Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

A Török Gábor-féle nekrológról

2015.03.17. 15:23 | jotunder | 70 komment

Címkék: pszefológia

     Erről van szó.

     Nemrég a college-unkban tartott előadást Nagy-Britannia egyik leghíresebb pszefológusa. Amiről elsősorban az jutott eszembe, hogy soha életemben nem hallottam még a pszefológiáról (psephology).  A pszefosz kavicsot jelent görögül, de a kavicstan nem a geológia, hanem a politikatudomány egyik ága. Az ókori görögök kavicsokat dobáltak az urnákba, ezért a választási eredmények, közvélemény kutatási adatok statisztikai elemzésének tudományát valamelyik vicces ember elnevezte pszefológiának. Jellemző, hogy a google egyetlen magyar forrást mutat erre a szóra, egy rejtvényfejtői segédletet.

      Van egy másik érdekes politikatudományi műfaj, ami a görög σοφός (bölcs) szóból eredezteti nevét. Angolul talán sophosasologynak kellene nevezni. Szemben a pszefológiával, amely adattudományi, statisztikai módszereket alkalmaz, a sophosasology művelői beszédaktusok hosszú és sajátosan random sorozatát produkálják. A psephology művelői adatsorok felhasználásával, deduktív módon próbálnak következtetéseket megfogalmazni, a sophosasology tudományának jeles képviselői a következtetésből indulnak ki és reverse political engineering módszerrel jutnak vissza, ha nem is az adatokhoz, de a műsoridő végéhez.

      A pszefológusok általában a prefrontális kortexet használják tudományuk művelése közben, a sophosasology érdemes tudorai ezzel szemben az abdominális áreára mért kisebb ütések segítségével haladnak előre. Érdekes módon a prefrontális kortex teljes leépülése után is művelhető tudományágról van szó. 

       A psephologyval ellentétben a sophosasology művelői közvetlen kapcsolatba kerülhetnek vizsgálatuk bizonyos alanyaival, amely részben financiális tranzakciókat, részben a tudósi "lingua" és a politikusi "anus" érintkezését jelenti. 

        Török Gábornak először is azt kellene megvizsgálnia, hogy a psephology vagy a sophosasology műfaját gyakorolja-e. Amennyiben a feltételes valószínűség fogalmának értelmezése jelentősen túlburjánzik az intellektuális keretein, akkor jó eséllyel az utóbbiról van szó, ebben az esetben viszont erősen kétlem, hogy valós válságjelenségeket tapasztalt. A pszefológia a haldokló Nyugat tudománya, a sophosasology előtt azonban szinte korlátlan jövő áll minden olyan országban, amely a szántóföldek illatát árasztja bizonyos a talaj termékenységét fenntartó, javító vagy visszaállító szerves anyag kihelyezése után. 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr67277927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Érvsebész 2015.03.17. 15:39:07

na de mekkora impakt faktorra lehet szert tenni vele!

ámbátor 2015.03.17. 15:47:01

@zsazsu4: Mármint Török, nyilván.

Mail Undelivered 2015.03.17. 15:48:28

Most akkor sophosasology vagy sophosasogy!
El kéne dönteni, mielőtt tudománytörténeti vitapartnerem kinyomtatja a wikipédia összest!
Tündér! Ez a sophosasology értekezés, vitathatlanul hiánypótló munka!
Helyettem is dolgoztál!
Köszönöm!
(most mennyi jár egy ilyen blogért? ;-)

sárospataki 2015.03.17. 16:10:53

Kihagytad a pszichohistóriát.

Dr. No 2015.03.17. 16:48:28

Leichtensteint is belengi a trágyaszag, holott egymást érik a privátbankok.

