Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

A magyarok szégyene

2012.07.04. 12:35 | Kettes | 401 komment

Címkék: antiszemitizmus tudjukkik orbánizmus

Orbán Viktor méltó módon válaszolt az amerikai Kongresszus 50 képviselője által június végén írott levélre.  Mármint hozzá méltó módon. A képviselők alapvetően a Jobbik mindennapi antiszemita és cigányellenes kirohanásait sérelmezték, illetve hiányolták, hogy a magyar vezetők nem küldenek elég világos jelzéseket arról, hogy nem tolerálják a közbeszédben az antiszemitizmust, a homofóbiát és a többi bigott baromságot.

Orbán erre – rövid antikommunista önfényezést követően, ami rá is fért a kissé már bolsevikre mattult image-ére – gyakorlatilag azt válaszolta, hogy a magyarországi antiszemitizmust az Egyesült Államokból tüzelik. Ezzel értelemszerűen a kurucinfóra célzott, aminek az amerikai szervereit az Orbán-kormány sikertelenül próbálta leállíttatni. Erről egyébként most hallok először. Valahogy nem csaptak nagy hírverést sem a próbálkozásnak, sem a kudarcnak.

Ami a világos jelzéseket illet, bár vannak derék megnyilvánulások a magyar vezetők részéről (például Áder látogatása Schweitzer főrabbinál és a történelmi egyházak állásfoglalása), a Fidesz elhatárolódásai szórványosak, kelletlenek és képmutatók. Arról a Fideszről beszélek, amit egyébként a Jobbik kampflapja tényleg zsidóbérencnek nevez. Ezt méltóságteljesen kikérik maguknak, miközben a párt kisebbik lapjában önfeledten zsidózik az ötös számú párttagkönyv gazdája, Kövér László antiszemita írót temetne újra, a Jobbik a kétharmad támogató közönye mellett országszerte nyilas zarándokhelyeket állít fel, a Vasas szurkolói homofób sokkot kapnak attól, hogy melegolimpiát rendeznek a pályáikon, az orbanviktor.hu egykori szerkesztői által vezetett népszerű portál kommentrovata pedig egy fülledt náci gőzfürdő. Ezekre Orbán a válaszlevelében nem veszteget egy szót sem, egyszerűen átdobja a szart a palánkon. Nesztek, kapcsoljátok ki a kurucinfó szerverét, akkor megszűnik Magyarországon az antiszemitizmus.

És ezt a Fideszben roppant szellemes riposztnak tartják. Sajnos elkerülte a figyelmüket a kongresszusi képviselők levelének utolsó mondata, nevezetesen, hogy az intolerancia a magyar emberek tisztességének megsértése. És itt valószínűleg nem (vagy nem csak) az orbáni általános alanyra gondoltak, hanem miránk, magyarokra, akiknek újabban már a 93%-a nem kér a NER-ből.

Nem csak az intolerancia megalázó. Hanem az a cigánykodás is, amit a magyar kormány tárgyalási taktika helyett megenged magának (sajnálom, hogy ezt a szót kell használnom, de ezt dobta a magyar nyelv). Jellemzően hosszasan alkudoznak, mint a lókupec, majd amikor végre megegyeznek és belecsapnak a partner kezébe, szinte még kézfogás közben felsrófolják az áraikat. Így játszottak az EU, az IMF, a Bankszövetség, a munkáltatók, a rezidensek, de még a párttal szövetséges egyházak szervezeteivel is, és így tárgyalnak mindenkivel, aki elég bolond ahhoz, hogy leüljön tárgyalni velük. Ezt a trükköt egyszer lehet megcsinálni (na jó, a Bankszövetséggel akárhányszor), amerikai kongresszusi képviselőkkel meg szerintem úgy kábé egyszer sem.

Orbán Viktor, ez a magyarság szégyene megint leégetett minket a világ előtt.

· 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr684627688

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Levélváltás az amerikai kongresszusi képviselők és Orbán Viktor között 2012.07.05. 10:43:12

A képen az ötven amerikai képviselő által aláírt angol nyelvű levél, alatta pedig Orbán Viktor magyar nyelvű válasza olvasható. Kommentár nélkül. Orbán Viktor levelének a Kurucinfót érintő részéről az “Orbán Viktor felnyomta a Kurucinfót a washin...

Trackback: Levélváltás az amerikai kongresszusi képviselők és Orbán Viktor között 2012.07.05. 10:43:10

A képen az ötven amerikai képviselő által aláírt angol nyelvű levél, alatta pedig Orbán Viktor magyar nyelvű válasza olvasható. Kommentár nélkül. Orbán Viktor levelének a Kurucinfót érintő részéről az “Orbán Viktor felnyomta a Kurucinfót a washin...

