Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Mire jó az Index avagy Gyugyu

2020.07.23. 19:49 | jotunder | 59 komment

 

  A kormánypárti sajtóból egyelőre nem lehetett megtudni azt, hogy ma az Európai Parlament 465 szavazattal 150 ellenében 62 tartózkodással, tiszteletteljesen visszabaszta az Európai Tanácsnak az ő javaslatát arról, hogy Orbán haverjainak a zsebét akkor is tömjék tele uniós zsetonnal, ha esetleg kinevezi Princess Rachelt az ország fővárosának. 

   Kifejezetten azt mondják, hogy nagyon szomik, azaz, "határozottan sajnálatukat fejezik ki", hogy így alakult, és lenne is rögtön egy kompromisszumos javaslatuk,  például, hogy úgy rúgják picsán azokat, akik Tádzsikisztánt játszanak az Európai Unióban, hogy zúgva szálljanak, mint a győzelmi zászló. 

   

Jogállamiság  határozott sajnálatát fejezi ki amiatt, hogy az Európai Tanács jelentősen gyengítette a Bizottság és a Parlament arra irányuló erőfeszítéseit, hogy a többéves pénzügyi keret és az Európai Uniós Helyreállítási Eszköz keretében fenntartsák a jogállamiságot, az alapvető jogokat és a demokráciát; ismételten kéri a társjogalkotói munka teljesítését a Bizottság által javasolt mechanizmussal kapcsolatban, amelynek célja az uniós költségvetés védelme abban az esetben, ha az EUSZ 2. cikkében foglalt értékeket rendszerszintű veszély fenyegeti, és ha az Unió pénzügyi érdekei forognak kockán; hangsúlyozza, hogy az eredményesség biztosítása érdekében ezt a mechanizmust fordított minősített többséggel kell aktiválni; hangsúlyozza, hogy e mechanizmusnak nem szabad érintenie kormányzati szervek vagy tagállamok azon kötelezettségét, hogy a végső kedvezményezettek részére kifizetéseket teljesítsenek; hangsúlyozza, hogy a jogállamiságról szóló [XXX/XXX] rendelet elfogadása együttdöntési eljárás keretében történik majd;

     Nem tudom mi lesz a vége, de ezt most még tudhatjuk az Indexből. A Mandineren gyermekkori cimborám Deutsch "Nem kokainozom, csak ilyen az arcom" Tamás magyarázza, hogy lenyomták a zsidóbolsikat (nem pont így, mert ehhez a pónemhez az kurvára nem állna jól) Brüsszelben.  Ott álltak az elvtársak, Szombathy elvtárs, Sztankóczy elvtárs (az édeske a válaszos haverjainak felejtette el megemlíteni, hogy megy kivégzőosztagosnak némi készpénzért), Bodolai elvtárs, és közben ezt valaki még ki tudta tenni. 

  Itt az a kérdés, mert valahogy nálunk mindig ez a kérdés,  hogy "Tomoceuszkakatiti legyünk-e vagy Gyugyu?” Ezt a Gyugyu-problematikát, egy élete alkonyán megkeseredett,  nagy magyar író vetette fel, azzal a finom célzással, hogy azért inkább legyünk Gyugyuk, bazmeg.

     Ki lehet irtani a morált egy társadalomból, elfogadhatóvá lehet tenni az elfogadhatatlant, gyakorlatilag mindent elfogadhatóvá lehet tenni. Azt is meg lehet magyarázni, hogy tulajdonképpen, ha mi magunk döntünk úgy, hogy alávetjük magunkat egy rohadt zsarnoknak, akkor ő tulajdonképpen nem is rohadt zsarnok és mi nem vagyunk gyáva senkiháziak. 

   Hát pedig, de. 

   

 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr5516045642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ámbátor 2020.07.23. 20:51:18

Nincs mit hozzátennem. +1

balmoral 2020.07.23. 22:03:28

Ha az EP-nek ez a húzása bejönne - nem fog bejönni, az Unió tehetetlensége biztosíték erre - , orbánlőrincéknek nem lesz tőle kevesebb pénze, csak több lesz a szegényember, és a kevésbé nyomorultaknak lesz mihez képest középosztálynak érezni magukat, ettől aztán jó szívvel támogatni a NERt. Ha egy fillérrel is kevesebb pénz jön az uniótól, jön a propaganda, hogy a balliberális ellenzék brüsszeli aknamunkája okozta a bajt. Ha az emberek benyalták a migránsozást, meg a kerítésépítést, ezt is be fogják kajálni, hiszen egy meg egy az kettő, a további aritmetikai műveleteknél meg nem figyeltünk oda, különben is régen volt. Orbán mindig győz, ez a NER néven közkedvelt sport egyetlen játékszabálya.

ATCG 2020.07.23. 22:38:07

Ötödik pecsét...
a hetedik vagy nyolcadik koporsó...

csakazértis: Hemingway öreg halászának igazsága!

ne pedig Kafka éjszakai futójának lidércnyomása az idegen városban,
ahol időben oda kellene érnie az állomásra, de útbaigazítás helyett
csak egy hang szólt rá valahonnan:
Add fel!

DarthVader 2020.07.24. 00:30:41

Azért, mint öreg gyurcsányistában, bujkál bennem a gyermek ördög:

Amikor anno az Index simán átvette a fideszes narrativát a Gyurcsány-kormány dolgairól, (ld pl az "el lehet menni" c. toposzt és amit, horribile dictu, egyedül az akkori Origo hozott le betűhíven, az összes többi médium, még a baloldali is, a Hírtv hamisitott, vágott spotját hozta, és elég komoly hullámokat vetett, tovább tépázva a kormány amúgy is alacsony szinten lévő tekintélyét, de mondhatnám az öszödi beszéd interpretálását is) ezzel valószínüleg nem kevés ingadozót lökött a Fidesz karjaiba. A Niedermüller-féle ügyben is ugyanígy a - nem is fidszes, hanem széljobb - narrativát ismételték. ( A széljobbot még megértem, hiszen róluk beszélt, de egy "független" ujságírótól magasabb szellemi nívót feltételeztem.) Most pedig csodálkoznak, mint a vett malac, hogy a böllér megfente a kést és nyílik az ólajtó. És dögöljek meg, de van bennem hangyányi káröröm.

oskor.i 2020.07.24. 01:16:53

Parancs János

KÉTFÉLE MEGKÖZELÍTÉS

A változás csak ennyi volna?

