Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

A jobboldali értelmiség esete a Fejedelemmel II.

2015.02.21. 21:57 | jotunder | 85 komment

 

       G.Fodor Gábor a Magyar Narancsban jellemezte a magyar jobboldali értelmiséget. Amennyiben elfogadjuk a jeles politikai gondolkodó megközelítését, egy magyar jobboldali értelmiségi vagy fasiszta vagy teljesen hülye. Persze valójában vannak teljesen hülye fasiszták is, sőt, de most a géfodori értelemben vett nemfasiszta teljesen hülyékről fogok írni.

       A géfodori értelemben vett nemfasiszta magyar jobboldali értelmiségi elhitte azt, hogy a "polgári Magyarország" kifejezés bármiféle politikai realitással bírt, pedig napnál világosabb volt, hogy csak politikai termékről volt szó. Ergo. Nincs vita, aki egy politikai terméket bármiféle politikai realitással kever össze az sajnos teljesen hülye. Nem én mondtam, G.Fodor Gábor jeles politikai gondolkodó mondta, nála tessék reklamálni.

       Posztunk első részében vendégszerzőnk írta le a politikai termékek működési mechanizmusát.

  "Egyet az új példák közül mégsem akarok elhallgatni. VI. Sándor mást sem tett, mással sem gondolt, mint hogy az embereket rászedje, s mindig talált valakit, akit megcsalhatott. És nem volt ember, aki nála nagyobb erővel, ékesszólással és esküdözéssel állított volna valamit, hogy aztán az ellenkezőjét cselekedje; mégis mindig minden úgy sikerült, ahogyan akarta, mert ismerte a világ dolgait."

   Sándorunk, aki Viktorunkhoz hasonlóan, de a papi cölibátus nagyobb dicsőségére, öt gyermekkel büszkélkedhetett (és akkor nem számoltuk azokat a gyerekeit, akikre kevésbé volt büszke), kiváló szónok hírében állt, és Luigi del Simmicha nápolyi filozófus szerint akkora Lo Sperma ( un liquido organico di consistenza liquido-albuminosa) volt, mint ide Cortina d'Ampezzo. 

  G.Fodor Gábor - aki egyébként letörölhetne a szája széléről valamit, aminek a konzisztenciája kissé liquido-albuminosa jellegű, de ez legyen az ő problémája - világosan elmagyarázza azt, hogy a hatalom gyakorlójának el kell érnie, hogy az emberek azt akarják, mint ő. Politikatudományi szakkifejezéssel élve: át kell az embereket baszni (fottere, io fotto, tu fotti, lui fotte). Például azzal, hogy elhitetem velük, hogy amit én akarok az nem valami hatalmas nagy liquido-albuminosaság, hanem a polgári Magyarország megteremtése. Mondjuk azáltal, hogy egy ex-kágébés zsarnoknak felajánljuk az anális szüzességünket. És a magyar jobboldali értelmiség, amíg G.Fodor Gábor nem mondta el neki, lassan, szótagolva, el is hitte, hogy a polgári Magyarország a cél és nem az, hogy Habony Árpinak meglegyen a tizenharmadik fitness-világbajnoknő, meg Rogánnak a teljes Sas utca. Sajnos, ezt elég nehéz úgy interpretálni, hogy a magyar jobboldali értelmiségi nem figyelt eléggé oda.

 A magyar jobboldali értelmiség jelentős részének elhülyülésében játszott némi szerepet az is, hogy nem egészen ingyen hülyültek el, hanem kb. a tizedéért, mint amennyiért G.Fodor Gábor most ilyen bátor. Irkálják is a felháborodós cikkeket, a Heti Válaszban, meg a Magyar Nemzetben, hogy nem is úgy van, nem is korrupt kis hülyék ők. Hát akkor micsodák? Vaníliás sodók?? 

 Fontos cikk ez, akkor is fontos, ha még harminc évig ül a Fejedelem az ország nyakán. Legalább tudjuk, hogy ők tudják, hogy mi tudjuk, hogy ők tudják. Hogy lassan mindenki tud mindent. Hogy már nincsenek titkok. Ez pontosan az, aminek látszik. 

Post scriptum:  G.Fodor Gábor katonának írja le magát a cikkben. Arról is ír, hogy fel kell ismerni az ellenséget. Én elég sok olyan embert ismerek, akit felismertek a katonák, és most munkanélküli az egzisztenciális katasztrófa határán. G.Fodor mentora Lánczi András még 2009-ben javasolta a balliberális értelmiség egzisztenciális megsemmisítését, és hogy az imaginárius balliberális értelmiséginek még adjunk egy még imagináriusabb nózigörbületet, Csurka Istvánra hivatkozva javasolta. Úgy tűnik a tanácsot megfogadták. Ez a háború természete. It is not personal - mondja nekünk, ellenségeknek, G.Fodor Gábor, ugyanazzal a szelíd arckifejezéssel, ahogy nyáladzó idiótának nevezte a jobboldali értelmiséget. Nem vagyok biztos benne, hogy G.Fodor teljes mértékben érti a háború természetét. A háborúban időnként vissza szoktak lőni. It is not personal, of course. 

