Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Szabad-e patkányozni szavazókat? (megjegyzésposzt)

2019.04.26. 15:33 | jotunder | 330 komment

 Az alábbi kép egy Schmidt Mária blogján megjelent posztban található, és nem elítélőleg írt róla a jelenleg orbánista, valamikor keményvonalas kommunista szerző.

 soros.jpg

  Nem patkány, de azért elég érdekes. Prof. Dr. Tornóczky Anitával szólva.,. és ezt így hogy?

  P.S  Én a FIDESZ szavazóit nem azért nem nevezem patkányoknak, mert politikailag korrekt vagyok, hanem azért, mert valóban nem tartom őket patkányoknak. Igen, kedves Olvasó, nem tartom őket sem undorító alakoknak, sem gazembereknek, sem ostobáknak, és, megbotránkoztató mondat következik, nem tartom őket felelősnek azért, amit Orbánék csinálnak. Az a fideszes szavazat egy végtelenül komplikált történet csekély része. Ez nem Vincent-vélemény, ez egy privát vélemény. Azt is gondolom, hogy a Mandinernek, Schmidt Máriának és a többinek, akikkel kapcsolatban egyáltalán nem lennék ennyire empatikus, nincs joga ahhoz, hogy nagy szájat nyissanak Bangóné keménykedése miatt.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr2414787618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kemény keleti kommentelő 2019.04.28. 10:55:54

@fáskerti elvtárs:
"ahogyan tény, hogy jelentős részük korábban nem a fideszre szavazott"
Ez vélemény.
És az is vélemény, hogy nincs különbség a fideszesek és a többi között.
Én például pofára megmondom elég jó találati aránnyal.

Azért, ha volna egy igaz ember köztük, azt megemlíthetted volna névszerint.

labrys 2019.04.28. 13:36:45

@fáskerti elvtárs: te valamit félreérthettél (vagy szándékosan, vagy véletlenül). Senki sem állított olyat, hogy minden idióta és/vagy gazember mindig, mindenhol Orbánra szavaz.

Az állítás az, hogy aki Orbánra – az „etnikailag homogén nemzetállamra”, a „nem emberbaráti kereszténységre”, a putyini illiberális falanszter kiépítésére és propagálására, az egészen nyíltan rasszista, kirekesztő, gyűlöletkeltő közbeszédre, a horthysta-félfeudális kultúrára, bayerzsótra, a baltás gyilkossal & kopasz futballhuligánokkal jellemezhető állami éthoszra stb., stb., stb. – szavaz, az idióta és/vagy gazember.

(Ráadásul senki sem Orbán népszerűségét akarja magyarázni ezzel. Ez csupán a rezsim létének egyik szükséges, de nem elégséges feltétele.)

vajdasagi 2019.04.28. 13:42:36

@Kettes: Nem cáfolhatja meg, mert nem érti, hogy mit mondasz. Ez intelligenciát igényel. Egyszerűbben fogalmazz legközelebb :-)

vajdasagi 2019.04.28. 13:55:42

@fáskerti elvtárs: Az én budapesti értelmiségi környezetemben (de már a nagykörúton kívül) elég jelentős különbség van a fideszre szavazó és az ellenzéki között: aki esetleg a fideszre szavaz, az ezt szégyenli, mert tudja, hogy a szaros kicsiny adótámogatása miatt szavaz, és le se szarja a Nemzet érdekét. Joggal szégyenli hát. De kevés ilyen van. Aki ellenzéki, az meg ezt büszkén vállalja. Az egyik legnemesebb közülük az a Momentumba is csatlakozik aktivistaként. A következő néhány, akik szintén az átlagnál jobban a szívükön viselik a Haza sorsát, ők tüntetésekre is elmennek néha. És a Facebook-on kommentelnek. Én meg elérem (de nagy önfegyelemmel), hogy a cégen belül ne politizáljunk. És beszélhettek nekem információs buborékról így megy úgy, és jól ismerem én is ezt a fogalmat, de amit leírtam, az nagyon széles körben elterjedt jelenség a budapesti (jobbára vidékről idejött) fiatal értelmiség körében.

Blogolo Blogi 2019.04.28. 15:39:03

Olvasom, hogy Viktor felkapta a vizet a patkanyozasra es tajekoztatja errol a valasztoit is. De miert nem kuld nekik tukrot, az sokkal hatekonyabb lenne. Ja megsem. Ket nap alatt telekopkodnek reggeli keszulodes kozben.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.04.28. 16:06:53

"nem szabad embereket megalázni akkor sem, ha politikai ellenfél szavazóiról van szó", mondta Hidvéghi Balázs, a Fidesz nevű szélsőjobboldali, rasszista, idegengyűlölő, antiszemita, muszlimgyűlölő maffiapárt kommunikációs igazgatója. Ez mind vállalható neki, a patkány az nem. Mert neki van méltósága. :-)

Külsős 2019.04.28. 16:26:35

@Kettes:

Függetlenül attól, hogy mit gondolunk a fidesz szavazóiról és nem foglalkozva most azzal, hogy kultúrembertől milyen stílus várható el, baromi nagy hiba volt ilyen magas labdát feladni. Ezt a Hidvéghi-féle szöveget fogják tolni 24 órában és már megint nem arról lesz szó, hogy mit is művelnek ők maguk.

mafi mushkila 2019.04.28. 16:50:11

@Külsős: "szöveget fogják tolni 24 órában és már megint nem arról lesz szó"

A szándékosan megcsonkított idézettel azt próbálom mondani, hogy az ilyen technikát minden apropó, előzmény, "provokáció" nélkül is alkalmazni tudják. Itt nincsenek már labdák játékban.

Azzal együtt, hogy - megnézve végre a vonatkozó kis részletet - taszít az egész.
A felkészületlenség, hogy a kormánypárt lopások ellenére meglévő népszerűségét firtató kérdést nem vette a saját magas labdájának: meg lehetett volna erősíteni a lopás tényének közismertségét, ki lehetett volna mondani az összefüggést, hogy igen, igen, éppen a lopott pénzből veszik meg a "népszerűséget", rá lehetett volna mutatni, hogy nem ismert a népszerűségnek még a közpénzből folytatott pártpropaganda hatására elért valóságos mértéke sem a népszavazás+választás bemondott számai alapján.
A felkészültség: eléggé bekészített mondatoknak tűntek ezek a patkányosok, nem csak olyan kicsúszottaknak.
Az úgynevezett keménykedés: odakent, szart se érő, általánosító célozgatás. Orbán egy geci: az tiszta beszéd. Ez nem az volt.

