Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Alacsony magyarságtudatú, enyhén pacalellenes poszt

2019.11.14. 12:20 | jotunder | 112 komment

 

   Prof. Dr. Tózsa István (tíz Scopus idézet abban a magyarságtudattól megédesedett drágajó életében), a Hungarikum Tudományok doktora, a Demokrata nevű hungarikumban magyarázta el, hogy a magyar fiatalok magyarságtudata 15-21 százalékos.

  Prof. Dr. Tózsa István a Corvinus Egyetemen tanít vörösboroskólát,  császárkörteizű szeszesitalt, birkaherepörköltet, hagymás tőgypacalt és futballokosságot.

  Van egy másik professzor, direkt Isaac Ben-Israelnek hívják, ő az izraeli tudományos tanács vezetője, az izraeli  védelmi erők volt tábornoka. Ő arról nyilatkozott nemrég, hogy miért nincs feltétlenül szükség Izraelben arra, hogy a kormányzat utat mutasson a mesterséges intelligencia stratégiában. Azért nincs szükség rá, mert szinte automatikusan fejlődik az izraeli MI, jönnek be a globális cégek, a hadsereg, a startup inkubátorok, az izraeli felsőoktatás együttműködése már elhelyezte Izraelt az MI-versenyben.

 Az izraelikum az a számítógéptudomány, az MI, a kriptográfia. Nem a kóserpacal. Ott is dolgozhatna Prof. Dr. Tózsa István egyetemen, csak kicsit seprű/lapát intenzívebb lenne a területe.

 A bazmegnek is van határa. A Corvinus három vezető professzora kamukonferenciákon nyomatja a Társadalmi Jövőképességet, тáрсадалми йöвőкéпесéгет, puta i te patorit (ez maoriul van), a pacaltudósa pedig kiáll (már amennyire ennyi hungarikum fogyasztása után egyenesen lehet állni ki, be vagy fel) az ellenzéki orvtüntetők által fenyegetett Vitéz Dolomitbányai Orbán Viktor mellett. Közben pedig, ettől nem teljesen függetlenül, Csonka-Magyarország egyre lejjebb süllyed a nemzetközi felsőoktatási listákon, meg általában.

 Van izraelségtudat is, csak nem a tikkelő, neonáci, ex-punk Pozsonyi Ádika képviseli,  hanem azok, akik három évet húztak le az izraeli hadseregben és adott ponton esetleg kilőtték alóluk a tankot Libanonban. Az az ország is megosztott, a baller ott is hergeli a jobbert, a keményvonalas haszid a tel-avivi melegbár-tulajdonost, csak amikor jön Gázából a rakéta, egy pillanatra abba tudják hagyni egymás baszogatását. És Izrael nem pacalország, ők valahogy, nyilván mert rafinált zsidók, kiszaszerolták, hogy pont nem attól fog Izrael technológiailag élre állni, ha a legjobb egyetemüket elüldözik vagy bicepszből einstandolják a tudományos kutatóintézeiket.

 Most elárulok valamit. Én sem tudtam, hogy hol van Göcsej (attól leszel szarember, ha nem tudod, hol van Göcsej). Kurvára nem is érdekel, hol van Göcsej, és szerintem a göcsejieket sem érdekli hol van a Síp utca. Megnéztem amúgy a guglin, most egy ideig tudom, hol a faszban van a Göcsej, akkorát emelkedett a magyarságtudatszázalékom, hogy már szinte vonulhatnék be a magyar bakák élén Édes Erdélybe.

 Tényleg olyan vagyok, mint az egyszeri szovjet traktorgyári munkás, próbálom összerakni a roppant cizellált értelmiségi mondatot, aztán csak az elmentektifasisztamajmokazanyátokba lesz belőle.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr1115305830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_ef_ 2019.11.14. 14:22:55

@jotunder: nem követtem a fényes katonai pályafutásodat. szerintem az még Göcsej. van már vagy 32 éve, hogy egy előfelvételis kollégát kellett átkísérnem Zegerszegre a szemészetre.
rég volt, más baromsággal terheltek minket, úgy látszik, egyik generáció sem ússza meg.

