Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

BREAKING NEWS: Prof.Dr. Bukovics ujra a palyan!!!

2015.06.05. 18:23 | jotunder | 70 komment

Balazs Zoltan rezignalt hangu irasban emlekezik meg arrol, hogy Partunk es Kormanyunk az "allamtudomany" cimu valamicsodaizebigyo tanitasat kizarolag a Nemzeti Kozszolgalati Cirkuszban engedelyezi. 

Megneztem, es kiderult, hogy kulon Allamtudomanyi Intezetet buheraltak ossze a majomparadek, es ennek Jo Allam nevu kutatomuhelyeben a Fenntarthatosag temakort felugyeli a dilinyos Bukovics tuzolto-tabornok. 

Egy szinten tudomanyos munkassag nelkuli kozgazdasz-kolto is Dr.Prof. -de o a nepszeru "Biztonsag es bizalom a kormanyzatban" kutatasi teruletet felugyeli.

A valodi egyetemeknek nem sirni kellene, hanem Lentnertol Bukovicsig az osszes halandzsabajnok publikacios listajat fizetett hirdetesben kozolni a Nepszabadsagban. 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr937520946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wolff 2015.06.05. 18:49:41

És az MTA lelkesen asszisztál. Ez nagyon megnyugtató.

Amúgy a Választáskutatási Műhely ha jól értem konkrétan azt vizsgálja, miként lehet 2018-ban a határon túli szavazatok manipulálásával elcsalni a választást. Persze csak szükség esetére.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.06.05. 19:14:10

@Wolff: az MTA??? azt sem tudja az MTA, hogy ezek leteznek.

incze 2015.06.05. 19:25:32

@jotunder: ez nem mentség, sőt. az mta nem tevékeny kollaboráns, de félrenézésben erősen vétkes (ami köztünk szólvást egyre nehezebb, ma már nagyon jó érzékkel kell villámgyorsan elkapni a tekintetedet, ha nem akarod észrevenni, amit nem akarsz észrevenni).

RontoPal 2015.06.05. 19:27:17

Isteni szerencséje ennek az országnak, hogy ilyen jól felismeri és megőrzi az örök értékeket, Bukovics mindörökké!:-)

Wolff 2015.06.05. 20:43:20

@jotunder: Dehogynem, együttműködési megállpodásuk van. :D

"A kutatóműhely meghívott hazai külső partnerei: Magyarország Kormányának minisztériumai, Központi Statisztikai Hivatal, Állami számvevőszék, Magyar Tudományos Akadémia, partneregyetemek, kutatóintézetek, civil szervezetek. Meghívott nemzetközi és külföldi partnerei: OECD, International Anti-Corruption Academy (IACA), Ecole National d’ Administration (ENA), Chinese Academy of Governance (CAG), Institute of Public Administration (IPA), Konrad-Adenauer-Stiftung, Poland Office (KAS). [...]

A szakmai és nemzetközi kapcsolatok kiépítése érdekében az NKE részéről hivatalos megkeresés történt az ÁSZ, a KSH és az MTA elnökei felé, amelyet az érintett szervezetek részéről pozitív visszajelzés, valamint a JÁK munkájába történő partnerség-alapú részvétel kinyilvánítása követett. "

Innen: ati.uni-nke.hu/kutatomuhelyek/jo-allam-kutatomuhely

misimisi 2015.06.05. 21:05:39

Ezalatt egy amerikai közép(!)iskolában...

imgur.com/gallery/BvHFD

2015.06.05. 22:08:31

@jotunder:
Még hogy nem:
Bukovics István MTA doktora: 2009
Szervezeti tagságok:
Hadtudományi Bizottság
Rendészeti Albizottság (alelnök)
Ja, és:
Kutatási téma:
Felkészülés a klímaváltozásra, környezet-kockázat-társadalom - katasztrófavédelmi kérdései
Katasztrófavédelmi stratégiai tervezés modellezése
Logikai kockázatelemzés (!!!! matematikusoknak külön ajánlom)

labrabbit 2015.06.05. 22:09:12

Crossmanufacturing.com

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.06.05. 23:17:30

@fortin2: nem lehet visszavenni egy nagydoktorit, pusztán azért, mert halandzsa. ha lopta volna a halandzsát, lenne némi esély. de azt a tömény halandzsát, lélekfényképezést, álmatematikai baromságot ő maga találta ki.

