Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Tradicionalista keresztény rezsimportál indul (csakezhiányzottposzt)

2020.08.03. 12:40 | jotunder | 43 komment

       

      Tradicionalista keresztény rezsimportált indítanak Orbán pincsijei a Vidék hangjai címmel. Amiről eszembe jut, hogy a mucsai hírmondót hívták Vidéki Trombitának, na annak tényleg volt hangja, persze azt tehetséges emberek írták. 

      Orbán Viktor apja helyi kommunista potentát volt, anyja átképzős komcsi orosztancsi néni, az egész családját Rákosi és Kádár vakarta ki a fekáliából, Kövérék kifejezetten a munkásmozgalom élvonalában harcoltak, talán Deutsch Tamás volt  az egyetlen, akinek legalább származásilag volt valamennyi köze egy kétezer éves keresztény tradícióhoz. 

      A Szilvay Gergely volt eddig a tradicionalista keresztény a rezsimben, aki háttal a tömegeknek, latinul miséz, és éjjel-nappal az anális szex istentelen voltán elmélkedik Aquinoi Tamással, és persze az összes lehetséges ausztrál egyházfival együtt. 

      A dinoszaurusz-tagadást is szokták persze a világban tradicionalista kereszténységnek nevezni. Soha nem felejtem el, amikor láttam egy olyan abortuszellenes amerikai képeslapot, amelyen Jézus Krisztus vállán egy géppisztoly lógott. Ez az Őry-Thürmer-Marianna-féle orbánista tradicionalizmus, ami a nagy ortodox egyházfi Father Visszarionovicsból ered, és oda is tér vissza mindig.

      Fogalmam sincs, hogy Orbánék miért nem mondják ki végre, ők a nyilaskeresztet szeretnék végre feltenni a FIDESZ-re, hogy a Czopf Áronkáknak se kelljen többet azokra a Kaleta-pozitív képekre khmm rajzolnia. Ez nem olyan nyilaskereszt lenne. Hanem hátrafelé nyilazó, kumiszizű, de Koppány-daraboló is egyben. Egy alapvetően zsidóbarát nyilaskeresztről van szó, Kárpát-Duna-Nagyhaza a mienk, Júdea és Szamária az övék. Karigeri alkalmatlan, Soros az anyját is meg akarta ölni, de Szálasi Ferenc elhajló volt.  A hatalompártiságot mindig a nyíl és a kereszt szimbiózisa testesítette meg Magyarországon, hol a nyíl, hol a kereszt, mikor melyik konveniált. 

      Most éppen az abortuszt akarják betiltani tradikák, miközben Orbán kettő perc alatt rendeletileg tilthatná be, hiszen alaptörvényileg van itten védve a magzat a fogantatástól, mit fogantatástól, az első pillanattól, amikor G.Fodor Gábor rágondolt az ő kis pártszolgálatos midgetjére. Csak kérni kell,  Viktor bácsi tessék már betiltani az abikát, akkor lesz majd annyi magyarka, de annyi,  mondjuk cigánykamagyarka is, de az minket nem zavar, mondjuk kurvára zavar, de majd kitalálunk valamit. Na ezt a részt elhiszem, a kitalálósat. 

     Én azért lecserélném azt a címert, mert nem adekvát, ez a relatív monarchiás, félrecsapott Pista-keresztes, ha akarom Kossuth Lajos, ha akarom Első Lipót-os izé. Igazi  tradicionalista címer kellene nekünk, ami szintézise lenne mindennek, ami ma ez az ország, egyetlen dolog állna benne, mereven, keményen, viszonylag mereven, viszonylag keményen, a Rozit, azt csak képzelnénk hozzá. 

     

      

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr5916102180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.08.03. 12:51:23

Szerintem azt nem Orbánék indítják, hanem valaki (egy senki) rubelalapú támogatásra pályázik a Kremlnél. Nem fogja megkapni.

libernyák 2020.08.03. 13:26:12

" A dinoszaurusz-tagadást is szokták persze a világban tradicionalista kereszténységnek nevezni."
Azért, mert ez a "tradicionális", fundamentalista kereszténység, teljes joggal hívják így azt a szart.
Csak az benne a manipuláció, hogy a "tradicionális" szóról sokan pozitív dolgokat vizionálnak, és magukat konzervatívnak nevezik, dehát nekik kell megbirkózniuk ezzel és kimondani a dinoszaurusz-tagadókról azt, amit megérdemelnek. Van ahol meg is teszik, de hát az a "hanyatló" Nyugat-Európa.

