Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Orbán Viktor erekciójáról (elemzőposzt)

2020.05.22. 12:10 | jotunder | 124 komment

 

     Ma reggel Orbán Viktor magyar miniszterelnök nagy nyilvánosság előtt közölte egy riporterhölggyel, hogy erős, reggeli erekciója van. "Magabiztosabb, fickósabb vagyok most péntek reggel" - mondta. Azt, hogy valaki ekkora hassal, hogyan tudta ellenőrizni a kora reggeli magabiztosságát, azt nem tudom, de azt hiszem a Prof. Dr. Trump által "grab them by the pussy" -nak nevezett jelenséget nőnemű mikrofonállvánnyal szemben, verbálisan nehéz lehet jobban prezentálni.

     A Miniszterelnöki Pénisz  a továbbiakban megjegyezte, hogy ő magyar Magyarországot akar, fajtiszta, kemény, machómagyarországot, amelyik reptében dugja a struccot. Nem tudom, hogy mit akar kompenzálni ez a derék ember, a saját szexuális problematikáját vagy azt, hogy egy bizonyos országnak nagyjából ötszáz éve nem áll fel, legalábbis metaforikus értelemben, és arról, hogy metaforikus értelemben mit csináltak ennek az országnak egy bizonyos részével törökök, habsburgok, oroszok, meg mindenki aki arra járt, inkább nem is értekeznék. 

      Szinte hallom Varga Juditot, amint elmagyarázza a Conservative Women for Eastern European Strongmen című lap elszontyolodott tudósítójának, csak arról van szó, hogy Orbán régimódi úriember, aki megengedheti magának, hogy nevén nevezze a farkát, amit egyébként, és ez hungarikum, egy híres felcsúti abáltszalonnáról nevezett el.

      Orbán amúgy valóban Sugárdaddy, csak boldogult Andyvel szemben, nem a hosszúpuskákat, hanem az egészen rövid szélsőjobboldali újságírókat kedveli, akik valahogy jobban ki tudják elégíteni az érdeklődését, mint a timicilik. Mondjuk pár intim pillanatért ötvenmillió a Csináljuk Meg Ezt a Rüfke Trianont pályázatra, tényleg elég gáláns. 

       Vissza lehet vonni a felhatalmazási törvényt. Orbán már mindenkit megdé a Kárpát-medencében, most már új utakat kell kijelölni az Illiberalizmus Nagy Ejakulátorának a Nemzeti Főkufircnak, aki még a koronavírust is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr6415712172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balmoral 2020.05.22. 16:30:47

@miért: Miért? A Papa talán nem volt párttitkár?

Bogomil 2020.05.22. 18:58:10

@hamis Pangloss: Forráskritikát javasolnék; 1985-ben Orbán már jogi egyetemre járt, 84-ben már megalapították a Századvéget a Bibó szakkollégiumban. Szerintem tehát csak névazonosságról lehet szó.

mafi mushkila 2020.05.22. 19:27:47

@Bogomil: Nem nézed ki Orbánból, hogy felnőtt fejjel elindul egy gyerekeknek szóló versenyen a pénzért?

rovid 2020.05.22. 19:34:14

Esetleg; G,Fodor interjú, ő a " keményen álló cövek" hazai, férfias? szakértője!

cruickshank 2020.05.22. 19:35:08

Jaj, hát nem azt mondta, hogy "kanosan" van, hanem hogy olyan "ficánkolósan", h majd kicsattan, persze kicsit móriczosan rövidítve, picit penderítve rajta turidanis irányba, no, ez még csak belefér. Hát magyarok vagyunk, vagy mi a f... -- és akkor még a fehérvári huszárok fel sem ébredtek. (Az megvan, hogy a fickó egyik tájnyelvi jelentésben a bányaüzemben [!] főként hírekkel szalajtott fiút is jelenti? Az ödipális mélységekre éppen csak rámutatnék ezzel.)

Podvinecz Marsall 2020.05.22. 19:58:10

@mafi mushkila: @Bogomil: "A KISZ KB folyóirata a KISZ-vezetők számára"

mafi mushkila 2020.05.22. 21:04:13

@Podvinecz Marsall: Jó, de kinézed belőle? :) ...Orbán meg én már kölcsönösen túl vagyunk a tényeken...

Podvinecz Marsall 2020.05.22. 21:14:32

@mafi mushkila: miazhogy, nagyonis! Szerintem ott mindent be kellett küldeni, amin nyerni lehetett, úgy fogyhattak a postai levelezőlapok, hogy csak na. Azon se lennék meglepve, ha anyuka feladata lett volna a fia nevében beküldeni a fülestől a fürge ujjakig mindent. Lehet, hogy még a kapcsoltamban is sikerült egyszer, mint vidéki hívónak, ki tudja. De elmebajnok tuti nem volt, arra emlékeznék.

definitelymaybe 2020.05.23. 01:17:51

Orbán csak dicső hagyományból táplálkozott, mikor péntek reggeli filozófikus igényű létösszegzésre vállalkozott. A pannón politikai gondolkodás egyik jeles alakja (legyen áldott borzasztó (rém)emléke...) saját politikai közösségével való viszonyának érzékletes körülírására alkalmazta az akkoriban forradalminak számító "vőlegény és szerszám"-féle hasonlatot, amivel beláthatatlan távlatok nyíltak meg A magyar politika és az erekció c. témakörben. Is.

velőtanya 2020.05.23. 06:05:47

@hamis Pangloss: "Érdekes kis bejegyzésre bukkantam az Ifjú Kommunista c. KISZ-lap 1985/6-os számában"
Te aztán tudsz élni:)

velőtanya 2020.05.23. 06:13:20

@hamis Pangloss: @netukki: Felhívom a figyelmet a belinkelt oldal másik értékes információjára, miszerint: "Szörényi búcsúkoncertje" (képaláírás fent középen)
A "Ki tud több búcsúkoncertet tartani" versenynek amúgy is ideje volna helyet szorítani a hungarikumok között, és SZL igazi klasszisa a műfajnak - most pedig lehet, hogy sikerült rábukkanunk egy forrásra a művész ELSŐ búcsúkoncertjéről, amit aztán még legalább húsz követett?:)

kemény keleti kommentelő 2020.05.23. 07:48:35

@definitelymaybe: … Orbánnak a Kossuth Rádió a Twitter.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2020.05.23. 08:11:40

@látjátok feleim szümtükkel: Mintha nem lehetne neten vagy akár mobil appon is állampapírt venni...

