Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

Híres utolsó szavak

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

A nagy gráfok esete Orbán Viktorral (megjegyzésposzt)

2018.10.26. 17:36 | jotunder | 62 komment

 

    Mint azt nyilván sokan olvasták, Barabási Albert-László, Lovász László és Jarik Nesetril megnyerték az egyik ERC Synergy Grant-et. Itt látható az összes nyertes, kizárólag ebben a pályázatban van reprezentálva Európa keleti része. Matematikai jellegű projekt még sohasem nyert Synergy-t. 

    A projekt nagy gráfokról és hálózatokról szól. A hálózatokról nem tudok semmit, de az elmúlt tizenpár évben a "nagy gráfok limesze és vonzáskörzete" topikkal foglalkoztam, mekkora karácsony ez, uramisten. Már korábban is több a témát érintő ERC grant-et nyert el Magyarország, és nemrég egy brit ERC grant is nyert, amely pályázatban érdekelve vagyok. Ez az egész terület nincs húszéves és minden az orrom előtt történt.

   Készítettek Lovásszal egy interjút,    abból elég sok mindent megtudhat az, akit ez érdekel. Ha valaki nagyon elszánt, megkeresheti Lovász Large networks and graph limits című könyvét a neten.

   Igen tudom, a címben van egy név, és még nem írtam róla. Ahogy G.Fodor Gábor vagy Lánczi András elér valamilyen intellektuális jellegű eredményt a kicsi életében, amelyik úgy a boka magasságáig elér  pl. annak a CEU-tézisnek, aminek múlt hétfőn az opponense voltam gráflimesz témakörben, azonnal írok valamit a Gazdáról ebben a posztban, de addig ugye minek. 

   Én is tönkre tudnám vágni a CEU-t, ha egy utolsó hazaáruló lennék, ahhoz azért nem kell olyan sok előtanulmány. Szerintem ha lenne kétharmadom, plusz gonosz és ostoba lennék, az MTA intézeti rendszerét is fel tudnám számolni. Nem nagyon bonyolult. Kell egy példány az alaptörvényből meg egy ceruza. Erről írjak posztot? Miért nem rögtön arról, hogy valaki képes befűzni a cipőjét. 

  Tudta a kedves Olvasó, hogy a Kazhdan csoportok cost-ja egy? Mostmár tudja. Az releváns fejlemény. Az, hogy a Gazda majmai miket hordanak össze a magyar tudományról vagy a CEU-ról , az csak Fél-Ázsia kellemetlen mindennapjairól árul el valamit, de arról már úgyis szinte mindent tudunk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr8514323937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ámbátor 2018.10.26. 19:49:40

Node hány migránst tart távol egy gráf, bármekkora nagy is? Be tud-e ívelni az ötös sarkára egy szögletet az a Lovász? Ugye hogy nem. Hát akkor vizesnyolcas

fortin2 2018.10.26. 20:24:05

Van egy jelentős tévedés a posztban. A "Gazda" megnevezés a magyar történelemben foglalt, Bethlen Istvénra, aki persze nem volt egy matyóhímzés, de igazi úriember volt, a náciknak nem volt hajlandó befeküldni, a zsidótörvényeket ellenezte, az angolszász orientációt fenntartani kívánta és komoly szerepe volt a megcsonkított ország gazdasági rendberakásában.
Hol van ettől ez az alak?

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2018.10.26. 20:58:46

A meszaros lorinc naponta keres annyit mint ez a hulye erc grant. Na akkor kiakiraly???

fabatka2 2018.10.27. 02:44:54

@fortin2: Nagyon erősen jobbra, béka segge alatt valamivel.

borzzz 2018.10.27. 03:45:27

@fortin2: Volt egy másik Gazda is, s az ő szerepe sem elhanyagolható a magyar történelemben: Joszif Visszarionovics Sztálin.

jaegtoer 2018.10.27. 06:24:34

@borzzz:

Talán maradhatunk annyiban, hogy ennek a szerencsétlen országnak mindig is túl sokan voltak gazdái, vagy akartak lenni a gazdái.

balmoral 2018.10.27. 10:14:02

És ebből a három milliárdból mennyit kell visszaadni? (Szerintem itt a baj. A CEU és az Akadémia nem fizet védelmi pénzt. Akkor meg minek vannak?)

