Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retro (115) retró (22) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Adolf Hitler ideológusa az új FIDESZ-idol

2019.09.16. 10:21 | jotunder | 47 komment

 

   

           Adolf  Hitler bunkerjében találták meg Arthur Moeller van den Bruck Harmadik Birodalom című könyvének egy dedikált példányát. Hitler a szörnyállamát nevezte el az antiszemita őrült van den Bruck nyomán. A könyv 1923-ban íródott és egy új német nemzeti szocializmus bevezetését javasolta a szerző, a parlamenti demokrácia elvetését, és egy új rendszert, ahol a szabadság a népnek a Führerrel való egyesülésében nyilvánul meg. 

           Van den Bruck lett teljesen hivatalosan az új orbáni keresztény nacionálkonzervatív kurzus előképe. Ezt onnan lehet tudni, hogy a Tusványoson az Orbán-rezsim hivatalos ideológusaként aposztrofált Békés Márton, a rezsim ideológiai lapjának a Kommentárnak a felelős szerkesztője ezt szó szerint írta le. 

             "Úgy tűnik, hogy az emberi közösségszervezés legrégebbi rétegeibe kell lefúrnunk ahhoz, hogy tiszta vizet hozzunk a felszínre. Hasonló helyzetben, a Német Császárság történelmi hajótörésekor írta a következőket Arthur Moeller van den Bruck 1923-ban: „A konzervatív ember azt a helyet keresi, ahol megvetheti a lábát és ahonnét új kezdetet indíthat. A konzervatív tehát szükségképpen egyszerre megőrző és lázadó. Azt a kérdést veti ugyanis fel, hogy mi az, ami megőrzésre méltó? Egy olyan konzervativizmus, amelyik elég nagyravágyó ahhoz, hogy ne a ritkaságok kamrája, hanem műhely legyen, elsősorban új alapot akar vetni.”

       Az egykori szkinhed Békés nem meri leírni a könyv címét, mert úgy érzi, hogy még nem kész a Párt a dolgok néven nevezésére. Tudom, a rezsimszolgák bérrettegőnek fognak nevezni, amihez annyit szeretnék hozzászólni, hogy bármikor, de tényleg bármikor hajlandó vagyok Békés Mártonnal elbeszélgetni arról, hogy az elődei hogyan fojtották gázba és égették el a dédanyám. Pontosan tudom, hogy Macron és Merkel Európájában a maximális veszély, ami a zsidóságot fenyegeti, hogy budai ingatlannak nézik és ellopják őket.

       Ivan Ilyin,  Maurice Pujo, Giovanni Gentile az európai nemzeti konzervativizmusnak becézett intellektuális fasizmus képviselői soha sem kerültek hatalomra, van den Bruck ugyan elbeszélgetett Adolf Hitlerrel, de túl prolinak találta és inkább agyonlőtte magát, Ilyin száműzetésben halt meg, Pujo jó pár évet élt még a börtön után, Gentilét a partizánok megölték. 

       Nem lehet véletlen, hogy a "polgári" ifjúság kedvencét Jordan Petersont is mocskolja Mária asszony kutyája, itt nincs helye a demokratikus szarakodásnak, a libertartiánus lefetynek, itt a Vezetőt kell követni, az Újkrisztust, aki a zsét osztja. Mert a hazai nemzetikonzervativizmus erősen zséalapú. 

       Pontosan tudom, hogy semmilyen következménye nem lesz annak, hogy egy protonácira építik a nemzetikonzervativizmust, maximum újra feljelent valahol Tállai Gábor, Mária asszony aranyhörcsöge.  Ez van, ez az új életünk, és nem tudjuk, hogy meddig lesz ilyen ez az új élet. Azt nem tehetjük meg, hogy befogjuk a szájunkat. 

* senki se gondolja, hogy én ilyen nagy tudású vagyok, a tippet Béndek kollégától kaptam, Prof. Google pedig mindenkinek segít. 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr4015096512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

látjátok feleim szümtükkel 2019.09.16. 10:27:11

" Azt nem tehetjük meg, hogy be fogjuk a szájunkat. "

Én így írtam volna: Azt nem tehetjük meg, hogy be fogjuk a szájunkat!!!!!

