Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Békés fajtestvér esete a karnofallogocentrizmussal (szabadversaleghülyébbcíműposztdíjért)

2020.09.15. 13:03 | jotunder | 65 komment

 

      Békés  fajtestvér, az egykori szkinhed, ma ideológiai böllérbicska, interjút adományozott  Veszprémy exfajtestvérnek. Ez egy ilyen átlagos nap, itt be is fejezhetném a posztot.

     Békés fajtestvér a Kommentár nevű fajlap újabb számát mutatta be, ahol olyan világhírű filozófusok harcolnak az LGBT ideológia ellen, mint Szilvay fajtestvér. Ez még mindig egy átlagos nap, itt is befejezhetném a posztot.

     Békés fajtestvér azt is elmondta, hogy ők a transzhumanizmus ellen is harcot vívnak. És még a kommunista Gramsci börtönnaplóját is idézte, aki most zászló lesz a fajjobboldalon, mert csak liberálisra kell cserélni a burzsoáziát és máris kijön a matek. Ez még mindig teljesen átlagos nap, és tényleg befejezném a posztot, ám váratlanul mindazonáltal került a ventillátorba.

     Békés fajtestvér azzal is elbüszkélkedik, hogy az ő fajlapjában maga  Lovász Ádám és Horváth Márk is fontos cikkben támadja a hanyatló Nyugatot  Az Olvasó nem tudja ki az a Lovász Ádám, és kérdően néz rám. Ő egy 28 éves ausztráliai származású filozóf (itt azért csippentek a szememmel egy kicsit), aki 150 tudományos publikációval vezeti a 28 éves ausztráliai származású filozóf kategóriában a Nagy Listát.

     Békés fajtestvér nem tudja, hogy Lovász Ádám a poszthumanizmus nagy tudora,  a rothadás művészetével, abszentológiával (nem hülyéskedem), karnofallogocentrizmussal (még mindig nem hülyéskedem), sétáláselmélettel ("walking as intelligent enactment") foglalkozik és van egy olyan cikke, amelynek az a címe, hogy "hetvenhat tézis az objektumorientált ontológiáról" (esküszöm)  UPDATE: azt mondják ez egy fordítás, úgyhogy kontráznom kell: deterritorializációval is foglalkozik, harmadjára remélem már jól írtam, deterritorializáció, deterritorializáció, megy ez. 

     Békés fajtestvért mintha átbaszta volna Boldogasszonyanyánk a turáni fajtudomány palánkján. 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr5616202180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_ef_ 2020.09.15. 13:20:14

@poszt ez azért van, mert veled ellentétben, Békés fajtestvér sem olvas el mindent. valahol meg is értem. beleolvastam a recenzióba és már a címnél elakadtam. lehet, ez az én hibám, a feleresztett buborékfüggöny elhomályosította a látásomat.

ikaruss 2020.09.15. 14:02:31

Hát igen. Kant 57 éves volt, amikor megjelent a Tiszta ész kritikája, addig alig publikált valamit.
Nyilvánvaló, hogy 250 év múlva senki sem fog beszélni a kategorikus imperatívuszról, és a priori szintetikus ítéletről. Bezzeg az érzet deterritorializációjáról és a karnofallogocentrizmusról.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.09.15. 14:06:45

@ikaruss: a deterrizé rosszabb, mint a sós húst sütő kis szűcs.

balmoral 2020.09.15. 14:14:13

Fogadjunk, hogy azt sem tudjátok, mi az a kontinentális reggeli, izé, filozófia. Alapvetően azok a munkák és filozófusok tartoznak ide, akiket az igazi (analitikus) filozófusok nem értenek meg, vagy nem tartják értelmesnek. Ha tehát valaki eleve ide sorolja saját magát, az jelent valamit. De nem jót.

_ef_ 2020.09.15. 14:16:54

@jotunder: annak legalább van értelme

tucano 2020.09.15. 14:31:47

ha valaki igazán profi magyar borat lenne, akkor kb 1 év alatt felépítene egy ilyen kamu profilt és nekiállna csúnyán megsz***tni ezeket a hülyéket. Leforgatni, oscart bezsebelni.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.09.15. 14:34:50

@balmoral: úgy érted, kant, hegel, nietzsche, és blogunk védőszentje sören kierkegaard csak bajnak voltak?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.09.15. 14:35:25

@tucano: honnan is tudjuk, hogy nem pont ez történik?

balmoral 2020.09.15. 14:46:23

@jotunder: Ők nem voltak kontinentális filozófusok, mert akkor még nem létezett a fogalom. A kontinentális filozófia fogalmát az analitikusok alkották meg, voltaképpen pejoratív értelemben. Utólag elterjedt az a nézet, hogy aki nem nyelvfilozófiával foglalkozik, ill. nem használja az analitikusok szigorú módszertanát, az mind kontinentális. Nem attól kontinentálisok, hogy nem angolszászok. Én legalábbis így tudom.