  

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr637195387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

floborm 2015.02.21. 23:25:32

jaja, politikusi oldalról ugyanaz a lózung mint a "szakértő", "európai", "nemzeti"

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2015.02.21. 23:27:32

mondtak mar g. fodornak, hogy mert csakot vesz fel, meg nem lesz katona?

Szindbad 2015.02.21. 23:32:16

G. Fodor kurva veszélyes, és én már harmadszor írom le, hogy ha majd elszabadulnak a dolgok, akkor mindenki kurvára vigyázzon, hogy ne G. Fodor legyen a táborparancsnoka.

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2015.02.21. 23:49:07

@Szindbad: nezd, napoleon is szent ilonan vegezte. pedig neki azert voltak jo otletei.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.02.21. 23:57:50

@Szindbad: ha itt (ott) elszabadulnak a dolgok, akkor leginkább kedves jó GFG-nek kell vigyáznia.

Geo_ 2015.02.22. 01:10:17

@jotunder:

Eddig is nyilvánvaló volt, hogy a hatalom/technika szeretet nem a szeretet hatalma/technikája.

Persze, akinek volt egy csöppnyi esze, az a székház ügy (bánya ügy) óta tudja, hogy hazudtak/csaltak/loptak reggel, délben, este - most csak az önmagukat polgárnak hívők, egy un. "polgári párt"-ot támogatók kaptak egy újabb pofont, hogy csak parasztok voltak Orbán úr sakktábláján.

Persze, a legütősebb ez a "polgár" dolog, ami amúgy megmutatja, hogy milyen érték-nélküli, értéktelen bagázsról van szó - de közben egy csak 1 példa. Ld. kettős állampolgárság, mint a nemzeti önazonosság alapkérdése, a gazdasági szabadságharc, stb.

stefan75 2015.02.22. 02:12:15

@Szindbad: Nekem valamiért mindig Mengele és egy aranyhörcsög szerelemgyereke jut eszembe, mikor rápillantok. Semmiképp nem mennék hozzá közel.

alexian 2015.02.22. 02:15:51

G.Fodor nem hülye párszor már írtam. Most hogy omladozik a váz, ami az egész rendszert alátámasztja, más országokban gerincnek is hívnak, szóval a mi G. Fodorunk belefingván a lisztbe, azt mondja, hé, olyan nincsen. Kamu az egész.Aztán mindeközben kiderül, jobboldali értelmiség sincsen, csak harmadrendű kép adományozó L Simonok vannak meg rossz újságírók . Simicska válaszlépései boritékolva. Kényelmes fotelunkban helyezkedjünk el , karamell lattenk-hoz adjunk némi maple syrupot....

búvár kondér 2015.02.22. 02:31:54

Nincs magyar jobboldali értelmiség! ...... van egy rendkívül korrupt, haszonleső fölkapaszkodott hatalmat pénzért kiszolgáló réteg de ez nem jobboldali és nem értelmiség. ...egy Habony vagy egy mészáros Éőrinc vagy egy Mráz vagy Lánczi esetleg Pröhle G vagy Schmidt Mária mitől lenne értelmiségi? Némelyeknek papírja sincs róla - némelyeknek az erkölcse nem olyan.
NINCS MAGYAR JOBBOLDALI ÉRTELMISÉG!

jotekony koc 2015.02.22. 05:32:44

@búvár kondér: Hogyne lenne? Orvosok, gyógyszerészek,történészek, tanárok, jogászok, gazdasági emberek, bankárok, mérnökök, informatikusok, építészek, gépészek, művészek, sajtómunkások, egyházak.
Inkább úgy kéne mondani, hogy az értelmiség egyben fideszes.
Nem csak azért, amit ezek műveltek az elmúltnyolcban meg az elmúltötben, hanem főleg azért, mert aki nem fideszes közülük, azt egy kézen meg is lehet számolni.

Heimdalll 2015.02.22. 05:56:11

@búvár kondér:

Azért mert maga is lehunyt szemmel nézelődik. Nyissa ki! Legalább az ablakot, hogy legyen elég levegője, oxigén az agynak... legalább.

Úgy bírom:
-Nincs jobboldali értelmiség....
-Miért ne lenne?
-Mert én mondom, b+ :-)
-Jaaa?!