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.16. 10:30:38

@látjátok feleim szümtükkel: a nagy kérdés az, hogy lesz "be fogjuk" a sorvégi tördelésből. de átláttam a szitán.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.16. 10:48:39

komolyra fordítva. az egy dolog, hogy bm egy sutyerák. a baj az, hogy nincs tucatnyi normálkonzerv fiatal, aki helyrerakja. és baloskaliberke sincs.

ikaruss 2019.09.16. 11:10:50

"Azt nem tehetjük meg, hogy befogjuk a szájunkat."
Viszont:
"Azt megtehetik, hogy befogják a szájunkat."
Csak idő kérdése.

TG69 2019.09.16. 11:29:20

Az egész retentő szánalmas. Egyrészt tesztelik a piacot, hogy van-e igény egy kis közéleti zsidózásra, mert a kampány többi elem már kifújt, másrészt van ez a nagyon kínos konzervatív önmarcangolás, hogy majd 30 év alatt nem tudtak semmi értelmezhető szellemi munkát letenni az asztalra. Lassan 10 éve vannak kitömve zsével és igy sem megy. Marad a Habony-Rogán-Orbán művek mint szellemi tápanyag, de hát a Gazda csak felskiccel egy pár hülyeséget (haza-család-kereszténység-illiberalizmus-nemzeti burzsoázia-hatalom-kelet) és ebből nem jön ki semmi. A ballib helyrerakók lassan kihalnak :(, a fiatal konzi pedig meg akar élni vvalahogy, jó ez így nagyon, pontosan látszik mivel is állunk szemben.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.16. 11:56:06

@TG69: a fidesz ideológiai lapjának a felelős szerkesztője produkálta ezt, a tusványosi új ideológus, és valahogy nem lett belőle hatalmas botrány. semmilyen botrány sem lett belőle. oláh gellértet még kirúgták, békésmártont elő fogják léptetni.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.09.16. 12:39:43

Ideológia és fityisz? Egy mondatban? Vicc. Istentagadó Ifjúkomenyistákból lettek liberálisok, majd hívő keresztény demokraták, újabban a narancs igencsak barnul (náculnak a tisztességtelenségben megőszült fiatal "demokraták"). :-(

balmoral 2019.09.16. 13:05:05

Én úgy írtam volna, hogy a "szánkat". De a "szájunkat" népiesebb... Számomra csak egy eldöntendő kérdés maradt: Ezek tolvaj fasiszták, vagy fasiszta tolvajok?

fuhur 2019.09.16. 13:21:41

@balmoral: Ezek egyértelműen fasiszta tolvajok.

Most éppen. Ha a tolvajlást a liberalizmus segítené akkor azok lennének (Ahogy voltak is) Ha kommunistának és ateistának kellene lenni a nagyobb haszonhoz akkor azok. Nincsenek saját elvek vagy ideológiák, csak a lopás a lényeg a többi csak a körítés.

TG69 2019.09.16. 14:38:26

@jotunder: Gondolom a karlendítés még nem volt engedélyezve...

rovid 2019.09.16. 15:20:20

Én nagyon nem szeretnék a jelenlegi mini Führerünkkel egyesűlni!!

labrys 2019.09.16. 15:33:24

poszt: +1

@balmoral: szánkat +1

Kérdéseim:

~ Hol & hogyan kellene 'helyreraknia egy baloskalibernek' (most épp ezt) a NER-nácit? Itt példának okáért egy újabb TGM-cikket kellene hiányolnunk, mondjuk a Mércén? (Amivel különben önmagában nincs bajom; a legjobb barátaim között is akadnak TGM-rajongók :) )

…De milyen tényleges eredménye lehetne az effélének, eltekintve attól a pár perces kellemes olvasgatási élménytől, amit (pl.) TGM új cikke néhány embernek okoz(hat)na?

~ Mit kellene egészen pontosan „normálkonzerv” alatt érteni? Mármint itt, most, Magyarországon?

