Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Orbán Balázs és a janicsárképző (apróságposzt)

2021.01.12. 14:11 | jotunder | 68 komment

 

      Orbán Balázs vezető NER-kártevő az index.hu-n reklámozta a rezsim janicsárképzőjét a Matthias Corvinus Collegium-ot. 

      Klebelsberg Kunót idézte, mint a magyar tehetséggondozás atyját, akinek azért volt némi szerepe abban, hogy rengeteg magyar tehetség hagyta el az országot a numerus clausus idején, bár ezeket a lépéseket Orbán Balázsék magyarságvédő intézkedésnek tartják, a turáni faj kibontakozását segítő kényszerű lépéseknek.

     A turáni faj most a Matthias Corvinus Collegiumban bontakozik ki, ahol névtelen, bukott (vagy még a bukás szintjére sem jutott) rezsimszolgák képeznek janicsárokat a felcsúti Nagyúrnak. 

    Tizenegyéves koromban  nyertem  egy narancssárga kisrádiót a Kismatematikusok Országos versenyén, sokáig megvolt, talán még most is megvan valahol, akkor kezdtem el KÖMAL-ozni, Arany Dani, OKTV, olimpiai szakkör, a furcsa verseny az Aland-szigeteken, egészen a Schweitzerig, és persze "Lajos", aki feladta nekem tizenhét éves koromban a Kőnig Lemmát. Tudom mi a tehetséggondozás, mert részem volt benne. Habony hitelezője a putyinista Tombor András nem tudhatja. Számukra DJ Megadja, DJ Békés, DJ Szilvay a tehetség, ilyenekből akarnak még ezret, tízezret, öltönyös orbánista hordát.

     Most éppen a vidéki egyetemek autonómiáját veszik el, aztán gondolom jön az ELTE és a BME, a békák megfőttek, jöhet a vacsora. 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr8616385760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

netukki 2021.01.12. 14:30:16

A Völkischer Beobachterből: "Az államtitkár szerint a saját tengelye körül forgó Magyarország kell legyen hazánk nemzetstratégiai célkitűzése."

orulunkvincent.blog.hu/2014/06/25/viccorszagban_bejelentenek/full_commentlist/1#c39592374

TG69 2021.01.12. 14:44:58

Ja, szépen hazudik OB, de a seggnyalást a minelnökúr felé, azt észrevetted? :)
És pont ma publikált DJ Szilvay a mandineren, hogy a pszichológia lényegében egy élvezhetetlen mesegyűjtemény. Nem tudom az MCC ezt az áltudomány pl hogy karolhatja fel. De majd lemeccselik :).

combo 2021.01.12. 16:00:25

Az a Lajos a Pósa? :)
(Talán nem gond, ha név szerint is említve van. Nem lehet róla rosszat mondani. :)

ámbátor 2021.01.12. 16:33:52

@combo: Aki ugyanaz lenne, aki hozzánk jött be a gimibe matekórát tartani?
Ennek keretében gömbi geometriát tanított a tátott szájú matek tagozatnak, úgy, hogy máig hatással van rám az a pár óra.

naebneerG 2021.01.12. 16:47:24

Én nagyon félek attól, hogy 320 milliárdból hihetetlenül sok "méhészt" (videkhangjai.hu/portal/hogyan-valhat-pokolla-az-igeret-foldje-avagy-a-mehek-pusztulasanak-szomoru-tanulsagai/ ), Fürjest, Rogánt, Palkovicsot, Szijjártót, Habonyt, Novákot, Balogot, Schmittet stb. lehet kiképezni. Akkor aztán mehetünk zabot hegyezni.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2021.01.12. 16:53:46

@TG69: a kritikai pszichológiáról írta, megnéztem. mondjuk szilvay is az MCC-nek dolgozik, ami elég sokat elárul erről az egészről. ő a rendszer "tehetsége".

combo 2021.01.12. 17:26:00

Ja, és egy apróság:
Szerintem Kőnig (hosszú ő-vel).

Muad\\\'Dib 2021.01.12. 17:46:07

Klebelsberg sokat tett a magyar elemi oktatásért. És igen, védett egy diszkriminatív, borzalmas törvényt. A kettő nem zárja ki egymást.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2021.01.12. 17:49:40

@Muad\\\'Dib: En nem allitottam, hogy kizarja. Csak megjegyeztem, hogy aktivan jarult hozza a magyar zsidoellenes politikahoz.