Pelso.. 2015.02.22. 07:19:13

@parti_giano: Viszont Szt Ilonáig lehet alkotni egy s mást. Ha leszabadulnak a dolgok, az új-régi vegyes vezetés tombolni fog: szó szerint kasszát űrit, forintot dönt, utcára viszi a B közepet v azok utódjait, s ha lesz ideje, szemrebbenés nélkül államcsőd közeli állapotba tolja az országot.

h.kovacs 2015.02.22. 07:25:11

értelmiségi = rendszerfüggetlen, szabad gondolkodó

a magyar viszonyok között:
jobboldali = orbán seggnyaló, kitartott

hogy jönne össze a kettő ?

sehogy

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.02.22. 07:44:10

Jogtanácsosunk üdvözletét küldi Szerzőnek a szívkórházból, egyúttal gratulál, hogy sikerült elkerülnie a lámpavas használatát.
Edit: a lámpavas kifejezés használatát.

RontoPal 2015.02.22. 07:47:27

Ugye milyen jó kis interjú?:-)

jotekony koc 2015.02.22. 07:55:23

@h.kovacs: Úgy jön össze a kettő, hogy van egy elképzelt rendszer a fejükben, ami összehozza.
Az elképzelt rendszerükben egy zsidó világösszeesküvés az egész világrend, és ehhez képest aki Orbán buzgó seggnyalója, az egy rendszerfüggetlen szabadgondolkodó.

búvár kondér 2015.02.22. 07:55:51

@jotekony koc: @h.kovacs: .... hmm.Tényleg lehet jobboldali értelmiségi Magyarországon. Élőben még nem láttam őket csak a szobrukat.
Olyan emberformának voltak ábrázolva s az egyik a fülét fogta be a másik a száját s a harmadik a szemét.
Talán ezek lehettek a jobboldali értelmiség csapata.

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2015.02.22. 08:31:41

@Kettes: nem tudom, de en a lampavasrol a tiborcz gyerekre asszocialok. nagyon paranoias vagy, kettes.

hazaváró (törölt) 2015.02.22. 08:32:41

Orbán Ottó MACHIAVELLI KAMPÁNYFŐNÖKÉHEZ

„Nincs vérengzőbb dúvad a széplelkű értelmiséginél –
ha ez tüzes tekintetében égő rögeszméivel,
a sors szeszélye folytán hatalomra jut,
kitör belőle az ámokfutó, és őrjöngve fürdik a csirkevérben…
Nem éhségből vagy nyereségért, Isten és a közerkölcs nevében öl.
Megátalkodottságában képtelen minden alkura,
másszóval élet- és tárgyalásképtelen, mert ugyan mi az élet,

amico mio, ha nem az igen és a nem alkudozása?
De ő nem és nem. Ő a megtestesült elv. Robbanjon csak föl a Föld!
Fegyverhordozóul válassz inkább cégéres gazembert,
akiről lerí, mit akar, de tudja, hol van a határ, ameddig elmehet,
mert realista, mint magunk. Vele elbánik a Fejedelem;
meggyőzi, korrumpálja, tőrbe ejti, kitünteti – kinél mi hatásos.
Én mondom, inkább száz eretnek, mint egy szent az Inkvizíciótól!”

*
az 1995-ös Kocsmában méláz a vén kalóz c. kötetből

Pelso.. 2015.02.22. 08:34:37

@búvár kondér: Élőben is léteznek, akik jobb értelmiség szerepben tetszelegnek, de szájukat nem fogják be, hiszz a nyelvre bármikor szükség lehet, valamint beböffenéseikre a pártnak úgy kellenek, mint egy falat kenyér.

gazoló 2015.02.22. 08:47:34

@búvár kondér:

Egyszer egy 'kisgrófó-ákos közöskoncerten majdnem találkoztam az egyikkel,de nem mentem oda:))

búvár kondér 2015.02.22. 08:49:49

@Pelso..: csak "tetszelegnek" ....de azok nem értelmiségiek! Azok csak pojácák. Lásd .... húúú nem elég a karakter!
Nem is írok senkit se mert még valamelyik megsértődik

dr. jenőke (jenőke) 2015.02.22. 08:52:23

"jeles politikai gondolkodó"

Kizárólag az óvodai jelére tudok asszociálni.
Kérdési: már akkor is volt gé pontja?

búvár kondér 2015.02.22. 08:54:40

@gazoló: Te is csak "majdnem" találkoztál eggyel!!!! A jobboldali értelmiségi szerintem olyan lehet mint a búvár hencser, most én nem írom le de Nagy Lajos részletes jellemzést ad a búvár hencserről! Érdemes elolvasni. ....na én olyannak képzelem a jobboldali értelmiséget.

dr. jenőke (jenőke) 2015.02.22. 09:01:15

@jotunder:
-
Ki következik?
Felkészül Szun-ce?

búvár kondér 2015.02.22. 09:02:36

No azért segítek.
" A BÚVÁR HENCSER

Háromlábú állat, melynek a bal szárnya hiányzik. Az émelyítőek családjához, s a patáscsőrűek alcsoportjához tartozik. Csak vad állapotban ismeretes, előfordulási helye ismeretlen. Rendes nagysága két arasz és három hüvelyk, de a fejlettebb példányok olykor a húsz-harminc litert is elérik. Csőre barna, tollazata ezüstszürke, hupikék pettyekkel, csupasz bőrét pikkelyek borítják, homlokán dudor, feje tetején búb van, hosszú nyaka ellenben meztelen. Táplálékát füvek képezik, úgymint alma, gesztenye, beléndek és bolondító csalmatok, de megeszi a kölest és higanyt is, sőt egyéb híján a füstölt pörköltet és áfonyát. Hosszú csőre miatt eledelét vékony alakú Palugyay-üvegekből szedegeti, vagy pedig hosszú és széles nyelvét kiöltve nagy tálcákról nyalja föl.