HaKohen 2015.03.17. 17:03:25

A sophosasológia (bocs, hogy lefordítottam magyarra) olyan tudományág, amelynek művelői szófosás közben azt sasolják, hogy érti-e valaki azt, amit mondanak politikai elemzés címén.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.03.17. 17:05:30

@Dr. No: ez egy masik tipusu illat. metafora kartars, metafora.
az egyetemunkhez kimegy a helyi bkv, az egesz tiz perc, gyakorlatilag vegig varosias kornyezetben, kiveve az utolso kilometert, amelyik egy nagy mezo mellett vezet el, ahol idonkent van parszaz birka. ha egy bizonyos specialis szogbol jon a szel, a tenger iranyaba, akkor azert sejthetove valik, hogy ezek az allatok nemcsak esznek.

imigyenszolaezekiel 2015.03.17. 17:33:14

Mindig van rosszabb. Ahogy Stumpf András már-már rokonszenves mondjuk a harrachrétvárisemjénhez képest, úgy Török Gábor is szerethetővé válik, ha előtte két percig Mráz Ágoston Sámuel beszél.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.03.17. 17:36:19

@imigyenszolaezekiel: nekem konkretan semmi bajom sincs TG-vel. egyaltalan nincs. a poszt nem rola szol, hanem egy bizonyos hozzaallasrol. fogalmam sincs rola, hogy o milyen kepessegu ember, es nem is hiszem, hogy valaha kiderul szamomra. szamomra o tisztessegesnek tunik.

Wolff 2015.03.17. 17:50:12

@TG69: Mit mond a nagyszerű ember? Már a címet sem értem, hát nem ott van az ágaskodó férfiasság, aki majd úgyis lenyomja a Jobbikot?

b.z. 2015.03.17. 18:00:49

T. J. T.,
"Jellemző, hogy a google egyetlen magyar forrást mutat erre a szóra, egy rejtvényfejtői segédletet."
Kérem, próbálkozzon a "pszephológia" formátum begépelésével.
Nem tudom, miért így használjuk, de ez van (lásd még: Szophoklész).
Balázs Zoltán

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.03.17. 18:53:10

@b.z.: igy meg kiadott 36-ot, ami valojaban 18 es annak egy resze nem kulonbozik lenyegesen a rejtvenyfejteses segedlettol.

egyszeruen nem azt nevezik politikatudomanynak magyarorszagon, mint nyugat-europaban. es igen, szinte pelda nelkuli moralis zullottsegrol van szo. nem, nem lehet megmagyarazni, es ennek nyilvan lesz (van) nagyon nagyon komoly kovetkezmenye.

nandras01 2015.03.17. 18:55:55

nem tudom, milyen anyagot szedsz jt, de nekem is adhatnál belőle.
vagy legalább a díler telefonszámát add meg :)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.03.17. 20:40:59

@jotunder: Vegyük észre, hogy nagyságrendileg akkor is tizennyolcszoros hibát követtél el, és hol van ehhez képest Mezőcsát?

Fisk 2015.03.17. 20:50:02

TG annyira független minden oldaltól, hogy lassan, de biztosan csak a józan paraszti észtől lesz független.

kiskii 2015.03.17. 20:55:23

@Kettes: 1:18 az nagyságrendileg mennyi is?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.03.17. 21:09:11

@kiskii: nagyságrendileg 1:18 lehet, plusz mínusz epszilon.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.03.17. 21:11:54

@Kettes: amire hazaértem a google már látja a vincent féle pszephológiát.
ami semmi ahhoz képest, hogy három találatot jelez a sophosasologyra.

ingyenebed 2015.03.17. 21:44:01

nemazérmondom de orbánviktor 20 éve folyamatosan hazudik, és törökgábor ezt a fenenagy értéksemlegességének álarca mögött soha le nem írta, ki nem mondta.
itt volt a Veszprém, ahol beszart az indulástól, aztán a gyakorlatilag ismeretlen Kész Zoltán bejutott. pedig itt volt a történelmi lehetőség megmutatni a krva értéksemleges izéjét.

tkp tudja valaki, mi a fszt akar ez az üres pöllencs? és mi a fszér érdekel a véleménye bárkit is?

unom már ezt az okoskodó hülyét. ő is unja saját magát. igaza van.
de ez egy mezei midlife crisis, b+ , nem tudomány.

