Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retro (115) retró (22) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

"Ki a jobboldal legnagyobb kurvája?" (kérdésposzt)

2019.06.28. 17:02 | jotunder | 192 komment

 

     G.Fodor Gábor perrel fenyegeti Peer Krisztiánt mert az kontúrtetováltszájúnak nevezte a feleségét Fodor-Horváth Zsófiát. Valószínűleg ez lesz az első per a kontúrtetoválásról. A jobboldali bérgyilkosok egyik legundorítóbb tulajdonsága, hogy miután végigzsidóznak, végigmuszlimoznak, végigmitoménmicsodáznak egy életet, emberek tucatjait teszik tönkre, rohannak a bíróságra mert valaki kételkedni mer a szűzi tisztaságukban. De csitt, egyik szavam a másikba ne, jöjjön a lényeg. 

      Az Olvasó valószínűleg a címben feltett kérdésre várja a választ.

      Ki a jobboldal legnagyobb kurvája? Nem az a kérdés, hogy kinek van kontúrtetoválása, hanem, hogy kinek tetszik a legnagyobb kurvának lenni.  

      " Így lett Jeszenszky Zsolt, a jobboldal legnagyobb kurvája."

      A szerző Horváth Zsófia, aki akkor még nem Fodor-Horváth Zsófia volt, csak vágyott rá, és nem kicsit, hogy Délceg oldalán (ez így megfelel, kedves jogi képviselőnk?) vonulhasson az udvari bálokba. Jeszenszky Zsolt nem perelt, úgy tűnik le se nagyon pittyentette a jövendő Mrs. Fodort. 

       Ki itten a micsoda, édes cukikáim. 

       P.S. tudom, hogy van itt egy háttértörténet, de ez nem a Hot Magazin, hanem a Vincent. 

       

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr4514916826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

velőtanya 2019.07.01. 05:55:05

@incze: Tegnap én is erre jutottam, de sajnos úgy tűnik, hogy tévedünk.
A kulcs valószínűleg az, hogy ez nem egy "proposal by the Commission or the High Representative of the Union for Foreign Affairs and Security Policy", és így abba a kategóriába esik, ahol 72 százalék a küszöb. Ez eggyel még mindig kevesebb országot jelent (21) mint amiről a magyar sajtó beszél (22), de szignifikánsan több, mint a 16, mert hét latorállam elég a blokkoláshoz, és az már elvileg összehozható (4V, Románia, Bulgária, és még egy, például GB). De ahogy szintén írtam tegnap, ezek közül azért nem mindenki szilárd bástya, viszont sajnos már le kell menni a piszkos alkuk szintjére (például Babisnak beígérni valami szabad elvonulás-félét), és pont ez folyhat most. (Tulajdonképpen maga az elakadó procedúra is közvetett bizonyíték erre az értelmezésre, mert ha 16 ország elég lenne, akkor már túl is lennének a pezsgőzésen.)
Ettől még igen furcsa, hogy a nagy német és angol nyelvű híroldalak egyikének se fontos, hogy leírják egy mondatban a küszöbszámot a több oldalas elemzéseikben - bár lehet hogy ez ott sokkal jobban benne van a köztudatban, de azért ennyire szerintem nem...

Edit: Közben találtam egy magyar forrást, ami a fentieket igazolja, és az EU sajtóosztályára hivatkozik: "Nem kell mindenkinek beleegyeznie, de minősített többségre, annak is (az Európai Tanács sajtószolgálata alapján) a megerősített formájára van szükség. Ilyenkor a tagállamok számának közel háromnegyede kell úgy, hogy az EU lakosságának majdnem kétharmadát képviseljék."
index.hu/kulfold/eurologus/2019/06/30/eu_csucs_orban_macron_weber_timmermans_barnier/

velőtanya 2019.07.01. 06:02:00

@velőtanya: ET sajtóosztálya, nem EU
Mindenesetre ebből így könnyen Barnier lehet a végére, aki szerintem nem lenne sokkal rosszabb választás (Orbánéknak meg nem sokkal jobb) ténylegesen Timmermansnál - Webernél pedig egyértelműen jobbnak tűnik - viszont sokkal könnyebben eladható itthon a basi fényes győzelmének, és így az "izzadva dadogó nerfelszopók megtekintése popcorn mellett" műsorszám így elmaradna.

kemény keleti kommentelő 2019.07.01. 08:05:46

@velőtanya: @incze:
Ez a bizottsági elnöki poszt valamiért izgalmas, vagy csak a lázas hemzsegés látszatát kell kelteni? Van valami komolyabb mozgástere az elnöknek, hogy érdekes legyen ?

kemény keleti kommentelő 2019.07.01. 08:32:13

" Tavaly is több mint ötmilliárdunkat költötte el a Schmidt Mária-"

Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi 2019.07.01. 09:57:24

@kemény keleti kommentelő: Az EB-elnök pozíciója nagyjából megfelel a miniszterelnöknek. Még nagyjábból: ő az unió operatív menedzsere. Rendkívül fontos poszt.

kemény keleti kommentelő 2019.07.01. 10:19:07

@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi:
Itt úgy néz ki, hogy a németek és a skandinávok nem szoktak elnökösködni.
És az elmúlt 15 év a jobboldal sara.
Nem hinném, hogy a V négyek bandája sikerrel visítozik. Főleg, hogy náci koalát akartak összehozni.

kemény keleti kommentelő 2019.07.01. 10:29:21

@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi:
Ja, hogy itt...https://hu.wikipedia.org/wiki/Az_Európai_Bizottság_elnöke

Hogy dél-európa és a Benelux államok kissé felülreprezentáltak, nem lehet, hogy a súlytalanság jele ?

Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi 2019.07.01. 10:52:21

@kemény keleti kommentelő: én csak arra a kérdésedre válaszoltam, hogy izgalmas-e az EB-elnöki pozíció. Az.

