Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Az Orbán-fasizmusról

2017.07.05. 00:03 | jotunder | 1334 komment

 

        1925. április 25.-én Róma alapításának évfordulóján adták ki a Fasiszta Értelmiség Kiáltványát.  Olyan olasz értelmiségiek írták alá a Manifesto-t, mint Luigi Pirandello, Gabriele d'Annunzio,  Ungaretti, Malaparte vagy Marinetti. Nem Jókai Anna, Kovács Ákos vagy Fekete György.

        A Kiáltvány értelmi szerzője Benedetto Croce barátja, a nagy olasz filozófus Giovanni Gentile volt, aki Mussolini helyett találta ki a fasizmust, ő volt a Duce ideológusa, szemben Schmidt Máriával, Molnár Attila Károllyal vagy Lánczi Andrással, akiknek egy élet is kevés lenne, hogy felemelkedjenek a középszerűség szintjére. 

        1936. május ötödikén Badoglio tábornok csapatai elfoglalták Addisz-Abebát (a náci Németország Hailé Szelasszié abesszín uralkodót támogatta Mussolini ellenében). Orbán Viktor egy csinos kis darab abált szalonnát foglalt el a felcsúti kisvasút büfékocsijában. 

        1938. június 19.-én Párizsban Mussolini Olaszországa  Piola  és Colaussi góljaival győz a futball világbajnoki döntőben Horthy Miklós Magyarországa ellen. Érdemes egyébként felidézni, hogy a brazil Médici tábornok diktatúrája idején verte tönkre Pelé, Gérson, Jairzinho és (uramatyám mekkora gól volt) Carlos Alberto góljával az olaszokat, Videla tábornok alatt verte a hollandokat Kempes és Passarella, Puskás Ferenc Franco idején volt sztár a Realban, és bizony a görög fasiszta junta alatt volt a Panatinaikosz edzője, amely Panatinaikosz a BEK-döntőbe jutott. Ami ritkábban következett be fasiszta diktatúrákban az az, hogy egy Andorra nevű közúti pihenőhelyen néhány könyvelő és buszsofőr elveri a nemzeti válogatottat.

        A szicíliai maffiát Mussolini Cesare Mori-val  a Vasprefektussal verte szét, a magyarországi maffia pedig nem úgy néz ki a Várkert Bazárban ütemesen tapsolva, mint amelyik éppen szét van verve. 

        Mussolini nője a Margherita Sarfatti  az olasz avantgarde nagyasszonya volt. Nézzük már meg az orbánista cukrosbácsik körül szálldogáló pillangókat, és képzeljük el, amint egyszer a Susan Sarandon fogja eljátszani őket. Nem lesz könnyű.

       Az igazi fasizmus nagyon veszedelmes dolog, de szinte sohasem pitiáner.  Magyarországon Orbán oligarchái falusi lótolvajok szintjét hozzák, egy hivatásos kurvapecér intézi az ideológiai jellegű leszámolásokat. 

       És most jöjjön egy epilógus, amelynek szinte semmi köze sincs Orbánhoz. Ma este elmentünk meghallgatni, mit gondol Zsámbéki Gábor Shakespeare-ről.  Stohl Andrással és Jordán Adéllal beszélgetett a IV. Henrikről, Hővér (ma már Szélvész) és Lady Percy jelenetén keresztül.  A Nádasdy új fordítását használták, és persze, hogy ott volt a Nádasdy is. Jordán Adél utána biciklivel ment haza, és amikor észrevette azokat, akik egy órán keresztül ültek szemben vele, még rájuk is köszönt, aminél kedvesebb dolgot nehezen tudok elképzelni.  

     Az ún.  Nagy Egész szempontjából teljesen mindegy, hogy minek nevezzük azt, amit kutyaközönségesen egy darab szarnak is lehet nevezni. Az ún.  Nagy Egész szempontjából Zsámbéki instrukciója Jordán Adélnak, miszerint üljön le amikor Hővér/Szélvész tahó vele, sokkal relevánsabb, mint Orbán fasiszta/nemfasiszta miniszterelnök instrukciója Mészáros Lőrincnek, hogy lopjon el egy újabb megyei jogú várost.

    Biztos, hogy volt Borzasztóföldén valamilyen durvaarcú hadúr, amikor Shakespeare a IV: Henriket írta, de ugyan ki emlékszik a nevére, ki emlékszik a kedvenc hóhérainak, kurafiainak, házitolvajainak a nevére.  Mára Borzasztóföldét is elfelejtették.

      
   

 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr9012641821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyonunalmas 2019.01.01. 21:49:52

@Érvsebész: Ez tipikusan olyan, ahogy a magyar nem fideszes jobboldal (mind a tizenketten) hozza szokott allni a kormanyellenes megmozdulasokhoz: "ez nem az igazi, az lenne a legjobb, ha minden kerdessel egyszerre foglalkoznanak, es azokra mind teljes valaszokat adnanak".

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2019.01.02. 08:35:48

@nagyonunalmas: Mi mást mondhasson bárki, főleg az elért politikai és tényleges eredmények tükrében, mintsem hogy "ez nem az igazi"?

Tehéntőgy 2019.01.02. 11:19:24

@nagyonunalmas: Ez rosszabb. Amikor a Seres László adja elő a hvg-n, hogy azért lehet tudni, hogy a német autógyáraknak aztán semmi köze a rabszolgatörvényhez, mert azt mondták, nincs közük hozzá, az nem meglepő, hiszen...
Széky János viszont az ideológiai elkötelezettségei mellett józan szokott lenni, ergo ez a cikk nyugodtan tekinthető előre megfontoltan elkövetett önbecsapásnak.
(Plusz ez az ócska PR-bullshit "Az eladástól, ahogy Seth Godin mondaná, a saját problémáinak (mármint a cége fennmaradásának) megoldását várja, és nem azért lép ki a piacra, mert azzal érhet el sikert, ha megoldja mások problémáit." jesszusom, esetleg még bele lehetett volna írni, hogy innováció, meg startup, meg Szilícium-völgy.)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.01.02. 12:14:41

@Tehéntőgy: Seres vállaltan Ayn Rand követője, ami Amerikában egy aránylag jó vicc, Pesten meg az a két ember se röhög rajta, aki tehetné. Széky valamiféle kedélyes európai libertarianizmust csapat, ami csak életidegen, de nem röhejes. Másfelől, ő is öndefiniálásban utazik, csak nem annyira tolja túl, mint Seres.

