Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Schmitt Pál tényleg ártatlan

2012.04.07. 14:48 | Kettes | 445 komment

Címkék: schmitt

"Még meg sem indult a tényfeltárás, még egy kommünikét sem adhattam ki, az itt ülő képviselők közül néhányan máris megbélyegeztek, csalónak kiáltottak, és lemondásomat követelték." (Schmitt  Pál lemondási beszédéből, 2012. április 2.)

"Mondom mindezt azért, mert a tények szinte semmilyen szerepet nem kaptak az ügy két hónapos menete alatt, úgy sikerült Schmitt Pálra sütni a „lop, csal, hazudik” bélyegeket, hogy egyetlen alkalommal sem mondhatta el érveit, adhatta át dokumentumait, nem nézhetett bírálói szemébe." (Kiss Antal, a volt köztársasági elnök nemzetpolitikai főtanácsadója, 2012. április 6.)

Schmitt Pálnak valóban nem volt lehetősége rá, hogy elmondja a véleményét, leszámítva a Kossuth Rádiót és a tényfeltáró bizottságot.

Mert megakadályozták benne!

Mi zajlik a háttérben? Kinek állhat érdekében az, hogy Magyarország lejáratásával egy időben becsületében és emberségében meggyalázzák annak köztársasági elnökét?

Mi most lelepleztük az az embert, aki két hónapon keresztül megakadályozta Schmitt Pált, hogy elmondhassa az érveit.

Ő Kiss Norbert, a Köztársasági Elnöki Hivatal hivatalvezetője, aki testével akadályozta meg Schmitt Pált, hogy válaszoljon a hvg újságírójának kérdéseire.

 

 Tanulság: legközelebb ne hagyja magát, elnök úr.

· 11 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr774369652

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bűnbakok, sorakozó! 2012.04.09. 08:59:56

Államfőnk "meglepetésszerű" lemondása sokakat megszólásra késztetett, józan politikai elemzőket és teljes szívüket beleadó civileket egyaránt. A lemondás "bűnbakja" ahogy mindig, most is relatív, hasonlóan ahhoz, mi számított Schmitt Pál lemondásáh...

Trackback: Orbán Viktor 2×3 2012.04.09. 08:19:23

Dolgok, amiket Orbán Viktor tudatni akar magáról....

Trackback: Tévedtünk, ártatlan 2012.04.08. 20:53:29

   Tévedtünk, ártatlan 2012. március 30. Elnök Úr, Pali Bácsi, engedd meg, hogy megszólítsalak! Remélem, reméljük, megbocsájtod nekünk, drága Pali bácsi, hogy volt olyan pillanat, amikor kételkedtünk benned. Most, hogy már végérvényese...

Trackback: Orbán Viktor 2×3 2012.04.08. 20:08:39

Dolgok, amiket Orbán Viktor tudatni akar magáról....

Trackback: Schmitt: Doktor NO 2012.04.08. 14:41:10

Nem nagyon volt olyan (z)ember péntek este Magyarországon, aki a köztársasági elnök exkluzív interjújának hírére nem fogadott volna nagy összegben arra, hogy Schmitt Pál bejelenti lemondását. Mi az államfő körüli eseményeket értékelő legutóbbi írásunkb...

Trackback: Schmitt offenzívája folytatódik – hazugságokkal 2012.04.08. 14:40:51

Schmitt Pál tartja a szavát. Kitart pénteki álláspontja mellett: továbbra sincs szándéka lemondani, hiszen lelkiismerete tiszta. Ennek szellemében, tegnap reggel újabb „sarkantyút adott” saját álláspontja hangoztatásának – e...

Trackback: Tavaszi zsongás 2012.04.08. 13:51:39

Kedves Naplóm!Lemondott a plágiumelnök. Végre hivatalába léphet az Alternatív Köztársasági Elnök Úr!   A művész úr gyönyörű szerelmes dalát küldöm az összes fasisztának ezen a gyönyörű tavaszi napon! Jelképezze ez a dal a szeretetet és a barátság...

Trackback: Adolf Hitler szerepében: Orbán Viktor 2012.04.08. 13:45:26

Schmitt Pál: A Bukás. Itt az első Hitler-paródia Schmitt Pál lemondásáról....

Trackback: Schmitt Pál lenne a sándorpalotai Jézus? 2012.04.08. 13:43:42

Vizuális típus vagyok, elképzeltem és összevágtam az ex-elnök képét. Baljában a Szentírás helyett a disszertációját szorongatja, jobb kezével áldást oszt azokra, akik képesek hinni az ártatlanságában :) “A húsvéti ünnepek közeledtén a KDNP Tatabá...

Trackback: Turza Károly (KDNP): Köszönjük Schmitt Pál Köztársasági Elnök Úrnak, hogy a saját becsületének védelmével együtt kiáll az igazságért és az igazságosságért 2012.04.08. 13:40:54

  Remélem, hogy az isten példát statuál azokon, akik akár politikusként, akár felszentelt papként politikai manipulációra használják a Szentírás szavait. Ahhoz például, hogy Schmitt Pál bukott köztársasági elnök szennyesét mossák a Bibliából idéze...

Trackback: A húsvéti nyúl visszavonul 2012.04.07. 16:34:05

Szülők és gyerekek aggodalommal telve várják az idei húsvétot, miután a húsvéti nyúl a mai napon bejelentette visszavonulását. Az Elvarázsolt Kastély munkatársai, akik elsőként értesültek a húsvéti nyúl döntéséről, megkísérlik a lehetetlent és megpróbá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acs63 2012.04.09. 01:49:12

@Mystes: Engem meglepett volna, nem jellemes embernek ismertem. Hozta a formáját...
Amúgy, akkoriban sem ment "úgy" a dolog, ha négerrel is, ennyire pofátlan és hülye módon nem sokan csaltak.
Azoknak pedig, akik azokban az időkben - tisztességes módon megdolgozva - szereztek eredményt, különösen sértő ilyet állítani! Amikor általánosítanak (Te is!), őket is megalázzák.

acs63 2012.04.09. 01:55:55

@Mystes: De, igazságtalanság történt és kiemelkedő volt. Akkor sem volt elfogadható, ráadásul sárdobálással védekezik.

