Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Heim Péter Orbán felelősségéről

2012.01.16. 15:50 | jotunder | 163 komment

Címkék: orbán közgazdaságtan hülyeország

 

    "Orbán Viktor nem közgazdász, nem hiszem, hogy a gazdaságpolitikai ballépések az ő számlájára írhatók. A miniszterelnök feladata nem az, hogy megmondja, milyen gazdaságpolitika legyen, hanem az, hogy kijelölje, milyen társadalompolitikát folytat a kormány. Ő ezt elmondta, többször, világosan. A középosztályt akarja felemelni, helyzetbe hozni. A felelősök mindig azok, akik a gazdaságpolitikai tanácsokat adják, és így jelentősen befolyásolják, milyen döntés szülessen. Nem értek egyet azokkal, akik a felelősséget Orbán Viktorra lőcsölik."  (Heim Péter, origo)

 

 

     1988-ban egy fiatal kelet-német fizikus írt egy cikket.  Úgy tűnik, ő sem közgazdász. Érdekes lenne, ha azt mondaná : "nem vagyok felelős Németország gazdaságpolitikájáért, a tanácsadóim felelősek, sajnos, engem könnyű megvezetni".

 Nem Heim úr, a miniszterelnök a felelős. Mindig a miniszterelnök. Ezt egy amerikai elnök, bizonyos Truman úgy fogalmazta meg, hogy "the buck stops here".  Az ország első számú vezetője nem hivatkozhat arra, hogy hülyékkel van körülvéve. Ő vette körül magát hülyékkel. Orbán Viktor közege az 1948-ban a téeszesítés nívós elméleti alapjait lerakó későbbi állambiztonsági ügynök Kopátsy Sándor és a globaloböllér fogalmat részletesen kidolgozó Bogár László. Matolcsy mestere is Kopátsy volt. Ezt a közeget támogatta meg anno huszonkilenc prominens közgazdász, közöttük Rózsás Adela-Isabela fényképész-közgazdász és...  Heim Péter. Ha Rózsás Adela-Isabela elég prominens volt Heim Péternek akkor, nem tudom, most mi a baja.

  Félreértés ne essék, én nem gondolom azt, hogy a Heim Péter által megemlített emberek — pl. Hamecz István, Urbán László vagy Orbán Gábor — ne lennének kiváló szakemberek. Azt nem értem, hogy Heim Péter miről beszél. 

 Orbán Viktornak lehetősége volt arra, hogy Hamecz Istvánt válassza. De ő Matolcsy Györgyöt választotta. Ez akkor nem tűnt fel Heim Péternek?? Agysebészet, gasztronómia, simplicity megvolt?

 Dinnyés Lajos miniszterelnök mondta anno: "Milyen ország az, ahol én miniszterelnök lehetek?" (Mellékszál a szakemberkérdésben: Dinnyés legalább elsőosztályú focista volt, bár nem volt válogatott, mint Friedrich István miniszterelnök. Orbán a közelében nem volt annak, hogy elsőosztályú labdarúgó legyen, mégis mindenkinek a futball jut róla eszébe.) Milyen ország az, ahol egy Matolcsy Györgyöt kiválasztó ember lehet a miniszterelnök? És igen, ehhez most hozzáteszem, hogy milyen ország az, ahol egy Veres Jánost kiválasztó ember lehetett miniszterelnök?

 Heimnek abban persze tökéletesen igaza van, hogy Matolcsyék helyett Hameczéket kellene helyzetbe hozni. Sőt — na, ezzel nem leszek népszerű — elfogadható lenne számomra, ha az Orbán-bagázstól megtisztított jobboldal vezetné az országot még egy ideig. Akár hosszabb ideig is. Én ezt, szemben olvasóink többségével, el tudnám fogadni. Akár azt is el tudnám fogadni, ha Heim Péter is szerepet kapna ebben az új jobboldali konzervatív-liberális kurzusban. Én csak azt nem tudom elfogadni, hogy felmenti Orbán Viktort a felelősség alól. 

 

 

 

 

· 11 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr543555630

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: The Best of Matolcsy 2012.01.22. 19:36:21

Tagadhatják is akár, de Matolcsy személye és pozíciója a kormány különböző tárgyalásain téma mostanában. Nem mintha sokat számítana a gazdasági miniszter személye, de szimbolikus üzenete mindenképp van/lesz Matolcsy maradásának vagy távozásának. ...

Trackback: Az önsorsrontás vége? 2012.01.16. 22:51:15

Senki ne igyon még a medve bőrére: egyelőre kérdésként kell kezelni, hogy Schiffer András hét végi hajótörése érdemi és tartós irányváltást jelent-e az LMP életében. Sokan remélik, hogy ez nem így lesz. Mindenek előtt Orbán Viktor  – de nem csak ő. Ja...

Trackback: Heim Péter Orbán felelősségéről 2012.01.16. 22:10:44

Az ország első számú vezetője nem hivatkozhat arra, hogy hülyékkel van körülvéve. Ő vette körül magát hülyékkel.

Trackback: Értékelhetetlen minisztériumok 2012.01.16. 21:03:16

 Nyáron a miniszterelnök osztályozta minisztériumait, ami bevett gyakorlat egyébként, különben is a fél ország bizit szorongat ilyenkor a kezében, nyári népszokásként. Ugyancsak mostanában megjelent egy sok háttérinformációt felvonultató cikk...

Trackback: Két perc gyűlölet, ahogy Orwell leírta 2012.01.16. 19:54:08

Tökéletes leírás a nagygyűléseken tapasztalható tömeghisztériáról. A Két Perc Gyűlöletben nem az volt a borzasztó, hogy mindenki köteles volt részt venni benne, hanem az, hogy lehetetlen volt elkerülni a belekapcsolódást. "...A következő pill...

Trackback: Mennyire vagy fanatikus? 2012.01.16. 19:51:28

Ott leszel a kormánypárti tüntetésen? Bezúznál kirakatokat? Gyújtogatnál? Ölni tudnál Viktorért? Meghalnál a Fideszért? Mennyire vagy fanatizálható? Felvonultál május elsején az átkosban? Ne legyenek illúzióink. Kormány mellett tüntetni diktatúrákban...

Trackback: Matolcsy György életrajza 2012.01.16. 19:50:16

Hogyan irányíthatja egy nemzet gazdaságát az, akinek egyetlen nap munkatapasztalata sincs a versenyszférában? Nemzetgazdasági miniszterünk soha nem dolgozott vállalkozásban, ám figyelemre méltó időt töltött igazgatással, elnökléssel, kurátorkodással és...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2012.01.16. 19:49:45

Alkalmas-e az ország vezetésére Orbán, akinek mindössze egy éves szociológus gyakornoki szakmai gyakorlata van a megélhetési politizálás mellett? Mihez ért az ELTE-n huszonnégy éve szerzett jogi diplomájával? Nézzük meg Europass sablonba feltöltött él...