2015.06.05. 23:50:14

@jotunder: de megkapta 2009-ben, tehát nem az ántivilágban, a habitusvizsgálatot ugyanazok hagyták jóvá (szakbizottság+osztály), akik most ott ülnek, a védésen ugyanazok szavaztak, akik most ott ülnek. A bizottsága ők engedik ott lenni, ők választották meg alelnöknek – az alelnökségről bármikor le lehet amúgy váltani. Magyarán, szó nincs róla, hogy az MTA nem tudná, hogy létezik.

balmoral 2015.06.06. 01:03:14

Ez a NKE egyre viccesebb. Igori, ahol Winter tanár operál.
Még szerencse, hogy az említett túúúdósok nem valamiféle gyüttmentek, hanem igazi ősmagyar nevek birtokosai: Bukovics, Lentner, Rubovszky. Multikulturalizmusról szó sincs, mert ki beszél itt kultúráról?
Ha már ez a három név ilyen szépen egymás mellé került, mint egy hátvédsor a régi idők focicsapatában, tudja még valaki rajtam kívül, hogy ki volt a Reidl, Izrael, Talabircsuk, Meixner négyes? Nagyon sok dicsőséget hoztak Magyarországnak!

aritus 2015.06.06. 06:27:49

@balmoral: én nem tudom, áruld el.

aritus 2015.06.06. 06:30:51

@jotunder: lehet, hogy egy nagydoktorit nem lehet visszavonni, de az állításod az volt, hogy az mta nem is tud róla, nem is tud arról, hogy mi folyik az nke-n
lásd wolff válaszát, amiből kiderül, hogy nemcsak tud az mta bukovicsról és arról, hogy mi folyik az nke-n, hanem együttműködési megállapodás van közöttük: @Wolff:

ATCG 2015.06.06. 10:20:05

@balmoral: Rejtő biztosan jókat derülne rajta, hogy ennyi év után is örök klasszikusként idézzük a könyveit. Az is ráférne a köz-és elmeállapotainkon borongó - elefántcsonttornyából ki-ki nyilazó - de a "magyar rögvalóságot" csak távolról ismerő jómagunkra, ha Fülig Jimmy időnként leckéket adna - mint ahogy adott a "Bolondság szigetek" ifjú uralkodójának - hogy kellő felkészültséggel és hatékonysággal tudjunk részt venni a "nép életében", legalább úgy, ahogyan a hajdani "tanító nénik", "tanító bácsik" tették, akiket még nyolcvan éves korukban is így szólított meg a falu 24-64 éves korig terjedő korú népessége.
Ki volt az a halhatatlan négyes?
Nekem a régi idők csatár és hátvédsorain kívül Portisch, Ribli, Sax, Adorján ugrik be, azután a halhatatlan ötös:
Illés, Pásztory, a két Szörényi és Bródy (de ez utóbbiak közül sajnos Levente mára teljesen meghibbant).

balmoral 2015.06.06. 10:43:35

@aritus: @ATCG: Rózsavölgyi, Iharos, Tábori, Mikes. Sokszoros világcsúcstartók váltófutásban. Akkoriban (ötvenes évek!) a sportolókat, művészeket rábeszélték a névmagyarosításra.
Szörényi Levente legutóbbi megszólalásait nagyon korrektnek és előremutatónak tartom.
Jótündér elfogult a Magyar Tudományos Akadémia javára. Pedig az is csak leképezi az ország általános állapotát. Az NKE pedig valóságos görbe tükör.

ATCG 2015.06.06. 11:29:08

@balmoral: Köszönöm a halhatatlan négyest. Nyolcvanezer ember biztatta őket, vagy őt a Népstadionban - már nem tudom, hogy Iharost, vagy Rózsavölgyit, amikorlehajrázták az oroszok csodafutóját. A párom most olvassa Stumpf A. Szörényi c. könyvét. Akármi volt is vagy lett itt az idők során: a pártállás nem fogja elvenni tőlünk, amit ők adtak hajdanán nekünk. Fiatalságunk részei voltak.
71-ben vígan énekeltük a katonaságnál az "Újra itt van a nagy csapat"-ot.
K. esténként felolvasást tart nekem a könyvből. K. barátnője azt mondja ő szerette Szörényit, de az élete egyáltalán nem érdekli. Szerintünk viszont érdekes az Illés együttes hétköznapjain keresztül is visszarepülni a múltba,
a kezdetekhez a "Néha furcsa hangulatban..." hangulatához, a "...miért hagytuk, hogy így legyen...", hez ... és szembesülni azzal, hogy az Illés még bőven belül volt a 3T körén, viszont azok, akik pl. A "Nincsen apám, se anyám..."-at feldolgozták mindannyian elhagyták az országot.
Ezen aztán kicsit össze is kapunk K.-val, mert én azt mondtam hogy ezt a Syrius énekelte, K. meg: hogy a Keksz, pedig tudja, hogy a Syrius a mi koleszunkban (a Bercsényiben) játszott akkoriban.
Szörényi zenével, színházi előadásokkal kapcsolatos megnyilatkozásai tényleg szakszerűek, tárgyilagosak, ahhoz ért, ami zavar benne az a "Magyarország szakrális közepe" - ott a Pilisben - hite, meg a sámánokhoz fordulása, és az is, hogy a könyvhöz mellékelt képek egyike alatt ez a felirat virít: "Kallós Zoli bácsi az általam alapított "Árpád pajzsa" díjjal.

