Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Székelyek és transzneműek (apróságposzt)

2020.05.20. 00:24 | jotunder | 46 komment

 

       Amikor román politikusok Tricolorullal nyomatnák tele Székelyudvarhelyt június negyedikén, azért teszik, mert úgy gondolják, hogy a szerencsétlen román választópolgárnak legalább lesz egy kis öröme abban, hogy valaki mást basztatnak helyette.

      Amikor magyar politikusok alapvető jogot vesznek el a transzneműektől május tizenkilencedikén, azért teszik, mert úgy gondolják, hogy a szerencsétlen magyar választópolgárnak legalább lesz egy kis öröme abban, hogy valami mást basztatnak helyette.

      Amikor Klaus Iohannisból kikívánkozik a "jonapot Pesede" az pontosan olyan, mint amikor a félbolond Kövérből... hagyjuk mi kívánkozik ki a félbolond Kövérből.

      Magyarország valahogy szereti elvenni a polgárai jogait, zongoráját, kisszekrényét, paplanját, életét, történelmileg alakult így, elfogytak a zsidók, kedves transznemű honfitársaim. Amiről persze eszembe jut, hogy a Völkische Origo kiszerkesztett egy színművészetis diákvezetőt, mert az "szervezkedett a transzneműek mellett", és annyira megszoktuk már, hogy még egy halk kurvaanyádot sem eresztettünk el.

       Igen, a transzok furák. Mondjuk a székelyek is elég furák a nemjáték medvéikkel meg a nemember asszonyaikkal es.  De azért  kíséreljenek már meg annyira furák lenni, mint azok, akik nyolc hete próbálnak végtelen dimenziós tereken hattatni amenábilis csoportokat.  

       Domnulék és atyafiak, kéksárgapirosak és pirosfehérzöldek, dákorománok és szkítakipcsákok, sok kis frusztrált mindenfób, get a fuckin' life. 

 

     

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr6815708514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kemény keleti kommentelő 2020.05.20. 06:41:10

Az Alkotmánybíróság három döntése szerint is alapvető emberi jog.

nepszava.hu/3078680_tuntetes-ader-hivatala-elott-alapveto-emberi-jogot-vettek-el-a-transzemuektol-video

Jogállamista fidesznyikeknek jó lesz bevésni.

velőtanya 2020.05.20. 07:51:16

Annyit mindenesetre tudunk, hogy a székely szavazók mintegy 98 százaléka támogatta Semjén Zsoltot a szavazófülkék (áthúzva) levélszavazás magányában, ennek a halaszthatatlanul sürgős járványvédelmi intézkedés meghozatala tekintetében IS.

kemény keleti kommentelő 2020.05.20. 08:03:12

@velőtanya:
A hazafias transzneműek biztos, hogy többen vannak, mint a felvilágosult transszilvánok.
Úgy értem, tényleg többen vannak. Nem vicc.

Geo_ 2020.05.20. 09:14:20

"Magyarország valahogy szereti elvenni a polgárai jogait"

Nagyon tévedst, dír @jotunder : ez a kúrmányzat éppen biztosítja azt a "jogot" a magyar polgárok legnagyobb kisebbségének, hogy gyűlölködhessenek, ezzel egyben tartva őket.

Valójában semmi bajuk az LMBTQ emberekkel, még alaptörvényt is írhatnak, se a cigányokkal, főleg, amíg az EP alelnökeként díszeleghetnek s hozzák az 1voks/1 kg száraztészta mutatót, se a zsidókkal, se senkivel amúgy.

Ugyanis jól tudják, hogy a politikai erőtérben ezek olyan független események, melyek nem tartoznak egy közös halmazba...

kemény keleti kommentelő 2020.05.20. 09:39:15

@Geo_: Egy járvány idején pont hogy jutott ez eszükbe ? Nem volt elég gyűlölködnivaló kéznél ?
Lezárhatták falvaikat, határaikat, kiutasíthatták ösztöndíjas külföldi diákjaikat, büntethették a szemétszedőket és bezárhatták a gyerekeket. Blokád alá vehették és kifoszthatták Budapestet és a többi városokat.
Konyhába küldhették a nőket. Hazazavarhatták az öregeket. Kidobhatták a betegeket.
Lekövérezték a halottakat.
Hogy jutott eszükbe pont a transzneműek igazolványa ?