@kisa: Miért? Talán az eddigi utódoknál kétség merült fel és kell egy fiú, akinél tuti az apa személye?

AdvocatusDiaboli 2020.05.23. 09:25:02

Nem kötözködésből, de a 'még jobb' különírandó. Borzasztóan idegesít, amikor a melléknév középfokát egybeírva látom. Főleg, ha én rontottam el.

mafi mushkila 2020.05.23. 10:02:12

@AdvocatusDiaboli: Viszont végre van ürügyem egybeírni az igekötőt a segédigével, ahogy mindig* is szerettem volna, csak azt kell mondani, hogy historizálok.
grofjardanhazy.tumblr.com/image/618842984081932288

*nem mindig, csak amelyik jól hangzik

Bryan élete 2020.05.23. 14:16:46

Nem értem, hogy jön össze egy cikkben Orbán erekciója és a minisziternői magasságokba jutott Varga Judit. Tényleg.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.05.23. 15:29:53

@Bryan élete: nem jön össze a cikkben, social distancing van a két bekezdés között.

Bryan élete 2020.05.23. 15:53:30

@jotunder: hátezaz. Ez a liberálbolsevik terelés, mert mire utalhatott ezzel a szerző azoknak a vájtfülűeknek, akik már megtanultak a sorok között is olvasni, ergo....mindent értek.

incze 2020.05.23. 16:58:40

@AdvocatusDiaboli: @mafi mushkila: érdekes, én egyre kevésbé szeretem a rigid helyesírást. azt az irányelvet (bár jelentős füllentés), hogy a lejegyzés a kiejtés és hangsúly hű szolgája, támogatom, de az egybeírás, különírás, kötőjel dolgában semmi sem szent. én akkor, mikor vagy 30 éve a "helyes-e", vagy mi, nem engedte egybeírni a "szóbanforgó"-t (és persze igaza volt), kiiratkoztam az akadémiai helyesírásból.

mafi mushkila 2020.05.23. 20:13:04

@incze: A szóbanforgó szerintem is felháborító, megérdemlik.

Podvinecz Marsall 2020.05.23. 21:32:28

@hamis Pangloss: mint a másik poszt alatt, Comme c'est curieux ! Comme c'est bizarre ! Et quelle coïncidence !

hirklikk.hu/kozelet/orban-a-gyoztes-ifjukommunista/364114

mecsekijeti 2020.05.24. 08:43:03

@MarYsol: azok a jellegű emberek, akik - mint több osztálytársam - 1987-ben beiratkoztak a KISzbe, mert az majd a felvételinél jól jön. aztán ugyanezekkel 17-éves csikajként kapmányoltunk az első választáshoz az épp szóbanforgó fasznak...

lüke 2020.05.24. 10:15:38

@mafi mushkila:
el is indult, vegyesben ,síversenyen ,de sajnos a felesége-LA- legyőzte; ovi erre javasolta: legyen női és férfi győztes külön- külön (talán H .Szásától származik az anekdóta)

MarYsol 2020.05.24. 10:39:16

@mecsekijeti: Pont erre gondolok, milyen ember már az ilyen, na. Tizenévesen igazodni, nem normális. Szerintem. Nekem 80-ban aszonták a Berzsenyiben, hogy kicsi lányom, ha nem vagy kisztag, nem mehetsz a színjátszóba. Hát nem mentem. Pedig az én családom minden volt, csak ellenzéki nem. Ifjú Kommunista, az eszem megáll. Azt most meg csodálkozunk.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.05.24. 12:56:03

@MarYsol: 1985-ben Orban harmadeves egyetemista volt es garantaltan nem volt az Ifjukommunista lelkes olvasoja.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.05.24. 13:02:14

@jotunder: Lehet, hogy nem volt az Ifjúkommunista lelkes olvasója, de kétszáz forint az kétszáz forint. :)))

rovid 2020.05.24. 13:24:06

@Bryan élete: Ő az élcsapat felböffentéseinek tisztára sikálója!

velőtanya 2020.05.24. 13:29:23

@Kettes: Mennyi volt az sörben kifejezve? Intuitíve azt mondanám, hogy egy elég komoly szombat esti lealjasodás kijöhetett belőle:)

AdvocatusDiaboli 2020.05.24. 14:52:33

@jotunder: Nem kell ahhoz lelkes olvasónak lenni (nem is állította senki).

Bemegy a KISZ-irodára, ott a lap, unalmában belelapoz, meglátja a rejtvényt, beküldi. Lehet, hogy heccből. Szerintem nem életszerűtlen.

A KISZ-iroda semmiképp, hiszen tudtommal tag volt, talán még tisztséget is viselt (bocsánat, ha nem, most nincs a kezem ügyében hiteles forrás, tagnyilvántartás, ilyesmi). Oda mások is járhattak ügyet intézni, bratyizni, szervezkedni vagy mert volt infrastruktúra (telefon, ilyesmi). Esetleg bélyeg és boríték: símán kinézném belőle, hogy a KISZ költségén küldte be a megfejtést (ami esetleg nem tőle származott, hanem valaki benyögte, ő meg meglátta benne a lehetőséget).