Dárnok 2019.07.01. 11:56:43

@seol: "a szekuval elég jó kapcsolatokat ápoló, és velük szemben khm, nagyon megengedő Timmermansszal"
Ezt hogyan kell érteni?

Vakmacska 2019.07.01. 11:59:33

@Érvsebész: Én is köszi a linket, ez szerintem egy kurva jó interjú a P.K-nal, sokkal fontosabbakról mint az egyébként szerintem teljesen átlagos mancika külsejéről tett bármilyen irodalmi jelző.

Grrr 2019.07.01. 12:08:03

@kemény keleti kommentelő: A Bizottságnak és annak elnökének - az unió mélyülésével - azért idővel jelentősen erősödött a pozíciója. Nemigen lehet összehasonlítani Juncker erejét mondjuk Thorn-éval.

Grrr 2019.07.01. 12:15:07

@kemény keleti kommentelő: Mivel kizárólag a Bizottság tehet jogszabályjavaslatot az unióban (a Parlament nem), így az elnök támogatása nélkül semmilyen új javaslatot nem vihetnek a Tanács és a Parlament elé. Az elnök fogja szétosztani a portfoliókat is a biztosok között (meg vissza is szólhat a tagállamnak, ha valakit nagyon nem szeretne), és kérheti bármelyikük lemondását is.

Mivel a bizottság egyre "politikusabb", egyre nagyobb a jelentősége is annak a politikai irányvonalnak, amit képvisel: mondjuk a szabadkereskedelemhez, szomszédsági politikához, migrációhoz való hozzáállásban, illetve akár abban, hogy mennyire akar szigorú lenni a fiskális szabályok, az emberi jogok és jogállamiság betartásának számonkérésében.

balmoral 2019.07.01. 15:33:22

Elvesztettem a fonalat. Miért baj, ha valakinek kontúrtetovált a szája? Nem választható meg az Európai Bizottság élére? És vajon hányat kell dekáznia egy sorosista unióbürokratának, hogy orbán eléggé bölcsnek tartsa egy kiadós migránsozáshoz, vagy sorosozáshoz? Hogy legyen valami véleményem is, szerintem a szájkontúrtetoválás ronda, nemkülönben a szemöldöktetoválás is. Ez a véleményem az uniós vezetői helyek szétosztására vonatkozó alkufolyamatról. Remélem sokat segítettem a döntésben.

ijenanyelvtan 2019.07.01. 16:03:32

És eközben mogyoróországban:
168ora.hu/itthon/karas-monika-nmhh-fizetesemeles-170491
(figyejj, ennyiér már nem)
oszt emelünk.

balmoral 2019.07.01. 16:11:56

@ijenanyelvtan: Nyilván cserére készülnek, és a rokon többet kért.

ijenanyelvtan 2019.07.01. 16:46:09

Talán nem jól fogalmaztam.
A szakadék közelében azok a sok tízezrek akik csak gerinctelenül csapódtak (házmesterhelyettes maqyarország) és tették és tetették, hogy feltétlen támogatják a butaság, műveletlenség kormányát, már most, az alig érezhető lefelé csúszás első jeleire elkezdenek "finoman" célozgatni, -mint megjegyeztem: (figyejj, ennyiér már nem).
Lesz még néhány érdekes fizetés- és járulékemelés.

velőtanya 2019.07.01. 17:43:00

@ijenanyelvtan: Úgy alakultak a számok, hogy emelt.

Fuxos (ex bömis) · http://fuxianizmus.blog.hu 2019.07.01. 18:04:47

@ijenanyelvtan: Nem szép írigynek lenni. Mit tudsz te a teljesítményéről.

seol 2019.07.01. 19:00:41

@Dárnok:

Úgy, hogy amikor először kirobbant a botrány, hogy a román "korrupcióellenes" ügyészség a szekuval/-nak dolgozik, uniós szinten Timmermans volt az egyik, aki elkente a dolgot, abban, amikor gyakorlatilag megzsarolták a román kormányt, hogy fogják vissza a Kövesi elleni vizsgálatot, szintén benne volt, amikor meg valami bukaresti egyetem díszdoktorrá avatta Timmermanst, Coldea (volt szekus fejes, a DNA-s összefonódások egyik, de inkább fő irányítója) "első soros" meghívott volt. Kis furcsa érdekességek.

Olvasgatás közben találtam még érdekességet, nem tartozik ehhez a témakörhöz, de kicsit még ízlelgetem is, mert "nem hiszem el": Iohannis 'egyik első' elnöki rendelete az volt, hogy 2015 elején kinevezte USA-nagykövetnek a szeku (a belügyi részleg) akkori igazgatóját. Stílusos.

velőtanya 2019.07.01. 20:49:14

Micsoda ötödosztályú, hátsóbejáratú fideszcickány lett ezekből a fiatalosan trendi menőcsávókból, hogy oda ne okádjak:
444.hu/2019/07/01/a-volt-foszervezoje-reagalt-arra-hogy-a-koncertek-kozott-folyamatosan-orbant-adtak-a-nagyszinpadon

mafi mushkila 2019.07.01. 21:16:50

@velőtanya:
"azonnal leveszi, hogy semmilyen jelentősége nincs annak, hogy ki, milyen nézeteket vall, milyen színű a bőre,"

Vehetjük beismerésnek, hogy a rezsim közismerten rasszista, ha a minek adtad le a rezsim propagandáját kérdésre az a válasz, hogy leadtam ugyan, de én nem vagyok rasszista?

AAnikó 2019.07.01. 21:45:01

@Miki Telepi:
Ok az egy másik csaj lehetett, de a Délceg Hitvesének szerintem ( kockáztatva a pert) a szemöldöke van tetoválva. Mindamellett az ország első kontur tetoválási peréhez Kalcsu Katit ajánlom szakértőnek.