újra a szélkakasok farsangolnak,
ez egy ilyen ország:
lomha és nehézkes,
búsan merengő koponyák
fürkészik reménytelenül az örvénylést,
a fürge köpönyegforgatók mutatványait,
a kajla holdat, a tenger árapályát,
aztán ismét a fal felé fordulnak,
álmodoznak az örök harmóniáról tovább,
ami nincs sehol, bódító ábrándkép csupán,
helyette szólam, helyette mocsok és árulás,
vigasztalan hétköznapok, megalkuvásról
megalkuvásra hátráló gyakorlat és torz,
egyensúlyzavaroktól botladozó rend,
az átmenetiség felemás forrongása
és a gyönge, fogyatkozó reménykedés

Amitől mindannyian félhetünk

Csúnya, véres harc indul el ismét,
kezdhetjük elölről, újra a bizonygatást,
ismét a szerep, a rang, a kivagyiság,
ismét a mellékes dolgok lesznek fontosak,
ki kivel szövetkezik, ki kivel szakít,
ki kivel osztozkodik a koncon,
igen, ez lesz ismét a legfontosabb,
és nem az érdem, és nem az önzetlenség,
ismét a taktika, a felemás kiegyezés,
az erőviszonyok mérlegelése, a piac
farkas törvényei, az ügyes helyezkedés,
a balkáni zűrzavar, a szellem megalázása,
ismét a kényszerűség torz rémuralma.

mafi mushkila 2020.07.24. 08:57:40

@DarthVader: Milyen szép, önfeledt évek voltak azok!

Ami egyébként a megszűnésnél nagyobb elégtételt jelentene nekem*, ha az ikonikusabb cikkeikről, megállapításaikról indítanának egy sorozatot azzal, hogy így néztük be, így helyezte kontextusba az élet azóta, itt indult az, ami most...

Ha felelőtlen vagdalkozásra meg tudták tanítani az embereket, akkor talán az önreflexióra is meg tudják.

*Igazából nem vágyom rá, csak elismerem a kárörvendésed létjogosultságát, és ilyen drámaian szeretek fogalmazni :)

Mackósajt 2020.07.24. 10:55:07

@balmoral: Magyarán a NER túszként használja az országot és a lakosságát az Unióval szemben. (És a túszok egy része ehhez tapsol, és élteti a túszejtőt.)
Csodálatos.

Közben vidéki látogatás során végighallgathattam, hogy a Bill Gates támogatásával fejlesztett oltás a zsidó háttérhatalom eszköze arra, hogy megtizedelje a renitens népeket. Az EU pedig a negyedik birodalom, a náci Németország örököse (a szándékolatlan irónia gyilkos szinten). Ez egyébként már nem NER is agitprop, hanem közvetlen orosz agitprop tippem szerint (tudom, hogy olvassa pl. az RT magyar változatát az illető). És annyit tudok tenni, hogy még kevesebbet beszélek vele.

Muad\\\'Dib 2020.07.24. 11:03:14

@DarthVader: @mafi mushkila:
Tehát miért Orbán egy hülye diktátor, azért hagyni kellett volna a kisebb hülyéket békében jülyének lenni. Pazar. Nem is lehetne szebb képet festeni Magyarországról.
Esetleg még felmerül bennem javaslatként - mert értem a demokrácia hívós szavát -, hogy kinevezhetnénk Fletó facebook-ját a független magyar újságírásnak, és minden mást nem függetlennek. Ez így megfelelne?

ámbátor 2020.07.24. 11:47:44

@Muad\\\'Dib: hát a kisebb hülye nekem jobban hangzik, mint egy nagyon hülye diktátor, de persze csak addig, amíg előállsz egy olyan névvel, aki kicsit sem hülye. Mihelyst előkerül a nem hülye, aki képes kormányra kerülni és kormányozni, a kisebb hülye mehet végleg a levesbe.

Rhonin 2020.07.24. 11:58:15

Én továbbra is azt mondom, hogy sajnos a tádzsikisztánosodás egy megatrend. Csak valahol ez aljas indokból előre megfontoltan tervezve történik (na vajon hol?), máshol töketlenségből (lásd Balmoral első kommentjét) és a világ tőlünk legnyugatibb részén éppen technikailag bontják le a demokratikus alapokat. Amit a FED művel ma a pénzpiacokon arról a kommunizmus alapító atyái csak álmodtak volna. Az intézkedéseivel konkrétan azt mondja, hogy mostantól bármit bárkitől megveszünk csak szóljatok, ha baj van. Mi a konzekvencia? Éppen most kapcsolják ki a tengeren túl a verseny, így az innováció, tehát a kutatás fejlesztési alapokat. Minek fejleszteni, ha ránk nyomtatják a pénz, mikor baj van? Na, innentől már nincs különbség aközött, hogy a helyi góré gázszerelő pajtásokon keresztül nyúlja le a nemzeti vagyont - egyébként EU-s tapsolás közepette, vagy a rendszer maga termeli ki a saját lölöit: twitter.com/stoolpresidente/status/1270084893691842566

“All I do is make money. This game is so f***in’ easy.
Literally the easiest game I’ve ever been a part of. I’m
just printing money. Why take profits when every stock
goes up? Losers take profits. Winners push the chips
to the middle. I should be up a billion dollars.” Portnoy
goes on to claim that Warren Buffett may be a great
guy, “but when it comes to stocks, he’s washed up. I’m
the captain now.” (Dave Portnoy, aki akár lölö is lehetne)

Akárhogy is, új világ közeledik. Nem tudni, hogy rosszabb-e, vagy jobb-e, mint, amit eddig ismertünk. De más lesz, nagyon más. Én nem gondolom, hog yvan hová hátráni.