Wolff 2015.06.06. 11:56:33

Nos, hogy fokozzuk a mai napot, az MTA valószínűleg Jeneiné Rubovszky Csilláról, hazánk legtehetségesebb doktoranduszáról is tud. Ő az, akinek a doktori kutatásait (abszolutórium várható időpontja 2017/08) az EMMI azzal támogatja, hogy kiépíthet egy modellprgramot:

Feladatai miniszteri biztosként:

a) koordinálja és felügyeli a miniszteri biztosi kinevezés alapjául szolgáló modellprogram megfelelő előkészítését és lefolyását,
b) a modellprogram tapasztalatai alapján megvizsgálja a program kiterjesztésének lehetőségét,
c) közreműködik a feladatával összefüggő szakmai programok, jogszabály-előkészítést megalapozó tudományos elemzések kidolgozásában,
d) tudományos kutatások alapján előkészíti a program bevezetéséhez szükséges döntéseket, valamint ellenőrzi azok végrehajtását a tudományos eredmények érvényesülése érdekében,
e) kapcsolatot tart az illetékes minisztériumok államtitkárságaival – különösen az Emberi Erőforrások Minisztériumának Szociális Ügyekért Felzárkózásért Felelős Államtitkárságával –, felsőoktatási intézményekkel, valamint a Magyar Tudományos Akadémiával feladata ellátása érdekében.

Ez most akkor emberkísérlet? És az EMMI rendszert csinál majd ezekből a kutatói miniszteri biztosi helyekből? lesz pályázat? Pálinkás Nertárs ebbe is beleszólhat majd? A TÁTK lesz-e az új Corvinus politológia doktori, ahova szemmel látható lelkesedéssel vesznek fel minden szerény képességű, de aktív és országosan is némileg befolyásos politikust? Ráadásul Jeneiné Rubovszky Csilla állítólag 2012-ben megvédett MA szakdolgozata, amire a modellprogram alapul nem szerepel a TÁTK könyvtárának a 2012 október 10-ig leadott összes szakdolgozatot tartalmazó listáján sem.

incze 2015.06.06. 12:15:48

@velőtanya: "a 80. életévüket betöltött személyek esetében a szociális alapszolgáltatások infokommunikációs fejlesztését célzó tudományos kutatás és országos modellprogram kidolgozásáért, valamint bevezetéséért felelős miniszteri biztos."

ha csak úgy nem. merthogy:

lehet akár miniszteri biztos is egy önkormányzati képviselőből, „ha ezen megbízatás keretében tudományos, oktatói, művészeti, lektori, szerkesztői, jogi oltalom alá eső szellemi tevékenységet lát el, illetve nevelőszülői foglalkoztatási jogviszonyban áll”.

kóstolgassuk: lektor kormánybiztos, nevelőszülő kormánybiztos - ráérős újságírók névre kinyomzhatják, kinek a kijérúl szól a törvény.

professzor doktor rubovszky csilla amúgy meglehetősen nagyívű tudományos kutatásba fog: "egy finn gyártmányú eszköz magyarországi alkalmazhatóságát mérik fel" (tipp: nokia telefeon). hijába no, a mentelmi bizottság elnökének lyánya, ami ugye. (és apja lyánya abban az értelemben is, hogy a derék etikai gátőr zsebe is bűzlenék a korrupciós zsétől - ha a pénznek lenne szaga.)