Trackback: Orbán Viktor felnyomta a Kurucinfót a washingtoni kongresszusi képviselőknél 2012.07.05. 10:41:55

  El akarja érni, hogy a szenátus hatalmi szóval némíttassa el a portált, mert nem tanult abból, hogy ez sem Gyurcsány Ferencnek, sem Szalai Annamáriának nem sikerült és azts em érti, hogy miért nem fog sikerülni neki sem. Orbán Viktor nem érti, h...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.07.05. 10:09:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Muzsikok közt 2012.07.05. 13:59:41

@keptelen kepkeret: Az antiszemitizmus a nemzetközi zsidóelit által müsoron tartott téma és jórészt a kiszsidó millióknak szól. Azért hogy mindenkitől féljenek és csak bennük bízzanak.

Itt az IMF, Orbán takarodsz végleg, azt igérted? 2012.07.05. 14:00:14

Több napja tiltakoznak a fogyatékkal élők a Hősök terén!!!
Negyedik napja tiltakoznak a fogyatékkal élők a Hősök terén, azért, mert az új szabályok szerint megszüntetik rokkantnyugdíjukat és több esetben havi 28 ezer forintból kell megélniük. Néhányan éhségsztrájkba is kezdtek. Több fogyatékos ember rosszul lett a nagy meleg miatt. A szimpatizánsok folyamatosan viszik az ivóvizet a kerekesszékeseknek. Az új szabályok szerint minden rokkantnyugdíjast felülvizsgálatra rendelnek be és átalakították az ellátási rendszert is. A kormány szerint azért van erre szükség, mert többen indokolatlanul százalékoltatták le magukat. A tüntetők szerint viszont semmi nem támasztja alá, hogy tömeges visszaélések lennének.
Orbán parancsára kell visszaterelni 150 ezer embert, a nem létező munka világába!

Legyél rokkant te embertelen O. Viktor!

maroz 2012.07.05. 14:01:10

@Kettes: Ez volt az első hozzászólása nálunk:

"Trompf · trompf.blog.hu 2010.10.12. 09:19:07
Aki államosításról beszél az hazudik.
Érdekes módon mindenki aki államosítást említ még véletlenül se idéz a törvényből. Még Gyurcsány se."

Hát, igen. Akkor még sokan gondolták azt, hogy Orbán csak ideiglenesen hülyült meg, és pici ungabunga, de utána minden rendben lesz.

Muzsikok közt 2012.07.05. 14:02:40

@Kettes: Kérdezd meg az expressz nevü egyetlen hirdetődet hogy sok-e a 14 milla. Gondolom 14000et sem fizet.

B-rocker (törölt) 2012.07.05. 14:16:49

Biztos olvassák majd a válaszlevelet mi?
Erősen le se sajnálnak minket ezek.
Ezt a levelet valami lobbista vitte be egy választási támogatással, valamelyik jóbogárúr meg megírta itthon egy zsíros sufni homályában barnaingesektől rettegve.
Azt lehet rajta szörnyülködni.

lapposgutta cavat lappos lappidem 2012.07.05. 14:19:22

@Vitéz Kőbányai Világos:
Egyszerű a válasz:

Kétharmad, vazze! KÉT-HAR-MAD!

AnnaKarenina 2012.07.05. 14:23:19

@keptelen kepkeret: Érdekesen liberális családban nőttél fel.:) Egyébként a szókimondás nem jelent liberalizmust. Minden felsorolt példád egyben egyezik csak, hogy a végén sok ember meghalt. De ezek közül a zsidókat érte az a végzet, hogy korra, nemre, világnézetre, vallásra, teljesítményre való tekintet nélkül őket a származásuk miatt akarták kiirtani. Idetartozik természetesen a többi nemzetirtás is, pl. a kurdoké.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.07.05. 14:26:19

@Laciii: Ez a kurucinfós promóvideó ugyebár a saját munkád, amit eddig 124-en néztek meg és nekem ki kellett volna találnom, hogy milyen tageket adtál neki? De ha egy szó nélkül kibaszlak innen nyilas propagandáért, akkor ugye megsértődsz? És még csak szó sincs benne arról, hogy mit tett a Fidesz ellenetek.

AnnaKarenina 2012.07.05. 14:26:41

@Zuckerbrot: Ha mi vagyunk Isten kalapján a bokréta, mit nekünk a bedőlő USA, vagy a hanyatló EU.
Érdekelne az a nagyon világos közjogi, társadalmi és gazdasági (!) koncepció, amije van ennek a kormánynak.

keptelen kepkeret 2012.07.05. 14:31:53

@AnnaKarenina: Ezzel egyebkent egyetertek. En mindossze azt nem szeretem ha ebbol kvazi versenyt csinalnak (barmelyik fel), leven ez nem verseny, hanem az osszes a tortenelem szegyenfoltja.

Laciii 2012.07.05. 14:32:44

@Kettes:
Kezeltesd a paranoiád.
Közöm nincs hozzá, csak kíváncsi voltam mit dob a gugli. És végig se néztem. Azt baszol ki és úgy akit akarsz, téged minősít nem engem.