Érvsebész 2019.01.02. 14:03:50

@nagyonunalmas: Részemről teljesen rendben van, ha valaki (pl. egy v. több ellenzéki képviselő/párt) egyszerre egy dolgot kommunikál, az nincs rendben, ha nem foglalkozik minden kérdéssel és nem keres teljes válaszokat, illetve hogy a leegyszerűsített kommunikáció mögött leegyszerűsített gondolkodás látszik.

Tehéntőgy 2019.01.02. 16:02:14

@jotunder: Széky elemzéseit alapvetően szeretni szoktam, az egyik legjobb magyar közíró, csak néha vannak efféle izéi.

netukki 2019.01.02. 16:38:20

Orbán új barátja:

"Bolsonaro himself has declared: “It’s a shame that the Brazilian cavalry wasn’t as efficient as the Americans, who exterminated the Indians.”"

www.theguardian.com/commentisfree/2018/dec/31/tribes-brazil-genocide-jair-bolsonaro

netukki 2019.01.04. 07:46:01

Nem tüntethet a Kétfarkú Kutya Párt Cegléden, mert a rendőrség szerint az nem politikai véleménynyilvánítás

index.hu/belfold/2019/01/03/ketfarku_kutya_part_cegled_tuntetes/

"Megtiltotta a szombati tüntetést Cegléden a rendőrség. Mondván, hogy egy tüntetés az nem politikai véleménynyilvánítás. Lol. Persze, fellebbeztünk, csak hát kérdés, hogy még időben tudunk-e nyerni."

netukki 2019.01.04. 07:46:02

Nem tüntethet a Kétfarkú Kutya Párt Cegléden, mert a rendőrség szerint az nem politikai véleménynyilvánítás

index.hu/belfold/2019/01/03/ketfarku_kutya_part_cegled_tuntetes/

"Megtiltotta a szombati tüntetést Cegléden a rendőrség. Mondván, hogy egy tüntetés az nem politikai véleménynyilvánítás. Lol. Persze, fellebbeztünk, csak hát kérdés, hogy még időben tudunk-e nyerni."

netukki 2019.01.04. 07:49:42

@netukki: OFF Már a blogmotor is kétfarkú? ON

netukki 2019.01.04. 08:10:26

magyaridok.hu/kulfold/veszelyben-lehet-amazonia-3815009/

A cím senkit se tévesszen meg egyszerűen arról van szó, hogy a magyar fasiszták kiállnak a brazil fasiszták mellett.

seol 2019.01.05. 10:49:40

@netukki:

Azért mennyire imponálhat a magyarországi nyomorultaknak (akik kénytelenek beérni közparkok lebetonozásával és pár környezetvédő pofánverésével) több száz négyzetkilométer esőerdő kiirtása és pár indián törzs legyilkolása...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2019.01.05. 16:57:23

@netukki: Azért Kiss László kapcsán a köztiszteletet illene árnyalni. De legalábbis nem hangsúlyozni.

@seol: Helytálló az észrevétel. Ebben a kérdésben a Megáll az idő Pierre-ével kell egyetérteni.

nerángass 2019.01.08. 10:30:53

@incze: Avagy egy rogue életútja. Szinte ódaszerűen, de legalábbis az elborzadt csodálat hangján ( Scheppele : It's simply ingenious )

mafi mushkila 2019.01.22. 17:32:50

Diagnózis, mindkét threadnek az utolsó posztját ajánlom:

csehszlovakkem.tumblr.com/post/182216585872/lett-volna-%C3%A9rtelme-megv%C3%A9deni-a-szabads%C3%A1got-%C3%A9s-a

csehszlovakkem.tumblr.com/post/182216370537/lett-volna-%C3%A9rtelme-megv%C3%A9deni-a-szabads%C3%A1got-%C3%A9s-a

Némi gyógyszer:
Ismeretlen tettesek tüntetése Polt Péter Ügyészségénél
www.facebook.com/events/2170498886544850/

Aki érez magában erőt (kedvet, időt, ideget, hidegtűrést stb.), jöjjön, aki nem, ossza :)

seol 2019.01.22. 17:59:41

@mafi mushkila:

Nem rossz, bár néha úgy érzem, ha még egyszer meglátom annak fejtegetését, hogy szegény magyaroknak nem volt lehetőségük megkedvelni a demokráciát, erősen férfiatlanul sikoltozni fogok, és az senkinek nem jó.

mafi mushkila 2019.01.22. 18:14:56

@seol: Mert ez egy ilyen üres állítás? Mindenki elkezdte valahol? Vagy miért?
Sikoltozva is írhatod, úgyse hallom :)

seol 2019.01.22. 18:36:39

@mafi mushkila:

Nem tudom, én rendszeresen (értsd: hetente többször) belefutok és kezd erőst idegesíteni -- van benne valami kevéske, de azért inkább csak (fel)mentegetés.
És éreztem, hogy nem fog meghatni a dolog, demegkellettpróbálnom. :)

dr Brcskzf Gröőő 2019.01.22. 19:27:46

@seol: épp most olvastam a legutóbbi ÉS Ex librisét, és idevágónak érzem:
„Bódy Zsombor arra a kérdésre keresi a választ: miért lehetett 1945 után olyan könnyen szovjetizálni hazánkat. A felelet egyszerre bonyolult és egyszerű. A valódi parlamenti demokrácia hiánya, a polgáriasultság alacsony foka mind magyarázat lehet, de azzal a megkerülhetetlen ténnyel felesleges vitába szállni, hogy az ország jövőjét teljes mértékben a megszálló orosz csapatok határozták meg. A „szovjetizálás mindenütt sikerrel járt, ahol azt megkísérelték” – idézte Gyáni Gábort Bódy. Ennek igazolására két adalék: a két világháború között valódi demokráciaként működő Csehszlovákiában a politikai forgatókönyv miben sem különbözött a magyarországitól. Ausztriában a huszadik század első felében a liberális demokrácia hagyományai csenevészek voltak, mégis 1945-öt követően néhány év alatt szilárd demokráciává erősödött, köszönhetően annak, hogy a megszállók nem kizárólag a szovjetek voltak.”

www.es.hu/cikk/2019-01-18/bod-peter/ex-libris.html

dr Brcskzf Gröőő 2019.01.22. 19:27:46

@seol: épp most olvastam a legutóbbi ÉS Ex librisét, és idevágónak érzem:
„Bódy Zsombor arra a kérdésre keresi a választ: miért lehetett 1945 után olyan könnyen szovjetizálni hazánkat. A felelet egyszerre bonyolult és egyszerű. A valódi parlamenti demokrácia hiánya, a polgáriasultság alacsony foka mind magyarázat lehet, de azzal a megkerülhetetlen ténnyel felesleges vitába szállni, hogy az ország jövőjét teljes mértékben a megszálló orosz csapatok határozták meg. A „szovjetizálás mindenütt sikerrel járt, ahol azt megkísérelték” – idézte Gyáni Gábort Bódy. Ennek igazolására két adalék: a két világháború között valódi demokráciaként működő Csehszlovákiában a politikai forgatókönyv miben sem különbözött a magyarországitól. Ausztriában a huszadik század első felében a liberális demokrácia hagyományai csenevészek voltak, mégis 1945-öt követően néhány év alatt szilárd demokráciává erősödött, köszönhetően annak, hogy a megszállók nem kizárólag a szovjetek voltak.”

www.es.hu/cikk/2019-01-18/bod-peter/ex-libris.html

dr Brcskzf Gröőő 2019.01.22. 19:36:07

@dr Brcskzf Gröőő: (mondjuk az Ausztriáról írottak legalábbis félrevezetők, a Vörös Bécs mintha közelebb állt volna a liberális demokráciához, mint a szovjetrendszerhez)

mafi mushkila 2019.01.22. 19:55:14

@seol: Én meg folyton rácsodálkozom még mindig, hát bocs :)

seol 2019.01.22. 20:39:58

@mafi mushkila:

Hogyan, ha egyszer nem hallod? ^^

netukki 2019.01.27. 12:20:41

Nyolc év börtönnel fenyegetik a segítőkész fiatalt, aki szólt a Magyar Telekomnak a felhasználók százezreit fenyegető biztonsági résről

"„De bármilyen szomorú is, hogy egy vállalat börtönbe juttatná azt, aki helyette is megmenti az előfizetőit, az igazi probléma az ügyben az ügyészség vállalhatatlan eljárása” – írja az ügyről a TASZ, amely szerint az ügyészség olyan vádirat alapján kér börtönt, amelyből nem derül ki, hogy a programozónak készülő huszonéves fiatal valójában mit követett el. A jogvédő szervezet közlése szerint az ügyészég említi ugyan a Btk. egyik paragrafusát, ahhoz viszont már nem vette a fáradságot, hogy az elkövetés helyét, idejét, eszközeit, módját leírja, ahogy ahhoz sem, hogy elárulja, mi a bizonyítékok és a vád kapcsolata. Ehhez képest azt állítják, hogy a vádlott közérdekű üzem megzavarásával követett el bűncselekményt, amelyért akár 8 évig terjedő szabadságvesztést is kaphat. Közérdekű üzem megzavarására azután kezdett el hivatkozni az ügyészség, hogy a huszonéves fiatal elutasított egy vádalkut. Eszerint két év felfüggesztettet kap, ha beismeri a bűnösségét, és öt év letöltendőt kérnek rá, ha nem hajlandó erre."

168ora.hu/itthon/nyolc-ev-bortonnel-fenyegetik-a-segitokesz-fiatalt-aki-szolt-a-magyar-telekomnak-a-felhasznalok-szazezreit-fenyegeto-biztonsagi-resrol-162702

velőtanya 2019.01.27. 14:00:27

@netukki: Ne tegyük itt zárójelbe a német multi szerepét se, amelyik öt forintért bármikor boldogan letérdel ner elé, és amint láthatjuk, önszorgalomból és csak az ízéért is képes nerkompatibilisan undorító húzásokra.

velőtanya 2019.01.27. 14:04:22

Az auschwitzi tábor felszabadulásának évfordulója is alkalmas arra - sőt csak arra alkalmas igazán a fidesznek - hogy MIGRÁNS
444.hu/2019/01/27/fidesz-elfogadhatatlan-batoritani-az-antiszemitizmust
Bár szokatlan önmérséklettel ezúttal kimaradt a közleményből, hogy Soros.

Külsős 2019.01.27. 14:22:38

@velőtanya:

Komolyan mondom, ezt nem hiszem el! Még mindig képesek meglepni.

Wolff 2019.01.27. 16:02:45

@netukki: A Deutsche Telekom különösen undorító banda, és hát lássuk be Gruevskivel is volt egy jó üzletük, amit azért azon a szinten elsikáltak, hogy börtöbe nem ment senki.

incze 2019.01.27. 19:59:19

@velőtanya: @Wolff: www.washingtonpost.com/politics/a-place-i-feel-very-comfortable-t-mobile-executives-seeking-government-approval-for-merger-stayed-at-trumps-hotel-repeatedly/2019/01/15/6a114d3e-142c-11e9-b6ad-9cfd62dbb0a8_story.html

mondjuk, ahogy a jobb maffia filmekben mondják, remélem értitek, hogy ez üzlet, nem személyes ügy.

