Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Orbán éppen most hazudott egyet a Finn Akadémiáról (apróságposzt)

2019.07.27. 11:05 | jotunder | 327 komment

 

    A fasiszta magyar miniszterelnök Finnországon nevetgél. Hogy ott nincs Alkotmánybíróság (az Egyesült Királyságban klasszikus írott alkotmány sincs, Svájcban sincs joga a Legfelső Bíróságnak, hogy megsemmisítse a szövetségi törvényeket, az alkotmánybíráskodás a demokrácia egy liberális korlátja, hehe ), hogy a bírákat az igazságügyminiszter javaslatára nevezik ki (az Egyesült Királyságban a Lord Kancellár javaslatára) és, hogy a Finn Akadémia kormányzati irányítás alatt áll.

    Finnországban van egy klasszikus akadémia, ami  több mint százéves, és semmi köze a kormányhoz. A finn OTKA-t viszont Academy of Finland-nak (Suomen Akatemia) hívják.  

    Európa egyik legszegényebb országának korrupt vezére,  Románia egy átlagosan szegény megyéjében a román érettségi rendszer alján produkáló, kivándorlásról álmodozó, de azért a ratyizó náci Bayernak tapsikáló székely fiataloknak magyarázza el, hogy mennyire topon van Nagy-Magyarország. Biztos van ennél szánalmasabb dolog is, csak most éppen nem jut az eszembe. 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr8114982382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rinaldo-rinaldini 2019.07.28. 20:38:31

@Rézmók Jakab:
A magyarorszagi orszaggyulesi valasztasok nagyon erosen manipulaltak. Mar most inkabb kozelebb vannak az oroszorszagi/belorusziai valasztasok szinvonalahoz, mint pld csehorszagi/szlovakiai valasztasokhoz.

kisa 2019.07.28. 20:50:00

@rinaldo-rinaldini: Manipuláltak. Pompás eufemizmus.

Rézmók Jakab 2019.07.28. 21:50:07

@rinaldo-rinaldini: Ezt nem vitatom. Azt vitatom, hogy ezt rálőcsölöd a vidékiekre!

Rézmók Jakab 2019.07.28. 22:22:54

@Senki A.: De az nem vmi tömeges ejelenség.

rinaldo-rinaldini 2019.07.28. 22:34:28

@Rézmók Jakab:nem tömeges, az ukránok utaztatása sem tömeges, csak néhány tucat házba van néhány száz ukrán bejelentve, a határon túli levélszavazatokkal is csak néhány tízezer szavazatot lehet elcsalni, a gerrymanderingen is csak kb 10 mandátum sorsa múlik, a közpénzből folytatott permanens fideszpropaganda is csak a szavazók néhány tíz százalékát befolyásolja. De mindez elég, hogy az egy fordulós rendszerben mindig meglegyen a fidesz két-harmada. Ha majd nem lesz elég, akkor a láncszavazás és a többi stikli is tomegesebb lesz. Itt egy ideig mindig két-harmada lesz a fidesznek. A kérdés csak annyi, hogy mennyit lesz szükséges csalniuk hozzá. Itt már nincsenek szabad választások.

szakértőbb 2019.07.28. 23:15:19

@ijontichy: csak ezt tudom mondani: a szavazás titkos. :-(

szakértőbb 2019.07.28. 23:16:02

@ijontichy: csak ezt tudom mondani: a szavazás titkos. :-( illetve bocs, otthon is lehet maradni. Mi lesz, ha a faluban nem megy el senki?

Senki A. 2019.07.28. 23:35:44

@Rézmók Jakab: Ezt te miből következtetted? Mivel ezen nem lehet lebukni (mert retorzió jár annak aki kifecsegi) igen nagy (lehet) a latencia. S szerintem a falvakban tömeges. Megvan hozzá a "csendőr", megvan az "alany".

Rézmók Jakab 2019.07.29. 00:07:15

@Senki A.: Mint mondtam, én is vidéken élek. Nagyon-nagyon kevés olyan embert ismerek, akit meg lehetne venni, vagy félemlíteni.

ijontichy 2019.07.29. 00:44:43

@szakértőbb: Nem biztos, hogy "holnap" is lesz munka. 2014-ben legalábbis még így volt. Hívő ember vagyok (egy frászt), elhiszem, hogy alcsúti állatka azóta a pocakjával együtt konszolidálódott, amit innen nem látok (egy frászt nem).
Kis lélekszámú településeken nincs titok. Mi több - mivel a bolsi örök - elvárják, hogy demonstráljon a rendszer mellett - a szavazófülkében. Tudod, mint ifjúkoromban április 4-i felvonulásokon. Fülkeforradalom elvtársak! Délután megjelenik tégla elvtárs, aggódó hangon hogyaszongya "Józsibátyám! Nem jött még voksolni. Csak nem beteg tán?" A "helyesen szocializálódott" (aka szocialista embertípus) ért az ilyesmiből :-/.

jaegtoer 2019.07.29. 05:16:40

@Muad\\\'Dib:

Ne szívd mellre.
Örvend a szívem, hogy minden jót tudsz feltételezni egy meghatározott hordáról, amiben az elkövetkezendő változások során nyilvánvalóan akadnak kivételek, még az is lehet hogy számosan, hacsaknem tömegesen.

Ezzel áll szemben az, hogy én minden rosszat tudok feltételezni egy meghatározott hordáról, amiben az elkövetkezendő változások során nyilvánvalóan akadnak kivételek, még az is lehet hogy számosan, hacsaknem tömegesen.

Egyelőre azonban az a helyzet, hogy már most is számosan lágerőrködnek, csak az eszközök, a körülmények mások. Mondhatni egyelőre kifinomultabbak. No nem nem magas színvonalon, de magas szinten szervezetten.

És ugyan miért ne jelenthetném ki, hogy az én szemben a 2, uszkve 2 1/2 millió az, ami. Ez a merítés köre. Remélhetőleg nem mind, de elégséges mennyiséghez ad bázist.

Arra a mérhetetlen primitívségre, arra a kérlelhetetlen következetességgel végrehajtott országrontásra, arra a minden beborító és elfojtott korrupcióra honnan kapta, kapja, és fogja kapni a felhatalmazást az a hírhedten gyáva, bunkó és harácsoló bitang?
Sajnos a történelmi tanulság az, hogy a potenciális ganékat, potenciális ganénak kell tekinteni.