Annyira emlékeztem, hogy be akarták záratni őket, nem tudom kik kezdeményezték, de ugye szólásszabadság van az USA szerint is

AnnaKarenina 2012.07.05. 14:41:18

@keptelen kepkeret: Ez nem is verseny, valóban. Én azt elég jól meg tudom érteni, hogy manapság egy zsidó embernek többször jut eszébe Auschwitz és hogy aggódhat emiatt. Te nem? A véleményedért már nem küldenek a Gulagra, nem telepítenek ki, nem várható, hogy háborúba kell vonulnod katonaként, de zsidóként még mindig érhet megvetés és atrocitás.

Kakimaki0123456789 2012.07.05. 14:52:06

@keptelen kepkeret: tenyleg nem tudod mi a baj a kormannyal vagy csak egesz nap csukott szemmel es fullel jarkalsz?
Hogyan lehet egyszerre antiszemitakat gyakorlatilag rehabilitalni es oszinten azt mondani hogy ellenezzuk az antiszemitizmust?

Csucsuksfc 2012.07.05. 14:52:51

Valóban méltó módon válaszolt OV. Büszke vagyok rá.
De a cikkírót is megértem, ő és a fajtája ebből a siránkozásból él, mi lenne veletek, ha munkát is kellene végezni, hajajjaj...

Laciii 2012.07.05. 15:06:34

@AnnaKarenina:
Én nem értem az évi 365 napon át Auswitz miatt aggódókat ahogy a 365 napon át Trianon miatt aggódókat se. Nem szabad elfelejteni, de hogy valakinek ez a mindennapok esszenciája az nekem fura.

Voltam sokfelé dolgozni és Magyarországon sincs több rasszista, mint máshol.
Most éppen Kanadában vagyok, itt az a fura, hogy angol-francia ellentét megvan, de mindenki más teljesen ok.

AnnaKarenina 2012.07.05. 15:07:36

@Zuckerbrot: Van egy megfejtésem:
- közjogi koncepció: örökös Fidesz 2/3 - királyság - ki a király: OV
- társadalmi koncepció: csak az ér valamit, akinek van is valamije, de hogy neked is legyen valamid, azt megakadályozzuk
- gazdasági koncepció: hogyan húzzuk ki egyik költségvetéstől a másikig anélkül, hogy az alattvalók egészen éhen halnának, vagy haragjuk elsöpörne

szempontpuska 2012.07.05. 15:10:42

@Csucsuksfc: Ha Orbán nyílt színen letolná a gyatyáját, arra is lenne aki büszke volna rá. Ez a személyes karizma varázsa :-)

AnnaKarenina 2012.07.05. 15:11:01

@Laciii: Nyilván a te családodat nem gázosították el, lőtték a Dunába pusztán a származása miatt. Nem jó olyan országban élni és hidd el, nem csak a zsidóknak, ahol a zsidókat, cigányokat, a véleményüket megíró amerikai képviselőket, stb. nyíltan, hangosan lehet gyűlölni, megalázni, ellenük uszítani. Ez csak ilyen egyszerű.

közösperonos átszállás 2012.07.05. 15:13:20

@keptelen kepkeret: "Velhetoleg csak nekem fura (nem olvastam a kommenteket), h mindig az antiszemitizmus a kulfold utokartyaja."

A múltkor még mindig a médiatörvény volt.

Psyman 2012.07.05. 15:21:55

Az, hogy az amerikai kongresszus ilyesmivel foglalkozik, jól mutatja, hogy a zsidók tényleg túlágosna hisztiznek és túlságosan hangosak. Magyarország mint antiszemita ország, könyörgöm... Persze, nyilvánvalóan új nácizmust építünk suttyomban.

snakekiller23 2012.07.05. 15:25:38

@Laciii:

Csakhogy a rasszisták civilizált országban nem irkálnak a kormánypárt által felkarolt propagandalapokba, nem szel tortát velük a miniszterelnök a szülinapi bulin és nem kapnak népnemzeti-romantikus lektűrírói munkásságukért kvázi állami temetést. Nem a pesti utcán Koccintóstól beállva öreg rabbikat felpofozó szakmunkástanulókra meg a Becsület Napján parádézó párszáz szerencsétlenre kapják fel a fejüket egyesek, hanem a Magyar Demokrata meg a Magyar Hírlap és az ECHO TV puszta létére, az ötös számú párttagkönyv tulajdonosának teljes életművére. Az antiszemitáknak alkotmányos joguk antiszemitának lenni, az ország elitjének viszont kötelessége marginalizálni őket, nem pedig (jóideje teljesen értelmetlenül amúgy) sunyin kétkulacsoskodni egy kiélezett versenyben potyaszavazatokat remélve tőlük.

szempontpuska 2012.07.05. 15:25:53

@Laciii: @Psyman: Hát nem tudom... egy biztos, a közbeszéd ezen a téren nagyon sokat romlott önmagához képest. Ha visszatekintek 15 évre, akkor azt látom, hogy minden szinten ömlik a sz@r, és ez elérte a közbeszédet is.

