Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Amikor a fideszes nyalonc pofara esik

2012.10.03. 18:10 | jotunder | 196 komment

Címkék: fritztamás fricztamás

Nincs ekezetem, sorry...


Ez itt egy Fricz Tamas interju.


Fricz a kovetkezot talalta mondani.

Tehát biztos, hogy úgy nem szabad, hogy járási hivatalokba bemenni meg ilyesmi, sőt még azt sem mondom, hogy a polgármesteri hivatalba, és ott aláírni egy papírt. Nem. Levelet kell kapni mindenkinek és azt ingyen szigorúan ingyen felírva az adatokat egyszerűen a postára el lehet vele ballagni.

KELL kapni azt a levelet, mondja a Fricz Tamas.

       Szerdán a parlament alkotmányügyi bizottsága kezdeményezte az alaptörvény módosítását. Ennek alapján az alkotmány nemcsak lehetővé tenné az előzetes regisztráció bevezetését, hanem annak alapvető szabályait is meghatározná, rögzítve, hogy Magyarországról nem, csak a határon túlról lehet levélben feliratkozni. (index.hu)


 Ugy tunik, NEM lehet majd levelben feliratkozni. Na mi van a palacsintaban, Fricz ur???? Marcipan?????

· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr94818310

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: "Crack"en, a mélység hendikeppes csápja 2012.10.04. 07:07:41

Miután szerencsésen túljutottunk a zsebmedence beszerző körúton, kicsit későn, de folytattuk immáron jól megszokott vízvezeték építési külön foglalkozásunkat. A méretek immáron ismertek, pontosan, így fektettük tovább a biológiai adásstruktúrával felru...

Trackback: 120 ok, ami miatt nem szavaznék a Fideszre 2012.10.03. 21:54:21

Fülkeforradalom, gyorsnaszád, alaptörvény, manyup, békemenet, választási regisztráció… Bűnlajstrom 2010 áprilisától 2012 augusztus elejéig. Ha kihagytam valamit, írd meg kommentben! * 1. A Kubatov-lista 2. Pintér Sándor belügyminiszteri kinevezés...

Trackback: Salamon László a legaljasabb élő magyar politikus szerintem 2012.10.03. 21:52:13

A választási névjegyzékbe csak személyesen vagy ügyfélkapun át lehessen regisztrálni – ezt akarja elérni alaptörvény-módosító javaslatával Salamon László KDNP-s politikus. Az, hogy a választói névjegyzékbe kerüléshez regisztráció kell, az önmagáb...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mojszipupi 2012.10.04. 08:08:37

Na akkor hamarosan beindul a regisztrációs turizmus. Egy játék is kötődik hozzá. Amelyik polgármester a legtöbb embert gyűjti össze, annak falujába orbán személyesen tiszteletét teszi. Rózsaszirmok, dínom dánom, kitüntetés. Jobb mint régen, csodálatos

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.04. 08:11:48

pedig a fő civil politológus aztán konzultál rendesen, de úgy látszik mégsem eléggé.

szempontpuska 2012.10.04. 08:20:15

Uraim! nem a Parlamentben vagyunk!
:-/

szempontpuska 2012.10.04. 08:25:02

@Szindbad: Hát úgy, hogy nem szavaztátok meg B+!

:-)

anyahajókabinajtóhajtogató 2012.10.04. 08:28:26

közben az állami cégektől mindenkit kibasztak kibasznak és feltöltik a seggnyalóikkal jópénzért

hacsaturján 2012.10.04. 08:28:59

ez egy következmények nélküli poszt.

@szempontpuska: :))))

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.10.04. 08:30:26

Hölgyeim es Uraim!

Ha csak egy iciripicirit korvonalazodna hogy ki a lopikulara szavazzon az a tisztelt atlagpooogar ebben a kocerajban, ha herotja kerekedett a jelenlegi kurzust elszenvedve, akkor szerintem szivesoromest futna regisztralni, megha ramegy egy napja is. Mert kurvara nem szamit az az egy nap, amikor az evente ott a tobbi 364, amit a fidesz alapban tonkrecseszett.
csakhat a korvonal vonalzo nem mukodik.

nandras01 2012.10.04. 08:30:56

@Dr. jenőke (jenőke): rendben van, az ókor nem játszik.
(bár, én a helyedben, mint olyan diktátort, aki "megunta" az egyeduralmat, inkább cincinnatust -tudod, az "ekeszarv mellőli- választottam volna)
az izlandi parlamenttel, meg nem tudom, hogy mit is akarsz illusztrálni, hiszen biz' arrafelé is a pártok képviselői ülnek a parlamentben :)

nandras01 2012.10.04. 08:34:29

@Dr. jenőke (jenőke): rendben van, az ókor nem játszik.
(bár, én a helyedben, mint olyan diktátort, aki "megunta" az egyeduralkodást, inkább cincinnatust -tudod, az ekeszarv mellőli- választottam volna)
izlanddal meg nem tudom, hogy mit is akarsz illusztrálni, hiszen arrafelé is a pártok képviselői ülnek a parlamentben...

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.10.04. 08:34:44

ket lehetosege maradt a magyarnak:
- ha fiatal, akkor elhuz innen a csaba.
- ha mar nem fiatal, akkor ugy neveli a gyermekeit, hogy elhuzzonak innen a csaba.
minden egyeb lehetoseg joizlesbe, es/vagy torvenybe utkozik, no meg nem mindenki jaratos a kezigranat, a vallrol indithato panceltoro, meg a bozotvagos lezerkardelrehanyo fideszesszelidito avtomata hasznalataban.

