Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retro (115) retró (22) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Zsámbéki és a józsik

2020.08.02. 00:01 | jotunder | 124 komment

 

     Értem, hogy most nem erről kellene írni, mert helyzet van. Namost a helyzet az, hogy a Zsámbéki elmegy a Színművészeti Egyetemről, mert jön a Vidnyánszky.

     Zsámbéki Gábor az egyik legnagyobb magyar rendező, valamikor írtam egy posztot arról, ahogyan Jordán Adélt és Stohl Bucit instruálta. Egy órára belenézhettem abba, hogyan képzeli el Zsámbéki a IV.Henriket. Az ugyanis érdekel, hogyan képzeli el a Zsámbéki a IV.Henriket, az, hogy józsi mit gondol  bármiről, a libernyákokról, az Index.hu-ról, Donald Trumpról, a klímaváltozásról,  pro esetleg kontra, az meg nem nagyon. Zsámbéki az archetipikus nemjózsi egy brutálisan józsisodó világban. 

       Vidnyánszky nagyon nagy kárt fog okozni a Színművészeti Egyetemen. És nemcsak Vidnyánszky jön ám, hanem egy józsi is, aki Kaposvárott volt színigazgató, Magyarföldön meg polgármester. Kaposvárra Pestről jártak le a népek, erre jött ez a józsi. 

      Nem azonnal jött a józsi, egy évig a Znamenák is volt ott igazgató, akit később a Vidnyánszky kirúgott a Nemzetiből. Itt álljunk meg egy pillanatra. Znamenák István egy rohadtul jó színész, de Vidnánszkynak inkább kellett a józsi, meg a másik józsi, meg mondjuk a Szarvas Józsi, aki nem józsi, de pl. ennyire buta színész nagyon kevés van. Nem felejtem el a Boldogságlabirintus című darabban, ami a józsiságnak egy katedrálisa,  az úgy szar, ahogy az ég kék az Alpok felett. Akkor hittem azt, hogy annál nincs rosszabb, de van egy csehszlovák ikerdarabja, ugyanaz a józsi rendezte, az játszódik egy úszómedencében, és abban vannak ufók.  

      Vidnyánszky most rossz. Rossz igazgatónak, művésznek, embernek, mindennek.  Hát Józsi az nem bír lenni, ez tény, de gyűjti maga köré a józsikat, mint  egy sorozatgyilkos a trófeákat. 

       Ezek a színis gyerekek, most elveszítik a Zsámbékit. Nem tudom ki lesz a következő, az Ascher vagy a Hegedűsdé, és főleg, hogy kit kapnak helyettük,  kitől kell majd megtanulniuk, hogy szép, egészséges, baritonhangu turáninak kell lenni, erőt és magabiztosságot kell sugározni, nehogy már melegnek gondolják őket, vagy ahogy Vidnyánszky a Zakarpatszka Oblasztyban cizellálódott lelki  finomságával tudja mondani, nehogy itten "másság" legyen kéremtisztelettel. Mondjuk, neki már az is "más", aki nem azzal kel reggelente, hogy hány nap van még Orbán Viktor szülinapjáig. 

    A Zsámbéki három színházat épített fel, a Babarczy Lászlóval,  a Székely Gáborral, a magyar színház számos legendás előadása fűződik a nevéhez, ő megy el, és az a Vidnyánszky jön, aki egy olyan színházat csinált a Nemzetiből, ahová még a rezsimszolgák sem járnak, mert azért lényegesen komplikáltabb egy kellemesen pocsék amerikai vígjátéknál, csak azt nem tudom, hogy miért nem a Lévai Anikó által protezsált  játékszínes józsi lett a főkurátor, az mennyivel szórakoztatóbb lenne. 

    Már nem sok mindent lehet tönkretenni ebben az országban, rémesen unalmas harminc-negyven orbáni évnek nézünk elébe.

   Milyen világ az, ahol az ember a koleszterinnek drukkol. 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr4316099418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MarYsol 2020.08.02. 14:59:54

Utoljára Vidnyánszky rendezéssel a Művészetek völgyében találkoztam tizenegynéhány éve. Kora délután sétáltunk a színpad környékén és próba folyt. Ott ült a nagy ember egy műanyag székben és keresetlen szavakat harsogott, mert Karnyóné még alapszinten sem akart működni -se szöveg, se járás, se semmi. Nem tudom mi lett belőle estére, mert a gyerekekkel nem maradtunk addig, de volt egy stílusa (they too mainapság - alázó leckék haladóknak).

balmoral 2020.08.02. 15:27:06

@Secnir: Hát arra várhatsz még egy darabig. A koleszterin megbízhatóbb, és mindenesetre gyorsabb. Az, hogy ki kinek drukkol, nem befolyásolja az eseményeket, viszont akadályozza a befogadást. Erre egyszer a focidrukkerek is rá fognak jönni. (Azóta élvezem a focit, mióta nem szurkolok senkinek sem, csak a teljesítménynek. Azaz mindenkinek. Mint a színházban.) Dőlj hátra és élvezd az előadást!

látjátok feleim szümtükkel 2020.08.02. 15:46:30

Koleszterin nertárs mellett van még stressz nertás, magasvérnyomás nertárs, és abból következően infarktus, vagy agyvérzés nertárs is. Ezek egymásnak dolgoznak, de Kásler doktornak nem barátai.

h.kovacs 2020.08.02. 15:57:56

Nem drukkolok a koleszteinnek, ha mostanában győzne, akkor a pókhas nagyobb aranyszobrot kapna, mint példaképe a türkménbasi, a libsik elleni pogromokról nem is beszélve
Ki kell várni, hogy a szarvár, amit épít, ősszedőljön !
Türelem, ha valamit szeretek magamban, az a türelem !

whale 2020.08.02. 16:26:05

@h.kovacs: Az a baj, hogy azokat is maga alá temeti majd, összefröcsköli, akik ellenezték a létrejöttét...

kisa 2020.08.02. 16:59:06

Nem vagyok színház-értő, csak élvező, de az elmúlt évek tapasztalatai alapján asszem kimondható, hogy ahova a NER keze beteszi a lábát, ott kő kövön nem marad. Illetve marad, de az már senkit nem érdekel, aki számít. Egymásnak írnak "tudományos" munkákat, verseket, dalokat, regényeket, egymásnak szerkesztik az újságokat, egymásnak adják-veszik az országot. Mondjuk pont a színház még az egymást se érdekli. Szervilizmusból nagyon ritkán születnek maradandó alkotások, max. elrettentő példának. Mondjuk Rátótin csodálkozom, de sose érdekelt túlságosan a munkássága. Egy vágásiferit, husztipétert, blaskópétert inkább el tudtam volna képzelni... Ezek szerint eddig ő amolyan háttérnyalizó volt?