Ugyanakkor neked jogodban áll bárkiről és bármiről azt gondolni, és azt írni, amit csak akarsz.

A 'még nem', és a 'már igen', azért elég belátható elhatárolás.

A fölvetett történelmi párhuzam végiggondolása azonban úgy látom nem megy.

Mit gondolsz, annak idején kikből lettek a lágerőrök, az SS figurák, és a 'személyzet' ? Föltételezem, majd mind példás családapák és családanyák voltak, szilárd erkölcsi alapokkal. Ugye.

Végül, én nyilvánvalóan hülye vagyok, sosem tagadtam, mindazonáltal nem szükséges velem versenyezni. Nem győzhetsz.

jaegtoer 2019.07.29. 05:19:01

nem elfojtott korrupcióra, hanem >> elfojtó korrupcióra<< -helyesen

Dárnok 2019.07.29. 09:04:29

@ijontichy: @rinaldo-rinaldini: Szerintem itt senki nem kétli, hogy a választások tisztátalanok, csupán arra a szomorú tényre hívjuk fel a figyelmet, hogy a valós tömegbázisuk is igen nagy. Én Rézmók Jakabnál még vidékibb vagyok (ez szinte biztos, mert ugyan elképzelhető nálam is vidékibb, de ott már nincs internet, vagy ha van is, akkor nincs hozzá billentyűzet), balos faluvezetéssel, mégis meglett bőven a kétharmad, amit én szinte kizárólag a királyi közTV hatásának tulajdonítok.

Dárnok 2019.07.29. 09:08:15

@Dárnok: OK, persze ez is csalás.

Bogomil 2019.07.29. 09:40:27

@Flageolet: De ki az a bumbika, és mi az a bumbika-ügy?

kemény keleti kommentelő 2019.07.29. 12:22:50

@Bogomil: Igen. Ez a magyarságteljesítmény követelő propagandista Orbán előzenekarainak névsorát az erdélyieken kéri számon.
Valaki úgy csinál, mintha Tusványos fesztiválja egy erdélyi szervezés lenne, nem pedig Orbán egyik rendszeres megjelenési formája.
Pedig tudjuk, hogy februárban országot értékel, márciusban szabadságharcol, áprilisban zsidózik, aztán focimeccsre jár, buzizik, világmegvált Tusványoson, augusztusban körmenetezik, októberben forradalmár, aztán megint meccsre jár.
Biztos sokat kihagytam, de Orbán vándorcirkusza nem egy kulturális esemény, hanem egy nyomtatóló monotonitásával körbejáró erőszakos hírgyári futószalag.

Dárnok 2019.07.29. 12:53:01

@Bogomil: És akkor még hessegessük a gondolatot, hogy netán mi is ássuk/emeljük az árkokat/kerítéseket?

Dárnok 2019.07.29. 12:55:29

@Dárnok: Másfelől: Lám, Orbánt nem szapulják, hogy olyan rendezvényre ment, ahol Lovasi is fellépettt! :)

nerángass 2019.07.29. 13:25:23

@jotunder: Háppersze, hogy független. Csak nem a tőrőlmetszett fasiszták szerint.

hvg.hu/kultura/20190729_A_dob_meg_a_basszus_meg_az_akkor_es_a_most

fuhur 2019.07.29. 13:28:06

@labrys: "Orbán híve csak idióta lehet vagy gazember – és ezért persze azt tartom helyesnek, ha idiótákként/gazemberekként is kezelik őket."

+1

acs63 2019.07.29. 13:47:03

@Dárnok: Mégis, kinek a rendezvénye? :-P

labrys 2019.07.29. 17:02:21

@Rézmók Jakab: én is vidéken élek. Nagyon vidéken. A térségbeli, általam ismert emberek többsége meg van véve, illetve félemlítve.

@ijontichy: anyámat a legutolsó választáson egészen konkrétan volt beosztottja, az anno általa felvett és alkalmazott iskolaigazgató hívta fel majdnem szó szerint ezekkel a szavakkal (mondjuk a 'Józsi bátyám'-at valóban nem mondta).

Ja, szabad és titkos választások. Ja, független rendezvények. Ja, politikai tömeggyűlésre véletlenül tévedő, ott leküzdhetetlen belső késztetésből heveny ismeretterjesztő/könnyűzenei tevékenységet folytató „egyetnemértők”.

Ja, egyrészt-másrészt.

velőtanya 2019.07.29. 17:19:48

@ATCG: Keresztény szabadság.

Rézmók Jakab 2019.07.29. 17:39:25

@labrys: Itt meg senki. Sose láttam olyat, hogy valaki pénzt, italt, akármit kapott volna szavazatért. Olyat se, hogy bekísértek valakit szavazni, le kellett fotózni, etc. Munkanéküliség itt nincs gyakorlatilag, 1-2%, közmunkás meg van kb. 10 darab. Akkor most kinek van igaza?

komment1 2019.07.29. 19:22:56

@Rézmók Jakab: Pl. egyházi kollégista srác elmondta nekünk, hogy a keleti végeken hogyan utaztattak ukránokat nagy számban választani tavaly áprilisban. Ő személyesen csinálta.
Emellett rendszeres vidéken a telefonon felhívogatás a választás napján, ha rajta vagy a Kubatov-listán potenciális Fidesz pozitívként - mindenki rajta van, aki korábban nem mutatott ajtót nekik, mert mondjuk a családban vállalkozó van. Persze van olyan is, aki ennek ellenére is az ellenzékre szavaz - de akkor meg "minden másra ott az" elektronikus szavazatösszesítés. Mostantól, hogy megvan a T-Systems, már nem is kell bezárkózniuk, meg nem közölni az adatokat órákig.

labrys 2019.07.29. 20:08:08

@Rézmók Jakab: ezen a szinten senkinek :) Részben arra is szerettem volna rámutatni a magánéletezéssel, hogy az egyedi (egyéni) példák nem általánosíthatók.

Másfelől azonban szerintem az utóbbi ~8 év magyar választásait szabad és titkos választásokként csak az képes interpretálni, aki egyáltalán nincs tisztában a hazai viszonyokkal, illetve nem jutnak el hozzá vonatkozó, lényeges információk.