MadMary 2020.05.24. 15:25:49

@MarYsol: Tizenévesen egészen kivételesen szerencsés/gerinces/önálló jellem lehettél, ha mindezt ki merted mondani. Az átlagos populációban nemhogy a tizenévesek, de még a harmincasok-negyvenesek-ötvenesek körében sem volt meg mindez. A saját középiskolámban 1984-ben halálosan be**ratták a fenenagy ellenállókat azzal, hogy "Fiam, nem mehetsz diplomataképzőbe Moszkvába, ha nem kussolsz". A legnagyobb 16-17 éves "ellenállók", akik 95%-a orvosnak-jogásznak-diplomatának készült, az első ilyen fenyegetésre súlyba állította a pofáját és parírozott. Az egyik legnagyobb "ellenálló" karrierdiplomata lett, aki minden rendszerváltást túlélve még mindig Orbánisztán nagykövete valamely meg nem nevezendő országban, míg a másik legnagyobb antikomcsi tizenéves ellenálló a magyar igazság(ha-ha)szolgáltatás egyik prominens vezetője.

kemény keleti kommentelő 2020.05.24. 15:54:34

@MadMary: Nem is értem, amit írsz. Milyen ellenállók ? Akik diplomataképzőbe akartak menni Moszkvába ?
Lehet, hogy ők pont a nómenklatúra gyerekei.
A komenisták.
Ki lenne annál nagyobb komcsi, mint aki Moszkvában tanul diplomáciát ?
A jogász meg az orvos a hideg nyomába sem érhet.

MadMary 2020.05.24. 16:06:00

@kemény keleti kommentelő: Akik diplomataképzőbe jelentkeztek Moszkvába, "privát" körben rongyosra tépték a szájukat azzal, hogy ők gyűlölikakommunizmust, és pusztuljonamarxizmus, és takaroggyonaruszkihadsereg. Mindezt 16-17 évesen. Utána beadták a papírt a moszkvai diplomataképzőbe. A "fenenagy ellenállók" kifejezést idézőjelbe tettem, de a kedvedért megismétlem. Miközben 16-17 éves kölykök úgymond privát körben a "rendszer" halálos és elszánt ellenségeiként tüntették fel magukat, a "hivatalos" szférában moszkvai diplomataképzőbe, jogi karra, továbbá más, hasonlóan politikai szállal milliószor átszőtt területre jelentkeztek utánpótlásként. Ezeknek az embereknek igen nagy százaléka Orbánisztánt szolgálja, ma is. Óhajtasz konkrét neveket?

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2020.05.24. 16:31:23

"Szakadatlan lakatlan a kan lak", remélem felismerhetően pontosan idéztem. :-) Az eredeti alább.

m.zeneszoveg.hu/m_dalszoveg/664/rapulok/ringasd-el-magad-zeneszoveg.html

Ha igaz, az Eu bevezeti az az ötven feletti nerlovagok számára a lankadót. :-) Pajzánul lankad-ó, Eu támogatás megvonásilag lank-adó. :-) Magyarról magyarra nehezen lefordítható idétlen szójáték. :-)

hirhugo.hu/2020/05/24/lex-meszaros-lorinc-az-europai-unio-torvennyel-allithatja-meg-a-fidesz-lopasokat/

Pajzán voltam és férfi-sovén, de nem én kezdtem. :-)

kuksi 2020.05.24. 19:20:41

@kemény keleti kommentelő:
Ööö, amennyire emlékszem (fenntartva a tévedés lehetőségét és a közvetlen érintettség hiányából fakadó hanyagságot), volt valami izé (előfelvételi?), hogy aki KGSt egyetemre jelentkezett, annak lehetett újra felvételiznie magyar egyetemre is (+ második helyen megjelölt intézmény = 3 esély).
Nem "komenistaságból", hanem pl. családi okokból (a szülők kapcsolata éppen válás környékén volt; apuka úgy döntött, hogy nemkívánatos az új kapcsolatának megterhelése egy egyetemista finaszírozásával stb.) választás elé állították a delikvenst: vagy beadja a jelentkezést KGST-országba/ vagy nincs továbbtanulás. Nem a 17 éves (mert ugye korábban kellett a papírokat leadni) elszánt döntése volt.
Diplomataképzés viszont (azt hiszem) csak a SZU-ban volt. Ez a pálya a külföldi kiküldetés marsallbotját adta a kezükbe. Hogy aztán mi lett belőlük, azt már MadMary vázolta.

MadMary 2020.05.24. 19:32:30

@kuksi: 1989 előtt az előfelvételizés azt jelentette, hogy 17 évesen fiúk-lányok beadták a felvételi kérelmi papírjukat egy (magyar) felsőoktatási intézménybe, aztán ha érettségi után kiderült, hogy felvették-e őket, a lányok rögtön mehettek szeptembertől egyetemre, a fiúk pedig ugyanazon év szeptemberétől "előfelvételisként" mehettek Kalocsára-akárhová egy évig katonai szolgálatra. A katonai szolgálat után (az egy évvel korábban megszerzett jog alapján) kezdhették meg az egyetemi tanulmányaikat, "előfelvételisként". A KGST-s rendszerre már pontosan nem emlékszem, csak a moszkvai dolgokra. (BTW, NEM Moszkvában jártam egyetemre.)

MadMary 2020.05.24. 19:53:11

@kuksi: Emlékeim szerint mindenkinek persacc 17 évesen (gimnázium III. év) kellett beadnia a papírt, Moszkvába-Pécsre-Bázakerettyére akárhová, a magyar intézményekbe felvettek között a fentiek szerint különböztettek (lányok-iskola, fiúk-kaszárnya), a Moszkvába felvett fiúk mehettek direkt a SZU-ba azzal, hogy a végzés után tán 5 (3??) éven belül kellett letölteni a katonai szolgálatot, de lehetett tartalékos állományt is kérelmezni? A politikai lényeg viszont biztos hogy az volt, amit korábban írtam.

kuksi 2020.05.24. 19:54:58

@MadMary:
És igazad is van, az volt az előfelvételi!
Akkor viszont nem tudom, milyen névvel illették, ha külföldi egyetemre pályázott vki, de nem a megnevezés a lényeg, hanem a lehetőségek száma, hogy vhova felveszik és anyagilag nagyon megérte (mindent fizettek).
(Én sem Moszkvába jártam, de ugye volt az a mézesmadzag is, hogy a Lomonoszovon szerzett diploma minimum egyenértékû a Sorbonne-éval, szóval nosztrifikálaás nélkül seggre (javítva: térdre) esnek előtte bárhol a nagyvilágban!:)

MarYsol 2020.05.24. 19:57:54

@MadMary: Nem mondtam semmit, igazából. Csak nem jelentkeztem, hagytam a fenébe.

