Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Há' nem vak az a lóú, csak bátor...

2012.02.24. 09:00 | zsazsu4 | 165 komment

Címkék: kósa

Ez a mondat jutott eszembe az eheti mancs Kósa Lajos-interjújáról. Nem tudom linkelni, tessék megvenni és elolvasni — addig meg higgyék el nekem, hogy ezt mondta ez a jóember:

"MN: Csakhogy a hiteleket jórészt uniós támogatású fejlesztések önrészéhez vették fel...

KL: Ez számviteli bűvészkedés, a fejlesztésre szánt pénzeket működésre kellett költeni."

Hogy mi van? Lassan mondom, hogy jól értsük:

bű-vész-ke-dés

Aztán tetszett-e ezt mondani annak is, aki a fejlesztési támogatást adta? Hogy: a papír mindent elbír kérem, aztán majd a valóságban meg az óvónő fizetésére költöm a (például)  integrált közösségi és szolgáltató tér kialakítására kapott pénzt?

Lefordítsuk ezt a mondatot angolra? És jelentsük fel a a Fidesz ügyvezető alelnökét, Magyarország második legnagyobb városának polgármesterét trükközésért, csalásért vagy akármiért?

Nem, nem, mi nem vagyunk olyanok. Értünk mi a szóból.

Ezután következik a bizonyítvány magyarázása, pénzszemléletű szempontról át kell térni az eredményszemléletűre és a többi és a többi. Nem zárt frakcióülésen, magunk között hangzik el ez, hanem kimondjuk nyíltan: mi ilyen őszinte, faja, debreceni gyerekek vagyunk — nem mindegy? Ha a görögökről is kiderültek már trükkök százai, akkor minek itten szépen csomagolgatni? Ez van, kérem. Ideadtátok a pénzt erre, mi meg elköltöttük arra. Nem mindegy?

De. Mindegy. Csak akkor nem kell hazaárulózásról meg igazságtalanságról bucskorázni, vagy bankokat nyíltan zsarolni. Be kell vállalni őszintén, nyíltan. És azután sorbaállni a kokisallertockos ablaknál.

Ez van. Most. Az újbeszél NER-ben.

· 7 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr554187427

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A jövő felélése 2012.02.24. 12:17:08

A mai kormányzás felfalja gyermekeit, ezt már mindenki tudja, aki szerint 47 ezerből nem lehet megélni. Egy cég, amely biztos és gyors növekedésre számíthat, vehet fel hitelt és kockáztathat a fontolva haladás helyett, de egy ország, mely már feláldoz...

Trackback: Hogyan szedjen be még több pénzt a kormány? 2012.02.24. 11:36:52

Vegye rá a szimpatizánsait, a szavazóbázisát és a holdudvarát, hogy ne csak tüntetésekkel támogassák a kormányt, hanem nyúljanak a pénztárcájukba és adakozzanak! Jelenleg ugyanis úgy tűnik, hogy a szimpatizánsok, a szavazóbázis és a holdudvar csak addi...

Trackback: Matolcsy György életrajza 2012.02.24. 11:35:53

Nemzetgazdasági miniszterünk soha nem dolgozott a versenyszférában, ám mind MSZMP-s, mind "demokrata" múltja alatt jó pénzt kapott azért, hogy igazgatott, elnökölt, kurátorkodott és tanácsot adott. Céget nem vezetett, pénzét sose kockáztatta,...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2012.02.24. 11:35:15

Orbán szónoki képességei rendkívüliek, a politikai marketing és a tömegmanipuláció trükkjeit is ügyesen alkalmazza, ám mindössze egy éves szociológus gyakornoki szakmai gyakorlata van a megélhetési politizálás mellett. Mihez ért az ELTE-n huszonnégy év...

Trackback: Amikor a 144 milliárd miatt csörög a piros telefon 2012.02.24. 10:39:00

A hírek szerint 144 milliárd talán elúszik, de Mutyiföldén vajon mik lehettek az első mondatok, amiket meghallhattak a nemes urak miután eljutott hozzájuk a hír, azaz - a szabályzatnak megfelelően - harmadik csörgés után felvették a piros telefont. Csö...

Trackback: Jenő, Keszi, Kúrtgyarmat 2012.02.24. 10:22:22

Európa 2012. február 22-én megint (ti. Trianon után megint) alaposan meggyalázta a magyarok nemzeti öntudatát. Történt ugyanis, hogy Bizottsága révén közölte: erre a szarra lehet, hogy jövőre már nem ad pénzt. Illetve nem annyit....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Бабаяга 2012.02.24. 09:40:32

Lehet, hogy te ezen rohadtul felháborodsz, - teljesen jogosan - de az átlag magyarnak, ez szimpatikus: ügyes ez a Lala! Jó vezető, hiszen még azokat a nagyokat is áttudta verni, ügyesebb nálam, ezért bízom benne. Ja, hogy pofára esett, az nem számít, mert annak a gonosz ... (tetszés szerint bármi írható a kipontozott helyre) az oka. Elég egy bites gondolkodás, de a nép ilyen.

belekotty 2012.02.24. 09:53:06

És egy ilyen nyilatkozat után csodálkoznak az EU támogatások megvonásán.

SvenH. (törölt) 2012.02.24. 09:53:11

jo lenne amugy feljelenteni.... es elszamoltatni, elvegre itt nem egy fikahuszarrol van szo, hanem Magyar Nepkoztarsasag hirerol

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.02.24. 09:53:31

Működésre kellett költeni.

Nem óvónőkre. Ugyanmár.

A fideszvárosok a Fidesz működésére költötték - ha jól értem.

Ez egy nagy pók, ... kiszívja amit behálózott.

foolproof 2012.02.24. 09:59:55

Mr. tventipörcent érettségivel is milliárdos lett. Mi ez, ha nem siker? Itt a példa, nem kell ide százezer egyetemista, csak jókor kell koliszobákban + seggek körül lebzselni, osztjónapot.

Ez a fíreg volt nemisolyrég' zorbi leheccséges, seemingly NORMÁLISABB utódja, anyámborogass.

budai zöld 2012.02.24. 10:04:16

Eredetileg: "nem vak, hanem vakmerő".

De sebaj, mára már annyian használják így, hogy a bátor a helyes.
Lásd még idejekorán, nehéz dió, stb.

2012.02.24. 10:06:22

@Бабаяга:
ma reggel olvastam, szerintem ide illik:
"Monti nemcsak a legnagyobb katasztrófát, a küszöbönálló államcsődöt hárította el, hanem egy újfajta, az olaszokra korábban nem jellemző gondolkodást is meghonosított: a közösségi felelősségvállalás mentalitását. Viccek özöne szólt korábban a furfangos olaszról, aki a legelképesztőbb találékonysággal kerülte el az adót, s ott ejtette át az államot, ahol csak tudta. Berlusconi idején e téren semmi változásról nem lehetett szó, hiszen a korábbi miniszterelnök maga szolgáltatott modellt az adócsalásra. Berlusconi és a milánói bírák macska-egér játékát az olaszok jobbára mosolyogva figyelték, s gyanítjuk, inkább az adóelkerülés vádját mindannyiszor megúszó miniszterelnöknek drukkoltak. Talán maguk sem gondoltak arra, hogy ez a szórakoztató játék mennyibe kerül az országnak, végső soron nekik, adófizetőknek."
nol.hu/lap/vilag/20120223-monti__tobb_mint_tuzolto
Az az ország, ahol a nagyok ügyeskednek, ex haverok törvénykeznek, arról nyilatkoznak, hogy miért kérik rajtuk számon ba törvény SZELLEMÉT, ott a mezei pógár sem érzi magát kötelesnek semmire...

Krutzifix 2012.02.24. 10:09:11

Lehet, hogy emiatt a cikk miatt izzadt a csávó annyira, amikor az EB legutóbbi javaslatáról (-495 millió kohéziós euro kis hazánknak) nyilatkozott a pártja nevében a sajtónak? Mert azt feltételezni sem merem, hogy tódítania kellett volna akkor és ott...
Ám a lényeg az, hogy a hitelfelvételekért a Gyurcsány-kormány a felelős, mint azt a nagy tudású polgármester-képviselő egy másik nagy tudású polgármester-képviselő társa megállapította ... Van itt arc bőven, elfér rajta a vastagbőr...! Ámbár van olyan hely, ahol ezt "pofának" nevezik, valahogy így: "Ehhez már pofa kell!"

kzoltana 2012.02.24. 10:11:45

Mucsamacsó Kósa azt hiszi, hogy következmények nélkül bármit mondhat, különösen vidéki közönség előtt teljesedik ki a hantagyára. Például itt: Kósa bácsi meséi felnőtteknek. www.vagy.hu/tartalom/cikk/1675_kosa_bacsi_mesei_felnotteknek

magyar ember teli szájjal 2012.02.24. 10:13:20

Na tessék! Az ellenforradalmároknak az sem baj, ha az óvónők nem kapnak fizetést.

