Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retro (115) retró (22) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Az Orbán-fasizmusról

2017.07.05. 00:03 | jotunder | 1839 komment

 

        1925. április 25.-én Róma alapításának évfordulóján adták ki a Fasiszta Értelmiség Kiáltványát.  Olyan olasz értelmiségiek írták alá a Manifesto-t, mint Luigi Pirandello, Gabriele d'Annunzio,  Ungaretti, Malaparte vagy Marinetti. Nem Jókai Anna, Kovács Ákos vagy Fekete György.

        A Kiáltvány értelmi szerzője Benedetto Croce barátja, a nagy olasz filozófus Giovanni Gentile volt, aki Mussolini helyett találta ki a fasizmust, ő volt a Duce ideológusa, szemben Schmidt Máriával, Molnár Attila Károllyal vagy Lánczi Andrással, akiknek egy élet is kevés lenne, hogy felemelkedjenek a középszerűség szintjére. 

        1936. május ötödikén Badoglio tábornok csapatai elfoglalták Addisz-Abebát (a náci Németország Hailé Szelasszié abesszín uralkodót támogatta Mussolini ellenében). Orbán Viktor egy csinos kis darab abált szalonnát foglalt el a felcsúti kisvasút büfékocsijában. 

        1938. június 19.-én Párizsban Mussolini Olaszországa  Piola  és Colaussi góljaival győz a futball világbajnoki döntőben Horthy Miklós Magyarországa ellen. Érdemes egyébként felidézni, hogy a brazil Médici tábornok diktatúrája idején verte tönkre Pelé, Gérson, Jairzinho és (uramatyám mekkora gól volt) Carlos Alberto góljával az olaszokat, Videla tábornok alatt verte a hollandokat Kempes és Passarella, Puskás Ferenc Franco idején volt sztár a Realban, és bizony a görög fasiszta junta alatt volt a Panatinaikosz edzője, amely Panatinaikosz a BEK-döntőbe jutott. Ami ritkábban következett be fasiszta diktatúrákban az az, hogy egy Andorra nevű közúti pihenőhelyen néhány könyvelő és buszsofőr elveri a nemzeti válogatottat.

        A szicíliai maffiát Mussolini Cesare Mori-val  a Vasprefektussal verte szét, a magyarországi maffia pedig nem úgy néz ki a Várkert Bazárban ütemesen tapsolva, mint amelyik éppen szét van verve. 

        Mussolini nője a Margherita Sarfatti  az olasz avantgarde nagyasszonya volt. Nézzük már meg az orbánista cukrosbácsik körül szálldogáló pillangókat, és képzeljük el, amint egyszer a Susan Sarandon fogja eljátszani őket. Nem lesz könnyű.

       Az igazi fasizmus nagyon veszedelmes dolog, de szinte sohasem pitiáner.  Magyarországon Orbán oligarchái falusi lótolvajok szintjét hozzák, egy hivatásos kurvapecér intézi az ideológiai jellegű leszámolásokat. 

       És most jöjjön egy epilógus, amelynek szinte semmi köze sincs Orbánhoz. Ma este elmentünk meghallgatni, mit gondol Zsámbéki Gábor Shakespeare-ről.  Stohl Andrással és Jordán Adéllal beszélgetett a IV. Henrikről, Hővér (ma már Szélvész) és Lady Percy jelenetén keresztül.  A Nádasdy új fordítását használták, és persze, hogy ott volt a Nádasdy is. Jordán Adél utána biciklivel ment haza, és amikor észrevette azokat, akik egy órán keresztül ültek szemben vele, még rájuk is köszönt, aminél kedvesebb dolgot nehezen tudok elképzelni.  

     Az ún.  Nagy Egész szempontjából teljesen mindegy, hogy minek nevezzük azt, amit kutyaközönségesen egy darab szarnak is lehet nevezni. Az ún.  Nagy Egész szempontjából Zsámbéki instrukciója Jordán Adélnak, miszerint üljön le amikor Hővér/Szélvész tahó vele, sokkal relevánsabb, mint Orbán fasiszta/nemfasiszta miniszterelnök instrukciója Mészáros Lőrincnek, hogy lopjon el egy újabb megyei jogú várost.

    Biztos, hogy volt Borzasztóföldén valamilyen durvaarcú hadúr, amikor Shakespeare a IV: Henriket írta, de ugyan ki emlékszik a nevére, ki emlékszik a kedvenc hóhérainak, kurafiainak, házitolvajainak a nevére.  Mára Borzasztóföldét is elfelejtették.

      
   

 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr6912641821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mafi mushkila 2019.09.19. 07:17:49

@kemény keleti kommentelő: @Kettes: @ámbátor: Ne már, mindenki félreért. Pont nem erre gondoltam, amikor azt írtam, hogy "Ha és amennyiben és amikor mi idehaza tudunk valamit tenni, ahhoz ez jól fog jönni." Hanem arra, hogy, mi (személyesen mi magunk) egy tágabb politikai közösség részei vagyunk, ez formalizált is az országunk (még meglévő) EU-tagságával, de az értékközösség még anélkül is fennáll. És ez mindenképpen több derűlátásra ad okot, mintha még ez sem lenne (mint korábban, amikor ennek nem tapasztalhattuk a jeleit). Lassan történnek a dolgok, de a folyamatok iránya nem rossz, hanem jó, habár arra természetesen nincs garancia, hogy tényleg a jó végén fogunk tudni kijönni ebből. De annak ellenére, hogy mi az idő múlásával egyre inkább beragadva érezzük magunkat a helyzetbe, mert itt, helyileg a rezsim az időt a hatalma megszilárdítására tudja fordítani, az azon kívül eső világban az idő nekünk dolgozik, nem elvesztettünk valami korábbi támogatást, hanem elnyerni kezdjük azt, ami korábban nem volt, hallani kezdjük azokat a hangokat, amiket korábban nem hallottunk. Ez nem megmentés - ez felhívás keringőre. De legalábbis betették azt zenét, amire táncolni szeretnénk.

