Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Az új elit születése (megjegyzésposzt)

2015.05.23. 14:04 | jotunder | 76 komment

 

   Orbán egyik kedvenc bérgyilkosa, Szalay-Bobrovniczky Kristóf, őrjöngött egy jót a liberális dzsihadistákról", és közben elmesélte, hogy mióta tervezik az ún. elitváltást. Lánczi András már 2009-ben írt tanulmányt a régi elit egzisztenciális megsemmisítésének szükségességéről, Csurka Istvánra hivatkozva, nehogy valaki véletlenül félreértse valaki, hogy kikre is gondol elsősorban.  Mindazonáltal, nem ez a lényeg most, hanem az, hogyan is alakul ki az új századvéges elit.

Hát így. Ez a mai Magyarország és nem valami más. 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr797485194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OoOoOo 2015.05.23. 14:58:28

index.hu/napirajz/2015/05/19/jo_esely/

5. sorban 2× van 'valaki'
valszeg nem csak a mai, hanem a holnapi is ez lesz

Gerilgfx 2015.05.23. 16:22:40

éljen a 80%-os adó hazája

balmoral 2015.05.23. 17:04:11

Igen, ez ma Agyarország, és most már a Kopint-Tárki is tudja. Az 1,8 milliárdból nagyjából 1 milliárd 800 milliót fognak ellopni, ez döntött, nem holmi szakmai indokok. Az MNB-nak nincs szüksége tanulmányokra és tanácsokra, még csak az hiányozna! Elitváltás? Kis országban még csőcselékből is csak egy van, nemhogy elitből...

RontoPal 2015.05.23. 18:18:34

Ez az SzBK valami rejtett humorista lehet, hogy azt mondja:

"A politikacsinálás művészete rendkívül diszkrét iparág. "
" A kormány teljes transzparenciával működik"

aritus 2015.05.23. 18:28:58

"Az elmúlt húsz évben volt egy posztkommunista elit," amelyik most újra otthonra lelt.
Úristen, elolvastam az inerjút, jézusmária. Sajnos ebéd után, így a nyugodt emésztés oda. És ezek a férgek élnek jól az adófizetők és az eu adófizetők pénzén.
Hányinger, hányinger és harmadszor is hányinger.

aritus 2015.05.23. 18:30:26

@RontoPal: Ja, és nem is turkál Habony zsebében, hát mi köze hozzá, mi közünk nekünk ahhoz, hogy honnan a picsából lett neki pénze egy cégalapításhoz?
Csupa móka és kacagás.

Mail Undelivered 2015.05.23. 19:18:12

Nálunk a kocsmában senki sem tudja mi az a Kopint-Tárki.
Igaz, azt se mi a századvég.
A szomorú, hogy nem is érdekli őket. De legutóbb nyertünk a szomszéd falu ellen 11:1-re.
És fognak szavazni. Eddig is szavaztak.
A falusiakat könnyebb összezabrálni szavazni, mint a városi kiábrándultakat. Mindegy, mire.
Be kell rendezkedni, hosszú, tartos lenyúlásra, lopásra, korrupcióra.
Aztán a gyerekeink és a kitántorgók talán hazajönnek, és kezdhetik előlről.

évásanyó 2015.05.23. 19:20:25

örjöngött egy jót ( t betű lemaradt).... Tiborc panasza újból aktuális, minden sora ül..szégyen, hogy a többségnek sem állása, sem lehetősége semmire, és mégis, mint a birkák, bambán tűrik, ahogyan nem hogy az ő életüket, de még az unokáink gyerekeinek életét is tönkreteszik ezek az élősdi levéltetvek...már régen ki kellett volna egyelni egy szívlapáttal a nagyját, kerül, amibe kerül...ezek a nagy konzervatívok szidják az én fiatalkorom kádárizmusát??...én nem voltam semmilyen pártnak soha tagja, mégis nyugodtan keltem,feküdtem, volt állásom, önérzetem, erős szakszervezetem, éltünk a családommal, nem vegetáltunk... emberek, ez már nem az uj uralkodó elitről szól, hanem a régi" ...még, még , még, a burzsujnak soha nem elég, lásd, lásd lásd már lásd, a sorsod az elpusztulás, az országnak harmada éhen gebed.....nem folytatom, de ne merd azt mondani olvtárs, hogy nem aktuális!!!

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.05.23. 20:32:40

Ebben a Szalay-Bobsburger családban egy szál normális ember nem akad? :))

fortin2 2015.05.23. 22:34:40

Még saját maga pénztárcájához is buta ez a szerencsétlen SZ-B. Mondjuk igazuk van és a sötétben bujkáló ellenfülkeforradalmi ellenség támogatja a nemzet ellen a nemzet ellenségeit a nemzetietlen posztelitet. Ja, és gazdasági érdekből, meg mert csúnya alakok ezek. Vajon miért hagynák abba? Nyilván nem igazulnak meg a nemzetellenségek, pénzügyi érdekeik is maradnak, tehát továbbra is támogatják majd ügynökeiket. Akiket azzal is futtatnak, hogy mindenféle nemzetközi díjakat, meghívásokat stb. adnak nekik. Az olvasóik pedig olvassák őket, a nézőik nézik, a hallgatóik hallgatják. Akkor mitől is állna vesztésre a régi elit?