Volt egy posztom erről egy-két hónapja (Hétköznapi rasszizmus címmel).

szempontpuska 2012.07.05. 15:26:54

@snakekiller23: és nem kapnak állami kezekből színházat

Hunor Levente 2012.07.05. 15:28:50

"a párt kisebbik lapjában önfeledten zsidózik az ötös számú párttagkönyv gazdája"

ugye nem gondolja senki komolyan, hogy illene tudni, kiről van szó

Psyman 2012.07.05. 15:31:08

@szempontpuska: A probléma, hogy minden irányból csak a szar ömlik. Én már nem tudom ezeket az antiszemitázókat komolyan venni. Persze, van pár barom zsidógyűlölő állat, de Szlovákiának mégsem írogatnak ajánlásokat a köztudott magyar-gyűlölet miatt. Vagy a franciáknak az arab- és fekete-ellenes megnyilvánulások sorozata miatt. Vajon miért nem?

Failer 2012.07.05. 15:32:31

Bárcsak olyan világban élnénk ahol nem adnának a zsidók vagy a cigányok okot a zsidózásra vagy a cigányozásra. Amúgy jogos ez a fenenagy libsi fajvédelem. Ha ti nem lennétek, napi szinten lőnénk le cigóinkat illetve zsidóinkat

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.07.05. 15:44:48

@Failer: Mintha kellene ok a nácijainknak :-P

Laciii 2012.07.05. 15:46:27

@AnnaKarenina:
Bárhol ahol szólásszabadság van?
Mindenhol vannak hülyék, otthonról az otthoniak jobban látszanak, eddig tényleg Kanada az ahol látványosan kevesebben vannak, de máshol arányaiban ugyanannyi a hülye.

Itt Kanadában van két kolléga 40 fölötti kóreai meg kínai, szüleik akár állhattak is egymással szemben a fronton mégis együtt mennek ebédelni.

svega 2012.07.05. 15:47:13

Én egyetlen egy kérdést tennék fel, amire kötelező az igen vagy a nem válasz:
Kötelező imádnunk a zsidókat/cigányokat vagy nem?

Cinkes 2012.07.05. 15:48:31

@Csucsuksfc: Csak az a helyzet, hogy a világot nem parasztok irányítják. Oda meg nem való ez a viselkedés/hangnem. Ebben a helyzetben meg kellett volna nyugtatni őket, nyugalom csigavér, mi mindent megteszünk, kösz, hogy szóltatok. Aztán meg szarni rájuk. Mert ha majd legközelebb ezért vagy azért kuncsorgunk a kioktatás kicsit szarul veszi ki magát...

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.07.05. 15:50:45

@svega: Igen.
Neked feltétlenül. És le is kell írnod naponta 100*.

ágica1 2012.07.05. 15:51:29

Ha valaki mindenáron -vélt vagy valós igazsága tudatában- össze akar ugrani bárkivel is: LEGALÁBB GONDOLKOZZON! Akkor is, ha fáj!

A hívőknek nem kell! ("boldogok a lelki szegények, mert....stb)Az ő fáradozásának terhét már levették a válláról. De ha neki jó, hagyják már békén, úgysem vitaképes!

(ja? vita? mi az?)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.07.05. 15:51:51

Igaza van Amerikának! A Fenébe ezzel a rasszizmussal. Ne kaphasson többé senki sem kárpótlást, mert zsiráf, se segíjkét mert roma.

Apeiron (törölt) 2012.07.05. 16:09:08

@Mahi-mahi: "Magyarországon azt hiszik, hogy ha 50 amerikai ír egy levelet, akkor az valami. Nem, őket nem itt választották meg, itt semmi joghatóságuk, hatáskörük nincs."

Bárcsak lenne!

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.07.05. 16:09:55

@svega:

"Én egyetlen egy kérdést tennék fel, amire kötelező az igen vagy a nem válasz:
Kötelező imádnunk a zsidókat/cigányokat vagy nem? "

De jó kérdés! A válasz: természetesen nem.

Az én kérdésem (igen/nem, szintén):
Kötelező utálnunk a zsidókat/cigányokat, vagy nem?

Az te kérdésedre adott válaszból levezethető és logikusan megadható választ rád bízom.

Apeiron (törölt) 2012.07.05. 16:11:23

@Zébácsi: Hát az egybitesek által feldobott labdát nem nehéz lecsapni. :)))))

Laciii 2012.07.05. 16:13:48

@Apeiron:
Jó lenne ha bármikor bárkire rámondhatnák, hogy terrorista és nem 72 órára hanem akármeddig elzárhatnák a külvilágtól?

Ha valóban súlyos és általános probléma lenne, hogy a rendőrök verik a kisebbségieket?

...

Rózsaszín szemüveg nélkül már nem olyan szép az USA. Svájc tényleg "elfoglalhatna", de USÁból inkább nem kérnék.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.07.05. 16:19:17

@Laciii: "Jó lenne ha bármikor bárkire rámondhatnák, hogy terrorista és nem 72 órára hanem akármeddig elzárhatnák a külvilágtól?"

Itt most a Budaházy féle perre gondolsz?