Wolff 2021.01.12. 17:56:50

@jotunder: Még mindig jobb, mint Demkó Attlla. Surjányi Fanninál már nem. :)

Wolff 2021.01.12. 17:58:13

@jotunder: Azt hittem a Rubicon Intézetnek dolgozik, ami kzözép-európai orientációjú. Amihez nyilván jól jön valaki, akinek ha van munkássága, a is az USÁ-ra vonatkozik.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2021.01.12. 18:26:08

@Wolff: azt valahogy hozzajuk csaptak. ez a trukk.

A. N. Onym 2021.01.12. 18:40:19

Ilyen ez a hungarizmus! Kedves "énnemvagyokfasisztacsakjobboldalimeghazafi" magyarok! Fogyasszátok egészséggel!

Zoltán Benőcs 2021.01.12. 18:55:40

@Muad\\\'Dib: Klebelsberg Kúnó
kultuszminiszter tanyai iskolaépítési programja is hozzájárult ahhoz, hogy 1941-ben
Magyarországon már kevesebb mint 10 % volt az írni-olvasni nem tudók aránya.
Japánban 1900-ban 10 % analfabéta volt.
Nem tett oly sokat.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2021.01.12. 19:06:50

@jotunder: Nem leszek ezzel itt népszerű, de megpróbálom. Akkor (1 vh. után) kellett a zúri Mo-nak bűnbak. Ezt a hazai zsidóságban vélték megtalálni. :-( Lehetett volna a zúri osztály is, de valamiért magukban ezt nem szerették volna megtalálni. :-( KK "csak" elüldözte a zsidókat a "klasszus numerával". Mondjuk szerintem nem volt jó ötlet, de akkoriban ez volt a hazai és fél európai szokvány. :-( Mint a 6.lenin eftárs, aki milyen jó ember volt, mert csak elzavarta a Kreml falai alatt focizó - hangoskodó gyerekeket, mikor le is lőhette volna őket. :-( Tényleg, de jó ember. De mire?

Na most az elüldözöttek vagyona - tulajdona szabad préda volt, jó, ez már inkább a nyilas időkben. :-(

Ja? Hogy itt ezt is szabad? Kérdezték a komenyisták 1948 után már korlátlanul: :-( A zúri (nyilas) osztály megkapta azt amit korábban, korlátlanul. Zúri vagyonuk kollektivizálásra került. :-(

Gyors pofon volt, a történelemtől, láthatón a zúri osztály, a nertársak (bejelentkezett utódaik) ebből semmit sem tanultak. :-(

Kicsit csapongtam és nem állítom hogy píszí volt mondandóm, de úgy egyszeri paraszti ésszel én ezt így látom.

Bogomil 2021.01.12. 19:06:51

@Wolff: Ha jól néztem, Surjányi Fanni az MCC Research (kutatási) igazgatója – csak az nem derült ki számomra, hogy milyen fokozata van, és milyen (tudományos) kutatási teljesítmény áll mögötte. Ráadásul, mintha a Hit Gyülekezetéhez (főként a jónevű Németh Sándorhoz) állna közel...

naebneerG 2021.01.12. 19:17:43

@Bogomil: a doktori.hu sem ismeri.
Igazi, sötétben bujkáló kutató volt eddig, csak recently coming out. A háta mögött a Fidesszel, a hitgyülivel és 320 milliárd forinttal, az Úr irgalmazzon nekünk, hagyományos kutatóknak.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2021.01.12. 19:47:43

Lehet hogy már meséltem - írtam. Találkoztam az akkor még élt történelmünkkel (Törley, Budafok, pezsgőgyár tulajdonos unokájával). 1989, a Berlini fal még állt, de nekünk már volt kék útlevelünk. Kitaláltuk, hogy Nyugat-Berlintől keletre szállunk meg egy olcsó campingben, de meglátogatjuk Ny-Berlint. Csekkpontcsárlin át és jött a szabad világ. :-)

A csajok bementek egy Ny-berlini áruházba (színes, szagos, andalító zene, miazmás és izgató rucik). Jóska barátommal úgy voltunk, hogy ez minket nem érdekel, megvárjuk a csajokat az előtérben. Ja? Előtte szarrá áztunk mert esett az eső (nagyon), mi meg alföldi papucsban, rövid nadrágban és prosztó pólóban toltuk a berlini nyarat. :-) Hárman voltunk az előtérben, Jóska, én és egy nyugdíjas német bácsika.

Jóskával úgy 2 percenként szót váltottunk. Hol vannak már a csajok? Hát bennt, máshol csak nem jöhettek ki, meg ilyesmiről szólt a ritka csevegésünk.