Rodeo36 2015.05.24. 09:49:46

bocs ide való:

Rodeo36 2015.05.24. 09:32:50

valahol meg akarom említeni (ugye már violt róla cikk? itt) de most olvasom ezt a rettenetes aljas ringyót szalay bobro...y kristóf
egy hsz a cikkhez:
csender 2015. május 23. 10:01
9
8
@Laibach
Azok a szemfényvesztők (itt és most ez a Sz.B. Kristóf), akik az új hatalomnak felajánlják szolgálatukat - azzal a hamis ígérettel, hogy /örökre, vagy legalábbis nagyon sokáig/ fenntartják hatalmukat a "diszkrét munkájukkal" (azaz a tömegek átverésével) - egy vagonnyi pénzért, mindig a pocsolyában végezték - a hatalommal együtt.
Ez is ott végzi.

a cikk:
mandiner.hu/cikk/20150523_koppantak_a_liberalis_dzsihadistak_szalay_bobrovniczky_kristof_szazadveg_interju_finkelstein_habony_lobbi

"liberális dzsihadisták" és a centrális erőtér egy fasiszta nyilatkozik a semmiről semmit de undorító méghogy diszkrét, aljas a sötétben ácsingózó orrgyilkos aminek a Paris Match cikke is nevezte Orbán-t
ha valaki még emléxik rá: TUEUR (amit a magyar sajt pofátlanul kedves vidéki fickónak fordított)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.05.24. 09:57:04

@évásanyó:

"Tiborc panasza újból aktuális"

ja, elképzelem, amint a kiráyi apósnak zokog, hogy ebben a hónapban csak kétmillárdot nyert.

Rodeo36 2015.05.24. 10:00:24

@Kettes:
hát az interjúban közzétett fényképei alapján legalább 400 év letöltendő vagy OPNI gumiszoba mindhalálig...azt a pofátla hazugságtömeget amit elővezet aljas nagyképűséggel az meg röhej
annyit azért a riporter (persze assem akárkike) megkérdezhetett volna tőla, hogy az a levédiabasznád valahol közép europa dzsungelében kinek érdekes a levédiabasznádot éppen fosztogató saját elittyén kívűl, mert nehogy már aszongya, hogy végre kisírták hogy elhangozzák a levédiabasznád neve a zusa kongresszusában az bármit is jelent? egy jelentéktelen teljesen értéktelen mind gzadqaságilag mind politikailag izé amit kizárólag az alcsútbasznádi gummicsimmás szalonnazabáló hörgései tartanak napirenden ha az nem lenne a kóbor kutyát nem érdekelné mi folyik vagy mi nem folyik a határokon belül...ha a nép nem ébred fel akkor rövidesen valami alsószomáliai vagy szélsőbantuföldi színvonal lesz különösen ha a zejúúúúúú felébred és nem finanszírozza ezeket az aljas zsebtolvajokat és orrgyilkosokat...amiket ez a szalay izé hörög az vérforralóan szemét, na hagyom mert még bajom lesz és nyugtatókat kell magamba tölteni

sárospataki 2015.05.24. 21:10:11

a kopinttárki az a kopintdatorg spinoffja. a kopintdatorgról annyit kell tudni, hogy 2010-ig mindig megszállták az aktuális kormányok, ez volt az informatikai királyi tévé. sajnos van módom ismerni az egész bűzölgő szarhalmazt, azt nem tudom, hogy a kopinttárki miért szállt ki a történetből, de van sejtésem. a kopint datorgról azt kell még tudni, hogy 2009 őszén megcsináltatta pár céggel a magyarorszag.hu-t, úgy, hogy kb 2 hónap alatt megpróbáltak felvenni sacc 400 embert. aki ismeri ezt az ipart, az tudja, hogy nincs 400 ember, 50 sincs, -500, -1000 van. persze, akkor pont volt a piacon pár lézengő senki a válság miatt, de engem legalább 10 elkeseredett fejvadász keresett meg. az egyik levelet eltettem, aszongya, kivonatolva, hogy 30 oldalas specifikációt kellene felírni kb 100-ra, két hét alatt. aki ismeri a szakmát, vagy akár reálisan gondolkodik, az tudja, hogy ilyen nincs. illetve, valaki biztos megcsinálta.

a magyarorszag.hu-ra elköltöttek kábé 4 milliárdot, ha jól emlékszem. tudom, mely cégek kapták meg, kábé feltőkésítés ment végbe, "eredeti tőkefelhalmozás". végső soron nem sajnálom tőlük, nagyon kevés a tőkeerős magyar informatikai cég, az más kérdés, hogy ez mennyire volt klientúraetetés, és mennyire maradandő tőke. de hagyjuk az álszent dumát, pont azoktól az emberektől, akik baja ferencen keresztül etették az emeszpé-közeli klientúrát. a kérdésre, amely miatt konkrétan billentyűzetet ragadtam: "HOGYAN VESZTETTE EL A KOPINT-TÁRKI VEZETTE KONZORCIUM AZ MNB TENDER-KIÍRÁSÁT A SZÁZADVÉGGEL SZEMBEN?" a válasz az a fidesz részéről nem 30, hanem 1 mondat, és az az, hogy mert komcsik/emeszépsek vagytok, bazmeg. én évekkel ezelőtt megfogadtam, hogy a magyar államnak nem dolgozom (dolgoztam, saját cég), pont ezek miatt, itt az állami beszerzések mindig klientúrát építettek. szalay bobrovnitzky, vagy hogy hívják legalább nem játsza a hülyét.

ja, és hogy csattanó is legyen a sztoriban, a magyarorszag.hu-t összerakó cég veboldalán a legutolsó projekt (dátum nélkül, ez kissé gyanús) a türkmén köztársaság számára szállított határvédelmi informatikai megoldás. ehe ehe ehe.

