Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retro (115) retró (22) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Nevem: Senki

2012.09.20. 15:56 | maroz | 185 komment

Címkék: röhej bloglossza

Lelkesítő olvasmányra bukkantunk ezekben a pillanatokban. Illetve csak olvasmányrészletre, állítólag a Magyarországon világhírű filozófus, név szerint Lánczi András a Heti Válasz nevű hetiválaszban mondanivaló híján velünk foglalkozik:

"Ki az a Vincent? A névtelenek senkik maradnak akkor is, ha himalájányi véleményük van. Jöjjön ide, vállalja az arcát, a valódi nevét, megbeszélek vele bármit!"

Nos, én a Heti Választ ezért az interjúért meg nem veszem, és mivel más okból sem, ezért maradnék annál, hogy pár teljesen lényegtelen szót reagálok ennek a neves valakinek az idézett fontos megmondására, nem azért, mert látnám bármi értemét is, nem, hanem csak úgy passzióból, ahogyan az ember blogot írni szokott, még ha ezzel neves filozófusokat meg is találnék lepni.

Első gondolatom, hogy én kifejezetten jól érzem magam névtelen senkiként, de mindenképpen jobban, mint ha neves senki lennék, Orbán Viktor kegyelméből.

Második: látok egy érdekes valószínűséget. Nem lehet azt kizárni, hogy a névtelen senkik álarca mögött titokban akár neves valakik legyenek, tehát nekünk még van esélyünk, viszont egy neves senkiben mi a misztérium? Abból mi lehet, mivé lényegülhet át? Legfeljebb államtitkárrá, Magyarországon. Hajrá, neves Lánczi filozófus úr!

Harmadik. A Pikádó presszóban a Szippantós Józsi is pont így szokott érvelni, szinte pont ezekkel a szavakkal söpri le a kritikát: Ki az a Balog Gyuri? Az egy névtelen senki és ne pofázzon, hogy én az erdőben eresztem le a szart, mert ha idejön úgy megbeszélem vele, hogy a fal adja a másikat!

Negyedik. Én ugyan oda nem megyek, azért van egy szint, de Szippantós Józsival szívesen összehozom.

Hát, úgy nagyjából ennyit akartam én erről elmondani, bár úgy érzem, hogy még így is túlbeszéltem a dolgot, amiért elnézést kérek. Tudják hogy van ez, hiúság. Bekerül az ember a neves hazai filozófus diskurzusaiba, és az vesse rám az első követ, aki ettől nem illetődne meg egy pillanatra. Névtelen senkiként azért ez egy komoly karrier. Ja, és csókoltatom a gazdáját, remélem büszke rá, de nagyon!

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr514790645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ijontichy 2012.09.20. 22:50:08

@BPHead: "igen, lehet, hogy az újságíró kifejezés nem teljesen jó..." Jótündér fejlett humorral rendelkezik incl. szarkazmus, irónia stb. :-)
Egyébként kár is ezt túlcincálni. Attól a pillanattól, hogy ez Lánczitől egyáltalán elhangzott, a Vincent konkurencia (de minimum tényező), oszt jónapot. "Captat non muscas aquila..." de jöjjön hát Lánczi és "at quaeque advolat ultro Faucibus augustis, musca proterva perit" tán megláthatjuk ki a sas és ki a légy :-)

ijontichy 2012.09.20. 22:55:21

@rokakutya: "felelősséged is van" @maroz: Átkeresztelkedés Muszáj Herkules nickre? ;-)

NYJetsTD 2012.09.20. 22:57:08

Lánczi Valaki már megdobta az országot pár mondattal:

"2006-ban a jobboldalnak nem volt érdeke a feszültség növelése."

"A jobboldal elmúlt tíz éves politikája egyetlen elvet akar érvényesíteni: a közösség érdeke előrébb való, mint az egyéné."

-és miközben ezeket leírta picit tikkelt párás szemeivel párat...

HaKohen 2012.09.20. 22:58:50

@maroz:

Te télleg kertész vagy? Imádom a természetet, még 1 kiss kertem is van nyárira. De elég hüje vagyok hozzá. Nem adnál tanácsokat blogírás hejett?

HaKohen 2012.09.20. 23:02:32

@jotunder:

Szóval, rólad meg kiderül (kideríted), hogy újságíró vagy. Sőt: talán még hírlapíró is. Hát így olvassam körömrágva a matematikai fejtegetéseidet. Micsoda csalódás!

HaKohen 2012.09.20. 23:06:13

@rokakutya:

Ki parancsolt rád, hogy gumicsontokat olvass? Nézd a Barátok közt.