Meg kéne megint találnom az ez elég jó cikket, talán a Mércén, amelyikben azt vezetik le, hogy (saját átköltésben, az emlékeim alapján) a fidesz kommunikációs módszereinek átvétele nem jelenti a fidesz szavazóinak átvételét, hanem magát a fideszt erősítik meg a hitelében.

kemény keleti kommentelő 2019.04.28. 16:55:01

@Külsős: ... Valamit tolni kell 24 órában... Még az is lehet, hogy külön megrendelték ezt a patkányozást a Bangónétól a választási hisztijükhöz, hiszen nem tudom, egyébként miért egy Hajdú-Bihar megyei képviselőt kérdeztek volna a budapesti patkányhelyzetről és a fidesz népszerűségéről egyszerre.

Külsős 2019.04.28. 17:12:00

@mafi mushkila:
Tényleg nem kell nekik magas labda, de könyörgöm, miért kell megkönnyíteni a dolgukat? Amúgy egyetértek azzal, amit írtál.

HToma 2019.04.28. 17:13:24

@Külsős:
A tumblr-ről.

Bangóné szépen elvisz párszázezer fidesz szavazót az urnákhoz. Aztán villámgyorsan ki fog majd persze derülni, hogy az LMP tehet a 16 fidesz mandátumról. Ahogy szokott. Eközben az önkorikban vidáman folytatódik a közös mutyizás.
Hungarian politics in a nutshell

"Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket […] És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem videot, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Hídvéghy Balázs félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó.
A lakájsajtó óránként lehozza, és elindítjuk azt a tájékoztató kampányt, amelynek a vége a patkányos tüntetés.”

Külsős 2019.04.28. 17:17:07

@kemény keleti kommentelő:
Én úgy látszik menthetetlenül naiv vagyok, Bangónét inkább csak butácskának gondolom. Hogy miért futtatják ennyire? Hát... elég gyenge a felhozatal, egy-csak egy igazán fajsúlyos figurát tudnál mondani a mostani mszp-ből?

Külsős 2019.04.28. 17:24:30

@HToma:
Hát ez az, erről beszélek. Sose voltam az mszp nagy híve, de mostanra végképp ócska senkik gyülekezetévé vált. Aki ért valamit azt vagy kiszorították, vagy otthagyta őket.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.04.28. 17:47:30

@Külsős: Ha még nem tűnt volna fel, a fidesznek nincs szüksége ürügyre a hazudozáshoz. Ha Bangóné nem szól semmit, akkor valami más, hasonlóan impertinens hazugság lenne a kampányuk alapja. Ha az ellenzék reagál, ahelyett, hogy előremenne, akkor Orbán szabályai szerint játszik. És mi lesz azzal, aki Orbán szabályai szerint játszik? Úgy van, veszít.

Bele kell állni abba, hogy aki Bangónét támadja, az a cigányságot támadja. És aki a cigányságot támadja, az migráns. Minek akarna Csubakka az Endor bolygón élni? Ennek semmi értelme.

A fidesz szavazói idióták. Ehhez kell igazítani a kommunikációt. :-)

kemény keleti kommentelő 2019.04.28. 17:54:23

@Külsős: Inkább ne terelj. Bangóné nem fajsúlyos. Éppen ezért még sosem láttam, tehát megnéztem, hogy kifiaborja. És láss csudát, amint rámegyek a Wikipédiára, ott virít az egész életrajza a gyanús köztörvényes esetével.
Ez annyira nem evidens, hogy például Fricz Tamásnak nincs életrajza, pedighát...
és mi van a lap alján ?
Egy nagy részletezése a vitatható patkányos kijelentésének és sajtóvisszhangja.

Ez sem evidens, mert például Kövér Lászlónak nincs egyetlen vitatható kijelentése sem, se annak sajtóvisszhangja.
Namost.
Ha valaki háromgyerekes falusi cigányasszony Hajdú-Biharban, aki gazdasági irányban képzi magát, karriert csinál és megcsúszik, aztán az mszp szineiben parlamenti bizottsági tag, és mint falusi, szakérti a budapesti patkányhelyzetet és választásokat, aztán vigyorogva bocsánatot kér és szemtelenül mossa kezeit, miközben ezerrel dübörög rá a kampánygépezet,

akkor hadd ne gondoljam, hogy butácska. Inkább hadd gondoljam, hogy ez is egy kósalaki beépített ember.
Mégiscsak van itt egy profi bajkeverő fidesz- propagandaminisztérium.Vagy kettő, már nem is tudom.
Nem ma jöttünk a falvédőről.

ijontichy 2019.04.28. 18:04:55

@HToma: "Bangóné szépen elvisz párszázezer fidesz szavazót az urnákhoz." Nem hinném. Elmennek azok maguktól is, elvégre a fityisz az egy Wehrmacht fegyelmezettségű bagázs. Mennek, mert "Kossuth Lajos..." izé vitya azt izente. Mennek, mert holnap is enni kell. Ahol mindez nem elég, ott pár zsák krumpli megoldja. Szánalom látni, hova süllyedt az a nyomorult ország :-(.
Pedig most itt a lehetőség, de ezt nem kommunikálja senki: első lépésben meg kell (kellene) gyengíteni a fideszt az EP-ben. Talpra magyar, elmenni, és beikszelni - ha kell egy szem Daedalon támogatásával - valamelyik ellenzéki gittegyletre. Attól ugyan nem lesz jobb (de rosszabb se!), ha több ellenzéki van az EP-ben, de attól igen, ha kevesebb fideszes. "Gondolkodás nincs, enyém lesz a kincs" :-)

kemény keleti kommentelő 2019.04.28. 18:34:31

@ijontichy: Hát, azért egy eu parlamenti választás simán érdektelenségbe fulladhat.
Aztán meg csúnyán nézne ki, hogy üres fülkék mellett hogy jött össze a tökig aláírt jelenléti ív meg a hárommillió fidesz szavazat.

