Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

Híres utolsó szavak

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

A rezsimszolga esete az orális szexszel

2018.07.03. 15:44 | jotunder | 136 komment

 

  " Azt, hogy mi a család, nem az érzékenység és méltóság, hanem a természet rendje szabja meg, amit a politikának el kell ismernie, eme rend megsértése ugyanis biztos, hogy valahol vissza fog ütni. " (Szilvay Gergely, Mandiner)

       Aquinoi Szent Tamás használta a természet rendje elleni bűn kifejezést Summa Theologiae című munkájában. 

       Igenám, de és mindazonáltal....

       A Summa Theologiae-ban nem kizárólag a homoszexualitást nevezte meg a természet rendje elleni bűnként.  Először is a maszturbációt, aztán az állatokkal való közösülést, harmadszorra a homoszexuális kapcsolatot és negyedszerre a "nem helyesen" elvégzett közösülést.

       1988-ban két évre ítéltek egy James D. Moseley nevű férfit mivel orális szexet folytatott a feleségével. Tizenhét hónapig ült börtönben.  Ez azért következhetett be, mert 1986-ban a Bowers kontra Hardwick ügyben az amerikai Legfelső Bíróság alkotmányosnak ítélte Georgia állam ún. szodómiatörvényét, ami kriminalizálta az orális szexet házastársak körében is, azt potenciálisan húsz év börtönnel fenyegetve. Csak a 2003-as Lawrence kontra Texas döntés törölte el az orális szex büntethetőségét.

       Az orális szex büntethetőségét fenntartó döntésben  Burger főbíró a jeles demokrata VIII. Henrik törvényére hivatkozott és a híres brit jogtudósra Blackstone-ra, aki nem volt hajlandó részletezni, hogy egészen pontosan mi is az a borzalmas tett, amit Szent Tamás és Kevésbészent Szilvay Gergely után a természet rendje elleni bűnnek nevezett. 

       A kérdésem az, hogy jön ahhoz Szilvay Gergely, hogy válogasson a természet rendje elleni bűntettek között, hogy merészelni ez a piliscsabai jöttment oktatni Aquinoi Szent Tamást?  Ha Szent Tamás nem tett különbséget a homoszexualitás és az orális szex (illetve a maszturbáció) között, akkor egy Szilvay Gergely se tegyen.

        Szilvay leírja, hogy a "normális" család felsőbbrendű minden máshoz képest. Milyen alapon nem teszi hozzá, hogy a misszionárius póz felsőbbrendű minden máshoz képest?

        Meg ne tudjam, hogy Szilvay szájával elégített ki férfit, nőt, esetleg valamelyik főapátot. Arról mit sem szólva, ha magját hiábavalóan szórja szét.  Novák Katalin is szíveskedjen a helyes szexpózokat felvenni a kedves férjével, nincs "cherrypicking", ha a bujaság, az istenellenes mondén túlfűtöttség, a természet szent rendjének megsértése esetében kimondjuk, hogy Szent Tamás a morális iránytűnk, akkor ehhez kell tartani magunkat és pont. Apage fucking Satanas.

      

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr2414090937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. mesterséges színezék 2018.07.04. 09:31:07

@Ad Dio: "Nincs más, mint a diskurzus, majd időről-időre a többségi vélekedés mentén megfogalmazni a pillanatnyilag érvényes elgondolást."

Más se hiányozna még, mint hogy az ember - azon ritka élőlények egyike, amelyeket a Zúr olyanra teremtett, hogy jó mókát találjanak a nemi szerveikben párzási időszakon innen és túl is - többségi vélekedés mentén megfogalmazott pillanatnyilag érvényes elgondolás nélkül vonuljon a hálószobába/toalettre/zuhanyzóba!

mement 2018.07.04. 09:36:11

Szilvay egy tipikus rezsim-prosti, totalisan erdektelen mit mond vagy csinal.

nerángass 2018.07.04. 09:37:13

@dr. mesterséges színezék:
Mert meg vagyon írva : átkozott, aki félrevezeti a vakot !
( Vak ne vezessen világtalant ! )

nerángass 2018.07.04. 09:38:48

@mement:
helyesen : "felavatott paráznaférfi"

dr. mesterséges színezék 2018.07.04. 09:44:27

@nerángass: Ennél jobban nehéz összeszedni, hogy ki mit pofázzon a Zúr nevében szexről és szextelenségről: www.youtube.com/watch?v=1SJ6AV31MxA

fuhur 2018.07.04. 09:47:56

Tulajdonképpen miért gondoljuk, hogy a természet rendje az amit Aquinoi Szent Tamás könyvében van leírva?

A katolikusok mindig is a bűntudatkeltés nagymesterei voltak.

nerángass 2018.07.04. 09:54:37

Forduljunk bizalommal egy dilettáns kékharisnyához :

“Nem egészséges, ha minden ügy pártpolitikai keretben fogalmazódik meg pártérdekek mentén, és nem a maga valóságában”…

“Azokat az értelmiségieket, akik most tűzön-vízen át kormánypártiak, megtéveszti az az öröm, hogy ezeket a politikusokat „mi” választottuk………..Ebben a természetes örömben egy dologról feledkeznek meg, pedig ennek a századnak talán ez az egyik legfőbb tanítása: a hatalmat nem szeretni kell, nem is kell gyűlölni, hanem korlátozni kell, mert egyébként nagy-nagy baj lesz. Az általam választottakat is korlátozni, ellenőrizni kell.”

