Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Őrjöng a jobboldali sajtó

2015.09.10. 09:10 | jotunder | 159 komment

"Nincs is megejtőbb annál, mint ha az iszlám közösség a zsidó közösség paneljait használja arra, hogy támadja a magyar államot. "  (Körmendy Zsuzsanna, Magyar Nemzet)

"Négy migráns erőszakoskodott a magyar néptáncos lánnyal" (Stumpf András, Mandiner)

"Brutális gyilkosok a balliberális média hősei" (Magyar Idők)

"Sok ezer terrorista jött át Röszkénél! Ijesztő brit videó "(Ripost.hu)

"Tudva, hogy Nagy-Britannia muszlim lakossága az elmúlt években négy százalékról tizennégy százalékra nőtt "(Széles Gábor, Magyar Hírlap, gy.k. Nagy Britanniában 64 millióan laknak, a 2011-es népszámlálás szerint 4 százalék muszlim, tehát Széles testvér olvasói azt hiszik el, hogy hatmillió muszlim vándorolt be Angliába azóta)

 Magyarország arca napok alatt László Petra lett.

hasan_abadi.jpgA gyáva, sunyi nyilas arca, aki már nem öl, nem lövet Dunába, csak  belerúg egy gyerekbe, ha már nem tudja magában tartani a beépített szálasit. A közszolgálati uszulda csak harmincezret fizet egy gyilkos hazugságért Megadjának vagy Bunford Gerdának, Stumpf már ötmillióért Príma-díjas "újságíró" (én ezen még elkacarászok, de amikor Schmidt Mária matematikából kapja a második Széchenyi-díját már nem biztos, hogy ilyen vidám leszek), a köztelevízió viszont nyolcvanmilliárdért csinál ki bárkit, aki szembekerül Orbánnal. 

  Nem, Magyarországon nem lesz Kristallnacht, a fideszista, jobbikos csürhe nem fog Koránt égetni és minareteket rombolni, nem fog szakállas imámokat agyonverni a Bartók Béla úton, nálunk gyakorlatilag nincsenek muszlimok, akik mégis, azok csak arra vágynak, hogy túl legyenek rajtunk. Károly bácsinak néha igaza van : "History repeats itself, first as tragedy, second as farce."

   Álljon azért itt pár mondat egy újságírói karrier végéről, kizárólag miheztartás végett, afféle történelmi visszatekintésként: ( segítek a címalkotásban: Akasztással fenyeget a balliberális zsidó blogger!  Bemocskolta Julius Streicher emlékét a gyurcsányista korcs! Arab terroristákat bujtat a sorok között a bajnaibérenc! )

"At that instant the trap opened with a loud bang. He went down kicking. When the rope snapped taut with the body swinging wildly, groans could be heard from within the concealed interior of the scaffold. Finally, the hangman, who had descended from the gallows platform, lifted the black canvas curtain and went inside. Something happened that put a stop to the groans and brought the rope to a standstill. After it was over I was not in the mood to ask what he did, but I assume that he grabbed the swinging body of and pulled down on it. We were all of the opinion that Streicher had strangled." 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr617774520

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jó tanácsért antiszemita karikatúra-csokor – Örülünk, Vincent? 2015.09.10. 18:01:16

Köszönettel fogadtuk az Örülünk, Vincent? blog Őrjöng a jobboldali sajtó című bejegyzésének utolsó két bekezdésében megfogalmazott leheletfinom utalást, az önzetlen, jó tanácsot. Mi nem szoktunk ugyan se akasztásról, se lincselésről fantáziálni, de m...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marc Forgeron 2015.09.10. 14:24:57

Meg a ma reggeli Nice Matin is lehozta fenykeppel a hirt, pedig keves cikk van Cote d' Azur-i esemenyeken kivul.

s 2015.09.10. 14:28:29

@Advanced Flight: Ezt speciel ki a retek fasz állítja? Már úgy értem, hogy rajtad kívül.

s 2015.09.10. 14:34:59

@dr kíváncsivagyok: Nem. Nem fogják fel. Ez azért van, mert idióta faszállat mind. Ezt most úgy mondom, hogy nem akarok senkit megsérteni. Fabius például lebaszott a szar blogjáról. Az a blog annyira kurva szar volt, hogy nem viselte el az igazságot. Inkább kikúrta azt, aki elmondta. Tudom én azt, hogy mindezt minősíthetetlen hangnemben tettem, de ebben az esetben még ez is egy "szépen, jól, magyarul verseny" gyémánt fokozata volt.

Nem olvasok szar blogokat. Lassan már semmit nem olvasok.

s 2015.09.10. 14:39:36

@icipicicsipa: Ostoba vagy. Más az, ha valakinek úgy gurul el a gyógyszere, hogy szétlövik a lakóhelyét, átutazik fasz tudja hány országon, majd baszakodnak vele a következő helyen és megint más az, ha valaki a reggeli kávé után, magát kényelmesen kiszarva, rendes lakásban lakva felrúg a picsába egy gyermekét cipelő apát.
Mindez nem mentség, hanem magyarázat.
A te faszságodra viszont mentség sincs és magyarázat sincs.

labrys 2015.09.10. 14:41:43

@Advanced Flight: báncsák a magyart? Igazad van, testvérem. Báncsák.
De legalább a Vezénylő Tábornok jól megmutatta nekik! Hogy mennyire igazad van abban is, hogy nem olyan puhapöcsként viselkedett, mint a Gyurcsány, meg is lett az eredménye!

Most már mindenki tisztelettel és elismerően néz ránk, magyarokra!
Sőt: most már mi, magyarok is tisztelettel nézünk egymásra! (Én pedig főleg rátok.)

MEDVE1978 2015.09.10. 14:42:11

@nerángass:
"Ha vannak ilyen esetek, nem hiszem, hogy a sajtó – ugye nem állitod, hogy a nemzetközi sajtó az “baloldali media “ – ne tudósítana róla"

Nem tudom, hogy tudósítanak-e róla. A nemzetközi sajtóban például nem nagyon kaptak teret azok a képek és videók, amelyeken például látszik, hogy menekültek dobtak ki a szemétbe szendvicseket vagy amikor a bicskei vonatnál a rendőrök által adott italt / ételt dobják néhányan a sínre. A napokban láttam egy német TV által készített görög videót Kosról (vagy Leszboszról), amin az látható, hogy a menekültek között a szírek és afgánok csatáznak egymással, közben szétverve az utcát, behatolva görög magánterületre. Ezt sem láttam, csak kommentekben, mint árnyoldalt.