Rézmók Jakab 2019.07.29. 20:37:32

@labrys: Én nem általánosságban mondtam. Én azt mondtam, hogy senki olyat nem ismerek, akit befolyásoltak volna, vagy kényszerítettek volna. Fideszes szavazót sem ismerek.

ijontichy 2019.07.29. 20:58:18

@Rézmók Jakab: "Fideszes szavazót sem ismerek." Legutóbb, mikor otthon jártunk (Budapest), anyósom vigyorogva jött haza egykori kedvenc hentesétől. A pasi állítólag már szórakozásból kérdezgeti jó hangosan a vásárlókat, hogy maga a fideszre szavazott? Na ő sem látott még fidesz szavazót, ezért nem érti, honnan a bő 2.5 milla szavazat.

ATCG 2019.07.29. 21:00:01

@komment1: Párom apukáját (96 évesen halt meg) a halála előtti egy évben kárpátaljai, máramarosszigeti és Sepsiszentgyörgy melletti asszonyok ápolták.
Öten voltak, mindegyikük kettős állampolgár. Kettőjüket kérdeztük a közelgő választásokról.
'-Elmegy majd szavazni?-kérdeztük a kárpátaljait.
'-Miért?Kell, nem?'-kérdezett vissza.
'-Állandó lakcímük van?'
'-Tiszabecsen vagyunk bejelentve egy háznál a férjemmel. Ötvenezret kellett fizetni érte. Többen is be vannak oda jelentve.'
(Ennek az asszonynak, aki képzett fizioterápiás nővérként dolgozik Ukrajnában 35000 magyar forintnak megfelelő összeg a havi fizetése, érti a szakmáját, értelmes, csak az írott magyar nyelvű szövegek olvasásával gyűlik meg a baja, magyarul írni pedig még nehezebben tud (cirill betűkkel írtak az iskolában).
A Sepsiszentgyörgyi is készséggel válaszolt.
'-Persze, hogy szavazok. Az irodából szólnak, hogy szavazni kell.'
'-Milyen irodából, az RMDSZ irodából?'
Azt nem tudja.
'- Sok öregnek segítenek ott kitölteni a szavazólapot.'-mondja

ATCG 2019.07.29. 21:09:49

@labrys: "Fortélyos félelem igazgat
minket s nem csalóka remény." írta a költő, elmúlt már nyolcvan éve.
Ha nem titok megmondanád Budapesttől hány kilométer sugarú körön belül élsz, és keleten, nyugaton, északon vagy délen?

rokakutya pri 2019.07.29. 21:43:39

@Rézmók Jakab: Agyarországról beszèlsz kedves Olvtárs? Èn Pesten èlek de ennek ellenère van olyan ismerősöm akit elbocsátott a helyi polgi majd azonnal vissza is vette közmunkásnak a többi kiszolgáltatott helyi nyomorulttal együtt, fèlpènzen. Ès igen. Kötelezően ajánlott volt mindegyik közmunkásnak tavaly a kopogtató gyűjtès ès a Kubatov lista szerinti települési -nyilvántartás aktualizálása. Ez lenne a szabad választás?!! Komolyan? Pffej

Senki A. 2019.07.29. 22:05:08

@Rézmók Jakab: Ennek a dilemmának (kinek van igaza) sok megoldása, ága-boga van. Az egyik ága-boga mindjárt az, hogy nem ismered a láncszavazás technikáját.

A másik ág-bog egy kérdés, mennyire ismered azokat akiket "ismersz". Rákérdeztél, hogy befolyásolták-e őket, vagy csak nem mondták el? Ha engem kényszerítenének láncszavazásra (s nem raknám zsebre a szavazólapot), akkor én sem árulnám el, hogy kényszerítettek. Mi lenne ebben a dicsekedni való? Hogy csóró vagyok? Hogy igenis kell az a jövedelem? Kell a polgi jóindulata?

Az emberek a II. világháborús életszakaszukról (majd' azt mondtam élményeikről) sem beszéltek, még a családjuknak sem sokszor.

Vagy te egy öntudatos fideszes faluban laksz.

rokakutya pri 2019.07.29. 23:08:29

@ámbátor: szerencsètlen üldözött <s>zombinak</s><br> Zöldinek azóta már a teljes profilját törölnie kellett. Èppencsak meg tudtam nèzni a 444röl átlinkelt hivatkozást a feltartott közèpső ujjáról.

A párt kèrèsère nèha áldozatot kell hozni a percemberkèknek is

Rézmók Jakab 2019.07.30. 00:45:08

@rokakutya pri: Saját tapasztalataimról beszéltem. És anyaország, igen.

Rézmók Jakab 2019.07.30. 00:47:22

@Senki A.: Fideszes faluban? Még egyszer: NULLA fideszest ismerek. És az ellenzéknek nincs kapacitása láncszavaztatni.

Rézmók Jakab 2019.07.30. 00:50:42

@Senki A.: Ahol élek a GDP/kopf a győri 200, a budapesti 120%-a. Ha ország lennénk, az IMF/Világbank adatsorában Kanada mögött lennénk egy hellyel. Közmunkás van kb. 10. Nem hiszem, hogy itt a polgi százalékban mérhető számú embert meg tudna zsarolni anyagiakkal. Ráadásul, ha híre menne, hogy félemlít, vagy vásárol (szavazót), le lenne mondatva, de ősszel mindenképpen szét lenne rúgva a picsája.

cruickshank 2019.07.30. 10:52:08

@punkfrog: @külsős: most látom, h többen tettetek megjegyzést a fenti utolsó posztomhoz, megkérdőjelezve a fidesz kormányzó képességére vonatkozó kitételt. Először is, nem engem kellene meggyőzni arról, h ez egy alaptalan mítosz (minden ilyesmi mítosz amúgy, kérdés, az ellenzék miért nem képes ilyet kelteni maga körül), hanem a rájuk nem szimpátiából, hanem jobb híján szavazó százezreket. Másodszor, tényleg lehetett volna-e nem proteszt-szavazóként támogatni a mostani ellenzéket a legutóbbi választáson? Meg vagytok arról győződve, h (összességében, nem egyes részletekben) jobb tett volna ennek az országnak egy, teszem azt, lmp vezette koalíciós kormány? Én egyáltalán nem vagyok, következésképpen nem tudom magasról megvetni azokat (sem), akik bár nem kedvezményezettjei a nernek (mint ahogy a példámban említett hölgy sem), mégis őket támogatták.

