Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Hajdú tábornok lemondásáról

2015.11.25. 20:24 | jotunder | 86 komment

 

      Hajdú tábornok természetesen nem mond le. Azután sem mond le, hogy sikerült egy országgal elhitetnie, hogy dzsihádista terroristákat fogott el a TEK, miközben valójában felvidéki hagyományőrző, enyhén hülye, nemzettestvéreinkről volt szó, akiknek a veszélyessége valamelyest alulmúlta egy átlagos vombatét. 

      Hajdú tábornok természetesen úgy lett Hajdú tábornok, hogy Hajdú őrnagyként Orbán személyi testőre volt. Orbán  személyi fogorvosa fogügyi tábornok lesz, a személyi edzője futballügyi tábornok. Bonaparte Napóleon mondta, hogy minden katona a hátizsákjában hordozza a marsallbotot. Ez nálunk is így van, mindenki, feltéve, hogy tett valamilyen komolyabb szívességet  Orbán Viktornak, a Vuitton-hátizsákjában hordozza a marsallbotot, intézetvezető marsall-, kultúrherológiai marsall-, általános szakértelmi marsallbotot. És nem csillagokat varrnak a váll-lapjukra, hanem aránylag nagy belmagasságú ingatlanokat. 

     Hajdú tábornok természetesen pszichopatának néz ki és egészen imbecillis módon hazudik, ami Burkina Faso-n és vonzáskörzetén kívül nem feltétlenül jelent előnyt egy antiterrorizmus-főnöknek, de nálunk a munkaköri leírás része. 

     Hajdú tábornok természetesen még így is ötször alkalmasabb terrorfőnöknek, mint Lánczi András szexuáltábornok nemzetifilozófnak, Schmidt Mária (jaj de édes történet, ki ne felejtsük belőle Ungár Péter LMP-ideológus-résztulajdonost) történészkirálynőnek vagy Stumpf András bárminek, ami nem involvál kapát. Az Orbán-rezsim személyzeti politikája elég könnyen kiszámítható, ha valakiről kiderül, hogy az erkölcstelenség máza alatt bizonyos intellektust és tehetséget rejteget, mehet Brüsszelbe bohócügyi biztosnak. 

      Hajdú tábornok természetesen marad, és nem fog különösebb érzelmeket felkavarni a nemzettestben. Ha a kognitív disszonancia olimpiai szám lenne, akkor nem is osztanák ki az ezüstérmet. Orbán megvédte a nemzetet, megvédte a szíriai hordároktól, az iraki szalámistáktól és az afgán mudzsahippiktól, kerülőre kényszerítette a bestéket, volt közülük, aki vissza is fordult az Orbán Viktor miatt. Jó, nem volt ilyen, de biztos sokuknak lett rosszabb napja. 

      Hajdú tábornokot természetesen ki fogják tüntetni. Pontosan azért fogják kitüntetni, amiért Marseille-ig hosszabbítják meg a felcsúti kisvasutat. Ezzel jelzi Orbán Viktor, hogy ő az úr a házban, ő mondja meg, hogy neked mi a jó, és neked az a jó, és annyira jó, amennyire ő mondja, esetleg egy kicsit jobban jó, de azért nem kell stréberkedni. 

     

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr638113688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RontoPal 2015.11.25. 20:51:08

A tábornok úr lehetne a következő belügyminiszter. Foglalkozás neve van, teljesíti a parancsot, a miniszterelnök úr megbízik benne.

esernyősEvezős 2015.11.25. 21:09:48

Most hablatyol éppen az atv-n a híradóban ...
Ezt a nagyképű dumát, basszus ....!
"Én ezt fogom tenni mindig, míg itt leszek!"

Barom.

esernyősEvezős 2015.11.25. 21:11:41

Ő már végiglátogatta az összes európai terrorelhárítást vele ne kekeckedjen senki, ő a kompetens.
Óanyám ...

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.11.25. 21:14:11

Amikor Hajdú tökös tekesei letartóztatták az ifjú padawant...

index.hu/belfold/2012/09/12/rendorok_a_bme_vegyeszmernoki_karan/

Azon gondolkodom, hogy tapintatosan át kellene vennünk a mandinertől az Ilyen ország pedig nincs is sorozatot, mert ők valamiért kifogytak a témából. :((

klorofilll 2015.11.25. 21:51:30

Kiderült, hogy a TEK tkp. a legnagyobb troll a NER-ben. :D

444.hu/2015/11/25/a-tek-131-legrosszabb-huzasa

schlumbergerna 2015.11.25. 22:16:01

Mekkmester - a főnökével együtt!

Mail Undelivered 2015.11.25. 22:21:40

Ma a felvidéki ártatlan kiskisasszony nem értette, hogy miért mondom azt a tv2 "tények" c. műsorára azt, hogy vajna-máz, egy halom gyilkossággal, balesettel.
(teniszpályán ment a tv)
A következő bejátszás (ezzel indítottak):
tenyek.hu/valasz/194432_a-tek-visszavag-robbanoszerek-a-bombalaborban.html
A tek visszavág!
Mellesleg vasárnap dél körül valóban ott tököltek a Budaörsi úton: 1 személyautó és 4 rendőrautó.
Kb. 5 körül még mindig ott voltak.
Jelen pillanatban, azon sem lennék meglepődve, ha az a hagyományőrzés fizetett színházi produkció lett volna.
A lényeg: féljen a nép, nagy gondolkodónk mégnagyobb dicsőségére.
Erről a témáról még le lehet húzni pár szittya műbőrt!

Mail Undelivered 2015.11.25. 22:27:40

egy mélytorokgaborelemezben ez valahogy úgy nézne ki, hogy a felcsúti patrióta intelligensen reagált a nemzettestre mért övön aluli ütésre, melyből + 4,78% további biztos pártválasztót lökött a tejjel-mézzel folyó kánaán délibábokkal szegélyezett medre felé!