Wolff 2015.05.24. 22:32:24

@sárospataki lány: Igazán megnyugtató, hogy folyton visszaigazolod azt, milyen hülye is vagy. Az már kevésbé, hogy saját bevallásod szerint komoly IT szakember is lennél, és ezek szerint komoly IT szakember már ezzel a színvonallal is lehet valaki.

1. A Kopint-Tárkit 2007-ben alapították, amúgy nem spin-offja a Kopint-Datorgnak (az alapítók határozottan magánszemélyek, a tevékenysége meg határozottan nem informatika, számítástechnika) ezért aztán teljesen irreleváns, hogy a Kopit-Datorg mit is művelt a magyarorszag.hu-val 2009-ben. (Nem tudom mit művelt, egyszerű felhasználóként csak azt észleltem, hogy ugyanolyan volt 2008-ban mint 2010-ben.... Annak külön örülök, hogy ma is ugyanolyan, mert a Fidesz is elköltött rá pár tízmilliárdot, de hát ők nem komcsik, hanem rendes magyar emberek, akik még akkor is jobbak a komcsiknál, ha egyébként rosszabbak, mert ugye 2004, népszavazás és a románok elnyomnak minket, bár két évtizede nem is jártál otthon)

2. A dolgot az tesz egészen pikánssá, hogy a komcsi Kopint-Tárki részvényesei közt 2012 óta ott van Kádár Béla (MDF kormány, miniszter) és dr. Parragh László. Ha ehhez még hozzá veszem Tölgyessy Péterné Sass Magdolnát, akkor már egyenesen az 1917 novemberi Szmolnij bűzét érzem az orrlukaimban. És mindennek a kiderítéséhez, képzeld, nem kellett elsőrangú IT szakembernek lenni, csupán átlagos felhasználónak.

sárospataki 2015.05.25. 09:23:05

@Wolff: jó, hát kicsit gugliztam, a wikipédia is ezt írja: "A KOPINT-TÁRKI Konjunktúrakutató Intézet Zrt.-t 2007-ben alapította a több évtizedes gazdaságkutatási múlttal rendelkező Kopint kutatógárdája, a Konjunktúra Kutatási Alapítvány és az alkalmazott társadalomkutatással foglalkozó TÁRKI Zrt.. Az új intézet kutatógárdája a Kopint-Datorg-ból vált ki, amelynek jogelődje az 1964-ben alapított Konjunktúra- és Piackutató Intézet (KOPINT)."

azzal viszont sajnos nem tudok mit tenni, hogy nem tudsz olvasni, vagy ha tudsz is, a betűk nem állnak össze mondatokká, ezért összefoglalom egyszerűbben: a kopint-* vastagon benne volt ugyanabban a pénzosztási konjunktúrában (nomen est omen, hehe), amelynek most a századvég a kedvezményezettje, szóval ne hagyjuk az álszent siránkozást. egyrészt. másrészt én sugárban hányok ettől az egésztől, ezért pártfüggetlenül nagyon messzire elkerülöm a magyar állami csecsen lógó projekteket.

az meg, hogy én milyen szakember vagyok, ne egy nikk hozzászólásai alapján ítéltessék meg, vagy ha igen, akkor az eredmény is olyan lesz.

persze, alapszabály, hogy aki az első mondatban személyeskedéssel kezd, annak a többi gondolata is irreleváns.

Rodeo36 2015.05.25. 10:13:40

@sárospataki lány:
kisanyám, aszt azért elmondanád, hogy hatalmas felfedezésed, miszerint a Kopint meg századvég IT és a pályázaton jogosan nyert a századvég mert olyan kíváló izét nyújtott be, hogy annak nem lehetett ellenállni mialatt a Kopint hiába dolgozta halálra magát egy naccerű pályázati alkotással esélye sem volt...szóval amit mondasz az az, hogy az MNB kíváló és most hatalmasat nyert azzal, hogy a századvég kapja a pénzt
vagy esetleg semmihez sem értesz amiről a bejegyzés szól és számodra most a bosszú a legfontosabb ha máshol nem hát itt az intelligencia közepén borítod ránk a tartalmadat (csak győzzem levakarni)

tehát arról volt szó, hogy olyan kapja a pénzt aki vissza is osztya aszt seperc alatt és nem arról, hogy pályázat és hasonló nyalánkságok valamint a pályaművek tartalma kurvára fontos volt matteltolcsi elvtársnak...aki most büszke és készíti a következő pofátlan csalást

te kis IT

sárospataki 2015.05.25. 10:21:45

@Rodeo36: "szóval amit mondasz az az, hogy az MNB kíváló és most hatalmasat nyert azzal, hogy a századvég kapja a pénzt"

nem. azt mondom, hogy annó a kopint*, most a századvég klientúra-etetés keretében nyert pályázatot. a kopint-tárki úgy tesz, mintha erről nem tudna, és siránkozik. semmi köze a pályázat minőségéhez, akkor sem volt, és most sincs. ez rossz, egyébként, de nem erről írtam.

Rodeo36 2015.05.25. 10:30:13

@sárospataki lány:
felfednéd miről írtál? nagyon le van fedve mint a szalaybúzalakykacagány a soxarban amit a szája lyukán ereget?

