Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Celpont McCain

2014.12.04. 19:23 | jotunder | 141 komment

 

  Gulyas Gergely, ez a kis faszkalap (es persze Szonyi Szilard is, de hat ki lepodik meg ezen), azon haborog, hogy McCain talalkozott Oleg Tyahnibokkal a szelsojobber Szvoboda vezetojevel. 

  A stanicliban korbe hordozott Nyiro Bubunak hazi oltart allito FIDESZ-tol ez eleg bator dolog, de most nem errol van szo.

  Bizony, Fabius, Steinmeier es Sikorski kulugyminiszterek is talalkoztak Tyahnibokkal.

  A magyar jobboldalt valaki befizette egy medves szexturara a kerek erdobe. 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr986957715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nerángass 2014.12.05. 09:21:40

@Zedder: Szépen összerakták, nem mondom. Beállt kötésig a komcsiretró szövegbe : ha a pártot támadják, vagy a párttitkárt, akkor a népet/ nemzetet támadják. Szuper..És főleg meglepően újszerű ( az újszülötteknek, meg a békemenetes birkáknak ). Ceusescu ezt gumicsizmában és dadogva is valahogy megyőzőbben csinálta, klappolt a .. khm.. intellektusával. De lehet, hogy tévedek és kedves vezető is behozta a lemaradást.

Montefiore 2014.12.05. 09:41:31

A HV-cikk, amely nem a cselédsajtó megfeleléskényszertől szűkölő birkáinak árulkodó és ízléstelen túllihegése, hanem független, autentikus, bátor, jól időzített kritikai tényfeltárás - megmagyarázza, hogy miképp kerülhetett ez a veterán hős a mértékadó személyiségek által neonáci diktátornak is tekinthető Orbán Viktorral egy fényképre. Most már csak azt kellene bizonyítani, hogy John McCain, akit még a mértékadó személyiségek által neonáci diktátornak is tekinthető Orbán is kénytelen igazi hősnek nevezni, lát-e ellentmondást a a fényképezkedés és aközött, hogy a vele együtt megjelenő alakokról egyébként megvan a véleménye.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.05. 10:46:27

ebben az egészben az a legviccesebb, hogy mekkén ellenzéki odaát. és pont a gyurcsány kottájából olvasó áldemokraták védik hivatalosan is viktort, hogy jaj, nem is faszista és nem is diktátor.

nem csoda, hogy magyarországon eddig csak kétféle reakciót olvastam erről. hülyébbet és még hülyébbet.

na jó, nem igaz. a nyaloncmédia alulmúlhattalan.

V mint... 2014.12.05. 12:12:12

Viszont kellemesen rázzák a pofonfát, különösen a perelésekkel. Gondolom az amcsi külügyben már össze van készítve a dosszié, meg be van izzítva néhánx kezdő ügyvéd erre az estre, amikor nagy duzzogva, de kénytelenek lesznek nyilvánosságra hozni az áfacsalás bizonyítékait. Mcain meg gondolom majd kapkod mellé bocsánatot kérni, nehogyő is a vádlottak padján végezze. Jóbarát meg időnkét elsétál a nav elött és felfüttyög vidának, hogy gyere ki ha mersz.

Montefiore 2014.12.05. 12:12:45

Az "ez a nyilatkozat önmagát minősíti" egy olyan ostoba pszeudologikai mém, amelynek a hatékonyságát csak a hallgatóság birkaszámba menő kooperativitása teremti meg. A remek orátor nem nyilatkozik arról, hogy mik a kritériumai annak, hogy egy nyilatkozatról találóbban állítható, hogy önmagát minősíti, mint bármely más nyilatkozatól. Ennek hiányában a budapesti rezsim vezérének az a nyilatkozata is önmagát minősíti, hogy az amerikai szenátor és nemzeti hős nyilatkozata önmagát minősíti.

esernyősEvezős 2014.12.05. 12:25:00

@alexian:
Hát én tegnap beszólta ott egynek.
Angolul - hogy más is értse (nem mindenki akkora barom, mint az oda székelyzászlós fotókkal kommentelő ingyenélők.)

Vakmacska 2014.12.05. 13:03:30

alte trottel, jaegtoer ne röhögtessetek már baszki, azt a maradék GDP-t is elejtem, amit még próbálok gyártani....

(medvelétszám-emelés és belevaginálni....)

Dr. No 2014.12.05. 13:39:24

@Virág et.: Nem. Ez soha nem lesz szomorú. Legfeljebb érdektelen.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.12.05. 13:59:57

@Zedder: Orbán Viktor szabadlába támadás alatt áll!!! Hát hagyjuk ezt, kedves barátaim?

