Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Egy kis malőr történt, de már dolgozunk a kijavításán

2013.04.20. 12:13 | Kettes | 59 komment

Címkék: mno mol bajnai közgép

Egy kis malőr csúszott a Fidesz pártfinanszírozási modelljébe. Olyanok is pénzt kaptak, akiknek a Nemzeti Együttműködés Rendszerében nem lett volna szabad.

"Bár az államnak meghatározó tulajdonrésze van a Molban, a kormány semmilyen módon nem folyik bele a cég irányításába, ezért nyilvánvalóan a társaság menedzsmentjének támogatási politikáját sem kommentálják. Ugyanakkor ez a helyzet is nyilvánvalóvá teszi, hogy semmiféle hatalmi túlterjeszkedés vagy demokratikus deficit nem jellemzi hazánkat, hiszen pont azok, akik ezeket az alaptalan vádakat rendszeresen megfogalmazzák, jelentős állami támogatásban részesülnek" (Giró-Szász András, 2013. április 19.)

"Az állam meghatározó, de kisebbségi részvénycsomag tulajdonosa a Molban, és semmilyen módon nem szól bele a társaság üzletvitelébe, így támogatási politikájába sem. Ugyanakkor nem tartom helyesnek, hogy egy részben állami tulajdonban álló vállalat bármilyen politikai formációnak anyagi támogatást nyújtson... Több kérdésre is választ várok az olajvállalat vezetésétől, és az eddigi gyakorlat befejezését kérem majd tőlük." (Németh Lászlóné, 2013. április 20., Hírtévé)

Teljesen korrekt. A "jelentős" (értsd: a Századvégnek nyújtott összeg 0,005 részének megfelelő) támogatás bizonyítja, hogy nem jellemzi demokratikus deficit hazánkat, ugyanakkor – anélkül, hogy beleszólnának a támogatási politikájukba – megkérik az érintett állami cégeket, hogy szüntessék be az eddigi gyakorlatukat.

mno20130420.jpg

Kérdés van? Nincs, nem is lehet, a Haza és Haladás Alapítvánnyal kapcsolatos további hivatalos tudnivalókat az off-shore hátterű tutiblogon közöljük.

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr755236191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oOoOoO (törölt) 2013.04.20. 12:28:08

"... sem kommentálják. Ugyanakkor ..."
"... támogatási politikájába sem. Ugyanakkor ..."

ezt így kell csinálni.

Nem mondom, hogy mondom, avagy így mondom, hogy nem mondom, ugyanakkor mégis mondom azt, amiről mondom, hogy nem mondom.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.04.20. 12:46:01

Mindeközben egy párhuzamos galaxisban...
A nem kisebbségi, de 100 %-ban állami tulajdonban álló Szerencsejáték Zrt. milliói Tőkés pártjának... az nem kérdés.
Azok csak sliccgombok.
Értjük, elvtársak. Méretre igazították már a vietnámi papucsokat, amiben a körúton fogtok menekülni?

sárkányfő 2013.04.20. 12:50:54

Szerény javaslat a poszt bővítésére:

A Szerencsejáték Zrt. a magyar államé.
A Szerencsejáték tulajdonosi jogait (az állami vagyonról szóló 2007. évi CVI. törvény alapján) az állami vagyon felügyeletéért felelős miniszter gyakorolja. Az illető neve: Németh Lászlóné nemzeti fejlesztési miniszter.

A Szerencsejáték Zrt. a Tőkés László érdekeltségébe tartozó "Határok nélkül a magyar nyelvű sajtóért" Alapítványt két lépésben összesen 450 M ft-tal támogatta.

Első alkalommal 250 milliót, másodjára 200 milliót adtak. Első alkalommal, 2010 decemberében, bűncselekményt megvalósítva ment a támogatás, ugyanis egy nappal AZELŐTT támogatták az alapítványt, hogy az hivatalosan megalakult volna. Azaz egy hivatalosan nem létező alapítványnak adott egy magyar állami cég negyedmilliárd ft-ot.
Ez törvénytelen, magyarul bűncselekmény.
Következmény nincs, senkit nem rúgtak ki, senkit nem vontak felelősségre, senkin nem kérik számon a magyar embereket ért kárt.

Az adománylevél:
kep.cdn.index.hu/1/0/216/2168/21687/2168756_50feff652e3130b8243bde05a74613ae_o.jpg

Cikk:
index.hu/belfold/2011/06/10/lmp_a_fidesz_sajtobirodalmat_epit_erdelyben/

A „Határok nélkül a magyar nyelvű sajtóért” Alapítvány képviselője Dr. Korda Éva Judit. Korda korábban a HírTV-t működtető Rt. (HírTV Műsorszolgáltató és Hirdetésszervező Zártkörűen Működő Részvénytársaság) vezérigazgatója volt 2005-2007 között, majd igazgatósági tagja 2008 közepéig.
A „Határok nélkül a magyar nyelvű sajtóért” Alapítvány székhelye Budapesten, az Üllői út 102-es szám alatt található, (ugyanitt van a Magyar Nemzet és a Class Fm székhelye).