MadMary 2020.05.24. 20:02:42

@MarYsol: A fenébehagyáshoz is bátorság kellett. Szerintem. :-)

MarYsol 2020.05.24. 20:08:39

@MadMary: :-) Igazából az osztályban 2 kiszes volt. Az a nagyon gáz, minden lében kanál tipusok, hát ki akart közėjük tartozni?

MadMary 2020.05.24. 20:14:21

@kuksi: Na látod itt az én memóriám is megáll, volt valami cifra neve a Moszkvába/Kelet-Berlinbe/barátiszocijalistaországokba felvételizőknek, mint kategóriának, anyagilag biztos hogy megérte nekik.
A SZU-ban a diplomáciai képzés nem a Lomonoszovon zajlott, hanem a Moszkvai Nemzetközi Kapcsolatok Intézetében.
Csatolok néhány vicces linket.
index.hu/belfold/2015/02/17/magyar_karrierek_moszkvai_diplomaval/
nepszava.hu/1130909_kemek-mitosz-es-valosag
www.uni-nke.hu/hirek/2018/06/05/fokozatvaltas-az-orosz-egyetemi-kapcsolatokban

Rhonin 2020.05.24. 20:17:15

@rdos: "A Bizottság készítsen egy feketelistátazokról a cégekről és tulajdonosaikról, amelyek ellen korrupció és sikkasztás gyanújával folyik vizsgálat, vagy amelyeket korábban ilyen bűncselekményekben részesnek találtak. A feketelistán szereplők 5 évre legyenek eltiltva az uniós pályázatoktól, emellett pedig minden futó projektjük különös alapossággal legyen átvizsgálva."

Ha nem fake news akkor is egy dologra lesz jó: az ellenzéki, vagy idegengyökerű gazdasági szereplőktől még inkább elzárni a forrásokat. Láttunk-e már olyat, hogy korrupció és sikkasztás gyanújával, vagy bármi más indokból vizsgálat indult egy OV (vagy közvetlenül kapcsolatba hozható cége) ellen? És mondjuk egy Dobrev Klára ellen? Na ugye. Kit érdekel itt egy szerencsétlen Mészáros? Számított-e bármit is egy Simicska Lajos, ha melegedni kezdett a talaj? Ahol egy cilike felmossa a padlót egy Rogán Tónival, ott nem oligarcha lex-re van szükség, ott rendszerszinten kell elzárni a csapot. Vagy Antall József...

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.05.24. 21:59:49

@Rhonin: Ne már. :( A hirhugo egy mszp-s fake news site.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2020.05.24. 22:24:41

@Rhonin: Eszerint azt találtad mondani, hogy a pénztáros lőrinc egy Márk cukkerberi képződmény a hazai gazdaságpolitika egén. Már most tíz évvel az elmúlt nyolc év után engem sok mindenről meg lehet győzni, de arról hogy a fittelina után a momentana (5 évvel ezelőtt elmúlt! -elévült) után ez komoly? Szerintem annyira nem.

Furcsán nyerenc is furcsán nyerenc, Nem kérdés. Elévülve is. Miért is? De ha neki elévül másnak miért is nem? Engedelmet, de a lopás az lopás 5-15-155 évvel ezelőtt is, szóljon a torvény bárhogy is.

Az én egyszerű józan paraszti jogértelmezésem szerint. Ezzel kitalálható módon nem nyerencet védem, de ellenben mindenkit vádolok aki bármikor is

LOPIKÁLT.

Rhonin 2020.05.25. 00:30:51

@Kettes: éltem is a gyanúval "Ha nem fake news..." :) Ettől még a téma érdekes és időről időre elő is jön.

Rhonin 2020.05.25. 00:36:39

@rdos: hát, asszem elbeszélünk egymás mellett. Én csupán arra igyekeztem rámutatni (most már egyre ritkábban, mert lassan úgy tűnik tényleg OV fog diktálni Brüsszelben is), hogy az EU oldaláról nagggyon komoly beavatkozásra lenne itt szükség, ha változást szeretnének. De nem szeretnének...Akár fake news, akár nem a hirhugo, egy ilyen akárkit eltiltunk a támogatásoktól, meg bizottsági bünti és hasonló semmiskedések a röhej kategória, na.

De Kettes megnyugtatott, hogy fake, úgyhogy megyek is aludni :)

velőtanya 2020.05.25. 08:03:33

@Rhonin: Nem fake, a múlt héten Cseh Katalin többször is büszkén beszélt róla:
www.jovotv.hu/2020/05/22/elfogadtak-cseh-katalin-javaslatat-amely-megelozne-az-unios-penzek-ellopasat/

És persze, látni kéne a pontos szöveget, de ha tényleg ez van benne:
"A Bizottság készítsen egy feketelistát azokról a cégekről és tulajdonosaikról, amelyek ellen korrupció és sikkasztás gyanújával FOLYIK VIZSGÁLAT, vagy amelyeket korábban ilyen bűncselekményekben részesnek találtak. A feketelistán szereplők 5 évre legyenek eltiltva az uniós pályázatoktól, emellett pedig minden futó projektjük különös alapossággal legyen átvizsgálva."
- akkor ez valóban inkább kontraproduktív lenne, hiszen elég csettinteni Poltnak, és másnapra minden nemfideszes cég ki van zárva az EU pályázataiból. Hacsak nem az OLAF vizsgálataira vonatkozik kizárólagosan ez a kitétel, de akkor ezt illene világossá tenni.
(És akkor még felmerül, hogy egy ilyen javaslat "nagy többségű megszavazása" az EP-ben egyáltalán kit, mire és mennyire kötelez)

kemény keleti kommentelő 2020.05.25. 08:19:43

@velőtanya: Az apák, anyák, vejek, fiúk, lányok, földik, osztálytársak és egyéb kegyencek kifejezés nincs benne a javaslatban, gondolom.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.05.25. 09:15:05

@velőtanya: Wow. Belenéztem Che Kati facebookjába, de a jelek szerint nem lapoztam vissza eléggé. Hát ez jó nagy hülyeség.