Igeeeen!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.12.05. 14:06:04

@Montefiore:

AKI MONDJA MÁSRA, AZ MONDJA MAGÁRA!!! ÉN VAGYOK ÉN, TE VAGY TE, KI A HÜLYE, ÉN VAGY TE? ÉS MOST MONDD GYORSAN EGYMÁS UTÁN, HOGY NAGY ÁRPI!

***

Önök a Magyar Külügyminisztérium és a Miniszterelnökség hivatalos állásfoglalását hallották.

Vakmacska 2014.12.05. 14:18:48

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: bammeg minden poszt alatt leköpöm a monitort....:DDDD

cleantone 2014.12.05. 14:19:52

mccain talalkozott orbannal is. biztosan befogta az orrat.
esakkormivan?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.05. 14:20:50

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

szerintem két eset lehetséges, az egyik az, hogy a külügynek az a bizonyos embere nem egy jól ismert futzál csapatból jött. ez esetben ő valószínűleg akkor kellett volna, hogy lemondjon, amikor a gyurcsányista demokrata pártit elkezdték neki diktálni, a másik esetben ő a tudjukhol a balbunkó, és sajnálatos módon időben ki nem rúgott kezek törölték ki belőle a malomtulajdonos kulák szeretőjére, illetve a dagadt, szivarozó népnyúzó imprilista karvalytökésre vonatkozó részeket.

dr Brcskzf Gröőő 2014.12.05. 14:47:48

Konok Péter elemzi a ,,neofasiszta diktátor'' szintagmát:
www.facebook.com/peter.konok/posts/819405734782203

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.05. 15:39:11

@dr Brcskzf Gröőő:

aztán csodálkozunk, ha mindent ki lehet azzal magyarázni azzal, hogy az "azok" szerint orbán patásördög, tehát mégse.

labrys 2014.12.05. 16:14:03

@dr Brcskzf Gröőő: Konok megint _nagyon_ jó & pontos!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.05. 16:26:53

@labrys:

ippeg most támasztottad alá, hogy orbánt hiszterizálja az ellenzéke, hogy patásördög, estébé.

dr Brcskzf Gröőő 2014.12.05. 17:15:24

@mavo: részleteznéd? én úgy olvastam, hogy meglehetősen precízen leírja, hogy milyen értelemben fasiszta és milyen értelemben nem (pl. a rasszista részt jelentős részben outsource-olta a Jobbikba (-hoz? -nak?)) meg azt is hogy mennyire diktátor (totalitárius diktatúrát pl. nem akar).

fuhur 2014.12.05. 17:19:35

@mikimackó: Vedd megtiszteltetésnek, hogy elolvashatod oszt halkuljál lefele.

fuhur 2014.12.05. 17:27:08

@Zedder: Ennyi????

Hát ez megy már évek óta. Nincs a világon olyan ország aki nem magyarország függetlenségét támadja. Talán az oroszok nem mert azok már megvették maguknak.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.05. 18:53:06

@dr Brcskzf Gröőő:

mi a tököt részletezzek ezen? benne van az összes rég elkoptatott kaptafa a faszista orbánról, csak most már olyan ügyes, hogy diktatúra nélkül is képes diktátor lenni. az, hogy erős hajlama van rá, azt nem vitattam soha.

más: 444-en erősen feszegetik, hogy mccain (akinek 6 éve épp csak a faszát nem szopkodták le orbánék, de még idén is próbálkoztak vele) a déli áramlat megfúrásában is igen erős szerepet játszott. amiben ugye az a vicc, hogy még direkt erre szabott törvényt is csináltak hozzá ezek a ... ezek a ... ezek a szerencsétlen, idióta balfaszok, mert olyan biztosak voltak a nagy, erős, férfias csippentésben.

szegény gondolkodó birka amúgy mit csinál ilyenkor? egészen idáig bizonygatta oroszország milyen gecierős, és hogy az eu fogja mexopni a saját szankcióit, erre az orrunk előtt zuhan magába

rainy day woman 2014.12.05. 19:17:34

@nerángass: Nem akarom elolvasni!, de az benne van, hogy McCain sértődött irigységből beszél, mert a Főnit megválasztotta a szeretett népe Főninek, őt meg nem?