AdvocatusDiaboli 2019.07.01. 23:35:01

@jotunder: Ha egy közepesen aktív MEP lett volna, azt mondanám, hogy van tapasztalata. De ő észrevehető tevékenységet nem folytató képviselőknek volt a csicskája. A fideszes képviselők az EP-ben sem nagyon csinálnak mást, mint otthon. Utasítás szerint nyomják a gombot. Azonkívül csak Magyaroknak érdekes rendezvényeken fontoskodnak. Hogy minek nekik asszisztens, és hogy az a dekázáson kívül mit csinál, nem tudom. Mondjuk belga klubban dekázni is nemzetközi tapasztalat, de Magyarországon kívül nem számítana miniszteri kvalifikációnak.

AdvocatusDiaboli 2019.07.01. 23:44:53

@kemény keleti kommentelő: Az EU-ban a legerősebb pozíció. A Bizottságnak kizárólagos joga van a jogszabálytervezetek benyújtására. Csak abból lehet jogszabály, amit a Bizottság terjjeszt elő. És hozzá tartozik a jogszabályok beterttatása is. Ők rángatják a bíróság elé a renitenseket.

AdvocatusDiaboli 2019.07.02. 00:04:27

@velőtanya: És mások, a minősített többséghez: Azt többen nyilvánvalóvá tették, hogy nem azeretnék, ha csak minimális többséggel tudnák megválasztani az EB elnököt. Rossz szájíz maradna utána. Még fontosabb, hogy az EP jóváhagyását is szeretnék bebiztosítani, mert nagy blamázs lenna, ha a nagy nehezen kiizadt jelöltet aztán az EP leszavazná. Mivel az EPP megosztott és tele van bajkeverőkkel, a csúcsjelöltek lejáratásával sikerült megalázni a Parlamentet és nem minden képviselőt távirányítanak ugy, mint a fideszes szavazórobotokat, nem lehet egyszerű kisakkozni, hogy mi kell az EP jóváhagyásáhos.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.07.02. 07:06:58

@AdvocatusDiaboli: Kizártnak tűnik, hogy olyan konszenzusos jelöltet lehetne találni, aki megfelelne a Moszkvából irányított pártoknak és a maradék 90%-nak is.

Wolff 2019.07.02. 07:39:55

@AdvocatusDiaboli: Az EU akkor fog túlélni, ha nem hogy elkerülni akarják Orbán vagy Kaczynski rossz szájízét, hanem direkt szeretnék meghozni. Addig az egész mehet a levesbe.

kemény keleti kommentelő 2019.07.02. 08:09:46

@Wolff: Orbán itthon úgy lett diktátor, hogy amikor más volt erősebb, akkor ragaszkodott a saját jelöltjéhez,
mert " konszenzusos jelölt kell a demokratikus működéshez ",
amikor meg ő volt erősebb, akkor többségi ököljog lépett életbe.

Ha ezt a konszenzusos orbánjelölést beszopják, akkor megállíthatatlan a náci előretörés.
Meg kellene érteniük, hogy Orbán minden helyzetben a totális maga alá gyűrés irányában halad. Nincs vele más konszenzus, csak az, ha ő dirigál.

kemény keleti kommentelő 2019.07.02. 08:18:45

@Kettes: Moszkovita országoknak csak a legnagyobb bajkeverő a megfelelő vezető.
A tegnapi maratoni tanácskozásról beugrott az előző marataoni tanácskozás, amikor Orbán Cameronnal került nagy barátságba.

Ra13 2019.07.02. 08:53:55

@kemény keleti kommentelő: Valaki megmondhatná ezt az EP-nek is. Orbán ellenzékben hihetetlenül kártékony volt. Úgy élt vissza a demokratikus eszközökkel, ahogy csak bírt. Aztán erőbe kerülve minden általa elhasznált lehetőséget eltörölt... és ezzel magát a demokratikus fékeket is. Ha az EP-ben is ezt csinálja, és hagyják Neki, at nagy jaj lesz...

kemény keleti kommentelő 2019.07.02. 09:20:38

@Ra13: Láthatóm hogy ezt csinálja. Itthon rendeleti kormányzás, külföldön meg eljárja a haldokló hattyút, ha nem az lesz, amit a kis tetü elképzelt az odvában.

kemény keleti kommentelő 2019.07.02. 09:39:03

@Ra13: Nem. Igazából Orbán úgy halad a totális hatalom felé, hogy folyton akar valamit és sohasem hagy semmit annyiban.
Például mit érdekelne egy Gyurcsányt, hogy melyik az elnök, amikor egyikkel sincs ellenséges viszonyban …?
De Orbán mindig támad valakit, kicsinál embereket, demonsrálja, hogy megteheti, minél nagyobb embert csinál ki, annál nagyobb ember lesz őbelőle.
Tehát a hatalmát azzal szerzi meg, hogy baszogat másokat, mobbingol szünet nélkül.
Nincs megállás, ahogy a maffiózóknak sem, mert akkor azt hinnék, hogy öregszik.
Ha sikerül kinyírnia egy nagyobb embert, akkor ő nagyobbá válik, ha nem sikerült, akkor ő lett a nagy ember nagy ellenfele - az is jó.

Szóval ez a politika, hogy menni kell mások torkának, mint a veszett kutya, és közben összeszedni a prédalesőket és dögevőket, hogy nagyobb legyen a csapat.

Még annyit tanultam Orbántól, hogy semmibe sem kell beleegyezni, amit mások akarnak. Kerékkötőnek kell lenni, mert akkor nélkülünk nem lehet semmit elvégezni, és így lehet nélkülözhetetlen örökös miniszterelnök valaki, vagy európa döntéshozója, hogy mindig mindennek keresztbe kell feküdni és rombolni, rombolni.
Ha bármit akar valaki, az Orbán szereposztó díványán kezdje.
Na, ez a politika, ami sikerre van itélve.