Igen tanulékony állat. A tudósok megfigyeltek egyszer egy búvár hencsert, amelyik tizenöt éven át csúszott a sötétben mindig ugyanazon az úton, s minden alkalommal úgy beleesett egy gödörbe, hogy kitörte a lábát, farkát és a nyakát - a tizenhatodik évben azután egyszer csak elkezdte a gödröt kikerülni; igaz, hogy a gödröt épp ebben az évben temették be, de a búvár hencser mindenesetre kiáltó jelét adta tanulékonyságának.

A búvár hencser egész nap tápláléka nyomozásán fáradozik, amiben feltűnő hasonlatosságot árul el a pesti emberhez. Este azután fáradtan tér meg fészkébe, melyet elhagyott jegenyefák tövében üt föl, hosszas és gondos munka után, mely a fészeképítő művészetnek oly remeke, mely még az elefánt és a szamár fészkein is túltesz.

A búvár hencser rendszerint párosával él, mégpedig mindig két hím vagy két nőstény együtt, melyek aztán átlátogatnak egymáshoz egy kis barátságos csiripelésre, mert mondanom sem kell, hogy e ritka halmadár hangját, mely hasonlatos a gyári tülkök esti hatórai búgásához, röviden csiripelésnek nevezik.

A búvár hencsernek különösebb szokásai nincsenek, sem szenvedélyei, nem szokott kártyázni, lóversenyre nem jár, nem barátkozik nőkkel, csakis búvár hencserekkel, a zenét sem szereti, verseket nem olvas és nem ír, ellenben, ha álmos, alszik, ha éhes, eszik, ha szomjas, iszik, ha pedig az emberek elfogják és nyúzzák, akkor jajgat, ami gonoszságra és nagy destruktív hajlandóságra vall.

Életkora azelőtt húsz-harminc év volt, ma azonban már ez is egészen bizonytalan kezd lenni."

Szerintem pont ilyen a jobboldali értelmiségi ...... esetleg talán néha nem.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2015.02.22. 09:18:25

@jotunder: A posztodból. "Már nincsenek titkok." Azért még akad.

A hajdan itt volt megszálló szojvetekkel kollaboráló hazai? szolgálatok és a "modellváltás" folyamata. Nem módszerváltás, modellváltás. A kollaboráns szolgálatok terminológiája. Jó lesz megjegyezni, jó lesz terjeszteni. :-)

"Hankiss Ágnes szerint a belügyi szer­vek igyekeztek kézben tartani az egész rendszerváltás – ahogyan ők nevezték: „modellváltás” – folyamatát, a régi rendszert békés átmenettel hozzáidomítva az újhoz. A filmkészítők konklúziója szerint így nem véletlen, hogy már a rendszerváltás idején ezernyi törésvonal szabdalta szét az ellenzéket, ez máig ható titkosszolgálati aknamunka eredménye."
...
"A film rendezője szerint a ’80-as években már a leggyakrabban alkalmazott módszer volt, hogy mindenkit egymásnak ugrasszanak. „S ha azt nézzük, hogy miért sikerült ennyire rosszul a rendszerváltás, miért volt ilyen megosztottság, hogy a rendszerváltó ellenzék egy idő után jobban utálta egymást, mint magát a rendszert, amit le akart váltani, akkor lehet azt mondani, hogy nem csak a magyar néplélekben van a hiba, hanem inkább abban, hogy túlságosan jól dolgozott az állambiztonság” – vélekedik az újságíró."

www.atv.hu/belfold/20150222-a-halozat-orok-a-modszerek-osiek/hirkereso

Pelso.. 2015.02.22. 09:27:22

@búvár kondér: Azért írtam. Csak tetszelgők vannak, valódiak nem, persze ez fellelhető más oldalakon is. A krumplileves az nem krumplileves kurvaországban.

acs63 2015.02.22. 09:38:17

Mér régebben jelezni akartam, hogy pl. Orbánnal kapcsolatban helytelen a " liquido-albuminosa" kifejezést használni, mert abból akár "uomo" is lehet...
(Az én jogi tanácsadóm itt rugdossa az asztalt és követeli, hogy jelezzem: A megjegyzés politikailag értendő, nem dehumanizáló célú.
Még valami trollocska ráreppen...)