Bácsika egyre közelebb jött hozzánk, majd tíz perc múlva ékes magyarsággal kérdezte. Mikor érkeztetek fiúk? És mik a terveitek?

Meghökk, és válaszoltunk, egy órája és mennénk vissza K-Berlinbe, mert ott olcsóbb a Radeberger, vagy ha nincs, a Berliner sör. :-)

Ja? Akkor nem disszidensek vagytok? Mondtuk, hogy nem, szimpla diák túristák. :-)

Segíteni szeretett volna rajtunk de így már nem tette. Persze ha már ilyen jó fej Ny-berlini magyarba botlottunk, mi is kérdeztük, hogy és Ön honnan tud ilyen szépen magyarul.

Elmondta. 1948-ban Őt és a családját kitelepítették Mo-ról, azzal hogy ők nem magyarok (németeknek lettek titulálva).

Mondta. Fiúk! Nekem és az egész családomnak nem az fájt a legjobban hogy ellopták a pezsgő gyárunkat, hanem az, hogy azt mondták ránk, hogy nem is vagyunk magyarok.

Ennyi a történet. Becsület szavamra megtörtént. És nem tudok rá meghatódottság nélkül vissza gondolni. :-( Konkrétan mindig bőgök az ügyön. :-(

Nem volt ez így jól.

combo 2021.01.12. 19:51:17

A vidéki egyetemek autonómiájára kíváncsi leszek. A szöveg az, hogy önkéntes...

Gondolom az csak véletlen egybeesés, hogy idéntől az állami fenntartóval is 3-5 évente tárgyalni kell a finanszírozás feltételeiről.

Na vajon melyik ajánlat lesz visszautasíthatatlan, az alapítványos, vagy az állami verzió?

DarthVader 2021.01.12. 19:59:49

@rdos: hát ja. Richter Gedeon sem volt magyar. Őt, mondjuk, nem kitelepítették a nem magyarsága miatt, hanem simán meggyilkokták. A bacsika még örülhetett.

És most azok sajátítják ki Richter Gedeont az összes magyarságával együtt, akik az ország felét megint szivesen kitelepítenék - hogy tovább ne menjünk, de, lehet, hogy tovább is mennének - és nem "faji" és nem ideológiai alapon, hanem pusztán a más véleménye miatt bizonyos dolgokról. (Sercint)

kemény keleti kommentelő 2021.01.12. 20:10:15

@Wolff: Micsoda banda. Fideszesek pofátlan kölykei a seggük alá tolt milliárdokkal életvezetési tanácsokat adnak a csóringer fiataloknak.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2021.01.12. 20:23:04

@DarthVader: Vagy Ganz Ábrahám, aki Ganz-Mávagot csinált minálunk. Örülni kéne az itt új "Tesla gyárat" készítő gyöttmenteknek. :-) Graphisoftra mondta a nertárs komisszár, de hát ez nem kézzel fogható termék! VR-ben már necces, de a lényeg nem ez. Hanem az, hogy ez egy olyan termék amiért hajlandók az építészek sok pénzt kifizetni.

Ha máson nem, ezen, azaz a sok pénzen elfilózhatnának a rabló nertársak. Szerencsére elég buták ahhoz hogy ez nekik feltűnjön. :-)

Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi 2021.01.12. 20:23:10

@Zoltán Benőcs: Azt azért ne felejtsük el, hogy 50% fölötti szintről indult. A 6 évnél idősebb, analfabéta népesség aránya csökkent 10% körülire, ami nagyjából azt jelentheti, hogy minden iskoláskorú fiatal és még az idősebbek közül is jó pár megtanult írni-olvasni. Ez azért nem gyenge, főleg azzal összevetve, hogy a funkcionális analfabéták aránya még mindig 20% (vagy akár több, olvastam 60% körüli becslést is).

HaKohen 2021.01.12. 20:32:52

@Zoltán Benőcs:

A japán nyelv közismerten könnyű. Könnyen elsajátíthatató ábécével - bocsánat, írásjelekkel.

Na de a magyar hozzá képest...

HaKohen 2021.01.12. 20:37:18

@rdos:

Sebaj, hogy csapongsz, mindenkinek lehetnek hangyái.

Na de ez: "akkoriban ez volt a hazai és fél európai szokvány." Lófaszt, mama, ahogy píszível kell mondani!