TiZ 2012.10.04. 08:36:41

@jotunder: Nem, ne az utcán politizáljanak. Más módon is lehet. Egyébként pedig nyugdíjas pedagógus ismerősöm kerek-perec kijelentette, hogy ő bizony nem megy el regisztrálni. Ez van.

kalmik 2012.10.04. 08:39:18

@babakék: A magyar értelmiség ott van ahol az ''elmúlt nyóc évben'' volt. Csigaházába bezárkózva, a valóságtól függetlenítve magát marha okosat kiabálnak ki.

Hertelendi 2012.10.04. 08:45:39

@TiZ: Ha a fideszre szavazna akkor ne is menjen...

FireFly111 2012.10.04. 08:51:48

na most akkor tényleg mondja meg valaki, hogy megy ez a regisztráció. tudom, hogy utána kéne olvasnom, de egyszerűbb most nekem megkérdezni.
én valamiért azt hittem, hogy az ember csak beballag a polgármesteri hivatalba (ami ugye minden településen van), kitölt egy űrlapot 2 perc alatt, aláírja, aztán annyi.
de most meg akkor hallom ezt a járási központot is. most akkor ez hogy van? az autóval nem rendelkező 70 éves kisnyugdíjasnak minden választás előtt be kell buszozni a mondjuk 20 km-re fekvő városba ha szavazni akar? mert akkor ez így nem egészen frankó...
ilyen a világon nincs sehol se. én ebben az ellenfél szavazóinak a voksolásból való kiszorítását látom.
de persze senki nem háborodik fel, mert a kormányzati médiabirodalom éppenhogy a választójog "kiterjesztéséről" harsog (sztem még ők maguk sem hiszik el). nem is olvasok én ilyesmit mostanában. maximum amikor átböngészem a kedvenc hírgyűjtő oldalamat a hirklikk.hu-t, akkor belefutok 1-2 mno.hu-s cikkbe. de elég is belőle bőven :)

igi1 2012.10.04. 08:53:51

@Marco Soprano: ne sèrtegesd pàkót, ö jobban tud.

egyèbkènt meg lehet, a pali olyat tud, amit vincent mèg nem. :D

Fermentátor · http://fermentator.blog.hu/ 2012.10.04. 09:02:47

@wmіkі: Köszönöm a kedves útmutatást.
Továbbra is az a véleményem, hogy FT komolyanvétele ölég vaskos frusztráltságra utal.

szempontpuska 2012.10.04. 09:04:29

@Hertelendi: Ha nem szavaz, azzal a Fideszre szavaz

Artie 2012.10.04. 09:05:26

@Jofiu: Ezt nem értem én sem. Ezek vagy ennyire hülyék, vagy ennyire seggnyalók. Tartok tőle, az utóbbi.

Nekem a kamu IMF-lista ügyében is az volt a legundorítóbb és legmegdöbbentőbb, hogy 260-valahány faszkalap ott sápítozott a Viktorral, és mind azt mondta, hogy ez az, Viktor, mondd meg nekik, hogy velünk nem lehet szórakozni! Egyben sem merült fel, hogy szóljon, te főnök, ezt a kamut már a 98 éves Mariska néni sem hiszi el.

tommybravo 2012.10.04. 09:05:54

@FireFly111: Egyelőre járási központról nincs szó, másrészt viszont a polgármesteri hivatal sem pontos. A mostani változat szerint a jegyzőhöz kell bemenni, aki persze alapesetben a polgármesteri hivatalban lakik, kivéve az olyan helyeket, ahol körjegyzőség van - jellemzően a kisfalvak környékén.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.10.04. 09:12:55

K.vaanyátok, én akkor is hazautazom és ha napokig kell is sorba állnom a jegyzőnél, polgármesternél, a Jóistennél akkor is regelek és szavazok hogy meglegyen az esély a cigány anyátokba visszazavarni titeket. Kizárt hogy miattatok az egész életemet külföldön dolgozzam és éljem le, szóval hajrá fijjúk, ez még nem elég elrettentésnek, ötleteljetek tovább gyorsan...

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.10.04. 09:22:27

Emberek, elfogyott a türelem!

A fideszes pofátlanságnak nincs határa, zavarjuk már el őket és nincs vita a sunyi változtatásokról!

ORBÁN CSÜRHE TAKARODJ!

2012.10.04. 09:27:36

@csizsikpizsik - pique takarodj!: nem kötekedésből, de pont akkor nem lesz esélyed sem. A (jelenleg 2/3os) többség adja a Fidesz legitimációját. Tegyük fel egy kósza másodpercre csak, hogy a Fidesz szavazói elmennek regisztrálni, az elllenzék meg a bizonytalanok meg nem. Szerinted melyik táborban lesz meg a 2/3?
Mondom ezt úgy, hogy a szavazást állampolgári kötelességnek tartom és eddig mindegyiken részt vettem...

mirigy187 2012.10.04. 09:31:47

Hogy a pofájukról nem sül le a bőr. Először eljátszák, hogy beadják az AB-nak normakontrolra most meg kitalálják, hogy beleírják az alaptörvénybe. Innentől kezdve AB kilőve. Mocskos egy csaló banda akik állandóan átírják a szabályokat

dr. vuvuzelafan 2012.10.04. 09:32:10

@gigacherry: Emellett erős a gyanúm, hogy meglesznek azok az aktovisták, akik a Kubatov-listák alapján szépen végiglátogatják a "hithű" polgártársakat azokkal az aláírnivalókkal, amik alapján bekerülnek a regisztráltak közé. Azaz nekik még a macera sem lesz macera, csak mindenki másnak...