Az abortusz kapcsán jól leírtad, miért nem tiltják be, meg hát biztos kimérték vonalzóval hogy az abortusz betiltásával több szavazót vesztenének, mint amennyit nyernének, és az elvek nem számítanak, csak a hatalom és a lopás.

Megjegyzés: Apákésfiúkozni viszont szerintem nem kéne.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.08.03. 13:41:57

@libernyák: OFF Őry Mariann már a NER idején volt a sztálinista Baloldali Front egyik vezetője, és a Munkáspárt nőtagozatának vezetője. Ez azért volt így, mert a Munkáspárt egy családi vállalkozás. Most lelkes orbánista újságíró. Van egy másik újságíró, akiről úgy tudom,hogy egy megszállottan nerbarát és teljesen hülye egyetemi ember fia. Azt nem írnám le, mert tényleg köze nincs az apja baromságaihoz.

balmoral 2020.08.03. 13:56:04

Szimbiózis. Hacsak nem a szimbiózis és az abúzus keresztezéséről van szó, by Micsurin, mint nem rendeltetésszerű életközösség.

miért 2020.08.03. 14:46:48

@libernyák: az Apákésfiúkozással teljesen igaza lenne, ha a fijjjuggg nem a permanens komcsizásban lelnék fel összes érvüket az ellenzékkel kapcsolatban.

balmoral 2020.08.03. 15:09:04

@jotunder: Nem voltam biztos benne, hogy nem direkt nyelvújítás. Persze, ha ránézek a klaviatúrára, láthattam volna, hogy elütés. (Csak az ujjam ismeri a kiosztást, az agyam nem.) Mindenesetre nagyon szórakoztató az írás. De ugye ez még nem a fontos poszt?

HaKohen 2020.08.03. 16:13:34

@balmoral:

Ne cukkold @jotunder:-t, már napok óta ígérgeti a fontosposztot. Oszt még megírja, és akkó mit szósz?

libernyák 2020.08.03. 16:23:16

@miért: de mi nem vagyunk a fijjuggg, és nem is kéne arra a szintre süllyednünk, ahová ők

jizzaircargo 2020.08.03. 16:36:40

@libernyák: Apákésfiúkozni akkor elfogadhatatlan, amikor az apák viselt dolgait az ártatlan fiúkon kéri számon valaki. De jelen esetben arról van szó, hogy maga Orbán, Kövér és a többi hasonszőrű a tankönyvi példája a bolsevik hatalomátmentésnek.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.08.03. 16:45:01

@libernyák: ja, akkor nem érted. az egy tény, hogy az orbán viktor szegényparaszti családból származik, mely családot a kommunisták emelték ki a móriczi, illyési borzadályszegénységből és elmaradottságból. a család minden tagja "rendes vidéki kommunista ember volt. most meg tradicionalista keresztény, ami egy ótvar kamu. az egész magyar konzervség, lánczitól, az ex- skinhead békésig, aki beleszeretett gramsciba, büdös nagy kamu. ez mind érdekkonzervativizmus, nincs mögötte semmi mélység, zseton van mögötte.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.08.03. 16:47:54

@libernyák: a scruton apja durván baloldali ember volt. elég mélyről jött a család.
de az egy hiteles, jól követhető, személyiségfejlődésre épülő változás volt, ahogy scrutonból vagy mondjuk az összes extrockista amerikai filoszból konzervatív lett.
közben az IRA terroristákat nyíltan támogató, egykori kommunista vezért tartanak el pesten, akiről a fél világ tudja, hogy kamuember.

libernyák 2020.08.03. 16:51:47

@jotunder: Lehet, hogy igazad van.
Mindig érthetetlen volt számomra, hogy hogyan lehetséges, hogy mind Orbánnak, mind párttársainak és holdudvarának >90%-ának nagyjából egyszerre változott meg a véleménye, és lettek meglehetősen liberálisból konzervatívok, majd bolsevik szellemiségű nacionalisták.
Könnyen meglehet, hogy a holdudvar és a párttársak jelentős része csak a zsákmányért, a pénzért ("zsetonért") maradt Viktor mögött.