Még sokáig dicsekedtek vele, hogy Ajrópában az (a numerus clausus) volt a legelső zsidótörvény.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2021.01.12. 20:44:32

@HaKohen: Talán ezt is mondtam, de ez ne zavarjon. :-(

"Mondjuk szerintem nem volt jó ötlet "

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2021.01.12. 20:47:46

@HaKohen: Az emberség ember és emberség nélkül nehezen értelmezhető. A többit rád bízom.

HaKohen 2021.01.12. 20:51:26

@rdos:

???

Megbuggyantál? Vagy nem nekem akartad címezni?

Wolff 2021.01.12. 21:03:21

@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi: 1920-ban a mai országterületen 15,2% volt a 6 évesnél idősebb lakosságon belül az analfabéták aránya. Ne sztároljuk már szegényt azért, amit nem tett.

www.demografia.hu/kiadvanyokonline/index.php/demografia/article/viewFile/1717/1657

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2021.01.12. 21:03:42

@HaKohen: Ha ettől nyugodtabban alszol, akkor igen. Ha nem, nem. A problémádat tényleg nem értem. Ha akarsz róla beszélni, nagyon szívesen, bár nem vagyok picológus.

És nem baj ha én viszont nem minősítelek?

combo 2021.01.12. 22:48:03

@ámbátor: Ja, bocs, erre elfelejtettem válaszolni. :)

Azt nem tudom, hogy ki tanított nektek gömbi geometriát a gimiben, de én egy Pósa Lajos tehetséggondozó matematikust ismerek, és valószínűleg Ő volt az:
agondolkodasorome.hu/kik-vagyunk/alapitonk/

velőtanya 2021.01.12. 22:53:46

@combo: Szerintem zsarolni se kell már őket, önként és dalolva fognak bevonulni

ámbátor 2021.01.12. 23:17:57

@combo: Szinte 100%, hogy ő volt az. Gyakorló gimnázium matematika tagozatán jelent meg egyszer csak, de nem gyakorló tanár volt. Kb három órát tartott nekünk, mintha ki akart volna próbálni egy módszertant, hogy hogy működik ha nem a saját osztályán próbálja.

combo 2021.01.12. 23:44:34

@velőtanya: Nálunk a belső levelezőlistákon nagy a felzúdulás, és pár hülyeséget meg tudtunk már akadályozni alulról. Egyébként az SZFE-ügy határozottan nem tett jót a projektnek. (Ha más nem, ennyi haszna volt a tiltakozásuknak: Senki nem számít semmi jóra.) A választások közelsége is egy minimális bizakodásra adhat okot. A rektorban / kancellárban nem bízom, de egyedül nem dönthetnek; a dékánok például szerintem nem repesnek az örömtől.

Ebből a változásból az egyszerű dolgozó annyit érez, hogy a fejünk fölé raknak még egy kádertemetőt, és csak remélni lehet, hogy nem Vidnyánszky-félét [én Széles Gábor vállalkozót kérném, szeretnék az energiacella részese lenni :] + a közalkalmazotti státuszunk megszűnhet (könnyebb kirúgni bárkit).

Szerintem valami olyasmi lesz, hogy sokkal több pénzt lengetnek be, ha áttér az egyetem az alapítványi működésre. Remélem, tökösek leszünk...

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2021.01.13. 04:59:04

@HaKohen: A lényeg lemaradt. Mondtad. "Ajrópában az (a numerus clausus) volt a legelső zsidótörvény."

Igaz.

Honnan deportálták legkésőbb a (magyar) zsidókat? Innen. 1944-ben. Igaz akkor már a 3.birodalom része lettünk. :-( Nem sokáig, csak bő 1 évig. :-(

Utána ki szállt meg minket? SzEB. A szojvetek, az amik + (angolok) + ((flansziák)). 1948-ig. Utána ki szállt meg minket? Maradtak csak a szojvetek 1989-9o-ig. :-(

Utána ki szállt meg minket? Visszajöttek az amik (is), + zárójelesek nem tudom mennyire. Mert hogy a szojvetek (oroszok) azért maradtak. Szojvet - orosz kőolaj, földgáz, urán azóta is. Újabban Paks2. Plusz moszkoVitya alatt bejött a kínai vonal is (Belgrád - Soroksár vasút, Fundai egyedem Ferencvárosban, ami Soroksárral határos - nem lehet véletlen) és nagyon "várjuk már" az Észak-Koreai - Magyar barátság emgétéeszt is (Perkátán ma is nyoma van a Kínai - Magyar Barátság MGTSz-nek). :-(

Visszatérve legelső zsidó törvényre, mint kollektivizálásra. Legelső volt? Nem.