velőtanya 2019.07.30. 13:09:12

@Rézmók Jakab: "Fideszes faluban? Még egyszer: NULLA fideszest ismerek"
Megnéznéd a kedvünkért ezen az oldalon, hogy hányan (elég a százalék) szavaztak a Fideszre a 2018-as ogy. választáson ezen az idillien polgári településen?

szakértőbb 2019.07.30. 13:44:18

@labrys: Szerintem nem arról volt szó, hogy szabad meg titkos, legkevésbé arról, hogy nem csalnak. Azt hangzott el, hogy kényszerítve vannak, hogy a FIDESZ-re szavazzanak. Én meg nem tudom ezt elképzelni, hogy pisztolyt fognak a fejedhez és lelőnek pl. (az a következő, de minek, egyszerűbb csalni). Ha azt gondoljuk, hogy a Lovasinak meg a Quimby-nek van komoly választási lehetősége, akkor ezt ne vitassuk el a mélyszegényektől se.

A lényeg viszont most már: amíg ők számolják a szavazatokat, nem mindegy már? :-((

Itt a vége, fussunk el végre...

Rézmók Jakab 2019.07.30. 13:54:32

@velőtanya: A '18-asról csak választóköri eredmények vannak, és csak az egyéni eredményekről, de azt megmondom. A fideszes jelölt 36%-ot kapott a választókörömben.

kemény keleti kommentelő 2019.07.30. 14:10:44

@ATCG: Nem gondoltam, hogy vannak vidéken újságírók. Én még keresztrejtvényen kívül más újságot nem is láttam Budapestet elhagyva. Már Pest-megyében sem.
Bár szerintem már itt sincs napilap. Legfeljebb életmódmagazinok.

Rézmók Jakab 2019.07.30. 14:32:44

@kemény keleti kommentelő: Miért ne lenne? Normális boltban van mindenféle közéleti napi-, és hetilap is. Milyen hülyeség ez megint?

kemény keleti kommentelő 2019.07.30. 14:40:02

@Rézmók Jakab: Csak azt mond, hogy te mit olvasol abból a normális boltból.
Már az erdélyi liberális médiával is beégtél.

kemény keleti kommentelő 2019.07.30. 14:50:03

@Rézmók Jakab: Torkos Matild írás a címlapon. Nem fideszlap az a Magyar Hang ?

velőtanya 2019.07.30. 15:16:13

@Rézmók Jakab: Ha beírod a falu nevét, akkor utána választhatsz, hogy az egyénire (ez az alapbeállítás) vagy az országos listára leadott szavazatokat akarod nézni. És valóban szavazókörönként van meg (települési összesítést én se látok), de egy faluban nem lehet túl sok szavazókör - ismerek olyan városnak nevezett magyar települést, ahol négy van összesen - szóval két perc lehet összesíteni.
De tulajdonképpen nem is fontos, fogadjuk el közelítésnek a 36 százalékot. Már ebben az esetben is vagy bámulatos érzékkel szeparálod el magad a fideszes falubeliektől ("NULLA fideszest ismerek" - nekem ez lépcsőházszinten se menne sajnos, pedig egy liberális pesti szavazókör vagyunk), vagy az ismerőseid közül nem mindenki mond igazat.

wulfer 2019.07.30. 15:19:37

@Rézmók Jakab:
Fested már az eget is, tényleg ne égesd már magad agyonra!
Papírban azon a pár hetilapon kívül semmi nincs, - se vidéken, sem Budapesten. Amit érdemes mind járatom, mert rajtam ne múljon a munkájuk, és a igyekezet, amit a feladatukba ölnek.
Napilapból már csak a szemetet fújja a szél, itt is, és ott is.
Erdélyben is vagy meghalnak, vagy elhallgatnak a normálisabbak.
Szép lassan teljesen beleéled már magad a vetítésbe.

Senki A. 2019.07.30. 17:05:39

@Rézmók Jakab: A falud akkor nem fideszes? Ez eddig nem jött le. Eddig úgy értelmeztem, hogy megvett fideszest nem ismersz.

Senki A. 2019.07.30. 17:07:36

@Rézmók Jakab: Ha így van, akkor te egyáltalán nem átlagos faluban laksz, ergo a véleményed, tapasztalatod nem mérvadó.

Rézmók Jakab 2019.07.30. 18:25:06

@wulfer: Fotózzam le neked a trafikokat, meg a boltokat, meg a mindent?:D Nemzet, Népszava, Demokrata, 168óra, Mancs, Magyar Hang, ÉS. Ezeket a szaros sarki boltban is lehet kapni. Ugyanott élek születésem óta, és ezek közül, amik léteztek, akkor is lehetett. Mi ebben olyan különös? Nekem ez olyan, mintha azzal jönnél, hogy valahol nem kapható gyümölcslé. Az emberek olvasnak újságot, van kereslet, TEHÁT kínálat is van. Nem is értem...

Rézmók Jakab 2019.07.30. 18:29:50

@velőtanya: Figyelj, mondok jobbat! Egy fideszest mégis ismerek, de az pesti, volt szaktársam. Mondjuk ő félelmetes, MINDENT megvéd Lőrinctől a Gruevszkiig:D De abból a mintából, amit néztünk 30-40% fideszesnek kell lennie. Dehát erről szól ez a buborékfaszság, hogy ehócsémberek vannak, nem pedig politikailag sokféle baráti körök.

Rézmók Jakab 2019.07.30. 18:30:24

@Senki A.: Miért ne lenne a véleményem mérvadó?

Senki A. 2019.07.30. 20:48:41

@Rézmók Jakab: Mert a saját bevallásod szerint (is) buborékban élsz.

Rézmók Jakab 2019.07.30. 20:55:01

@Senki A.: Dehát mind abban élünk, nem? Azért vannak ekkora ideológiai árkok.

Senki A. 2019.07.30. 20:59:33

@Rézmók Jakab: Ez (egyelőre csak) rólad bizonyosodott be.

