempontpuska: Úgy általában szóltam a baloldaliakhoz, hidd el, a vincent blog szerepét marginálisnak sem tartom, habár időnként érdekes kérdéseket vet fel, és a fenti post ironikus hangvétele, humora alapvetően tetszett.

vidéki suzukis 2014.04.08. 13:10:14

@szempontpuska:

Nem tudom, hogy Putyin megharagszik-e azért, mert a komcsikat lekomcsizom, de nem is érdekel.

ggiza 2014.04.08. 13:17:37

Nyugodjon le mindegyik, a ballib oldal sorsa megpecsételődött. Tök felesleges itt létező, vagy nem létező problémáknak esetleg porblémáknak az " elemzése" polemizálgatás, mint a kofák a piacon...
Pfúúj, malacok! Aztán meg, itt van az a divatos, sokat hangoztatott kijelentés, hogy " eeeevándorlokk a Londonba"! Most akkor vándorolnak, vagy nem vándorolnak? Annyi mosogatói állás van a Londonbaaa, vagy takarítás, segédmunkák, stb.
Ezek mind ideális állások, a magasan (kommunikáció, bölcsész, humánerőforrás meeeee-neddzzsser, stb.) képzett ballib fiataloknak.
Csak nem önmaguk ellyenségii? Épíccsék karrierjük a Londonba!

labrys 2014.04.08. 13:19:15

@szempontpuska: honnan került ide ez a sok agykárosult ilyen hirtelen? Megint címlaposak lettetek valahol?

dr. mesterséges színezék 2014.04.08. 13:22:05

@DFK: "Ha gond van, simán céget váltanak. Ezért nem is megy úgy utánuk a tábor."

A zemberek nem is menedzsernél szoktak dolgozni, hanem cégnél, és a saját érdekükben. Ahogy pártra pedig, mint érdekérvényesítő szerveződésre meg szavazni. Már ahol a párt tényleg érdekérvényesítő szerveződés (a bal bal, a jobb jobb, és az árnyalatok) és nem szakrális csoport. Szakrális csoporttal ui. bármit lehet csinálni: egyeseket kiátkozni, szent hadjáratot hirdetni, a gyerekét dugni - az egyigazhit békekatonáinak ez mind rohadtul megfelel.

zobod 2014.04.08. 13:29:45

@labrabbit: akkor kivesézésbe több forrást kellene bevonni. A nem éppen fidesz-közeli bloomberg, economywatch rendszeresen írt/ír a görög válságkezelés következményeiről, a szegényebb rétegek nyomorba csúszásáról, az alsó-középosztály elszegényedéséről. Ráadásul eredménye sincsen, még annyi sem mint a magyar unortodox stabilizációnak, a most kibocsátani tervezett pár milliárd dollárnyi papír - ha valóban piaci szereplők jegyzik majd le - nem siker a problémák méretéhez képest. Semmi nem támasztja alá, hogy az EU/IMF konform válságkezelés jobban működne, vagy akár sikeresebben tudná a problémákat szőnyeg alá söpörni. Megértem az konformisták fidesz elleni gyűlöletét, mert bebizonyosodott, hogy a megkérdőjelezhetetlen dogmák ignorálása mellett sem történik összeomlás, sőt, a dolog működik és ez nyilván bátorítóan hat máshol is (pl. manyupokhoz való hozzányúlás már nem tabu, a portugálok a manyup alapokat átrakták az államiba, a spanyolok átcsatornázták az egészet az állampapírjaikba, a lengyelek is kezdenek letérni az ortodox irányról).

Továbbra sem értem, hogy miért kell ennyire parázni.

dr. mesterséges színezék 2014.04.08. 13:31:31

@ggiza: "Most akkor vándorolnak, vagy nem vándorolnak? "

Befejezett folyamatos jelenben történik a dolog.
Annyira, hogy Vikid azt se tudja, hogy mikor tagadja, és mikor állítsa be úgy, hogy pont így akarta, pont így szokott leszállni a bringáról - illetve hogyan nehezítse a voksolásukat.

De onnan biztosan nem így látszik.

Huncutkukac (törölt) 2014.04.08. 13:38:28

"Ha ez a többség akarata, én tényleg hazaáruló vagyok?"

Ezt azért gondold át újra!
44,54% az hol többség?

Na igen.
Ez az az ország, ahol a 44,54% a matematikai alaptörvényeket is felülírva lesz 67%.
Hiába, ebből (is) látszik, hogy Orbánisztánban vagyunk!

Egyébként innen is gratulálok az agyatlan rezsiharcosok tömegeinek!

dr. mesterséges színezék 2014.04.08. 13:41:36

@vidéki suzukis: Ne is gondolj utána annak, hogy mikor mit beszélsz! Paradox módon gondolat nélkül lehetsz ideális duplagondolós katonája a NER-nek.
Mitiszó?

DFK 2014.04.08. 13:41:59

@labrabbit: Ahhoz, hogy sikeresen kormányozhass egy országot, előbb egy sikeres csapaptot kell mögéd/köréd építened. megjegyzem Horn ormányzása abból állt, hogy eladták, ami még megvolt...

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2014.04.08. 13:44:51

mindenki hibás és felelős, kivéve az elcseszett messiás banda..
Fletó, Atesz, Bajnai Fodorbonus és Kuncze..Vadai és Szanyi.

sok sikert 2018ra

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2014.04.08. 13:45:14

@szempontpuska: szép napot, kéretik frissíteni, és le sem moshatod, hogy te ötletelsz nekik ;)

Mit keres a kormány Észak-Koreában?

Észak-koreai forrásból kellett megtudnunk, hogy magyar külügyi delegátus érkezett Phenjanba.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fkulfold%2F2014%2F04%2F08%2Fmit_keres_a_kormany_eszak-koreaban%2F

zobod 2014.04.08. 13:47:53

@Huncutkukac: 44% országos lista + választókerületek 90% -a, erről elfeledkeztél. Tegnap a washington post onlineon Gáti is ezzel próbált manipulálni, nem sok sikerrel.

Lasombra 2014.04.08. 13:49:30

@labrys: pedig már húzódik vissza az ár. reggel 300 fölött volt a trolldetektor.

szempontpuska 2014.04.08. 13:49:51

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: nabazm! Esküszöm hogy jó két hete megírtam ezt a posztot!!!

dr. mesterséges színezék 2014.04.08. 13:50:21

@Huncutkukac: "Egyébként innen is gratulálok az agyatlan rezsiharcosok tömegeinek!"

