Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Heller Ágnes esete a Nomenklatúrával

2013.11.22. 20:31 | jotunder | 250 komment

   A szovjet uralkodó osztály, a Nomenklatúra számára a párt, az állam és a család szinonima volt. Fogalmuk sem volt a Szovjetunió polgárainak mindennapjairól, az áruházak üres polcairól, a hideg szélről, amely befújt a rosszul épített lakótelepi házak lakásaiba, a nyers és brutális elnyomásról, a pszichiátriai osztályokba küldött ellenzékiekről. A Nomenklatúra nem értette, miért tartják országukat a Gonosz Birodalmának.

  Magyarországon is voltak komócsinok, voltak a pártállammal összeforrt családok, de itt Faust és Mefisztó néha személyiséget cserélt, és nem volt világos, ki kit ver át: Kádár a népet, vagy a nép Kádárt. Nem hitt senki sem abban, amiben ép eszű ember 1956 után nem hihetett, de meglehetősen sokan hittek abban, amiben hinni kellett, hogy az ember ne veszítse el az ép eszét.

  Az új magyar nomenklatúra mögött nem állnak ideiglenesen hazánkban állomásozók, munkásőrök, háromperakárhányak. Egy tizedestört áll mögöttük, egy nulla és sok hatos. A képlet mégis ugyanaz: az uralkodó osztály nem ért semmit. Mi a baja a nyugatiaknak velünk, a mi édes Magyarországunkkal? Mert édes Magyarország, az mi vagyunk, a család és annak feje. A mi államunk, a mi pártunk, a mi családunk.

  Skrabski Fruzsina a magyar nomenklatúra tipikus tagja. A magyar Leni Riefenstahlnak is nevezhetnénk, ha Leni Riefenstahl nem lett volna fájdalmasan tehetséges, Skrabski Fruzsina pedig alig felfoghatóan tehetségtelen. Heller Ágnes is lehetett volna talán valamilyen nomenklatúra tagja, valamikor egy volt az útja az Egy Párttal és a szovjetarcúnak álmodott Néppel. Kegyetlen korszakokban élt, és volt pár szörnyű gondolata. Igen, volt pár szörnyű éve, nem egy, nem kettő, de azért nem is harminc. A kommunista rezsim Heller Ágnes ellenségévé vált, vagy tán fordítva, történhetett volna másképp, de nem történt. Heller Ágnesből nem lett Skrabski Fruzsina, és nem lett Ancsel Éva sem. 

 Annak, hogy Skrabski Fruzsina miket hord össze Hellerről, nincs tanulsága. A mandiner népszerű lelkylolája sokkal butább annál, hogy érdemes lenne elgondolkozni a mondatain. A szovjet nomenklaturista inkább idióta, mint cinikus arckifejezésével vádolja Hellert hazugsággal, mert Heller valahol elmondta azt, amit mi itt minden áldott nap leírunk. Ennek nincs tanulsága, ez csak egy kép, ami jellemző a mai Magyarországra. Ő a Heller Ágnes, és nincs olyan, hogy Skrabski Fruzsina. 

 Heller Ágnes 84 éves. Én is emlékszem egy nyolcvannégy éves zsidó öregasszonyra, aki tudott kemény dolgokat mondani. A nagyanyám volt. Négy elemi, három polgári, nulla Kierkegaard. Én kísértetek között nőttem fel. Nagyanyám még ismerte őket akkor, amikor még nem szálltak el füstként az égbe.  Ezt mi nem értjük, és nem is kell megértenünk. Az ő igazságuk nem abszolút, és igen, néha talán nem is igazság. Vannak olyan dolgok, amelyek számukra léteznek, számomra nem. Máshogy látom a világot, mint Nagyi látta, és máshogy, mint Heller Ágnes. És ez így természetes. Igen, én is azt mondom néha magamban, hogy ezt nem kellett volna, drága Heller Ágnes, jézusmáriaszentlélek, már megint mi lesz ebből.

 Most nem. Most azt érzem, hogy Heller Ágnes a nevemben beszélt a svéd emberekhez, és ezért az uralkodó osztály egyik tagja megtámadta. Egy olyan uralkodó osztály tagja, amelyik már nem vitethet el a Gulágra, de még kirúgathat az állásodból, akik előtt nem vonulnak fel a katonák az interkontinentális ballisztikus rakétákkal, csak a nénik a butuska plakátjaikkal és a CBA-s buszok. Heller Ágnes holnapra elfelejti lelkylolát. 

 Mindazonáltal nagyon sok ember a skrabskik miatt megy el ebből az országból. Tehetséges emberek. Nem a távozók többsége, de azért többen, mint amennyit üvöltés nélkül elviselhetne ez az ország. Sok ember számára vált elviselhetetlenné az, hogy ezek a tehetségtelen senkik kapják meg a lehetőséget a tehetséges fiatalok helyett, hogy ezek a mi hazánk arcai, hogy ez az ország már csak róluk szólhat. Mindegy, hogy maffiának vagy diktatúrának nevezik a rezsimet, mindegy, hogy mik a jelzők. Teljesen mindegy azoknak, akiknek nincs egy olyan életük, ami alámeríthető és kibekkelhető. 

Remélem maradnak olyanok is, akik ezt nem felejtik el.