WLaci 2015.11.26. 02:02:36

Elég problematikus arra csak célozni is, hogy Navracsics bármiféle intellektust rejtegetne, és az erkölcstelenség mintegy csak "máz" volna.

incze 2015.11.26. 03:20:22

@WLaci: ez tényleg így van. ha egy nermandarin nem böfög és fingik a nyílt színen, mint azt pl. hagymácska teszi most épp a külkapcsolatokban, akkor valamiért rögvest intellektust sejt mögé az esélyleső libbant, vagy szoccant, vagy dekkant. kedvenc példám erre misike, aki szinte mindenben komplementere hagymácskának (persze főként a frizurában, neki épp ott van, ahol hagymácskának nincs, és épp ott nincs, ahol hagymácskának az a pórécsutka ágaskodik), továbbá nem nyeglén mond kurva nagy baromságokat, hanem a jótanulófelel megtestesüléseként (ami a bármelyoldali többségnek bőséggel elég). odáig megy ez, hogy akárcsak csicskát, misikét csaknem okosnak (!), sőt becsületesnek (!!!!) tartják ahelyett, hogy elgondolkodnának az öreg hűtőszekrények és a gazdasági föllendülés kauzalitásáról, vagy ellátogatnának szűkebb pátriájába, ahol misike meglepően nagy úr (persze meg kéne nézni a túlóra kimutatását, hátha kijön), és studíroznák az alamuszi macskáról szóló népi bölcsességet.

s.g.l. 2015.11.26. 03:33:41

Azért ne feledjük azt a hőstettét a tökös-tekes Hajdúnak, amikor Brad Pitték filmes kellék játékfegyvereit elkobozták.

Akkor is rajtuk röhögött az egész világ.

Micsoda reklám!!!

Egyébként tökéletesen leképezi az egész fideszkormányt, azok is csak pofáznak és sodródnak a szennyes árral.

Pelso.. 2015.11.26. 06:27:00

@RontoPal: Nem lesz. A jelenlegi többet tud.:)

jotekony koc 2015.11.26. 06:33:56

@Mail Undelivered:

Szóval sorozatlövőkkel és robbanószerekkel megpakolva fogtak el szlovákokat Magyarországon.

A párizsi és a Hebdo merénylet fegyverei is szlovákok voltak.

www.blikk.hu/aktualis/szlovakiabol-szarmazhattak-a-francia-terror-utan-lefoglalt-fegyverek/4t84r1h

---

ripost.hu/cikk-geppisztollyal-bosszubol-vegeztek-a-magyar-testorrel

A magyar testőrrel Párizsban fegyverkereskedők végeztek a párizsi merénylet előtt.

És " Bataclan klub biztonsági főnökének magyar felesége"...

---

És Rózsa-Flores is háborús relikvia és fegyvergyűjtő volt azonkívül, hogy kiszes, fidelitas, fidesz vezető, horvát tábornok és...

iszlám vezető is volt.

A neki toborzó Székely Légió írországba, kuvaitba és bolíviába képzett ki ... biztonsági őröket...

Tóásó viszont mióta vádalkuval kiszabadult, egy magyar középiskolában tanít.

jotekony koc 2015.11.26. 07:29:03

Ja, és a hússzállítónak maszkírozott halálfurgon is szlovák volt,
egy magyar átladta egy ukránnak, hogy bolgárok és arabok töltsék meg 71 emberrel, mint egy vaskoporsót.
Mivel szellőző nem volt benne, ezért gondolom, abban sem húst szállítottak előtte.

maybach 2015.11.26. 07:42:45

Szerintem jogosan büszke hajdu is meg a gazdája is.
Hiszen újra lelőhették volna egymást is a tekesek. Ahogy az már megtörtént a belvárosban éles lőszerrel.
Hajdu arra azt mondta baleset volt. Még jó, gondoltam én, mennyivel szarabb lenne, ha szándékos lett volna.

Csaba Szikora 2015.11.26. 08:02:03

valóban akkora hiba hogy lekapcsoltak egy marék hülyegyereket akiknél volt egy csomó tiltott anyag?Alig várom azt a percet amikor a liberális barmok alatt robban egy poroltó.

2015.11.26. 08:09:05

Szép volt Orsós brigád ! De jobban járna az ország, ha elmennétek kapálni . A Pál utcai fiúk okosabbak voltak és nem hazudtak ! Pedig ők nem az adófizetők pénzéből éltek . A következő célpont egy drogéria lesz ? Vagy egy egyetem kémia szertára ?

Bakker ! Mekkora blama !! Ez égés a javából !!

DarthVader 2015.11.26. 08:14:39

tenyek.hu/valasz/194432_a-tek-visszavag-robbanoszerek-a-bombalaborban.html

" elfűrészelt poroltót, mellette fémhulladékkal, valamint más, házilag barkácsolt eszközöket, amelyekből bombákat lehet gyártani. A tűzszerészek nem is vállalták a szállítással járó kockázatot, helyben semmisítették meg az instabilnak ítélt szerkezeteket. "

Tehát:

1, elfűrészelt poroltó,mellette fémhulladék. Hát, ha nem Galgamácsán fűrészelték el és szállitották Budapestre, akkor a fémhulladéknak ott a helye.
2, házilag barkácsolt eszköz, amelyből bombát lehet gyártani. Na most ahogy nincs olyan, hogy valami nem sörnyitó, úgy mindenből lehet bombát gyártani. (ld. MacGyver :)
3, helyben meg is semmisitették. Tehát a jó isten meg nem mondja a továbbiakban, hogy pl. nem játék zenélő bohóc volt-e véletlenül. Mint ahogy az valószínű.

Kis ország, kis TEK, kis szakértelem. Nincs itt semmi különleges.

jotekony koc 2015.11.26. 08:15:13

@Csaba Szikora:... Páncéltörőgránát és sorozatlövőfegverek hangtompítóval...

És ejtik a vádat, mert az egyiket Rolandnak hívják, és szlovákiába akarta "hazavinni " a cuccot...

Roland néven ugyanis szabad éles fegyvert szállítani országról országra.

Virág et. 2015.11.26. 08:18:56

@Csaba Szikora: Az a hiba - ha nem jött volna le, bár szerintem csak játszod az értetlent -, hogy két teljes napig ködösítettek, hogy itten nemzetközi, akár terrorista szála is van a dolognak és idekeverték Párizst is. Kétértelműen, amiből az, aki figyelt leszűrhette, hogy valami sántít, de az emberek 80%-a olyan hülye, mint az egységsugarú fidesz-szavazó, az nem képes gondolkodni, annak annyi jött le, hogy ezek itt dzsihadistákat fogtak.

Nem segített az sem, hogy a teljes magyar bulvármédia konkrétan leírta, hogy dzishadistákat fogott a TEK. Mindezt már azelőtt, hogy az M1-ben és az ATV-n ködösített volna Hajdu. Ott neki annyit kellett volna csak mondania, hogy részleteket nem árulhat el, de annyit igen, hogy nincs közel-keleti, iszlamista szál a jelenlegi információk szerint. Ennyit elmondhatott volna, miután S. Roland és felvidéki családtagjai aligha dzsihadisták Rakkából.