/persze, a zakadémia nem hallott semmit se erről se, oda nem jár a zújság, kiváncsi vagyok, melyik ner-elena lesz az első vegyészet tudományi nagydoktor./

2015.06.06. 13:26:18

@Wolff: Az MTA-nak semmi köze az ELTE TáTK vagy bármelyik másik egyetem dokgtori programjához. Az egyetemnek magának kell elszámolnia a kutatással, annak eredményeivel (ha pl. adatfelvételes, akkor kel etikai engedély stb.), illetve azzal is, hogy minden más kutatáshoz hasonlóan mennyiben vehetett benne részt az a kutatói közösség, amelyben született (műhelyviták stb.)

balmoral 2015.06.06. 13:50:23

@ATCG: Az a bizonyos lehajrázás legjobb emlékeim szerint 1953-ban a Népstadion avatóján egy bizonyos Vlagyimir Kuc nevű orosz futó (később kétszeres olimpiai bajnok) ellen történt és Kovács József alias Bütyök nevéhez fűződik. Azért ő sem volt akárki, Helsinkiben olimpiai ezüstérmes volt. 1954-ben a világon először győzte le 10 ezer méteren a csodafutó Emil Zatopeket. Ennyit érdemes megjegyezni a Bukovics, Lentner, Rubovszky történetből.

Wolff 2015.06.06. 13:57:05

@fortin2: Hála istennek nincs köze a doktori programhoz, na de a miniszteri biztos asszonynak, aki valójában biztosként csak a doktorijához kutat, van köze az akadémiához. Hagy idézzem a fentieket még egyszer:

e) kapcsolatot tart az illetékes minisztériumok államtitkárságaival – különösen az Emberi Erőforrások Minisztériumának Szociális Ügyekért Felzárkózásért Felelős Államtitkárságával –, felsőoktatási intézményekkel, valamint a Magyar Tudományos Akadémiával feladata ellátása érdekében.

A fő kérdés azonban etikai, ráadásul mindjárt kettő is. Az egyik Rubovszky doktorija, persze nem kizárt (tényleg nem) hogy megfelelő módon és valóban a minőség alapján vették fel, de egy politikus esetében, akinek az apja még nagyobb hatalmú politikus, lehet, hogy az egyetemnek/karnak kicsit nagyobb nyilvánosságot kellene biztosítania a felvételt megalapozó anyagokhoz, még akkor is, ha egyébként nem köteles nyilvánossá tenni mondjuk a beadott pályázatokat, a téma/kutatási tervet. Azért az állítólag 2012-ben megvédett szakdolgozatnak legalább a címe szerepelhetne azon a listán. A másik etikai kérdés pedig az, hogy ezek szerint az EMMI tudományos kutatásokat közigazgatási működés keretében támogat, ami önmagában is aggályos, úgy, hogy nem tudunk semmit az odaítélésről, a kritériumokról, nincs rálátása egy tudományos grémiumnak és főként nem tudjuk, hogy egyáltalán a szakma képviselői ítélték-e meg Rubovszky Csilla kutatási programját (és erre még az Alaptörvény értelmében is kizárólag ők illetékesek, nem a közig. államtitkár vagy a miniszter)? Igen, valóban lehetséges, hogy végs soron nincs szó semmiféle kutatásról, de akkor adódik egy harmadik etikai kérdés: ki és miért hagyja, hogy Rubovszky Csilla mégis ezzel takarózva próbáljon meg megúszni egy összeférhetetlen helyzetet?

aritus 2015.06.06. 14:25:45

@Wolff: Hú, micsoda blabla duma (mármint a "tudományos" program). Tiszteletre méltó, hogy te képes voltál értelmezve végig olvasni. Én, ha ilyen szöveget látok, azonnal becsukódik az agyam.
Erről a nőről elég mindent elmond, hogy mi az elnevezése a miniszteri biztosságának:
"a 80. életévüket betöltött személyek esetében a szociális alapszolgáltatások infokommunikációs fejlesztését célzó tudományos kutatás és országos modellprogram kidolgozásáért, valamint bevezetéséért felelős miniszteri biztos."
És ez nem vicc, tényleg ez:
444.hu/2015/06/05/na-jo-eddig-lehetett-birni-a-mai-napot-a-kormany-szerint-jeneine-rubovszy-csilla-tudomanyos-tevekenyseget-vegez/

incze 2015.06.06. 16:05:16

@fortin2: ez amolyan "nem értek a focihoz" álláspont (álláspont a lószart, ugyebár). az akadémia igenis érintett maga is, amikor a tudománnyal kufárkodnak, legkivált amikor ezt az állam műveli.