A fényességes izolációban élők a XIX. század végén Fokföldön a 2. búr háborúban hogy tudták legyőzni a gerilla hadviselést (pont mint a Gibson Melles a Hazafiban) alkalmazó búrokat? Bevarrták a búr harcosok asszonyait - gyerekeit a kóterba (láger volt az a javából, pusztultak is benne a népek - éhen:-(). :-(

Aztán jöttek az örmények a soron (őket sem bántotta a kutya sem, "csak" nem kaptak enni, miközben gyalogoltak "egy keveset":-().

Aztán az 1.vh után jött a "népek önrendelkezése". Isztriai taljánok menjenek Olaszba, anatóliai görögök menjenek Athénba, miazmás. :-(

Igen, az első zsidótörvény nálunk volt, de nem ez volt az első nemzetek - vallások elleni píszí Ajrópában. :-(

És ez már szinte mellékes, de szerintem ezt egy angol ügynök csinálta. Igen, vitéz kőbányaira gondoltam. Jaj-jaj! Szokta mondani, de mit fognak ehhez szólni az angolok?

Admiráliskám! A Royal Navy szerinted fel tud hajózni a Dunán hogy a parlamentet vagy a citadellát zárótűz alá vegye?

naebneerG 2021.01.13. 09:13:21

@combo: Nyugodtan kérdeztessetek hivatalosan utána, hogy az Állatorvosin és a SZIE-n mennyi volt a béremelés mediánja azután, hogy elvették a közalkalmazotti státuszt (és miután a SZIE-n kirúgtak >10%-ot).
Segítek: ennyi a konstans deriváltja.

ifjabb Kanalas Béla 2021.01.13. 10:13:58

@Muad\\\'Dib: Klebelsberg nem szavazta meg a Numerus Clausust. Viszont sokat támadta, ebből pl. 1924-ban elég nagy botrány volt a sajtóban.
Azt se felejtsük el, hogy sokat tett az NC 1928-as visszavonásáért.

TG69 2021.01.13. 12:17:42

@jotunder: "Zárójel. Nekem, személy szerint, komoly fenntartásaim vannak a pszichológia »tudománya« iránt. Vagy olyan dolgokat állítanak, melyek évezredek óta ismertek, vagy pedig új, meghatározás nélküli fogalmak kitalálásával zagyvaságokat. Már Freud doktor írásait is kizárólag fikciós irodalomként tudtam felfogni és viccesnek találtam, hogy középkorú, gazdag, hisztériás zsidó nők furcsa elbeszéléseiből akarja rekonstruálni az emberi psziché működését. És az ő kora óta a helyzet sokat súlyosbodott. Azóta ugyanis a pszichológia művelői kitaláltak egy olyan tudományoskodó bikkfanyelvet, mely lehetetlenné teszi, hogy elmefutamaikat akár irodalomként is élvezzük. Írásaik így tartalmilag továbbra is a mese kategóriájában értékelhetőek, de legalább élvezhetetlenek. Zárójel bezárva."

Ez azért ütős szöveg :)

Bogomil 2021.01.13. 13:01:23

@TG69: Aristo is az MCC kutatója?

Ra13 2021.01.13. 13:51:08

A tavaly Pécsen doktori fokozatot szerzett fiatalembernek sok sok "ütős szövege" van itt-ott. Főleg a Mandineren, meg valami konzervatív paraszt-romantikázós népi bulvárban.
pl: kommentar.info.hu/cikk/2020/1/a-foldturas-felmagasztalasa#_ftnref16

Ebből vannak publikációi az ODT-én. Ha ez tudomány és ezt lehet, ez méltatlan minden magyar doktori iskolához. Azoknak az egyetemeken fillérekért güriző, a publikációkért, eredményekért, mérhető, vállalható teljesítményeket felmutató kutatók, oktatók arcul csapása, akiket ráadásul megnyúznának ilyen sz*rokért.
Nyilvánvaló fordítási torzítások, önellentmondások, értelmezhetetlen hivatkozásjegyzék. Felfoghatatlan zűrzavar, ami ennek a néptáncos konyhakertészkedő (?!) elmebajnoknak a fejében van.