Virág et. 2015.11.26. 08:19:38

@jotekony koc: Mit ejtenek? Ember, NEM TETTÉK ELŐZETESBE. Ez neked a vád ejtése?

Érti a magyar, amit olvas vagy csak véleménye van?

Lavinia Pinkerton 2015.11.26. 08:37:13

@Virág et.:

22-én fegyverekkel fogták el, 25-én elengedték a külföldi fegyvereseket.

Mert ezalatt a két nap alatt kiderült, hogy nem voltak nemzetközi kapcsolataik.

Az egyik autóban két sorozatlövős, a másikban robbanószerek, és annyi derült ki, hogy

a 7 darab elfogott fegyveres közül az egyiket S.Rolandnak hívják.

Mi derül ki két nap alatt a nemzetközi kapcsolataikról ?

Virág et. 2015.11.26. 08:42:51

@Lavinia Pinkerton: Az én tudomásom szerint két elfogás volt. Az egyik pénteken, a másik szombaton. Az egyiknél magyarokat (szinte biztosan bűnözőket) fogtak el automata fegyverekkel és hangtompítókkal, itt nemzetközi terrorista szál fel sem merült Hajdu szerint sem (ATV-interjú). Ezek ma is előzetesben vannak, okkal nyilvá.

A másik, a bombalabor volt az, ahol ködösítettek. Ma már tudjuk, hogy S. Roland és családtagjai, barátai voltak az elfogottak. A külföldi szál pedig két felvidéki barát vagy rokon volt. Ebből bőven kiderült, sőt, eleve fel sem merült, hogy ezek a személyek iszlamisták vagy iszlamistákkal kapcsolatban álló elkövető lennének. A szerveknek az elfogáson túl az is kutyakötelességük, hogy az indokolatlan pánikot megelőzzék. Hajdu ennek az ellenkezőjét tette: ködösített, összemosta Párizzsal és nem volt hajlandó megnevezni a két külföldi állampolgárságát.

A két ügynek egyébként semmi köze egymáshoz, az elkövetőknek sem. Nem is egy napon volt az elfogás.

Lavinia Pinkerton 2015.11.26. 09:00:28

@Virág et.: Nem volt semmi indokolatlan pánik. Vagy láttál valami hisztériát az utcákon ?
Azon az alapon elengedni fegyverrel megpakolt külföldieket, hogy családtagok és barátok, ez szerinted normális ?

Most akkor az a bűncselekmény, hogy fegyverekkel furikáznak ki-be a határon túli magyarok,

vagy az, ha valaki iszlám vallású ?

Amúgy Magyarosi Árpád határon túli magyar dalszerző ártatlanul lelte halálát Bolíviában, amikor a szállodában terroristának nézték.

" 2008 júniusában a Magyar Iszlám Közösség által rendezett nyári táborban Uzsa községben felvette az iszlám vallást."

Hogy mik vannak.

Célkereszt 2015.11.26. 09:01:17

Kicsit pszichologizáljunk. Ezek tulajdonképpen mentálisan gyerekek. Orbán az önérzetes, dacos kisfiú (ld. meghosszabbítjuk a kisvasutat, beeee). Hajdú pedig Rambo-szindrómás, amit illett volna kinőni 14 éves korára.

Virág et. 2015.11.26. 09:09:52

@Lavinia Pinkerton: Nem volt semmi indokolatlan pánik? Te olvastál újságot? Néztél tévét az elmúlt két-három napban? Mindenhol címlapos hír, legalább kérdőjellel, hogy iszlamisztákat fogott a TEK. Ilyenkor, ha tudja a rendőr, márpedig tudja, hogy ez nem igaz, akkor kutya kötelessége azt mondani, hogy igen, feltehetően bűnözőket fogtunk, de nem iszlamistákat, ilyen adatunk jelenleg nincs.
Ez ugyanis a dolga, főleg ilyen felfokozott közhangulatban, a mai Európa közepén. Nem pedig a félelem- és hangulatkeltés. Nem az, hogy párizsozzon közben, összemosva a dolgokat és hamis látszatot keltve. Azt egy politikusnak megengedhetjük, de egy elvileg szakmai munkát végző terrorelhárítónak nem.

Neked csak az a pánik, ha már az utcákon őrjöngenek csak az emberek? Furcsán látod te a dolgokat...

"Azon az alapon elengedni fegyverrel megpakolt külföldieket, hogy családtagok és barátok, ez szerinted normális ?"

Akkor megint leírom, mert látom ma nem megy senkinek a szövegértés. Senkit nem engedtek el. A büntetőeljárás mindegyik elfogottal szemben zajlik. Ami történt, hogy a kamu-bombalaborosokat nem tették előzetesbe. Ettől még meg lettek gyanúsítva és zajlik ellenük az eljárás is. Nyilván azért nem lettek előzetesbe téve, mert a nyomozási bíró látta, hogy itt terrorcselekménynek a gyanúja sem áll fenn és a lőszerrel vagy robbanóanyaggal való visszaélés bűncselekmények meg nem olyan súlyosak, hogy a szökéstől tartani kellene.

"Most akkor az a bűncselekmény, hogy fegyverekkel furikáznak ki-be a határon túli magyarok,

vagy az, ha valaki iszlám vallású ?"

Ezt a kérdést tedd fel a Főnöknek. Meglepő választ kapnál, azt gondolom.

Mail Undelivered 2015.11.26. 09:14:15

@jotekony koc: nagyon fáradt vagyok kora reggel és semmilyen releváns infot nem találtam a kommentedben.

Lavinia Pinkerton 2015.11.26. 09:24:22

@Virág et.:
Szóval azt a hibát követte el ez a TEK-es főnök, hogy engedte a sajtónak a találgatásokat.

A fegyverrel való visszaélés pedig nem olyan súlyú bűncselekmény mainapság, hogy amiatt egy külföldit ne engednének továbbutazni ...

De mi lesz akkor a zseniálisan megvédett határainkkal ?
Az őzek legalább fönnakadnak ?

Virág et. 2015.11.26. 09:31:15

@Lavinia Pinkerton: Hajdu ennél sokkal többet tett. Nézd meg az M1-es és ATV-s hakniját. Párizs így, Párizs úgy, Európa hadban áll, elfogtunk nemzetközi kapcsolatokkal rendelkező külföldi személyeket, bombagyár, övre szerelhető bombakioldó stb.