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr815649751

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: December ötödike utolsó partizánjairól 2013.12.06. 12:31:50

Kilenc éve, te jó ég, kilenc éve történt. A rendszerváltás utáni időszak talán legsúlyosabb mélypontjaként, jól kiszámított politikai nyerészkedés és máig vérlázító bendősoviniszta hangulatkeltés hatására a nemzet egyik fele a másik fele ellen szavaz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zooltek 2013.11.24. 13:56:49

@zooltek: "Már csak abban reménykedem, hogy bizonyos emberkéknek frissen és kipihenten is döcögős lesz értelmezniük, és nem fogják a hülyeségeikkel széttrollkodni a kommenteket. "

És lőn. A Vincent galéria aktuális kiállításának következő képe: Az ördög. Én festettem.

a 17 éves Parker Schnabel 2013.11.24. 14:39:13

Végülis egy gyilkosság még nem simán belefér, ha az a gyilkos éppen nem akárki.

www.blikk.hu/blikk_aktualis/tanarseged-lett-adam-22-gyilkosa-2223009

... a lényeg, hogy nem akárki.

aritus 2013.11.24. 15:07:28

@kheiron: "ez meg nem fért bele a "mindig kiegyensúlyozott és vidám kommunista embertípus" képébe." (idézet tőled)

Hoffmann Rózsira gondolsz, mint ifjú kommunistára, aki nem tűrheti a fanyalgókat, csak mosolygós arcokat akar látni?
"Az volna a kívánatos, hogy legalábbis a közmédiumok olyan pedagógusképet sugározzanak, amely meghatározó, amely többségi, amely azokat a pedagógusokat mutatja be, akik értékeket közvetítenek, amelyek a jó célokat szolgálják és nem mindig az ellentmondó, a kritizáló és éppen a fanyalgó arcát mutatják be annak a pár száz pedagógusnak, akik mindig voltak, vannak és lesznek.”
atlatszooktatas.blog.hu/2013/11/17/kisvakond_es_a_mediatudatossag

RontoPal 2013.11.24. 16:11:28

@a 17 éves Parker Schnabel: Én ugyan nem tudom, ki fia, borja Cs., de itt gondatlanságból elkövetett emberölés jöhet szóba, az pedig 1-5 évvel büntethető ((4) Aki az emberölést gondatlanságból követi el, vétség miatt egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.), és Cs. éppen a közepet kapta.

a 17 éves Parker Schnabel 2013.11.24. 16:43:20

@RontoPal:
Hát, szerintem az a felnőtt ember, aki a 10 méter magasban korlátba kapaszkodó fiúnak lefejti az ujjait a korlátról és a mélybe löki, ahol az meghal,

az csak akkor gondatlan, ha szellemileg sérült.
Ha nincs belátó képessége birtokában.

Az ilyen retardált nehezen lehet egyetemista, senem lehet tanársegéd, úgyhogy én ezt a lehetőséget kizárnám.

Vagy nézzük azt, hogy egy retardált gondatlan emberölő hogyan taníthat fiatalokat egy egyetemen ?

Asszem a tanárok épp most írják a portfoliójukat, hogy a fideszesek megválogassák őket.

Ez meg ...?

RontoPal 2013.11.24. 16:51:14

@a 17 éves Parker Schnabel: Nem az egyed személyiségét vitatom, hanem a büntetőjogi tényállást mutattam meg. Azt ki lehet zárni, hogy meg akarta ölni - ez a nem gondatlan=szándékos - a sértettet.

a 17 éves Parker Schnabel 2013.11.24. 16:56:42

@RontoPal: Szóval ki lehet zárni, hogy meg akarta ölni ?

És miért zárod ki ? ... Lehet, hogy még könyörgött is a fiú az életéért.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.24. 17:22:30

@a 17 éves Parker Schnabel: Rengeteg tanu volt. Sot, volt egy video is az esetrol. Nem arrol volt szo, hogy a vadlott lelokte a melybe az aldozatot, hanem arrol, hogy arra akarta kenyszeriteni, hogy induljon el visszafele a korlat masik oldalan. Mivel az aldozat reszeg volt, es kabitoszeres befolyasoltsag alatt is allt, elveszitette az egyensulyat es lezuhant. Fel sem merult a szandekossag. A gondatlansagot megitelhetik.

Nagyon hires kanadai eset volt, amikor egy professzor kovel szetverte a felesege fejet. A no nem halt meg. A profot ket evre iteltek, de nem kellett bortonbe vonulnia. Az egyetemnek kinos volt az ugy, de nem igazan lehetett elbocsatani, megegyeztek vele, hogy nyugdijba megy.
Amikor hatvaneves lett, azt hiszem hazi orizetben volt, es harom fields medalos koszontotte egy cikkben a szuletesnapjan.

a 17 éves Parker Schnabel 2013.11.24. 17:33:15

@jotunder: De miért kényszerít egy korlátba kapaszkodó embert bármire ?

És hogy lehet tanár, aki a halálba kényszerít egy diákot ?

RontoPal 2013.11.24. 17:48:08

@a 17 éves Parker Schnabel:
"Szóval ki lehet zárni, hogy meg akarta ölni ?"

El vagy tévedve egy kissé, a büntetőeljárásban nem kizárni kell egy terhelő körülményt, hanem bizonyítani. Szerencsére és egyelőre.

a 17 éves Parker Schnabel 2013.11.24. 18:00:49

@RontoPal: Te mondtad, hogy ki lehet zárni, hogy meg akarta ölni.

MIért nem írtad inkább azt, hogy nem tudták bizonyítani, hogy a gyilkos tudta, hogy kapaszkodó embert nem feszítünk le a korlátról, vagy hogy a 10 méter, az magas a túléléshez.

Rá kellett volní írni a korlátra.

Ubul DrUbulszky 2013.11.24. 18:14:36

Én ugyan nem adtam felhatalmazást Heller Áginak, hogy a magyar népet képviselje. Azt igaza sem sok volt.Hisztéria a köbön. Meg ,hogy állunk a Filozófiai Intézet millióival kedves Ágnes asszony? Meg ki írta az a levelet 56 után anno? Jah a Hermann Pityu. Aha. Ági néni sem az arisztotelészi etikát proponálja...?)))))Amúgy Leni R. zseni volt, nem keverném ide....Na jó, ő is lepaktált a diktatúrával .....Oszt ki nem..Heller is kiment tanítani...Cirkusz ez kézcsókom.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.24. 18:42:09