Könnyen elkaptuk, uram! 2018.07.04. 09:56:16

@Fuxos (ex bömis): kiváló meglátàs! A házasság jogi intézmény.

fuhur 2018.07.04. 09:56:37

@Mr. Neutron: "Ez elsősorban azért egy kirívóan ostoba és haszontalan poszt, mert a tartalmát tekintve 100%-ig Alaptörvénysértő."

Na ja ez az alaptörvény meg nagyobbrészt alkotmányelenes. :-)

aritus 2018.07.04. 10:00:14

@DarthVader: pontosan. Vagyis nagyon sokféle család létezett a különböző társadalmakban, megegyáltalán a reprodukciót összekeverni az társadalom által kialakított, szabályozott együttélési formával az olyan ősi félázsiai származékok szokása.
Röviden, idekeverni @kameraman: a "természeti törvényt" az kurvára nem értelmezhető, egy nagy 0 a jelentése. A gyermek "normális pszichoszexuális" fejlődéséhez nem a szülők nemi irányultsága a meghatározó (mer ugye akkor hogy a francba lesz heteró szülőknek buzi kölyke), hanem az a kötődés, az a kapcsolati minta, amit a szülők egymással és gyermekeikkel kialakítanak.

dr. mesterséges színezék 2018.07.04. 10:00:35

@fuhur: Ha a vámszedők húzhatnák meg a határokat...

Könnyen elkaptuk, uram! 2018.07.04. 10:01:29

@dr. mesterséges színezék: ez pontosan így van. Négyévente megkérdezik, ki szopassa az átlagpógárt.

Könnyen elkaptuk, uram! 2018.07.04. 10:05:16

@I_Isti: ez nem válasz. A természet nem törvénykezik. Vannak homoszexuális viselkedési formák az állatvilágban is. Nesze neked, szent Tamás!

Könnyen elkaptuk, uram! 2018.07.04. 10:09:30

@dr. mesterséges színezék: A Bibliában vagyon írva, hogy Dávid legnagyobb szerelme a hadvezére volt. Márpedig Isten kiválasztottja volt Dávid.

Könnyen elkaptuk, uram! 2018.07.04. 10:10:34

@dr. mesterséges színezék: akkor határtalan határ lenne, ami egy másik határral határos.

élveteg 2018.07.04. 10:11:17

@Könnyen elkaptuk, uram!:

" A természet nem törvénykezik. Vannak homoszexuális viselkedési formák az állatvilágban is. Nesze neked, szent Tamás!"

Ezzel mit akar mondani ? Az hogy az állatvilágban vannak homoszexuális viselkedési formák ( tényleg vannak ) az az jelenti hogy a homoszexualitás természetes ?

Ad Dio 2018.07.04. 10:11:40

@dr. mesterséges színezék:

Köszi, de ez bullshit. Te is tudod.

A kérdés nem arról szól, hogy ki miképpen szexel a másikkal. Ez ma konszenzus alapján magánügynek számít. A kérdés itt az, hogy mit nevezünk családnak.

fuhur 2018.07.04. 10:23:09

@I_Isti: "Vicces vagy! A termodinamika főtételei például nem is törvények?"

Nem azok modellek amik matematikailag és logikailag LEÍRJÁK a természet általunk eddig tapasztalt működését, és lehetővé teszik az előrejelzést. A termodinamika törvényei nem tiltják az örökmozgó létezését. Az örökmozgó eddig tapasztalt nem létezése miatt ilyenek a termodinamika törvényei.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2018.07.04. 10:25:37

@Ad Dio: a poszt nem a melegházasságról szól, vagy általában a melegekről, hanem Szent Tamás Summa Theologiae-járól. nincs különbség Szent Tamásnál az orális szex és a homoszexuális kapcsolat között, és általában Amerikában sem volt különbség a törvénykezésben. a First Thing nevű tradicionalista-fasiszta lap is Tamásra épít, és ugye hozzájuk szeret dörgölőzni Szilvay. amennyiben Szilvay Szent Tamással érvel, és vele érvel, akkor tovább kell mennie. ennyi az egész.

incze 2018.07.04. 10:30:44

@Mr. Neutron: "az Alaptörvény értékrendjével ellentétes propagandát folytat és ne csodálkozzon, ha adminisztratíve háttérbe fogják szorítani a jogos többség érdekében."

milyen ceremoniális egy horogkeresztyén kigyelmed. úgy megtekeri a mondatot, hogy eláll a füle az emberfiának nekije.

a lényeget illetőleg: már hogy a picsába csodálkoznék bárki is. a basi egyelőre tényleg csak gravírozza a fost, de látszik az idiótáján, hogy nagyon-nagyon feszült (ez nála derékbőség, tőle tudjuk, hogy amikor feszült, ő nem iszik, hanem zabál), és leginkább úgy tudja emelni a tétet, ha ő is bekaszniz néhány kígyóvállút (nehogy má kinézze a klubból vologya meg recip)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2018.07.04. 10:34:53