Szintén ezt az alapítvány támogatta 100 M Ft-tal a A Magyar Fejlesztési Bank Zrt. is:
www.mfb.hu/sites/default/files/egyeb_kifizetesek_2011.09.30.pdf

Az MFB fölött - mit ad isten - szintén Németh Lászlóné gyakorolja a tulajdonosi jogokat

sárkányfő 2013.04.20. 12:52:33

Az MFB is többször támogatta (meg a Századvéget is nyomják tele pénzzel):
www.mfb.hu/sites/default/files/egyeb_kifizetesek_2011.12.31.pdf

sárkányfő 2013.04.20. 12:55:01

Két összegző cikk, egy csomó állami céggel adományokkal:

"Magyar állami vállalatok százmilliós adományai segítik az erdélyi Fidesz-projektet"
atlatszo.hu/2013/04/18/magyar-allami-vallalatok-adomanyai-segitik-az-erdelyi-fidesz-projektet/

"HOL AZ A GURIGA Magyar állami vállalatok adományai segítik az EMNP-projektet?"
itthon.transindex.ro/?cikk=20082

És egy jó kis ábra:
itthon.transindex.ro/images/__leo/cikkek/cikkek_51907.png

nandras01 2013.04.20. 14:12:06

@sárkányfő: és gondolod, hogy a droidok fejében tomboló "gyurcsánybajnailibáselkúró" zajongáson keresztül tud hatolni eme információ..?

_pataj 2013.04.20. 14:54:59

A lényeg, hogy az átlátszó által megkérdezett alapítványok közül csak a haza és haladás válaszolt! Pl a CÖF ugyanakkor nem...

antiforradalmár 2013.04.20. 15:16:18

Vékony fosás van? Közeledik a választás mi!? Egyre erősebb az Együtt 2014 mi!?

toportyánzsóti 2013.04.20. 17:19:55

Bajnai elébement a várható,külföldi pénzekkel vádolásnak,ez csak mellékszála a történetnek.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blog.hu 2013.04.20. 22:01:39

Kommentemet, trágár és indulatos tartalma miatt, közlése előtt töröltem.

Putyilov gyári melós 2013.04.21. 00:06:51

Nem lennék meglepve, ha Kubatov elvtárs emiatt akarná Csányi elvtárs lakásához vezényelni a Fradista gyilkos söpredéket, ugyanúgy,mint ahogy kivezényelték a bércsürhét a diákok ellen is.

"Kubatov kontra Csányi - személyi harc a futballban

Kikérdezte a rendőrség a napokban Kubatov Gábort, az FTC elnökét, a Fidesz pártigazgatóját, országgyűlési képviselőjét, valamint Baranyai Imrét, a Nemzeti Nyomozó Iroda egykori munkatársát, a Fradi Security Kft. biztonsági cég ügyvezetőjét és közvetett társtulajdonosát, van-e tudomásuk arról, hogy keményvonalas fradista szurkolók tüntetésre készülnek Csányi Sándor bankár, a Magyar Labdarúgó-szövetség (MLSZ) elnökének otthona előtt. "

hvg.hu/hvgfriss/2013.16/201316_futballvilag_kubatov_kontra_csanyi_bunteto_

Remélem előbb-utóbb rágyújtja Csányira a házát a lumpenproli bércsürhe!

sörtelen 2013.04.21. 08:35:19

@sárkányfő: Ez igen.
Most megyek és elolvasom minderről az "ellenzéki" sajtó híranyagát.

sörtelen 2013.04.21. 09:02:44

@sörtelen: Egy Szigetvári-idézet a Népszabadságan. Na, majd holnap. (Manana.)
Miért keserít ez még mindig újra és újra? Hihetetlen.

rokakutya 2013.04.21. 09:06:15

@Putyilov gyári melós: Ez már nem a Dávid-Herényi féle kiscserkészcsapat játéka akik egy sajtótájékoztatón DVD-t lobogtatva ki merik ejteni az Elnök úr nevét, azután évekig járkálnak a bíróságra, vádlottként. Csányi hamar rá fog jönni, hogy mi a következménye a korpa közé keveredésnek.

"Pár napig éheztetjük a sertéseket, és aztán a csonka test látványától is összefut a nyál a szájukban. Jobb haj és fog híján adni a tápot a röfik emésztése végett. Így az állatvédők is elégedettek lesznek. Persze nem tilos utólag fogat húzni, de ki akar záróakkordként disznószarban turkálni. Úgy bepuszilják a csontokat, mintha vajat nyalnának."

rokakutya 2013.04.21. 09:41:34

Aranyszabály, Bunkótól :)

Putyilov gyári melós 2013.04.21. 10:34:39

@rokakutya:

Bizony nem, ezek előszőr ölnek, aztán esetleg megnézik, hogy ki volt az áldozat.