Nem. Ez színtiszta gonoszság. Örömüket lelik benne, ha elveszik mások életét.

lüke 2020.05.20. 09:47:11

@velőtanya: megfogták a kezüket és behúzták az x- t az irodán
( szemrebbenés nélkül mondta egy sepsiszentgyörgyr egyszerűen strukturált fiatal nő)

éjjeli saláta benyújtást reggel fáradtan,gondolkodás & gond nélkül megszavazzák,azután gondolkodnak,s elszabtuk...:
HH ez is,2015 - ből:
- nemzeti elkülönülés (szemben egy európai és közép-európai integrációval)
- nyugatellenesség (szemben egy értelmes nyugat-kritikával)
- konfliktus-élező politikai technika
- populista retorika
- plebejus öntudat ( szemben a szerintem kulcsfontosságú polgárival és középosztályival)

Geo_ 2020.05.20. 09:50:38

@kemény keleti kommentelő:
Jaj, dehogy gonoszok - ha az emberi jóság és szolidaritás hozna több voksot, akkor ők éppen olyanok lennének. De hogy érdmes volt, a kommentekből látszik.
mandiner.hu/cikk/20200519_a_fidesz_a_mai_napon_betiltotta_a_transznemuek_jogi_nemvaltoztatasanak_lehetoseget

Azt persze nem tudom eldönteni, hogy gonoszság helyett g.ci módon kiszámítottak vagy kiszámítottan g.cik-e.

aronsatie 2020.05.20. 10:40:01

Nem értek egyet. Hogy-hogy félbolond???

kemény keleti kommentelő 2020.05.20. 10:42:15

@Geo_: Az elmúltnyolcban azzal kampányoltak, hogy védték a fákat a kivágás ellen a belvárosban - Illés Zoltán -, és a Kossuth teret a kordonoktól - Orbán bandája -.
Népszerű volt...
Mégis a legelső dolguk volt palánkkal és őrökkel körbekeríteni a ligetes Kossuth teret, és a palánk mögött az összes fát kivágni, ellopni, hogy még az emléküket is eltöröljék.
Ahogy hatalmukban áll, azt tették ...nem igazán a népszerűség végett.

De mondhatnám ugyanezt az Alkotmányra, amire annyit hivatkoztak az elmúltnyolcban, hogy nem volt törvény, ami megfelelt a kényes ízlésüknek,

vagy az iskolarendszerre, amin annyit aggódtak, hogy pedagógustüntetéseket szerveztek,
vagy az őket támogató orvosokra,egészségügyre, az egyetemekre, amiket mindenki számára ingyenesen elérhetővé népszavaztak, hogy aztán a sok népszerű gondolat helyett a kórházürítést és az egyetemek bezárását csinálják,
amikor végre hatalmukban állt.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.05.20. 10:44:16

"Amikor magyar politikusok alapvető jogot vesznek el a transzneműektől május tizenkilencedikén, azért teszik, mert úgy gondolják, hogy a szerencsétlen magyar választópolgárnak legalább lesz egy kis öröme abban, hogy valami mást basztatnak helyette."

Nope. Először is nem "magyar politikusok", hanem Orbán. (Semjén ebben az ügyben csak egy stróman, mert Orbán azt hiszi, hogy majd a végén mást fognak felakasztani mindenért. Semjén is tudja, mi is tudjuk, hogy nem így lesz, csak Orbán nem, hehe.) Másodszor: nem azért, hogy a szerencsétlen magyar állampolgárnak jó legyen, a szerencsétlen magyar állampolgárnak ettől nem lesz jó. Ez elsősorban Orbán számára terápia. Egy beteg állat, aki kéjeleg a gyengék, a védtelenek, az ártatlanok szenvedésében. És igen, a mandiner nácikeltetője és a tumblr is tele van hasonló mentális állapotú véglényekkel. De Orbán nem nekik játszik, hanem a saját szórakoztatására.