Kutchek (törölt) 2012.02.24. 10:14:27

Vers Janiék "trükkök százaival" éltek, Kósáék bűvészkednek.
Tényleg cirkusz ez az ország.
Egy rakás David Copperfield - bármit eltüntetnek. Most már jöhetne valaki, aki legalább egy sovány nyúlat elő tudna húzni a kalapból!

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2012.02.24. 10:14:45

@belekotty: ..no meg egy ilyen és ehhez hasonlók után. "Orbán: Elmegyünk az oroszlán barlangjába, időnként még jól is érezzük magunkat"
Minden napra jut legalább egy.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.02.24. 10:14:48

@Irsai Oliver: Valakinek Berlusconi volt a legnagyobb haverja az előző miniszterelnöksége idején...

belekotty 2012.02.24. 10:18:00

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: Ja, kokit és sallert osztott az oroszlánnak. Addig jól érezte magát. De az oroszlán felébredt.

2012.02.24. 10:22:55

@belekotty: vagy mint a bátor macska, aki addig hergelte a kutyát a kerítés túloldalán, míg elértek odáig, hogy vége lett a kerítésnek ;.)
Rajzfilmalap ;-)))
Egyéb dakota közmondások mellé meg ajánlanék Veízrünknek olyat, hogy:
"addig jár a korsó a kútra, míg el nem törik"
"amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten" (egyben mi történik a népmesékben azzal a hőssel, aki nem "öreganyámnak" szólítja a bibircsókos anyókát, hanem megköpdösi...)

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2012.02.24. 10:25:00

@belekotty: Sajnos ne csodálkozzunk semmin, ha olyan primitív hülye a vezetőnk, hogy kokit és sallert osztogat annak, akinek a segítségéért könyörgünk. Ilyet, egy józanul gondolkodó vidéki paraszt bácsi (jó értelemben, foglalkozás) sem tenne meg.

Netuddki. 2012.02.24. 10:28:01

@Бабаяга: "Elég egy bites gondolkodás, de a nép ilyen."

Hát ez elég egybites gondolkodás, de a nép NEM ilyen. A vezetői ilyenek, akiket MÉG egyenlőre megtűr ez a nép. Ha a nép is ilyen lenne, akkor Magyarországnak annyi.
Mellesleg ezek az "ügyes" kis vezetők nemcsak azokat b.sszák át a palánkon akik a pénzt adják, hanem vastagon a népet is. Jobb helyeken ezt is azt is letöltendővel díjazzák...

ezanevemeskesz (törölt) 2012.02.24. 10:29:55

"a valóságban meg az óvónő fizetésére költöm"

ismerősöm óvónő, hónapok óta nem kap pénzt. rossz a példa..

Бабаяга 2012.02.24. 10:31:00

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: Tegnap is nagyon bátor volt a fickó, amikor a németek előtt szidta azokat, akik, szerinte, "rossz helyre" öntik az eu pénzét. Valaki felvilágosíthatná, hogy a németek az egyik ilyen csapat, akik "rossz helyre" öntik a pénzt. Vitya cica, innen üzenem, hogy már véget ért a kerítés, és a kutya nagyon mérges!

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2012.02.24. 10:36:20

Союз нерушимый республик свободных
Сплотила навеки Великая Русь.
Да здравствует созданный волей народов
Единый, могучий Советский Союз!

Бабаяга 2012.02.24. 10:40:12

@kovi1970: Aki nem egy bites, az 2010 tavaszán tudta, hogy ez lesz. Elmondtuk ismerőseinknek, hogy mi jön: fizetős felsőoktatás, gazdagok agyon adótámogatása, munkahely csökkenés, bizonytalan forint árfolyam, csökkenő BUX, fizetős egészségügy. No, ez utóbbit még nem valósították meg. A többi bejött. Szóval minden előre látható volt, mégis rájuk szavaztak, illetve otthon maradtak. Azóta pedig a nép otthon ül, egy szűk réteg kommentekben fejezi ki nemtetszését. Senkit nem zavar, hogy a táppénz naponta max. 5000 forint bruttó, pedig állítólag az átlag bér 200 felett van. Senkit nem zavar a felsőoktatás "reformja", az új munkatörvénykönyv stb., hiszen nem mennek ki az utcára.
Egybites, mert még mindig sokan úgy gondolják, hogy tényleg nemzetközi összeesküvés áldozatai lettünk. A heti Eu döntésre az volt az ismerőseim reakciója, hogy hülye körmaileket kezdtek küldözgetni: a világ a vízkészletünket akarja, imádkozzunk a sátáni erők ellen, és egyéb világméretű összeesküvéseket tártak fel gagyi pps-kben. Akiktől ezeket kapom diplomások, nyelveket beszélnek, maguk is vesztesei a változásoknak. De ha képesek ezeket szétszórni, akkor igenis egybitesek. A normálisan gondolkodók a törpe kisebbség.

Borenbukk 2012.02.24. 10:41:18

@kovi1970: Nem a loszart! Pont ilyenek vagyunk, erre szocializalodtunk.

spinat 2012.02.24. 10:42:18

@Dr. Doktorovics THY Rokk 'n' Troller: sose tuttam oroszul megtanulni, de magyarul jól lehetett üvölteni a kolesz zuhanyzójában:)

Battlestar Galactica 2012.02.24. 10:42:28

Ezek az idióták még mindig nem látják, hogy példát akarnak és fognak velünk statuálni?

"Mert ugye, apuka, a statuálás a lényeg!"

Nem vagyunk euro övezet, kicsi fing piac vagyunk, ráadásul látványosan ellenkezünk 10 millióan az 500 milliós közösséggel. A régi pártállamban aki túl akarta vészelni, az a hátuk mögött köpködve beállt és kifelé azt mutatta, hogy velük van. Hogy nem tudja ez a fideszes csűrhe felfogni ezt, amikor több kommunista van közöttük, mint bármely más jelenlegi pártban?! Ez mi???

Бабаяга 2012.02.24. 10:43:07

@Dr. Doktorovics THY Rokk 'n' Troller:
Ki kéne javítani: Nem Советский hanem венгерский или фидесный

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2012.02.24. 10:43:53

@Бабаяга:
+1

Sokaknak kifejezetten ezért tetszenek ezek a karakán, deli, magyar vitézek. Majd Bayer Zsolt a két jobber közgazdásszal elhomályosítja az összefüggést az ilyen csalások fennhangon való hirdetése és a kohéziós alap pénzeinek megvonása között.

Бабаяга 2012.02.24. 10:45:26

@spinat: Én magyarul sose tudtam. A gyerekeimnek tetszik, hoki mérkőzésről, meg valami játékból ismerték meg. Az új szöveg is jó, még igényes is. A legjobb a vöröshadsereg kórusának az előadásában. A szovjetesre azért én ugrom, csak az újat hallgathatják a kisdedek.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.02.24. 10:47:11

De a tegnapi rádió nyilatkozata sem semmi. Azt magyarázta, hogy az USA támad minket. Azért mert beemeltük a genetikailag módosított termények tiltását az alkotmányba, és mivel az USA-ban erős a GMO lobbi, ne csodálkozzunk hogy nekünk estek, a sajtójukkal együtt. Elképesztő ez az ember, komolyan.... De az a baj, hogy ma már délelőtt hallottam két állampolgárt beszélgetni erről amíg sorban álltam, kompletten benyalják! Hihetetlen, de tényleg. Ami az igazán ijesztő, hogy szerintem ezeket ők is tényleg elhiszik. Eszükbe sem jut hogy azért ba%tat minket a fél világ, mert a politikájuk csőd....

Tyrion25 2012.02.24. 10:51:30

@kovi1970:

Sajnálom de igenis ez a nép ilyen hülye. Szerintem egy országnak olyan a vezetése, amilyen maga a nép. Itt erre van igény. Ha nem lenne ilyen a magyar, esélye nem lennek ezeknek a poltikusoknak ezzel a stílussal a választáson, és más lenne a politikai kultúra, hogy megválasszák őket. A politikus nem csinál más, mint kiszolgálja a nép igényeit.

Nézd meg Dániát, Svédországot, ott higgadt, tájékozott néphez, ugyanilyen politikai elit jár. Mi hülyék vagyunk ilyet is kapunk. Annak a hozzászólónak volt igaza, aki azt írta, hogy ennek a Kósa mondatnak a Zemberek még örülnek is és nem látják az összefüggést az EB döntése és eközött a mentalitás között.

bedefiafrici (törölt) 2012.02.24. 10:54:04

Könyörgöm, tegye fel ide valaki Kósának a Kossuth egyetem centenáriumán előadott dumáját. Oly MÉLTÓ az alkalomhoz.