Csányi elvtárs jobb ha csomagol, mielőtt jön a Hosszú Kések Éjszakája és Orbán el nem vágatja a torkát!

Egy kis háttéranyag Kubatov elvtársról, és az általuk pénzelt szélsőjobboldali ukrán-orosz-magyar lumpenproli maffiacsürhéről:

"Alvilági háborúban Kubatov király katonái!"
"Beszámoltunk arról, hogy a Fradi Security-ben többek között Kubatov kedvenc gyilkosa: Link (Cikk itt) is dolgozik, hogy izomagyú civilruhás rendezők vernek szurkolókat: Link (Cikk itt) amit persze a rendőrségi kamerák véletlenül nem látnak, és arról is amikor a bejáratnál kést rántottak egy szurkolóra: Link (Cikk itt)

Kubatov Gábor fidesz pártigazgató, parlamenti képviselő, a Parlament Emberjogi bizottságának a tagja, az FTC elnöke.
Kocsis Máté fideszes parlamenti képviselő, a Parlament Rendészeti bizottságának a tagja, Józsefváros polgármestere, az FTC elnökségi tagja.
Téglás Sándor, a Nemzetgazdasági Minisztérium osztályvezetője (Volánbusz zrt), az FTC biztonsági igazgatója.

Ezek az emberek adják a fizetést a Fradi Security bűnözőinek, azaz ők pénzelik ezt a bűnszervezetet.

Május 18-án egy MTI hír jelent meg a különböző hírportálokon, és számoltak erről be tv híradók. ( TV2,hvg.hu, szon.hu, szon.hu videó, 168ora.hu)

"Tömegverekedés volt Baktalórántházán péntek délután - közölte a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság helyettes sajtószóvivője az MTI-vel.
Tamásné Berki Bianka elmondta: a Nyíregyházához közeli kisváros egyik étterme előtt eddig még nem tisztázott okból egy nagyobb társaság tagjai verekedtek össze. Az összetűzésben többen nyolc napon belül gyógyuló sérüléseket szenvedtek, a verekedés során autók is megrongálódtak. A rendőrség csoportos garázdaság megalapozott gyanúja miatt indított nyomozást az ügyben."

Informátorunk szerint ebben a tömegverekedésben a Kubatov Gábor/Kocsis Máté által fizetett Fradi Security vett részt kb. 35 fővel!

Informátorunk elmondta, hogy egy környékbeli cigaretta csempész kért "védelmet", egy ukrán személytől, aki a Fradi Securitynél dolgozó Szabó Ferencnek szólt. Szabó gyilkosságban való részvétel miatt volt börtönben, feltételesen van szabadlábon.
Szabó 3 millió forintot kért és kapott a csempésztől, ebből finanszírozta a Fradi Security kb. 35 tagját.
Ezek a személyek csak pár ezer forintot kaptak."
magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php?readmore=1135

Putyilov gyári melós 2013.04.21. 12:01:12

Amúgy jó nagy beképzelt marha ez a Csányi, ha komolyan elhitte, hogy Demján tavalyi kiszorítása után nem ő következik.

Csak egy maradhat: Orbán ukrán-orosz-magyar maffiája.

soproni1 2013.04.21. 23:10:52

@Putyilov gyári melós: nem Orbán irányít. Ő megkapja reggel a két pirulát és elvan egész nap. A háttérben vannak páran ( köztük Csányi, Gyurcsány, Leisztinger, Simlicska), akik mozgatják a szálakat. Amikor az ember beszállít egy fideszesnek mondott cégbe, de ott látja, hogy kikkel kell megállapodni, akkor teljesen összezavarodik. Ez vicaverza is igaz. Mindegy milyen színű a macska, csak fogja meg az egeret ( kínai mondás).

lutria 2013.04.22. 00:22:22

Az állam hivatalosan nem szól/hat bele a MOL támogatási politikájába,de azért a Némethné majd négyszemközt megkéri az illetékest hogy ez a jövőben ne forduljon elő(főleg nem ellenzékiek által létrehozott alapítványnak)-és diszkréten átad egy listát a baráti alapítványokról.