Külsős 2019.04.28. 18:37:35

@Kettes:
"Ha az ellenzék reagál, ahelyett, hogy előremenne, akkor Orbán szabályai szerint játszik." Nagyon igazad van, én a magam részéről reményt vesztetten figyelem őket. Nem tudok mást gondolni, mint hogy vagy idióta senkik, vagy "őfelsége ellenzékei", vagy mindkettő.

Külsős 2019.04.28. 18:41:51

@kemény keleti kommentelő:
Nem zárom ki, hogy akár igazad is lehet, mindössze nekem nem ez volt az első gondolatom. Mondjuk, ha igazad van, akkor el lehet gondolkodni a pártja vezetésének felelősségéről és szerepéről is. És ez sem terelés.

Külsős 2019.04.28. 18:47:14

@ijontichy:
Ami az EU-választást illeti, maximálisan egyetértek, volt is erről már szó valamikor korábban.

Podvinecz Marsall 2019.04.28. 18:51:05

@kemény keleti kommentelő: melyik a valószínűbb, a saját jogán reménytelenül hülye nő, és a kögötte lévő reménytelenül hülye párt(vezetés), vagy az évekkel ezelőtt odaültetett, eddig profi módon rejtőzködő beépített ember? Szerinted a második, szerintem az első.
Nem hiszem, hogy a wikipedia perdöntő lenne.

ijontichy 2019.04.28. 19:19:35

@Külsős: Igen " Vótmá' " ;-) de nem lehet elégszer ismételni. És nem értem az ellenzéket. Illetve, azt értem, hogy azok, akiknek volt szerencséjük "nyócévig" Orbánnal az ellenzékükben kormányozni, azok tkp. nem akarnak választást nyerni. Van klíma a Parlamentben, csurran-csöppen is egy kis lé, ülésszakonként egy-két hányás belefér, elvannak, mint a befőtt... (mondom értem őket, de nem fogadom el!). De itt most nem erről van szó. Itt tkp. nagyobb rizikó nélkül lehet borsot törni vitya orra alá. Bosszút áll? Hogyan? A kövér G. bolsi úgyis szopatja őket, ha nem lépnek egyszerre. Nehogymá' nem lenne jó érzés, ha vityának megszaporodnak a gondjai, a ráncok a homlokán, a stylistjai meg vért izzadnának, hogy formába sminkeljék egy-egy fellépésre :-) "Legszebb öröm a káröröm. Nincs benne irigység."

kemény keleti kommentelő 2019.04.28. 19:27:53

@Podvinecz Marsall: Hát, azért elég meglepő, hogy a botrány kipattanásának napján már olvasom is a botrányt a Wikipédia oldalán.
Nem egy szokványos, hogy két nap alatt négyszer írtak hozzá, hogy minden ott legyen.
Nézz meg valaki fideszest a vikin és nem lesz naprakész senki. Se óráról órára nem követi az eseményeket.
De hagyjuk. Dolgozzanak a patkányos kampányon. Nekik való.
Már abban is kételkedem, hogy lenne patkány Budapesten. Lehet, hogy már az a kampány része volt, hogy belengették a patkányinváziót.

Podvinecz Marsall 2019.04.28. 19:57:54

@kemény keleti kommentelő: ahogy én elképzelem, ez kb annyit mond, hogy a magyar wikipedia szerkesztői között vannak pártkatonák, és, ami sokkal fontosabb, azok, akik a törlésekről döntenek, nem függetlenek. Nem kell ahhoz összesküvés, hogy ez benne maradjon, más meg kikerüljön, elég egy elfogult szerk.biz. vagy mi van a wikinél.

h.kovacs 2019.04.29. 07:23:09

@kemény keleti kommentelő: hát ha valakiket kedvem lenne lepatkányozni, akkor azok a ...

kemény keleti kommentelő 2019.04.29. 07:45:44

@h.kovacs:
Professzorok Batthyany Köre : Náray-Szabó Gábor :

" NSZG: Úgy gondolom, hogy a sorosozás esetében nem egy személy elleni akcióról van szó, hanem egy irányzatot egyetlen szóval jelölnek meg, és ez a legegyszerűbb. "

A patkány végülis jó szó az irányzatra. Nyugodtan jelölheted. Tudományosan is.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.04.29. 08:08:26

A képmutató pofádat, édes fiam, Prostituáltak Batthyány Köre.

Dárnok 2019.04.29. 09:22:40

"Bangóné Borbély Ildikó olyan kijelentést tett, aminek egyenes következménye a pártból való kizárás. Nem tűrhetjük, hogy közölünk valaki segédkezet nyújtson ahhoz a gyűlöletpropagandához, amit a Fidesz honosított meg hazánkban."

"Az együttműködésről minden további tárgyalást felfüggesztünk az MSZP-vel mindaddig, amíg el nem határolódik képviselőjük, Bangóné Borbély Ildikó megnyilvánulásától."

Azután felébredtem. Úgy tűnik, senkinek sem kell a szavazatom, megtartom magamnak. Nem oszt, nem szoroz.

A "vidék" diskurzushoz (25 év Bp-en, 4 év vidéki városban, 35 év kisebb falvakban, ebben a sorrendben). Azok a falvak (a többség), amelyek nem szoros városi vonzáskörzethez tartoznak, rettenetesen kontraszelektáltak és haldoklanak. Aki itt akar szavazatot szerezni, annak úgy le kell mennie békába, hogy onnan már nincs felállás.

OoOoOo 2019.04.29. 09:40:10

@Dárnok: 2 nagy dolog is történt ezekben az elhagyatott falvakban az elmúlt 10, tizenpár évben.
1. megtanították őket félni a cigánybűnözőktől és megvédték őket, majd ezért beszedték a szavazataikat (Jobbik mondjuk 2008-tól egy ideig),
2. megtanították őket félni a migránsoktól és megvédték őket, majd ezért beszedték a szavazataikat (Fidesz mondjuk 2015-től még valameddig).