A médiából csak az ömlik, hogy szegények újra kitörtek a táborból és hogy-hogynem ismért az autópályára mentek ki, ahonnan a rendőrök nem tudják leterelni őket. Az nem megy át, hogy bármikor bármilyen tüntetést az autópályán a rendőrség vélhetően nem engedélyezne és ha mégis odamennének karhatalommal oszlatná fel, illetve az sem, hogy ez az autópályán menetelés milyen károkat okoz a magyar gazdaságnak, mennyire akadályozza a magyar embereket.

A nemzetközi sajtóban egyelőre nem gondolom, hogy ez bal-jobb probléma lenne, talán egyedül csak nálunk az. (Külföldön a legtöbb orgánumban még csak az eufória van, józan gondolatokat alig olvasni az újságíróktól).

Netuddki. 2015.09.10. 14:53:30

@báró Csekonics: "Szerintem sem a László Petra félékkel kéne foglalkozni - ő ugyanolyan 'tűnet' mint maga a menekültáradat"

El vagy tévedve komám! A HÜPI ugyanis "újságíró" (volt), akinek azért egy kicsit nagyobb a társadalmi felelőssége mint egy átlag magyarnak. Ahogy a rája rántó, többi, jobboldalinak mondott újság munkatársainak is...

esernyősEvezős 2015.09.10. 14:57:46

@Advanced Flight:
Nem: Orbán baszta el a renomét, és folyamatosan, egyvégtében és azóta is dolgozik rajta. Pusztán amiatt, hogy a fanoknak, itt határon belül, megfeleljen.
És akkor maradjunk ennyiben.

MEDVE1978 2015.09.10. 15:00:33

@jotunder: A baj nem azzal van, hogy 100 ezer 1 millió vagy 10 millió embert akarnak befogadni. Ezek az emberek nem alkalmasak a munkaerőpiacra lépésre a legtöbb európai országban. Semmilyen fogalmunk sincsen arról, hogy milyen képzettségű emberekről van szó, viszont azt tudjuk, hogy szinte egyikük sem tud németül. Aki beszél közülük idegen nyelveket az is inkább angolul. Így pedig ezeknek az embereknek a zöme pont ugyanolyan - sőt a nyelvismeret miatt nagyobb - integrációs problémát fog okozni, mint a németeknél a második generációs törökök, a franciáknál, hollandoknál a gyarmatokról származó arabok és négerek, az angoloknál a pakisztániak és gyarmatokról származó négerek, a kelet-európai országokban a cigányok stb.

Csak pár évet kell visszaemlékezni, amikor ez a helyzet robbant Franciaországban és zavargások törtek ki. Most egy idő után Nyugat-Európában ugyanez fog történni.

esernyősEvezős 2015.09.10. 15:01:13

@Szelid sunmalac:
Hát ... erre itten felettem van is egy élő példa ("minket b@szogat egész Európa, és jogtalanul!") ...
:-(

2015.09.10. 15:03:36

@Evezős:

nem orbán baszott el egy jó renomét és valóban létezik igazságtalanság, kettősmérce stb.
de az tény hogy orbán nagyon rosszul visekedik 10 óta (meg lényegében a kilencvenes évek eleje óta) és nagyon sok kárt okoz, de egyelőre még állítólag az összes választópolgár 30%-a támogatja, jobbik 15, mszp-dk (együttesen) 15 százalék.
tehát fideszjobbik 45

még ha ezek kicsit túlzóak is, a fennmaradó 55% egy része is gondolkodhat bizonyos kérdésekben jobbosként, vagy éppen nem mobilizálható érdektelen, szóval egyelőre nem néz ki úgy, hogy a népet nagyon-nagyon zavarná, amit orbán tesz.
ettől még a többség nem szereti, de az nem elég.

mikerbiker 2015.09.10. 15:04:22

@Evezős:Nagyon gyorsan elfelejtetted möszijö Cohn-Bendit fröcskölős beszédét. Az a csoda hogy Orbán csak ennyire vadult meg tőle... még egy átlagbirka is legszivesebben szájbavágta volna a gyökeret,és akkor még csak 3 hete volt Fidesz. Vagyis még semmit sem csináltak ami erre okot adott volna,kivéve persze a kétharmados többséget.

zizi77 2015.09.10. 15:07:37

Hogy a nő mekkora barom, arra nincsenek szavak. Ítéljék is el letöltendőre, mert ilyet nem lehet csinálni. De a nemzetközi sajtót hagyjuk már! Pár napja azon fröcsögött a világsajtó, hogy a rendőrök sineken fekvő családot terrorizálnak. A fotós felelősségét most ne firtassuk, mert ez szándékosan kiragadott és elferdített pillanat volt. Persze amikor kiderült, hogy baromira a nyúl vitte a vadászpuskát, a hírt elfelejtették korrigálni. Szóval sajnos tényleg bármi történik itt, csak a hatásvadászat üt.

esernyősEvezős 2015.09.10. 15:12:35

@mikerbiker:
Könnyezek Orbánért, a matyóhímzéses, harmatcseppes lelkivilágáért, amibe - miután életében semmit nem tett, csak a politikában élt, tehát feltehetőenbizonyára akkor szembesült azzal, hogy létezik a világban olyan, hogy valaki nem vele ért egyet bizonyos témában és ennek hangot is ad - beletaposott "möszijő" Cohn-Bendit ....és aztán ennek folyományaként megharagudott.

Egyébként, mielőtt Orbán a porondra lépett, azért létezett még a világ, vagy immáron mindenkinek onnan kell számítani a világmindenséget?

labrys 2015.09.10. 15:15:13

@mikerbiker: ja, "semmit sem csináltak". Mindannyian így emlékszünk, bizony! Nem is volt I. Orbán-országlás (1998–2002.), ezüsthajózás, koronaúsztatás, nem volt semmiféle "ahazanemlehetellenzékben", kordonbontás, parlamenti bojkott, árpádsávozás, 2006-os sajnálatos jobbikos egybekavarodás stb., stb.