Nem engedte, hanem konkrétan elősegítette, hogy a sajtó napokig terroristákról írjon, pedig az első perctől fogva tudták, hogy nem ez a helyzet. Ez nyilvánvaló politikai érdek, a kormánypárt mesterséges félelemkeltésének része, valamint a menekült=terrorista mantrának a rögzítését segíti elő. Sok emberhez eljutott a hír a TEK-es fogásról. A cáfolat már jóval kevesebbhez fog, az M1-en nem lesz róla külön interjú pl. Ellentétben a bejelentéssel.

Ne játszd az értetlent, pontodan tudod, hogy miről van szó.

"egy külföldit ne engednének továbbutazni "

Itt meg találgatsz. Eleve ezek a külföldiek határon túli magyarok. Azt se te, se én nem tudjuk, hogy hol élnek, valóban külföldről jöttek vagy mondjuk Magyarországon élnek, mint még egy rakás másik határon túli magyar teszi. Be- és továbbutazásról szó nem volt. Azt se tudjuk, hogy mondjuk lakhelyelhagyási tilalmat elrendeltek-e, vagy az útlevelüket bevonták-e. Ezekről nincs információ. Akkor meg miről beszélsz?

Az előzetes egy nagyon súlyos intézkedés, nagyon okkal lenne csak szabad alkalmazni és nagyon túl van használva Magyarországon sajnos. Lényegében ez egy előrehozott szabadságvesztés , hívják még kisfegyháznak is. Okkal.

velőtanya 2015.11.26. 09:36:57

@Virág et.: Teljesen jól választod szét ennek az ügynek a rétegeit. A lényeg pedig az, hogy amiben "hibáztak", azt szándékosan és aljas indokból tették, nem pedig a felfokozott terrorhype miatti túlbuzgóságtól hajtva (ami más elbírálás alá esne).
Egyébként végeztem egy rögtönzött kvk-t ismerősi/munkatársi körben, direkt ún. átlagembereket próbáltam választani. A többségük most is úgy tudja, hogy a TEK iszlám terroristákat fogott. Mission completed.

Érdemes amúgy elvégezni az egyik kedvenc gondolatkísérletemet is az ügy kapcsán: mit művelne a fideszes média és a hívek, ha ugyanez a történet az E8-évben esik meg. ("Felvidéki magyarokat terrorizál Gyurcsány AVH-ja", meg ilyenek)

velőtanya 2015.11.26. 09:42:31

@Virág et.: Még egy apró finkelsteini finomság: a kormánypárti kommunikáció és a média azzal is erősítette a képet, hogy mindenhol párhuzamosan futtatta az "átadjuk Angliának a korábban elfogott terroristatámogatókat" hírrel.

Lavinia Pinkerton 2015.11.26. 09:42:50

@Virág et.: Látod, nem tudni semmit az elkövetőkről - azon kívül, hogy két nap alatt kiszabadultak.

A sajtó közöl különféle hangulatkeltő részinformációkat, hogy Roland az anyjával él, meg hogy fémdetektor meg erdő és poroltó.

A többi elkövetőről meg hallgat, mint szar a fűben.

Nagyon úgy néz ki, hogy találtak fegyvereseket, de azokat azonnal el kellett engedniük, és most ezt az elengedést kell megmagyarázni valahogy.

velőtanya 2015.11.26. 09:45:45

@Lavinia Pinkerton: Nem követett el semmilyen hibát, szándékosan tette.
Azt pedig hogy mi ezzel a tettel a probléma, azt Virág et. háromszor is leírta már.
(ezt persze te is tudod, vagyis ebben az esetben trollkodsz)

tappancs13 2015.11.26. 10:07:30

Mikor először hallottam, hogy hangtompítós fegyvereket találtak, egyből az jutott eszembe, biztos orvvadászokat fogtak. Normális terrorista nyilván nem használ ilyet, hiszen a cél a figyelemfelkeltés + megfélemlítés. Sajnos a rendvédelmi szerveknél évtizedek óta általános a nagyotmondási és a politikusoknak, sajtónak való megfelelési kényszer. A legjobb, amikor Hajdú azzal kezdi az interjúit, hogy Ő nem politikai, hanem szakmai alapon közelít a terrorizmus kérdéséhez. Amellett, hogy ez nettó ostobaság, ha nem lenne politika, ő maga még mindig egy kényszer-leszereltetett rendőr őrnagy lenne, aki bruttó 200 ezerért testőrködne.

Lavinia Pinkerton 2015.11.26. 10:31:29

@tappancs13:
Én meg amikor először olvastam, hogy Tóásó kiszabadulása után középiskolában tanít, mindjárt gondoltam, hogy jó kezekben az ország és hogy a magyar reformok működnek.

Virág et. 2015.11.26. 10:32:03

@Lavinia Pinkerton: A fegyvereseket a másik ügyből előzetesbe tették. Azok magyarok, oda még Hajdu sem költött semmilyen terrormesét.

A bombagyárosok közül kettő nem magyar (hanem felvidéki magyar ...) állampolgár van, a másik kettő magyar. A bírósági papírból kiderül, hogy egy család, egy társaság. Nem a sajtó költötte ezeket hozzá, hanem konkrétan fent van az online újságokban a bescannelt bírósági határozat. Vedd már a fáradságot és olvasd el. Eleve ennek az egy embernek (Rolandnak) az előzetesét indítványozta csak az ügyész, a másik háromnál erre indítvány sem volt. Ez azért már önmagában beszédes. A bíróság ezt sem fogadta el - elsőfokon.

Egyébként meg tökmindegy, hogy előzetesbe kerül vagy sem, ahogy az is mindegy, hogy baltásgyilkost vagy hobbitörténészt fogtak a TEK-esek. Az biztos, hogy nem dzsihadistákat.

nerángass 2015.11.26. 10:51:54

A tek nem tévesztett meg senkit Németh Blobfish Szilárd szerint :
"a világban teljesen új típusú terrorizmus alakult ki, és nem mindig a profin kiképzetteket vetik be". ))))
444.hu/2015/11/26/nemeth-szilard-szerint-a-felvideki-diakok-eseteben-dzsihadistakat-sejteto-tek-nem-tevesztett-meg-senkit

TG69 2015.11.26. 11:04:07

A Bakondi-Kovács páros sem mondott le amikor kerítésen áthajigált gyerekekről hazudoztak.Ezzel a háborús propaganda olyan szintet ért el, amit már nemigen lehet überelni. A mostanin csak mosolyogni lehet, és konstatálni, hogy ez az unortodox szakértelem kvintesszenciája.