cruickshank 2018.10.27. 11:10:30

"sok mindent megtudhat..." -- az igekötőt egybe tessék az igével ilyenkor. Bocsánat, a helyesírásnácik nevében. Mélyen egyetértek azzal, h sokkal érdekesebb dolgok vannak a világon annál, hogysem az ember a jelenlegi rezsim tébolyult működését kövesse és arra reflektáljon, s nem csak a gráfok ám, itt van mindjárt Jean-Baptiste Morvan de Bellegarde, akinek nevével -- szégyen, nem szégyen -- csak néhány napja találkoztam, elképesztő figura, jezsuitaként kezdte, aztán Szalézi Szt. Ferenc rendjéhez csatlakozott; a derék abbé közben írt közel harminc könyvet a korszak leginkább kurrens témáiról, irodalmi, esztétikai, morál- és politikafilozófiai, teológiai, nevelési és történelmi tárgyúakat 1688 és 1733 között. A következő életemben majd nekilátok elölről végigolvasni.

közösperonos átszállás 2018.10.27. 11:25:38

@poszt: "Szerintem ha lenne kétharmadom, plusz gonosz és ostoba lennék, az MTA intézeti rendszerét is fel tudnám számolni. Nem nagyon bonyolult."

Annyira nem, hogy sima egyszerű többséggel is megoldható. Nem nagyon van olyan, a felsőoktatást érintő intézkedés, amit Vityáék megcselekedtek, és nem volt hozzá eszköze bármelyik korábbi kormánynak. Csak nem akarták (igen, mikor kormányon/koalíción belül nincs meg a támogatottság, akkor a kormány/koalíció azt a dolgot nem akarja). Vityáék akarták.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2018.10.27. 11:40:59

@cruickshank: A meget azért nem írom el. Sortores van mögötte, egy dán kolcsonlaptopon írtam.

Zoltan Hazafi 2018.10.27. 16:06:05

@HANO: Lehet azt is mondani, hogy az ember saját döntése az, hogy feje fölé emeli a két kezét, amikor fejéhez tartják a fegyver csövét.

jaegtoer 2018.10.27. 16:58:06

@HANO:

Sőt, a CEU egyenesen kényszerítette a jószándékú és tisztakezű kormányzatot, hogy okot szolgáltasson arra, amire hivatkozva a CEU önkényeskedve kiflangáljon az országból. Kíváncsi vagyok, a könyvtárukat mikor lepik el a végrehajtók.

Miki Telepi · http://chienenchaine.wordpress.com 2018.10.27. 17:42:21

Speciel a cipő befűzés nemcsak egy posztot hanem egy Nature cikket is megér.

Polster B. What is the best way to lace your shoes? Nature 420:476 (2002)

Alick 2018.10.27. 19:13:45

@ámbátor: "Be tud-e ívelni az ötös sarkára egy szögletet az a Lovász?"

Lehet, hogy jobban, mint a falábú labdarigók jelentős része.
:)

Bird 2018.10.27. 19:21:19

@jaegtoer:
A CEU elleni első hírre a feleségem – akinek mindig beválik a jóslata – azt mondta, hogy minden az ingatlanok megszerzéséről szól. És nemcsak a Nádor utcai új épületről van szó, hanem sok másról is, például a körülötte lévő házakról.

Nem sokan tudják, hogy a Nádor–Zrínyi utca sarkán lévő kis műemlék ház mögött (kívülről nem láthatóan) egy óriási épület van, valamint az Október 6. utcában és a Kerepesi úton is, az egykori (1368 fős!) munkásszállóból átalakított hatalmas kollégium.

Hamarosan kiderül, hogy most is igaza lesz-e az asszonynak.

Janossz 2018.10.27. 19:32:28

Jajj, hát benézték, na.
Azt hitték, hogy a nagy gráf a Kis Grofónak valami konkurenciája.
Mit kell ezen annyit rugózni?

OoOoOo 2018.10.27. 20:22:46

@xxyyzzxxyyzz: @CEU Hajléktalantudományi Szak: Ki a blog.hu-s kommentügyeletes?
Bár csak az érdekel, hogy török vagy orosz?

lobaszopiatej 2018.10.27. 20:33:37

@fortin2: "A "Gazda" megnevezés a magyar történelemben foglalt, "

Az van, ha megnézted a Trónok Harcát (igazi társadalomtudomány!), ösztönösen nyelvedre ugrik eme szóösszetétel.

morph on deer 2018.10.27. 21:59:46

@Secnir:
Mi lenne?
Elmondta amit tud, az utolsó szóig.
Tulajdonképpen elég komoly teljesítmény tőle, mert mondhatta volna simán azt is, hogy “Piiityukavagyokkk!”.