Peter Fender 2014.12.05. 21:26:25

@nandras01: Ez találó, "fütyürésznek a sötét erdőben". Jó lenne ha tapsolnának is, akkor kevesebbet lopnának.

rtkgbr 2014.12.06. 00:34:44

Bocs, ha már másnak is esetleg eszébe jutott:
Sztem Barack küldte Angelát követségbe Mo.-ra. Johnny meg keresztbe tett most rendesen nekik. Ugyanis a hűvös németek azonnal utcára mennének, és saját pártjai deklarálnák Angela méltatlanná válását a posztjára. Egy német kancellár nem egyezkedhet, sőt nem állhat szóba olyan emberrel, akit az USA vezető politikusa fasisztának minősített. Ez a mai Németországban az egyik, ha nem a legnagyobb skandallum lenne.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.06. 01:03:13

@rtkgbr:

"a hűvös németek azonnal utcára mennének" lófaszt.

a gyíkembereket viszont valahogy kihagytad. egy ilyen nyakatekert összesküvésből őket kihagyni súlyos mulasztás.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.06. 01:23:46

brékinnyúz, bocs ha vótmá', gg elmondja nekünk a frankót!

"intellektuálisan megnyerték ezeket a vitákat"

444.hu/2014/12/05/gulyas-a-jelenlegi-amerikai-adminisztracio-es-a-magyar-kormany-kozotti-vilagnezeti-kulonbsegek-is-vannak/

kezdem azt érezni, hogy ezeknek a vietnami paucsos futóparádé a dolgok könnyedén megúszása lenne. plusz kurva sürgősen kérek ebből a cuccból amit gulyás gergely tol.

de nekem az orbán-vida beszélgetésről kéne nagyon a felvétel.

- ártatlan vagy drága ildikóm?
- hát hogyne, főnök.
- látod, intellektuálisan már győztünk is. te nyíltan a szemembe mondod, hogy ártatlan vagy, az amcsik meg jönnek mindenféle papírfecnikkel.

szegény viktornak mocskosul betette a kiskaput ez a mccaine dolog.

normális esetben nem a kekeckedésnek kéne mennie, hanem valami ilyesféle őszinte igazságbeszédnek két (vagy több) szőnyeg szélére állított, nyárfalevélként reszkető beosztottnak:

"géfodor te ostoba fasz, péter, te másik ostoba fasz, még pár napja is azt toltátok, hogy amerikában csak a libsi demokraták mondanak rólunk csúnyákat, a republikánusok a barátaink. mi a faszt csináltok ti a think tankunkban, meg a külügyben? a faszotokat veritek?"

hát így kábé. géfodor meg erre azt mondaná, hogy de hát főnök, el voltunk foglalva azzal, hogy győzelmi jelentést fabrikáljunk az egyre rosszabb közvi eredményekből, mire a főnök megkegyelmezne neki, hogy hát igen gáborkám, ez nagyon komoly munka, ezért megértem, péter neked viszont az őskőkorba baszom vissza a futsalklubodat, a haverjaidat meg kiszórjuk, mert ennyit érnek, és örülhetsz, hogy nem baszatlak seggbe egy muraközivel.

ingyenebed 2014.12.06. 11:00:48

és ráadásul az amcsik úgy tolják óvatosan, hogy minden lépésnél hagynak a viktornak menekülő utat. és nem él vele. az istennek se.

az elején simán indíthatott volna vizsgálatot, pár embert kirúg, jónapot.
most megint mondhatta volna az ildinek, hogy ne itthon, hanem amerikában indítson pert, azóta köztudott, hogy ez lenne a jogilag járható út. ő mondhatná, hogy jah kérem, hát kiderült, hogy... én nem tudtam róla... most más kérdés, hogy senki nem hinné el, de hivatalosan mondhatná. de nem. megy tovább fejjel a falnak.
mert innentől az lesz, hogy az usa szavahihetősége is megkérdőjeleződik, tehát érdeke az usának, hogy üssön. hiszen így nem maradhat a helyzet.
egy magyar jogi eljárásban továbbra sem adhatják ki a bizonyítokat, a saját törvényeik szerint. de egy otthoni eljárásban kötelezni lehet az usa külügyet. tehát orbán nyilván sumákol, mikor nem az amerikai, hanem a magyar eljárás felé tereli az ügyet.
de evvel az usát is kényszerhelyzetbe hozza.
a zseniális hatalomtechnikus.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.06. 11:43:12

@ingyenebed:

ha jól értelmezem, az ildinek semmiféle perre nem lenne szüksége. kezdeményeznie kellene egy beutazási kérelmet az usákokba és annyi. onnan kezdve ugyanis neki megmutatják, hogy miről is van szó, aztán lehet kötélhúzni, hogy igaz-nem igaz.

pontosan attól lesz a leggyanúsabb, hogy ebbe a primitíven egyszerű megoldásba nem vág bele.

orbán pedig nagyon jól tudjuk, általában csak látszatra keménykedik az erősebbel. most azonban személyesen megsértették. most az a kérdés, hogy személyes érintettségből tényleg nekimegy-e a vezető nagyhatalomnak, vagy kialussza a pálesszel együtt, aztán ahogy eddig szokták, itthon győzelemnek eladva meghunyászkodik.

ijontichy 2014.12.06. 13:28:11

@mavo: McCain-ügy: Az átlag fityesz szavazó sajnos még ebből sem fogja megérteni, hogy az usában nem fogják lecserélni a külügyi elemző apparátust akkor sem, ha a szamár helyett elefánt költözik a Fehér Házba. Más szavakkal, az usa orbánmagyarországgal szembeni politikájának változásához nagyon érdekeltté kellene tenni őket valamivel. Én nem látok ilyen lehetőséget.