Dr. No 2012.09.20. 23:12:15

@is: "az ilyeneket még azok is csak láncon, valami hátsó ólban tartják"
Fizetést nem kapnak, hanem egy atlétatrikós, folyton cigarettázó mongol veri a meztelen talpukat mogyoróvesszővel, ha nem kommentelnek elég szaporán

rokakutya 2012.09.20. 23:14:06

@ijontichy: Ha Herkules utalás akar lenni Augiász istállójára akkor OK, de szerintem maradjon Télapó - attól mindenki remél valami számára értékeset...

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.09.20. 23:21:24

@BPHead: értsd meg, mi csak írogatunk egy blogot. eszünk ágában sincs újságírónak gondolni magunkat. ez alapvetően egy játék. azért lett komoly játék, mert magyarországon ilyen szörnyű a helyzet.

scholar.google.ch/scholar?hl=en&q=a.lanczi&btnG=&as_sdt=1%2C5&as_sdtp=

ez viszont itt lánczi andrás teljes tudományos munkássága.

laboregér 2012.09.20. 23:24:20

"Király! Te tetted eeezt?"
(A Névtelen Senki és a Neves Senki párviadala! Kettejük közül egyikük nem mérte fel a fajsúlybeli különbségeket :)))

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.20. 23:25:58

@jotunder: Hogy ti minek gondoljátok magatokat, az egy dolog. És egy másik, hogy minek tart benneteket a nyájas olvasó.
Igen, az az olvasó, amelyik egyre inkább a Vincenthez hasonló produktumokat olvas (papíralapú) újságok helyett.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.20. 23:29:14

@jotunder: Továbbmegyek: maga az "újságíró" kifejezés is kezd... kiüresedni.
Pont az előbb felvázoltak miatt.

rokakutya 2012.09.20. 23:33:43

@ijontichy: Jó pap is holtig tanul. Nem olvastam, elmentettem. Köszönöm!
.. na ezért járok én ide :)

Gáborom 2012.09.20. 23:35:53

Mi a közös a névtelen bloggerben és a névtelen feljelentőben?

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2012.09.20. 23:48:30

@Lasombra: Khm, ha van gugli, használd, mert a példa a lényegre rossz. XD

Vortumnus (törölt) 2012.09.20. 23:50:41

"a mai egalitariánus felfogás sze- rinti és a perfekcionista vagy szakrális kontextus szerinti felfogás szöges el- lentétben áll egymással. Az egalitarianizmus meghatározás szerint kizárja a szakrális megközelítést, amely eleve hierarchikus. Ha a demokrácia megkér- dőjelezhetetlen államformája a modern szekularizált világnak, akkor a politi- kai felelősség ennek a politikai berendezkedésnek a morális alapja. De nincs metafi zikai alátámasztása, kizárólag az észjogban gyökerezik. _A mai világ a kanti erkölcsi fogalom tökéletlen megtestesülése._ Ezért van az, hogy alig telik el nap, hogy valamilyen ügyben ne fi rtatná valaki a felelősség kérdését. Az meg mintha állandóan kicsúszna a kezeink közül. Ki a felelős az iszapkatasztrófáért? Ki a felelős az ország és az állampol- gárok eladósodásáért? Ki a felelős a balesetért, egy áru rossz minőségéért, egy beteg haláláért? Azután rendre kiderül, hogy nem ki, hanem mi a felelős. Az iszapkatasztrófa valójában természeti katasztrófa volt, az ország eladósodásá- ért a Kádár-rendszer vagy a kapitalizmus, a polgárok legatyásodásáért pedig a bankok, a romlott ételért a bacilus a felelős. Nem a jogi felelősségről beszé- lek, mert annak sajátos útjai és szabályai vannak, hanem a morális felelősség- ről. "

idézet lánczi egyik tudományos folyóiratban megjelent cikkéből

bioLarzen 2012.09.20. 23:54:00

Azért megkérdezném Lánczi úr véleményét Anonymusról (nem a csoportról, hanem az "eredetiről")...

bio

champagneM 2012.09.21. 00:04:18

látom, Lánczi elevenetekbe talált..:)

bioLarzen 2012.09.21. 00:05:00

Azért egyszerre meglepő és mulatságos, milyen nagy kedvvel és intenzitással járnak ezek az emberek a netre "házhoz" a lófaszért... És van egy olyan érzésem, hogy ez az idő előrehaladtával csak sűrűsödni fog... Egy olyan konglomerátumban, ahol úgy néz ki, csak egyetléen ember tudja, hogyan kell használni a netet (Deutsh "kiafasz" Tamás) - az is minek...

bio

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.09.21. 00:18:19

@champagneM: szerintem kiválóan szórakoznak Lánczin. :)))

dr. Erika Zangolna 2012.09.21. 01:41:18

@maroz:

" - Drámai történet zajlik ma Magyarországon. Először fordul elő a Kádár rendszer kezdete óta, hogy az ország úgy él, ahogy a lehetőségei engedik, nem úgy hogy kiügyeskedi hitelből, aztán majd lesz valahogy. A korábbi potyautas politikát is az aktívak fizetik. Ez a kormány nem a 2014-es választásokra koncentrál. Nem enged abból, hogy 2,8 százalék alatt legyen a GDP arányos államháztartási hiány..."