Mondtam már, hogy egy jellemtelen csúszómászónak tartom?

dr. mesterséges színezék 2012.04.09. 01:57:52

@Chigavera: Éppen tegnap éjjel fejeztem be Mikszáth Karcolatait a T. Házból. Ha nem tudtam volna, hogy mit hallgatok, és nem volnának a korra utaló nyelvi fordulatok a szövegben, maga a tartalom simán elhitette volna, hogy kortárs szatíráról van szó.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.04.09. 02:00:41

@Mystes: Schmitt mércével mérve talán csak egy húzás volt a sok közül. Az átlag magyar polgár felől nézve egy kirívóan sunyi, aljas csalás és hatalommal való visszaélés volt. Ezért nem lehet ő ezeknek az embereknek az embere.

debildevil 2012.04.09. 02:01:16

@Mystes: Gondolod, hogy ez csak egy per esetén lehet érdekes, majd ha a bíró bácsi megkérdezi? A polgárnak az érdeklödési köre csak Gyözikéig terjed. De már tapasztalatból beszélsz (ha érdekes lesz ez egy per során), hiszen pl. a Hunvald perben a bíró nem találta érdekesnek, gondolom ezért nem is foglalkozott vele, hogy Hunvald mit is kért Zoltaitól és neki miköze az ügyészséghez, vagy kikhez.

dr. mesterséges színezék 2012.04.09. 02:01:33

@Mystes: "Nem történt kiemelkedő igazságtalanság"

Van, aki kisdoktorit kap ingyen, más timföldgyárat, megint más tévéelnökséget - ugyan kérem, nincsenek itt kiemelkedő igazságtalanságok.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.04.09. 02:02:46

Igen, Mikszáth zseniális és tényleg örök! Mindenképp olvasd még el hozzá Jókai Politikai divatokját (pl. itt: mek.oszk.hu/00600/00698/), ha esetleg még nem tetted volna, legalább annyira kurva jó :)

dr. mesterséges színezék 2012.04.09. 02:12:11

@Mystes: "Itt mindenki adót csal! "

Amit éppen folyamatos jelenben művelsz, azt relativizálásnak hívják, és a polityikusok is - amikor nem éppen önmagu művelik - a csúsztatással mellett a féligazságon alapuló aljaskodások közé sorolják.

De hogy érdemben is: egy óvodában mindenki verekszik (akkor kit vernek? - kérdezheti a még ilyenkor is éber). Az óvónéni viszont nem verekedhet - nem csak jogilag, de pedagógiailag is erősen ellenjavallott.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.04.09. 02:12:37

Pont azért nem lehet, hogy a jövőjük ne ilyen legyen. Nincs mese, túl kell lépni e mai/tegnapi kocsmán. Anno palibá beszélt zéró toleranciáról. Én kezdetnek egy vállalható, némi gereincet tartalmazó, kulturált és nyomokban intelligens figurával is megelégednék. Sólyommal bár sok bajom volt, de ebbe belefért. De egy minden rezsimet kiszolgáló félanalfabéta nem. Nem lenne jó visszagyalogolni a 70-es évekig.

dr. mesterséges színezék 2012.04.09. 02:18:06

@Mystes: Ez látod igaz. De biztosan te is láttál már óvónőt, akit a 0 tekintélye folytán felzabált a csoportja. Ez a tekintély az, amit nem garantál az, ha koherencia van a vezető tettei és szavai között, de ha nincs meg a koherencia, az garancia a tekintélytelenségre.

acs63 2012.04.09. 02:18:35

@Mystes: Nem szükséges kialvatlanul válaszolni, később is visszajöhetsz és relativizálhatsz!
Biztos vagy benne, hogy én is adót csalok? Hogy én is csaltam az iskolában? Hogy ez "mindenkire" igaz?
Menj pihenni, egyre nagyobb hülyeségeket beszélsz!

dr. mesterséges színezék 2012.04.09. 02:20:24

@Chigavera: "Anno palibá beszélt zéró toleranciáról."

Valszeg nincs is nagyobb kritikusa a lebukás utáni Pali bának, mint a lebukás előtti Pali bá.

dr. mesterséges színezék 2012.04.09. 02:23:33

@Mystes: Megint legyen neked igazad, elvégre húsvét van!
DE, ebben a zadócsalókkal és plagizált dolgozatokkal teli országban mégis akad a folklórban egy olyan vicc, amely a medencébe vizelés fokozatait taglalja.

acs63 2012.04.09. 02:26:00

@Mystes: Mivel léteznek tolvajok és gyilkosok, ezért mindenki potenciálisan az?

És Te beszélsz az ártatlanság vélelméről? Bizonyítási kényszerről?
Na, menj a "Pécs, A szektorba"!

dr. mesterséges színezék 2012.04.09. 02:35:39

@Mystes: "Mert szükséges, hogy botránkozások történjenek, de jaj annak az embernek, aki megbotránkoztat."

Ezt se én mondtam.

acs63 2012.04.09. 02:47:05

@Mystes: Nem, én konkrét kérdéseket tettem fel, konkrét vétkekre kérdeztem rá. Te moralizálsz itt egy napja.
Jellemed vetekedik Schmittével. Vele is elkerülöm a kézfogást, veled pedig a társalgást. Azt hittem, simán megtévesztett vagy. Tévedtem.
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa...

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.04.09. 02:49:23

@Mystes: nem cáfoltad, hanem tagadtad. Ez csak politikuséknál szinonima.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.04.09. 03:06:39

Részemről zárszóként mert nagyon eltáncoltuk az időt. Persze egy bizonyos koron túl mindenkinek van kisebb nagyobb stiklije: zsebbe fizették neki a kertfelásást, félrekefélt, kádbapisált vagy valami. 
Ha Schmitt azzal állt volna elő, hogy hibáztam, fiatal voltam, kellett a pénz, nagyon megbántam, a bolgár fickó művét pedig saját költségen kiadatom aranyszegéllyel bibliapapíron, mert az tényleg egy hatalmas fazon volt, plusz ösztöndíjat alapítok a csóringer doktorhallgatóknak tanszerre, és példát mutatok abból, hogy lemondok az egykor jogtalanul szerzett előnyről és még dr. oetkert sem eszem ezután, nos, akkor talán, de csak talán, esélye lehetett volna megúszni. Valszeg nem érezte volna túl sok ember őszintének, de példát lehetett volna mutatni, hogy lám, a mi komcsink azért tökös gyerek, és mégiscsak megtért a damaszkuszi úton, ímé, lássatok csodát.

Ehelyett ez a szerencsétlen elkezdte tolni, hogy nem igaz, őt támadják és férfimunka meg törzsanyag. Na itt borult a bili. Nem mérte fel, hogy a szembehazugságra és arroganciára alapozott lekezelő hatalmi kommunikáció olyan mértékű tehetetlen dühöt halmozott fel az elmúlt időszakban, hogy az ilyen ügyetlen és nyílt pofátlanság egyszerűen olyan, mint hajszál egy vödör takonyban.