Trackback: Amit az Orbán-kormány az V. kerületnek köszönhet 2012.01.16. 19:27:00

Mindenek előtt a kiváló gazdasági szakértő, Rogán Antal tanácsait. Habár polgármester úr az elmúlt hónapban szemérmesen hallgat a gazdasági kérdésekben, felejthetetlen eredményeket ért el Orbán Viktor gazdasági team-jének tagjaként. Egyé...

Trackback: Kezdeni valamit a hülyékkel 2012.01.16. 18:47:46

Olvasom, indul a hülyék menete Budapestre, megünnepelni az önrendelkezést, valamint vesszentrianon. Meg mindaz, ami még szembe jön ott fönt, a Szent Orbán téren....

Trackback: Orbán-fordítás magyarra - Nem le, hanem felnyomja az árat 2012.01.16. 18:30:23

NEM mindenki ért a földhöz, aki lakott valaha falun. Akkor még a vezér is jó lenne valamire. A mezőgazdaság nem genetikai ösztön, hanem komoly felkészültséget követelő szakma, ahol ha valamit elbarmolsz, a szomszéd terményét is tönkrevágod. Az ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pom pom 2012.01.16. 20:00:19

@Бабаяга: nem bírom az aláírásokat... íny hüvej gyulladásom lett... így rövidebb a nevem... jaaa és eladtam a TG blogon, TG megveszi a "Dr."-om. a dísz szertációt emeltdílyas sms ben átküldtem neki... természetesen nyelvész doktoriról van szó... de mivel 4 emeltdíjast küldött ezért fülész-orrász-gégész-nyelvész doktori lett neki...

hivatalosan: Dr."a negyediken"... csak itt nem lehet felsőindexet tenni... de érted biztosan

Nem vagyok fideszes 2012.01.16. 20:01:58

@Shinigami Daiko:

Egy kicsit haragszom, mert egy alapvetően értelmes, okos, jól képzett ember, akit jó párszor hallottam/olvastam gazdasági témában megnyilvánulni és marha jókat mondott, hogy lehet ekkora seggnyaló?

De inkább szimplán totálisan nem értem, mint haragszom.

Бабаяга 2012.01.16. 20:03:56

@pom pom: Bár én abszolút humán vagyok. Többszörösen is, de azért értem, mert én még magam erejéből írtam matek ötös érettségit. Egyébként elárulom, hogy a szakmán belül, akinek neve van, az nem használja, még a Ddr-sem. Szóval, egyébként humánul te DDDDr Pom-Pom vagy. Ez legalább olyan vidám kinézetű, de súlyos mozgásszervi problémák mellet, nem várom el, hogy használd.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2012.01.16. 20:18:46

Heim Péter egy talpnyaló, nem kell vele törődni.
Mellesleg nem ártana ízlelgetnie azt a szót, hogy döntéshozó. Azért fizetik, hogy döntéseket hozzon és vállalja értük a felelősséget.

Igaz Magyar - A Magyar Köztársaság állampolgára 2012.01.16. 20:19:36

@Alvarez: pontosítsunk: kezdő jogász, mini szterelnöki gyakorlattal.

csárli hárper 2012.01.16. 20:28:09

pár éve még nem azt szajkózta az ügyeletes bohóc hogy "mindenért a miniszterelnök a felelős"?
naugye!

rosztovgrof 2012.01.16. 20:29:39

"És ne féljen semmitől. Mi maga mögött állunk. És el ne felejtse: aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik, és aki a mi fényes jövőnkben nem bízik, az áruló."

bebe tv 2012.01.16. 20:39:18

@Kolombusz: TL. DR.: Aki hülyékkel veszi körül magát, maga is hülye.

Teljesen igazad van. Egyben azonban egyáltalán nem hülye. Paul Lendvai nem is olyan régen úgy jellemezte, hogy nagy tehetsége van a közvetlen környezetét úgy megválasztani, hogy akit tehetségesnek ítél meg aki reá nézve veszélyes lehet azt rövid úton parkoló pályára teszi.
Nos ezzel függ össze az is, hogy valóban mind hülyével veszi körül magát. Nem kevesek fejéről már csak a csörgősipka hiányzik. Gondolom a névsort mindenki ismeri.
Egyébként nem ugyanígy működött a Kádár kormány valamint a központi bizottság? Meg kéne kérdezni a Kövért, mert ő tudna hasznos információkkal szolgálni.

dr kíváncsivagyok 2012.01.16. 20:41:23

Ha Orbán nem felelős a gazdasági káoszért , akkor nem felelős a demokrácia lebontásáért sem ? Tovább megyek : akkor Gyurcsány sem hibás ?????

dr kíváncsivagyok 2012.01.16. 20:43:16

@bebe tv: Hát igen,....a Selmeci , Szijjártó , Kósa ,Matolcsi (stb) nevek sokáig a hülyeség szinonimái lesznek !

dr kíváncsivagyok 2012.01.16. 20:44:44

@we: Akkor most gyurcsányahibás vagy nem?

A logikát követve Ő sem......akkor ki a faszomat szídjunk ezek után ?

vladimir964 2012.01.16. 20:45:27

"Ha testünkön van olyasvalami, ami testünk többi részének árthat, elviseljük, hogy kiégessék, kivágják, hogy inkább valamelyik tagunk vesszen el, mintsem egész testünk tönkremenjen. Így az állam testéből is ki kell vágni azt, ami romlására van, hogy az egész épségben maradjon" (Marcus Tullius Cicero)
Azt hiszem, e 2000 éves mondatban minden benne van, ami Viktorra, e néven az elsőre és egész sleppjére vonatkozik...

panelburzsuj 2012.01.16. 20:47:56

@sárkányfő:

Heim annyit mond, hogy Orbán maradjon meg a Nemzet Apukájának (mert a nemzet Apuka nélkül még jobban elkanászodna ... ), ő osztogassa a cukorkát (társadalompolitika), de a birtokról immáron ne ő döntsön (gazdaságpolitika), mert benneragadt egy olyan avétos negyedműveltségben, amivel a birtokot csak tönkretenni lehet.

soproni1 2012.01.16. 20:50:06

Legközelebb szavazzunk Chuck Norris-ra ! Ő állítólag egyedül megevett egy egész tortát, még mielőtt szóltak volna neki, hogy benne van a meglepetés táncosnő !

