Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Kinek az érdeke avagy Palkovics kontra Micimackó

2019.06.25. 13:40 | jotunder | 69 komment

 

   " - Nem, az nem én voltam. - Kicsit gondolkodott, aztán tanácstalanul hozzátette: - Talán valaki más. "(Micimackó, jelentős huszadik századi brit filozófus)

        "A kérdés az, hogy kinek áll érdekében, hogy a SZTAKI-t lejárassa? Az első triviális válasz, hogy a kormánynak. De ha megnézzük ennek egy kicsit a részleteit, ha kontextusba helyezzük, átgondoljuk ezt a dolgot, arra a következtetésre jutunk, hogy nem a kormánynak az érdeke" (Palkovics László, jelentős huszonegyedik századi magyar gondolkodó)

.       Prof. Dr. Micimackó maximáját követve, a  Red Bed Gate mögött, ontológiai értelemben felsejlik a "Valaki más". Kontextusba helyezve, egy olyan valaki másról van szó, aki a Riposztot, a HírTV-t, az Origo-t a kéjbarlang szó használatára tudja ösztönözni a SZTAKI-val kapcsolatban, a szexuális érdekességek tekintetében nemzetközi hírű szakembernek számító Deutsch Tamás akadémikust az "MTA, ennyi" posztmodern gondolat leírására kényszeríti a Facebookon, a nyilaskeresztes midgetpornsztárok témakör bástyájának tekinthető G.Fodor Gábornak pedig olyan jellegű savas felbüfögést okoz, amit én kontextustól függetlenül kissé meglepőnek vélelmezek. Ezt így nem folytatnám, mert tartok tőle, hogy el fogok térni a tárgytól, és azt jogi képviselőnk nehezményezné. 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr814911262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grrr 2019.06.25. 13:55:44

Én a "Pleasure Cave-gate"-et szexibbnek érzem

Fuxos (ex bömis) · http://fuxianizmus.blog.hu 2019.06.25. 14:16:34

A Red Bad Gate után nem kicsit nőttek a szememben a SZTAKI-sok. Ki nem néztem volna belőlük.

Miki Telepi · http://chienenchaine.wordpress.com 2019.06.25. 14:34:24

Palkovics második, nemtriviális válasza az, hogy nyilván az MTA elnöksége vagy a többi kutatóintézet rendelte meg a Riposzt cikket, mivel (1) a Fraunhofer intézet nem írta alá azta a levelet amit más német tudóstársaságok írtak Palkovicsnak, amiről őt kérdezte a Zeit újságírója, és a Fraunhofer a SZTAKI kutatási partnere, (2) a SZTAKI nem tiltakozott és nem írt alá, és (3) a SZTAKI tudományos igazgatója bírálta az MTA elnökségét.

Érvsebész 2019.06.25. 14:35:33

Ez amúgy nem a SZTAKI Jézus Szíve kápolnája, háttérben a keresztelőmedencével?

heptakontanonaéder 2019.06.25. 14:53:35

Állami intézményben baszoár, rejtett kamerák nélkül?
És ezt ki hiszi el néhány nyálfolyató debil nernyiken kívül?

velőtanya 2019.06.25. 15:42:38

@poszt
Sztálin elvtársnak vannak ilyen belső monológjai az Arbat gyermekeiben.

ijontichy 2019.06.25. 16:04:00

@Érvsebész: Pontosan. Ebből is látszik, hogy Mo. egy keresztény ország, s rossz az, aki rosszra gondol ;-).
(amúgy, ha jól emléxem hagymásinénak is voltak anno igényei a "felfrissülőszobával" kapcsolatban... dehát az régen volt, tán igaz se volt :-D ).

heptakontanonaéder 2019.06.25. 17:46:47

@ijontichy:
Jajjj, demennyirehogy volt!
Csak a szétbontása +100 millába fájt!