Ez a szöveg intellektuálisan kb. Selmeczi "Eltőzsdéztük" Gabika szintjét hozza. Szép teljesítmény egy filozófustól. Hol tanít ez az ürge, a TF doktori iskolájában?

stefan75 2012.09.21. 03:36:59

@is: A Kati már rég nem néz fel a "sikeres Palijára", nincsenek is együtt. A köztársasági elnöki pozíció kedvéért csináltak úgy, mint akik rendes házasok.

Schmittről meg olyan szellemi magaslatokat tételezel fel, amik egyszerűen abszurdak :)

Hegyimеdve 2012.09.21. 04:28:21

@stefan75: Nem szeretem Skicc palit, de a csaladjat haggyuk ki!

Hegyimеdve 2012.09.21. 04:32:54

@champagneM: Nem, te idiota. Csak egy ujabb öklendezésre ingerlő fasz, aki "bátran" benyal a hatalomnak.

Hegyimеdve 2012.09.21. 04:37:19

@Vortumnus: Jézus! Ez komoly? Ennyire nem lehet hülye valaki.

átnevezett nick 2 2012.09.21. 04:40:45

@makacs szennyeződés: Mi van anonim ? Fáj az igaz ? Nekem tényem van !
Tanulj meg írni , addig nem reagálok ! Sértésed lepereg .

átnevezett nick 2 2012.09.21. 04:41:32

Na megyek sütni , hogy legyen kenyeretek reggel anonimok !

Anima Sound 2012.09.21. 05:34:21

@Disintеgrator Rising: megélhetési bűnözés egy fajtája ez is

2012.09.21. 06:32:06

@Lеncsés István: Jó lenne ha a tényed mellé --ha nem is mindig--de néha ész is társulna.
Mert addig csak kóvályognak a "csodálatosan értelmes" mondataid, mint a gólyafos a levegőben. Ezekből nagyon sok hullik rá, a lángész fejedre.
Biztos sok eszed van, annyi mint a szar, de az a baj, hogy olyan is!

2llkedő 2012.09.21. 06:49:32

@Lеncsés István: "Nekem tényem van !"

No muti azokat a tényeket!

m6beütő 2012.09.21. 07:28:44

@dr kíváncsivagyok:
Nagyon megható jókívánságok.Feljegyzem.

m6beütő 2012.09.21. 07:30:37

@Gáborom:
Írd ki a neved nyugodtan, a mai rendszerben másnap már nem biztos, hogy van munkahelyed.

hollario 2012.09.21. 07:33:02

@Lеncsés István:

Ideírtál valami névhez hasonlót, mintha ez jelentene valamit felétek. Azt mondják a vezéreitek, hogy ők a Vona, az Előd meg a Szegedi. De persze egy se igaz, az egyik Zazrivecz, a másik Emőke, a harmadik meg jeruzsálemi.

Lehet, hogy te is Schmitt Aranka vagy valójában, foglalkozásod pedig alkoholista.

maroz 2012.09.21. 07:55:39

@Gáborom: Tipp: mindkettő egy nagyon speciális gázkeverékkel működik. Segítettem?

pHérték 2012.09.21. 07:58:42

"Hát, úgy nagyjából ennyit akartam én erről elmondani, bár úgy érzem, hogy még így is túlbeszéltem a dolgot, amiért elnézést kérek. Tudják hogy van ez, hiúság."

Elnézem :) , de mégis kár érte, hogy érezhetően sértett vagy, azaz nem tudod távolságtartással kezelni a dolgot. Így nem te gyakoroltál hatást Lánczi úrra, hanem te kerültél az ő hatása alá. (Csőbe húztak Vincent!)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.21. 08:00:59

@Hegyimеdve: Aha. Nem éppen Pali bátyánk picsogta tele a médiát gyáva módon azzal, hogy ő az édesanyjának ígérte meg a doktori fokozatot? Mintha ez bármire felmentést adna.
Makrai Kati is sokkal szimpatikusabb volt, mikor még pulóvert árult, és nem próbálta eljátszani a született fejedelemnét.

Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2012.09.21. 08:05:56

@dr kíváncsivagyok: Finom kiegészítésképpen:
Valamint a Fekete Angyal ápoljon,
Király Linda és Vikidál Gyula énekeljék a Himnuszt a búcsúztatásodon
és Terry Black nevelje fel a gyerekeidet.
(ismeretlen falusi szurkoló ezt kiabálta be egyszer a bírónak egy megye egyes meccsen)

fehéregér 2012.09.21. 08:06:05

Most csak örülök egy kicsit, "érdemi" hozzászólás helyett, merthogy ez itt egy szellemes, értelmes poszt, hasonló kommentekkel. Jó volt levegőt venni.

maroz 2012.09.21. 08:07:35

@champagneM: Ismerjük be, egy picit azért tényleg, de nem úgy, ahogyan azt sokan gondolják.

Nekem speciel azért fáj ez a dolog, mert beleborzadok a gondolatba, hogy egy ilyen ember bír lenni egy Orbán fő ideológusa, aki magát valamiféle gondolkodónak látja és még arra is képtelen, hogy egy ilyen lassan több évtizedes műfaj, in concreto: a blog lényegét és sajátosságát megértse.

Hogy ennél pont a névtelenség, illetve lónak a faszát a névtelenség - hogy csak egyetlen példát mondjak: Perez Hilton -, hanem az álnév a lényeg. Így ismerte meg a világ a műfajt, így fogadta el és így működik.

Erre fel van Magyarországon egy önmagát Orbán segítségével piedesztálra tolt hólyag, aki ebben a kurvaországban tényező tud lenni, miközben annyira idióta, hogy még a blogot, mint műfajt sem képes megérteni.

Ez szerinted nem ijesztő, nem elkeserítő? Miben reménykedjünk? Nekem gyerekeim vannak, akik valami idióta konokságból ebben az országban szeretnének élni, karriert csinálni, stb! Érthető, hogy nekem tényleg fáj Lánczi.

Kurt S. Earp 2012.09.21. 08:08:58

@szempontpuska: "Az anonimitással az a nagy probléma, hogy nem ad teret az ad hominem érvelésnek és kénytelenek vagyunk az író helyett az írásra reagálni :-)"
Felesleges a mondat végére a vigyor. Ez a megállapítás ugyanis, egy végletekig polarizált-atomizált társadalomban, mint amilyen pl. 2012-ben Magyarországon előállt, valójában az értelmes kommunikáció alapja.
Pusztán a felszólaló-nyilatkozó-interjúalany....politikus, vagy Akárki nevének ismerete már az illető első mondatának elhangzása előtt lenullázza az értelmes párbeszéd kialakulásának lehetőségét.
Hiszen tudjuk
-hogy Orbán Viktor már akkor is hazudik, ha kérdez valamit
-Gyurcsány egy hazaáruló komcsi, mondhat bármit
-Vona Gábor egy kis újnyilas köpedelem, jobb ha kussol
-...és a sort a végtelenségig folytatva, megérkeztünk oda ahol ma élünk. Vajon a blog szerkesztői felette állnak ennek a kóros elmeállapotnak vagy elvegyülve a tömegben, együtt ordítanak a szívüknek kedves falka elvárásai szerint?
@jotunder: Ezzel ne áltassa magát. Ez nem játék. Amikor a billentyűzet elé ül, belekotor a rendszer bugyraiba, gondolatékeket üt a falakba és megrepeszti azt. Ez még akkor is így van, ha ez a fajta kommunikációs tér nagyon rétegfüggő és behatárolt területe a vélemények eljuttatásának.
@BPHead: Minden szava igaz, uram, ez pontosan így van, osztom a véleményét a kérdésben.

szempontpuska 2012.09.21. 08:10:58

@Kurt S. Earp: na végre, most Tőled megtudom, melyik a szívünknek kedves falka (?)

Kurt S. Earp 2012.09.21. 08:20:13

@szempontpuska: Tőlem nem, mert a kérdésem nem provokatív és támadó jellegű volt, hanem pusztán elméleti.
De mert nem szeretném, hogy megfutamodásnak tűnjön a válaszom, ezért talán megkockáztathatok annyit, hogy szerény véleményem szerint a blog szerkesztői-írói összességében és általánosságban véve némi fenntartással kezelik Orbán Viktor kormányzatának eddigi munkásságát.
Kérem javítson ki, ha tévedek.