PiBá 2012.01.16. 20:51:31

Csatlakozom a blog írójához. Bár javíthatatlan pragmatista vagyok, de egy korrekt, valódi jobboldali párt kormányzásával semmi bajom nem lenne.

panelburzsuj 2012.01.16. 20:53:56

@panelburzsuj:

Orbán kádárizmust akart - hát legyen ő "az Öreg".

De belepofázás már nincs.

viperakapitany 2012.01.16. 20:54:08

majdnem tökéletes írás. hameczet lehetne támogatni. heim viszont senkiházi, ezt mutatja a hivatkozott nyilatkozata is. seggnyaló.

hamecz nem véletlenül kopott ki orbán köreiből.

bebe tv 2012.01.16. 20:54:46

@El Topo (Sgt. Elias): Volt egyáltalán magyar jobboldal az elmúlt 22 évben? Nem tudom milyen idős voltál 1990-ben, de milyen jobboldali párt volt az utána kormányzó MDF aki telis tele volt komcsikkal. Schamschula elvtárs, Boros ( hóbagoly et. stb. ). A KDMP pedig tele volt tehetségtelen teológus féle fazonokkal.Ezekből jó néhány valóban túlélőművész ( Harrach, Semjén stb. ) . Aztán ott voltak még a Torgyán féle kisgazdák. Hát ez a 3 párt minden volt csak nem jobboldal. Szép lassan meg is szűntek és Orbán a kis bolsi rögtön betolatott a helyükre.
Na van jobboldal?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.01.16. 20:55:26

No álljunk meg kérem egy baráti szóra!

"miniszterelnök feladata nem az, hogy megmondja, milyen gazdaságpolitika legyen, hanem"
Egy vezérlő tábornok nem engedheti meg magának, hogy ne értsen mindenhez! Ork bán kézivezérel mindent! Nem véletlen, hogy nélküle az egész tisztikat teljesen tanácstalanná válik.

"ha az Orbán-bagázstól megtisztított jobboldal vezetné az országot még egy ideig."
Milyen jobboldalról beszélünk? Nincs a parlamentben jobboldali párt! Vannak a nemzeti-komenisták, a csíkoshátú nemzeti szocialisták, a szocilisták, a kiváló bal-libek, és a nemtudomkik. Ezek közül ki lehet a jobboldal?

egyenlítő 2012.01.16. 20:56:46

3H szabály: hülye hülyét hoz.
Módosított 3H szabály: hülye hülyébbet hoz.

(Moldova)

lyia (törölt) 2012.01.16. 20:57:37

Darányi-terv

"Darányi Ignác kezdte el az agrárvilág munkaügyi állami szabályozását is.

Kemény volt a munkavállalókkal szemben,

de elkezdte a szociális szempontok érvényesítését is

(például rutén akció, cselédházak építése stb.).

"A nagy társadalmi és gazdasági átalakulást a világ menetében csak lassan tudjuk követni, s nem tudjuk megérteni eléggé, hogy egyéneknek és nemzeteknek gazdasági jólétüket és fejlődésüket biztosítani csak

igényeik leszállításával és munkaerejük fokozásával lehet

[...] nálunk

kevesebb szükség van az elméleti ömlengésre és több a gyakorlati hazafiságra

[...]

kevesebb a szóra és több a tettre".

Kemény tőkefelhalmozási program ez.

Ő magát a lassú, fokozatos kiegyenlítés emberének tartotta, akinek pótolni kell a hiányzó magyar társadalmi tulajdonságokat

(nálunk "hiányzik a szabályos és folyamatos, nem lankadó munkára való készség").

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.01.16. 21:00:32

@lyia: Mire ezt Orbán is elolvassa, addigra már épp úgy nem lesz aktuális, mint a Széll Kálmán-terv.
Terveket meg reformokat gyártani más is tudott, ha jól emlékszünk.

soproni1 2012.01.16. 21:01:34

@egyenlítő: telitalálat !

Én azt ismertem, hogy hülye nevű emberek hülye dolgokkal foglalkoznak.

xylu 2012.01.16. 21:02:49

Kedves Vincent!
Igen,az nekünk elfogadható lenne, ha lenne egy NORMÁLIS,hagyományos konzervatív kormány.
De mit szólnának hozzá a háttérország beliek,ha egy szabálytartó,szakszerű,európai kormány vezetné az országot,átlátható ,kiszámítható módon?
És mit szólnának hozzá a rajongók,hogy a tévedhetetlen istenük parkolópályára kerül?
És mit szólna hozzá a radikális jobboldal?
Hát,nem a baloldali szavazókkal van itt a probléma,nem ők gerjesztik a felesleges balhékat....Ők szerintem egy európai demokráciában reménykednek,mindegy,hogy jobb vagy bal.

Kisinyovi Goro 2012.01.16. 21:04:02

@waszabi: belügyet komcsigyanús meg nácigyanús elemeknek adni öngyilkosság. inkább bármit, csak a belügyet ne. a Jobbik meg ugye 'kommancs' meg 'nackó' szagtól is bűzölög, áporodott, de szúrós, barnásvöröses szag vegyül a hamvaiból újjáélődő, "friss" polgári radikalizmus illatába.

egy belügyes államtitkárt adhatnak, aztán ennyi maximum, a belügynek meg most már kéne kerítenie valami olyan alakot vezetőnek, aki se nem lejáratódott, se nem szakmaiatlan, se nem bűnöző - ráadásul nem náci és nem kommunista, az előző rendszerhez nem kapcsolható és még pszichózistól sem szenved. ha ilyen nem terem országon belül, akkor szégyenszemre importálni kell.

karnak 2012.01.16. 21:11:27

@Counter: abban a korben nincs alternativa, csak ez vagy a kivalas, lsd kopits, vagy mellar.

wowww 2012.01.16. 21:16:46

ezzel már a középkorban is hülyítették az embereket és a naiv emberek egymást, hogy a király, az nagyon rendes és lelkiismeretes, csak azok a gonosz tanácsadói... és még a kommunista diktatúrák alatt is sokat őszintén elhitték, hogy a vezérük nem is tudja mi történik a végeken... pedig...
ahol egyszemélyi vezetés van, ott természetes is, hogy minden fontos döntésért egy személy a felelős, ez a rendszer lényege - és egyben korlátja is

nagyon is nyilvánvaló, hogy egyedül OV-n múlott pl. hogy Hoffmann Rózsa agymenései győztek Pokornival és gyakorlatilag a teljes fidesz frakcióval szemben és egyedül OV-n múlik, hogy a Matolcsy nevű figura lázálmai érvényesülhetnek még mindig. Tul képpen nem is hibáztatható maga Matolcsy, neki ez az elképzelése amit meg akar valósítani - sokféle fura, világmegváltó alakot lehet találni rajta kívül is - számomra az az igazi felelős, aki pozícióhoz juttatja és abban is hagyja hiába minden kudarc - és ez gyakorlatilag egyetlen egy ember, lassan már szó szerint - vagy tud valaki mondani egy komoly szakembert, aki felsorakozott Matolcsy mögött?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.16. 21:17:01

@TrueY: Én egy Fellegi-Martonyi kormányt simán el tudnék viselni. Nem tudom, hogy szavaznék-e rájuk, de teljesen még ezt sem tartom kizártnak, inkább ne próbáljuk ki. Hameczről csak a legjobbakat hallottam eddig, azokkal az arcokkal sincs semmi bajom akiket Heim emlegetett. Nekem személyesen, olyan rettenetes problémám Heimmel sincs. Csak ez az "Orbán nem felelős a gazdaságpolitikáért" duma vadított meg egy kicsit.