hogy őkelmének nem tecc a kialakult trágyaszag?
óóó, hogy oda ne oldalazzak. oszt hol volt eddig? tán nem ő az egyik felelős a trágyaszagért? emlékszünk az m1-en a késő esti elemző műsorra még Gyurcsány idején? ő volt ott meg Lakner meg Debreczeni, trióban nyomták. mi volt az? Debreczeni erőlködött, ő meg védte orbán hazugságait az értéksemlegesség jegyében. ő 2010 felé szépen lekopott, amazok ketten nyomták még egy darabig, aztán megszűnt a műsor.

menjen a csába, rinyáló értelmiségi kurva.

Mister Gumpy 2015.03.18. 01:10:46

@ingyenebed: Egyetértek. Úgy könnyű tisztességesnek látszani mondjuk a Tiszavirághoz képest, vagy minek hívják (megvan, Századvég), hogy tökéletesen semmitmondó folyamatosan.

Amúgy azokat érdekli, amit mond, akik örülnek, hogy egy összefüggő, értelmesnek tűnő szöveget meg képesek érteni (emlékeznek, hogy gimiben ez kihívás volt, és úgy érezhetik, hogy végre most már könnyen megy), és azért csinálja, mert szereti hallani a hangját, olvasni a saját leírt betűit, aminél nagyobb bűn is létezik. A tisztességességét annyiban elhiszem, hogy szerintem nem direkt azért csinálja, hogy Mo-ot butítsa, bár a hatás az az.

imigyenszolaezekiel 2015.03.18. 02:02:44

@jotunder: Én nem állítom, hogy TG tisztességtelen. Csak azt állítom, hogy nem teszi meg (nem mondja ki), amit a tisztesség diktálna. Ez nem feltétlenül tisztességtelenség, lehet az oka butaság, rövidlátás, gyávaság is.

laboregér 2015.03.18. 03:01:45

Semmi különösebb baj nincsen TG prefrontális kortexének az épségével, ő éppen ennek a nagybecsű rendszerelemének az épségét védi. Ezáltal - és egyúttal - az abdominális áreáját is védi. Ebből következik valósághoz való viszonya: a denial.
A célközönségét a bizonytalanok táborában kell keresni, ebből a szemszögből is tudatosság vélelmezhető a szándékaiban, mert a bizonytalanok nagy eséllyel húznak az erősekhez, értsünk erősségen bármit is.

laboregér 2015.03.18. 03:12:19

@jotunder: megadnád az epszilonnnak a Google kezével tapintható értékét, bármily csekély is az?

jaegtoer 2015.03.18. 05:31:46

A bevezető lenyűgöző.

Azonban Török Gábor munkásságát a maga egyszerűségében mégis azzal jellemezném, hogy ő az aki a két pont közötti görbét egyenesnek, az egyenest görbének írja le, s ezzel megmutatja, hogy: a borotvaélen kívül is van élet. Alkalmazott tudományos eszköze a borotvaél módszertan.

jotekony koc 2015.03.18. 06:55:21

Török Gábortól olvastam már ezt-azt, de ez az írás egy egyszerű céges önreklám.
Tanácsadóként vevőre vadászik, és hirdeti magát.
Érdekes rész, amikor a paneleket ismételgető politológusokról beszél, mert azonnal előttem volt, ahogy girosszal ketten nyolc éven át hakniztak a tévékben a szavazatmaximalizálásról, és duettben adták elő a fideszes paneleket.

Doberdo 2015.03.18. 07:27:04

Török Gábor leíró jellegű politológus. Ha megkérdezik tőle: Mi lesz holnap,akkor azt mondja, hogy azt majd holnap megmondja. Orbán
bukása után is fennen hirdetni fogja, hogy Ő aztán tudta előre, hogy
Orbán meg fog bukni....

jotekony koc 2015.03.18. 07:46:55

Azon is elgondolkodtam ezt a törökgábor nekrológot olvasva, amikor a pártosságról beszélt.

