Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Vi coactus

2019.03.09. 12:58 | jotunder | 429 komment

V.C.

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr6714678922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vizilófia 2019.03.12. 09:11:35

Nagyon sajnálom, h. végül nem derült ki semmi komoly indok, mely a közös szándéknyilatkozatot megmagyarázná.

wulfer 2019.03.12. 09:18:40

Tudom, nem egy magas akadémiai szintű kérdés, de azért egy újabb jellemző adalék Palkovics főtárgyaló megítéléséhez:
propeller.hu/itthon/3405777-palkovics-is-szerzett-egy-olcso-lakast-varban?utm_source=hirkereso.hu&utm_medium=referral

seol 2019.03.12. 09:37:07

@wulfer:

Ez semmi különös, csak a khm, kihívásokkal küzdő khm, újságíró a legutóbbi ugyanilyen pofáraesés ellenére sem tudja még az albérlet és az önkormányzati örökbérlet között különbséget.

Friss hirdetés mindenkinek:
ingatlan.com/i-ker/elado+lakas/tegla-epitesu-lakas/budapest+1+kerulet+disz+ter/24318308

wulfer 2019.03.12. 10:17:55

@seol:
Nem kutattam alaposan ki a témát, csupán nehezen emésztettem meg, Palkovics meg nem írt, de az Akadémia által kifizetett publikációinak az ügyét is. Lehet az is álhír lett volna? Még a végén kiderül egy angyal. :D
Ha örökbérleti joga van a lakáshoz, akkor érthetőbb a bérleti díj nagyságrendje, és ebben az esetben tényleg csak habverés ez a téma.
Mellesleg őt viszonylag közelről, a BME-ről személyesen is ismerve, nem áll tőle távol a gyűjtögető habzsolás.

seol 2019.03.12. 10:25:52

@wulfer:

Azzal "indít" a cikk, hogy lakáscserével jutott hozzá, szóval örökbérlet lesz az. Az újságírónak meg nem tűnt fel még az sem, hogy albérlethez általában nem lakáscserével jutnak. :)

A publikációk ügye nem tűnik álhírnek, "nyugi". ;-\

Grrr 2019.03.12. 10:43:47

@whale: Én látok némi különbséget! :)
Létezik ellenzék, van általuk vezetett önkormányzat, lehet ellenzéki rendszvényeket és tüntetéseket szervezni, lehet újságokban ellenzékieskedni, nincs még szükség besúgókra és titkos belső elhárításra, van jogi lehetőség a választásokon nyerni. Csak ahhoz az kellene, hogy ne szavazzon ennyi magyar a Fideszre ugyebár; de ők egyelőre élvezik a magasabb fizetéseket, adócsökkentést, gyerektámogatást; településfejlesztést. Még ha nem is szeretik, amit a Fidesz művel, nem látnak jobbat.

Grrr 2019.03.12. 10:49:05

@seol: A médiamunkásoknak napi ötven saját cikket, száz hírmegosztást és huszonnyolcezer soc media postot kell teljesíteniük minimum penzumként, mert nincs pénz az iparágban. Mivel a Magyar emberek nem hajlandóak fizetni, ráadásul ingyen irkálgatnak blogokban meg Facebook-on, ami éppen elég a közönségnek.

vizilófia 2019.03.12. 11:04:00

@seol: Összefoglalva: van "örökbérlet", munka nélkül felvett fizetés, zsarolás, hazudozás. Ha valaki predesztinálva van az MTA megújítására, hát Palkovics az a valaki.

Grrr 2019.03.12. 11:36:42

@vizilófia: És nyerésben vannak... És ami elkeserítőbb, hogy ez jó eséllyel nem is fog megváltozni. És ami a legelkeserítőbb, hogy 50 év múlva ők lesznek a nemzet nagyjai.

Senki A. 2019.03.12. 11:40:25

@Grrr: Te is össze tetszel keverni a terrort a diktatúrával.

Grrr 2019.03.12. 11:44:40

@Senki A.: Nincs diktatúra; ne infláljuk el a szavak jelentését.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.03.12. 11:48:41

@Grrr: a kormanyzat talan szazszor annyit kolthet propagandara mint az ellenzek. a videki szavazok nagy resze gyakorlatilag orbannal kel es fekszik. ez, kombinalva a winner takes almost all valasztasi rendszerrel, pont eleg ahhoz, hogy verhetetlenek legyenek. magyarorszagot nagyon kevesen tartjak normalis liberalis demokracianak. eleg pontosak azok a szamok, hogy mondjuk 5-6 pontos egy 10 pontos demokraciateszten, nagyjabol a Becsuanafold szintjen, kicsit talan alatta, de joval Feheroroszorszag felett.

aritus 2019.03.12. 11:54:50

@seol: Úgy tudom, hogy már nem létezik örökbérletű önkormányzati lakás, lakáscserével meg pláne nem. Ma már (legalábbis a rászoruló szegényekkel) 5 évre kötnek csak lakásbérletet az önkormányzatok, és ha letelt az 5 év, újra kötnek velük, ha megérdemlik.
Persze ez nem zárja ki, hogy az I. kerületben a csókosoknak létezik az örökbérlet.

Senki A. 2019.03.12. 11:56:35

@Grrr: Éppen te teszed ezt (inflálod a szavak jelentését), hiszen olyasmit követelsz ami nem tartalma a szónak (diktatúra).

Grrr 2019.03.12. 12:07:09

@jotunder: Persze; engem nem kell meggyőzni arról, hogy Magyarország jelenleg nem számít rendes demokráciának. De a diktatúra azért egy picit más. Elég kegyetlen és elviselhetetlen ez így is.

Grrr 2019.03.12. 12:13:52

@Senki A.: Milyen definíciót használunk? Az én értelmezésemben egy diktatúrában nincs az meg, ami Magyarországon még igen: lehet pártot alapítani meg sajtótermékeket, tüntetni, választáson szabadon indulni és nyerni. Amíg a többség nem lesz elégedtlen, addig nem fogják leváltani Orbánt. Van olyan diktatúrákban vagy féldiktatúrákban is, hogy a tömegek elégedetlenek. Az arab tavasz, 1989, és így tovább...

