Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

A sajtószabadság f...helikopterén

2014.06.15. 07:47 | Kettes | 130 komment

Címkék: bayer bayerzsolt

Bayer zsolt.gifNem tudom, megér-e ez a gondolat egy külön posztot, sőt, ér-e már bármilyen gondolat Bayer Zsolt véleményéről külön posztot. A rezsim leépült bérgyilkosa nekirontott az RTL Klub által indított „bosszúhadjáratnak” (mármint, hogy a híradóban nem csak magát kutyának képzelő tehénről, hanem magát tisztességes embernek képzelő maffiózó-miniszterelnökökről is beszélnek). Nem abban a fideszes pártlapban, amelyik maga is tiltakozott a reklámadó bevezetése ellen, hanem abban, amelyik kizárólag állami reklámokból és kötelező államigazgatási előfizetőkből él, és az olvasóinak kétharmadát a fiatal, nyitott gondolkodású, értékelvű mandiner.hu szemléiből szerzi.

„Aztán ha a kormány úgy dönt, hogy megadóztatja a reklámmilliárdokat, melyek a f…helikopter gyümölcsei, akkor nagy lesz az összeröffenés, és elkezdik temetni a sajtószabadságot. Akkor viszont nem értem az egészet. Mert ugye mindebből az következik, hogy az RTL eddig meg volt véve, tokkal-vonóval. Kilóra megvették őket az előző kormányok az adóztatás hiányával, cserébe készültek a kétfejű borjakról és édibédi újszülött sünikről szóló híradók. Most meg itt az adó, itt a gyalázkodó, kőkemény politikai híradó. De akkor a sok baromnak ujjongania kellene a reklámadó miatt, és dicsérni a sajtószabadság eljövetelét!”

Jól van, ha nem érti, hát nem érti, miért, a papírzsebkendő működési elvét érti? Majd pont a sajtószabadságot fogja, ne már.

Valójában nincs olyan vélemény (mármint valódi ellenzéki vélemény, nem a rezsim apologétái által állított szalmabáb), hogy az RTL Klub Híradó a sajtószabadságért harcolna. A rezsimmel szemben állók plusz a rezsim mellett állók egy részének állítása, hogy a reklámadó sajtószabadság-ellenes, az úgy igaz, hogy közben az RTL nem a sajtószabadságért küzd. Ezt nem érti Bayer. Ő nem is fogja, úgy hogy a többieknek mondom, akik viszont igen - ezért felesleges ez a poszt.

Azzal mindenki tisztában van, hogy az RTL Klub legfeljebb egy alkalmi és megbízhatatlan szövetségese a rezsim ellenzékének, és ha visszakapja a pénzét, vagy Dirk Gerkens kap egy lófejet az ágyába, akkor ki fognak szállni. (Kapni fog, nyugi.)

Senki nem vitatja, hogy itt kizárólag gazdasági érdekekről van szó. A sajtószabadság és a f...helikopterezés összemosása kizárólag arról próbálja elterelni a figyelmet, hogy a kormány újra gazdasági szabályozással takarítja el az utat az oligarchái előtt. Így dolgozik a maffia, és ezért kell most a maffia bérgyilkosának ölnie. Képletesen, hogy máshogy.

Ráadásul, ha a kormány kiegyezne az RTL Klubbal, és mérsékelné a legfelső adókulcsot, esetleg teljesen el is engedné számukra az adót, és ezzel szövetségesévé, de legalábbis újra semleges szennycsatornává tenné, attól a sajtószabadság nem állna helyre. Az RTL Híradó leszállna Orbánról, és a bulvárfogyasztó tömeg két hét múlva újra nem emlékezne rá, hogy hívják Orbán felcsúti strómanját.

A reklámadó nem az RTL Klub 40%-os brutális mértéke miatt sérti a sajtószabadságot (a 40%-os kulcs az RTL vállalkozási szabadságát sérti), hanem a kisebb sajtótermékek megadóztatása miatt, amelyek eddig sem tudtak reklám nélkül létezni, eztán meg még kevésbé tudnak majd. Csak ezeket a bérgyilkos úr nem f...helikopterezéssel próbálja kinyírni, hanem nyílt lef...ozással.

„Ez pedig azért lehet, mert ezek mind ott élnek Aurelio helikopterének menetszelében. Ott lakik például az RTL teljes vezetése. A rotort pedig néha kicserélik Neuman Gáborra.”

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr596303214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nu pagagyí 2014.06.15. 16:30:43

@Fejesrob: Akkor a TV2-re miért is nem vonatkozik? Vegyük azt a példát, hogy a jövedelmedet 16%-kal adóztatják másokhoz hasonlóan és akkor kitalálják, hogy Te még fizess 40-et. Miért? Csak.

jpmjpm 2014.06.15. 16:57:50

„Aztán ha a kormány úgy dönt, hogy megadóztatja a reklámmilliárdokat, melyek a f…helikopter gyümölcsei, akkor nagy lesz az összeröffenés, és elkezdik temetni a sajtószabadságot. Akkor viszont nem értem az egészet. Mert ugye mindebből az következik, hogy az RTL eddig meg volt véve, tokkal-vonóval. Kilóra megvették őket az előző kormányok az adóztatás hiányával, cserébe készültek a kétfejű borjakról és édibédi újszülött sünikről szóló híradók. Most meg itt az adó, itt a gyalázkodó, kőkemény politikai híradó. De akkor a sok baromnak ujjongania kellene a reklámadó miatt, és dicsérni a sajtószabadság eljövetelét!”

úristen. egy épkézláb logikai összefüggés nincs ebben a fosban. tényleg mindenki ennyire sötét, akinek egy kicsi köze van a politikához?

jpmjpm 2014.06.15. 16:59:33

"magát tisztességes embernek képzelő maffiózó-miniszterelnökök"

gyönyörű összefoglalása a dolgoknak. a névjegyére is ezt kéne írni.

jpmjpm 2014.06.15. 17:10:02

„Ez pedig azért lehet, mert ezek mind ott élnek Aurelio helikopterének menetszelében. Ott lakik például az RTL teljes vezetése. A rotort pedig néha kicserélik Neuman Gáborra.”

az ostoba ember világképe.

jpmjpm 2014.06.15. 17:16:23

„Ez pedig azért lehet, mert ezek mind ott élnek Aurelio helikopterének menetszelében. Ott lakik például az RTL teljes vezetése. A rotort pedig néha kicserélik Neuman Gáborra.”

újabb szép magyarázat a reklámadóra.