Apkallu 2020.09.15. 14:49:04

Nemes Z Mário tanítványai. Lehet, hogy grafománok, de nem hülyegyerekek. Érdemes kézbevenni valamelyik könyvük.

balmoral 2020.09.15. 15:00:32

@Apkallu: Ők a magyar Ilf és Petrov.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.09.15. 15:09:11

@Apkallu: Jó, kezembe veszem. De utána mit csináljak vele???

Apkallu 2020.09.15. 15:29:38

@jotunder: no, biztos nem én leszek, aki a filozófusokat megvédi, de akiket ma filozófusokna hívunk, azok általában vagy eszmetörténészek, vagy interpretátorok, vagy közéleti megmondóemberek. Ők nem, és belátom, ez fura. De ha már a kezedbe veszed bármelyik könyvüket, szerintem kezd hátul, a bibliográfiával, úgy hamar elmúlik a furcsa érzés.

Apkallu 2020.09.15. 15:37:47

@jotunder: az abszentológia pedig kb Heidegger metafizikájából nőtt ki, s itt a remek gyüjteménye annak, hogy már az sem volt egy könnyen emészthető valami: vilagnezet.blog.hu/2007/05/06/heidegger_a_nagy_semmi?layout=5

netukki 2020.09.15. 15:55:39

@poszt: A Lovas Ádám: Az érzet deterritorializációja. A kiterjesztett észlelés filozófiája c. könyről szóló, a posztban belinkelt recenzió szerzője, Dombrovszki Áron ezt írja a 3. sz. lábjegyzetben:

"Korunkban az önkritika nem elfogadott viselkedési norma: mikor beszélgetések során annak a lehetőségét vetettem fel, hogy Lovászt azért nem értettem meg, mert nem vagyok hozzá elég okos, többen azt gondolták, hogy gúnyolódom vagy ironizálok, ám ez nem állt szándékomban. Teljesen komolyan számolok azzal a lehetőséggel, hogy nincsenek meg a képességeim ennek a filozófiának a megértéséhez."

JT, te számolsz ilyesmivel? (Én igen.)

cruickshank 2020.09.15. 15:57:11

Nem tudom, mi a baj a nehezen kiejthető (ál)szakszavakkal, olyat azért más területeken is lehetne találni, keressünk vissza pár matek-posztot JT-től? S azért néha a zavaros őrültek igen jelentős dolgokat voltak képesek meglátni, sokkal korábban, mint bárki, ha már Kantot emlegette valaki odafent, ott van mindjárt a jó öreg (? - dehogy öreg) Hamann, Észak Mágusa. -- Hogy ez a derék ausztrál egy új Hamann volna, azt nem tudom, nagyobb a valószínűsége, h nem az, de ha nem is az, az nem azért van, mert nyelvtörőnek hat pár általa használt fogalom. -- Karnofallogocentrizmus -- sztem cool: a nagy (hús)fasz mondja a frankót, mindenki másnak kuss. Sztem nagyon is életszerű.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.09.15. 15:58:29

@netukki: én nem vagyok filozófus, nekem nem kell számolnom ilyesmivel.

Apkallu 2020.09.15. 15:59:00

@netukki: www.szaktars.hu/gondolat/view/lovasz-adam-az-erzet-deterritorializacioja-a-kiterjesztett-eszleles-filozofiaja-2018/?pg=0&layout=s

Itt az egész könyv olvasható. Nekem tetszett, de ez nem jelent semmit, meg hát nem is vagyok szakmabeli.

netukki 2020.09.15. 16:04:35

@jotunder: A válaszodból az következne, hogy aki nem filozófus, az semmilyen filozófiát sem érthet meg, aki nem irodalmár, az semmilyen irodalmat sem érthet meg stb. Ezt túlzásnak tartom.

balmoral 2020.09.15. 16:04:40

Hát, végtére is valamiből élni kell. Nem lehet mindenki vattabálázó.