Grrr 2019.09.19. 09:08:57

@Mickey Pearce: Hát igen... A bizottsági auditorok úgy is feltárnak számos fölöttébb gyanús irregularity-t, hogy erősen korlátozott anyagból kell dolgozniuk. Mellesleg az a hír, hogy a poszt-Simicska közbeszerzési időszakban már jóval több ügyetlen, gyengén leplezett visszaélést látnak.

De ezek után mi történik? A nemzeti borítékot nem csökkentik, tehát a kormány egyszerűen csak visszavon néhány projektet z elzámolásból, és más projektekkel helyettesíti őket. Az ország nem veszít EU-s pénzt.

Grrr 2019.09.19. 09:24:36

@Mickey Pearce: "Ezzel mit tud kezdeni egy überdemokratikus és híg fos szilárdságú EU mint hatalom? Kb úgy tudna beavatkozni hogy azzal ők maguk is megszegnék a jogi kereteket. Na az aztán szép lenne, lenne "moral highground", rengetegen összezárnának a fidesz mögött."

Valóban, érdemes tisztázni, hogy a nyugati kormányok (és közvélemény) prioritásainak listáján hol is foglal helyet az, hogy egy kisebb méretű, gazdaságilag aránylag jól elmuzsikáló, stabilnak tűnő tagállam igen nagy támogatottságú kormánya pontosan mennyire tartja be a jogállamiság követelményeit, meg mennyire tartja tisztetelben az emberi jogokat? Ezeknek az országoknak van jónéhány ennél fontosabb ügye.

Bár azért persze küldtek már egy pár finom figyelmezést. Az EP kétharmaddal megindította a 7. cikkely szerinti eljárást, még az EPP java része is támogatta azt. Felfüggesztették a Fideszt. A nyugati kormányok egyelőre nagyon nyomják a kohéziós politika pénzügyi forrásainál a jogállamisági kritériumokat, a konfliktusok ellenére. A jelzés, hogy a nyugati többségnek problémája van Magyarországgal, azért átjött.

A többi tagállamnak szerintem nem feladata, hogy a magyar választópolgárok akaratát felülírva 'lerendezzék' a magyar kormányt. Ausztria esetében egyszer póbálkoztak valamivel, de az nem volt egy sikertörténet. Magyarországon valóban ennek a politikának van demokratikus többsége.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.19. 09:39:30

@Grrr: Így igaz, viszont a magyar szavazók legalább felét szemlátomást nem zavarja, hogy Orbán lenyúlja az uniós pénzeket, szétveri a jogállamot és átjátssza az országot az oroszoknak, amíg nekik is csurran-cseppen valami.

Az alapvető probléma, és ez is evidencia a nyugati sajtóban és az EP-ben egyaránt, hogy Magyarország éretlen az EU-tagságra. Az igazi WTF, hogy egy totalitárius rezsimmé vált új tagnak a jogállam szétverésében érdemeket szerzett ex-igazságügyminiszterét jelölik bővítési biztosnak. Milyen üzenetet hordoz ez az amúgy is korrupt észak-balkáni tagjelöltek számára?

Grrr 2019.09.19. 09:50:19

@Kettes: Szomorú üzenetet... No persze az észak-balkániak még Magyarországnál is súlyosabb esetek. Én mostanában nem számítok bővítésre, én legalábbis nem támogatnám.

Brüsszel nem mentheti meg Magyarországot a magyaroktól. Talán majd 10 év múlva javul a helyzet. Vagy 15. Történelmi távlatban ez nem olyan sok. Benchmark-adat: Franco 40 évet volt hatalmon.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.19. 11:08:08

@Grrr: Spanyolország nagyon szegény volt, és szinte semmit sem fejlődött a huszadik század első felében. Aztán az 58-as fordulat után a világ egyik legnagyobb növekedését produkálta. És ott tényleg az történt, hogy a keményvonalas fasisztákat lecserélték technokratákra. de azért a spanyol hadsereg, a rendőrség és a titkosszolgálat sem volt gyenge. Magyarország formálisan demokrácia, meg kell rendezni a választásokat, és az erőszakszervek nem tudnák megmenteni Orbánt, ha elkezdené a formális szabályait megszegni. Orbán elvileg az első komolyabb válságba belebukhatna.

Grrr 2019.09.19. 11:49:10

@jotunder: Én remélem, hogy nem lesz nagy válság. Valószínűleg nem is lesz. Ez esetben viszont vagy együtt kell élni a rendszerrel, vagy emigrálni, ugyebár.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.19. 12:08:30

@Grrr: az a "nagy válság" esetleg még recessziót sem jelentene, csak nulla növekedést, ilyesmi elő szokott fordulni X évenként.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.19. 14:24:33

@jotunder: Vagy kardiovaszkuláris válságot, azért meg ugye szabad gyertyát gyújtani.

velőtanya 2019.09.19. 14:32:13

@Kettes: Itt is határozottan van valamilyen válság, de egyelőre még csak párhuzamosan lapozgatom a BTK-t és az Orvosi Lexikont:
444.hu/2019/09/19/matolcsy-gyorgy-szerint-annyit-adott-a-jegybank-az-orszagnak-mint-az-europai-unio

aronsatie 2019.09.19. 14:33:28

@Kettes: Mit gyertyát, én majdnem képes lennék ennek érdekében enkezemmel tölteni ajándék kolbászt. Majdnem.

Grrr 2019.09.19. 15:02:10

@velőtanya: :)
"a mediterrán országokhoz képest legalább 25 százalékkal, Franciaországhoz, a skandináv országokhoz vagy Ausztriához képest 15-20 százalékkal, és még Németországhoz képest is 15 százalékkal zárkóztunk fel."

Vajon miben méri a felzárkózást?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.19. 17:37:23

@velőtanya: Egyszer már elmennék egy ilyen konferencián együtt pisálni a Gyurkával.

labrys 2019.09.19. 18:39:45

@Grrr: „Magyarországon valóban ennek a politikának van demokratikus többsége.”

Nagyon nem értek egyet.

Orbánék _nem_ demokratikus eszközökkel puccsolták/puccsolják meg az ország parlamentjét, törvényeit, intézményeit, választásait és gazdaságát. Semmiféle „demokratikus többség” nem áll mögöttük; propaganda, hazugságok, köztörvényes bűntények, elcsalt választások és rengeteg pénz áll mögöttük. A demokrácia antipólusa áll mögöttük.