Battlestar Galactica 2012.02.24. 10:54:40

@Tyrion25: És most ezzel azt akarod mondani, hogy aki kicsit értelmesebb, az meneküljön, és akkor a Darwini szelekcióval ittmarad az összes hülye a végén?

backer 2012.02.24. 10:58:28

Apró trükkök százai...MSZP vagy Fidesz, egykutya

Tyrion25 2012.02.24. 10:58:39

@Battlestar Galactica:

Hát kb. :). Sokáig vártam, hogy jobb lesz. De ha belegondolsz itt ez megy 1000 éve!!! Mi genetikailag hülyék vagyunk. Mindig más a hibás, mi sosem. Ha elolvasol egy Ady verset, mintha tegnap írta volna.

ob.szerver 2012.02.24. 10:58:48

@kovi1970:

"Hát ez elég egybites gondolkodás, de a nép NEM ilyen."

Nem-e? Miszter 20%-ot, ezt a korrupt sültparasztot 80%-kal választják újra, emberemlékezet óta, és élete végéig újraválasztanák. Árfolyambedöntő nyilatkozata után országosan még a legnépszerűbb politikus is volt. De, a nép pont ilyen. Ezekre van szüksége és ezt is érdemli.

morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2012.02.24. 11:01:13

ha jól értem az idézetet:
- a város beadta az uniós pályázatot
- papíron minden rendben volt, a pénzt fillérre pontosan a célokra költötték, ezt mind a magyar ellenőrzés, mind a brüsszeli elfogadta,
- a hitelt az önrész fedezetére vették fel, tehát az elköltése szintén papíron igazolt.

akkor hogy lehet, hogy működési kiadásokra fordították??? hogyan lehet egy forint is az önkormányzatnál nem ott, ahol a papíron van? Tippjeim:
- leplezett célú szerződések kötése
- nem valós tartalmú számla befogadása, hamis teljesítésigazolások csatolása
- éves beszámolóhamisítás
- jól működő számlagyár a környéken ...

Vajon ha ez a mondat oda is eljut, ahova nem szánták, az kinek az ármánya lesz?

látjátok feleim szümtükkel 2012.02.24. 11:04:54

@Irsai Oliver: "Az az ország, ahol a nagyok ügyeskednek, ex haverok törvénykeznek, arról nyilatkoznak, hogy miért kérik rajtuk számon ba törvény SZELLEMÉT, ott a mezei pógár sem érzi magát kötelesnek semmire... "

Mégis mindig a mezei pógár baszik rá a sompolygásra, az adót bevallani feledékeny országgyűlési képviselő meg nem.

postakocsi 2012.02.24. 11:08:07

Ez most lopásnak, sikkasztásnak vagy hivatali visszaélésnek minősül? Azzal hogy nyilvánosságra került, - végül is saját maga ismeri be a visszaélést -, az ügyészség automatikusan megindítja a vizsgálatot?

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.02.24. 11:13:30

@morgás joga mindenkit megillet:

Nem ugrottak félre a pénz elől.

A debreceniek mind kaptak pénzt, hogy jól fideszkedjenek.

Micsoda kódis népség.

Battlestar Galactica 2012.02.24. 11:15:50

@Tyrion25: Korábban idéztem a Tanú című filmből. Mintha ma lenne! Egy újabb idézet:

"Virág elvtárs! Ezt visszaadom. Ez nem a vallomásom, ez az ítélet!"

macska69 2012.02.24. 11:16:43

"Szemesnek áll a világ!" - gondolta a Kormány.
"Anyátok!" -gondolta Stirlitz és az EU-val karöltve elzárta a zabra-csapot.

morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2012.02.24. 11:16:53

@postakocsi: számviteli fegyelem megsértése, alaphangon. Plusz különböző okirat-hamisítás.
és még nem beszéltünk arról, amit a státuszberuházások önrésze finanszírozására vett fel az önkormányzat, holott a működésre kellett volna az adófizetők pénze. Itt van egy kiadós kamatteher, amit a lakosok pengetnek ki ...

NYJetsTD 2012.02.24. 11:17:25

Várom, hogy a segg Budai ezerrel rohan ezt a mutyit is felderíteni...
Köpedelem ez az egész.

Guszti bá 2012.02.24. 11:18:47

@SvenH.: népköztásaság, mi? Csak szeretnéd.
@Dr. simonmondja.: "A debreceniek mind kaptak pénzt, hogy jól fideszkedjenek. Micsoda kódis népség." Erre csak annyit: anyád.

Teszt.Elek 2012.02.24. 11:19:35

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:
"Ilyet, egy józanul gondolkodó vidéki paraszt bácsi (jó értelemben, foglalkozás) sem tenne meg."

Hello, Freud-i elszólás?

Aztán az feltűnt-e tán, hogy amikor szegény paraszt - "jó értelemben" - bácsit mint az abszolút ostoba előtti utolsó lépcsőfokot ("még ő sem tenne meg") hozod fel példának, akkor azzal minden "jó értelem" ellenére is ékes tanubizonyságát adod annak, hogy bizony nálad a jó értelemben vett paraszti foglalkozás értéke bár még nem nulla, de ennél lejjebb már tényleg csak a politikusok vannak?

:)

látjátok feleim szümtükkel 2012.02.24. 11:21:24

@morgás joga mindenkit megillet:
ezt mondta valahol a Kósa: „A magyar emberek a török hódoltság alatt a korábban tartott nagytestű háziállatok, a birka és a szarvasmarha helyett átálltak a disznótartásra. Azt ugyanis a török nem vitte el. Az emberekben tehát kialakult, és ötszáz év alatt beleívódott a gondolatukba, hogy valahogy mindig kibújjanak az államnak fizetett adók alól. Tegye fel a kezét, aki szeret adót fizetni!” (A kétszáz résztvevőből senki nem emelte fel.) „Pedig ha Magyarországon mindenki befizetné az adóját, akkor tíz év alatt megszűnne az államadóság.”

Tetszel érteni? Tegye fel a két ( mocskos) kezét, aki szeret adót fizetni!
Azt elfelejtette elmondani, hogy megszavazni viszont nagyon szeretik.

bámész 2012.02.24. 11:22:43

Igen hülyén érzem magam, hogy Kósa Lajost védem, de én készítettem az interjút, és hősünk valójában nem a saját korábbi eljárását minősítette számviteli bűvészkedésnek, hanem az én állításomat. Igyekeztem megkülönböztetni a fejlesztési és a működési forrásokat, erre mondta, hogy ez bűvészkedés, mert ha az egyiket elveszik az önkormányzatoktól, szerinte azt kénytelenek a másikból pótolni. Amin simán lehet vitatkozni, de kétségtelenül erre gondolt. Nekem úgy tűnt, az itt idézett előtti és utáni kérdésekből-válaszokból egyértelmű, hogy mire mondja, de ha nem így volt, akkor kénytelen vagyok magamat hibáztatni.

látjátok feleim szümtükkel 2012.02.24. 11:24:10

@morgás joga mindenkit megillet: Még eztet is mondta:

"…ha ötszáz éven keresztül azt nevelték belénk, hogy passzívan álljunk ellen és magunk között legyünk büszkék arra, hogy nem fizetünk adót. Ezért változtattuk meg az adórendszert és szüntettük meg a progresszív adózást. Csak így tudjuk elérni, hogy minél többen bevallják tényleges jövedelmüket."

Sikerült, képviselő úr elfelejtette ezt az indokot. Egyébként mintha más indokai is lettek volna az egykulcsos adó bevezetésének.

morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2012.02.24. 11:25:31

@látjátok feleim szümtükkel: biztos rohan a postára és akár sárga csekken is befizeti az adóját bárki, akinek a pénzét "felelős" politikusok felelősen költik el ... valahogy él a magyarban a gyanúper, hogy annyi erővel akár disznók elé is vethetné ...

Kék az ég 2012.02.24. 11:26:01

Mit is mondott Kovacs L errol?

egyenlito.blog.hu/2011/08/18/a_kormanyszovivo_most_a_fideszes_devizabunozest_ismerte_el?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2011_08_18&utm_campaign=index

„már akkor [2008-ban] látható volt, hogy az a tétel, miszerint a svájci frank majd az a megingathatatlan, biztonságot adó valuta lesz, ... tehát már ott meg lehetett volna tenni azokat az első lépéseket, amelyek megakadályozták volna, hogy oda jussunk, ahova jutottunk”.