Bolygó Hollandi 2020.08.03. 17:13:35

@libernyák: Pedig ez 92-93 környékén elég egyértelmű volt. Talán Molnár Péter cikkezett arról anno, hogy a politika szerinte nem billiárd kell legyen, ahol a golyók állása dönti el, hogy merre célszerű játszani. De kisebbségben maradtak és távoztak azok akik az elvi politizálást támogatták szemben a "győzelem az elsődleges, az elvek nem számítanak" iránnyal szemben. Viktor meg jól látta, hogy a liberális-balos irányvonal túlzsúfolt (MSzP, SzDSz), míg a konzervatív-piros-fehér-zöld-keresztény vonalon főleg ütődött faszokkal kell versenyezni hasonló mennyiségű szavazatért.

Népszerűsítő formában erről itt többet:
24.hu/belfold/2014/12/21/regota-dul-a-harc-a-fideszben/

Miki Telepi · http://chienenchaine.wordpress.com 2020.08.03. 17:18:12

Beleolvastam. 5 cikket Szerző László jegyez, plusz még van a dinoszaurusz-tagadó Vincze a 888-ról, meg a Roszatom lobbistája, aki szerint a vírus is megmutatta hogy Paks 2. Teljesen érthetetlen válogatás, zagyván írt reposztok forrás nélkül. ("Egy kalap alatt két arcot viselni nem ritka jelenség" -> volt már egy másik vidéki blogon a blogstaron ["vidám jász ember" irása].)
Orosz propagandablog ez is - még vkontakte oldala is van :-)

Aegopolis2 2020.08.03. 18:06:35

A nyilaskereszt felvállalását egyelőre nem várnám el a Fidesztől. Hirtelen jött őszinteségként elsőre beérném azzal, ha nem csak a fikázással kevert fnyafogás menne a sarokból, hanem tökös illiberális módjára végre kilépnének a Néppártból. Nem gondolom, hogy ez jó lenne az országnak, de legalább egyetlen pillanatra összhangba kerülne az, amit mondanak azzal, amit tesznek.

fortin2 2020.08.03. 18:47:50

@jotunder: Emlékezhetni a kilencvenes évek második feléből, milyen kínkeserves volt ezt a konzervatív izét megcsinálni OVnak, miközben se az országnak nem akadt továbbvihető megőrzendője, se nekik a családjukban nem volt ilyesmi található. Ekkor kezdték el az érték-konzervativizmust mondogatni, amit szegény Elek Istvántól, kicsit Lányitól és néhány angolszász szerzőtől szedtek össze. Az pedig végképp szimptomatikus volt, ahogyan OV a kilencvenes évek interjúiban a családi emlékezet sztorijait mindig a nagyszülőkre hivatkozva mesélte. Na ja, akkoriban még fontos volt a legitimációhoz, hogy legyne valamekkora koherencia.

@Bolygó Hollandi: Ez persze a legenda, hogy OV kizárólag matematika alapján választott volna politikát. Ez nincs így, a számítás persze megvolt, de a hajlam is: az mszmpseket és különösen a szadeszosokat valóban ki nem állhatta, zsigerileg, és elvileg is rosszat gondolt arról a világképről. Vagyis, nem esett nehezére végigvinni a Bence-Kovács kiszámolóst.

netukki 2020.08.03. 19:02:53

@libernyák: Förtelmes keresztényellenesség és a Biblia tanításainak semmibevétele a dinoszauruszok tagadása, nem is beszélve a sárkányokról!