Zuzu Petás 2012.09.21. 08:21:49

@dr kíváncsivagyok: Klub Rádió, asszem csütörtökönént délután

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.21. 08:22:49

@maroz: A helyzet ennél szomorúbb: ő maga akarja meghatározni a blog mibenlétét. Úgy gondolja, ha a kockára rámondja, hogy gömbölyű, azzá válik.
De ez már Szíjjártó pajtásnak se jött be a médiakacsával.

Putyilov gyári melós 2012.09.21. 08:23:49

Maradjunk annyiban, hogy Lánczi elvtárs egy sztálinista NONAME köcsög, 12 egy tucat egy félázsiai, uborkafára felkapaszkodott bugris seggéből.

Lánczi elvtárs filozofiája, sőt életműve abból áll, hogy megmagyarázza, legfőképp önmagának és a haveri élősködő sleppnek, hogy miért járnak nekik extrafizetés és kiváltságok.

maroz 2012.09.21. 08:26:22

@pHérték: Mondok egy másikat, hátha úgy érthetőbb lesz: nekem soha nem bír az eszembe jutni Turulmadár "rendes" neve. Rémlik valami Gergő, aztán mikor megnézem az impresszumban rájövök, hogy még ez is rosszul rémlett, nem Gergő, hanem Gergely. Ez a blogolás egy ilyen sport.

Én tényleg nem értem mit lehet ezen nem érteni. Lánczi kábé annyira sértett meg minket, mint ha beszólna egy focicsapatnak, hogy hé, hülyék, ne rúgjátok azt a labdát, vigyétek kézben! :)

labrabbit 2012.09.21. 08:27:06

A morálisan felsőbbrendű kétharmados jobboldal azért kedveli a központosított és hierarchiába rendezett rendszert, mert az átlátható (még nekik is) és a megfelelő helyeken be lehet avatkozni. A net, a blogszféra nagyon kilóg a sorból és tehetetlenek. Nem csak, hogy névtelenül, de érdek nélkül blogolnak. Nem írja oda a cége, MLM rendszere elérhetőségét sem. Ráadásul, ha egy-egy bloggert valahogy ellehetetlenítenének, akkor a többiek folytatnák. Tele van a háló ellenzéki grafomán filozófus-politológusokkal.

Kínos.

maroz 2012.09.21. 08:30:17

@Kurt S. Earp: Mi bűnünk, mi nagy bűnünk! :)

szempontpuska 2012.09.21. 08:31:08

@Kurt S. Earp: "összességében és általánosságban véve némi fenntartással kezelik Orbán Viktor kormányzatának eddigi munkásságát."
Ön elnyerte a Nap Eufémiája díjat!
:-)

nu pagagyí 2012.09.21. 08:33:32

Csodálom Lánczi bátorságát. Ő névvel, lakcímmel, bátran dícséri a rendszert. Igazán példát lehetne venni róla!

maroz 2012.09.21. 08:33:41

@lászló71: És ezt így higgyétek el, mert én mondom ezt, lászló71! :))))))

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.21. 08:34:26

mekkora reklám ez már, ha eddig az újságolvasók közül valaki nem ismert, vagy olvasott titeket az most legalább ide fog kattintani, hogy megnézze i ez. :D

tarackos 2012.09.21. 08:37:11

@szempontpuska: Tudom de amennyire ismerem az írásait erre a replikára számítok. Bár nem lett nevesítve de úgy rémlik ő viseli szívén a jobber kurzuslovagok sorsát így közvetve ő lett megszólítva...;)

Kurt S. Earp 2012.09.21. 08:43:01

@szempontpuska: "Ön elnyerte a Nap Eufémiája díjat!"
A díjátadó ceremónia megrendezését önökre bízom, én mindössze annyit kérnék, hogy a partin a csinos, nagymellű, hosszú lábú, karcsú derekú csajok és érett nők nagy számban képviseltessék magukat.
Nem akarok tűlük semmit, 28 éve boldog párkapcsolatban élek, csak az esztétikai élmény miatt. A nevük nem érdekel. Tőlem nyugodtan lehet bárki egy névtelen senki, ha hozza a ringó csipő-telt kebel formációt.
@maroz: Így hát bűnünk közös, de azért még ne közösüljünk.

nu pagagyí 2012.09.21. 08:43:26

Azt honnan lehet tudni, hogy Lánczi nem ír álnéven blogot és fordítva, Vincentet akár ismerhetjük is, csak nem tudjuk, hogy ő az.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.21. 08:47:53

@nu pagagyí:
"...És azt is írja Márton bácsi,
hogy Vapapuanalhában az
ember nyugodtan szidhatja a
mexikói kormányt a
villamoson. De azért nem
érdemes kivándorolni. ...itt is
nyugodtan szidhatom a
villamoson a mexikói
kormányt."
(Tabi László)

Putyilov gyári melós 2012.09.21. 08:48:47

@nu pagagyí:

A lakcímét azért nem adja hozzá!