DarthVader 2019.09.16. 15:46:39

Van egy érzésem, hogy ha ezeknek bármilyen, a Soros-Gyurcsány-elmúltnyólcév-migráns-Brüsszel paneltől valamennyivel szofisztikáltabb szövegét beírnánk egy többnylevű metakeresőbe, akkor biztosan lenne találat a Julius Streicher-Lavrentyíj Berija- Gyerzsinszkíj, de minimum egy ilyen van der Bruck- féle idézetre.

mafi mushkila 2019.09.16. 17:10:46

@jotunder: Lehet, JT, hogy te lettél a mi megmondóemberünk, és azért zsezsegünk épp itt. Nincs több, nincs jobb, aki kitartóbban emlegetné fel többünk többféle értékét, plusz még kommentet is moderál, hogy legyen helyünk beszélni. ("Mindenki rabbi, akikhez a zsidók meghallgatásért fordulnak.", Singer)
...És bónuszként, 10-15 év múlva te leszel a felelős, amiért a feltartott mutatóujjaddal magyaráztál, és emiatt mittomén, amit mondani szoktak, hadd ne én mondjam :)

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.09.16. 17:21:16

@fuhur: Eszerint az ideológiájuk egy rövid kérdés.

Mi az mi lop6ó még? :-(

heptakontanonaéder 2019.09.16. 18:35:38

@rdos:
...és ha ezen műlik, mind hajlandó klezmer kísérettel fényes délben az Oktogonon kamerák kereszttüzében körülmetélkedni!

mafi mushkila 2019.09.16. 18:39:42

@labrys: "Mit kellene egészen pontosan „normálkonzerv” alatt érteni? Mármint itt, most, Magyarországon?"

Nádasdy. Ja, nem jó, ő idén kiment.

definitelymaybe 2019.09.16. 21:20:59

És ez a muki emlékezett meg szilvay barátocskájával (aki még szerkesztett is!) szegény John Lukácsra az augusztusi Rubiconban...
Ööö...

Aegopolis2 2019.09.16. 21:42:04

@jotunder: Távol álljon tőlem, hogy bagatellizáljam a dolgot, de az ilyesféle terjengős, ideologikus maszlagra egyszerűen nincs tömegigény az "egyatábor"-ban". Békés testvér hungarista gondolatmenetére 94, jobbára témaidegen komment jött a Mandineren, Lendvai Ildikó Konrád-nekrológjára ezzel egyidőben háromszor ennyien fröccsentek rá. Szóval ha ez teszt, akkor (most) nem nagyon jött be. A háromszavas ideológiai üzenetek korát éljük.

balmoral 2019.09.16. 23:30:01

@labrys: A "szájunkat" is helyes. Itt a fordítottja jelenik meg annak, amikor a vőből vej, a nőből nej lesz, és vőmet helyett azt mondjuk, hogy a vejem, nőm helyett a nejem, főm helyett fejem. Az alapszó itt a száj, és ha azt mondom, hogy a szám, szájatok, szájunk, akkor járok el nyelvtanilag logikusan. A rövidebb formula azt a látszatot kelti, mintha a "j" itt is harmadik személyű birtokjel lenne, mint a vő - veje, nő - neje, vagy tok - tokja esetében. Pedig hát nem. Ilyen érdekes a mi nyelvünk.

balmoral 2019.09.16. 23:31:08

@balmoral: Bocs, szám helyett szájam-at akartam írni természetesen. Túl gyorsan eljárt a szájam.