Rodeo36 2015.05.25. 12:39:44

@sárospataki lány:
óh borzalom sohasem fogom mektunni?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.05.25. 13:03:20

@Wolff:

ez szórakoztató lett. sajnos a tárgya inkább felháborító és aljas de hát ez van.

a gyurcsány, az tehet róla. megint nyert a királyi vő? a gyurcsány. megint nyert a századvég? a gyurcsány. orbán sajátkezűleg vigyáz, hogy most már ne a simicskacégek nyerjenek, hanem egy másik seggfüggő? a gyurcsány.

sárospataki 2015.05.25. 14:39:46

@mavo: könnyű úgy szórakoztatónak lenni, hogy az ember teljesen mást ad a beszélgetőtárs szájába, mint amit az mondott (a beszélgetőtárs szájába adást tessék lecsapni, magas labda), mire egy másik gyorsan elkezd inverz-gyurcsányozni. persze az ember megválogathatja mondjuk a csaját, de a polblogok közönségét nem :)

sárospataki 2015.05.25. 14:40:41

@Rodeo36: pls roedo ne csinált eszt

nerángass 2015.05.26. 13:23:10

Komolyan nem értem a méltatlankodást, hiszen az egész “tender” eredménye a “politikai gazdaságtani paradigmában értelmezhető jelenségek” teljesen természetes és immár lassan végtelen sorába illeszkedik. Azt mégsem mondhatják, mint itt Sp aggszűsz, hogy “komcsik vagytok vazze, szokjátok meg a szopórollert” egyideig. Bankárnak álcázott lókötőkhöz képest elég elegánsan érveltek. Azt is mondhatták volna, hogy minderről a plafonnyomás és a napfoltok tehetnek…

nerángass 2015.05.26. 13:26:47

@nerángass: Politikai gazdaságtan, meg a gazdasági doktrínák története két "szak"tárgy volt a közgázon Ceau idejében. Ja, meg volt gazdasági kibernetika is. Naprakészek a fiúk ))))

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.05.26. 13:38:10

@sárospataki lány:

milyen teljesen mást?

te meglehetős konkrétan azt állítottad, hogy a kopint-tárki csak kussoljon, mert bezzeg ők a spinoffja a datorgnak, ami gyurcsánygyurcsánygyurcsány. ugye eleve az időrend sem stimmel, mert ha a -tárkisok spinoffoltak 2007-ben, akkor hogy is van ezzel a 2009-es dologgal, nekik ahhoz mi a geci közük van na de sebaj.

természetesen tudom, hogy téged nem a tények érdekelnek (nem először), hanem az, hogy a pénzmosoda pályázati ellenfelét ellenoldali pénzmosodának tudd beállítani, és ezzel letudd a kötelező NADEHÁTŐKISEZTCSINÁLZTÁKÉSGYÚRCSÁNYISIKOLYHÖRÖG!!!!! adagot, nekem meg hadd legyen jogom ezen (nem kicsit kesernyésen) kacarászni.

majd biztosan elmagyarázod, hogy amikor azt írod, mi a faszt hőbörög a -tárki, mert ez természetes, és különben is ők is ezt csinálták (nem baj, hogy esélyük sem volt rá), akkor valójában nem is erről írtál. legelésző kicsiny birkák esetleg?

csársz 2015.05.26. 16:05:55

@sárospataki lány: na ez az, ami nem igaz
ez éppen olyan, hogy a Horn-kormány a bal-lapokat tömte hirdetéssel, OV a jobbokat

csakhogy a Horn-kormány effektíve megmentette a Magyar Nemzetet, és végig a szoci kormányok alatt az egy olvasóra jutó állami hirdetéspénz kevesebb volt a balnak számító lapoknál, mint a jobboldaliaknál (az abszolút értékbeli különbséget a példányszám nagyságrendi különbsége okozta)

és kiütésem van a szociktól, úgyhogy nem védem őket egy másodpercig sem, de a tolvajlásnak, hazugságnak és seggnyalásnak ezt a magasiskoláját a fidesz hozta létre

ráadásul nem emlékszem, hogy egy tárkisnak valaha is szaros lett volna a nyelve, mint mostanában a Századvégnek, de te majd biztosan hozol idézetet

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.05.26. 18:19:27

@csársz:

alapvetően hibás az érvelés, és a hozzá hasonlók pontosan ezt használják ki.

tegyük fel, hogy kopint-tárki rohadék gyurcsányista, és közpénzek milliárjdait lopta el.
tegyük fel.

szerinte ez ok arra, hogy a hasonló (valójában sokkal durvább, de most ez se számitson) közpénznyúlás miatt ne lehessen szólni.

hát nem ok. akárhány kopint akármennyit lopott valamikor, a századvég akkor is egy rühös, tetves undoritó rablóbanda, egy szar pénzmosoda, és aki nem akarja őket mentegetni az nem emleget velük kapcsolatban más vélt vagy igazi rablókat. kábé ennyi a lényeg.

sárospataki 2015.05.26. 21:55:41

@mavo: a 2009-es csak egy példa, előtte is volt "etetés".

sárospataki 2015.05.26. 21:57:42

@mavo: a századvég egy rühös, tetves, undorító rablóbanda, ez igaz. de ez nem azt jelenti, hogy a kopint* ne lenne az. ha már az ilyen ostoba érvelési módszereknél maradunk.

sárospataki 2015.05.26. 22:02:19

@csársz: ne haragudj, mi köze van horn gyulának, aki már 1998-ban sem volt toppon, bármihez, ami 2004-ben vagy 2014-ben volt? én csak arról írtam, hogy van egy undorító játszma, amiben kormányközeli elemző, vagy kutató cégek iszonyatos pénzeket kapnak kábé semmire. a kormánnyal együtt a kedvezményezett is változik, a játékszabályok maradnak. ha egy volt korrupt gazember felszólal a mostani korrupt gazember ellen, az olyan, mintha smittpál kioktatná gyurcsányferencet szakdolgozatírás-etikából.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.05.26. 22:29:29