Rézmók Jakab 2019.07.30. 21:49:58

@Senki A.: Ja! Itt fentebb egy rakás ember hörög amiatt, mert egy zenész elment egy olyan rendezvényre, ahol Orbán is beszél. Kurva nyitott és toleráns, fideszes ismerősök garmadájával rendelkező, mindenféle nézetet ismerő és elfogadó figurák lehetnek :D

Rézmók Jakab 2019.07.30. 21:51:33

@Senki A.: Érdekes módon én amellett az egy darab fideszesem mellett több elfogadást és empátiát tudtam tanulni. Így is jobban bele tudom magam képzelni a helyzetükbe, elfogadni az érveiket, gondolataiket, érzéseiket. Ha ezek a fenti figurák nem buborékban élnek, akkor én nagyon-nagyon nem élek abban!

seol 2019.07.30. 22:15:34

@Rézmók Jakab:

Ezek régi és bugyuta közhelyek, sajnos viszont demokráciában valahogy úgy van, hogy meglehet a VÉLEMÉNYED a diktatórikus rezsimek legitimálásában segédkező versenyzők produkciójáról. Tettleg akadályozni nem illik őket.

"egy olyan rendezvényre, ahol Orbán is beszél"
Eddig a bálványosi rezsimrendezvényről volt szó. Vagy ez annak a képmutatástól csöpögő eufemizálása próbált lenni?

Rézmók Jakab 2019.07.31. 00:00:20

@seol: Nem az a lényeg. Hanem, hogy emberek nem képesek bevenni, hogy van, akinek ez belefér. Van, aki elmegy oda. Van, aki Orbánt megszavazza, szereti, imádja, stb. És akkor én élek buborékban! Aki ennyit nem tud bevenni, az nem buborékban, hanem atombunkerban él, és fideszest maximum tényleg képeslapon látott!
Én olyan kínait is ismerek, akinek megfelel a totalitárius maoista rezsim. Meg olyan oroszt, akinek Puytin túl puhapöcs, mert nem irtotta ki Csecsenföldet. Beszéltem már Angilalában teljesen elmebeteg szalafista iszlamistákkal is. És akkor itt egyeseknek a fideszesség az extrém :D

szatmárynéirénke 2019.07.31. 00:55:06

@Rézmók Jakab: Szerinted az a lényeg, hogy az emberek nem képesek bevenni valamit. Lelked rajta. Szerintem meg az a lényeg, hogy van egy nem túl jó helyen fekvő, nem túl jó állapotban lévő ország, aminek 2010-ig minden baja ellenére akadt egy kellemes tulajdonsága, éspedig az, hogy közös volt, mind otthon éreztük magunkat benne, akár szerettünk itt lakni, akár nem. És jött néhány tucat bűnöző, akik úgy döntöttek, hogy megszerzik ezt az országot, mert az országnak járó támogatások elsíbolása és az ország még meglévő erőforrásainak kisajátítása jó üzlet. Meg is tették, és az ország már nem közös, túlnyomó része a bűnözőké, legfőképpen egyetlen családé és a strómanjaié, mi, többiek pedig éppen csak hogy megtűrt lakók lettünk. Ha kussolunk és fizetjük az adót, talán megtűrnek bennünket halálunkig, de a bűnözők rendszeresen gondoskodnak róla, hogy ne felejtsük el, ki szab itt törvényt. Tusványoson az egyik nyíltan kimondta, hogy reméli, tíz év múlva még szarabbul fogjuk itt érezni magunkat.
A bűnözők ugyanis évente egyszer Tusványosra járnak bulizni, Lovasi és a Quimby pedig elment ebbe a buliba talpalávalót húzni. Lehet vitatkozni azon, hogy ez elfogadható-e, vagy nem, de legyünk tisztában azzal, hogy bűnözők buliján húzták a talpalávalót. (Nem csak bűnözőknek.)
Buborékban az él, aki erről nem vesz tudomást.

szatmárynéirénke 2019.07.31. 01:12:14

@wulfer: Én nem gondolom rettentően jól összefogottnak az írásomat. Akkor gondolnám jónak, ha három-négy mondatba tudnám sűríteni mindezt, de nem tudom. Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy akik belemennek a „Fasiszta-e Orbán”-polémiába, azok pontosan azt teszik, amit Orbán szeretne. Neki az az érdeke, hogy ez a vita töltse ki a médiafelületeket, és ne a családja tulajdonában lévő cégek, bányák, földbirtokok, kastélyok stb. egyre terjedelmesebb listája.

ijontichy 2019.07.31. 02:18:38

@szatmárynéirénke: Asszem elkezdték folyósítani a pénzeket ;-) Pénzért pedig már nem csak az egybites nyomja a netet.
Szóval "azok pontosan azt teszik, amit Orbán szeretne". Így van. Sajnos beleértve a "Prof.Dr.Ing...stb" kiválóságok jelentős részét :-(. Ez ellen ugyanis úgy tűnik, ez nem véd :-(.

'98 ősze óta megy, hogy a fidesz azzal a feltételezéssel él (eddig jogosan), hogy rajta kívül úgy nagyjából mindenki szabálykövető (azaz érdemi vitákat és hasonlókat akar). Világosan látni kell, hogy a fideszes valójában! nem akar érdemi vitákat. Győzni akar, lealázni másokat (persze mindez az adott fideszes "értelmi szintjén" más és más módon manifesztálódik).
Elnézve annak a nyomorult országnak az állapotát (kilenc év, senkitől sem zavartatott fidesz uralom után), én csodálkozva nézem, hogy még mindig vannak "egyrészt-másrészt" emberek, érdemi polémiákban bízó emberek, mégcsak nem is "alulműveltek" (hogy ilyen csúnya kifejezést használjak) .
Éppen ezért szvsz. mára már, aki behúzta a fidesz mellé az x-et, aki elmegy egy levegőt szívni vityával, mi több, aki ortodox tárgyalgatás mellett van, az fideszes. Fideszessel pedig nem vitázunk, nem akarjuk megérteni (ők se akarnak már '98 óta), lenézzük. Kilenc év "eredményének" láttán van miért. És miért is ne? Azt a társadalmat ennél jobban szétcseszni már művészet. Akkor legalább érezzék rosszul magukat. Nota bene: a fideszesek zöme nem a sajátjai között érzi jól magát. Szeretne egy kis privát diadalrészt abból, ahogy a baromarcú vezére valamiben megint lealázta a parlamentet, (látszólag!) hatalmas győzelmet aratott az EP/EPP-ben stb. Nem kéne alkalmat adni nekik a primkó kis sikerélményükre. A kötelezőn kívül (munka stb.) aki teheti nyugodtan vessen egy "ej de érdekes formájú darab szar" pillantást a fideszesre - és ne vitázzon. Nem kell konfrontálódni se verbálisan, se online ("Válasz erre" nekik nincs). Már most is akadnak bőven, akik nem szívesen teregetik ki, hogy hova voksoltak. Lesznek majd többen is. Ettől persze még nem fog bukni a NER, de ki tudja? Talán közelebb hozza egymáshoz a "fideszre következetesen nem szavazók" sokszínű táborát. Azokat, akik nem fogadják el, hogy a fidesz a legkisebb rossz. Van bőven miről beszélgetni, vitázni, nem a fidesz diktálta bunkóci szabályok szerint. A fideszes pedig csak tapasztalja meg a kirekesztettség érzését. Szar lesz neki, de pont ezt érdemli. És az sem baj, ha az értelmesebbje agyában felmerül a gondolat, mi lesz a homlokán a stigmával, ha ennek vége, de az "Ignore On"-nak nem, ha nem fogj tudni úgy tenni, mintha mi sem történt volna.