---
(mondjuk, a hekker fickó ügye nekem nem olyan világos, mert őt, ha jól értem, nem azzal a próbálkozásával jelentették föl, amivel a telekomot felkereste, hanem azzal, amivel a megszakadt dialógus után próbálkozott, és amely közben lefülelték. semennyire sem ismerem az ügyet, de az a védekezés, hogy ő - még mindig - csak egy etikus hekker, legfeljebb beszámítható enyhítő körülmény lenne bárhol, már ha fényesen igazolható. az ügyészség inkompetenciája és rendőrállami rosszindulata más kérdés, az sajnos súlyosbítja a fickó amúgy sem nyertes helyzetét.)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.01.27. 22:10:13

@incze: Épp ellenkezőleg: elég világos, hogy szó sincs etikus hekkerkedésről.

ámbátor 2019.01.27. 22:35:05

@Kettes: Azért az mindenestre mellette szól, hogy amikor likat talált, ment és jelentette. Nyilván érdekesek lennének a részletek, meg az eltelt idő, de mondhatja, hogy most is épp jelenteni készült. Pont mint az első esetben. Cask hát előbb kopogott a rendőrség.

seol 2019.01.27. 22:39:15

@ámbátor:

Mondjuk kérdés, mi történt a második esetben, mert van, ahol azt írták, hogy csak azt ellenőrizte, javították-e a hibát (ami azért egy teljesen normális dolog), máshol meg azt, hogy egy másik rést talált és azzal játszott (ami viszont kicsit necces -- bár mindenképpen szánalmas az, amit kerekítettek belőle).

incze 2019.02.01. 07:46:26

@Kettes: @ámbátor: @seol: a mostani narancs vezércikkében van egy mondat, ami merőben más színben tünteti fel a történteket. eszerint a budapesti találkozót követő levelezésben bíztatták a fickót, hogy nosza, próbálkozzék, hátha talál még mást is. ez viszont így eo ipso etikus hekkerkedés (az első próbálkozás megítélése véleményes, de mert nem kapták el, és bejelentette a talált hibát, vélelmezhető, hogy jószándékúan járt el - bár ehhez még illenék igazolni, hogy nem tulajdonított el semmit, etc.)

netukki 2019.02.02. 01:33:03

CNN: Migránsoznak a magyar középiskolai tankönyvekben, a tanárok aggódnak

"Hosszú cikkben mutatja be az amerikai hírtelevízió, a CNN honlapja, hogyan szivárog be a kormánypropaganda a magyar oktatásba, azon belül is az állami kiadású tankönyvekbe – vette észre a hvg.hu. Példaként egy középiskolai történelemkönyvet hoz fel a cikk, amelyben a multikulturalizmusról szóló fejezetet a 2015-ben a Keleti pályaudvaron sátrazó migránsokról készített kép illusztrálja, de rögtön mellette helyet kapott egy Orbán Viktortól származó idézet, amely szerint „meg kell becsüln”, hogy Magyarország homogén ország. [...]"

168ora.hu/itthon/cnn-migransoznak-a-magyar-kozepiskolai-tankonyvekben-a-tanarok-aggodnak-162987

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.02. 12:33:07

444.hu/2019/02/01/az-asz-ugy-latja-hogy-a-jobbik-az-onmegszuntetessel-is-rajuk-akar-nyomast-gyakorolni

Nem mintha nem szarnám le a Jobbik esetleges megszűnését, de az azért klasszikus ablak alá szarás, majd becsengetés vécépapírért, hogy az ÁSZ előbb kinyír egy pártot, majd megsértődik, hogy megdöglöttek. :)

seol 2019.02.02. 17:49:21

@Kettes:

Pontosabban "ablak alá szarás, majd feljelentés, hogy nem takarítja a járdát". ;-\

incze 2019.02.04. 13:36:44

az első kerek összefoglaló az "etikus hekk" ügyben.

qubit.hu/2019/02/04/torvenyt-sertett-az-etikus-hacker-de-ha-nem-jelent-veszelyt-a-tarsadalomra-a-birosagnak-fel-kell-mentenie

ha jól értem, ugyan (szemben a narancs vezércikkel) mégsem volt még kvázi megbízása sem (az ott említett levélben bíztatás), viszont szándékosan otthagyott több nyomot. a védekezés szerint nagyjából olyan rablóként viselkedett, aki nem visz el semmit, de bemutatja, hogy milyen fiókokat nyitott, hol járt, mit vihetett volna el, és mindenütt otthagyja a névjegyét ("ismert", "egyezményes" jelzéseket), majd mikor hallja, hogy megjött a biztonsági őr, lelép.

ámbátor 2019.02.04. 13:48:33

@incze: Mondjuk ez is csak az egyik oldal álláspontját mutaja be. Külön érdekes lenne, hogy mit takar az "ekkor egyébként felvettem a kapcsolatot egy szakemberükkel, mivel ezt is jelezni akartam" mondatrész.
Mindenestre nagyon úgy tünik, hogy etikusnak minösül vagy sem, ártó szándgka nem volt.

seol 2019.02.04. 21:02:03

@netukki:

Ha ez összejött, sokkal könnyebb lesz őket összevonni az addigra összevont bölcsész- és természettudományi karokkal. Lehetnek majd közös pályázatok is, meg minden.

ámbátor 2019.02.04. 22:48:26

@seol: Szerintem a tornaóra-egyetem kínálkozik inkább. Prof. dr. Mocsai kiválóan vezetné a Böszme nagy torna-, rajz-, és énekóra egyetemet is.

seol 2019.02.05. 00:10:16

@ámbátor:

És a rajz- és énekórák is milyen jól elférnek a tesiórák szüneteiben.

netukki 2019.02.05. 23:03:58

"Súlyos állításokat fogalmazott meg Keviczki Péter volt fővárosi törvényszéki bíró az ügyészség munkájáról és a független igazságszolgáltatással szembeni támadásokról a Válasz Online kedden megjelent interjújában. Az ügyészség kikérte magának a lemondott bíró által a cikkben megfogalmazott vádakat.