A fentebb említett belgaként jegyzem meg: ha Magyarország a világrekorder hiperinfláción kévül még valamivel be fog kerülni gazdasági szakkönyvbe, az a mikroökonómaiai csoda lesz, ahogyan 12 év alatt 19000, 300 és megint párezer forint irányt tudott szabni az országnak.

Nehéz a soruk a magyar anyáknak, nehéz - elviselni ezt a sok családon belüli szexuális erőszakot...

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.04.08. 13:51:17

@Huncutkukac:

1994-ben (a régi, jó, "demokratikusabb" választási rendszerben) az MSZP/SZDSZ duó a szavazatok 49%-val a mandátumok 72%-át gyűjtötte be! :)

Annyira jó látni, hogy erőlködtök! :)

Lasombra 2014.04.08. 13:52:37

@zobod: "+ választókerületek 90% -a"

ami szintén nem egyenlő a 90%-os támogatottsággal.
remélem, ezt te is tudod.
vagy szerinted, ha egy párt- ad absurdum - minden vk-t megnyer 1 szavazattal, akkor annak 100%-os a támogatottsága az országban?

most komolyan, ennyire nem lehet nehéz ez a Támogatottság vs Mandátum rejtvény.

DFK 2014.04.08. 13:53:03

@dr. mesterseges szinezek: Inkább az a gond, hogy ez azt jelenti, hogy az adott pártvezető sem elég elkötelezett a párt iránt. Így aztán a mezei tagoktól, akitől a sok önkéntes munkát várnák, sem tudsz elkötelezettséget várni. Mert azok a tagok az utcán az arcukat adják ám a párthoz; az ismerősök, szomszédok, kisebb településen a munkaadója tudni fogják, melyik párthoz tartozik. Adot esetben el kell viselniük, hogy az emberek beszólnak nekik. De miért is tennék meg olyan vezetőkért, akik, holnap, lehet, már másik pártot csinálnak?

quendelapo 2014.04.08. 13:54:36

Szégyelljétek magatokat, beszariak!

"Most akkor hozzá kell szoknom, hogy pártállamban élek?

Már eddig is voltak olyan szabályok, amiket a saját jól felfogott érdekedben be kellett tartani. Tanulj meg a sorok közt olvasni, vedd le a polcról a régi kremlinológusok könyveit. Párttagság az előmenetel feltétele. Ha közalkalmazott vagy, ne lájkolj semmit a facebookon, ne jelenj meg flashmobon, ne lássanak a kezedben (táskádban stb.) ballibsi újságot, küldd vissza a vonalkódodat a nemzeti konzultálónak, ha pedagógus vagy, töltsd ki szépen a portfóliódat, ha házmester vagy, rakd ki a rezsiértesítőt, de legfőképpen ne lépj a nagyok tyúkszemére, ha milliárdos ÁFA-csalást veszel észre, vagy rájössz, hogy lehallgat az UD Zrt. mert a végén még rendőrautóba ültetnek és..."
EZ HÜLYESÉG, így mindannyiaunkat egyenként levadásznak és megetetnek a kutyáikkal!

A demokrácia immunrendszere csak attól erősödhet meg, ha mindenki elmondja a véleményét!

labrabbit 2014.04.08. 13:57:01

@zobod:
A Fidesz semmit, de semmit nem csinált, amit elozoleg mások/máshol nem csináltak volna. Nem parázok, kulonben is már 'Londonban mosogatok', úgyhogy nem vagyok a sikerek részese.
Szomorú azért lehetek egy kicsit? Elsosorban azért, amit az emberi méltóság ellen folytatólagosan elkovetnek. Lehetett volna egyuttmukodés, rendszer, akár nemzetileg is. Meg lehetett volna lépni a szukséges mexoritásokat, bezárasokat, elvonásokat; szóval egy korrekt struktúraváltást tisztességesen is. Most csak és kizárólag az állam, boics, az Állam nyert. Amit egy zRt. rendszerben mukodtetnek, az egész olyan teokratikus államkapitalizmus-szeru.
Nincs ortodox irány. Vannak viszont prioritások.
Ja, de mégis parázok. Kovér azt mondta, minden magyar állampolgárra gondjuk lesz, bárhol is éljen. Ezt az erdélyiek biztos értékelik, én kicsit megijedtem. Tegyuk hozzá, ebben a ciklusban fogják megoldani a demográfiai problémákat is...

ggiza 2014.04.08. 13:57:31

@dr. mesterseges szinezek:

Teljesen optimális a Londobaa csicskaként harmad bérért kuliizni, két pakival meg három román cigánnyal élni 20 m2-en. Csodás szabad világ!

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2014.04.08. 13:58:59

@szempontpuska: nooo para, kicsit finomodik idővel, úgy fideszesen :D

Update: Nem az Észak-Korea-Magyarország közös határszakaszról tárgyalt a magyar küldöttség a diktatúrában, hanem Csaba Gábor új szöuli nagykövet, aki kezeli a észak-koreai ügyeket is, adta át megbízó levelét Phenjanban.

444.hu/2014/04/08/magyar-diplomata-erkezett-eszak-koreaba-eldurvult-a-keleti-nyitas/

azééé szép ez:

Megírta a Pravda, hogy Orbán Viktor jó srác

A magyarok szeretik, ha Brüsszeltől független miniszterelnök irányítja a hazájuk kormányát, olvasom a legendás újságban.

cink.hu/megirta-a-pravda-hogy-orban-viktor-jo-srac-1560686410

dr. mesterséges színezék 2014.04.08. 13:59:35

@DFK: Ez a választó önérzetén kívül az aktivista önérzetét is jelzi.
Megint csak: a fideszben megmerítkezettet nem érdekli semmi: tény, vélemény, hitel, világ, stádium -- csak mondja és hiszi a magáét.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.04.08. 14:08:05

@jobbdemokrata: "1994-ben (a régi, jó, "demokratikusabb" választási rendszerben) az MSZP/SZDSZ duó a szavazatok 49%-val a mandátumok 72%-át gyűjtötte be! :)"

Annak az volt az oka, hogy a listás szavazatok 16.3%-át olyan pártokra adták le, amelyek nem érték el a bejutási küszöböt. Most ez az arány 3.7%. Ha 1994-ben is csak 3.7% lett volna az elveszett szavazat, a kormánypártoknak nem lett volna kétharmados többségük. Illetve, ha most is 16.3% lett volna az elveszett szavazatok aránya, akkor a Fidesznek csont nélkül 70% felett lenne a mandátumaránya. Bocs, hogy megzavartam a gondolatmenetedet.