Bogomil 2019.06.25. 18:11:57

@ijontichy: De ki az a hagymásiné? Valahol elvesztettem a fonalat...

incze 2019.06.25. 18:27:18

@Bogomil: a nyugdíjvédő szenátorasszony, valahol fentebb megmondták.

incze 2019.06.25. 18:36:17

@Bogomil: ja. az is kiderült, hogy a vej (valakinek csak veje kell legyen) nem tévesztendő össze pityke pállal, csak névrokon.

seol 2019.06.25. 20:23:39

Nasszóval szörnyű, hogy a riposzt, a hírtv, az origo, deutsch és gépont egy napra a tudjukkik irányítása alá kerültek, hiába a balliberális médiatúlsúly -- a támadást sikerült visszaverni, de bármikor visszavehetik az irányítást egy-egy cikk erejéig.

Flageolet 2019.06.25. 20:56:21

Pedig világos, mint a vakablak. Az MTA feldobja a rejtett mikrofonos sztorit a mocsadék hazudozóról, mint egyfajta utolsó, gyenge aduász a szemétláda ellen, persze csak akkorát pukkan, mint egy tízforintos petárda, akár a kézben is. Erre a rohadékja, aki kívülről-belülről ismeri a SZTAKI-t, leszól a Ripostnak, hogy mehet a medencés sztori, 1:1. Bele is hal a volt igazgató, szó szerint, téma lezárva, kegyeleti okok, miegymás, jövő héten szavazás úgyis.
Pálinkás meg mint a síró k* a Szemlélek blogon (szemlelek.net/2019/06/24/palinkas_jozsef_interju?_ga=2.125168458.1382485240.1561361156-1963451995.1525327109) - eleve feláll a szőr a hátamon az álkeresztény áltávolságtartó oldaltól ("A SZEMlélek munkatársaiként is gyakran tapasztaljuk, hogy egyes olvasók már egy cím hatására olyasmit vitatnak, amit nem is állított senki, vagy megvádolják a szerkesztőséget elfogultsággal, mert merészeltünk ezzel vagy azzal a személlyel interjút készíteni – holott ez lenne a sajtó feladata." - anyád, nézd meg Öreg, a Balog Zoltánnal készített interjúdat, nem szégyelled magad, a szerecsenmosdatás ahhoz képest rutinmunka).
Aszongya Pálinkás, hogy "– Talán arra lehet ez egy utalás, hogy nemrég még a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal vezetője volt, majd – úgy olvastam – kegyvesztett lett.
– Ezt a szót sem szeretem. Kinek a kegyeit veszítettem volna el?"
És nem szakadt rá a plafon...És még ő akar új, hiteles csoportosulást...
Tudja, Uram, először nézzen magába.

kemény keleti kommentelő 2019.06.26. 11:06:09

hvg.hu/itthon/20190626_TGM_Szemelyes_ugy

Az emberek a maffia territóriumán belül úgy viselkednek, ahogy ilyen helyen az embeek tudnak. Maffiózók közé állnak, tejelnek, vagy elmenekülnek.

fadrusz 2019.06.26. 11:07:37

Lehet, hogy sokan nem értenek egyet velem, de én nagyon nem vagyok kibékülve ezzel az üggyel. Szerintem egyáltalán nem "ártatlan" vagy "elhanyagolható" dologról van szó és most nem arra akarok reagálni, hogy a kormány vagy a minisztere ezt az esetet durván ki tudja használni.

Nem azzal van a bajom, hogy (közpénzből) némi aprót elvertek egy kupleráj berendezésére, ahogy a korrupcióban sem a nominális kárérték az igazi kár. Az anyagi veszteség pótolható, de a piactorzítás, a kontraszelekció erősítése, az üzleti morál rombolása vagy éppen a kockázatvállalási hajlandóság csökkenése sokkal nagyobb és hoszabb távon ható károkat okoz.