Csak a degenerált sztálinista pofáját!

Putyilov gyári melós 2012.09.21. 08:49:58

@nu pagagyí:

És mi van ha Vincent Lánczi és így csinál magának reklámot? :O)))

pHérték 2012.09.21. 08:53:16

@maroz: Most mindegy, hogy milyen hasonlattal élsz, ha egyszer a poszt hangneme félremagyarázhatatlanul sértödött! Ha pedig sértődött a reakció hangneme (meg kicsit cinikus, szarkasztikus), akkor bizony hatott a kezdeményező és nem őrizted meg az érzelmi függetlenségedet.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.21. 08:55:04

@Putyilov gyári melós: "Itt minden kommentet két ember ír. Az egyik én vagyok.
A másik is."

maroz 2012.09.21. 09:11:22

@pHérték: Akkor ezek szerint te még nem láttál olyankor engem, amikor _ténylegesen_ érzelmileg addikt vagyok. :)

Az attribúció egy eléggé ingoványos terület, nem mondom azt, hogy nem érdemes alkalomadtán rámenni, de azt igen, hogy ha mégis rátéved az ember, akkor azt olyan finoman, érzéssel tegye, mint ha lovat baszna.

nu pagagyí 2012.09.21. 09:45:07

Néhány idézet a nagyformátumú filozófustól (Konzervatív Kiáltvány, 2002):

Rettegj Vincent:
"-A politika cementje a tekintély; tekintély nélkül a szabadság szabadosságba fordulna."

Egy zavarosabb gondolat:
"-A proletárnak nincsen hazája. A nemzetállam csak a gazdagoknak kedvező.
-Elvileg nincs akadálya annak, hogy a történetileg kialakult nemzetek egyetlen nagy közösségbe integrálódjanak; ez a világállam. Ez az emberi természet teljes leigázását jelentené; egy ellenőrizhetetlen struktúra jönne létre, amelyek felett mindig néhányan uralkodnának. A világállam a demokrácia végét jelentené.
-A konzervatív nem hiszi, hogy az EU-ba való belépés önmagában jó, ha az a nemzeti érdekek feladásával jár."

Vallás (nem hit kérdése):
"...a konzervativizmus vallás nélkül olyan, mint egy hölgy alsónemű nélkül."

A demokráci csúnya dolog:
"-A demokrácia lényege szerint rongálja a magasabb kultúrát, mivel ízlése a közember ízléséhez igazodik. A kapitalizmus ezen csak élősködik és kihasználja a tömegméretekből adódó üzleti lehetőségeket."

Forrás: jegyzet.hu/notes.aspx?download=1&id=1768

maybach 2012.09.21. 10:16:04

Lánczinak mindig igaza van. Már Kövér elvtárs is megaszondta, hogy Plagibácsit névtelen terrorista bloggerek támadták meg alaptalanul.

alte trottel 2012.09.21. 10:31:04

@maroz:
Majd a te gyerekeid is föladják (mint az enyémek, a legkisebb tavaly ősszel), amikor '14-ben Orr Bán utcahosszal nyeri a választásokat. De legkésőbb '18-ban, amikor a Fidesz-jobbik Koa Lici viszi a kétharmadot.

alte trottel 2012.09.21. 10:39:09

@nu pagagyí:
Kérlelhetetlen proletár nyíltsággal, a szemükbevágja!

alte trottel 2012.09.21. 10:43:50

@maroz:
Tanúsíthatom!
(_ÉN_ láttalak)

alte trottel 2012.09.21. 10:45:47

@nu pagagyí:

"Vallás (nem hit kérdése):
"...a konzervativizmus vallás nélkül olyan, mint egy hölgy alsónemű nélkül."

Ezt értsük úgy, hogy sokkal vonzóbb?

nu pagagyí 2012.09.21. 10:48:48

@alte trottel: Nem rossz gondolat! Ő azonban arra gondolt, hogy a konzervatizmus csak valami hamis mázzal bekenve eladható, különben kiütközne, hogy tulajdonképpen ők is csak a dugásra gondolnak.

alte trottel 2012.09.21. 10:52:26

@nu pagagyí:
No igen, csak ők unorthodox módon. Letolt gatyával, vazelinozva pucsítanak, kacér szemérmességgel pislogva hátrafelé.