Es Kosaval ezután csinálták

szempontpuska 2012.02.24. 11:27:07

@bámész: "ha az egyiket elveszik az önkormányzatoktól, szerinte azt kénytelenek a másikból pótolni."
Hát nem éppen erről szól a poszt???

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2012.02.24. 11:27:27

@Teszt.Elek: Félreértesz, vagy csak félre magyarázod. Én csak azért említettem a vidéki földműves (így már megfelel, pedig direkt odaírtam, hogy milyen értelemben használom) foglalkozást, mert általában mondhatjuk, hogy nem főérdeklődési körük a politika, és döntő többségük nem diplomás és a diplomácia nyelvezetét nem tanulták.
Soha nem néztem le a parasztságot, annál is inkább, hogy a saját felmenőim 2/3-a is az volt, és gyerekkoromban rengeteg paraszti munkából ki kelett vennem a részem. Így tisztában vagyok azzal, hogy a földművelés egyáltalán nem láblógatásból, vagy henyélésből áll.
Én csak a diplomáciai nyelv tanulása nélküli józan gondolkodást, és a mi politikusaink műveletlen nagyképűségét igyekeztem szembe állítani.

látjátok feleim szümtükkel 2012.02.24. 11:28:59

@bámész: "ha az egyiket elveszik az önkormányzatoktól, szerinte azt kénytelenek a másikból pótolni."

Értjük, értjük, csak aztatat nem, hogy mikor vették el a működési forrásokat? 2010. áprilisa óta a hivatalokban nem volt nagy leépítés, sőt hivatal-hivatal hátán jött létre. Ja aztat is értjük, hogy a régi szakemberekből jó sokat kirúgtak, főleg felső szinten, így a szakmai forrás az biztosan csökkent.

Battlestar Galactica 2012.02.24. 11:29:13

@látjátok feleim szümtükkel: A kurva retkes anyját ennek a Kósának! A 20%-okat fogadjunk, hogy nem adózta le!

Egy azért megnyugtat. A technika mai korában biztosan készült egy-két jó felvétel egy-két ügyletéről, ha közvetetten csinálta is. Ezeket majd megnézhetjük a 2014-es kampány során, ebben biztos vagyok!

Kék az ég 2012.02.24. 11:29:31

@látjátok feleim szümtükkel:

Mondott Kosa szép dolgokat a magyarokról máskor is !

" Véleménye szerint ennek egyik oka, hogy a rendszerváltás utáni politikai elit sem akart és nem is tudott újfajta moralitást adni az országnak. Az a legfőbb probléma, hogy legfeljebb 3-4 millió embernek van valamilyen elképzelése az életről, 3-4 millió embernek van komoly tartása, identitása, a többi 6-7 millió viszont nem rendelkezik ezzel. A többség sosem gondolkozik el azon, hogy „egyszer mérlegre lesz téve, egyszer megkérdezik tőle, jó voltál-e, amikor jó lehettél volna?"

Kósa szerint a társadalom többsége nem is igényli, hogy rendelkezzen morális tartással."

www.hetek.hu/belfold/200905/kosa_es_a_politikai_ellentmondasok

stf! 2012.02.24. 11:30:24

Ez is csak egy kós(z)a mondat, olyan mint a többi,
orbán(c)os meg (ar)rogán(s), láz(ár)álom.

A Spanyol Inkvizíció 2012.02.24. 11:34:45

@kovi1970: Dehogynem!!
A nép pont ilyen!
palibá méltó elnöke ennek a kibúvókat, kiskapukat, okosba megoldjuk megoldásokat kereső népnek.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.02.24. 11:36:07

@bámész: Igen, ezért is írtam az elején, hogy tessen megvenni a lapot :-) és elolvasni.
Ettől függetlenül úgy gondolom- nekem az egész interjú elolvasása után is az jött le- hogy a trükközés attól még áll, csak az itt leírt korrekciód után úgy módosul, hogy nem bevallja, hogy bűvészkedett, hanem elismeri. :-)

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.02.24. 11:41:31

@Kék az ég: Szóval ezért szórta a debreceniek elé az uniós pénzt,

hogy felnyalják és hálásak legyenek érte a gazdának.

pilar ternera 2012.02.24. 11:43:31

@bámész: hopp! akkor épp MOST nem volt bűvészkedés?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.02.24. 11:43:56

"bű-vész-ke-dés"
Értsd: Sza-bacs-cság-harc!

Kurucosan jól átverük a hülye euró-bürokraták tompa agyát! Hihihi!

Mutyiországban a csalás állami szinten megy, nem korlátozódik az állampolgárokra! Köszönjük meg népünk bölcs vezérének útmutatásait és a legközelebbi APEH vizsgálatnál tessen hivatkozni rá! ;)

volker 2012.02.24. 11:45:08

Nem kenyerem védeni a Lajost.

De, viszont, csakhogy azonban, a két verzióból -- nevezzük az egyszerűség kedvéért Debrecen ill. Hódmezőváros modellnek -- még mindig ez a tisztességesebb.
Nem azt mondom, hogy kóser, hanem azt hogy tisztességesebb.

Ami basball ütőért kiált, az az, amikor ezeket a hiteleket carry trade műveletekre fordítják, azaz, hétköznapi fogalommal: felteszik a pirosra a ruletteteremben.
Esetleg még részesednek is a városnak megtermelt nyereségből, ha jól perdül a golyó.

Minthogy mindezt valszeg Lajos is tudja, tulajdonképpen értem a világképét, mely szerint is náluk nincs is semmi baj.
Pedig hát van, még ha nem is pont Debrecenben hanem fent a pártszékházban, ha ez így normálisnak tűnik egy Lajosnak.
És akkor a János nevű problematikáját még nem is minősítettem...

volker 2012.02.24. 11:45:48

jav: Hódmezővásárhely

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.02.24. 11:48:12

@TrueY: ...Nincs is már APEH.

Nemzeti bandatagok vizsgálják az átnedvesedett klozetpapírt, amin a nemzeti közpénztolvajok elszámolnak egymásnak.

Ezek mind egy üzletben utaznak.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.02.24. 11:50:22

@volker: Ezt jobb helyeken - pénzmosásnak - híjják.

Úgy folyik rajtuk át a pénz, hogy a végén csak a hiány marad.

kitiltott bögre 2012.02.24. 11:50:24

nos,akkor lefordítom.
a működésre kellett költeni:
-ki kellett váltanom a devizahitelem
-új szolgálati autó kellett
-át kellett utalnom Felcsútra
-új bútor kellett az irodámba
-etc...etc...

belekotty 2012.02.24. 11:58:06

@Kék az ég: " Véleménye szerint ennek egyik oka, hogy a rendszerváltás utáni politikai elit sem akart és nem is tudott újfajta moralitást adni az országnak. Az a legfőbb probléma, hogy legfeljebb 3-4 millió embernek van valamilyen elképzelése az életről, 3-4 millió embernek van komoly tartása, identitása, a többi 6-7 millió viszont nem rendelkezik ezzel. A többség sosem gondolkozik el azon, hogy „egyszer mérlegre lesz téve, egyszer megkérdezik tőle, jó voltál-e, amikor jó lehettél volna?"
- Ha ezt Kertész vagy Eszterházy írja le, vagy a zsidó hitközségek elöljárója, akkor mit hirdettek volna a fideszesek? Intifádát?

belekotty 2012.02.24. 12:01:54

@Бабаяга: Kifelejtetted a káoszt a közszférában.

xunilo 2012.02.24. 12:04:09

Arra gondoltatok már, h ha nincs ez a fajta trükközés, akkor a magyar önkormányzatok (nem csak Debrecenben!!) már rég csődben lennének?
Persze könnyebb a Fideszt szidni, de ez is 22 év bűne ám, benne vastagon 12 év baloldali kormányzással.
Szóval csak kérdezem, akkor mit szólnátok, ha legközelebb pl az óvónénik nem kapnának fizetést? És nem dolgoznának? A gyerekek meg maradnának a szülők nyakán, tehát az egyik szülő is elveszítené az állását?
Ezzel nem akarom azt mondani, h ez a helyes út, csak azért az éremnek mindig 2 oldala van ám.
További jó kormány és Kósa ellenes hörgést kívánok mindenkinek!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.24. 12:07:06

@xunilo: "Arra gondoltatok már, h ha nincs ez a fajta trükközés, akkor a magyar önkormányzatok (nem csak Debrecenben!!) már rég csődben lennének?"

tehat a fidesz megelhetesi bunozokbol all?

igen, e becsuletes csod jobb, mint buncselekmenyekbol fenntartani a mukodtethetoseg illuziojat.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.24. 12:11:54

a posztban megfogalmazott kerdesre , miszerint "Lefordítsuk ezt a mondatot angolra? És jelentsük fel a a Fidesz ügyvezető alelnökét, Magyarország második legnagyobb városának polgármesterét trükközésért, csalásért vagy akármiért?" pedig a valaszom az, hogy igen. ez ugyanis buncselekmeny.

bámész 2012.02.24. 12:12:11

@zsazsu4: lényegében igen, csak azt azért nem tette meg, hogy explicite bűvészkedésnek titulálja a saját eljárását, hovatovább kérkedjen vele. Az azért egy másik minőség, és itt és most erre nem került sor, függetlenül attól, amúgy mit gondolunk róla. Úgy tűnt tisztességesnek, ha ezt jelzem, remélem senki nem vette öncélú szőrszálhasogatásnak. Pláne, hogy a lapvásárlásra buzdítással mélyen egyetértek :-)

szempontpuska 2012.02.24. 12:15:55

@xunilo: Anno Kettesnek volt erről egy posztja a Vincenten:

1. Az önk.-i adósságállomány 2006-2009 között a legnagyobb mértékben a megyei jogú városokban, a megyékben és városokban növekedett, míg pl a fővárosi, a fővárosi kerületi és a települési önkormányzatok adósságállománya lényegesen szerényebb mértékben növekedett.