A Fidesz nagyon ügyesen ásott ki árkokat, a neki megfelelő helyen, az ellenzék meg segíti őt ebben.

wulfer 2019.03.12. 12:14:25

@Grrr:
Pár neves, az ellenzéki, vagy semleges oldalon tevékenykedő médiamunkást ismerve, a működésük oksági összefüggései elég szerteágazóak.
A legtöbbjük hite, tisztessége, szakmaisága, etc. a leginkább meghatározó amiért csinálják. Viszonylag kevés javadalmazásért, sokan a megszállottságig hobbi szinten, vagy össznépi adakozásból származó apanázsért.
Míg a másik oldalon a végtelen pénzből uralják le a jelent és a jövőt. Elképesztő pénzből gyártva le a környezetet a nyugodt lopás érdekében, hogy aztán annak az elsíbolt őrületes pénznek a kis részét visszaforgatva, újabb hídfőállásokat foglaljanak el, illetve megágyazzanak a további NER-esítéshez.
Ők a mi pénzünkből sajátítják ki azt, ami ellen a mi - adakozott, és kevéske - pénzünkből fenntartott sajtónk folytatja az utóvédharcát.
És ez a működésmód igaz nem csak a médiákra, hanem a társadalmunkban működő minden folyamatra, intézményre usw.
Tényleg a pénzünkből semmiznek ki a közpénzből.

wulfer 2019.03.12. 12:22:01

@Grrr:
Uncsi már egy picit, az állandó, mindenhol fellelhető "ellenzék"-szapulás.
Lehet beszállni, és csinálni mellettük párhuzamosan, - segítve őket, vagy ellenük, - jobban több és másabb, életszerűbb, - javaslatokkal, stb.
Természetesen ide is igaz, amit az előbb írtam. Minden a kormányzat rendelkezésére álló erőforrás azt a célt szolgálja, - ismétlem, a pénzünkből, - hogy mindent megkérdőjelezzen, ellehetetlenítsen, a legaljasabb, legtisztességtelenebb módon.
Olyan eszközökkel, amiért bármelyik harciasabb, nem ilyen magyarosan agymosott, polgáriasabb országban régen lógnának.
Lásd még: Gruevszki hazájában, - pedig az sem a kánaán, ha törvényességről van szó. Balkánabb vagyunk már bármelyik balkáninál.

ámbátor 2019.03.12. 12:35:32

@Grrr: Használjuk az önkényuralom szót, az legalább tiszta.
A kérdés, ami az önkényuralomság létét vagy nem létét eldönti: van-e egy olyan személy, vagy szük kör, ami lényeggben korlátozás nélkül keresztül tudja vinni az akaratát, bármi is legyen az.
Ma, Magyarországon, Orbán embereket, cégeket, pártokat semmisíthet meg. Törvényesíthet bármit, eltulajdoníthat bármit, korlátozás nélkül használhatja a közpénzt. Ha akarná, a fekete volga is jöhetne, néha kicsit jön is. Czeglédy most épp szabadlábon védekezhet, de csak mert most nem tud ártani.
Szerintem a válasz igen. Magyarországon önkényuralom van.

Grrr 2019.03.12. 12:51:28

@wulfer: Igaz, most ez a helyzet. Ennek ellenére az ország mintegy 50%-a nem fideszes. A cél az, hogy ez a szám nagyobb legyen. Olyan stratégiát és eszközöket kell ehhez keresni, amilyet lehet az adott feltételrendszerben.

Grrr 2019.03.12. 12:56:29

@wulfer: Én valami ilyesmit csinálok - számos igen kvalitásos emberrel (sőt, közvélemény-formálóval) próbálom megosztani a formálódó elképzeléseimet, hogy mi működhet.
A tegnap háborújának véget kell vetni, mert azt a Fidesz megnyerte. Másra van szükség. Én mindenképpen a létező ellenzékre építenék elsősorban, másra nem is lehet. Vonzónak kell lennie annak a bizonyos 50%-nyi fideszes egy meghasonlott-kritikus-sértődött-stb. része számára; vagy legalábbis elérni, hogy azok ne féljenek tőlük, és egyszerűen ne menjenek el szavazni.

wulfer 2019.03.12. 13:07:46

@Grrr:
Egy sajátságos feladatot magamra vállalva, az EP számára készítek pár apróságot.
Sokat beszélgetek párhuzamosan az itthoni ügyeinkről.
A körülmények otthon nem fognak változni, - sőt romlanak. Amikor vízbe zuhan valaki, ha gyorsan eléri az mindenek alját, onnan felrúghatja még magát. Mi itt a szarlében lassan süllyedve fulladunk meg. Senki és semmi nem fog minket megmenteni, mert szalmaszálat sem jelent a még működő, aktívan feltáró sajtónk, az ellenzék is hihetetlen precizitással, és göbbelsi szakértelemmel van blokkolva, vagy csak szétzilálva.
Az MTA ügye számomra ikonikus ügy, - hasonlóan a CEU-hoz. Volt alkalmam ismerni pár nagyszerű akadémikust, filoszt és fizikust, de matekost is. Az itt sokat idézett Agymenővel is boroztam már párszor Takler Ferencnél. Laza kötetlen beszélgetések voltak ezek, nagyjából tiszta volt előttem a Kádári éra Atomki ügyei, de a gengszterváltás előtt s utáni KFKI, és az ott héderezők dolgai is, - s most Fraudot esetét kihagyom, mert tényleg ő a jelenben tényleg valaki szakmailag, ha Ürge-Vorsatz effektes amúgy meg.
Vége van. Lassan egyenletesen süllyedünk a szarban, a levegő meg percekre elég.
Miközben ma is ezerrel dolgozik Palkovics a Dagadt nevében az MTA bedarálásán, -ami miatt legjobbak, főleg a fiatalok közül el fognak menni, ez a kétszínű aljas Orbán közben nyilatkozott szintén ma a fiatalokról:
Orbán: „Aki elereszti a fiataljait, az elveszíti a jövőjét”
24.hu/kozelet/2019/03/12/orban-viktor-fiatalok/

Senki A. 2019.03.12. 13:17:17

@Grrr: " lehet pártot alapítani meg sajtótermékeket, tüntetni, választáson szabadon indulni és nyerni."