@sárospataki lány: a Kopint-Datorg egy száz százalékos állami tulajdonban lévő szervezet volt, szerintem azóta, amióta létezik, és a FIDESZ kormány alakította át. a Kopint-Tárkiban vannak kutatók a Kopintból.

sárospataki 2015.05.27. 09:22:48

@jotunder: igen, a kopint-datorg az állami cég, az volt az osztogatás forrása, a kopint-tárki meg a(z egyik) kedvezményezettje. a datorg most is létezik, nisz-nek, vagy minek hívják, és valszeg pontosan ugyanolyan pénzosztás folyik most ott, mint a datorgnál. egy ilyen spinoff, megfelelő konjunkturális környzetben (érted, konjunkturális) jóval nagyobb pénz felmarását teszi lehetővé, ráadásul legálisan, illetve megszünteti a cég vezetéséért folytatott belső harc egy részét, szóval 2007-ben a cég egy részének ez megfelelő lépésnek látszott.

csársz 2015.05.27. 10:06:58

@sárospataki lány: de hazugságot írtál,én csak a párhuzamot mutattam meg
"s valszeg pontosan ugyanolyan pénzosztás folyik most ott, "
ez szép csak semmi konkrétum nincs benne szemben a századvéges pontos adatokkal.

csársz 2015.05.27. 10:11:59

@sárospataki lány: "ha már az ilyen ostoba érvelési módszereknél maradunk"
de miért alkalmazol ostoba érvelést?
elismered, hogy az érvelésed ostoba volt, és után megsértődsz?

@mavo: -na k tökéletesen igaza van abban, ha nem volna hazugság, amit írsz, akkor is érdektelen volna, mi volt előtte, ahogy te is megkérdezted tőlem, mi köze van a Hornnak az újabb dolgokhoz (miközben én csak az érvelés hibára hoztam példának)
állandóan ellentmondásba kerülsz magaddal, nem zavar?

sárospataki 2015.05.27. 11:18:39

@csársz: a századvéges pontos adatokat mutasd meg lécci. nem a feltételezettet, hanem a tényleges, pontos adatot.

sárospataki 2015.05.27. 11:34:21

@csársz: slendiránul fogalmaztam. mi köze van horn gyula 199x-es magyarnemzet-mentésének ahhoz, hogy ki mit lop az it-ban és a konjunktúra-elemzésben mondjuk 2005-ben és 2015-ben? tehát nem az időbeliség a fontos, hanem a teljesen más témakör. sőt, az, amit pozitívumként hozol fel, hogy lám, gyula megmentette a manemet, ha jól értem, viktor, ha gyulához hasonló kvalitás lenne, kitömné pénzzel a kopint-tárkit (vagy a népszabadságot, stb.).

dícséretes, ahogy próbálsz valami ellentmondást találni a premisszákban, és bebizonyítani, hogy marhaságot beszélek. én egy kormányokon átívelő köcsögségre hívtam fel a figyelmet, és arra, hogy az ebben valaha bármilyen szinten résztvevők csak egy alapos purgatórium és nyilvános önkritika-, valamint elhatárolódás-gyakorlás után tehetnének a rendszer egészét és speciálisan az ellent kiritizáló megjegyzéseket.

erre két reakció érkezhet: 1. igen, minden korruptra sújtson le a gyehenna tüzes haragja 2. dehát csak a fidesz/mszp (klientúrája) korrupt, a másik oldal nem (annyira). a másodikat állásponként elfogadva, azt védve érezheted magad győztesnek egy internetes szájkaratéban, de a morális érzéked nem fog fejlődni, illetve kimozdulni a jelenlegi pártpolitika- vagy világnézet-alapú elferdültségéből. és ha ez tömeges jelenség, ha két fél ország gondolkodik így, akkor az összes konjunktúra-kivételezett gazember az egész országba törli bele a nyényós makkját, miután az elsíbolt pénzen transzvesztita kecskéket kúr seggbe malajziában a korrupt keleteurópai politikusok számára szervezett szex-szafarik egyikén.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.05.27. 12:47:45

@sárospataki lány:

akkor tisztázzuk

a mostani koránnyal az az alapvető baj, hogy mindezt csúcsra járatta, kormányzati szintre emelte, és ami a legfontosabb: természetessé tette - persze csak amennyiben a sajátjai csináják. amikor anno wekler (manapság már lassan bagónak számitó) 400 milliós agrártámogatást kapott a LÉTEZŐ és MŰKÖDŐ szőlőire, és az kiderült, akkor (helyesen) lemondott róla. ez ma elképzelhetetlen. ma nem lemondanak róla, hanem büszkén közlik, hogy ők azt megérdemlik.

ma az, hogy mészáros lőrinc egészen konkrétan milliárdokat zsebel be az államtól, hogy a fidesz korányra kerülése után megezerszereződtek a bevételei, az nem valamiféle szégyellni való korrupció, hanem maga a JÓSÁG. a fidesz interpretálásában mészáros nem egy korrupt geci, hanem egy nagyon jó vállalkozó, aki megérdemli, hogy az állam milliárdokkal tömje, a főni szintén milliárdokal tömött veje pedig a főni lányával együtt a saját lábán él, és aki ezt feszegetni meri, az egy magyarellenes provokátor.