2. Az önkormányzatok az adósságállomány zömét nem a működési kiadásokra vették fel, hanem fejlesztésekre, beruházásokra. Az önkormányzatok befektetett eszközeinek állománya 946,5 milliárd forinttal növekedett, ami több, mint a rövid- és hosszú lejáratú adósságállomány 692,7 milliárd forintos növekedése. Vagyis az eladósodás egyáltalán nem egy kényszer eredménye, hanem egy tudatos beruházási és finanszírozási stratégiáé.

3. Az önkormányzatok értékpapírokból származó bevételei 2005 és 2008 között 36 milliárd forintról 227 milliárd forintra nőttek. A növekmény jóval nagyobb, mint az adósságszolgálat növekménye ugyanebben az időszakban. Az önkormányzatok a felvett hosszú távú fejlesztési hiteleik egy részéből rövid lejáratú értékpapírokat (állampapírokat) vásároltak és rövid- és hosszútávú kamatkülönbözet révén extra jövedelemre tettek szert.

4. Az Önkormányzatok központi költségvetés támogatásában igazából 2006-ban volt egy egyszeri, jelentős reálcsökkenés, utána reálértékben és GDP-arányosan nem csökken a központi költségvetési támogatás (az szja-bevételeket is beleszámítva), sőt 2008-ban nőtt is. A központi költségvetés a GDP 5,3%-át fordította az önkormányzati alrendszer támogatására.

6. 2009 II. negyedévében a GDP az Ecostat szerint 7,6%-kal csökkent az előlző év azonos időszakához képest. A 2008-as GDP 26.621 milliárd Ft, ennek a 7,6%-ának az 5,3%-a 108 m Ft. Körülbelül ennyit (pontosabban 120 milliárd forintot) tervezett elvonni a Bajnai-kormány az önkormányzatoktól - magyarul nem történt más, mint hogy egy kisebb tortából kisebb szelet jutott.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.02.24. 12:17:48

@bámész: Abszolút tisztességes, nagyon korrekt a részedről, hogy bejöttél ezt ide leírni! Ettől függetlenül azt gondolom, hogy lényegében mégis elismerte azt, hogy fejlesztési pénzeket működésre fordítottak és jelenleg is teszik. A jövőben meg csak azért nem fogják, mert zárolják a pénzünk 1/3-át odakint. ;-)

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.02.24. 12:17:51

Ez egy trükk. Hol van a többi sokszáz? Egy trükköt büntet Barroso, sokszázat nem? ;)

látjátok feleim szümtükkel 2012.02.24. 12:18:10

"Há' nem vak az a lóú, csak bátor..."

"Teljesen ésszerűtlennek tartja Orbán Viktor miniszterelnök a Magyarországnak szánt kohéziós pénzek felfüggesztésére vonatkozó európai bizottsági javaslatot. A kormányfő a Német Gazdasági Klub húszéves évfordulója alkalmából tartott budapesti ünnepségen tette fel a kérdést: "miért tőlünk akarnak pénzt elvenni, miközben máshová zsákszámra öntik?"
"Okos dolog-e kettős mércével mérni?" ( az origón olvastam)

Lasombra 2012.02.24. 12:23:01

+1 @kovi1970: -nek, hogy a nép ilyen.

az emberek hülyék. ez axióma.
valamelyest vigasztalhat, hogy külföldön is hülyék, és a magyarok komparatíve nem állnak rosszabbul ezen a téren. a különbségérzet abból adódhat, hogy nálunk a vezetők ezt (jobban) ki is használják.

itt egy másik kommentelőt plagizálnék (sajnos nem tudom ki volt, azt nem archiváltam le, ezért nem tudok forrást megjelölni, de szerencsére ez ma már amúgy sem divat.)

"azért nézik hülyének a választót, mert az hülye. Számos esetben tanúbizonyságát adta, és számos esetben tanúbizonyságát is fogja adni még.
A többi matek: a hülye szavazók szavazata pont ugyanannyit ér, mint a nem hülyéké, utóbbiból viszont a) kevés van, b) az ő szavazataikat elnyerni jóval macerásabb.
Következtetés: a hülyéknek kell játszani, mert abból lesz a mandátum, meg a haveri köröknek kiosztott állami lenyúlás."

Dolby kapitány 2012.02.24. 12:25:03

Amit Kósa mond, azt mindig oszd el néggyel. Ja, és vegyél el belőle 20 százalékot...

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.02.24. 12:27:09

Egyébként ti beszoptátok, hogy ez van a Magyar Narancsban? És ha ez lenne, akkor ezt mondta volna Kósa, és nem hazudott a Magyar Narancs?

:D

blah 2012.02.24. 12:28:42

@xunilo: várjál azt ne gondold, hogy csak az óvónőket fizették belőle... másfelől az a mindenkori kormány/önkormányzat hibája ha nem tud gazdálkodni a beszedett adóforintokból

fuhur 2012.02.24. 12:31:03

@kovi1970: "Hát ez elég egybites gondolkodás, de a nép NEM ilyen. A vezetői ilyenek, akiket MÉG egyenlőre megtűr ez a nép. Ha a nép is ilyen lenne, akkor Magyarországnak annyi."

De ez a nép ilyen. Nézz meg bármilyen társaságot ahol magyarok ülnek, és ha valaki elkezd mondjuk adócsalásról, gyorshajtásról, iskolai puskázásról mesélni nem az a reakció, hogy te mekkora egy tuflák köcsög csaló vagy hanem mindenki evet, meg dicséri az elkövetőt.

Pl az angolban nincs külön szó az iskolai csalásra (puskázás) és nem is értik miről beszélsz ha ilyesmiről van szó. Meg nem hiszem, hogy az orvosi korrupciót, bárhol máshol paraszolvenciának hívnák és hallgatólagosan benne lenne az orvos fizetésében, mint adómentes juttatás.

Minden országnak olyan a vezetése amilyet megérdemel.

És igen, ha ez nem változik meg rövid időn belül akkor nekünk annyi.

Lasombra 2012.02.24. 12:31:11

@zsazsu4: OFF
nem akarok okoskodni, csak FYI.
az url végére hozzácsapva -jelen esetben- a "#t=38m15s" paramétert, a júzernek még tekernie sem kell.
elnézést, gondoltam, hátha hasznos. én sokszor használom.
kérem, folytassák.

Lasombra 2012.02.24. 12:35:05

@Szabó Zoltán fél évet kapott: köszönöm, hogy megelőlegezted a bizalmat, de miből gondolod, hogy én nem vagyok hülye?
a disznó meg egy okos jószág. akár politikus is lehetne.

Бабаяга 2012.02.24. 12:35:09

@belekotty: Az az első orkbán kormány óta konstans volt.

fuhur 2012.02.24. 12:35:45

@Battlestar Galactica: "Hogy nem tudja ez a fideszes csűrhe felfogni ezt"

Pontosan vágják, hogy mi van. Hosszútávon ki akarnak lépni, vagy még inkább kirúgatni magukat, és kiépíteni egy fehérorosz típusú rendszert. Ez illik a despota személyiségéhez. Hogy ez mibe kerül mellékes.

kerecsen2010 2012.02.24. 12:39:13

@Бабаяга: Nagyon igazad van, a nép egybites, és nem is a 2/3 hanem 90%-ban. És ezért Mo-nak annyi.
Az én ismeretségi körömben 1 db ember tért észhez (borítékolható, hogy a nemszavazók táborát fogja gyarapítani). A többi - diplomás, nyelveket beszélő, sőt külföldön dolgozó - ugyanúgy hisz. Ki a Fideszben, ki a Jobbikban.