[Az a Cohn-Bendit-beszéd pedig, amit a magyar tévében ugyan kicsit (nagyon) meghamisítva, de "szinkronizáltak", az tényleg borzasztóságos volt! Nekem is azonnal ökölbe szorult tőle a kezem, és legszívesebben szájba vágtam volna egy-két gyökeret. – Igaz, én főleg magyar állampolgárságú gyökereket…]

esernyősEvezős 2015.09.10. 15:16:58

@WiteNoir:
Kétszer elolvasva is úgy tűnik, hogy nem cáfoltad, amit írtam:
Orbán egy arrogáns, hatalomittas sültparaszt, aki eddigi kormányfői tevékenysége során mindent lerombolt, amit valaha esetleg nemzetközi megítélésben felépítettünk, pusztán azért, mert akkor érzi jól magát, ha azt hiszi, övé az utolsó szó (hozzáteszem: mert tudja, hogy gyakorlatilag szankció nem jár érte, ha mégis, akkor visszakozik), illetve mert ezek a megnyilvánulások - jó lájkkurvaként - szavazatot hoznak neki.
Pont ezt írtam.

2015.09.10. 15:19:42

@Evezős:

nem csak igazolni-cáfolni lehet ám:)
csak írtam valamit, mert miért ne

labrys 2015.09.10. 15:20:50

[Egész érdekes ez a fidesztroll-etetés :) Még sosem csináltam, de már értem, mi lehet benne a motiváló. Mondjuk hosszabb távon azért kb. annyira élvezetes, mint a sajtreszelő…]

gargantua9 2015.09.10. 15:28:13

Alapvető újságírószabály: "jó hír nem hír, rossz hír az hír". Ez a felrúgás meg úgy kellett a bűnbakkereső sajtónak mint sivatagi vándornak egy korty víz. Csak valahogy a bűnbakot mindig jobboldalon keresik...

aritus 2015.09.10. 15:35:02

@MEDVE1978: írod: " Miért hihetetlen, hogy nőket akartak megerőszakolni?"

Nem hihetetlen, csak az sem hihetetlen, hogy magyar állampolgárságú ffiak akarnak nőket megerőszakolni.

Ennyi.

aritus 2015.09.10. 15:46:08

@labrys: A conh-bendit beszéd, az a média tv módosítása miatt volt. Tehát nem igaz, hogy orbán még nem csinált semmit, éppen a sajtó és szólásszabadságot erőszakolta meg. Cohn-benditnek kurvára igaza volt, az unióban most már egyre többen látják.

dr kíváncsivagyok 2015.09.10. 15:48:55

Héé... nácik, trollok és egyéb állatfajták...
Kisgyereket nem rúgunk fel !
Semmilyen indokkal !
Aki ezt cáfolja, az nem ember...

dr kíváncsivagyok 2015.09.10. 15:51:18

@velőtanya: Most nincs "korrekt érv " ...
Aki egy gyereket felrúg a saját frusztrálsága náci mivolta miatt , az NEM EMBER !
Aki pedig védi az hasonló...

dr kíváncsivagyok 2015.09.10. 15:55:14

A náci védok részérol elojott rám itt Gyurcsány ,.. Kohn bendit , és egyéb állatfajtak...
De !
A lényegrol ki mer beszelni ??

Az a náci , aki itt védi ezt a némbert,... mit tenne, ha a gyerekét egy frusztrált rinac felrúgná ??
Lehet a valaszokat sorba szedni...
Én liberélisként és aki nem szeretem az eroszakot,...
Ott helyben agyonvertem volna...

Csak mert elborult az agyam...

fidesz a mutyipárt 2015.09.10. 16:05:20

Nagy ziccer. A választások előtt kell egy plakát amin Vona vitéz kiskutyát simogat, mellette meg az őt éltető ribanc felrúgja a gyereket.
A plakátnak a mese és a valóság címet kell adni, lássa a sok agyhalott szavazó, mire számíthat, ha a náci fideSSjobbikot továbbra is hatalomban tartja.

vazzup 2015.09.10. 16:15:42

@Muad\\\'Dib: s ebben a Fidesznek elevulhetetlen bunei vannak. Gyakorlatilag mindent leszarnak, amit lehet. Beszelgetni sem hajlandoak, a kepviseloik csak beepitett emberek kerdeseit hajlandoak megvalaszolni nyilvanosan (altalaban vagy arrol milyen kurva jol kormanyoznak, vagy arrol, hogy az is gyurcsany bune-e, hogy...).
Igen, kene tudni befolyasolni a kepviseloket, csak eppen jelen rendszerben ez lehetetlen.

Gringo 2015.09.10. 16:21:12

Ebben semmi új nincs. A jobboldaliak mindig is őrjöngtek. lásd:Magyar -Román

mikerbiker 2015.09.10. 16:28:23

@Evezős: @labrys:
Nagy a baj...
Én anno szájbavágtam a szomszéd Lacikát de már kigyógyult belőle,és nem is emlegeti... A Médiamegerőszakolás meg eléggé viccesen sikerült asszem éppen fordítva nem? Vagy tökmindegy csak köpjük le Eggyütt?

De ha jobban átgondolom a dolgot...
Látám az összefüggést! A Viktor idekűdte ezt a rugdoskodó nőcit hogy a megerőszakolt média tudjon miröl írni mer a Fideszről már nem ér!
Komolyan már... Lassan már tényleg én is a szélsőjobboldalban kezdek gondolkodni...

inebhedj - szerintem 2015.09.10. 16:36:06

Ti tényleg képesek vagytok László Petra okán posztot írni, hozzászólni*, egymás torkának esni, mikor Pumped Gabo szerelmi drámát él át?

velvet.hu/gumicukor/2015/09/10/pumped_gabo_szerelmi_dramaja/

*sőt még én is?

fuhur 2015.09.10. 17:08:42

"Nem értek egyet azzal a megállapítással, hogy Mo. arca László Petra lett, "
Hát, de. Annyira, hogy egy ezt figyelő ismerősöm osztotta meg a facebookon, hogy még a Thaiföldi újságokban is megjelent az ominózus kép. Szerinted hány fényképes hír jelenik meg a thai újságokban Magyarországról?

Na persze facebook...

maxell a hazát google dollárokra váltott birka 2015.09.10. 17:15:17

@nerángass: "Itt állunk, megvezetett emberek, kétoldalt a sánc szélén és dühösen meredünk egymásra. Beérett a gyümölcs. "
De ebből a két oldalból, a ballibek nem aggattak ki plakátokat közpénzből.

Virág et. 2015.09.10. 17:15:20

@jotunder: Különösen jót (fájót) írhattál, ha a mandin megint névvel és fotóval vagy kint ...

Balango 2015.09.10. 17:24:15

Aki kötéllel fenyeget, kötél által vész el.

Rossz poén, tudom.