Dárnok 2019.07.02. 10:19:04

@Wolff: Sőt, új unió (nem megreformált*), közös pénzüggyel, hadüggyel, külüggyel, ügyészséggel, netán közmédiával, aki belép, belép, aki nem, az menjen a levesbe.

*Ezt az uniót megreformálni nem lehet, mert a jogi keretek megalkotásakor nem számoltak a félázsiaiakkal. Úgy jártak, mint a rendszerváltáskor a liberálisok: tökéletes választási rendszert gondoltak ki, ahol először majd a pártok közül választ a gondolkodó magyar, utána meg a pártpreferenciáktól függetlenül választ majd területi képviselőt. Ennek a tökéletes, kiegyensúlyozott rendszernek isszuk a levét. Hasonló a helyzet az EU-ban.

Dárnok 2019.07.02. 11:48:22

@kemény keleti kommentelő:
Képzelj el egy skandináv miniszterelnököt, akinek a hatalomgyakorlásról szólnak a kedvenc olvasmányai.
Nincs olyan gazdag fantáziád.

ijontichy 2019.07.02. 12:03:51

@kemény keleti kommentelő: Orbán nem "államférfi", a szó igazi értelmében, csak egy ügyeskedő hatalomtechnikus. Már 2008 táján elég lenézően nyilatkozott egy félmondatban Gyurcsányról, mondván, hogy "semmi érzéke a hatalomtechnikához".
Államférfi célja az országa egésze (de legalábbis jelentős többsége) boldogulása, fejlődése, előrehaladása. Orbánt és a komcsy bandet ez egy percig sem érdekli. Hatalmon maradni egy a - nem túl finnyás - nyugat számára elfogadható választáson, és a lehető legolcsóbban (mármint minél kevesebb pénzt, főleg sajátot költve).

Manchmal 2019.07.02. 12:54:05

@velőtanya:

"sokkal könnyebben eladható itthon a basi fényes győzelmének, és így az "izzadva dadogó nerfelszopók megtekintése popcorn mellett" műsorszám így elmaradna."

Mintha efelé menne a dolog, csak nem Barnier-vel. "A new package is floating around with Ursula von der Leyen at the Commission, Belgium’s Charles Michel at the European Council, Manfred Weber at the European Parliament and Slovakian politician Maroš Šefčovič as High Representative, according to two diplomats. ...Šefčovič, currently EU energy commissioner, lost this year’s presidential election in Slovakia to Zuzana Čaputová.

The Visegrad 4 countries — Poland, Hungary, the Czech Republic, and Slovakia — would accept German defense minister Ursula von der Leyen as Commission president, a senior diplomat told POLITICO."

Šefčovič mint High Representative, hát basszák meg az urak a sarkantyújukat.

Bogomil 2019.07.02. 13:08:01

@Manchmal: Adnál forrást ehhez? Mert én a fenti mondatok keresésével nem találok semmit. Amúgy teljesen valószínűtlennek tartom, hogy Leyent a V4-en túl bárki is elfogadná. A később szintén szavazó parlament pedig szerintem ragaszkodik - már csak a politikai szerepének felértékelése okán is - ahhoz, hogy a csúcsjelöltek közül kerüljön ki az EB elnöke. És ezért Leyennél én még Vestagert is esélyesebbnek látom...

Grrr 2019.07.02. 13:18:19

@Manchmal: Így kezdődik: "Germany’s highly-regarded defense minister, Ursula von der Leyen". Ez biztos?

Bogomil 2019.07.02. 13:23:06

@incze:@Manchmal: Kösz, ahogy látom ott is szinte percről percre változik a kép...
Majd meglátjuk, mi lesz...

incze 2019.07.02. 13:29:03

@Bogomil: elolvasva a wikipedia karrierrajzot, nem nagyon látom, mit szeretnének a köpcösiszták a nőn - pl. en.wikipedia.org/wiki/Ursula_von_der_Leyen#European_integration - de szinte mindenben antitézise a habonyv4 avas világképének.

az eddigi pályafutását elnézve (már amit a wikipedia) nekem teljesen megfelelne (sőt kimondottan jó jelöltnek tűnik, és szagolt is már puskaport), de azt gondolom, hogy az ep nem nagyon szeretné az efféle nyuszis-cilinderes bűvészmutatványokat

Bogomil 2019.07.02. 13:34:25

@incze: Igen, a hölgy föderalistának tűnik (Gyurcsány?:-))... Szerintem Orbán elfogadná, hogy ne legyen látványos a veresége, de egyetértek Veled abban, hogy az EP számára ez valószínűleg nem lenne vonzó megoldás.

Grrr 2019.07.02. 14:18:25

There is Franco-German consensus on Ursula von der Leyen for the Commission and Christine Lagarde for the ECB.

“Macron proposed von der Leyen for Commission to Merkel yesterday, and she was favorable,” a European official said.

“He also suggested Lagarde for ECB. That would mean two women, who are competent and carry the European project, at the two most powerful positions. They also represent renewal because they are not the usual Brussels faces. Von der Leyen has the advantage of speaking French, which is important for France, and she knows Brussels well.”

According to four officials, one possible package currently being considered would consist of von der Leyen as Commission president as well as Belgian Prime Minister Charles Michel as Council president; former Bulgarian Prime Minister Sergei Stanishev as European Parliament president, and Spanish Foreign Minister Josep Borrell as high representative of the Union for foreign affairs.

The key outstanding questions are what to do about Manfred Weber and how to include an eastern official.