"semmiféle perre nem lenne szükség" ez így igaz. "beutazási kérelmet az usákokba" ez meg nem.
Vida Ildikó magyar állampolgárt tették indexre, nem a navführert. Vida Ildikó magyar állampolgárt értesítették erről, nem a navführert. Vida Ildikó magyar állampolgár bármikor -a legteljesebb diszkréció mellett - megismerhette volna ügye hátterét. Ő viszont ehelyett a fosarc főnöke által írt forgatókönyv szerinti szerepet választotta.

árammal átjárt kakkantott nyaktekercs 2014.12.06. 16:32:23

@ijontichy: "Az átlag fityesz szavazó sajnos még ebből sem fogja megérteni, hogy az usában nem fogják lecserélni a külügyi elemző apparátust akkor sem, ha a szamár helyett elefánt költözik a Fehér Házba" - az a fő, hogy nézd le és gyűlöld az ellenfelet. Akik bizonyára pontosan tudják, hogy pártváltáskor minden háttérszakértői gárdát újratöltenek saját emberekkel. A külügyit is, természetesen.

árammal átjárt kakkantott nyaktekercs 2014.12.06. 16:45:34

Az a fő baj, hogy nem ismeritek fel: az KÉT KÜLÖNBÖZŐ (bár egymással bizonyos mértékig összefüggő) KÉRDÉS:
1) igaz-e hogy Orbán újfasiszta diktátor,
2) ha valaki ezt állítja, akkor milyen lépés a helyes Orbán részéről.
Az első kérdésbe kár belemenni, azt bizonyítékok nélkül elfogadtátok és kész.
A másodikba érdemes. Ha Orbán nem reagál, akkor "lapul, mint szar a fűben", "kussban van", "felszólítjuk, reagáljon rá egy napon belül, különben körbehugyozzuk a Kossuth-teret" stb. Ismeritek magatokat, gondolom. Ha reagál, de nem érdemben a tárgyról szólva, akkor "gyáván táncikál", "meghunyászkodott", "ismét felmosták vele a padlót", "bejár szopni az erdőbe". Ha a tárgyról szól és nem ismeri el az állítást, akkor "celpont McCain", "Vitya, mikor üzensz hadat a szövetségesednek?", "Orbán meghazudtolt egy szenátort", "Orbán támadja McCaint".
Nomármost ez nemcsak siralomvölgy, hanem gyomorforgató, unalmas mantrázás is.
Mert RENGETEGEN keresnek egy pártot, amelyre szavazhatnának, mert kiábrándultak a gazdaságilag felívelt Fidesz-fővezérekből, a rossz és bűnös intézkedések garmadájából, a lopásból, a korrupcióból.
DE AMIKOR SZEMBETALÁLKOZIK ezzel a végtelenül sivár, alantas gyűlölködéssel, azt mondja: ezekre? Csöbörből vödörbe? Ezeknél még Orbán is jobb...
Jöhettek irtani, fiúk, éljen a demokrácia.

árammal átjárt kakkantott nyaktekercs 2014.12.06. 16:53:09

@dr Brcskzf Gröőő: Konok Péter elemzésének az áll a középpontjában, ezt többször megismétli, hogy ugyan diktatúra nincs Magyarországon, Orbán mégis újfasiszta diktátor. Ez nagyon verejtékszagú. Nem sikerült megmutatni, hogy lehet valaki diktátor egy nem-diktatúrában. Sőt, veszélyes bornírtság is: ha valaki úgy diktátor, hogy közben nincs is diktatúra, akkor nem világos, miért baj, ha ő diktátor.

árammal átjárt kakkantott nyaktekercs 2014.12.06. 16:54:34

@aritus: nem hinném, hogy megjegyzésed választási sikerhez vezetné a baloldalt.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.12.06. 16:54:50

@árammal átjárt kakkantott nyaktekercs: figyelj bubuka:
1. McCain nem politikatudomanyi tezist irt, hanem beszolt egyet (velhetoen Putyinnak, de aztan rajott, hogy mennyivel jobban hangzik ez Orbannal kapcsolatban). Azt is mondhatta volna, hogy olyan kis ugari kecskebaszo ez az Orban, mint te. De ehhez volt kedve.
2. Tul sokat beszelsz, nem all jol.