De ő itt csak eszköz és kishal, sokkal ijesztőbb, hogy emögé a debil érvelés mögé Orbán odaállította a pártot, sérthetetlenégről zagyvált, Lázár pedig maffiamódra mindenkit befenyegetett, aki rest volt lelkesedni a hülyeségért. Ez a sokkal nagyobb baj, hogy azt gondolták, hogy ez vállalható. Kopóalkatrész paja hiúsága az nudli, az agresszív fals izmozás a rációval szemben (legyen szó gazdaságról, külpolitikáról, oktatásról, vagy mifiunkpál doktorijáról), na az az igazi baj.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.04.09. 03:07:50

@Mystes: szerinted a köztársasági elnökségről azért kellett lemondania, mert nincs már kisdoktorija? Tényleg ennyire egyszerű vagy?

Lehet hogy meglep, de azért kellett lemondania, mert _minden_ megszólalásával az ügyben egy-egy kategóriával erodálta a köztársasági elnöki tekintélyt. Minden megszólalását másnapra cáfolták (nem tagadták, hanem bizonyították, hogy hülyeség), amit meg nem, annak meg alapvetően nem volt értelme (törzsanyag, meg a többi maszlag).

Akinek most _tényleg_ nagyon szégyellnie kellene magát, az pont a posztban emlegetett tanácsadó, akinek az lett volna a dolga, hogy azonnal, már a januári hvg cikk után azt mondja, hogy ha tényleg nem smakkol minden, akkor a kisdoktori címről mondjon le, és fizessen vissza valamilyen kellő nagyvonalúsággal számolt jogtalanul felvett pénzt, és kezdeményeztessen parlamenti szavazást, amit abban a helyzetben a kétharmad szépen megszavaz, és az ügy le van zárva. Ehhez képest az derül ki, hogy a köztársasági elnök _és_ _a_ _teljes_ _hivatala_ képtelen megérteni, hogy mi ez az egész. A dilettantizmus és a hiú ostobaság ömlött minden megszólalásból.

A bolhából az elefántot maga SP csinálta, az olyan agyasok segítségével, mint a posztban szereplő is. Az emberek teljes joggal röhögik körbe, csak magának köszönheti az egészet. Jöhetsz olyan ordas baromságokkal, hogy "majd a bíróság", amikor már csak annak alapján is halál ciki SP, amit ő maga mondott ki a saját szájával bele a mikrofonba. Egyáltalán nem volt szüksége ellenséges médiára, az MTV nyaloncával készült műsorán is tömegek röhögtek.

Nagyon nagyon szomorú, hogy ez az ország köztársasági elnökével megtörténhet. Az a tanulság, hogy legközelebb olyan elnököt kell kinevezni, aki legalább érti, hogy mi történik körülötte.

falco_peregrinus 2012.04.09. 04:56:42

Ez nagyon jó volt! Rég röhögtem ennyire jót... ...különdíjas a konzulens-opponens fotópáros!

A szerelő 2012.04.09. 05:04:53

@Mystes: "Vagy ha nem (is), be fognak mutatni nem egy olyan dolgozatot, ami teljesen hasonló módon készült. Ezzel bizonyítva lesz, hogy SP igenis jóhiszeműen és a kornak megfelelően járt el."
NE hazudj! Az összes doktori disszertációt megvizsgálták már, ami SP doktorijával közeli időben készült. Mindegyik, kivétel nélkül megfelel az elvárható, a mostani elvárásokban is definiált paramétereknek. Tehát szóba sem jöhet, hogy akkoriban az volt a "divat"!
Ráadásul az nem érv, hogy azért, mert mások is loptak, akkor már az én lopásom nem is bűn.

nu pagagyí 2012.04.09. 06:51:19

@azbesztos: Ha valakinek tudnia kellet, hogy egy önálló gondolat sincs a doktoriban, az Schmitt volt. Nem kellett volna hazudoznia.

maroz 2012.04.09. 08:36:58

Egészen biztosan kell lennie annak valamiféle értelmes okának, hogy miért adunk mi itt teret nyáladzó idiótáknak arra, hogy hangyaszorgalommal pakolgassák ide a baromságaikat, mikor olyan rettenetesen széles a net, annyi egyéb trágyalerakó hely létezik benne, szóval kell okának lennie, hogy mi idegyűjtjük őket, és engem picit frusztrál, hogy nem találom ezt az okot. :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.04.09. 08:39:10

@maroz:

én úgy tudom, a bloggazdáknak van eszköze ez ellen. :)

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2012.04.09. 08:54:07

@azbesztos: a doktorira jelentkezés után egy hónappal el lett fogadva az egész. május 16 és június 26 voltak a pontos dátumok ha emlékezetem nem csal. Szóval ez pontosan csalás és korrupció, főleg, hogy olyanok is bírálták/fogadták el a kisdoktorit, akik Schmitt közvetlen beosztottjai voltak.
Tulassay nevét most hallottam először az ügy kapcsán, de nekem nem tűnik úgy, hogy túllihegte volna. Sőt, a tévének adott nyilatkozatában látszik a rémültség és a félelem az arcán, hiszen nagyon jól tudja, hogy akármit csinál, leszedik róla a keresztvizet. Ha Schmittet védi meg, azzal az egyetemnek és a doktori címnek van vége, ha nem, akkor meg elég csak a Földrajzinév-bizottságra gondolni.

Kalmár 2012.04.09. 08:54:25

Nagy hatalom a média. Ha valaki kommunista szt tiszt, az jó sajtóval, a hazát védő kémelhárító lesz.....persze nagyrészt eltűntek a jelentései.
Ha valaki a legvéresebb gyilkosok közé tartozott, akik egyedüliként harcoltak a hazájuk ellen, mint ÁVÓ-s, az felejthető egy kis kampány után. Ja, és persze az 56-os október 23.-ai járőrnapló bejegyzései is elvesztek.
Ha valaki nem kormányoz, csak Orbánt akarja legyőzni, ezért feláldozza a hazáját és 2 évtizedre rabszolgává teszi a népet, az őszinte igazság bajnok lehet....
Valójában a legnagyobb veszélyt a nemzetre egy kétszeres Olimpiai bajnok jelenti, mert túl sokat másolt egy dolgozatban.

Na elmentek a picsába.