2llkedő 2013.04.22. 05:46:41

"""""""4. A nép lelkét csak akkor sikerül megnyernünk, ha saját célunkért folyó pozitív küzdelmünkön kívül egyúttal tönkretesszük céljaink ellenségeit is. A nép az ellenfél könyörtelen megtámadásában a küzdelem jogos voltának bizonyítékát, míg az ellenféllel való megalkuvásban a bizonytalanság jelét látja.
A nagy tömeg csak alkotó része a természetnek, és nem képes megérteni azt, ha olyan emberek fognak kezet egymással, akiknek nézetei merőben ellentétesek. A természet ui. azt kívánja, hogy az erősebb győzedelmeskedjék, és a gyengébb elpusztuljon, vagy pedig feltétel nélkül adja meg magát.
A nagy tömeg nacionalizálása csak akkor sikerülhet, ha népünk lelkiségéért folytatott pozitív harcunk mellett népünk nemzetközi megrontóit kiirtjuk."""""""

nu pagagyí 2013.04.22. 06:55:58

"Az atlatszo.hu korábban több politikaközeli alapítvány, a Felcsúti Utánpótlás Neveléséért Alapítvány, a Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány és a Haza és Haladás Alapítvány gazdálkodásába is szeretett volna betekinteni, ilyen adatokat azonban egyelőre csak a Haza és Haladás Alapítvány szolgáltatott."

Kíváncsi lennék a CÖF mennyit kapott? Ha van esze a MOL-nak, közzéteszi a néma csendbe burkolózó fityeszes alapítványoknak juttatott pénzeket is.

Stagyar-zil-Doggo 2013.04.22. 07:58:17

Nincs itt semmi ellentmondás. A kormány szerint demokratikus deficit nem jellemzi hazánkat, de igény az lenne rá. Ezt eddig is tudtuk.

mojszipupi 2013.04.22. 09:02:40

Igen lászló néni sokkal fontosabbnak tartja a 25 milliót mint az offshore cégeknek utalt 80 milliárd vissza nem térítendő támogatás. És akkor hol van még a simicska. lesz 80% fidesz hirdetés, a többi ossza be az alamizsnából amit innen onnan össze kapar. És akkor még azért a kis 25 millióért is képes beszólni....

Marcangoló Korelnök 2013.04.22. 09:27:00

Vincenték okos fiúk, most mégis kegyetlenül eltolták.
A MOL nem véletlenül (=magamagától) támogatja Bajnait.
Orbánnak létérdeke, hogy a MOL menedzsmentje a helyén maradjon, ha jön Bajnai.
Ne kacagtassatok olyan ellenvélemény-csírával, hogy az állam beleszólása az ilyen ügyekbe a tulajdoni részesedésével arányos.
És legközelebb ne dőljetek be Némethné színjátékának.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.22. 09:36:27

@nu pagagyí: ha van esze a MOL-nak (és van) akkor pont nem mond semmit.

Netuddki. 2013.04.22. 09:44:35

@nandras01: "és gondolod, hogy a droidok fejében tomboló "gyurcsánybajnailibáselkúró" zajongáson keresztül tud hatolni eme információ..?"

Nem mindenki fideszdroid. Ki a tökömet érdekelnek? Az, hogy beleböfögnek a blogokba csak azt bizonyítja, hogy jogosak az orbán rezsimet érő kritikák. És minél hangosabban ajvékolnak, libsiznek, bajnaiznak, gyurcsányoznak annál inkább változtatni kell itt a dolgokon...

Tücsök1 2013.04.22. 10:24:38

@Putyilov gyári melós: Esetleg vihetnének magukkal LEGO-ból összeállított stadiont is,hogy otthonosabb legyen a környezet.Vagy DUPLO-ból,mert a szellemi színvonaluk úgyis a kétévesek szintjén van.( Bocs a kétévesektől.)

regress 2013.04.22. 10:27:48

@kovi1970: azért csak libsiznek,bajnaiznak,mert mást nem képesek megtanulni,nem fejlődik az agyuk 2 éves kor után

nandras01 2013.04.22. 11:48:58

@kovi1970:
" Ki a tökömet érdekelnek?"

láttad a legutóbbi időközi választás eredményeit..?
sírok...

bioLarzen 2013.04.22. 11:52:38

@antiforradalmár: "Vékony fosás van? Közeledik a választás mi!? Egyre erősebb az Együtt 2014 mi!?"