Off:
Elmagyarázná valaki, hogy miért nem tudok a poszt megjelenésekor hozzászólni? Még tegnap este próbálta bejelentkezni ez alatt és a mostani belépésemkor már láttam is a szövegablakot.
On

fortin2 2015.02.22. 09:43:25

Katona, ugyan már. Ágyútöltelék, ennyi lesz ő, nemsokára, ha kezdenek lőni. Lesz menekülése neki az ELTE-ről a közszolgálatira, bukovics mellé, mert ha ez már Vékáséknak stb. is sok lesz, a másik oldalról pedig a filozófiai szakma maradéka nekiesik a minőség alatti politikafilozófiai ostobaságainak, akkor levegőt nem kap, olyan szintig demonstrálódik, mekkora kis senki is.
A posztot amúgy éppen az utolsó mondatokért volt érdemes megírni. Mert ennek a szellemi pondrónak a "gondolataival" egy percet sem szabad tölteni, a "jobboldali értelmiség" árulása pedig annyira randa immár jó ideje, hogy az már unalmas. De szólni ezeknek az vezér- és erőkultuszos gnómoknak, hogy jöhet erő velük szemben is, annak éppen ideje volt.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2015.02.22. 10:05:23

Szlogenek kellettek, a parasztvakításban működő techinkák (pl. sci), gazdasági potenciál hozzá és az az 1 millió csökkent értelmi képességű, akik a másik potenciális megalkuvó 1 millió mellett ezekkel a szarokkal megetethető. Amíg ezek így (dumával, szolgenekkel), vagy úgy (pénzzel lekenyerezve) jól vannak lakatva, addig a másik 7-8 millió nem ellenfél, hisz képtelenek a saját és az ország érdekében összefogni.

sisszi 2015.02.22. 10:08:49

amiért felhördült az a pár ember: már évekkel ezelőtt a vezérük szájából hallhatták. "azt nézzék amit teszek, nem amit mondok". "ideólógia szamárság" (kb idéztem emlékezetből).
Gfg nem akarja Árpádot "varázstalanítani". de miért jön ki a fényre és "varázstalanítja" a pógári lózungokat? Gfg nem politológus. Hatalomtechnikus. erre baromi büszke. miért jön ki a fényre? nárcisztikus ego? Katonaként írja le magát. ez Eichmannak sem jött be a perben, miszerint „felsőbb parancsra cselekedett”.

jotekony koc 2015.02.22. 10:16:50

@sisszi: Nem jön ki a fényre a GFGábor, hanem csak összekavarja a szavak értelmét, hogy ne tudjuk használni.
Polgár szót kihagyhatjuk a szótárból.
Orwell 1984, vagy mi.

balmoral 2015.02.22. 10:25:20

Hogy Hofit idézzünk: U.S. Army? Albán kecskepásztor! Ez ugrott be G. (=ondófolyadék) fodorról, mint katonáról. Azt hiszem, ő a leggusztustalanabb figura, akit valaha ismertem.
A jobboldali értelmiség létezik. A normálisabbakat és jellemesebbeket velem együtt rúgták ki, és ellentétben velem, ezen ők nagyon elcsodálkoztak. Nem elég jobboldalinak lenni, sőt lehetsz baloldali is, csak légy megalkuvó, gerinctelen, korrupt és hülye!

efhábé 2015.02.22. 10:28:07

Jobboldali értelmiség között fasiszta és/vagy síkhülye?
Nem között...
Tán elég csak szellemi rohamcsapatként emlegetni a professzorok Batthyány körét. Van még kérdés, ha a jobboldali értelmiség krémjét ők alkotják?

Ja, egyébként helyesebb lenne a jobboldali helyett a fideszes használata.

sisszi 2015.02.22. 10:30:40

@jotekony koc: igazad van a szavak értelmének keveréséről. minden definíció tőlünk jön. pont. de elvileg a ezt pl a Deustch, Rogán.... is elmondhatta volna. igaz hogy másképp hangzana, de az eredmény ugyan ez lett volna.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.02.22. 10:34:52

@efhábé:

a profok battyányi köre konkrétan egy SENKIT sem érdeklő gittegylet. a sajátjaik is leszarják őket, ergo az ő esetükben semmiféle krémről nincs szó semmilyen kontextusban.

balmoral 2015.02.22. 10:45:04

@mavo: De van. "A szar mindig felúszik" összefüggésben a PBK mégiscsak egyfajta krém. (Jaj de jólesik egy kicsit gyalázkodni!)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.02.22. 10:53:37

@balmoral: A PBK tagok között vannak nagyon komoly emberek: Bor Zsolt, Freund Tamás, Szathmáry Eörs és vannak (többségben) elég durva karrieristák, akiknek a nevét most hagyjuk. Egy baloldali PBK-ban is így lenne...