Rossz hír! Ferenc testvér dolgozatai szőrén-szálán eltűntek.
Elvitték megsemmisíteni, de nem ért oda.
Régi gazemberek, régi módszerek.
Kiszabadult a szellem a palackból. Mostantól szabadcsapatok bújják a régi dolgozatokat mindkét oldalon és öntik egymásra a szart. Szép új világ. Köszi

Kalmár 2012.04.09. 08:59:51

Ja és persze egy jópofa szösszenet:

"Csütörtök reggel ült össze a Semmelweis Egyetem doktori tanácsa, és a tagok elsöprő (16:2) arányban úgy döntöttek, kezdeményezik Schmitt Pál doktori címének visszavonását. Mindezt Tulassay Tivadar, az egyetem rektora hozta nyilvánosságra, aki két nappal korábban elküldte a Schmitt doktoriját vizsgáló tényfeltáró bizottság jelentését"

"A Clinical Gastroenterology című tudományos folyóirat főszerkesztője visszavonta két orvos, Tulassay Zsolt - Tulassay Tivadarnak, a Semmelweis Egyetem rektorának testvére - és Herszényi László 2010 áprilisában a lapban megjelent közös munkáját"

Bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű?

Kalmár 2012.04.09. 09:01:24

Ez lemaradt a dokik botrányából:

az indoklás szerint a cikk „jelentős átfedést tartalmaz" egy másik szerző 2008-ban megjelent publikációjával

maroz 2012.04.09. 09:06:17

@mavo: Nagyon nehéz ügy ez, mert ha kirakom ezt a szerencsétlen misszionáriust, akkor megy a rinya, hogy cenzúra.

A problémát inkább abban látom, hogy nincsenek érdekes témáink, csak ilyen szarságokat pottyantgat elénk ez a kurva közbeszéd, és ugye mi a szart tud egy értelmes ember (értsd: mindenki, aki a szellemi képességeit illetően megelőzi a törpecsimpánzt) arról vitázni, vagy akár csak beszélgetni is, hogy egy smittpál maradhat-e doktor egy olyan dolgozattal a háta mögött, amiről egy arra kirendelt bizottság is megállapította, hogy a 215 oldalból 200-at lopott. Nekem már annyi is elég volt, miszerint:

"Kiemelést érdemel, mivel a fordítás tényét támasztja alá, hogy az értekezés 57. oldalán az alábbi szövegrész található:

"A 10-es táblázat kronológiai áttekintést ad a programból törölt versenyszámokról - felvételükről és törlésükről.''"

Ez nekem mindent elárul a munka "értékéről". Még annyi törődést se vitt bele, hogy az ilyen bakikat elkerülje, hogy ne fordítsa le szó szerint ezt a 10-es táblázatra való utalást, amikor pedig neki nincs is összesen csak hét táblázata.

Ma szerintem minden olyan ember számára, aki nem rhesusmajom és nem vette feleségül/férjül igaz szerelemmel Orbánt, és nem totálisan fogalmatlan teljesen egyértelmű, hogy ez a disszertáció egy rakás lopás, és hogy Schmitt morális alapon elmarasztalható, egyrészt amiért a dzsentritempója miatt annak idején egy ilyent magának kiutaltatott, másrészt azért, amiért a sunyiság kiderülése után nem kért elnézést, nem ismerte be, és nem adott valamiféle elfogadható magyarázatot (tudott volna, én megírtam a beszédét, amiben tényleg őszintén kimosakszik, csak már nem volt kedvem publikálni, mert unom), hanem helyette szarbombaként felrobbant, fröcskölve mindent és mindenkit.

És akkor idejön néhány, az orbánizmus apologézisébe belecementeződött lüke, és telepetéli a blogot a katatón hülyeségeivel, mert ezek már csak ilyenek. Ha lenne értelmes témánk, ha lenne közügy, amiről értelmesen, némi szellemi izgalmakra is lehetőséget adó módon beszélgethetnénk, vitázgathatnánk, akkor az ilyen nyáladzó idiótákat egészen egyszerűen átlépnénk, mert ki a francnak van kedve olyankor bömbike47 szarságait olvasni, amikor van érdekesebb is.

Na, mindegy, lehet, hogy ez csak egyéni érzékenység, és még az is meglehet, hogy jobb, ha nem töröljük, zárjuk ki őket, jobb, ha látszik a tünet, mint ha el lenne fedve. A diagnózist már megadtam, a terápiához kevesek vagyunk, ENSZ-csapatok nem jönnek, baszhatjuk. :)

royslade 2012.04.09. 09:07:20

@maroz: van oka, és mutassátok is csak be. Ezek többek, mint nyáladzó idióták. Sokkal többek. Egy nyáladzó idióta nem tud értelmes mondatokat összerakni, célirányosan gondolkodni, érveket szelektíven figyelmen kívül hagyni, tényeket elferdíteni, csúsztatni, hazudni.

Ezek nem idióták. Amit tesznek, tudatos.
III. Richárd követői: "eldöntöttem, hogy gazember leszek".

Gazemberek.

maroz 2012.04.09. 09:08:01

Na, megjött a váltás ferenctestvérezni egy kicsit. Csupa öröm, móka, szórakozás ez a blogolás. :)

royslade 2012.04.09. 09:12:23

@Kalmár: neked is fölteszem a kérdést: ha a Tulassay-cikk vitatott három mondata plágium, akkor a Schmitt-dolgozat másolt kétszázegynéhány oldala meg nem?

Chicano 2012.04.09. 09:15:57

"A problémát inkább abban látom, hogy nincsenek érdekes témáink, csak ilyen szarságokat pottyantgat elénk ez a kurva közbeszéd"

Közbeszéd? Lófaszt, mama! Ahogy látom a környezetemben a kutyát nem érdekli már ez a palibá' ügy. Ti rugóztok még rajta mert nincs más (ugye virágnyelven ezt írtad te is) és valamit csak írni kell a blogba. Gondolom külön fájdalom hogy a kormány jól jött ki a dologból. A magam részéről csak azért jöttem ide mert nem tudtam elképzelni hogy mit lehet még erről írni. Nem csalódtam, semmit. Gereblyézitek a vizet. Dögunalom.

acs63 2012.04.09. 09:19:25

@maroz: Szerintem magától jön mindenki, kivéve a hivatalos trollokat. Azok között meg jelentős minőség-romlás tapasztalható, az inteligensebbek száma jelentősen redukálódott az utóbbi időben.
Némelyik bloghoz képest még értelmesnek látszó érvekkel is próbálkoznak és a stílusuk is - viszonylag - kulturáltnak mondható.
Lehet, hogy ezért? :-)

Kalmár 2012.04.09. 09:20:01

@maroz: Csak egy kicsit kell több ész egy rhesus majomnál, hogy valaki a tartalmát lássa és értsen egy kommentet, ne ragadjon le egy olyan "súlyos" jelzőn, hogy Ferenctestvér, miközben ő bunkónak, majomnak, dzsentrinek, nyáladzó idiótának stb nevezi a vele vitázókat.