Rhonin 2020.05.25. 09:32:01

@velőtanya: Köszönöm. És hát igen, anno mikor ez az oligarcha dolog kezdett divat lenni Oroszországban mindig csodálkoztam az olyan a híreken, hogy egy idő után többek között a dalmát tengerpart gyöngyszemeit felvásárolják az orosz (p)oiligarchák, hogy menekítsék a lopott vagyont Putyin elől. Akkor ellentmondásosnak tűnt, hiszen általa lett/lehetett a vagyon is. Aztán Simicskánál megértettem. Szóval, amíg az intézkedések nem a bárót célozzák, aki nyilván a nép egyszerű fiaként szegény, mint a templom egere, addig minden useless, ha nem éppen kontraproduktív.

myrath 2020.05.25. 12:34:29

Huhh! Ez nagyon kemény lett, de tetszik! Ügyvédúr szabin van? :)

SMFB 2020.05.25. 12:50:21

kicsit magamba nézve asszem tudok egy lehetséges választ a posztban felvetett kérdésre (Nem tudom, hogy mit akar kompenzálni ez a derék ember...).
Amikor a hajnali merevedés a derekamban vagy a nyakszirtemen jelentkezik, az nagyon-nagyon pocsék érzés, és valahogy feledtetnem kell magammal.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2020.05.25. 14:57:56

@Rhonin: Hogy az Eu nehézkes és lassú és tesze-tosza? Igen, igazad van. Sajnos. :-( A momentumos képviselő azonban létező problémára hívta fel a figyelmet és egyben adott megoldási javaslatot is. :-) Mondjuk én nem 5 évre tiltanám a tolvajt az Eu pénztől, hanem csak örökre, de a semminél az 5 éves tiltás is több.

Eddig az Eu olyan volt amilyen. :-( Ha nem képes változni az új bolseViki kihívások miatt, az nem fog jót tenni sem az Eu-nak, sem nekünk. :-(

A remény hal meg utóljára. :-( Én azért még reménykedem. :-)

DarthVader 2020.05.25. 19:15:55

@rdos:

Te tényleg azzal akarsz argumentálni, hogy a Nomentana és a Fittelina kft-k ügyei - amelyek még Gyurcsány miniszterelnöksége előtt zajlottak, a vállalkozói szférában : egy Bt Kft-vé alakulása körüli hercehurca, valamint egy vállalkozás- magáningatlan összefonódás ügye, összesen 50 millió forint értékre, és amely e lángoktól öleltben napi rutin volt, van és lesz - anullálja Mészáros Lőrinc érdemeit? Tényleg?

Szemmel láthatóan ennek az országnak pontosan olyan kormánya van - és lesz még minimum 10 évig - amilyet megérdemel.

DarthVader 2020.05.25. 19:18:54

@DarthVader:

Amúgy meg Gyurcsányt tiltsák el öt évre az uniós források felhasználásától. Gyurcsányt IS.

ijontichy 2020.05.25. 20:05:34

@Rhonin: " lassan úgy tűnik tényleg OV fog diktálni Brüsszelben is" Jól mondod: "tűnik". Vitya az EP választáson kapott egy jókora maflást és slussz. A nagy porverés a hazai közönségnek szól. LOP (Little Orange Pig) egy sudribunkó, de nem hülye. Nem véletlenül nem állt ki mellszélességgel Sig. Salvini mellett. (Már akkor írtam itt, hogy Sig. Salvinire térjünk vissza két-három év múlva. Nem kellett ennyi).
Szóval bárminek is "tűnik" Mo-ról nézve, Vitya egy olcsó politikai prosti a nyugat számára. Ami rossz hír Mo-nak, mert akár holta napjáig uralhatja a bűzös kis autokráciáját :-(

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2020.05.26. 05:09:52

@DarthVader: Az argumentumodat nem tudom annulálni, mert nem tudom mi az. :-)

Szóval szerinted a kis lopás az kisebb lopás mint a nagy lopás. :-) Képzeld, szerintem is. A kis lopás jutalma nyilván kevesebb kóter legyen, egy normális világban. És ebben a pillanatban nincsen se nyerencünk (egy kis ideig), se pénztároslőrincünk és csatolt részei úgy is mint moszkoVitya (egy kicsit hosszabb ideig). Lássuk be, aki a kóterban van az nem lehet kormányon. :-) Ezért egy normális világban az eddigieknél csak jobb kormányunk lehetne.