Bárcsak... De, ha nem akarsz túl nagyot csalódni, javasllom, hogy kövesd figyelemmel a közvéleménykutatásokat és időköziket. Sajna, bárhogy is nézzük, nyoma sincs annak, hogy a fidesznek akárcsak össze kéne rezzennie a választások miatt. 2012 óta még egyszer sem került "lőtávolon (F1-fanoknak: DRS-zónán) belülre" hozzájuk senki. Ez a szomorú valóság.
Sajna én nagyon úgy látom, hogy az ellenzéki pártok egyetlen stratégiája, hogy hátha a fidesz túlbénázza, és olyan szarul csinálják, hogy majd a tömegek inkább az ellenzékre szavaznak jövőre. Ezzel rengeteg gond van. Egyrészt: a fidesz ámokfutása szemlátomást maximum a "szürke zónába" képes lökni a nem teljesen elkötelezett szavazóikat, tehát hiába erodálódik valamelyest a táboruk, attól nem nő az ellenzéké. Aztán ezeket a lemorzsolódottakat a fidest egy-egy jól időzített kamu-, ám nagyon hangzatos intézkedéssel vagy épp csak álígérettel felérő jelszóval (most pölö a rezsicsökkentéssel) visszacsalogatja. Ahhoz, hogy ezeket az embereket az ellenzék magához csalogathassa, valamit tenni is kéne: nem csak a másik hibáira támaszkodni, hanem mutatni valamit, elmondani nekik, miért érdemes rájuk szavazni. Ilyennek én nyomát sem láttam - még Bajnaiéktól sem, túl a homályos, megfoghatatlan, általános üzenetekig, amik csak nagyon szűk réteg ingerküszöbét lépik át - és ráadául pont azokét, akik jellemzően már eleve velük szimpatizálnak, vagyis nem őket kéne megszólítani.

Másodszor pedig, ha még, ha működne is a taktika, vagyis a fidesz bénázása szavazók tömegét lendítene át a kormányoldalról az ellenzék felé, az is csak akkor vezethetne sikerre, ha az ellenzékre adott szavazatok nem oszlanának szét - magyarán, ha összefogás lenne. Ennek, a szavakon kívül, egyelőre megintcsak semmi jelét nem látni, és én személy szerint nem is hiszem, hogy bármiféle hatékony együttműködés az MSZP és Bajnaiék között időben létre fog jönni. Anélkül meg eleve bukta.

Amint azt már többször írtam, egyre nehezebb épeszű érveket felhozni azok ellen, akik úgy vélik, a mai ellenzék nem a győzelemre játszik...

bio

Netuddki. 2013.04.22. 11:58:21

@Tücsök1: Jó ez a LEGO stadion ötlet. Meccs után összedönthetnék, aztán büntetésből meg újra fel kellene építeniük...

Netuddki. 2013.04.22. 12:15:32

@nandras01: "láttad a legutóbbi időközi választás eredményeit..? sírok... "

Na, pont erről beszéltem. Kit érdekelnek az időközi választások? 20%-os részvételi arány mellett "tarolt" a fidesz. Muhaha!

nandras01 2013.04.22. 12:21:40

@kovi1970:
lehet itt játszani az értetlent, lehet legyinteni az időközikre, lehet homokba dugni a fejünket, de attól a tény még tény marad.
a fideszt megverni, pláne kétharmaddal!- ami nélkül szinte nem is érdemes megnyerni a választást az ellenzéknek, reménytelen vállakozásnak tűnik.
azt hiszem, el kellene olvasnod -figyelmesen! - @bioLarzen válaszát.
pontosan leírja a helyzetet.

Nem tudom a nevem (törölt) 2013.04.22. 12:28:11

@kovi1970: "Na, pont erről beszéltem. Kit érdekelnek az időközi választások? 20%-os részvételi arány mellett "tarolt" a fidesz. Muhaha! "
Ez tök jó! Amikor hasonlóan pár száz szavazattal nyer az MSZP, akkor attól hangos minden, hogy most már az emberek is belátták, elindult egy folyamat. Amikor vidéken két olyan független jelölt nyert, akiket a DK is támogatott, akkor páran megalapították, hogy a vidéki emberek azok már DK-sok, a fidesz vidéki bázisa elesett.

Amikor a jobboldal nyer, akkor meg kiderül, hogy nem is olyan fontosak ezek az időközik.

Szánalom a köbön :)

Makkasz 2013.04.22. 12:49:28

A butaság meddig tud még fokozódni? A támogatási pénzek nyílvánosságra hozása Bajnai részéről szép húzás volt.

Pszt! 2013.04.22. 12:52:47

A két nagy cég meg időben beállt a várható nyertes mögé. Mi ebben a csodálkozni való?

Putyilov gyári melós 2013.04.22. 12:56:45

@Nem tudom a nevem:

Így is, úgy is Orbán nyer, ez a rendszer így van kialakítva, választással nem lehet rajta változtatni. Nincs is mit választani.
Ilyen rendszer Putyiné, Lukasenkóé, a volt SZU legtöbb csatlósáé.

"Ki lesz az Orbán-rendszer következő miniszterelnöke?
2013. április 22., hétfő, 11:33 • Utolsó frissítés: 36 perce
Szerző: Hont András

Mindennek ellenére 2014-ben sokadszor is nekiveselkedünk egymást legyőzni, csakhogy ezúttal már annyi tétje sincs a küzdelemnek, mint eddig.