Mpatikus Eszetlenellenes 2012.01.16. 21:17:56

@Igaz Magyar - A Magyar Köztársaság állampolgára:
Számomra ez a mai nap legjobb commentje. Respect.
Szerintem sincs legitim hatalom ma az országban, mivel a megbukottak és következményesen illegitimek NEM AKARNAK / BÍRNAK ELHÚZNI, MERT EL TUDJÁK SUNNYOGNI A BŰnÜK, S MERT NEM HAJTJÁK EL ŐKET!
Argentínában a nagy válság idején minden politikust megdobáltak az utcán...

A cikkhez meg csak annyit hogy Heim is ismerhetné azt a nem dakota közmondást, hogy " A pokolba vezető út csupa jószándékkal van kikövezve"
A felelősség folyamatos hárítása és elbagatellizálása miatt lehet ez az ország "következmények nélküli"

bananarepublica 2012.01.16. 21:18:04

Recsegest ropogast hallok, valakik nagyon beleszaladtak valamibe

Hungeralien 2012.01.16. 21:20:10

Orbán nélküli Fideszt sokan el tudnának fogadni (Orbán Victimet kivéve).

Mondjuk erre elkezdene Török Gábor jajongani hogy "jaj-jaj, dehát mégis ki tudná felváltani a puszta lángelméjét, a karizma istenét, nincs magyar ki jobb vóna nála".

Pedig Orbán Victim csak egy Don Quijote, egy lúzer, egy Pongrácz István akin túlhaladt a történelem. Minden pusztító perc amit még itt tölt csak az időt forgatja vissza hazánk számára..

troll ellenpólus · http://trollhitvallas.blog.hu/ 2012.01.16. 21:30:35

Talán Orbán a felelős azért, mert a nemzetközi pénzügyi maffia nekünk támadt? Orbán a hibás a spekulánsok támadásáért? Orbán a hibás az internacionalista baloldal rágalmaiért és hazugságaiért?

Persze ismerjük a kérdésekre a választ: a bankokat, tőzsdei spekulánsokat nem hergelni kellett volna azzal, hogy netán őket is megkérjük a közteherviselésben való részvételre, hanem le kellett volna feküdni nekik helyből, a költségvetésből a szociknak köszönhetően hiányzó ezermilliárdot pedig kifizettetni az amúgy is kizsigerelt magyar emberekkel. Ha meg Orbán lemondana, talán a globalista liberálbolsevik érdekkörök rohama is leállna. Alapból nem lett volna szabad elzavarni Gyurcsányi elvtársat a hatalomból, ez itt a probléma, kérem, ebben van Orbán felelőssége!

panelburzsuj 2012.01.16. 21:32:25

@jotunder:

Magyarországon vagyunk: mi könyebb?

Antiorbánista politikát folytatni Orbán neve és névleges fősége alatt ("országvisszaújítás"), vagy a nyomorúságus bálványukba csimpaszkodó rajongókat végképp megvadítva Orbánt a szemétre lökni, és "lefeküdni az ellenségnek"?

Te mivel tudnád szedálni a "kollektív önimádatba" (by maroz, jobbra kalickában), mint "utolsó mentsvárba" kapaszkodó "mai magyar jobboldali" tömegeket?

manager2008 2012.01.16. 21:38:08

@beavereater: Egyetértek. De itt jogásznak indult (de azzá soha sem vált) politikusok vezetnek egy országot, (úgy hogy a vezetéstudomány nem ismerik), amatőr közgazdászokat akik meg őket is félretájékoztatják naív mesékkel. Feladatot szabni úgy hogy lövésed sincs a dologról, csak álmaid amit filmekben láttál, elég nehéz feladat. Inkább mentek volna filmrendezőnek, legfeljebb nem nézi senki az alkotást. Mondjuk a Waterloo című művet elég jól előadják.

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2012.01.16. 21:40:39

@TrueY:
"Vannak a nemzeti-komenisták, a csíkoshátú nemzeti szocialisták, a szocilisták, a kiváló bal-libek, és a nemtudomkik. Ezek közül ki lehet a jobboldal?"

:DDD

csaba76 2012.01.16. 21:41:56

@jotunder: Egy valódi konzervatív, jobboldali kormány jöhetne, akár szavaznék is rá. De könyörgök: egyetlen olyan ember se legyen benne, aki az elmúlt 10 évben bármilyen szinten Orbánnal kompromittálta magát. Ezek ugyanis mind tetteikkel és szavaikkal bizonyították, ahogyan alkalmasak Orbánt kiszolgálni, ugyanúgy alkalmatlanok demokratikus viszonyok között dolgozni. Az alattvalói attitűdöt nem tolerálhatjuk a társadalom egyetlen szegmensében sem.

alterways2 2012.01.16. 21:48:19

ezek nem komplettek, ez mar orjito.

ha heimnek igaza van, akkor inkabb engem valasszatok meg, en nem csak a kozeposztalyt fogom akarni felemelni, hanem a szegenyeket is felzarkoztatni a kozeposztaly szintjere. szandekom nagyon vilagos lesz, minden magyart szegenyt a svajci szint 105%-ara akarok emelni, a tobbieket pedig a svajci szint 160%-ra. ezt vilagosan kozolni fogom a szakkozgazdaszaimmal, de azert minden dontest en fogok hozni. ha ennek ellenere nem sikerul majd nekik a dolog, engem ne hibaztassatok majd....

bananarepublica 2012.01.16. 21:48:29

Nemigazan kellemes dolog 5 mely szarosgodorben felszinen rmaradni... taposni kell

Бабаяга 2012.01.16. 21:53:22

@kíváncsivagyok: De csak ő a hibás, már Mohácsért is, és azóta mindenért. Csodálom, hogy ez végül kimaradt a tákolmányból.