@a 17 éves Parker Schnabel: nincs ellene jogeros itelet. o tagadja, hogy halalba kenyszeritett volna barkit is. ezt egyebkent nem is allitja senki. ha az aldozat nem lett volna reszeg, valoszinuleg nem zuhan le. nem vadoljak szandekos emberolessel, sot, testi sertes kiserletevel sem. a gondatlansag valoszinuleg megall, elsofokon legalabbis ez volt. kozalkalmazott szerintem nem lehet egy ideig, ha jogerosen elitelik.

a 17 éves Parker Schnabel 2013.11.24. 19:01:10

@jotunder: Szóval amit olvastam, hogy lefeszegette a kezeit a korlátról, mire a fiú leesett, az nem is történt meg ?
Megkérte, hogy menjen másfele, és ettől esett le ?

legeslegujabbkor 2013.11.24. 19:14:44

@jotunder: Szerinted, ha valakinek lefeszegetik a kapaszkodó kezét, az nem zuhan le?
Ha pedig a feszegető nem látta be, hogy mi lehet a tette következménye, akkor ő is erősen befolyásolt állapotban lehetett.

fradra 2013.11.24. 19:28:34

@jotunder: "Skrabski tökéletesen reprezentálja az új nomenklatúrát, ami persze veszélytelenebb a réginél, de nem kevésbé undorító."

Tisztelettel kérdezem: miért is veszélytelenebb? A régi nomenklatúra olyan volt, amilyen, vagyis sokféle. Voltak benne jobb sorsra érdemes és hitvány emberek, de mindegyik joggal mondhatta (volna, ha kérdőre vonják őket), hogy azért vannak a helyükön, mert a megszálló hatalom által az országra kényszerített rezsimnek kell egy nomenklatúra, és ha ők nem játsszák el ezt a szerepet, akkor mások tennék, akik talán rosszabbak lennének. (Legalább Bethlen Gábor óta ismerős helyzete ez a magyar történelemnek.) A lényeg, hogy kényszerpályán volt az ország, és vele a nomenklatúra is.
A Skrabski-féle nomenklatúra esetében szó sincs kényszerpályáról. Ezek lelkiismeretlen gazemberek, akik kiszolgálnak egy klikket, mely az 1990-2010 közötti berendezkedés sajnálatos hibáiból adódóan teljhatalomra tett szert, és azt a saját népe leigázására és kirablására használja. (Megengedem: nem feltétlenül gazember mind, vannak köztük szimplán ostobák is, talán Skrabski is az utóbbi csoportba tartozik. De a veszélyesség mértékét ez nem érinti.)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.24. 20:16:27

@fradra: vannak felületes emlékeim a régi nomenklatúráról (a magyarról persze). azért azok nem skrabskifruzsinák voltak. ő csak borzasztóan buta, tehetségtelen, és egy kicsit hazudós. szerintem a legtöbb kárt azzal okozta, hogy fontos dolgokról ő csinálta meg "a" filmet teljesen elfogadhatatlan minőségben. ennél több kárt ő nem okozott.

fradra 2013.11.24. 20:24:33

@jotunder: Skrabski kártékonysága (veszélyessége) az olyan drogokéhoz fogható, amivel a gyerekeit szexrabszolgaként használó családfő eteti a lányait (esetleg a fiait), hogy ne lázadozzanak az abúzus ellen. És él ebben az országban legalább két és fél-hárommillió, 18 év feletti gyerek.

incze 2013.11.24. 22:27:54

@jotunder: www.washingtonpost.com/blogs/she-the-people/wp/2013/11/24/silenced-shame-hungarian-women-remember-wartime-rapes/

egyetértek, de ez azért elég nagy baj, gyakori a viszolyogtató lubickolást a borzalomban, hogy puszán bornírt, együgyű tanulságokat lehessen levonni. a heroina a fenti cikkben is adja magát, pl. 800 ezerre teszi a szovjet katonák által megerőszakolt nők számát, ami lehetetlenül soknak hangzik.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.24. 23:04:07

@incze: A valós adat valószínűleg százezer felett van. A németek azt állítják, hogy kétszázezer ún. "orosz baba" született, kb. kétszázezer nő belehalt az erőszakba, vagy öngyilkos lett, és kétmillióra becsülik a megerőszakoltak számát. A németek háború utáni civil vesztesége, jóval millió felett lehetett. Magyarország más nagyságrend, de az, hogy tömeges nemi erőszak folyt, az egészen biztos. Nagyon nehéz ezt megbecsülni, hiszen nagyon kevés regisztrált eset van, de azért vannak adatok, amelyekből következtetéseket lehet levonni. Ez az egész olyan, mintha a Holokausztról a Tornóczky Anita a Kiszel Tündével készítene dokumentumfilmet.

incze 2013.11.25. 02:12:23

@jotunder: ami adatokat én láttam, az mind nagyjából ennek a variációja:

en.wikipedia.org/wiki/Soviet_war_crimes#Hungary

a pláza-történészség legbiztosabb jele, hogy számszerűen egy nagyságrenddel föltornássza a diabolikus ellenség borzalmait.

még azt is megkockáztatotm, hogy ez a 800 ezer úgy jött ki, hogy működnek benne a belső mutatók az otthonos nagyságrendekkel, a 200K csak átlagfizetés, 800K meg már jó magas.

csajpop 2013.11.25. 09:30:14

Heller Ágnes a nomenklatúra tipikus tagja. A magyar Rosa Luxemburgnak is nevezhetnénk, ha Lukács György nem csinált volna meg minden disznóságot, amit meg kellett, és lehetett, így Hellernek és a többi unokának nem nagyon maradt semmi szétrombolható. Heller Ágnes úgy a nomenklatúra tagja, hogy közben sikerült fentartania a függetlenség látszatát. Soha nem volt egy volt az útja az Egy Párttal és a szovjetarcúnak álmodott Néppel, mert ő hithű marxista, az is volt, még 1956 után is. Kegyetlen korszakokban élt, és zömmel szörnyű gondolatai voltak. Igen, volt pár jó éve, nem egy, nem kettő, de azért nem is harminc.