Létezik tudniillik olyan szereplő is, aki átlátja az egészet, aki egykor káprázatos tehetségének roncsaival is a bolondját járatja a többiekkel. Hagyja, hogy támogatói és ellenfelei képzetek miatt essenek egymásnak, pedig ő az uralmat már réges-régen más alapon gyakorolja, és (a 2014-es eredményektől függetlenül) valamennyi lényeges kérdés eldöntését fenntartja magának. Hogy az illetőt Viktornak hívják vagy Lajosnak, nem tudom, de képességei ellenére sok hasznunk nem származik belőle. Mert miközben lakói újbóli izgalomban készülnek a sokadik végső ütközetre, és az azt követő fényes jövőről álmodoznak, addig az ország lustán hortyog évszázados tespedtségében, fölrázhatatlanul.

Aludj csak, mi álmodunk."

hvg.hu/velemeny/20130422_ki_lesz_orban_rendszer_miniszterelnoke

Putyilov gyári melós 2013.04.22. 13:14:00

@Pszt!:
Lófaszt álltak be.
Fogpiszkálóra többet költenek a menzáikon.

Putyilov gyári melós 2013.04.22. 13:15:32

@Makkasz:
Csak épp nem tudja kikényszeríteni, hogy Orbán és a nómenklatúrája ugyanezt tegye.

Tücsök1 2013.04.22. 13:23:03

@Pszt!: Valaki azt mondta,hogy a tőkének nincs világnézete. Habár én fideszéknél még nagyítóval sem fedeztem föl még ideológiát.

Makkasz 2013.04.22. 13:26:49

@Putyilov gyári melós: Hogyan tudna? Azt csinalta, ami neki a feladata. A szavazoknak kell errol donteni, nem "kikenyszeriteni".

Putyilov gyári melós 2013.04.22. 13:59:29

@Makkasz:

Hagyjuk már ezt a szavazós dumát!

A paraszt csak pecsétnyomó, a hatalom legitimizálója, választási lehetősége nem nagyon van ebben a rendszerben.

Makkasz 2013.04.22. 14:04:09

@Putyilov gyári melós: Szerintem igazad van. Bajnai gyakoroljon nyomast orbanra, hogy adja ki partfinanszirozasi forrasait. Mindezt eredmenyesen.

Tücsök1 2013.04.22. 14:23:04

@Makkasz: Igen! Terítse ki mindenki a lapjait! Miazmár,hogy ma is sikerült meggátolni az LMP javaslatát, az EU pénzek felhasználásának vizsgálatáról? Ezelőtt sem volt kétségem arról,hogy aki a pénzosztás közelébe keveredik,be is sározódhat, most már biztosra veszem.Nem mintha túl nagy reményt táplálnék aziránt,amit egy vizsgálóbizottság ki tud deríteni.

Makkasz 2013.04.22. 14:37:10

@Tücsök1: Biztos vagy benne? lol Felvilagositalak, a politika csak a korrupciorol, es asajat elit penzhez juttatasarol szol Moon, kb. 2000 ota.

"Miert jo politikusnak lenni?

Hatalom, sajat es masok sorsanak iranyitasa, szoborepites. Ez a felszin, a valosag mas.

Magyarorszagra erkezo EUs milliardok, amit mas, nalunk termelekenyebb orszagok adofizetoi dobnak ossze, jelentos igeret. Maffiakormany a gazdasag olyan oligarcha szereploivel mint Simicska, Nyerges es kozgep, ezen a penzcsapon ulnek.

Legtobb cseledkedetet, a sokszor erthetetlenul eros centralizaciot dontesekben, es vegrehajtasban a szolgalelkuseg elvarasat elsosorban ez okozza. Kar ertelmet keresni egyes dontesekben ezen kivul.

Termeszetesn ez nyomot hagy a moralban, totalis ertekvesztes az eredmeny a tarsadalom egeszeben, a gondolkodas, az elvarasok tamasztasanak elvesztese, a "gondoskodo" hatalom elfogadasa, beletorodes, alkalmazkodas.

Pelda: NFU felszamolasar azert volt szukseg, hogy EU kontrollt nehezitsek, EUnak tobb intezmenyt kelljen beszamoltatnia ill. NGM-on keresztul Orban jobban tudja befolyasolni a kijuto informaciokat.

A hatalomban maradas nem csak az elit gazdagodasat szolgalja mindannyiunk rovasara, hanem letkerdes, hiszen ez az eltorzult politizalas, jogserto es korrupt donteshozatal a lebukas kockazatat hordozza.

Senkit nem zavar hogy a foldpalyazatok titkosak? Kovetkezo kormany elso intezkedese kell hogy legyen a nyilvanossagra hozatal. Ettol is remegnek a gazemberek.

Amikor politikai eroterekrol, partokrol, nemzeti erdekekrol gondolkoztok, ezt tartsatok szemelott."

Besarozodik :))))))))))@Putyilov gyári melós:

Makkasz 2013.04.22. 14:37:51

@Tücsök1: En tudom hogy korruptak, nem masod kezbol.