Lasombra 2012.02.24. 12:39:44

@fuhur: bár külön szavuk nincs rá, de azért ismerik ők azt.
en.wikipedia.org/wiki/Cheating#Academic

kitiltott bögre 2012.02.24. 12:40:24

@Szabó Zoltán fél évet kapott: épp a disznó nem az.ha alkalma nyílik a házidisznó is megszökik,és visszavadul.

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.02.24. 12:40:47

@kerecsen2010: a disznó magyarjai... Amikor jobboldaliakra szavaznak, akkor egybites agyhalottak, amikor baloldaliakra, akkor meg nem.

pjm 2012.02.24. 12:41:23

@Бабаяга: a nép sajna csak fél bites. Az ucca zembere meg vagy kezet csókol, vagy kart lenget, vagy kussol, mert fél. relytéjes félelem igazgat. Ismerős nem? Megválasztottátok, élvezzéek a hatalmat. Most mindenki fog adót fizetni, örüljünk. (CSAK a politikai korrupció felszámolása elég lenne a teljes adósságállomány konszolidálásához...) Ennyi.

pilar ternera 2012.02.24. 12:44:10

@fuhur:

"kiépíteni egy fehérorosz típusú rendszert. Ez illik a despota személyiségéhez. Hogy ez mibe kerül mellékes."

asszem, mikor Frei könyvében olvastam azt a részletet, amiben egy oroszországi megbeszélésről írt, nekem is rögtön OV jutott eszembe! :-)

nincsenek véletlenek.

fuhur 2012.02.24. 12:45:20

@bámész: "hogy ez bűvészkedés, mert ha az egyiket elveszik az önkormányzatoktól, szerinte azt kénytelenek a másikból pótolni"

És ez az amit a szabályok betartása esetén nem tehet meg, ugye. vagyis mégis a saját tevékenységét minősítette bűvészkedésnek. Bár valószinűleg van ennek olyan neve is aminek egy vádiratban kellene megjelennie

fuhur 2012.02.24. 12:49:20

@Kék az ég: "Kósa szerint a társadalom többsége nem is igényli, hogy rendelkezzen morális tartással."

Kósának ebben speciel igaza van. Lásd még a puskázással kapcsolatos hozzászólásomat.

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.02.24. 12:49:25

@fuhur: azért egy szempontot ne hagyjatok figyelmen kívül. Hogy ez az egész úgy hazugság, ahogy van. Mint rendszerint. Rézgömbök, kristály hamutálcák, fizetetlen számlák a büfében, Ókovács Szilveszter panasza Orbán blogjában, Széles benyújtja a számlát Navracsicsnak...

Macskond 2012.02.24. 12:53:11

@budai zöld: >Eredetileg: "nem vak, hanem vakmerő".

>De sebaj, mára már annyian használják így, hogy a bátor a helyes.
>Lásd még idejekorán, nehéz dió, stb.

Hát én a cimbeli verziót már vagy 30 éve ismerem a "vakmerő" változatot meg alig 10 éve hallottam először. Jól rímelő javítás, de nem az eredeti. Szerintem.
Ha valaki ráérősebb utánanézhetne Hofi-nál.

fuhur 2012.02.24. 12:53:28

@Lasombra: Persze hogy ismerik, én nem azt mondom, hogy ott alapjában véve másmilyen emberek élnek. Csak az attitűdjük ezzel kapcsolatban nem olyan mint nálunk. Nálunk ez dicsősé ott meg titkolni, és szégyelni való. Láttam valahol egy videót ahol Chuck Norris olvasott fel Chuck Norisos poénokat.(elszámolt végtelenig 2-szer, stb.) Mindegyiken jót röhögött. Amikor oda ért, hogy Chuck Norris nem fizet adót zavartan mosolygott és megjegyezte, hogy dehogynem. Majdnem ijedt volt, hogy valaki még elhiszi.

fuhur 2012.02.24. 12:58:47

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Mire gondolsz mi a hazugság?

Kosa hazudott mikor mondta, vagy bámész mikor azt állította az interjúban, hogy Kósa ezt mondta.

Mondjuk Kósa politikus és ráadásul fideszes szóval valószinűleg ritkán mond igazat nyilvánosan. :-) De hogy csalt (bocsi bűvészkedett) az önkormányzat a könyveléssel ez nekem hihetően hangzik.

pilar ternera 2012.02.24. 12:59:50

@fuhur:
a "magyar chuck norris"-ok meg összekacsintanának a cimbijükkel, hogy "ugye milyen f@sz@ csávó vagyok?"

debreceni.blog 2012.02.24. 13:00:16

Debrecen – Az örök veszte(sége)s DKV Zrt.-nél „külső tanácsadó bevonása” vált szükségessé, emellett (szerintük) racionalizálták a menetrendet, valamint optimalizálták a futásteljesítményt. Tervet készített a holding.

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1749_uzleti_terv_vagyonkezelo

Lasombra 2012.02.24. 13:03:05

@fuhur: lehet. én kéttannyelvű középiskolába jártam, ahol angol meg amerikai tanárok voltak zömmel. ott például nagyon kitért a hitéből szegény British literature tanárnőnk, amikor valakit puskázáson kapott. (jó, a magyar is kitérne, de ő még annál is jobban.) szegényben egy világ omlott össze, hogy ilyen létezik.

viszont ismerjük az Éretlenek c. francia filmet, ahol a puskázás alapvetően egy vidám dolog. :)

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.02.24. 13:05:28

@Lasombra: Abban a filmben a többször bukott semmirekellők felzárkóztató magániskolájában puskáztak.

Nem - mint rendesen.

kitiltott bögre 2012.02.24. 13:08:58

@Pilar Ternera: kétlem hogy egy fehérorosz rendszer kialakításán fáradozna.véleményem szerint inkább egy feudális jellegű,leginkább a két világháború közötti időszakra hajazó rendszer kiépítésén fáradozik. nagy és középbirtokok,örökölhető címek,röghöz kötés,földesurak,jobbágyok.a jövendő földesúr-vagy nagybirtokos-réteget most még Fidesz frakciónak hívják.zsellérek-vagy jobbágyok-szerepét pedig ránk osztották.még r.kat egyház is-lásd ugye az Orbán imát-vissza fog térni az akkori az elnyomást és a sötétben tartást elősegítő szerepébe.

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.02.24. 13:12:54

@fuhur:

1. Nem tudjuk, ez van-e a Magyar Narancsban. Azért gyanús, hogy nem, mert különben betettek volna egy mobillal készített fotót a példányról, benne az idézettel.

2. Az holtbiztos, hogy Kósa ilyet nem mondott. Megszoktuk már a drasztikus hazudozást, épp Kósával kapcsolatban is, amikor kurvázással rágalmazták.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.02.24. 13:14:27

@Dr. simonmondja.: "...Nincs is már APEH."
Akkor az ami van helyette. :)

"Nemzeti bandatagok vizsgálják az átnedvesedett klozetpapírt, amin a nemzeti közpénztolvajok elszámolnak egymásnak."
És fingatják azokat a cégeket, akik egyébként ugyanezt csinálják. :)

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.02.24. 13:16:28

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Most vagy én nem értem a humorodat, vagy komolyan beszélsz. Egyik rosszabb, mint a másik.

travishenderson 2012.02.24. 13:17:56

Nem vak a ló, hanem vakmerő.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.02.24. 13:20:01

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Erre "Dr. simonmondja" tudna válaszolni tenéked! ;)

prérikutya 2012.02.24. 13:23:18

Meg Ő anno nem kurvázni volt, hanem a szakdolgozatához gyűjtött anyagot...:-)

Roa 2012.02.24. 13:26:45

Baszod. Tényfeltárásnál (vagy csak simán vádnál is) behivatkozhatnátok az egész cikket (és nem a mancs honlapját), nem csak két kiragadott mondatot, mert ugyan ez alapján is faszán lehet hőbörögni, csakhogy rohadtul mellément, mert nem az van ebben a két mondatban, amit bele szeretnétek látni (a cikkben lehet, hogy még az volt, ezt nem tudom).

