Valamikor rajongtam az autókért. A lőerők és gyorsulás, turbófeltöltő és a hengerek száma nem kötött le, de az alakjuk, a stílusuk....
Mindegyik márkának egyénisége volt. Aztán amikor már a Volvók is elkezdtek gömbölyödni, feladták a jellegzetes kocka alakot éreztem, hogy elmúlt az én időm.
Ma már 25-50 méterről alig lehet megkülönböztetni egy Mazdát egy VW-től, egy Opelt egy Renault-tól. Apámnak kisgyerekkoromban volt egy 404-es Peugeotja. Csoda volt. A gyerekülésem egyben játék is volt, amelyre egy piros műanyag kormányt szereltek, így vezettem az óvodába menet. Hétvégéken és délutánokon pedig a kockás Warsava és Volga taxikat bambultam naphosszat Thököly úti lakásunk franciaerkélyéről.
Egy kis időutazás következik. A Vincent stábja az Oldtimer shown járt a hétvégén. Nézegessen velünk autócsodákat a régi szép időkből!
Gengszterek autója: Buick 1928-ból
..amikor még faküllők voltak.
Bentley a megtestesült arisztokrácia
Packard Bell (Jack Nicholson a Chinatownban)
Francia hullámlovas: annyira ronda, hogy az már szép
Óóóóóóó, egy Alfa Rómeóóóóó
Itt volt a legendás Shelby Cobra
Ki nem találják: Egy retro-futurisztikus Tátra
... középen fényszóró
"Ebben a csomagtartóban hány hulla fér el?"
Lincoln Continental 1960-ból, 7030 köbcenti, 30 literes fogyasztással
Nem sajnálták belőle az anyagot.
A királynő: Mercedes 1700 S Cabrio 1950-ből
Pink Cadillac. Ez az eleje vagy a hátulja?
Ford T modell, jégszállító
Chevrolet abból az időből, amikor a pótkereket még nem rejtegették
Króm és fecskefarok - pálmafák
Maga a Szörny...
...ami egy sportautó és egy temetői kocsi nászából születhetett
Zsuk-váltó. Mond ez valamit?
A sofőr ki volt téve napnak, szélnek, esőnek
Vincentékkel is találkoztunk