Nyílt hatalmi háború

Keviczki arról beszélt, hogy gazdasági ügyekben azok kerülnek a vádlottak padjára, akik nem élveznek politikai védettséget, példaként pedig az Elios ellen bűncselekmény hiányában novemberben megszüntetett nyomozást említette.

A lemondott bíró a bírósági kinevezések módját törvénysértőnek nevezte, azt is említve, hogy az azok ellen felszólalókat lehazaárulózzák.

Szerinte három hatályba lépő törvényen keresztül, több irányból próbálja meg a hatalom a perifériára tolni a független bíráskodást. Méghozzá úgy, hogy a büntetőügyek még erősebb ügyészi befolyás alá kerülnek, a polgári perek száma csökken, az állammal kapcsolatos ügyek pedig a Patyi András vezette külön bíróság elé kerülnek."

merce.hu/2019/02/05/a-lemondott-biro-szerint-nyilt-hatalmi-haboru-zajlik-az-igazsagszolgaltatas-ellen-az-ugyeszseg-sertve-erzi-magat/

Kicsit lassúak a fiúk, Hitler már 1933-ban létrehozta a maga külön bíróságát.

seol 2019.02.06. 00:01:06

@netukki:

Az ügyészség már meg is cáfolta. Elmondták, hogy "nem is úgy van" és "de nem igaz".

Mozigépész 2019.02.06. 00:02:56

www.ff.org/treating-the-hungarian-schizophrenia/

"Actually, Hungary has been taken over by political gangsters, headed by the Prime Minister, Viktor Orban, who have shamelessly robbed the Hungarian people blind."

netukki 2019.02.08. 08:44:49

Fehér ember nem felejt...

2019

"Meghatározatlan időre felfüggesztették a nagy botrányt kavart Hunyadi-film előkészületeit – értesült a PestiSrácok.hu megbízható forrásból. Úgy tudjuk, az elhibázott forgatókönyv és Andy Vajna filmügyi kormánybiztos halála miatt teljes a káosz a hétmilliárd forintos költségvetésű film körül, amelynek elvileg júliusban kezdődött volna a forgatása, ám ebből már biztosan nem lesz semmi. Immár az sem kizárt, hogy a film előkészítése végleg leáll. [...] Az alkotás körül először az kavart vihart, amikor kiderült: a sok éve megálmodott történelmi eposz, a nándorfehérvári diadalról szóló film rendezését a művészileg egyre terméketlenebb, ellenben a jobboldalt minden sajtónyilatkozatában gyalázó, mindenhova nyilasokat vizionáló Szász Jánosnak adták."

pestisracok.hu/breking-leallitottak-a-hunyadi-film-elokeszuleteit/

2013

"Mint zsidó a zsidóságot ábrázoltam Meddig ember az ember? Ezt a kérdést feszegeti Szász János legújabb rendezése. Az Álomkommandó bemutatója előtt beszélgettünk vele."

vanyabacsi.blog.hu/2013/10/29/_meddig_ember_az_ember

netukki 2019.02.08. 09:10:15

index.hu/belfold/2019/02/07/magatartasi_kodex_szazadveg_orszaggyulesi_kepviselok_szamara/

szazadveg.hu/uploads/media/5c516423377f9/elemzes-szazadveg-az-orszaggyulesi-torveny-es-az-ep-kepviselok-jogallasarol-szolo-torveny-kiegeszitese-magatartasi-kodexszel-20190130.pdf

"a kódex nemcsak a magyar Országgyűlés képviselőire, hanem az EP-képviselőkre is vonatkozna. Pontosabban az EP-képviselőkre külön szabályokat is meghatároznának a rájuk vonatkozót törvényben, amennyiben a kódexben rögzítenék az őket delegáló Magyarország nemzetbiztonsága, területi integritása, közbiztonsága, közrendjének és köznyugalmának biztosítása, továbbá Magyarország külpolitikai és nemzeti érdekeinek figyelembe vétele tekintetében is viselt képviselői felelősség elvét."

kolozsvaros.com/2019/02/07/az-erkolcsi-politikai-es-jogi-elegtetel-mindent-megfojto-buzet-erezni-a-levegoben/

seol 2019.02.08. 09:26:46

@netukki:

Ó, az egész szövegből csorog a 60-as évek nyálkája, kitettek magukért a fijúk.

Wolff 2019.02.08. 10:37:57

@netukki: Most mit akarunk? A történelmi alkotmány része, hogy a képviselő a követutasítást teljesíti és nem csak úgy össze-vissza szavaz.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.08. 14:29:44

"Amíg a Fidesz az Európai Néppárt tagja, addig van esély párbeszédre Orbán Viktor kormányfő aggályos intézkedéseivel kapcsolatban, akármilyen nehéz is, a párt kizárásával ennek a lehetősége is megszűnne" - ezt Annegret Kramp-Karrenbauer, a német Kereszténydemokrata Unió (CDU) új elnöke mondta.