Makkasz 2013.04.22. 14:42:20

@Tücsök1: Mindig jo erzes aranyos, naiv kommentelovel talalkozni :). Vigyazz, ne legy hazug politikusok predaja.

Tücsök1 2013.04.22. 14:56:36

@Makkasz: Lehet,hogy valóban naiv vagyok,de tényleg úgy gondolom,itt az ideje meghúzni egy vonalat,ami után már mindenki csak nyílt lapokkal játszhatna.Ami most folyik,az csak a lassú kínhalál.A jó sebész is tudja,hogy ha amputálni kell,úgy vág,hogy az egészséges részig hatoljon az a vágás.Itt centinként,érzéstelenítés nélkül nyiszálnak le belőlünk darabokat,közben az üszkösödés nem áll meg.Az én szavazatomra kizárólag az számítson,aki képes ez az amputációt elvégezni!

Makkasz 2013.04.22. 15:03:37

@Tücsök1: Igazad van, a naivsagot nem az elvarasodra mondom, hanem erre: "Ezelőtt sem volt kétségem arról,hogy aki a pénzosztás közelébe keveredik,be is sározódhat, most már biztosra veszem."

Mivel nem veletlenszeruen, a kisertesnek nem birnak ellenallni, hanem az egesz politika errol szol. A mafffiakormanyrol, oligarchakrol, az ellophato ellopasarol. olyan szinten, hogy ma mar az sem erdekes, ha beledoglik az orszag.

A projektek, allami beruhazasok ugy generalodnak, hogy honnet lehet tobb penzt ellopni, kiutalni baratoknak. Ez motivalja a kinevezeseket, torvenykezest (pl. mediatorveny, szajak befogasara). Mondjuk a kotelezo ovodat nem tudom mi motivalta.
A hatalom bebetonazasa a masik fontso tenyezo (alarendelve a minel tobb ellopassanak), alkotmanyozgatas, valasztasi torveny, ertelmiseg eluldozese es szamanak csokkentese.

Ebben nem kulonbozik egyik sem aki mar hatalmon volt.

fehérfarkas 2013.04.22. 15:17:32

@bioLarzen:

Ne feledd, hogy az MSZP egyedül 2006-ban nyerte meg a választ. 1994-ben az MDF vesztette el. 2002-ben pedig a Fidesz bukta el.
De ez fordítva is igaz: 1998-ban az MSZP bukta el, ahogy 2010-ben is. Az egyik fordulóra el sem mentem, mert a Fidesz hazugságain már akkor is átláttam, a szoickból meg kiábrándultam.
Ahogy Bajnai helyre hozta a gazdaságot 1 év alatt az tetszett, de azért ezt csak úgy tudta megtenni, hogy a teljes szoci frakciót bezsarolta, és a szocik csak kényszerből szavazták meg az intézkedéseit.
Nem azt mondom, hogy az "elmúltnyolcév" végig rossz volt, mert ez nem igaz, hiszen nagyon sok fejlesztés pont ezekben az években történt. De a 2007/2008/2009-es évek egy igazi kormányválságot csináltak maguknak, ahol még a kormánykoala is felbomlott, majd 2 ciklus alatt a 2. miniszterelnök is lemondott, és a tervezett reformnak meg mégsem álltak neki (jó, tudom, a szociális népszavazás, meg az öszödi beszéd utáni 1 hónapon keresztül tartó csűrhe randalirozása béna kacsává tette a kormányt, akik a túlélésre próbáltak berendezkedni, de azt is bénán).

bioLarzen 2013.04.22. 20:49:44

@fehérfarkas: Szia,
te viszont ne feledd el, hogy 94-re az MDF gyakorlatilag nullára erodálta az amúgy sem elsöprő népszerűségét úgy, hogy végig erős ellenzéke volt, - és a potens, helyzetét és lehetőségét jól kihasználó ellenzék a többi esetben is jelen volt - most viszont nincs. Ezért mondom, hogy pusztán a fidesz - amúgy hihetetlen - bénázásai, arroganciája és demokrata-riasztó tevékenysége nem lesz elég, mert nem egy amúgy erős helyzetben lévő ellenzéket segít. Aki most "ebből" kiábrándul, nem látja "azt", akire helyette szavazhat.

Ja, és persze ne feledjük azt sem, hogy mára a választók nem kis része - és kiváltképp igaz ez a bizonytalanokra - végletesen kiábrándult a politikából, és nagyon inaktív, nagyon magas az ingerküszöbe - ez sem így volt korábban.