Egy munkahelyen kuplerájt berendezni kirívóan "unprofessional" (amúgy van erre valami frappáns magyar fordítás, amiben benne van ez a burkolt megvetés is?). A korrupciós analógiát folytatva, ebben az esetben felmerülhetnek olyan kérdések, hogy pl. vannak-e olyan vezetők, akik megengedhetik maguknak, hogy a munkahelyüket a magáncéljaik alá rendeljék, kvázi hitbizományként kezeljék? Aztán konkrétan ebben az esetben jönnek még munkaetikai kérdések is. Kik használták a kuplerájt? Akik használták, teljesen szabad akaratukból tették-e, vagy esetleg voltak vezetők akik visszaéltek a beosztottaik függelmi viszonyával? Ha egyesek teljesen szabad akaratukból használták is, eredményezhetett-e ez valamilyen érdemtelen előnyszerzést mások rovására? Fontos, hogy ezek a kérdések már önmagában a kupleráj meglétével fel fognak merülni, függetlenül attól, hogy mi történik vagy nem történik az ajtó mögött. Ez rombolja a vezetőkbe és az intézménybe vetett bizalmat, majd végül a munkatársak egymásba vetett bizalmát is, csökkenti az együttműködési készséget, stb. Lehet, hogy a SZATKI úgymond egy "komoly" intézmény, ahol "komoly" emberek ülnek, de az ilyen húzások ugyanúgy rombolják az intézmény színvonalát, mintha pl. valami politikai ejtőernyőst ültetnének érdemtelenül pozícióba. Unprofessional conduct, annak minden következményével. Ezek az igazi károk és ezért gondolom azt, hogy ez nem piti ügy.

Ráadásul még az olcsó magyarázkodások is dühítőek. "Bosszantani akarta a vezetőtársát." Hátbazmeg, ha én bosszantani akarom a vezetőtársamat, nekem is rögtön az jut eszembe, hogy berendezek egy kuplerájt, ez a triviális megoldás, tényleg. Meg hogy "nem használták". Ha nagyon akarom, akkor ezt talán elhiszem, de nem tudom figyelmen kívül hagyni, hogy ha valami úgy néz ki mint egy kupleráj, úgy mozog mint egy kupleráj és úgy is hápog mint egy kupleráj, akkor az nem elhanyagolható valószínűséggel egy kupleráj.

kemény keleti kommentelő 2019.06.26. 11:41:20

@fadrusz:
És hogy Orbán kéjbarlangját a Budai várban sokszáz milliárdból építik, az nem ébreszt ilyen gondolatokat benned ?
Nem rombolja a közbizalmat és nem sejtet érdemtelen előnyszerzést, vagy kétségbeejtő függelmi viszonyokat ?
Úgy tűnik, hogy a kormányzás komolyságába vetett hit megingott azzal, hogy titkos kéjlakaikat rendezik be százmilliárdokból az ország összes kastélyában ?
Úgy néznek ki a szépségversenyes kabinetminiszterasszony kuncsaftjai, mint ahol nem rendeznek be kuplerájt ?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.06.26. 11:53:19

@fadrusz: nem volt semmifele kupleraj. ez valoszinuleg maga az orvosi rendelo volt, ahova betettek egy vicces a'gyat. aztan monostori kidobta az a'gyat, azzal, hogy hulyeseg.

Dárnok 2019.06.26. 12:01:28

@kemény keleti kommentelő: Mindezek felmentik Inzeltet, vagy hogy érted?

Dárnok 2019.06.26. 12:06:48

@jotunder: Orvosi rendelő sarokkáddal? Inkább hiszem én is, hogyha valami úgy néz ki és úgy hápog...

kemény keleti kommentelő 2019.06.26. 12:22:05

@Dárnok: Úgy értem, hogy szemforgatás. Ha Orbán 100 milliárdos várbeli kéjlakára és más 100 milliárdos szórakozásaira nem háborodik fel az ország népe,

akkor ezen vacak ágyon mi a tökömet rugóznak ?

ijontichy 2019.06.26. 12:45:48

@vonalasok: ;-)
"... Gyakorta fel is használták ezeket a generátorokat arra, hogy a házibulikon felolvasszák a kezdeti fagyos hangulatot, például úgy, hogy a háziasszony fehérneműjének molekuláit arra késztették, hogy szimultán ugorjanak egy lábnyit balra, összhangban a Határozatlansági Elvvel. Tekintélyes fizikusok egész sora jelentette ki, hogy nem állják az ilyesmit - részint mert ez a tudomány lealacsonyítása, főként viszont, mert őket nem hívták meg azokra a bulikra..." (D.A.)