Emmett Brown 2020.05.20. 10:59:02

ha a Fidesz ténylegesen szívén viselné a határontúliak sorsát, akkor ők lennének a föderális EU legfőbb pártolói. ugyanis ez az egyetlen normális módja annak, nemzettestvéreink ne határontúliak legyenek többé.

látjátok feleim szümtükkel 2020.05.20. 11:25:32

Ezek szerint tényleg sérti az emberi jgokat az elfogadott törvény.

" Az Emberi Jogok Európai bírósága 2001-ben mondta ki a Christine Goodwin kontra United Kingdom per ítéletében, hogy a transzneműek nemváltoztatása az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatából levezethető alapvető emberi jog, mely nem tagadható meg, továbbá azt is kimondta, hogy az államnak biztosítania kell minden állami szintű azonosító (például személyi szám, TAJ szám) cseréjét. Bizonyos államokban harmadik nemű besorolás is választható. (Magyarországon 2018-óta akadályozza az illetékes kormányhivatal a nem megváltoztatására irányuló kérelmek jóváhagyását.)" Wikipédia.

No de a jogvégzett miniszterelnökünk majd elküldi a várható perekben az igazságügyi minisztert, hogy magyarázza, és védje meg a magyar emberek érdekeit. Mert ugyé a transznemű magyarok vagy nem magyarok, vagy nekik nincs joguk a nemiségükhöz, kötelező nekik olyannak lenni, amilyennek a keresztény alapokon álló fidesz előírja.

Azért vigasztalja az érintetteket, hogy a transzneműek is ugyan olyan felételekkel fizethetik az adót, mint a nem transzneműek.

netukki 2020.05.20. 11:25:46

@Kettes:A Völkischer Beobachter mai számában egy izé így ír a témáról:

"A legújabb kori értelemben vett szabadságfogalom [...] már régen nem az antik és keresztyén hagyományon nyugvó, közösségelvű szabadságot jelenti, hanem a minden korlátozástól, behatároltságtól, rögzítettségtől mentes önkibontakoztatás, önmegvalósítás és önmeghatározás ideáját. Ennek csak egy apró, de céltalanságában totális példáját jelenti a szexuális identitásra alapozó politizálás és a genderideológia. A kísérlet továbbfejlesztése pedig az, hogy az ezzel szemben fellépőket intézményesített eszközökkel (testületek, szakértők, világnapok) és nyelvi leleményekkel (hiszen ők „bifóbok” és „transzfóbok”, bármit is jelentsenek e kitételek) szükséges kiiktatni a még elfogadható társadalmi diskurzus keretei közül. Ezt korábban boszorkányüldözéssel, máglyahalállal, majd cenzúrával érték el – ma úgy hívják: politikai korrektség."

kemény keleti kommentelő 2020.05.20. 11:46:34

@netukki: … Ki vannak iktatva szegény transzfóbok a diskurzusból ? - mellik hazudik ekkorát ?

Én úgy láttam, hogy nem diskuráltak lófaszt sem, hanem törvényt hoztak a transzok ellen a totális hatalmukkal.
És éppen uszítanak a totális médiájukban.

jan 2020.05.20. 11:57:53

Amúgy csak jelezném, hogy a székelyek és a transzneműek aligha alkotnak diszjunkt halmazpárt. Úgy olvasom, hogy az EU-ban 0.3%-ra becsülik a transzneműek arányát, szóval nagylelkűen 700 ezer székellyel számolva, bizony kb. 2000 transznemű székely éldegélhet szerte a világban. Hogy ezek között van-e, aki az amenábilis csoportokkal foglalkozik, azt nem tudom viszont. Egyébként nagyon tetszik, hogy amenábilis, angolból ismerem az "amenable" szót, kb. azt jelenti azt hiszem, hogy kapható valamire, hallgat a jó szóra, megfelelően reagál a kezelésre stb. De el nem tudom képzelni, hogy egy csoport milyen műveletre bírjon amenábilis lenni :)

kemény keleti kommentelő 2020.05.20. 11:58:06

@netukki:
Végülis mit ?
"az antik és keresztyén hagyományon nyugvó, közösségelvű szabadságot "

Nem vagyok képben. Mit akarnak az egyéni szabadság helyébe állítani ?