Ma Baker 2014.04.08. 14:11:53

Látod Vinszent most az egyszer igazad van. Pont a tisztítótűz elmélet miatt ilyen termékeny most a talaj a Fidesz számára. Mert a te általad demokratának gondolt oldal így rágyújtotta az erdőt az országra.
Amúgy elég viicces pártállami poénokat szórni arra a pártra, amelyik tevékenyen szüntette meg annó a pártállamot és most a pártállam jogutódja a kihívója.

labrabbit 2014.04.08. 14:14:06

@DFK:
A sikeres csapat szerinted mit jelent? Selmeczi? Rogán? Kósa? Semjén? Harrach? Inkább mondjuk azt, a fidesz felépítette OV-t, meg o magát is. Van karizmaja (sokakra hat), es van csapata, akiknek mukodését az legitimálja, hogy hozzá tartoznak. Emlékszel a molinora a békemeneten, Némethné, Lázár, Balog stb képével? 'Ok értunk, mi értuk!'

Sikeres csapat, ja. Majd az ido igazolja oket, Pl. ezt:
'Nem arról van szó, hogy 2011 szeptemberétől lesújt a hóhér bárdja, hanem terveink szerint 2014-ben az egyetemek és főiskolák kapuin a mostaniaknál sokkalta jobban felkészült diákok sétálnak majd be.' /H.R./

nál 2014.04.08. 14:16:28

@Ma Baker:
Ezt te őszintén hiszed?

szempontpuska 2014.04.08. 14:18:42

@Ma Baker: de facto a pártállam kiépítője. A rendszerváltás óta nem állt olyan közel az ország a pártállamhoz, mint most.

PeZe 2014.04.08. 14:20:14

@Kettes: Értem én a gondolatmenetedet, de a szavazatarányok vs parlamentimandátum-arányok közötti különbség természetes egy olyan választási rendszerben ahol a mandátumok felét listáról, másik felét pedig egyéni jelöltekből generálják. Ha csak egyéni mandátumok lennének, akkor most kb. 90% Fidesz, 10% MSZP/Baloldal lenne, a Jobbik be sem jutna, az LMP meg el sem indult volna talán. Egyébként pedig ne felejtkezzünk el arról a tényről, hogy az MSZP/DK/Együtt-PM/Liberálisok és a nyakában lihegő Jobbik összesen alig tudott több szavazatot szerezni, mint a Fidesz. Tételezzük fel, hogy a Fidesz szerez 44% parlamenti helyet, a "Kormányváltók" 26%-ot, a Jobbik 20-21-et, az LMP pedig a maradékot. Akkor mi történne? A baloldal akkor sem rúgna labdába, a Fidesz megvásárolna pár Jobbikost/LMP-st/"Kormányváltót" és ugyanúgy nem váltanának kormányt, max instabil lenne a kormányzás. A Baloldal ilyen arcokkal egyszerűen nem szexi, nem nyerő, az emberek nagy többsége továbbra sem kiváncsi rájuk, sokkal többen újráztatták a Fideszt, mint ahányan a baloldal régi arcait akarták volna újra látni. Ennyi.

szanalmas 2014.04.08. 14:20:52

@Lasombra:

Szerintem nem erre célzott. De teljesen mindegy az arány, akkor is megdöbbentő és elgondolkodtató, hogy egy program nélküli párt szarrá nyeri magát a választókerületekben. Még akkor is, ha a többi is elképzelések nélkül indult, ahogy szokott. Nézegettem a jegyzőkönyveket, a legtöbb helyen magasan vertek mindenkit, ahol meg kikaptak, ott épphogy. Én ezt sosem fogom megérteni, de mentségemre szolgáljon, nem is érdekel! A többiek úgyis mindig sokkal többen vannak, mint én!

dr. mesterséges színezék 2014.04.08. 14:24:11

@ggiza: Lehet, hogy felmosóvödörnél szofisztikáltabb termelőeszközt nem láttál még, és én nem azért létezem, hogy pótoljam neked, amit az életben elmulasztottál, de azért annyit segítek, hogy tanulatlan teddideteddodának lenni mindenhol szar, főleg ha nem is érted, hogy mit kéne ideodázni. De a világ nem csak ennyiből áll, még ha Viktorék veled el is hitették, hogy ha nem fej, akkor írás.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.04.08. 14:29:37

@Kettes:

Na, mi van, 1994-gyel kapcsolatban elemezgetünk, most meg csak annyit böfög minden ballib az éterbe, hogy "dehogylehetséges44%kalkétharmadotelérni"????????

Nem zavartad meg a gondolatmenetemet, mert a részletek a mondanivaló tekintetében másodlagosak :) Maradjatok még jó sokáig abban, hogy "fújpatásorbán" és "nincsdemokráciaáájróóópaseggíccs!", és utána csodálkozzatok ,ha 2018-ban csak a Szent Korona megtekintésekor tudnak a ballib politikusok a Parlamentbe jutni...

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.04.08. 14:30:39

@PeZe: Félreértesz: én nem nyígtam a szavazatarány/mandátumarány aránytalanságon. Itt foglaltam össze, hogy mi a bajom az új választási rendszerrel:

orulunkvincent.blog.hu/2014/02/18/lejt_a_palya

és amint látszik, a többségi rendszerről nem volt egy rossz szavam sem.

PeZe 2014.04.08. 14:32:42

@Kettes: Ezesetben mea culpa :)

zobod 2014.04.08. 14:35:11

@Lasombra: szalmaszálba kapaszkodsz. Nem igaz, hogy az egyéni nyertes mindent visz. Az egyéniben leadott szavazatok nem vesznek el, viszik tovább országos listára, így van bent a Parlamentben az LMP.