Toma01 2013.11.25. 09:34:22

Látom, megy ezerrel Heller Ágnes mosdatása. Nem észérvek alapján, hanem rutinból.
Csak nyaljátok fényesre ennek a hazug "filozófusnak" a seggét!

De látjátok, ezért lesz igaza B.Zs.-nak, amikor rólatok ír ;)

Wolff 2013.11.25. 09:42:24

@csajpop: Ezért érdemes volt regisztrálni, gratulálunk!

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.25. 09:53:47

@Wolff: szegény HÁ, most biztosan nagyon szomorú... :)))

Toma01 2013.11.25. 10:03:26

A cikkíró, nevét nem felvállaló alak törölte előbbi hozzászólásomat, de megismétlem: (ennyit a kurva nagy liberalizmusról és pont a Heller által emlegetett véleményszabadságról) Ez vicc kérem!! Ez az igazán abszurd!

Megy Heller Á. mosdatása ezerrel. Nem észérvek alapján, hanem pusztán rutinból.
Csak nyaljátok fényesre a hazug "filozófusnak", Heller Ágnesnek a seggét! (Igaz, én a többi filozófus helyében elhatárolódnék.)

Végül csak igaz, amit B.Zs. ír rólatok ;)

csajpop 2013.11.25. 10:09:33

@Wolff: nem fogom kompromittálni a normális nikkemet azzal, hogy a vincentre írok vele, bocs. Egyébként a nikk régi, csak nem használtam.

Wolff 2013.11.25. 12:48:48

Azt hiszem mégis inkább ide illik:
www.youtube.com/watch?v=DJoImsYiLls&feature=youtu.be

A rezsim Fruszinánál egy kicsit kevésbé buta szolgái a karikatúra-liberálisok és liberalizmus elleni kereszteshadjáratot a rockszínpadokig juttatták, avagy a KIM-HV-EP-X-faktor tengely ismét lecsap. Csak úgy árad belőlük a tehetség, sőt, a zsenialitás. :)

Bell & Sebastian 2013.11.25. 13:45:34

Ezt a posztot (egyelőre) beszámítom Jótündének penitenciaként az elkövetett bűneiért. Mivel most -teljesen meglepő módon- maradéktalanul egyetértünk.

(Ezért most azon gondolkozom, hol itt a csapda, mit nem vettem észre?)

HaKohen 2013.11.25. 13:50:19

@Ubul DrUbulszky:

Ó, a drága jó Ági. Meg a Pityu. Biztos együtt őriztetek gyisznót a mezőn anno.

Ez a fajta leágizás, lepityuzás (a nevek korlátlanul behelyettesíthetők!) számomra mindig a szélsőjobb (bocsi: radikális) trollok tünete. Na jó, nem csak az övéké.

Mögötte számomra elég nyilvánvalóan az A. Adler (tudod, S. Freud önállósult tanítványa) által MIKO-nak (Minderwertigkeitsgefühlkomplex) nevezett csekélyebbértékűségi komplexus bújik meg. Ugyanis hogy ha tízszeresére fújjátok föl az agyatokat, akkor is csak a leágizottak és lepityuzottak körömpiszokjának méretét éritek el. (Bocs a képzavarért.)

Mint az itt HÁ-t állításotoxerint fényezők is valójában sok témában másként vélekednek, mint HÁ., azért tudják, hogy mi mindent tud.

Lukács egyik korai és legjellemtelenebbnek bizonyult tanítványa: Szigeti József háromszor is megtagadta mesterét, mire a kakas kukorékolt. Azt azért még az ellenségei sem tagadták, hogy hiperművelt, nagy tudású filozófus. Dehát azért csak szapoljuk a Lukács-tanítvánaokat.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.25. 13:56:12

@Wolff:
Jogom van

Az Unió azt mondja, hogy jogom van,
Az ENSZ azt mondja, hogy jogom van,
Az ügyvédem azt mondja, jogom van,
A nőm is azt mondja, hogy jogom van.

Az emberi törvényt itt én szabom
Szabadon élek. Így akarom.
Mindennek mértéke én vagyok
S a Facebookon a haverok

Refr.:
Jogom van, jogom van, jogom van,
Jogom van, jogom van, jogom van.

Kijár nekem a boldogság
Hulljon ölembe a gazdagság
Kötelességem... Na olyan nincs
Nemzetiségem csak talált kincs

Adjatok munkát és kenyeret
Hanem ágyúval lövök verebet
Kant egy utolsó fasiszta
Nem leszek kozmikus statiszta

Refr.:
Jogom van, jogom van, jogom van,
Jogom van, jogom van, jogom van.

Az ágyadba feküdni jogom van
Az agyadba túrni is jogom van
A bőrödbe bújni is jogom van
A nevedben szólni is jogom van

Az arcodba tolom, hogy jogom van
Az arcodba tolom, mert jogom van,
Az arcodba tolom, hogy jogom van
Az arcodba tolom, mert jogom van

Refr.:
Jogom van, jogom van, jogom van,
Jogom van, jogom van, jogom van.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.25. 13:59:06

@Wolff: megadja most nem jatszik. o allitolag jol gitarozik. otthon meghallgatom, ezen a gepen nincs hangszoro, vagy en nem tudom, hogy kell bekapcsolni.

HaKohen 2013.11.25. 14:19:41

@Ubul DrUbulszky:

És még: ugyan tényszerűen bebizonyosodott, mivel minden eljárást mexüntettek HÁ ellen, hogy a milliós sajátzsebre játszás csak egy koncepció része - azért te még mindig nyomatod.

Persze, dr. Goebbels óta tudjuk, hogy minél többször ismételjük a propagandahazugságokat, annál nagyobb az esélye, hogy elhiszik.

HaKohen 2013.11.25. 14:24:26

@jotunder:

Erre mondják, hogy a suszter maradjon a kaptafájánál? (Pl. a zeneszerző Stumpf András.) De lehet, hogy én vagyok végtelenül merev.

Viszont sose hallgass jobbat, mint Gabrilo gitározását.