Szóval az, hogy korábban mi történt, nem igazán mérvadó a mostani helyzetre szerintem. Úgy érzem, hogy az elmúlt 2-3 cilkus kormányai (tán a bajnai-kormányt kivéve) annyira felvitték a választói réteg ingerküszöbét, hogy nyugodtan csinálhattak/csinálhatnak egy sor olyan dolgot, ami után normál demokráciákban az utcára nem mernének kimenni... Itt meg választást nyernek vele.

bio

bioLarzen 2013.04.22. 21:02:51

A legszomorúbb az egészben azonban az, hogy arról, ami - szerintem - a leglényegesebb, senki sem beszél: arról, hogy bárki is győz, egy végtelenül megosztott társadalomban kéne alkotnia, ahol bármit is tesz majd, az ország fele üdvözölni fogja, a másik fele pedig ugyanazért a lámpavason látná. Így egyszerűen nem lehet alkotó módon kormányozni, országot vezetni. Ez volt az egyik végzetes tényező a Gyurcsány-kormányok idején is, és ez most is.

Szóval, a kérdés, hogy létezik-e egyáltalán az az ember, aki nevével fémjelezne egy olyan alakulatot, amelyik ezt a Marianna-árkot valahogy kezelni tudná (mert eltüntetni szerintem évtizedek kérdése - minimum) - aki gesztusokat tud tenni egy olyan társadalom kormányaként, amely nem ismeri a kompromisszumokat, aki a politikát harcmezőnek látja, ahol vagy te gyilkolsz, vagy téged gyilkolnak meg - ahol a kompromisszum a gyengeség jele és rögtön kihasználja a másik oldal. Ahol a döntések és folyamatok, illetve azok eredményeinek megítélését kizárólag az határozza meg, melyik oldal nevéhez fűződnek.

Szerintem emiatt száguld ez az ország ezerrel a szakadék felé. Tele vagyunk olyan emberekkel, akik ujjongva tapsolnának egy államcsődnek, mert az az általuk utált kormányra nézve ciki lenne. Akik annyira gyűlölik a másik oldalt, hogy nincs az az ár, amit túl soknak éreznének azok bukásáért.

Aztán, amikor majd rájönnek, hogy azzal egyszersmind az egész ország bukik, már késő lesz... De majd azt is megmagyarázzák maguknak, mert a kognitív disszonancia a halálig működik.

bio

fehérfarkas 2013.04.22. 21:59:50

@bioLarzen:

Pont ez a szélsőségesen végletekig menő megosztottság a baj, amit említesz: "Szerintem emiatt száguld ez az ország ezerrel a szakadék felé. Tele vagyunk olyan emberekkel, akik ujjongva tapsolnának egy államcsődnek, mert az az általuk utált kormányra nézve ciki lenne. Akik annyira gyűlölik a másik oldalt, hogy nincs az az ár, amit túl soknak éreznének azok bukásáért."

És ez sajnos így volt már a Medgyessy-kormány idején is a polgári körökkel, Járai Zsigmond jegybankelnökkel (aki előtte a Fidesz pénzügyminisztere volt), aki a kormányváltás után hirtelen megvilágsodott, hogy a monetáris politikának nem a kormány gazdaságpolitikáját kell segítenie, hanem ellenkezőleg: a kormány gazdaság politikája rossz, és neki ezért azzal szemben kell dolgoznia. Az EU parlamentben a fideszes képviselők által mutogatott hamísított fénykép, ami Kovács Lászlót (a volt külügyminiszterünket majd EU biztosunkat) ávós tisztnek mutatta. A szociális népszavazás a 2. Gyurcsány-kormány idején (annak a szavazásnak a kérdéseit lehetne belenyomni a fideszdroidok arcába, hogy jól nézzük meg, hogy 2008-ban még mivel kampányolt a Fidesz és most kormányon annak az ellenkezőjét csinálja). ÉS még lehetne sorolni hosszan a példákat...

Akármilyen balf@xok voltak a szocik, de ha egy konstruktív ellenzék lett volna, akkor azzal az egész ország nyert volna.
De a jelenlegi lövészárkokat sajnos még nem lehet betemetni. Lehet, hogy én vagyok a pesszimista, de úgy érzem, hogy 1 éven belül még biztos nem tud senki sem jönni, aki mögé a fideszdroidok is felsorakoznak és Orbán imádatával felhagynak. A bizonytalanokat talán egy nagyon karakteres valaki maga mögé tudná állítani, de a 1,5 millió törzsszavazóját a Fidesznek még biztosan nem.
Nem is tudom minek kellene ahhoz történnie, hogy az a 1,5 millió ember belássa, hogy Orbán csak kihasználja őket és az egész országot tönkre teszi.

bioLarzen 2013.04.22. 22:39:38

@fehérfarkas: Sajna én is nagyon pesszimista vagyok. Ha olyan szakmám lenne, amivel külföldön normálisan el tudnék helyezkedni, valószínűleg már vagy kint élnék, vagy nagyon tervezném a kiköltözést, mert sajna ebben az országban ma egyszerűen képtelenség normális miliőben élni - és ez biza több kormányra visszamenőleg alakult így.

bio