ijontichy 2012.09.21. 11:00:34

@pHérték: "a poszt hangneme félremagyarázhatatlanul sértödött"
Nem a poszt hangneme sértődött, hanem a poszt megírásást kiváltó büfi. A poszt vigyorog, mert kapott egy magas labdát. A magas labdát pedig le kell ütni, úriember ezen nem sértődik meg. Ha már "nu pagagyi" idehozta azt a tekintélyt: attól hogy übü kiráj udvari bolondjává... izé filozófusává emelt valakit, annak tekintélye ettől max. protokolláris, s mint olyan a blogszférában nem jáccik.

ijontichy 2012.09.21. 11:02:55

@nu pagagyí: ""...a konzervativizmus vallás nélkül olyan, mint egy hölgy alsónemű nélkül."
Hmm... ezek szerint a konzervativizmus vallás nélkül jó dolog ;-)
Azért ennek a Lánczinak lehet "némi" nyomora. Biztosan domborodott a gatyája, midőn ezt írta :-)))

fuhur 2012.09.21. 11:51:45

@ijontichy: "Biztosan domborodott a gatyája, midőn ezt írta"

Hát az egész inkább úgy hangzik mintha egy hölgy alsónemű nélkül nem lenne túl vonzó. Mondjuk ha már vallás, a ministránsok fiúk szoktak lenni :-)

acs63 2012.09.21. 12:01:07

@dr. Erika Zangolna: Szerencsére nem, ott is magasabb a szint.

maroz 2012.09.21. 12:11:39

@ijontichy: Nahát, közben meg az ifjúkonzi becsajozós stratégia úgy néz ki, hogy: "Na figyelj, dobok egy laza Oakeshottot, és az összes csajról le fog esni a bugyi!" :)

pHérték 2012.09.21. 12:18:20

@ijontichy: Hol látsz te itt úriemberrt? Úriember a blogszférában engem már lenyomozott, hogy legalább én ne legyek névtelen senki...

Szindbad 2012.09.21. 12:36:13

@nu pagagyí: Talán ez a jegyzet foglalja össze legjobban tömören, hogy miért is ... Jedi lovag.

maroz 2012.09.21. 12:38:34

@pHérték: Én szóltam, figyelmeztettelek, hogy az attribúcióval óvatosan kell ám bánni! :)

Amikor valakinek a megnyilvánulásai nehezen érthetőek, amikor konokul állítja a fehérről, hogy fekete olyankor az ember bizony kedvet kap arra, hogy feltegyen magának pár kérdést. Miért, mi okból viselkedhet az illető úgy, ahogy?

És akkor legnagyobb barátjához fordul, gugli nyomozóhoz. Két kattintás, és a dolgok a helyükre kerülnek, minden addigi nehezen érthető dolog egyből érthetővé válik. Te kis érzelmileg független, te. :)))))

pHérték 2012.09.21. 13:26:24

@maroz: Ha viszont bátran és nyiltan az "illetőhöz" fordulnál a kérdéseiddel, akkor nem kéne alattomos eszközökhöz folyamodnod.
Névtelen senkiként.
Különben hízelgőnek is tarthatnám a személyem iránti érdeklődésedet, ha nem rosszindulat motiválná. Szóval nem örülünk, Vincent!
(És még valami, ha már ennyire bököm a csőrödet: én mindenkor törekszem arra, hogy az ismeretlenség szemtelenségre csábító csapdájába ne lépjek bele és ne személyeskedésre tereljem a szót. Mert ilyen egy "úriember a blogszférában".)

maroz 2012.09.21. 13:48:27

@pHérték: A gugli az alattomos eszköz??? Mit nem tud meg az ember... :))))

Ismétlem: te jöttél az attribúcióval, te kezdted el az én motivációimat feszegetni, hogy belőlem beszélnek a Lánczihoz fűződő érzelmek, holott _én_ soha, semmilyen relációban a nevezettel nem voltam.

Szíveskedjél talán máskor szaros orral nem kiabálni, hogy büdös van, mert egyáltalán nem biztos, hogy olyan ravasz vagy te, mint amilyennek gondolod magad. De ha már voltál olyan hülye, hogy kiabáltál és lebuktál, akkor minimumelvárás, hogy elsunnyogjál innen a francba, mert azért szeretne az ember mégiscsak valamennyi illúziót megőrizni, szeretné hinni, hogy valaki ennyire ostoba mégsem lehet.

ijontichy 2012.09.21. 14:12:26

@fuhur: "Ministránsok..." a "némi" nyomorba az bőven belefér :-)

@maroz: Az a konzervatív látszat (amire, mint tudjuk adni kell). A valóságban (mert az eredmény is fontos) "A zongorán áll Jerry Lee Lewis"-t cserélte csak elektromos gityóra. Megadja a módját :-)