HaKohen 2013.11.25. 14:30:29

@Toma01: @csajpop:

Ti már korábban beiratkoztatok a funkcionális analfabéták köztudomásúan nagy létszámú klubjába? Vagy csak most?

Az @Ubul DrUbulszky:-nak írt fenti kommentemet nektek is ajánlom, tisztelettel. Nem kívánom a kedvetekért megismételni.

(Atyavilág! Az emberi butaság tényleg végtelen. És ennek semmi köze sincs ahhoz, hogy ki mindenben támogatja vagy vitatja HÁ vagy KM munkásságát. A butaság + vagy - előjel nélkül is butaság.)

HaKohen 2013.11.25. 15:16:57

@jotunder:

Nem. És nem érdekelt Brezsnyev autóvezetési stílusa, Hitler kisfiúk iránti szimpátiája, Orbán focitechnikája, Gyurcsány tánctudása vagy éppen Churchill szivar- és whiskyvásárlási preferenciája sem. Sorry.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.25. 15:49:49

@HaKohen: megadja egy ph.d hallgato. akinek van valami allaskaja a KIM-ben. nem Churchill.

2013.11.25. 16:15:11

Nem értitek ti ezt az egészet ( :D :D ), pedig olyan eccccerű !
A HAZA NEM LEHET ELLENZÉKBEN!
Ebből következően viszont , aki itt ellenzéki, azaz a hazával, a magukat a haza bármilyen értékeinek a kizárólagos letéteményeseinek tartó éppen uralmon lévőkkel - a nemzeti többséggel(ha úgy tetszik :D) szembehelyezkedik, az csak HAZAÁRULÓ lehet. Vagy idegen/szívű. Ami esetünkben ugyan az. Pont. :D
Hát nem?

2013.11.25. 16:43:24

Ja! A nomenklaturáról; mert ez valamiért fontosnak tűnik.
Volt, van, lesz ! :D
Ugye milyen egyszerű??? :D
A jelenlegi, részben Janibácsinak köszönhető, illetve a Kádári konszolidációnak. De ez csak lehetőséget teremtett egy korábbi nomenklatúrának a zintegrációra, hogy aztán a rencerváltozásnak nevezett machináció utáni társadalomban is domináns szerepet játszhasson.
És ebben a fajta integrációban ez a "mindenféle félelemtől és maszlagtól elbódult középosztály" - mert alapjába véve rólu/n/k van szó - mindig sikeres tudott lenni.

Jajj! Aranyos az idézőjeles befejezése is. Azt írja a Szabó Dezső(mert ez ő): "A mindenféle félelemtől és maszlagtól elbódult középosztály még mindig azt hiszi, hogy az élet Magyarországon számára külön, az egész világegyetemben érvényes természeti törvényektől eltérő, csak csupán magyar nemzeti természeti törvényeket alkotott."
Utána elkezd taglalni valamiféle asszimilációs elmebajról, ami azért nem egészen úgy van, mert szigorú szelekciós szűrők vannak. Mint tudjuk :D. De viszont lényegében elmagyarázza (1937. október 17. A jóhiszemű káoszhoz) a NER fogalmi alapjait. Már ahogy "ezek" gondolják.
Mert azért Sz D koránt sem volt ennyire hülye. Sőt. Kezdem kedvelni.
Más kérdés, hogy Heller Ágnest viszont ő sem kedvelné.
Enyhén szólva.

fuhur 2013.11.25. 17:23:06

@kheiron: "akik magyar állampolgárok ellen lépnek fel a külföldi megszállók (és persze saját hatalmuk és jólétük) érdekében. "

Ez külföldi megszállok nélkül mondjuk kicsivel még aljasabb. Aztán manapság mégis ezen alapul NER (Nemzeti Elhülyülés Rendszere)

Pantagruel 2013.11.25. 17:32:35

@jotunder: "Sok ember számára vált elviselhetetlenné az, hogy ezek a tehetségtelen senkik kapják meg a lehetőséget a tehetséges fiatalok helyett, hogy ezek a mi hazánk arcai, hogy ez az ország már csak róluk szólhat."

1) No, ezzel szemben a helyzet mégis csak az, hogy a svéd közszolgálati televízió Heller Ágnest szólaltatta meg, vagyis! - az inkriminált műsorban ez az ország csak róla szól(hat): amolyan Heller Ágnes szerint a Világ / Magyarország.

2) "Most azt érzem, hogy Heller Ágnes a nevemben beszélt a svéd emberekhez..." "...és simán lehetne vele szemben igaza a megdöbbentően tehetségtelen Skrabskinak, de nincs."

3) Felemelő érzés lehet, ha olyasvalaki beszél a nevemben, akinek a szellemi nívója olyan szinten áll, hogy vele szemben egy "megdöbbentően tehetségtelen senkinek" is igaza lehet.

4) Könnyen el tudom képzelni, hogy vannak páran, akiket olyannyira irritál egy ilyen szellemi nívón mozgó figura izgágasága, s hogy a külföldi sajtó ilyen senkik nívóján vegetáló arcok véleményére ad, hogy viszketegséget kapnak tőle; hogy sok ember számára vált elviselhetetlenné az, hogy ezek a tehetségtelen senkik kapják meg a lehetőséget a tehetséges fiatalok helyett, hogy ezek a mi hazánk arcai, hogy ez az ország már csak róluk szólhat.

5) Az, akivel szemben senkiknek is simán lehet igaza, megkockáztatom, alighanem érdemtelenül került a megszólaltatott pozíciójába. Heller szavaival élve: "okoskodással – ami mögött nem áll szubsztancia."

6) Érdekes, hogy Heller ezt a jelenséget Lipóciával ("lipótvárosi dilettantizmus") azonosítja, a lipótvárosi zsidó lét lényegével: "Lehengerlően okosnak tűnni – ami mögött nincs semmi. Hihetetlen nagy tudást mobilizálni – igazi tudás és tapasztalat nélkül. Magyarországon a Lipóciának az volt a nagy korszaka, amikor senki sem kérdezte meg, hol vannak a művek. Elég volt a mítosz. Ha a mítoszt megteremtették, már nem is kellett produkálni. A mítosz maga a produkció. Az ember valakivé lehet úgy, hogy közben nem csinál semmit."