DarthVader 2020.07.24. 12:05:01

@Muad\\\'Dib:

A hír közlése és a meghamisított/manipulált hir közlése között azért van csipetnyi különbség. Amin pölö az Orbánnak a győzelme nem, de a 2/3-a egészen biztosan múlott.

Muad\\\'Dib 2020.07.24. 12:21:22

@DarthVader:
Mellébeszélés. Teljesen nyilvánvaló egy normális demokrácia esetében, hogy ha kibubkik az ami a öszödi beszédben elhangzott, akkor le kell mondani, új választást kell kiírni. Ez az alap. Innen kell elindulni. Minden egyéb, az a szerecsenmosdatás. Azét nem mert Orbán, stb. Neeeeem, valójában azért Orbán, mert nem alap, hogy ilyenkor ezt kell tenni. Nem alap a politikusoknak, és nem alap a választóknak sem. Erre jött rá remekül Orbán. Itt mind1, hogy ki mennyit hazudik, annak nem kell, hogy következménye legyen, ha ésszel kommunikálja.

Muad\\\'Dib 2020.07.24. 12:22:45

@ámbátor:
Irreleváns mi hangzik jobban. A független sajtónak nem az a dolga, hogy eldöntse melyik hülye a kisebb. Neki az a dolga, hogy a hülyeséget jelezze. A kisebbet is, meg a nagyobbat is.

rikitikitevi 2020.07.24. 12:25:55

@Muad\\\'Dib: hülyeségen kívül nem értem, hogy mit is akarsz mondani

DarthVader 2020.07.24. 12:36:20

@Muad\\\'Dib:

semmi gond, de a fogópálinka bent van, a malac az udvaron visít, jó étvagyat. Ja , csak mi leszünk a tálon? Nem köll csodálkozni, főleg nem jajveszékelni.

DarthVader 2020.07.24. 13:01:17

@ámbátor:

ez kurva nagy....megnyitom a linket, gúnyos gyurcsányfikázás, alatta vörössel a friss info: "Távozik az Index vezetősége". Kell még mást is mondanom, Ildikó?

DarthVader 2020.07.24. 13:09:47

@DarthVader: ja, a távozók között még (!?) nincs ott Szily László. Dudás Gergely sincs köztük. Kiváncsi vagyok...

Mackósajt 2020.07.24. 13:15:37

@DarthVader: Szily már rég távozott, még 2012-ben. Azóta már csak külsősként írt legfeljebb. Most a 444.hu-nál dolgozik, és többek között ott ír elemzéseket arról, hogy mi történik az Indexel.

mafi mushkila 2020.07.24. 13:16:05

@Muad\\\'Dib: Az egyik feled ott ragadt több mint egy évtizeddel ezelőtt, és hiába volt minden, amivel a Fidesz azóta világossá tette a szándékait és a módszereit még a felületesebb szemlélők számára is, az a feled makacsul ragaszkodik hozzá, hogy abban az időben minden üzenetük pontos, helytálló, elfogulatlan, tárgyilagos, jószándékú közlésnek tekinthető. És azóta is ehhez méri azt, ami alapján a függetlenséget megpróbálja "valahol középen" elhelyezni. És akkor ennek alapján próbálsz te, erre a feledre egyáltalán nem reflektálva, valami hangzatosat mondani az én igényemről a független tájékoztatásra. Hát lószart, mama, de tényleg. És ez még csak a finom kifejezés, amit azért használok, mert névértéken vettem a szavaidat, és nem szoroztam fel a durva csúsztatásért kijáró szorzóval.

kemény keleti kommentelő 2020.07.24. 13:21:04

@DarthVader:

"Volt egy csapat, amellyel az volt a megállapodás, hogy én kiugrom mint főszerkesztő, megpróbálok valamit előkészíteni, és aztán jönnek a többiek. Távozásom után a pánikban az Index tulajdonosa négy embernek is felajánlotta a főszerkesztőséget, de ők visszautasították. Dudás volt az ötödik, akit a tulajdonos megkérdezett, és ő elfogadta. Ezek után ő mint megjelenik mint a független sajtó, hát tényleg a bicska kinyílik a zsebemben."

kemény keleti kommentelő 2020.07.24. 13:41:40

@mafi mushkila: Az egész index egy ilyen anyuka a hülye gyerekével szerepben van. Egy infantilis kézenhúzott olvasót nevel, aki úgymarad.

Marhául hiányzik az a fideszesített, opportunista Népszabadság, amelyiknek ötven éves négydimenziós adathegy és tudósítótömeg alapozta minden cikkét. Riporterek, szakújságírók és szakmai levelezők tolták meg minden témáját.
Még ma is, ha lehoz valamit vakon ez az amatőr sajtó, már mennék a nolra, de nincs hova.

Bretschneider detektív 2020.07.24. 13:52:20

- Kik vannak az EU-parlamentben?
- Hát a libernyák!

Muad\\\'Dib 2020.07.24. 14:03:43

@mafi mushkila: @ámbátor: @rikitikitevi:
Akkor tisztázzuk. Itt ez a s*ar:
nol.hu/archivum/archiv-417593-228304
MINDEN NORMÁLIS DEMOKRÁCIÁBAN egy ilyen után el kell tűnnie egy kormánynak. Pont. Nincs, de, meg nézd meg mi lett.
És még valami, mert most már bas*ottul unom itt a folyamatos oltást a dk mániásoktól, meg a sunyi megérdemliazindex menetet:
én ,aki rohadtul masszív hányingert kapok az egész magyar politikai élettől, a rohadt ellenzéktől, akiknek ezt a bandát sikerült kiizzadni Orbán ellen, az utóbbi választások során korrekten leszavaztam rájuk. Konkrétan ahol laktam, ott az aktuális dk-s degeneráltra, egy büdös egoista, tolvaj pöcsre, akitől amúgy kivert a víz. Mert hajlandó voltam bármire, hogy leváltsák a fityeszt. Bármire és bárkire hajlandó vagyok ezért szavazni a politikai paletta elviselhető részéről (értsd: nem náci és kommunista). De ezek után baromira nincs kedvem hallgatni, hogy jajj'gyurcsányfóbia, jajj'jajj'szegányfletó, ahányszor szóba kerül, hogy "szegény" kormány mit kapott anno, amikor elmesélte, hogy végighazudtak két évet, meg a választást...