"A második érdem az értékmentességé. Ami még a pártos elemzés light változatára válaszul született meg, de valójában tévút. Közel másfél évtizeden keresztül magam is abban hittem, hogy a nyilvánosság számára haszonnal jár, ha nem csupán politikailag motivált mondatokat kap, hanem lehetősége van arra is, hogy – politikai véleményétől függetlenül ..."

Hogy mi a fura benne, azt nehéz megfogalmaznom.
Arra tesz kisérletet, hogy a politikát úgy tárgyalja, mintha nem lenne hozzá semmi közünk.

Mintha úgy kéne nézni, mint egy légüres térben játszódó fiktív meccset.
Mint egy számítógépes játékot, amit nem mi játszunk.

A Gyűrűk urát néztem így, hogy harcolnak hobbitok, törpék, tündék, orkok, gandalf, szmiagold, szauron meg akárkik a hatalomért,

de a nézőnek közben tökmindegy, hogy kik ezek a kitalált népek és semmi köze az egészhez.

Nézzük úgy, ahogy a sohasem lottózó ember nézi a lottósorsolást.
..

nerángass 2015.03.18. 08:38:38

Ugyan, ugyan.
“Valódi politikai elemzésre mindig szükség lesz. Kell a politikai szereplőnek, mielőtt döntéseket hoz. Ha van esze, ilyenkor nem a termékmenedzsert kérdezi, vagy a termékmenedzsertől nem termékmenedzselést kér. Kell azoknak a vezetőknek is, akik érintettjei lehetnek a politikai döntéseknek, és nem félelmeik vagy reményeik megerősítésére, megcáfolására vágynak, hanem szaktudásra.”

Ez tulajdonképen egy gyatrán álcázott hirdetés. TG bejelentkezett )))

esernyősEvezős 2015.03.18. 08:46:25

@ingyenebed:
Az Gyurcsány alatt volt? Nem korábban?
Mindegy, én is emlékszem arra a műsorra. Ott azért még nem volt egyértelmű a (politikai) szimpátiája, az később jött. Mikor "kielemezte", hogy kinek fog állni a zászló.
Alapított is rögtön közös céget valami fidszessel - aztán próbált megmagyarázni, hogy ez nem számít, ő egy független elemző. Ja.

Azóta meg képtelen egy kanyi hangot is kiadni, amiben az "orbán" és a "rossz" kifejezések egymás kiegészítve szerepelnek ....

esernyősEvezős 2015.03.18. 08:53:46

@jotekony koc:
Lehet, bár nem tudom, minek kéne neki reklám. Benne van ő a sűrűjében.
Dúró művésznő is nála írja phd-t ....

esernyősEvezős 2015.03.18. 08:54:19

@Doberdo:
Ezt én is pont így gondolom.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.03.18. 08:54:45

amikor rájöttem, hogy a sophos tényleg bölcset jelent ógörögül, annyira boldog voltam. egy ilyen poszt a kis örömökről szól. ha mákosnudlit jelentene, akkor azért sokkal kisebb poén volna.

esernyősEvezős 2015.03.18. 08:56:02

@nerángass:
De minek?
Közös cége van (kvázi) a fidesszel, Dúródóra a tanítványa .... hova akar bejelentkezni még?

csársz 2015.03.18. 09:27:07

Az mindig szép, ha valaki bejelenti, hogy amit csinál, annak vége, és még ír 13 ezer leütést, majd másnap folytatja.

@jotunder: @Mister Gumpy: @imigyenszolaezekiel: nagyon is tisztességes: ha hívják előadni, előre megmondja, hogy "nem hiszem, hogy tudnak annyit fizetni", aztán ha mégis, elvállalja

@jotekony koc: "A második érdem az értékmentességé. Ami még a pártos elemzés light változatára válaszul született meg, de valójában tévút." Milyen szép, ha bevallja, hogy tévedett. De azért ez az "értékmentesség" nagyon ravasz szó. Mert aki azt akarja, nyilván értéktelent művel. Az meg "tévút". Gratula.

flort 2015.03.18. 09:30:01

@Evezős: Engem TG mindig Kovács Ákosra emlékeztetett. Kis hazánk nagy zenésze, mondanivaló nélkül, mesterségesen felpumpált médiaérdeklődés közepette megbízhatóan hozza az átlagot sem elérő színvonalat. Egyszer, amikor valami év előadója lett, eltűnődtem rajta, van-e értelme ilyet kiosztani?