Aegopolis2 2020.08.02. 17:46:01

@Drizari: 30-40 év?! 75 évesen még Pinochet is átadta a pingpongütőt, pedig addig elég szorosan markolta. Az meg már csak 18 év... a dinasztikus verzió azért tán még tőlük is túlzás lenne.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.08.02. 18:14:11

@Aegopolis2: Pinochettől elvették a pingpong-ütőt. az 1980-as népszavazással (masszív csalással is persze) ő Chile elnöke lett. 1988-ban pedig hosszabbítani akart, azzal, hogy a törvényhozás a Junta kezéből a chilei parlament kezébe kerül. de az ő nagyon erős elnöki hatalma megmarad. ezt veszítette el. állítólag gondolkozott azon, hogy esetleg annulálja a népszavazás eredményét, de bement hozzá a chilei tengerészet főparancsnoka és lebeszélte róla.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.08.02. 18:49:05

@jotunder: Orbánhoz ki menne be? Pintér Sándor bebalzsamozott holtteste?

kisa 2020.08.02. 19:23:24

@Kettes: nincs is tengerünk, haha. Lassan már a magyar tenger se a miénk.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.08.02. 19:38:21

@kisa:
- Ne itt biciklizzen! A járda a gyalogosoké!
- Tévedni tetszik, itt minden Mészáros Lőrincé.

:-)

balmoral 2020.08.02. 20:40:25

@jotunder: Nem is értem. Pinochet alatt jól ment a gazdaság. Lehet, hogy ott akkor más is számított? (Primitív idők voltak.)
@Kettes: Németh Szilárd egy kondér velős pacallal, és megfenyegeti a vezért, hogy nem ad neki belőle.

velőtanya 2020.08.02. 21:46:42

@kisa: Mondjuk ha valamiben van know-how és haladó hagyomány Magyarországon, akkor az pont a tenger nélküli admirálisok politikai szerepvállalása:)

Aegopolis2 2020.08.02. 21:52:49

@jotunder: Sajnos a valódival szemben a plüss Pinochet (by Bödőcs) ennél pitibb ügyekben sem megy bele kétes kimenetelű igen/nem meccsekbe. De ki tudja, a saját hülyesége miatt lehet, hogy már '22-ben muszáj lesz neki. Olyan furcsa látni azt a felhőtlen vidámságot, ahogy a vergődő Jobbikot rugdossák a többi ellenzéki párt közé. Vajon miért adta fel az egyébként tök logikus 'centrális erőteret'?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.08.02. 22:14:23

@Aegopolis2: OFF úgy meghallgatnám egyszer élőben a Bödőcsöt. amikor elereszti magát.

libernyák 2020.08.02. 22:25:51

" Már nem sok mindent lehet tönkretenni ebben az országban, rémesen unalmas harminc-negyven orbáni évnek nézünk elébe."
Dehogynem, nagyon-nagyon sok minden van, amit még tönkre lehet tenni.
Majd amikor a tönkretevés arra a szintre ér, hogy a fidesz-szavazó átlagmagyart is jobban fogja zavarni, mint amennyire gyűlöli az ellenzéket (remélhetőleg lesz ilyen pont), na, akkor lesz vége ennek a rendszernek.

rikitikitevi 2020.08.02. 22:40:06

@libernyák: azon a ponton már az országnak is rég vége lészen

Aegopolis2 2020.08.02. 23:01:40

@jotunder: OFF 2013-ban egy takarékszövetkezetnél dolgoztam, és Tibike fellépett egy rendezvényünkön. Imádtuk, nagyon jó volt, de a showt ellopta az előtte fellépő sztárvendég, LeJacques Sándor, aki az első sorban ülő teljes országos vezérkar őszinte döbbenetére ott jelentette be, hogy kormány 'átszervezi és megvédi' a takarékszövetkezeti szektort. Sajnos évek alatt az érintetteken kívül nagyon kevesen látták, hogyan zajlott le mindez, pedig tanulságos lett volna, amikor sorra került a tankönyvkiadás, a dohánykereskedelem, az MTA, az egyetemek, a... Hát így kapcsolódik az én sorsom, a NER és Bödőcs Tibi. Nyilván ma sem tudja, milyen történelmi pillanat részese volt. Elnézést kérek a személyes kitéröért.

combo 2020.08.03. 01:56:27

2in1: gumicsont (terelés az Indexről) + hátország-építés.

netukki 2020.08.03. 08:15:28

»A korábbi ígérettel ellentétben az egyetem egyetlen dolgozója sem kapott helyet a kurátorok között – hangsúlyozták.«

nepszava.hu/3086987_a-szinmuveszeti-hallgatoi-onkormanyzata-nem-fogadja-el-a-kuratoriumot

Na bumm, lesz kompromisszum, egy állandó leszavazott.

combo 2020.08.03. 08:52:01

@Aegopolis2: "Vajon miért adta fel az egyébként tök logikus 'centrális erőteret'?"

Az ellenzék jött rá, hogy az életben nem fogja leváltani a NER-t ebben a választási rendszerben, ha a fidesztől jobbra és balra is lesz egy erős tömb. És itt jegyzem meg, hogy a bunkó Jobbik (és valamennyire az eredetileg középen álló Momentum) több áldozatot hozott Orbán leváltásáért, mint a többi párt: Ők lényegében feladták a korábbi identitásukat az összefogásért + Vona a választási bukta után lelépett. Belőlük néztem volna ki a legkevésbé.

Írtam már múltkor, hogy persze a "buta" választó legyen nagy stratéga, liberálisként szavazzon le a Jobbikosra a szent cél érdekében, de a pártvezetők, na azoknak nem kell...

Ma már 2014 is feledésbe merül, de akkor még megakadályozható lett volna a kétharmad: manyup államosítás, smitpál, Hoffmann Rózsa, fülkeforradalom, alaptörvény asztala, Széll Kálmán tér, egykulcsos adóval rosszul járó kiskeresetűek, a gazdaság sem indult még be igazán (az egyik évben recesszió is volt) stb.... nem voltak ők annyira népszerűek. Azt ott szépen az ellenzék rontotta el:
1. Gyurcsánynak hátra kellett volna lépnie (akkor még nagyobb mumus volt).
2. Vagy nem azt kellett volna sugallnia az ellenzéknek, hogy nyerhetnek, akár 2/3-dal is (talán Mesterházy mondta), hanem azt, hogy ebben a megbuherált választási rendszerben nem indulunk. És nem a vereség UTÁN, hanem előtte szidni nagyon élesen az új választási rendszert. Mert ahogy csinálták, annak savanyú a szőlő érzete volt, és legitimálták az új szabályokat.
3. Vagy akkor összefogni jobbikostul, mindenestül.