Azonban egész sártekénk nem normális, kishazánk ezen belül külön de az egy másik félgyarmati történet. Korlátolt felelősségű társaság (Ltd és társai)! Na kérem, ez felhívás a csalásra az egész nyugati világban! :-( Ahogy az 5-8 éves elévülés is. :-( Ahogy az "adó optimalizálás" is. :-( Így korán reggel csak ezek jutottak az eszembe.

kemény keleti kommentelő 2020.05.26. 06:57:47

@rdos: Nem is nevezném lopásnak, ami most megy itt az eu pénzekkel.
A diktátor kinevezi a pénzek tulajdonosát és cserélgeti őket.
Elhalálozás esetén, visszabeszélés, vagy önálló gondolat esetén, vagy ha nem jár eleget meccsre, más lesz a strómanja a gazdasági területnek.
Ez nem lopás, hanem egy állampakitalizmus, csak feketén.
Ezek nem is kormányoznak, hanem egy multit vezetnek az ország összes pénzéből.
Egy terjeszkedő multit, komprádörtőkét csináltak az eus pénzekből.
Csak ledarálják, begyűjtik a komplett ágazatokat, kivégzik a konkurenciát.
Nincs saját termékük, csak az eutól szippantott pénzből felvásárolják és tönkreteszik a magyar piacot.
Igazából ezek az Orbán-tőkések nem nemzeti tőkét halmoznak, hanem egy vállalattá koncentrálják az eu pénzeket .
Ahogy a sajtót, vagy a politikát is.
Centrális pártrendszer helyett centrális tulajdonszerkezet és centrális gazdaság épült.
Egy eu pénzekből és politikai hatalomból összegereblyézett multi.
Az ember meg a dolgozó a terjeszkedő multijukban. És mivel lassan csak egy munkáltató lesz, a bérek és jogok erősen a nulla felé tendálnak.
... minden társadalmi osztály számára.

..és most jöhetsz a Gyurcsány úszómedencéjével.

AdvocatusDiaboli 2020.05.26. 07:53:05

@kemény keleti kommentelő: Amiről írsz az nem "multi", hanem "state capture". A veretes magyar neve "az állam foglyul ejtése", de ügyetlen a használata, főleg névszóként. Egyszerűbb a NER.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2020.05.26. 08:09:19

@kemény keleti kommentelő: Igazad van, kispályások se voltak ferencék ezekhez képest.

kemény keleti kommentelő 2020.05.26. 08:17:34

@AdvocatusDiaboli: Nem igazán az államról írtam. Inkább a gazdaságról.
Olyan, mintha az egész ország egy terjeszkedő kólagyárként zabálna föl minden kistulajdonost. És külföldön is vannak érdekeltségeik.
Az igazgatóságot meg cserélgetné az örökös, aki az egészet a nagypapi halálával nyerte.
De még azt sem tudjuk, hogy az övé-e, vagy már rég eladta az egészet egy még nagyobb multinak.

kemény keleti kommentelő 2020.05.26. 08:31:15

@rdos: Igen. Ide vezet a törvények felettiség, a garantált büntetlenség.
Ha lecsukják őket minden kis stiklijükért, sosem jutnak ide.

De mivel idővel láthatóvá vált, hogy Orbánékat semmilyen bíróság soha semmiért el nem ítélheti, ezért mögéjük sorakozott az egész elit, és megcsinálták az összes bűntényt, amire valaha vágytak.

Nem Orbán találja ki ezeket. Ő csak a büntetlenséget garantálja a szovjet időkből átmentett kapcsolati hálóval.

Rhonin 2020.05.26. 08:45:11

@ijontichy: Örülnék, ha igazad lenne. És talán OV személyében igazad is van. A szelleme (putyiné/kínáé?) azonban ragadós:

444.hu/2019/03/07/fukuyama-az-a-nyomaszto-gondolatom-tamadt-hogy-a-tortenelem-vege-nem-dania-hanem-olyasmi-mint-magyarorszag

Rhonin 2020.05.26. 09:09:19

@kemény keleti kommentelő: "Ezek nem is kormányoznak, hanem egy multit vezetnek az ország összes pénzéből.Egy terjeszkedő multit, komprádörtőkét csináltak az eus pénzekből." tűpontos. Régóta van nekem is ez az érzésem. Valahol Charles Handy írja, hogy a jövőben inkább leszünk corporate "állampolgárok", mint a klasszikus értelemben vett államé. Bármekkora is az erőlködés a nemzetállamok részéről. Azt hiszem valamilyen vegyes felállás felé tartunk, a kisebbek jó ha felkészülnek. Amivel nincs is feltétlenül baj, a kérdés, hogy milyen vezetési/tulajdonosi kultúrával és szemlélettel (itt meg visszautalnék Fukuyama félelmeire).

Szóval lehet Viktorék vérszemet kaptak: theconversation.com/who-is-more-powerful-states-or-corporations-99616

AdvocatusDiaboli 2020.05.26. 13:43:29

@kemény keleti kommentelő: Ezt csak azért tudják megtenni, mert fogjul ejtették az államot. És azért ejtették fogjul, hogy ezt (is) megtehessék. És ha csak a gazdaságnál maradunk, akkor sem "multi". A "multi" (=multinational corporation) semelyik ismérvének nem felel meg.

kemény keleti kommentelő 2020.05.26. 14:44:38

@AdvocatusDiaboli: Még nem ismerem a tulajdonságait. A külföldi pénzkihelyezések és lerakatok lehet, hogy csak álca. A legrejtélyesebb a tulajdonosi és részvényesi kör.
Vajna milliárdjai ismeretlen tulajdonosok cégeibe áramlottak. Külföldi céghez.
Szóval lehet, hogy igazad van, de láttunk egy amerikai állampolgár strómant, akitől a milliárdok nem az államkasszába csordogáltak vissza, nem is a rokonaihoz, hanem idegen országok névtelen tulajdonosaihoz. Nem nevezném nemzeti korporációnak.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blog.hu 2020.05.26. 20:12:11