Nardainan 2012.07.05. 16:19:24

A magyarok szégyene:

1. Az állítólagosan antikommunista, nemzeti kormány feje meghatottan köszönti a vodkától lágyult agyú, 80 éves vén bolsevik pufajkást, aki az idegen megszállók bábjaként lőtt "honfitársaira", azaz a magyarokra 1956-ban. Vajon mivel zsarolja a pufajkás a 2/3-os, nemzeti kormányfőt? Milyen szintű beszervezésről szóló ügynökakta kell ehhez, ami ennyivel "inkább összeköti, mint elválasztja" őket?

2. A három halálos áldozatot követelő West-Balkán botrányban a "magyar", "nem bolsevik", "rendőrség" egy nap alatt "kideríti", hogy csak a nép fölötti uralkodásban jártas, abban "szakértelemmel" rendelkező segélyhívó ügyeletesek "nem hibáztak". Hiszen pont azt tették, amit a kommunista diktatúrában megszokhattak tőlük. "Szolgálták és védték" a hatalmat, kiröhögték, kigúnyolták a valódi segítséget, az állampolgároknak szakszerű védelmet kérőket.

Ennyit az elmúlt 24 óra magyar szégyeneiről! Szégyen, hogy önszántunkból, idegen tankok kényszerítése nélkül mindezt eltűrjük.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.07.05. 16:19:32

@Laciii:

Svájcban meg feljelent a szomszéd, ha egy csikket dobsz a közpénzből épült járdára. (Nem is fordul elő gyakran).

Itthon ezt nem bírná a hivatal, annyi lenne az ügy. Persze, egy idő után végre emberi mértékkel mérten lakható lenne ez az ország.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.07.05. 16:23:43

@Nardainan:

A West-Balkán ügy egyik elfeledett részlete kapcsán reflektálok egy morzsányit, ha már idecitáltad a témát.

Valóban és most már senki sem emlegeti a kerületi önkormányzat (fideszes) felelősségét sem az ügyben - ügyesen agyon lett hallgatva, hogy bizony ők sem álltak a helyzet magaslatán.
Hasonló szitu volt a MAL botránynál is, ahol a hivatal felelőssége (újonnan kinevezett igazgatóval) szintén zéró volt az ügyészség szerint.

Laciii 2012.07.05. 16:27:06

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik):
Nem. Arra gondolok, hogy látom az amcsi híradókban, hogy az ő jogvédőik jogosabban aggódnak, mert ha ott mondják rá valakire, hogy terrorista ahhoz képest Budaházy esete kismiska.
Meg ugye Angliában is megöltek a rendőrök egy arabot, mert éppen terroristának nézték, nálunk meg pár horzsolás már rendőri terror.

Prekoncepciók nélkül nézve a fejlett demokratikus nyugaton messze nem rózsásabb a helyzet mint otthon.

Laciii 2012.07.05. 16:30:32

@Zébácsi:
Ezt szerintem kibírnám. Én már azzal is beérném ha kutyaszart nem kéne kerülgetni, de jártam olyan helyen ahol nulla darab szemét volt az utcán, nem olyan rossz az.

szempontpuska 2012.07.05. 16:40:10

@Psyman: Biztos vagy benne, hogy nem?
Mert én nem annyira. Ez amolyan jobber toposz, amit sosem ellenőriz le senki. Ugyanez pepitában soxor lejön a szlovák nyelvtörvény kapcsán, aztán egy kis guglizás és máris ott vannak azok a lépések, amelyek a hazai sajtóban nem-, vagy csak mínuszos hírekben jönnek le...

szempontpuska 2012.07.05. 16:41:21

@svega: Nyissál róla posztot aztán aki erről akar beszélni, az majd hozzászól. Itt nem ez a téma.

szempontpuska 2012.07.05. 16:44:02

@Zébácsi: Ha már West Balkán: Az első reakciók netszerte (lásd pl. Polidili topicokat), hog ycigányok késeltek a WB-an. Na ez mond valamit a lelkületünkről, ennek az országnak a közállapotairól....

Rachel Cohen 2012.07.05. 16:46:08

Hallom kitiltjátok a vitapartnereket? Ezzel csak magatokat járatjátok le, belterjes goj bunkók!

Apeiron (törölt) 2012.07.05. 16:58:40

@Laciii: Természetesen nem, de Mo-n gyakorlatilag szintén ez a helyzet.

Más. Fordítsuk meg a dolgot. Hány olyan dolgot tudnál mondani, ami irigyelhető onnan? Mert én tudnék mondani sokat.