Ps. Az jó, ha úgy érzed (mármint hogy nem "rettentően jól összefogott", bár szerintem is "rettentően jól összefogott" ;-) ), mert akkor igényes vagy. Én sokkal kevésbé :-(

kemény keleti kommentelő 2019.07.31. 07:33:16

@ijontichy: Nincsen mi, meg ők. A fidesz és családja névsora nem ismert. Titok. Mindenki azon igyekszik, hogy őt is fideszesnek tekintsék. Ahogy Lovasi is. Mert onnantól dől a lé.
Akit fideszesnek gondolnak, ahhoz hordják a pénzüket a magyarok. Akit meg nem, azt kitiltják, lemondják, elkergetik, hajánál fogva rántják le a földre, vagy megverik, ahogy a sípolókat a tömegben.
Az erdélyi lány jól mondja. Sosem kérdezte senki, hogy miért sípolt, nem indokolja meg senki, hogy miért fideszes. Ez egy vallás, amit nem kell megindokolni. A magyarok vallása.
Aki odamegy a gyülekezetbe, az fideszesnek számít és aki kijelenti, hogy hívő, az is. Aki fideszes rokona, az is, és aki munkát kap fideszestől-cégétől, az is.
Mivel az összmagyarság belepasszol az Orbán dolgozója, rajongója és kitartottja körbe, a világ az összes magyart orbanista alattvalónak tekinti, ahogy Kádár idejében minden magyar kommunista volt, most is minden magyar orbanista.
Még annál inkább is, mert már ausztráliában sincsenek szektán kívüliek.
A munkahelyeken nem is illik politizálni. Politika nincs, csak pártunk és kormányunk.
Nyugodj bele, hogy nincs egy fideszen kívüli világ, ahogy Kádár idején sem volt egy elvtársakon kívüli világ. A stigma rajtad is ott van. Ahogy minden oroszon és minden muszlimon. Csak van, aki ezzel pénzt keres és van, akinek csak a szégyen.
Hogy én is közhellyel éljek. A komcsik közt is volt, aki lakáskiutalást kapott a Haris közben és volt, aki csak élenjáró katona kitüntetést, mert lehúzott másfél évet húsz évesen egy laktanyában.

rokakutya pri 2019.07.31. 09:37:33

@kemény keleti kommentelő: valóban a Haris közi kezdetekre többen már nem is emlèkszünk. Itt Jèvèsz Májiusz vèdi a menthetetlent: nol.hu/archivum/archiv-377328-190539
A pontosság kedvèèrt a Haris közt nem az MSZMPtől kapta hanem az MDFtől. Igaz Simicska 91-ben már javában egyeztetett a szèkházmutyiról a regnáló kormánnyal.

ATCG 2019.07.31. 11:13:55

@kemény keleti kommentelő: Van fideszen kívüli világ. Gondolatrendőrség (még) nincs (ui. nem tart ott a technológiai fejlődés még a világban, főleg nem a palkovicsok által remélt hazai innovációs "forradalom", hogy kívülről ők most képesek legyenek pontosan olvasni a tudatunkban és tudatalattinkban, persze a tömegmanipuláció eszközei (reklámok, TV, hirdetések, plakátok) adottak számukra, de ezeket a belsőből vezérelt emberek (Riesman Magányos töneg-éből) egy kapcsológomb megnyomásával hatástalanítani trudják.
És ha odajut majd ez az egész, hogy nyíltan sehol semmilyen közegben nem tudunk majd egymással (munkahelyen, iskolában, utcán, piacon, kocsmában, színházi előadások szünetében, játszótereken, kórházi ágyakon, utazás közben) kommunikálni, akkorra lehet, hogy felélesztjük, vagy kifejlesztjük magunkban
a jelekkel, gesztusokkal nem hagyományos lineáris, hanem többdimenziós, a telepátiához hasonló beszélgetés képességét.
Azért pedig mert történetesen ebbe az országba születtünk még most sem kellene szégyellnünk magunkat, bár igazad van ránk égetik itthon ezek a disznók a bélyeget, de aki ez alapján ítél meg bennünket a kinti világban az magára vessen. Nem kell direktben győzködni őket, hogy mi nem mi igazán nem olyanok vagyunk,
vezéreljen továbbra is szégyenérzet nélkül a bensőnk, aztán egyszer valahára tényleg eljön Esterházy tavasza.

hogy a rogántónik és barom tek-esek ilyen eszközömert a fejünkbe, néma benső beszélgetéseinkbe nem láthatnak bele

ATCG 2019.07.31. 11:16:43

@ATCG: Az utolsó bekezdés nincs

Dárnok 2019.07.31. 14:20:30

@ATCG: Most mi van, kiért a TEK?