Ennyit gondolnak róluk az erőforrásbirtokosok. Ők meg ennyit képesek gondolni a világról. Win-win szituként is elgondolható. Mondjuk ha ezek alapján meg kéne tippelnem, hogy mi lesz a "magyar vidék"-kel kapcsolatos következő akcióterv, nem lenne túl sok választásom. Mellesleg szakirodalom: Sátántangó.

kemény keleti kommentelő 2019.04.29. 09:53:34

@Dárnok: Állatorvos ismerősöm kisatírozza a térképen azokat a falvakat, ahova még egyszer be nem teszi a lábát, akármi is történik ott, mert jobb élni, mint megijedni.
Hogy aztán kimérik a döghúst, ahogy Kötegyánban a polgármester haverjai, az már az épül-szépül az ország történet.

ijontichy 2019.04.29. 13:32:07

Amúgy, ha már... nem patkány, inkább görény. A görény, ha beszabadul a csirkeólba, vérengzik. Megtestesítője a "csak egy maradhat" mentalitásnak :-/

kemény keleti kommentelő 2019.04.29. 14:30:14

@ijontichy: Vagy még sok a pondró is.

TGM-et olvastad ?

seol 2019.04.29. 14:37:52

@ijontichy:

Én a zoológiai licitáláson egy "galandféreg"-gel jelentkeznék. :)

ijontichy 2019.04.29. 15:28:42

@kemény keleti kommentelő: @seol: :-D
"Keresztatyám" ;-) egyik szösszenetében, a mindent és mindenkit lehallgató zsarnok király elleni összeesküvők a csizmadia foglalkozás szakszavai mögé rejtőznek. A végén még a magyar virtuális térben, hirtelen szignifikánsan megugrik a bio-, zoo-, és etológia tudományok iránt érdeklődő műkedvelők száma :-)))

ijontichy 2019.04.29. 15:38:55

@kemény keleti kommentelő: Valamiért nálam most nem elérhető HVG. (Nem, nem gyártok elméleteket, volt már ilyen, inkább sima kom error. Majd ránézek később.)

aritus 2019.04.29. 15:39:50

@Fermentátor: még arra is lusta vagy, hogy kinyisd a linket, mert ha megtetted volna, akkor láthattad volna, hogy az eredeti cikkben van a kép
Szóval lusta, felületes vagy, de osztod az észt.
latoszogblog.hu/blog/szabad_e_biralni_george_sorost?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201904

De maga jótündér posztjának az első mondata ez:
" Az alábbi kép egy Schmidt Mária blogján megjelent posztban található"
Lusta vagy, felületes vagy, és még magyarul se értesz

Dárnok 2019.04.29. 18:34:27

@Podvinecz Marsall: Van valamiféle realitásérzék, ami nem tudom, honnan ered, valószínűleg genetikusan kódolt, ami teljesen független az iskolai végzettségtől, képzettségtől, műveltségtől. Nagyon sokszor megfigyeltem "egyszerű" emberek sajátjaként, ugyanakkor kiemelkedő műveltségű, képzettségű embereknél a hiányát. Nem az én felelősségem.

Podvinecz Marsall 2019.04.29. 20:48:24

@Dárnok: ebben egyetértünk. A probléma nem ez, hanem az, hogy hiába van meg a realitásérzékük, ha a realitással magával nem igazán találkoznak. Ha azt se tudod, milyen igazából a világ, mert valami nagyon mást sulykolnak szinte minden csatornán, ami eljut hozzád, b.szhatod a realitásérzékedet, nem?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.04.29. 21:52:23

Úgy látom, az MSZP beleáll a patkányozásba. Elég kockázatos lépés, nagyot lehet vele nyerni is, veszteni is. (Én mindkettőben észre tudnám venni a jót :-)). Ha viszont beleállnak egy hétig, aztán visszakoznak, az garantált bukás. Az sem baj, persze. :)

Olvastam Lakner véleményét a fb-on. www.facebook.com/story.php?story_fbid=10157277179213967&id=829848966

Értelmes, jó szándékú fiú, sok ilyenre van szükség egy normális országban. Magyarországon viszont másra van szükség a maffiakormány ellen. Igen, a gecit gecinek kell hívni, az elmebeteget elmebetegnek, a nácit nácinak, a kurvát kurvának, a patkányt meg patkánynak. A bümbikézés nem vált be, úgyhogy akár át is adhatjuk magunkat az Erő sötét oldalának.

seol 2019.04.29. 21:58:01

@Kettes:

Új pártot is kellene alapítani. A neve mondjuk legyen "Fideszkettő".

incze 2019.04.30. 03:34:40

@Kettes: @seol: az a baj a bümbikézéssel (vs geci), hogy tekintettel a népesség fogadókészségére a kettőnél több szót tartalmazó mondatokkal kapcsolatban, olyankor lényegében magadban beszélsz. szíjjártó nem véletlenül tette (most elvonatkoztatva attól, hogy lenne-é másra képes) a kocsmai beszólást a magyar diplomácia kizárólagos eszközévé. a nemzetközi súlya úgyis zéró, ott ez nem oszt, nem szoroz, a hazai hallgatóság viszont végre érti a magori politika pozícióját a világban, hogy a kurva annyát mindenkinek, és ez remekül passzol a zömmagori lelki beállítódásához.

választékos mondatokat a kocsmai bunyó közepén csak rejtőnél mondanak, és ott is csak azért, mert ellenállhatatlanul mulatságos.

szóval nekem rendben van az o1g, köztudomásra hozni véleményt más tónusban a mai hunniában nemigen lehet, de azt hozzá kell venni, hogy ahogy a klasszikus mondja, hülyékkel nem vitatkozunk, mert levisznek a maguk szintjére, és ott kényelmesen legyőznek, no ugyanaz áll itt is.

kemény keleti kommentelő 2019.04.30. 06:34:29

@Kettes: Egy aljas bűnszervezetet lenyomni akármilyen szóhasználattal sem lehet, mert az egy aljas bűnszervezet és nem szájkarate.
Rejtő Jenő, vagy Radnóti használhatott akármilyen szavakat, miközben menetelt a géppisztolyok között, vagy a többiek anyázhattak, vagy kődobálhattak is, attól még a menet ment tovább, mert ha az uralomra berendezkedett rezsim rablópolitikát folytat, akkor azt folytat.
Ez egy nagyobb organizmus, amelyik szétkeni az útjába kerülő sejthalmazokat.