@kameraman: Tamásról lehet tudni, hogy az orális szexre és az anális szexre gondolt, ugyanis villámgyorsan kezdtek erről beszélni az Egyházban és mindenki ráhivatkozott a továbbaiakan. Senki sem állított, hogy a homoszexualitásról nincs szó a Bibliában (arról is szó van, hogy milyen növényeket mely növényekkel együtt szabad termeszteni, mennyire lesz az ember szennyezett, ha hozzáér egy mentruáló nő kezéhez, stb).

netukki 2018.07.04. 11:23:20

@Mr. Neutron: Van már jogszabály is végrehajtási rendelkezésekkel, valamint kodifikált lista a védendő keresztény értékekről? Anélkül ez csak a szokásos lyukas nergumi, ami nem véd meg senkit semmitől.

Főszerkesztő. 2018.07.04. 11:26:12

Nem tudom, hogy a magyar szélsőjobb (oda sorolva a Fideszt is) tudja e, hogy az 1920-as és 19030-as évek németországi náci mozgalma tele volt szexuálisan deviáns tagokkal, nem beszélve arról, hogy kimagaslóan nagy arányban akadtak tagjaik közt (például az SA majd az SS tagok közt) homoszexuálisok. A Sturmabteilung nagyhatalmú vezére (egy ideig Hitler felettese, majd a Führer riválisa) Ernst Röhm is homoszexuális volt. Amikor Hitler elrendelte megölését, épp egy férfival volt az ágyban. Vagyis .... a nácizmus kéz a kézben járt a homoszexualitással.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.07.04. 11:36:16

@jotunder: azért, mert mindegyik "terméketlen", nem a gyereknemzésre irányul -- nem önmagában a résztvevő nemi szervekkel van a baj

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2018.07.04. 11:42:58

@HaFr: Akárcsak a fogamzásgátlóval elkövetett közösülés, amit egyébként szintén büntettek. Szent Tamás szerint az ilyesmi Isten elleni bűn, nemcsak a Természet Rendje elleni bűn. Én azt gondolom, hogyha valaki Szent Tamás terminológiáját használja a melegekkel kapcsolatban, ha folyamatosan a tomista First Thinget idézi, az igenis tartózkodjon az orális szextől és erről beszéljen is, hosszasan, keménykedve. Valamiért Georgiában lecsukták a helyi szilvayk azt az embert 1988-ban.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2018.07.04. 11:47:09

@HaFr: teljesen világossá teszi St. Thomas, hogy önmagában nem a természet rendje elleni bűn, ha valaki az örömöket hajszolja a termékenyítés helyett. Bűnnek bűn, de nem természet rendje elleni bűn. A tizenegyes cikkely legalja.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2018.07.04. 11:53:24

@incze: úgy tesz, mintha orosz lenne, putyinista szövegeket tol, időnként orosz szavakat kever a szövegeibe, és egy "orosz" emailcímen nyomul. ismert netes troll, nem kell komolyan venni.

Könnyen elkaptuk, uram! 2018.07.04. 11:57:39

@élveteg: mivelIsten teremtette a világot, ezért a természetnek nincsenek törvényei. Assziszi tehát Isten tagadó volt.
Mivel Isten teremtménye a delfin, makákó, oroszlán, strucc, és még sorolhatnám, így elmondhatjuk, Isten nem tereemtett volna homoszexuális állatokat, ha annak nincs isteni értelme.
Tehát el a kezekkel a homokosoktól! Mondja a keresztény vallás.

Könnyen elkaptuk, uram! 2018.07.04. 12:17:51

@Ad Dio: gyermeket nemzeni tud orvos is, egy petricsészében.

Könnyen elkaptuk, uram! 2018.07.04. 12:20:25

@fuhur: a természet alaptörvénye az, hogy mindig vannak kivételek(-;

igazi hős 2018.07.04. 12:27:57

@Érvsebész: Hibátlan komment egy hibátlan poszthoz. Médmájdéj.

Orbán Viktor 2018.07.04. 12:53:49

Tisztelt Polgártársak, Baszógépek, Kefélőmasinák, Kovirajongók, NDK-s VHS-en felnőtt nemzedék, Köcsögök, Ősi szakmát űzők, Parkoló ellenőrök!

Anikó! Este felhoznám a Dajcs Tomit megint egy kis etyepetyére, rendben? Snapchatan írd meg cicám!

Kétharmadia lakói! Győztes pálmák! Az alkotmányba hamarosan bele foglaljuk, hogy csak ti szaporodhattok, rendes kis szavazóim. Ne féljetek! Nektek mindent szabad lesz még az öntöttvas radiátort is megrakhatjátok a lombikbébi program keretein belül. Abból is tudunk akkor lopni.
Újra csinálunk állami ismerkedős bulikat: a belépő az lesz, hogy az ellenkező nem lemeztelenített képét megmutatjuk és ha feláll vagy nedves lesz akkor beléphetsz. Ellenkező esetben irány egy kamion.