SvenH. (törölt) 2012.01.16. 21:57:24

@alterways2: volt amugy a vilagtortenelemben ilyen ember, ugy 60 eve...
konyorogtek neki hogy ne vezesse neki az elit SS hadosztalyt a ruszki vonalaknak de o ragaszkodott a sajat okorsegehez, hozzatennem a masik oldalon is egy agyament faszparaszt allt, de ot a tabornokai meg tudtak gyozni
hat kb ennyit Kurszki csatarol

bananarepublica 2012.01.16. 21:59:59

Tan nem olvastad a Volokolomszky orszag utat?

Tell Vilmos 2012.01.16. 22:14:33

Istenem! - mikor lesz már végre vége?
Könyörgöm! - normális országban akarok élni!
Az egész életem azzal telt idáig, hogy az ügyeletes idióták aktuális magyarázatait halljam arról, hogy miért kell még évekig várnom a fellendülésre és, hogy az egész szarság amiben élünk az az előző garnitúra faszsága miatt van.
Egyik sem különb a másiknál. Átok ül ezen az országon! Pedig tehetséges nép vagyunk...

tucano 2012.01.16. 22:26:27

Először úgy olvastam, hogy "Hain Péter Orbán felelősségéről" majdnem kiköptem a kávémat.

2012.01.16. 22:28:10

@Dr. simonmondja.:" Ezt Viktor megmondta, oszt jónapot. "

Nem, Viktor azt mondta: csak a kezemet figyeljék!

pK · http://www.munkavedelem.biz 2012.01.16. 22:29:10

A jó cár atyuska és a gonosz bojárok.......
Milyen szépen működött, aztán mi lett a vége.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.16. 22:29:39

Most hallgatom Kovács Zoltánt a HardTalk-ban, na ez az ember nem hülye.

Roa 2012.01.16. 22:36:35

Végülis korrekt írás. Nem tudom mit szívhattatok, de használt.
Viszont van benne egy túl naiv vágy vagy tudatos meg nem értés.
Éppen azon gondolkoztam nemrég, hogy végülis nekem Bajnaira kellene szavaznom. No nem az ember miatt, azt még véletlenül sem, hanem a program miatt. Nekem, és még másik kb. 3% embernek. (Itt bukik egyébként a Bajnai vezette olajfa, mert igazi baloldali pont hogy nem szavazhat rá, de legyen az ő gondjuk, hogy felfogják).

Te most ugyanezt írtad le Hamecz, Heim és a többiek esetében. De ez az elképzelés is eleve bukott. Nekik is lenne max. 3% támogatójuk. A Fidesz egy nagy gyűjtőpárt, melyből nem éppen ez az irányvonal a domináns. Lásd például Kupa esetét 2002-ben (nyilván nem ős-szocialista szavazókat vitt el, és nem ugrotta meg az 5%-ot). Amivel választást lehet nyerni ebben a rendszerben az az osztogatás, annak az ígérete, és a mély demagógia.

Oswald_Spengler 2012.01.16. 22:37:14

Mindenki evidenciaként kezeli, hogy ez a mérhetetlen sok rossz döntés, beleértve a személyi döntéseket, Orbánhoz kötődik. Érdemes volna megvizsgálni azt a lehetőséget is, hogy Orbán legnagyobb hibája nem a rossz döntései, hanem az, hogy kapcsolt áruként ott pöffeszkedik mögötte a gazdasági hatalom valódi gyakorlója, a katasztrofális személyi jellegű döntések fő felelőse, Simicska Lajos és vérbunkó talpnyalója, Nyerges Zsolt. A lényeg itt abban van, hogy nem Orbán által kiválasztva, hanem valamilyen ismeretlen okból kötelező jellegű kapcsolt áruként. Nézzetek egy kicsit utána, a publikus forrásokban is rengeteg információ van erről.

Dig, Lazarus! 2012.01.16. 22:39:44

"Akár azt is el tudnám fogadni, ha Heim Péter is szerepet kapna ebben" – miért, mit gondol a szerző, mivégre teríti Heim Péter már két hete az irányváltás szükségességét? Vagy miért pozicionálta magát újra CIG Zsiga?

Két adalék a kormány aktuális (Mellár, Bod levonult) megmondóközgazdászáról, aki nemcsak az uralkodót, önmagát is tisztára mosná:

Heim – 2010.09.24.
www.vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/heim-az-egykulcsos-adot-nem-lehet-bevezetni-2013-elott-328549

Heim – 2011.11.25.
www.vg.hu/gazdasag/adozas/heim-peter-az-egykulcsos-szja-mellett-363176

Dig, Lazarus! 2012.01.16. 22:41:23

Pardon, kormányközeli!

2012.01.16. 22:46:32

@Dig, Lazarus!: Nekem is olyan érzésem volt, mintha Heim felkínálkozna...

Vagy már le is zongorázták, most folyik a nép felkészítése a váltásra:

Matolcsy-Heim
Schmitt-Orbán

timargabor · http://kard.blog.hu 2012.01.16. 22:47:44

a fejlécképen nem lehetne mr smith helyett mr copy?

borzzz 2012.01.16. 22:48:06

Ez már szánalmas. Heim tényleg azt akarta mondani, hogy pillanatnyilag nincs felelős magyar kormány, nincs felelős miniszterelnökünk? Vagy csak nem tudja, mit beszél nagy igyekezetében?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.16. 22:54:08

@Oswald_Spengler: Szegény Orbán egy túsz, aki nem tehet semmiről. Ő Simicska és Nyerges foglya. Értem. Be van zárva egy kis szobába, és nem tud segítséget hívni. Ez szörnyű. Nem tudod, az a futballistaarcú ember, aki Orbánként szokott bemutatkozni a tévében, az kicsoda ??

remiz (törölt) 2012.01.16. 23:00:41

@borzzz:
így van:)))

a tanácsadók nem hibásak, mert őket orbán nevezte ki
és orbán sem hibás, mert neki rossz tanácsot adtak(a tanácsadók, akiket ő nevezett ki, mert esetleg mások, akiket nem nevezett ki, rossza tanácsot adtak, hogy kiket nevezzen ki. de ugye a ki nem nevezett tanácsadó meg azért nem hibás, mert nem nevezték ki:)))
elég kompakt rendszer.
jól működik.

Dig, Lazarus! 2012.01.16. 23:03:19

@Könnyen elkaptuk, uram!: Szerintem még javában nyomják a szonátát – elég nagy a tolongás ... nem mernék tippelni, nagyjából, ahogy a gonosz észjárását megismertem, ezek csak nagy előpuffogások, könnyen lehet, hogy átmenetileg két nímand jön, nemtom, meddig akarja húzni az időt, de lehet, hogy akár őszig ... onnantól reálisnak tűnik ez a leosztás ...