»What if dinosaurs didn’t live more than 65 million years ago, and dragons weren’t just fiery fictional creatures found only in fairy tales? Get ready to challenge your preconceptions, and learn what the Bible has to teach us about the existence of dinosaurs and dragons.«

creationmuseum.org/dinosaurs-dragons/

Podvinecz Marsall 2020.08.03. 19:13:12

@netukki: ilyenkor kibukik belőlem az illiberális. Az ilyet - a homeopátiával együtt - csalásnak, vajákosságnak stb minősíteném, mittudomén milyen jogi kategóriák vannak még, szóval szankcionálhatóvá tenném, csak a Tényi Istvánokon múlna a folytatás.
Nyilván a homeopátiás dolgokat súlyosabbnak tartom, de ez is kimeríti a szélhámosságot a szememben.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.08.03. 19:22:46

@Podvinecz Marsall: "WASHINGTON, D.C. -- Forty percent of U.S. adults ascribe to a strictly creationist view of human origins, believing that God created them in their present form within roughly the past 10,000 years. (Gallup 2019)"

Bogomil 2020.08.03. 19:33:13

Csak nekem tűnik úgy, hogy a "Vidék hangjai" cím elejéről hiányzik egy névelő?
Emellett a "Kampányfelhívás: ünnepeljük meg hazánk fennállásának 1020. évfordulóját" cím is teljességgel értelmetlen.
Az egész teljesen üres és amatőr, érthetetlen hogy miért vágtak bele, hacsak nem számítanak valami zsíros pályázati támogatásra...

Ménkűnagy Bundáskutya 2020.08.03. 19:35:48

Hmmm... ez érdekesen hangzik, let's elaborate on this. :)

A keresztény tradicionalizmus a kereszténység katolikus ágában egy rém izgalmas, többé-kevésbé konkrét dolgot jelent. Azt hiszem, a protestáns felekezetekben nem jelent semmi konkrétat, az ortodoxiában pedig nyilván értelme sincs: talán nem lő nagy bakot az ember, ha a keresztény tradicionalizmus és a hagyományhű katolikusság közé egyenlőségjelet tesz.

Ebben pedig a latinul és háttal misézés csak a jéghegy csúcsa, nagyon érdekes különvélemények vannak az ökumenizmusról, a vallásszabadságról, a demokráciáról, a családtervezésről, a vallások közötti párbeszédről, a pápa szerepéről, az állam és az egyház viszonyáról, és még egy csomó mindenről, ami a II. Vatikáni Zsinaton egyáltalán szóba került. A hagyományhűség legtöbb változata persze teljesen ártalmatlan, az átlagos hagyományhűt tényleg úgy kell elképzelni, hogy Karl Rahnerről rosszabb véleménnyel van a világátlagnál, és ez a maximum. (Aki szereti az ilyesmit: www.katolikus-honlap.hu/0704/bomba.htm.)

Vannak azonban keményebbek is, olyanok, akik szerint a II. Vatikáni Zsinatot nem kisebb egyéniség hívta össze, mint maga a Sátán, ezért az azóta megválasztott pápák érvénytelenek. Másoknál már XXIII. János is érvénytelen, mert már őt is a háttérhatalom (a szokásos felállásban: zsidók, szabadkőművesek, meg a többi bajkeverő) futtatta fel, plusz a kommunisták és a liberálisok, természetesen.

Igazából engem őszintén meglepne, ha egy rezsimportál tradicionalista keresztény lenne. Amíg Orbán nem katolizál, nem állítja helyre a hercegprímási posztot, nem tiltja be a fogamzásgátlókat, nem katolikus felekezeteknek is enged iskolát fenntartani, törvényileg egyházként ismeri el a Magyarországi Református (ill. Evangélikus) Egyházat, a Hit Gyülekezetét, addig én nem tudom, hogy egy hagyományhű katolikus mit lát benne. Addig Orbán is csak a modernizmus dróton rángatott bábja.

Viccet félretéve: szerintem a portál egyik szerzője leírt egy szókapcsolatot, amit nem egészen gondolt végig.

Podvinecz Marsall 2020.08.03. 20:15:51

@jotunder: hová vezet, ha minden szirszart lehet tananyagként tanítani, legyen ez intő példa (nem az, tudom). Majd amikor az unokáinkkal vitatkozunk a Kásler-Neparáczki elméletről, na az majd fájni fog, de kurvára késő lesz, mert nem ez lesz az egyetlen és legfontosabb tanított "alternatív értmezés*" vagy hogy nevezte Szakács az ilyet. De ez off, pardon.