Remélem, a jutalma nem marad el.

Secnir 2018.10.27. 22:07:14

@morph on deer:
"mondhatta volna simán azt is, hogy “Piiityukavagyokkk!”."
lencsés pityukától azért rohadt messze van...

lüke 2018.10.27. 23:50:33

A CEU ide megy, OV ajánlásával,
“Orbán a jogász dr
azt ajánlja a CEU-nak, maradjon nyugodtan, nem kérik rajta számon a törvényi feltételeket”
www.wienkav.at/kav/ows/
Itt van a szecesszió egyik legszebb temploma- OTTÓ WAGNER- aki nem látta ,nézze meg,csak szombaton látható!
A volt diliház részben üresen áll, ma tüdő osztály működik benne.
Szép helyen fekszik, villamos jár fel, infrastrukturája kifogástalan.
Szerintem nem is adják drágán ..
Bécs a világ egyik legélhetőbb városa.

borzzz 2018.10.28. 00:28:14

@lüke: Ajvé, ebből az fog lejönni a honi sajtóban, hogy Soros saját kezűleg dobja ki a betegeket (vaságyastul) az ablakon, mert kell a hely a felforgató egyetemének.

jaegtoer 2018.10.28. 05:37:56

@Bird:

Az asszonynak mindig igaza van.

[nem vicc]

invalid user name 2018.10.28. 07:27:06

@lüke:

vagyis ha rabszolga lesz, maradhat

invalid user name 2018.10.28. 07:28:59

@Bird:

nem hiszem, hogy az épületet feladná a CEU.

collateral damages 2018.10.28. 07:43:56

@jaegtoer:
Én látok esélyt arra is, hogy a végrehajtók ízlésének nem megfelelő könyveket kivigyék az épület elé az utcára, és ott máglyát rakjanak belőlük.

collateral damages 2018.10.28. 07:51:10

@lüke:
Most ezt az "egyik legélhetőbb város" titulust higyjem is el neked, amikor Lázár videójában jól látszik, hogy Bécsben sok a külföldi, és az iszlám mindent letaroló térnyerését bizonyítandó a keresztény kultúrát pusztító kebabot is árulnak az utcán?

Attilajukkaja 2018.10.28. 08:13:38

Magyarország ideiglenes kormánya Európa szégyene címére pályázik. Nem ez a szomorú, hanem hogy ugyanannyian asszisztálnak ehhez a lakosság köreiből, mint annak idején a magyar holokauszthoz. Gondolom, megint valami ingyen koncra számít ez az embertelen, álkeresztény horda.

C. Lee Boss 2018.10.28. 08:25:39

@Bird: A Bem rockpart-i művház hasonló eset, 50 év után bekebelezik... szégyen és gyalázet, zúg-morog mindenki!

Netuddki. 2018.10.28. 09:24:59

Bármekkora egy tolvaj bűnöző is az Orbán, a CEU-t nem tudja tönkrevágni, csak az országot. Mert SZVSZ a CEU nem tőle függ, ami persze nagyon is zavarja a kis gecit.

Netuddki. 2018.10.28. 09:29:37

@Attilajukkaja: Jóvan basky, de nehogy már egy maréknyi börtönszökevény mondja meg merre vegye az irányt az ország. Csak a tenni akarás a többieknél megáll a picsogásnál.

Nem, nem tüntikézésre gondolok. Országos hálózatra ;) , mert előbb meg kell szervezni a zembereket, hogy odacsaphassanak ahol a legjobban fáj ezeknek a tetveknek! Egyedül senki sem fog itt akciózni, mert nem hülye. De ha lennének mögötte, akik ha kell bosszút állnak ha kiraknak valakit a munkahelyéről, vagy vegzál a kollaboráns hatóság, akkor már más lenne a helyzet.

Bird 2018.10.28. 09:42:01

@invalid user name:
Ha elvesztik a hallgatók és az oktatók jelentős részét, akkor felesleges lesz az ingatlanok némelyike.