Politikazabáló · http://politikazabalo.blog.hu/ 2012.01.16. 23:10:52

Heim ezzel a mondatával is hat a miniszterelnökre, nagyon jól csinálja és igaza van.
A miniszterelnöki felelősség természetesen az övé, ő nem erről beszélt.

villamos alóli kacaj 2012.01.16. 23:27:39

Ez már a vég!
Mindenki hülye csak én nem!
(lehet, hogy meg kéne fordulni azon a k..va autópályán a naszáddal)

Napkutya 2012.01.17. 00:01:36

@villamos alóli kacaj: Hát, ha már a naszádnál tartunk és Orbánnál.

A valódi naszád valódi kapitánya nem áll a kormánynál, de TUDJA mi történik, ha parancsot ad egy manőverre.

A kapitány nem tudja megjavítani a turbinákat, de TUDJA, hogy hogyan működnek.

A kapitány, alighanem TUD navigálni, még ha nem is ő a navigátor.

A kapitány nem kezeli a fegyverzetet, de TUDJA, mi mire használható.

Az idei találós kérdésünk: Mihez ért a MI kapitányunk?

Mert, ha csak ahhoz, hogy ne lehessen helyette más a kapitány, akkor Mi úgy elsüllyedünk, mint a p.csa!

2012.01.17. 00:37:57

@Politikazabáló: "Heim ezzel a mondatával is hat a miniszterelnökre..."

Legalább egy smiley kellett volna a mondat mögé.
Mert azt a korábbi négy, az azt követő nyolc és a legutóbbi másfél év történései alapján még ön sem gondolhatja komolyan, hogy Orbánra bárki is hatással lehet.
Ha valaki olyat mond vagy tesz, ami neki nem tetszik, akkor rögtön háborúzni kezd. (Szerencsére csak szóban.)

parttalan 2012.01.17. 02:11:30

A Szovjetúnióban a sztálinizmus alatt sem magával Sztálinnal volt a baj. Hiszen ő nem volt közgazdász, a gazdaságpolitikai "ballépések" nem az ő számlájára voltak írhatók. Nem ő felelős milliók éhenhalásáért, a vidéki nyomoráért, a kolhozosításért, a begyűjtésekért. Nem, nem: akkor a szovjet nép egyszerű fia is tudta: a helyi tanácserlnökök, pártfunkcionárusok kommiszárok felelősek a nép sanyarú helyzetéért.

Úgyhogy el a kezekkel Orbán elvtárstól!

is 2012.01.17. 05:15:35

@kamerasmobil: ugyan már 2010 januárban Bokrosban hitt 15% (Bajnianak sem lenne több), aztán áprilisban sikerült 2,6%-ot kapnia. te pont ugyanaz a naív, de ártalmas ember vagy, mint mostanában sokan, akik nem tudnak egy koherens nézetet előadni, csak álmodoznak valami szőke hercegről fehér lovon. ez az ideális helyzet nem jön el, és ezért a nr. 2. opciót kell választani, abból főzni, ami van. és az nem Gyurcsány (nem értem, hogy mit kell rettegni egy 2%-os párt vezetőjétől?), hanem az LMP-MSZP-4K!-Szolidaritás-Milla-DK-Bokros-Bajnai együtt. pontosan Orbán elhajtásáig, aztán utána nem kell bemennie a kormányba annak, aki nem akar, vagy lehet új választási törvénnyel új választást kiírni. ez különben is sanszos, hogy ennyien nem képesek megalkudni egy kormányzásban.

mendson 2012.01.17. 05:39:44

Ugye dolgozott a századvégnél egy ember aki már valamikor 2011 elején szólt, hogy rossz irányba mennek a dolgok.Mellár Tamásnak hivták és Heim a századvég akkori elnök-vezérigazgatója rugta ki.Most már "csak" elnök,de mindenféle humbug helyet amit mond (ázsiai üzletelés) valójában egy kisebb felelöségü poszton próbálja átvészelni azt a gazdasági vihart amit az ő vezette cég is okozott tanácsaival.Olyan tanácsokkal amiben a politikai meggyözödés felülirta a szakmai érveket.

2012.01.17. 06:44:36

Igaza van Heim Péternek !

A portás a felelős, mert beengedte a sok idiótát a zajtón.

De lehet hogy a takaritónő, mert nem verte hátba ezt a sok barmot, akik összekoszolják a folyosót.

Ekkora baromságot régen nem olvastam Heim Pétertől!

én sajnálom 2012.01.17. 07:08:21

Ki is szavazott ezekre? Ki is a felelős? Nálam mostanáig tartott a tolerancia. Kurva szar dühösen ébredni....

hexensussz 2012.01.17. 07:11:14

@manager2008: Nekem is ez a gondolat motoszkál az agyamban, hogy országnyagyjainak megnyilvánulásaiban nyomát sem lelem a rendszerszemléletnek!
Úgy látszik, a korábbi jogászképzés csak a jogalkalmazásra (és esetleg némileg a jogalkotásra) tanította a hallgatóit, eszébe sem jutott, hogy egy részükből hip-hopp az ország vezetői lesznek.

hexensussz 2012.01.17. 07:22:55

@én sajnálom: Nem óhajtalak elkeseríteni, de lesz még néhány ilyen ébredésed!

Oswald_Spengler 2012.01.17. 07:23:45

@jotunder:
Ha konnyebb úgy a lelkednek, gondold azt, hogy a tatárjárástól kezdve a III. világháborúig mindenért Orbán a felelős, ez a te dolgod, nem akarlak meggyőzni.
Amit állítok, hogy az állami nagyvállalatok vezetői, magas rangú köztisztviselők kinevezésében döntő szerepe van az említett párosnak. Hogy mennyire gátlástalanok, az kiderül például a legújabb miniszter asszony, Németh Lászlóné kinevezése körüli hercehurcából. Képzettség, vezetői készségek, szakmai alkalmasság, tehát az ilyenkor szükséges kompetenciák helyett egyetlenegy szempont van, a feltétlen lojalitás, BÁRMIT is kérjenek az embertől.
A témát nálad valószínűleg sokkal közelebbről ismerő, tapasztaló, elszenvedő forrásból én úgy értesültem, hogy Orbán ezekbe nem szól, nem szólhat bele, ami minden gúnyolódásod ellenére komoly gáz.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.01.17. 07:30:01

Az LMP jól látja, valóban lehet más a politika, csak ahhoz a két kerékkötő komcsi bandát -szoci-fidesz- el kell felejteni.

HAJRÁ LMP, MERT MAGYARORSZÁG ÉN NEM ÍGY SZERETLEK!!!

A nép válasszon köztársasági elnököt!