Szóhasználatot akkor kellett volna az aljasokhoz igazítani, amikor még nem voltak teljhatalomban - ha volt ilyen idő.
Én már akkor is szóltam, de mindenki féltette a szentembert.

Fermentátor · http://fermentator.blog.hu/ 2019.04.30. 08:41:54

@aritus: Valamit benéztél. Mikor a bemásolt képről írtam, az ebbe a posztba bemásolt képről írtam. Ami ugye, a posztoló Frank Furedi posztjából másolt be. Ha ezt nem hiszed, olvasd el a jelen poszt elején írtakat: "Az alábbi kép egy Schmidt Mária blogján megjelent posztban található"
Tehát jotünder igenis bemásolta azt ide. Ha esetleg nem csak belekukkantasz egy beszélgetésbe, hanem el is olvasod azt végig, nem futottál volna lukra. Felületes tehát, de azért az észt osztod. Azaz, osztanád...

;)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.04.30. 08:54:27

@kemény keleti kommentelő: Orbán, Kövér, Simicska és Matolcsy, tehát a NER megalapítói és jelenlegi kulcsemberei mentálisan labilisak. Igénylik a tiszteletet, az elismerést, rettegnek a megszégyenüléstől és alkalmatlanok az önreflexióra. Mindegyik mindig akkor reagált a legszélsőségesebb módon, amikor a nyilvánosság előtt megkérdőjelezték az autoritásukat. A pocskondiázással, a kiröhögéssel és a megszégyenítéssel újra és újra ki lehet billenteni, és olyan kínos reakciókra késztetni őket, amitől a mérsékelt közép számára nevetségessé és vállalhatatlanná válnak. Beindulhat egy spirál, aminek a vége a mentális összeomlás és a vezetői szerep elvesztése a falkában. Ami akár a Fidesz (kádári típusú) konszolidálódásához vagy jobb esetben a széteséséhez is vezethet.

Ezen kívül még lehet várni a koleszterinre és Putyin teájára.

Dárnok 2019.04.30. 09:03:18

@Podvinecz Marsall: Éppen az a furcsa, hogy olyanoknak van realitásérzékük, akik csak a propagandával találkoznak (ergo, nem veszik be), és olyanoknak nincs, akik műveltek, világlátottak. (Nyilván nem az érdekemberekre gondolok. Konkrét, jóhiszemű ismerősökre.)

kemény keleti kommentelő 2019.04.30. 09:30:46

@Kettes: Na, ez működött volna addig, amíg még nem volt minden ember fölötti totális államhatalmuk és fegyveres erőik. Addig.
De most hogy van, teljesen mindegy, hogy milyen szóval illetik őket suttyomban az alattvalóik, mert a tömegeknek pont elég, hogy egy embert megbüntetnek, és behúzzák a nyakukat és beállnak a sorba, bárhová is vigye őket.
Ötödik pecsét.

Podvinecz Marsall 2019.04.30. 09:42:36

@Dárnok: De amint látjuk, ezekből az emberekből azért nincs olyan rengeteg, különben nem itt tartanánk. És akkor adja magát a kérdés, hogy mondjuk Ausztriában vagy Hollandiában többen vannak-e, akiknek ilyen genetikusan veleszületett izéjük van. Szerintem nincsenek, hanem náluk van "oktatás" és "tehetséggondozás", ami a rendszer fenntartásának a feltétele, nem pedig a rendszer végének, mint ahogy az nálunk lenne.

ámbátor 2019.04.30. 11:15:32

@Fermentátor: értjük, hogy próbálod kimagyarjzni magad, csak ez itt nem müködik. Ne eröltesd.

ijontichy 2019.04.30. 11:55:54

@Kettes: Szvsz. sokat nem veszíthetnek vele, ha - ésszel - beleállnak. A "sophisticated" ;-) szavazóknál már úgyis eléggé feketeseggűek. Másutt akár be is jöhet.
Vityanárcisznak az lenne az igazi halál, ha megválasztanák Mo. legjobb standup komédiásának, és a szpícsein úgy is kezelnék. "Soros! Migráns! Liberális!..." Hahaha... de poénos is a minielnök úr, rég szórakoztam ilyen jól... :-)

velőtanya 2019.04.30. 12:47:26

@Kettes: @ijontichy: Egy nap után kiálltak belőle, miután "meghallották és megértették közösségük véleményformálóinak féltő szavait", továbbá mert "üzenetük elérte célját és célzottjait, és nem akarnak lesüllyedni a mocsárba dagonyázni"
444.hu/2019/04/30/az-mszp-levette-a-patkanyozos-valaszvideot-facebook-oldalarol

kemény keleti kommentelő 2019.04.30. 13:06:31

@velőtanya: Közösségük véleményformálói ? Kit hallottak meg ?
Most mondja a rogáncili cikk, hogy mindent választói csoporton tesztelnek a propagandaminisztériumban, hogy megállapítsák, mi mehet és mi nem.
Szerintem csak leszólt nekik Rogán, hogy nem mehet, mert tetszene a csőcseléknek, meg elrontaná az ő kampányukat.