Grrr 2020.07.24. 14:15:25

@Muad\\\'Dib: El kellett volna tűnnie, persze. Még egyet visszalépve: milyen politikus az, aki ilyesmit kvázi-nyilvánosság előtt elmond? Milyen arrogáns antitálentum? Még egyet: hogyan is került abba a helyzetbe, hogy semmire sem lehettek büszkék? Hogy saját értékelése szerint semmit sem tettek (ez egy kissé drámai túlzás volt ugyan, de mégis...)? Milyen politikusi tehetség az, aki nem mer cselekedni; akár komolyabb pénzbe nem is kerülő sikereket felsorakoztatni a következő választásokra?

Hölderlin ist ihnen unbekannt? 2020.07.24. 14:28:23

@DarthVader: "az Index simán átvette a fideszes narrativát" Pontosan. Ugyanez döbbenetes mértékben meghatározta az egész nemfideszes közéletet is, amiben nyilván nem kis szerepe volt az Indexnek (és/vagy kölcsönhatás). Úgyhogy ez az "alatta vörössel..." valóban tökéletes kép az elmúlt másfél évtizedről.

@mafi mushkila: "indítanának egy sorozatot azzal, hogy így néztük be, így helyezte kontextusba az élet azóta, itt indult az, ami most..." Vagy ha nem ők, más talán végigelemzi egyszer. Ha ez az "átveszik a fideszes narratívát" nem lett volna (nemcsak náluk, hanem szinte mindenhol), szerintem nem nyelte volna be a maffia ilyen akadálytalanul kies országunkat.

MEDVE1978 2020.07.24. 14:31:42

@DarthVader: Bár én nem komálom Gyurcsányt, de maga a jelenség nagyon igaz. Az index valahogy elhitte azt, hogy mindenkinek a rugdosásából meg lehet élni nagyon hosszú távon. 2010 előtt dolgoztam egy nagy állami cégnél. A haverjaim a jogon csináltak egy közbeszerzési tervet, amelyben az volt benne, hogy a cég arra vetemedik, hogy vesz emlékeim szerint 12 autót. A tevékenységhez kellett, addig a cég bérelte az autókat kibaszott drágán, kiszámoltuk, hogy a vétel kb. 3 év alatt megtérült volna. A vezérigazgató nem takargatott, felrakta a tervet a honlapra, a megfelelő szekcióba. Az index fél évvel később nagybetűkkel hozta a cikket: 12 luxusautót vesz XZ cég. A probléma csak az volt, hogy a) az egy terv volt b) nem volt pénz rá, amikor az index cikkezett, már rég letettek róla a vezetők, hogy finanszírozást szerezennek rá. 2010 után is dolgoztam olyan helyeken, amelyekről az index cikkezett. A legtöbb cikk az ezek a gecik lopnak, pazarolnak jegyében telt, volt olyan munkahelyem, ami pert is nyert az index ellen és a bíróság helyreigazításra kötelezte. Kb. akkortól kezdtem el nézni, hogy hányszor van helyreigazítás. Viszonylag sokszor.

combo 2020.07.24. 14:37:50

@Muad\\\'Dib: +1.
Gyurcsány se akkor nem látta, se 2010 után, hogy ő inkább tehertétel. :(

Mondom ezt úgy, hogy az őszödi beszéd nekem még tetszett is. (Persze egyetértek, nyugati demokráciában egy ilyen kiszivárgása után le kell mondani.) Ahogy Sólyom László megmondta, tartalmilag nem volt benne újdonság, max formailag. És egy ilyen "zárt" beszéden nem arról beszélt, hogy hogyan lopják el az országot, hanem hogyan próbálják gatyába rázni. Gyurcsány bűne az én szememben nem is ez, hanem a 2006 előtti választási költségvetés, illetve az őszödi beszéd utáni tehetetlenség (senki sem tartott pisztolyt a fejéhez, hogy Lamperth Mónika miniszter legyen stb.).

De ne OFF-oljunk, pont az mutatja, hogy Index úgy-ahogy korrekt hely volt, hogy a szemellenzősök mindkét oldalon utálják. (Az meglepett, hogy a baloldalon is.)

Szakmailag nekem sem volt a kedvencem (valamiből nekik is meg kellett élni), de elment. Én a Hírszerzőt szerettem nagyon anno.

rikitikitevi 2020.07.24. 14:46:49

@Muad\\\'Dib: továbbra sem értem, hogy az index megszüntetése témában/kapcsán mit akarsz mondani konkrétan azonkívül, hogy neked mindenről fujgyurcsány?

Muad\\\'Dib 2020.07.24. 14:51:05

@rikitikitevi:
Ha esetleg az időérzéked megcsalna, így indult:
@DarthVader:

Amire aztán mentek a nagy helyeslések. Szóval rossz helyre címzed a kérdésed, lévén nem nekem jutott eszembe a téma, én csak reagáltam...

MEDVE1978 2020.07.24. 14:53:27

Egyébként szinte komikus látni, mert szerintem ez az öntökönlövés tipikus esete.