Papageno68 2015.02.22. 11:04:26

Akkor most GFG a békemenetelős, mindenhol agitáló, hasznos vidéki fogorvosokat, gyógyszerészeket stb. hülyézi le, vagy a nála másfél generációval idősebb, az MSzMP farzsebéből előbújt régi vágású, rutinos lágygerinceseket? Bár olyan mindegy.

szazharminchet 2015.02.22. 11:05:44

@balmoral @jotunder: A PBK nagy része azért inkább gerontológiai osztályra emlékeztet, mint az értelmiség krémjére.

balmoral 2015.02.22. 11:11:56

@jotunder: Teljesen igazad van. De nem ezek a felsoroltak szoktak megnyilatkozni. És kell, hogy rájuk is vonatkozzon a cikkben említett dichotómia. Egy nagyon komoly tudós is lehet politikai értelemben nagyon hülye, erre saját ismerőseim köréből számos példát említhetnék, de nem fogok. Baloldali PBK meg nincs, nem is lesz, ez is jellemző. Baloldali tudós számára természetes a baloldaliság, nem érzi, hogy ezzel hivalkodnia kellene, vagy falkához kellene csatlakoznia. (Meg persze sokan szégyellenék, ha az emeszpével összefüggésbe hoznák a nevüket.)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.02.22. 11:17:22

@balmoral: khmm..... azért ne gondold azt, hogy a baloldali-liberális értelmiség cukikákból áll, és egyiket sem vette meg lábon pl. Ferenc. ne gyerekeskedjünk azért. és igenis van baloldali-liberális PBK, csak máshogy működik (konkrétan is létre akarták hozni, azt is tudom, hogy kicsoda, és hát igen, érdekes elvtárs volt ő is)

fortin2 2015.02.22. 11:23:25

@jotunder: A PBK-ra gfodorg a maga leninista (mert persze dehogyis machiavellista ő, az egy fontos politikafilozófiatörténeti innováció volt a szakterület paradigmájának kialakításában a teológia, az etika és kirányintelmek összekavarodásából) hanghordozásban azt mondaná: hasznos hülyék. Ezen mit sem változtat, hogy a Kör elég sok valóban komoly tudóst és komoly professzort is a listáján tudhat, de ez nem egy szervezet, mégcsak hálózatnak se mondanám, inkább egy valamikori állásfoglalás és öndefiníció úgymaradt lenyomata, egyeseknek karrierépítő és érdekérvényesítő hátteret kínálva. Néha pedig a hatalom oldaláról időnként használt transzmissziós szíj (Lenin).

jotekony koc 2015.02.22. 11:24:02

@Papageno68: Szerintem a polgári kormányzást számonkérő jobboldaliakat említi.
Vagyis a megrögzött antikomcsikat.
Főleg azokat, akik a putyinozást , orosz csatlóskodást nem tudták lenyelni.
Ezek mostanában a neten zsibongó poénkodók, bloggerek, újságírók és olvasótáboruk, meg főleg aki nem olvas semmit, csak zárt ajtó mögött szégyenkezik.
GfGábor ad egy érvkészletet a kezükbe, hogy hogyan magyarázzák meg legalább maguknak, de bárkinek, hogy antikomcsiból putyinpincsi lettek.

fortin2 2015.02.22. 11:25:15

@jotunder: Pallas Páholy, aztán a NAK (Notórius Aláírók Köre), a pénzosztó bizottságok sora (amíg ők voltak benne), stb. Perszehogyvan.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.02.22. 11:32:23

@fortin2: pontosan. csak a balliberális értelmiségi megengedhette magának, hogy miközben tömték a zsebét, szimultán fikazírozta Ferencet meg a barátait. a jobboldali értelmiségi meg csendben van ha tömik a zsebét. what a fuckin' difference :)))

Papageno68 2015.02.22. 11:32:33

@jotekony koc: Hát igen, ez az egyetlen épkézláb magyarázat. Majd hosszú távon eldől, hogy megérte-e kikukázni a régi gárda tagjait. A Vezér nagy szerencséje, hogy a Jobbik is Putyin hátsójából osztja az észt, különben a frissen lehülyézett/fasisztázott harcosok már Vonát éltetnék.

balmoral 2015.02.22. 11:38:37

@jotunder: Nem gondolom, hogy cukikák. Még azt se, hogy különbek. Csak mégis mások. (Vagy csak úgy gondolom, hogy én más lennék?) Az egyetemi tanár (nyilván nem mindenki, csak átlagban), a legolcsóbban és legkönnyebben megvásárolható emberfajta. A hatalom emberei szívesen élnek a tenyérből etetés üdvös eszközével, de ezt már úgyis tudja mindenki, vagy legalábbis feltételezi, emiatt a professzori véleménynyilvánítások teljesen devalválódtak.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.02.22. 11:43:16

@balmoral: szerinted én mi vagyok?? levesbetét?? :)))