Ne politikai blogot írj, hanem szakácskönyvet, ha képtelen vagy feldolgozni egy ilyen traumát, hogy sokan téged tartanak elfogult droidnak.
Ilyen az élet.
A hülye rektor pedig, menjen szépen haza és előbb a saját tesóját verje pofán, azután ugathat a többieknek is.

De ne aggódj, bölcs szenszej. Már megyek is, nehogy tönkre menjenek az idegeid. Vitatkozz az akolmelegben azon, hogy az ellenfél vajon hülye vagy nagyon hülye? A panaszod láttán ennyiben kimerülnek az igényeid és a képességeid.

nu pagagyí 2012.04.09. 09:24:09

@Kalmár: Úgy látszik, hiába tulajdonította ki közpénzen a centrális erőtér szinte a teljes médiát, neked még ez sem elég. Schmitt a Te elnököd volt, a csalók, ügyeskedők és a mások munkájából szépen és jól élők elnöke. Segíts rajta, ásd bele magad a zöld olimpia nemes eszméjébe, hátha kette össze tudjátok dobni a PhD-t. Félek ő már elszokott a valós teljesítmény felmutatásától.

royslade 2012.04.09. 09:25:35

@Kalmár: a hülye rektor verje pofán a testvérét a három mondatos plágium miatt, és hagyja békén Schmittet a kétszáz oldalas miatt? Jól értettem?

maroz 2012.04.09. 09:26:46

@royslade: Nem hinném, hogy ez lenne.

Ezek az emberek túszok. A saját véleményük túszai. És az ő esetük kéne a figyelmeztetés legyen arra, hogy ilyen súlyos mértékben nem szabad ennyire ingatag dolgok mellett elköteleződni.

A folyamat a következő: sokan a 2002-es hiszterizáláskor (a haza nem lehet ellenzékben), tehát közel tíz éve elkötelezték magukat Orbán mellett. Kialakítottak Orbánnal szemben egy attitűdöt, és ez az attitűd már eleve érzelmi alapon alakulódott ki, mert hát ugye Orbán így is akarta.

Ezek a 2002-ben elköteleződött emberek tíz éven keresztül az itt bemutatott intenzitással küzdöttek Orbán mellett, ami azzal járt, hogy az elköteleződésüket olyan mértékben megerősítették, olyan sok munkát feccöltek abba, hogy az Orbánnal szembeni attitűdjüket megvédjék, hogy mostanra már teljességgel képtelenné váltak arra, hogy belássák, miszerint az a bizonyos attitűd revízióra szorulna.

Ekkora törést ember nem tud elviselni. Ez azzal járna, hogy be kéne látniuk, ők az életükből tíz drága évet és iszonyatosan sok energiát egészen egyszerűen egy arra teljesen érdemtelenre pazaroltak, tehát tíz éven keresztül buták, ostobák, nyáladzó idióták módjára viselkedtek. Ebbe akár bele is lehet őrülni, ezért azzal védik a szellemi épségüket, hogy fenntartják az attitűdjüket, nem, ők jól gondolják, azon nem kell semmit megváltoztatni, és ha a valóság mégis ellent mondani látszik, akkor a valóságot kell addig gyűrögetni, amíg igazodni fog ahhoz, amit az attitűdjük megkíván.

Nem gonoszak, nem gazemberek, hanem olyan szerencsétlen emberek, akik elkövettek egy súlyos hibát, és most annak nyögik a következményeit. Rajtuk nagyon nehéz segíteni, de lehet tanulni az esetükből. Például azt, hogy soha ne hagyjuk, hogy egy számunkra végső soron jelentéktelen ügy, személy, bármi mellett ennyire erősen elköteleződjünk, hogy a véleményünk, az attitűdünk foglyává váljunk. Mert mi is pontosan ugyanúgy hajlamosak vagyunk az ilyesmire, mint ezek a bömbike47-ek, csak ezzel nem sűrűn vagyunk hajlandóak szembenézni. Na, ez most egy ilyen kiváló alkalom: alakítsunk ki magunkban szűrőket, korai monitorozó és felismerő rendszereket, mert különben mi is ilyenekké válhatunk.

royslade 2012.04.09. 09:28:16

@azbesztos: hát, lehet, hogy te tényleg nem gazember vagy, hanem idióta. Még a saját harcostársadat sem ismered fel.

nu pagagyí 2012.04.09. 09:32:12

@azbesztos: Tulassay a Professzorok Batthyány Körének tagja azért volt rémült, mert nem tudta eldönteni, hogy a Magyar Nemzetben megadott kilövési engedélyt, a párt TV kimosdatási útmutatóit, Orbán kétfenekű kijelentéseit, vagy tudományos lelkiismertét és a demonstráló hallgatók igazát képviselje. Végül csak rájött, mit kell tennie.

2012.04.09. 09:32:22

@azbesztos: Reszkessetek csaló gazemberek, mert a számonkérés szörnyű lesz!

Na végre egy elfogadható reakció. Eddig három jobboldali-fideszes bukott. Van még több. Hajrá! Ki a közéletből a csalókat!

Chicano 2012.04.09. 09:33:14

@azbesztos: Szerintem te nem olvastad amit írtam. Hogy jött le neked abból az hogy én baloldali lennék? Kellemes húsvétot! :)

2012.04.09. 09:35:25

@azbesztos: Felhívnám a figyelmedet, hogy a Schmitt plágium is kilépett a nemzetközi porondra.

acs63 2012.04.09. 09:37:14

@maroz: Elmondanád, hogy cinizmuson kívül mivel lehetne szűrni? Anélkül, hogy arcbőrkeményítésbe fognék?
Engem leginkább ez frusztrál.

2012.04.09. 09:39:24

@Chicano: "Gondolom külön fájdalom hogy a kormány jól jött ki a dologból. "

Mire gondolsz? Hogy addig se arról van szó, hogy Matolcsy kormánytagként mekkora idióta? Majd rájössz a 30%-os áfával. Bár arra is csápolni fog a droid, hogy ez kellett! Éljen! Elmúttnyócév!