Ma már én is esélytelennek látom a helyzetet. A koleszterinen kívül egy világgazdasági válság ütheti ki max Orbánt (de furcsa módon a koronavírus sem okozott igazi globális válságot, bár aggasztó, amit a jegybankok csinálnak).

Külsős 2020.08.03. 09:56:10

@combo:
Azért majd nézzük meg a GDP-adatokat, aztán beszéljük meg, hogy volt-e/van-e globális válság :). Annyiban persze mégis igazad van, hogy az előző válságból tanulva, most elég gyorsan reagálnak a kormányok és próbálják menteni a menthetőt.
Kivéve Magyarország, ahol a válságkezelő csomag nagy része kamu és a valóban bajba kerülteken meg nem segít. De persze orbán ezt is meg fogja úszni, ebben egyetértek.

velőtanya 2020.08.03. 10:03:41

@combo: "terelés az Indexről"
Nekem éppen az tűnt fel, hogy az SZFE lenyelése már gyakorlatilag semmiféle reakciót nem váltott ki a magyar társadalomból. Ezt az utolsó, még ner-mércével is elképesztő aktust az olajbizniszes kuratórium kinevezésével pedig végképp teljes érdektelenség fogadta. Ez még három éve se ment volna ilyen simán:(
(Vagyis ha van összefüggés, azt inkább fordítottnak látom: az index sokkal többeket érdeklő ügyének árnyékát használják fel az SZFE lemészárlására)

combo 2020.08.03. 10:42:15

@Külsős: Úgy értem, hogy persze lesznek GDP-visszaesések, de se a tőzsdén, se a kormányokon, se a társadalmakon nem látszik különösebb világvége hangulat. A kormányok bátran adósodnak el, mindenki a jegybankok machinációiban bízik. (Én nem annyira.)

Orbán válságkezelése tényleg szar (és még lelketlen is, mint mindig). A csúcs persze a nyugdíjemelés: Ebből is látszik, hogy Orbán is tudja, hogy lesz ebből a válságból politikai gebasz. Azt speciel nem bánom, hogy nem adósodunk el nagyon: Egyrészt euró nélkül nem kellene megint hazardirozni (válsághelyzetben már az hazardirozás, hogy nincs eurónk), másrészt van egy olyan érzésem, hogy nemsokára az "Olaszország lesz a következő Görögország?" típusú problémák is előjönnek megint. De az, hogy a haverokra meg a hülyeségeikre költenek csak érdemi segítség helyett, az bicskanyitogató.

combo 2020.08.03. 10:54:22

@velőtanya: Nem hiszem, hogy a Színművészeti ügye bármit befolyásol egy magyar parlamenti választáson. Nem érint olyan sok embert (bónusz: az érintettek többsége meg valószínűleg nem fideszes, minimális táboron belüli érdeksérelem), plusz a társadalomból hiányzik a szolidaritás. Az, hogy megmachinálták "Magyarország kezdőlapját", az befolyásolhatja a közhangulatot. Kérdés persze, hogy az érintett színészek hogyan reagálnak: ők azért tudják befolyásolni a közhangulatot (és ezért is dolgoznak a kormányban azon, hogy anyagilag minél jobban függjenek tőlük).

Szóval szerintem az érdektelenség épp azt bizonyítja, amit írtam. Lehet, hogy már bánkódnak Habonyék, hogy Vidnyánszky nem elég megosztó, Balázs Péter kellett volna. Persze nem zárom ki, hogy neked van igazad, meg nyár is van, abból is jöhet az érdektelenség.

BiG74 Bodri 2020.08.03. 11:01:20

@Aegopolis2:
A centrális erőtér semmit sem jelent. Viktorka mindössze egy olyan választási rendszert kreált, mely az adott helyzetben rajta kívül kizárt mindenki mást a hatalmi pozícióból. Egy többpárti plurálisból hirtelen átváltott egy két domináns váltópárti rendszerre.
Az ellenzék pedig ostoba módon azt hitte, hogy a régi pozíciókból is labdába rúghat. Mondanám itt az ellenzéki vezetőket butának, de az az igazság, hogy a választóik is többnyire azok voltak.
Ebből a helyzetből pedig csak két út vezet ki. Az egyik, az ellenzéki pártok félretesznek minden ellenségeskedést, együtt megszerzik a hatalmat, és azonnal visszaalakítják a választási rendszert. Nem másért indulnak harcba, minthogy súlyuknak megfelelően ugyan de képviseletet lássanak el a hatalomban.
A másik, hogy ki kell alakulnia a váltó pártnak. Azt viszont a fidesz, és sok buta szavazó jelenleg még évtizeden keresztül blokkolhatja.

BiG74 Bodri 2020.08.03. 11:05:42

@combo:
Szerintem nem esélytelen. Az élet megy tovább, nincsenek végleg lefutott ügyek.

velőtanya 2020.08.03. 11:18:25

@combo: Nyilván nem úgy értem, hogy direkte terelésnek van az index-ügy - hanem hogy ha már van, akkor az árnyékában (meg nyár is van) gyorsan lezavarnak még pár kisebb tételt is, most úgyse figyel végképp senki alapon.

libernyák 2020.08.03. 11:43:48

@velőtanya: Egyetértek. Most lehet igazi pofátlanságokat csinálni, ez a kuratórium még számomra (számunkra) is elképesztő, pedig már megtanulhattuk, hogy amit vörös vonalnak hiszünk, az általában nem az.

combo 2020.08.03. 11:45:30

@velőtanya: Persze, én is így értelmeztem, amit írtál.