De ez a befejezés ízléstelen volt. A blogger is hozzáteszi a magáét ahhoz, hogy mi, magyarok, ne álljunk szóba egymással. Valójában nem különb azoknál, akiket támad.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.09.10. 17:31:10

@Virág et.: azt hiszem Balogh Akos Gergely es Stumpf Andras ezzel most engem kihivott a hora. :))

illaim 2015.09.10. 17:31:49

@MEDVE1978: Mindig mindenben más a hibás? Tudod élből igazat adnék neked, ha tudnál nekem bekopizni, egy, a menekültek nyelvén íródott
tájékoztatót, mondjuk ez év júniusi dátummal! Fokozná az elismerésem, ha ide tennél egy linket arról a videóról, mely arról szól, hogy a magyar kormány megbízottjai, tolmácsok segítségével tájékoztatják a menekülőket.
De egyenlőre még ott tartunk, hogy a hivatalos szervek megtagadták a belépést a Human Right Watch képviselőinek a röszkei fogadó állomásra!
A külföldi bírálatok egytől egyig a magyar kormány embertelenségét bírálja, az uszító propaganda ellen emel szót, amiből a menekültek egy szót sem értenek, mert belföldön, és magyarul kerültek kiplakátolásra!

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.09.10. 17:37:25

@illaim: konkretan ma bejelentettek, hogy megse valositjak meg azt, amirol hetek ota beszeltek. amirol tegnap meg azt mondtak, hogy a legtokeletesebb megoldas csak az undok ballibek kritizaljak.

beavereater 2015.09.10. 17:41:57

@jotunder: No para, 15-től jön a szügségálapot, bezonyám, mer' bevezetik, olajossanya majd elintézi. Hogy vezetnék inkább a 400 V-t, meg hát az annyukra kellett volna a bábolnai főtenyészmént anno...

Ad Dio 2015.09.10. 17:44:34

@nerángass:

Ha abból indulsz ki akik kommentelnek akkor talán igazad is van. Bár ha ismered a hozzászólásaim stílusát, talán - talán - lejöhetett, hogy nem vagyok és nem is voltam soha híve az oldalfüggő idiotizmusnak vagy általánosításoknak. Nekem nem tetszik ahogy egyik oldal azonosítja magát a "nemzettel és egyből hazaárulózik, nyugatbérencezik, amint valakinek a véleménye eltér az övétől, az sem tetszett soha hogy egy másik oldal vindikálja magának a demokráciát és a liberális értékrendet, majd azonnal diktatúrát, birkanépet emleget vagy épp nácizik.

Én magam legalább annyiszor voltam már náci mint ahányszor hazaáruló. Sőt, voltam már gonosz ateista, szinkretén és bigott agyhalott is. Egy személyben :-).

Mondanám hogy ez nekem jó, de nem az. Viszont a világot olvasva azt gondoltam, hogy hát "evvan", ilyen a világ. Csak itt most éppen lehetséges, hogy Európa - sőt kis hosszabbítással a nyugati kultúra - legnagyobb válsága alakul előttünk. Mi pedig a frusztráltságunkat egymáson vezetjük le, módszeresen elemésztve a közös összetartóerőinket. A végén itt maradunk pőrén és erőtlenül. Pedig ezt a krízist vagy MI oldjuk meg, vagy senki. A bevándorlók tőlünk várják a megoldást. Hosszú távon az ő érdekük a mienk és a mienk az övék is. Ja, és mondok még valami meglepőt: a Tied az enyém és az enyém a Tied is...

Bona Fides 2015.09.10. 17:49:30

@dr kíváncsivagyok: Hááááát azon én is csodálkozom, hogy még szabadlábon van ez a tetves kurva.

Ha az én gyerekembe rúgott volna, már nem élne, az biztos.

laci0011 2015.09.10. 17:52:25

Horogkeresztényeknél soha nem ez a legalja...

Bona Fides 2015.09.10. 17:56:20

Az, hogy a sajtó ebből a kurvából Magyarország arcát csinált, nem jelenti azt, hogy Magyarországnak ez az arca.
Breivik sem Norvégia arca, pedig ő nem érte be rugdosással.

RontoPal 2015.09.10. 18:00:29

@Advanced Flight: orbán teljesen leszarja a magyarság érdekeit.

Bona Fides 2015.09.10. 18:01:02

@illaim: És mégis melyik menekült nyelvén kellett volna íródnia? Függetlenül attól, hogy a plakátkampány kapitális baromság és pénzlenyúlás volt.
A migránsnak nem sokat kellene tenni, csak határátkelőhelyen bejönni és máris másképp nézne ki a fogadtatás.
LEGÁLISAN KELL BEJÖNNI! ENNYI.

KUHULIN 2015.09.10. 18:05:48

@Ad Dio: "Én magam legalább annyiszor voltam már náci mint ahányszor hazaáruló."
Ezt hogyan kéne érteni?
Náci vs. libsi? Tehát a libsi az hazaáruló? A náci pedig nem? :D

Ad Dio 2015.09.10. 18:08:33

@KUHULIN:

Én az vagyok aki úgy általában. Egy senki ha konkrétan kérdezed.

Viszont mások a véleményem alapján rendre feldíszítettek ezekkel a kedves jelzőkkel.

nerángass 2015.09.10. 18:09:14

@Ad Dio: most éppen lehetséges, hogy Európa - sőt kis hosszabbítással a nyugati kultúra - legnagyobb válsága alakul előttünk. Mi pedig a frusztráltságunkat egymáson vezetjük le, módszeresen elemésztve a közös összetartóerőinket. A végén itt maradunk pőrén és erőtlenül. Pedig ezt a krízist vagy MI oldjuk meg, vagy senki. A bevándorlók tőlünk várják a megoldást. Hosszú távon az ő érdekük a mienk és a mienk az övék is. Ja, és mondok még valami meglepőt: a Tied az enyém és az enyém a Tied is...

Egyetértek. És akkor még jobban, ha a MI az unió. Nehéz lesz. És nincs idő. Ezért aztán, addig is amig valami politikai konszenzus megszületne ( borzasztóan lassú az unió, elképesztően ), vannak a különutas megoldások. Egyik sem jó hosszútávon, a német és svéd sem, bár humánus és enyít az akut nyomáson, de meddig ? Most mennem kell...

Bona Fides 2015.09.10. 18:09:29

@Bona Fides: És természetesen az a tény, hogy a sajtó ebből Magyarország arcát kreált, világosan látszik, hogy mennyire hiteles ma a sajtótájékoztatás.