Célkereszt 2019.11.14. 14:27:15

Nem akarjuk, hogy boldogítsanak bennünket, pedig annyi jelentkező van rá.

kemény keleti kommentelő 2019.11.14. 14:29:04

@ámbátor: A közszolgálati és matolcsicska képzőknek meg van az a rossztulajdonsága, hogy egy létszámstoppos államapparátus számára képzik a kizárólag oda szánt munkaerőt.
Egyenesen a munkanélküliségbe.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.11.14. 14:41:46

Asszem ez az Ultimate Vincent Poszt. Alacsony magyarságtudat bevallása: pipa, bezzegizrael: pipa, menjetek a picsába: pipa. :))

ámbátor 2019.11.14. 14:44:21

Két adalék:
- hallgatói értékelése 4.95 www.markmyprofessor.com/tanar/adatlap/1347.html
szóval a készletben ö egy kiemelkedö oktató. Milyen lehet a többi?

- ö a Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Központ vezetöje. Nyilván látja a jövöt és benne a saját szerepét. Ennek fényében kell nézni az ö magyarságtudattal kapcsolatos nézeteit.

kemény keleti kommentelő 2019.11.14. 14:46:40

@nerángass: Szerintem meg kéne keresni a felelősöket.

Végülis mit oktatnak a központosított hittanos állami iskolákban, és a vallási oskolákban-gimnáziumokban ?
Teljesen elzüllöttek ezek a csuhások.

ámbátor 2019.11.14. 14:47:31

@kemény keleti kommentelő: Ez igaz, ráadásul arra sincs garancia, hogy nem faszok oktatnak faszságokat, de ott legalább a pénz nem akadály.

Amergin Glúingel 2019.11.14. 14:56:32

Épp, mielőtt megjelent a poszt, akartam volna írni, hogy ez a hír is megér egy posztot :)

komment1 2019.11.14. 15:16:48

@Kettes: Így egyben nagyobb a szórakoztató faktor :P

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.11.14. 15:34:01

@_ef_: jezusmaria :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) zalaegerszegen volt a szemeszet, de utana engem halistennek kidobtak. alig hiszem el, ezt tenyleg alig hiszem el...

ámbátor 2019.11.14. 15:46:48

@jotunder: kidobtak mert A L K A L M A T L A N vagy?

Flageolet 2019.11.14. 15:50:07

@jotunder: Ahogy írtam, ez a fószer fegyelmi szagú: www.uni-corvinus.hu/index.php?id=47911
BCE Etikai kódex, 1.2 pont:
"Etikai vétséget követnek el azok, akik (...), politikai vagy más vélemény (...) alapján megkülönböztetnek bárkit is.
Kéretik etikai bizottság elé hurcolni, elmarasztalni, aztán kib*ni a vérbe az utcára, vissza a Navracsicskaképzőbe.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.11.14. 15:52:56

@ámbátor: korai karácsonygergely szindrómával diagnosztizáltak.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.11.14. 15:57:03

@Flageolet: Szerintem inkább az Etikai kódex 2.7 pontja is érdekes lehet.
"Igyekeznünk kell, hogy egyetemi munkánk során ne tűnjünk komplett idiótának, és különösen vigyáznunk kell arra, hogy ne is legyünk komplett idióták."

Grrr 2019.11.14. 16:11:35

Sok kicsi Prof. Dr. Tózsa Istvánt szeretnénk látni magunk körül. A gyerek az olyan, hogy fejébe kell tölteni a kötelező tudást és az elvárt honffyúi és honleányi érzést. Népének-nemzetének felkent vezetői majd a maguk képére formálják őket.

Bár eszembe jutott, hogy egy bizonyos költő is tudta, hol lakott Vörösmarty Mihály - ez sajnos mégsem volt elég a nép és nemzet felkent vezetőinek.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2019.11.14. 16:11:49

Ez eligazítást nyújt a jövőre, amelyben ez a jeles ember egy küllő (a gyerekeink pedig ágyútöltelék): "Magyarország 2026-ra juthat el oda, hogy a nemzeti hadserege regionális konfliktusokban a NATO nélkül is képes biztosítani a magyarok biztonságát" (Orbán ma)

kiazmarmegint 2019.11.14. 16:44:30

@_ef_: Ez nekem is eszembe jutott. Gocsej Expressz, aztan a Zalaegerszeg - Redics szarnyvonal, (ami me'g nem szunt meg), utana plato, vagy ot kilometer gyaloglas. A zajdai laktanya viszont megszunt mar.