Tehát majd ha ezt sem lehet, neveznéd diktatúrának. Holott az már nem diktatúra lenne, hanem terror. Mert akkor Gomulka Lengyelországa, Honecker Németországa sem volt diktatúra. Mindkettőben többpártrendszer volt és lehetett "Dörmögő Dömötör szintű lapokat alapítani.

A szavaknak van logikája, be kellene tartani a logikájukat.

Egyébként nem lehet ma Magyarországon választáson szabadon indulni és nyerni, mert annyira lejt a pálya a Fidesz felé, hogy ez praktikusan képtelenség.

TG69 2019.03.12. 13:18:42

@jotunder: Azért egy gazdasági megroppanást nem élnének túl. Egyelőre nincs itt ennek az ideje, de azért olyan távol sincs :). Ami most van az a népakarat kifejeződése, amelyik gondolkodásában nem túl demokratikus hajlamú így igeneli az unortodox törvénykezéssel szentesített majdnem korlátlan hatalmat, mert azt hiszi ez ellenáll a globális, elnyomó hatalommal szemben.

Grrr 2019.03.12. 13:24:29

@Senki A.: Nem egészen értem ezt a vitát: természetesen nem lehetett szabadon pártot alapítani a DDR-ben. Hogy is lehetett volna? A CDU egy 'népfrontos' kreálmány volt. Nem lehetett ellenzéki sajtótermékeket kiadni, terjeszteni. Miről beszélünk?

Grrr 2019.03.12. 13:28:24

@wulfer: Hm, az EP - igen, már hallottam róla... :) Érdekes. Nagyon becsülendő, hogy dolgozol egy jó cél érdekében. Sohasem értelmetlen. Nyilván van olyan, hogy alá kell merülni egy-két-? évtizedig, de eközben is kell megőrizni a szabadságból annyit, amit meg lehet. A Kádár-rendszer is a szabadságok rejtett tágításáról, az alkotmányos jogok számonkérésről szólt.

Grrr 2019.03.12. 13:29:27

@Senki A.: Szegeden az MSZP nyert, Budapest számos kerületében is az ellenzék. Órási ellenszélben is. Ahol van népakarat rá, ott lehet nyerni.

Senki A. 2019.03.12. 13:30:43

@Grrr: Meg fogsz lepődni, az NDK-ban többpártrendszer volt. Mint ahogy Lengyelországban is. Olyan amilyen. Mint most Magyarországon is. Olyan amilyen. Nem azt mondtam, hogy AZONOS volt, hanem, hogy amiket felsorolsz azok formálisan ott is megvoltak. Magyarországon is CSAK formálisan vannak meg.

Látom, hogy nem érted.

wulfer 2019.03.12. 13:31:39

@Grrr: Megértettem, a rejtett tágításról. . .ok. Minden világos.

Senki A. 2019.03.12. 13:43:00

@Grrr: Persze, néhány helyen lehet nyerni Ha majd fennáll a veszély, hogy ez a "néhány" - nem többséggé, csak ennél többé - akkor majd törvényt váltunk.

Grrr 2019.03.12. 13:43:26

@Senki A.: Az NDK látszatpártjainak el kellett ismerniük a tényleges hatalmat birtokló SED elsőbbségét. A parlamentben a helyeket előre felosztották és a SED által jóváhagyott emberek kerültek fel egy egységes nemzeti listára. Nem volt tényleges választás.

ámbátor 2019.03.12. 13:46:47

@Grrr: Mutass nekem egy pártot, amit Orbán nem tudna két hét alatt kinyírni, ha akarná. A pártvezetö számítógépén gyerekpornót talál a rendörség, a pártot kétmilliárdra bünteti az ász és vélelten leég a székház. Mondd, hogy ez nem történhet meg ha Orbán tényleg akarja.

rikitikitevi 2019.03.12. 13:50:56

@Grrr: esztergom, szentistvan, godollo, hodmezovasarhely mutatja hogy magyarorszagon nincs tenyleges valasztas

Ha Viktor ugy akarja, akkor megsem az ellenzeki jelolt nyert.

inni kell egy kavet, es kinyitni a szemeket.

Kellenek linkek, vagy a fenti tortenetek megvannak neked is?

rikitikitevi 2019.03.12. 13:51:45

@ámbátor: mar megtortent, es nem egy esetben, hanem tobb esetben...

Senki A. 2019.03.12. 13:54:49

@Grrr: Belemész a részletekbe az NDK esetében, a mai Magyarország esetében meg nem. Nem azonos mércével mérsz.

A definíciódban mindezek nem voltak benne. Ez a "szocializmus jó dolog, de sűrű ködben... stb" kabarétréfára emlékeztet nemgem. Éppen eljátszod.

Grrr 2019.03.12. 13:55:08

@ámbátor: Nézd, ezt nem tudom. Tényleg nem. Abban gondolom, egyetérthetünk, hogy először el kell jutni oda, hogy valóban nagyra nőjön az ellenzék. Akkor majd meglátjuk, hogy Orbán mit lép. De a feladat most az, hogy nőjön az ellenzék. Hogyan fognak új támogatókat szerezni? Milyen stratégiával?

Grrr 2019.03.12. 14:01:38

@rikitikitevi: Tudok ezekről az esetekről (bár a szentistváni polgármesternő kálváriájáról csak tegnap olvastam). Nem hiszem, hogy tisztázni kellene ezt még, de én nem vagyok kormánypárti. Amiről beszélek, az az, hogy a helyzet szörnyű és , csak nem felel meg a 'diktatúra' kategória definíciójának. Engem tulajdonképpen nem zavarna annyira, hogy ki milyen szavakat használ, de most egy működőképes stratégián gondolkozom - és a kormánykritikus hangokra esetleg fogékony emberek (és nyugatiak) számára a diktatúrázás hiteltelen. Az ellenzék támogatói meg nem fognak visszafordulni a Fideszhez azért, mert már nem kiáltanak elég gyakran diktatúrát az övéi.