ATCG 2019.07.31. 18:50:28

@Dárnok: Á, nem. Egyszer azt hiszem már leírtam kis TEK-es "kalandomat".
Pár éve reggel a CH épület melletti kapun akartam bemenni a Műegyetemre.
A Gellért tér felől ahogy befordultam teli volt az utca rohamsisakos, golyóálló mellényes hústornyokkal. Át akartam menni a Budafoki úton a kapuhoz.
Egyikük utamat állta. Léptem egyet balra, ő is lépett. Léptem jobbra, ő is arra.
'-Itt nem lehet bemenni!-mondta.
'-Miért?'-kérdeztem.
'-Azért.'-felelte.
Léptem egyet balra, ő is lépett. Léptem jobbra, ő is lépett.
Nem kísérleteztem tovább megfordultam és a Bartók Béla út Bertalan Lajos utca
kerülővel ismét az egyetem felé kanyarodtam. A sarkon egy rendőrnő állt.
'-Mi történt?'-kérdeztem.
'-Egy diák kihívta a terrorelhárítást, mert egy hallgató fegyvert vitt be az épületbe.'
Az építőanyag tanszék laborja melletti kapunál már senki sem állt őrt, így simán el tudtam jutni a "K" épülethez.
A hírekből aztán otthon megtudtam, hogy egy srác burnusznak álcázott lepedőbe burkolózva egy játékpisztollyal akarta megviccelni a társait, amire egy másik odacsődítette a páncélsisakosokat.

seol 2019.07.31. 19:57:08

@Rézmók Jakab:

Mit jelent nálad az, hogy "nem képesek bevenni"? Mit kellene ezen "bevenni"? Igen, vannak ilyen emberek, igen, szektaként működik, igen, vannak még szarabb helyek a világban -- Európában már csak alig-alig --, és vannak az átlagfideszesnél is aljasabb emberek. És?

Dárnok 2019.07.31. 20:32:44

@ATCG: Hülye vicc (valamikor én is ilyen hülye voltam, sajnos már nagyon régen kigyógyultam) időszerűen túlreagálva.
Azt írod, "aki ez alapján ítél meg bennünket a kinti világban az magára vessen".
Szégyellem, de gyakran eszembe kell juttatnom, hogy az afgán nem ilyen, a jemeni nem ilyen, a líbiai nem ilyen, a szerb nem ilyen. Cserébe nem sértődtem meg azon, hogy "Magyar ne lopj!" Csak elszomorított.

ijontichy 2019.07.31. 20:43:11

@kemény keleti kommentelő: Dehogy nincs. Ez egy egyszerű döntés kérdése. És - ha figyelmesen olvasnál - épp anyóspajti egykori hentese a példa, hogy egyre többen nem szívesen vállalják a voksaikat. Ja és a pénzt is az egyértelműen nem fideszes henteshez hordják, mert ugye tré áru nekik sem kell.
Amúgy ez már nem az én problémám, ez csak egy tanács. Még az is lehet, hogy nincs igazam, vagy nem működne. A magyar társadalom csúnyán leépült az elmúlt húsz év alatt. De, ahogy szoktam volt írni, vitya is megmurdel egyszer. A kérdés, hogy utána mihez kezd Mo.

Ja, Lovasi meg nem akkora kérdés. Az utóbbi időben kicsit kitört rajta a kapuzárási pánik - oszt vadul Lovasi 50, Kispál, Kiscsillag, ide nekem az oroszlánt is.... Láttam már (könnyű)zenészeken ilyet 50 táján. Majd elmúlik. Aztán, ha az egészsége bírja, tolhatja hetven+ is.
A Félsziget megmutatta, hogy most még nem igazán lehet piaci alapon Sziget/Voltokat szervezni a határon túl. Lovasi elment hát bazseválni a fidesz/magyar adófizetők pénzén. Na ezt én egy percig sem sajnálom az erdélyi rajongóktól.

kemény keleti kommentelő 2019.07.31. 20:52:51

@ATCG: Lágymányoson is most láttam először zombit. De most aztán láttam.
Fényes délben egy parkolóban az óvoda mellett. Durva volt.

Orbán-Tarlós-Pintér rendcsinálásának és újjáépítésének 10. évében.

444.hu/2019/07/31/mintalakotelep-volt-a-nyomordrogozas-egyik-legijesztobb-kozpontja-lett
A József Attila lakótelep felé is jártam pár évig. Tényleg egy bájos kis hely volt.
És erre a drogterjesztésre nincs rendőr, csak a kocsiban várakozó anyuka bebörtönzésére van.

Rézmók Jakab 2019.07.31. 21:30:32

@seol: Nekem nem úgy tűnik, hogy a fentiek ezt bevennék.

incze 2019.08.01. 00:31:41

@Rézmók Jakab: neked csak azért tűnik ez így, mert elvárod, hogy megsüvegeljenek, hogy tapsikáljanak azoknak a csőlátó baromságoknak, amiket idetrollkodsz. kezdetben csak udvariasan szóltak neked, hogy a szar helye nem az ebédlőasztalon van, de aztán belelendültél, és akkor kaptál talán egy-két érdesebb megfogalmazást, de azért tudjad, hogy még messze nem az érdemeid szerint.

Dárnok 2019.08.01. 10:20:14

@incze: Ha jól értelmezem, Rézmók Jakab csak amellett kardoskodik, hogy a fidesz szavazók többsége erőszak nélkül, önként választ. Ebben én egyetértek vele. (Nem részletezve, hogy hányadukra hatottak a tudatmódosító szerek - propaganda. De ehhez azt is meg kell jegyezni /mint Rézmók teszi/, hogy nekik is rendelkezésre állnának az ellenzéki portálok és néhány lap a tájékozódáshoz.)
@Rézmók Jakab: "mindenféle nézetet ismerő és elfogadó figurák lehetnek"
Kinek kellene mindenféle nézetet elfogadni!?

velőtanya 2019.08.01. 13:03:39

@kemény keleti kommentelő: Tényleg szánalmas és felháborító, amit Tarlóstól lefelé a kerületi rendőrség alosztályvezetőjéig a fideszes szarháziak művelnek (vagyis inkább nem művelnek) ebben a témában is, de a 444 anyaga is elég bicskanyitogató ezzel a főcímmel. Mintha hirtelen valami új Hős utcai gettóba ment volna át Budapest továbbra is legszebb lakótelepe - ez az új drogos téma a JAL területének kb. a huszadát érinti, és azt el tudom képzelni, hogy akinek sötétedés után kell átjárnia azon a részen, annak ez konkrét félelmet is okoz a felháborodáson és gyomorforgáson túl (bár most, hogy a metróállomás le van zárva, elég könnyen kikerülhető azért a dolog), de a telep alap fícsörjei nem változtak meg érdemben. Viszont egy ilyen harsogó főcím a 444 címlapján kiválóan alkalmas az egész kisvárosnyi környék rossz hírének keltésére.