@velőtanya: @Kettes: @kemény keleti kommentelő: A Parlament nem fogadhat el törvényt a Bizottság javaslata nélkül. A továbbiakban megindoklom, miért nem néztem pontosabban utána, szerintem ez egy határozat, amellyel a Bizottság azt csinál, amit akar.
Viszont a bizonyított visszaélés esetén az illető kedvezményezett már most is bekerül egy adatbázisba. A közbeszerzés kiírójának kötelezettsége, hogy ezt megnézze és kizárja a benne szereplő pályázót, ha úgy ítéli meg. Ettől kezdve a tagállami hatóságok által megvalósított projektekre ez esélytelen.
Miután persze a magyar csókosokat nem ítélték el (a legnagyobb ügyben, a közvilágítás-korszerűsítés ügyében kivették az EU-s csomagból a beruházásokat), az ügy még egy szinten reménytelen.
Azt meg tudni illene (egy EP-képviselőnek, vagy legalább a tanácsadójának), hogy a Bíróság elkaszálta a feketelista előző változatát, ahol gyanú esetén is fel lehetett valakit venni anélkül, hogy az illetőnek lehetősége lett volna tiltakozni (most ezt akarják visszahozni, hiszen ha egy vizsgálat vagy gyanú alatt állóval közlik, hogy gyanú alatt áll, az a vizsgálatot hiúsítja meg). Volt ennél kézenfekvőbb javaslat is, méghozzá az, hogy ahol gyanújelek vannak (erre vannak indikátorok anélkül, hogy büntetőjogi súlyú bizonyítékra lenne szükség), ott központosítsák az előzetes ellenőrzést. Ezzel a két első probléma (a tagállami hatóságok tétlensége és a beavatkozási lehetőség gyanú esetén is) megoldódna. A Momentum elnöke megtiltotta az embereinek, hogy ezt támogassák. Magyarul: propagandaakció az egész ( megjegyzem, amivel Karácsony és Hadházy házaltak Brüsszelben, az szintén egyfajta központosítás - nem hallottam, hogy az EP Momentum-frakciója emellett kiállt volna saját eszközeivel.

kemény keleti kommentelő 2020.05.28. 10:21:48

@Kuviklacz: Nem értelek. Propaganda akció a micsoda ? Amit a bizottság csinál, vagy amit a momentum ?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.05.29. 12:08:15

Ami pedig a magyar kultúrfölény-exportot illeti... íme Magyarország miniszterelnöke, amint házilag készült kovászos uborkát visz spáros vödörben a kormányülésre.

4cdn.hu/kraken/image/upload/s--j99q9s3j--/7SV8Uo98tsemX2M1s.jpeg

Az a kibuggyanó gatyakorc. Az a disznózsír bázisú szájhigiénia. Az az élére vasalt wife berater. Megy a Gazda az ország sorsáról dönteni.

Ennek az országnak minden egyes analfabéta muszlim menekült csak emelni tud a kulturáltságán. :(

seol 2020.05.29. 12:17:12

@Kettes:

És a zember, aki reflexből ellenőrzi, hogy minden megvan-e a zsebében, miután elment mellette a kárpáti géniusz. ^^

velőtanya 2020.05.29. 13:22:56

@Kettes: Ez biztos hogy igazi, és nem csak egy hiperrealista festmény?

"wife berater" - tényleg van ilyen is, vagy csak bekeveredett egy plusz r betű?:)

mafi mushkila 2020.05.29. 16:20:04

@furiRosa: Az is megér egy sort, hogy a számozott fb-bejegyzések számai a járvány napjait jelzik, szóval miközben valaki holtan fekszik a sírban, valaki sír utána, valaki a tüdejét köpi ki, valaki megélhetés nélkül maradt, valaki tartja magában a lelket veszteg maradni otthon meg maszkot hordani kirívó esetként az utcán, valaki túlhajszoltan dolgozik a járvány ellen/miatt, valaki az emberi társaság hiányától szenved, valaki emberek társaságába van kényszerítve veszélyesen, a járványügyi főnöki látszatbuzgólkodás ürügyén és keretével kap egy uborkát a pofájába.

furiRosa 2020.05.29. 16:37:53

@mafi mushkila: Még ha csak uborkát kapna. Én már nem is tudom, mitől hányjak inkább sugárban: ettől: 888.hu/ketharmad/megszoritasokba-kezdtek-a-baloldali-vezetesu-onkormanyzatok-4251072/, vagy ettől: index.hu/belfold/2020/05/28/majus28_koronavirus/kituntettek_az_egyik_elso_magyarorszagi_koronavirusos_esetet_felismero_orvost/, vagy ettől: 444.hu/2020/05/29/ha-hadhazyekat-megbuntetik-a-fociszurkolokat-miert-nem, vagy a gőzerővel dübörgő lopásoktól? Leginkább a Kásler-vezette ámokfutástól és annak piedesztálra emelésétől, azt hiszem.

furiRosa 2020.05.29. 18:06:45

@Rhonin: Áh, az a kifinomult zárlat mindent überel!

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.05.29. 22:04:42

A Kibaszott Elmebeteg levélben zaklat külföldi kutatókat, hogy kérjenek tőle bocsánatot. Kovács "Nekem Már Minden Mindegy" Zoltán személyesen irkálja a zaklató leveleket.

index.hu/kultur/2020/05/29/finnorszag_kutatok_level_kovacs_zoltan_diktatura_magyarorszaggal_szembeni_kritika/

"A bocsánatkérés nem csak Magyarország megválasztott kormányának jár, de a magyarok nagy többségének is, akik az elmúlt hónapokban párthovatartozástól függetlenül fejezték ki támogatásukat a kormány intézkedései iránt, és példaértékű egységet és elhivatottságot mutattak a betartásukban."