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.15. 17:19:19

Ez a Bayer mit csinált, amikor Simon Gábor a KÖZTÉVÉN KÖZPÉNZBŐL naponta harminszor vonszolták a Fideszes síkhülyék legnagyobb gyönyörűségére?

Akkor böfögött valamit ez a gyökér? Ha nem, akkor jobb lenne ha most is inkább visszanyelné a hányását, ugyani sőt is kell hogy érdekelje, ki a nagyobb KÖZPÉNZTOLVAJ:

Simon Gábor, vagy Orbán Győző, vagy Mészáros Lőrinc?

Ezek teljesen nyitott kérdések, és mindenképpen érdemes megtudni a választ. Remélem Bayer Zsótit nem zavarja, ha egy tolvaj-t a nevén neveznek ugye, Zsóti?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.06.15. 17:31:08

@Fejesrob: Nos én most hálás vagyok a fidesznek. Emlékszem, hogy a trafik törvény kapcsán te, meg a többi fidesz agitprop munkatárs nyomtátok a szöveget, hogy a fidesz törvénye leszoktatja az embereket a dohányzásról. No most meg a fidesz törvénye talán rászorítja az ország legnézettebb tv adóját a normális híradó gyártásra. Hol itt a probléma? kérdezem, ahogy te is kérdezted a trafiktörvény kapcsán.

Bogyó 2 2014.06.15. 18:09:28

@vakapad: Hát persze. Vidéken nincs kábeltelevízió. Nem is tudják, hogy van ilyen. Ezt most komolyan elhiszed? Ma, amikor már nincs is földi sugárzás? A vidéki lakosság szinte teljes egésze számára is elérhető pl. az ATV.
Nem ez a baj. Hanem, hogy ott ragadnak az m1-en, tv2-őn, RTL-en.
A média helyzete fontos rész a politikai meggyőződések és hiedelmek kialakulásában, de mindent nem magyaráz, a vidék és a főváros közti különbségnek pl egyáltalán nem ez az oka, ahogy a budai kerületek és a belváros közötti markáns különbségnek se.
Ugye a Rózsadomb se azért fideszes mert nem tudnak más csatornát elérni? A vidék se azért fideszes, de ez is olyan, hogy már ahol, teljesen hülyeség a Budapesten kívült Magyarországot egyben szemlélni, amikor még Budapestet sem érdemes. Tök más pl. Szeged vagy Szentgotthárd és környéke meg Baktalórántháza.

Janos432 2014.06.15. 18:17:37

Sajtó szabadság? Az sajtó szabadság, ha az RTL vezetői megmondják, hogy milyen híreket lehet beolvasni? Vagy tíz egynéhány éve tartanak fenn olyan műsort, ahol poszt kommunista személyek és a baloldal haszonélvezői humorba csomagolva szidják a jobb oldalt. Ez a sajtó szabadság? Hol védte posztoló a sajtószabadságot mondjuk egy Gyárfás Tamás idején? És ha a jelenlegi miniszterelnököt maffiózónak nevezi, akkor vajon hallatta a hangját Gyurcsány Ferenc megérkezésekor is? A médiának hatalma van és ezzel sokan vissza is élnek. Ennek semmi köze a sajtószabadsághoz ez pusztán az érdekek harca. És a média nem apácák szent gyülekezete.

Bogyó 2 2014.06.15. 18:23:07

Bayer barom (ha már így nevez másokat ő is, méltóan önmagához) nem érti a demokráciát, nem is akarja. Nem érti, hogy egy közszolgálati jellegű műsornak - és egy híradó azért ilyen - nem azért kellene normális híradót csinálnia, mert éppen harcban van a kormánnyal, hanem enélkül is.

Bayer barom nem érti, hogy a reklámadót nem azért vetették ki, hogy most az RTL jó híradót csináljon, hanem azért, mert nem elég ha befogja a pofáját, hanem kell a fizetése, a háza meg a felesége is.

Bayer barom nem érti, hogy az RTL híradó pont azóta a legszarabb és legbulvárabb, amióta ők kormányoznak és médiaszabályoznak, és csak most, amikor már nincs mit veszíteniük, vették fel a kesztyűt. Mert szerencsére nem csak magyarok, ezért bátrabban szállhatnak szembe, de sajnos nem csak magyarok, ezért könnyebben siklanak el afölött, ha a mi demokráciánk az ő asszisztálásunkkal csak egy másod-, harmadosztályú minőség.

Igen, mi vagyunk a legnagyobb vesztesek, átlagmagayarok és sajnos még az is valószínű, hogy Bayer nagyon is érti, csak neki pont ez tetszik, mert azt meg valószínűleg tényleg nem érti, hogy a machiavellizmus, az antidemokratikus lépések mind így együtt valójában hazaárulás. És ő ennek aktív részese.
Normális demokrácia kell, nem pedig egy jó király. Akkor is ha tökölős, nehézkes, de ezt még meg kell értetni az emberekkel, akik joggal ábrándultak ki a mi Weimarunkból, és hiába hisznek az új ellentengernagynak. Szinte semmit se javult a helyzet, ellenben a jövő felélését elkezdtük.

Bogyó 2 2014.06.15. 18:30:34

@Janos432: Nem, az a sajtószabadság, ahol a kormány stiklijeit nem hallgatják el.
Gyurcsányék alatt tele volt a média a Zuschlag üggyel, a nokiás dobozos üggyel, az mszp belső harcaival, bénázásaival és így tovább. Most egy szót nem hallasz a közmédiában a Lázár-, Mészáros Lőrinc, orbán stadion, Szíjjártó, Rogán ügyekről, ellenben naponta kampányszerűen agymosás szintjén jött a libázás, aztán a simon ügy. A libázás is 10 évvel az események után, csak mert Bajnai feltűnt.
Gyurcsányék alatt Orbán is megjelent a közmédiában, voltak politológiai viták, voltak pártelnöki és frakcióvezetői választások előtti vitaműsorok, most meg pártunknak és kormányunknak nem méltóztatik leülni és ti beszopjátok, hogy ez így a jó.
Holnap azt is elhiszitek, hogy nem baj, ha lopnak a fideszesek és helyes, ha erről nem adnak hírt a híradókban. És még azt is elhiszitek, hogy ettől még sajtószabadság van meg demokrácia.

Netuddki. 2014.06.15. 18:33:41

A nagy helyzet, hogy ezek így akarnak bosszút állni a retekklubon. Mert ingyen baszott leadni a politikai hirdetéseiket. Ha a faszhelikopterezés lenne a probléma akkor most az lenne, hogy 1 faszhelikopterezés X milka, tessék a kasszához fáradni. És nem az, hogy nesztek itt egy rátok baszott adófajta, amit utólag próbálnak magyarázgatni...