2012.04.09. 09:42:34

@azbesztos: Örülnék, ha végre elszámoltatnák őket. Egyenlőre azt látom, hogy folyik a nagy puffogtatás, és semmi. Gyurcsány még mindig szabadon sétál, és eltelt két év!!!
Lassan elévül. Az elvtársak ráadásul leszavazták az ügynöklista nyilvánosságra hozását. Szóval zár a csapat. Pozsgay jó tanácsadó a miniszterelnök mellett.

bebe tv 2012.04.09. 09:45:13

@Mystes: Nem volt itt semmi eltúlozva. Ahogy az összes kommentedből is kiderül korodnál fogva nem túl sok tapasztalatot sikerült szerezned.
Csak 1 példa arra, hogy miért kellett lemondania 1993-ban Jürgen Möllemann-nak a német kormány gazdasági miniszterének aki egyben alkancellár is volt addig. A hivatali íróasztalán kinn felejtett minisztériumi fejléces levélpapíron lobbizott felesége nagybátyja cége érdekében aki bevásárlókocsikba való pénzérméket helyettesítő chipseket gyártott. Nem keverendő össze a chippel. Nos a leírtakból kiderül, hogy az ominózus levelet még csak fel sem adta a címzetteknek, mindössze az íróasztalán felejtődött. Remélem sikerült érzékeltetnem a különbséget a 2 eset között.

Kalmár 2012.04.09. 09:47:36

@royslade: Teljesen igazad van. Kicsit lopni szabad. Ha csak egy ezrest lopok le, te pedig ötöt, akkor én becsületesebb vagyok.
Van zavar a fejedben.
A legszebb, hogy nem árulja el az egyetem, hogy részt vett e a szavazáson a Tulassay Zsolt.
Az lenne csak vicces, ha úgy áll a dolog, hogy miután én csak egy ezrest loptam, beülök esküdtnek a te tárgyalásodra.....bolond világ!

himpellér 2012.04.09. 09:49:05

Remélem, a sok tetves büdös bolsi, aki lejárató hecckampányt folytatott Schmitt Pál ellen, most gyurcsótány elvtársuk nem létező szakdolgozatát veszi górcső alá...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.04.09. 09:49:39

@acs63: Ha Maroz szerint 10 évet veszni hagyni nem tudunk, az csak Maroz tapasztalata.
Sokan vannak, akik 10 év házasság után jönnek rá, hogy az első perctől átbaszták őket. Van, aki 25 év után válik, és a legtöbben csalódnak az első nagy szerelemben, a szüleikben, vagy a legjobb gyerekkori barátjukban.
10 év után ráébredni, hogy hülyék voltunk a nagy rajongással, az igazából egy tök megszokott dolog. Csak néhányan mennek tőle a Dunának.
Ilyenkor mindenki átértékel, tanul belőle, és bölcsebb lesz.
Kis tapasztalat, emberismeret. Ez nem fura.
A ritkább az, aki szarvakkal a fején akar tovább turbékolni a lotyóval.

Chicano 2012.04.09. 09:53:42

@Könnyen elkaptuk, uram!: Természetesen a palibá' ügyről írtam. Látom sok józan és okos ember gyűlt ide, további kellemes ünnepeket!

2012.04.09. 09:57:28

@Kalmár:" Az lenne csak vicces, ha úgy áll a dolog, hogy miután én csak egy ezrest loptam, beülök esküdtnek a te tárgyalásodra.....bolond világ!"

Bocs, de nekem az jött le, hogy azért, mert Tulassay is elmarasztalható, nem volt joga ítélkezni. Tehát Pali ártatlan?!!!

bebe tv 2012.04.09. 09:58:13

@azbesztos: Jelenleg már a 124. eftárs ellen folyik büntetőper és nem piti plágiumért.

Nem tisztem védeni egyiküket sem, mert aki tényleg bűnös az meg is érdemli. Nekem és sokaknak azonban az az alapos gyanúja, hogy többségük koncepciós vizsgálat a'la Budai Gyula. Biztosan a Bírónő aki mindössze 2 kisebb ügyben marasztalta el a Hunvaldot maga is komcsi.
Az fel sem merül benned, hogy az egész csak elterelő hadművelet, mert valamivel etetni kell a plebszet? Ez klasszikus panem et circenses.
Hasonló boszorkányüldözés Rákosi et. fénykorában dívott. Nem fura?

acs63 2012.04.09. 09:59:07

@Dr. simonmondja.: Félreértesz, remélem Maroz nem fog!

"Na, ez most egy ilyen kiváló alkalom: alakítsunk ki magunkban szűrőket, korai monitorozó és felismerő rendszereket, mert különben mi is ilyenekké válhatunk."

Erre kérdeztem rá: Az eleve (kicsit?) cinikus alapálláson kívül milyen (elő)szűrő lehet erre alkalmas? (Az utólagos értékeléssel nincs bajom.)

2012.04.09. 09:59:09

@Chicano: Neked is kellemes ünnepet. Én is a Palibá ügyről írtam.

bebe tv 2012.04.09. 10:10:18

@azbesztos: A Schmitt ügyről már csak annyit, hogy az, hogy egy 70 éves uriember már nem óhajt ganékkal sár-dobálóst játszani,

Úriember az aki nem csak annak látszik. Van fogalmad arról, hogy hány férjes asszony kefél mellé miközben a környezete azt hiszi róla, hogy maga a megtestesült tisztesség és hűség?
Netán neked úriember az aki összesvindlizett egy inggomb nagyságú kisdoktorit és az EU valamint a NOB-nál azt PhD-ként tünteti fel?

HaKohen 2012.04.09. 10:12:25

@maroz:

"...szóval kell okának lennie, hogy mi idegyűjtjük őket, és engem picit frusztrál, hogy nem találom ezt az okot. :)"

Há nemmegmontam má hánycor, hogy mazochisták vagytok? (Persze én is, mert végigolvastam Kalmár & Co. hagymázas ökörségeit.)

royslade 2012.04.09. 10:15:26

@Kalmár: nem érted a kérdést. Azt kérdeztem: ha kicsit lopni nem szabad, akkor nagyot szabad?

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.04.09. 10:19:13

@acs63: A válaszodat majd megkapod Maroztól, én abba kötök bele, hogy cinizmus lenne, ha az ember nem hisz el mindent, amit hall.
Ezt én inkább felnőtté válásnak, vagy tapasztalatnak nevezem.
És szerintem a szűrő épülget a legtöbb emberben a csalódásokkal, amik érik az életben. Tehát nem kell ezen annyira fönnakadni.
Máskor ilyen sunyi mosolyú világmegváltó senkiknek nem kell bedőlni.
Ez nem cinizmus, hanem az évek és a rutin.

royslade 2012.04.09. 10:24:37

@maroz: nos, egyrészt érthető, hogy az ember próbálja a kárt menteni egy ideig, elvesztegetett évek, méltatlanba helyezett bizalom, miegymás. De vannak erkölcsi szabályok, amelyeken egy becsületes ember nem léphet túl. Akkor is gazemberek leszünk, ha a saját kármentésünk miatt lépünk túl az erkölcsökön.