_ef_ 2019.11.14. 16:47:52

@HaFr: papíron 32 évvel ezelőtt is nagyon kemények voltunk.

bár tudjuk, a ló van fordítva, nem a vezetőink.

kiazmarmegint 2019.11.14. 16:49:25

Lenti nem Gocsej, de a Gocsej expressz feledhetetlen.
A Gocsejben egyetlen varos sincs.

hu.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6csej

HaFr · http://hafr.blog.hu 2019.11.14. 17:26:00

@kiazmarmegint: ez a baj, hogy a papírízt nem látta be senki és mentek neki a Donnak, most is számíthatunk ilyen mérvű racionalitásra, ha a narratíva hitele forog kockán

_ef_ 2019.11.14. 17:29:51

@jotunder: végülis te vagy a matematikus. 81 ősze.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.11.14. 17:52:29

@_ef_: en amiatt a zalaegerszegi kiruccanas miatt olvastam el a rudin valos analizist (mar a pesti korhazban)

Bogomil 2019.11.14. 18:50:41

@kiazmarmegint: a Wiki szerint Göcsej népességének 12,7%-a városi (2001). Ez vajon hogyan jött ki, ha nincs is városa?
Ami Rózsát illeti, érdemes lenne teljesítményét összehasonlítani Mátyus Editével, aki pedig csak adjunktus.

kiazmarmegint 2019.11.14. 19:37:46

@Bogomil: Ezt elmagyarazza a Gocsejrol szolo Wikipedia cikk.
"A Göcsej népessége 25 002 fő (2001), népsűrűsége 37,2 fő/km². Ezzel a Zalai-dombság legritkábban lakott, egyúttal egyik legsűrűbb településhálózatú kistája, ami az aprófalvak túlsúlyára utal. Városi jogállású településsel nem rendelkezik, de területére esik a közeli Zalaegerszeg több tartozéktelepülése (Bazita, Botfa, Ebergény, Szenterzsébethegy és Zalabesenyő), valamint Zalalövő egyes csatolt belterületi részei (Irsapuszta és Nagyfernekág); ezek lakói képviselik a „városi népesség”-et. "

ATCG 2019.11.14. 19:37:54

@Kettes: Azért van egy kis similis simili a két állam vezetési stílusa között:
nix ugribugri itt,
ha sokat ugrálnak - így szól a hadvezetés szolíd üzenete -megindul a szárazföldi hadsereg is és a földdel egyenlővé teszi a rakétákat lődözgető gázai-övezeti városokat,
2025-re a magyar haderő a régió erős pistája lesz, és a NATO nélkül is...,
MI ott,
itt csak fékezhetetlen agyvelők,
viszont héják ott is és héják itt is.
Béke meg sehol az ottani és itteni olajfák hegyén.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.11.14. 20:21:06

Gerényi Gábor, index-alapító, azonnal.hu-alapító meglátása a tumblr-en a kormánymédiáról és a szabad sajtóról:

"kormanymedia = egy csomo Velorex meg nehany Trabant, Index-444 = Porsche"

Gerényiről gyakran nehéz megmondani, hogy trollkodik-e, mert ő egy ritka kórkép, az Indokolatlan Rezsimapologéta. Láthatóan nincs semmi érdeke a rezsim életben maradásában, kizárólag a Mértani Középenállási Kényszerbetegsége (Geometrical Middle Standing Compulsion Disorder, GMSCD) miatt ragaszkodik hozzá, hogy megvédje szegény rendszert a támadásoktól, függetlenül attól, hogy egyetért-e velük vagy sem.

Velorex meg Trabant, my ass. Én szétbaszott, trágyahordásra használt, felnin járatott BMW-ket, Volvókat és egy komplett VW Golf flottát látok, nem Trabantokat meg Velorexeket. De biztos ő tudja, ő ír könyveket az online médiáról. Wink-wink.

Pelso.. 2019.11.14. 20:23:20

@William Blake: Akkor sem lenne úgymond magyar egység, történelmünkben akad rá példa több.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2019.11.14. 20:40:33

19. századi jövőkép, ezek után ki csodálkozik, hogy a Tesla nem ide hozta az európai gyárát?

Flageolet 2019.11.14. 21:11:50

@Grrr: Ez nagyon ütős hozzászólás volt, chapeau. Fiatalkorom egyik meghatározó verse.