én sajnálom 2012.01.17. 07:46:03

@hexensussz: Tudom, ez motiválta a hozzászólásomat. Meg az, hogy ha rosszul dolgozom, kirúghatnak, mint egy minisztert pl. vagy akár egy miniszretelnököt. Jó esetben.
Csak, hogy legyen összefüggés a blogbejegyzéssel. :)

snakekiller23 2012.01.17. 07:58:13

@Oswald_Spengler:

Ha csak a személyi kérdésekben volna gond... Amit tegnap OV előadott a Darányi-terv, vagy micsoda kapcsán, azalapján ő komolyan gondolja ezt a népies, Demokratás, parasztkultuszos, szoft-bogárlászlós okosságot a leminősítésekkel folyó vízért és élelemért folyó háborúkkal, meg a külföldiszeméthelyettegészségesmagyarétellel (akinek volt már szerencséje megtapasztalni az egyszeri hazai őstermelő - a többségi, ex-téeszparaszt fajta - hozzáértését és látott már hasonlót nyugaton az ezen még röhögni sem bír). Aminek fényében nem olyan meglepő ám semmi.

Egyébként pl. Matolcsy a pletykák szerint pont, hogy azért OV személyes kedvence, mert az ő kreatúrája, nem a Simicskáé.

vladimir964 2012.01.17. 08:00:14

@Schmitt Pálgium szerdán lemond, ez így korrekt!: Én ezt még kiegészíteném a következőkkel: valódi demokráciában nincsenek pártlisták, hanem KIZÁRÓLAG EGYÉNI VÁLASZTÓKERÜLETEK (lásd Anglia, ott érdekesmód működik), az így megválasztott képviselők mandátumát visszahívhatósági kitétellel kell kiegészíteni, továbbá polgármesterek ne lehessenek egyben parlamenti képviselők is. Ezen kívül független, szakértői testület létrehozása sem ártana, melynek a mindenkori kormány évente beszámolási/indoklási felelősséggel tartozik, s mely testületnek a parlament/igazságszolgáltatás felé indokolt, jól körülhatárolt esetekben javaslattevési joga van (az írástudatlan indiánoknál ezt a szerepet a vének tanácsa töltötte be, és ott működött több ezer éven át...)

Oswald_Spengler 2012.01.17. 08:58:18

@snakekiller23:
Nagyjából egyetértünk, néhány kiegészítéssel.
Bogár László szerintem nem teljesen őrült, amint azt számos liberális gondolja, bár néha valóban elveti a sulykot, nem dobható ki 100%-ban, amit ír. Nagyon sokmindent valóban lehet kritizálni mind a nemzetközi pénzügyi rendszer működésében, mind a hazai, liberálisnak csúfolt erők működésével kapcsolatban.
A gyorséttermi szutyokkal kapcsolatban megint nem az a kérdés, hogy jobb lenne -e, ha helyette egészségesebb ételeket enne mindenki, de valóban árnyaltabb a kép. A sült krumplihoz való krumplit magyar termelők termelik, a ketchup és a mustár szintén magyar termék, nem írom le, kié, de teljesen magyar.
Matolcsyval kapcsolatban pontosan ezt támasztják alá az én infóim is, azért védi Orbán a védhetetlent, mert a szóba jöhető többi jelölt már a SL-NyZs gólemje lenne. Csak a tragédia az, hogy igen sokba kerül nekünk ez a súrlódás Orbán és Simicska között.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.17. 09:16:41

@Oswald_Spengler: az nagyon jó, ha egy hozzád hasonló elmebetegnek információja van a nemzetközi pénzügyi rendszerről, Simicskáról és egyebekről. FŐLEG a ketchupról, de le ne írd.

snakekiller23 2012.01.17. 09:36:36

@Oswald_Spengler:

Bogárt hagyjuk, szerencsésebb történelmi fejlődésű országokban blogokba, meg konteós fórmukra irogatna, nem az országos médiába. Ő a szokásos alterglob összeesküvéselméleteket vegyíti a káeurópai népibalos hagymázzal meg gnosztikus vallási tébollyal. Nem tűnt mindig ennyire őrültnek, azt aláírom.

A legszebb az volt, amikor Bayer Zsóti az Echo-n kórusban delirált az ex-MSZMP-s Bogárral, meg az ex-párttitkár, köztörvényes Borossal a mocskoskomcsikról.

Orbán meg nem a gyorséttermekről beszélt, hanem a Szent Magyar Élelmiszerről úgy általában, kontrasztba állítva a Külföldi Szeméttel. Ami sajna azt jelzi, hogy az elmondhatatlanul káros kisgazda-demagógiától jó ideig nem fogunk szabadulni. (pedig nagyon itt volna az ideje, hogy egy jobboldali kormány is kimondja: tessék szövetkezni, árkartellekkel szemben egységesen fellépni, szervezett termelésre átállni, a szervezést képzett szakemberekre bízni, EU-s pénzeket ezerrel pályázni, nem lófasznyi földeken kapirgálni a hozzánemértés okán jó eséllyel a legtöbb "külföldi szemétnél" is vacakabb és egészségtelenebb levesbevaló mennyiséget. Jahogy a téeszek, stb. amiket színtiszta demagógiából, ugyanúgy szétvertek és szétloptak mint az ipar többi részét, a legvégére már valami ilyesmik is lehettek volna? Hát istenem.)

Oswald_Spengler 2012.01.17. 09:44:34

@jotunder:
Mivel nem szimmetrikusak a viszonyok, ezért nem sértegetlek, bár nagyon megérdemelnéd. Több helyen is találkoztam már vele, hogy azokat is letiltod, akik egyáltalán nem trollkodnak, csak szimplán nem értenek veled egyet, nyilván a liberális vitakultúra nagyobb dicsőségére.
A ketchuppel kapcsolatban nem értem, mi a problémád, kerülni próbáltam a direkt reklámot, de ha erre vágysz, tessék: a Mc Donald's magyarországi éttermeibe az Univer szállítja az említett termékeket, amelynek a tulajdonosi köre is magyar, tehát teljesen magyar érdekeltségnek tekinthető.
Az elmeállapotommal kapcsolatban szerencsémre nem te vagy a kompetens megállapításokat tenni.
A nemzetközi pénzügyi rendszer működéséről úgy általában, illetve annak visszásságairól számodra is adott a lehetőség, hogy információkat szerezz, bár nyilván a kommentelők fikázása kisebb energia befektetését igényli, de ez a te döntésed.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.17. 09:46:18

@Oswald_Spengler: ha valaki 1936-ban meghal, az vessen magára. én hullákkal nem beszélgetek, kivéve persze II. Ramszeszt, de ő megérdemli.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.17. 09:48:01

@zsazsu: mert halálosan pontosan tudja, hogyan kell viselkednie, mi megy még éppen el a HardTalkban, és persze az is igaz, hogy tökéletesen beszél angolul.