@pHérték: Amerre csak nézek, elég sokat. No persze a mércémet nem a múlt század első feléből nyakunkon ragadt magyarkonzerv hitelesítette ;-) Merthát miért is büfizett ilyet ez a szegény Lánczi? A "vincentek" (így komplette) nagyjából megtestesítik mindazt, amitől az egybitnél magasabb kapacitású magyarkonzervre rájön az ideges gyomorgörcs (oszt ilyeneket büfizik), nevezetesen a nem skatulyázható, független polgárt. És még blogolnak is, nahát! Lánczi nem egybites, de a büfi elárulja, hogy ideges. Baki volt ez, ki kellett volna menni a teraszra stikában büfizni. :-)

christvhu 2012.09.21. 15:39:04

@szempontpuska:@Kurt S. Earp: "a blog szerkesztői-írói összességében és általánosságban véve némi fenntartással kezelik Orbán Viktor kormányzatának eddigi munkásságát.
Kérem javítson ki, ha tévedek."

Nem, nem téved, csak pontatlan, vagy végső soron hiányos a megfogalmazás. Mert egyrészt itt helyben megemlítést érdemelnek az olvasók / kommentelők is, valamint tovább tágítva a kört az ország lakosságának jelentős hányada is hasonlóképpen viszonyul OV ÉS kormányzatának eddigi munkásságához!

Ja, és azoknak sem tudjuk feltétlenül a nevét.....

@saravad: Azért azt be kell látni, hogy ma már a net nem csak a világ kereskedelmének, a közösségi létnek, vagy a tömegkommunikációnak egyik -ha nem a - legfontosabb színtere, hanem a politikai életnek is. Márpedig ebből valamint az általad leírtakból jogosan következtethet arra a jobboldal, hogy a neten is folytatnia kell hősi honvédő háborúját. Lánczi csak az előőrs, vagy a felderítő. "Küldjünk előre valami kevéssé fontos katonát, és nézzük végig, hogy mi lesz vele." Ez volt Lánczi.
És hogy mi lett vele? Nekem úgy tűnik, szitává lőtték....

@alte trottel: Szerintem akkor elég sokan feladjuk/ák!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.21. 15:55:42

@christvhu: Lehet, hogy neki nem szóltak, hogy szitává lett lőve.:-/

christvhu 2012.09.21. 16:11:28

@agresszív kismalac: A helyzet ennél sokkal rosszabb: Ezeknek ugyanis hiába szólna bárki, nem hinnék el!

közösperonos átszállás 2012.09.21. 16:18:01

@maroz: "Ismétlem: te jöttél az attribúcióval, te kezdted el az én motivációimat feszegetni, hogy belőlem beszélnek a Lánczihoz fűződő érzelmek, holott _én_ soha, semmilyen relációban a nevezettel nem voltam. "

Nem belefolyva az egészbe, most már vagy, mint focicsapattag.

HaKohen 2012.09.21. 18:42:20

@Kurt S. Earp:

Kegyed nem a Modorosblogról tetszett jönni?

Mentségére szolgáljon, hogy az iróniamétere jól műxik.

labrabbit 2012.09.21. 20:45:27

@nu pagagyí:
"-A proletárnak nincsen hazája. A nemzetállam csak a gazdagoknak kedvező.
....
-A konzervatív nem hiszi, hogy az EU-ba való belépés önmagában jó, ha az a nemzeti érdekek feladásával jár."

Ebből nem az következik-e, hogy a proletárnak (??) érdeke az EU, míg a nemzetállam számára kedvezőtlen?
Nincsenek-é többen a "proletárok"?

ftk 2012.09.22. 15:51:06

@HaKohen: Szerintem JT ilyesmire gondolt:
www.mediakutato.hu/cikk/2008_02_nyar/06_civilmedia_index_blog
(Igen, ez az átlátszós Bodoky. Újságírás terén eléggé szokta tudni, miről beszél.)

ftk 2012.09.22. 16:02:05

@Vortumnus: Ez komoly? Lánczi tényleg morális felelősséget tulajdonít a baktériumnak?

ftk 2012.09.22. 19:32:09

@ftk: Ja, bocs, látom, hogy nem. Csak én voltam figyelmetlen.

HaKohen 2012.09.22. 21:26:28

@ftk:

1.) Lehet, hogy tudod, hogy jótündér mire gondol(t 2008-ban). De azt nem tudod, hogy én mire gondolok. Jótündér meg mégúgyse! De az lehet, hogy tudja, hogy te mire gondolsz. Szóval, a kör bezárult.

2.) Minyavajának szíttad vissza legutóbbi kommentedet? Az, hogy figyelmetlen vagy, a magánügyed - kit érdekel? Lánczitól viszont minden kitelik.