Orbán „politikájára” _soha_ nem szavazott a választópolgárok többsége. Már az 2010-es – még úgy-ahogy demokratikus viszonyok között megszerzettnek mondható – választási győzelmük sem Orbán „politikájának”* az elismerését, pláne támogatását jelentette. Mi is volt a Fidesz 2010-es választási programja? Az akkor meghirdetett „politikája”, amit a protest-szavazó tömegek „támogattak”?
Na, ugye.

.

„A többi tagállamnak szerintem nem feladata, hogy a magyar választópolgárok akaratát felülírva 'lerendezzék' a magyar kormányt.”

Szerintem meg – közhely – eminens érdeke lenne az EU-nak, hogy a saját alapértékeit, az öndefinícióját ne hagyja alapjaiban szétrohasztani (by Putyin). Szó szerint szuicid az, ahogy az EU kezeli a létét fenyegető egyik legnagyobb kihívást** a tagországok – különösen a mag tagországainak – imbecillis mértékben szűk látókörű, önös belpolitikai érdekektől vezérelt baromkodásának köszönhetően.

A szak másutt úgy nevezi ezt a jelenséget, hogy az immunrendszer tökéletes hiánya.

.
.
.

* Kinek lehettek akár csak megközelítően is pontos fogalmai Orbán _valóban_ megvalósításra kerülő „politikájáról” 2010. körül, amikor még az orbáni propaganda által legbérrettegőbbeknek beállított elemzők sem voltak képesek még csak nagyságrendileg sem megjósolni azt a rombolást, amit aztán a basi véghezvitt? A választópolgároknak? Az eNbereknek? Ugyan már…

** Természetesen nem Orbán jelenti ezt a legnagyobb kihívást, hanem az a mélyben meghúzódó, identitási válsággal tetézett hibrid háború***, aminek még csak nincs is teljesen tudatában az EU, és ami például az Orbán-jelenségben is manifesztálódik.

*** © by Valerij Geraszimov; lásd pl.:
www.knbsz.gov.hu/hu/letoltes/szsz/2016_3_szam.pdf

kemény keleti kommentelő 2019.09.19. 19:08:43

@labrys: A linked szerint a fidesz háborút vív Magyarország ellen.

Ha az ország rájönne, hogy ő egy ellenség a fidesznek, akit igába hajt, megsemmisít és elfoglalja a területeit, akkor kezdhetne ezellen védekezni. De nem jött még rá.

mafi mushkila 2019.09.19. 19:39:42

@ATCG: Az ég áldjon érte, már nagyon egyedül éreztem magam :)

mafi mushkila 2019.09.20. 18:58:54

@netukki: Másik forrásból ugyanez, csak a csini mondat kedvéért:

"A fideszből önálló indulása miatt kizárt Antal Balázs Tibor megdöbbent az eljáráson."
orszagszerte.atlatszo.hu/rendorok-kutattak-at-az-exfideszes-szentesi-polgarmesterjelolt-irodajat-ott-is-listakat-kerestek/

Ezt nem tudom értelmezni, hogy fideszes (jó, fideszes volt, de nem is kilépett, hanem kizárták) és MEGDÖBBEN.

seol 2019.09.20. 19:07:09

@mafi mushkila:

Lehet, félórával későbbre várta.

velőtanya 2019.09.20. 19:28:40

@netukki: Hátha valaki nem tudja: a fidesz szentesi polgármester-jelöltje a fajvédő ufókutató Spöttle (aki tegnap éppen Angyalföldön uszította az ott kivételesen kisebbségben senyvedő miépes nyuggerkommandót). Fontos országos elvtárs, a tévében is szokott lenn - egy helyi rendőrkapitány gondolom kezet is csókol neki amikor odafüttyent egyet (persze csak miután kiküldte a fél állományt razziázni)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.20. 21:04:06

Az elmúlt napok pártállami propaganda-ralliját elnézve Rogán csapata az életéért táncol. Ha a Fidesz bukja az önkormányzatit, akkor Tóni megy Nur-Szultánba (!) mezőgazdasági attasénak, Szeszil asszony meg csadorban fog influenszerkedni a legnagyobb kumiszgyártónak. :)

HAJRÁ ALKALMATLANOK!!!

netukki 2019.09.21. 08:15:17

@ATCG: "Nagyon megdicsérte Orbán Viktort a posztfasiszta olasz szélsőjobboldal vezetője"

168ora.hu/kulfold/olaszorszag-orban-viktor-giorgia-meloni-v4-magyarorszag-szelsojobboldal-174442

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.22. 19:19:49

Tarlós Alkalmas István kampánycsapata sikító üveghangon pörög. :)

Jött egy önjelölt tányérsapkás fasz és kihúzta Pikóék kampányrendezvényén az áramot.
Ugyanekkor egy letakart arcú Fidelitas-kommandó letakart lajstromszámú motorcsónakról a cirkuszi indulót bömböltetve próbálta megzavarni Karácsony kampányrendezvényét.

Gyuri bácsi, kérek engedélyt beavatkozni. :)))

velőtanya 2019.09.22. 19:24:30

@Kettes: Vajon mit lát benne Scarlett Johansson, tegnap óta ezen töröm a fejem

ikaruss 2019.09.23. 08:52:26

@velőtanya:

index.hu/velemeny/2019/09/22/vajon_tud_arrol_scarlett_johansson_hogy_a_magyar_kormanypropaganda_kesztyubabja_lett/

"Ilyen célú felhasználásra engedélyt a Marvel szinte kizárt, hogy adott volna Tarlóséknak."
"(A színésznő menedzsmentjét megkerestük kérdéseinkkel, várjuk a választ.)"

velőtanya 2019.09.23. 09:26:26

@ikaruss: @dr Brcskzf Gröőő: Már tegnap be akartam írni, hogy SJ csak az elmúlt két évben százmillió dollárt keresett, "lefizetni" aligha lehetett ilyesmire - tehát nyilván csalnak, csak az a kérdés, hogy pontosan mit és hogyan.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.23. 09:59:02

@velőtanya: Úgy voltak vele Rogánék, hogy kampány van, anything goes, majd az NVB elsikálja oszt' jónapot.

velőtanya 2019.09.23. 12:04:40

@Kettes: Szerintem még így is a galambok győztek (egyelőre) a lendvaiutcában, mert különben SJ azt is mondta volna, hogy ellenben az a szemüveges, aki még egy plakátot se tud rendesen megcsinálni és lyukas a feje, na az egy mennyire alkalmatlan bohóc.