Grrr 2019.03.12. 14:10:36

@Senki A.: Nem fogalmazok mindig szabatosan, elnézést. Pláne amikor csak munka mellett írok gyorsan. És nem dolgoztam én ki definíciót a diktatúrára; a lényeg csak az, hogy ez (még?) nem az a kategória, mint az 1989 előtti kommunista diktatúrák - akár puha diktatúrák - voltak. Nem az én nárcisztikus személyiségem adta kompromisszumképtelenség miatt ellenkezem (bár kiben nincs némi nárcizmus?:)), hanem nem találom célravezetőnek a mostani helyzetben a diktatúrázást. Hogyan lesz ebből többség?

Flageolet 2019.03.12. 14:19:01

@seol: A kutya ott van elásva, hogy "felújított". Nem az a gond, hogy cserével ott jutott bérleti joghoz, hanem bazi fontos kérdés, hogy mikor és hogyan lett felújítva az önkormányzat által. Baromira nem mindegy.
Másrészt, ha már a sajtó felhozta: most az első vagy a második feleségének a szülei laknak arrafelé?

Senki A. 2019.03.12. 14:24:41

@Grrr: Jó, a mentegetődzést elfogadom, bár a konklúzióval nem értek egyet. Szerintem tudni kell, hogy mi az ami ellen küzdesz, különben rosszul fogod megválasztani a fegyvereidet, a harcmodorodat s ami még fontos.

Erre remek jó példa Lovász esete Palkoviccsal. Lovász sokáig (szerintem még most is) abban a hitben harcolt az Akadémiáért, hogy egyrészt úriemberekkel, másrészt racionálisan gondolkodó emberekkel harcol. Holott minden ellentmondást - az interjúiból kiolvashatóan, kihallhatóan - jól látott és a saját céljait is jól látta. Most mégis belement egy olyan egyezségbe, amit az ellenfél az első adandó alkalommal - amikor Lovász már nem lesz tárgyalópartner - fel fog rugni.

Nem hiszi el még most sem, hogy a végeredméyn akkor is ugyanez lett volna, ha nem írja alá a szándéknyilatkozatot mint így lesz, hogy aláírta. Azt hiszsi, hogy ez nem "diktatúra", holott ez az.

ámbátor 2019.03.12. 14:53:37

@Grrr: Mondhatod, hogy az igazat kimondani adott pillanatban nem célravezetö, csak közben be ne csapd magad is, hogy nem azért nem mondod mert nem célravezetö, hanem mert nem igaz.
Virtigli kis önkényuralom ez és szerintem önáltatás azt hinni, hogy magadhozédesgeted a mérsékelt fideszistákat és választáson meg lehet verni Orbánt. Vagy segít a koleszterin, vagy egy masszív gazdasági válság. Más utat nem ljtok.

rikitikitevi 2019.03.12. 15:38:55

@Grrr: tehat szamodra is ismerten, tobb esetben, valasztason nyer az ellenzeki jelolt, majd az allamaparatus tobb szerve (ugymint ugyeszseg, adohatosag, helyi burokracia potentatjai) nyiltan torvenyellenes es jogserto modon kicsinalja a nyertes politikust, elszamoltatas, kovetkezmeny nincs, az ellenzeki politikus helyett beul a szekbe a kormanyparti - es ez igy nem diktatura? Nincs tobb kerdesem...

HANO 2019.03.12. 15:52:03

@Senki A.: " a végeredméyn akkor is ugyanez lett volna"

"Már korábban írtam:(pl.:03.12. 07:06.03)
Az elérendő CÉLT (MTA ügyben)Orbán már rég kitűzte...És pontosan oda is fog érni...
Csak ha szükséges, kisebb kanyarokkal.."

Senki A. 2019.03.12. 15:53:33

@HANO: Akkor mi egyetértünk.

kemény keleti kommentelő 2019.03.12. 16:06:56

@Grrr: Szerinted nem mindegy mit mondunk rá ? Orbán a diktátor, ezt mindenki tudja. És annyi ellenzéki pártot alapít egy választás alkalmával, amennyit csak akar.
Legutóbb adott erre 2 milliárd forintot a fideszeseknek.
És nem egy közönséges diktátor, akinek rokonai és barátai adják az államapparátusát, hanem egy spirituális vezető, aki a határokon túl is minden magyart irányít. Inkább istenkirályság ez, mint diktatúra.
A Szent Koronát odateszi, ahova akarja. Nem kell neki többség se.
A hatalma nem a választásokon rá voksólókból ered, hanem...
Mindenki tudja, hogy bármit megtehet. Korlátlan a hatalma, ha így szabatosabb.
Ne nevezzük diktatúrának, hanem nevezzük mázlinak. Nem mindegy ?

HANO 2019.03.12. 16:16:18

@Grrr: B.L.:"2011-ben nem kellett volna védeni a NER-t, kedves kollégák, hogy ez még demokrácia. “Ne essünk túlzásokba, ez nem fasizmus.” Ez a rendszer már akkor készen állt. Lényegileg nem változott, csak növekszik, mint egy kígyó. Akkor még el lehetett volna taposni. Ma már nem lehet. Ma már csak elbújni vagy elmenekülni lehet. És ennél már csak rosszabb lesz."
És némi "aktualitás"a mához...
-Weber látogatás:
"Súlyos felelősség terheli az Európai Uniót, az Európai Néppártot, annak vezetését, magát Angela Merkelt is, hogy nyolc éven át falaztak egy bűnözőnek, aki Európa közepén, az EU tagjaként kiépíthetett egy demokrácia látszatába csomagolt fasiszta rendszert, fertőzve a világot is ezzel."
-Március 15 és a szabadság szerető magyarok:
"Végezetül tegyünk említést a “szabadságszerető” drága magyar nép egy jelentős részéről is. Lehet hivatkozni arra, hogy elfoglalták a médiát és 24 órában butítják őket. De azért van internet. Azért vannak másodlagos információs források. Nincsenek bezárva egy lágerbe. A magyar nép soha nem tud elszámolni azzal, hogy az idegengyűlölet ilyen termékeny talajra hullott. Nem számít nekik, hogy elpusztulnak a kórházban, hogy hülye marad a gyerekük, hogy közmunkásként szívatják őket a fideszes urak földjein. Csak ne kelljen másokkal élni."
MINDEZ 2018.04.09-én
nepszava.us/bartus-laszlo-nem-diktaturara-szavaztak-a-becsapott-magyarok/