Wolff 2021.01.13. 14:51:51

Egyébként pedig nem tudom mi a probléma a poszt főszereplőjével, ürügyével:

Orbán, Balázs
Bevándorlási válság
In: Pásztor, Péter (főszerk.); Egedy, Gergely; Filep, Tamás Gusztáv; Karácsony, András; Király, Miklós; Mezei, Balázs; Pesti, Sándor (szerk.) Magyar politikai enciklopédia
Budapest, Magyarország : Mathias Corvinus Collegium/Tihanyi Alapítvány, (2019) pp. 71-72. , 2 p.
Idézett közlemények száma: 1

Ezt a művet ha jól emlékszem itt a blogon is komoly műnek minősítették. Szóval ő egy komoly szerző.

kemény keleti kommentelő 2021.01.13. 15:12:14

@Ra13: ..Ez tényleg micsoda ? Már a Kiskegyed horoszkópjai közé se férne be vele.

Ra13 2021.01.13. 15:37:16

@Wolff: Köszi PPTK-t véletlenül PTK-nak néztem, csodálkoztam is, de már nem láttam a méregtől. Bocsánat Pécs!

Ra13 2021.01.13. 15:39:27

@kemény keleti kommentelő: És ennél vannak még sokkal sokkal agyamentebbek. :( ez annyira kínos. Még egy pár év, és ő fogja megmondani ki mit ér, mit kutathat mennyiért. Nem vigasztal, hogy a gyerek már külföldön, én meg már nem erőlködök.

tatárfejű kutya 2021.01.14. 08:57:44

@rdos:

"Nem leszek ezzel itt népszerű, de megpróbálom. Akkor (1 vh. után) kellett a zúri Mo-nak bűnbak. Ezt a hazai zsidóságban vélték megtalálni"

Azért ez így eléggé le van sarkítva polgártárs:)

Ne felejtsük el, hogy 1919-ben a Lenin-fiúk csináltak egy körutazást a vidéki Magyarországon:))

Tehát ez a zsidók bűnbakká válásának egyik döntő oka(voltak persze hamis, mondva csinált okok is)

Ha a Lenin fiúkat nem állítják meg, akkor nem a zsidók lettek volna a bűnbakok, hanem az arisztokraták és azok leszármazottaik.

A génünkben van itt az Észak-Balkánon az egymás iránti gyűlölet, bal és jobboldali beállítottságtól függetlenül. Ha lehetőség van rá bármelyik oldal "ráront" a nemzetére.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2021.01.14. 12:41:55

@tatárfejű kutya: Kicsit sarkos lett, valóban, de ha már a leninfúkat szóba hoztad.

Köztörvényes bűnözők voltak a 3 halmazati tényálladékkal megspékelve, egy borzalmas ideológai mentén (bolsevizmus), vagy azzal takarózva raboltak gyilkoltak a szegények számára, de valahogy nekik jóval jutott minden jóból. :-(

Ahogy 1/2X Edmundovics Dzerzsinszkíj csekás legényei is. :-( Ahogy a nyilasok is, csak ők egy másik ocsmány ideológia mentén. Aztán ahogy az egyik borzalom legyőzte a másikat kishazánkban láss csodát a hajdani "kisz - pisze - pösze" kisnyilasok átkerültek az ávéhába meg a katpolba. :-(

Kínában ma is dolgoznak az ordas komisszár eftársak. :-( Tibet kipipálva, most jönnek az ujgurok. :-(

444.hu/2021/01/14/megalaztak-bantalmaztak-sterilizaltak-majd-kozoltek-vele-hogy-tenyleg-nem-is-kovetett-el-semmit

kemény keleti kommentelő 2021.01.14. 13:03:41

@rdos: Ez az ujgur beszámoló inkább arról szól, hogy vallási és nemzeti egységesítést gyötörnek át rajtuk.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2021.01.14. 13:28:27

@kemény keleti kommentelő: Diplomata képzőbe jártál hogy ilyen diplomatikusan írod le a népirtást? :-( Asszonyok lányok meddővé tétele ugyan mi más célt szolgál, mint azt hogy elfogyjanak az ujgurok? :-(

Most látom előző hsz-omból kimaradt a több. :-(

de valahogy nekik jóval több jutott minden jóból. :-(

libernyák 2021.01.14. 13:48:38

@rdos: Ezt ők "terrorizmus elleni harcnak" hívják, tudniillik ujgur szélsőségesek elég sok kínait öltek meg terrortámadásokban.
Az USA is megcsinálta a maga "terror elleni harcát", csak az ő háborújuk elsősorban nem a saját állampolgáraik ellen irányult, de azért félmillió halált ők is okoztak:
watson.brown.edu/costsofwar/files/cow/imce/papers/2018/Human%20Costs%2C%20Nov%208%202018%20CoW.pdf

citrix 2021.01.14. 14:20:53

"Janicsárképző". Nagyon menő hely lehet, diplomás nyalókákat képeznek :-)

ember100 2021.01.14. 19:21:47

@rdos:
Helló !