2015.06.06. 16:34:39

@Wolff: Az önmagában nem probléma, ha valaki a munkája során keletkezett ismereteit, adatait (amennyiben azok megfelelnek a tudományos kutatómunka kritériumainak) használja fel a PhD értekezés elkészítéséhez, ilyen gyakran történik, sőt, még az sem gond, ha ezek egy részen titkosított gazdasági vagy nemzetbiztonsági érdekből, ezt a doktori eljárás során lehet kérvényezni és ha a kérés megalapozott, meg is kapja a lehetőséget. Az MA szakdolgozatnak és a doktori képzésnek nem feltétlenül van köze egymáshoz, ettől persze még az MA szakdolgozat témája és alapadatai (bírálók stb.) nyilvánosnak kell lennie, maga a dolgozat a tudományos munka számára szintén nyilvános. Ha persze valaki politikusként szerepel,l jobban teszi, hogy ha önmaga teszi elérhetővé ennél szélesebb eléréssel az ilyen dokumentumait, ennek elemi normának (és jól felfogott önérdeknek) kellene lennie.
Az MTA azonban a fentebbi leírásban egyértelműen a miniszteri biztosi feladatkörhöz kapcsolódik, nem az állítólagos tudományos munkához. Vagyis nincs köze a doktori cselekményhez, nem is lehet.
Mindez csak azért érdemel ennyi figyelmet, hogy világosan lássuk: Rubovszky esete teljesen más, mint Bukovicsé. Rubovszkynak semmi néven nevezhető tudományos tevékenysége nem volt eddig, nem köztestületi tag stb. Bukovics ezzel szemben MTA doktor, MTA bizottsági alelnök, az ő működése közvetlenül része az MTA köztestületi működésének, tehát asz MTA felelőssége megáll vele kapcsolatban.

ATCG 2015.06.06. 17:47:35

Kár, hogy Platónt kihagyták ebből a csapatból.
Nem ismerem a kipécézett urat és munkásságát, de:

"A valodi egyetemeknek nem sirni kellene, hanem Lentnertol Bukovicsig az osszes halandzsabajnok publikacios listajat fizetett hirdetesben kozolni a Nepszabadsagban. " írja JT., szerintem meg venni a fáradságot, és kiadni a diákságnak ezeket a publikációkat referálási témaként, hogy tételesen cáfolják meg ha halandzsa, vagy szemezgessék ki a halandzsaáradatból azt ami nem az.

Még az is lehet, hogy ez a "tűzoltó-tábornok" örülne neki, ha egy tudósnak készülő diák, vagy 'horribile dictu' egy tudós tudós vitában rámutatna doktori munkája halandzsa voltára. Egyébként adjuk meg Bukovicsnak azt, ami egy feltételezett rablógyilkosnak is kijár, az "ártatlanság vélelmét" és tegyük fel, hogy ért a tűzoltáshoz, a tűzesetek természetéhez, megelőzéséhez és ez önmagában nem lebecsülendő dolog.

Ha meg kiderülne, hogy ahhoz sem ért, akkor még mindig segíthetne rajtunk Rejtő Jenő Láthatatlan légiója:
valahogy így van benne a nagy leleplezés jelenetében:

-'És az ön civil foglalkozása mi volt "marsall" úr?':
-'Hölgyfodrász, kérem'- gyűrögeti tamburmajori kalapját Podvinecz.
-'És azonkívül?'- kérdi a fokhagymás kolbász-szagú Polchon alhadnagy.
-'Tamburmajor voltam egy délamerikai "banánköztársaság" katonazenekarában, majd a diktatúra végóráiban fél órára az állam legfőbb ura lettem, miután vállára emelt a nép.'

ATCG 2015.06.06. 17:49:03

@balmoral: Ezt tényleg érdemes. Még egyszer kösz.

Wolff 2015.06.06. 21:57:59

@fortin2: Össze is veszhetünk azon, amiben egyetértünk. Rubovszky silla és a minisztérium állítja, hogy a miniszteri biztosi munkakör valójában kutatás, ami a disszertáció írását segjti és az MA szakdolgozaton alapul. Isten látja lelkemet, egy pillanatra komolyan vettem és leírtam mi is következik ebből. Egyébként ha nem kötődik a disszertációhoz, akkor illene erre illetékesnek ezt cáfolnia.

_ef_ 2015.06.06. 22:13:43

szerintem ez ide tartozik:
“Elfogadhatatlan beavatkozásnak tartom a Jóisten teremtette világban a GMO-s élőlények létrehozását.”

Ezt nyilatkozta Fazekas Sándor agrárminiszter a Figyelőnek. Azt is elárulta, hogy saját maga szerkeszti a Facebookját. Azt, aminél tökéletesebbet még nem alkotott magyar politikus.
444.hu/2015/06/04/na-miert-nincs-magyarorszagon-genmodosiott-elelmiszer/

RontoPal 2015.06.06. 22:30:07

@_ef_: Gondolom, így van a védőoltással, az antibiotikummal, a célzott daganat specifikus kemoterápiával, és még sorolhatnám.