@labrabbit: a poszt hangulata nem bosszús, vagy szomorkás, sokkal inkább parás. Ezen vagyok fennakadva. Azt meg ne várd el, hogy választott politikusok népnyúzáshoz asszisztálnak, ha van alternatíva. Teljesen irreális elvárás, hogy valami ideológiai hűség jegyében EU-t, világnézetet akármit előnyben részesítenének a szavazóikhoz képest ha van más lehetőség. Főleg úgy nem, hogy az ortodox válságkezelő programok nem sikeresek, az unortodox pénzpumpák miatt van mozgásban a nyugati típusú gazdaságok és társadalmak (ez messzire vezet, ugyanis ebből lassan következhetne egy egészen másfajta társadalmi rendszer is, hiszen szemmel láthatóan nem az erőforrásokkal hanem a status quoval van a baj de ezt most hagyjuk, nem mi magyarok fogjuk ezt a váltást beindítani. Az FT alpahville -on jelent meg erről nagyon érdekes cikksorozat még tavaly). A lényeg, hogy a szoclibek sem jókedvükben IMF-eztek, viszont legalább ők töketlenkedték össze azokat a körülményeket ami miatt rákényszerültek. Meg is van az eredménye, máig nem kis részben azért büntetik őket. Ugyan miért dobta volna el magától a fidesz az esélyt népszerűségének megőrzésére? Hogy úgy járjon, mint Antallék?

szempontpuska 2014.04.08. 14:42:10

@zobod: te teljesen félreérted a poszt hangulatát. Most már csak azt kell tisztázni, hogy szándékosan-e

labrabbit 2014.04.08. 14:46:58

@zobod:
'Teljesen irreális elvárás, hogy valami ideológiai hűség jegyében EU-t, világnézetet akármit előnyben részesítenének a szavazóikhoz képest ha van más lehetőség'

Dehát ezt csinálták! A piac bzalma meg ilyenek mire epult? Látták, hogy százmilliárdokat vonnak ki az oktatásból, eubol, szociális szférából, adókat emelnek minden gazdasági csoportban. Ettol hitelképes lett a fidesz zRt. +bónusz, amíg marad a hiánycél addig azt csinálnak a ktsg-vetessel amit akarnak. És mit akarnak?

Lasombra 2014.04.08. 14:49:18

@zobod: "Nem igaz, hogy az egyéni nyertes mindent visz."

nem hát. még szerencse, hogy nem is írtam ilyet.

elnézést, ha tévedek, de a jelek szerint azt hiszed te is, hogy én a választás eredményét vitatom, vagy azt akarom kozmetikázni a baloldali összefogás fiaskóját kisebbítendő.
biztosíthatlak, semmi ilyen szándékom nincs.

Magyarország meg lett kérdezve, nyilatkozott (vagy a faszát verte otthon, ez most mindegy), Magyarország a fideszkdnp-t kérte, hát használja őket Magyarország egészséggel. vagy inkább fordítva, de ez a fanokat ez ugyanúgy boldoggá teszi, szóval no problémó.
ez így működik, ezt elfogadom magam is.
sőt. ha az Összefogók be sem jutottak volna, akkor is kb ugyanitt lennénk. a fidesz ugyanúgy vinne mindent, nyomi Mesterházy meg ugyanúgy nem mondana le.

tényleg csak a mandátum - felhatalmazás keverést szeretném helyretenni, mert már sokadszor hallom szinonim kifejezésekként használni őket.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2014.04.08. 14:49:47

Csak egy szubjektív vélemény: Átfutottam az utolsó 1-2 óra termését. A sok ideszabadult agyhalott jobbos beröfögés következtében a színvonal beesett a wc (pottyantós) aljára. Van abban valami, "hogy virágozzék 100 virág", no de ha büdösek azok a virágok...? Gyakorlatilag semmi érdekeset, érvényeset, igazat nem tudnak mondani a jobberek - nem véletlenül azok, amik. Persze egy idő után eltűnnek, de addig is, teljesen komolytalanná tették az eszmecserét. Ez nem valami jó...

labrys 2014.04.08. 14:52:46

@Ma Baker: de hát nertárs, _az_ a Fidesz, amelyik a rendszerváltás környékén sürgölődött (bár hogy az „szüntette volna meg tevékenyen a pártállamot”, kissé, nos, hazugság, mert hát az akkori SZDSZ-hez és MDF-hez képest a korai Fidesz lényegtelen kis párt volt), tehát ez a Fodor Gáboros, Ungár Klárás, „térdre, csuhások!”-féle Kövéres Fidesz még egy undorító liberális csökevény volt! Egy… egy… förtelem! Hosszú hajú ifjak gusztustalan gyülekezete, akikből később biztosan szakállas bácsik lettek volna! (Igen, Ungár Klárából is.)

Egy igaz, narancsszín szívű hazaffy ilyen liberális bagázs tetteire nem hivatkozik. Már Putyin elvtárs, keleti szövetségesünk is megmondta: 'Komrad Vitya, baszd őket pofán, ha sokat ugrálnak! Még hogy pártállam!'

Huncutkukac (törölt) 2014.04.08. 14:55:12

@zobod:

"44% országos lista + választókerületek 90% -a, erről elfeledkeztél. Tegnap a washington post onlineon Gáti is ezzel próbált manipulálni, nem sok sikerrel."

Ennek fuss neki még egyszer, mert Te sem tudsz számolni!
Az egyéni mandátumok számát tekintve még a 44,54%-nál is kevesebb, pontosan 44,2%-ot kapott a Fidesz!
Tehát ez sem éri/érte el az 50%-ot!

index.hu/belfold/2014/04/08/szavazat/

Azaz a "rezsicsökkentés" narancsszínű ködében nem látod át, hogy a 45% csakis itt, Orbánisztánban lehet 67%.

Érvsebész 2014.04.08. 15:01:55

@labrys: ej, nem figyelsz. Már rég megmondták, hogy ezután minden másképpen volt.

zobod 2014.04.08. 15:03:44

@szempontpuska: nem direkt, de ha nem jött át, akkor sry.

@labrabbit: a hiánycél tartása az EU/IMF távol tartásának eszköze, szerintem ha lesz valami biztos pont a következő négy évre, az a hiánycél 3% alatt tartása. Szerintem a fidesz stratégiája jó, Magyarország egy középkategóriás fejlődő ország, mindig is az volt, a mi helyzetünkhöz az ő elképzeléseik jobban illenek mint a Nagykörúton túlra ritkán merészkedő baloldali-liberális értelmiség fantáziálásai. Ami meg a kötvénypiacot illeti, a tőke azért jött mert 1) szinte bármi ami pozitív hozamokat kínál az manapság vonzó, 2) Magyarország esetében a fizetésképtelenség már régen lekerült a napirendről, mert a GDP 3-4%-a körüli fizetési mérleg többlettel, a GDP kb. 40%-át kitevő, az idén lejáró adósságot több mint duplán lefedő devizatartalékokkal nem megy csődbe egy ország sem.

labrys 2014.04.08. 15:06:10

@Érvsebész: :) á, csak szórakozom (munka helyett bármit). Ezekkel beszélgetni persze nem lehet, de ilyesmire kiválóak.

dr. mesterséges színezék 2014.04.08. 15:09:47

@labrabbit: "A Fidesz semmit, de semmit nem csinált, amit elozoleg mások/máshol nem csináltak volna."