Volt szerencsém egy Október 6. utcai társasházból látni a CEU épületeit, így a korábban általam említett kb. 10 emeletes aránylag új házat is. (Érdekes, hogy annak építésekor a CEU festette ki a társasház onnan látható gangjait, hogy ne legyen számukra zavaró a látvány.). Utcáról is látható az Október 6. u. 12-es, függönyfalas egykori irodaház is. A Kerepesi út 87. alatti kollégium szintén hatalmas épület:
https://www.google.hu/maps/place/Budapest,+Kerepesi+út+87,+1106/@47.5056599,19.1594541,3a,75y,1

Nem kell csoda, hogy mindezeket megirigyelték.

közösperonos átszállás 2018.10.28. 09:51:08

@lüke: "Bécs a világ egyik legélhetőbb városa. "

Mármint ~ nagyvárosa.

(Ez persze szubjektív, mint ahogy az egész dolog is, de szerintem ez tipikusan oximoron. :-) )

lüke 2018.10.28. 11:02:53

@collateral damages:
Áh
m.youtube.com/watch?v=gBxOTn9SyiU
Már Esterházy “ éltetésénél” gondoltam, ez jön
Vajon Erich Káästner Két Lottiját is kiviszik
@közösperonos átszállás: szocializáció kérdése, de fővárosa,yeeeeh
@borzzz:
Igen,
MO- n el lehet adni ezt az antiszociális, empátia, beteg -és öregcentrikus
kultúrát( ld 1825 Tiszaeszlár, kb ilyen szinten van a nemzethy agy vaságyastul)
40 év alatti ny- európai nem is látott vaságyat,s tudja a
90 éves meg nem súlyemelő

vizilófia 2018.10.28. 11:21:33

Valahogy ez az ingatlqanszerzés-magyarázat mindig előjön. Az MTA-főépület vagy a Közgáz esetében még csak-csak értem. De a CEU épületei miért lennének annyira vonzóak? Ha úgy gondolják, lebontják a fél belvárost, s iszonyú túlárazásokkal maguk építenek közpénzből.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2018.10.28. 11:29:44

@vizilófia: a CEU tulajdonát nem tudják elvenni. valószínű, hogy nem is fogják eladni.

vizilófia 2018.10.28. 11:32:52

@jotunder: Persze, a magántulajdon biztonságával kapcsolatban is láttunk már érdekes dolgokat. Az, hogy "nem tudják elvenni", az egy másik világból, másik jogrendből származik.
De én is azt hiszem, nem az épületekről van itt szó.

ijontichy 2018.10.28. 11:48:53

@jotunder: Ha nem változott ( és kétlem, hogy változott ) akkor Országgyűlési-, és közjogi méltóságok hivatalának elhelyezése érdekében kezdeményezhető az ingatlanok állami kisajátítása.
De ha nem így lenne, akkor alig egy hete láttuk működni a 2/3-ot, 48 órában.
Ennyit a "nem tudják"-ról. Szar ügy :-(.
Ami pedig "ceu"-k tulajdonának megvédését illeti, a nemfideszes oldalon csak kevesen nem ismerik Hofit: "Minek átlőni az oldalunkat??? Há' hogy nézne má' ki, gondolják meg..."

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2018.10.28. 11:50:48

@ijontichy: nem fogják a CEU épületét elkobozni. ez biztos. azt sem hiszem, hogy a CEU minden képzését Bécsbe fogja vinni.

ijontichy 2018.10.28. 12:21:12

@jotunder: Én sem gondolom, hogy meglépik, mert perpillanat én sem látom, hogy nagyobb a haszon (nem zsetonra gondolok természetesen), mint a járulékos kár. (hát ez szép lett... "Well, my dear Colonel, ugye Ön sem arra gondol, amire én nem?" :-) )
Ha azonban bármikor "a helyzet úgy fokozódik" ;-) ne legyenek kétségeid, hogy
- meg tudják és meg is lépik;
- a honi értelmiségi baromfiudvarban ez is (megint) csak egy felháborodott kotkodácsolást eredményez (ami gyorsan elül), mint amikor a gazdasszony kikapja a soros (jujj) vasárnapi ebédrevalót közülük.
Tetszik, vagy sem (nekem sem tetszik), de ettől még Orson Welles kutyafüle Vityához képest :-(. (mellesleg jelenleg ez utóbbi szinte a legfajsúlyosabb bizonyítáka annak, hogy Mo. mégiscsak a nyugathoz tartozik :-D )

nyünyüge 2018.10.28. 13:02:58

@jotunder: Elkobozni szerintem sem fogják. De azt simán elérik, hogy már lehessen adni egy olyan tisztán ingatlanpiaci ajánlatot, amit ép ésszel nem lehet visszautasítani.
És elsőkörben talán nem szálloda vagy rendezvényközpont lesz belőle, hanem valamelyik közalapítvány által működtetett, de MAGYAR egyetem.