ATCG 2015.06.06. 23:09:51

@Wolff: Egyébként sokkal jobb lenne, ha inkább Csányi Vilmosról beszélgetnénk, és az ő most megjelent "Íme az ember" c. könyvéről.
Csányi azt mondja az ember a legbékésebb állat, ha annyi oroszlán lenne a Földön, mint amennyi ember, azok már régen kiirtották volna egymást.
Csányi ugyan az egész emberiséget tekinti mintának, de lehet, hogy ebből a magyarokat ki kéne hagynia.
Most készül regényt írni a mesterséges intelligencia és az emberi intelligencia jövőbeni viszonyáról, egymás mellett éléséről. Ő az etológia felől fogja a kérdést megközelíteni, mivel, mint mondja a mesterséges agyaknak nem szakértője.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.06.06. 23:48:44

@aritus:

ha a 274. életévüket betöltő izék, na az lenne a tudományos izé.

2015.06.07. 07:42:30

@Wolff: A Brain Bar projekt sokkal rafináltabb és veszélyesebb, mint a Bukovics-Rubovszky at all húzások, hiszen utóbbin gyerekség átlátni. Azonban a BBB igen rafináltan trendi környezetbe helyezi a rendszer szellemi pribékjeit és főbutáit (Matolcsy, Lánczi, Orbán B. Fürjes, Vitézy), néhány valóban kiváló "agy" (pl. Pléh Csaba, a kicsit kókler de azért mégis vaklaki Fuller stb.) részvételével erősítve ezt. Itt kezdődik az a legitimáció, aminek a végén még elhihetik majd, hogy komoly emberekről van szó.

Pelso.. 2015.06.07. 08:23:40

@fortin2: A legitimációról jut eszembe: a 2010-es választási és kormány "program", melynek kidolgozóit s leendő minisztereket mutatták be; nem túlfényezve, inkább olyan megfontolt bölcsességet, 100%-os hozzáértést sugallva. Perzse a konkrét tartalmat tekintve az olvasóban több lett a kérdőjel, mint előtte, de ebben az országban ez bőven hatékony, hogy a fene enné meg.

2015.06.07. 16:05:32

@Pelso..: nincs az a kormány és az ő programja, ami annyit tudna ártani, mint amikor lassan ként beszivárog mindenhova az értéktelenség elfogadása, a teljesítmény-nélküliség felnemismerése, a senkiháziak valakiként tekintése. A nyolcvanas években a falunk párttikáráról senki nem gondolta (ő maga sem), hogy lenne valaki, tudomásul vettük a hatalmát de ennyi. Ma ugyanebben a faluban egy senkiházi nyikhaj fideszes nulla produktummal akarja az észt osztani és úgy nézet magára/néznek rá a nyaloncok, mintha valaki volna. Másképpen: Lánczi mint "professzor", "filozófus", Scmitt Mária mint "történész", mandiner mint "fiatal konzervatívok intellektuális helye", BNG mint "trendi gondolkodásformáló" stb., – ha ezek szétterjednek, az lesz a gond, nagyon nagy. Vagy már az is.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.06.07. 16:33:31

@fortin2:

a mandinerrel éppen az a baj, minden esélye megvolt arra, hogy a "fiatal konzervatívok intellektuális helye" lehessen, de hagyták, hogy pöcegödör legyen belőle.

2015.06.07. 18:22:21

@mavo: hagyták? talán csinálták.

Pelso.. 2015.06.07. 18:56:59

@fortin2: Szétterjedtek már. Mivel adott több fő feltétel , mint az utánpótlás, gátlástalanság s a finanszírozás (hűbér) felülről, - hát a jövő elkezdődött.

keletita 2015.06.09. 21:16:35

"A valodi egyetemeknek nem sirni kellene, hanem Lentnertol Bukovicsig az osszes halandzsabajnok publikacios listajat fizetett hirdetesben kozolni a Nepszabadsagban."

És akkor mi lenne?