Csingiz 2019.11.14. 21:22:47

Ezt az utolsó viccet veszi az egész olvasótábor??
Itt mindenki ennyire öreg?

SMFB 2019.11.14. 21:31:11

@Flageolet: igen. + Himnusz a békéről. Máig itt élnek bennem és szólalnak meg. Csak belül.

nerángass 2019.11.14. 21:43:21

Aki a nyúlját szereti, az a lenyúljával sem jár rosszul...

Magyarságtudat, my ass. Az Radnótinak kellett

index.hu/gazdasag/2019/11/14/oriasi_segitseg_keszul_a_ner_rejtozkodo_milliardosainak/

rovid 2019.11.14. 22:08:23

Ez a "Corvinus" nagy trágya gödör lett!

Wolff 2019.11.14. 22:10:18

@nerángass: Én nem igazán értem ezt a Brücknert, szerinte ugyan Lőrinc nem igazán nagy üzletember, de Jászai Gellért, meg a Vida az nagyon nagy ász.

felucca02 2019.11.14. 22:45:33

Marhára tudom, hol van Göcsej, tudom, melyik a Hegyháti járás, Ormánság, Taktaköz és Bodrogzug is megy, mégis olyan alacsony a magyarságtudatom, mint az egész Vincentnek együttesen. Viszont van egy marhajó fehér folt az ország térképén, nagyjából Szekszárdtól elindulva felfelé a Sió mentén, kábé félúton Siófok felé, na, ott minden magyarságtudat megszűnik, és csak nézünk a nagy magyarságvákuumban, hogy mi is ez. Próbáljátok ki!

simka 2019.11.15. 07:47:08

szerintem nem lehet véletlen, hogy a lakosság széles tömegeinek magyarságtudata alacsonyabb az ÁFA értékénél. Komoly tér nyílhat itt a numerikus irányultságú társadalmi jövőképességi kutatások számára...

velőtanya 2019.11.15. 07:57:26

Göcsej egyébként a könnyebb kérdések között volt - bár én gyerekkorom óta térképmániás vagyok, lehet hogy csak ezért érzem így - de arra kíváncsi lennék, hogy mondjuk a parlamenti fideszfrakció hány százaléka tudná megnevezni Koppány vezér ükapját. Mert aki nem, az mostantól kozmopolita fertő.
24.p3k.hu/app/uploads/2019/11/pppp-e1573748862631-480x270.jpg

netukki 2019.11.15. 08:06:45

@William Blake: "Magyarország 2026-ra juthat el oda, hogy a nemzeti hadserege regionális konfliktusokban a NATO nélkül is képes biztosítani a magyarok biztonságát" közölte" Orbán Viktor.

A cél az 1944-es állapotok visszaállítása, nem csak a Kossuth téren.

"A "Zrínyi" rohamlöveg és a hatcsövű sorozatvető félelmetes új magyar fegyverek harcra indulnak a Haza védelmében. A Kormányzó Úr jelenlétében mutatták be a magyar hadianyaggyártás két új büszkeségét - Az új fegyverek a szovjet fronton már diadalmasan kiállották a tűzpróbát

Az új világháború szörnyű erőmérkőzésében a gépeknek, különösen a harci gépezeteknek egyre nagyobb szerepük van. A magyar haditechnika, miként ezt már a közelmúltban is annyiszor tapasztaltuk, egy lépéssel sem marad el újításaiban [figyelsz, Palkovics?] a többi ország technikai felkészültsége mellett, legfeljebb országunk szűkös határai között a méretek lehetnek kisebbek, de a minőség annál nagyobb. Most, amikor a kormányzó előtt bemutatták az új magyar harcfegyvereket, egy pillanatra meg kell állanunk mély tisztelettel a magyar lángelmék zsenialitása előtt, amely ilyen nagyszerű védelme eszközökben mutatja meg igazi nagyságát."