Apkallu 2020.09.15. 16:08:09

@netukki: teljesen egyetértek veled, de az is igaz, hogy én gyengébb érvekkel fogom tudni alátámasztani, ha egy költeményt jónak gondolok, mint mondjuk Margócsy István.

netukki 2020.09.15. 16:09:55

@balmoral: Ez csak azért van, mert Antoine de Saint-Exupéry nem írta meg azt a részt a vattabálázó bolygójáról. Ott mindenki vattabálázó.

simka 2020.09.15. 16:17:29

egy alapvető fontosságú korrekció: úgy fest, hogy a "Hetvenhat tézis az objektumorientált ontológiáról" nem Lovász saját cikke, hanem egy Graham Harman szöveg ("Seventy-six theses on Object-Oriented Philosophy") fordítása...

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.09.15. 16:33:20

@simka: javítom!!!! helyette jön a deterritorializáció

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.09.15. 16:36:38

a lényeg ez, hogy LÁ egy hard-right orbánista folyóiratban el tudta sütni a szövegét, ami valamiféle többszörösen iterált Sokal tréfát jelent.

balmoral 2020.09.15. 17:46:17

@jotunder: Csak nem azt akarod mondani, hogy ez egy halandzsamatyi? (Nem mintha vitatkozni szeretnék....)

látjátok feleim szümtükkel 2020.09.15. 18:06:16

A fődíjt ez a mondat nyerte: " Békés fajtestvért mintha átbaszta volna Boldogasszonyanyánk a turáni fajtudomány palánkján. "

Ebből könnyen megérthető, hogy ha a palánk ritkára van rakva, akkor azon bizony úgy átvernek mindent, és mindenkit, mint szart a kopott ülepű gyatán. De lehet, hogy nem azon, hanem a szitán?

Melleslegmijafaszazafilozófus?

Bogomil 2020.09.15. 18:14:19

@cruickshank: Ez a ”carnofallogocentrism” egyébként - úgy tűnik - egy Derrida által kreált terminus, érintőlegesen használta, főként szóban, pontosan senki sem érti, de azért próbálják elemezni és értelmezni, mire is gondolhatott a szerző, pl. itt, a 14-15. oldalon: www.edgehill.ac.uk/cfhas/files/2014/10/CfHAS-abstracts.pdf

mafi mushkila 2020.09.15. 18:33:27

@netukki: Én is számolok, az egyik legjobb szórakozás ilyesmibe belegondolni. Másrészt a sétáláselméletet már nem ismertük a peripatetikusoktól kezdve? (Nem néztem kicsit se utána, csak nem olyan sok dolgot tudok elképzelni sétálás címen, meg még ráadásul szimpi is, hogy erről legyen vmi elmélet.)

balmoral 2020.09.15. 18:38:53

Hegedűs Zoltántól megtudtam, hogy a humanizmus egy vallás. Ezért érdemes volt megszületnem. Kedves Jótündér, te élvezed, hogy ilyen marhaságokat olvastatsz velünk?

netukki 2020.09.15. 18:43:50

@mafi mushkila: Itt egy hülye sétálásról szóló matematikai cikk, remélem JT majd megmagyarázza, miről van szó benne:

www.researchgate.net/publication/2819185_Category_Theory_---_a_silly_walk

cruickshank 2020.09.15. 18:46:26

@Bogomil: persze, az világos, h derridás -- azt nem tudtam, h maga a nagy ember is használta már. -- De hát Derridát még, amennyire tudom, saját hazájában sem eresztették be az egyetemi fil. tanszékekre, másutt meg az irodalom tanszékekre száműzték azt, aki szakdolgozni vagy doktorálni akart belőle.

cruickshank 2020.09.15. 18:53:53

@Bogomil: folyt. na, elolvastam az ajánlott hozzászólást, nem is lőttem nagyon mellé nyegle megfejetésemmel, bár most már úgy látom, nem is annyira a PM-ben, mint inkább helyettesében in-karn-álódik ez a valami.

incze 2020.09.15. 19:31:21

@Bogomil: erről wikpedia cikk is van - en.wikipedia.org/wiki/Phallogocentrism -, és hogy még húsevő is (gondolom, a ragadozó értelmében), valószínűleg egy alkalmi továbbépítése ennek az alapvetően dzsenderista kicsengésű (talán gonoszkodó és gúnyos) kategóriának. a nyugati tudomány és filozófia mint fallikus pofázás, péniszduma. mindesetre az efféle vizsgálódások aligha töltenék el békés fajtestvér lelkét derűvel, ha értené, miről van bennük szó.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2020.09.15. 19:53:38

Maga Harman egyébként, aki a spekulatív realizmus atyamestere, az object oriented programminggel és az AI-val együtt nőtt fel és bizony sok -- érdekes -- dolog köti össze őket, mindjárt pl az, hogy "minden objektum".