Oswald_Spengler 2012.01.17. 09:54:52

@snakekiller23:
Ha el kell viselni, hogy körmös bauer dicső utódja a hvg-be Trianon nagyszerűségéről írogat, akkor el kell viselni Bogár László "túlfeszült lényeglátását" is. Ha már nem adatott meg, hogy Bibó István a kortársunk legyen...
Azt továbbra is hangsúlyozom, hogy akárhogyan is minősítsük Bogár Lászlót, az nem jelenti azt, hogy nem illethető valóban rengeteg megalapozott kritikával az a működés, rendszer, amit ő is kritizál.
A Darányi tervvel valóban nem foglalkoztam, az úgy tényleg gáz, ahogy írtad.

Oswald_Spengler 2012.01.17. 09:57:28

@jotunder:
Ha én vagyok az 1936ban elhunyt, akkor éppen magadat cáfolod, hiszen több kommenten keresztül beszélgettünk....

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.17. 10:00:10

@Oswald_Spengler: azt hiszem az on-line ördögűzést kevered a beszélgetéssel, két különböző fogalomról van szó, na távozz tőlem...

V mint... 2012.01.17. 10:00:20

Lassan IV. Béla terv jön, avagy építsünk újra egy országot a tatárok után.

pom pom 2012.01.17. 10:09:42

@V mint...: Zrínyi terv is meg van már... csak nem publikus...

jaaa és az Eu zóna megmentésére az is titkos a Dugonics terv...

a német problémát meg a "Búvár Kund" segéllyel fogjuk megoldani

Oswald_Spengler 2012.01.17. 10:59:48

@jotunder:
Hát az tisztán látszik, ha te ördögűző akarsz lenni, akkor én mindenképpen az ördög, ezt jól látod.
Azzal persze tisztában kell lenned, hogy nehéz mesterség, sok tanulást és annál mindenképpen lényegesen több alázatot igényel, mint amit a kommentjeid alapján jelenleg mutatsz, különben az ördög nyer. :-)))

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.01.17. 11:04:21

@pom pom: Asszem inkább a Dózsa György terv működik, csak a neve titok.

egyenlítő 2012.01.17. 13:51:45

@vladimir964: Szerintem meg a sorsolás lenne a legjobb. Választókerületenként egy-egy embert, akinek van érettségije, még nem érte el a nyugdíjkorhatárt és beszámítható. A miniszterelnökségre meg lehet pályázatot kiírni. Határozatlan időre, többségi szavazattal új pályázat hirdethető.

Na, ez igazi demokrácia lenne.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.01.17. 14:46:45

@jotunder: "Én egy Fellegi-Martonyi kormányt simán el tudnék viselni."
Én Martonyi N.H.T.Á.A. Jánost, azaz Martonyi Nagyon Hosszú Téli Álmot Alvó Jánost nem igazán. Most tért vissza a Plutó és a Proxima Centauri táján tett utazásáról és azt merte nyilatkozni, hogy nem érti, hogy az ellenzék miért viszi az utcára a problémákat, amikor azokat a parlamentben kellene megbeszélni! Egy fideszes!!!! Biztos, hogy nem élt itt az elmúlt 10 évben, vagy a testrablók vették át felette az uralmat!

És Fellegi sem elég konzisztens. Amit IMF ügyben teljesít az nagyon szétszórt. Bár nehéz kipuhatolni, hogy mikor mit szeretne a főnök...

"Csak ez az "Orbán nem felelős a gazdaságpolitikáért" duma vadított meg egy kicsit."
Hát tényleg elég gáz!

@Quadrille Lobster: ":DDD"
Inkább :((((((

Dr. No 2012.01.18. 17:24:42

Ez a pöcs volt ugye a kormányváltás környékén alakult Századvég Gazdaságkutató Zrt. első vezérigazgatója? Akinél jól besült a mutatvány, merthogy a transzcendens közgazdaságtan apologétáiból egyrészt éppen elég van, másrészt azokat csak egy bizonyos körben veszik annyira komolyan, hogy fizessenek is a szolgálataikért. Heim Péter az eleven példa arra, hogy miért halva született a nemrég Orbánék holdudvara által szorgalmazott "európai hitelminősítő" létrehozása: mert csak akkor szerezhetne annyi hitelességet, amiből a piacon is megélne, ha hosszú-hosszú időn át következetesen gyártana olyan helyzetértékeléseket, amikben egyáltalán nincs tekintettel alapítóinak a pillanatnyi érdekeire.

Sem Heim Péter, sem az általa korábban vezetett cég nem volt képes erre, konkrétan attól kezdve, hogy a Matolcsy- (pontosabban: Bogár-Kopátsy)-féle ezoterikus náci közgazdaságtan jutott kormányzati szerephez, a mostani nyilatkozatáig hiperűri mélyalvásban töltötte az időt.

Most meg megszólal. Honnan veszi az erkölcsi alapot, mindössze ennyi a kérdésem.

Dr. No 2012.01.18. 17:29:28

@Dr. No: Arról meg ne is beszéljünk, hogy Orbán nem felelős a kétharmaddal felpántlikázott Führerprinzip működésének végeredményéért. Muhaha.

remiz (törölt) 2012.01.18. 17:38:21

@Dr. No:
náci közgazdaságtan nem létezik.

az, h amikor épp jó nekik, pénzelik a nácikat, az nem
náci közgazdaságtan szvsz.

Dr. No 2012.01.18. 17:55:50

@remiz: Olvassál sok-sok Bogár Lászlót, és mindjárt megtudod, mennyire nem létezik náci közgazdaságtan.

Dr. No 2012.01.18. 17:56:53

@remiz: Csak egy alapvetés: a kamatgazdaságot meg kell szüntetni. Amit vajon kik találtak ki?

avarua 2012.01.21. 12:24:42

Az Orbán-rendszer valamennyi elemében immorális,önkényuralmi.Aki ilyeneket firkál,az nem is ismeri Orbánt és a diktatúrák sajátosságait:mindig valaki(k)nek el kell vinni a balhé a vezér elmebeteg ötleteiért! Számos katasztrofális marhaság,mint.pl.az egykulcsos adó,meg az MNB tartalékainak lenyúlása,meg a magánpénztárak kirablása,stb. nem Matolcsy,hanem Orbán ötlete,ő a beteg szkizofrének következetességével hajthatatlan egészen addig,amíg az EU és az IMF jól seggbe nem rúgja...Ne tápláljon senki illúziókat,Orbán most sem adta fel a mániákus, eszement "szabadságharcot",csak rövid időre húzódott vissza,hogy utána újra "harcba" lendüljön... Még vannak ugyanis,akik kinn is hisznek neki,pedig rosszul teszik!
süti beállítások módosítása