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2015.06.09. 23:52:55

@ATCG: Ebben a műfajban az én emlékezetemben két klasszikus csapat tolul elő.
Az egyik: Fetisov, Kasatonov, Krutov, Larionov, Makarov.
A másik meg természetesen ez: Tirnauer, Ásó, Kapa, Steinitz, Jascsák, Podhola, Sipőcz, Kohn Géza, Halász, Vadász, Madarász.

kakasos nyalóka · http://orulunkvincent.blog.hu/ 2015.06.10. 11:06:56

@ATCG: lehet, h Orszáckyék is előadták, de nekem is Kex-hez kötődik :)
www.youtube.com/watch?v=ODVZHy-uEa0

néhányan közülük sajnos nem csak az országot hagyták el azóta :(

cleantone 2015.06.11. 22:41:53

@jotunder: mennyibe kerulhet egy ilyen hirdetes?
ha akadnak mas erdeklodok, otszamjegyu huf összeget szivesen beletennek egy ilyen akcioba.

cleantone 2015.06.12. 20:56:37

@zsazsu4: kevesebbre gondoltam. nem tudom, van-e 50-100 ember, aki feccolne ebbe.

ATCG 2015.06.14. 10:16:49

@kakasos nyalóka: Köszönöm szépen a linket. A Keksz Nincsen apámja fájdalmasabb, a Syriusé keményebb, de akár az egyiket. akár a másikat hallgatja az ember elszorul a torka, nehéz lesz a szíve.

ATCG 2015.06.14. 11:07:38

@ATCG: www.yourepeat.com/watch/?v=pU5-JOfVTKg
persze ez már "csak" Orszáczky,
a régi Bercsényi koleszos időkben énekeltet nem találom, az sokkal keményebb volt

ATCG 2015.06.14. 11:18:57

@ipartelep: A halhatatlan (szovjet) orosz hokisort felismertem,
'a halhatatlan tizenegy' nem ugrott be (pedig sokmindent olvastam annak idején Moldovától, de ez kimaradt (pl. azt a focis tárgyú novelláját olvastam, ahol a csodacsatár az utolsó percben elindul kiesésre álló csapata ellen és berúgja a kiesést jelentő győztes gólt saját kapujába)).
Rákerestem hát és Moldova mellett rátaláltam Esterházynak egy tavalyi HVG-ben megjelent cikkére, ahol más összefüggésben leírja, hogy hangzana a nép fülében a mai 'halhatatlan tizenegy' névsora.
Ezt a cikket belinkeltem JT.' (magyar)kultúra tanítási lecke kezdő gazdasági bevándorlóknak ' vagy valami ilyesmi című posztja alá.

aronsatie 2015.06.14. 11:47:21

@ATCG: Firszov - Polupanov - Vikulov?
Mihajlov - Petrov - Harlamov?

ATCG 2015.06.14. 12:10:53

@aronsatie: Az ember feje nem káptalan. a Mihajlov-Petrov-Harlamov ha lehet még halhatalanabb. Firszovékra nem emlékszem ezek szerint.
Ugye nem csapsz be: ők is egy nagy hokisor voltak, de mikor, Harlamovék előtt vagy után?

aronsatie 2015.06.14. 12:21:15

@ATCG: Előtt. Firszovékat én sem láttam, de állítólag ők voltak a legnagyobbak. Nekem a Mihajlov - Petrov - Harlamov sor a csúcs, mert őket láttam sokszor, igaz, mindig ellenük drukkoltam.

velőtanya 2015.06.14. 12:50:45

@ATCG: Verhetetlen tizenegy, nem halhatatlan (a halhatatlan az Lami, a balhátvéd)

ATCG 2015.06.14. 16:00:18

@aronsatie: Köszönöm a válaszodat.
Igen, ellenük drukkoltunk, de azért csak a legelvakultabb ellendrukkerek szemét homályosította el a gyűlölet annyira, hogy nem látták meg milyen fantasztikusak (voltak).
Magyar Bálint a (Fidesz)polipról írott könyvének bemutatóján egy kérdésre - amelyik a Fidesz-hívek nagy számának okát firtatta - azt válaszolta ez olyan mint a foci drukkerség: egy Dózsa drukkernek nem mondhatod azt, hogy ezután legyen Fradi drukker.
Magyar hasonlata erősen sántít, főként, ha azokra a "boldog békeidőkre" gondolunk vissza, amikor még egy Fradi-Dózsán is megtapsoltuk fradi drukkerként Törőcsiket, ha pedig a válogatott meccseken egy csapatban játszott Nyilasi és Törőcsik, senki sem úgy tekintett rájuk, mint az ős-ellenség klub játékosára, hanem úgy, mint akik egy közös- egy szinttel magasabban lévő - ügyért küzdenek.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2015.06.14. 22:33:29

@ATCG: Ha nagyon precízek akarunk lenni, akkor inkább mondjuk azt, hogy Magyar hasonlata nem áll a _hasonlítandók minden tulajdonságára_. Te egy olyan tulajdonságukat emelted ki, amelyre nem áll (az érzelmi elkötelezettség mértéke, és terjedelme). Magyar viszont nem a mértékre, csak egyszerűen (mérték, mennyiség, terjedelem nélkül) az érzelmi elköteleződésre gondolt. Ebből a szempontból jó a hasonlata. A fidesz hívők is, és a fradi hívők is érzelmileg elkötelezettjei a csapatuknak.