*ami akkor már per definition nem alternatív lesz, csak szimpla marhaság.

libernyák 2020.08.03. 20:55:17

@Ménkűnagy Bundáskutya: Egyetértek. Szerencsére a keresztény tradicionalizmusnak Magyarországon nincs hagyománya vagy jelentős közönsége, így Orbán se fog erre alapozni, szerintem ez politikai öngyilkossággal ér fel.
Legalábbis nagyon-nagyon remélem, de nem vagyok ebben biztos: szinte minden hónapban tesz valamit, amit "nem vártam volna", és le tudja nyomni a szavazótábora torkán.
2014-ben még legrosszabb álmaimban sem tudtam elképzelni, hogy úgy beszélnek majd menekültekről mint most...

Ménkűnagy Bundáskutya 2020.08.03. 21:49:30

@libernyák: Nyilván csak monologizáltam: én ezt az egész tradicionalista katolicizmust tényleg nagyon érdekesnek találom - magamat szórakoztattam. A Napnál világosabb, hogy Orbán politikájának ehhez nincs és nem is lesz semmi köze.

Én se gondoltam volna soha, ami propaganda itt lement menekültekkel kapcsolatban, úgy borzasztó, ahogy van. De Kelet-Európában annyira nem nagy csoda a más bőrszínűektől, szokásúaktól. nyelvűektől való félelem, és csak ezt lovagolta meg Orbán és csapata. Volt mire építkezniük.

A tradicionalista katolicizmus nagyon idegen a mostani közgondolkodástól - itt nincs mire építkezni. Én egy volt kollégiumi társamat látom facebookon időnként a tridenti miséért lelkesedni (de ez még nagyon a felszín, és nem tudom, ennél mélyebben mennyire hagyományhű), illetve egy gyerekkori ismerősömről tudom, hogy a Szent X. Piusz Papi Testvérület tagja (de nála se tudom, hogy ez túlmegy-e a II. Vatikáni Zsinat liturgikus reformjának tagadásán). A katolikusvalasz.blog.hu szerzői (ha egyáltalán többen vannak) láthatóan komolyan gondolják ezt az egészet, de nagyon szűk réteget tükröznek (most megnéztem, a legtöbb posztjuk alatt <5 komment van, a nagy vitamágnesnek számító cölibátus és homoszexualitás fel tudnak menni 10 fölé, esetleg).

Úgyhogy szerintem ne aggódj, ennyire egzotikus valaminek Orbán nem fog hódolni. Néhány tucat emberről lehet szó, a másik oldalon pedig tízezrével vannak olyanok, akiknek azért alkalomadtán jól jön a könnyű abortusz.

Még egyszer, szerintem Nagy Gábor csak akart írni valamit, ami nagyon keresztény és nagyon konzervatív. Sikerült találnia erre egy olyan szókapcsolatot, ami történetesen jelent is valamit, csak az a valami értelmezhetetlen a jelenlegi magyarországi közéletben.

Ménkűnagy Bundáskutya 2020.08.03. 22:05:53

@libernyák: Ja, még az jutott eszembe, hogy pár éve volt egy egészen jó HBO minisorozat Az ifjú pápa címmel (Jude Law, Diane Keaton játszottak benne főszerepeket), amit a mostani témától függetlenül is ajánlok, és amiben a címszereplő erősen megnyomja a tradicionális vonalat.

Igéző 2020.08.03. 23:45:50

túl erős az a vonal, ami összeköt egy politikai terméket egy cimkével, amire az van írva hogy keresztény. Mert az csak egy címke, ezt nagyon kérem ne felejtsük el!

jaegtoer 2020.08.04. 05:11:13

@libernyák:
"_de mi nem vagyunk a fijjuggg, és nem is kéne arra a szintre süllyednünk, ahová ők_"
Kegyed csak ne affektáljon, soha nem lehet tudni, mit hoz a tegnap. A holnapról nem is szólva.
Nem vette észre, hogy össze vannak keveredve az idősíkok?

jaegtoer 2020.08.04. 05:18:28

@Bogomil:

Kegyed mindjárt fennakad az első hiányzó betűn, ami nevezetesen pont 'A" ? Akkor mit fog szólni az összes többi összehordott 43-hoz? Inkább vigyázzon az egészségére, egyen-igyon-aludjon jókat, emezeken meg nevessen egy jót. Valahogy mindig vót.

jaegtoer 2020.08.04. 05:31:01

@jotunder:
*
'érdekkonzervatívizmus-értékkonzervatívizmus'
ez teljesen rendben van, még csak lábjegyzet sem kell annak megértéséhez, hogy az általános egyenértékes milyen koherenciát képes képezni a kettő között.
Mint egy abszolút szabályos szigma kovalens kötés.

kemény keleti kommentelő 2020.08.04. 05:57:44

Ezzel a tradicionális keresztény dologgal talán arra akarnak utalni, hogy a kereszténység még nem az övék.
A protestánsok elhajlók, a katolikusok idegen érdekeket szolgálnak, a zsidók éppen elkapták a koronavírust.
A fidesz meg itt áll letolt gatyával és nincs egy árva egyház, amelyik kiátkozná az ellenzéket.
Azért megnézném, hogy a fideszes térfoglalás nevében Vidnyánszky benyomul a katolikus egyházba egy ingatlanossal az oldalán, hogy nemzetibbé tegye a liturgiát.
Ha már megtörtént, akkor nyilván nem eléggé, és nem elég látványosan.

kisa 2020.08.04. 07:19:03

@libernyák: Erre szoktam mondani, hogy nem a Fidesznek van Orbán Viktorja, hanem Orbán Viktornak van fidesze.

nerángass 2020.08.04. 08:46:53

Ugyan...Ez is ugyanazt az egy dolgot szolgálja. Merthogy még nem tartunk itt :

qubit.hu/2019/12/05/tajekoztato

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2020.08.04. 10:17:10

@libernyák: @Ménkűnagy Bundáskutya: Ugyan már! Minél zavarosabb elméletek vulgarizált verzióit adják elő a tanulóknak, azok annál hülyébbek lesznek és annál kevésbé hisznek a tudománynak, a szakembereknek. A gyakorlati következmény meg az "ora et labora" lesz. Ennyit akarnak, és erre bármilyen eszköz jó.

OoOoOo 2020.08.04. 11:04:50

@Kuviklacz: teljesen egyetértek. 8db hívószó, amit bepróbálnak kettesével. És alatta mennek ugyanazok a cikkek, enyhén áthangszerelve, amik már megvoltak százszor.

Nagyon kár az időért "valódi/eredeti" jelentésen merengeni.

Ménkűnagy Bundáskutya 2020.08.04. 11:25:58

@OoOoOo: Hát, egyelőre Soros-BLM-NGO cikk már van, DK-Momentum cikk már van, Rahner pedig még szóba se került. úgyhogy igazad lehet. :)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.08.04. 11:28:35

@Ménkűnagy Bundáskutya: szerző lászló az egyik szerző. futballista géza a bányász sc balbekkje.
van a youtube-on egy szerző lászló videó, barackfa helyes metszése. nem tudom, hogy ugyanaz a szerző vagy sem.

Ménkűnagy Bundáskutya 2020.08.04. 11:55:21

@jotunder: Szinte biztosan két különböző emberről van szó. A barackfás ember népies dialektust használ, ott nem igazán jellemző a "vérmes remény" fordulat. Jó lenne ilyen tempóban metszeni.

ámbátor 2020.08.05. 08:20:16

@varsoigyros: A világon semmi baj nincs azzal, ha valaki első generációs értelmiségi. Csak akkor nem kellene úgy tenni, mint aki évszázados keresztény-konzervatív gyökerekekkel rendelkezik. Merthogy kurvára nem megy és nem is áll jól. Főleg, ha egyik héten ez megy, a másikon meg az abált szalonnával feltunkolt pörköltszaft.

OoOoOo 2020.08.05. 08:40:04

@varsoigyros: modoros hányingerfrusztrált, kamu hányingersértődött, direkt hányingerfélreértő vagy. De látom, több erőt ad ez, mint a Puffin lekvár.