Dárnok 2019.04.30. 15:38:39

@Podvinecz Marsall: Igazságod lehet, de azért erős a gyanúm, hogy az IQ haranggörbéjének mediánja máshol húzódik. Ugyanakkor ezzel magamat is cáfolom, mert a "realitásérzék" tapasztalatom szerint nem függ az IQ-tól sem. Realitásérzék alatt valami olyasmit értek, hogy ha egy gondolati rendszerben ellentmondás van, kidobom. Viszont rengeteg ember agya elviseli az ilyesmit. Pl. antiszemita, de veri a mellét a magyar Nobel-díjasok nagy számán örömködve - tudván, hogy csaknem mind zsidók voltak. A kettő nem férhetne el egy koherens rendszerben. Vagy nézd Sargentini lekommunistázását és közben Putyin ölelgetését. Nem az a gondom most, hogy ezt kitervelt módon teszik, hanem az, hogy tudják, ezt meg tudják etetni. És tényleg. Nem, nem igaz, hogy az iskolázatlanokkal, mert azokat ez nem is érdekli. Itt ilyen agyak vannak.

ijontichy 2019.04.30. 15:50:42

@Dárnok: "veri a mellét a magyar Nobel-díjasok nagy számán" Amiből, ha nagyon szigorúan megkaparom - van másfél (Szentgyörgyi, meg Kertész) :-/. Ezért is csíptem mindig Andy Grove-ot. Következetesen hajtotta el a magyar gyökereire játszó hízelkedőket (incl. zsurnaliszták).

Dárnok 2019.04.30. 16:00:20

@incze: Az o1g nem ide tartozik, annak sava-borsát az adja, hogy ki mondta ki először.

kemény keleti kommentelő 2019.04.30. 16:02:36

@Dárnok: Van egy műsor, amit néztem, úgy hívják, hogy Észbontó. Állításokról kell megmondani hétköznapi - főleg fiatal - embereknek, hogy igaz lehet-e, esetleg kiválasztani, hogy kit ábrázolhat egy kép, vagy közönséges kérdésekre választ adni, mint például a nyolcszögnek kevesebb vagy több szöge van hétnél.

A tapasztalat az, hogy az emberek agyában ott pislákol valami a világról, de minden tudásukban nagyon bizonytalanok, és a hamis állításokra a világért se mondanának hamisát, mert az mégiscsak egy állítás, tehát igaznak kell lennie.

Ha egy mondatban már két olyan szó is van, ami emlékezteti őket valamire, amit hallottak gyerekkorukban, akkor a mondat tudományosan is igazolt, mint például Lajka kutya Holdra szállása.
Holdra szállás volt, kutya volt, tehát így volt.
A matematikai kérdéseket aszerint döntik el, hogy melyik volt az első érzésük, a történelmieket aszerint, hogy mit mond közülük az erősebb akaratú alany.

Úgy általában elég sokszor bemondanák a helyes választ, de lebeszélik egymást és magukat róla, mert az nem lehet, hiszen olyan egyszerűen hangzik.
Nem ismerik a tananyagot, sem a gyermekdalokat, sem a szavak értelmét, viszont nagyon magabiztosak abban, hogyha valami számukra ilyesmi lenne, akkor ők már hallottak volna róla.
A mennyiségek megsaccolásában nem csak tévednek, de az egyik kérdés az volt, hogy hány ország lehet a világon és összeszámolták, hogy négy.
Lehet, hogy válogatott fickókkal megy a műsor, de semmiben sem különböznek a többitől, aki ebben az országban él.

aronsatie 2019.04.30. 20:31:28

@kemény keleti kommentelő: Abból a ritka aljas műsorból kár kiindulni. Vagy manipulált és szándékosan mondanak baromságokat, ami etikátlan, vagy tényleg ennyire hülyék, és akkor szintén etikátlan.

kemény keleti kommentelő 2019.05.01. 05:27:16

@aronsatie: Igen, nagyon sportszerűtlen és visszatetsző csak a nemtudást nézni.
Viszont mivel ketten vannak,ezért beszélgetéssel hidalják át a csöndet, és így felfedik, hogy ismeret hiányában milyen gondolatokkal és vitával jutnak végül egy közös és megnyugtató döntésre.
Tény, hogy nem előnyös, hogy például egy történész szakdolgozatra készülő nem ismerte föl az Oktogon és Pentagon szavakban az átverést, de pont ez a gyanútlanság a legjellemzőbb az emberekre általában is. Benyelik a propagandát, nem is gondolnak hazugságra. Arra gondolnak, hogy talán ők nem tudtak valamit helyesen.

velőtanya 2019.05.01. 10:04:27

@kemény keleti kommentelő: Én egyszer részt vettem 10+ éve egy poénnak szánt aláírásgyűjtésben a dihidrogén-monoxid betiltásáért - ilyesmi volt a szórólapunk, csak kicsit profibb szöveggel: images.slideplayer.hu/9/2222372/slides/slide_4.jpg
Egy darabig vicces is volt, de egy idő után kezdett ijesztő lenni, amikor a beszédük és megjelenésük alapján bőven felsőfokú végzettségűnek látszó emberek simán bekajálták (volt kivétel is, persze)

velőtanya 2019.05.01. 10:13:06

Elnézést előre a a kissé patetikus hozzászólásért.
Ma 15 éve lépett be egy ma már nem létező állam, a Magyar Köztársaság az Európai Unióba. Emlékszem arra a napra, a városban bolyongtunk egész nap, az alkalmi pontonhídon át és fel a Várba, különleges hangulat volt. Talán akkor éreztem utoljára azt, hogy egy pozitív dolog mellett felsorakozó többséghez tartozom ennek a nemzetnek a tagjaként, és milyen szerencsém van, hogy fiatal emberként értem ezt meg.

Podvinecz Marsall 2019.05.01. 10:37:55

@Dárnok: fenntartással kezelni, de azért informatív:
jakubmarian.com/average-iq-in-europe-by-country-map/
Ami viszont nyugtalanító, az az, hogy az olló nyílni látszik, az elvándorlással pedig ez a hatás gondolom, sokszorozódik is majd:
m.imgur.com/gallery/Cquzf
Nyilván ez 99.99% nem az agyi képességeket, hanem sokkal inkább az oktatási-nevelési diszkrepanciát tükrözi (vö oktatás-tehetséggondozás az előző hsz-omban). Ez alapján a jövő nem fényes.