Egyharmadia lakói! Bukott cédrusok! A megmaradt nemzőképességeteket elvesszük és csak a műveszbejárón lehet majd behatolni a kasztotok férfi vagy női tagjaiba. Bár ezek a különbségek hamarosan megszűnnek. Át teszünk titeket a növények osztályába. A jelenlegi rendszerben kb. ennyit tudtok tenni: a szén dioxidot oxigénre cserélni.

Ha már témánál vagyunk: mindenki baszhatja a kafatériát, az olcsó nyaralást, a megszokott lakáshitel törlesztő részletet, az egészségügyet és úgy általában az egész életét.

Baszhatjátok, mert az én és nespota rendszerem fenntartásához éppen elegen vagytok. Minden rendben jók a számok, Amerika megérkezett csak azért mégis belenyúlok a zsebetekbe. Nincs harag , ugye?

További jó lopást mindenkinek mára! Minden mozdíthatót lopjatok kórházakból, állami intézményekből! Az ott azért van.

Hajrá Magyarország, a mi országunk csak mi lophatjuk el!

CriticalMaster 2018.07.04. 12:56:31

@Főszerkesztő.: ... érthető ez valahol. A fajgyűlölet eleve valamiféle kisebbségi érzésből és lelki torzulásból, illetve komplexusból fakad. Az ilyen emberek pszichésen nem egészségesek és a gyűlölködéssel kompenzálnak. Ez az állapot gyakran azzal jár, hogy ellentétébe csap át. Vagyis szégyenli saját devianciáját, így gyűlöl egy kisebbséget, mondjuk a homoszexuálisokat.

brunn 2018.07.04. 13:47:36

@Ad Dio: Bár a "többségi vélemény" mentén is végtelen nagy baromságok (de akár embertelen gonoszságok is) megfogalmazást nyertek...

Miki Telepi · http://chienenchaine.wordpress.com 2018.07.04. 13:50:10

A "természet rendje" halad a korral és a társadalommal, 150 évvel ezelőtt még fehér-fekete házasság volt a rend ellen való:
"The natural law, which forbids their intermarriage and that amalgamation which leads to a corruption of races, is as clearly divine as that which imparted to them different natures."
Szilvay doktorandusz eddig egyetlen írásában se mutatta eddig meg, hogy legalább egy normális egyetem freshman filozófia óraszintjére eljutott volna. Úgy tűnik csak az amerikai konzervatív anti-LGBT blogokból ismerkedik a témákkal. Ez a pszeudotársadalomtudomány pont annyira szar mint a homeopátiás agymenések vagy a sumér-magyar rokonság.
IMHO Kant definiálja legszebben a házasságot: egymás nemi szerveinek kizárólagos használatáról szóló szerződés.

mpl 2018.07.04. 14:06:33

@fuhur: miközben szó szerint tökig éltek a bűnben

morph on deer 2018.07.04. 14:38:25

@Főszerkesztő.:
“ Vagyis .... a nácizmus kéz a kézben járt a homoszexualitással”

Vagy valami más volt/van valami másban, de a többi stimmel.
Latod még náciból sem igazán működik a földsötét változat, amelyik még a saját színárja hagyományaival sincs tisztában..!
Ezek a nehéz idők...

has 2018.07.04. 14:51:55

De hová lett Bir(c)ahang!?

has 2018.07.04. 14:53:08

Kénytelen voltam zárójelet használni, mert a nevét tiltottnak tartotta a rendszer:)

balmoral 2018.07.04. 15:00:54

És akkor most jön az, hogy "Megkérdezik a Jereváni Rádiót: Igaz-e, hogy Csajkovszkij..." (Nem folytatom, úgyis mindenki ismeri.)

vitéz Beverneky 2018.07.04. 15:46:55

házasságban élő rendes fideszes a titkárnőjének csinál gyereket, hogy aztán jutalmul eu-s képviselő lehessen...

vitéz Beverneky 2018.07.04. 15:55:04

@Mr. Neutron:
a " keresztény értékek védelmezésé"-nél arra gondolsz ugye, hogy mindenki jól gondolja meg, ha szót emel a papi pedofília ellen?

közösperonos átszállás 2018.07.04. 16:40:38

@I_Isti: "Nyilván te is azon az élet-színvonalon és minőségben szeretnél élni, mint ahogy ezek a "természeti népek"."

Ez mekkora baromság egyébként! Márminthogy ha ez egy valid érv, akkor te meg nyilván azon az életszínvonalon és stb., mint a népek Szent Tamás idejében. Arról nem is beszélve, hogy a most épp fennen lobogtatott családmodell (gyk. nuclear family) fénykorán már túlvagyunk (pont emiatt indított most "harcot"* kedvenc kormányunk), és hát nyilván akkor aki erre esküszik fel, az a '60-as évek életszínvonalán stb. Ha az időszak életszínvonala és családmodellje ilyen szorosan összetartozik, akkor a 2010-es évek életszínvonalához definíció szerint a 2010-es évek családmodellje tartozik, ami meg per def pont az, amit alaposan körülnézve látsz. (Nagyon messzire nem is kalandozva, öcsém lányát az ex-felesége neveli, az új pasijával (akinek a fiát meg az ő ex-felesége).)