Hát ennyit szívecskeágyakról, hagymásiné feredőjéről és egyebekről. Kíváncsiság-alapú vihar a biliben, Mo. legnagyobb baja ez legyen :-(.
(Amúgy, ha egy maszek cég tulaja rendez be szöbát (sic), a bejáratnál a "Welcome to the pleasuredome" felirattal, a hangszórókból áradó FGTH Relax-el, az oké? ;-) ).

balmoral 2019.06.26. 12:56:08

De hogyan kell egy szív alakú ágyon aludni? Vagy bármi mást? Én folyton legurulnék.

ijontichy 2019.06.26. 13:13:22

@balmoral: Na látod, ha ez a kérdés foglalkoztat, tudhatod, hogy öregszel :-D

Dárnok 2019.06.26. 13:42:08

@ijontichy:
(Amúgy, ha egy maszek cég tulaja rendez be szöbát (sic), a bejáratnál a "Welcome to the pleasuredome" felirattal, a hangszórókból áradó FGTH Relax-el, az oké? ;-) )

igen

Dárnok 2019.06.26. 13:45:58

@kemény keleti kommentelő: Majd ha a Riposzt megírja, azon is rugózni fognak. Egyrészt nem az istenadta néppel van a baj, másrészt dehogynem, csak azzal.

fadrusz 2019.06.26. 13:51:12

@ijontichy: gondolom meg vagyok szólítva :)

Namost, engem totál nem zavarna a dolog, ha ez az egész csak a fun factorról szólna, de valószínűleg nem csak arról szól, ld. a felvethető kérdéseket, amiket írtam.

Ha egy magáncégnél történik ugyanez, az ugyanúgy unprofessional conduct, ugyanilyen következményekkel. Hogy "oké-e", az attól függ. Ha valamilyen formában érinti a munkaügyi jogszabályokat vagy esetleg a büntető törvénykönyvet, akkor egyértelműen nem oké és nem is csak a cég belügye. Ha nem érinti, akkor ízlés szerint oké/nem oké, mivel a magáncégnek egyébként szíve joga olyan módon erodálni a hatékonyságát, amilyen módon csak akarja. Egy közintézmény ebből a szempontból más elbírálás alá esik. A közintézménynek legvégül a társadalom a tulajdonosa, ami, mint minden tulajdonos, joggal vár el hatékony működést (itt: társadalmi hasznosságot). Emiatt sajnos nem teljesen indifferens, hogy mi történik a falai között, még akkor sem, ha jogszabálysértés nem valósul meg. (Mellesleg, érdekességképpen: a jól felfogott önérdekükből kifolyólag a gyakorlatban általában a magáncégek viselkednek fegyelmezettebben, vagy ha úgy jobban tetszik: vonalasabban.)

ámbátor 2019.06.26. 13:57:07

@balmoral: Teljesen veled vagyok, a szív alakú ágy unpraktikus ronda és avittas. Moder irodákba ez kell:
www.glamour.com/story/smitten-exclusive-a-super-sexy

Dárnok 2019.06.26. 14:00:42

@ámbátor: Ahogy ezt elnézem, én sem lehetek már túl fiatal.

ijontichy 2019.06.26. 14:04:42

@ámbátor: ... és fantáziátlan :-).
Ez bezzeg gondolatébresztő :-) Alkotó tevékebységhez meg kell a gondolat :-D.

@fadrusz: Jajj! Öreg vagyok én már ehhez. Annyira nem vagyunk egy hullámhosszon, hogy hagyjuk :-( .

Érvsebész 2019.06.26. 14:06:30

@ámbátor: ezen merről kell lenni fejjel?