Kicsit absztraktabban:
A hasonlatokkal mindig vigyázni kell, hiszen két különböző helyzetet írnak le, eme helyzetek számos különböző tulajdonságával. Viszont a hasonlat a lényege szerint ezen tulajdonságok közül csak az egyikre (amely közös mindkettőben) vonatkozik. Ha ezt a közöset nem vesszük észre, akkor igen könnyű a szükségképpen meglévő különbözőekkel foglalkozni. Ez teljesen tipikus hiba a vitákban.

ATCG 2015.06.14. 23:45:41

@ipartelep: Köszönöm a pontosításodat. Én itt inkább egy kicsit vágyakoztam azokra az időkre, amikor még az olyan ős ellenségek is képesek voltak egy ütemre érezni , egy részérdekeiket felülmúló magasabb cél elérése(a válogatott győzelme) érdekében, mint a fradisok és a dózsások.
A szövegemből nem derül ki, de én ezzel a békebeli egy ütermre érzés hasonlattal egy olyan magasabb rendű cél elérésére szerettem volna utalni- tudom, közhely-, mint a népesség túlnyomó része számára élhető ország megteremtése.

incze 2015.06.16. 05:18:10

@jotunder: jó reggelt. (bár már erősen alkonyul.)

Forgó hangszóró · http://pedalsor.blog.hu 2015.06.18. 06:54:20

@aritus:
ezek a cím/névadások nem súrolják már a(z) "intellektuális imposztorkodás" alsó vagy felső határát?
tohuvabohu?
esetleg ingyombingyom-szintű az értelmük?

Forgó hangszóró · http://pedalsor.blog.hu 2015.06.18. 06:59:05

@_ef_:
no, és Sanyi manó látott már közelről gént?
ha látott, akkor "manipulálta" is?

Forgó hangszóró · http://pedalsor.blog.hu 2015.06.18. 07:01:07

@_ef_:
arra esetleg nem gondolt Sándor úr, hogy hátha az ő "jóistene" teremtette a gén-módosítás lehetőségét is?

velőtanya 2015.06.22. 00:19:18

Elsőre 9:1 arányban leszavazták, de természetesen meg fogja kapni:
444.hu/2015/06/21/vegulis-miert-pont-mocsai-lajos-ne-lehetne-tiszteletbeli-doktor/

Prof. Dr. Szilvássy Zoltán
Prof. Dr. Borbély Attila
Ők nem bukovicsok, hanem komoly tudósok. Talán éppen ezért súlyosabb a felelősségük a NER működtetésében, mint a címszereplőé.

Wolff 2015.06.22. 06:50:51

@velőtanya: Azért én megnézném a helyedben Borbély Attila CV-jét. Elég vicces egy komoly tudóshoz. Polfőiskolával kezdődik és dzsúdóedzőséggel végződik és van benne Matolcsy és Lentner korábbi kedvenc Wekerle Főiskolája is. Viszont van mit kompenzálnia, mert még gyúcsánybajnaitól kapott keresztet.

portal.agr.unideb.hu/media/borbely_15405.pdf
www.doktori.hu/index.php?menuid=192&sz_ID=8918

velőtanya 2015.06.22. 08:02:00

@Wolff: Ha ő az - és az életrajz alapján szinte biztosan ő az - akkor egyszerűen nem voltam elég körültekintő. A fene gondolta volna, hogy a debreceni egyetemen két Borbély Attila is van:)
Így aztán elfogadtam az első találatot: mta.hu/koztestuleti_tagok?PersonId=18080
Kicsit szégyellem is, de hát én nem vagyok akadémikus:)
(Mellesleg a fotók alapján ők apa és fiú lehetnek)

velőtanya 2015.06.25. 22:27:17

@velőtanya: Ahogy megjósoltam: 444.hu/2015/06/25/tiltakoztak-ellen-aztan-egyhangulag-diszdoktorra-avatta-mocsai-lajost-a-debreceni-egyetem-szenatusa/
Felkészül Palácsik Tímea, vagy Orbán Ráhel kedvenc hátaslova, vagy aki még holnapig az eszükbe jut.