Minden kormány írt a sleppnek lyukacsos törvényeket, de személyre szabottakkal, pláne esemény utáni tablettaként még nem próbálkoztak.
Fazonigazított alkotmányról meg szó sem eshetett, csak Horn idején, de akkora gentleman volt, hogy hozzá képest még Szájer is izomagy.

Ha Kuncze életművéből a "megélhetési bűnözésen" kívül nem sok is marad, a "jogi gengszterizmus" term tech telitalálat.

DFK 2014.04.08. 15:10:15

@ipartelep: nem értitek, hogy ez a nagyképű, lenéző hozzállás az, ami tönkrevágta a baloldalt.

Lasombra 2014.04.08. 15:10:58

@szanalmas: én legutóbb akkor döbbentem meg, amikor Bobby Ewing kilépett a fürdőszobából a Dallas 9. szezonjában.
a választás eredményén még a szemöldököm sem vontam fel.
ez egy ilyen hely, na. :)

incze 2014.04.08. 15:18:27

@jobbdemokrata: a kétfordulós rendszer nem hasonlítható az egyfordulóshoz, a másodlagos (alapvetőbb) preferenciákat is számbaveszi.

az akkori választáson az első fordulóban egyébként a szavazópolgárok 34.4%-a szavazott az szdsz-re VAGY az mszp-re (elsődleges preferenciáből), most a cöfnerre 26.7%, a második fordulóban 73.6%-ot szerzett együtt a már koalícióra lépett két párt. ez az összes szavazópolgár 40.6%-a, tehát eléggé túlnyomóan megerősítették a koalíciót, sőt az is látható, hogy a parlamenten kívülrekedtek is inkább ezt a formációt támogatták másodlagos prefenreciából.

ha csak annyit akarsz mondani, hogy az a választási szisztéma is aránytalan volt, azzal senki sem vitatkozik. ha azt vitatod, hogy ez mostani jóval aránytalanabb, akkor nyilvánvaló ostobaságot beszélsz.

én egyébként korábban sem szerettem ezt a "kormányozhatósági" aránytalanítást, egy kiforratlan politikai rendzserben jobban járnak a népek szerintem, ha könnyebben és gyakrabban cserélhető a hatalom, és az nem jut olyan nyilvánvaló túlerőhöz, amelyben a szabályokat a saját maga bebetonozására fordítja (mint erre most figyelemreméltó kísérlet történik). egy darabig legalábbi rázósabb úton, de a népek jajszavát nehezebben negligálva zötyög olyankor a szekér.

ingyenebed 2014.04.08. 15:24:00

@DFK:

az vágta tönkre, hogy a narancsok gátlástalan hazudozásait a jónép mélytorkossal szpja be.
tudod avval nem lehet mit tenni, hogy minket a 300 ft-ért elküldtek a fenébe, orbánnak a manyupot, biztosítási adót, +2%áfát, bankadó áthárítást, anyámkínját vígan kifizetik, még meg is köszönik.
avval se lehet mit tenni, hogy 2004dec5-ről orbán 6 évig hazudott (nem kapnak szavazati jogot), azzal semmi gond, de gyurcsány a rohadthazug. közben neki lett igaza.
a magyar egy gerinctelen, csúszómászó, szolgalelkű társaság, ezért nézzük le.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2014.04.08. 15:24:05

@DFK: Nem, nem az...
De: 1. A magam nevében beszéltem. Én nézlek le, és tartalak ostobának benneteket. A többiek azt gondolnak, amit akarnak.
2. Elég jól, pontosan lehet tudni, hogy miért veszített a baloldal. Én pl. már unom is, hogy azzal foglalkozzam. (Tovább kell nézni.)
3. Azért ne örülj, ez a h.sz. kivétel volt. Annyira érdektelenek vagytok számomra, annyira nem tudtok semmi újat, érdekeset, okosat mondani, hogy továbbra sem fogok veletek szóba állni.
Sajnos, vagy nem, evvan.

dr. mesterséges színezék 2014.04.08. 15:24:23

@DFK: "ez a nagyképű, lenéző hozzállás az,"

Ezt csak úgy értheted, hogy nem eléggé nagyképű és lenéző, lévén a Fidesz szervezetileg és egyenként pökhendiségben verhetetlen - vagy legalább szívlapáttal verendő - , oszt tök jól prosperál vele.
Megvan erre a vásárlóközönsége. Persze ahol még a fociultrák is megbecsült békemenettársak, ott nem lehet finnyás az ember.

Deepblue Noir (törölt) 2014.04.08. 15:27:08

@dr. mesterseges szinezek:

ez meg egy átgondolatlan hülyeség, nem mindegy, ki mikor kit és hogyan néz le, hát evvan, hogy a fentebbihez hasonlóan zárjam:) rövid sorom.

christvhu 2014.04.08. 15:30:15

@Psyman: "Addig viszont kénytelen vagyok azt feltételezni hogy magnetofon módjára ismételgeted csak amit a politikusok a szádba adnak, és fogalmad nincs mit beszélsz..."
Ezt így, ketteskének, hát behaltam. Szerintem ő is. Ott sirdogál valami sarokban és azt motyogja, lebuktam, végem van, kiderült, hogy én csak ismételgetem, amit a poli..hüphüp tikusok a számba adnak,hüphüp.

Ember, azon kívül, hogy megnevettettél, még azt bizonyítottad be, hogy idegen vagy errefelé. Ami nem baj. Ugorj be máskor is.
Én jól szórakoztam.

ingyenebed 2014.04.08. 15:30:33

@vidéki suzukis:

ti vagytok a pöcegödörben, nem mi.
a jobboldal mindig katasztrófába vitte ezt a országot, a haladást, ha éppen volt, a liberálisok képviselték.
most is ez lesz.

ingyenebed 2014.04.08. 15:32:54

@dr. mesterseges szinezek:

na ja. ez meg a másik. még mi vagyunk a lenézők...

christvhu 2014.04.08. 15:33:48

Nincs itt valami gondnok, vagy ilyesmi? Kezd elviselhetetlen lenni a zaj.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.04.08. 16:00:54

@DFK: Kit nem kéne lenézni? A jogerősen elítélt gyilkost,(ja bocs, önkéntes) aki a huszonéves lányt bespeedezett tekintettel cipeli ki a Lendvai utcából?
Na, hagyjál lógva, Vászka!

labrabbit 2014.04.08. 16:49:30

@zobod:
Kár, hogy nekem, mint embernek, állampolgárnak semmit sem tud kínálni. Azt ígéri megmondja mit hogyan mikor mennyiért. Nekem csak szót kell fogadnom.
A GDP egy szám, engem nem hat meg. Jobban érdekel, hogy oszlik el.
Hát, azt meg látom.