Ugyanez TG-nél a semmitmondás magasiskolája, ami éppúgy nem politológia, mint ahogy Ákos sem zenész és pl. futball sincs Magyarországon, csak a tévéközvetítésekben.

Nincs ezen mit szégyellni, csak félrevezető ha a szavakat eredeti értelmüktől megfosztva használjuk.

jotekony koc 2015.03.18. 09:55:18

@Evezős: Mostanában olyan bizonytalan a kegyencélet, mint a kutya vacsorája.
Lehet, hogy partvonalra sodródott, mint olyan sokan, mert valljuk be, elég sok fiatalt fölneveltek a navracsicska hagyatékán, akik tényleg bármikor el tudják mondani azt a keveset, amit törökgáborék tudtak.

nerángass 2015.03.18. 10:04:27

@jotunder: a régi magyarban "szófia" beszédnek hívták a mai szófosást, szintén a szofosz-ból eredeztetve ))))

nerángass 2015.03.18. 10:08:01

@Evezős: Minek, minek...Ő is tudna politikai terméket gyártani, benne lenni a fősodorban, kukta lenni a boszorkánykonyhán. Lehet csak rosszindulatu vagyok, de annyi erkölcsi gigász bukott már meg Mammon oltárán )))

jotekony koc 2015.03.18. 10:29:48

@csársz: Ha azt mondja, hogy tévút az, amit eddig a pártatlansággal művelt, akkor az csak annyit jelent,
mint amikor a független főpolgármesterként kampányoló Schmitt Pál elvesztette az önkormányzati választást,
és rögtön utána megvilágosodott,
fölajánlotta a függetlenségét a fidesznek, ahol azonnal alelnök lett, ahogy belépett.

csársz 2015.03.18. 10:40:28

@jotekony koc: köszönöm, hogy megmagyaráztad

(de azért ez jó, hogy 'pártatlanságnak' fordított az 'értékmentességet'*: jó, hogy nem látjátok a gonosz mosolyt, amit nem tudok letörölni az arcomról)

*nyilván TG is, és ez nagyon szép, nagyon rendben van (az érték nyilván a pártosságban van)

jotekony koc 2015.03.18. 10:52:59

@csársz: Bocs, hogy én így értem, hogy amikor értékmentességről beszél, akkor a pozitív és negatív értékek elhagyását érti alatta.

Azt, hogy nem értékeli az eseményt jónak, vagy rossznak, csak nézegeti, mint egy bogarat.

És hogy letesz erről a bogarászásról, az nálam annyit jelent, hogy elvállalt egy politikai szerepet, amit hamarosan be fog jelenteni.

Ettől még te úgy érted, ahogy akarod.

cleantone 2015.03.18. 10:56:19

@flort: magyarorszagon vilaghiru. @jotunder, azt hiszem.

esernyősEvezős 2015.03.18. 11:29:23

@flort:
Yesssssss!
(Erre mondta volt az egyik ismerősöm mindig, hogy "ezek ilyen fröccsöntött műanyaggyerekek mind")

esernyősEvezős 2015.03.18. 11:33:59

@nerángass:
Ja, hogy nem nyughat a babérjain, mindig újra meg kell felelnie?
Az öltözői közösködés sem számít ...?
:-)

búvár kondér 2015.03.18. 11:57:21

A szófosásológia jeles képviselői mint a fent említett úri ember is nem ingyen s "csak" a tudományért fossa a szót. Nagyon sok példa mutatja ,hogy a szófosásológia vagy a szófosológia tudománya hazánk illiberális társadalmában jelentős politikai erőre tett szert. A jelentős politikai erő meg tele van III/ akárhányas ügynökökkel ...no innentől hitelessége erősen megkérdőjelezhető.