Kibaszott fogalmatlan idióta. :(

ámbátor 2019.02.08. 16:42:53

@Kettes: Sose értik meg.
Itt kell lenned, hogy elhidd.

seol 2019.02.08. 16:46:09

@Kettes:

Ez tényleg k.hülye.

ijontichy 2019.02.08. 17:06:54

@Kettes: Annagret Saarland élén teljesen jól muzsikált. Viszont Merkel fiókája. Ez sok jót nem jelent. Ez a politikusnemzedék a végtelen tárgyalóasztal mögötti töketlenkedés, meg a koktélpartik közbeni csevegés útján kiérlelt kompromisszumok nemzedéke. :-( Nem értik, hogy vitya nem akar, és nem is fog kompromisszumokat kötni. Bármilyen szívességet zsebrerak és azzal el is felejti. A faluvégi kocsmában nem kifizetődő a kesztyűs kéz módszere. Elsőnek, és akkorát, hogy a másodikat már a padlótól kapja. ;-)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.08. 17:34:37

@ijontichy: Pontosan. Orbánt - az agymosott magyar szavazói és Putyin leningrádi internetkutatói mellett - a CDU tartja hatalomban. Orbán privát adóparadicsomi státuszt és rabszolgatörvényeket adott a német autógyáraknak, és ez elég ahhoz, hogy a rövidlátó kereszténydemokrata német politikusok újra és újra megmentsék a kipenderítéstől. AKK a sokadik naív hülye, aki azt hiszi, hogy le tudja kenyerezni Orbánt szívességekkel. Eskü, összeírom az Orbán által átbaszott zsenik listáját és kiteszem a szégyenfalra.

RontoPal 2019.02.10. 12:32:43

nepszava.hu/3024771_uj-peter-a-legnagyobb-kerdes-az-index-es-az-rtl-klub

Érdemes elolvasni, nem sokáig lesz már érdemben kormánypártin kívüli sajtó...

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.10. 13:02:44

@RontoPal: Nem rossz interjú, mondjuk csak a tréfa kedvéért rákérdezhettek volna a Népszava jövőjére is. ;-)

Alatta meg ezt olvastam: "Orbán évértékelőjének helyszínét fekete lepelbe tekerték, senki sem láthatja az érkezőket. A budai Várkert környékét hosszú kerítéssel vették körbe, a kerítést pedig szövettel takarták le az éjjel."

Hehe. Duzzad az önbizalomtól a Rezsim. :) Bár feltalálna valaki egy kisebb, távirányítható repülő szerkezetet, ami fel tud vinni egy drót nélküli kamerát és élőzhetne a szociális médiában, csak hogy lássuk a levegőből a sikongató, szerteszét szaladó rezsimelitet. Na de ne ábrándozzunk.

RontoPal 2019.02.10. 13:29:40

@Kettes: Ebben a fekete leples baromságban az is kérdés, mi alapján zárnak el egy közterületet a láthatóságtól...

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.10. 14:25:02

@RontoPal: Tömeges bevándorlás okozta válsághelyzet!

RontoPal 2019.02.10. 14:31:52

Érte, a lepel mögött a tömegesen bevándorló sáskák válsághelyzetben vonyítanak.

Bolygó Hollandi 2019.02.10. 14:39:33

@Kettes: Vagy csak a Kedves Beteget próbálják óvni a valóságtól ;-)

(Minelnökúr kérlek, egymillióan ünnepelnek téged az antisorosista védőzár másik oldalán)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.10. 16:36:46

Olvasom Orbán új a családvédelmi akciótervét, melynek címe: az "Anya mint a pénzmosás új forrása".

Van négy gyereked? (Van, mondja Orbán.) Akkor a feleségednek nem kell többet szja-t fizetnie. (Jejj! mondja a nép.)

Megvalósítják a teljes bölcsődei ellátást. 21 ezer új férőhely 3 év alatt. 2022-ben minden szülő bölcsődébe viheti a gyermekét. Most van 48 ezer, az 2022-re annyi mint 69 ezer. Évente 90 ezer gyerek születik, három éves bölcsődei ellátással számolva az annyi mint... de nézzük inkább, hogy a négy-gyerekes anyáknak nem kell többet szja-t fizetniük!

Bogomil 2019.02.10. 17:49:19

@Kettes: A lényeg: a terv hangozzon jól, de ne kerüljön túl sokba, a középosztályt támogassa, ne a szegényebbeket (és semmiképpen se a romákat) és növelje tovább a keresletet (ezáltal az árakat és a profitabilitást) azokban az ágazatokban, amelyekben a NER-oligarchák dominálnak. Amúgy ki akadályozta meg őket abban, hogy a bölcsődei férőhelyek számát már eddig gyors ütemben növeljék?

ijontichy 2019.02.10. 18:04:04

Megint szívhezszólóan röfögött :-)
Az ellenzék összefogása szégyen. Jogos. Végül is mire jó ez a plurális képviseleti demokrácia nevű csökevény? Már csak a Hazafias Népfrontot kell megalapítani...
Ajaj... egyre messzebbnek tűnik a létező cucilizmus ráncfelvarrott verziójának vége Mo-on :-(

turist 2019.02.10. 18:17:41

@Kettes: Itt most kérlek óriási tévedésben vagy, figyelmen kívül hagytad a szövegkörnyezetet. (én 15.00 kor bontottam egy sört, tömtem egy pipát és leültem a tv élé) 98 decemberében valami hasonló fasságok hangzottak el, igaz nem ~150 ember előtt kordonok mögött.

Wolff 2019.02.10. 18:46:22

@Bogomil: A bölcsis férőhelyekre vonatkozó ígéretet felesleges komolyan venni. Ami határidőre átadandó konkrét dolgot jelent, abban a NER képtelen jól teljesíteni. Ráadásul ennél jóval több férőhelyet ígértek vagy hét éve ha jól dereng három év alatt, az sem valósult meg.

Bolygó Hollandi 2019.02.10. 19:37:44

@Wolff: A bölcsis férőhelyekre 3 évvel ezelőtt volt egy nagyon hasonló ami nem valósult meg, de biztos lehet találni 2012 és 2014 környékéről is.

2016 feb 29 Dr Rétvári államtitkár Hollik úr merész kérdésére:
"Az a célunk, hogy a három éven aluli gyerekek ellátását biztosító férőhelyek száma 2018-ig, a ciklus végéig 44 ezerről 60 ezerre emelkedjen."
Azaz jó két év alatt 16 ezer ígéret, amiből 3 év alatt 5 ezer valósult meg saját bemondásuk szerint.