A minap beszélgettem egy erősen balliberális összetételű társaságban arról, hogy Indiában milyen sok a nők elleni nemi erőszak és a hatóságok miként bánnak a sértettekkel, sőt, már olyan bírói ítélet is született, amelyben a fivér lányszöktetése miatt húgai megerőszakolása és meztelenül sétáltatása a büntetés.
Balliberális barátaim kiröhögtek, mondván, hogy ugyan már, csak a sajtó fújja fel ezeket a dolgokat, Indiában semmivel sem rosszabb a nemi erőszak helyzete, mint bárhol a világon. Tehát nem ez "India arca".

Ad Dio 2015.09.10. 18:35:43

@nerángass:

Nem. A "mi" nem az "unió", mert az ma épp nincs is. Vannak viszont európaiak (németek, osztrákok, franciák, belgák, olaszok, magyarok stb), akiknek van egy nagyon komoly közös problémája. És ennek léte független attól hogy mit érzünk egymás iránt.

A problémát "erőből" az EU (Németország) nem fogja tudni kezelni, mert ahhoz valódi erő kellene, amivel jelenleg senki nem rendelkezik.

Az egyetlen erő ma a belátás hatalma. A JÓZAN ÉSZ hatalma. A TÉNYEK és a LOGIKA ereje.

Most épp úgy tűnik mintha ez sem létezne...

De remélem hogy csak a frusztrált kapkodás miatt tűnik így. Először is le kellene higgadnia egy percre mindenkinek. Szépen leszállni a harci lóról és összeülni.

Aztán a tényeket megállapítani.Nem bonyolult, nem igényel ideológiai előképzést, csak józan rátekintést:

- aki belép az EU-ba, az maradni is fog. Nincs sem lehetőség, sem mód, sem hely százezrek kitoloncolásra
- önként a bevándorlók kis része megy csak haza valaha is
- jelen pillanatban 1.5-2 millió ember érkezett ebben a hullámban
- az érkezők minimum 50%-a nem háborús menekült
- a háborús konfliktuszónák és egyéb olyan területek amelyről ma menekültek származnak tízmilliós tömegek otthonai, akiknek a helyzete alig különbözik a ma közénk érkezőkétől
- a dublini rendszer halott, a bevándorlók ideérkezéskor a peremet terhelik, beérkezve viszont gyakorlatilag a centrum "problémájává" válnak - bár mivel ezen országok gazdasága mozgatja a peremet - ez azért csak részben igaz. Ami nekik teher, az nekünk sem indifferens

Ezt el kell mondani a polgároknak és kikérni a véleményüket. Mert ilyen kritikus helyzetben nem hiszem hogy szabad az emberek véleményével szemben dönteni.

Aztán újra összeülni. Innentől indul a megoldás keresés.

RontoPal 2015.09.10. 18:51:47

@Ad Dio:
"- jelen pillanatban 1.5-2 millió ember érkezett ebben a hullámban
- az érkezők minimum 50%-a nem háborús menekült"

Most, 18:00 és 18:50 között, vagy kicsit nagyobb ez a pillanat?
Mégis, pontosan mennyi az annyi, és honnan lehet tudni?

Ad Dio 2015.09.10. 18:54:22

@RontoPal:

Fel tudod tenni a kérdést normálisan is? Csak azért kérdem, mert szívesen válaszolok, ha emberszámba veszel.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.09.10. 19:01:28

Vicc ez...vicc
Most komolyan lesz zsidó iszlám kebelreborulas csak a patasoeban dögöljön már meg alapon?
Olyan édes ez.

inebhedj - szerintem 2015.09.10. 19:03:18

@maxell a hazát google dollárokra váltott birka:

Jaj, pedig dehogynem.

Az a lövészárok, az valamikor legkésőbb 1990-ben kezdett "ásódni", a taxissztrájk idején már ment a lövöldözés, ágyúzás jól, úgyhogy mindkét (na jó, szerintem egy kutya, csak a mindegy kifejezés itt hülyén jön ki) oldal ugyanannyira sáros az ügyben.

De persze lehet kedélyesen csacsogva relativizálgatni mindent, elvégre a lövészárkokban is össze-összeültek akár az ellenfelek is bagózni egy jót két zárótűz között. :)

Arcade Macho 2015.09.10. 19:13:02

nem kell hogy orjongjona jobboldali sajto
szepen elo lett keszitve a helyzet, minden allibsi balos erolkodes az a Fidesz 2018as gyozelmenek a malmara hajtja a vizet
minel kesobb kepes ezt a baloldal felismerni annal nagyobb pofonba fog beleszaladni
en nem szeretnek liberalisok nelkul elni, de amit ez a par alliberalis retek eload attol hanyingerem van mostansag

nerángass 2015.09.10. 19:34:52

@FILTOL: Ember, ez szuper, összeállnak a zsidók a muszlimokkal, csakhogy Orbántól megszabaditsák a bokrétát a kalapon. Ez a kurvanagy összeesküvés, a kavarás Európában csak Orbán miatt van _ ? És a te blogod, ha jól látom a "hülyék kíméljenek" ?

Érvsebész 2015.09.10. 19:35:31

@Bona Fides: Nem vitatva, hogy a nők helyzete Indiában finoman szólva is lehangoló; hogy a nemi erőszak áldozatai nem kapnak megfelelő segítséget és hatékony védelmet a hatóságoktól;

szükséges rögzíteni, hogy az eset, amire hivatkozol, nem bírósági ügy ítélet, hanem szimpla bűncselekmény, amellyel szemben a sértettek éppen az államtól kérnek segítséget:

www.amnesty.hu/eset/dalit-noverek-india

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.09.10. 19:43:31

@nerángass: Olvasd el az első idézetet amivel indul a bejegyzés....vagyis a cikket
Aztán kezdjük ujra ha gondolod.

nerángass 2015.09.10. 20:00:30

@Arcade Macho: Ember nyugodj meg, Orbán nem egy múló nátha,ezt mondd meg a jobboldali sajtónak is, hagyják lazábban a szfinktereiket, a zország mega zemberek, még sokáig nyillalást fognak érzeni minden tagjukban, ha csak kiejti valaki a nevét, de ki fogják heverni. Nem róla van szó.

nerángass 2015.09.10. 20:08:09

@FILTOL: Helyben vagyunk. Valaki a napokban megjegyezte itt rosszmájúan,viccből "ha a zsidókat annakidején nem fogadjuk be (?!) most muzulmánok sem lennének". És Orbán sem ? Bocs, nem látom a kapcsolatot. MN nem olvasok, de ha megadod a linket, igérem, legyűröm viszolygásomat és elolvasom.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.09.10. 20:09:48

@jotunder: Sőt, külön posztot kaptál Ákostól. Ha egy antiszemita muszlim karikaturista képét közlöd, akkor a jobboldali sajtó _nem_őrjöng_. Your argument is invalid.