7) Bámulatos, hogy egy, a magyarországi antiszemitizmus erősödéséről szóló filmben épp őt szólaltatják meg, akinek a gondolatvilága olyan felszínes, sekélyes, hogy észre sem veszi, amikor - közkeletű kifejezéssel élve - zsidózik egy jót. Persze, össze-vissza beszél. Ezen még nem akadnánk fenn.

8) Így aztán nem nehéz hazugságon kapni. Hazugság és antiszemitizmus. Hálás páros.

Azt írja SF-nak: "Emberekről általában nem szoktam nyilatkozni, csak politikájukról..."

Ez jó: NEM SZOKOTT. (Majd valami filológus összeszámolja.) Ezek szerint annál fontosabb, amikor mégis megteszi. Ilyet szól (Rákosiékról): "A zsidó származás garantálta a gyökértelenséget." Aha. Mintha a Jobbik szimpatizánsait hallanám. Emberekről (zsidó származású emberekről) szól általánosságban, és a származásukkal magyarázza, hogy szarháziak. Pazar! Komolyan tanítani kéne Heller Ágnest? Azt mondja: "A gyökértelen embert könnyű dróton rángatni... Senkihez sem tartozik: levegő, nonentitás. Bábu. Könnyen lehet irányítani a háttérből, a zsinórpadlásról... Retteg, mert minden hatalmát a véletlennek vagy a seggnyalásnak köszönheti... A teljesen gyökértelen embernek nincs miért, nincs hová visszatérnie."

Tehát szarháziakról (Rákosiékról) szólva Heller Ágnes szerint érdemes megjegyezni, avagy a szarháziságot érdemes azzal magyarázni, hogy azért ilyenek, mert teljesen gyökértelenek, bábuk, akiket a háttérből irányítanak, talpnyalók, élősködők, hitvány férgek, és azt, hogy ilyen szarháziak, zsidó származásuk garantálja. Mi, megközelíthetetlen erkölcsi magaslatokra szirtjeire visszaszorult ellenzéki értelmiségiek, ezt bizony így látjuk.

Köszönjük, Emese! Mai meghívott vendégünket a kiváló Heller Ágnest hallották a magyarországi antiszemitizmus erősödésének okairól.

Na most elképzelem, hogy a parlamenti padsorokból feláll az a jobbikos képviselő, akinek hobbija a honatyák zsidó származását firtatni, és Heller Ágnesre hivatkozik, hogy: Lám-lám-lám...! Vagy hogy Heller Brüsszelben valami bizottságnak, Morvainak... svéd kerekasztalnál, akárhol, meghívott filozófus előadók társaságában a zsidó származás garantálta szarháziságról értekezik, Skrakárki Fruzsina pedig filmet forgat erről. :D

Komolyan, Jópofa srác, vagy baromi jópofa.
www.youtube.com/watch?v=ajXIF42K95o

Na, jól van. Legyetek jók! (ha tudtok) Jó szórakozást

HaKohen 2013.11.25. 18:50:01

@Bánegressy:

A nómenklatúra nem azonos a középosztállyal, még ha szeretnék is némelyek.

HaKohen 2013.11.25. 18:57:29

@jotunder:

Nem Churchill? Mondd ezt neki!

2013.11.25. 19:19:37

@HaKohen:
persze-persze... de mit lehet tenni, nálunk nomenklatúra rulez.
Néha gazdát cserél.
Segget vált, ahogy Hofi mondta.
A szokásai nem változnak.
A középosztálynak az a része, amelyik nem nomenklatúra(-közeli), nem bír különösebb befolyással ezekre a dolgokra.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.25. 20:42:07

@HaKohen: meghallgattam pár számukat a Youtube-on. Rolling Stones, Beatles. teljesen korrektül játszanak, Megadja kifejezetten jó. nem azt mondom, hogy profi, de jó.

HaKohen 2013.11.25. 21:39:18

@jotunder:

Na ugye, hogy nem Churchill!

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.25. 22:16:12

polgarda.blog.hu/2013/11/25/az_igazsag_kishantosrol#comments

advanced skrabkizmus.... :((( azért, amikor egyszer ez az ország magához tér...

incze 2013.11.26. 19:22:41

@kamerasmobil: "... Ungváry Krisztián is írt, akit nagyon tisztelek. Interjúalanyom volt az Elhallgatott gyalázat című filmben, és fantasztikus borokat készít."

hogy van magyarul a broáf?

aritus 2013.11.26. 19:25:01

@kamerasmobil: "tegyétek ti is ezt, és akkor senkinek sem lesz semmi bántódása"
Ez a legszebb mondata ennek a picsának. Ez mindent elmond róla, a mai magyar "jobboldalról".
Aki nem lép egyszerre, nem kap rétest estére. Aha.

aritus 2013.11.26. 19:42:16

@incze: Magyarul a broáf?

Így:"Félreértés ne essék, nem gondoltam és sajnálom ha ez a látszat keletkezett volna, hogy ne lennél független értelmiségi. Amit írsz, azt én nagyra becsülöm és hálás is vagyok érte. Bárcsak többen lennének ilyenek."
idézet Ungváry válaszából...

a 17 éves Parker Schnabel 2013.11.26. 19:48:41

@aritus:

... akkor nem lesz senkinek bántódása... miagond ?

Fruzsika nem lövet agyon, ha nem hazudsz gonoszságokat.

aritus 2013.11.26. 19:54:07

@a 17 éves Parker Schnabel: én is éppen ezt mondom. Ez ám a konzervatív értékrend!
Még szerencse, hogy nekik (picsa, GFG, stb) van értékrendje, szemben a liberális meg baloldali söpredékkel.