RontoPal 2014.06.15. 18:52:51

@Bogyó 2: "Holnap azt is elhiszitek, hogy nem baj, ha lopnak a fideszesek és helyes, ha erről nem adnak hírt a híradókban."

Ezt már régóta elhiszik. Volt egy gazember, aki azt mondta: "A haza nem lehet ellenzékben!". Azóta elhiszik, hogy az, amikor lopnak, akkor az a "nemzeti burzsoázia" megerősítése. ÉS ez tragédia.

nyünyüge 2014.06.15. 19:02:09

@Bogyó 2:
A vidéken elérhető bármihez csak annyit, hogy nem a világ végén, hanem Badacsonytördemicen már a Kossuth rádiót sem lehet hallani FM-en, csak Class Fm-et meg Dankó rádiót.
Mert nyilván nincs rá igény - a kormány szerint.

OoOoOo 2014.06.15. 19:04:36

egyelőre továbbra is szórakoztató és informatív, pl ez a tesitanár nem is volt benn az aktív tudásomban:
444.hu/2014/06/15/vasarnap-is-felcsutrol-keszitett-riportot-az-rtl-klub-hiradoja/

RontoPal 2014.06.15. 19:06:05

@jotunder: Be is másolom a híres Népszabis írását:

"Most biztosan nem kéne megszólalni. Mert hát kit érdekel az egész? Kaptak öt százalékot, éppenhogy becsúsztak a parlamentbe fideszék. Fidesz? Ugyan kérem! Aztán meg én igazán jókor váltottam. Éppen jókor. Botrányok voltak már, de még potenciális esélyes volt a párt, sötét ló, akármi is lehetett volna belőle, így nem érhetett az a vád, hogy a végsõ bukás után menekültem el. Hja kérem, fontos a jó ritmusérzék. Arról nem is beszélve, hogy milyen elegánsan tudtam hallgatni. Az igazi okokról. Semmi árulás, semmi fecsegés, diszkréció, pókerarc. Mindjárt csókos gyerek lettem.
Most itt az idő az árulásra: igen, én az alapító atyák egyike, dr. Simicska Lajos és Tóth Béla miatt hagytam el a pártot. Ugyanis nem szerettem õket. Nagyon nem. Dr. Simicska körül egyre több lett a fegyveres őr, s lassan kezdtünk úgy kinézni, mint valami kokainbáró rezidenciája Kolumbia-alsón. Meg a titok is egyre több lett, s a titkok számának emelkedésével párhuzamosan sűrűsödtek a fontos arcú fószerek, akikkel nem lehetett emberi szavakat váltani nõrõl, kajáról, piáról. Na, a Tóth Bélát pedig a Bécsi Kávézóban mutatták be nekem, rizsfelfújtat evett a picim, málnaöntettel, aztán kért egy leveseskanalat, hogy rendesen ki tudja hörpölni a jó szaftját neki. Na most, én igazán nem vagyon megjátszós, de ez mégiscsak zsenánt volt kicsinység. Hát így.
Ki hitte volna, hogy lassan majd megszeretem őket.”
(Bayer Zsolt - Népszabadság)

Dinkainka 2014.06.15. 19:14:02

@János Depp: Már arra is hoztak törvényt, hogy bárkit tilos beleegyezése nélkül fényképezni. Ezzel azt akarjak elkerülni, ne készülhessenek olyan fényképek, amin ők szerepelnek helikopterezés közben.
Ha valaki tiltakozna, olyan kép már készült, ahol az egyik miniszter urat kuplerájból vitték el a rendőrök, igaz a fejét letakarva.

apro_marosan_petergabor 2014.06.15. 19:35:36

El ne sírjam már magam, hogy az RTL fizet egy kicsit.
Annyi kárt okozott (s okoz) az elmékben (a TV2-vel együtt), hogy azt hosszú évek többlet adózásával sem tudja kompenzálni.
Megúszott már sok milliárd ÁFA-t is, akkor kisebb volt a sírás....
Az RTL a közszolgálatot az utóbbi időben minimalizálta a műsoraiban, most legalább egy kicsit foglalkozik a közérdekű hírekkel is, ha túl sokat hazudik, úgyis tökön lesz rúgva.

Zedder 2014.06.15. 19:39:46

@apro_marosan_petergabor: meséld csak el, milyen fegyvert szorítottak a buksidhoz, esetleg a családtagjaid fejéhez, hogy TV2-RTL-t kelljen néznetek? Esetleg amikor először nyúltatok a távkapcsoló felé, akkor valaki levágta a kezeteket tőből?

rozsé drazsé 2014.06.15. 20:03:28

@Gáborom:
Nem beszélve arról, hogy Bayer aláírja, amit ír. ez a vadbarom meg "kettes" nicknéven blogol. Bátran vállalva a nevét és a felelősségét. Végül is az a sajtószabadság, hogy mindenkit le lehet hordani a sárga földig név nélkül.

Pelso.. 2014.06.15. 20:04:54

@apro_marosan_petergabor: Biztonságban van az RTL, nem tudok elképzelni olyan szituációt, hogy csak a tizedét hazudja, mint a fidesz agitprop gépezete, hozzáértve a párt vezérkarát persze.
Valamint morális károkozásban is jelentősen alulmarad az utóbbiakhoz képest.

kisa 2014.06.15. 20:09:01

@Pelso..: "Valamint morális károkozásban is jelentősen alulmarad az utóbbiakhoz képest."
Példa erre néhány kommentelő.

rozsé drazsé 2014.06.15. 20:09:08

@Bogyó 2:
A jövő felélését 1981-ben kezdtük meg. Akkor léptünk be a valutaalapba. Azóta 800 ezerrel csökkent a népesség, másfél millió gyerek nem született meg, és ezerszeresére nőtt az államadósság. A jövőt amit feléltünk, úgy hívják: jelen.
Valahogy vissza kellene fordítanunk a trendet.
Ha ez nem ment a gyurcsány tolvajbandájával, meg kell próbálni az orbántolvaj bandájával. Mert más nem nagyon van...
Majd ha lesz más, megpróbáljuk azzal is.

rozsé drazsé 2014.06.15. 20:10:45

Egyébként meg az RTL klub takarodjon vissza oda, ahonnan jött. A vivien redding és a j.c. Juncker valagába.

csak egy néző 2014.06.15. 20:14:19

@apro_marosan_petergabor:
"Annyi kárt okozott (s okoz) az elmékben (a TV2-vel együtt)"
Kiskancsó, te vagy rá az élő példa, hogy mekkora kárt okozott az elmédben az RTL és a TV2. Már sikerült magad annyira elhülyíteni, hogy már nyugodtan átkapcsolhatsz a közszolgálatiakra a HIR tv-re és az Echo kanálisra.
"Megúszott már sok milliárd ÁFA-t"
Ehhez próbálj meg csatolni valami bizonyítékot is, ha még nem hülyűltél el teljesen

Zedder 2014.06.15. 20:14:30

@rozsé drazsé: miért fájnak neked ennyire a nyugati demokráciák vívmányai, többek között a szabadpiac és az emberi szabadságjogok? Miért kell ennyire ekézni őket?