Persze az indexes újságírók szeme előtt gondolom megjeleni a 120 kilós Don Corleone szerű Viktor, aki a belépő Vaszily Miklósnak azt mondja, hogy itt az idő az index kivégzéséhez Mikikém, majd megisznak egy szilvapálinkát.
Holott itt nem vagyok biztos abban, hogy ez történt. Amit nem lehetett látni eddig az az, hogy mekkora az index költségvetésén a lyuk. Gondolom jó nagy. Valószínűleg éppen ezért szereztek be különböző szakértői véleményeket, hogy hogyan lehetne több pénz. Persze ez "pótcselekvés", mert igazából ez nem szerkezeti jellegű probléma. Mivel az index nem kormánymédia, nyilvánvalóan nem hirdetnek benne a kormányközeli cégek, a maradék pedig gondolom nem elég. Így marad a tarhálás, mint a 444-nél.
A totalcaron kívül nem nagyon életképes egyik rovat sem önmagában, nyilván egy tech rovatra elsősorban azért és azok kattintanak, akik nem profik a témában, ők viszont egyéb helyeken nem valószínű, hogy az index tech rovatot keresnék meg, mivel van még egy óriási választék. Hasonló a helyzet a dívánnyal, feminával, gazdasági rovattal ilyesmivel. Üzleti szempontból tehát egyétértek azzal, hogy baromság, amivel a tanácsadók előjöttek.

De hát tanácsadók, mindent el fognak adni az erre fogékony vezetőknek, akik csak később jönnek majd rá, hogy ez mennyire életképtelen.

Szóval szerintem ott volt a főszerkesztő, aki megtudta, hogy a tanácsadók baromságot akarnak és ezt kiszellőztette a népnek, a dolgozóknak, azzal, hogy figyeljetek a vezetőség többi tagja ezt akarja, de ez épületes baromság. Persze a többi vezető, meg a tulajdonos is kiakadt erre, mivel ezzel őket is diszkreditálta. Meg átállította az indexes mutatót veszélybenre, ami szintén diszkreditálta őket. Erre mondjuk érthető reakció, hogy kirúgták. Az önérzetes indexes újságírók erre felmondtak.

Holott lehet, hogy itt szépen szólva "sima faszméregetés" ment, amiben a főszerkesztő alulmaradt, de mivel az egészet már eladta szabadságharcnak, a dolgozók is ebben a tudatban mondtak fel.

Hogy Orbánnak miért nem feltétlenül áll érdekében kinyírni az indexet? Mert kell valami, amire lehet mutogatni, mint kormányfüggetlen médiára. A TV-nél ott van az ATV, rádióban a Klubrádió, nyomtatott újságban a Népszava. Ebben a sorban állt az index.

Persze vannak ellenérvek is: ha valaki felülről akarja kinyírni az indexet, akkor azt pontosan így kellene csinálni. Bár én nem nagyon látom a közvetlen nyereséget a FIDESZ-nek, az index olvasótábor simán át fog menni a 444-hez, ahol még lehet, hogy jelentős plusz pénzzel egy kvázi új index is kialakulhat.

rikitikitevi 2020.07.24. 14:58:01

@Muad\\\'Dib: nem csal az időérzékem. Egy világos hozzászólás, amivel lehet egyetérteni, nem egyetérteni. Te egyiket se vállaltad, csak egy inkoherens fujgyurcsányozást kapartál össze.

MEDVE1978 2020.07.24. 14:58:18

@combo: Gyurcsány egy küldetéstudatos modernizátor őrült. Ráadásul a tankönyv fajtából (gazdaságilag pont azt a se íze, se bűze középutas fost nyomja, ami miatt nem tudod már megkülönböztetni Németországban a CDU és az SPD gazdaságpolitikáját). Az őszödi beszéd is arról szólt, hogy itt őt lehúzza a magyar ugar és mindenki bassza meg. Hozzá a magyar népet kellene lecserélni, mert rohadtul nem érti és nem fogja érteni a magyar átlagembert.

rikitikitevi 2020.07.24. 15:00:40

@Muad\\\'Dib: gondolom nem érted, további inkoherenciákat hátha elkerülsz: zégvilágon semmit nem írtál arról, hogy az index milyen módon közelítette meg gyurcsányt akkor, ami a kiinduló felvetés volt. Úgy nehezebb fújgyurcsányozni, vagy más korlátok vannak ezügyben?

OoOoOo 2020.07.24. 15:01:24

@MEDVE1978:

hvg.hu/gazdasag/20200722_Bodolai_az_Indexrol_Ugy_erzem_magam_mint_a_pilota_aki_mogott_a_szemelyzet_szedi_szet_a_gepet

"A másik ok, ha elapadnak a bevételek. Az első öt hónapban ennek jele még nem volt, sőt a bevételeinket sikerült valamennyire növelni."

Persze úgy csökkenhetnek a bevételek, ha a nagyhasú közeléből vki azt mondja a Vaszilynek, hogy Mikikém, akkor most ne fizessük ki őket.

combo 2020.07.24. 15:04:53

@MEDVE1978: Nem egészen így látom, de ezt majd inkább egyszer máshol beszéljük meg.

Ha lesz hol...

OoOoOo 2020.07.24. 15:17:03

@MEDVE1978: gyurcsány, a modernizátor :-) akurvaanyád, mondom elismerőleg.*

változatos okokat lehet kitalálni (valamit feltétlen ki kell!!), hogy miért utáljuk gyurcsányt, a modernizátort még nem hallottam :-) de ha legközelebbre kitalálod, hogy túl sármos a magyar népnek, akkor szavazást indítok, hogy dobjanak ki innen minden szó nélkül.

modernizátor, bazdmeg :-))

(*) közben megtaláltam, schifferi duma: nol.hu/belfold/oszodi-beszed-terror-haza-konferenciia-gyurcsany-ferenc-evfordulo-schmidt-maria-1632029

OoOoOo 2020.07.24. 15:33:28

@MEDVE1978: kapsz még egy ilyet is: 444.hu/2020/07/24/hideg-es-szamito-hatalom-vegezte-ki-az-orszag-legolvasottabb-lapjat

" „Mire augusztus elején Lőrinc visszajön a szabadságról, az Index-ügynek valamerre el kell dőlnie” - mondta múlt héten egy indamediás vezető, és el is dőlt. "

ez gondolom cáfolja az összes "a jóindulatú bodolai és és a béna dull félreértették egymást" típusú kamudumát

mafi mushkila 2020.07.24. 15:42:43

@Muad\\\'Dib: Mi bajod van Gyurcsánnyal tulajdonképpen, ha szerinted az ő vezetése alatt még egy normális demokrácia volt, és csak ez az egy volt a híja, hogy nem mondott le, amikor szerinted le kellett volna? Bocsánat: Le kElLeTt volNa! A választók felhatalmazásával rendelkező kormány vezetője pár hónapon belül a választók által megválasztott parlament bizalmi szavazását kezdeményezte, és ennek a demokratikus eljárásnak az eredményeképpen maradt.