Én régóta mondom, hogy a kultúrharc alapvetően gumicsont, és a Színművészeti időzítése is ezt erősítette bennem.

combo 2020.08.03. 11:47:06

@combo: Azt is mondhatnám, hogy lehet, hogy Jótündért nem érdeklik a józsik, de a választást ők döntik el sajnos.

fuhur 2020.08.03. 12:30:45

@látjátok feleim szümtükkel: "Jobb lenne inkább a bazaltkockák helyett egy jelöltre dobálni a szavazó lapokat abba a dobozba. Több és jobb eredménye lenne. "

Az már veszett fejsze. Ezt 2 választással ezelőtt is késő volt. Az utolsó esély ott ment el amikor Gyurcsány (ki más) nem állt fel mint ahogy ígérte. Valami olyasmi volt, hogy ha nem akarjátok velem rendbe tenni a szart amit összehoztunk akkor más madame kell. Ő itt hazudott (me, az őszödi beszédben) mert maradt.

Utána és főleg emiatt, lett a kétharmada a zsebnapóleonnak. Innen már választással már csak akkor veszítheti el a hatalmát, pláne a vagyonát, ha a koleszterin győz, vagy a molotov elvtárs koktélreceptje kap nagy népszerűséget az egyszerű nép körében. Más út SZVSZ nincs.

fuhur 2020.08.03. 12:39:04

@h.kovacs: "Ki kell várni, hogy a szarvár, amit épít, ősszedőljön !"

Ha nem vagy elég messze a határ külső oldalától akkor rád fog dőlni, és neked, fog fájni. lölö meg a többi tolvaj vagyona biztonságban van svájcban meg az arab terroristáknál, meg ki tudja hol. Neked viszont nem lesz mit enni az óvóhelyen. SZóval annyira ne várd.

fuhur 2020.08.03. 12:47:15

@netukki: "Na bumm, lesz kompromisszum, egy állandó leszavazott."

Nem lesz. Na bumm!

A hallgatók abba hagyják az egyetemet? (Az szép lenne)
Na bumm majd nem 30 szoros lesz a túljelentkezés csak 10 szeres, azt lesznek újak.

A tanárok is felmondanak? (Az igen szép lenne)
Na bumm majd jönnek vidéki józsik (inkább tiborok) Kapnak ingyen lakást a várban és osztják a tehetségüket jó pénzért.

kemény keleti kommentelő 2020.08.03. 12:55:34

@fuhur: Amikor megválasztották 2006-ban egyből mondott volna le Orbán javára, vagy amikor megostromolták a várost a molotovkoktélos ártatlanok, vagy amikor Orbán ultimátumot neki, hogy adja át a hatalmat a csőcselékvezérnek ?

kemény keleti kommentelő 2020.08.03. 13:10:17

@combo: Én nem látom semmiben hibásnak az ellenzéket. Az uszító propagandát csinálók 2010-re átmosták az emberek agyát.
A sok hazugság, amit ismételgettek beivódott és 2010-ben teljhatalmat adtak vagy 3 millióan ennek a bandának.
Egy teljhatalommal a kezében úgy alakítgatta a választási rendszert, ahogyan kellett.
Ha az ellenzék visszalép, lehet, hogy hirtelen fölállít egy Kósa meg egy Rogán pártot, ahogy felállította előtte az LMP-t meg a Jobbikot a saját haverjai vezetésével.
Ha meg mást lép az ellenzék, vagy netán győzelemre áll, meg sem kellett tartania választást, hiszen az Alaptörvényt is ők írták meg a választási törvényt is, és minden hatalmat megkaptak már, úgyhogy nincsen semmi, ami ezt megmásítaná.
Csak egyszer kellett behülyíteni az országot. És ezt megtették ezzel a gyurcsányahibás, monnyonle hülyeséggel.
Ha teljhatalmat adnak egy molotovkoktélos túszejtőnek, akkor mit lehet erre mondani ?
Éljetek vele boldogan és élvezzétek, míg éltek, mert más már nem lesz.

combo 2020.08.03. 13:14:42

@kemény keleti kommentelő: Mindenki úgy interpretálja azt a tüntetést, ahogy akarja, de ez egy masszív Nyugat-Európai tüntetéshez képest lepkefing volt. :)

kemény keleti kommentelő 2020.08.03. 13:40:57

@combo: Csak a szemkilövető rendőrterror volt népirtás. Tudom.

combo 2020.08.03. 13:56:59

@kemény keleti kommentelő: Nem, az csak annak újabb bizonyítéka, hogy Gyurcsány rossz politikus.

kemény keleti kommentelő 2020.08.03. 14:13:37

@combo: Szerintem meg másnak a bizonyítéka...

BiG74 Bodri 2020.08.03. 14:37:45

@combo:
Gyurcsány mi álltal rossz politikus?

kemény keleti kommentelő 2020.08.03. 17:53:02

hvg.hu/360/20200803_TGM_A_Vidnyanszkyugy

Sajna, nincs előfizetésem. Nem tudom, mit mond onnantól Gyurcsánynak, hogy
- hát nem, barátocskám -
Pedig lehet, hogy jókat. Lehet, hogy Vidnyánszky a rendszer és Orbán rajta a pamutbojt.
Én meg lemaradok minden jóról.

colonel Tigh 2020.08.03. 20:01:05

A picsába a koleszterinnel! Már réges-régen elhagytuk azt a szintet, amikor a nép úgy rúgja seggbe a józsikat, hogy a legközelebbi fegyházig szállnának. Se az Eu, se a koleszterin nem teszi meg helyettünk, amit meg kell tennünk. A Csehek 9milliárdért mentek az utcára, amikor kiderült, hogy Babis családi cége nyert pályázaton eus pénzt. Prágában százezrek az utcán, párhuzamosan további tömegek 300 városban egyidőben. Kilenc.Milliárdért. Itt meg százasával lopják a milliárdokat, és szisztematikusan egyenként nyúlják le az intézményeket és nyírnak ki mindenkit. Mert pontosan tudják, hogy itt semmiféle szolidaritással nem kell számolniuk. Most a színészek vannak soron, tüntikézik pár-száz színész és szakmabeli, de még ők is megunják pár napon belül. Előtte az orvosok, őelőttük a kutatók, azelőtt a tanárok, a közszolgák, stb stb és így tovább. És mindig csak az érintettek emelik a hangjukat, azt is csak mezzoforte, vagy fortepiano. Szánalmasak vagyunk. A szomorú igazság az, hogy ez az ország mint nemzet nem funkcionál.

mafi mushkila 2020.08.03. 20:25:32

@kemény keleti kommentelő: Hahh, én meg úgy jártam, hogy előfizettem a Magyar Hangra csak a TGM-cikk kedvéért (meg mert pánikvásárlás volt az index miatt), és a cikk se tetszett, meg az egész újság kevésbé a szájam íze szerint való... De mosmá mindegy. Gondoltam is, hogy felkínálom valakinek, minden pénteken olvasatlanul és gyűretlenül átküldöm a pdf-emet. Persze lehet, hogy néha van benne valami jó.

velőtanya 2020.08.03. 21:05:39

@kemény keleti kommentelő: Pedig olyan jó lenne tudni, hogy _kizárólag_ a Gyurcsány lelkén szárad a SZFE rapid átalakítása Nemzethy MOL Színitanodává, vagy kisebb mértékben esetleg mások felelőssége is megállapítható.