TG69 2015.11.26. 11:07:21

@Kettes: Nem kell bántani a mandit. Ők igenis megdolgoznak a pénzükért. Pl igen komoly szellemi erőfeszítést és munkabírást igényel NEM megírni a sorozat további részeit! Nem megírással már rég dolgozott hírszerkesztőség ennyit!! Mondhatni profik lettek. :)

esernyősEvezős 2015.11.26. 11:13:54

@incze:
Ez valami gyönyörű volt .... (osztom nézeteidet V. Mihályt illetően ...!)

Lavinia Pinkerton 2015.11.26. 11:15:22

@Virág et.:

index.hu/belfold/2015/11/26/a_tek_vezere_mert_nagyot_almodni/

A robbanószerekkel a Keleti pályaudvarhoz akartak menni a " fiatalok " ...

Ez tényleg ártatlan elfoglaltság...

A másik kettő meg csak szélsőjobboldali zavaros ideológiájú társaság sorozatlövővel és hangtompítóval.

ez meg .... " szokványos ".

esernyősEvezős 2015.11.26. 11:20:16

@Lavinia Pinkerton:
Az, hogy tele volt a fészbúk az "egységsugarú" fideszszavazók és szimpatizánsok jajkenolásával, miszerint mind rohan aláírni a fidesz kvóta-ellenes aláírásgyűjtő ívét, vagy hogy még mindig tengernyi olyan lény kommentel különféle portálokon, akikhez egyáltalán nem jutott el, hogy mi történt itt pontosan és azóta is azt fújja minősíthetetlen hangnemben, hogy "dögöljön meg minden migráns, mer' az mind terrorista - az nem pánik?

Virág et. 2015.11.26. 11:31:44

@Lavinia Pinkerton: És ki állította, hogy ártatlan elfoglaltság vagy szokványos? Ezeket én mondtam? Idézd már be légy szíves, hogy hol!

Hajdu haknizott egyett és úgy beszélt virágnyelven, hogy mindneki meg a szomszédja is azt gondolta: itt kérem robbantós arabot fogtak a kommandósok.

Aztán meg kiderült, hogy dehogy. Megint a szokásos nácikat kapták el lőfegyverrel meg egy csapat határon túli magyart. Ezeknek nulla közük van Párizshoz meg a nemzetközi terrorszervezetekhez. Hajdu ehhez képest erre a kérdésre az ATV-n azt mondta, hogy ezt még vizsgálni kell és szándékosan nem mondta meg a külföldiek állampolgárságát sem. Ezzel is ködösítve.

Érted te, csak trollkodsz.

Lavinia Pinkerton 2015.11.26. 11:46:37

@Virág et.: ... idézem...

" nem fenyegetik a közrendet, egyszerű hobbi műgyűjtőkről van szó "
( Index)

" Egyébként nem ez az első alkalom, hogy szélsőjobboldali, zavaros ideológiájú magyarokat fegyverekkel kapcsolnak le, az elmúlt években több ilyen esett is volt. Biztonsági forrásaink szerint ez majdhogynem „szokványos”."
(Index)

Az hogy valaki nem dzsihádista, az nem jelenti azt, hogy nem fenyegeti a közrendet.
És nem is derül ki róla ránézésre.
Hobbitörténész és zavaros ideológiájú szélsőjobboldali alak volt Breivik is meg a cigánygyilkosok Debrecenben, aztán mégis fenyegették a közrendet.
Mások meg suttyomban iszlám hitre térnek, mint sok más " fiatal" .

De egyik sem derülhet ki két nap fogság alatt.

Csak az derülhet ki ilyen gyorsan, hogy mondjuk vannak megfelelő ismerőseik.

Lavinia Pinkerton 2015.11.26. 11:57:48

@Evezős: Ez Orbán Viktorunk, vagyis a magyarok permanens harca a világösszével.
Meg kéne lassan szokni.

Virág et. 2015.11.26. 12:00:30

@Lavinia Pinkerton: Azt ugye tudod, hogy én nem írok cikkeket az indexnek, igaz?

Lavinia Pinkerton 2015.11.26. 13:02:38

@Virág et.: Te ilyeneket írtál...

" Egyébként meg tökmindegy, hogy előzetesbe kerül vagy sem, ahogy az is mindegy, hogy baltásgyilkost vagy hobbitörténészt fogtak a TEK-esek. Az biztos, hogy nem dzsihadistákat. "

Erről meg azt kérdezném, hogyha ilyen biztos, ami biztos, hogy

... mitől dzsihádista a dzsihádista ?

Vagy hogy mitől biztos, hogy valaki, mondjuk egy azeri baltásgyilkos nem dzsihádista ?

incze 2015.11.26. 14:02:59

kapcsolódó színes. magyarférfi dzsihád.

"Az idősek otthonának üzemeltetője megfenyegette a feleségét. A feleség kihívta a rendőröket, egyikük oda is ment. A feleség épp arról beszélt a rendőrnek, hogy miként fenyegette meg őt a férje, amikor megjelent a férj, és bedobott egy gránátot a szobába, ahol éppen voltak. A férfi a „ruházatából vette elő” a kézigránátot. A gránát felrobbant, és bár a rendőr „mérsékelte a kézigránát repeszeinek és lökéshullámának hatását”, a nő így is súlyosan megsebesült. A rendőr utána megbilincselte a férfit, akit Bélának hívnak."

vs.hu/kozelet/osszes/megfenyegette-es-megdobta-kezigranattal-a-feleseget-1126

az egész tudósítás mestermunka, de a zárómondatot egyszer még tanítani fogják újságíró iskolákban, "a férfi, akit bélának hívnak" melódiája még hosszú ideig visszhangzik majd bennem.

aritus 2015.11.26. 14:23:06

@Lavinia Pinkerton: te azért ennyire értetlen és hülye nem szoktál lenni.
Szerintem most már pihenj. Értjük, hogy szerinted itt rettenes bűnöző terroristákat engedtek szabadon, csak azért mert HT magyarok voltak.
A valóság meg ott van @Virág et.: kommentjében, meg a többi kommentjében:
"Senkit nem engedtek el. A büntetőeljárás mindegyik elfogottal szemben zajlik. Ami történt, hogy a kamu-bombalaborosokat nem tették előzetesbe. Ettől még meg lettek gyanúsítva és zajlik ellenük az eljárás is. Nyilván azért nem lettek előzetesbe téve, mert a nyomozási bíró látta, hogy itt terrorcselekménynek a gyanúja sem áll fenn és a lőszerrel vagy robbanóanyaggal való visszaélés bűncselekmények meg nem olyan súlyosak, hogy a szökéstől tartani kellene."