dr. vuvuzelafan 2012.10.04. 09:35:15

@dr. vuvuzelafan: Azt jegyezném még meg, hogy bárhogy is csűrjük-csavarjuk a dolgot, akármit is mondanak, hogy miért jó a regisztráció, és bárhogy is valósítják meg, véleményem szerint csak a lehetséges visszaélések számát növelik vele. Ez pedig nagyon nem jó.

felcsutisuttyo 2012.10.04. 09:42:21

Korruptisztán Diktatúrája hamarosan meg lesz döntve...nem lesz itt Fidesz gyártotta választás!!!!!!!!!!!!!!!
A Diktatúrát ( még ha az Parlamenti diktatúra) meg szokták dönteni....demokratikus úton nem lehet leváltani ezt a Fidesz Maffiát....hamarosan rájön a Nép és már nem a regisztrációról és választási Fidesz csalásokról szólnak majd a viták, megbeszélések..:)))) .....hanem?.))) hehehe

felcsutisuttyo 2012.10.04. 09:44:08

SzíjÁrtó vagy Girosz vagy ferdeszájú Kumin...( aljas seggnyaló mind)
tök mindegy.
GiroszÁsz a KormánySZARvivő... Ő tálalja a büdöset a hazugságot a Népnek , millióért havonta...( és sunyiban a Századvégnél (Fidesz boszorkánykonyhája, avagy Propaganda irodája)és a saját tanácsadói cégeinél is kaszálja a Parazita működéséért a pénzt.....

royslade 2012.10.04. 09:51:22

@wega: pont jó ez így, ahogy van

LHedvig 2012.10.04. 09:55:14

Én csak azt nem értem (nyilván a butábbnál is butább vagyok), hogy ha X millió ember megszavazott Y képviselőt és hatalmas pénzekért beültette a Parlamentbe semmittenni, akkor azzal a lendülettel miért is nem hívhatja vissza őt? Ha egyszer nem képviseli X millió ember érdekeit, sőt sérti azokat? Hm? Megmagyarázza valaki egy buta állampolgárnak? De érthetően ám!
Köszönöm előre is...

ursus artos 2012.10.04. 09:55:35

Az orulunkvincent.blog.hu a napi és trendi orbánozáshoz azért elvárhatná az ékezetek használatát.
Vagy már a minőségi fikázás nem is követelmény?

royslade 2012.10.04. 09:58:08

@ursus artos: nekem pl. elég, ha a poszt becsalogatja a kommentelő idiótákat, azzal jól elvagyunk itt páran

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.10.04. 09:59:44

@LHedvig: visszahívhatod őket. csak várni kell négy évet. és ez így van jól.

ursus artos 2012.10.04. 10:04:36

@LHedvig: "miért is nem hívhatja vissza őt?"
Azért, mert a törvénykezés az mindig érdeksérelemmel jár. Így mindig lesz, lesznek olyanok, akiknek egy adott törvény meghozatala vagy elvetése nem fog tetszeni. Ha ők mindig visszahívhatnak képviselőket mert valami nem tetszik, akkor bizony nehéz ügy lenne a parlamentarizmus.

ursus artos 2012.10.04. 10:06:05

@royslade: végül is, ez is egy szempont.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.10.04. 10:08:24

Szájer a mai Magyar Nemzetben megjelent kolumnás publicisztikájában:
"...Aki magát a politikai közösség olyan felelős tagjának tekinti, hogy annak közös ügyei irányításába szavazata révén bele kíván szólni, vezetői megválasztásában részt akar venni, aligha hivatkozhat hitelesen arra, hogy annyira azért nem felelős, hogy elvárható lenne tőle, előtte vegye a fáradtságot, és önként jelentkezzen a választók közé. Végülis magához a választás napján való szavazáshoz is kell teljesíteni egy abszolút minimumfeltételt: fel kell öltözni és el kell sétálni az urnához. Igaz, egyes paternalista felfogású véleményvezérek még ezt is az államra bíznák...Nos, még ha ehhez eggyel többször is fel kell öltöznöm, és néhány háztömböt sétálnom, én inkább szabadelvű maradok."
Na, ez aztán a hazug cinizmus.

kishusom 2012.10.04. 10:09:02

Gondolkodjunk logikusan.

A Fidesz mindig azt hangoztatta, hogy vidéken, a vidéken élő kisemberek között erős. Budapest pedig inkább a baloldalé volt. Lehetett is benne valami, mert pl. a budapesti választási eredmények mindig is erősen befolyásolták a választási eredményeket, és nem a Fidesz javára.

Namost. A regisztrációhoz be kell ballagni -tervek szerint- a járási központokba. Budapesten és a vidéki nagyvárosokban ez viszonylag egyszerű, de mondjuk egy kisfaluból már annyira nem. Főleg ott, ahol napi két pár vonat jár, vagy van 4-5 buszjárat, és még fizetni is kell az utazásért, nem is keveset...Ott szerintem kétszer is meggondolják az emberek, hogy elmenjenek-e regisztrálni.

Rosszul gondolom, hogy ez akár még visszafelé is elsülhet?

déjá vu39 2012.10.04. 10:11:49

Édekes: milyen sokan vannak, akik nem a poszt mondanivalójához fűznek megjegyzést, hanem egymással meg szerző szemolyiségével foglalkoznak.

Jól van ez így?

ursus artos 2012.10.04. 10:15:45

@kishusom: esetleg olyan nem is jöhet szóba, hogy az általad említett kis faluban a járási kormányhivatal hetente egyszer vagy kétszer ügyeletet tart?