NotaBene 2020.08.03. 21:38:06

Nekünk józsiknak a koleszterin, és Vidnyánszky kell!

Mi Józsik lelkesen tapsoltunk Vidnyánszkynak a Beregszászi Illyés Gyula Magyar Nemzeti Színházban, Nemzeti Színházban, Pesti Magyar Színházban, az Magyar Állami Operaházban, Csokonai Színházban, 2013 óta a Nemzeti Színház igazgatójajént is ünnepeljük.

Mi józsik, nem értjük, hogy Vidnyánszky miért nem mehet a Színművészeti Egyetem közelébe se. (1990-től egészen 1997-ig színészmesterséget oktatott Kijevben, a Kaposvári egyetemen 2012 - 2017 között osztályvezető tanár a színművész szakon)

Mi, józsik, akik nem érdemelünk meg olyan művész óriásokat, mint Alföldi Róbert, Zsámbéki Gábor, szavazhatunk-e továbbra is a fideszre, és koleszterünk fenntartása érdekében tapsolhatunk Vidnyánszkinak, és élhetjük tovább a "körúton belül lakók" által megvetett a pária életünket?

OoOoOo 2020.08.03. 22:06:57

@NotaBene:
Nem tapsolsz elég lelkesen: hvg.hu/kkv/20190707_150_millios_hiany_a_Nemzeti_Szinhazban_csak_a_nezok_fele_fizet_a_nagyszinpadon

A wikipédia cikkben, ahonnan másoltál, az nem volt odaírva, hogy egy visszaeső álláshalmozóról van szó. És hogy konkrétan a POSZT-tól kezdve a Nemzetin át Kaposvárig mindent sikerrel megcsonkított, szétvert. De te ennek drukkolsz persze. :-)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.08.03. 22:12:00

@NotaBene: Figyelj már, édeske. Tényleg megcsináltad, hogy szó szerint másoltad ki a wikipediát? Én ehelyett jártam a Nemzetibe. És volt egy egész jó Cyrano, mondjuk azt egy grúz rendezte. Akkor láttam rendezni Vidnyánszkyt, amikor te még nem is voltál rajta a fideszke payrollján. Istenem.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.08.03. 22:15:08

@NotaBene: Amúgy Máté Gábor kifejezetten elhívta a Vidnyánszkyt az osztályába. És azt hiszem el is ment. Nem készülsz fel, bazmeg, az a baj. G.Fodortól megkapod a háromszáz forintot beírásonként, és nem csinálod meg a munkát. Wikipedia. Komolyan.

libernyák 2020.08.03. 22:38:29

@NotaBene: Úgy tűnik, képtelen vagy értelmezni a szöveget.

Nem, nem Vidnyánszky rendezésével van a baj. Ő egy jó rendező ("Hát Józsi az nem bír lenni"), de sokkal jobb és őszintébb volt, amíg nem szegődött Orbán zsoldjába a hatalomért. Ukrajnában (ahol azért nem túl jó a magyar kisebbség helyzete) kapott is év rendezője díjat, amit még a saját jogán érdemelt ki.

Hanem azzal van a gond, hogy mindent meg akar szerezni magának, ő akar lenni az egyetlen kiskakas, aki kukorékolhat. Ezért mindent szemétdombbá változtat, magát középszerű színészekkel ("átlagjózsikkal") veszi körbe, mindenki mást aki tehetséges és ellent mer mondani neki, eltávolítja, ezzel tönkretéve a magyar színművészetet.

Most már érted?

Őszintén, áruld el, hány darabot láttál, amit Alföldi, Zsámbéki vagy Vidnyánszky rendezett? Mert ha csak azért jöttél ide, hogy nulla tudással "kioszd" a "balliberálisokat", akkor keress erre egy másik helyet; ha pedig érveid vannak, akkor írd azokat le.

libernyák 2020.08.03. 22:46:39

@NotaBene: "Mi, józsik, akik nem érdemelünk meg olyan művész óriásokat, mint Alföldi Róbert, Zsámbéki Gábor, szavazhatunk-e továbbra is a fideszre, és koleszterünk fenntartása érdekében tapsolhatunk Vidnyánszkinak, és élhetjük tovább a "körúton belül lakók" által megvetett a pária életünket?"

Igen, szavazhatsz a Fideszre, gyűlölheted Alföldit, és tapsolhatsz Vidnyánszkynak (bár kétlem, hogy tapsolnál neki, de szeretnék kellemesen csalódni).
Ennek megfelelően is kezelünk téged. (Én talán túlságosan is nagyvonalú voltam veled, hogy normálisan válaszoltam, látva az érveid színvonalát.)

libernyák 2020.08.03. 22:50:06

Amúgy írjon már valaki aki tényleg a körúton belül lakik, vagy bármikor a körúton belül élt!

Én a XI. kerületben élek, szóval szerencsére nem vagyok elátkozott "körúton belüli".

Bár lehet hogy a körúton belülivel a származásra utalt NotaBene, ebben az esetben rohadjon meg.

libernyák 2020.08.03. 23:03:42

@ámbátor: Na jó, de ez csak megtévesztés: a "körúton belüliek" Angliában lehet, hogy vidéken laknak, ott vannak a top top egyetemek (mármint a "körúton belüliek" minősítése szerint), ettől még nem értik az "egyszerű vidéki ember" gondolkozásmódját...
A birka meg vagy génmódosított, vagy csak a képre van photohsoppolva :)

vajdasagi 2020.08.04. 00:15:32

Itt ugyan egy mellékszál, de említésre került a COVID-19 és az általa okozott gazdasági válság. Én ehhez talán értek: ez a válság igen komoly lesz, csak eltelik egy kis idő, mire észrevehető/mérhető/érzékelhető lesz. Nem tudom, láttatok-e már gátat átszakadni. Az úgy lassacskán történik. Először csak apró szivárgások, repedések láthatók. Aztán furcsa morajlásokat hallani, majd nagy sokára elemi erővel jön az ár. No, így történik ez az orrunk előtt kibontakozó világgazdasági válság is. Érzésem szerint Magyarországon jövőre már komoly méreteket ölt a visszaesés, és 2024-re fog kiteljesedni. Nemhogy "be fog gyűrűzni". Nálunk súlyosabb lesz a hatása, mint mondjuk Németországban. Nota Bene: Sok Józsi fog éhezni. Ennek nem kell örülni, mert a következmények többsége nagyon csúnya lesz. De fölkészülni erre, az mindenkinek kötelező.