Yorik 2015.09.10. 20:22:32

@Kettes: Klasszikus Csubakka-védelem.

Balango 2015.09.10. 21:37:50

mandiner.hu/cikk/20150910_balogh_akos_gergely_jo_tanacsert_antiszemita_karikatura_csokor_orulunk_vincent

Óriási!

A képek alapján elképzelhetjük, mit tenne a grafikus úr a Tisztelt Bloggerrel - aki hát ugye nem arab... -, ha a keze közé kaparinthatná,

dr. jenőke (jenőke) 2015.09.10. 21:38:38

@jotunder:
.
Csak úgy:
Jean Bastien-Thiry: 1927. október 19., Lunéville, Franciaország

A támadást Jean-Marie Bastien-Thiry repülőmérnök alezredes vezetésével készítették elő: Bastien-Thiry korábban de Gaulle híve volt, azonban a tábornok Algéria-politikájának megváltozása után annak esküdt ellensége lett. A 12 főből álló OAS-egység (amelynek három magyar tagja is volt) Párizs Petit-Clamart nevű külvárosában, az esti szürkületben nyitott tüzet az Avenue de la Libération sugárúton az Orly repülőtérre tartó elnöki konvojra.

dr. jenőke (jenőke) 2015.09.10. 21:40:53

@nerángass:
.
Orbán nem egy múló nátha, viszont naftalin szagú.

Wolff 2015.09.10. 22:04:20

@Evezős: Hát az MLSZ elnökség meg a Vidi VIP páholya eddig még nem szakadt ketté. De ezek szerint most már az is repedezik?

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.09.10. 22:57:55

Szolgálati közlemény: a posztba a posztíró megkérdezése nélkül én illesztettem be Hassan Abadi képét.
Nem kellett volna :-( bár én ideillőnek éreztem.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.09.10. 23:14:21

@zsazsu4: :DDD
ez jókora öngól lett, kb mint ahogy most a jobbszél nyáladzva control copyzza Kertész szösszenetét...
de ha a hebdó az iránymutató humor magasszintű formája mehetett? ez miért is nem?
LOL

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.09.10. 23:34:58

@FILTOL: Ami történt, megtörtént. Kár, hogy én nem intézhetem el annyival: "Oldozz fel atyám, vétkeztem".
Te meg gyújts rá egy mentolos filtolra, tedd a lábad az asztalra és élvezd a műsort.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.09.10. 23:39:26

@Advanced Flight:

"A magyarbaszogatás nem 2010-ben kezdődött."

érdekes. a veled hasonszőrűektől évek óta csak azt olvasom, hogy a hanyatló nyugat lelkesen nyalta a gyurcsánybajnait, és most csak azért hörögnek, mert a gyurcsány kottája, és mert nem szívlelik a magyar érdekek védelmét.

látszik, hogy veled ellentétben én nem vagyok ideológiailag felkészült. iszom szavaidat, világosíts fel kérlek!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.09.10. 23:42:44

@mavo:

ó, pardon, félreértettelek. mindegy, hagyjuk, a lényeg az, hogy 2010 előtt a hanyatló nyugat lelkesen tapsolt, és az európai néppárt sem indítványozta magyarország besorolását egyes afrikai diktatúrák mellé egy teljesen átlagos magyar átlagpolgár kedvéért.

tucano 2015.09.11. 00:44:54

@Muad\\\'Dib: 3 éven belül a neten nézett tartalom 70%-a vizuális lesz, azaz kép és videó. Egy ilyen spontán gonosz valakivel csak a kismacskák tudnak versenyezni. De, ha valaki komolyabb infókat vagy bármit akar eljuttatni a néphez, az cikk helyett mehet infografikát, meg mémet gyártani+vloggolni. Ez van.

ATCG 2015.09.11. 00:55:10

@Dániel Galsai: Hidd el jó néhányan olvastuk László Petrának az Indexen közölt sorait:

"Őszintén sajnálom a történteket. Csak mostanra tudtam összeszedni annyira magam, hogy írjak. Gyakorlatilag sokkos állapotban vagyok attól, amit csináltam és attól, amit csináltak velem." - írja az operatőrnő.

Ez a nő nem ölt,
de Bayer már a legnagyobb csavarkulcsot keresgéli,
itt lesz mindjárt az a beharangozott szeptember tizenötödike is,
azután jönnek majd a 'Hideg napok', itt állunk egy vagy két árok szélén szemben egymással és - @nerángass szavával - vicsorítunk, mert a 'gyümölcs' beérett, az 'idő' pedig továbbra is 'érik.

Kívánom, hogy ne teljesedjenek be soha többé Arany vádló szavai:
"Király, te tetted ezt!"

ATCG 2015.09.11. 01:00:29

Na úgy látom időközben eltűnt innen @Dániel Galsai és az ő hozzászólása.

nerángass 2015.09.11. 07:26:57

NYT friss termés, az első vezércikk, a két másik a véleményrovatból.
1. Mindegyik megemliti az USA felelősségét és annak szükségét, hogy sokkal többet tegyen a menekültkérdésben ( tegnap Obama tízezer szíriai menekült befogadásáról beszélt )
2. Mindegyik kiemeli a menekülthullám okainak összehangolt fölszámolását ( különösen az utolsó )
3. Idézet a második linkből ( a szerző David Cameron egyik volt tanácsadója )

“Hungary is small and relatively poor. It’s a little unfair, to put it mildly, to condemn Hungary for callous — even racist — treatment of migrants when those doing the condemning bear far more responsibility for the crisis. Yes, America, I’m talking about you. And here’s the second simple truth. While we can argue forever about the causes of conflict in the Middle East, it is impossible to ignore the impact of American foreign policy on what’s happening in Europe.”

www.nytimes.com/2015/09/11/opinion/a-plan-to-save-refugees-and-europes-open-borders.html

www.nytimes.com/2015/09/11/opinion/whos-responsible-for-the-refugees.html

www.nytimes.com/2015/09/10/opinion/nicholas-kristof-compassion-for-refugees-isnt-enough.html

nerángass 2015.09.11. 08:07:45

@FILTOL: @zsazsu4:

„Ha például évek múlva még többen leszünk, magyar mozlimok, a »felesleget« koncentrációs táborba zárja, vagy követi Srebrenica példáját, esetleg ki kell vándorolnunk – vagy csak még több cipő lesz a Duna-parton?!”
Nincs is megejtőbb annál, mint ha az iszlám közösség a zsidó közösség paneljait használja arra, hogy támadja a magyar államot.” ( Körmendy Zsuzsanna – mno vezércikk )

Vagy úgy ? A “koncentrációs tábor és a cipők a Duna-parton” az zsidó “panel” ( klisé, közhely ) ? És hogyan lettek vajon panelek ? Nem voltak esetleg az események múltbeli láncolatában valami precedens – félék ? Semmi köze nem volt “a magyar államnak” abban, hogy a koncentrációs táborról és a Duna-parti cipőkről most nekem, sőt még neked is kedves tájékozott olvasóm történelmünk egyik legszégyenletesebb periódusa jut eszünkbe ? És ha egy állam egyszer már megtett ilyet, nem fordulhat –e meg egy magyar mozlim fejében az események megismétlődédének lehetősége ? Bennünk nincs-e félsz, hogy az a rengeteg mozlim esetleg megváltoztatja megszokot hétköznapjainkat ? A félelem a mi harci platformunk, a fortélyosan és célirányosan elhintett félelem. Lassan nem lesz már több közös érzésünk, mint az egymástól való félelem. Szomorú.

Ad Dio 2015.09.11. 10:13:16

@zsazsu4:

Nem is rétem a problémátokat. PONT LESZAROM a karikatúrát. Engem az eredeti probléma érdekel. A krízis.

Olyan gyerekesek vagytok hogy borzasztó (ez most a Mandinak is ment). Szívrohama van a betegnek, ti meg azon filóztok, hogy vajon melyiktek szellentett csúfabbat amikor belépett a szobába.

Hát KIT ÉRDEKEL?!

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.09.11. 10:27:02

tegnap 20000 látogatást jelzett a gép, a poszton 22686-ot. van ebben valami rémisztő.

nerángass 2015.09.11. 11:38:51

Csak egy kicsit OFF :

Az USA belső biztonsága és a terrorizmussal kapcsolatos hirszerzés állami intézményei ezév júniusában meghallgatták egy think tank szakértőjét azokról a terrorista veszélyekről, amelyekkel az USA nak számolni kell a Sziriából és Irakból érkező menekültek befogadása esetén.Főbb megállapitások :
Az amerikai állam területén vagy annak külföldi intézményei/hivatalnokai ellen, Amerikába befogadott menekültek által elkövetett vagy elkövetést tervező esetek száma 2009 – 2015 között 10. Mindannyiszor magányos elkövető volt, kivéve két esetet, abban két tettes volt. Lebontva ( 1 bosnyák, 4 szomáliai, 2 üzbég, 2 csecsen, 2 iraki, 1 afgán )

Ezzel szemben, 1914 kezdete óta egyedül az IS több hívet szerzett, amerikai állampogárok sorából, mint az AlQaida valaha, névlegesen 66-ot, akik különböző formában és eszközökkel támogatták az izlám államot.Ezek a hívek a következő 5 csoportba sorolhatók : magányos farkas, a menyasszony ( izlám harcos felesége, szeretője akar lenni ), a pénzzel vagy felszereléssel támogató, a szimpatizáns, az aktív toborzó. Bővebben :
www.thedailybeast.com/articles/2015/09/11/the-united-states-of-isis.html

A szakértő szerint a szíriai – iraki hadszintérről érkező menekültek köréből eredő potenciális terrorista veszély nagyobb, figyelembe véve a következőket :
• Az ottani hadszintéren húszezerre tehető azon harcosok száma, akik idegen államokból érkeztek, a nyugati államokból kb. 3400 - ra tehető a számuk ( USA ~ 200, Anglia ~ 600, Franciao. ~ 1400 )
• Ezen a hadszintéren koncentrálódnak a modern történelem legnagyobb dzsihadista, néha egymással is rivalizáló frakciói, az idegen eredetü harcosok nagy száma potenciális veszély, közülük néhányan már Nyugaton vannak
• A különböző dzsihadista alakulatok ( köztük az IS ) célja hogy soraiból menekültként Európába is eljuttasson harcosokat. Ezen alakulatok aktivitása megfigyelhető pár szíriai menekülttáborban.
• Az amerikai hirszerzés operativ lehetőségei sokkal gyengébbek ezen a hatalmas területen, objektív okok miatt
Pár, a szakértő álatal javasolt szempont a menekültstátusz eldöntése során, vagy annak megadása után a terrorista veszély csökkentésére
• Személyes és háttéradatok ellenőrzése, átvilágitások, szűrések
• Összehangolt és egységes adatgyűjtés, kiértékelés és tárolás
• Adatgyűjtés és hirszerzés javitása a helyszinen
• Ismételt átvilágitás a státusz megadása után
• Adatgyűjtés már a külső menekülttáborokban (is )

ATCG 2015.09.11. 12:25:02

@nerángass: Igen, éppen ezért kellene nekünk összefogni az EU összes országával, és az EU-n kívüli országokkal együttműködni, a megfelelő tudású szakembereket, tanácsadókat alkalmazva, nem pedig "végvári vitézként" kuruckodni.

Bár itt - Csurka óta tudjuk - 'a szakmaiság ócska bolsevista trükk'.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.09.11. 12:37:24

@nerángass: azóta panel amióta azzá tették.
minden vélt sérelem esetén előkerül a vád, hogy barna eső ésatöbbi. részben ez erősíti a szélsőjobbot, és tompítja a "normális" emberek érzékenységét is.

a muszlim közösség idézett tagja meg vicces, hogy miután haramot hirdet, utána srebrenyicát és duna partot vizionál magának és közösségének, mintha nem az ő vallásának extrém ága használná magát a haramot ld. Boko Haram, illetve nem ők rendeznének a nácik módjára tömeggyilkosságokat.

nerángass 2015.09.11. 12:54:07

@FILTOL: Sajnálom, nem fogsz tudni meggyőzni. Ha nem történtek volna meg azok a régi dolgok, soha senki sem hivatozhatott volna rájuk, se mellettük, sem ellenük. De megtörténtek. Ez van. Meg sem emlitettem volna, de az a nőszemély panelezett, legyünk elégedettek hogy nem nevezte az "örök zsidő rinyának". Merthogy nekünk is vannak régi rinyáink és fantomfájásaink ( Trianon ). Ó Istenem, de únom már ezt az örökös körbejárását a "kedvenc félreértéseink"-nek.

nerángass 2015.09.11. 12:58:59

@ATCG: Ugyanarról :
nol.hu/velemeny/szoritoban-1562471?system=cachefrissit&ajax=1

Thomas Friedman
www.nytimes.com/2015/09/09/opinion/thomas-friedman-walls-borders-a-dome-and-refugees.html
“If we’re honest, we have only two ways to halt this refugee flood, and we don’t want to choose either: build a wall and isolate these regions of disorder, or occupy them with boots on the ground, crush the bad guys and build a new order based on real citizenship, a vast project that would take two generations. We fool ourselves that there is a sustainable, easy third way: just keep taking more refugees or create “no-fly zones” here or there.
Will the ends, will the means. And right now no one wants to will the means, because all you win is a bill.”