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.10.04. 10:17:31

@felcsutisuttyo: a lonak a faxat. nem dont itt meg senki semmit.
sorbanallnak picit morgolodva a vagohidon, oszt jonapot.
annyira, de annyira egy birka nep vagyunk, hogy mar szegyelnivalo.
nalunk sokkal "elmaradottabb" tarsadalmakban ennel sokszor kevesebbert is fellogatjak a verszivoikat, mikozben itt meg olyan is akad, aki ey kis zsetonert nem a segguket nyalja, hanem alurol a patkobeluk.

felcsutisuttyo 2012.10.04. 10:21:59

NEM LESZ DEMOKRATIKUS VÁLASZTÁS..ILLEGITIM LESZ..VEGYÜK MÁR ÉSZRE!!!!
"Ki meri ezek után azt mondani, hogy demokratikus lesz a 2014-es választás? Meddig akar még a demokratikus ellenzék a parlamentben vitatkozni minderről a Fidesszel?
"Fel kellene ébredni és október 23-át az Orbán rendszerét elsöpörni akaró milliók közös ügyévé kellene tenni. Értik ezt a Millában, a Szolidaritásban, az LMP-ben, az MSZP-ben? Vagy még szórakozunk egy kicsit? Vagy még erőlködünk egy kicsit pár százalék voksért?"

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.10.04. 10:22:07

@LHedvig: Mert ez az eddiginél is nevetségesebb demagógiához vezetne. A ciklus közbeni változások politikába csatornázására pl. a csúsztatott választási rendszereket* találta fel az emberiség civilizált része, annak alkalmazásához viszont Magyarország nem elég nagy ország. Eltérő ciklusokra választgatott kétkamarás parlamenttel is lehet próbálkozni, de megintcsak nem elég nagy az ország, nincsenek ehhez elégséges súlyú tömbök, gazdasági egységek, szavazótáborok, ebből csak bohóckodás sülne ki.

* Azaz pl. ugyanígy 4 évre választanak minden egyes képviselőt, de nem minden képviselőt választanak egyszerre: tehát pl. a képviselők felé 2014-18 közöttre, másik felét 2016-2020 közöttre stb.

mirigy187 2012.10.04. 10:24:40

@ursus artos: Mert fognak ügyeletet tartani? Kötve hiszem

felcsutisuttyo 2012.10.04. 10:24:44

Orbán pásztornak képzeli magát ( igaz elég suttyó ahhoz)..s csak a maradék"szavazó Birkái" érdeklek, mert ha azok is szétszélednek...éhen hal a pásztor...és mehet gyógyíttatni magát a sógorékhoz ahogy szokta....)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.10.04. 10:25:00

@kishusom: A megfelelő helyeken majd lesz vasárnap a templom mellett kihelyezett regisztráló iroda, a nem megfelelőkön meg "sajnos nem tudott megegyezni az önkormányzattal" a NVB, kormányhivatal, franctudjami.

@ursus artos: Nem. A mnyp-nyilatkozatért se volt külön vagy kihelyezett ügyelet.

ursus artos 2012.10.04. 10:34:48

@Counter: nem is volt még akkor járási kormányhivatal.

ursus artos 2012.10.04. 10:35:36

@mirigy187: "Mert fognak ügyeletet tartani? Kötve hiszem "
Ez esetben várjuk ki a végét.

royslade 2012.10.04. 10:46:44

@ursus artos:
"KELL kapni azt a levelet, mondja a Fricz Tamas."

"majd tartanak ügyeletet" - mondja ursus artos

szerintem hozz magaddal még egy embert

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.10.04. 10:55:57

@ursus artos: lesz ugyeletes!
ner asztalkak mogott ulo hosteslanyokkal.
a fidesz szavazoknak kotolmanyt tesznek ra, a tobbinek kecsapos kacsafost.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.10.04. 10:58:36

@ursus artos: Ki mondta, hogy annak kellett volna tartania? A nyilatkozatot befogadó állami szerv nem tartott. Nyilatkozatot befogadó állami szerv = nyilatkozatot befogadó állami szerv.

Gondolom, ha elkapja az ujjad a fűrészgép, akkor is az jár az eszedben, hogy várjuk ki a végét, hátha jól jössz ki belőle, ne kapkodjuk ki a karunkat.

ursus artos 2012.10.04. 11:04:54

@Counter: gondoltam felesleges tovább ragozni a feltételezéseket.

nyubocs 2012.10.04. 11:10:17

@ursus artos:
Emberük sincs (lesz) rá, meg szándék se.

látjátok feleim szümtükkel 2012.10.04. 11:11:36

"Egy gondolat bánt engemet"

Nevezetesen az, hogy miként tudják ellenőrizni a külföldről feladott levél hitelességét. Gondolom nem fogják mindet írásszakértővel megvizsgáltatni. Talán be kéne írni az alaptörvénybe, hogy öt hiteles tanúval, közegyző előtt és persze magyarra lefordítva kell a regisztrációs kérelmet elkészíteni, és max. a magyar nagykövetségen leadni, mert mi van, ha a posta galambja elvéti a címzettet?

Osztán mi van akkor, ha csóró külföldön élő "honfitársunk", illetve állampolgártársunk ( mitől is társunk, amikor nem a mi államunkban él? ) azt mondja a választás után, hogy ő nem kapott tájékoztatást arról, hogy milyen módon regisztrálhat.

Nem az állampolgár öntudatára kellene bízni, hogy akar-é szavazni vagy sem? Ha már öntudatilag állampolgárrá óhajtott válni?