Magyarság, 1944. május 12.

jan 2019.11.15. 08:08:18

A poszt fő mondanivalójával egyetértve, meg kell azért jegyeznem, hogy Netanjahu és koalíciós társai alatt már Izraelben sem fenékig tejfel a tudományos élet. Nyilván a STEM témákat békén hagyják, de már a társadalomtudósoknak ott is egyre erősebben megy a nyomasztása, adminisztratív baszogatása, a nép ellenségének bélyegzése, lekülfödiügynöközése. Az én izraeli kutató ismerőseim nagyjából pont úgy, és pont azért utálják Netanjahut, mint én Orbánt.

kemény keleti kommentelő 2019.11.15. 08:52:30

@netukki: Ebből ami megvalósult, az a papírtalpú bakancs.

Tehéntőgy 2019.11.15. 08:58:28

@jan: Én azt nem tudom, mitől lenne jobb, ha a magyarságtudatot olyanok képviselnék, akik alól kilőttek egy tankot, dehát ez az én bajom.

Flageolet 2019.11.15. 09:01:17

@kemény keleti kommentelő: Ha szigorúan objektíven nézzük, és a szakmailag hiteles Ungváryt olvassuk, abból kiderül, hogy a Zrínyi és a lidérc a maguk nemében nem voltak rossz konstrukciók és megállták a helyüket a keleti fronton és Budapest ostrománál is (tortenelem.444.hu/2017/05/10/magyar-egre-magyar-lidercet ).

Flageolet 2019.11.15. 09:04:39

@kemény keleti kommentelő: Bocsánat, mármint a Zrínyi és a Szálasi-röppentyű.

kemény keleti kommentelő 2019.11.15. 09:14:18

@Flageolet: Ez egy nagyon szomorú történet, mint a hazai autógyártás. Talán mi voltunk az egyetlen, hogy nincs keleti autómárkánk.

netukki 2019.11.15. 09:19:04

@Flageolet: Lehet, hogy a Zrínyinek és a lidércnek köszönhető, hogy Schmidt Mária már másként gondolja?

»„Például az, hogy ki nyerte meg az első világháborút, és ki nyerte meg a második világháborút egyáltalán nem biztos, hogy úgy van, ahogy azt mi tanultuk, ahogy azt a győztesek velünk elhitetni igyekeznek.”«
hvg.hu/itthon/20181129_Schmidt_Maria_Az_hogy_ki_nyerte_meg_a_masodik_vilaghaborut_nem_biztos_hogy_ugy_van_ahogy_azt_mi_tanultuk

A harmadikat már tuti, hogy mi nyerjük. Senki sem állhat ellent a magyar-türk-hun lidércnyomásnak!

felucca02 2019.11.15. 09:23:29

@netukki: Nem, Harc, Kölesd, Kajdacs, meg ilyenek. Macskaugrásnyira mindentől, mégis földönkívül.

felucca02 2019.11.15. 09:26:11

@netukki: Szerintem az építész simán átbaszta ezeknek a parasztoknak a fejét: a Kossuth tér egy jóízű kortárs városi tér lett, de lehet, hogy ezek a hülyék azt hiszik, hogy 1944-es állapotokat kaptak vissza...

kemény keleti kommentelő 2019.11.15. 09:39:56

@netukki: Igen. Volt a történelemben úgy négyszáz elhallgatott középkori év, amit kitéptek minden történelemkönyvből és feledésbe merült.
Az lehetett az Attilaisztán Birodalom négy elfelejtett évszázada, amikor minden nyugati-gót és keleti-gót királyság behódolt VI.Ktor hunbeásh fejedelemnek. Csak akkora szégyenben maradtak, hogy utólag máglyára hányták az európai fejlődést csillagközi pályára állító pergamen könyveket, hogy nyoma se maradjon. A szóbeszéd még emlegeti az elsüllyedt Atlantiszt, de azóta se jöttek rá, hogy az a magyar tengerben, a Kolontó mélyén pusztult el végleg, a mocsarak lecsapolása után kiszáradt tőzegláp kiégésekor..

Tehéntőgy 2019.11.15. 09:56:47

@Flageolet:
(Rosszindulat-perccek: ha a szakmailag hiteles Ungváry nem a magyar liberálisok egyik háziszentje lenne, akkor sokkal jobban megégette volna magát az olyan dumáival, mint hogy abból látszott, hogy a németek az európai civilizációt képviselték (!) a keleti fronton, hogy a tömegsírokhoz lépcsőt ástak, nem úgy, mint a barbár szovjetek, meg hogy tényként publikálja a sajtóban sokadjára is az ÉS-ben szakmailag ezer éve szétszedett Molotov-Ribbentropp paktummal kapcsolatos látomásait.)