A leláncolt gályarabok lapátolása közben szabadon irányított hajót az antik világban ?
Vagy a boszorkányégetést, ahol a pap megmondta, kit kell égetni és a többiek szabadon hozhatták alá a tüzifát ?

A közösségelvű szabadságot úgy értik, hogy ők szabadok, a közösség meg majd csinálja, amit parancsolnak nekik ?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2020.05.20. 12:47:19

@jan: az amenable szó valami olyasmit jelent, hogy engedelmes, alkalmas, ezzel szemben itt egy viccről van szó, azt jelenti, hogy "mean" van rajta, átlagosítható. ez a viccelődés odáig fajult, hogy egy szélesebb csoportosztályt a-T-menable-nek neveztek el, ami nagyjából azt jelenti, hogy nagyon nem T tulajdonságú, úgy mint az amenábilisok. eredetileg mérhetőnek nevezte Neumann János az amenábilis csoportokat.

seol 2020.05.20. 13:43:37

@velőtanya:

Még a transzneműeket kellene valahogy a székelyek ellen uszítani, és teljes lehetne a valami.

seol 2020.05.20. 13:48:15

@netukki:

Érted, ma már a primitív náculás az ártatlanul üldözött másság.

velőtanya 2020.05.20. 14:45:12

@seol: Megtesszük, ami tőlünk telik. Talán az hozhatna fordulatot az ügyben, ha végre előkerülne Csaba királyfi végrendelete, amelyben ott állna a székely himnusz eredeti rovásírásos kottája és Orbán Viktor eljövetelének megjövendölése mellett a "Székely szarta a transzneműt" félmondat is.

Geo_ 2020.05.20. 15:41:05

@kemény keleti kommentelő: amit írsz, abban igazad van - s írtam is ilyesmiről
geo1.blog.hu/2017/04/29/kormanyprogram_5_perc_alatt

S nem a népszerűség - azt le se ß@rják, hogy számodra vagy számomra népszerűek-e: a lényeg a választó tömb megtartása. S amíg nyugodtan írhatják, hogy a fenti poénban elrejtett valamit 98 %-ban teljesítették, beleértve, hogy "ösztönözték" a MANYUP tagokat a visszalépésre - addig nincsenek is veszélyben. Amíg ezek a kirekesztések nem válnak diszjunktívvá ( :-) Ha jól értem a fogalmat, mert erre keresek valami hétköznapit, hogy a sok megsértett, megalázott csoport elégedetlensége miért nem áll össze)

netukki 2020.05.20. 15:43:00

@kemény keleti kommentelő: Kicsit körmönfont (=bárgyú) és kódolt az isztambuli egyezmény elutasítását és a transzneműek jogfosztását ünneplő szöveg, ezért könnyű félreérteni. A nyikhaj szerint ugyanis a "keresztyén hagyományon nyugvó, közösségelvű szabadság" híveinek az elnyomását szolgálta a boszorkányüldözés, a máglyahalál és a cenzúra, ezeknek a mai neve "politikai korrektség". A máglyákon (minden ellenkező híreszteléssel szemben) nem az eretnekeket, hanem a parlament kormánypárti padsorait is megtöltő rendes, becsületes, bifób és transzfób keresztény fehér férfiakat (BBTKFH) égették meg a tudjukkik, akik ma már "csak" cenzúrával és polkorrektezéssel tipornák el őket.

seol 2020.05.20. 15:50:11

@netukki:

Én már 15 éve találkoztam az indexes valfilen azzal a megfejtéssel, hogy az inkvizíciót a korabeli liberálisok 'csinálták'; oké, ami akkor 1-2 íráskényszeres elmebeteg volt, az ma a magyar kormány, de miért is aggódnánk?

balmoral 2020.05.20. 15:54:02

@netukki: Nekem erről a kik égetnek kiket kérdéskörről most eszembe jutott, hogy megkérdezik a Jereváni Rádiót, igaz-e a hír, miszerint Moszkvában Mercedeseket osztogatnak. Válasz: a hír igaz, csak nem Moszkvában, hanem Leningrádban, nem Mercedeseket, hanem Volgákat, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak.

balmoral 2020.05.20. 15:55:44

@seol: És azt nem hallottad még, hogy a holokausztot meg a zsidók csinálták? (Miközben persze nem is létezett.)

netukki 2020.05.20. 16:07:25

Varga Judit igazságügyminiszter: „Újabb esélyt kap a Székely Nemzeti Tanács európai polgári kezdeményezése! A szervezők mellett én is az Európai Bizottsághoz fordultam, és kértem az aláírásgyűjtési időszak meghosszabbítását”.