Félsz, hogy a globalizált, nyugatias világban egy utolsó senki lennél? Félsz a versenytől? Halogatod a megmérettetést?

Elárulom: sokáig nem tudod.

kisa 2014.06.15. 20:17:25

@rozsé drazsé: És hol itt az összefüggés? A valutaalap megtiltotta a kefélést? Vagy mi?
Egyébként a születések számának csökkenése jóval előbb elkezdődött, '55-'60 között, majd volt egy kis emelkedés '75-ig, onnantól kezdve folyamatosan csökken.
Arról is biztos a valutaalap tehet, hogy pont '81-től a halálozások száma meghaladja a születésekét. Szerintem egyesével vadászták le az embereket csőre töltött németmárka, angolfont, franciafrank gurigákkal...

is 2014.06.15. 20:30:29

@poszt: "hanem a kisebb sajtótermékek megadóztatása miatt, amelyek eddig sem tudtak reklám nélkül létezni, eztán meg még kevésbé tudnak majd."

jótündér átolvasta ezt a posztot közlés előtt? 5 milliárd forintig 1% az adó, hello! kb. senki nincs a két TV-n kívül, akinek ennyi reklámbevétele lenne. tehát az adókulcs mindenki másnak <1% (mivel az első 500 millió 0%). namost abba nem lehet belehalni közvetlenül sajtószabadságilag.

viszont: ha az RTL-t megfingatják, onnantól tényleg olyan gazdasági fölénybe kerülnek, hogy mindenki nekik ugrál, mert elérik a hirdetőknél, hogy ott, ahol ők nem akarják, ott ne hirdessenek. ebben a formáan lenne rendben a poszt.

is 2014.06.15. 20:33:07

@rozsé drazsé: a jövő felélését 1972-ben kezdtük meg, amikor az első olajárrobbanást követően elkezdtek romlani a cserearányok. 10 évig húztuk, mielőtt 1982-ben konkrétan milliméterekre voltunk az államcsődtől. ha nem lépünk be a valutaalapba, akkor csődbe is megyünk. az érdekes vitaalap lehet, hogy milyen lett volna a lengyelek mellé beállni jegyrendszerezni, meg kispolszkival európát végigcsencselni.

is 2014.06.15. 20:34:43

@rozsé drazsé: te meg rozsé drazsé néven vadbarmozol. a bagoly mondja verébnek kezdetű magyar közmondás ismerős valahonnan?

is 2014.06.15. 20:37:01

@Fejesrob: "A gagyit mindenhol rendesen megadóztatják "

Néhány példát, kapásból, ha ezt ilyen határozottan tudod, és leírod. Adókulcs, mit, hol?

RontoPal 2014.06.15. 20:39:08

@is: az irreleváns, hogy jt átolvasta-e a posztot közlés előtt, mert Kettes írta.:-D

Pelso.. 2014.06.15. 20:39:30

@kisa: Pl. a birkamenet se rossz példa. Meg a választás eredménye...

Kandabula 2014.06.15. 20:43:41

B.Zs. képtelen megérteni, hogy ha valakivel kicsesznek, hát visszaüt. Ugyan, milyen károkat okoztak? Győzött a Fidesz? Győzött. Az RTL bekavart? Nem kavart be. Remélem, most már fog. Semmi más nem fog történni, mint az, amit eddig ők is elhallgattak, most nem fogják és nem vesznek részt a továbbiakban egy hamis, hazug világ további építésében. Micsoda primitív elmére vall, hogy egy TV adóról, amely reggeltől estig népszerű műsorokat sugároz, a faszhelikopter jut csak eszébe? Ha meg nézte, miért nem akkor, melegében fröcsögött? Ha meg nem nézte, nos, akkor aljas politikai machinátor. Egy bértollnok, semmi más.

kisa 2014.06.15. 20:45:19

@Pelso..: Tééényleg, ez nem jutott eszembe, de így van. Asszem, nagy az átfedés a 3 között (kommentelő, birkamenet, fidersz-szavazó)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.06.15. 20:52:55

@is: Nem olvasta el.

Az 1%-os árbevételadó egy 5%-os nyereségrátájú, <500 m forgalmú cégnél azonos azzal, mintha a 10%-os társasági adó helyett 30%-osat kellene fizetnie. Vagy olyan, mintha a 2%-os helyi adó helyett mondjuk 4%-os helyi adót kellene fizetnie. 30 napon belül. Az egész évre.

Ez annyira abszurd, mintha év közben az SZJA legalsó kulcsát felemelnék 45%-ra, és valaki azzal támadna, hogy mit rinyálnak a szegények, amikor a milliomosoknak meg 500%-os (!) adót kell fizetni.

Az adó mértéke minden sávban brutális, nonszensz, elfogadhatatlan és egyetlen célt szolgál: hogy mindenkit kinyírjon, aki nem kap a kormánytól adómentességet, vagy nem tudja megötszörözni az adómentes bevételét. Erről van itt szó, nem a faszhelikopterről.

christvhu 2014.06.15. 20:53:09

segííítség! Ennyi trollt.....

jpmjpm 2014.06.15. 20:54:37

"... sajnos még az is valószínű, hogy Bayer nagyon is érti,..."

nem, nem vág ez a fasz semmit. neki jó azáltal, hogy a fidesz ilyeneket tesz és azt hiszi mindenkinek jó. ő az egész mesét beveszi.

azon viszont sokat gondolkoztam, hogy a fideszes politikusok mit értenek a nagyszabású terveikből meg, azon felül, hogy bármilyen mutyi jó, mert a haverok és ők is profitálnak belőle.

arra jutottam, hogy semmit az égvilágon nem fognak fel. nem látnak az orruknál tovább. az elöttük lévő célt látják csak, hogy lenyulják az éppen aktuális torta szeletet. a gazdasági mutatókból ők annyit látnak, hogy: miénk/még nem a miénk.