Bánt azért az is, hogy milyen alaptörvény az, amit állandóan változtatnak, így mi is benne az alap? A tódott-fódott alapra épült házak szoktak egyszer összedőlni.

bgp 2012.10.04. 11:12:32

@nerángass: ez a sok hercehurca, meg balfaszkodás (mint pl. a baltás) azt fogja eredményezni, hogy csak akinek 100 hold föld felett adtak, az szavaz rájuk.

bgp 2012.10.04. 11:14:30

@kishusom: csak 10 embert kell egy körzetben kibuszoztatni kétszer.
Egyfordulós a választás, 10 ember elég.

mojoking77 2012.10.04. 11:28:06

@jotunder: Az a baj, hogy latjuk, amint szep lassan tulcsordul a szarral teli lada, megsem csinalunk/tudunk csinalni semmit ellene. Hogy miert? jo kerdes. Nem akarun kazonoulni a rohadt trollokkal, akik kimentek TV szekhazat gyujtogatni, meg Kossuth teret foglalni? Talan. Tobbnek tartjuk magunkat naluk? Mindenkepp (en legalabb is). Nem lehet, hogy pont ez lesz a vesztunk, mint a harmincas evek nemetorszagaban a baloldali beallitottsaguaknak? Az ember alapbol arra figyel fel, aki figyelemkelto modon viselkedik. Mi a figyelemkeltes modja? Az iras, amit az emberek vag elolvasnak, vagy nem, vagy a cselekves, amit az osszes birka lat este a Fokuszban? Ne ertsd felre, nem uszitok senkit sem torvenyellenes tettek elkovetesere, szimplan szomoruan konstatalom, hogy hiaba a szandek, minden probalkozas el fog csendesen halni, a "karavan pedig halad" tovabb...

veny 2012.10.04. 11:37:27

Fricz Tamas van a palacsintában, attól tartok.

Putyilov gyári melós 2012.10.04. 11:48:29

@nandras01:
Nem ártana átolvasnod a képviselői esküt.
Nem pártra vezérre esküdnek fel a majmok.
Az megint más kérdés, hogy az eskü után sugárban fosnak a választóra és az esküjükre.
MDF-SZDSZ paktum az ősbűn.

kekec8 2012.10.04. 11:57:04

@csizsikpizsik - pique takarodj!:

Te rasszista köcsög! Jobb ha ott rohadsz ahol vagy, ne gyere ide, mert itt ilyen cigányozó parasztokra mint te, nincs szüksége Magyarországnak!!!

kifordított nagyanyó 2012.10.04. 11:57:34

Szerintem a választásokig csak számolni kell,hányszor írják majd át a törvényt.

kifordított nagyanyó 2012.10.04. 11:59:28

@csizsikpizsik - pique takarodj!: Szeva kiskancsó.:))
Látom más is üdvözölt.:))
@kekec8: A cigányozást nem etnikai alapon értette.
Úgy szidod,hogy nem is ismered.:))

fidzsi 2012.10.04. 12:00:10

Talán picit gárgyult a véleményem, de megosztom a Nagyérdemüvel.
A regiszterezés éppen, hogy ellenkező hatást válthat ki, könnyedén,
mint azt barát és ellenfél sejti/reményli.
Ugyanis, kedvenceim bohókás lépései magánnyugdíj átcsoportosításával
és szellemdús megokolásával, a kedvezményes nyugggereztetés,
rokkantalaníttatás, oktatásügyi roham munkák, ecetetrá, ecetetr/Hofi/,
révén sikeresen léptek sok százezernyi csülökre.
Mármost, ezen delikvensek ellenállhatalan késztetést fognak érezni
regisztrálás iránt. Kóbor félelmeim pont mást sugdosnak cimpáimba, mint
a közvélekedés. Ebből kifolyólagosan -nem eléggé elítélhetően-nagy
ívben teszek az általam, sajnos, nulla hitelen álló politológus, és
közvélekedés fúrkász és más, büfé-ruhatár szakon végzett, szakértő
okfejtésére.
Üdv. fidzsi, droid de Magóg.

kekec8 2012.10.04. 12:06:07

@kifordított nagyanyó:

Persze, csak akkor van etnikai alapon, amikor az az érv. Hogy lehet cigányozni "nem etnikai alapon" ? Miért nem írt örményt helyette?
Szóval, te is náci vagy?

kekec8 2012.10.04. 12:13:58

@bgp:

Akkor mi a probléma?
Vagy a porbléma?

kekec8 2012.10.04. 12:16:36

@fidzsi:Talán picit gárgyult a véleményem"

Valóban.

TG69 2012.10.04. 12:19:09

@jotunder: Nem látok semmi ellentmondást, Fritz csak a hatalom akarásának egy láncszeme, azt teszi, amit egy machiavellista elvár (egyébként észrevetted, egyre többen lesznek a fideszben azok?). Itt van a Filozófus tézisei e témáról :

„Elfogadom, hogy felfogása szerint Gyurcsány az igazat akarta elmondani. Csakhogy az emberek nem viselik el az igazságot – ezt már Platón óta tudjuk. Így tehát politikai hiba annak elmondásával kísérletezni. A hatalom építése pedig nem az, hogy szétveretem a tüntetéseket. Ennél finomabb folyamat, amikor a magam oldalára állítom a különféle csoportokat, rétegeket – a közvélemény számára akár láthatatlan módon. Machiavellista, hegeliánus, nietzscheánus, hobbesiánus vagyok, amitől a kantiánus, rawlsiánus baloldaliakat, liberálisokat persze a hideg rázza. Az ő eszmeiségükből ma csak az az ígéret következik, hogy ha hatalomra kerülnek, békén hagyják az állampolgárt, nem várják el tőle, hogy a gyereke köpenyt viseljen az iskolában." LA