látjátok feleim szümtükkel 2020.08.04. 06:53:59

@velőtanya:

De buta teccik lenni! Gyurcsány lelkének semmi köze hozzá ( már a saját nyóc évük is eltelt, nem hogy a Gyurcsányé ), a Soros a hibás, esetleg még Brüsszel, csak még nem jutott eszükbe. De ! Ami késik, nem múlik.:D

kemény keleti kommentelő 2020.08.04. 07:15:42

@látjátok feleim szümtükkel: … Akkor az ország egyetlen ismert élő filozófusa egy egyetem és egy szakma fideszes megerőszakolásához annyit tud hozzáfűzni, hogy - Gyurcsány a hibás - ?
Ja, mert lehet, hogy a filozófusbűnözők fideszes elhajtása után az ő szakmájában is csak egy maradhatott ?

netukki 2020.08.04. 07:43:52

@NotaBene: "koleszterünk fenntartása érdekében tapsolhatunk"

Jó kis freudi elírás. A Bibó kolesz tere. A rablógaleri fészke. Tapsoljatok tapsoncok. Gondolom alázatosan fel is álltok a hoppmester néni intésére, ha megjelenik a galerivezér.

Külsős 2020.08.04. 08:38:54

@vajdasagi:
Tényleg OFF ennél a topicnál, de komolyan érdekel, miért gondolod, hogy még évekig el fog húzódni a válság? Nem ellentmondani akarok, hanem kíváncsiskodom, kifejtenéd ezt bővebben? (Vannak ötleteim, de nem akarom megelőlegezni a választ.)

látjátok feleim szümtükkel 2020.08.04. 08:41:35

@kemény keleti kommentelő:

Általában a sátánról is azt mondják, hogy egy példány van belőle. Lehet, hogy ez tévés nézet, mert vannak fiókák is?

OoOoOo 2020.08.04. 08:44:44

@libernyák: de focimeccsre se jár az úri közönség. Se focimeccs, se színház, tévét is egyre kevesebbet néznek, egy fél marshall segélynyit beletöltöttünk már a jobber médiába, nem olvassák. Kettes szokta mondani, hogy kb. a világ leghatékonytalanabb szerkezeteit sikerült létrehozni.

Egy dolog megy: ha valami működik, akkor "ballibcsik a láthatáron", pusztításra fel! Ennyi. Ezzel szórakoztatják maguk. Aztán amikor a győzelem után fenn kéne tartani a rendszert akkor meg: 444.hu/2020/08/03/a-kutatointezetek-fenntartojanak-egy-mondat-is-eleg-hogy-eldontse-tamogathato-e-egy-tema

Plusz a lopás, de abból az ilyeneket kihagyják. Meg persze a Balatonból is ki lesznek hagyva/tiltva. Ja és ami nagyon megy még, az a Habonyék által kitalált baromságok visszaöklendezése. Legyen mondjuk a napi kedvencem a "Ti csak azt akarjátok, hogy Orbán ne, nincs pozitív állításotok!".
[Az nem egy pozitív állítás, hogy százmilliárdok megmaradnak? Esküszöm az egy pozitív állítás, ha valaki annyit mond, hogy azt a pénzt, amit ellőttek stadionokra, kiviszi zsákokban egy szeméttelepre és elégeti. Legalább akkor a fenntartást nem kéne fizetni.]

M0rpho 2020.08.04. 09:49:23

Ha neked lehet politikai alapon fikázni a jobboldali művészeket előadókat, akkor milyen alapon kérsz bárkitől is bármit számon ?

Persze mondod majd, hogy nem azért és nem úgy, de azért mégiscsak így van. Erről szól az összkép.

BiG74 Bodri 2020.08.04. 10:08:07

@OoOoOo:
Azért tény, hogy a Viktor nagyon sokat megmutatott Magyarországból.
Megmutatta, hogy nem számít az egészségügy, hiszen annak romlását az ott dolgozóknak köszönhetjük, meg soha nem is volt jó. Nem számít az oktatás, hiszen csak segéd és szakmunkás, szakbarbárokra van szüksége ennek az országnak. Nem számít, hogy minimimum az ország fele ellenzi ezt a rendszert, és ennyi itt a pont.
Nem számít, hogy milyen szarokat élsz át, milyen jövőt látsz ezáltal, a lényeg a gyűlölet, az a gyűlölet, melyet az orbánisták csöpögtetnek mindenhová. Nem számít mit mondasz, a lényeg, hogy mit teszel, és cinkosan rákacsinthatsz az egy vérből valóra, hogy ugyan téged is megloptalak, de neked majd adok alamizsnát.
A "legszebb", hogy ha van liberális kultúra, meg nemzeti jobboldali, akkor mind a kettőt tökéletesen tönkreteszi. Az egyiket felszámoltatja a másikkal, miközben a felszámolóbiztosok eladják lelküket, feldobják a párt oltárára tehetségüket.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.08.04. 10:11:52

@M0rpho: mi az, hogy "jobboldali művész"? mitől jobboldali Vidnyánszky? jobboldali kliens,de ha őszinték akarunk lenni, anyagában erősen baloldali művész. amikor jobboldali, akkor szar. jobboldali művészet létezik, nem egyszerű. ugyanis a művészet alapvetően kritikai entitás, és a kritikai gondolatot a baloldalhoz soroljuk. a houllebecq az igen, ő jobboldali, mert ő ellenkritikus (és tényleg zseniális, és most fogom és el is olvasom a legújabb könyvét, mert talán van rá energiám). elsimon az jobboldali? a mikor leírja, hogy "szétbaszott zsidó kurvák seggéről készítettünk gipszlenyomatokat", vagy orbán jános dénes anális ciklusa? van a magyar népi baloldal (Nagy László, Illyés, akár Németh László is, miért ne) és van egy urbánus vagy urbánusabb baloldal, de magyar jobboldali művészet, magyar houllebecq nincs.