Undorít a hitványságuk.

dr. mesterséges színezék 2014.04.08. 17:20:47

@Deepblue Noir: Legfeljebb te nem gondolod át, mert az nehéz és kényelmetlen. Deazmásozni meg könnyű (nagyjából az ovi középsőjétől profin űzhető).

fda 2014.04.08. 18:34:19

@Kettes: Ostoba, de fellengzős hozzászólásodból egyetlen dolgot emelnék ki:

"orosz gigahitel huszonegy éves lejáratra - a semmiért"

Tudod-e, hogy az a "semmi" áramot fog termelni? Tudod-e, hogy mire megépül, nem sokkal később le kell majd zárni Paks jelenlegi blokkjait?
Ha olyan okos vagy, te mennyire becsülöd az ország energiaigényét 2040-ben és te mivel oldanád meg?
Gyanítom, olyan dologról mondtál véleményt, amiről csak annyit tudsz, hogy nem szimpatikus, aki aláírta a szerződést. Biztos azt se tudod, hogy hosszú évek óta mentek a tárgyalások, mikor még ők voltak hatalmon, akkor még mszp-s vezetőkkel. Most meg aláírtak egy szerződést, amiből az átlagember annyit ért, hogy hú de drága.
Én nem mondtam, hogy ez a szerződés előnyös, hiszen nem értek az erőműépítéshez, és a szerződést sem ismerem. Te hoztad szóba. És azt sugalltad, mint a volt szovjetbarát bukott szoci banda, hogy ez az egész egy rossz dolog, hiszen az "Orbán keletre megy", mivel ezt az oroszokkal fogjuk megcsináltatni. A kutyát nem érdekli ezek mellett, hogy az oroszok világszínvonalú csúcstechnológiát képviselnek az atomerőművek terén.

közösperonos átszállás 2014.04.08. 18:46:00

@fda: "és a szerződést sem ismerem"

Ez mondjuk már egy jó indok arra, hogy gondod legyen vele, nem?

Amúgy ami kiderült róla eddig, az alapján érthető lenne az is, ha ismernéd, csak letagadnád. :-)

Egyébként a hivatalos megtérülési számítások nyilvánosak? Mert a nemhivatalosak alapján ja, áramot fog termelni, drágábban, mint az a piacról vehető. Ehhez tényleg érdemes ilyen kedvezőtlen feltételekkel hitelt felvenni, jaja. :-)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.04.08. 19:41:49

@fda: Halvány fogalmam sincs, hogy mennyi lesz az ország energiaigénye 2040-ben. Nagyobb baj, hogy a magyar kormánynak sincs. Ezért kellett volna szakértői vitát folytatni. Nem velem és nem veled, és főleg nem neked velem.

Nem folyt itt semmiféle tárgyalás "hosszú évek óta", ez közönséges hazugság, mint ahogy az is, hogy a parlament felhatalmazta volna Orbánékat a szerződés aláírására. A döntés-előkészítésre kapott felhatalmazást a kormány - de arról pont semmit sem lehet tudni. Gyaníthatóan semmiféle döntés-előkészítés nem folyt, hanem Orbán lepacsizta Putyinnal az "évszázad üzletét".

Én azt sugalltam, hogy fejest ugrani egy hosszú távú szerződésbe alapos elemzés nélkül, titokban, összevissza hazudozva a feltételekről, mindezt egy olyan országgal, amelyik épp most rohanta le a szomszédját... nos aki ilyet csinál, az vagy idióta vagy hazaáruló. És akkor még semmit sem tudsz arról, hogy mi a véleményem az atomenergiáról.

fda 2014.04.08. 20:08:01

@Kettes: Az átlagember egy lakáshitelszerződést sem képes értelmezni, lásd devizahiteles balhé.
Nagyon kevés ember van az országban, aki egy atomerőmű építés szerződését értelmezni, majd tapasztalatai alapján kritizálni tudja. Az ellenzék tagjai természetesen e szűk körbe tartoznak, mert aki politikus, az ezeket a dolgokat érti. Mint ahogy a pénzügyeket is. Itt a kommentezők fele például simán tisztában van azzal, hogy 20 évre 10 milliárd eurót honnan, milyen feltételekkel tudna felvenni az ország, ehhez képest a tapasztalatlan kormány rosszul döntött.

fda 2014.04.08. 20:15:25

@Kettes: "Nem folyt itt semmiféle tárgyalás "hosszú évek óta", ez közönséges hazugság,"
Ja ha ezt valamelyik bukott szoci politikustól hallottad, akkor az úgy van.

Mert azok igazat beszélnek. Szombaton például még azt szajkózták, hogy mindenféle fidesz-barát média-hazugsággal szemben az országban kormányváltó hangulat van, és ők másnap nagy fölénnyel legyőzik a diktatúrát.

Egyébként tényleg elhiszed a hazug bukott baloldali bandának, hogy Orbán Viktor hirtelen ötlettől vezérelve két hete repülőre ült, leszállt Moszkvában, és ott egy politikus (!) kollégájával egy kellemes ebéd alatt aláírt egy több évtizedes, vagyonokba kerülő építkezésről és a hozzá kapcsolódó hitelről egy szerződést?

BKV reszelő 2014.04.08. 20:24:27

@kormányváltó Trabanttal: Vedd észre, hogy orbán az a "magatok fajta", amitől félsz....vagy...ne vedd észre, majd az unokád leköp...ha tanult lesz, ha tanít még valamit az iskola a hittanon és a KDNP-s erkölcstanon kívül - ti. úr előtt süveget le!.