árammal átjárt kakkantott nyaktekercs 2014.12.06. 16:56:56

@aritus: ha jó, akkor nem szorul stréberkedésre. (Bár az, hogy a stréberséget eltűri, megkérdőjelezi a minőségét.)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.06. 17:00:24

@ijontichy:

a helyzet ennél rosszabb. mccain kifejezetten haver volt, még az év eleji látogatásakor is jó arcot vágott, együtt fotózkodott viktrorral, ami azért nem olyan barátságtalan dolog, ehhez képest jött a kiszólása, és az, hogy nem hogy letagadta, de megerősítette. és haverokból tudnak lenni a legádázabb ellenségek.

"Vida Ildikó magyar állampolgárt tették indexre, nem a navführert."

ezt igazán kifejthetnéd, mert elsőre meglehetősen hülyeségnek tűnik. az adóhatóság vezetőjét meglehetősen nehéz dolog csak úgy magánemberként nemkívánatosnak tekinteni, nem beszélve arról, hogy az amik meglehetősen sokat panaszkodott a navra.

persze egyértelműen az lett volna a jó, ha kussban marad, és kicsit is megnézve ezt az otoba ribancot, újabb 90%, hogy ez nem az ötlete volt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.06. 17:02:40

@jotunder:

mccain és stábja eddig meglehetősen jó viszonyban volt a fidesszel, részemről furcsának tartanám, ha tényleg a havert ütné putyin helyett. vagy félreértelek?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.06. 17:07:06

@árammal átjárt kakkantott nyaktekercs:

az amerikai külügy megtette a maga tánclépéseit, goodfriend pedig mccain magánvéleményének aposztrofálta az ügyet. nyilván tudjuk, hogy valami van azért mögötte, de ettől még a diplomácia szabályai szerint ez kb. lerendezettnek tekinthető.

ezek után hőbörögni meglehetősen buta dolog, ráadásul forrón tartja az ügyet. érdekes módon eléggé hasonlít arra, amikor a századvég kavarta fel a szart, amikor kussban kellett volna maradni, és akkor az egész vidás-navos botrány nagy eséllyel egyszerűen nincs is.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.12.06. 17:10:50

@mavo: az a mondat nagyon furcsa volt. nyilvan megkerdezte a stabja utana, hogy ki legyen a neofasiszta diktator, Putyin vagy a Putyin seggerol lifego kicsiny szardarab. az utobbi jobb otletnek tunt. de az is lehet, hogy csak improvizalt egy kicsit, es valoban eleve orbant akarta elkuldeni a francba. az a lenyeg, hogy ez az egesz ilyen szep kerekre sikeredett a vegere. :))))

Pelso.. 2014.12.06. 17:11:52

@árammal átjárt kakkantott nyaktekercs: Nem az alantas gyűlölködés dominál, inkább röhögés azon, mily nehéz mostanság talpas fideszesnek lenni.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.12.06. 17:30:46

@mavo: az is lehet, hogy McCain erot akar mutatni, hogy decembertol Foreign Affairs Committee Chairman lehessen. most nagyon elkezdett pattogni.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.12.06. 17:34:43

@árammal átjárt kakkantott nyaktekercs: "Az első kérdésbe kár belemenni, azt bizonyítékok nélkül elfogadtátok és kész."

Szervusz, drága barátom, ülj le itt közöttünk. Igyál egy pohár vizet és magyarázd meg nekünk, hogy hol fogadtuk el bizonyítékok nélkül, hogy Orbán egy neofasiszta diktátor. Ezen a blogon már elég sok mindent állítottunk róla, köztük vaskos túlzásokat is, de a neofasiszta diktátor kitételt soha nem tettük a magunkévá. De hátha te többet tudsz rólunk, mint mi magunk.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.06. 18:07:04

@jotunder:

ezek nekem mind beleférnek, de ilyenkor nem a haverokkal szokás szívózni. reagan sem azt mondta a híres viccében, hogy angliára küldik a rakétákat. és hogy őszinte legyek, nekem is már tele lenne a faszom egy olyan szövetségessel, aki az ellenségeimmel haverkodik, és közben elképesztő rágalmakat szór a szövetségeseire.

cseppet sem hiszek abban, hogy mccainék majd megbuktatják a csúnya faszista zorbánt (pedig megnézném, amint a konzulátustól fut a hősök teréig, és már valahol a szemere utcánál elveszíti a vietnami papucsot). de egy kicsit kezd túl sok felhő gyülekezni a feje felett.

azért nekem vicces lenne, ha a végén tényleg kintről buktatnák meg.