*: harcot hát, tököm; fröcsögnek meg gumicsontot dobálnak.

seol 2018.07.04. 16:46:10

@közösperonos átszállás:

Szerintem az ilyen idióta "érvek" (amelyekkel annyi funkcionális analfabéta szerencsétlen megpróbálkozik) nem érnek annyit, hogy nekiálljunk elmagyarázni, miért közröhejek, de te tudod. ;-)

BiG74 Bodri 2018.07.04. 16:47:11

Azért az gáz, hogy 2018 Európájában arról szól a vita, hogy a középkori vallásos kinyilatkoztatásoknak mennyi igazsága van, hogy kellenek-e az oltások, és hogy lapos-e a Föld.

közösperonos átszállás 2018.07.04. 16:48:10

@Ad Dio: "Kevés tény van ebben a kérdésben, de azért szerencsére mégis akadnak ilyenek.

Gyermeket nemzeni csak egy férfi és egy nő tud. A szexualitásunk egyik fontos célja az utódnemzés. Ezen az alapon bizony erős érvelés állítható fel a mentén, hogy a család, ami egy ágy-asztal közösség, egy férfi és egy nő heteroszexuális kapcsolatát jelenti."

Ebben hol a tény? És mennyi?

Segítek: összekevered a gazdasági vonalú családfogalmat a gyereknemzős-felnevelős családfogalommal, meg az utódnemzést az utódok felnevelésével. A "szexualitásunk egyik fontos célja" vonalon indulva nem tudsz érvényes kijelentéseket tenni gazdasági jellegű kérdésekben. Teljesen triviális példákat (pl. Karinthy híres "a maga gyereke meg az én gyerekem veri a mi gyerekünket" esetét, ez ugye a mai patchwork family/mozaikcsalád) lehet hozni arra, hogy miért nincsen az általad vélelmezetten szoros kapcsolat a fönti három dolog között, aminek igazolásával amúgy meg sem próbálkoztál.

közösperonos átszállás 2018.07.04. 16:49:14

@BiG74 Bodri: De csak addig, míg meg nem születik a Párthatározat. Onnantól nyilvánvaló, mi az Igazság.

similar 2018.07.04. 16:49:31

@Ad Dio: "Gyermeket nemzeni csak egy férfi és egy nő tud. A szexualitásunk egyik fontos célja az utódnemzés."
Ettől még simán élhetnek külön, kommunában, nevelheti a gyerekeket az egész törzs. A mai házasság- és családfogalmat legfőképp a magántulajdon megjelenése indukálta szvsz, nem természeti törvény.

seol 2018.07.04. 16:54:28

@közösperonos átszállás:

Fura, máskor olyan gondosan igazolja a kinyilatkoztatásait. :-D

Bogomil 2018.07.04. 16:55:50

@Mr. Neutron: Ez ugye komoly? Mert viccnek túl durva lenne...
Egyébként még ez az összetákolt alaptörvény sem teszi kötelezővé a benne foglaltakkal való egyetértést és a benne tükröződő értékrenddel való egyetértést. Ha én - akár a nyilvánosság előtt - azt mondom, hogy elutasítom a keresztény értékrendet és annak védelmezését, semmilyen jogsértést sem követek el.

seol 2018.07.04. 17:00:39

@Bogomil:

Nekem is paródiának tűnik, de a NER-ben sajnos nem működik az, hogy "ez már akkora baromság, hogy még a fideszesek se hiszik el". ;-)

Bogomil 2018.07.04. 17:12:40

@élveteg: Itt a blogon nem ítélünk el ha Te szereted és csinálod ezeket. :-)

seol 2018.07.04. 17:15:05

@Bogomil:

Azért szerintem vannak helyek, ahol érdemesebb lenne próbálkoznia.

mafi mushkila 2018.07.04. 18:03:43

@dr. mesterséges színezék: Ez de jó volt! Köszi.
Figyeltem, hogy azt mondja, talán 10 év múlva... és majdnem 10 év múlva vagyunk, de egyelőre nem látszik javulni a helyzet... van egy jobb pápa (ahogy kivettem), meg rettenetes ellenállás. De én optimista vagyok, csak több idő lesz az.

dr. mesterséges színezék 2018.07.04. 18:21:50

@élveteg: "Az hogy az állatvilágban vannak homoszexuális viselkedési formák ( tényleg vannak ) az az jelenti hogy a homoszexualitás természetes ?"