Érvsebész 2019.06.26. 14:15:06

@fadrusz: ezzel a szobával pontosan ugyanaz a baj, mint az arany vécékefével, a márványbudival, továbbá az állami/önkormányzati/egyéb közpénzköltészeti vezetők borlovagrendi és vadásztársasági tagságaival, hogy ezek a magyar feudalizmus megnyilvánulásai, kisebb-nagyobb hűbéri juttatások, hitbizományok, járnak, mert a tisztségek hordozói nem szolgálnak, hanem megérdemelnek. Ezek meg, bárhogy szeretnénk is, nem a zeeemúttkilencév termékei, az csak felfedezte, használja, elmélyíti. Gondoljunk erre is, amikor összes reményünket a koleszterinbe vetjük

Dárnok 2019.06.26. 14:32:07

@ijontichy: "Kíváncsiság-alapú vihar a biliben, Mo. legnagyobb baja ez legyen :-(."

Egyszer - még az átkosban - összekülönböztem a sógorommal, mert nem volt hajlandó elfogadni, hogy ő is meglopja a társadalmat, ha egyetlen géppapírt hazavisz a cégtől. (Nem arról van szó, én is tettem ilyet, de azért nevezzük nevén a dolgokat. Nem gondolnánk mi itt, de lehet másként is. Irigykedve hallgattam kollégám beszámolóját, akinek bátyja Németországban tulajdonolt egy gk. szervizt, és a vasárnapi otthoni bütyköléshez elment csavarért a Praktikerbe, mondván: hogyan várhatnám el a munkásaimtól, hogy ne lopjanak, ha én a (szomszédos) műhelyből elhozok valamit?)
Szóval akkor mi a baj Tiborccal? Lenyúlt valamicskét a német adófizetők pénzéből, észre sem veszik. Vihar a biliben.

fadrusz 2019.06.26. 14:35:05

@Érvsebész: Nagyon egyetértek ezzel az olvasattal is.

ijontichy 2019.06.26. 14:40:15

@Érvsebész: Hááát... azok a korral növekvő nyavalyás igények :-)
Anno néhányan kalákában összedobtunk haver faterjának töküres telkére egy "fabódét" (amolyan Utánam srácok villamos). Bűntudatosan beismerve, az anyag zömét úgy "szociálizáltuk". Mert hát azt még tán az eton-oxbridge vonal is tudja, hogy tisztességes leányzókat nem lehet csak úgy a rekettyésben... (dehogynem. csak nem illik. :-) )
Az a baj ezekkel az arany klókefékkel és egyebekkel, hogy túlságosan privátak, avagy nem szolgálják kellőképpen a közt (ha már közpénz).
Na mindegy, csak úgy emlékeztetőül (mert a jót feledni nem szabad, ha az újkrumplira már nem is vetődünk :-) )
www.youtube.com/watch?v=xAlKB8q1i9Q

Komolyra fordítva: "kinek áll érdekében, hogy a SZTAKI-t lejárassa?"
Out of the box gondolkodással, kérdésre kérdés a válasz? Hol van ebben az ügyben, ami dehonesztáló a SZTAKI-ra? és így tovább... :-)

Dárnok 2019.06.26. 14:47:02

@ijontichy: "Hol van ebben az ügyben, ami dehonesztáló a SZTAKI-ra?"
OK, ebben teljesen igazad van.

ijontichy 2019.06.26. 14:47:54

@Dárnok: "Nem arról van szó, én is tettem ilyet" Pontosan. Tehát eszerint is kell hozzáállni. Világosabban: Petőfi Sándor traktátusa szálkákrul és gerendákrul. Hát nem örök téma? :-)
A példád nálam nem nyerő, mert lustaság fél egészség, nomeg a rendszerszervező felem ilyet élből nem csinálna. Én elhozom a szomszéd műhelyből a csavart, majd ráérek hétfőn is elmenni a Praktikerbe és visszatenni. :-)

ijontichy 2019.06.26. 14:52:35

@Dárnok: Hogy értsük egymást: teljesen igazatok van... egy ideális világban. De ettől még Németország is messze van. És nem, nem mondom, hogy "mert a másik is", mert nagyanyám ezért a fakanalat vette elő :-) .
Arra akarok utalni, hogy az alcsúti szemét eltakarításához "őrült kell egy őrült ellen". Az igazi kérdés, hogy utána képesek vagyunk-e megállni? Imádom a popkultúrás utalásokat, mert egyszerűek: "a sötét oldal csábító, sima". :-)