Grrr 2019.07.02. 14:25:48

@Grrr: Érdekes a cikk vége, hiszen Bulgária, ha jól sejtem, keletinek számít. Amúgy Lagarde komoly név lenne az ECB-be

Manchmal 2019.07.02. 14:29:51

@Bogomil: A Politico percről-percre blogja. A legújabb bejegyzés már egy sokkal jobb csomagról szól, Ursula, Christine Lagarde mint ECB-elnök, Josep Borell spanyol külügyminiszter mint High Rep. és Szergej Sztanisev volt bolgár miniszterelnök mint EP-elnök. www.politico.eu/article/eu-summit-live-blog-extra-top-jobs-spitzenkandidat/#1276672

Manchmal 2019.07.02. 14:31:31

@Grrr: Nem frissítettem. Igen, én is ezt néztem, Sztanisev "keleti". Meglátjuk.

Grrr 2019.07.02. 14:42:47

@Manchmal: És a híresen tekervényes belga politikai labirintusból érkező - már gyerekkora óta abban forgó :) - Charles Michel mint a Tanács elnöke

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.07.02. 14:50:53

@Manchmal: konkretan szovjet allampolgarkent szuletett, mama szovjet, apuka bolgar kommunista. harmincevesen vette fel a bolgar allampolgarsagot.

President of the PES Sergei Stanishev said:

“What we are seeing in Hungary is yet another worrying sign that Orban does not care at all about Hungarians. After xenophobic, anti-Semitic and anti-European rhetoric, and having worked to destroy the independence of the media and judiciary, Orban is now attacking workers.

.....

ez mekkora "gyozelem" lenne orbanak, mar latom a mandiner vendegszerzojet.

Bogomil 2019.07.02. 14:52:00

@Manchmal: A Bloomberg még máshol tart, azt nem is értem, hogy a Sztanisev hogy kerül elő EP-elnökként, (volt orosz állampolgár, apja a rendszerváltás előtti bolgár kommunista párt KB-titkára) a Borell is egy teljesen új ötlet... Hogy ezt hogy fogadtatnák el a parlamenttel, azt el nem tudom képzelni. Amúgy valójában pontosan ezért lenne jó a csúcsjelölti rendszer, mert azzal legalább részben el lehetett volna ezt kerülni, persze ha a néppárt valaki komoly embert jelölt volna, pl. a finn Stubbot, aki szóba is jött...

Grrr 2019.07.02. 14:56:07

@Bogomil: A cscsújelölti rendszer persze kockázatos - még valami hülyét választanak a pártok maguknak. :) Az a nehéz Merkelnek, hogy ő nem alibizhat, mint valami kis piszlicsáré ország vezetője; felelős a megoldás megtalálásáért. És az most nem olyan könnyű.

Manchmal 2019.07.02. 15:09:52

@jotunder: :D

@Bogomil: Gőzöm sincs. Ők is csak információmorzsákat csipegetnek, gondolom, bár Leyen és Lagarde biztos információnak tűnik. Ettől még állítólag forgalomban maadt néhány csomag, pl. a Timmermansos is. Muszáj megvárni a végét, de túl azon, hogy jó arcok legyenek a fő tisztségviselők (mármint abból a szempontból, hogy egységesülő Európát akarjanak), fontos szempont persze, hogy a Miniszterelnök Úr lehetőleg minél súlyosabban essen pofára.

Bogomil 2019.07.02. 15:12:47

@Grrr: A pártok általában hajlamosak hülyén viselkedni, elég ha arra gondolunk, hogy nálunk 9 évig tartott, mire az ellenzékiek megértették, hogy együttműködés nélkül csak bebetonozzák a NER-t. Az unióban is csak tanulják még ezt, és mégis a 4-ből 3 pártcsaládnak sikerült komoly jelöltet állítania. Csak az a pech, hogy annak nem, amelyik nyert... Amúgy érdekes lenne megtudni, hogy Merkel hogy viszonyult Weber jelöléséhez, még előtte - azt ugyanis láttuk, hogy utána elég sokáig kitartott mellette. Belpolitika? CDU-CSU viszony?

Bogomil 2019.07.02. 15:14:42

@Manchmal: Főként az utolsó félmondatodra :D

Bogomil 2019.07.02. 16:13:10

Ez a probléma:
The challenge, of course, is that any Commission president candidate nominated by the Council has to get the approval of Parliament.
Some have already voiced criticism. Bernd Lange, a German Social Democrat MEP, tweeted that the package with Ursula von der Leyen at the Commission and Charles Michel at the Council was “not acceptable for Social Democrats.”

Bogomil 2019.07.02. 16:16:17

Ez a probléma:
The challenge, of course, is that any Commission president candidate nominated by the Council has to get the approval of Parliament.
Some have already voiced criticism. Bernd Lange, a German Social Democrat MEP, tweeted that the package with Ursula von der Leyen at the Commission and Charles Michel at the Council was “not acceptable for Social Democrats.”

Hölderlin ist ihnen unbekannt? 2019.07.02. 16:32:02

@Manchmal: Adalék a NER-szóvivőtől:

"In our unity, the Visegrád Four have again demonstrated our growing strength and influence over the direction of EU. [:DDDDDDD] After defeating Weber [:DDDD], the V4 prime ministers have toppled Timmermans [:DDDD] as well. As negotiations continue…we [:DDDDDD] have put on the EU table a package that is winning acceptance among a growing number of member countries: the Visegrad Four support German Minister of Defense Ursula von der Leyen as the next EU Commission president."
twitter.com/zoltanspox/status/1146051303128412162

:DDDDDD

Van ennek a dolognak valami rendes, tudományos neve? Vagy KZ csak rutinból tolja, hogy mit kell felszolgálnia a Főnöknek a gumiszobában?