Pontosan azt jelenti és azt, hogy a pont annyi értelme van ellene prédikálni és szemforgatni, mint az alagúteffektus ellen: mondhatod, hogy nem ésszerű, nem is volna szabad léteznie, a Zúr meg eléd dobja a kockáit és a statisztikáit, és azt mondja, "gyermekem, az én útjaim kifürgészhetetlenek, szóval bekaphatod".

dr. mesterséges színezék 2018.07.04. 18:35:23

@has: Amióta medvék látogatják az országot, nem csak ide jár szopni.

laikusbaptist · baptista.blog.hu 2018.07.04. 18:39:23

A. Szt. Tamás álláspontja nem fedi le teljes keresztyén álláspontot a szexualitással kapcsolatban :)

taga20 2018.07.04. 18:55:11

@morph on deer: és akkor a 69-ről még nem is dumáltunk!:)))

dr. mesterséges színezék 2018.07.04. 19:03:39

@mafi mushkila: Szívesen! Szinte szórakoztató, ahogy Fry elgondolkodik azon, hogy miért is foglalkozik ez (és nem csak ez) az egyház annyit nemi szervek használatával vagy éppen a használatuk tiltásával.

dr. mesterséges színezék 2018.07.04. 19:11:59

@taga20: Pedig ahogy írva vagyon a Galátziabeliekhez írt levél 6:9-ben "A jótéteményben pedig meg ne restüljünk, mert a maga idejében aratunk, ha el nem lankadunk."

seol 2018.07.04. 19:16:58

@dr. mesterséges színezék:

Kizárólag azért foglalkoznak annyit a kérdéssel, mert az istenüknek, aki megteremtette a millió galaxist ésatöbbit, az a legfontosabb problémája, ki kivel mit csinál az ágyban. Emberi rohadtságot belelátni hiba lenne. ;-\

vitéz Beverneky 2018.07.04. 20:02:49

@seol:
az emberi rohadtságot az emberrel együtt isten teremtette.
selejtet gyártott, csak őt nincs aki felelősegre vonja a szar termékért.

netukki 2018.07.04. 20:03:46

@seol: A galaxisok becsült száma a világegyetem általunk megfigyelhető részében kétszázmilliárd (kétszer tíz a tizenegyediken) és két trillió (kétszer tíz a tizekettediken) között van, ami nem holmi vacak millió. Így már teljesen érthető, nem? ;)

seol 2018.07.04. 20:23:47

@netukki:

Jóvanna, írtam, hogy "ésatöbbi". :)

Az átváltásokat azért " kösz' ". :)

netukki 2018.07.04. 20:26:16

@mafi mushkila: Már láttam régen, de most nem jutott az eszembe. Zseniális, kösz! :)

mafi mushkila 2018.07.04. 20:27:36

@dr. mesterséges színezék: Nem szeretik, hogy az extázis szabadságérzés. Még rákapunk :)

seol 2018.07.04. 20:33:06

@netukki:

Csak-és-kizárólag kötekedésképpice. :)

10^9 az milliárd (vagy billion)
10^12 az billió (vagy trillion)

Nem tudom, hogyan lett ez a rövidskála--hosszúskála-hülyeség, de ha van felelőse, bekaphatná (hogy legyen valami érintőlegesen 'ontopic' is itten).

brunn 2018.07.04. 20:40:02

@Bogomil: Csak idő (salátatörvény "alkotás") kérdése, mikor fogsz ezért meglakolni.

seol 2018.07.04. 20:42:57

@brunn:

És mindenki, aki nem jelentette (fel) időben. ;-)

brunn 2018.07.04. 20:46:00

@vitéz Beverneky: Ne kend már "istenre" a dolgot...(vagy van valami bizonyítékod a létezésére és arra, hogy elcseszte a dolgát?)

brunn 2018.07.04. 20:49:13

@seol: Ha ügyel arra, hogy teszem azt, nem szaratja a kutyáját a szomszéd elé, akár meg is úszhatja.

seol 2018.07.04. 20:53:02

@brunn:

Mondjuk nem biztos módszer, csak ezért nem érdemes kutyát venni. ^^

vitéz Beverneky 2018.07.04. 21:13:33

remélem ha papbácsit leszopja a sekrestyés fiú vagy a másik pap, az nem számit orális szexnek?!

zoll78 2018.07.04. 21:24:45

Én szeretem és el is várom az orális szexet. Van egy lányom sose fogom megkeresztelni. Az Istennel nincs bajom majd ha megdöglök akkor úgy is megkérdezem egy sör mellet hogy anno akkor ezt hogy gondolta . A papok meg úgy is máshova kerülnek

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.07.04. 22:09:53

@jotunder: "pár nácitól meg fogok válni :)" - sokat kell akkor dolgoznod!

Nylul 2018.07.04. 23:09:00

@Ad Dio: No igen, itt baromi jól összeszedték, és megmagyarázták, hogy miért is torz a kis szerény világképed. De nincs is ezzel semmi gond, hintsd az igét - odaát már rég kihalt az a generáció, akik szerint fekete és fehér nem házasodhat.