Lasombra 2014.04.08. 20:29:14

@fda: "Az átlagember egy lakáshitelszerződést sem képes értelmezni, lásd devizahiteles balhé. "

az hagyján, de még egy kommentet sem, lásd eme a válaszod Kettesnek.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.04.08. 20:29:41

@fda: "Egyébként tényleg elhiszed a hazug bukott baloldali bandának, hogy Orbán Viktor hirtelen ötlettől vezérelve két hete repülőre ült, leszállt Moszkvában, és ott egy politikus (!) kollégájával egy kellemes ebéd alatt aláírt egy több évtizedes, vagyonokba kerülő építkezésről és a hozzá kapcsolódó hitelről egy szerződést?"

Nem a hazug bukott baloldalnak, nem két hete, és nem hiszem.
Tudom.

beavereater 2014.04.08. 20:35:17

@fda: Te egy mekkora hülye fasz vagy. Kiakurvaisten írta ezen a blogon, hogy az ellenzék ért az atomhoz? Vannak erre emberek, csak ők értenek is ehhez( egyáltalán valamihez) vitya meg a Gazsi fija. A"nektek coki, én vagyok itt a halljakend" vityamentalitástól kapnak szerintem akut agyfaszt normális emberek, de hát aki két (narancssárga) farpofa közt él, annak ez aztán magyarázható :-)

Forza Putyin!

beavereater 2014.04.08. 20:36:35

@beavereater: *NEM a vitya meg a Gazsi fija*

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.04.08. 20:45:14

@fda: Egy átlagember nagyon is tud értelmezni egy lakáshitel-szerződést. A devizahiteles balhét lásd a pénzügyi kultúra címszó alatt.

A paksi hitelszerződést szerény becslésem szerint úgy 30-100 ezer ember tudná értelmezni ebben az országban, és ezek könnyedén elmondhatják a véleményüket az ellenzéknek, a sajtónak, a nyilvánosságnak, de még neked is (csak neked felesleges).

Az itt kommentezők fele például simán felmenne az ÁKK honlapjára és megállapítaná, hogy a húszéves lejáratú államkötvények lebegő kamatozásúak és az inflációhoz vannak kötve. Orbán fix (nem inflációhoz kötött) és emelkedő kamatozású hitelszerződést kötött az oroszokkal, a törlesztés ütemezése független az erőmű üzembe helyezésétől. Mi baj lehet, ugye?

"Egyébként tényleg elhiszed a hazug bukott baloldali bandának, hogy Orbán Viktor hirtelen ötlettől vezérelve két hete repülőre ült, leszállt Moszkvában, és ott egy politikus (!) kollégájával egy kellemes ebéd alatt aláírt egy több évtizedes, vagyonokba kerülő építkezésről és a hozzá kapcsolódó hitelről egy szerződést?"

Simán. És ha talpon akarsz maradni Orbanisztánban, akkor jobban teszed, ha te is hozzászoksz ehhez az ügymenethez.

Pelso.. 2014.04.08. 20:58:03

@Kettes: Értelmezni?, haha.
Ebben az országban anno tüntetés volt a Provident ellen, mondván, szegény adósok nem tudták értelmezni/nem volt idejük a hitelszerződést aláírás előtt. - valójában reménykedtek, hogy jó kis cirkusz lesz s nekik nem kell törleszteni.

szempontpuska 2014.04.08. 21:14:03

@DFK: nagyképűt és pökhendit mondtál?

"Levelet írt Lázár János Miniszterelnökséget vezető államtitkár a norvég kormány fejlesztésekért felelős tagjának – tudta meg portálunk.
“Szeretnék, ha nem politikához vagy politikai pártokhoz köthető szervezetek lennének a pénzosztó szervezetek Magyarországon, hanem olyan közintézmények, amelyek valóban rendelkeznek társadalmi, választói legitimitással.”
”Elfogadhatatlan, hogy ez egy politikai párthoz kötődő civil szervezet által történjen, amely azt hangoztatja magáról, hogy civil, miközben nem az.”

(nyilván nem a CÖFről van szó)

Pelso.. 2014.04.08. 21:15:58

@fda: "Áramot termel" - nagyszerű.
Addig is szeretnék látni egy auditált havi ill akár éves költségvetés tervezetet Paks2-re.

labrabbit 2014.04.08. 21:30:02

@szempontpuska:
Én tok biztos voltam, hogy a pártok is rendelkeznek társadalmi támogatottsággal.

Meg, hogy a civil szféra lényege, hogy nem állami kozintézmény. Van itt jogász? Segítségre szorulok.

ingyenebed 2014.04.09. 00:10:53

@fda:

nem az atommal, meg az önmagában az orosz színvonallal van a probléma te brom.
hanem hogy nem olyan típusú blokkot építenek, amilyenre az országnak szüksége lenne, és harmadával többért mint lehetne.

netukki 2014.04.09. 00:25:56

@szempontpuska:

"Közpénzeket magánszervezetek nem oszthatnak Magyarországon, hiszen ilyenkor a közérdekű forrásfelhasználás kérdőjeleződik meg. Amennyiben Norvégia nem partner ebben a kérdésben, az akár értelmezhető úgy is, hogy a norvég kormány kvázi belpolitikai beavatkozást eszközöl - jelentette ki [Csepreghy Nándor, a miniszterelnökség helyettes államtitkára]"
www.narancsjuice.hu/cikk/csepreghy-kozpenzeket-maganszervezetek-nem-oszthatnak-magyarorszagon

Minden közpénzt a Közgépnek! Norvégia meg vigyázzon magára, mert ha továbbra is beavatkozik Mária országának a belügyeibe, majd megtanulja, milyen az a magyar atom!

"kvázi belpolitikai beavatkozást eszközöl" -- nem hiába alakult meg a nyelvstratégiai intézet, máris hatalmas nyelvcsapást mért a kormány az ellenségre!

trombitagomba 2014.04.09. 08:37:18

@netukki: @szempontpuska: Azért azt rögzítsük, mert szerintem a közmédiából nem fog kiderülni, hogy itt NORVÉG közpénz osztásáról van szó. Tényleg az ember esze megáll, hogy miközben komplett gazdasági ágazatokat lopnak el, még a hajléktalantól is el akarják venni a parizeres zsömléjét...

fda 2014.04.09. 09:33:03

@ingyenebed: Kultúrálatlan stílusod ellenére szóba állok veled.

"nem olyan típusú blokkot építenek, amilyenre az országnak szüksége lenne, és harmadával többért mint lehetne"

Ja értem. Látom, nagyon tájékozott vagy az atomerőmű-piacon, tudod hogy pontosan milyet kell építeni, és hogy mennyiért adják. Te például mennyiért vállalnád? Amit te ajánlasz, az is alkalmas lesz Paks mostani blokkjainak legolcsóbb lecserélésére, pár évvel azután, hogy az új megépül?