Hé, te fasz! Itt van neked egy bocsánatkérés:
persephonemagazine.com/wp-content/uploads/2013/02/jack-nicholson-flip-off.gif

seol 2020.05.29. 22:33:04

@Kettes:

Tehát mindent megcsináltak, amit aggályosnak találtak a hozzáértők (és mindenki más), minden a járvány ürügyén elrendelt aljas állatságot be akarnak betonozni különböző törvénytelen törvényekkel, majd körbeírnak, hogy kérjébocsánatot. Na, ha ezzel nem sikerül bebizonyítani, hogy nincs diktatúra, akkor sehogy sem. Hát igen, a faluszéli szociopata büdösparasztok ennyit értenek az [insert number greater than 15]. századhoz és a politikához.
:-D

Rhonin 2020.05.29. 23:20:19

@lüke: Szerintem itt nem is OV az igazán gáz. Hanem a nyaloncok. A linkelt cikk idézete felveti, hogy mekkora gyerekkori traumának kellett történnie a szerencsétleneknél, hogy ennyire kevés önbizalmuk legyen. Nagyon szánalmas kukmukknak kell ott lenni, ahol ennyi férfiasságra futja csak.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.05.29. 23:35:56

@seol: Ők is tudják, hogy az ilyen arrogáns, cinikus hazudozással senkit nem lehet meggyőzni az ártatlanságukról. Ezek a menetek kizárólag a Kedves Beteg egójának az ápolásáról szólnak. És Kovács Zoltánon tényleg látszik, hogy tudja, hogy neki már minden mindegy. Úgy. Kell. Neki.

kemény keleti kommentelő 2020.05.30. 06:02:57

@furiRosa: Nem tudom, volt szó róla, hogy Dzsudzsák nevű ... diplomatája a kormánynak szerepet vállalt a tüntetésben és nevét adta hozzá ?

9mmPara 2020.05.30. 06:20:14

@kemény keleti kommentelő: teljesen félreérted a helyzetet. Dzsudzsák leszerződik a Fradihoz és szurkolói ankéton volt.

kemény keleti kommentelő 2020.05.30. 06:33:49

@9mmPara:.. A fajgyűlölő összejövetel húzóneve és védnöke Dzsudzsák.

Előtte együtt mutatkozik Orbán jobbkezével.

index.hu/sport/futball/2020/05/27/szijjarto_peter_dzsudzsak_balazs_magyar_kupa_honved-mtk_maszk_nelkul_mlsz/

velőtanya 2020.05.30. 07:45:04

@Kettes: "Ők is tudják, hogy az ilyen arrogáns, cinikus hazudozással senkit nem lehet meggyőzni "
Én is ezt tippeltem előzetesen, de sajnos megint tévedünk, attól tartok.
A környezetemben akadnak "inkább ellenzéki, de a politikával nem sokat foglalkozik" típusú emberek, és eddig mind a három ilyen - akit hallottam/láttam a témában megnyilvánulni - azzal jött, hogy "na a Viktor mégse diktátor, rendesen visszaadta a felhatalmazást". Pedig ők nem origót olvasnak, hanem indexet - csak hát ott is ilyen címeket látnak:
index.hu/belfold/2020/05/27/koronavirus_torveny_felhatalmazas_visszavon_benyujt_parlament_orban_kormany_fidesz/
(a címnél tovább meg nem is nagyon jutnak, bár ez a cikk például akkora törökgáborizmus, hogy ha elolvassák, akkor is ugyanez lenne az eredmény)

kemény keleti kommentelő 2020.05.30. 08:06:43

@velőtanya: Már ez is olyan infantilis, hogy a Viktor felhatalmazta magát, aztán visszaadta magának a felhatalmazást.
Kérjenek Viktortól bocsánatot azok, akiket egyfolytában mocskol.

Fel se tűnik nekik, hogy azt csinál, amit akar, terrorizál a hatalmával embereket, tehát diktátor. Aki meg a diktátort dicsérgeti, az a csicskája.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.05.30. 09:19:50

@velőtanya: Az ugye tudod, hogy az "inkább ellenzéki, de a politikával nem sokat foglalkozik" öndefiníció azt jelenti, hogy "fideszes vagyok, de nem merem bevallani az ismerőseimnek, mert ciki". :-))

A fideszeseket minden hír és az ellenkezője is ugyanabban erősít meg: hogy Orbánnak igaza van, az őt kritizálók meg tévedtek. Kár rájuk időt vesztegetni. Kovács sem nekik dalol.

netukki 2020.05.30. 09:45:02

@Kettes: A magyar Katyn – hazánk értelmiségének kivégzése – Fidesz-rezisztens forradalmárok a rendszerváltásért

"Valami hasonlónak vagyunk tanúi a mai Magyarországon. A katyni és a krakkói akcióktól csak annyiban tér el, amit az Orbán-rezsim művel, hogy itt és most a magyar értelmiséget fizikailag nem semmisítik meg, csak a földig alázzák, agyagba döngölik, megfosztják a szuverenitásától, alkotói szabadságától, attól a jogától, hogy maga dönthessen magáról. Mindenét elveszik, csak az életét nem."

zsebesizs.com/2020/05/29/a-magyar-katyn-hazank-ertelmisegenek-kivegzese/

lüke 2020.05.30. 09:53:06

@Rhonin: péntek reggel is rakott egy lapáttal a kisebbségi érzésére:
“egyszerű gyerek vagyok”
(most apercipiáltam igazán ,Ungár Klára&Co kilépését)
Aki beáll egy politika mögé mind nyalonc, jól ismerjük Mo- n a “ vitam et sanguinem “ töretlen , s világszerte is: “bújj be róka” (ez megfejtés,honnan van?)

lüke 2020.05.30. 09:54:37

@netukki: ez kemény,de hát antiintellektuálisak!

mafi mushkila 2020.05.30. 10:06:45

@Kettes: Azon gondolkozom, hogyha lenne egy közvélemény-kutatás, amelyik a múltra vonatkozó kérdéseket tenne fel, és lenne köztük egy olyan, hogy ha 2010-ben tudta volna, hogy mi lesz mára, akkor szavazott volna-e a fideszre, abból mi jönne ki.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.05.30. 10:37:47

@mafi mushkila: Attól függ, mik a lehetséges válaszok:

a) Ha előre láttam volna a jövőt, akkor inkább lottószelvényt vettem volna.
b) Ha tudtam volna, mi lesz mára, bolondként kezeltek volna, mint Debreczenit, Bartust vagy Kérit.
c) De hát tudtam! :(
d) Miért, mi lett mára?

kemény keleti kommentelő 2020.05.30. 10:59:12

@mafi mushkila: Nem volt más alternatíva. Ennek az országnak Orbán segge az egyetlen kilátása.