Somorjai Ompoly 2019.09.17. 11:34:54

Nem vitatom el Béndek Péter találatának jelentőségét, de van pár közíró aki évek óta mantrázza, hogy az orbánizmus fasiszta alapokon áll: Bartus László, Tamás Gáspár Miklós, Konok Péter, Ungváry Rudolf, Balavány György, Bokros Lajos... Tudom, akadnak köztük vitatható értékítéletű emberek, és egyikük sem tárta fel tudományos alapossággal a témát (bár TGM-nek van szaktanulmánya a posztfasizmusról). De izé, azért talán ne tegyünk úgy, mintha derült égből gömbvillámként érkezett volna a felismerés. Aki itt él, és nem alvással tölti az idejét, találkozhatott a fasizálódás nyilvánvaló jeleivel:
- a nemzeti tanterv nyilas szerzőkkel való felduzzasztása,
- antiszemita közéleti figurák (Horthy, Prohászka, Wass, Hóman, Kornis, Szabó D., Tormay stb.) kultusza
- a holokauszt és a Horthy-korszak relativizálása (Terror Háza, Veritas Intézet stb.)
- Nagy-Magyarország kultusz állami szintre emelése
- orbánhű klientúra és gazdasági holdudvar kiépítése
- a médiapluralizmus felszámolása, a kormányzati kommunikáció pártpropagandává züllesztése
- a menekültek, a civilek, a hajléktalanok, a kisegyházak és az alternatív kisebbségek elleni folyamatos lejáratókampányok
- az ellenzék megfélemlítése hatósági eszközökkel, a demokratikus vita teljes elutasítása
- jogállam elleni merényletek, a demokratikus intézmények szétzúzása
- a demokratikus nyugati szövetségesek helyett keleti diktatúrákhoz való közeledés (Kína, Oroszország, Törökország, Azerbajdzsán, Kazahsztán stb.)
- a kormány és vezetőjének azonosítása a nemzettel, messianisztikus vezérkultusz
- a családpolitika azonosítása a szaporodással, a nők szerepének korlátozása az anyaságra
- az etnikai homogenitás célként való megjelölése...

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.17. 11:49:53

@Somorjai Ompoly: ez a poszt egészen konkrétan van den bruckról és békéssutyiról szól. valóban érdekel, hogyan szerveződik meg az orbánista ideológ újelit.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.17. 21:28:34

Jeszenszky Zsolttal sorozom éppen. Mármint itt ül tőlem egy meterre es fuz egy bringát. O nem nagyon szereti a vincentet.

ámbátor 2019.09.17. 22:38:48

@jotunder: Táviratilag küldenék neki egy méretes nagy pofont. Nem kell indoklás, pontotan tudná miért kapta.

balmoral 2019.09.17. 23:28:54

@Somorjai Ompoly: Te tényleg azt gondolod, hogy itt bárkit győzködni kell arról, hogy az orbánizmus fasizmus? Itt most csak arról van szó, hogy nyilvánosan is vállalják. Eddig csak tették, most már mondják is.

fortin2 2019.09.18. 00:29:50

A poszt a frappáns analógia kedvéért igaztalanul bánik van de Bruckkal. Egyrészt nevezett úr nem volt Hitler ideológusa, amikor meghalt, Hitler még csak egy frissen szabadult puccsita volt csupán, egy periférikus párt vezetője (2%körüli eredménnyel). Arról nem is beszélve, hogy különösen az összevetés a tévedés: van der Bruck a saját akadémiai teljesítménye révén lett az, aki, agyalágyult nézeteit a saját fejéből fejlesztette ki, békésmártonka viszont egy majdhogynem abszolut hatalom csizmájára felkapaszkodva ugatja ennek a hatalomnak a téziseit, rossz "újkonzervatív" majmolásokkal. Ő nem ideológus, csak szeretne lenni, hanem propagandista. Ha OV valamiért egyszerre csak valami más ideológiai hajóra szállna fel, fél perc múlve lenne állástalan békésmarci, vagy annak az eszmének a hajtogatója.
Másrészt van der Bruck komoly műveltségű alak volt.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.18. 08:54:36

@fortin2: a poszt arról szól, hogy orbán ideológusa, aki egy mazsom, simán idézi Hitler egyik kedvenc könyvét, amelynek címe a Harmadik Birodalom, amelyben a nemzeti szocializmus bevezetéséről és a führerdemokrácia (értsd totális diktatúra )bevezetéséről ír a bekattant antiszemita van den bruck. azt elég nehéz lenne tagadni, hogy van den brucknak volt hatása hitlerre és a nácizmusra, mert maguk a nácik jelentették ki a harmincas években, hogy van den bruck miatt lett harmadik birodalom az országuk. de, attól ez a poszt, mint majdnem minden többi poszt, főleg viccesnek van szánva. mi az, hogy az "összevetés a tévedés". miért ne vethetnék én össze bármit bármivel. az lenne a tévedés, ha azt írnám, hogy 1. békés márton 1935-ben Magdeburgban beszédet mondott a birodalmi gyűlésen. 2. orbán viktor pontosan olyan,mint adolf hitler, még a bajszuk is hasonló, és vegetariánusok.