kemény keleti kommentelő 2019.03.12. 16:41:06

@HANO: " Csak ne kelljen másokkal élni." nem igaz. Az egész fidesz-uralomnak és Orbánnak is azért olyan nagy a népszerűsége, mert folyamatos embervadászatot tartanak. Orbán, a fidesz, a kampányaik mindig akkor voltak sikeresek, amikor üldöztek valakit, vagy valakiket. És ezért mindig ott virítanak a bűnbakok a magyarok orra előtt. Erre van igény. A Holokausztot sem a nyereségért csinálták.
A magyar nép karaktere az embervadászat.

velőtanya 2019.03.12. 17:09:45

@seol: Engem meggyőztél már a múltkor ebben az ügyben - bár először fontolgattam, hogy lenerbérencezlek - de őszintén szólva nem fogok a kardomba dőlni amiatt, ha egyszer kivételesen visszanyal a fagyi a fideszes szarháziaknak (már ami a demagóg vádaskodást illeti)

Viszont komolyan elgondolkodtam azon, hogy ha ez egy eladható és örökölhető vagyoni értékű jog meg minden, akkor vajon ki is lehet adni a lakást? Mert akkor egész jó kis tuti befektetés lenne, az évi nettó 10 százalékot csak a bérleti díjból ki lehetne venni:)

HANO 2019.03.12. 17:13:45

@kemény keleti kommentelő: "a kampányaik mindig akkor voltak sikeresek, amikor üldöztek valakit, vagy valakiket."
Mondjuk így?
444.hu/2019/03/12/egyetlen-kep-leleplezi-a-mai-orban-weber-talalkozo-alsagossagat-es-hogy-a-kormany-mennyire-tartja-a-magyar-embereket-a-neppart-pedig-magyarorszagot
Nincs még egy olyan kormány az EU-ban, amelyik ilyen szinten nézné hülyének saját népét!

seol 2019.03.12. 17:36:32

@velőtanya:

Ennyi? "Majdnem lenerbérenceztelek, de mégsem?" Ebből nem fogom megtudni, hogy rontottam el. :-D

Hát nem tudom, fura ez a konstrukció, olyan, mintha meg is venné a lakást (azért elég komoly összeg, ha nem is éri el a saját tulajdonúak szintjét -- ami "csak" ~500e/m2 a Várban, az örökbérlet, ami 1millió+, az nem az), meg nem is, övé is lenne, meg nem is -- engem nem lepne meg, ha ki lehetne adni.

labrys 2019.03.12. 18:27:12

@Grrr: kérhetném azt közönséges állampolgárként, hogy ha már egyszer számos igen kvalitásos emberrel (sőt, közvélemény-formálóval) próbálsz beszélni, ne támogasd e beszélgetések során azt az Orbánék által fenntartott (őket legitimáló) látszatot, miszerint ez itt egy demokrácia, ahol demokratikus eszközökkel lehetséges nyerni a NER-rel szemben? (Sőt, talán szorgalmazhatnád nekik, hogy vigyázó szemüket vessék Putyin Oroszországára. A NER tök ugyanaz, csak vodka helyett pálinkával.)

Előre is nagyon kösz!

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.03.12. 18:41:32

@seol: Ha nincs csalás (és miért lenne), akkor a vételár és a bérleti díj jelenértékének együtt a piaci árat kell tükröznie.

@ámbátor: Van még egy másik lehetőség: ha a Haza Esze megpróbál átverni egy trigger happy koronaherceget. És miért ne próbálna?

ámbátor 2019.03.12. 20:28:55

@Kettes: Ezt nálam lefedi a koleszterin. Valójában mindegy, hogy triglicerid, polónium, vagy ólom. Az igazolt, tartós távollét a lényeg.

Grrr 2019.03.12. 20:55:01

Elnézést, sok volt itt belőlem.

seol 2019.03.12. 23:16:23

@seol:

Na, lassan az összes fogalmatlan 'ellenzéki újságíró' beleáll a sztoriba -- sokat elmond, hogy nincs egyik lapnál se senki, aki el tudná magyarázni az ügyeletes kihívásokkal küzdő versenyzőnek, miről van szó. Előre a rezsóváltás útján!

velőtanya 2019.03.13. 07:22:37

@seol: Nekem úgy tűnik (a múltkor linkelt példád is ezt mutatta), hogy ez az eladható és örökölhető bérleti jog a tulajdonjog felét éri a piacon.
Akkor viszont ha tényleg ki lehet adni, abban ott van beépítve az "extraprofit". Megveszed egy 50 milliós lakás bérleti jogát 25-ért, aztán kiadod annyiért, amennyiért egy 50 milliós lakást ki lehet adni (ez 240k körül lehet). Ebből ha levonod az általad fizetendő bérleti díjat, még mindig marad szépen afelett, amennyit egy 25 milliós lakás kiadásáért kapnál. Vagyis az éves bevételed a bérleti díjból durván a befektetés 10%-a lenne a 6% körüli szokásos mértékkel szemben, (miközben a bérleti jogod értéke együtt mozog a tulajdonjogéval)
Szóval ha tényleg ki lehet adni (és ha bízol abban, hogy ezt a jogot nem lehet könnyebben elvenni, mint a tulajdonjogot), akkor ez egy piaci rés lenne:)

kemény keleti kommentelő 2019.03.13. 07:49:34

@velőtanya: Itt inkább az a lényeg, hogy ha ekkora aranybánya, akkor miért akarta az előző tulaj - bérlő eladni egy nyomott áron.
Gondolom, azért, amiért a kaszinósok is be akarták zárni a kaszinójukat, meg a trafikosok a trafikjukat, etc.