Grrr 2019.07.02. 18:01:25

Utánanéztem Google-en, van der Leyen neve már 5 éve előkerült biztosi posztra - Juncker kedvenc kívánt jelöltjeként emlegették. Tavaly még beszéltek róla, mint lehetséges bizottsági elnökről, aztán kicsit eltűnt a neve a hírekből.
Most állítólag Macron hozta újra elő. Vagy Tusk. Bár az is lehet, hogy a kontinens bölcse volt az.

Grrr 2019.07.02. 19:08:38

Felszallt a fehér füst?

Grrr 2019.07.02. 19:17:13

Érdekes mód von der Leyen balosabb tarsadalompolitikat képvisel, mint Weber... Mégis ő a jobb Orbánnak

Bogomil 2019.07.02. 19:23:23

Elfogadták a jelölteket:
Ursula von der Leyen (Germany) as Commission president
Charles Michel (Belgium) as Council president
Josep Borrell (Spain) as high representative for foreign policy
Christine Lagarde (France) as European Central Bank chief
Németország tartózkodott; érti valaki, hogy miért?

Grrr 2019.07.02. 19:29:49

@Bogomil: a csu és spd miatt szerintem

Grrr 2019.07.02. 19:32:03

Mennek már haza a vezetők

Bogomil 2019.07.02. 19:42:37

Az "izzadva dadogó nerfelszopók megtekintése popcorn mellett" műsorszám (@velőtanya:) most lehet, hogy elmarad, de azt nem hiszem, hogy a Fidesz jól járna ezekkel a politikusokkal.
Ráadásul az első néppárti nyilatkozatok szerint Európa DNS-ét tartják az egyik fő bűnösnek a spitzenkandidat-rendszer szétverésében (Macron mellett, de hozzá nincs közük), és ezt szerintem keményen meg fogják torolni.

ikaruss 2019.07.02. 19:43:47

@Bogomil:
A Mandineren örömtüzeket gyújtanak, mert Martin Schulz szerint:

„Ez Orbán Viktor és a kelet-európaiak győzelme”

Grrr 2019.07.02. 19:54:57

@ikaruss: Majd meglátjuk. Schulznak nem rossz orbánozni.
Meanwhile, Olaszország Mogherini, Tajani és Draghi után üres zsebbel tér haza, ahogyan a dolgok most állnak.

seol 2019.07.02. 20:18:40

@Grrr:

Na de beszólt-e a fénylőcsillagnak? Naugye.

Manchmal 2019.07.02. 20:54:53

@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:

:D "Hallod, hogy dübörgünk?" - ez a tudományos neve. :)

Tényleg röhejes, de arra kiválóan alkalmas, hogy a híveknek úgy legyen eladva a Vezénylő Tábornok, mint aki diadalra vitte a hősies küzdelmet a sorosista ármány ellen. Ráadásul ebben nagy segítségére van Weber és Schulz, akik név szerint is emlegetik, az előbbi Macronnal, az utóbbi Salvinivel egyetemben.

Hölderlin ist ihnen unbekannt? 2019.07.02. 22:13:48

@Manchmal:

Jó, ez igaz, de majd amikor elkezdi tolni az Egyesült Európai Államokat, rohanvást kell átállítani a propagandagépezetet arra, hogy Ursula nővér Soros embere.

Ami meg a történteket illeti, Jávor Benedek tetszetős értelmezést adott:

"Én nem vagyok nagyon nagy rajongója Merkelnek, de az Európai Bizottság elnökének jelölése körül az az érzésem, hogy hülyét csinált Macrontól Orbánig a fél kontinensből. Az eleve bukásesélyes Webert csak fél szívvel támogatta, és hagyta, hogy Macron látványosan leszedje (miközben Orbán saját maga körül pörögve csinált idiótát magából, a híveiből és a lakájmédiáa újságíróiból azzal, hogy hetente változott, hogy épp sorosista sátánnak, vagy tiszteletre méltó államférfinek kellet-e tartani a CSU exrahajlékony versenyzőjét). De még ezt is lebegtette, hogy minél tarthatatlanabbá váljon a helyzet. Majd amikor Macron megkapta a maga kis győzelmét Weber levadászásával, bedobta Timmermanst, a teljesen abszurd ötletet, hogy növelje a káoszt. Végül Timmermans természetesen elbukott az EPP ellenállásán, (ezzel talonba lettek téve a szocialisták), de vele ment a lecsóba Vestager és a liberálisok meg Barnier és a franciák is. És amikor már BÁRKIT elfogadtak volna a Tanácsban, csak legyen jelölt, akkor előhüzta a kalapból Ursula von der Leyent, így végül nem csak egy német női EPP-s bizottsági elnököt csináhat (ha az EP rábólint - ami azért messze nem biztos), de az ráadásul az egyik közeli embere. Nem francia, nem liberális, nem CSU-s, nem független tőle. És mindezt úgy, hogy alig látszott, hogy csinálna valamit. Hagyta a kiskakasokat, Orbánt, Macront, Babist, EPP-s kormányfőket marakodni, ő joviálisan igazgatta a kezeit, és nagyon kompromisszumkész volt. Ha van woman power a politikában, akkor az pont így néz ki. Harcoljanak az adrenalinhuszárok, én meg csendben elintézem a dolgokat."
www.facebook.com/javorbenedek/posts/2796187147089399

:)))

velőtanya 2019.07.03. 00:14:34

@Manchmal: "arra kiválóan alkalmas, hogy a híveknek úgy legyen eladva a Vezénylő Tábornok, mint aki diadalra vitte a hősies küzdelmet a sorosista ármány ellen."
Ezt és nem többet kapta az alkuban a basi, tartalmilag azonban Jávor Benedekkel értek egyet. És az eddigi életútja alapján szerintem lesz még kitapétázva a sorosista bevándorláspárti Ursula de Frásszal az Üllői út.
A szlovák sumákovics megfúrásának külön örülök, nem tűnik ez olyan rossz csapatnak az előzményekhez képest. Ha a Parlament megszavazza, persze.

kemény keleti kommentelő 2019.07.03. 06:00:14

@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:

Ezt pontosan így gondoltam, ahogy Jávor Benedek, csak azzal gondoltam többet erről, hogy Merkel mozgatta Orbánt és a többi szovjet elvtársat ebben a manőverben.
És meg is mondom, hogy miből látszik ez.
Volt Orbánnak az a kis szakértése, hogy időzíteni kell a neveket a politikai játszmákban. Na, ez nagyon nem az ő gondolata. Ezt Merkel tanította neki, amikor elmagyarázta, hogy mit vár tőle, mikor hogyan hemzsegjen, mert elő akar jönni a döntő pillanatban a hadügyminiszterével.