Ettől függetlenül, akkoriban a világon nem sok ország gyártott harckocsit, és Magyarország köztük volt. Ipartörténetileg nézve ez érdekes dolog.
(Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, Szovjetunió, USA, Japán, Olaszország, Csehszlovákia, Magyarország, Svédország, Lengyelország, és vége is a sornak, és ebből a lengyelek és a svédek csak könnyű harckocsikat gyártottak).

fuhur 2019.11.15. 09:58:02

@kemény keleti kommentelő: Ez nem olyan létszámstop. A bukott választások után takarítanak, és kiteszik azt akiben nem lehet megbízni, hogy vérfideszes. Kell a hely a rokonoknak akik mos kiesnek az önkormányzatokból. Senkit sem hagynak az út szélén.

kemény keleti kommentelő 2019.11.15. 10:08:46

@fuhur: Ja, értem. Azért kell Rogán Antal a felvételi kérelmek elbírálásához. Nála futnak össze a III/III. ügyosztály nyomozati adatai.

Flageolet 2019.11.15. 10:27:38

@Tehéntőgy: Ungváry-fan vagyok, és a könyveiben messze nem ilyen állítások szerepelnek a németek keleti fronton mutatott viselkedéséről. Forrást kérnék, linkeket, stb., addig nem hiszem el.

Tehéntőgy 2019.11.15. 10:54:37

@Flageolet: Ungváry _könyveivel_ általában nincs is baj, profi nagytudású történész. Néztem én is nagyokat, bár hozzá kell tenni, hogy ezek egy Krausszal folytatott, nem túl termékeny vita utózöngéi voltak, ahol mindkét fél jól felspanolta magát, és szép számmal sütögetett el olyan baromságokat, amiket tiszta fejjel valószínűleg soha:

"Egy dolgot el akartam mondani, de a végén nem tudtam. Az a szemrehányás is ért hogy én kultúrrasszista vagyok, mert a Szovjetunió "ázsiai" jellegét hangsúlyozom.
Azt hiszem a különbség a náci és a szovjet tömeggyilkosságok módszerei között épp ezekben a pici momentumokban ragadható meg. Egy német tömeggyilkosságot németes pedantériával szerveztek meg, legalábbis az esetek egy részében. Amikor a Shoah Foundation interjúit hallgattam a gajsin környéki gyilkosságokról azon lepődtem meg, ahogy a tanúk egy része felháborodottan mesélte, hogy a németek a kiásott gödrökhöz még lépcsőket is kialakítottak, hogy kényelmesen lehessen lemenni a gödör aljára (tetteseknek és áldozatoknak egyaránt). Ez az eset annyira jellemző. Nyilván aki kitalálta, tudta, hogy a gördülékeny gyilkolási munka feltétele hogy minden mozzanat jól legyen megszervezve. Ez az, ami szerintem inkább nyugat-európai, illetve német gondolkodás. Abban biztos vagyok, hogy az NKVD nem bajlódott is lépcsőcskék kialakításával, amikor gyilkolt. Aki ezt kultúrrasszizmusnak gondolja, az szerintem téved." www.facebook.com/ungvarykonyvek/posts/951981911559014

(Igen, meg lehet magyarázni, ha akarjuk, de a kisördög bennem azt mondja, hogy most képzeljük el ugyanezeket a mondatokat Szakály "idegenrendészeti eljárás" Sándortól, és hogy ő mit kapott volna utána.)

Flageolet 2019.11.15. 11:04:04

@Tehéntőgy: Valószínűleg nem tudok teljes mértékben objektívan gondolkodni a kérdésben, és ennek tudható be, hogy nem látom bele ebbe a facebook posztba a "a németek az európai civilizációt képviselték (!) a keleti fronton" kijelentést. Nem értünk egyet, de ez nem baj, mert legalább még megtehetjük.
Ami Szakály Sándort illeti, ő bármit megtehet: 444.hu/tag/szakaly-sandor , szép kis lista, nem kell őt félteni.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2019.11.15. 11:28:28

mi a Csodaszarvas Iskolai Közösségi Programmal óhajtunk a Zsidó Skynet nyomába eredni:
www.csodaszarvasprogram.hu/