a mocskosgyurcsánynak még semmit nem dobtak össze "önként" adózás helyett vállalkozók, a főninek meg egy komplett stadiont felhúztak adóból eltéritett pénzből a budija mellé. a főni hobbicsapatát évek óta több pénzzel támogatják, mint a többi magyarfodball csapatot ÖSSZESEN, és erre a főni BÜSZKE.

na ez az, ami a zelmútnyócévben nemigen volt igy.

csársz 2015.05.27. 12:56:03

@sárospataki lány: a kormány honlapján megtalálod, eléggé sok lesz, ha nagyon nem megy, 15 eur/szerződés tarifával elküldöm

csársz 2015.05.27. 13:00:29

@sárospataki lány: úgy van, minden korruptra sújtson le a bakó

de elsősorban a hatalmon éppen levőkkel kell foglalkozni

ráadásul nem kell összemosni, ami nem ugyanaz
nagyon sok rosszat tudok mondani a szoci-szabaddemokrata kormányokról,
és nagyon reméltem, hogy a fidesz legalább ebből a szempontból tisztább lesz

de nagyságrenddel korruptabb lett, sőt az egész rendszert erre építette

tudom, hogy mennyire fáj, és engem egyáltalán nem vigasztal, hogy nem szavaztam rá,mert ez a szemét Magyarország kormánya!

hát nem érted, itt nincs helye semmiféle relativizálásnak!

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.05.27. 13:41:21

@sárospataki lány: a Kopint-Tarkinek nagyon keves koze lehet az IT-nek, az a" Datorg "resze volt a KD-nek.

sárospataki 2015.05.27. 13:46:12

@csársz: "hát nem érted, itt nincs helye semmiféle relativizálásnak!"

én vagy öt hsz-en keresztül a relativizálás ellen emeltem fel a billentyűzetemet, erre te megpróbálod megmagyarázni nekem, hogy a relativizálás rossz? köszi, rendes tőled.

"de elsősorban a hatalmon éppen levőkkel kell foglalkozni"

ebben természetesen igazad van.

sárospataki 2015.05.27. 13:47:49

@mavo: a mostani kormánnyal sok baj van, természetesen, de mégegyszer, a nagyobb baj nem teszi szalonképessé a kis bajt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.05.27. 14:01:41

@sárospataki lány:

na már most, ha még a NAGYOBB baj nem teszi szalonképessé a KISEBBET sem, akkor főlegpláne érdekelne, hogy a századvég nevű ipari pénzmosoda kapcsán neked miért ugrott be reflexszerűen az, hogy de a kopint (igy egybemosva) kussolljon, amikor még te is elismerted, hogy az érintett -tárkinak az it-s területhez kábé semmi közük, és a spinoff jelleget egy másodpercig sem próbáltad igazolni.

nem várok komoly választ, ne aggódj.

sárospataki 2015.05.27. 14:05:48

@mavo: de, igazoltam a spinoffot, de ezt hagyjuk, ahhoz olvasni is kellene. azt te állítod, hogy a fidesz (szvég) a nagyobb baj, a tárki meg a kicsi, szerintem ehhez sem neked, sem nekem nincs elegendő információim, főleg úgy, hogy az mszp és a fidesz (holdudvara) teljesen másképp lop, elég nehéz egyértelmű kacsacsőrt elhelyezni. mindenki lop, és én ennek a morális vonzatairól bezséltem.

csársz 2015.05.27. 14:30:13

@sárospataki lány: szörnyű levél, kiráz tőle a hideg, de ettől még nem gondolom, hogy az állampolgárság és a magyarság összefüggene

csársz 2015.05.27. 14:32:36

@sárospataki lány: ha a relativizálás ellen emelsz billentyűt, miért teszed?
te ezt érted?

sárospataki 2015.05.27. 14:49:03

@csársz: most, hogy így rákérdeztél, nem is értem.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.05.27. 15:51:20

@sárospataki lány:

"de, igazoltam a spinoffot"

wow. ez azért durva. több izben kijelentő módban emlitetted, hogy spinoff. ez lenne az igazolás? :-DDDD

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.05.27. 16:18:08

@sárospataki lány:

rogán antal egyébként a fidesz holdudvara? :)

de azért megismétlem: a nagyságrendek és a pofátlanság mértéke valahogy nem akarnak stimmelni.

nem igen tudok olyan maszopost, aki (mondjuk) a 2002-es kormányváltás előtt nagyon nagy jó indulattal is csak milliomos volt, aztán 2002 után a semmiből elkezdett milliárdokat kaszálni.

persze lehet erre bizonyitékokat követeni (igaz, kicsit vicces venné ki magát attól, aki szerint bizonyitás, ha ha kétszer leirja, hogy spinoff), de valahogy ezekre mindig van valami bizonyitéknak látszó tárgy. a fidesz "másként" izélő holdudvara ugyanis a zelmútötévben egy rakéta sebességével gazdagodott.

ha más nem, hát ott van egy felcsúti piramis, ami mintha a jele lenne ennek, és amit hát hogyne, persze hogy a legyek hordtak össze, ellentétben mondjuk a rohadék gyurcsánynak a szintén a budi mellé összehordott stadionkájával, amiről nyilván be fogsz számolni.

vagy emlékszel még a sukorói ügyre? amit a fidesz megtorpedózott (máig nem tiszta, hogy joggal vagy anélkül), majd szépen tönkre tették az összes nem vajna és szima vezetéknevú szerencsejáték vállalkozót, és a megfelelő vezetéknevűnek adták a teljes üzletágat? :-D amiből elég sanda következtetések tudnak felmerülni, a sukorói terv miért is bökte a csőrüket...