Grrr 2019.09.23. 12:56:58

@velőtanya: Így van. Az egyik változat szerint azt is felhánytorgatta Johansson
művésznő a magyar ellenzéknek, hogy az európai keresztény kultúrkörtől idegen, vérre és fehér nőkre szomjas muszlim migránshordákra akarják lecserélni a Magyarokat, mközben visszacsinálják a rezsicsökkentést.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.23. 12:57:47

És mindig van lejjebb! A bajai fideszes önkormányzati lapban gnómmá photohsoppolták az ellenzéki jelölteket. A kiadó szerkesztőség lebukott, de tagad. :-DD

"A Bácska Napló soha, egyetlen fotót sem hamisított, a jövőben sem fog hamisítani" - bírták mondani. Hát akkor eszerint símaszkos, ismeretlen graphic designerek voltak Pestről, letakart rendszámtáblájú fekete kampánybuszban. Betörtek az irodába, photoshoppoltak, elküldték a nyomdának, majd eltűntek. :))

Grrr 2019.09.23. 13:02:32

@Kettes: Nem tudod értékelni, hogy még nem jönnek a fradista szekuritihez köthető verőlegények, hogy végigsimogassák az ellenzékieket - illetve ki sem zárják az ellenzéki jelölteket arra hivatkozva, hogy a leadott aláírási íveiken szereplő szavazópolgárok némelyikével folytatott komolyabb elbeszélgetés után olyan nyilatkozatot írtak alá, miszerint az ő adataikat a Magyarok ellenségei csak odahamisították.

incze 2019.09.23. 13:07:41

@ikaruss: @velőtanya: nyilván nem sj-t személyesen, hanem a produkciót kapták el valami ajánlattal (pl. valami hosszabb távú engedménnyel), az meg megkérte a nőt egy szívességre. szóval kerülhetett ez a mosoly sok millióba úgy is, hogy nem kattogott semmiféle pénztárgép. most.

Grrr 2019.09.23. 13:15:37

@incze: Ilyen ajánlatra gondolsz? "Milyen szép kis filmvállalkozásuk van! Igazán kár lenne, ha nem kapnának többet forgatási engedélyt Pesten..."

kemény keleti kommentelő 2019.09.23. 13:17:06

@incze: Na, majd meglátjuk, mit kapnak érte Johansonék. Mondjuk egész Budapest lezárását egy posztapokaliptikus zombifilm kedvéért, vagy csak a metrókat, de vízzel elárasztva egy katasztrófafilmhez, vagy a pokoli torony remix változatát ?

velőtanya 2019.09.23. 18:20:33

Rögtön egy kommentet is loptam a hírhez:
"Tulajdonképpen tehetett volna még egy bátor lépést a Kúria és kijelenthette volna, hogy az állami szervek és a pártszervek között amúgy is egy olyan szükségtelen és költséges párhuzamosság áll fenn, aminek a további fenntartása teljességgel indokolatlan és ezért nyugodtan lehetne a különféle állami és önkormányzati funkciókat a helyi Fidesz-irodákhoz, illetve a Fidesz választmányához, kongresszusához, de főképp annak elnök-vezérigazgatójához delegálni."
444.hu/2019/09/23/kuria-az-alaptorveny-nem-irja-elo-allami-szervek-semlegesseget-a-valasztasi-kampanyban

kemény keleti kommentelő 2019.09.23. 18:35:26

@velőtanya: Tulajdonképpen oda vannak delegálva. Ha jól emlékszem, Hadházy Ákos hozta nyilvánosságra, hogy a fidesz pártirodán dőlnek el az önkormányzati döntések.

ámbátor 2019.09.23. 19:38:32

@velőtanya: A köpcös már évtizedek óta képtelen a funkcióit elválasztani. Ha a Fideszt függesztik fel épp az EPP-ben, akkor is miniszterelnöki papíron, Magyarország Miniszterelnöke aláírással ír levelet. Pártbarátjait a miniszterelnöki irodájában fogadja. Csak akkor nem miniszterelnök (meg még csak nem is képviselő), amikor épp megvesztegétés mértékű ajándékokat kap. Olyankor magánember. Mért pont abban disztingválna, hogy miről melyik testület nevében dönt?

mafi mushkila 2019.09.23. 19:47:27

@velőtanya: Eletted előlem a netet, ezt én is akartam :)

Na mindegy, akkor mondom a másikat: eldöntötték, hogy mennyivel akarják vinni Budapestet:
24.hu/belfold/2019/09/23/nezopont-tarlos-53-karacsony-40-puzser-7-berki-0/

Ennyi lesz majd a 'hihető' eredmény.

kemény keleti kommentelő 2019.09.23. 20:27:09

@ámbátor: A választások rendje az, hogy a kormány és költségvetési szerve kampányolhat a fidesznek,

de az ellenzéki párt országgyűlési frakciója nem kampányolhat az ellenzéknek.

www.magyarhirlap.hu/belfold/20190524-sulyos-torvenysertest-kovetett-el-a-gyurcsany-part

Grrr 2019.09.23. 20:49:14

@kemény keleti kommentelő: "határozatában leszögezte, hogy Gyurcsányék tevékenységével sérült a választás tisztasága, a jelölő szervezetek közötti esélyegyenlőség, és a jóhiszemű és rendeltetésszerű joggyakorlás is."

:DDDD

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.24. 10:00:18

Szijjártó Péter, külügyminiszter, kakadu és fasiszta féreg:

"Magyarország semmilyen körülmények között nem ismeri el az egyetemes egészségügyi ellátásról szóló ENSZ-nyilatkozat migrációra vonatkozó részeit, amelyek szerint az ENSZ-tagországokban az illegális migránsoknak is az adófizető állampolgárokéval azonos szolgáltatást kellene biztosítani."