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.11.15. 12:25:31

@jan: hozod ram a fraszt. az eredeti szovegben szo szerint volt benne a kommented utolso mondata, csak az atszerkeszteskor valahogy kimaradt.

aritus 2019.11.15. 13:35:52

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: ahhoz, hogy megnézd mi is a program, be kell jelentkezni, nem értm, hogy miért

aritus 2019.11.15. 13:42:34

amúgy meg, előre a lenini pardon a magyarságtudati úton:

"Például az alternatív tanterv szerint működő óvodákat, általános- és középiskolákat. Ezeket szeptemberben simán bezárhatják a javaslata alapján. "
Egy másik oktatási szakértő a 444-nek azt mondta, hogy "ez már nyílt diktatúra lenne, ha a miniszter személyes, teljesen szubjektív döntése alapján dőlne el, hogy melyik iskola működhet tovább".
444.hu/2019/11/15/palkovics-uj-torvenyjavaslata-alapjan-jovore-bezarhatnak-a-waldorf-iskolak

és akkor az alkotmánybírósághoz akarnak fordulni???!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁ bazmeg nem hiszem el.

ámbátor 2019.11.15. 14:25:12

@aritus: ha a miniszterelnök úr tudna róla, biztos nem engedné.

William Blake 2019.11.15. 14:41:43

@Pelso..: Én sem gondolom így - irónia volt, JT eme félmondatára: "csak amikor jön Gázából a rakéta, egy pillanatra abba tudják hagyni egymás baszogatását".

Istvan Janos Tóth 2019.11.16. 00:45:16

Egy apróság: Göcsejt nem hagyhatom bántani. Egerszegi vagyok ui. Jobb ha minél kevesebben tudják, hogy hol van, szoktam göcseji haverjaimnak mondani, legalább megmarad nekünk háborítatlanul. Amit ajánlok azonban mindenkinek, magyarságtudattól függetlenül, hogy menjen el Felcsútra és nézze meg, hogy a felcsúti általános iskolának van-e tornaterme. Ez az info minden magyarságtudat problémát helyre tud tenni.

Flageolet 2019.11.16. 13:38:38

Nagyon aktuális, nekem 9/21, szóval "renyhe" magyar vagyok, de még nem "III. osztályú sorosista":
24.hu/kultura/2019/11/16/hungarikum-magyarsag-magyartudat-teszt-kviz/

Érvsebész 2019.11.16. 14:05:55

@Flageolet: 12/21, de a Németh Szilárd-összes elég jól felhúzott

Flageolet 2019.11.17. 11:59:54

@furiRosa: A gépem elfüstölt, mert túl kevés pontot értem el, és az oldalra telepített vírus kiszúrta, nem vagyok elég kipcsák (boinng, kipcsák, á la Kraftwerk), tehát aktiválta az önmegsemmisítőt ("nyomja meg a piros gombot és nyugodjon békében"). Pedig a kertészeti példán a hasamat fogtam, az nagyon ott volt!!!

Flageolet 2019.11.17. 12:01:19

@Érvsebész: Akkor csak én maradtam III. osztályú renyhe sorosista?...Nálam mindenki kipcsákabb, mivel én csak 9/21-et toltam...

Külsős 2019.11.17. 12:16:56

@Flageolet:
Én meg csak 8/21-et. Pironkodom.

Flageolet 2019.11.17. 12:27:59

@Külsős: Mily' megnyugvás...Ha jól osztok-szorzok, 8/21 már pont a "II. osztályú sorosista" kategória, "Ez felháborító!" feliratú papsajtvirág-koszorú háttérrel. Uram, szégyellje magát ;-)

Külsős 2019.11.17. 12:32:47

@Flageolet:
Szégyellem is. Max. annyit tudok felhozni mentségemre, hogy nő vagyok, akinek amúgy is a konyhában a helye.