M0rpho 2020.08.04. 10:12:55

@BiG74 Bodri: Rólad kéne példát venni mindenkinek felebaráti szeretetből tuisztán látszik.. :DDD
A másik oldal folyamatos és rendszeres szapulása, becsmérlése, degradálása után azért ahoz pofa kell, hogy számon kérd a gyűlöletet, lássuk be. :DDD

ámbátor 2020.08.04. 10:13:33

@látjátok feleim szümtükkel: "Azokból mindig kettő van. Egy mester és egy tanítvány."

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2020.08.04. 10:14:20

Országgyűlésnek a NER int
S betiltják a koleszterint.
Nem lesz zsírban fürdő víg tor,
S éljen soká Szentjobb Viktor!

(táncz!)

M0rpho 2020.08.04. 10:17:48

" és a kritikai gondolatot a baloldalhoz soroljuk"
Értem már miért nem lehet kritizálni a baloldalt, akár művészekkel akár anélkül, pl itt is.. :DDD
Wass Albert pl milyen szted ?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.08.04. 10:24:05

@M0rpho: critical studies, bazmeg. nem kritikus, mint a csáki judit, vagy kritizál, mint józsi bácsi a juli néni spenótját. istenem, de eltévesztetted te a házszámot. na, pá.

kemény keleti kommentelő 2020.08.04. 10:37:09

@NotaBene: A Magyar Narancs cikkében leírtak szerint Vidnyánszky kaposvári színioktatásán nem volt oktatás. A tanárok, sem Vidnyánszky nem voltak jelen, és a tanulókat nem oktatták. Az oktatás lényege az ingatlanfejlesztés volt, mert a színésztanulókat kicsapták lézengeni.
Az oktatási színvonal a jelentkezők számában is lemérhető volt.
Ahogy a Nemzeti Színház látogatottságában is lemérhető a Vidnyánszky gyengesége az elődjéhez képest.
A nála jobb képzést, jobb színházigazgatót, jobb rendezőt politikai erővel távolítja el.
Senkise lincselte meg. Ő gyakta le azokat politikai erővel, akik jobbak nála.

BiG74 Bodri 2020.08.04. 11:52:02

@M0rpho:
"A másik oldal folyamatos és rendszeres szapulása, becsmérlése, degradálása"
Mesélj, csak nem folyamatos a "becsmérlés" a nem fideszes választói oldalól? És ez teljesen egyenértékű az intézményesített, állami gyűlöletkampányokkal?
Ha véleményem szerint te hülye köcsög vagy, az egyenértékű azzal, hogy ezt ki is plakátolom, hogy állandóan mozgósítok ellened minden elérhető helyen (persze a te pénzedből is), megpróbálom minden nyikkanásod elnyomni, a teljes haveri kört ráduszítom?
Nincs mérték, nincs határ, csak a mértéktelen gyűlölet. Ami röhej, mert csak a fityisz szavazóba van ez beleitatva. A vezetői réteg akkor és ott paktál le bárkivel ahol csak az érdeke, főleg gazdasági érdeke, ezt kívánja. Nincs olyan, hogy a fityisz nemzeti politikája, csak egy giccs, ami nyakon van öntve nemzetiszín szósszal, ti meg zabáljátok. Ha eljön az ideje, hogy liberálisnak kell lenni a milliárdokért, ezerhektárokért, akkor azok lesznek ismét. Mimikri.

közösperonos átszállás 2020.08.04. 15:23:25

@combo: "Ma már 2014 is feledésbe merül, de akkor még megakadályozható lett volna a kétharmad"

A faszt.

Pardon my French, de hát ez a terminus technicus. Nem lett volna megakadályozható, ez az azóta történtek ismeretében utólag már teljesen nyilvánvaló; annyi igaz, hogy 2014-ben már még nehezebben lett megakadályozható a kétharmad (még nyilvánvalóbban megakadályozhatatlan lett, etc.).

BiG74 Bodri 2020.08.04. 16:12:07

Akkor ha jól értem, a megjelentek zöme a molotov-koktél mellett teszi le a voksát?

Mickey Pearce 2020.08.04. 17:06:32

@libernyák: "Amúgy írjon már valaki aki tényleg a körúton belül lakik, vagy bármikor a körúton belül élt!"

Én a Kiskörúton belül nőttem fel ha ez is számít :) A Károlyi palota mellett laktunk és a Váci utcai általános iskolába jártam, volt ott egy fasza kisértleti matek tagpzat :)
A néppel úgy ismerkedtem meg, hogy egyszer egy távoli rokon esküvőjére mentünk Tokajba. Döbbentem láttam hogy az út szélén a sárban és az árokban biciklis részegek fetrengtek.
Aztán középiskolába a Fazekasba jártam. Ahhoz ki kellett menni a Körúton kívülre. Tiszta Mordor volt, cigányok és cigánykurvák, nyócker. Télen mikor korán sötétedett, több diákot is megvertek amikor próbált hazajutni valami szakkör után.
Azután a katonaság. Hát ott voltak nagyon egyszerű emberek.
Na azóta is lenézek mindenkit aki nem könyvtárszobában játszott a kis micsodájával :)))
Örülök, hogy segíthettem :)

libernyák 2020.08.04. 17:46:19

@Mickey Pearce: matek tagozat... mondhatni tipikus. Elvont, a valódi világhoz semmi köze nincs.

A falusi, tanyasi világot gondolom soha nem láttad, de természetesen lenézed az ott élőket, mondván, miattuk tart itt ez az ország, pedig ha ők nem lennének, te éhenhalnál a körúton belül (vagy New Yorkban/Tel-Avivban, ahogy tetszik)... :)

AdvocatusDiaboli 2020.08.04. 20:45:31

@combo: Már ne haragudj, de lófasz. Azt nem gondolhatod komolyan, hogy a Gyurcsány lőtt, vagy hogy utasította a rendvédelmi szerveket, hogy szemre lőjenek. Volt egy helyzet, ami Magyarországon '56 óta a legélesebb volt, erre senki sem volt fölkészülve. Ráadásul a rendvédelmi szervek lojalitása meglehetősen kérdéses volt. Őszödért hibáztathatod a politikai érzékét (bár szerintem annak igazságtalanul egyoldalú a megítélése), de a zavargások kitörése után nem volt számára jó lépés, és nem tudok róla, hogy súlyos hibát követett volna el.