jotekony koc 2015.03.18. 12:01:42

@Evezős: Hú, tényleg, szegény tötökgábornak ott az a gfg futszalcsapat fotója, ami hátráltatja a karrierjét.
Az mostantól bűnjel.
Gfg magával rántja az egész csipetcsapatot.

jotekony koc 2015.03.18. 12:14:35

@Evezős: Végülis az egész nekrológja csak a gfg-től való elhatárolódás szándékával íródott,
úgyhogy lehet az is, hogy annyi az írás értelme, hogy

- Lécci, engem ne küldjetek szibériába, mert én elitélem az ilyen gfg féle nyegle értékmentes politológiát,
mert hogy a - polgárkormány - kampányunk egy politikai termék volt,

attól én teljes mértékben elhatárolódom, és phű, meg piha. Fejemre hamut szórok , elmondok ötven miatyánkot, és minden nyegléskedésemet megbánom.

Bocsánatot kérek, és rilli, rilli szorri, ahogy a mester mondja a halban...

www.youtube.com/watch?v=m7mIy97_rlo

fvipera 2015.03.18. 13:30:33

@ingyenebed: mlsz elnök szeretne lenni

ingyenebed 2015.03.18. 14:13:56

@fvipera:

höhö. lehet.
de ahho vér köll a pucába.
mer foglalt.
és jujjj, nagyobb bankszámlás foglalja, mint aki indult volna Veszprémben.
ha attól berezelt, akko mosmilesz?
:-)

ingyenebed 2015.03.18. 14:35:54

@jotekony koc:

ezért van a fura érzésed:

a poltika értékválasztások mentén zajló folyamat. akár így akár úgy és minden pillanatban.
hogy lehetne értékmentesen elemezni?

zB ha mondjuk a népszuverenitás vagy a demokrácia egy érték önmagában, mint a polgárok szabadságának rendszerszintű biztosítéka, akkor ugyebár nem lehetne gombnyomogató droidokkal működtetni a Parlamentet, hatástanulmányok nélküli egyéni indítványokkal törvénykezni, folyamatosan hazudni a választóknak mindenről, adatokat hamisítani, titkosítani 30 évre, stb.

és olyan nincs, hogy én mint elemző ezek felett nagyvonalúan elsiklantok, mintegy, oszt inkább bullshitelek, hogy demá kommunikácijós szempontból, meg izé, hatalomtechnika, meg miafasz "politikai árucikk", tököm, ez má milyen frankóígy. értéksemlegességileg.
higgyékel. ez egy tudomány. én értek hozzá.
ésnincsalternatíva hátmicsinyájjak.

mer annyi eszem nincs, mint megélhetési értelmiségileg, hogy az én egész műfajomnak mint olyannak, amiből élek bszki, érted, annak SEMMI ÉRTELME NINCS, ha én nem védem meg fenti rendszert a viktorféle geciktől.

úgy nem lehetek autókereskedő, hogy közben "értéksemleges" vagyok a kollektivista tömegközlekedés kontra individualista szgk tartás vitában, miközben a nácik épp be akarják tiltani a kocsikat. vacak példa, de kb hasonlít.

értedmá mér ez TG tök hülye.
a saját társadalmi szerepét se fogta fel az istenbarma. aztán most rinyál, hogy pofára van esve, meg ugrott az ipar.
persze, hogy ugrott. viktoriánus államban csak a kurváknak van piaca. harcolt volna addig, míg tehette.

ingyenebed 2015.03.18. 14:43:22

@fvipera:

ó baszki!
akkor már értem.
nem is annyira hülye, mint amennyire geci.
akkor ez egy ilyen jajháttivagytokazokai mindennek nekrológ volt.
én meg még itt okoskodok.
hogy rohadna meg.
na mindegy, ebből tanultam megint. nem kell itt elméleteket gyártani, ki kell őket csinálni, oszt jónapot.