egy darab szakember nincs köztük, csak olyan aki soha életében nem dolgozott. annyira gyökerek, hogy egy 3 személyes kft-t egy fél év alatt lenulláznának, mert fogalmuk sincs, hogy kell gazdasági alapon működtetni valamit.

nem túl megnyugtató, hogy ezek az emberek egy 10millió fős vállalkozást vezetnek éppen. és ne legyenek illuzióink, ők nem fognak szakembert semmire felkérni, mert senkiben sem bíznak a saját belterjes világukon kívül.

az a szemét lázár fogja elosztani az összes EU-s pénzforrást. az ország jövője van a kezében. mondjatok 1 db dolgot, megnyilvánulást, tettet, vagy bármit amit ez a fasz tett és nem bűzlött a dolog jó előre, hanem tisztán, átláthatóan és korrekten végződött. jelen pillatban a jövőképünk ilyen egyszerűen lefesthető.

röhögő 2014.06.15. 20:58:45

@rozsé drazsé: Te + takaroggy vissza anyádba, aki nem kapott kotont hitelbe a sarkon!

röhögő 2014.06.15. 20:59:29

@rozsé drazsé: "A jövő felélését 1981-ben kezdtük meg. Akkor léptünk be a valutaalapba."
- hülye komcsi vagy!

röhögő 2014.06.15. 21:02:33

@Janos432: Te fasz! És a Fábry az M1-en?

profilo 2014.06.15. 21:05:37

Gondoltátok volna 2006-ban,hogy 2014-ben egy "RTL Klub-reklámadós sztori" lesz az utolsó szalmaszálak egyike,melybe veszettül kapaszkodtok és melytől Orbi et urbi 2018-ig bebetonozottnak látszó rendszerének összeomlását várjátok?

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.15. 21:07:33

@rozsé drazsé:

Egyelőre Habony Árpád, Bierbaum és Fickelstein, amikor nem egymás szájába élvezik bele a spermájukat, akkor idebüfögik a mocskos bűzt a magyar közéletbe. (Sokkal jobban járnánk, ha maradnának az orális testnedv-élvezeteknél, amire predesztinálja őket a beállítottságuk).

Szóval hogy ki takarodjon kinekj a retkes picsájába, az egyértelmű, ráadásul Habony Árpiéba és Fickelstein-ébe egy gőzmozdony is beférne, tehát nyugodtan beletakarodhat a KözGépTévé, és az összes, KÖZPÉNZBŐL HAZUDOZÓ, Orbánseggnyaló köcsög.

Többek között Orbán Győző is beférhet, ainek volt pofája egymilliárd "hasznot" bezsebelni, válság idején. Igen, nagyon releváns kérdés, hogy milyen megrendeléseket kapott az OrbánPapa vajon??

És ki a NAGYOBB TOLVAJ:

Orbán Győző, vagy Simon Gábor???

is 2014.06.15. 21:19:02

@Gáborom: "Addig csak a szokásos hisztit érzem arról a sajtószabadságról, ami sosem volt és sosem lesz."

Nyilván. Mindig is eurázsiával voltunk harcban, és őseink is csak úgy érezték magukat jól, ha volt a környéken egy erős FIDESZes potentát, aki élet-halál ura.

Petőfi sosem foglalt nyomdát, Ady nem volt harcos újságíró, Kossuth nem adott ki lapot. Olyan, hogy BBC, az nem létezik, főleg az etikai szabályai csak mendemondák. Újságíró még a közelébe sem került az USAban, hogy elnököt buktasson, újságírók ki tudja mi a faszrt halnak meg tucatjával évente, mert hát minek is tudni azokról a helyekről és eseményekről, ahová ők elmennek, és ahonnan az állami TV-csatornák csak nem tudósítanak.

Nyilván.

profilo 2014.06.15. 21:28:10

@Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van?:

"És ki a NAGYOBB TOLVAJ:

Orbán Győző, vagy Simon Gábor???"

Hát kérem szépen a szar az szar.Még akkor is,ha az egyik csomó kisebb a másiknál.
De azt készséggel elfogadom a szembenálló felek lövészárokharcosaitól,hogy a szerintük kisebb és igazukat jobban bizonyító csomót kiskanállal,szívesen megennék az "ellen" bosszantása céljából.
És teszik is ezt serényen!

Krisz11 2014.06.15. 21:46:50

Ez a 40% adó mondjuk nyilván hazugság. Csak bizonyos sávban 40, alatta jóval kevesebb.
Ettől függetlenül én örülök, ha összeverekedik a FIDESZ az RTL klubbal. Nem kár egyikért se. Remélem mielőtt eltakarodik az RTL még Lázárt meg Semjént kicsinálja.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.06.15. 21:53:55

@profilo: Én azt nem gondoltam volna, hogy elolvasod a posztot, amihez kommentelsz. És nem is olvastad el. :))

HaKohen 2014.06.15. 21:54:59

"Ments meg Uram az Index címlapjától, a saját trolljaimmal magam is elbánok."

(Ismeretlen bárd - vagy bárdolatlan - a XXI. századból.)

kisa 2014.06.15. 22:02:53

Nem tartozik közvetlenül a poszthoz, de ez vajh megért egy említést a kormánytévében?
hvg.hu/itthon/20140615_Magas_nemet_allami_kituntetest_kapott_Nem

Szindbad 2014.06.15. 22:02:53

@Kettes: Hát hogy az effekív adó a sávozás miatt jóval kisebb, nem?

profilo 2014.06.15. 22:08:55

@Kettes:

Én a hozzászólókhoz szoltam hozzá.

:)

És jól gondoltad,tényleg nem olvastam végig.Ugye tudod miért?

:)

Krisz11 2014.06.15. 22:09:29

@Szindbad: Igen. A korrekt azt lenne írni, hogy mittudomén tavaly volt az rtl-nek 2012-ben 29 milliárd árbevétele, és a fokozatos sávok miatt ezzel a bevétellel akkor mondjuk 25% adót kellene fizetni szemben mással, akinek meg mondjuk 18%-at.

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.15. 22:10:54

@kisa:

Ugyan. Amelyik viaszt nem Orbán szarta, az nem viasz, arról kussolni kell, mert kiderülne, hogy csak egy mocskos tolvaj, az egész családjával és szomszédaival együtt.