kalamar 2019.05.01. 11:11:57

@aronsatie: Belenéztem egy részbe, fent van a neten is. Full kamu az egész. Két pár verseng, az egyik a "roma hülyék" a másik a "hülye csajok" csapata. Az egyik kérdés az volt, igaz-e hogy Pentagon és Oktogon görög hadvezérek Xerxész ellen harcoltak i.e. 475-ben. Az egyik "hülye csaj" nem bírja ki, hogy végig szerepben maradjon, be is szúrja, hogy Miltiadész volt Xerxész ellenfele, most írt róla dolgozatot. Majd korrigál: akkor ez a csata biztos i.sz. volt. A roma csávó is elpottyantja, hogy tudja a választ. Ha SJW lennék, lehet, hogy idegesítene, hogy egy tv-csatorna hamisított társadalmi sztereotípiákból csinál műsort.

mafi mushkila 2019.05.01. 11:34:07

@velőtanya: +1, de pont erre megy ki a hatalom minden lépése, hogy ne tudhasd, hányan vagyunk ilyenek. Ezért a bemondott konzultációs, népszavazási és választási eredmények, ezért minden felületet elborító trollsereg, hogy elmaradozzanak a valós kommentelők, akikkel dolgokról lehetne beszélni és Esetleg Egyetérthetnénk, ezért a piaci közös reggelizés tiltása, ezért az erőszakos utcai csapatok...
Szóval ez nekem nem is patetikus gondolat, hanem programozott, ami még szörnyűbb. A tanult tehetetlenségről szoktak beszélni, aminek van valami sorsszerű csengése, de ez a tanított tehetetlenség, tervezett, szándékos és elég sikeres.

aronsatie 2019.05.01. 14:40:41

@kalamar: Szerintem a készítők csak biztatják őket, hogy mondhatnak jópofa marhaságokat, mert vicc az egész. De az is lehet, hogy van, amelyik annyira tudatlan. Az biztos, hogy a dolog teljesen etikátlan, arról szól, hogy jót röhöghetünk másokon, annak kockázata nélkül, hogy kiderülne, mi magunk mennyire vagyunk tudatlanok.
(megjegyzem, jó kis dolgozat lehetett, Miltiadész nem Xerxész, hanem a faterja ellen harcolt).
Angol "ellenlábasa" a Q.I. Stephen Fry-jal (ill. most már mással), ahol komikusok vagy tudják a választ, vagy vicces marhaságokat mondanak. Informatív is, meg vicces is. A halódó nyugaton így játsszák.

Külsős 2019.05.01. 20:20:27

@velőtanya:
+1 köszönöm. Ugyanezt éreztem és mérhetetlenül büszke voltam, hogy ha csak 525-ik alabárdosként is, de részt vehettem a csatlakozást előkészítő tárgyalásokon.

@mafi mushkila: +1

mafi mushkila 2019.05.02. 08:39:57

@Külsős: Köszi, hogy megcsináltad! Hát, olyan lett, amilyen :), de én örülök, hogy megpróbáltuk.

mafi mushkila 2019.05.02. 08:50:16

@kemény keleti kommentelő: Ez jó volt, az alapból kormányellenes véleménynél is érdekesebb a címadó nyilatkozat.

Még az jutott róla eszembe, hogy nekem nem terjednek odáig a social skilljeim, hogy ha mikrofonnal közelítenek, akkor mondjak valamit. De ahogy őket elképzelem, az nem az, hogy a kérdéstől felbuggyant belőlük a legeslegfontosabb mondanivalójuk, hogy végre beszélhetnek róla. Hanem inkább mintha azt látnám, hogy van egy ilyen beszélgetési helyzet, és előveszik a legkézreesőbb panelt, mint egy angol az időjárást.

kemény keleti kommentelő 2019.05.02. 09:13:36

@mafi mushkila: Szerintem a migránsokr rákérdeztek, azért került elő.
De a nyugis hozzáállás olyan bájos. Mit tudják ők, minek túrták fel az utcákat. Valami tábla is van, oszt ők fideszesek, és eltolják a zörgő bringát.

Nagyon nem úgy néznek ki, mint aki kapott volna 4 milliárdot az eutól.
Azért a gödörásásért kaptak a közmunkások 20 ezer forintot, oszt jónapot.

Úgy lefosztották róluk a pénzt, hogy fel se néztek rá.

Külsős 2019.05.02. 09:17:49

@mafi mushkila:
Nem én csináltam :)). Mint mondtam, csak a legutolsó, 525-ik alabárdos epizód szerepét játszottam a darabban, igaz, azt rém lelkesen.

mafi mushkila 2019.05.02. 15:36:37

@Külsős: Jójó, csak te voltál az első, akivel beszéltem, aki egyáltalán részt vett benne :)

Mister Gumpy 2019.05.02. 23:16:45

Valószínűleg leírták fent többen, de hátha nem: nem az a baj a patkányozással, hogy durva, hogy dehumanizáló, hogy általánosító. Az a baj, hogy a magyar nyelvben a patkány azt jelenti, hogy rohadék geci. Pedig a fidesz-szavazók 95%-a csak imbecil talpnyaló, és csak a maradék 5% patkány, akik tényleg hasznot húznak a NERből.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.05.02. 23:47:28

@Mister Gumpy: az imbecil talpnyalót nem lehet patkányozni? mi van, ha bangóné nem ennyire fogékony a nyelvi finomságok iránt. nincs stílusérzéke, pontatlan volt, ilyesmi :)) bangóné bepipult, mondott valami erőset, és okoskodott rá egyet.

Mister Gumpy 2019.05.02. 23:57:13

@jotunder: Politikus, a nyelvéből él. Tessék pontosan fogalmazni. Bocs, de nyelvtannáci vagyok. (Máig utállak, sőt, talán inkább megvetlek, mint egy patkányt :-), hogy az alany és az állítmány közé vesszőt szokol tenni, csak mert te annyira komolyan gondolod a mondatod alanyát, hogy ott, te, megállsz, és, álldogálsz, mielőtt, továbbmennél.)