Trespass 2020.09.15. 20:59:41

Elolvasva a recenziót egy Bukovics nevű tűzoltó jutott eszembe.

fortin2 2020.09.15. 22:03:10

@poszt: bár a békésmárton-vonal lesrefutásra van kihegyezve a poszt, valójában egy egészen durva sztori van a háttérben, ahogyan hallom a szakmából, tökfüggetlenül a NERes kótyagosságoktól. Sok magánpénz, predatorkiadós könyv, pozíciószerzések, elképesztő szakmai kóklerkedés stb. nem nagyon mer róla senki se beszélni jelenleg, de erősen forr a dolog. Csodálkoznék, ha akár ide (vagy a bloiggerhez privátba) nem érkezne ez-az.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.09.15. 22:05:41

@fortin2: ez nem ér :( legalább nagy vonalakban, hogy melyik területről van szó, plíz. nekem ilyet nem küldenek csak matematikát.

fortin2 2020.09.15. 22:19:14

@jotunder: DOMBROVSZKI ÁRON recenziója után az FB elindult egy nagyon kemény vita, ahol kibukott ez-az a szerzőről és társáról. A alapvető filozófiai műveltség hiányát emlegették fel többen is, és nem rétettk, hogyan lehetett egyáltalán doktorandusznak felvenni valakit, aki egy predator-kiadónál jelentett meg könyvet. Aztán mások jól leintették az ilyen "kötekedpket", senki nem értette, miért. A Sokal-asszpciációt is emgfogalmazták páran, de erre az volt a válasz, hogy nem, ez egy komoly (szándékú) fiozófiai munka.
Aztn nagy csend lett hirtelen. Nem lehet igazán érteni.

jaegtoer 2020.09.15. 22:26:56

Az a ti bajotok, hogy képtelenek vagytok a saját cipősarkatok magassága alá nőni. Bizonyos embereknek sikerül, és a NER megbecsült tagjai lehetnek.

balmoral 2020.09.15. 22:36:51

@fortin2: Köszi! De ezek szerint közel jártam a valósághoz, ha egyáltalán ez a fogalom (azaz a valóság, mint az igazság integráltja) filozófiai síkon egyáltalán percepcionálható narratíva.

fortin2 2020.09.15. 22:39:35

Amúgy Dombrovszki valóban komoly fiú (nekem ugyna nem tetszik igazán, amiket ír, de ez tökindegy) , a Stanford filozófiai lexikonának megfelelő szócikke érdemben foglalkozik a nlzeteivel plato.stanford.edu/entries/fictionalism-modal/

fortin2 2020.09.15. 22:40:29

@balmoral: a filozófiai realizmus szerint midnenképpen. :-)

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2020.09.15. 22:41:37

Kilenc idézetet tudtam előcsalni vele a scholarbol. Lol. Már a Cambridge Scholars se a régi - ja de. Ha felsorolnam kik azok a professzorok akik CS monográfia segítségével teljesítettek a nemzetközi monografiara vonatkozó elvárást akkor még annál is többen utalnanak mint eddig. De remélem már elég ismert a cucc 5-10 éve a szakma jelentős része még nem tudott különbséget tenni a Cambridge university press és a CS kozott

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.09.15. 22:45:01

@fortin2: szerintem lovász áron performanszt csinál. az irodalomhoz van talán köze. mondjuk azt megnézem, amikor beadja a téziseit, de ha a megadjának megadták, akkor a lovásznak is lovászolják majd.

balmoral 2020.09.15. 22:45:12

@fortin2: Dombrovszkit nem olvastam, csak ezt a recenziót, nekem mindenesetre nagyon szimpatikus, ahogy szerényen és visszafogottan szélhámosozza le Lovászt. Én nagyon élveztem. Egy úriember.

balmoral 2020.09.15. 22:47:16

@jotunder: A Lovász nem az igazi neve. Eredetileg Trebitsch.

Muad\\\'Dib 2020.09.15. 22:52:32

Na, megnéztem mi az a "deterritorializáció". Hasznosan telt a nap...