Vagyis nem kell nekünk ismerni az igazságot, elég ha a kiválasztottak tudják. Már alig várom azokat a technikákat, amikkel a vincentet az oldalukra állítják. Hát igen, magasabbrendű embernek lenni, az felelősség...

fidzsi 2012.10.04. 12:37:28

@kishusom: Yes. Sajna, mondom én. Meg írtam, más aspektből fentebb.
Üdv. fidzsi, droid de Magóg.

fidzsi 2012.10.04. 12:40:30

@kekec8: '14-ben visszatérünk erre. Bódog leszek ha neked lesz igazad.
Üdv. f., d d M.

s 2012.10.04. 12:41:18

Mint már többször említettem, vascsővel az utcán mindent szanaszét baszáshoz, gyújtogatáshoz, akasztgatáshoz NEM KELL REGISZTRÁLNI.

Soha nem is kellett, most sem kell, és ezután sem fog kelleni. Egyéb kérdés?

Csingiz 2012.10.04. 12:45:59

BREAKING: megszereztem FT ÖV-nek adott válaszának egy félkész piszkozatát:

"Hát én nem értem, hogy ezen mit kell ennyit aggódni. Valóban mondtam, tehát, öö, említettem a postát, mint lehetőséget, de igazából a demokrácia, az nem sérül így sem, mert azért emlékezzünk a 2002-es választásokra.
És végülis, ami nagyon fontos, hogy ez még nem egy végleges törvény, tehát be van adva, de nyilván, tehát lesz rajta változtatás, csiszolás. Azaz mondtam hogy KELL, de nem kell egy ilyen előzetes dolognak így nekiugrani, mert..."

A papír másik oldalán meg ezt találtam. Valami hasznos idézet lehet a továbbiakhoz, vagy mi?

"Hát kérem szépen, először is: ez még nem végleges bizonyítvány - ez csak afféle lenyomat, amit ideiglenesen kiosztottak nekem. Hogy ma van a féléves bizonyítvány-nap, az nem jelent semmit. A többiek tényleg kikapták a bizonyítványt, de az enyémet föl kellett küldeni a minisztériumba, mivel tévedések derültek ki, amiket sürgősen orvosolni kell. Igen. Különben a bizonyítvány-ellenőrző és kiegészítő konferencia foglalkozni fog az esettel, tanfelügyelői középülésen. Az osztályfőnök úr, mikor ideadta nekem a bizonyítványt, beszédet tartott: kicsit zavarban volt, és tiszteltette a papát. Kérlek, kedves Bauer, mondta, légy szíves, közöld szüleiddel, miszerint sajnálatos tévedés történt bizonyítványoddal, hibás tételek csúsztak bele. A bélyeghatósági szabályrendelet szerint, sajnos, így is ki kell adni a bizonyítványt, de kérnelek kell, kedves Bauer, közöld a szülővel, miszerint ez csak olyan okirat, aminek az adatai nem jelentenek semmit. Kérd meg kedves szüleidet, ne haragudjanak ezért a tévedésért, az igazi bizonyítványt csakhamar kiállítjuk - egyelőre kéretem őket, hogy írják alá ezt, mert az összes iratokat átküldtük a rendőrségre, ahol a nyomozás miatt szükség van erre az aláírásra; de hangsúlyozd kérlek, hogy ez csak formaság. A főkapitány személyesen átírt a fiumei tengerészeti gimnáziumba, derítenék ki, hogy került bele a bizonyítványomba történelemből ez a... ez a... szám, ami ugyancsak egy közönséges szám, azt jelenti, hogy négyszer feleltem történelemből - de esetleges félreértésekre ad alkalmat."

kekec8 2012.10.04. 13:03:24

@fidzsi: Nem az a kérdés, bukik-e a fidesz '14-ben, hanem az, milyen lehetőségei lesznek az országnak. Az esetleges demokráciadeficit orvoslása egy dolog, abból nem lesz kenyér. Lehet bukott tűzoltó, esztergomi polgármesternő, éhségmenetes bányász az új miniszterelnök, vagy akár maga a "nagy" Bajnai, bizonyos törvények (politikai, gazdasági) továbbra is változatlanul érvényesülnek majd, és ha csak nem tudnak varázsolni, akkor csak igen rövid ideig lesz munició annak a ténye, hogy a fidesz legyőzetett.

Putyilov gyári melós 2012.10.04. 13:07:06

@kifordított nagyanyó:
Baszhatod, a választások után is átírhatnak bármit, 2/3al akár a választási eredményt is.

kekec8 2012.10.04. 13:21:05

Bizony, Orbán bukása rövid orgazmust okozhat néhányaknak, de attól nem lesz édesebb ua. szar, amit majd az "új", nagyon szabad és nagyon demokratikus talpig demokrata urak kínálnak majszolgatásra az Népnek! Bevétel kell az államnak, akiktől többet vehetnének el, azok majd kevesebbet vallanak, a segélyre fordítjható bevétel nem fog nőni. Akkor meg majd mint mondanak "azok". Tök jó, hogy ne mkell regisztrálni a szavazáshoz, igaz, hogy végül el sem mentem, de mi is van? nem emelték a segélyt, ua. nincs melóm? Akkor most mi is van? patás orbán a hell-ben, a helyzet meg változatlan? Mit írnak majd akkor az okos bloggerek? Akkor miért nem fog menni?