Még azt is megértem, hogy önáltatásból lehet feljebb tologatni a lécet, na még ezt a kis szabályocskát áthágom, és akkor még nem tekintem magam gazembernek, de a sok tologatás közben el KELL jutni arra a szintre, amikor már nincs mentség.

Az ide trollkodók már bőven túl vannak ezen.

acs63 2012.04.09. 10:34:51

@Dr. simonmondja.: A tanulási folyamat végén a cinikus előítélet van zömmel Mo-on, ami azért bosszantó számomra, mert léteznek más szűrési hozzáállások is.
Északi országokban a (jobb híján) "kedélyes naiv"-izmus, máshol az "udvarias érdektelen", de nálunk ezek csak korlátozottan működnek.

dr. Bubó 2012.04.09. 10:37:41

@Dr. simonmondja.: az okos ember meg GONDOLKODIK... nem a mexívásokból tanul...

előre tervez és mérlegel...

maroz 2012.04.09. 10:39:02

@royslade: Ezt nem tudhatod. Lehet, hogy amúgy tisztességes kereskedők, műbútorasztalosok, avagy éppen pont és talán jellemzően unatkozó háziasszonyok. Itt vezetnek le egy kis feszkót, de amúgy becsülettel kimérik neked a boltjukban a kutyatápot, még rá is dobnak öt dekát, hogy ne érhesse szó a ház elejit, remek sifonérokat készítenek, valamint állandóan puccban tartják a lakásukat és remek habcsókot sütnek, szóval amúgy nincs velük semmi baj.

Gazemberekké akkor válhatnak, amikor arra utasítást kapnak. De olyankor is a morális felelősség sokkal inkább azt terheli, aki az utasítást kiadja, mert ő többnyire úgyszintén ismeri ezeket a mechanizmusokat, mi az hogy, nagyon is, és ő ennek a tudatában használja fel ezeket az embereket a saját aljas kis céljaira.

Szóval egy kis trollkodás még nem gazemberség, és én csak azért nem örülök, hogy itt teszik, mert tudom, hogy minél inkább rákényszerítik őket arra, hogy a lüke kis állításaik mellett érveljenek annál inkább meggyőzik saját magukat, hogy azok igazak is. Más kérdés, hogy ha innen kitiltanánk őket, akkor arrébb mennének két házzal és ott folytatnák ugyanezt, és ez az, amiért nem ragaszkodok minden áron a kitiltásukhoz.

maroz 2012.04.09. 10:42:39

@acs63: A megértéssel.

Ha ismered a mechanizmusokat és tudod, hogy ennek így kell működnie, akkor megérted, hogy nem tehetnek másként. Valamint azt is, hogy azok, akik hasonló vehemenciával vitáznak velük, azok valójában még jobban belenyomják őket a meggyőződésükbe. Kontraproduktív.

Nevetni kell az egészen egy fájdalmasat, ahogyan azt jotunder javasolta.

royslade 2012.04.09. 10:50:39

@maroz: itt értünk el a lényeghez, végül is te mondtad ki, nem nekem kellett, hogy az igazi gazember az, aki ezeket a pártkatonákat ide küldi, illetve gondoskodik róla, hogy mindig minden "ellenzéki" blogban kellő számban és időben legyenek jelen, nyomják a hazugságaikat, forgassák ki az érveket, vagy csak simán hagyják figyelmen kívül, de a pártközpontban megfogalmazott állítás elegendő súllyal legyen reprezentálva.

Ez ellen nem tudsz hatékonyan tenni semmit, mert erre mindig lesz elegendő erőforrás. Ha tiltasz, jön másik nicken.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.04.09. 10:52:54

@dr. Bubó: Na, és ezt pont egy olyan dr.Bubó mondja, aki mindenkit egyaránt utál, akin nyakkendő van.

PR-küszöb 2012.04.09. 10:59:11

@maroz:

Már csupán az a kérdés - az egyébként pompás szóvirágokon túl - hogy a kognitív disszonanciából kialakulhat-e kollektív pszichózis, avagy az egymásnak ellentmondó feldolgozhatatlan állítások tömegéből fakadó kollektív pszichózis következménye-e a kognitív disszonancia?

És itt csak csöndesen jelezném, hogy a saussure-i kapcsolat a jelölő és jelölt között bizony önkényes ('arbitraire'), tehát a társadalmi konvenció szétesése esetén teljesen felesleges igazságról beszélni... :(

élhetetlen 2012.04.09. 11:14:48

@hagyma:Bocs, ehhez nem igazán akartam hozzászólni, de! Amiért sok ember nem száll le róla, az az, hogy a tények kiderülte után is kiáll az oszág elé, és azt nyilatkozza, hogy ő a legjobb tudása szerint írta meg a doktorit, és ez férfimunka volt, és nem azért mondott le, mert bukott, hanem az ország érdekében. Ezzel az a gond, hogy Magyaro-n az emberek kilecven százaléka nem ér rá elmélyedni a részletekbe, gürizik a megélhetésért, és csak ezt a 15 percet látja este a TV-ben. Ha egy normál munkahelyen hasonló erkölcsi gebasz kiderül, símán kirúgnak. Hoztak tavaly egy törvényt, ő aláírta, hogy ha akár egy napig elnök csak, (és nem számít miért mond le), akkor is élete végéig 1,5 milla, villa, kocsi, sofőr stb. Ez az, ami sokakat irritál, jogosan. Üdv.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.04.09. 11:49:09

@élhetetlen: Amúgy tényleg a netet sose látott tömegeknek szólt a Schmitt szája, de a szöveget az Orbán adta a szájába.
Kiderül a kolbásztöltős szóhasználatból.
Mert azt, hogy - ácsi -, meg hogy - férfimunka volt - nem használja a Schmitt féle budai ficsúr soha, csak az Orbán féle díszparaszt.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.04.09. 13:20:25

@royslade: szerintem nem érti a feltételes módot. Ő ezt amolyan licitálós játéknak fogja fel, és olvasta a magyarnemzetben, hogy a tulassaytestvérecikkétnemfogadtákel kártya üti a smittpálplagizált kártyát, és most kijátszotta.

Az ő szabályai szerint neked most hívnod kéne egy orbánbányákat vagy egy nemvolttaggyűlést kontrával, mert ő ebben tud gondolkodni.