Szóval ezt Habony Árpi egy vazelines CUPP közben letiltotta a KÖZTÉVÉBŐL.

vajdasagi 2014.06.15. 22:33:27

@Bogyó 2: 2014.06.15. 18:23:07:

Ez teljes mértékben pontos és fontos vélemény volt. Köszönet érte. És minél többen olvassátok is el. Mert ez az esszenciája a mostani helyzetnek.

aritus 2014.06.15. 22:33:58

@Krisz11: A probléma csak annyi, amit mondasz, hogy BEVÉTEL után kell adót fizetni, nem nyereség után.
Már más kommentelők leírták, mi ezzel az új adóval a probléma, olvasd el.
@István Tamasi: @Zedder:
Most már érted?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.06.15. 23:05:55

az index címlap mindig szociológiai tanulmányt hoz :))

Tamás Csacsicska 2014.06.15. 23:12:56

Most majd beindul a média-felügyelet. Két perc késés a műsorban: 100 millió forint büntetés. Ki nem takart arc a háttérben: 500 millió forint. És egy röpke törvényjavaslat besalátázva valami mellék-törvény 459-ik paragrafusába: a büntetést előbb be kell fizetni (inkasszóval lenyúlható), utána lehet pereskedni az "igazságért". Rögtön rend és csend lesz.
.
Egy diktatúra azért diktatúra, hogy hatékony legyen. Az RTL évekkel ezelőtt cseszte el a dolgot, most megszívja a korábbi gerinctelenségét.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.06.15. 23:15:56

@Szindbad: Ja, értem. Nem agyonlőtték, hanem szitává. :-\

@Krisz11: Ja, én számolgassam ki az RTL effektív adókulcsát, hogy megmagyarázhassam, hogy nem is járt olyan rosszul, mintha kétszer olyan rosszul járt volna, miközben a hivatalos állami propaganda a "sajtószabadság=faszhelikopterezés" üzenettel adja el a reklámadót. Ne nézzél már madárnak.

Szindbad 2014.06.15. 23:21:10

@Kettes: Az alsó sávot még át lehet hárítani a hirdetőkre szvsz. Az RTL-ét már nem.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.06.15. 23:39:01

@Szindbad: Szerintem egyszerűbb kivinni az egész reklámtevékenységet egy off-shore cégbe és tőkeágon visszatenni a pénzt.

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.16. 00:14:10

@Kettes:

Bizony, jól mondod,

"sajtószabadság=faszhelikopterezés", pontosan, és mindezt KÖZPÉNZBŐL teszik, KÖZPÉNZBŐL kapja Bayer a pálinkát, KÖZPÉNZBŐL keni Habony Árpád a Vazelint, és KÖZPÉNZBŐL lopja Orbán Győző az EGYMILLIÁRDOT.

Vagyis a mi pénzünket verik el a saját fszukra illetve a nyelésre, Habonytt is beleértve. Nemhiába hagyta ott a csaja, lehet hogy már semmire se áll fel neki, csak Orbánra :)

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.06.16. 00:38:12

@Zedder: '. 1.A reklámbevétel esetén a bevétel mértéke igen közel van a nyereség mértékéhez, hiszen a reklámokat nem a sugárzó TV-k gyártják, hanem külsős reklámcégek. Az adott Tv az idejét adja el. Költsége a külsős legyártó reklámcégnek van.
2. A munkabér adóztatása egész más mint a reklám adóztatása. Miért kellene ugyanazt az adópolitikát alkalmazni a két eltérő dologra?

ijontichy 2014.06.16. 01:33:36

@A megvalósult amerikai ólom..: ad1. Miért kéne nagyvonalúnak lenni, ha egyszer ez kurmány is mindig roppant rigorózus volt, valahányszor a saját pöcse és a csalán viszonya volt terítéken. Olyankor magas cén visítva, mikrométerrel nézték a jogszerűséget. Hát akkor izzadjanak már egy picit, miként nem lesz ez forgalmi típusú adó - akkor is ha csak tízfillér a különbség. Hisz fordított esetben az üveg megrepedne, úgy sikítanának a jogszerűségért.
Vannak emberek akiknek teszünk gesztusokat, vannak akikkel köthetünk kézfogással is szerződést. Aki az elmúlt másfél évtizedben nem tanulta meg, hogy a Fidesz nevű gittegyletnek és kormányának nem teszünk gesztusokat, mert soha nem térül meg, azon elmeorvos már nem segít.

RontoPal 2014.06.16. 06:22:59

@A megvalósult amerikai ólom..: Jézus...
A műsorkészítés pedig szinte csak veszteséget hoz. A kertévék a reklámból tartják el magukat.
Ennyi erővel, ha bármilyen cégnek, amelyiknek valamelyik szolgáltatása/tevékenysége, amelyet amúgy önmagában nem tudna végezni - képzelj el egy csak reklám TV-t! - eladhatón, a nagyon "nyereséges" tevékenységét jól meg lehetne adóztatni?:-)

Teljesen elkommunistásodtak ebben az országban egy csomóan, élükön a "polgári" kormánnyal...

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2014.06.16. 06:28:49

@Krisz11: Ha ezzel jössz, miénem te számolod ki?

Zedder 2014.06.16. 07:06:20

@RontoPal: ugyanmár, narancskomcsiknál alap, hogy ahol pénz van, azt le kell nyúlni, el kell lopni, havernak kijátszani, államosítani, stb. Dolgozni, értéket teremteni büdös, lopni könnyű. Alap, ne keress rá bővebb magyarázatot.:(

Csak azt nem értem, hogy mi a faszért kellett rendszertváltani 25 éve, ha a fél ország ezeknek csápol.

Zedder 2014.06.16. 07:07:20

@A megvalósult amerikai ólom..: butuska, akkora ökörséget írtál, hogy erre inkább nem is reagálok...

midnight coder 2014.06.16. 07:17:02

@Zedder: Jó elvtárs, te elhiszed hogy 25 éve mi rendszert váltottunk ? Lószart mama. A cuculizmus ment csődbe. És nem mi váltottunk, hanem Moszkva. Mi csak a kísérleti nyuszi voltunk, hogy át lehet-e menteni a hatalmat. A jóelvtársak már 86 végén elkezdték ezt, lásd spontán privazizáció. Azok a jóelvtársak egyébként, akiknek aztán a szocializmust visszasíró exmunkásőr kisnyugdíjas élete végéig a törzsszavazója maradt...

És igen, át lehetett. Más kérdés, hogy a gyakorlatban aztán ez sehol nem ment ennyire jól. A jóelvtársak pedig az összelopott vagyonkából sajtót vettek. Akkoriban a horgászújság kivételével minden a ballibbantak kezében volt. És akkor valahogy senki nem nyafogott hogy oda a sajtószabadság - pedig akkoriban az átlagpolgárnak nem volt netje sem.