szempontpuska 2012.10.04. 13:24:49

@kekec8: Orbán távozása nem a megoldás, hanem előfeltétele

kekec8 2012.10.04. 13:36:11

@szempontpuska:

Győzzétekl már le ezt a beteges rettegést és fóbiát orbánnal szemben. Az ország lehetőségei - minimum középtávon - szopóágon vannak, amiből adódik, hogy az orbán utáni időkben sem fognak tudni építeni szép nagy várat szarból. Legfeljebb picit átcsoportosítanak és a "kedevezményes" IMF hitelből tömik még rövid ideig az eltartottak népes táborát, amig mindenkit ki nem rúgtak, aztán megáll a kerék, nincs tovább, hiába nem lesz már rég orbán.

kekec8 2012.10.04. 13:39:09

@bercsek:

Jó, győzzön a forradalom! Aztán, mi lesz utána? A NÉP fog kormányozni? Vagy hogy? Vagy a szűk klikkből még belefér pár mostani "ellenzéki vezér", majd ŐK? :))))))

chastar 2012.10.04. 13:41:49

Minden határon túli magyar állampolgár regisztrálni fog. Az állam mindről miden adatot tud ami regisztrációhoz kell, és a regisztrációs levelet is elküldi helyettük, hogy ne kelljen vele nekik vacakolni. Itthon meg nem lehet levélben, csak személyesen, hogy az idős szülők helyett ne tudd elküldeni, a sok vidéki idős igy gyakorlatilag ki van rekesztve (főleg akiknek más településre kellene utazni). Mert szavazni már nem kellene elmenni mert (jelenleg még) az urnát házhoz lehet kérni.
Ha már a "külhoniakat" beregisztrálták, levélben le is szavazhat a Viktor helyettük, ki tudja ki írta be az X-et és adta fel a levelet. Néhány tucat embert kitelepít Erdélybe meg a Felvidékre és már meg is vannak a biztos szavazatok. Ez se nem elképzelhetetlen, se nem kivitelezhetetlen.

kekec8 2012.10.04. 13:47:46

"@bercsek:
Orbán csak az erőből ért, az apja is moslékkeverővel verte.
Más megoldás nincs az eltakarítására, pofán kell verni, beleverni az agyagba a retkes kommunista pártjával egyetemben.
Agyon nem lehet, mert nem emberi az agya, hanem egy hiénáé.

Látom, téged is verhettek rendesen kölyök korodban, csak úgy süt a frusztráltság az írásodból. Ez nem jó! Hidd el, a fizikai erőszak nem megoldás, mit is szólnál ahhoz, ha válaszként a te vagy a családod életére törnének? Több önfegyelmet! :)

fidzsi 2012.10.04. 13:50:59

@kekec8: Tudod, én mint fidesz droidusz, nem örülnék egy
vereségnek -és akkor nagyon finoman fogalmaztam-. Ugyanakkor
elismerem, hogy kis kedvenceim rengeteg balf@szságot követtek és
követnek el. Mondhatni, pénzt időt és fáradságot nem kimélve
hajtanak egy komoly pofira esésre. Másrészt, pl. az új szavazó körzetek
inklinációjáról való ellenzéki-szakértő- rémisztgetés minimum nettó
hülyeség. A '10-es vagy a '6-os , vagy a '2-es eloszlásokat nézzük?
Hasonlóképpen a regisztráció. Az emberek egyrészt valóban párt
preferencia szerint választanak, feltéve, ha nem történt "csülkükre
lépés " az aktuális kormány részéről. Ez felülírja az elvi prefereciákat,
lsd. 2010. A pógárok jó része nem a jövőbeli, vélelmezhető,
kormányzó képesség alapján szavaz, hanem reményből vagy dühből.
A jelenlegi felmérések semmitmondóak. Még az időközi választások is
megkérdőjelezhetőek. A derby '14 januárja, februárja körül indul.
Szerintem az idő az ellenzéknek dolgozik. Vezérkost ráérnek az
utolsó max. 9-10 hónapban választani. Kevés lesz az idő legyalulására.
A "felépítés" egy blöff. Megyót sem kellett .
Remélem nincs igazam. D'azért bejavulhatnának kis kedvenceim.
Üdv. fidzsi, droid de Magóg.

royslade 2012.10.04. 14:04:57

naon teccik, ilyen idiótadömping talán az autós poszt óta nem volt.

különösen a "győzd már le a beteges rettegésedet és orbánfóbiádat" sablon jön be

kekec8 2012.10.04. 14:06:21

@fidzsi:

Véleményem szerint a fidesz 2014-es bukása előre borítékolható, a türelem igen fogyóban van. Észre kell venni, hogy nem változtatták borrá a vízet, és a választás szempontjából releváns rétegek számára a kenyér is csökken. A sok kontraproduktív baromságuk meg már csak hab a tortán. Ereszt a lufi. Orbánékon tényleg csak egy csoda segíthetne, de mint tudjuk, csodák nem vannak!

nerángass 2012.10.04. 14:06:54

Ha már a "külhoniakat" beregisztrálták, levélben le is szavazhat a Viktor helyettük, ki tudja ki írta be az X-et és adta fel a levelet.

Point.

fuhur 2012.10.04. 14:44:05

@Lasombra: "nálunk elsősorban arra kell figyelni, hogy a tajparaszt kopaszállat b-közép törzsdrukkernek ne legyenek fenntartásai, mert abból spontán városrendezés lesz, tankos felvonulással meg sok-sok szem kilövetésével (/irony off)."