AdvocatusDiaboli 2020.08.04. 20:53:33

@OoOoOo: Off: Nyelvtannáciként jegyezném meg, hogy számomra nincs olyan szó, hogy "hatékonytalan". Tudom, hogy fizikailag létezik az idézett string, láttam már máshol is, érteni és vélem, hogy mire utalna, de annyira sem alkalmas a ráosztott szerep betöltésére, mint Áder János köztársasági elnöknek. On.

brunn 2020.08.04. 21:19:34

Lám, a Vidnyánszky az igencsak! Ő igazán időben érkezik a disznóölésre, nem csak a torra dugja oda az orrát.
Maszkot persze nem hord (nemhogy illstosítottat nem), bírja a melót, bírja a szagot is. Pedig állati egy szag terjeng, a ner szatszaga keveredve az olajbűzzel...
5 penetra (az ember 3- at bír ki).
És ti, kedves értelmiségiek egész jól bírjátok! Pedig a K- hálózat környékén is 4 penetra mérhető.
Hja, a szalámi karikák (tényleg, tisztelet a "szabályt erősítő" kivételnek) csak akkor finnyásodnak el, mikor már belőlük is 4 penetra lengedez elő...

OoOoOo 2020.08.04. 21:30:21

@AdvocatusDiaboli: széptelennek és rövidtelennek tartod-e? És akkor vajon mit gondolhatsz a tesójáról, a hatékonyatlanról? Nekem bejönnek ezek a szavak, de értem, hogy gyorsan elhurcolhatnak nyelvtantáborba, ha nem vigyázok jobban. :-)

combo 2020.08.04. 21:31:18

@AdvocatusDiaboli: Hol mondtam, hogy szándékosan szemre lőttek?!

Voltak hibák, nemcsak a szemkilövés, hanem azért pár ártatlan ember megsérült (és nem a TV-székház ostromlók). Ilyenkor egy JÓ politikus őszintén elnézést kér a hibák miatt, és valaki látványosan kap egy ejnyebejnyét, ennyi.

Ezzel szemben Gergényi a helyén maradt, a főváros ki is tüntette. A baloldali tábor pedig összemosta a csőcseléket a nem csőcselékkel...

Mi lett volna ezen annyira bonyolult?

libernyák 2020.08.04. 21:36:03

@combo: Gyurcsánynak semmi köze nem volt ezekhez a hibákhoz, akármennyire is megpróbálta rákenni a Fidesz; még Gergényi felelőssége is kérdéses.
Persze jobban tette volna, ha bocsánatot kér és kirúgja Gergényit - bár nem tudom, mennyit számított volna ez, a fidesztáliboknak ez se lett volna elég - de Gyurcsánynak ez nincs benne a személyiségében, Gyurcsány nem egy Merkel.

combo 2020.08.04. 21:39:01

@libernyák: Persze, hogy támadták volna a fidesztálibok, csak sokkal alaptalanabbul. Lehet, hogy közvetlenül nem volt köze hozzá, de:
1. Ő volt a miniszterelnök (vö. Ágybavizelő Ferenc - trigger).
2. Ellene tüntettek.

Szerintem sokkal jobban jött volna ki, ha azt csinálja, amit mondok. És nem mellesleg korrektebb is lett volna szvsz...

Mickey Pearce 2020.08.04. 21:51:52

@AdvocatusDiaboli: Ott azért nagyon furcsa dolgok voltak és a Gergényi-Pintér szál fontos lehet a dolgok megértésében vagy majdani feltárásában (csak álmodozom). Nem vagyok egy Gyurcsány fan, de szerintem neki volt ott a legkisebb szerepe.

(csak zárójelben: ilyen helyzetekre vannak egyértelmű protokollok, Kézikönyv 27b pontja, még gyakorolják is akiknek ez a dolguk, mert az a munkájuk, nem kell ott semmi újat kitalálni, legfeljebb a parancsot kell kiadni hogy akkor most az a helyzet van hogy, és akkor ennek megfelelően tessék jönni a vízágyús kocsinak meg a mittudoménmilyen felszereltségű "rohamrendőrnek", de az magától nem fog jönni)

Mickey Pearce 2020.08.04. 22:04:00

@libernyák: Mintha születésemtől ismernél :))) Jutalom:

Katonaságnál találkoztam igazi határmenti zsákfaluban lakó szaros gumicsizmás fiatalemberrel (csak ott fényes volt a bakancsa). Valami 150 fős falu volt BAZ megyében. Kérdeztem, hogy mit csinálnak ott hétvégén. Hát a fonóban kukoricát morzsolnak. Nabammeg, erre beugrott amit énekórán tanultunk Lukin tanár úrtól, hogy Kodályék hogy gyűjtötték a népdalokat amiket ilyen kukoricamorzsolás közben énekelgettek a nép fiai és leányai. Már az új Kodálynak gondoltam magam amikor megkérdeztem, hogy kukorica morzsolás közben mit csinálnak??
Hát beszélgetnek
És miról beszélgetnek?? (már a néprajz PhD körvonalazódott a szemeim előtt)
Hát hogy ki nyalt már pinát...

Hát ennyi és ez tényleg így megtörtént.

libernyák 2020.08.04. 22:30:23

@Mickey Pearce: Hát ez tényleg kemény sztori :D
New York vagy Tel-Aviv?

Mickey Pearce 2020.08.04. 22:38:25

@libernyák: Már jártam mindkét helyen, sőt Párizsban, Antwerpenben és Amszterdamban is, de erről többet nem mondhatok :)))
Még megjegyzem, hogy mivel hülye nem vagyok, disznóölésre csak akkorra érek oda mire kész a kaja, mert a sertés után rohangálást nélkülem is meg tudják oldani (viszont a héten egyedül összeszereltem egy elemekre bontva vásárolt spéci széket)

libernyák 2020.08.05. 01:43:14

@varsoigyros: Nem csak az akadémikusok nemjózsik.
Emellett nem is a józsikkal van a baj - rájuk ugyanúgy szükség van - hanem hogy azokat a nemjózsikat, akik nem hódolnak be a hatalomnak, erővel eltávolítják, és a helyükre középszerű embereket ("józsikat") helyeznek .
Így érthető?

OoOoOo 2020.08.05. 07:45:47

@varsoigyros: a saját (elég degradáló) józsidefiníciódat erőlteted a posztra és ezért érted félre.

A poszt józsidefiníciója = a szakmájában (pl. villanyszerelés, pék, színházcsinálás) a nem megfelelő minőségű munka ellenére politikai kapcsolatok miatt előrelépés. Politikai alapon jut vki munkához.

Remélem, így tisztább.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.08.05. 10:53:52

@OoOoOo: pingvint kell etetni, azok cuki állatok, a troll randa.