TCmATIC 2015.02.22. 11:45:12

Orbánt másfél millió orc tartja hatalmon. A jobboldali értelmiségnek is csak egyetlen feladata van, őt szolgálni. Gondolkodni nem kell,
megtehetnek bármit, hiszen az orcok azonnal elveket gyártanak a tettek alátámasztására. Nem tudom meddig lehet ezt csinálni, de a végeredmény
biztosan a totális összeomlás lesz, még akkor is, ha ez ma elképzelhetetlennek tűnik.

búvár kondér 2015.02.22. 11:52:59

@TCmATIC: Milyen vagy mitől értelmiségi aki nem gondolkodik vagy akinek nem kell gondolkodnia????
NINCS JOBBOLDALI ÉRTELMISÉG ma Magyarországon.(pont)

...ha netán mégis van akkor elő a nevével!

balmoral 2015.02.22. 11:53:16

@jotunder: Hát, hogy nem tartozol az átlaghoz, abban biztos vagyok. Még azt se tudom, hogy valójában milyen érzelmű vagy, elég, hogy antifasiszta. (Persze gondolom inkább balos, de akár tévedhetek.) És nem is vagy hazai egyetem főállású oktatója, ha jól tudom. Pedig biztos sokszor álmodsz róla. Az embernek döntenie kell, levesbetét, vagy szárnyas betét szeretne inkább lenni.

balmoral 2015.02.22. 12:26:18

@TCmATIC: Mit is mondott Lenin? "Elvtársak, a hülyeség nem termelőerő!" Tehát igazad van, a csőd elkerülhetetlen. A szisztematikusan alkalmazott kontraszelekció megtermi a maga gyümölcsét. Csak azzal nem lehet jóllakni.

CSENDES 2015.02.22. 12:55:50

@balmoral: " persze ... tévedhetek" No, most tévedtél:-)) Legalábbis szerintem. És abban is, hogy nem az a lényeg, hogy jotunder antifasiszta.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.02.22. 13:22:38

@balmoral: könnyű úgy antifasisztának lenni, hogyha a fasiszták hülyegyerekek. meg aztán, van nekem más választásom? :))))

balmoral 2015.02.22. 13:35:44

@jotunder: És az emigráció? Az is könnyű? (Lehet, hogy könnyebb, mint odahaza létezni, de akkor is.)

9mmPara 2015.02.22. 13:39:20

@jotunder: Nem feltétlenül szükséges a fasizmushoz képest meghatároznunk magunkat. Te pl. lehetnél antiszemita zsidó vagy dzsihádista jezsuita. Ez utóbbiról úgy képzelem, nem is olyan lehetetlen dolog :)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.02.22. 14:03:05

@9mmPara: ugyan hogy határozhatnám én meg magam a fasizmushoz képest. kb. annyira határozhatom meg magam a fasizmushoz képest, mint a kelkáposztafőzelékhez képest. nagyon utálom őket.

2015.02.22. 14:10:08

@jotunder:

(freund tamásról nemrégiben írt az innen tiltott nick, szerinte egy nagyon rossz értelmi képességű ember, akitől még a diplomát is vissza kellene venni:) )

2015.02.22. 14:12:48

@balmoral:

a professzori véleménynyilvánítások teljesen devalválódtak. "

ha nem társadalomtudós nyilvánul meg, akkor nincs is nagy jelentősége---attól hogy valaki kiváló természettudós, nem biztos hogy sok fogalma van a politikáról, lehet, de nem szükségszerűen

miért 2015.02.22. 14:18:38

@TCmATIC: Ez a "jobboldali" értelmiség ugyanazokat a lakájokat jelenti, akik harminc éve a hazafias népfrontban tapsolták véresre a tenyerüket.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.02.22. 15:07:13

@WiteNoir: brendel.... jézusom. szerintem nincs kitiltva amúgy.

2015.02.22. 15:16:02

@jotunder:

(azt is írta hogy ő majdnem minden embernél okosabb és műveltebb, sikeres kutató, einsteint sem tartja nagy zseninek mert akkoriban azért sokan megcsinálták volna azt amit ő, ill. nagyon jól fel tudja ismerni az olyan nagyon rossz értelmi képességű embereket, mint az említett freund tamás. szóval vannak "érdekes" dolgai. néha szórakoztató)

búvár kondér 2015.02.22. 15:16:12

@miért: értelmiségi aki tapsolni tud? A magyar lehet.