Szijjártó arról vartyog, hogy az illegális migránsnak ne járjon orvosi ellátás, ha szívrohammal összeesik az utcán, ha szül, ha fertőző beteg, vagy életveszélyes sérülése van és nem tudja megfizetni az ellátás költségeit. Amit ez a fasiszta féreg ordibál, az konkrétan ellentétes a hatályos magyar egészségügyi jogszabályokkal. Az alapvető egészségügyi ellátáshoz Magyarországon nem csak a biztosítatlanoknak, de a bűnözőknek - és természetesen az illegális migránsoknak is - joguk van. Ez a kibaszott közérdek ugyanis.

Ez a fasz azt mondja, hogy ha kitör a tbc a tranzitzónában, akkor a magyar állam _semmilyen_körülmények_között_ ne próbálja orvosi eszközökkel kezelni a járványt, hanem inkább hagyjon mindenkit meghalni. Kibaszott fasiszta féreg.

nerángass 2019.09.24. 10:54:45

@velőtanya:
Augsburg óta tuggyuk, hogy bizony nem ördögtől való a cuius regio, eius religio, úgyhogy jobb lesz ezzel megbarátkozni. Sőt, eredeti értelmezésében is megtartani tanácsos ezt a szép regulát, mellyel kizárólag csak két felekezet között lehetett választani, úgymint római katolikus és lutheránus, megelőzvén mindenféle felekezeti csámborgást és eltévelyedést. Hasonlóképpen üdvös lenne – mit lenne, lesz ! – mindeneknek aszerint kinevezni a följebbvalóit, miszerint fideszes, avagy kereszt(y)ény következik a sorban, mellyel a fideszes és kádéenpés propórció méltó betartása a célirányos, vagyis hasonlóképpen a lúd és lókolbász receptjéhez, minden ló után egy lúd következzék.

Grrr 2019.09.24. 11:26:43

@Kettes: Szerintem erre utasították. Ő csak egy teremfocista. A lényeg, hogy a lehető legnagyobb hangon kell a nemzetközi színpadon Magyarországot úgy pozícionálnia, mint ami a multilaterális intézmények ás nemzetközi szankciók elleni, illetve a teljes nemzeti szuverenitás meletti küzdelem élharcosa. Sőt, bástyája. Kell a nemzetközi láthatóság a sámánnak.

A konkrét témában ugyan rendkívül fasiszta ízű ez a hepciáskodás, de ennyi neki belefér. Amúgy - ha erről van szó: undocs.org/pdf?symbol=en/A/72/L.28 - szokásához híven az USA sem volt a javaslat támogatói között. Lengyelország se.

Az olyan nagy és erős államok, mint Magyarország, csak veszít, ha mindenféle nemzetközi szabályok meg intézmények korlátozzák mozgásterét. Hatalmas haderejére és atomfegyvereire támaszkodva ez a szuverén nemzet szinte bármit megtehetne, ha nem lenne ENSZ, meg WTO, meg ECHR. A Magyar családok javára.

kemény keleti kommentelő 2019.09.24. 14:04:26

@Kettes: Mert mi az illegális ? Ha határátlépéskor beadta a kérelmét és várakozik a tranzitzónában, az miért illegális ? Teljesen szabályszerű - legális - eljárást követ.
Nem hinném, hogy rájuk vonatkozna a tilalom. Az ilyen belépőket inkább duplán át kell vizsgálni, nehogy behurcoljon valami egzotikus betegséget ellátatlanul, vagy hogy ne hozzon be férgeket a szállásra.
Az adófizetés meg nem egyenlő a biztosítotti jogviszonnyal. Vagy én tudom rosszul.

kemény keleti kommentelő 2019.09.24. 14:12:56

@Grrr: Az usában ez tényleg fölvetődik, hogy 20 millió papírok nélküli ember éldegél évtizedekig a szürke zónában, de Szijjártó nyilván a magyar közönségnek veri a tamtamot, mert azon a 100 emberen nem fog sokat megspórolni az adófizetőknek. Még enni se kapnak.

Grrr 2019.09.24. 14:22:04

@kemény keleti kommentelő: Igen, nyilván, de az USA általában is már hosszú ideje elég nyilvánvalóan berzenkedik a multilateralizmus (rá is kötelező és számonkért nemzetközi szabályok) ellen - már ha az nem az ő közvetlen gazdasági érdekeit támogatja. Mostanság ez persze felfoghatatlanul szemérmetlenül zajlik (WTO, UNESCO, ENSZ különböző egyezményei...), de régebben sem volt nagyon másképp. Csak akkor épp szükség volt a WTO-ra, mondjuk. Különösen fontos számukra, hogy az amerikai fegyveres erők tagjai felett ne ítélhessen nemzetközi bíróság. Ez sok szempontból érthető, de mégiscsak rombolja az együttműködő, rule-based világot.

kemény keleti kommentelő 2019.09.24. 14:50:33

@Grrr: Másrészt viszont most van néhány ország, ahol milliós táborokban élnek kiszolgáltatott menekültek. Nincs is keresztényibb gondolat, mint megtagadni tőlük az egészségügyi ellátást. De keresztény Orbán gondol a szűkölködő muszlim adófizetők érdekeire is.

Grrr 2019.09.24. 14:59:12

@kemény keleti kommentelő: Keresztényi gondolat hagyni ott megrohadni őket; hogy kilátastalanságban vergődve alkoholistává, drogossá, erőszaktevővé és gyilkossá váljanak; hogy munkát jogszerűen ne vállalhassanak; hogy nemhogy pszichoterápiás, de alapvező egészségügyi ellátást se kaphassanak; a gyerekeik ne járhassanak rendes iskolába, ne tanulhassanak szakmát; hogy leginkább gyermekprostitúcióból igyekezzenek pénzhez jutni. Ez a "keresztény szabadság", azt hiszem.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.26. 13:46:22

Most, hogy megint Magyarországra jön Putyin, megnéznék egy statisztikát, hogy 2014, a Krím annektálása óta hogyan alakultak Putyin és egyes nyugati országok legfőbb vezetőinek kétoldalú látogatásai. Azt biztos, hogy Orbánnal évente legalább egyszer találkozik. Szerintem ilyen gyakori kapcsolat csak az orosz csatlósállamokkal és Kínával van. Nem tudtok ilyen adatsorról?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.26. 16:40:49

@Grrr: Ezt ismerem, de nekem az is kellene, amikor a külföldi vezetők Putyinhoz mentek.