aritus 2014.12.06. 18:49:58

@árammal átjárt kakkantott nyaktekercs: És???? Lehet, hogy te szeretnéd, hogy a mostani baloldal választási sikereket érjen el, de ez a te egyéni szoc. problémád, mi közöm nekem ehhez?

aritus 2014.12.06. 18:51:26

@árammal átjárt kakkantott nyaktekercs: Akadj le rólam, fárasztó és hülye vagy. Hagyd abba a stréberkedést, mert kurva ciki.

aritus 2014.12.06. 18:55:49

@mavo: Már januárban sem voltak annyira jó haverok, McCain már akkor is hangot adott nemtetszésének.
"már januári budapesti látogatásakor irányváltoztatást szorgalmazott Orbánnál. Ám a magyar miniszterelnök nyilvánvalóan nem ezt az utat választotta – tette hozzá McCain."
www.atv.hu/belfold/20141204-mccain-mar-januarban-figyelmeztettem-orbant
"...(Mccain) Figyelmeztette (Orbánt) a demokrácia szabályainak betartására, kritizálta a paksi szerződést és a Szabadság téri emlékművet is."
444.hu/2014/12/03/orban-viktor-hat-eve-meg-azt-mondta-hogy-mccain-egy-igazi-hos/

HaKohen 2014.12.06. 19:01:11

@mavo:

Vicces lenne? Szomorú lenne.

De attól tartok: nem lenne.

aritus 2014.12.06. 19:02:01

@mavo: Addig is jobbnál jobb ötletekkel szórakoztatja a nagyérdeműt...
www.hir24.hu/belfold/2014/12/05/orban-verte-at-a-varasnapi-zarvav-tartast-a-frakciojan/#sl
444.hu/2014/12/06/targyalja-a-fidesz-frakcio-kocsis-eszement-otletet/
“Foglalkozik a Fidesz-frakció Kocsis Máté VIII. kerületi polgármester azon javaslatával, amely a 12-18 év közöttieknek, a választott politikusoknak és az újságíróknak évenként kötelező drogtesztet írna elő”

HaKohen 2014.12.06. 19:03:08

Ja, és nem tudom, kinek köszönhetjük @mikimackó: eltűnését, de úgy látszik nagyon lement a toleranciaszintem; egyre jobban ingerelnek az ilyen trollok. Szóval: kösz.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.06. 19:04:48

@aritus:

igen, hangot adott - pont azért vicces, amikor a tetszőleges fideszes gazember behazudja, hogy mccain a semmiből, sose járt itt, stb. de ettől még év elején udvarias volt orbánnal, közös fotó és társai. ezek diplomatikus, és szövetségeshez illő megnyilvánulások. a faszista diktátorban már egy centi barátság sincs.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.12.06. 19:07:40

@aritus: be kellene adni egy modosito javaslatot, a fidesz kepviseloinek es ujsagiroinak kotelezo napi prosztatavizsgalatarol, ami alol a nok sem kepeznenek kivetelt az unortodoxia jegyeben.

HaKohen 2014.12.06. 19:08:54

@nandras01: @Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Szvsz nem stréberség és nem fütyörészés.

Megindult a propagandagépezet: a gőzhajó kazánjának gőzét rákötötték a hajókürtre.

És nem kommunikáció, könyörgöm, mert az mást jelent, tágabb a tartalma. Propaganda, ha kérhetnélek titeket, propaganda.

Ennek pedig dr. Joseph óta megvannak a szabályai. Magyarul is olvashatók.

Pelso.. 2014.12.06. 19:10:09

@mavo: Kintről, hogyan? A kisebbségi kormányzáshoz sokaknak át kellene ülniük valahova, mi motiválná őket? Valamint kemény frakció fegyelem uralkodhat fideszéknél, vélhetően körbezsarolják egymást stb.
Kintről bedöntik a forintot. Matekilag könnyen letervezhető, ugyanakkor durva következményekkel jár nemcsak itthon a jónépre, a térség is szívna.
Kiszivárogtatnak valamit, kőkemény bizonyítékokkal. Nem tudok oly durva dolgot elképzelni, ami hatására Orbánék távoznának.

aritus 2014.12.06. 19:11:14

@jotunder: nevetnék, de nem tudok, mert ez az ötlet már tényleg túl megy minden határon. Bazmeg, az ágyamba nem akarnak belemászni, hogy ellenőrizzék, teljesítem-e hazafias kötelességemet, a gyerekgyártást?!