esernyősEvezős 2015.03.18. 14:59:35

@jotekony koc:
Nem az!
Hanem mikor Főméltóságú Úrral egymás vállán a telefon fölé hajolnak a néptelen fociöltözőben ...A felcsúti csodastadionban.
:-DDD

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2015.03.18. 15:13:19

miután önkormányzati képviselőként Török Gábor képtelen volt a magyar politikatudomány és -történet legnagyobb kihívásának - ti. egy forgalomlassító járdasziget megépítésének - megfelelni, teljesen mindegy, mit mond. előtte is teljesen mindegy volt.

b.z. 2015.03.18. 15:25:32

@jotunder: Szerény szakmánk iránt itt megnyilvánuló töretlen érdeklődés további ébrentartása és a fölöttünk való végső ítélethozatal meghozása előtt szabadjon néhány támponttal szolgálnom. Az első szöveg a román politikatudomány helyzetét foglalja össze (március 31-ig szabadon hozzáférhető, a folyóirat nem elsőosztályú, de sajátos a hivatása is): www.palgrave-journals.com/eps/journal/v13/n2/pdf/eps20143a.pdf
A portugál poltudkról: www.palgrave-journals.com/eps/journal/v13/n4/pdf/eps201418a.pdf (hasonló ország, ugyancsak későn kezdődő poltud-mal).
Az oroszról: www.palgrave-journals.com/eps/journal/v14/n1/pdf/eps201433a.pdf
Kifejezetten ilyen magyar nyelvű összefoglaló nincs, az International Pol. Anthropology-ban (C kat.) azonban tavaly közöltem egy esszét, amelyet csak egy nem egészen végleges, egy-két typing mistake-kel tarkított hibás formátumban innen tölthető le, s amely szintén ad néhány esetleg méltányolható információt a Tisztelt Ítélőszék bírái számára: real.mtak.hu/21829/1/2014_1_3_Balazs.pdf
Grácia szegény fejünknek. Azért olvasunk, tájékozódunk és igyekszünk.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.03.18. 15:57:14

@b.z.: Altalaban erdeklodom a magyar tudomanyos elet irant. Es nyilvan nem altalanositok X.Y-ra W.Z tevekenysegebol, tehat nincs igazan olyan, hogy "folottunk" . Nagy altalanossagban meglehetosen aggasztonak tartom a magyar politikatudomany helyzetet, de ez legyen az en problemam.

csársz 2015.03.18. 17:39:11

@jotekony koc: de én úgy értem
illetve értem, hogy ő (meg te) úgy érti
csak ez a szó, hogy értékmentes mint érték...
érted?

Pelso.. 2015.03.18. 17:44:42

@idelle: Azt mondja, "tételezzük fel".
S feltételezéseit mindjárt tényekre konvertálja.

www.facebook.com/torokgaborelemez/posts/10152659457407312?fref

tarackos 2015.03.18. 18:38:45

@jotekony koc: Az a fura benne, h valojaban nincs olyan, h ertekmentes hiszen az alkotmany, eu alapszerzodes etc. meghataroznak olyan ertekeket amiktol a partok nem terhetnek el. TG errol nagyvonaluan nem vesz tudomast. Szvsz nonszensz, h egy politikat egyetemen oktato keptelen kimondan, h a tobbseg diktal elv mar reg nem koser a nyugati vilagban. Igy valoban ertelmetlennek tunik amit o ertekmentesnek gondol.

2015.03.21. 14:36:25

@Nero.A.Véres.Költő:

ami sajnos tény, hogy a jobbik a legnépszerűbb ellenzéki párt és egészen biztosan nem lennének kevésbé kártékonyak mint a fidesz, ill. a fidesz-jobbik koalíció sem kizárható, még ha egyesek azt gondolják is.

kérdés viszont, mi lesz így 18-ban? és utána

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.03.21. 15:41:38

@Doberdo:

nektek olyan meteorológus kéne, aki nem azt mondja, hogy szélvihar várható, hanem hogy a szélvihar szemétgeci.

Doberdo 2015.03.21. 21:57:42

@mavo: Miért, nem minden szélvihar viszi el a háztetődet ?