Környezettudatos 2012.07.05. 17:05:06

@Kettes: Kibaszott nagy az arcod. Ez jó, mert könnyű eltalálni. ...és rossz, mert kivillan mögüle a méretei ellenére is, hogy Trompf néven gyártod a látogatottságot.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blog.hu 2012.07.05. 17:06:11

@blaubner: A minél többet taicskázzunk ki, mijárjunk a legjobban c. stratégiára gondolsz? Ennek nincs nemzetközi megfelelője, így azért nincs a kormánynak nemzetközi stratégiája, mert nem is lehet.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blog.hu 2012.07.05. 17:14:12

@Laciii: Abszolút más kultúra, de azokkal az emberekkel, akik ott vannak, működik. Ugyanis oda szinte mindenki, aki ott él, vagy maga jött, vagy az ősei jöttek, feladva a kényelmes langyos vizet vagy a halmozottan hátrányos helyzetet otthon. Ennek megfelelő az éthoszuk, az individualizmusuk (amely nem korlátlan, csak másként jelentkezik benne a felelősség önmagáért és másokért).
Itt az a baj, hogy amit most a hatalom csinál, semmilyen fajta embernek nek jó. Amit meg lehetne jobban csinálni, ahhoz kicsit individualistább de ugyanakkor közösségibb, bátrabb emberek kellenének.
Persze ez óhatatlanul egyszerűsítás, taglalása messze vezetne.

Laciii 2012.07.05. 17:20:11

@Apeiron:
Persze, irigyelni való is sok van.

AnnaKarenina 2012.07.05. 17:54:19

@szempontpuska: Az nem baj. A karizmatikus politikus a legkártékonyabb. Részemről a szürke, okos, intelligens, az országáért értelmesen dolgozó és fellépő politikust kedvelem.
Erre a posztra nagyon rászálltak a jobbikosok, meg vannak vadulva a melegtől. Nem véletlen. Kik itt az antiszemiták, hát ők. Ugyanígy van a West Balkán-üggyel, amiben még Morvai-ősanya is jelentget, mert a törvényes rend is csípi a szemüket. Ahol lehet, nekiesnek a rendőrségnek, itt koppannak, mert semmit sem lehet felhozni ellenük. Már szuperostobának kell lenni, hogy valaki elhiggye, a szervezőn és biztonsági emberein, no meg sajnos magukon a pánikba esett fiatalokon kívül bárki is felelős lenne.

HaKohen 2012.07.05. 19:04:22

@Rachel Cohen:

Hallottad? Hol? Csak így négyszemközt árulom el neked, hogy én vettem rá a vincenteseket (persze egy nokiásdoboz kíséretében), hogy tilcsanak ki innen mindenkit. Akkor legalább üres lesz a poszt, és nem kell ennyi ostobaságot olvasni.

Jó, jó, tudom: legjobb az analfabétáknak (vagy ahogy egy klasszikus gojba oltott zsidó mondotta volt: boldogak a lelki szegények - pedig téged még nem is ismerhetett).

foolproof 2012.07.05. 22:15:46

Viktor lehetne a fő exportcikkünk, trollkodásban/memealapanyagként eccerűen világszínvonal! Azért lássuk be, a modern technikával ennyire hadilábon álló ektoplazmától ez szép teljesítmény.

Ja, és foglalod ám a kurvanyádat vitya, szégyent legfeljebb a bugris fejedre hoztál, nem miránk.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.07.05. 23:36:23

@Laciii:

Aha, ismerős a dolog. Én sajnos nem, de életem párja eltöltött Svájcban némi időt: szerinte mi magyarok nem bírnánk ki tömegesen azt a létet,ami ennek a szép, tisztán tartott orszgának de facto a működési alapja.

Asszem igaza van, mert:

1. képtelenek lennénk tisztán tartani, azaz nem szemetelni mindenütt.
2. képtelenek lennénk a szemetes orszgágot kitakarítani, mert az erre beszedett adót (random) valamellyik épp aktuálisan hatalmon lévő párt elnokiásdobozolná.

Genrecációk kellenek, mire ez itthon megváltozik - vagy valami ormótlanul erős oktatás és következetes szigor.

Ami itt folyik, arra a "Balkán", már a délszláv államokra nézve erősen degradáló kifejezés.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.07.05. 23:46:13

@szempontpuska:

"Az első reakciók netszerte (lásd pl. Polidili topicokat), hog ycigányok késeltek a WB-an. Na ez mond valamit a lelkületünkről, ennek az országnak a közállapotairól.... "

Huhh, erről a sztoriról lemaradtam a WB-vel kapcsolatban. Nem semmi. Előítéletek garmada rombolja itt a lelkeket, az bizonyos.

Más, de kapcsolódó témák.

Érdekes, hogy a romákat rögvest támadás éri (bár ez sokszor nem alaptalan), de arról, hogy mit csinálhatott volna jobban a rendőrség és az önkormányzat, a kutya nem beszélt.
Közöny.

Amikor einsandolta a Fidesz a manyup pénzeket, alig volt valami morgolódás. Miért nem?????
Közöny.

Amikor Skicc Pali doktoriját elvették és a rektor legott le is mondott (hogy a Semmelweis egyetemet ne érhesse támadás emiatt), akkor az egyetemi oktatók, illetve a teljes magyar értelmiségi elit és középelit szinte meg se nyikkant. Miért nem?
Közöny? Egzisztenciaféltés?

Borzasztó. Semmi civil összefogás, semmi civil kurázsi.