Politico :
www.politico.com/magazine/story/2015/09/isil-is-winning-213136
Faced with these formidable challenges on the fourteenth anniversary of the 9/11 attacks, we desperately need a new strategy. It must start with the recognition that ISIL’s appeal will not diminish nor its allure end until this movement is militarily defeated and pushed out of Iraq.

nerángass 2015.09.11. 18:29:38

Ide is beteszem, bocs az ismétlésért :
Ennek a kurd kisfiúnak az emlékét és az őt ábrázoló fotót már többízben , úgymond „hasznosították”. Legelőszőr természetesen – pár napra rá, hogy a világon többmillióan megrendűltek a látványától - az IS mocskos píárgépezete közölte újra és használta fel egy rövidebb merengésre, valami olyasmit fűzve hozzá, hogy bizony veszélyekkel teli a Szíriából kivezető út, ime, hogy lehet járni. Most itt ez a második, ez a rajz, amelynek szerzőjét nem az „ihlette meg”, hogy ennek a kisfiúnak, a nagyobbik bátyjának és az anyjának közvetlenül az IS a gyilkosai, hanem a mi rugdalózó emberünk. Én, már az IS miatt sem használtam volna mégegyszer ezt az eseményt. Sajnálom, nem értek egyet a rajz paroxisztikus üzenetével és a szerzőjével sem, egyáltalán. És nem, nem ülnék le vele bratyizni, még túl sok benne a gyűlölet, bár lehet hogy tragikusan átélt események miatt, nem tudom. Hiba volt feltenni a rajzot. Szerintem

nerángass 2015.09.11. 20:43:37

@aritus: @aritus: Persze, láttam. Ha nem teszi fel, lehet, hogy nincs alkalmam elmondani fenntartásaimat . Közismert a Közel – keleten a doktorált ( fotoshoppolt ) fotók, videóklippek terjesztése , csatolni tudnék párat. Az én legenyhébb olvasatom az, hogy ezek az emberek annyi szörnyűséget láttak – nemkülönben a “másik” tábortól, amelyik ellenben nem folyamodik ilyen technikákhoz, amennyire tudomásom van róla – hogy azt gondolják :a valóság, az igazság kevés, a külső világot meg kell rendíteni az ottani szörnyűségek paroxisztikus megjelenitésével, ezért hasznosnak tartják, hogy a füst sűrűbb legyen, a vér bővebben buzogjon és a sebesűlt / véres / halott gyerekek lehetőleg többször legyenek a mentőhöz szállítva. Nem viccelek. És talán bocsánatos, bizonyos mértékben.
Napjainkban már van az a csavar, hogy az IS pszichopata gyilkosai nem elégszenek meg azzal, hogy széles nyilvánosság előtt forgalmazott videókon kedvesen fölhívják a figyelmünket arra, mennyi mindenre képesek, szóval tájékoztatnak minket a jövőnk felől, a miheztartás végett ( ha ez a jövő rajtuk múlna ), hanem képesek pld. egy vízbefúlt kisfiú holttestének képét is erejük fitogtatására fölhasználni. Nincsenek képek az általuk lefejezett gyermekekről, ez túl megrázó lenne ugyebár, a sokaságuknál fogva, ez esetleg ellenük tüzelné a hervadt és tohonya Nyugatot . Értenek hozzá és első benyomásra és első érzésre számítanak, amely sokszor bejön. Velük és hasonszőrű társaikkal a Világban sokkal, de sokkal óvatosabbnak kell lennünk. Tartsuk észbe azonban és őrizzük meg hidevérünket : a menekülők döntő nagyrésze nem ők ! Ők áldozatok.

Tehéntőgy 2015.09.11. 21:51:52

@FILTOL: Bocs, de ez egy baromság. A haramot nem az iszlám "szélsőséges változata" használja. Leegyszerűsítve egyszerűen csak azt jelenti, hogy az adott dolog bűnös cselekedet és tiltott a muszlim hívő számára. Így haram például a rablógyilkosság, de az alkoholfogyasztás vagy a tisztességtelen kereskedelem is. Az ég egy adta világon semmi köze önmagában a terrorizmushoz.
Hogy Körmendynek ebből azonnal a Boko Haramot kellett kihozni, az leginkább őt minősíti (nem hallotta még más kontextusban a szót, és baszott utánanézni, inkább gyorsan tömeggyilkosokkal mosta össze a magyar muszlimokat). A cikke klasszikus pogromújságírás.

esernyősEvezős 2015.09.12. 13:35:49

@Bona Fides:
Hazudni azért nem kéne: az eset, amire hivatkoztál, pont nem arról híresült el, hogy a BÍRÓSÁG szabta ki az ítéletet. Hanem valami falusi/törzsi, tökömtuggyamiféle vénektanácsa ....
A szenvedő alanyok pedig a HIVATALOS indiai hatóságtól kértek védelmet.

esernyősEvezős 2015.09.12. 13:42:10

@Wolff:
Nem hiszem. A seggnyalás mindig, minden helyzetben kifizetődő, még nagyon nagy és súlyos megaláztatások után is.
Oda fognak ülni továbbra is, akkor is, ha a Lókupec "büntetésül" rájuk köpködi a szotyolát ...
Van az a pénz (hatalom, üzlet, ....)...

seol 2018.10.21. 14:38:49

@rajgy:

És az idióta alig pár év késéssel jött a retardáltaknak szánt gifekkel. :-D Sebaj, nem lehet mindenki khm, gyors.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2018.10.21. 14:48:46

@seol: o egy ismert naci :((( komolyan.... miert a vincentre jonnek ezek?

seol 2018.10.21. 14:52:51

@jotunder:

Még csak nem is index-címlapos nap van, ha jól látom... Lehet, "safe space"-t keresnek. :)