kemény keleti kommentelő 2019.09.18. 09:35:40

@jotunder: Igen, ez a Békés Márton nem valami markáns egyéniség. Úgy látszik, hogy a haza bölcse is dekázással lett kiválasztva, ahogy az igazságügyminiszter.

netukki 2019.09.18. 09:48:31

@balmoral: @jotunder: Orbán már 2012-ben szemrebbenés nélkül használt náci lózungot orulunkvincent.blog.hu/2012/10/02/ver_fold_madar

Dárnok 2019.09.18. 11:23:44

Nem egy nagy gondolkodó volt kezdetben szélsőséges, "propagandista" vagy sutyerák. (Mit gondolhatott Márai az ifjú Hellerről?) Ezzel megteremthető a legfontosabb, a figyelem (lásd itt is). Később lehet cizellálni, elhatárolódni, megbánni, etc. Marcinak van még pár évtizede.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.18. 11:38:33

@Dárnok: mely "nagy gondolkodó" volt kezdetben "sutyerák"? érdekelne.

nerángass 2019.09.18. 12:28:38

@Dárnok: Igazad van, Marci még bármi lehet. Ahogy elkezdte....
Erről jut eszembe Polly néni, aki azt mondta :ez a gyerek vagy miniszter lesz, vagy fölakasztják ( Tom Sawyer )

ámbátor 2019.09.18. 12:59:32

@nerángass: nekem inkább Szendrő József klasszikus anekdotája jut eszembe, akitől egy próbán megkérdezte egy rendező:
- Direktor úr, milyen a darab?
- Fos! - vágta rá Szendrő.
- És ha összeáll?
- Akkor még szar is lehet belőle...

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.19. 08:53:55

@jotunder: És pont most nincs rajtad a "HFF = Baszatlan Fideszes Lúzer" feliratú pólód? :-(

Dárnok 2019.09.19. 11:34:58

@jotunder: Ki a nagy gondolkodó, ki a sutyerák? Nehéz kérdések ezek.
Azért próbálok valamit összehozni. Ha ma valaki (akárki) Eszterházyt kártékonynak nevezi, azt sutyeráknak tartom. Lukács Márai műveit kártékonynak nevezte.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.19. 11:42:23

@Dárnok: A sutyerákság nem erkölcsi kategória. Lukácsot nevezheted erősen immorálisnak, talán helyenként gonosznak is, de sutyeráknak nem. Vikun Quisling a leggyűlöltebb norvég, akit teljesen jogosan végeztek ki, de nincs olyan norvég, aki sutyeráknak gondolná.

Dárnok 2019.09.19. 17:10:37

@jotunder: Ki mondta volna Hornra, hogy sutyerák? És amikor pufajkában szaladgált?
Pont ez volt a hozzászólásom lényege: amikor Marci már tisztes impakttal a háta mögött lesz bölcsész dékán, te sem a sutyerák jelzővel fogod illetni.

ámbátor 2019.09.20. 00:53:05

@jotunder: Vagy lesz. Esetleg lesz még tűzoltó, katona. Vadakat terelő juhász. Bármi lehet belőle, insallah.

Dárnok 2019.09.20. 07:36:30

@ámbátor: Igen. Amúgy én sem benne látom a szikrát, hanem a korban (itt és most), melyben minden lehetséges.

seol 2019.09.20. 13:11:16

@ámbátor:

Én azt remélem, müezzin lesz Rabatban.

ámbátor 2019.09.21. 01:13:22

@seol: Én azt, hogy elítélt lesz Sopronkőhidán vagy transzvesztita prostituált Bankokban.