Grrr 2019.09.26. 17:45:07

@Kettes: Talán oroszul valaki felrakta azt is...

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.26. 20:11:20

Az isten szerelmére, engedje már fel valaki Budaházy Györgyöt arra a kamionra. :((

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.09.26. 20:19:03

Gulyás Gergely: "Azzal kapcsolatban, hogy Karácsony Gergely programbemutatóját letakart lajstromszámú csónakról zavarták meg az volt a meglátása, hogy Gyurcsány Ferenc idejében letakart arcú rendőrök vertek véresre tüntetőket."

Letakart arcú rendőrök vertek.

Grrr 2019.09.30. 19:40:32

@mafi mushkila: Igen, igen. Azt tudjuk, hogy annyira nem fontosak a gyerekek, hogy kellő pénzt és energiát szánjon az állam a nehéz sorsú, kirekesztett, lenézett, abúzált, megtört, elvadult gyerekek megsegítésére, komoly és hosszútávú terápiára.

Ilyenkor szánakozva gondolok vissza a negyedtudású magyarértelmiség ama viccére a '90-es évekből, hogy ez egy baloldali ország.

Grrr 2019.10.01. 11:35:40

Arról nem is szóltunk egy szót sem, hogy Trócsányit viszadobták?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.10.01. 13:16:00

@Grrr: nekem kellett volna "szólnom". most nem megy. majd később.

velőtanya 2019.10.01. 13:33:06

@Grrr: A bevándorláspárti erőknek semmi se drága.
(Ursula mondjuk elfogadta volna Németh Szilárd tengerimalacát is, csak ott még működik valami a fékekből és ellensúlyokból a jelek szerint.)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.10.01. 13:35:09

@velőtanya: Ursula szerintem elég okos, és tudta, hogy megbuktatják Trócsányit. mondjuk azért, mert megmondták neki. még el is játszott a nagyhalált, hogy ad neki még egy esélyt. de hát nem adott.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.10.02. 12:59:35

A pécsi Fidelitas lenyúlta a Sportszelet logóját, hogy out of context felhasználja egy hazugozós plakátján.
444.hu/2019/10/02/a-fidelitas-egyszeruen-ellopta-a-sport-szelet-logojat

WTF?

A megfejtés: "A helyben igen sokáig nagyon erősnek számító MSZP-n belül az "öregek" ugyanis egy időben állítólag ezzel a névvel (ti., hogy csokitolvaj) illették a párt feltörekvő, fiatalabb arcait."

1. A pécsi Fidelitas belsős szoci kóddal kommunikál a választókkal.
2. A plakáton nem látni feltörekvő, fiatal arcokat.

Nem lettünk okosabbak. :-DD

kemény keleti kommentelő 2019.10.02. 13:32:45

@Kettes: Ha a cég nem pereli a fideszt a logója jogtalan használatáért, akkor a plakáton megvádolt magánszemélyek pereljék a céget a hitelrontásért.
Végülis egy külföldi cég perelhető, ha magánszemélyeknek okoz kárt. Külföldön még van jogállam.

velőtanya 2019.10.02. 14:41:17

@Kettes: @kemény keleti kommentelő: "nem perelünk, bízunk a jogsértés megszűnésében = csicskák vagyunk, félünk a gecitől"
(kommentet idézek máshonnan, én nem szoktam ilyen csúnyán beszélni)

kamerasmobil 2019.10.02. 14:50:57

@jotunder: Sot szerintem direkt a sajat modszerevel szivatta meg Orbant :P

A vezer ugye az elejen meg jol vegig is dicsekedte a kormanymediat es talan meg kulfoldre is elbuszkelkedett vele hogy lam segitett megszavazni Ursulat es most behajtja erte a viszontszivesseget. Meg hogy Ursula az o emberuk es nem a gonosz Weber akit meg jol meg is buktatott.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.10.02. 19:19:45

@kamerasmobil: Várhegyi jelölése egyértelmű jele annak, hogy Orbán most már kizárólag Fidesz-tálibokra meri rábízni a külpolitikát, akik ha kell kérdezősködés nélkül felcsatolják a robbanómellényt és berohannak a tömegbe.

velőtanya 2019.10.02. 19:43:11

hvg.hu/itthon/20191002_Zugott_a_hazudtok__Tuntetest_tartottak_a_TV2_szekhazanal

- Jó hír, hogy a 11. kerületben is a vesztüket érzik, mert akkor van esély a kerületek többségére és a főpolgármesteri székre is
- Igazságot Bangónénak, ezek veszett patkányok

Grrr 2019.10.02. 20:03:02

Didier Reynders mai meghallgatása az EP-ben:

Reynders, a francophone Belgian, starts his opening address in French.
“We have preserved our diversity through culture and languages,” he said. “Twenty years ago, when I became minister for the first time, Europe was divided … We can be happy and proud of what we have achieved in Europe.”
“Our values are threatened by nations that want to dominate rather than cooperate,” he continued. “We should be determined when it comes to defending the rule of law, democracy and our fundamental rights,” including “in the heart of Europe,” he said.
---
Asked how he will handle countries, like Poland and Hungary, that have run into trouble on rule of law, he said: “In the first year of my mandate, I would come back with a paper” to assess the actions taken.
The European Commission's current first vice president and nominee to take the European Green Deal portfolio, Frans Timmermans, in previous years led the charge to prevent (or halt) democratic backsliding in Poland and Hungary, both of which face EU disciplinary procedures over rule of law concerns.
Reynders expressed his support for the outgoing Commission's work on the issue, but also added: “There is also a possible attempt for dialogue with the countries. And I would do that.”
---
Reynders confirms the new Commission will write a report on media pluralism and democracy in the EU.
He also pledged to set up an interinstitutional working group on rule of law with all three institutions — Commission, Council and Parliament.
---
A question from prominent Social Democrat MEP Katarina Barley, Germany's former justice minister: Will Reynders continue down the path that First Vice President Frans Timmermans took when he launched infringement procedures against Poland and Hungary over the rule of law?
“I want to go forward on that,” Reynders said, stressing three times that the so-called Article 7 procedures would continue.
“But we try now to implement other tools in the toolbox. The other tools include this annual report” about rule of law, he said, referring to a proposed annual rule-of-law review for all member states.