aritus 2015.11.26. 14:27:11

@incze: :))) úristen, mintha Karinthy írta volna.

nerángass 2015.11.26. 14:27:30

@incze:” a ruházatából elővett és a szobába dobva elműködtetett egy kézigránátot, ami felrobbant. A rendőr – látva, hogy a férfi előveszi a kézigránátot – mindkét polgári személyt megpróbálta eltaszítani a kézigránát hatásának útjából, majd a földre teperte és megbilincselte a 61 éves P. Bélát.”- rendőri jelentés

Kézigránáttal megdobni, müködtetni - sugárzik a feszültség a száraz szaknyelvből

drover(fanyul társa) 2015.11.26. 15:33:33

ne felejtsük a sikeres líbiai túsz szabadítást sem. A vezérezredestábornok úr akkor is csillogott a tévécsatornákon. Aztán kiderült, hogy le sem szállhattak a repülőről, csak ültek ott mint a makk alsó amíg az ottaniak fel nem rakták a delikvenseket a repülőre. Na de itthon: csinnadratta a reptéren.. feszes jelentés, kiszabadítottuk, hazahoztuk..stb...
Hja...

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2015.11.26. 16:35:21

@incze:

nem felejtjük, midőn Varga Mihály a falra vetített térképen mutogatta a Rezsicsökkentés elleni támadásra készülő imperialista csapatok várható hadmozdulatait.

Souky Sanjay 2015.11.26. 17:07:34

Tudod mikor fog Hajdu lemondani?Majd amikor a pina kelepel.

zsebatya 2015.11.26. 18:24:02

@nerángass: Jézusom. Örkény a felhő széléről vigyorogva néz le és csettint. "elműködtetett egy kézigránátot, ami felrobbant" , "megpróbálta eltaszítani a kézigránát hatásának útjából" - hol vagy te ehhez, Esterházy?

Dr. No 2015.11.26. 18:59:14

@incze: Nem hagymácska az, te! Hanem a Nemzet Kakaduja.

HaKohen 2015.11.26. 20:06:48

@Kettes:

BÁG alias turul_2_ nem ér rá már írni. Nagyon lefoglalja a kormánypropagandára fordított milliárdok rájuk eső részének elkönyvelése és célirányos elköltése.

Btw. ez se semmi:

hircsarda.blog.hu/2015/11/26/9_eset_amit_a_tek_el_akart_hallgatni

HaKohen 2015.11.26. 20:19:52

Mielőtt (miután) itt mindenki egymásnak esik, talán szíveskedjetek elolvasni a Fővárosi Törvényszék közleményét arról, hogy miért tagadták meg az előzetest, kiktől és milyen indokkal.

Bárhol megtalálhatnátok (megtalálhattátok volna). Ja, hogy akkor nem tudtatok volna akkorákat fröcsögni egymásra?

TothJanJ 2015.11.27. 09:24:14

"S. Rolandot és másik három gyanúsítottat személygépkocsijukkal 2015. november 22-én igazoltatták, amelynek során a gépjármű csomagtartójában olyan fémtárgyakat (páncéltörő gránát,repeszgránát, tojásgránát, lőszerek...stb.), valamint egy darab lőport tartalmazó zacskót találtak.
Ezeket a tárgyakat a gyanúsítottak egy Veszprém melletti erdőben, fémkereső segítségével találták meg és gyűjtöttek össze az intézkedést megelőző két nap során, azzal a céllal, hogy azokat lakásukra szállítsák. S. Roland gyanúsított ruházatában is találtak pisztolylőszereket és lőszerhüvelyeket."

"A bíróság indokolásában rámutatott, hogy nincs arra semmilyen adat az iratokban, hogy az édesanyjával és nevelőapjával élő, a II. világháború iránt hobbi szinten érdeklődő terhelt bármilyen kapcsolatban állna szervezett bűnözői csoportokkal, terrorszervezetekkel, vagy hogy megszerzett tudását és vegyi anyagait a közrend vagy személyek élete ellen kívánta volna fordítani. Arra sincs
semmilyen adat, hogy jelen ügy kapcsolatba hozható lenne más, a napokban indult büntetőügyekkel,nyomozásokkal. Az ügy összes körülményeiből éppen mindennek ellenkezője valószínűsíthető. Nincs adat szélsőséges nézetekre és - azon túl, hogy két társa hozzá hasonló korú és érdeklődésű felvidéki magyar - külföldi kapcsolatokra sem. A bíróság kiemelte azt is, hogy a gyanúsított büntetlen előéletű, egyéb büntetőeljárás hatálya alatt sem áll. Mivel tőle valamennyi felszerelését lefoglalták, a bíróság álláspontja szerint nem kell
alappal tartani attól, hogy szabadlábon hagyása esetén szabadságvesztéssel büntetendő, újabb, hasonló jellegű bűncselekményt követne el. "

fovarositorvenyszek.birosag.hu/sites/default/files/field_attachment/sajtokozlemeny_elozetes_letartoztatas_2015_11_25.pdf

Ez alapján semmiféle terrorista vonal nincs, a TEK intézkedése viszont nem bohócperformansz max annak aki nyugodtan aludna tudva hogy a szomszéd lakásban földből kiásott félig szétrohadt gránátokat tárolnak. Tehát az egész történet csak és kizárólag kommunikációs szempontból kritizálandó, abból nem, hogy a TEK hogyan végzi a felderítő-elhárító munkáját. Az a probléma, hogy terrorveszély sugallására tettek némi, azért túlzásba nem vitt kísérletet azzal, hogy nem mondtak el minden körülményt az első néhány nyilatkozatban, csak azokat, amik akár egy terrorista sejtre is vonatkozhattak volna.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.11.27. 09:32:06

@TothJanJ: komoly terrorcselekmény előkészületeiről volt szó. külföldi terroristákról.

hacsaturján 2015.11.27. 10:16:16

de hova tünt dietmar clodo?