Azért egy így nem teljes !
Az egyik ismerősöm mondja hogy a lóf..nak is van vége.
Azért a Tanácsköztársaság eljöveteléért tenni is kellett.
Mert ugye nem mi voltunk az 1 millió koldus országa amikor is a nemesek , tésasszonyok , kapitalistán ... dőzsöltek a jobbágy ÉRTED jobbágy éhen halt.
Ezekért aztán nem kár.
Értem én hogy mindenért a szocialisták oroszok a felelősek de nézzük már meg a történelmet.
Az eredeti Jancsi és Juliskában a vasorrú bába hizlalja a gyereket mielőtt megenné őket , ennyit hogy horti 1944 ig nem üldözte őket , csak ellehetlenítette az életüket és miért ?????
Hagyjuk már ezt az egész szerecsenmosdatást.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2021.01.14. 19:32:34

@ember100: Teljesen igazad van, annyi kiegészítéssel hogy a 3 millió koldus országa voltunk és még pár millióan kitántorogtak a zamerikába. :-( Nem kalandvágyból. :-(

Ez akkor sem indok arra, hogy a magántulajdont államosítsák ellentételezés nélkül, hacsak nem az az "ellentételezés" hogy jól meg is ölik az eredeti tulajdonost. :-( Az államosítás az bevett gyakorlat a tőkés világban is, de tárgyalásos és szerződéses alapon (állambácsi a vasutat elveszi, és kárpótolja az eredeti tulajt). A Magyar Királyi Államvasutak is így jött létre, még ha érezzük is hogy a sok kis magán vasúti Rt nem volt azonos súlyú a Magyar Királysággal szemben.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2021.01.14. 19:36:05

@libernyák: Honnan tudják a kínai komisszárok, hogy egy meg sem született ujgurból, majd ha felnő, akkor terrorpista lesz, vagy esetleg a KKP komisszára? Mert a nők sterilizálása ebben az esetben elég sajátos "terrorelhárítás". :-( Ahogy mondtam korábban népirtás az, nem terrorelhárítás. :-(

nincsegy 2021.01.14. 22:55:53

@rdos: "Na most az elüldözöttek vagyona - tulajdona szabad préda volt, jó, ez már inkább a nyilas időkben. :-("

A fővároson kívüli magyar zsidóság nagy részét hónapokkal a nyilas hatalomátvétel előtt deportálták és megsemmisítették. Hátramaradt vagyonukat a helyi elöljáróság vagy a Pénzügyigazgatóság osztotta el, és a túlélők számára nem mindig volt egyszerű a javak visszaszerzése sem.
Egy konkrét példa:

ujkor.hu/content/jogcim-nelkul-hasznalja-az-ocsai-zsinagoga-tortenete

--

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2021.01.15. 07:32:10

@nincsegy: Igazad van. A deportálásokat 1944 áprilisában kezdték, a nyilas "hatalom átvétel", azaz a megszálló németekkel végsőkig kollaboráns új vezetés 1944 októberétől volt. :-(

Doppel 2021.01.15. 09:24:11

@naebneerG: Ehhez képest gulyás pribék arról hazudozik a jóllakott kisiskolás archetípusaként, hogy ők 15% bértömegnövekedést biztosítottak az alapítványi formába átkerült egyetemek számára.

vackor1 2021.01.15. 11:20:44

OFF, de nagyon érdekel.
"Szűrés" van vagy az intellektus hiánya miatt - mondjuk mert a cikket sem értik, nemhogy a kommenteket :)) - nem tombolnak itt a jól ismert nickek, akik amúgy minden blog kommentszekciójában ontják a mélysötét butaságaikat ?

Podvinecz Marsall 2021.01.15. 12:20:56

@vackor1: biztos továbbképzésen vannak.

nincsegy 2021.01.15. 13:20:10

@rdos: Már a nyilas hatalomátvétel előtt is végletekig kollaboráns volt. Eichmann a jeruzsálemi főperben a magyar akció kapcsán ezt mondta:
"Magyarországra érkezésem előtt azt hittem, hogy csak Németországban létezik tökéletes közigazgatás. Be kellett látnom, hogy tévedtem..."