Ugye nem gondolod komolyan, hogy az a városrendezés spontán volt 2006 ban. Azt szépen megszervezték a Goj (nemnáci, nemoligarcha) motorosék. Meg is kapták cserébe az udvari beszállító és nemoligarcha címet. Lásd még: CBA.

Lasombra 2012.10.04. 15:09:58

@fuhur: de nem ám! azért is folytattam úgy, hogy most épp ő ellenük kellene valahogy fellépni. (finoman célozván arra, hogy most azok az emberek ill az uraik ülnek odabent.)

@kekec8: ha sorozatosan belenyúlsz a konnektorba, és az sorozatosan megbasz, majd jön egy "Nyunyó23" nevű akárki kommenter, hogy konnektorfóbiád van, akkor készséggel elhiszed neki, és n.-szer is belenyúlsz, igaz?

a fóbia az irracionális, abnormális félelem vagy irtózás.
az Orbántól való irtózás teljesen megalapozott és racionális.

fidzsi 2012.10.04. 15:17:16

@kekec8: Hát nem nagyon tudok vitatkozni veled. Amúgy azt a boritékot nem
imádom. Ezzel együtt, bár k. hosszú lenne elmagyaráznom, de én azt
szeretném, ha lenne egy irinyó, pirinyó csoda és maradnának
lököttkémék- a "patással"- Egyszer, ha felvirágzik lelkem, "levezetem"
miért remélem ezt az opciót. Bár nem hiszem, hogy valaki is felajzva várná, így nyugodtan jegelhetem a mű megírását. A választási
csalásokban -legalább is ügydöntő mértékükben- nem hiszek. Tudom,
hogy 2002-ben jobbról haqngoztatták ezt. De akkor is eszement
állításnak tartottam, pedig le voltam lombozva rendesen. Amig
függöny mögött élvezhetjük demokrácia kisasszonyt és többpártiak
az ellenörző testületek, csak /ön/hergelésre jó a csalási sirám.
Üdv. fidzsi, droid de Magóg.

Putyilov gyári melós 2012.10.04. 15:49:12

@kekec8:

Mesélj, ki a te olvasatodban az eltartottak?

Nálam eltartottként szerepel Orbán és népes családja, Simicska Lajos vagy épp Demján és Gyurcsány is. Eltartott a többszázezres politikai-gazdasági nómenklatúra, a politikai holdudvarok, a haveri cégek és a különféle kulturális, sport haverok, a strómanok.
Ráadásul ezek az eltartottak mind mind luxuseltartást, 7-8-10 számjegyű fiyetéseket, jövedelmeket igényelnek.
Olyan évi 6-7 ezer milliárdba kerül 2-300 ezer GDPt nem termelő, annál többet belőle felélő emberke eltartása.

Ja, és képzeld, ma már szinte mindannyiunkat automaták, gépek tartanak el. Téged is!

Putyilov gyári melós 2012.10.04. 16:07:56

@nerángass:

Teljesen mindegy a szavazás eredménye.
Az új kormánz megalakulásáig a Fidesznek 2/3a van és akár visszamenőlegesen is érvénytelenítheti, vagy visszamenőlegesen átírhatják a választási szabályokat.

fidzsi 2012.10.04. 17:52:39

@Putyilov gyári melós: Fantasztikus, hogy mindig a jobber kormányok
idején jön elő a választás elhalasztásának esetleges hosszú időre szóló
kivédésének réme a mértékadó értelmiségnél. Így volt ez Boros alatt,
majd az első patás kormány vége felé, s ime most is. Nota bence,boldog
emlékezetű Horn Gyula '98-as választási szlogene, városszerte
a "Nincs alternativa". El t'om képzelni, mi lenne egy ilyen 14-es fidi
plakatírozásnál az ellenzéki européer reagálás.
Üdv. fidzsi, droid de Magóg.

dark future · http://www.andocsek.hu 2012.10.04. 18:04:05

szolg.közl.:

Jótündér, te meg akarod menteni Orbánékat?? :)

index.hu/gazdasag/magyar/2012/10/04/bokszutca/

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.10.04. 18:08:04

@fidzsi: @Putyilov gyári melós: Elvben a parlamentet a választások előtt feloszlatják, szal az már nem ülhet(ne) többé össze, de persze a Fidesznél ki tudja.

fidzsi 2012.10.04. 18:20:30

@MolnarErik: Gyerekek! Ne bomoljatok má ! Okos fiúk/lányok vagyoltok.
Tudom, tudom: gonosz gazember az én kis kedvenc patásom. De még
ha akarná is, ez olyan reaction-t okozna, amihez képest a média törvény
plusz a mult-iadó, plusz meg amit akartok, szorozva pi-vel csak ein kleine
Nacht Musik, vagy mi. Szóval: lazuljatok!
Tisztelettel, fidzsi, droid de Magóg.

szerénységem 2012.10.04. 18:27:47

@dark future: :-))) És ha már ő sem, akkor itt a vég... :-D

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.10.04. 19:09:31

@fidzsi: Bocsi, de neked csak véletlenül válaszoltam :S

fidzsi 2012.10.04. 19:17:12

@MolnarErik: Accept.
Jo'ccakát, megyek haza eastenders-ezni.
Üdv. fidzsi, droid de Magóg.

Putyilov gyári melós 2012.10.04. 20:47:42

@MolnarErik:

Majd nézd meg, hogy a választás előtt 1-2 héttel hogy módosítják rohamtempóban az ércnél is keményebbnek reklámozott fostákolmányukat.

Már most olyan kreatívok, hogy volt olyan nap, hogy egyszerre két Tákománymódosítás szavaztak meg és a kettő ugyanazon a néven futott, hogy egynek nézzen ki.