TothJanJ 2015.11.27. 11:15:41

@jotunder: ehhez tudsz mutatni forrást? én megnéztem a riportokat, szó mindenről volt de HJ mindig maszatolt, egyszer nem nevezte terroristáknak az elfogottakat, terrorcselekményről meg annyi volt, hogy egy terrorellenes akcióban, vagy egy terrorellenes akció részeként fogták el az embereket (ami annyira nem lehet meglepő, a TEK ilyen akciókat folytat normálesetben).

Ez volt az eredeti közlemény:

os.mti.hu/hirek/112339/a_terrorelharitasi_kozpont_kozlemenye

a megnevezés "sorozatlövő fegyverekkel és robbanóanyagokkal rendelkező csoport " ami utólag is megállja a helyét

Az első M1-es nyilatkozat www.youtube.com/watch?v=B0UehXkbLek

"két különbözö esetről van szó" ... "mind a kettőt egy terrorellenes akciósorozat részeként hajtottuk végre" 0.30tól

R.:"...mire készülhettek, mondjuk, terrortámodásra?"
H.J."ezt túl korai lenne kimondani, egyáltalán az összefüggést is vizsgáljuk a két csoport között"

R.:"Dzsihadistákról lehet szó?"
HJ "Engedje meg , hogy a következő napokban adjunk erre választ".

www.youtube.com/watch?v=QgDjlR2ge2M

"Egy terrorellenes akcióban fogunk el két, ebben a pillanatban különálló elkövetői kört"

"szélsőséges körökhöz tartozhattak, ezt ebben a pillanatban vizsgáljuk, de nagy a valószínűsége"
9.00-tól elmondja, hogy nem lát semmi olyat, hogy vallási szélsőségesek lennének
10.00-tól "lehetett közük nemzetközi terrorszervezethez?" "az egyik esetben [a bombalabornál]mondjuk azt, hogy nem zárom ki, de erre valóban a nyomozásnak kell rámutatni, hogy volt köze vagy nem volt köze"... "a másik esetben ennek kicsi esélyét látom"

Kálmán Olga 13.28 "Látom hogy hiába teszek fel 140 kérdést akkor is meg kell várnunk a nyomozás előrehaladtát, és ez így is van rendjén"

Szerintem arról van szó, hogy a hajdú lenyilatkozta a semmit (lehet azért, hogy sugalljon, lehet azért, mert ha nem nyilatkozik az még erősebb sugallat lett volna), ezt pedig a mindenféle kattintásvadász oldalak szétmagyarázták.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.11.27. 13:07:26

@TothJanJ: megkerdezik a foszertol, hogy dzsihadista-e az elfogott. valasz: erre meg nem akar valaszolni. ez mi a szart jelent? azt, hogy aranylag komoly eselye van annak, hogy dzsihadistarol van szo, es nem egy felvideki tortenelemtanarrol. azt is mondta, hogy kulfoldiek is vannak. erdekes eddig a ht magyarokat nem neveztek kulfoldieknek. mindezt egyebkent egy terrorcselekmeny utan produkaltak.

jelenleg a ket teljesen fuggetlen esetben csak az egyikrol allitjak mar csak, hogy valamifele "terrorcsoportrol" van szo. ordit, hogy nagyon regen figyeltek oket, es az is, hogy idiotak. budahazyek pontosan ugyanezt csinaltak, ugyanekkora volt a szajuk, es nem lett belole semmi. termeszetesen helyes, hogy elkaptak oket, de az ahogy ti ezt az egeszet felplankoltak nagy uggye egy ilyen helyzetben, az valami elkepeszto.

TothJanJ 2015.11.27. 14:51:56

@jotunder: "ez mi a szart jelent?" ez egy üres válasz iskolapéldája, amit a közönség tölt meg tartalommal a saját fejéből. Nem nehéz kitalálni, hogy a mostani vélt és valós terrorizmustól átmediatizált környezetben 99 közeli % arra fog asszociálni, hogy hú bmeg akkor jihadisták kell, hogy legyenek. DE; Hajdú vagy bármelyik más hasonló pozícióban lévő elhárításvezető, rendőr stb. a nyomozás ilyen szakaszban pontosan ugyanilyen üres válaszokat adna a kérdezőnek, a nyomozás érdekeire hivatkozva, ez is a standard. Ezt a helyzetet kellett volna kezelni -nem olyan egyszerű mint amilyennek látszik egyébként, mert ahogy mondom, ez a normál nyilatkozat 1-2 nappal az események után, hogy még vizsgáljuk, még folyamatban van, még korai lenne konkrétat mondani stb.

Kis kitérő: Ma BP. egy viszonylag forgalmas pontján belefutottam két vörös karszalagos, automata gépkarabélyt és oldalfegyvert nyíltan hordva járőröző jól megtermett katonai rendészbe. Odamentem és megkérdeztem őket, hogy van-e most valami, hogy így nyíltan teljes harci díszben sétálgatnak. A válasz: Nincs, ez a munkánk.

Semmivel sem másabb a helyzet, csak más formában működik, amikor a médiában kell válaszolniuk kérdésekre.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.11.27. 15:02:36

@TothJanJ: bombalaboratoriumrol is szo volt. amirol kiderult, hogy nem letezett.
ami valosagos, az az, hogy a masik ugyben ket fickot lekapcsoltak, akiknel fegyvert talaltak. ok buntetett eloeletuek es regen figyeltek oket.

TothJanJ 2015.11.27. 16:08:50

@jotunder: nézd a kálmán olga/atv-s riportban mutogatott képeket. Az első képen valamilyen házilag készített szerkezet van, HJ szerint ez egy kioldó, ami egy áramkörrel párosítva alkalmas arra, hogy szorítással zárja az áramkört. A második képen egy munkapad van valamilyen különböző, lombikok, kémcsövek társaságában. A második képen poroltópalack törzse van, állítása szerint ez egy átalakított palack és robbanóanyag volt benne. A harmadik képen egy szigszalaggal körbetekert hosszúkás tárgy van aminek a a feje olyan, mint egy régi góliátelemes zseblámpáé, ez HJ állítása szerint csőbomba. Van még egy kép amit nem mutatnak jól, de kivehetőek rajta pl. poros zacskók. Volt még valahány kép amit nem mutattak be, ezek egyikén HJ állítása szerint fémtörmelék van, amit a robbanóanyagba keverve hatásfokozóként lehet használni.

Én ezekről a képekről simán elhiszem, hogy készülhettek valamiben, amire a "labor" jobb megnevezés, mint mondjuk a "pince", "garázs" stb. Sőt, engem pl. a második kép lazán emlékeztet egy elhanyagolt kémiaszertárra. Nyilván nem kutatólabor szintű labor, hanem mint mondjuk egy házi szintetikus kábítószerfőzde.