Orbán sosem gondolt még ilyet, hogy időzíteni kéne a neveket. Ő fog egy elfogadhatatlan idiótát és mindenki tudja, hogy sosem fog tágítani mellőle.
Még életében nem időzített semmit. Ha nem megy így, akkor erőlteti úgy.

Szóval Merkel előre lekártyázta vele és a másik három debillel, hogy mi lesz és mikor előjön a hadinőjével, akkor lelkesen támogatni kell majd. És így csinálták.
Orbán egy csicskageci.

velőtanya 2019.07.03. 06:17:55

Újhelyi alighanem elérte, hogy a tárgyilagosság jegyében 872 alkalommal fogják idézni a nermédiában, ahogy felértékeli Orbánt:
www.facebook.com/dr.ujhelyi.istvan/posts/2710189728995196
Nem tudom, hogy lehet-e valaki ennyire ostoba 20 év politizálás után (ebből 10 Brüsszelben), vagy csak a szocdem frakcióban pecsenyesütögetéshez kell neki ez a nyilatkozat, de az utóbbi eset se sokkal jobb:/

Ezzel szemben az ezerszer lenézett és eltemetett Ferenc:
mandiner.hu/cikk/20190702_demokratikus_koalicio_nesze_neked_orban_viktor
Nyilván Ursula nem is egy akkora liberális ikon, mint amit ez a közlemény sugall (bár ez az értékelés szerintem közelebb van a valósághoz), viszont pontosan tudja, hogy mennyivel okosabb egy ilyen nyilatkozat.
(És amúgy ők egy frakcióban ülnek, tehát van mozgástér, hogy ki mit mondhat)

Grrr 2019.07.03. 10:17:33

Az bitros, hogy Merkel nem nagyvesztesként vonul le a pástról, miután a vele egyazon politikai platformon álló, leghűségesebb miniszterét jelölik elnöknek.

Bogomil 2019.07.03. 12:40:14

Mintha az EP magasról tenne, miről állapodtak meg a Tanácsban...
www.europarl.europa.eu/plenary/en/infos-details.html?id=17142&type=Flash
Legalábbis Sztanisev még a jelöltek közé sem került be - igaz, rá formálisan nem is te(he)tett javaslatot a Tanács.
Más hírek szerint a szocdemek és a zöldek nem nagyon akarják megszavazni von der Leyent, illetve a csomagot, és feltételezem, a liberálisok se nagyon lelkesek a franciák kivételével. De erre a szavazásra tudomásom szerint még nem kerül sor a most folyó eheti ülésen.

Grrr 2019.07.03. 13:12:16

@Bogomil: Most csak a parlamenti tisztségekről szavaznak, igen.

közösperonos átszállás 2019.07.03. 13:27:35

@Flageolet: "Öt évvel a PhD után a sima magyar egyetemeken örül a csóringer, hogy akár már egy éve adjunktus. Abszurd és nonszensz a c. e. t. cím 33 évesen"

A kérdés, ahogy már mások is rámutattak, igazából az, hogy 12 éve a ZMNE-n ez hogy is ment.

Ez amúgy igaz a "külsősöknek bejáratott eljárás"-ra is, ez tipikusan YMMV, kétlem például, hogy nálunk lenne mestertanár bárki is, c. docenst meg tudok többet is.

incze 2019.07.03. 13:42:47

@Bogomil: @kemény keleti kommentelő: szerintem az ep elnök-választási procedúra megkezdődött tegnap reggel, mielőtt a füst felszállt volna a tanácsi alkudozásból. ha úgy döntöttek (és jó okkal), hogy nem várják be az alku végét, akkor az is elég világos, hogy lehetett, hogy ennél a posztnál a tanácsi ajánlás (amely nem is olyan jellgű, mint a bizottsági elnöki posztnál) nem lesz figyelembevéve.

amit pető ír, az érdekes, de túlzottan patetikus ("árulás"), nincs összhamgban a valóval. a működő intézményi demokrácia közelről mindig is alkudozás és szarrágás (az ep-ben is az, nem csak a tanácsban), pillanatnyilg az eu-nak ilyen az intézményrendszere (és kisebbfajta csoda, hogy rendre kijön belőle valami).

Bogomil 2019.07.03. 13:51:11

@incze: Már meg is választották az elnököt:
www.europarl.europa.eu/plenary/en/infos-details.html?id=17143&type=Flash
Az olasz baloldali demokrata Sassoli lett. Ő az S&D frakció tagja, de nem kelet-európai, illetve volt szocialista országból jövő.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.07.03. 14:12:39

@Bogomil: Azért nagy sikere lesz ez a V4-eknek, ha egy darab kelet-európai sem kap fontos uniós posztot. Még szerencsétlen Járóka Líviára vár egy walk of shame, amit Orbán helyett kap, de hát miből tanul, ha ebből sem.