Mister Gumpy 2019.05.03. 00:02:56

@jotunder: De én ezt nem tűröm! (remélem, áthallatszik a toporzékolásom)

ijontichy 2019.05.03. 00:27:19

@Mister Gumpy: Elnézést a bocsánatért: az imbecill talpnyalót le szabad nézni? ;-)

Mister Gumpy 2019.05.03. 00:33:44

@ijontichy: Hát persze! Megvetem én a fidesz-szavazókat, mint az ágyat, nincs abban semmi hiba. :-)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.05.03. 18:38:05

@jotunder: Ha már csak félszívvel álltak bele, Újhelyinek azt kellett volna mondania, hogy Bangóné pontatlanul fogalmazott, motkányra gondolt. És kiposztolják a Jégkorszak Motkányát, a makkra ráírva, hogy KÖZPÉNZ. Függöny.

kemény keleti kommentelő 2019.05.04. 04:47:02

@Mister Gumpy: Nem mondta, hogy a szavazók patkányok. Az csak gondolva van.

incze 2019.05.05. 16:37:45

Hungary, Závecz poll:

Fidesz-KDNP-EPP: 62% (+5)
MSZP-S&D: 8% (-4)
DK-S&D: 7% (-4)
LMP-G/EFA: 6% (+2)
Jobbik-NI: 6%
MM-ALDE: 5%
MH-NI: 3% (+2)
MKKP-NI: 2%

+/- vs. 15-25 Apr

Fieldwork: 16-26 April 2019
Sample size: 1,000

twitter.com/EuropeElects/status/1124819324894683136

a részleteket nem látom a závecz-nél, sem a kutatási eredményeinknél, www.zaveczresearch.hu/kutatasi-eredmenyeink/ , sem a főlapon www.zaveczresearch.hu/ . haragszom az ellenzékre (bármit is jelent ez), hogy ezt az eu-választást lényegében kihagyják (azzal együtt, hogy a lehetőségeben fennálló különbségekkel - ld. 444.hu/2019/05/05/a-vezeto-hir-az-mtva-egyperces-hiradojaban-uj-kampanyfilmmel-jelentkezett-a-fidesz - tisztában vagyok).

velőtanya 2019.05.05. 17:04:58

@incze: Hátborzongató.
Esetleg az még érdekes lehet, hogy van-e érdemi változás a várható részvételben (jó ideje az már az előérzetem, hogy a ner sikeresen fog migráncsnépszavazás 2.0-t faragni ebből a választásból, amikor ugye 3,36 millió szavazatot kaptak), de ez is inkább csak "szakmai szempontból", a hangulatomon nem fog változtatni:/

kemény keleti kommentelő 2019.05.05. 17:16:36

@incze: Az ellenzék jól szerepel. Ahhoz képest, hogy kidobókkal és rendőrökkel távolítják el a tévé közeléből, feltünően jól. El se hiszem. Szerintem 99% fidesz lesz ebből.

ijontichy 2019.05.07. 12:07:46

Ha már... :-) "A módszer később Budapesten is működött, csakhogy a Tarlós-éra alatt éppen a folyamatos ellenőrzés szakadt meg, és így kerültek helyzetelőnybe a patkányok."

index.hu/belfold/2019/05/07/patkanymentesites_patkanyirtas_budapest_hatvanas_hetvenes_evek/

Wolff 2019.05.07. 17:54:43

@incze: Vicces, hogy az egyik az Mszp-Párbeszédnek készült kutatás volt, a másik meg az LMP-nek. s gyakorlatilag egyszerre.

velőtanya 2019.05.08. 15:49:31

@incze: Ezt a 62 százalékos Fideszről szóló - és a többi felméréshez képest is még nyomasztóbb képet adó - Závecz-kutatást látta valaki azóta más forrásból?
(A cég honlapján azóta sincs kint)

ijontichy 2019.05.08. 17:09:13

@velőtanya: Ami azt illeti, az ellenzék helyében, én ezt az eredményt erősen terjeszteném, a legszélesebb körű "suttogó propagandában" ;-)

Wolff 2019.05.08. 20:19:20

@velőtanya: Megírták valahol, hogy az egyik az Mszp-P-nek készült, a másik az LMP-nek s ezeket csak a megrendelőnek mutatják meg.

velőtanya 2019.05.08. 20:58:39

@Wolff: Jól hangzik. Akkor gondolom ha a DK is rendelt volna egyet, abban a Feri ágaskodna 15 százalékon :)

Hölderlin ist ihnen unbekannt? 2019.05.09. 21:27:02

@incze: "haragszom az ellenzékre (bármit is jelent ez), hogy ezt az eu-választást lényegében kihagyják"
Sikerrel állította elő ezt a helyzetet a NER. Írod ugyan, hogy "azzal együtt, hogy a lehetőségeben fennálló különbségekkel ... tisztában vagyok", de akkor szerintem nem áll meg, hogy "kihagyják". Legalábbis nem mindannyian. Amúgy sincs olyan, hogy "az" ellenzék. Szinte semmilyen összefüggésben nem lehet egy halmazként tekinteni rájuk. A kampányolási lehetőségek minimálisra szűkültek: nincs szabad sajtó, nincsenek hirdetési felületek, csak ott lehet plakátot kitenni, ahol a tulajdonos ezt engedélyezi. Ami azt jelenti, hogy közterületen az önkormányzatok hozzájárulása kellene, de néhány kivételtől eltekintve elzárkóznak ettől: nem válaszolnak a megkeresésre, de olyan is akad, amelyik kijelenti, hogy "nem akar részt venni az EP-választás kampányában". Ha gerillaakcióban mégis kiragasztanának plakátokat, az darabonként 15-150 ezer forintos büntetést jelentene. Dobrev Klára plakátjai halmokban állnak a helyi DK-irodákban. Ő pedig minden lehetséges módját használja a kampányolásnak, de ezt alighanem csak azok látják, akik követik a FB-oldalát.

kemény keleti kommentelő 2019.05.10. 06:12:07

@Hölderlin ist ihnen unbekannt?: Találtam egy ellenzéki kampánymondást. Nem címlapon, csak a 24 gazdasági rovatában jelenhetett meg. Ha ilyesmit mondana a fidesz, minden média első hírként őrjöngene rajta, hónapokig nyomnák és évekig hivatkoznának rá. Vagy inkább évtizedekig.

24.hu/fn/gazdasag/2019/05/09/dk-tiborcz-fizesse-ki-a-13-milliardos-buntetest/