Flageolet 2019.11.17. 12:43:44

@Külsős: Téves! Ott a nagymama dolgozik, hogy a min. kilenc unoka megkaphassa időben a téliszalámis (hungarikum) debreceni párost (hungarikum) gönci barackpálinkával leöntve. Önnek, hölgyem, Ákos koncerten a helye a Nemzet Stadionjában, vagy a szülőszobában, ahol Fekete György eszmefuttatások felolvasásával kondicionálja születendő gyermekét (mivel sajnos elmulasztotta a gyermek fogantatásánál kötelező éneklést / hvg.hu/itthon/20170919_On_mit_enekel_amikor_fogantat /). Értem, emberek vagyunk, olykor megbotlunk, mint az egyszeri győri polgármester a negyed milliárdos adriai buliján, szóval még nem késő bűnbánatot gyakorolni és megjavulni.
(...)
Komolyra fordítva: vajon ezek az emberkék értik, micsoda mélysége van a "menj, de többet ne vétkezzél" kultúrkörnek?... Je n'y crois pas...(ragaszkodnom kell a látszathoz a nickname miatt, na...)

velőtanya 2019.11.17. 12:52:30

14/21, sima kétharmad. Ezek szerint én egy vérből valóbb vagyok, meg is kérem a hölgyeket és urakat, hogy ezentúl ne tegezzenek.

Érvsebész 2019.11.17. 12:56:13

@Flageolet: A fogantatás pillanatában egy igaz magyar nő már csak praktikus okokból is az Ismerős Arcoktól a Nélküled-et dúdolja, mert mint tudjuk, azt a másiknak állva kell hallgatnia

Külsős 2019.11.17. 13:22:57

@Flageolet: @Érvsebész:
Mulatnék, ha nem lenne ennyire rémes ez az egész.

Flageolet 2019.11.17. 13:24:32

@Érvsebész: Hinnye, hát már Érvsebészről is kiderül, hogy egy mockos kisz szorosziszta ügynök?...Hát nem tudja, csak az árulóknak "egydimenziós" a szexuális életük?!!!! (hvg.hu/itthon/20191014_borkai_fidesz_onkormanyzati_valasztas_reakciok ) Hát nekem kell felsorolni azokat a Káma Szútra pozitúrákat, ahol állva is lehet fogantatás?!!! Hát!!!!
Hová lészen az örök kedvenc, a "Csöves rittyó a bambuszon" pozitúra?...Nem is beszélve az "Árbocrúd találkozása a hetyke gólyával #2"-ről?
Lebuktál, ügynököcske. Ennyike.

christvhu 2019.11.18. 12:55:14

@netukki: Simontornya nem lehet.
Az a világ közepe, ezt mindenki tudja.

christvhu 2019.11.18. 14:18:19

12/21..... Felvettek újra a corvinusra akkor?

mafi mushkila 2019.11.18. 17:14:33

@Érvsebész: ♫ Isten, áld meg a magyart, jókedvvel, nyúljával ♫

furiRosa 2019.11.18. 17:30:44

@mafi mushkila: Jézusom, ezt nem kellett volna. Állandóan ezt hallom. Hogy fogom kiverni a fejemből????

mafi mushkila 2019.11.18. 17:44:22

@furiRosa: Hát... ne add tovább másoknak, hátha attól elmúlik, mert azt már kipróbáltam, és nem működik.

mafi mushkila 2019.11.18. 18:21:32

@furiRosa: na, ez a jó ellene:

Gyűlölöm azt, aki telt kupa mellett, bort iszogatván,
háborut emleget és lélekölő viadalt.
S kedvelem azt, aki bölcs és Aphrodité meg a Múzsák
szép adományairól zengve szeretni tanít.

mafi mushkila 2019.11.18. 18:40:16

@ikaruss: igen is meg nem is :)

hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1g_himnusza#/media/F%C3%A1jl:K%C3%B6lcsey_Himnusz_k%C3%A9zirat_1823.jpg

Ha már ezt választottam, a többi jellegzetességet is használnom kellett volna.

ikaruss 2019.11.18. 18:49:35

@mafi mushkila:
Igen, igen. Ha használtad volna a többi jellegzetességet, akkor leesett volna.
De a nyúljával akkor is kilóg. :)

Érvsebész 2019.11.18. 19:52:32

@mafi mushkila: kardnyúl, barlangjában (Tóta W)

mafi mushkila 2019.11.18. 20:09:03

@Érvsebész: Emléx! Milyen rég volt... Onnan is lehet tudni, hogy akkor még csak a himnusz, korona, ilyesmi volt szent, ma meg már bármi. A térde csuhásoktól meg aztán végképp kurva messze jutottunk a talpra libsikig.

mafi mushkila 2019.11.29. 20:05:52

@furiRosa: Nem rossz ez... csalinkázik... én magunkra ismerek ebben.