Neked még lehet max 20-30 éved hátra, és az utolsó 5-10 évedet eltöltheted majd azzal, hogy hisztizel azon, hogy egy lány-lány, fiú-fiú pár ismerősöd a facebookra tolja az gimis ballagási képeket az együtt nevelt gyerekükről.

dr. mesterséges színezék 2018.07.04. 23:30:38

@mafi mushkila: Tulajdonképpen ez nem más, mint bizalom. Adott a Zúr, aki ingujjból kiráz egy univerzumot. Megtehetné, hogy annyi embert teremt magának, hogy kielégítsék a nárcisztikus igényeit, amennyit csak akar, de ő nem. Ő aszondja, hogy
- Ide figyejjé, te színezék, nekem az nem volna kunszt, hogy annyi spermát teremtek és akkorát, hogy mindenhonnan az folyik... nem hiszed? nézd csak G. Orbán Viktor Mihályt! rutinmunka. Szóval nekem ez nem kihívás, de inkább úgy vagyok vele, hogy legyél a keltetőgépem! Csak. Úgy. Mert megérdemlem. Olyan kiaszottul szeretlek, hogy ezt a feladatot adom, de odafigyelj ám, hogy mit és hogyan csinálsz, mert a szemem rajtad a glory hole in the skyon keresztül, és könnyen megdöglesz, mert van egy rakás csicskám, akik sugallatra mindig, de abszolúte mindig tudják, hogy én mikor és mitől vagyok nagyon pipa és kinek mit akarok megbocsátani - így világteremtő létemre a kisujjamat se kell megmozdítanom, mindig a megfelelő pillanatban hordják össze és szét a rőzsét.
Annak a kollégádnak meg, aki három milkát és ugyanannyi évet feccölt abba, hogy legyen egy lombikos gyereke: üzenem, hogy bocsika...

dr. mesterséges színezék 2018.07.04. 23:35:18

@Ad Dio: "A kérdés itt az, hogy mit nevezünk családnak"

Ki kérdezte? Én ugyan nem.
Talán a Deutsch Tomi?

netukki 2018.07.05. 00:07:52

@vitéz Beverneky: Ora et labora, és minden el lesz sikálva.

cheetah_01 2018.07.05. 02:47:55

DJ Jeszy megvan ... ha már szopásról van szó?

cheetah_01 2018.07.05. 02:51:45

2 in 1/Summa Theologiae.

trbnt 2018.07.05. 04:10:34

@élveteg: Egészen pontosan ez a helyzet. A homoszexualitás természetes. (Vagy hogyan képzelted? Műanyagból van?)

vitéz Beverneky 2018.07.05. 10:19:17

a faszt köll ezen ennyit hintázni, a család nőből és férfiből áll és punktum!

y2.pichunter.com/3405336_6_o.jpg

dr. mesterséges színezék 2018.07.05. 17:20:55

@vitéz Beverneky: Engedjétek hozzá a gyermekeket! Még sokszor.
Ja, és vissza a privilegium forit! Nehogy már nemzet- és emberellenes liberális bírói fattyak mondják meg, hogy mi legyen a Zúr igéit hirdető szentéletű hitoktatókkal!

seol 2018.07.05. 17:39:05

@dr. mesterséges színezék:

Tudom, hogy gúnynak szántad, de volt pár éve egy 'pedofilgyanús hittanár'-ügy (az a féreg "csak" órán vetkőztetett gyerekeket), amely, ha jól emlékszem (de örülnék, ha kijavítanának), azzal végződött, hogy kihozták, hogy ez nem a magyar rendőrség ügye, hanem a vatikáné.

mafi mushkila 2018.07.05. 20:09:47

@dr. mesterséges színezék: Ha a kereszténység vitakör lett volna, már nem volna :)