Bicskéig.

seol 2020.05.20. 16:17:41

@netukki:

Abban az ún. kezdeményezésben az a legjobb (sok más sötét baromság mellett), hogy annyira idiótán fogalmazták meg, hogy ha megvalósulna, gyakorlatilag minden település (megye, tájegység, akármi), amely kicsit is különbözik szomszédaitól, közvetlenül kaphatná az EU-s pénzeket (vagy mit is akarnak). Pl. borsodi cigányfalvak. Határmenti románok lakta magyarországi települések. A falu a Balaton mellett, ahol sok holland nyugdíjas lakik. Öröm lenne nézni. :)

Persze nem arra találták ki, hogy átmenjen, hanem arra, hogy a tőkésközeli önjelölt gittegylet sznt és egyéb nacionalista vadbarmok kicsit fontoskodjanak és hőzöngjenek. Persze nem esnének kétségbe, ha rajtuk keresztül mennének a székelyföldi pénzek.

labrys 2020.05.20. 16:35:44

poszt: +1

Nagyon nem szeretnék egy nap arra ébredni, hogy egy lófő van az ágyamban.

:)

Grrr 2020.05.20. 17:09:27

@seol: Ebből annyi igaz, ha jól emlékeszem, hogy az inkvizíció az akkor már létező, a derék istenadta nép és helyi urak által végzett kaaotikus lincselésekre született válaszként. Az elitista egyház ezt a nép jogos feháborodásában született demokratikus cselekedet kényszerrel beterelte egyfajta jogi kényszerzubbonyba (néhol külön megközelítések voltak, pl. a spanyolok a spanyol inkvizíciót dolgozták ki). A nép és a vallás ellenségeinek még arra is volt lehetősége az elefántcsonttoronyban élő szemüveges liberális egyházi elit miatt, hogy saját védelmükben felszólaljanak, tanúkat hozzanak.

ikaruss 2020.05.20. 17:18:54

@labrys:
Lófő, vagy lófej? Nagyon nem mindegy.

látjátok feleim szümtükkel 2020.05.20. 17:53:27

@velőtanya:

Az, hogy Orbán adja a román határon túliaknak a sok közpénzt, és ott hatalmas fóliás ültetvény épült belőle, ahol innen kijáró magyarok dolgoznak.
Egyet viszont nem értek, aki ezt tegnap látta valamelyik tévén, az miért volt felháborodva ezen. Te érted?

AdvocatusDiaboli 2020.05.20. 19:46:46

@kemény keleti kommentelő: Meg ugye az Ángyán-interjú is nagyon illeszkedik a sorba. Több olyan ismerősöm van (sajnos közeli hozzátartozóm is) akit az a vonal húzott be a Fidesz mögé. Aztán a legtöbbjük megbánta (talán mind), de későn.

AdvocatusDiaboli 2020.05.20. 19:59:12

@kemény keleti kommentelő: Az antik különösen jó ide, mert azért a görögök és rómaiak sem követték mereven a semjén által vizionált nemi szerepeket. A keresztyéneket meg most inkább hagyjuk is...

fáskerti elvtárs 2020.05.20. 21:47:51

"azért teszik, mert úgy gondolják, hogy a szerencsétlen magyar választópolgárnak legalább lesz egy kis öröme abban, hogy valami mást basztatnak helyette."

Hát nem tudom. Amikor azt olvasom, hogy Kövér László kijegyzeteli a Magyar Nemzet Sorost "leleplező" írását, akkor azt gondolom, hogy az ilyen lépések mögött nem politikai számítás van, hanem tényleg azt gondolják, hogy a liberális métely ellen küzdenek a nemzet megmaradása érdekében. Ők ezt az egészet komolyan gondolják.