Zedder 2014.06.16. 07:22:49

@midnight coder: félrebeszélsz.

Téged nem zavar az, hogy egy önmagát jobboldali-konzervatívnak nevező (hazudó) kormány nem tiszteli a magántulajdont? Hogy nem képesek kiszámítható jogi környezetet biztosítani? Hogy semmibe veszik a saját maguk által hozott törvényeket is?

A szabadságjogokat már meg sem merem említeni, mert az a hozzád hasonlók számára már "liberális diktatúra" (sic!)

Virág et. 2014.06.16. 07:57:06

@midnight coder: Két ponton "tévedsz" csak.

1. Azok a "jóelvtársak" ott ülnek vastagon a fideszben is. Sőt, többségében a fideszben ülnek ott és nem a "ballibbantaknál". Vedd szépen számba a parlamenti képviselőket, pártfunkcikat és győződj meg róla magad.

2. "Akkoriban" alakult az összes jobboldali média: HírTV, Echo TV, Magyar Hírlap jobbra tolódása, Heti Válasz stb. A teljes jobboldali média "akkoriban" állt fel, ellenzékből. És nem azért, mert olyan okosak jobboldalon, hanem mert baloldalon nem azzal voltak elfoglalva, hogy korlátozzák őket minden lépésben. Ehhez képest 2010 óta a médiahatóság 3 éves (sikertelen) harcot folytatott a Klubrádió ellen: a cél a bezárása volt, nyilvánvalóan. Aztán jött a "minden bloggernek regisztrálnia kell magát", ami megint csak azért nem lett benne a végső változatban, mert Kuala Lumpurtól Grönlandig mindenki tiltakozott ellene. Nem a fiúkon múlott, finoman szólva. Ehhez társítsd szépen az origo bevételét, a tv2 felvásárlását (közpénzből, mivel a felvásárlók abból lettek gazdagok, hogy közpénzes megrendeléseket kaptak) és most az rtl-re kiélezett reklámadót.

Hogy értsd: egy olyan adót hoztak, amelynek a legmagasabb, elviselhetetlen (40%-os) kulcsa csupán egy piaci szereplőre vonatkozik. Ez olyan, mintha a szocik csak a HírTV-t különadóztatták volna vagy a Magyar Nemzetet. Nem tettek ilyet. És nem, nem mindegy, hogy 1%, 10% vagy 40%.

Virág et. 2014.06.16. 08:04:02

Bayer meg zsoldos. Pénzért bármit és annak az ellenkezőjét is leírja, ebből él, mint Kiszel Tünde a bulvárcikkekből. Pontosan tudja és érti ő, hogy mi a baj ezzel a reklámadóval: hogy lényegében egy piaci szereplőt akarnak vele tönkre tenni. Azt is tudja, hogy miért, már sokszor eljátszották ugyanezt a forgatókönyvet. Ha nem tudják az egész piacot egy lépésben bekebelezni, akkor csak bevásárolják magukat és jogszabállyal kiiktatják a konkurenciát. Ezt csinálták a szerencsejáték-piacon, a trafikokkal és most ezt csinálják a médiában is.

A retardáltak meg még mindig 1986-ban vannak, vagy 2006-ban. Akkor is ott lesznek, amikor ezek már mindent elloptak, amit csak lehet. A szocik 10-20%-os lenyúlásai a sarkon nincsenek ezekhez képest. Egész szektorokat falnak fel, ilyenre példa itt még nem volt.

midnight coder 2014.06.16. 08:04:24

@Zedder: Mikor volt itt átlátható jogi környezet ? Amikor a jóelvtársak szétlopták az állami vagyont ? Amikor lazán eltűnt az orosz államadósság ? Amikor ide-oda szállítgatta az országban a vasúti kocsikat az olajmaffia ? Amikor a MÁV tehervagonjainak nagy részét eladták ócskavasnak ? Amikor Fletó elvtárs duplájára emelte a minimálbér utáni TB-t, és adóellenőrzéssel fenyegette azokat akik nem fizetik önként és dalolva ?

A szabadságjogokat ne is emlegesd, a szemkilövőktől a haveri kutyáig.

RontoPal 2014.06.16. 08:08:37

@Virág et.: A földet nem szabad kifelejteni!

midnight coder 2014.06.16. 08:09:24

@Virág et.: 1. Ezt 100x is elismételgethetitek, de attól nem lesz igaz.
Valóban ott ülnek ott is, de az MSZP 100%-ban reformkomcsikból áll. Mert hogy ugye úgy jött létre, hogy az MSZMP-ből kiszálltak a baloldaliak, és maradtak azok akiket az eszméből csak a zsákmányszerzés érdekelt. Akik pedig azóta csatlakoztak, pontosan tudták hogy mihez csatlakoznak.
2. A hírTV 2003-ban alakult. Az Echo 2005-ös. Ezek a dolgok pedig az első Horn kormány előtt zajlottak.

Borenbukk 2014.06.16. 08:10:39

@midnight coder: Ne tekeregj! Kiszamithatorol volt szo, vagyis hogy holnap nem valtozik meg gyokeresen, mert valakinek eppen jol jonne. Atlathato mar nagyon regen nincs. Valami hozzaertoknek nullarol kezdve ujra kene alkotni pusztan csak azert, hogy onmagaval konzisztens legyen.

Virág et. 2014.06.16. 08:15:26

@RontoPal: A teljesség igénye nélkül írtam. Nyilván van még ezer példa.

@midnight coder: 1. Csak számold össze a jobboldali és baloldali élpolitikusokat. A mondás, hogy akik utólag jöttek, azok tudták, hogy mihez csatlakoznak fordítva is igaz. Akik korábbi fiatal liberálisként bevették az olyan arcokat, mint Martonyi vagy Pozsgai (a teljesség igénye nélkül), azok pontosan tudták, hogy kikhez adják a nevüket.

2. Horn Gyula egyszer volt kormányfő, 94-98-ig, előtte csak a külügyi tárcát vitte a komcsiknál. Azelőtt meg jobboldali kormány volt, olyan emberekkel, akik most mind a fideszben ülnek (MDNP megvan?), ha még élnek nyilván. És igen, 2003 és 2005 az elmúltnyócév alatt volt, a szörnyűséges böszme uralma alatt, a liberáldiktatúra legsötétebb éveiben.
Mit is szeretnél mondani?

BénaBéni 2014.06.16. 08:34:44

Ha (bármelyik) ha hatalomnak pénz kell, azt beszedi.
Kívülről meg lehet számolni, ideologizálni, ajvékolni, dicsérni.