Wintermoots (törölt) 2013.11.26. 19:54:52

igazából sosem értettem mi ezen a meglepő.
a jobboldaliak egy részének régóta vesszőparipája, hogy "liberális értelmiségiek" külföldön lejáratják-mocskolják az országot, a magyarokat, ezt pedig korrigálni kell valahogy.
skrabki vs. heller helyett lehetne akárkmilyen más páros, a lényeg a harc azok ellen, akik "csak lábukat törlik a magyarba".

aritus 2013.11.26. 19:56:09

hvg.hu/kkv/20131126_Egy_diszno_kettot_er_Ugy_fest_a_NAV_szama
"Kétszer fizet iparűzési adót az a gazdálkodó, aki termelői csoporthoz csatlakozott. Egyszer a saját forgalma után, majd ugyanazért az eladott termékért még egyszer, amikor végeredményben a termelői csoporton keresztül értékesített. Ráadásul hasonlóan az előbbihez, duplán fizetik az agrárkamarai díjat is. A gazdák nem értik, miért kell duplán adózni a sertés után, amit nyilvánvalóan egyszer adtak el. Hogy lesz ebből így 6 millió disznó?"
Még szerencse, hogy levitték a sertés áfáját.

a 17 éves Parker Schnabel 2013.11.26. 19:57:24

@aritus: Kicsit fenyegetőzik ... osztán máris filozófusok és történészek levélváltásban ismerik el független értelmiségi nagyságát.

Tán jövőre már a Tudományos Akadémia térdszalagrenddel tünteti ki, mint Csaucseszku banyáját.

kamerasmobil 2013.11.26. 20:02:56

@aritus: Egesz oldalakat lehetne megtolteni ezzel a mai poszttal.

En mondjuk mar ott kidoltem amikor leplussmacizta a Szilyt.

Meg az is figyelemremelto hogy a ket oldal levelei kozott mekkora szakadekok tatonganak minden teruleten...

aritus 2013.11.26. 20:11:56

@a 17 éves Parker Schnabel: Aztán már annyi lesz a független értelmiségi, hogy nekünk muszáj lesz innen lelépni, különben nem férnek el édes kicsiny hazánkban.

zooltek 2013.11.26. 21:50:07

@aritus: "Hogy lesz ebből így 6 millió disznó?"

Igy :D

www.youtube.com/watch?v=BxIzZHD_89I

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.11.26. 23:13:42

@kamerasmobil: Na bakker, Fruzsika most már itt tart:
"miért kell olyan komolyan venni ezt a levelezést és egy blogbejegyzést"

Tehéntőgy 2013.11.26. 23:54:58

@jotunder: Ebben többek közt az az igazán undorító, hogy Ács Sándorné agrármérnök, Kishantos fő arca,akit most idegenbérenc hazaárulónak állíttatnak be ezekkel a polgárdás férgekkel, valójában egy tipikus, a naivitásig hülye, jóindulatú, lelkes népiharmadikutas fidesznyik volt, az első Békemenet egyik fő szervezője, korábban könyvet írt a 2006-os "rendőrterrorról". Egy idiótának tartottam mindig is, de félelmetes, felháborító, és visszataszító, hogy mit tesznek vele.

aritus 2013.11.27. 06:04:41

@Tehéntőgy: Azért az is érdekes, hogy mi kellett Ács Sándornénak ahhoz, hogy leessen a tantusz, kiféle-miféle társaság ez a Fidesz.
Én már nem tudom követni, meg megjegyezni, mert amióta hatalmon vannak, mindennapra jut vagy 10 eszeveszett disznóság.
Szóval Ángyán mikor borított? A földpályázatok körüli botrányok mikor kezdődtek? Az első Békemenet után?
De egy ember, aki egy gazdaságot vezet, exportra termel, annak nem szólal meg a vészcsengő, amikor visszamenőleg törvénykeznek, amikor az AB megfegyelmezik, mert nem tetszett, amit mondott, amikor a Földrajzinév Bizottságot feloszlatják, a közszférában dolgozó tagjait kirúgják a munkahelyükről? Hogy akkor amit akarnak, annak érdekében mindenen átgázolnak, nem ismernek se istent, se törvényt? És ezek bőven az első Békemenet előtt voltak.
Na mindegy, nem kell nekem mindent érteni.

Wolff 2013.11.27. 06:44:55

@aritus: De könyörgöm, elvitte Dániába Pistikét, Ráhelke jövendőjét, direkt barátkozott vele! Azt hitte, hogy a korrupció meg volt, minden rendben. Nekem ez a bajom, hogy ő maga se tűnik sokkal jobbnak, basszus, nekem ki fog valaha dániai tanulmányutat ajánlani?

zooltek 2013.11.27. 08:10:24

@Wolff: Egy helyi reklámújságunkban állandóan keresnek embereket dániai tehenészetbe, ott is lehet tanulni :)

in Tyler we trust 2013.11.27. 08:57:49

@kamerasmobil: "mandiner.blog.hu/2013/11/26/levelvaltas_ungvary_krisztiannal_hellerrol"

ez csodálatos! fruzsi kitesz magáért.
Ilyen teljesítményt akkor láttam utoljára, amikor a lányom a homlokára kente az anyagot a pellusból. lányom csak 1x csinált ilyet, de fruzsi perszeverál, úgy látom.

HaKohen 2013.11.28. 18:37:13

Friss olvasmány Balavány Györgytől a fruzsikról és fruzsiknak. Visszafogottabb, mint néhány komment itt fent.

De éppen ezért ütősebb.

hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20131128_Uzenet_a_fruzsinaknak#rss

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.28. 19:01:13

@HaKohen: A "ti vagytok a kiralyfiak es a kiralylanyok" nagyon jo.

kamerasmobil 2013.11.28. 21:22:23

@jotunder: Az egesz eleg jo de pont azok nem fogjak megerteni akiknek szol. Mert sajnos igaza van az utolso pontjaban is es amig jo a fruzsinaknak addig egyszeruen nem all ra az agyuk.