Szerintem persze egy kicsit már akkor is abnormális demokrácia volt a vérszomjas, bosszú- és zsákmányéhes, ellenzéki köntösben rejtőzködő rablóhad miatt.

DarthVader 2020.07.24. 15:43:56

@OoOoOo:

Nem tudom, Bodolai hallott-e arról, hogy március óta akkorát kapott a gazdaság a vírus miatt, hogy a cégek nem hogy nem hirdetnek, hanem egyenesen mennek a levesbe? Még az a csoda, hogy az első öt hónapben nem csökkentek.

OoOoOo 2020.07.24. 16:07:15

@DarthVader: gondolom Bodolai számokat látott és használta a <,> jeleket. Valamint ezt próbálta verbálisan kifejezni.

sok-sok konteó lesz, igazából csak próbálom azt a konteót elkerülni már az elején, ami majd arra épít túl sokat, hogy itt a gazdasági kényszerűség és egy idióta főszerkesztő miatt, kb. egy félreértett email miatt csukódott be az index.

annyi történt, hogy a vaszily miklós felírta egy lapra, hogy 0 és elmagyarázta a bodolainak, hogy a 0 a legnagyobb olyan szám, ami bármely pozitív számnál kisebb.

kemény keleti kommentelő 2020.07.24. 16:11:21

@OoOoOo: Azért hogy 100-ból 76 felállt a fidesz közeledtére, ez elég szokatlan a zabrálások történetében.
Ha az akadémikusok vagy a kutatók ennyit mutattak volna múlt nyáron...

labrys 2020.07.24. 16:19:40

@Muad\\\'Dib: @Grrr: „MINDEN NORMÁLIS DEMOKRÁCIÁBAN egy ilyen után el kell tűnnie egy kormánynak. Pont.”

Gondolom, ugyanilyen hévvel követeled visszamenőleg – például – az Antall-kormány, vagy az első Orbán(–horrorisztikus bohóc)-kormány stb. azonnali lemondását is, ugye? Mert azokról is iratok bizonyítják, hogy éveken át tudatosan hazudtak a társadalomnak.

.

„Nincs, de, meg nézd meg mi lett.”

Mert természetesen a „Gyurcsányék” (ők, ez a homogén tömb) hibája, hogy Orbán immár 15+ éve azt teszi, amit. – Ha Gyurcsány Ferenc meg sem született volna, akkor ma Magyarország teljesen más ország lenne. És a nép is teljesen más lenne. És Orbán Viktor, meg az összes bűnözőtársa is mind tehetetlenül ücsörögne azóta is, az ujjait tördelve. (…Na jó, nyilván más ujjait, de a tördelés a lényeg.)

.

„…milyen politikus az, aki ilyesmit kvázi-nyilvánosság előtt elmond?”

Úgy érted, hogy például a Fidesz zárt frakcióülésén elhangzottak vagy a Momentum felsővezetőinek zárt tanácskozásán elhangzottak kvázi-nyilvánosságnak minősülnek, és úgy kellene őket kezelni? Nocsak.

A válasz egyébként a (költői) kérdésedre: őszinte. Nem túl bátor, de legalább őszinte az a politikus, aki (legalább) a saját parlamenti frakciója előtt be meri vallani az igazságot.

De úgy érzem, te ezt helyteleníted, és sokkal helyesebbnek, kívánatosabbnak tartod (például) Orbán Viktor, Antall József, Horn Gyula, Torgyán József stb., stb. politikusok viselkedését, akik SOHA nem vallották/vallanák be magukról, hogy hazudtak. Sőt, akár még explicite hangoztatni is szokták (volt), hogy ők sohasem hazudnak.

Sajátos értékrendszer. …Nem vagy te véletlenül magyar származású?

.

„Milyen arrogáns antitálentum?”

Arrogáns? Mert igazat mert mondani zárt körben? – Az antitálentumban egyetértünk; csak egy idióta hihette azt a maszop felsővezetésében, hogy egyesek a kollégái közül nem szúrják azonnal hátba, amint erre lehetőségük nyílik.

.

„Még egyet: hogyan is került abba a helyzetbe, hogy semmire sem lehettek büszkék? Hogy saját értékelése szerint semmit sem tettek (ez egy kissé drámai túlzás volt ugyan, de mégis...)?”

Gondolom, te még nagyon fiatal lehettél akkoriban, és nem nagyon szoktál történelemkönyveket olvasgatni… – De akármi is a helyzet, erősen ajánlom a legújabb kori magyar történelem tanulmányozását a ’hogyhogy semmire sem lehettek büszkék?’ témakörben. Elég lesz mondjuk csak az utolsó harminc-negyven év történéseibe belekukkantani.

.

„Milyen politikusi tehetség az, aki nem mer cselekedni; akár komolyabb pénzbe nem is kerülő sikereket felsorakoztatni a következő választásokra?”

…Ööö, olyan, aki esetleg tisztában van azzal, hogy a legnagyobb krízis idején nem érdemes pont frakcióülésen hazugságokkal tömni azok fejét, akiknek a pártbéli támogatását szeretné biztosítani?

Vagy a nagy nyilvánosságnak szánt önfényezést hiányoltad? Az őszödi beszédből?

…Esetleg úgy értetted, hogy gyúúúrcsány, mert nem nyomta olyan hatékonyan a néphülyítő propagandát (ismét: frakcióülésen?), mint egyes – nem akarok most neveket mondani, de önkéntelenül is spermoid irányba téved a tekintetem –, gyúúúrcsánynál sokkal Tehetségesebb és Alkalmasabb (kipcsák) eNberek?

.
.
.