Grrr 2019.07.03. 14:19:54

@Kettes: Nem érted ezt te. Orbán megint két lépessel az ellenségei előtt jár. Ebben a mostani ciklusban nem akart komoly tisztségeket a magyaroknak, mert pontosan látja, hogy működésképtelensége miatt a Bizottság és a Tanács, meg a Parlament és az ECB hamarosan összeomlik. Akkor a tanácstalan migránssimogató nyugatiak megmentőjeként feláll a vártára!

Bogomil 2019.07.03. 14:32:02

@Grrr: @Kettes: Eddig ugye Tusk volt, de ha valaki olyan lenne, mint ő, akkor inkább nem is kell... Mi így szállunk le.:-)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.07.03. 14:36:44

@Bogomil: Tajani volt az EP elnok, Tusk a Council elnok. Most Sassoli az EP elnok, aki nagyon utalja Orbant, es Charles Michel a Council elnok, aki viszont nagyon utalja Orbant. minden arra mutat, hogy von der Leyen is elegge utalja Orbant, Borell kulugyer viszont konkretan gyuloli Orbant.

Bogomil 2019.07.03. 14:43:43

@jotunder: Grrr-nek válaszolva arra gondoltam, hogy "eddig ugye Tusk volt" a kelet-európai a csúcsfigurák között, de őt se szerették a V4-ek brigantiszövetségében.:-)

Grrr 2019.07.03. 14:44:22

@jotunder: Charles Michel az erősen jobboldali, szeparatista NVA-val is jól kijött (bár az igaz, hogy az NVA messze nem olyan szélsőjobboldali, mint a Fidesz). A belga liberálisok inkább egy kicsit jobbosoknak számítanak amúgy, legalábbis a szocialisták meg a zöldek így gondolják. A vallon baloldal különösen be van rágva már Michel-re a 2014-es szövetségi választások óta, amikor a miniszterelnökségért cserébe szövetkezett a flamand nagyonjobboldallal, és a szokásjogot felrúgva a vallon szavazóknak csak a kisebbsége lett képviselve a szövetségi kormányban. Az újságok írják is ma, hogy egyik vallon pártvezető sem gratulált neki (legalábbis nyilvánosan) - a flamandok meg a külföldiek igen.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.07.03. 14:56:15

@Grrr: ez az egesz szinjatek azt mutatja, hogy egy Orban-szeru gazember siman ellavirozhat az EU-ban, de neha eldobnak egy bananhejat.

Grrr 2019.07.03. 15:00:41

@jotunder: Orbán nem annyira érdekes. A nyugati politikusokat az euró és az adósságállomány, a munkanélküliség, esetleges recesszió, a kínaiak és oroszok és a brexit érdekli.

Grrr 2019.07.03. 15:01:29

@Grrr: A migrációt kifelejtettem. És jóindulattal még hozzátehetjük a klímakérdést

MadMary 2019.07.05. 19:41:21

@mafi mushkila: ... és tudod, ezzel a hozzászólásoddal az a baj, hogy…
…automatikusan feltételezted - a fényképek alapján, minden személyes kontaktus nélkül - egy (relatíve) fiatal és szexuálisan vonzó nőről, hogy csakis „jó és makulátlan” lehet, tehát követted a nemi sztereotípiák egyik legprimitívebb csapásvonalát.
www.hofstra.edu/pdf/orsp_shahani-denning_spring03.pdf
www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1447532/
… automatikusan feltételezted, hogy a (számodra, a fényképek alapján, minden személyes kontaktus nélkül) szexuálisan vonzó, relatíve fiatal nőt kritizáló személy _csakis_ férfi lehet, aki _csakis_ szexuális frusztrációból kifolyólag emelhet szót a „jó és makulátlan” szűzzel szemben.
Tényleg ideje volt betiltani ezt az egész dzsenderes b*zulást a cejun, a magyarság ennél sokkal, de sokkal magasabb entellektuális szinten áll.
OK, abbahagytam, húztam a francba a nemlétező vénülő tökömet masszírozni a csodás új igügyminiszterünk képei láttán.

seol 2019.07.05. 20:05:48

@MadMary:

Néha segít egy picit, ha elolvasol pár hozzászólást a teljesen értelmetlen "felháborodás" előtt. :) Csak mert teljesen másról írt, és egyből tisztázódott is, mit értett félre.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.07.05. 20:18:05

@MadMary: na, amíg én ezt megtaláltam.... :(( te varga juditról beszélsz, mafi mushkila pedig géfodornéról.

MadMary 2019.07.05. 20:35:28

@seol: @jotunder: Kérek engedélyt megalázkodni, elnézést, bocsánat. Most elmegyek biciklizni kicsit, utána pedig úgy fogok határozni, hogy többet nem pofázok bele a NER - főleg biztonságos nyugat-európai fészkekből történő - mélyelemzésébe. Thank you for the fish.

MadMary 2019.07.05. 20:38:19

JT, örülnék egy bannolásnak, nehogy egy gyenge pillanatomban mégis önellentmondásba kerüljek és tovább pofázzak a Reich ellen, ahelyett hogy a magam semleges országba történő kimentésével törődnék.

mafi mushkila 2019.07.05. 20:58:49

@MadMary: Szerintem teljesen jól elleszünk, beírunk hirtelenül mindenfélét, aztán hagyjuk, hogy a többiek kedvesen és figyelmesen elsimítsák :)
(És ezt úgy értem, hogy bocs, az én hibám volt eleve!)

seol 2019.07.06. 00:12:34

@MadMary:

Szerintem nem csak részemről nyugodtan "pofázz", sőt, csak ne húzd fel magad olyan "beszólásokon", amelyek nagyon nem azok. ;-)

AdvocatusDiaboli 2019.07.28. 03:08:19

@Kettes: Azért elég jól sikerült. A Parlamentben ugyan rezgett a léc, de ott nem is lehetett cél a konszenzus. A tanácsban viszont maglepően gyorsan összejött a teljes egyetértés. Mármint a felszínen.