mafi mushkila 2019.10.08. 21:20:54

Kommenttel együtt:

"abban bízik, hogy egyre nagyobb szabadságot tudnak adni a magyar embereknek"

444.hu/2019/10/08/novak-katalin-bizik-abban-hogy-egyre-nagyobb-szabadsagot-tudnak-adni-a-magyar-embereknek/#comment-4645014945

stoplidemokrácia • 35 perce
Az nem szabadság, amit mások adnak.

velőtanya 2019.10.08. 21:55:11

@mafi mushkila: Az meg pláne nem, amit a fidesz ad.

mafi mushkila 2019.10.08. 22:14:10

@velőtanya: Kokaint adjatok ne kru... szabadságot.

Megszerettem ezt, mindennel működik :)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.10.09. 07:30:25

Magyarország Európa egyik legszabadabb állama!
És mostantól ráverünk a mezőnyre.
index.hu/belfold/2019/10/08/alkotmanybirosag_hazugsag_hatarozat/

"a választási kampány során a tényállítások meghatározása nem történhet önmagában a bizonyíthatósági teszt automatikus alkalmazásával, azaz a vizsgálat nem szorítkozhat kizárólag a kijelentés szó szerinti tartalmának értékelésére. A közügyek intenzív vitájában résztvevők jogi felelősségre vonásához nem elegendő annak kimutatása, hogy a vizsgált megszólalás bizonyos elemei ténylegesen, objektív módon cáfolhatók. A vitatott kijelentés értékelését arra is figyelemmel kell elvégezni, hogy az a választási kampány speciális szituációjában milyen valódi jelentést hordoz a választópolgárok számára. Ennek fényében és az eset összes körülményét vizsgálva az Alkotmánybíróság arra a következtetésre jutott, hogy a sérelmezett kifejezés – a benne foglalt tényszerűnek tűnő állítás ellenére – összességében (politikai) véleménynek minősül."

Választási kampányban mostantól kezdve a magyar jog védi az alábbi - akár objektív módon is cáfolható - tényállításokat:

"Orbán Viktor az MSZMP főtitkára volt."
"Orbán Viktor 1956-ban behívta az oroszokat."
"Orbán Viktor III/3-as ügynök volt."
"Orbán Putyin ügynöke az Európai Unióban."
"Orbán szeretőket tart."
"Orbánt a grazi pszichiátrián kezelik."
"Orbánnak zabigyerekei vannak, például ifjabb Mészáros Lőrinc."
"Orbánnak offshore cégei és számlái vannak, ahol több száz millió eurót parkoltat."
"Mészáros Lőrinc Orbán strómanja."

És természetesen fordítva is minden belefér. Nem kell többet suttogva pletykálni, mehet minden plakátra. Mostantól még intenzívebb lesz a közügyek vitája, és annak lesz igaza, aki több embert győz meg a hazugságairól. Köszönjük, Alkotmánybíróság!

kemény keleti kommentelő 2019.10.09. 08:11:38

@Kettes: Elég lenne a plakáton a pucér Borkai a kurvákkal. Tagadhatja ugyan valamelyik részletét a képnek, de más részei viszont igazak, úgyhogy összességében mehet.

nerángass 2019.10.09. 09:37:47

@Kettes:

“tényszerűnek tűnő” ( hehe ) „vélemények”. V.ö. – „az igazság szent, a vélemény szabad „
V.ö. Amit ma korrupciónak neveznek, az gyakorlatilag a fidesz legfőbb politikája. ( Andorás )

youtu.be/pWdd6_ZxX8c

kemény keleti kommentelő 2019.10.09. 11:12:38

@Kettes: "A közügyek intenzív vitájában résztvevők " - vagyis a közpénzből hazugságokat terjesztő fideszesek.
Mert vitáról szó sem volt.
Az államilag megvádoltak csak törvényes úton perelhetnek a cáfolatért, és épp most a törvény közli, hogy az volt a vita, hogy őket besározták az állampárt részéről.

És …" milyen valódi jelentést hordoz a választópolgárok számára. " ?

Törvény által támogatott, hogy az állam "valódi jelentést" hazudjon az állampolgárok számára.

A fideszesek patkányok. Ez tényszerűen ugyan nem igaz, de a vita hevében a valódi jelentést igencsak hordozza. És terjesszük ki a valódi jelentést a támogatóikra és mosdatóikra is.

ámbátor 2019.10.09. 15:30:00

@Kettes: A megfejtés: öt igaz, négy a választási kampány speciális szituációjában a benne foglalt tényszerűnek tűnő állítás ellenére – összességében (politikai) véleménynek minősül

mafi mushkila 2019.10.09. 17:07:53

@Kettes: További cukiság a HVG részletesebb cikkéből:

A választási kampányban ugyanis „leginkább helye van a politikai programokról és a jelöltek alkalmasságáról vallott vélemények akár túlzó, felfokozott megfogalmazásának, tekintettel arra is, hogy ezen időszak alatt a cáfolat vagy ellenvélemény kifejtésének is jelentős tere nyílik”
hvg.hu/itthon/20191008_ab_alkotmanybirosag_velemeny_kampany

És akkor "megnyíló terek":
444.hu/2019/10/09/szemermetlenul-tolja-a-fideszt-ebben-a-kampanyban-is-az-allami-teve

444.hu/2019/10/07/a-jozsefvarosi-onkormanyzati-lap-megsertette-a-valasztasi-torvenyt-20-oldalbol-10-en-szerepelt-fideszes-kepviselo-mig-egy-darab-ellenzeki-sem