kemény keleti kommentelő 2019.03.13. 07:59:30

Vagyishogy van egy törvényük, hogy ha egy fideszes valakinek az ingatlanjára szemet vet, akkor az köteles átadni neki.
Ezek a balatoni és fővárosi ingatlanok elég népszerűek az ilyen vidéki fideszesek között. Meg a kastélyok.
És az elorzott ingatlanokhoz még milliárdos közpénzt is dobnak, hogy legyen miből "fejleszteni" őket. Nem ám csak úgy magában jár nekik.

seol 2019.03.13. 08:37:03

@velőtanya:

Úgy látom a zinterneten, hogy eleve kétes kicsit törvényileg az örökbérleti jog eladása (a lakáscserés változat viszont elfogadhatónak tűnik), plusz a bérleményben csak a bérlő és családtagjai élhetnek (ez bezárja sajna a piaci rést). Fenébe. :)

velőtanya 2019.03.13. 10:00:54

@seol: Jó, azt én se gondoltam komolyan, hogy most gyorsan megverem ezzel az ingatlanpiaci hiénákat:)
(már csak a hirtelen befektethető 26 millió hiánya miatt sem)

Flageolet 2019.03.13. 10:53:52

@kemény keleti kommentelő: Téves. A hölgy a második felesége, aki korábban a BME-n 2007-2009 között a PhD hallgatója volt. Ott a PhD-t nem fejezte be, 2009-2011 között más témavezető irányította.
Az első feleségétől egy fia született (www.gjt.bme.hu/content/jo-helyen-jo-idoben).
A második felesége 2017-től az ÁE doktorandusza (most már állami) és tudományos munkatársa.

vizilófia 2019.03.13. 13:36:24

@furiRosa: Elég alapos (és higgadt) válasz Mezei F. Mandiner-nyilatkozatára. Jó lenne, ha valahol nagyobb olvasottságú felületen is m egjelenne, mert sok tévedést eloszlet az MTA-val kapcsolatban.

wulfer 2019.03.13. 19:47:23

@furiRosa: Az ebben az írásban megfogalmazott szakszerű elemzést, azok már végképpen nem értik, akik a Mandiner szintű írásokat - talán - még esetleg. A politikai meggyőződést akár mellőzve is.
Szándékos, pozitív célokat semmiképpen nem tartalmazó kormányzati szándékok ellen szintén alkalmatlan, mert ezen a szinten ésszerű magyarázatok, akár csak csókok a halottnak.
De annyira jó volt olvasni, hogy a világon - nem is túl távol - maradt még szervezett tudományos szellemi erő. Köszönöm.

Flageolet 2019.03.13. 19:50:30

@jotunder: "Lyukas óra" folyóirat, A Magyar Írók Egyesületének Folyóirata, XXII. évfolyam, 2013/1. szám, "Ha az angyal elszállna fölöttünk", leirat az ATV 2013.01.25-i esti "Csatt!" műsorában elhangzottakból, 26-27. o.; két idézet:
"....Klebelsberg Kúnó stratégiáját követve, aki az akkor még gittegyletnek számító Magyar Tudományos Akadémia mellé pénzt és intézményeket rendelt. És kinőtt abból egy európai szintű, felsőfokú intézményrendszer..."
"A Magyar Tudományos Akadémia és a hozzá rendelt kutatóintézetek adják azt az infrastruktúrát, amelynek révén megteremtődik az a szellemi csúcsteljesítmény, amely a magyar tudományt előre viszi."

Naaaaaa, vajon ki mondta ezt?

Maga Bencsik "Békemenet" András.
Bencsik András.
Hé, "kedves" András, hol van most?...

seol 2019.03.13. 20:12:49

@Flageolet:

"Abba kéne hagyni ezt az elemi iskolai szintű sorosozást", most meg ez, rájár a rúd szegényre.

Flageolet 2019.03.13. 20:26:43

@seol: Szemét dolog ez az emlékező internet, ugye? ;-)

seol 2019.03.13. 20:29:15

@Flageolet:

Nem képesek hozzászokni (amúgy ebben is rokonaik az orosz propagandisták).

wulfer 2019.03.13. 20:32:01

@seol: Ez a mondása azért is keletkezhetett akár, mert az a mennyiségű Sorosozás, amit akkoriban - is - megélhettünk, már az ő - nem túl kényes - ízlésvilágát is megmérgezhette.
Viszont azt is tudom, hogy én egy eléggé könnyen megtéveszthető ember vagyok.
Ezért megtartom azt a lehetőséget is, hogy a kijelentése simán csak egy balfék-izmus volt.

Flageolet 2019.03.13. 21:02:47

@wulfer: És vajon miért mondott pont hat éve olyat az MTA-ról, ami ma már full NER inkompatibilis?...Részeg volt?...

wulfer 2019.03.13. 21:31:11

@Flageolet: Nincsenek csodák. Egy megbízhatóan köpönyegforgatónak ismert figurától, soha és semmilyen körülmények között nem várok el tiszta, logikus, és nagy összefüggésekben is helytálló véleményt. Semmiről. Sem a kérészek életéről, de a kovászolás rejtelmeiről sem. Pont azért nem mert nulla emberek.
Viszont kifejezetten gyanakvó leszek, amikor egy ilyen fentebb jellemzett, a szájára veszi az olyan szavakat, mint "Akadémia" . . . "európai szintű, felsőfokú intézményrendszer..." . . . "...szellemi csúcsteljesítmény..."
Látva és ismerve az MMA-t, az egyetemeinket, azok rektorait, a velük való politikai packázást, a bennük folytatott szabad rablást és tolvajlást, nem kétséges számomra, hogy akkoriban is csak valami kampányszöveg lehetett, - emlékezve az esetre - talán éppen Klebersberg ázsiójából akarták lenyúlni, ami akkor belőle kinyerhető volt, az éppen akkor céljaik érdekében.
Egyébként meg akkor is csak valami el akartak lopni, mint oly sok helyen szakmányban teszik a mai napokban is.
(lásd még: Infokom Walter János ügyei - BME, pécsi egyetem botrányai, Óbudai latens, most még rejtett ügyei, győri, debreceni egyetem pályázati lenyúlásai.)
Nagy tudományt nem kell keresni ezek mögött, csak a dumák vannak.
Egymás előtt tetszelegnek zömében, és minden megnyilvánulásukban, legfeljebb még a híveiket akarják még tovább hülyíteni, ha éppen momentán ott nincs mit ellopni, ahol éppen vannak.