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.04.09. 10:34:26

@Kettes: Ne bántsd már. Hisz megmondták, azért vesztett az ellenzék, mert lenézi a zembereket.

christvhu 2014.04.09. 14:22:28

@zsazsu4: @Kettes: "játszani is engedd szép, komoly fiadat"
Szó nincs arról, hogy, ha hülye kicsit, akkor ne!

zzsuzsici 2014.04.12. 10:28:42

Szia!

Élvezettel olvastam bár fidesz szavazó vagyok! (ja és mostantól LMP-s is)
Szóval a kérdésem a következő: tényleg, most komolyan: miért érzem azt, hogy te úgy érzed, hogy a Kádár rezsim, a bolsevizmus, és a szovjet időkkel kellene párhuzamot vonniuk a fidesszel kapcsolatban azoknak akik a kommunista utódpárt szimpatizánsai, szavazói? Nincs ebben valami extrém életérzés? Valahogyan olyan mintha egy vak szalamandra sokszorozódott volna meg bennetek. Nem provokálni jöttem, de tényleg érdekelne, hogy miért gyűlölitek ennyire Orbán Viktort? (hozzáteszem jogotok van hozzá, tegyétek nyugodtan) Mert itt a gyűlöletnek és az okádásnak egy nagyon intenzíven magas fokáról van szó, ami nem indokolt. Ugyanis sem zsidókat nem irt, sem senkit nem csuk politikai okok miatt börtönbe, de a rendőrség fegyveres tagozatát sem vetette be még egyszer sem az utcákon. Ellentétben 2006-tal. 2006 kapcsán viszont egy másik név merül fel. A Ferié. Azt viszont indokoltnak érzem, hogy igen magas gyűlölet van vele szemben. Embereknek lövette ki a szemét konkrétan.
Amit mondani akarok az az: Azt megérteném, ha OV-t egyszerűen csak nem szeretnétek, nem lenne szimpatikus, idegesítő lenne, szörnyű, stb.....de hogy fasiszta, meg most újabban kommunista és vele együtt mi is fidesz szavazók....figyuszka, ezt NEM ÉRTEM!

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.04.12. 10:42:56

@zzsuzsici: " Nem provokálni jöttem, de tényleg érdekelne, hogy miért gyűlölitek ennyire Orbán Viktort?"

Ez a blog több mint öt éve keresi a választ erre a kérdésre.

Ami a szemkilövetést illeti: Feri (akit a blog szerzőinek többsége finoman szólva sem kedvel) senkinek nem lövette ki a szemét. De, Orbán politikai okok miatt küld embereket börtönbe (végtelenített előzetes letartóztatásba), embereket foszt meg a törvényesen szerzett vagyonuktól, embereket üldöz el az országból a náci haverjai közreműködésével. Gyurcsánnyal ellentétben, aki nem adott utasítást senki szemének a kilövésére, Orbán utasításokat ad a fentiekre.

És végül: mi nem állítjuk, hogy Orbán kommunista vagy fasiszta lenne. Bolseviknek, tolvajnak és elmebeteg despotának tartjuk. Ezt érted?

zzsuzsici 2014.04.12. 10:55:55

Nem, sajnos nem értem. Orbàn kiket is dugott végtelenített előzetesbe?
Feri nem lövetett? Ez tényleg furcsa. Miniszterelnökként? Látom nem lehet veled kommunikàlni mert indulatban vagy és megint Orbán a végszó. Nem is csodálkozom minekutána ez folyik a csöveteken éjjel nappal Èn ezt a beszédet nem értem nem is fogom. Sajnos nem győztél meg. Most kérlek mondj le a személyem sértegetéséről a válaszodban. Léptem.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.04.12. 10:57:20

@zzsuzsici:
1) A magam részéről úgy gondolom, hogy egy párt jogutódlása nem olyan egyszerű, mint egy kft.-é. Egy párt nem csak jogi személy; egy párt személyi kapcsolatok kusza hálózata, értékrend és magatartásminták együttese is.
Ilyen értelemben a mai Fidesz kemény munka árán az egykori '70-es és '80-as évekbeli állampárt örökösévé vált. A közjogi nézetei azonosak, a hatalomgyakorlás módszerei hasonlatosak, s a személyi kontinuitás is jelentékeny.

2) Ha valahol Feri imádatát szeretnéd látni, az nem ez a blog, hanem a galamus (mondjuk). Óvakodj a "ti" meg nem határozható körre vonatkoztatásától, mert nem csak igaztalan és sértő másokkal szemben, de káros saját magadra nézve is: megfosztod magad a valóságtól.

szempontpuska 2014.04.12. 11:05:58

@zzsuzsici:
Sok mindent nem értesz, kezdve mindjárt hogy miről szól a poszt, dehát, aki nem alszik, azt nem lehet felébreszteni :-)

giacomo gesso 2014.04.12. 11:40:30

@netukki: Még abban sem vagyok biztos, hogy az norvég KÖZpénz, lehet mindenféle jótékonysági gyűjtésből is. De ha igen, akkor is mi a f@sz köze van a magyar államhatalomnak a _norvég_ pénzekhez? Afrikai segélyezéseknél sem véletlenül viszik házhoz a konkrét élelmiszersegélyt a rászorultaknak, hanem azért, mert rájöttek, ha pénzt adnak, akkor az garantáltan nem jut el, hanem a helyi politika lenyúlja.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.04.13. 09:25:23

@szempontpuska: Idejön, bekiabálja a trollindulót a kulcslyukon, aztán elszalad. Mennyivel kéne ezeknek nyerniük, hogy legyen elég önbizalmuk legalább választ kivárni? :-)

Érvsebész 2018.04.06. 13:28:02

Ezt most gondoltam felidézni

ámbátor 2018.04.06. 16:11:42

@Érvsebész: Nekem is már be volt készítve, de csak hétföre. De most se rossz.

Érvsebész 2018.04.06. 16:46:02

@ámbátor: És ezt a posztot, valamint a kommentfolyamot is barátsággal ajánlom mindazoknak, akik ma délutánra érfelvágást terveztek, de még nem kellően elszántak:

orulunkvincent.blog.hu/2014/04/06/a_jo_erzesek_korszaka

stefan75 2020.03.04. 11:26:16

2020. Még mindig nincsenek nemzeti italboltok. Ezt hagyták utoljára.