ámbátor 2019.06.26. 15:27:36

@Érvsebész: Bármelyik irányra gondolsz, az is egy jó megoldás.

kemény keleti kommentelő 2019.06.26. 15:58:23

@Dárnok: Ez a kérdés.
Van valami baj a Tiborccal ?
Lehet ellopni a gyermekvárost ?
Lehet hazavinni stadiont ?
Lehet beköltözni egy közszínházba ?
Lehet lovardát építeni a vár tetejére ?

Ki mondja, hogy nem lehet ? Ott van, látjuk, hogy mindent lehet.
Ha valaki ellop egy nyalókát, azt börtönbe lehet csukni. Azt is lehet.

Dárnok 2019.06.26. 16:23:38

@kemény keleti kommentelő: Ezek egytől egyig jogászok. Ha netán még életükben felelősségre vonnák őket és megpróbálnák elvenni az ellopott vagyont, legfelsőbb fokon Brüsszelben mentenék fel őket, és adnának vissza mindent. Mert minden a hatályos jogszabályoknak megfelelően történt. A nyalókalopás is ezért büntethető. Vagyis csak az.

mafi mushkila 2019.06.26. 17:06:11

@kemény keleti kommentelő: Komoly!

De pont a(z egyik) lényeggel most éppen nem értek egyet: én jobban szeretném, ha nem úgy látnánk, hogy egyetlen helyes módja van az ellenállásnak, hanem úgy, hogy sokan ellenállnak, sokan ellenzékiek, különféle módokon. Összeadni akarom őket és a módjaikat, nem egymás ellen versenybe küldeni most. Jobban jönnénk ki ezzel szerintem, mindenki csinálná, ahogy szerinte működik, és nem csüggesztő megosztottságot jelentene, hanem erőt adó munkamegosztást.

mafi mushkila 2019.06.26. 17:10:00

@ámbátor: na ez rendesen meg van csinálva.

ámbátor 2019.06.26. 17:21:56

@Dárnok: ezért nem jogilag kell öket felelössggre vonni, hanem utcadekorációs jelleggel. A vagyonelkobzást pedig hazaárulás címén megvalósítani, ami tényállásba visszamenöleg be lehet illeszteni az ország jövöjének ellehetetlenítését. és akkor lehet menni Brüsszelbe, ott is nagy szimpátiával fogják öket fogadni.

ijontichy 2019.06.26. 17:36:25

@Dárnok: "legfelsőbb fokon Brüsszelben mentenék fel őket" Na ja. De mire oda eljut az ügy... ;-) Jog? Az is fegyver. És egy fegyverrel mindkét irányba lehet lőni. Kérdés, hogy akarnak-e majd lőni vele?

mafi mushkila 2019.06.26. 18:37:31

@Dárnok: "Nem arról van szó, én is tettem ilyet, de azért nevezzük nevén a dolgokat."
+sok

Dárnok 2019.06.27. 08:54:43

@jotunder: Ebben az ügyben kivételesen elfogultnak tűnsz. Volt közös publikációtok? Vagy megkaptad a kódot?
Nem találok közös cikket.

látjátok feleim szümtükkel 2019.06.27. 13:44:51

Nem értem, hogy mi a baj ezzel a szív alakú ággyal, egy jó(?) szexhez nem kell ágy, elég egy íróasztal, ahol az igazgatóhelyettes a keze ügyében lévő nőt hanyatt tudja rajta dönteni. Asse baj, ha a takarító néni mindezt saját két sasszemével látja. Kollegina már régen más állami hivatalban osztja az igazságot, míg igazgatóhelyettes elvnertárs bele van ragadva a székébe. Erkölcs az elmúlt tíz évből. Pont.