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2021.01.15. 13:32:36

@nincsegy: Ugye ebben az esetben és ebből a szájból a "tökéletes közigazgatás" nem éppen dicséret. :-( Nem mellékesen a zsidó törvényekkel, a bevezetett majd visszavont MC-al a huszadik éve tartó gyűlölet keltésnek meglett az eredménye.

Most látjuk hova vezet a gyűlölet keltés, pocaknál csak az elmúlt tíz év volt, de az átlag magyar már a pirézeket is utálja. :-( Ami ha úgy veszem valahol még vicces is, hiszen úgy tudjuk, hogy Pirézia és a pirézek márpedig nincsenek. :-)

naebneerG 2021.01.15. 15:32:35

@Doppel: Mi vagyunk a hibásak, mert elhisszük az ilyen *-oknak, nem csak GG-nek: magyarmezogazdasag.hu/2020/07/06/versenykepes-felsooktatas-versenykepes-diploma
2021.01.01-től 15%...
Ja. Persze. Szóljon már vki a SZIE-ről, bocsesz, cimbi egyetemről ("MATE"), aláírta-e a 15% (vagy >) béremeléses papírját...

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2021.01.15. 17:08:35

@nincsegy: Ami még a tökéletes közigazgatásról jut eszembe. Szüleim a hetvenes évek elején NDK csere üdülésen vehettek részt jutalomból. A napközbeni rendezvények elvtársias légkörben zajlottak, ahogy kell. Aztán az üdülés vége felé, amikor már össze barátkoztak apámékkal a helyi poroszok, a 8. sör után kigombolta a Wemacht veterán az ingét és mutatta az orosz fronton szerzett sebeit.

Azzal fejezte be, hogy ha a cocializmust először Németországban csinálták volna meg, akkor az tényleg ember arcú lett volna. :-) Gyerekkorom óta ezen sokat gondolkodtam, de mikor először voltunk kb 1975-ben az NDK-ban, akkor még gyerekként megértettem. :-)

Nem így alakult ("6.lenin keletről előzött"). Lehet hogy jó is lehetett volna.

Doppel 2021.01.15. 19:33:02

@naebneerG: Ilyet sok kérődzés, izé, kérdezősködés után sem találtam. Persze nincs főnök/jogász/főkrampusz az ismik között.

naebneerG 2021.01.15. 19:45:47

@Doppel: Ehun'e. Ennyit a mb. rektor úr igazmondásáról. Vagy csak rossz volt a mintavételezés.

nincsegy 2021.01.15. 21:37:24

@rdos: Egyfajta kellemes csalódás volt a számára. Enélkül nem lehetett volna kb. 7 hét leforgása alatt több , mint 400 ezer embert deportálni az országból.A németek sem gondolták, hogy ilyen "simán" megy majd minden. Sőt Rudolf Höss Auscwitz-Birkenau parancsnoka egy időben igyekezett valamelyest csökkenteni az ütemet, mert az égetési kapacitásuk nem tudott lépést tartani azzal, ahogy a magyar hatóságok végezték a deportálásokat.

"A deportálásokat 1944 áprilisában kezdték"

Sztem ez még a gettósítás időszaka volt. A szisztematikus deportálásokat május közepe táján kezdték Kárpátalján, amely az 1. deportálási körzet volt. Ezt követte még öt körzet július első hetének végéig. Az utolsó körzet a Bp. környéki agglomeráció volt. (Ekkoriban még nem tartozott a fővároshoz Kispest, Kőbánya, Pestlőrinc.)

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2021.01.15. 21:59:08

@nincsegy: Nyilván erre nem vagyok büszke. :-( Hogy is mondjam. Az aljasságnál nincs lejjebb. :-( De. Van. :-( Pedig koromnál fogva közöm nem volt az egészhez és mégis szégyellem magam miatta. :-( Pedig felmenőim sem nem érintettjei, sem nem nyertesei nem voltak ennek az ocsmányságnak, szóval mondhatnám hogy nekem ehhez mi közöm?

Hát csak pont annyi mint itt és most moszkovityához. :-( Pedig hidd el nem én. Szavztam meg. :-(

Remélem több ilyen embertelenség nem lesz az életünkben, meg úgy általában soha sem. :-) A remény hal meg utoljára. :-(

Taga után szabadon, egy kis zene. Talán könnyebb elviselni ezt az új gúr átképző tábort. :-( Ja. Én is han, még ha nem is. :-(

www.youtube.com/watch?v=9sx-ZTUmBW0&list=PLmzNuPJJwRuaTSAK4ZEL7s7rMrFg95LJh
süti beállítások módosítása