Itthon nem gazdasági, hanem pszichés és morális válság van. A fejek és a lelkek is sérültek.
Szerintem irtó nagy a baj.

közösperonos átszállás 2012.07.06. 06:31:12

@Zébácsi: Azért ha már szemetelés meg nálunk-még-a-Balkán-is-jobb egy hozzászólásban: Szabadka _jóval_ koszosabb és rendetlenebb, mint mondjuk Szeged, pedig valami 40 km a távolság. Szóval azért túlzásokba se essünk.

Apeiron (törölt) 2012.07.06. 07:33:33

@Laciii: Gyakorlatilag elképzelhetetlennek tartom, hogy az aktuális államhatalom terrorizmus vádjával illetve akarjon félreállítani.

Hadd legyek én is demagóg. Hasonlítsuk össze ezt

en.wikipedia.org/wiki/Professors_in_the_United_States#Salary

ezzel

www.tudosz.hu/portal/linkgyujtemeny/2012.-oktatoi-kutatoi-bertabla.html

és ha már itt járunk, akkor tekintsük meg ezt is

www.tudosz.hu/2008_okt_kut_bertabla.html

mely ugyanazon adatokat tartalmazza 2008-ból. 2012-t írnak. Négy éve a bértábla semmit sem változott. A legalsó kutatói fizetési kategóriában a bruttó 174.900 bértömeg nettója a következőképpen alakult

2008 112.677
2009 114.560
2010 122.560
2011 114.560
2012 114.560

Csodálkozzunk el ezen. Ízlelgessük, szagolgassuk.

dvhr 2012.07.06. 07:53:43

keptelen kepkeret 2012.07.05. 13:52:59

Nyilvan egyetertesz Koteles Laszloval abban, hogy meg kell oldani a magyarorszagi zsidokerdest.

dvhr 2012.07.06. 08:00:23

keptelen kepkeret 2012.07.05. 13:52:59

Egyebkent ugynezt el lehet mondani a magyarok szlovakiai "elnyomasa"-val kapcsolatban. Hanyszor vertek meg magyart Szlovakiaban?

Csucsuksfc 2012.07.06. 08:14:04

@szempontpuska: megtanulhatnál értelmesen fogalmazni, ha már beírsz valahova ;-)

maroz 2012.07.06. 08:41:37

@foolproof: Viktorokból errefelé hirtelen mintha túlkínálat keletkeződött volna...

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.07.06. 08:59:36

@közösperonos átszállás:

Biztosan igazad van, sosem jártam Szabadkán (elfogadom, ha úgy látod, az a város pont szemtesebb, mint itthon bármi), ellenben Szegeden sokat (és déli egyetemvárosunk valóban szép és hazai viszonylatban tiszta is).

Viszont a Balkán kifejezés használata itt nem elsősorban az állapotnak, hanem sokkal inkább a folyamatnak szól. Félre ne érts, nem sírom vissza a kádári viszonyokat, de tisztaságban jobban álltunk akkor, mint most - ezt bizton állíthatom. Lejtmenetben van az ország - morális értelemben.

Valahogy úgy vagyunk ezzel a 22 éve ránk szabadult szabadság dologgal, hogy leginkább a szabadosság érvényesül, és miközben megtagadunk mindent, ami a régi rendszerben volt (a jó és használható dolgokat, eljárásokat is), nyugatról nem tudjuk átültetni azokat, amik ott hosszú évtizedek óta jól működnek (lásd a svájci példát).
Nem találtuk meg az egyensúlyt, nem vagyunk szinkronban a világgal - ez az ország hanyatlik.

Csak ezt szerettem volna érzékeltetni.

HaKohen 2012.07.06. 12:46:23

@Zébácsi:

"Szerintem irtó nagy a baj."

Á, dehogy! Szerintem 100-200 év és minden rendbejön.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.07.06. 12:53:14

@HaKohen:

azt már simán kibekkeljük. :)

Pelso.. 2012.07.06. 12:59:10

@mavo: Ilyen már elhangzott, hogy lemerülök és kibekkelem őket, ez egyik nemes hagyományunk akár.
De mindig, mindegyiket?

HaKohen 2012.07.06. 13:01:16

Azért még talán van némi remény:

www.hir24.hu/gazdasag/2012/07/06/vesz-presbe-kerult-demjan-is(1)/

Az persze igaz, hogy ez egy elég szűk csoportja a zembereknek, de mégis. És valakikben azért van civil kurázsi!

atila68 (törölt) 2012.07.07. 07:50:09

Na ja!
Az USA az egyetlen állam ahol létezik hivatalosan bejegyzett náci párt.
Az 50 képviselőnek meg javaslom látogassanak el Alabama, vagy Louisiana államba.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.07.07. 09:19:33

@Pelso..:

teljesen simán. jó, 200 évet ebben a dög melegben talán nem, de a 100 évet tuti így is tudom hozni.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.07.07. 09:20:23

@atila68:

a magyar kommunista nem vész el, csak átalakul. :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.07.07. 09:31:21