Flageolet 2019.08.01. 20:47:35

@Bogomil: Bumbika, also named Pumpika, a BCE egyik docense, kulcsfigura a BCE 2015-ös szétverésében, Rostoványi nagy tisztelője (mármint, ő sem méreti meg magát sem Scopus, sem Web of Knowledge jegyzett folyóiratokban, nehogymá').

Flageolet 2019.08.01. 20:51:52

Hátha valakit érdekel még: az ITM részéről ez az arc (nem akarok állandóan csúnya szavakat használni, de hát nekünk ilyen államtitkárok jutnak: alfahir.hu/2018/06/14/obudai_egyetem_oktatas_felsooktatas_szigeti_adam ) járja végig a volt MTA intézeteket, a következő kérdésekkel:
1/ ingatlan és ingóság lista
2/ intézeti kft-k mérlegei
3/ folyik-e per az intézet ellen
4/ van-e lejárt tartozás
Igen, jól olvastátok, egyetlen tudománnyal, pályázatokkal, emberanyaggal kapcsolatos kérdést sem tesz fel.

wulfer 2019.08.01. 22:18:54

@Gengipi: "Eddig csak elmebetegnek hittem ezt a bloggert. . ."
Mire gondolsz, részleteznéd?

OoOoOo 2019.08.01. 22:19:10

@Gengipi: nézzé inkább magyarfocit öreg, attól megnyugszol.

wulfer 2019.08.01. 22:30:10

@OoOoOo: Pont a Vaduz-Videoton (2:0) után dobta le az agya az ékszíjat.

Rézmók Jakab 2019.08.02. 00:16:38

@incze: Én nem vagyok fideszes te szerencsétlen! Lol, annyit mondtam, hogy próbáld elfogadnia fideszes érvelését is, erre engem lefideszesezel :D

Rézmók Jakab 2019.08.02. 00:18:29

@Dárnok: "Kinek kellene mindenféle nézetet elfogadni!?" Kinek nem???:D

seol 2019.08.03. 08:59:34

@Rézmók Jakab:

Az eddig is látszott, hogy a magyar nyelvvel nem túl közeli a viszonyod, szóval csak röviden jelezném: nem fideszesezett le.

És nem nem kellene ELFOGADNI automatikusan bármelyik fideszes/sztálinista/laposföldhívő/kreacionista "érvelését", szokás szerint keversz mindent mindennel. Elfogadni legfeljebb annyit kell, hogy joguk van hülyének lenni, amíg azt nem kényszerítik másokra.

seol 2019.08.03. 09:00:58

@wulfer:

Csak Jótündér bolond rajongója az, nem kell vele foglalkozni.

incze 2019.08.03. 15:08:16

@Rézmók Jakab: teljesen lényegtelen, hogy fideszes vagy, vagy sem, össze-vissza beszélsz. a te településed, ahol a jövedelem/"kopf" 120%-a a budapestinek, és 200%-a a győrinek, és vidéki, és trafikok (! hadd röhögjek) vannak teljes lapkínálattal, csak az üröm-solymár-budaörs-nagykovácsi négyesből kerülhet ki, de üröm kiesik, mert ott messze nem lett úgy megszorongatva a fideszes, mint szél bernadett miatt a másik háromban, de a több trafik miatt leginkább csak budaörs (ahol azért a "körzeted" 36%-os szavazati aránya a település 22 körzetéböl a fideszes fasz egyik legrosszabb eredménye).

nos, a wittinghof-vezette budaörs semennyire sem tipikus település, továbbá nem vidék, kék busz jár oda, budapest egyik elővárosa, bevásárlóközpontja a mellételepült logisztikával.

nem nagyon tudni, mit akartál ebben a posztban közölni, és kivel. veled azt akarták többen megértetni, hogy magyarországon a választások durván manipuláltak, és főként vidéken, leginkább a szegényebb végeken (amiről neked budapesti elővárosiként nyilván semmi tapasztalatod nincsen, és úgy tűnik, hogy fogalmad sincs mit jelent) ez félelemmel, zsarolással, csalással párosul.

Gábor Nagyq 2019.08.06. 17:48:37

@cruickshank: "szolgálta volna az ország javát, ha egy ellenzéki koalíció ölébe hullik a hatalom (valamilyen csoda vagy egy félrement orosz hacker-támadás folytán)? Akármilyen büdös is a rend, a káosznál még mindig egy fokkal jobb (hommage a Hobbes)."

Honnan veszed, hogy nem szolgálta volna a javát? Egyszer valakiknek úgyis át kell venni a hatalmat Orbánéktól. Szerinted egyébként hol jobb élni, a putyini Oroszországban, vagy a Brexit-káoszos Angliában, ha választanod kellene, hogy melyikben élsz tovább, melyiket választanád?

rikitikitevi 2019.08.07. 08:59:30

@Gábor Nagyq:
"Akármilyen büdös is a rend, a káosznál még mindig egy fokkal jobb (hommage a Hobbes)."

A tortenelem nagy tanitomester. Most eppen azt tanitja szerte a vilagban, mindenkinek a sajat boren, hogy a fenti ostobasag.
Pedig mar tanitotta egyszer masszor, de az ember olyan hulye, hogy sokszor kell ismetelni valamit.
Hatha.

Ha sokszor beleverik, akkor majd talan.

Gábor Nagyq 2019.08.07. 16:10:15

@seol: Azért az alap, hogy aki egyáltalán nem tiltakozik Orbán rendszere ellen, az nem százas. Aki meg rá szavaz, az meg egy állat.
Mindannyian tudjuk, hogy Orbán elmebeteg, száját nyalogatja, nyelvét nyújtogatja, kényszeresen igazgatja a nyakkendőjét, stb, ha szándékosan csinálja azért, ha nem, azért.

Mickey Pearce 2019.08.07. 22:24:13

@Gábor Nagyq:
A szájnyalogatás annak a gyógyszernek a mellékhatása amit az elmebajára szed. Vagyis amikor nyalogatja, akkor éppen fel van töltve gyógyszerrel és akkor "normális" :)))
Ez olyan mint ha magas a vérnyomásod, de szeded a vérnyomáscsökkentőt megfeleő adagban, akkor jó a vérnyomásod.

Bolygó Hollandi 2019.08.08. 02:35:42

@Gábor Nagyq: Éltél te Oroszországban és Angliában, hogy számodra kérdés, hogy hol jobb élni?