és biztosan találsz majd olyan szockó válallkozót, aki simicskához, a királyi gázszerelőhöz vagy a kiráyi vőhöz hasonlóan nem egyszerűen csak jó sokat vitt (igen, volt ilyen), hanem kábé mindent, amiben elindult - a királyi vő jelenleg éppen 100%-nál tart (ez meg ugye a jelen) :-DDD

és még mindig ott tartunk, hogy nem mi mutogattunk vissza, hogy de bezzeg amazok, hanem te. reflexből és azonnal.

szerintem skandáljuk együtt, hogy gyúcsánytakajodj. :-D

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.05.27. 16:27:03

@sárospataki lány: kiderul-e ebbol, hogy a Kopint_Tarkinak barmi koze is van azokhoz a dolgokhoz, amirol beszeltel?

sárospataki 2015.05.27. 16:31:14

@mavo: van egy lényeges különbség a fidesz és az emeszpé között, a fideszben van két-három központ az országban, ezek nagyon súlyosan intézményesítve és központosítva lopnak, a nemecsekek max fizetést kapnak. az emeszpében minden egyes kibaszott jegyző, iskolaigazgató, polgármester és informatikai igazgató saját hatáskörben tette zsebre a visszaadót, és akkor csorgatott felfele, ha ki akart járni valamit. persze, az emeszpé központilag is lopott, de nem olyan látványosan, mint a fidesz. a két összeg szerintem pariban van, annyit megegengedve, hogy ehhez az emeszpének nyolc éve volt :-)

másik lényeges különbség az emeszpé és a fidesz között a megvalósítás képessége. van egy cég, a gartner, amely a cégeket, és egyéb szervezeteket az un gartner magic quadranton értékel rendszeresen. a két dimenzió ezen a diagrammon a megvalósítás képessége és a vízió. namost az emeszpének se víziója nem volt, sem megvalósítási képessége. a fidesznek mindenből több jutott, főleg megvalósítási képességből.

ha összeteszed a kettőt, a központosítást, és a megvalósítási képességet, illetve hogy van-e valami cél, egyértelmű, hogy miért történik az, ami. tipikus gazambertempó, hogy valamiféle szükségszerűséggel igazolják azt, ami történik, hiszen a komcsikat ki kell nyírni, és hozzá kell férni az erőforrásokhoz, amelyekből eddig nekik nem volt. ilyen a szelávi élet. nem szép, de a rendszer logikájából adódik (szükségszerű, ehe ehe ehe :-) )

sárospataki 2015.05.27. 16:35:24

@jotunder: vagy másképpen: elmondhatnám, de utána meg kellene öljelek :-) :-) :-)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.05.27. 16:40:18

@sárospataki lány:

erre mondják azt, hogy ezt nagy jóakarattal akár spinoffnak is hivhatjuk. miközben azért elég nyilvánvaló, hogy a semmiféle it tevékenységet nem folytató -tárkinak sok valós köze a néhai -datorg infomatikusbűnözést végző részéhez nehezen lehet.

mindegy. megegyeztük: ha a századvég meglehetősen előre levajazottnak tűnő módon nyer, akkor gyurcsányozzunk egy jóizűt.

tőlem aztán ... ha neked a relativizálás orgazmust okoz, akkor tőlem élvezkedj nyugodtan

csársz 2015.05.27. 17:21:15

@sárospataki lány: még ha igaz volna is, amit állítasz, ebből az következik, hogy szerinted a maffia és kis tolvajok gyülekezete között nincs különbség, hogy egy napon lehet említeni a kettőt

ezzel gondolom, egyedül vagy az egész világon

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.05.27. 18:41:12

@csársz:

talán azért mégse hivjuk a maszopot és csatolt részeit kis tolvajok gyülekezetének. jó, hogy nem már zsebtolvajocskák.

odáig ennek a hülyének teljesen igaza van, hogy azok is durván loptak. a baj ott van, amikor velük relativizálja a mostani állami szintre emelt, új iparágként üzemelő szabadrablást.

sárospataki 2015.05.27. 20:08:54

@mavo: tényleg, érdekelne, hol gyurcsányoztam, vagy akár védtem a századvéget. idézd be lécci, mert nagyon érdekelne, hogy mi látszik gyurcsányozásnak abból, amit mondtam.

sárospataki 2015.05.27. 20:11:20

@csársz: hát, ha minden pozícióban levő ember kis tolvaj, akkor az összességében mérhető egy nagy maffiához. persze, ettől el lehet tekinteni világnézeti alapon, de itt azért törekszünk valamiféle objektivitásra, nem? lol :)

sárospataki 2015.05.27. 20:17:23

@mavo: várj, megfordítom a logikádat, szerinted akkor ne rugdossuk az egykori tolvajokat, mert az a mostani tolvajok rugdoshatóságát _csökkenti_? szerintem ez hülyeség, ponthogy növeli.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.05.27. 20:34:25

@sárospataki lány:

én egyetlen egy szóval ne állitottam, hogy ne rugdossuk. annyit állitottam, hogy a -tárki konkrétan nem tűnik gyanúsnak.