@atila68:

egyébként amerikában szómágiailag nincs náci párt, nem szómágiailag meg nem hogy egy náci párt van, hanem éppenséggel több. valamint a négereket is verik. tehát, ha már, akkor amerika minimum egyszerűen elképzelhetetlenül náci, hiszen míg a hajdani harmadik birodalomban is mindössze egy náci párt volt, ezek a büdös amerikaiak többet is össze gründoltak. :)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.07.07. 10:37:03

@atila68: A náci párt nem indul a választásokon, ergo nincs regisztrálva. Az amerikai alkotmány szerint az állam nem tilthatja meg polgárok egyesülését valamiféle ideológiai értékelés alapján. Amennyiben valaki kábítószercsempész vagy gyerekgyilkos pártot akar létrehozni, ezt megteheti addig amíg az aktus az izléstelen baromság kifejezéssel írható le, és nincs összefüggésben cselekedettel. Viszont vannak olyan emberek, akik nem ülhetnek le egy asztalhoz sem együtt bizonyos államokban, mert eltiltják attól, hogy érintkezzenek egymással (erőszakos bűncselekményért elítéltek).

Magyarország szörnyű dolgokba keveredett a második világháború idején, ezért pl. a mai napig a párizsi békeszerződés elvi korlátozó hatálya alá tartozik. Általános megegyezés szerint ez már nem feltétlenül jelenti a békeszerződés szó szerinti betartását, hanem az állam határozottabb fellépését.

A kongresszusi képviselők betartanak bizonyos diplomáciai jellegű cizellákat, ergo, nem értelmezhető szó szerint a levelük. Ők nem írhatják azt, hogy az a gyanújuk, hogy Orbán Viktornak van bizonyos aktív felelőssége is a magyarországi rasszista jelenségekkel, antiszemitizmussal kapcsolatban, de esetleg célozhatnak rá finoman. Nem állítják, hogy OV áll minden mocsok mögött, azt sem állítják, hogy a legtöbb mocsok mögött áll közvetlenül, de azt bizony állíthatják, hogy a kormányzó párt részt vett aggasztó dolgokban, és most azt kérik nagyon finoman, hogy ezt hagyja abba. Nem azt kérik, hogy az atila68 szintű patkányokat fojtsák vízbe, csak azt, hogy ne bátorítsák őket implicit módon sem. Or else....

atila68 (törölt) 2012.07.08. 08:56:57

@jotunder: Nem tudom eldönteni, or what!
Maradhatunk esetleg annyiban, hogy
többet
nem
reagálunk
egymás
kommentjeire?

Kösz!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.07.08. 10:03:12

@Kettes:

még nem láttam az úriembert blogba posztolni, tehát az egyik fele könnyű lesz. :)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.07.08. 11:27:09

Ezt a kibaszott szánalmas országot. :((

"Összeállították a kormányzat sajtós munkatársai azt az angol nyelvű anyagot, amelyet Hugh Grantnek kíván küldeni a kormányzat, ám a sztár pontos elérhetőségét még nyomozzák – tudta meg a Vasárnap Reggel a Miniszterelnökségtől."

www.vg.hu/kozelet/hugh-grant-cimet-nyomozza-a-kormany-379576

Ne magyarázzatok neki, ostobák, vegyétek el a frekvenciáját.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.07.08. 11:36:49

@Kettes: Pavlovi reflex: kritizálod a jobboldalt, méltatlankodni kezd és megdob egy platónyi aktával.

Bizonyára el fogja érni a kitűzött célt. Bizonyára.
Grant elolvassa, megvilágosodik és szerényen csak annyit kér, hadd szólhasson hetente egy órán át a világ népeihez a HírTV csatornáján, vezeklésként dicsérve a Fidesz-KDNP-t és személyesen Orbán Viktort. Kérése fedezetét természetesen saját zsebből. És a Puskás Akadémiának is.
Egy hónapon belül átvenné az adást az ABC, CNN, NBC, Fox és számos más, kisebb televízió, mint például a BBC vagy a ZDF is.

Várom, hogy meghívják gyár- és sajtólátogatásra is, hogy saját szemével. Mint egy igazi hájfejű komcsiország.

tyderr (törölt) 2012.07.08. 11:44:16

www.fanmail.biz/1607.html

itt asszem még autogram kérésére is van lehetőség.

HaKohen 2012.07.08. 22:02:01

Közben valaki mexerezte HG levelezési címét (mi mást?), ami nyújorki, és beírta a Zindexbe. Hozzátették, hogy más hiba nincs, mint hogy nevezett angol színész. (Valahol az indexen megtalálható a szappanopera folytatása.)

HaKohen 2012.07.08. 22:03:05

@Counter:

És a CBA-t már nem is jegyzik?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.07.08. 22:09:58

@HaKohen: Lehet, hogy bepróbálkozik egy borszakértéssel, de még az esemény előtt megszégyenülve mondja vissza, szembesülvén Schmitt Pál ezirányú szakértelmével.
Vigaszdíjként lesz Hugh Grant-es CBA parizer.

Tényleg, Áder János folytatja vajon a CBA Elnöki Bor (Elnöki CBA-bor?) hagyományát?