Virág et. 2014.06.16. 08:40:55

@BénaBéni: Ez nem a pénzbeszedésről szól. Az a pár milliárd, ami innen bejön, az 10%-a sincs annak, ami teljesen feleslegesen kimegy a köztévére. És akkor még nem is stadionoztunk...

Kívülről "ajvékolás" meg csak szerinted eredménytelen. A Bokros-csomag felét kívülről, az akkor még funkcionáló AB előtt herélték ki. Az is pénzt akart beszedni. A szociális népszavazás megvan? Az mire irányult, ha nem pénzbevételre? És mi lett a sorsa?

Persze akkor még nem volt NER és lehetett ilyen kérdésben népszavazást tartani. Az akkor még működő AB szerint. A ma nem működő, kiherélt, szolgálati audi-sofőr-nulla munka- nagy lóvé kádertemető AB-t már meg sem lehet kérdezni.

Netuddki. 2014.06.16. 08:52:06

@BénaBéni: Beszedi? Hol élsz te B+? Ha beszedné a magyar állam az összes adót akkor belefulladnának a pénzbe, miközben az ország fél év alatt csődbe menne.

toportyánzsóti 2014.06.16. 09:14:29

Putinpincsi seggtörlője nekiment a tőlük nagyobbnak,szép baleset amikor az elefánt hátán bliccelők azt hiszik ők az elefánt irányítői.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.16. 09:44:13

a bayer gif nagyon találó, és kifejező. :D

Fejesrob 2014.06.16. 09:53:43

@Virág et.: Összefoglalva téged:

1. Az MSZP-ben nem komcsik ülnek, mert azok átmentek a fideszbe.

2. Az MSZP-ben összesen 20%-át lopták el, annak amit a fideszben elloptak.

Te egészen biztosan MSZP-s vagy.

Hannibal ante portas 2014.06.16. 10:02:15

Így megy ez. Valaki megír valahol egy idióta újságcikket, erre valaki megír valahol egy idióta, könnyfacsaró blogot a sajtó és egyéb szabadságok vesztéről - meghalt Mátyás, oda az igazság! - amire sok-sok idióta komment érkezik. Közben meg az élet elmegy mellettünk, s az igazán fontos dolgokra oda sem figyelünk.
237 darab okunk van szexelni

velvet.hu/szex/2014/06/15/237_okunk_van_szexelni/

Örüljünk, Vincent!

István Tamasi 2014.06.16. 10:17:57

@aritus:
Én pontosan ugyanazt mondtam csak "bevétel" helyett a "forgalom" szót használtam és a kettő ugyanazt a tartalmat fedi. Az ÁFA rövidítésben is a középső szó a "FORGALOM".
Most már érted?

István Tamasi 2014.06.16. 10:21:09

@Krisz11:
Sajnos nem hazugság. Ez a média adó - ami ugyebár szintán forgalmi adó, mint az ÁFA - különböző adókulcsokat /más szóval adómérték vagy %/ tartalmaz, mint az ÁFA.

ijontichy 2014.06.16. 10:24:54

@midnight coder: Hol az Ügynöktörvény? Mo 2/3-os hőseinek valahogy pont erre nem jutott ideje a nagy antikommunista ordibálás közepette. Muhaha.

RontoPal 2014.06.16. 10:40:00

@ijontichy: Arról Kövér elvtárs világosan megmondta, hogy csak amolyan értelmiségi izé...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.06.16. 10:56:16

Ez nem bosszú, az RTL Klub csak próbál megfelelni a Fidesz elvárásainak. Katasztrófahíradóból közéleti híradót csinálnak, a végén még Rogánt is meghívják a Való Világba, hogy legyen elegendő médiaszereplése.

csak egy néző 2014.06.16. 11:02:29

Behubesza!!

Habzó szájjal és "bayeros" stílusban "De akkor a sok baromnak ujjongania kellene a reklámadó miatt". Hazudva, ahogy tőle már megszokhattuk "Kilóra megvették őket az előző kormányok az adóztatás hiányával"
fröcsög a magyar hirlapban ez a "nyikhaj, senkiházi, jöttment" firkász, ahogy a bajuszos haverja jellemezte Zsótit és kollegáit arról, hogy zsidók pénzelik az RTL-t és, hogy ezek a reklámok mindent elárasztanak a "kereskedelmi" tv-kben.
Közben a mai magyar hírlapban ahol megjelennek e veretes bayeri sorok a cikke elején és végén is "elkapcsolhatatlanul" megy a reklám kisfilm + a statikus reklámok
www.magyarhirlap.hu/menetszel

Párttársa Stefka elvtárs is megemlékezik az 56-os mártírokról, biza az ő megemlékezésének előtt és után is ott pereg a reklám filmecske, hogy emlékeztessen minket, hogy Toyotát, Peugeot, kell vennünk, vagy önkéntesen részt vehetünk az asztma kutatásban.
www.magyarhirlap.hu/menetszel

szürkefarkas 2014.06.16. 13:17:43

@Fejesrob: hallottál a tv2 adómentesítéséről külön neki hozott törvénnyel,milyen buta egy barmok vagytok ,ilyenek miatt kapjuk ezt a pofánkba,ird még hogy Gyurcsány meg kun béla meg elmútnyocév és megnyugodva vehetet kézbe......

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.06.16. 13:54:42

ebben az országban az emberek egy része számára sajtószabadság = a nyergessimicska adózzon kevesebbet.

@midnight coder:

értem. tehát ma kiszámtható = bayerbencsik ír egy cikket a sajtószabadság védelmében, mire egy teljesen független képviselő benyújt egy lex simicskát.

és bakker, ténlyleg kiszámítható. ahogyan az is, hogy a hozzád hasonló rezsimszolga rohan megvédeni a part személyre szabott törvényét.

labrabbit 2014.06.16. 13:58:56

@benabela
'Ha (bármelyik) ha hatalomnak pénz kell, azt beszedi'

Ezért tart az ország oda, ahova. Mert a tobbség szerint ez így ok. Innentol az egyéni ambíciók már csak arról szólnak, hogy lehet egy kis hatalmat szerezni valaki folott. És elszedni tole amije van.

Igazságosan.

aritus 2014.06.16. 14:46:04

@István Tamasi: én eddig is értettem, akinek írtam a kommentemet az nem értette.

Apeiron (törölt) 2014.06.16. 19:25:31

I am Jack's... complete lack of surprise.

Apeiron (törölt) 2014.06.16. 19:28:15

Sokkal rosszabb lenne, ha képesek lennének az RTL-t a piacon megverni. A félelmetes tehetségtelenség ...