SOS Hungaria · http://www.soshungaria.mozello.eu 2018.07.06. 02:50:42

Kedves Felebarátaink!
Aquinói Szt. Tamás Summáját a legcélszerűbb eredetiben, latinul olvasni, a hivatkozott angol szöveg nem pontos. Bár magyarul is megjelent a műve, de a fordításból több kérdés kimaradt, mivel nem igazán lényegesek. Így kimaradt a cikkben hivatkozott rész is (Secunda Secundae, 154. kérdés). Viszont e részben valójában nem az orális érintkezésről van szó. A teljes megértéséhez tudnivaló, hogy a manicheus gyökerű bogumil és kathar típusú eretnekek ördögi bűnnek tartották a gyermeknemzést. Nem a közösülést tartották bűnnek, hanem a hüvelybe történő közösülést, sőt gyakorta a házasságot is. Amelyik asszony mégis gyermeket szült, azt lenézték, sokszor mint páriát kiközösítették. (De azért csak szültek hébe-hóba náluk is a nők, hiszen nem haltak ki.) Hogy a fogamzást elkerüljék, állítólag elsősorban az anális közösülést gyakorolták mind homoszexuális, mind heteroszexuális kapcsolatokban. A katolikus egyház pedig tilalmazta, s nemcsak – sőt talán nem is elsősorban – szexuáletikai okokból, hanem az eretnekség gyanúja miatt is. Egyébként a bogumil szóból származik a melegekre manapság pejoratívan használt szó is, amelynek eredeti, hosszabb alakja bogumil eretneket, majd általában vett eretneket jelentett (kb. a XIX. századig). Mindenesetre az anális közösülés századokon át egyenlő volt az eretnekséggel. Aquinói Szt. Tamás tehát erről beszél. A XIII. században – egy másik korban.
A katolikus egyház nem tartja – és nem is tartotta – bűnnek a házasfelek szexuális érintkezését, sőt magát a házasságot szentség rangjára emelte. A mikéntbe nem szól bele. Ami nem lehetséges katolikusnak e körben: a házasságtörés, az abortusz; a válás ugyan elméletileg nem (nemigen) lehetséges, de a különélés igen, hiszen pl. egy feleségverő férjjel nem kötelező együtt élni. Nem lehetséges az azonos neműek számára az egyházi házasság. Ezt más keresztény egyházak sem engedik meg, kivétel pl. az Amerikai Episzkopiális Egyház, amelyet viszont az anglikán egyház kvázi kiközösített. Érdekes adalék, hogy a nagyon homofób szövegű Semjén Zsolt épp az Amerikai Episzkopiális Egyház egyik üvegablak-képével pózol a KDNP Facebook oldalán (2017. október 31.); ráadásul a reformáció 500. évfordulója alkalmából, további ráadásul az „Omnia ad maiorem Dei gloriam" jezsuita jelmondatot és a "Soli Deo gloria" protestáns solát idézve. Miáltal olybá tűnik, mintha mind a katolikusok, mind a protestánsok támogatnák az Amerikai Episzkopiális Egyházat. Tehát Semjén Zsolt mást mond a szájával, mint amit egyébként képileg üzen. Azt régről tudjuk, hogy megtévesztő, hamis ember – s ez még a legóvatosabb kifejezés rá.
Az amerikai bolond törvényekhez, bíróságokhoz semmi közük a katolikusoknak. Nálunk nem divat pl. egyházi bíróság előtt elítélni ilyesféle, a privát szférához tartozó dologért valakit, s Vatikánváros Állam bírósága elé sem állt még ilyesmiért egyetlenegy vatikáni állampolgár sem. A homoszexuális vagy leszbikus felebarátainkat pedig elfogadjuk, ahogy azt a Szentatya is többször mondta. Ők ilyenek – őket így szereti a Jóisten, s nekünk is kötelességünk szeretni őket. Azonban: sohasem köthetnek azonos neműek katolikus szentségi házasságot. Ez a mi hitünkből fakad. A mi vallási előírásaink nem arra vonatkoznak, hogy pl. rituálisan emberhúst együnk vagy egyéb szörnyű bűnöket kövessünk el. Ha így lenne, akkor ahhoz köze lenne a kívülállóknak is, az államnak is. De mivel nincs így, semmi közük hozzá. Javítsanak ki, ha tévednénk! Muszáj megjegyeznünk, hogy leginkább a Viktor-imádó sajtó, különösen Bayer Zsolt szeret belebeszélni a dolgainkba, még a pápaválasztás ügyébe is, ami pedig kétségtelenül a mi legbelsőbb belügyünk. Hogy mi köze hozzá? Nyilván semmi. De szeret bennünket szapulni – enélkül talán már élni sem tudna.
Mi a magunk részéről nem tudjuk, hogy a cikkben említett újságíró papíron katolikus-e, de azt tudjuk, hogy a Viktor-imádó körbe tartozik. Következően ekként kell nézni. Azt sem tudjuk, hogy Bősz Anett vallásos-e, de azt tudjuk, hogy a Magyar Liberális Párt mit cselekedett a parlamentben. Tudjuk azt is, hogy Fodor Gábor Orbán Viktor barátja. Azt meg látjuk, hogy ketten játsszák ezt a bolondságot: látszólag az egyik oldalon az orbánisták, a másik oldalon a magukat liberálisnak nevezők. Csakhogy itt nincs két oldal, mindkét oldal ugyanaz: a Viktor-oldal. Egy szót sem szabad nekik elhinni. A melegfelvonulásokat pedig nem a keresztények szokták megzavarni, hanem a Viktor-álhazafi provokátorok. A mostanság feltupírozott álproblémák egyik célja a figyelemelterelés, mintha bizony az azonos nemű párok gyermek-örökbefogadása képezné Magyarország legnagyobb, legsürgősebben orvosolandó gondját. A másik cél még álságosabb: a liberális elveket, baloldali értékeket vallók és a keresztények szembeállítása. Ez az, amit ne engedjünk! Beszéljünk inkább a lényegről!
Részünkről a lényeg: Eb ura fakó, Ugocsa non coronat. Pro Libertate.
Ceterum censeo.
Szeretettel: magyar katolikus NGO-k
fideszgnosis.wordpress.com

jeanbart 2018.07.06. 17:53:47

" Azt, hogy mi a mafia család, nem az érzékenység és méltóság, hanem a természet rendje szabja meg, amit a politikának el kell ismernie, eme rend megsértése ugyanis biztos, hogy valahol vissza fog ütni. " (Szilvay Gergely, Mandiner)

Mister Gumpy 2018.07.08. 01:17:06

Én kivételesen egyetértek Szilvayval. Pld ha két férfi kinyilvánítja, hogy ők egy család akar lenni, és családként cselekednek, akkor nincs az a politikai akarat vagy konzervatív prűdség, ami ennek a természeti rendnek ellent mondhatna. És ha ezt megsérti a politika, akkor nagyon konkrétan fog visszaütni a dolog, nem is dolog, hanem én, egy kalapáccal, vagy létrával, vagy laptoppal, ami éppen nálam lesz.