Flageolet 2019.03.14. 08:08:49

@wulfer: Csak egyetlen kiegészítés a sajnos hibátlan elemzéshez:
alfahir.hu/2018/06/14/obudai_egyetem_oktatas_felsooktatas_szigeti_adam
Az óbudai helyzet eléggé sok sajtónyilvánosságot kapott, mivel az ott pusztító Szigeti Ádám előtte és utána is Palkovics embere volt (előtte az EMMI-ben főosztályvezetője, utána most az ITM-ben helyettes államtitkára)

whale 2019.03.14. 08:48:11

@Grrr: Hogyne. Ettől "hibrid" a rendszer. Látszatdemokrácia. Külsőségeiben, aszeszoárjaiban, intézményeiben az, működésében éppen az ellenkezője. A világ demokratikusabb felén ez nóvum, mi azonban nagyon is jól emlékszünk a Magyar Népköztársaság népi demokráciájára. Az is alkotmányos alapokon nyugvó, parlamentáris demokrácia volt, névleges ellenzékkel (Hazafias Népfront), névleges sajtószabadsággal, független bíróságokkal és minden egyébbel...

wulfer 2019.03.14. 09:26:12

@Flageolet: Tettem eleget a legtöbb ügy felszínre kerülése érdekében, - többet mintsem érdemes lenne comingolni vele :D, - de igen.
Sem részleteiben, sem számosságában nem kívántam teljes lenni. Elborzadna itt pár jószándékú kommentelő, ha a valóságot csak megközelítő infók birtokába kerülne.
Szemezgess, és akkor csak a hírfolyamba kerülő tuttit látod, az excel táblákat és kommunikációkat sajnos nem. (Tudod a jogi tanácsadók . . .)
index.hu/gazdasag/2018/03/29/olaf_koltsegvetasi_csalas_gop_projekt_innovacio_k_f/
24.hu/fn/gazdasag/2018/08/03/garancsi-hernadi-kutatas-fejlesztes-olaf/
Ami inkább csak a párhuzamok miatt talán érdekes lehet az MTA ügyével, hogy a LED Tiborcz Microsoftos ügyei egészen az MTA-ig nyúlnak, ugyanis az Akadémia szoftverei szintén Tiborcz beszállítás. A pofátlanságuk akkor volt ebben az ügyben is, hogy az ÁFA-t saját maguknak kp.-ben kérték a gazdasági igazgatótól, már azután, hogy az FBI elkezdte vizsgálni az ügyet, és az USA-ban most is zajlik az anyaggyűjtés.
Tényleg a szemünkig ér már a szarlé itt.
És most ezt az MTA-s ügymenetet akarják teljes egészében ők kezelni. Szerinted jobbító szándékkal? :D

muv 2019.03.14. 12:21:30

@Grrr: az a baj, hogy a demokracia, diktatura, terror szavakat csak fekete/feher alapon tudjuk ertelmezni. miszerint valami vagy diktatura, vagy nem. vagy demokracia vagy nem. mintha lenne egy pontrendszer, ami alapjan az 51 pont meg demokracia lenne, de ha 50 pontra csokken aznap a pontszam, akkor mar diktatura, ami masnapra megint demokracia lesz.

eppen a ma regnalo politikai ero mutat ra itthon ennek az allaspontnak a tarthatatlansagara. ezek nem fekete feher, egymast kizaro fogalmak! arrol folyik a vita, hogy a szurke melyik arnyalataban vagyunk eppen, es ezt szepen ossze lehet vetni mas orszagokkal.

mafi mushkila 2019.03.14. 12:31:36

@Grrr: "nincs még szükség besúgókra és titkos belső elhárításra"

Most az összes többit leszámítva, ezt honnan veszed/mire érted?
Ha valami biztos, akkor az, hogy ezek kőkeményen (komolyan véve, rendesen finanszírozva stb.) vannak.

Flageolet 2019.03.14. 20:03:38

@wulfer: Az általam feltárt NER-ügyek nem érték el ezt a léptéket, de nem is sikerült volna, mert nekem legalábbis nagyon nehéz volt (oknyomozó) újságírót a témákra állítanom még akkor is, ha mindennel elláttam őket. Tízből egy az arányom, ráadásul belefutottam forráskiadásba is (pont az indexnél...), amire ráment legalább egy kollégám állása. Ma is írtam egynek, de pesszimista vagyok, lehet, hogy az arány felmegy 20:1-re.

velőtanya 2019.03.14. 23:04:48

@furiRosa: "a bizottságokat úgy állították össze, hogy azokból kimaradjanak azok az akadémiai vezetők, akik erőteljesen ellenzik kutatóintézetek leválasztását, illetve akik fokozottan védenék a dolgozók érdekeit."
Sebaj, ott lesz helyettük Gál András Levente... Gondolom, Matuska Szilveszter nem ért rá, de szerencsére GAL neve is kellő garancia a szakmában://
(Igen, tudom, megfogadtam, hogy nem szólok hozzá az Akadémiához)

seol 2019.03.14. 23:11:43

@velőtanya:

Lenyűgöző, hogy annyira sötét idióták, hogy még a dolog (esetleges) megszavazásáig se bírnak úgy tenni, mintha egy mondatot is komolyan gondoltak volna abból az ún. szándéknyilatkozatból.

RontoPal 2019.03.15. 06:37:08

@seol: Vagy azt akarjak bemutatni, hogy nekik ezt is lehet...