Mellesleg talán nem ártana megszámoli, hogy melyik hivatali vezető szobájában nincs kanapé ( egyébként meg minek is, hiszen széken ülve kelll dolgozni, és a melós is széken ül, nem kanapén ).;D

látjátok feleim szümtükkel 2019.06.27. 13:55:12

Ja, még íróasztal sem kell, cssak egy szemfüles takírítónő, aki megkátta, hogy a r. k. a lépcsőházi hátsó bejáróban jár be az ü.nő alsó felébe.

Nem szégyen szex még akkor sem, ha a gerjedelem a hivatali idő alatt támad. Talán mintha erre is láttunk volna már példát az elmúlt tíz(sok) évben. Valami polgiról ki is mondták,hogy zaklatta a beosztottját. Hiába, az érzelmeknek/hormonoknak nehéz parancsolni.;D

látjátok feleim szümtükkel 2019.06.27. 13:57:59

@mafi mushkila: "Jobban jönnénk ki ezzel szerintem, mindenki csinálná, ahogy szerinte működik, és nem csüggesztő megosztottságot jelentene, hanem erőt adó munkamegosztást."

Főleg, ha mindenki el merné mondani mind azt, amiről saját tapasztalása, adata van. Addig nincs miről beszélni. Mert a wc-ben mindenki nagyon okos, de amikor onnan kijön, a zabszem nem menne be a fenekén a félelemtől.

mafi mushkila 2019.06.27. 18:40:13

@látjátok feleim szümtükkel: Hát ja, azt még nekem is nehéz ellenzékiségként eladni.

Dárnok 2019.06.27. 20:47:04

@látjátok feleim szümtükkel: "Főleg, ha mindenki el merné mondani mind azt, amiről saját tapasztalása, adata van. "
Ez jogállam. Tudom bizonyítani? Nem. Akkor jól nézek ki.

fuhur 2019.06.29. 08:10:27

@kemény keleti kommentelő: "És hogy Orbán kéjbarlangját a Budai várban sokszáz milliárdból építik, az nem ébreszt ilyen gondolatokat benned ?"

Ez pont ugyanaz az érvelés mint a "Gyurcsányék is loptak" bármelyik rezsimbubu szájából.

ijontichy 2019.06.29. 10:09:31

@fuhur: Melyik? Mert - ha jól számolom - négyet is elsütöttem a napokban.
Ja most látom, a Vonnegut (Börtöntöltelék) az másik topic - szóval három.
A "sötét oldal...": Star Wars - asszem ez világos.
A két irányba lövő fegyver: Asimov.
"Send a maniac to catch a maniac" ("Őrült kell egy őrült ellen" - magyar szinkron): Demolition Man (1993) (Stallone-Snipes).

Azért remélem nem vagy nagyon csalódott, hogy egy darab kávéházi életművész (aka filozófus) sincs az alkotók között ;-)

Grrr 2019.06.29. 10:45:25

@fuhur: Douglas Adams - Galaxis Útikalauz Stopposoknak :)

velőtanya 2019.06.29. 11:02:57

@ijontichy: Ez jó, hogy séróból felismerem a Galaxist, az idézője meg már el is felejtette:)

ijontichy 2019.06.30. 00:35:13

@velőtanya: Jééé, tényleg elfelejtettem :-D

Grrr 2019.07.01. 14:34:05

@furiRosa: Vicces sztori. Most már kíváncsi vagyok az igazságra :)

furiRosa 2019.07.11. 07:51:28

@Grrr: Azt hiszem, a SZTAKI befenyítése volt a cél (vagy legalábbis a fősodor), nem az MTA lejáratása. A zászlóshajót kell leginkább uralni. Vö.: www.facebook.com/notes/di%C3%A9t%C3%A1s-magyar-m%C3%BAzsa/az-mta-esete-a-szp%C3%A1hikkal-%C3%A9s-a-cicis-massz%C3%A1zzsal/629303194235073/

labrys 2019.07.12. 15:55:36

Tele van mindenféle konteóval a fejetek.

Pedig aki csak kicsit is járatos a hazai tudomány berkeiben, azonnal látja, hogy a Szoba nyilvánvalóan a hidegfúzió létrehozását szolgálja/szolgálta. Mindezt egyértelműen igazolja a fűtőtestek teljes hiánya is.