2019 feb 10 Dr Orbán miniszterelnök
"Jelenleg 49 ezer bölcsődei férőhely van. A teljes bölcsődei ellátás érdekében ezért 3 év alatt 21 ezer új bölcsődei férőhelyet létesít a kormány."

(gondolom közben páros lábbal rúgta ki a nem teljesítő államtitkárt ;-) )

RontoPal 2019.02.10. 19:52:20

@Kettes: ez a 4 gyerekes dolog akkor lesz igazán érdekes, ha mondjuk minden adóhatósági eljárás - bevallás, vagyon gyarapodási ellenőrzés - "értelemszerűen" okafogyottá lesz nyilvánítva...

ijontichy 2019.02.10. 20:14:06

index.hu/belfold/2019/02/10/orban_everteklo_nyelvtanulas_diakok_kulfoldre_nyaron/

Tiszta "dicsőséges 133 nap" reloaded ;-) (bárcsak ez is addig tartana). Btw. Tulképp kíváncsi lennék, hány fityesz szavazó tudja magáról, hogy vajon ő maga nettó adófizető, vagy haszonélvező?

Pelso.. 2019.02.10. 20:28:44

@ijontichy: Szerintem jelentős többségüket nem is érdekli.
Hisz végre van egy bálványuk, számít e mellett bármi más.....?

seol 2019.02.10. 21:43:33

@Pelso..:

Már ott tartanak, hogy ha böfög a fénylőcsillag, már ugranak fel vastapsolni, sz'al én sem vagyok benne biztos, hogy közben összetett levezetéseken gondolkodnak. ;-\

n0ri61 2019.02.10. 21:51:20

Nem beszélve a lakásárakról, amit így még feljebb nyomnak, a csokra nem jogosultaknak még messzebb kerül az önálló lakáshoz jutása. És még ebből a pénzből is csupa kis lakás épül.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.10. 23:20:36

Uraim, gyorsabban és kevesebb pénzből látványosabb demográfiai sikereket lehetne elérni, ha a KSH látványos demográfiai sikereket hazudna. Le lehet ellenőrizni a születésszámot? Na ugye. Hát mindent nekem kell kitalálnom ebben a koszos kócerájban? És most hadd kövessem tovább a MOL Vidi-Puskás rangadót, urak, ha nincs ellene kifogásuk, nagy pénzeket tettem álnéven mindkét csapatom győzelmére.

Grrr 2019.02.11. 10:51:31

Azt már kidolgozták, hogy a 10 milliós kamatmentes kölcsönből hogyan lehet kizárni a romákat?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.11. 11:26:49

Hogy, hát kopaszokkal elállják a bejáratot.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.11. 15:38:23

Tisztul a kép a családvédelmi akcióterv részleteit illetően. Az szja-mentesség mindenkire érvényes lesz, akinek van már négy gyermeke, és azokra az édesanyákra is, akiknek már felnőtt gyerekeik vannak. Most olcsó poén lenne megkérdezni, hogy hogyan javítja Magyarország demográfiai helyzetét, ha Orbán Viktorné élete végéig adómentességet kap, mert hát mindenki tudja a választ: ezzel vették meg Orbán beleegyezését.

Elvált férfiak, figyelem! Elvált nővel ne kezdjetek, mert családvédelmileg kész ráfizetés!!!

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.11. 15:41:18

Most olvasom, hogy a drága Rezsim a bántalmazó férfiakra is gondolt. Anya veszi fel a hitelt, és háromszor is meg fogja gondolni, hogy elváljon, mert rajta hajtják be (insert evil laughter here).

ámbátor 2019.02.11. 20:38:31

@Grrr: A fiam megmondta, mert okos gyerek.
Ügyfélkapun kell kérvényezni minimum 35 de nem több mint 60 nappal az esküvő elött, négy oldalas ABEV-ben kitölthető formanyomtavány kitöltésével. . Jogvesztő hatállyal.

netukki 2019.02.12. 08:14:37

m.facebook.com/story.php?story_fbid=2046792148732041&id=100002038264412

Gábor György fb posztja

Az MTA szétverésének előestéjén, s az egyetemek ellehetetlenítésének idején örömteli hírt olvasok: a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen egy új kutatóközpont jön létre, amely alá besorolt Stratégiai Tanulmányok Intézetének élére Prőhle Gergely került. Vagyis egy olyan intézetigazgató, akinek 53 éves koráig egyetlen tudományos publikációt sem sikerült összehoznia, s aki semmilyen tudományos fokozattal nem rendelkezik. Csak emlékeztetek arra, hogy pár hónapja még őt siratta az egész ország, mind a mai napig összeborzongunk érette, a nagy meghurcoltért, akinek a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen (bruhaha) éppen akkor csodálhatjuk meg triumfációját – a legminimálisabb tudományos teljesítmény nélkül -, amikor körülötte hullanak a tudományos intézetek, tanszékek, komoly tudományos teljesítményeket és eredményeket felmutatni képes tudományos kutatók. És csak halkan jegyzem meg: eközben például Magyar Bálint, aki mögött viszont van tudományos teljesítmény, egyszerűen nem teheti be a lábát semmilyen magyarországi egyetemre. És kedves gyerekek, ha egyszer Prőhle innen is kibukik majd, s újra vérezni fog a szívünk érette, már előre mondom, zárjátok el könnycsatornáitokat, mert lesz még belőle, bizony mondom néktek, ellentengernagy, főszakács, koncertmester, főpilóta, áruházi igazgató, diszpécser szolgálat vezetője, állatkerti főgondozó, bármi, amire anyapártja elszólítja őt, bármi, ami szem-szájnak ingere.

netukki 2019.02.12. 19:37:29

Parragh László főrezsimszolga, iparkamarai elnök:

"Abban nagyjából közmegegyezés van Magyarországon, hogy keresztény gyökerű és fehér bőrű munkaerőpótlást keresünk. Lehet, ez egyszerűsítés, sokat is szidtak emiatt a mondat miatt."

azonnali.hu/cikk/20190212_maganrepulozes-a-magyar-kozvelemeny-prud-parragh-laszlonak-mindenre-van-valasza

netukki 2019.02.12. 22:59:55

@jotunder: Az Orbán-fasizmusban így dukál.

netukki 2019.02.13. 07:53:35

@jotunder: A fejétől bűzlik a hal:

Orbán 2017-ben az iparkamarában:

"A miniszterelnök szerint „az etnikai homogenitást meg kell őrizni”, mert „a túl nagy keveredés bajjal jár”. Fontosnak tartjuk a kulturális egyszínűséget is, ami „egy sávon belüli sokszínűséget jelent”. Szerinte ha valaki utazik az országban, akkor látja, hogy itt kultúrnép él, aki vigyáz a környezetére. Itt odaszúrt egyet Budapestnek, mint mondta, ezt lehet, hogy a fővárosban nem látják annyira, de a vidéken fontos. Jelentősnek nevezte azt is, hogy magyarok végzik itt a munkát, mert ugyan van, aki szerint ez nem számít, de jó, „ha a takarítónő is magyar”."

hvg.hu/gazdasag/20170228_Orban_a_tul_nagy_keveredes_bajjal_jar

Wolff 2019.02.13. 10:57:10

@jotunder: Horváth Attila és még alkotmánybíró, miközben az alábbiakat adta elő Huth Gergelynek és Stefkának:

"Nincs új a nap alatt, az 1848-as békés márciusi forradalom heteiben is a habsburgok által felbérelt provokátorok próbálták erőszakra buzdítani a pesti csőcseléket - emlékeztetett a legutóbbi Polbeatben Horváth Attila alkotmánybíró, jogtörténész és egyetemi tanár, Stefka István és Huth Gergely kérdésére válaszolva, hogy a többségi társadalomnak meddig kell eltűrnie az erőszakos kisebbség törvénytelen próbálkozásait a hatalom megragadására? A történelmi hasonlatoknál maradva Horváth Attila megjegyezte azt is, hogy az őszirózsás forradalom se nem volt őszirózsás, se nem volt forradalom, hiszen külföldről segített szervezkedők buzdították államcsínyre a Budapesten bujkáló katonaszökevényeket. - Jó volna kideríteni a moszkvai levéltárakból azt is, hogy Kun Béláék pontosan milyen támogatással és utasítással érkeztek vissza Magyarországra - tette hozzá.

Az alkotmánybíró az O1G-rigmusokat skandáló, a Parlament munkáját ellehetetleníteni igyekvő, útblokádot és a metróhálózat megbénítást szervező ellenzék cselekedeteit - posztjára tekintettel - csak jogi megközelítésből kívánta értékelni, előrebocsátva, hogy sok ügyben elindultak a jogi eljárások, és bár ezek egy jogállamban lassúak, de reményei szerint meglesznek az eredményei. Ugyanakkor szerinte nem kell a demokrácia felszámolásától tartani, a nyugati országokban is gyakran előfordul, hogy az ellenzék erőszakosan és hangosan nyilvánul meg. Horváth Attila visszautasította a magyar jogállamot és az Alkotmánybíróságot állandóan becsmérlő, demokratikus mivoltát megkérdőjelező nemzetközi bírálatokat, köztük a Sargentini-jelentést.

A műsor végén Horváth Attila végül elmondott egy beszédes anekdotát a Szovjetunióból Magyarországra visszaérkező Nagy Imre-Rákosi Mátyás-féle delegáció egy bankrablás utáni kálváriájáról, majd leszögezte: teljesen egyetért avval, hogy Kövér László kezdeményezésére helyreállítják a Kossuth térnek, azaz a nemzet főterének az idegen megszállás előtti állapotát és evvel összefüggésben a Vértanúk terén ismét az 1919-es vörös terror áldozatainak fognak emléket állítani."

Grrr 2019.02.13. 14:58:50

Ha a társadalmi kohézió erősítése érdekében jónak tartják a népesség viszonylagos kulturális homogenitásának a megőrzését, az számomra egy érthető álláspont lehet. A 'fajvédelem' nem ezt, hanem a náci szellemiségű gyilkos jogfosztást jelenti.

seol 2019.02.13. 15:25:49

@netukki:

Igen, ahányszor meglátom a kedves vezetőt vagy a többi fideszes 'white trash'-t, egyből a "kultúrnép" szó jut eszembe.

netukki 2019.02.15. 09:25:24

Kerekes Sándor: Felmérés

"[...] Egyszóval, a fasizmus tárgyában meglehetős lazaság, tájékozatlanság, sőt mellébeszélés tapasztalható évek óta. Valahányszor egy független, de jó szándékú megfigyelő szóba hozza a gyanút, sőt néha a nyílt vádat, amint azt McCain szenátor tette, azonnal elindul a tagadás és szörnyülködés minden oldalon. Nem képes senki szembenézni azzal, hogy a mi kis demokratikus országunkban ez a csúfság megtörténhet. Vagy ami még rosszabb, ha megtörtént, akkor ki az, aki megállapíthatja ezt? Sajnos a tárgyban megnyilvánulók legtöbbjének fogalma sincs arról, mi a fasizmus és hogyan lehet felismerni. Nem beszélve a jól fizetett, államilag működtetett siserahadról, amelynek feladata a figyelmet elterelni erről. Az elnevezési hullám mostanában ismét elindult. Erről csak annyit, hogy a rendszer szinte valamennyi alternatív elnevezése kiválóan beleillik a fasizmus meghatározásába, és így nem cáfolja a megállapítást, hanem inkább megerősíti. [...]"

www.es.hu/cikk/2019-02-15/kerekes-sandor/felmeres.html