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.09.15. 22:52:37

@balmoral: írt egy hosszabb verziót is. epa.niif.hu/00100/00186/00062/pdf/EPA00186_magyar_filozofiai_szemle_2019_03_249-260.pdf

szerintem azzal, hogy megjelentette ezt a szöveget a hardcore ultraright kommentárban, elért a csúcsra, innen már csak lefelé vezet az út.

fortin2 2020.09.15. 22:57:26

@balmoral: én próbáltam olvasni a modális fikcionizmusról írottjait, de ehhez máröreg vagyok és szakmán kívüli. Az élet pedig oly rövid.

balmoral 2020.09.15. 23:03:40

@Muad\\\'Dib: Erre gondolsz? "Deterritorializáció: A globális gazdasági tevékenység során koncentrációs és dekoncentrációs térbeli folyamatok mutathatók ki. A koncentrációval összefüggésben a világgazdaság térbeli szerveződésének fontos jellemzője a nemzetközi függőség és hierarchia. A tényleges tér részben virtuális térré alakul, s ekként az elérhetőség a kommunikációs infrastruktúra fejlettségét is jelenti. Egy „komplex térszerkezeti struktúra” van kialakulóban."
Hirtelen ezt leltem. Azért megjegyezném, hogy a "komplex térszerkezeti struktúra" csipetnyit értelmetlen, vagy legalábbis redundáns, amennyiben a komplex nem jelent semmit (melyik szerkezet nem összetett?), a struktúra pedig szerkezetet.

balmoral 2020.09.15. 23:04:44

@fortin2: Esetleg sör mellett, afféle lazításként.

Muad\\\'Dib 2020.09.15. 23:16:21

@balmoral:
Nem, én eddig jutottam:
"A deterritorializáció fogalmát Gilles Deleuze és Felix Guattari vezette be a tőke és az emberi erőforrások térbeli áramlásának megjelölésére..."
Aztán megtudtam, hogy Gilles Deleuze erős dohányos volt, meg Michel Foucault barátja. Felix Guattariról még nem tudtam meg semmit, mert a gyereket kellett altatni, meg amúgy is holnapra is kell az adrenalin...

Abba Abba 2020.09.16. 00:23:26

Zéró kötekedés, de most ebben mi a poén? Nekem egy eredményes kutatónak, gondolkodónak tűnik egy fura tudományterületen, nem szélhámosnak. Dehát ettől még lehet akár békésista széljobber is, ahogy TGM is szélsőséges, hiába okos. Tehát simán írhatott NER-kompatibilis cikket, ez nem hack.

velőtanya 2020.09.16. 07:35:28

@balmoral: Nem kehet, hogy ez valójában a matolcsyzmus filozófiai kiterjesztése, és ezzel lopta be magát a ner szívébe?
444.hu/2015/12/08/nagyot-fordult-matolcsyval-a-vilag-terszerkezeti-forditokorongja

látjátok feleim szümtükkel 2020.09.16. 09:23:05

@velőtanya:

Az utolsó kép ( Magyarország olyan színes vonalakkal, formákkal ) olyan kinézetű, mint az idén termett almánk, ami, külsőre jónak látszik, viszont kukacos, és belül rothad.
Remélem Áder nertársnak nem mutatták még meg.

Emmett Brown 2020.09.16. 09:36:54

Érdekes dolog lehet ez a kabbeafaszomatizmus, de ami viszont szomorú, az az, hogy átlagjózsi valószínűleg pont ugyanúgy röhögi ki/szarja telibe kb az összes tudományágat.

látjátok feleim szümtükkel 2020.09.16. 11:18:24

@Emmett Brown:

Azért átlag Józsi nem hülye, csak átlag, de van szeme, és lát is vele, a fejével meg godolkodik is azon, amit lát. Pl. ezt

hvg.hu/kkv/20200916_A_szazmilliardos_beruhazas_amit_Orban_a_valasztasok_elott_atadott_de_meg_most_se_mukodik?s=hk

The_Carver 2020.09.16. 19:48:21

Távol álljon tőlem hogy védelmembe vegyem ezt a posztmodern turmixot, ugyanakkor az összképhez hozzátartozik az is, hogy a Lovász-féle kötetről született eltérő hangvételű recenzió is: epa.oszk.hu/03500/03580/00012/pdf/EPA03580_helikon_2018_4_537-544.pdf

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.09.16. 20:19:08

@The_Carver: az mtmt.hu szerint Bartha Ádám munkásságban mintha kicsit túl lenne reprezentálva a Lovász-Horváth szerzőpáros elemzése. mindazonáltal a félidő 1:1, most visszakapcsolunk a stúdióba.

balmoral 2020.09.16. 22:35:13

@The_Carver: @jotunder: Nem nevezném ezt recenziónak. Bartha Ádámnak eszébe jutott ez s az a két műről, és azt leírta. Abban se vagyok biztos, hogy Lovászt végig elolvasta. Az ember sok mindent megtesz a barátainak.