Tehát ezeket dokumentálták, a dokumentumokat bemutatták, a lenti linken megnézhetőek. így max. arról lehet szerintem vitatkozni h a képek hamisítványok vagy súlyosan csúsztató beállítások-e, vagy hogy a bombalabor túlzó megnevezés-e ara, ha egy külön helységben valaki a szükséges eszközökkel robbanószerekkel kísérletezik.

www.youtube.com/watch?v=QgDjlR2ge2M 5.25-től

közösperonos átszállás 2015.11.27. 16:14:07

@TothJanJ: "ez egy üres válasz iskolapéldája, amit a közönség tölt meg tartalommal a saját fejéből. Nem nehéz kitalálni, hogy a mostani vélt és valós terrorizmustól átmediatizált környezetben 99 közeli % arra fog asszociálni, hogy hú bmeg akkor jihadisták kell, hogy legyenek"

Magyarul Hajdú vagy tökhülye, vagy a föntiekkel eleve tisztában volt, és ennek tudatában ködösített. Ez mi az istennyila, ha nem hazugság?

(Látod, az előző mondatomban én is állítottam, pedig ha szó szerint nézed, stb.)

"DE; Hajdú vagy bármelyik más hasonló pozícióban lévő elhárításvezető, rendőr stb. a nyomozás ilyen szakaszban pontosan ugyanilyen üres válaszokat adna a kérdezőnek, a nyomozás érdekeire hivatkozva, ez is a standard."

Ld. @Virág et.:

incze 2015.11.27. 16:20:57

Egy szélsőséges nézeteket valló, „hadsereg” elnevezésű csoporthoz tartozott az a két férfi, akiket a Terrorelhárítási Központ elfogott a múlthétvégén, majd előzetes letartóztatásba is helyeztek – jelentette be a rendészeti államtitkár. Tasnádi László azt is közölte: a két férfi egy kormánytagot akart „kivégezni”.

mti - by mandiner.hu/cikk/20151127_tasnadi_kormanytagot_akart_kivegezni_a_tek_altal_elfogott_ket_ferfi

kitört a maffiaháború

TothJanJ 2015.11.27. 16:53:58

@közösperonos átszállás: A ld. Virág elvtárshoz: itt van a Kálmán Olga-videón egyértelműen kimondva, copyright by János Hajdú, hogy

"Nem látok olyan, ebben a pillanatban még nem látunk olyan -és itt a még szón van a hangsúly-, nem látunk olyan eszmét hogy öö vallási nézet, radikális szélsőséges vallási nézet megjelenne az ő elkövetésük mögött"

Akkor miről beszélünk? Ha radikális muszlim terroristák lettek volna annak talán nem lettek volna olyan azonnali egyértelmű jelei ami teljesen lehetetlenné tesznek egy ilyen nyilatkozatot? Érted ott állnak egy pár arab/muszlim, koránt tartó muki felett és mondanának egy ilyet hogy "ööö jelenleg nem látunk olyan eszmét...." Ezzel szemben szinte az összes médiageci azonnal elkezdte pörgetni a közhangulathoz idomuló változatát. Hajdúék meg nehezen csinálhattak volna mást, mint leellenőrzik hogy tényleg nincs ilyen kapcsolat, és csak azután mondanak konkrétumot.

www.youtube.com/watch?v=QgDjlR2ge2M 9.20-tól Ez egy KEDDI videó amúgy.

RontoPal 2015.11.27. 17:58:18

"A Belügyminisztérium kirakott az asztalra a sajtótájékoztatóján egy csomó bombát, amiknek semmi köze nem volt a TEK mostani akcióihoz"

Szerintem ez a nap híre, és kis hazánk kórképének szignifikáns ismérve.

Szindbad 2015.11.27. 18:08:25

látványterrorelhárítás

velőtanya 2015.11.27. 19:41:44

@incze: Most már ott tartanak, hogy nem is tagot, hanem főt.
(a második helyen pedig Bástya elvtársat)

kekex 2015.11.28. 13:46:04

@TothJanJ:
Jé, leesett? " Tehát az egész történet csak és kizárólag kommunikációs szempontból kritizálandó," Mert itt éppen ezt teszik!
Nem az a baj ugyanis, hogy elkapták őket, hanem ahogy kommunikálták. Ami a közvéleményben MÁIG úgy csapódott le, hogy dzsihádita terroristákat fogtak és rohanjunk aláírni az emigránsok elleni aláíró íveket!

kekex 2015.11.28. 13:49:55

@velőtanya:
Mert Bástya elvti reklamált, amikor egy "tagot" akartak eliminálni. Mert az már mégis hogyan néz ki, hogy őtetet mellőzik??

TothJanJ 2015.11.28. 18:15:39

@kekex: csakhogy utóbbi nem elsősorban HJ sara hanem a sok kattintáshajhász és/vagy olvasni nem tudó+süket és/vagy politikai aktivista nethuszárnak.

Neked is mondom, hogy HJ az első kálmánolga-riportban elmondta virágnyelven, hogy valszeg semmi közük a dzsihádistákhoz, ezt megelőzően meg húzta az időt és nem mondott semmi konkrétat, mindezt pedig meg lehet nézni a riportokban, a fenti hszeimben lévő linkekről.

közösperonos átszállás 2015.11.30. 17:27:47

@TothJanJ: Azóta az a link sajna már a múlté, de az ATV honlapján fent van, ez lesz az szerintem: www.atv.hu/videok/video-20151124-hajdu-janos-eb

Itt meg nincs most pluginem, de otthon beletekertem abba a részbe. Az általad idézett részben kiemelten a két eset közül csak az egyikről beszél; utána, a következő kérdésnél pedig a két eset közül az elsőnél azt mondja, hogy nincs semmi nyoma külföldi kapcsolatnak, a másiknál viszont kimondottan külföldhöz köthető terrorszervezetről beszél. (Kijavíthatsz nyugodtan, mondom, ezt kénytelen vagyok emlékezetből írni.) Azt remélem, nem gondolod komolyan, hogy akitől először az iszlamista szálakat kérdezik, az, ha a következő kérdésre nemzetközi kapcsolatokkal rendelkező terrorszervezetet emleget (miközben erről a csoportról egyértelműen nem mondott semmit az iszlamista-kérdésnél), akkor szegénynek csak félremagyarázták a szavait?