Disclaimer: …mivel eléggé fáraszt már az, hogy érzelmi alapú, csordamentalitású „érvekre” válaszoljak, le szeretném szögezni: nem érdekel Fletó; leszarom, hogy a gyurcsányisták (akárkik is legyenek azok), mit akarnak (mindaddig, míg a parlamentben kollaborálnak); és a magyarországi politikai élet teljességére nézve kívánom, hogy pártállásától függetlenül ott rohadjon meg minden idióta, ahol van.

Azonban minden egyes alkalommal kiakadok, amikor látom, hogy amúgy normális, kedves emberek személyes/mentálhigiénés/akármilyen problémáik miatt ösztönből visszabüfögik az orbáni propagandát. Akár tíz évre visszamenőleg.

Nem vagyok hajlandó elhinni, hogy menthetetlenek vagytok.

AdvocatusDiaboli 2020.07.24. 16:39:22

@Muad\\\'Dib: "Tehát miért Orbán egy hülye diktátor, azért hagyni kellett volna a kisebb hülyéket "

Nana. Nem a hülyeség foka számít (mennyiségi különbség), hanem hogy diktátor-e vagy sem (minőségi különbség).

Orbán hülyesége nem számít. A diktátorsága számít. Gyurcsány nem volt diktátor és nem is látszott rajta, hogy az akart volna lenni.

combo 2020.07.24. 16:57:55

@labrys: Jézusmária, végigolvasni sem bírtam. :(

"Mert természetesen a „Gyurcsányék” (ők, ez a homogén tömb) hibája, hogy Orbán immár 15+ éve azt teszi, amit."

Szalmabáb érvelés, ilyet senki nem mondott. Annyit mondtunk (legalábbis én), hogy látható jelenléte az ellenzéki oldalon nehezíti Orbán leváltását. (Emlékeztető: Az egyik legnépszerűtlenebb miniszterelnökként kényszerült lemondásra.)

"De úgy érzem, te ezt helyteleníted, és sokkal helyesebbnek, kívánatosabbnak tartod (például) Orbán Viktor, Antall József, Horn Gyula, Torgyán József stb., stb. politikusok viselkedését, akik SOHA nem vallották/vallanák be magukról, hogy hazudtak."

Blablablabla. Ha egy politikusról hangfelvétel van, amin kimondja, hogy hazudott, le kell mondania kulturált helyeken. Elemi etika. Lehet nála nagyobb gazembert keresni, meg sajnálkozni azon, hogy az élet igazságtalan, csak ez megint terelés.

@AdvocatusDiaboli: "Gyurcsány nem volt diktátor és nem is látszott rajta, hogy az akart volna lenni."

Azért bírálni még szabad, ugye? Mert ugye az volt felróva az Indexnek, hogy ekézte szegény nemdiktátort.

Na, csak sikerült gyurcsányozásba / antigyurcsányozásba elvinni az Index hattyúhalálát is. (És én is hozzájárultam kettő kommenttel. :()

mafi mushkila 2020.07.24. 17:10:52

@Hölderlin ist ihnen unbekannt?: Hát most hirtelen én is ebben láttam meg az egyik kulcsmozzanatot... persze most ez van szem előtt, felnagyíthatja a jelentőségét.

Bogomil 2020.07.24. 17:20:25

@MEDVE1978: Az Index.hu Zrt. 2018-ban és 2017-ben is nyereséges volt. Úgyszintén - csak még masszívabban - nyereséges volt a Indamedia Sales is, amelyik a hirdetéseit kizárólagossággal szervezi. Tehát semmilyen gazdasági kényszer nem volt a mostani lépés mögött.

velőtanya 2020.07.24. 17:21:14

Gyakorlatilag mindenki felmondott az indexnél, ami azért több, mint meglepő.
Ha próbálok optimista lenni, talán van valami olyan jövőképük, amiről mi még nem tudunk, de ők komolyan bíznak benne.
(Tele van a stáb fiatal emberekkel, jelentős részük lehet családos, sokan jelzáloghitellel, stb. Már csak ezért is azt tippeltem volna, hogy max. a fele fog azonnal felmondani a csapatnak.)

kemény keleti kommentelő 2020.07.24. 17:30:26

@velőtanya: Lehet, hogy van, de akkor is furcsa. Utoljára talán a Simicska gecigétje idején volt ekkora jövés-menés a sajtóban, de akkor a hatalom irányába tették a nagy karakterek a lépéseket.
Most még nem tudjuk merre.

szazharminchet 2020.07.24. 17:45:14

@velőtanya: Igen, őszintén le a kalappal ez előtt a szakmai elhivatottság előtt, hogy ilyen gyorsan otthagynak egy sikeres céget, ami biztos megélhetést jelent. Nagyon remélem, hogy lesz valami az Index helyett, ahol folytathatják.
Az optimizmusra az Internetto-Index-átmenet ad okot: akkor kirúgták az alapító internettósokat (mert meg akarták venni a saját munkájuk gyümölcsét), és kiderült, hogy az Internetto miattuk volt érték, a tehetségüket magukkal vitték, az olvasók meg velük mentek. Csak legyen most is hova.

MEDVE1978 2020.07.24. 20:10:54

@OoOoOo: Volt közben egy koronavírus is ám. De valóban, a 444-es cikkben leírt, a hatalom kinyírta elméletnek is van elég nagy esélye.

labrys 2020.07.24. 20:59:02

@combo: el nem olvasott szöveget valóban nehéz értelmezni :)

.

„Annyit mondtunk (legalábbis én), hogy látható jelenléte az ellenzéki oldalon nehezíti Orbán leváltását.”

Tökéletesen egyetértek.
Ezért például én nem is erről írtam, hanem arról, mennyire paradox (és mennyire orbánista propaganda) _egyedül_ a Gyurcsány Ferenc nevű politikussal szemben követelni folyamatosan a hazudozás miatti lemondást (visszamenőlegesen).

.

„Ha egy politikusról hangfelvétel van, amin kimondja, hogy hazudott, le kell mondania kulturált helyeken. Elemi etika. Lehet nála nagyobb gazembert keresni, meg sajnálkozni azon, hogy az élet igazságtalan, csak ez megint terelés.”