aritus 2014.12.06. 19:17:59

@HaKohen: mindjárt elolvasom. Én nem hiszem, hogy itt a hülyeség a jó szó. Ezek tényleg azt hiszik, képzelik magukról, hogy mindenbe belepofázhatnak és előírhatják hogyan élj, hogyan gondolkodj, kit és mit szeress-utálj.
Fogalmuk nincs a magánélet szentségéről, se a magántulajdon szentségéről. Pontosabban leszarják.
Ezek azt képzelik, hogy a közösségi érdekek (amiket persze ők határoznak meg, hogy éppen mik, pont, mint egy diktatúrában (nekem mindegy, hogy milyen színűnek mondjuk, fasisztának vagy komcsinak, a lényeg, hogy mindig azok a közösségi érdekek, amikkel ők járnak jól) előbbre valók, mint az egyéni érdekek. Még az alaptörvényükbe is beírták ezt (ha jól emlékszem).

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.06. 19:30:59

@HaKohen:

ahogy gondolod, de ha nem haragszol, én kibaszott jól szórakoznék.

ráadásul a fidesz közel sem kizárólag az agybetegek és a maffiózók pártja. ez egy kibaszott néppárt, amit jelenleg kizárólag az orbánhoz való hűség, és bizonyos szint felett a korrupció tart össze. ám ha ennek az éléről eltűnik orbán, mert akár kiderül róla, hogy mégsem mindenttudó, hanem csak vagdalkozik össze-vissza, vagy netán az amik szerveznek köré egy jó kis puccsot, abból bizony akár még jó is kisülhet.

martonyinak például mekkora elégtétel lenne, ha pont ő mehetne be a királyi dolgozószobába, hogy bocs főnök, a megromlott egészségedről szóló szöveget, amit mindjárt odaadok olvasd fel szépen abba a kamerába jól belenézve, aztán ezek az urak feltűnés nélkül elkísérnek a dácsádba, és akkor az usaf nem szőnyegbombázza le a stadionodat. :)

HaKohen 2014.12.06. 19:36:41

@aritus:

A kifejezésen nem fogunk összeveszni.

Viszont a gonoszsághoz ragaszkodom, mert nem szokták figyelembe venni, ha nem csak fröcsögnek, hanem tényleg értelmezik a cselekedetek rugóját.

Ha elolvasod a belinkelt MaNcs-posztot, oda írtam néhány mondatot erről, hadd ne ismételjem meg itt.

HaKohen 2014.12.06. 19:39:36

@mavo:

Nahát ábrándozni én is tudok. Kamaszkoromban rendszeresen fantáziáltam mindenféléről (pl. hogy partizánvezér vagyok, aki kijön a bunkeréből és átveszi a hatalmat stb.).

Végülis hozzáértők szerint a fantáziálás egészséges személyiségfejlődést segít elő.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.06. 19:42:02

@Pelso..:

ismétlem, a fidesz néppárt. ráadásul mondjuk egy vagy több meg nem nevezett nagyhatalom igenis tud remek ajánlatokat adni ha nagyon akar. pénz, egyszerű mentesség, rengeteg eszköz létezik erre.

ráadásul a galamusnak abban igenis igaza lehet, hogy akár ezért, akár azért, de bőven van már elégedetlenkedés a fideszben. főleg a régi kádereknek lehet tele a fasza a szijjártó-kocsis máté-lázár-féle lófaszjóska felfúvalkodott senkikkel, akik miatt őket durván hanyagolják. és ez csak egy tipp. minél nagyobb egy párt, annál több benne a feszültség. a maszop is pont ilyen volt, aztán szétvetette a belső feszültség kettő perc alatt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.06. 19:45:53

@HaKohen:

értelemszerűen a martonyis szál valóban csak kaján fantáziálás, de a fideszben előbb-utóbb meglesz a robbanás. és engem nem igazán érdekel, hogy miért, csak annyit mondtam, ha a külföls "áskálódása" lesz az ok, akkor sokkal jobban fogok szórakozni, mintha csak úgy magától pukkan ki a kisgömböc.

pedig a mostanában feltörekvő káderek iszonyatos inkompetencia szintje inkább ez utóbbit valószínűsíti. hja kérem, ezzel jár, ha egy pártban nincs valódi verseny, csak kamarillapolitika.

HaKohen 2014.12.06. 19:52:15

@aritus:

Legfrissebb adalék:

hvg.hu/vilag/20141206_Kocsis_Mate_drogtesztes_otlete_gyorsan_be

Már a tuggyukkik is eljuttatták az Államokba a hírt.

HaKohen 2014.12.06. 19:58:36

@mavo:

A külső izében nem hiszek, habár jólesne.

De a párton belüli feszültségekben valszeg igazad van.