Pelso.. 2015.02.22. 16:31:14

S ha ez az egész cécó csak egy színjáték a sok közül? Nincs kár, a csúcs napi bizniszei ettől még simán működnek, nincs áldozat, mert senkit nem rúgtak ki, menekült el, vezettek el bilincsben.

búvár kondér 2015.02.22. 16:38:35

@Pelso..: értelmiség???? ......."a fotón Schiffer András látható Veszprémben, a SéfKrajcár étteremben, amely a Fidesz kampánystábjának főhadiszállása. Itt tartózkodott még Kubatov Gábor és Porga Gyula veszprémi polgármester is. Az LMP aktivistáit a Fidesz-aktivisták szállítják autóval városszerte."
No ilyen az "értelmiségünk. (megvehető! kilora vagy darabra tök mindegy!)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.02.22. 17:17:42

@búvár kondér: www.facebook.com/schifferandras/posts/10152804798163668

ha lehetne az urnazarasig ne csinaljuk ezt itt, OK??
legalis, de nagyon nem elegans. hidd el, en a Kesz-re szavaznek, de akkor is.

esernyősEvezős 2015.02.22. 17:54:02

@jotekony koc:
"Nem csak azért, amit ezek műveltek az elmúltnyolcban meg az elmúltötben, hanem főleg azért, mert aki nem fideszes közülük, azt egy kézen meg is lehet számolni."

Javítom: ....hanem főleg azért, mert aki nem fideszes közülük, azt már régen elüldözték, nyugdíjba küldték, öngyilkosságba kergették, kinyírták, leírták, eljárás alá vonták, .... lehetne folytatni.
Hát ezért.

:-(

esernyősEvezős 2015.02.22. 18:00:31

@sisszi:
Kérdezem:
valaki komolyan gondolja, hogy ahhoz, hogy egy ilyet nyilatkozzon gébuci, nem kapott engedélyt?
Ahogyan mindenhol - lsd. még a belvárosban, Juhász által feltárt ügyekben megtagadott nyomozás a Baltafejű és tsai. ügyében pl. -, most már a kommunikációban is eljött az az idő, mikor nem kell alakoskodni, meg lehet mondani mindent.
Ez egyrészt teszt, hogy mi minden tűrünk még el, másrészt valamiféle erőfitogtatás: nekünk ezt is lehet.

Érdemes megnézni a 444 "képriportját" amúgy a bálozó fideszpotentátokról.
Semmit nem kell innentől kezdve mondani, értelmezni, ragozni, gébucit elemezni: a képsorban minden, de minden benne van, ami ma az orbánizmus lényege Magyarországon.

esernyősEvezős 2015.02.22. 18:03:17

@mavo:
Úgy van, olyannyira leszarják őket, hogy nagy része gyakorlatilag semmit nem csinál, aki meg igen (Solymosi), az maximum ellenzéki médiumokban mondhatja el a véleményét.

esernyősEvezős 2015.02.22. 18:06:32

@jotunder:
Miért vannak ott?
A mai napig?
Főleg, hogy ők különbnek tartják magukat a "baloldali PBK"-tól?

Pont ezért nem érnek szart se, mert még mindig ott vannak és hallgatnak - tisztelet a kivételnek.

balmoral 2015.02.22. 18:20:09

@Evezős: Kösz! De ezt most mivel érdemeltem ki?

esernyősEvezős 2015.02.22. 18:54:36

@balmoral: "A jobboldali értelmiség létezik. A normálisabbakat és jellemesebbeket velem együtt rúgták ki, és ellentétben velem, ezen ők nagyon elcsodálkoztak. Nem elég jobboldalinak lenni, sőt lehetsz baloldali is, csak légy megalkuvó, gerinctelen, korrupt és hülye!"

Ezzel értettem nagyon egyet!
(...és valami hasonlót írtam lejjebb, még azelőtt, hogy ezt olvastam volna.)

balmoral 2015.02.22. 19:07:51

@Evezős: Igen, olvastam. A fele visszajár. 5000 a tiéd.

búvár kondér 2015.02.22. 19:25:26

Nincs jobboldali értelmiség! Lásd pl.
" Navracsics szerint rendben van rendőröket hívni újságírókra

Az EU-biztost Veszprémben munkatársaink igazoltatásáról kérdeztük.
Szerinte lehet, hogy valakit idegesített a jelenlétünk. Ja, és őt is hányszor igazoltatták már – derül ki a vele készítetet rövid beszélgetésből."

NOL.

Bebes 2015.02.22. 22:45:29

@jotunder:
Nehéz ügy, de kb. így lenne: Scimmic(i)cha

Vakmacska 2015.02.23. 10:21:25

Jótündér, baromira értékelném, ha Huffnágel ide nem jár(hat)na téríteni, csak mert csak.

Előre is köszönöm az érintettek (kb. az ország legalább hetven-nyolcvan százaléka, beleértve a fiamat és a környezetemben élő minden normális férfit is) nevében.

Vakmacska 2015.02.23. 10:22:03

Ha jól látok és megtörtént akkor utólag kösz.

panelburzsuj 2015.02.25. 16:43:27

@HaKohen:
Sag schon - bővül a doktrína egy k-val.

Uszulás helyett kuszulnak az orientációk.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.02.27. 23:21:43

G. Fodor nyilvános önkritikát gyakorolt és rövid belső dulakodás után felakasztotta magát az ajtókilincsre.

444.hu/2015/02/27/tovabb-okoskodik-az-okoskodo-elemzo/