Ismét csak: sehol sem írtam olyat, hogy a hazug politikusnak nem kell(ene) lemondania. Ellenkezőleg, arról írtam, hogy a rendszerváltás óta majd’ az összes regnáló miniszterelnök dokumentálhatóan, többször hazudott – mégis csak Fletóval szemben jön elő ez örök rímként.

Aminek az az oka, hogy az orbánista propaganda ezt a motívumot lovagolta meg nagyon erősen, és ez égett bele az arra fogékonyak agyába.

Amit én rühellek. (Nb. voltaképpen Fletót is rühellem – ahogy pl. a Nutellát is –, de ezek itt és most lényegtelen részletek.)

.

És hogy visszatérjünk kissé az indexes témához: _én_ azt rovom fel az Indexnek, hogy már Uj Péter vezetése alatt sem volt jó hírportál.
Kicsit bővebben: már akkor is szar hírportál volt.
…Persze sajnos a Bokrétában még így is a legtovább megmaradt demokratikus izék egyikének számított – ami kb. mindent elmond erről az országról.

(Természetesen szerintem, a karakterek mind kitaláltak, semmilyen bulvárújságíró önkéntelen apoteózisába nem kívánok beletiporni, a valósággal való egyezés csupán a véletlen műve etc., etc.)

Hölderlin ist ihnen unbekannt? 2020.07.25. 07:32:51

@OoOoOo: "próbálom azt a konteót elkerülni már az elején, ami majd arra épít túl sokat, hogy itt a gazdasági kényszerűség és egy idióta főszerkesztő miatt, kb. egy félreértett email miatt csukódott be az index"

Nemtom, van-e pont ilyen konteó, de az is konteó sztem, hogy Bodolai szimplán mészárlási megbízást hajtott végre. Jóval inkább tűnik úgy, hogy súlyosan benézte: azt hitte, Dull elszállt és ezt nem hagyhatja, de mehet tovább minden, a szerk. eddigi félfüggetlenségét sikerülhet megőrizni. Van is abban valami, hogy Dullnak, közelről nézve a dolgot, a darabolós terv ejtése után látszólag nem volt konkrét oka a mérő vissza nem állítására; ugyanakkor az az intuíciója, hogy a ledarálás nem fog megállni, max. idő kérdése a következő ezirányú húzás - szóval ez az intuíciója (vagy tudása, ld. még Pusztay, aztán Ződi lemondását) biztosan helyes volt. Tény, hogy ahogy Polyák Gábor mondta, ebből a szembenállásból az lett, hogy "sikerült egymás teljesen kicsinálni – Vaszily Miklós meg röhög a markába, mert semmit sem kellett bevetnie ennek érdekében". Végső soron mégis jobb ez így, az alternatíva alighanem az lett volna, hogy pillanatnyilag megy ugyan tovább egy darabig minden (és búcsúzóul lehetett volna végre merészebbre venni a hangot, ld. még Kettes javaslatát az öncenzúra áldozatává lett potenciális cikkekről), de hamarosan jött volna az újabb támadás, vagy a lassabb, folyamatos ledarálás, felmorzsolás, ugyanazzal a végeredménnyel. Így nagyot szólt, felhívta a figyelmet és elérte, hogy látsszon, valójában mi történik. Jól tették, hogy együtt távoztak, és tényleg személyes, egzisztenciális kockázatot vállalva tették ezt, ami legalább akkora középső ujj Übüéknek, amekkora Bíró Mariann trikóján látható a világszerte megszemlélhető képen. ichef.bbci.co.uk/news/936/cpsprodpb/8ACB/production/_113613553_index.jpg

kemény keleti kommentelő 2020.07.25. 07:44:33

@Hölderlin ist ihnen unbekannt?: A történelmet a győztesek írják. Egy évig folyik majd minden csövön, hogy Gyurcsány hallgatta le sajátmagát és csinálta a tüntetéseket a saját öszödi beszéde után, és mindjárt semmi köze hozzá Orbánnak és az ügyosztálynak.
Ahogy a cigánygyilkosságokat se debreceni fideszesek csinálták, az emeszpé erős emberét sem ők állították fejre az őszödi kirobbantása előtt és a juhászt se gázolták el a választás előtti napon, ahogy a rendőrterrort sem fideszes főkapitányok hozták össze és a tévészékházat sem gyújtották fel.

Orbán neve fel sem merül. Ahogy a mostani indexes tüntetésen sem.
Csak egy békemenet a szabad sajtóért.
Orbán nagyon szereti a szabad országot és a szabad sajtót, ahogy a jogállamot és az alapjogokat, a kórházakat és az egyetemeket.

Köszönjük Viktor. Nincs már fék a nyúzon. Hajrá Magyarország, hajrá magyarok.

OoOoOo 2020.07.25. 08:10:11

@Hölderlin ist ihnen unbekannt?: Bodolain az elejétől látszott, hogy inkonzisztens, alap információkat nem oszt meg sem a szerkesztőséggel, sem a nyilvánossággal, valami van a háttérben, ha nem is kivégzést, de valamit végre kell hajtania.
[Úgy viselkedett mint egy mérgezett egér pl. ezekkel az igazgatósági tagos felkéréseivel. A végén már a szombathypali vezette bohóccsapatot kellett behívnia.]

Amikor kezdett kiperegni alóla a sztori, akkor meg átkapcsolt ilyen tulajdonoskápó üzemmódba, ami elhiszem, hogy sok helyen működik, itt meg nem.

Hölderlin ist ihnen unbekannt? 2020.07.28. 07:13:00

@OoOoOo: Igen, csak szerinted ez NER-megbízás teljesítése volt, tudatosan ("őszre ne legyen Index"), nekem meg inkább tűnt elbaszásnak és benézésnek, a szándéka alighanem az ellenkezője volt (kb. ahogy Kettes összegzi a szomszéd threadben orulunkvincent.blog.hu/2020/07/25/bodolai_meg_akarta_menteni_az_indexet_hipotezisposzt/full_commentlist/1#c38749442 ).