Moin Moin 2018.10.28. 13:26:56

@borzzz: Szerintem Jótündér nem Bethlenre gondolt, amikor Orbánnak a "Gazda" nevet adta, hanem talán Sztálinra, akit szintén e néven (владелец) emlegetett a környezete.

közösperonos átszállás 2018.10.28. 17:41:09

@ijontichy: "Ha nem változott ( és kétlem, hogy változott ) akkor Országgyűlési-, és közjogi méltóságok hivatalának elhelyezése érdekében kezdeményezhető az ingatlanok állami kisajátítása."

Illetve a kihasználatlan, bizonyos m2-nél nagyobb, bizonyos funkciójú ingatlanokra lehet majd esetleg adót is kivetni.

Igen, a Soros-szervezeteknek kiadott (ingyenesen használatba adott) ingatlanokra is, akár.

@lüke: "szocializáció kérdése, de fővárosa,yeeeeh"

Nagyváros szokott az lenni, de whatever. :-)

Mindenesetre az ilyen listákon nem játszik épp elhanyagolható szerepet az ott megkereshető pénz mennyisége, az meg a CEU esetében épp kontraproduktív (az egyetemnek többe kerül megfizetni az oktatókat Bécsben, mint Pesten, a hallgatók meg nem pénzt keresni mennek oda).

(Ha meg az "élhető-e egy nagyváros" szocializáció kérdése, akkor minden szocializáció kérdése. :-) )

dr. mesterséges színezék 2018.10.28. 18:38:20

@Attilajukkaja: Akad bőven, akinek a puszta tudat, hogy hordhatta a rőzsét a tűzhöz, boldogsággal tölt el.

dr. mesterséges színezék 2018.10.28. 18:41:10

@jotunder: "nem fogják a CEU épületét elkobozni. ez biztos."

Az elmúlt 8 évből 3-4 telt el azzal, hogy fixre mertem venni dolgokat, amelyeket a Fidesz nem lép meg - a második félidőben ilyen ostobaságra már nem vetemedtem.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.10.28. 18:59:30

Nem pont "nagy gráf", hanem "sok gráf" (szép magyar szóval poligráf) kellene túl kedves vezetőnknek. :-) Ha már a gráfok és moszkoVitya egy posztban szerepelnek. :-)

www.pentanet.hu/poligraf_hazugsagvizsgalat

lüke 2018.10.28. 19:09:45

@közösperonos átszállás:
a Bp- I előadókat 13€- ért szállítja a RJ a Wien HBF- re ,ez nem lehet probléma
a hallgatok pedig 300€ / Zimmer egy WG- ben is ellakhatnak, kicsit drágább az élet

ősbölény 2018.10.28. 19:15:55

@fortin2: Ez igaz, de a posztoló a "hazjain"-ra gondolt, aki Sztálin volt.

wooddog 2018.10.28. 20:10:46

"Matematikai jellegű projekt még sohasem nyert Synergy-t."

erdekesseg: a mostani forduloban nyertes ReNewQuantum lenyegeben matek

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2018.10.28. 22:41:02

@wooddog: Maxim Kontsevichnek mindenesetre van egy Fields medálja.

Zubreczki Dávid faszkalap 2018.10.29. 00:42:31

"ha lenne kétharmadom, plusz gonosz és ostoba lennék"
Az utolsó két feltétel már régóta adott nálad, csak a kétharmadod hiányzik.

közösperonos átszállás 2018.10.29. 07:00:45

@Zubreczki Dávid faszkalap: Csak ezért regisztráltál, te szerencsétlen? Esetleg szerezhetnél egy ún. életet.

zsírPubli 2018.10.29. 08:44:05

@jotunder

szerinted orbán már biztos nem fogja aláírni a CEU megállapodást?

vagy adsz rá valamennyi esélyt h dec 1ig aláírja?

aronsatie 2018.10.29. 09:21:57

@zsírPubli: Már rég aláírhatná, de nem teszi, mert a célját nem érte el, és ő soha sem veszíthet.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blog.hu 2018.10.29. 12:27:31

@fortin2: És az Ajtó c. filmben Szobotkára.

fuhur 2018.11.06. 14:17:30

@zsírPubli: Van akiben felmerült a lehetőség, hogy aláírja. Én biztos voltam benne, hogy a CEU-nak mennie kell.

Ha nem tetszik meghosszabbítják Bicskéig. osztjónapot.