444.hu/2020/05/19/kover-laszlo-ma-soros-konteok-kijegyzetelesevel-utotte-agyon-az-idot-a-parlamentben

jan 2020.05.20. 22:42:27

@jotunder: na akkor megéreztem, hogy van itt valami jópofa dolog! :)

kemény keleti kommentelő 2020.05.21. 04:03:27

@fáskerti elvtárs: Nem kell ehhez semmit gondolnia. Az a feladatuk, hogy sorosozzanak, és sorosoznak. Mivel a téma rohadt unalmas, és mégis többszázan, többezren, tízezrek vannak ráállítva, ezért megpróbálnak egymásból meríteni.
Puskázik magának pár mondatot, hogy neki is legyen mit mondani a falugyűlésen, ahová küldik. Szorgalmas jómunkásember. Éppen értéket állít elő a vonalkázással.
Nem úgy, mint Soros.

AdvocatusDiaboli 2020.05.21. 09:37:43

@fáskerti elvtárs: "Ők ezt az egészet komolyan gondolják." Őróla még el is tudom képzelni. Ő sosem az intellektusával tűnt ki. Kicsit olyan, mint a szadista börtönőr aki komyan elhiszi, hogy a rábízott politikai foglyok bűnözők, alázza is őket rendesen, de a rendszeres továbbképzésen megtanulta, hogy fizikai kínzást nem alkalmazhat. Ezt nem egészen érti ugyan, rosszallásának is hangot ad, de azért betartja a szabályt, mert az állása múlik rajta és úgy érzi, hogy tényleg ő a legalkalmasabb a feladatra. És valóban. A többiek halálra unnák magukat, frusztrálná őket, hogy házelnökként nem lehet eleget lopni és hamar kiesnének a szerepből.

AdvocatusDiaboli 2020.05.21. 12:21:42

@seol: Arra, hogy mi van amikor az ilyen istenbarmai sikerrel járnak, ott van elrettentésül a tepertős pogácsa szomorú története. A SZNT-hez hasonló tünetegyüttest mutató "Magyar Pékek Fejedelmi Rendje" addig ügyeskedett, hogy végre sikerült nekik uniós védettséget kiharcolniuk a tepertős pogácsának. Hogy levédhető legyen, addig kellett finomítgatni a recepten (méret, tepertőtartalom, stb) hogy a végén a legtöbb tepertős pogácsa nem felel meg a normának, így nem árusítható ezen a néven. Ráadásul engedélykötelessé vált az árusítása, hogy a hivatal akkor se unatkozzon, ha mindenki jogkövetően készíti a pogácsát. Nem is tudom, hogy eddig hogy maradhatott fönn a termék uniós védettség nélkül.

kemény keleti kommentelő 2020.05.21. 12:54:23

@seol: Nekem az a rész tetszik legjobban, hogy minden adónak helyben kell maradnia. Erre aztán mindenki jelentkezhetne.

De szerintem nem azért gyűjtötték az aláírást, mert fontoskodnak, hanem a Kubatov módszerrel begyűjtik a saját tábort újra és újra, strigulázzák, mit ír alá, hogy együtt mozduljanak pöccre, ha majd mozdulni kell. Nyilván kell majd. Orbán kissé ideges az ellenzékétől. Nem árt majd rásegíteni a zsil völgyéből.

seol 2020.05.21. 12:55:34

@AdvocatusDiaboli:

Értem én, hogy valahol szomorú történet, de " :-D ".

nerángass 2020.05.26. 13:34:46

Nemzeti kakadunk Romániában találkozik román homológjával, megbeszélendő hogyan, mitűl gerjedtek bizonyos feszűltségek a két közmondásosan testvéri kapcsolatokat ápoló nép között ( „jonápot pészédé” / Nagy-Magyarország a Perczel glóbusz másolatán , 100 Trianon évforduló napokon belűl stb. stb. ). Kérdésekre felelve, preventív módon követelte, kétszer is, a „több mint ezeréves magyar nemzet” iránti kötelező tisztelet megadását.