444.hu/2019/10/03/a-rendorok-az-onkormanyzatban-talaltak-meg-a-szekszardi-ellenzek-ellopott-plakatjait

stb. stb. (kampányilag mondom, nem kell szó szerint venni!)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.10.13. 10:31:48

index.hu/kulfold/2019/10/13/szirai_kurd_gyilkossag_usa/

Hé, Szijjártó, te fasiszta szardarab! A haverjaid már most háborús bűnöket követnek el. Remélem, börtönben fogsz megrohadni. :(

incze 2019.10.13. 14:41:48

@Kettes: a póréhagymával nem érdemes foglalkozni, nem önálló lény, és a ritka alkamakkor, amikor nincsen előre belétolt lemez, hát akkor ilyesmire futja, hogy milyen nagyszerű, ha török üzlettársaink kiirtják a kurdokat, mert akkor oda lehet majd toni a három és fél milliónyi szírt, és nem fognak majd bagodvitényidre ácsingózni. komplett világkép, róla el is hiszem, hogy titkon büszke is, mekkora egy kombinátor, ha elszabadul a vezetőszárról. szerintem ő a diplomáciai életben csak egy plusz asztalteríték, nagyobb baj, hogy tramp ugyanezen a nívón mozog. no, az baj.

incze 2019.10.15. 12:18:59

@labrys: @Kettes: "A magyar nemzeti érdek az, hogy a törökök Szíria irányába oldják meg a bevándorlási kérdést, és ne Európa irányába" - 444.hu/2019/10/15/szijjarto-a-sziriai-offenziva-magyar-nemzeti-erdek

amikor eltartott kisujjal próbál, bikfanyelven ahogy a nagyok, egyre közelebb kóvályog póréhagyma, "Endlösung der Migrantenfrage", nem tud hibázni. (én meg németül nem tudok)

kemény keleti kommentelő 2019.10.15. 13:19:53

@incze: Á , szóval ezért rángatta ki Erdogant a türk kongresszusról, hogy mutogassa neki az irányt.

Grrr 2019.10.15. 13:21:05

@incze: A NERzeti érdek az, hogy a folyamatosan legyenek Európába tartó menekültek - most talán kurdok, azok is jók - hogy meg lehessen védeni a hazát valakitől.

velőtanya 2019.10.15. 14:29:45

@incze: A mandiner népe egyszerre lájkolja vehemensen az EU egyszerű kis elvi állásfoglalásának megvétózásáért járó erdogani hátizom-lapogatást, és Trump szövegét arról, hogy eltiporja Törökország gazdaságát az invázió miatt.
(Jó, ott most nehéz napokat él át a törzsgárda - meg amúgy se az eszükért szeretjük őket - de akkor is)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.10.15. 15:31:04

Romániában kitör a polgárháború.
A komcsi kormány a saját lakosságát bombázza.
Hárommillió román elmenekül Ukrajnába.
A magyarok maradnak és harcolnak.
Véget ér a polgárháború.
Az ukránok haza akarják küldeni a menekülteket Romániába.
Benyomulnak Észak-Erdélybe, hogy kiszorítsák onnan a magyarokat és a helyükre betelepítsék a román menekülteket.
Nem létezik Magyarország nevű ország.
Az erdélyi magyaroknak nincs hova menniük.
Ez hogy tetszik?

Ceterum Censeo: Szijjártó, te fasiszta szardarab! Remélem, börtönben fogsz megrohadni.

Grrr 2019.10.15. 15:54:20

@Kettes: Miért veszed komolyan? Nem érvelni akar. Senkit sem érdekelnek a tények és az érvek, ez csak electioneering az okos, felkészült, jó magyar választópolgárok számára

Grrr 2019.10.15. 15:59:04

@Kettes: Amikor a szerbek a Vajdaságba telepítették a saját boszniai menekültjeiket, erőszakkal megváltoztatva nemzetiségi összetételét, az is összhangban volt ezzel az elvvel. Onnan is látszik, hogy ez egy konzisztens rendszer, hogy a szerb nacionalisták Orbán legjobb barátai ma.

kemény keleti kommentelő 2019.10.15. 17:03:21

@Kettes: Nem is menekültekről szól az offenzíva. Az Eufrátesz völgyében vannak az olajfinomítók. Az ISIS is azért rendezte be ott Raqqah-ban a központját, hogy kereskedjen az olajpiacon. Nekünk is van szíriában olajmezőnk - Magyarországnak, ha még nem vesztette el közpénz jellegét -. Arról is tárgyalhatott a g.
Ahogy a török hírek adják, az amcsi légitámogatással megszállta a körzetet egy szír katonai erő a sokból. Majd azokhoz is elmehet Orbán. Hátha felismerik egymásban a vértestvért.

seol 2019.10.15. 18:16:17

@Grrr:

orbán bízik alighanem abban is, hogy a török népirtás miatt kiszabaduló ISIS-esek és pár kurd nekiáll robbantgatni is itt-ott.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.10.15. 19:39:08

Szerintem meg inkább a csuti tróger egójáról szól ez a történet. Őt Európában többször is megsértették, és most ott tesz keresztbe, ahol tud. Mondjuk leszarom a motivációit, majd meséljen róla a zárkatársainak.

wulfer 2019.10.15. 20:49:48

@Kettes: Ez a tetűláda seftelni megy oda, ez nem lehet senki előtt sem kérdés. De benne még annyi sincs mint a többi seftes szarágyúban, - Rdogan és Nazarba, - mert ezek legalább a széfjeiken túl valamennyire figyelembe veszi a nemzetük generális érdekeit azért. Ez a mi elmeroggyant rohadékunk kizárólag a saját üzletével foglalkozik. Az amit összebeszél kunokról meg kipcsakokról az anyja édes hátsójáról, az simán a hívek etetéséhez tartozik, a széfkódjáról mégsem beszélhet nyíltan. De még azt sem mondhatja, - főleg ekkora vasárnapi bukta után, - hogy hagyjatok egy kicsit, pár napra szükségem van, magán(pénz)ügyeket intézek.
Homokot szór a pofánkba.
A többi rettegő hasonszőrű marháról - Maróth-Kásler formákról, - meg ne is beszéljünk, mert azok ténylegesen OPNI szökevények. Persze nekik is megéri őrültségeket hadoválni. Rohadjon meg mind.