Ugy kepzelem hogy peldaul XVI. Lajosnak sikerult azert a vege fele megertenie a dolgokat. Eloszor amikor szolgalonak oltozott - de mar akkor is keso volt.
Vagy eppen a Karpatok Geniusza is szoba johet aki szinten felfogott azert annyit hogy jobb lesz elhuzni a csikot (de utana azt nem hogy a vadloinak mar hiaba beszel)

Viszont en nagyon nem szeretnem azt megerni hogy a fruzsinaknak is eljojjon egy olyan nap amikor hirtelen elkezdik hajigalni a cuccokat a borondbe. Nem kene odaig eljutni...

Harald Blåtand 2013.11.29. 20:54:02

@jotunder: Az egy dolog. De miközben lelkylola felelősségérzete addig terjed, hogy vígan moderálatlanul hagyta a posztja alatt a Heller meggyilkolására felhívó kommenteket is, Lakner stílusbeli finomságokat kér számon, meg árokbetemetésről beszél... komolyan, ez egy jószándékú arcnak tűnik, de egyre inkább úgy fest, muszájból játssza a hülyét a pozitív énkép fenntartása érdekében.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.11.29. 22:05:39

@Harald Blåtand: Lakner Dávid egy nem nagyon okos, de alapvetően jóindulatú figurának tűnik. Skrabski Fruzsina annyira buta, hogy értelmezhetetlenek a morális kérdések vele kapcsolatban.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2013.11.30. 19:24:28

lolácskában én azt szeretem, hogy azért ekézi hellert, mert annak a munkássága mellett családi sérelmei is vannak, miközben ő arra büszke, hogy az eddigi életművét a családi sérelmek motiválták.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2013.11.30. 19:27:55

@mavo:

bár mondjuk mit akarok én abban az országban, ahol a holokauszt unalmas, és a zsidók miért melengetik, pedig ezeréve és már senkit nem, ha kérdések (?) mellé valahogy mindig bepottyan egy kis trianon nemnemsoha.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blog.hu 2014.05.14. 07:32:37

Közben kiderült, hogy SF legnagyobb teljesítménye a Biszku-film, az EP-választások elé időzített ítélet érdekében. index.hu/belfold/2014/05/13/biszkunak_a_hiusaga_lett_a_veszte/

Késes Szent Alia 2015.07.24. 20:13:50

Skrabski Fruzsinának vudu képességei vannak, ami felszínes szemlélő számára úgy néz ki, mintha át akarná verni a nézőket:

444.hu/2015/07/24/holgyeim-es-uraim-most-tekintsek-meg-a-hirteve-tortenetenek-legoszintebb-pillanatat/

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.07.24. 20:43:46

@Késes Szent Alia: az utolsó mondat kellene nekem, és nem fogom végignézni ezeket az idiótákat a civilkaszinóban negyven percig. skrabski meghamisította a saját anyja életrajzát, dokumentumfilmet hamisított, és nem fogja fel, hogy ez nem helyes. a cél az minden eszközt szentesít nála.

Késes Szent Alia 2015.07.24. 20:57:54

@jotunder: Melyik utolsó, ami le van vágva?
Index szerint: „Jó, akkor úgy néz ki az előzetes megnyilvánulások alapján, hogy nem lesz probléma, és remélhetőleg nem is lesz" − javítja magát kelletlenül végül Skrabski.

index.hu/mindekozben/poszt/2015/07/24/allitolag_skrabski_fruzsinat_ezert_a_szerepeert_jelolik_a_nemzet_szineszenek/

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.07.24. 21:00:31

@Késes Szent Alia: igen, nekem egy olyan felvétel kellene, amin ez a bizonyos mondat is rajta van és talán még pár másodperc.

Érvsebész 2015.07.24. 21:02:58

@Késes Szent Alia: azért amíg ez adásba ment, esetleg gondolkodhattak volna azon, hogyan ne csináljanak magukból hülyét.

Késes Szent Alia 2015.07.24. 21:20:42

@Érvsebész: Lehet, hogy ez egy jó pont a Lajosnál?

@jotunder: Oké, lefuttatom a háttérben, még úgyis töltődik a Polanski-film, amire várok.

Késes Szent Alia 2015.07.24. 22:09:43

@jotunder: video.mno.hu/data/videos/final/13/129909/129909_wvga.mp4

39:00-től
Szívesen kivágnám belőle csak azt a részt, de a gép, amin vagyok, nagyon kis béna és sokáig tartana :(

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.07.25. 00:39:10

@Késes Szent Alia: Köszönöm. Próbáltam írni róla valamit, de csúfos kudarcot vallottam. Nekem Skrabski Fruzsináról az égadta világon semmi nem jut az eszembe. Ő egyszerűen az, ami, és nem lehet jobban megírni. Meg kell nézni, és kész.

Késes Szent Alia 2015.07.25. 10:01:56

@jotunder: "Nekem Skrabski Fruzsináról az égadta világon semmi nem jut az eszembe."

Szerintem ez kifejezetten jó dolog, és az egészséges életvitel jele.

Késes Szent Alia 2015.07.25. 10:17:58

Ehhez kapcsolódóan: a Polanski-film olyasmiről szólt, hogy nyomasztó környezetben a nem igazán erős jellemű ember élete milyen könnyedén tud félresiklani, miközben nem tűnik fel neki, hogy ő maga is aktívan hozzájárul ehhez a folyamathoz.

www.imdb.com/title/tt0074811/

ámbátor 2019.07.19. 21:09:39

Legyen most akkor ez a topic a frissek közt.
444.hu/2019/07/19/elhunyt-heller-agnes

ijontichy 2019.07.19. 21:57:27

:-(
Nyugodjék békében.

wulfer 2019.07.20. 15:27:45

@ámbátor:
Köszönöm, most látom ezt a Heller Vincent posztot.
Nagyszerű gondolkodó, és ember volt.
TGM írása:
hvg.hu/kultura/20190720_TGM_Heller_Agnes_meghalt