és persze továbbra sem "érted" (aka trollkodsz), hogy a fő probléma az, hogy reflexből elkezdted relativizálni az ügyet. úgy kurva nehéz a mostani geciket elitélni, ha a geciségüket reflexből relativizálod.

sárospataki 2015.05.27. 20:50:45

@mavo: de mivel relativizálom, tényleg szánj meg azzal, hogy elmondod, hol relativizáltam, mert nem tettem ilyet, sőt, szándékomban sem állt. az, hogy felvetem, hogy más is csinált ilyet, az nem az. az lenne az, ha azt mondanám, hogy pl a századvég jogosan lop, hiszen mindenki más is lop. de ilyet nem mondtam.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.05.27. 21:18:05

@sárospataki lány:

utoljára reagálok.

az ügyben az ELSŐ hozzászólásod ez volt: orulunkvincent.blog.hu/2015/05/23/az_uj_elit/full_commentlist/1#c27130388

azért nem idézem, mert felesleges. mert konrétan hemzseg a "na, de a maszop is lopott", és a "na, de mindenki lop" jellegű állitásoktól, és kis komcszás is belefért. és mindez a századvég, és annak az ürügyén, hogy egy századvéges emberke a régi eit egzisztenciális megsemmisitéséről irkál kijelentő módban. :)

ez az úgynevezett reletivizálás. ha azt irnád, hog jó, az, ha a százavég lop, az nem relativizálás, hanem még annál is aljasabb. odág (egyelőre, itt) valóban nem süllyedtél.

sárospataki 2015.05.28. 00:45:22

@mavo: te tényleg nem értetted az iróniát a nem nyersz, mert komcsi vagy-ban? jézus.

Késes Szent Alia 2015.06.14. 20:32:00

Bojár Gábor Graphisoft-alapító az állami megrendelésekről és az innovációról:

www.blikk.hu/blikk_aktualis/nekiment-orbannak-a-magyar-milliardos-2350883

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.06.14. 21:03:36

@Késes Szent Alia:

szépen neki is estek, ahogy illik. :)

Késes Szent Alia 2015.06.15. 02:20:17

@mavo: "Ki ez a Bojár--- hogy lett miliárdos, örüljön annak hogy él s nem zaklassák"

A suksükölő bolsevik mindenüket.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.06.15. 09:39:07

@Késes Szent Alia:

még ha csak susükölnének ...

a durva az, hogy bojár pont a kevés nemzetközileg is elismert magyar milliárdosok egyike, na de mit is érdekli ez a mandineres csürhét.

velőtanya 2015.06.15. 13:05:53

@mavo: A legszebb az egészben, hogy ugyanez a csürhe téged fog irigyprolizni a mandineren, ha rákérdezel Mészáros Lőrinc valamelyik kósza milliárdjára a sok közül.

"Nemtudni mit hogyan szerzett"
"hány embert becsapott, férevezetett,stb. lehet , hogy eltulajdonitott dolgokat-mi nem az övé volt s most adja a nagy okost"
"Nem tudom és nem is érdekel hogyan szerezte a milliárdjait. Illetve, nagyjából tudom. Jókor volt jó helyen és közel ült a tűzhöz és a húsos fazékhoz."
Tényleg, Bojár esetében aztán nem lehet tudni. Húsosfazék, gyurcsány.

"Ugyan mennyiért dolgoztatta az alkalmazottakat, hogy milliárdos lett?"
Ez a kedvencem, Bojár ugyanis ráadásul nagyon jól megfizette az alkalmazottait. Ki is zsigerelte őket cserébe, az igaz, de nagyon jól fizetett.

És egy igazi ínyencség:
"Orbán Viktor miniszterelnök milliárdok nélkül is valóban egy karizmatikus egyéniség. Őhozzá már csakis a milliárdosoknak kellett volna csatlakozni, hogy ne azokat is neki kelljen kinevelni."
Már eleve az "Orbán milliárdok nélkül" szókapcsolat, de a második mondat aztán mindent visz:/

labrys 2015.09.11. 15:52:39

Andrásom, te, figyelj, van most ez a migráns-téma, nézegettem kicsit… nem lehetne ezt esetleg jobban kibontani? Érted, hogy értem. Kurrens téma, forró téma, nagy pénzek mozdulnak meg miatta, az EU is előbb-utóbb keményen tejelni fog. Véleményem szerint pár tanulmánynál sokkal több potenciál van ebben. Always think big, you know… Össze lehetne dobni rá esetleg akár egy külön szakcsoportot… mit csoportot, intézetet is! De komolyan, gondolj csak bele! …Plusz ugye politikailag sem venné rosszul ki magát. A főnök is biztos rábólintana.

Kivándorlás-bevándorlás pró és kontra, de főleg konzervatív szempontból. Magas szakmai színvonalú tanulmányok, külföldre is kitűnően terjeszthető anyagok, szóval PR-szempontból sem utolsó. Meg hát az imidzsépítés, „a magyar állam igen jelentős forrásokat fordít a migrációkutatásra” estébé. Plusz a tematizálás. De már látom magam előtt a tanulmánykötet-sorozatot is: Schmitt és a migránskérdés; Voegelin, avagy a kereszténység repolitizálása, mint a terjeszkedő, militáns iszlám ellensúlya; Egy görög, három török, ezer szír és Molnár Tamás; Orbánizmus & látomásosság; Európa védelmező határain: Orbán Viktor; és így tovább.
No, mit szólsz hozzá?

www.napi.hu/magyar_gazdasag/ujabb_nagy_dobas_a_szazadveg_alapitvanytol.602938.html

nerángass 2015.09.11. 18:34:48

@labrys: Készenlétben a vártán a magyar róna szírtjein..