A két mondatban ugyanis az van, hogy felvettek fejlesztési célú hitelt, amit aztán másra költöttek. Következő mondat: "Aztán tetszett-e ezt mondani annak is, aki a fejlesztési támogatást adta?" Tényleg nem muszáj ezekhez érteni, lehet ostobaságokat írni, de azért arra lehetne gondolni józan paraszti (ohpárdon értelmiségi) ésszel, hogy mégis mi a köze a támogatásnak a hitelhez? Semmi? Semmi. Megvalósult a fejlesztés? Ha meg, akkor a saját erőt előkaparták valahonnan (ugye no, hogy logikus), ha nem, akkor meg visszafizették vagy meg sem kapták a támogatást. Ha nem így történt, az, és csak az a baj (de ez most nem derül ki). Az pedig, hogy egy banki hitelszerződés esetében a felvevő eltér a hitelcéltól, rohadtul nem támogatási kérdés, ezt lemeccselhetik a bankkal. De most üljön le mindenki, hogy nehogy szívinfarktust kapjon: a kimondottan fejlesztési célú kötvénykibocsátásoknál is ment mindenre, nemcsak fejlesztésre, hanem működésre, sőt jobbat mondok, a fennálló hitelek törlesztésre is. Döbbenet.

É2I 2012.02.24. 13:37:34

Hogy teljesen offként kötözködjek egy kicsit, a vicc poénja valójában így szól:

"Há' nem VAK az a lóú, csak VAKmerő..."

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.02.24. 13:41:09

@Roa: És mióta bóvli az ország, .... azóta bóvli a város is.

A bóvlikormányzás nyakonbaszta az egész jól szuperáló hitelgörgetést.

És beleszaladtunk az adóssághegybe.

pjm 2012.02.24. 13:43:21

A kézcsók az kézcsók, Pártsemleges... A véleményem mindkettőről ugyanaz... Csak nehogy mást is csókolgatni kelljen...

Dr. No 2012.02.24. 13:45:41

Mit keres Oszkó Péter a WizzAir felügyelőbizottságában?! MIT KERES OSZKÓ PÉTER A WIZZAIR FELÜGYELŐBIZOTTSÁGÁBAN???!!!

pilar ternera 2012.02.24. 13:46:06

@kitiltott bögre: igen, igazad van, én csak a személyiségek hasonlóságára akartam utalni...

pjm 2012.02.24. 13:46:37

@Roa: Sőt még a tőzsdére is jutott. Csak az a baj, hogy amikor ez a marha bejelentette, hogy csődben van az ország, akkor nem az önkormányzati tőzsdeszámlákon shortoltak, hanem a sajáton. Nem biztos, hoogy nem volt azon is ugyanaz a pénz. Szóval a piros alma is, a narancs is, de még a szegfű is büdös, ha rohadt...
Megválasztottátok, élvezzétek a hatalmukat. Sőt, még egyszer akarom, bár azt már lehet nem bellülről fogom nézni...

Szamiz67 2012.02.24. 13:57:31

@Dr. No: Sok fajsúlyos kérdés, probléma van, de szerintem momentán ez súlytalan. Nem elegáns, sőt ciki, hogy nem mondta el magától, de hogy egy pénzügyi szakember 1 évvel a 'konkurens' cégtől való távozás után elvállaljon egy ilyen pozíciót, mondhatni mindennapos.

látjátok feleim szümtükkel 2012.02.24. 14:09:11

@Dr. No:
Hüje kérdésre hüje válasz: pénzt.
Vagy azt gondoltad ő(k) fényevők?

Lasombra 2012.02.24. 14:09:30

@Dr. No: és az Európai Néppárt sem szavazta le a Fideszt!!!!
és különben is szaros 0,25% miatt akarják megbüntetni Magyarországot, amikor a jogelőd (vagy mégsem az) Magyar Köztársaság kúrta el, Amerikában meg verik a négereket!!!
ha így folytatják, akkor leshetnek, amikor beindul a naszádunk, és majd ők jönnek pénzért kuncsorogni!!!

pilar ternera 2012.02.24. 14:14:18

@Dr. No: hogyhogy mit? megszűnt a munkahelye, keresett másikat. mi ebben a rendkívüli? már nem konkurensek, a lelkem meg ehhez "ért". há' micsinájjon helyette? ;)

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2012.02.24. 14:36:38

@bámész: Teljesen egyértelmű, hogy Kósa a riporter kérdésében foglalt kifejezésre mondta hogy "bűvészkedés", és nem a saját tevékenységükre. Ez nem csak a kontextusból derül ki, hanem egyszerűen abból is, hogy még Kósa sem lehet olyan hülye (pedig, pedig, ugye...), hogy Fideszre direktben valami dehonesztálót mondjon.

És egyébként meg teljesen tökmindegy, hogy Kósa mit mond. Az is tökmindegy, hogy bármelyik Fideszes mit mond, hiszen az ő szövegeik, és a valóság csak véletlenül érintkezhetnek egymással.

Kicsit vicces azon rágódni, hogy ezek a valóságtól teljesen elrugaszkodott jóemberek miket beszélnek össze és vissza kínjukban. Ugyanis így olybá tűnik, mintha komolyan lehetne őket venni.
Pedig nem...

oggángyi 2012.02.24. 14:38:41

Korrupt vagyok és hazudós

Korrupt vagyok és hazudós
magyar anya szült engemet (engem is)
megkeresem a kenyeremet
jó fej jó fej
jó fej jó fej
jó fej jó fej vagyok tudom
Korrupt ez az élet, mindent elérhetek
és semmit se kérek, amit megszerezhetek
ügyes vagyok mindig enyém ez a világ
....
jó fej vagyok bizony jó fej
jó fej jó fej
jó fej jó fej vagyok tudom
Korrupt vagyok és hazudós (én is)
magyar anya szült engemet (engem is)
megkeresem a kenyeremet
jó fej jó fej
jó fej jó fej
jó fej jó fej vagyok tudom

Megkapom egyszer a Mercédeszem
Vadászgatok is a hétvégeken
nem kell az új a szokatlan furcsa
ez a ... a boldogságom kulcsa
jó fej jó fej
jó fej jó fej
bizony nagyon jó fej vagyok tudom
...
nem hiszek ám én a mennyországba
szimpatikus nekem a földi paradicsom
eszem aztán iszom aztán iszom aztán eszem

(Wahorn András dalszövege)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.02.24. 15:36:53

@Roa: Szeretettel köszöntelek városunkban, Budapesten.

Alapok. A kontextus az, hogy az önkormányzatok az uniós támogatást fejlesztésre kapták, amihez a saját erőt hitelből biztosították. Nem volt kötelező fejleszteni. Orbán 2006-ben személyesen utasította a fideszes önkormányzatokat, hogy vegyenek fel hiteleket és pályázzanak fejlesztési támogatásokra, mutassák meg Gyurcsányéknak, mi az értelmetlen megszorítások politikájának az ellentéte.

Most már látjuk. Az Értelmetlen Megszorítások politikájának ellentéte a Dicsőséges Csődök politikája.

Ócska hazugság, hogy a mostanra súlyosan eladósodott önkormányzatok működési célokra költötték volna a fejlesztési támogatásokat és hiteleket. Egyrészt, mert nem minden önkormányzat lépett erre az útra, csak jellemzően a fideszesek. A függetlenek által vezetett önkormányzatok sokkal kevésbé vannak eladósodva. Igaz a belváros sincs olyan szépen kirittyentve, mint Debrecenben vagy Vásárhelyen.

Másrészt természetesen volt rá példa, hogy önkormányzat működésre költötte a fejlesztési támogatást és hitelt és ezt valóban vissza is fizettette az EU.

Akár támogatásról beszélünk, akár hitelről, a szerződés céljától eltérő felhasználás meghamisítása: csalás. Erről szólt ez a poszt.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.02.24. 15:47:36

@Roa: Te baszod.
Nem minden friss Mancs cikk érhető el online- bocs. Amit írsz, az szerecsenmosdatás. Hogy miért, azt részletesen leírta fentebb Kettes.

Dr. No 2012.02.24. 17:42:55

@Szamiz67: @látjátok feleim szümtükkel: @Pilar Ternera: És az is jellemző az elmúlt nyolc év legsötétebb gyurcsánydiktatúrájára, hogy ÖSSZEKARCOLT AUDIKAT adtak át a példa és levegővétel nélkül megválasztott Nemzeti Együttműködés Rendszerének!!!

subtotal 2012.02.24. 19:55:40

@Kettes: A 'belvárost' a Fidesz éra alatt rittyentették ki 2000-ben.@Dr. simonmondja.: nem kicsit vagy egyébként bunkó, semmivel sem jobb a szöveged a nácit játszó egybitesekénél.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.24. 20:08:38

@fuhur:

„Pl az angolban nincs külön szó az iskolai csalásra (puskázás) és nem is értik miről beszélsz ha ilyesmiről van szó.”

csodálatos érzés legendák születésének szemtanújának lenni.

meanwhile in real life: www.urbandictionary.com/define.php?term=crib%20notes

ld. még cribbing.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.25. 00:37:24

@Lasombra:

van egyszerűbb is, alul a megosztásra klikkolsz, aztán láss csodát.