Flageolet 2019.03.15. 12:50:34

@furiRosa: És persze ott az élen Freund "mélykatolikus" Tamás is...vajon kinek az érdekeit képviselheti, ha 2018.07.27. óta egy büdös szót sem szólt?

wulfer 2019.03.15. 13:31:06

@Flageolet: Látom nem újdonság számodra, gyakorlatilag teljes készre főzött anyagot kell átadni ahhoz, hogy egyáltalán foglalkozzanak adott témával. Bármilyen mértékben is egyértelmű a tolvajlás, korrupció, és lenyúlás ténye. Ezért látom teljesen reménytelennek a helyzetet. Különösen akkor, ha figyelembe veszem az elmúlt korszakok hasonló közpénz-tolvajainak történetét, akiknek soha semmi bajuk nem lett a tetteikből, sőt adott esetben pozitív kép maradt meg róluk. Vagy csak simán el tudtak tűnni a rettenet mennyiségű pénzzel. (Lásd még: Vegyépszeres Elek, - ki emlékszik már rá egyáltalán - az akkori Orbán nagy barát és támogató esetét. Tudja egyáltalán, pár kiválasztotton kívül mi is van vele, hová lettek az akkoriban lenyúlt út- és egyéb építési túlárazott zsetonok.)
Talán emiatt is lett "létrehozva" a Mészaros intézmény-rendszer, hogy soha ne fordulhasson az többé elő, ami Simicskával, a Vajna pénzekkel és Elekhez hasonló, kissé a NER - egyébként igen alacsony - szintjénél rafkósabb ajserekkel megtörtént.
Mészarost a tökénél fogva erősen lehet tartani, nyilvánvalóan kevés kezelési költséggel jár az ő üzletvitele. Az más kérdés, hogy nem egy éceszgéber, de most a jelen helyzetben külön nagy előny is.

wulfer 2019.03.15. 13:33:22

@wulfer:
Még egy megjegyzés:
- nem csak az újságíróknak nehéz eladni egy-egy kidolgozottan szépséges tolvajlási felderítést, hanem még a politikusoknak is. Gyakorlatilag házalni kell a legnyilvánvalóbb esetekkel is. És ezt már végképp nem kommentálom.

Flageolet 2019.03.15. 17:06:03

@wulfer: Ami külön bosszantó (és erről egy 444-es újságíró világosított fel), hogy ne is álmodjak "korrigálásról", "kiegészítésről" vagy "felmelegítésről": a kiadott feladatot elvégzik, valamilyen szinten, vagy kérnek segítséget a mélytorkoktól, vagy nem, kijön a cikk, aztán pár óra után kuka. Hiába írok, hogy ácsi, a téma kétharmadát ( :-) ) nem fejtették ki, itt vannak a linkek, a belső infók, a kapcsolódások...redőny. Most már mással foglalkozom, tipli van.
Anyád. Így aztán az atombomba petárdarobbanássá silányul, nem is szól akkorát, amekkora muníció lett volna benne.
Ahogy az arány az újságíróknál 10:1 (bár, mivel a tegnapi megkeresésemre is sz*rtak, az arány romlik), úgy a politikusoknál is, így aki válaszol és segítene, az iszonyúan túl van terhelve. 22-es csapdája.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.03.15. 18:08:14

@Flageolet: Lehet, hogy nem a kattintásvadász médiánál kellene próbálkozni, hanem mondjuk az Átlátszónál. Bár nincs velük ilyen irányú tapasztalatom, de a dossziéik elég vaskosak (=sok munka lehet bennük). Robbanni persze azok sem robbannak, amíg Polt a legfőbb ügyész, de arra mindenképp jók ezek az ügyek, hogy a rendszerváltó generáció ne felejtse el, hogy miért is kell a nernyikeket örökre kizárni a közéletből, a gazdaságból, a kultúrából stb.

wulfer 2019.03.15. 19:15:53

@Kettes: Nincs nagy különbség az itt tárgyaltak szempontjából, melyik médiához kanyarodsz. Mondjuk talán éppen a 444 a leginkább kommersz oldal ilyen szempontból.
Egyébként a többinél is csak akkor állnak szóba veled, ha illeszkedik már valamelyik nagyobb, éppen futó anyaggyűjtési áramlatba az általad felkínált ügy, akkor talán befogadják. Egyébként meg nem nagyon tudom már megfejteni mi az ami beindítja őket, valójában már nem is érdekes. A korrektség kedvéért meg kell jegyezzem, mindenkinek 24 órából egy napja, és azért azt is tudjuk, hogy nem piskóta recepteket oszt meg az ember.
Egyébként pedig teljesen igazad van, mert normális országban, bekopogtatsz ilyen kaliberű ügyekkel a rendőrségre, - még komolyabbakkal az ügyészségre és utánad a vízözön.

Flageolet 2019.03.15. 21:45:15

@Kettes: Náluk 2017-ben próbálkoztam, azt válaszolták, hogy az adott témában illetékes szerzőjük visszavonult, és amíg nem tér vissza, nincs rá szabad emberük. Most 2019-et írunk.

OoOoOo 2019.03.20. 06:38:17

Van, amikor nincs túl nehéz dolga az embernek, mondjuk az eredmény se túl meglepő:
444.hu/2019/03/20/a-kutatok-elmelyedtek-palkovics-laszlo-szavaiban-es-kellemetlen-zavarokra-leltek

MartianChronicle 2019.03.21. 12:09:43

" én tényleg komolyan gondolom, és hiszek benne, hogy amit teszek az csak és kizárólag az Akadémia, és a teljes magyar kutatási ökoszisztéma hatékonyabbá tétele érdekében teszem." Na ja.
www.atv.hu/belfold/20190321-palkovics-lovasz-elnok-urnak-nem-kell-felnie

seol 2019.03.21. 16:38:07

@MartianChronicle:

Kíváncsi vagyok, vizsgálták-e már azt, hogy a szociopaták milyen kifejezéseket és retorikai elemeket szeretnek leginkább használni.