Erre te meg összezavarod.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.04.09. 13:32:32

@Kalmár: Tulassaynak nincs olyan munkája, amire igaz lenne a plágiumvád. Egy cikkét nem fogadták el, mert túl nagynak vélték az átfedést. Ezen kívül van még neki csak abban a lapban egy tucat cikke, tessék utánanézni:

www.cghjournal.org/

Nem a vitatott cikkére alapozta a tudományos fokozatát, az neki csak egy sok cikkéből. Azt pedig gondolom végképp hiába mondom, hogy Tulassay esetében _szakmai_ vita folyt a plagizálás minimálfeltételeiről, amiben definíció szerint a kiadványnak van igaza, mivel minden lap azt publikál amit jónak lát.

Ha mindenképpen lopásokhoz akarod hasonlítani, akkor Tulassay nem ezrest lopott SP ötezréhez képest, hanem nem adott vissza földön talált húszast.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.04.09. 13:37:22

@flugi_: Tulassay Zsolt az MTA levelező tagja. és a területen az egyik legjobb a világon. ez egy nagyon durva történet lehet, mármint az, hogy
ekkora balhé lett belőle. egy survey cikkben volt valami bekezdés, amit átvettek egy másik pár oldalas survey cikkből.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.04.09. 13:45:15

@Mystes: te egy mezei troll vagy, aki a kertek alján kergeti a kecskéket. ellenben Tulassaynak a világ legjobb újságjaiban vannak cikkei, gasztroenterológiából. picit vegyél vissza. köszönjük.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.04.09. 13:52:35

én szóltam. a Mystes nevű troll eltűnt. a böfögi vagy ért a szóból vagy repül.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.04.09. 13:56:03

Tulassay (Tivadar) kormánytag lehetett volna Orbánnál, ha vállalja. Erre most a családját kell védenem ilyen kis rágcsálóktól. Madzsarisztán én így szeretlek :(((((((

szempontpuska 2012.04.09. 13:57:01

@jotunder: semmivel sem volt offolóbb mint pár hete "van-e szándék", de te tudod :-P

royslade 2012.04.09. 14:02:15

@flugi_: pont ez a szándékom :-)

nem baj, ha ő nem érti, mások értik

szempontpuska 2012.04.09. 14:04:44

@jotunder: kicsit csípi a szememet, de belefér...

royslade 2012.04.09. 15:16:15

@azbesztos: Ne jelenjen meg egy cikk, ha van benne három vitatható mondat. Ne legyen egy csaló az államelnök.

Teljesen rendben van mindkét dolog.

glinolid 2012.04.09. 18:44:40

@hagyma: Clinton? Ő nem ékeskedett idegen tollakkal, még is távoznia kellett.

Mi a helyzet a nyugdíj megtakarításaitokkal? Maryvel, átléptetek már végre? Tuti üzlet, a kapitalisták csak eltőzsdéznék. Egyébként is Schmitt írta alá a megfelelő jogszabályt, valamikor a reggeli kávé és az MN olvasása közben. Republikánus képviselőd tapsikolna ekkora magánvagyon államosításának.

aronsatie 2012.04.09. 18:50:09

@hagyma: Ameddig barátai Jézus Krisztushoz hasonlítják, addig ez a kérdés nem releváns.

aronsatie 2012.04.09. 18:51:27

@glinolid: Clintonnak, két elnöki ciklus után, valóban távoznia kellett.

Rézmáli Máli (törölt) 2012.04.09. 18:57:39

Tavaly, húsvét hétfőjén írta alá a tákolmányt.

glinolid 2012.04.09. 19:25:00

@aronsatie: Folyamatosan, csak két ciklust lehet kitölteni?

glinolid 2012.04.09. 19:27:43

@glinolid: 22. módosítás, meg van.

aronsatie 2012.04.09. 19:31:22

@glinolid: Sőt, összesen is csak kettőt. Nagyon helyesen, így Putyin - Medvegyev játszadozás sem lehetséges. Egyébként, szerintem, ha Clinton indulhatott volna harmadszor is, jelentős fölénnyel választották volna újra, Lewinsky ide vagy oda. Al Gore is majdnem nyert, pedig sokkal kevésbé volt népszerű.

dvhr 2013.05.17. 05:56:42

Sch lepjen ki az IOC-bol.

aronsatie 2013.05.17. 09:15:55

@dvhr: Ugyan, Sch soha sehonnan nem lépett ki, lám, még most is képes hazudni. Az IOC-nek kellene leváltania (nem fogja).

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2013.05.17. 11:57:18

@zsazsu4: Schmitt Pálnak kell ahhoz lenni, hogy ilyen helyzetben ilyet nyilatkozzon az ember.

dvhr 2013.05.18. 05:52:39

Mi van Semjen Zsolttal? Ne hagyjuk.

oOoOoO (törölt) 2013.05.18. 12:08:48

@dvhr: egyszer már jártam úgy, hogy ezen a blogon rákérdeztem erre szinte ugyanígy, erre az az ökör másnap fellovagolta magát az internetre.

incze 2013.05.31. 21:18:07

Hungarian Schmitt keeps IOC post despite plagiarism issue

"But he was allowed to keep his IOC membership, escaping with a reprimand and a self-imposed permanent suspension from joining any commission.

"This was felt to be sufficient," IOC spokesman Mark Adams told reporters."

in.reuters.com/article/2013/05/30/olympics-schmitt-ioc-idINDEE94T0DZ20130530

A plágiumvád mellett ott lett volna még a PhD cím illetéktelen viselése (amiért egy NOB tagot egy pár éve lemondattak), de ennek vizsgálata, úgy tűnik elmaradt.

Szeretem, amikor egy dolog pontosan olyan, amilyennek kinéz, az adott esetben a NOB pontosan az a klub, amelynek Schmitt Pál méltó tagja.

incze 2013.05.31. 21:43:04

mandiner.hu/cikk/20130530_schmitt_boldog_vagyok_hogy_visszanyertem_nob_tagsagom

Enélkül olyan lenne a híradás, mintha kihánynánk a pörköltből a nokkedlit, de bennmaradna a cupák.

incze 2013.06.01. 15:53:51

"Győztesen jöttem ki az igazság próbájából" - Schmitt Pál a birkózás olimpiai esélyeiről és a plágiumügyéről is nyilatkozott, utóbbi kapcsán a volt MOB- és köztársasági elnök azt mondta: örül, hogy Magyarország után a NOB is elismerte, hogy nem követett el etikai vétséget.

www.origo.hu/sport/20130531-schmitt-gyoztesen-jottem-ki-az-igazsag-probajabol.html

Ennek a Schmittnek bőséggel kijutott a romlott és ostoba emberek azon képességéből, hogy olyat tud mondani, aminél egyszerűen képtelenség az igazságtól távolabb álló kijelentést kitalálni.

aronsatie 2013.06.02. 14:30:21

@incze: Jó fejek ezek a Reutersnél. A cikket illusztráló képen Áder János van.