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.02.25. 00:41:05

@zsazsu4: csak az a nagy baj, hogy a rézgömbök óta nektek már azt se hiszi el senki, hogy Mandela néger.

SvenH. (törölt) 2012.02.25. 02:12:29

@Kettes: az a legfinomabb amugy, hogy a nagy MEGSZORITAS utan akartak a CHF hitel visszafizeteset elkezdeni :)
sok helyen kertek ra haladekot, hogy addig ne kelljen torleszteni ugy 2011ig :) es akkor jott a CHF szarnyalas...

ez amugy szanalmas, hogy CHF hitelt vehettek fel az onreszre...

SvenH. (törölt) 2012.02.25. 02:20:18

ertjuk azert a buveszkedest... a negyes metronal is ez ment, hogy jol felpumpaltak az igenyeket, es nem akartak a felujitasokat budapesti penzbol megcsinalni, azert is pl a Horthy utat ugy 8 eve faltol falig az EUs penzbol ujitottak fel, azt erdekes nem is kellett azota felturni...
ezt tettek volna a Thokolyvel is meg az Osztapenkoval is, csak hat nemely hazaarulo elment visongani az EUba, hogy a negyes metro milyen draga... na puff neki, most az Osztapenko legalabb 10 evig nem lesz megbolygatva... es a Thokolynel is megoldottak okosba, varom mar mikor kell bontani...

ja es a kosa fele sult parasztsuvolvenyek meg sivalkodtak a negyes metronal mijjen sokba is kerult... hat buveszkedes miatt IS kerul annyiba...
csak egyszer jo a buveszkedes maskor meg nem...

SvenH. (törölt) 2012.02.25. 02:28:36

@Roa: "De most üljön le mindenki, hogy nehogy szívinfarktust kapjon: a kimondottan fejlesztési célú kötvénykibocsátásoknál is ment mindenre, nemcsak fejlesztésre, hanem működésre, sőt jobbat mondok, a fennálló hitelek törlesztésre is. Döbbenet."

tudod hogy erzekeltessem egyszeruen mi a gond ezzel, mert te nem erted...
ha egy haznal a felujitas soran nem szigetelesre koltok hanem arra, hogy a nappali az barokk csillarral legyen es aranysujtasos fuggony legyen, es meg ezt hitelbol is tettem, akkor szimplan HULYE vagyok
vagy egy inkompetens fideSSes pogimester...
vagy ezek a pogimesterek tudnak hogy mi kellene, de nem safarkodtak megfeleloen a rajuk bizott javakkal...

lasd Haydn zenes varpalotai szokokut :)))

Melchi Zadok 2012.02.25. 09:05:02

Klasszikusokaz csak pontosan: nem vak ez a lo, csak VAKMERO.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blog.hu 2012.02.25. 20:09:35

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Ha megnézed, mi folyik ebben az országban másfél éve, akkor erősen valószínűsítheted.
Viszont az ígérgetés és hülyének nézés mindkét oldalra igaz.
Gyurcsány 2006-ban többek között azzal kampányolt, hogy "tegyük rendbe a dolgainkat", de a zöm nem úgy értette, hogy a költségvetést, hanem úgy, hogy neki jobb lesz. Aztán kiderült, hogy hogy gondolta, és nem csak a választók ugrottak ki mögüle, hanem a pártja is.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blog.hu 2012.02.25. 20:17:38

@mavo: Nem az a kérdés, van-e erre szó (habár a cribbing nem csak a puskázás, hanem a Paligázás is - úgy tűnik, hogy a hivatkozásod miatt az urbandictionary.com túlterhelődött és nem jelenik meg, de a gugli találati listája igazol), hanem hogy hogyan kezelik. Én tanítottam angol licences angol nyelvű suliban és nem hallottam a szót, szerintem rejtettebb rétege a nyelvnek, mint Magyarországon a puskázás), és mindkettő nagyon szigorú következményekkel járt. A vizsgák nagy része open book volt (erre van magyar szó?). Wikipedia:
"However, at middle levels of education where rote memorization is not as important as either basic education or intense graduate studies, high school or undergraduate students may be permitted to consult their own notes during the exam (which is not considered cheating). The act of preparing a so-called cheat sheet is also an educational exercise, thus students are typically only allowed to use cheat sheets they have written themselves. In such usage a cheat sheet is a physical piece of paper, often filled with equations and/or facts in compressed writing. Modern students often print cheat sheets in extremely small font, fitting an entire page of notes in the palm of their hands during the exam."

Tényszerűen igazad van.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.26. 02:34:24

@Kuviklacz:

„Nem az a kérdés, van-e erre szó”

vs.

„az angolban nincs külön szó az iskolai csalásra”

szóval ezt ne velem boxold le. volt egy tényállítás, megcáfoltam, az én hatásköröm eddig terjedt.

ps: egy darab angol iskola lófaszra sem bizonyíték. az, hogy van kifejezés a puskázásra és a puskára is, na, az viszont bizonyíték.

szerénységem 2012.02.26. 15:47:15

@Kettes: Csak annyit hozzá, hogy Hódmezővásárhelyen egyáltalán nincs szépen kirittyentve a Belváros, valamint a Fidesznek nem erre kellett elsősorban a hitel és a kötvénykibocsátás, hanem mert elfogyott a lóvé a pártpénztárból. Ha nem nyernek 2006-ban ősszel, bezárhatták volna a boltot, nyakig adósságban.
Ezért van még mindig pozícióban Meggyes Tamás, ezért maradhatott polgármester Szita Károly, és ezért olyan erős relatíve Kósa, Rogán, Lázár a párton belül.
2006 nyara-ősze mindenképp erről szólt, őszödi beszédestül, mindenestül. És ha a Fidesz bezárja a boltot akkor a szociknál az erős polgármesterek Gyurcsánnyal az élen egy győztes önkoris választás után megszabadulhattak volna lazán Puch Lászlótól és a régi társaságtól.
De hát ez keveseknek állt érdekében.

V mint... 2012.02.26. 15:55:42

@szerénységem: Most épp verik szét a főutcát,nem tudom,hogy fog kinézni ha kész lesz.Mondjuk vásárhelyen addig volt változás amig nem lázár lett a polgi.Azóta lett egy uszoda a többi meg rohad szét.Ja meg az emlékpont van pumpolva pénzzel.

fuhur 2012.02.28. 09:45:06

@mavo: "csodálatos érzés legendák születésének szemtanújának lenni."

OK az angol tudásom nem tökéletes, de az angol tanár feleségem sem ismerte a szót bocsi.

"A small instrument used to aid in the art of cheating."

A cheating viszont csalást jelent. Büntetőjogi értelemben is ezt a szót használják, egyértelműen elítélendő dolgot jelent. Nem huncutság, ügyesség meg finesz ami a magyarban a puskázáshoz kapcsolódik. Ebben azért remélem egyetértünk.

fuhur 2012.02.28. 09:59:23

@Szabó Zoltán fél évet kapott: "1. Nem tudjuk, ez van-e a Magyar Narancsban. Azért gyanús, hogy nem, mert különben betettek volna egy mobillal készített fotót a példányról, benne az idézettel."

Szóval te a vincenteket vádolod hazugsággal. Szerintem a pártközpontban a propaganda osztályon, az ellenséges sajtófigyelőknél, biztos találsz egy példányt a narancsból. De, hogy segítsem én is a NER működését:

magyarnarancs.hu/belpol/majd-ha-kikotottunk-new-yorkban-78861

"MN: Csakhogy a hiteleket jórészt uniós támogatású fejlesztések önrészéhez vették fel...

KL: Ez számviteli bűvészkedés. A fejlesztésre szánt pénzeket működésre kellett költeni."

Apropó jól fizet a trollkodás? Épp állást keresek...

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.02.28. 10:48:49

@fuhur: undorító, amit művelsz. (Megbízható bizonyíték kérése csak a hozzád hasonló pszichopaták számára hazugsággal vádolás.)

acs63 2012.02.28. 11:57:31

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Idézet a posztból:

"Nem tudom linkelni, tessék megvenni és elolvasni ..."

Javaslatom: Olvasni és értelmezni!

acs63 2012.02.28. 12:03:54

@acs63: Upsz, lehet, hogy nem vagy képben!

Az újságok (általában) egy kis spéttel kerülnek fel a netre, egyszerű gazdasági okokból. Amikor a posztot írták, akkor még csak nyomtatott formátumban volt elérhető.
Remélem, ezért (is) elnézést kérsz!
("ja, és ha elérhető a cikk, akkor miért hazudjátok azt, hogy nem? ")

maroz 2012.02.28. 12:33:41

@acs63: Nem fog, illetve csak akkor, ha valaki visszaeriszti. Én meguntam és kivágtam.