Volt egy barátom (I'ten nyugosztalja), aki tanácsi funkci volt az átkosban, több helyen (város, megye, bp.-i kerület). Ő mondta akkor, belelátva az egykori MSZMP berkeibe, hogy az az egypárt valójában két párt. Hittük is meg nem is, végül nagyjából igaza lett. Abban az értelemben, ahogy te is írsz a maszopról; az én példám még régebbi.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.12.06. 20:10:07

@mavo:

Nem lehet, hogy ez az egész MÉGISCSAK a Gyíkemberek valami kísérlete? Mert Gulyás, meg most Kocsis a drogteszjével biztos, hogy valamilyen pszichikus behatás alatt nyilatkozott.

Gábris szomszéd 2014.12.06. 20:15:25

@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Na már itt is hazudsz mint a vízfolyás, nem csak a gyíkon? :)

Pelso.. 2014.12.06. 20:17:59

@HaKohen: Jó, létezik párton belüli feszültség, ennek mértéke szerintem messze van a robbanás ponthoz, mert e feszültség elégséges kezeléséhez rendelkezésre áll a szükséges pénz, infók a sakkban tartáshoz, s eszközök a további infók megszerzéséhez, mint szolgálatok. Mindezek nem véletlenül koncentrálódnak pl Lázár csapat kezében, hát a régi, de partvonalra rakott morgolódó káderek mit tehetnek, semmit.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.06. 20:28:38

@HaKohen:

írtam, hogy szerintem is valószínűbb a belső rohadás. egyre több pénz felett egyre inkompetensebb maffiózók diszponálnak.

ilyenkor előbb-utóbb pár alvezér megunja, és kibélelik ólommal a főnököt. :) volt erről itt valami sorozat régebben. :) nyilván ez esetben képletesen, még mielőtt valamelyik szegény bájerzsóttiban fölhorgad, hogy lám, meg akarják gyilkolni a drágaédesjó miniszterelnök urat, akinek lám, olyan finom és egészséges még szara is, hát még a spermája is. :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.06. 20:32:33

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

gulyásról nem tudok mit mondani, neki valószínűleg szimplán csak korpásodik a haja.

kocsis viszont az egyik legbutább és legkártékonyabb nerszörnyeteg, és ami nagyon fenyegető, hogy tarlós pilu kedvence, tehát nagy karrier várhat rá, vagyis még kártékonyabb fog lenni.

ha már tarlós pilu, az milyen fasza, hogy valójában minden jó az ő ötlete volt. :)

ingyenebed 2014.12.06. 20:33:33

bassszeeeeg!

jeges henric épp most magyarázza az atv-ben, hogy miért fasizmus az orbán-rendszer, miért nem nácizmus. illetve nem magyarázta el, csak annyit mondott, hogy a diplomás, több nyelvet beszélő titkárnője ezt nem tudta (akit egyébként simán lemucikázott - ezért külön megérdemel egy tahósági emlékérmet...legalább a kamerába ne, b+).

naszóval henric nyilván vastagon hülyézett volna bárkit aki lefasisztázza az orbán rendszert mondjuk pár hónapja is még. namost vagy azóta lett fasiszta az orbán-rendszer, vagy henric egy f@sz.

ugyehogyde?

Debreczeni J a 2002-es műegyetemi beszéde óta, Ungváry R is évek óta fasisztázza.

hát mi itt hónapokkal ezelőtt ezen vitatkoztunk, a sok brom meg csak most ébred fel miután egy krapek akinek semmi köze hozzánk, az óperencián túlról ki merte mondani a frankót. ez annyira szánalmas.

tényleg elmehet az összes okostojás a halál fszára.

aritus 2014.12.06. 20:34:57

@mavo: Meg az egyre több pénz egyre könyebb (megfelelő törvényekkel megtámogatott) ellopása is fokozza a párton belüli tülekedést, lökdösődést.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.06. 20:38:36

@Pelso..:

a régi, partvonalra tett káderek ha megunják, akkor kibaszott mennyiségű adatot lesznek majd képesek nyilvánosságra hozni. értem én, hogy nagy eséllyel mindegyikület zsarolják egy elrabolt nagyival vagy egy ferde éjszakával a kék osztrigában.

de előbb-utóbb valamelyik köpni fog. ha ez mögött pár rejtélyes, akcentussal beszélő öltönyös úriember is ott lesz valahol, ahogy a messzi prágában sejtik egyesek, akkor dupla erővel fogom csapkodni a térgyepemet röhögés közben. :D.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2014.12.06. 21:10:10

@ingyenebed: Sőt! Sőt, van egy olyan effektus, hogy "teszi, de nem tudja". Ennek mintájára, ami jobban ide illő: "nem tudja, de mondja (jól)". Az öreg republikánius ott az okeanoson túl, valószínűleg tényleg csak azokat a főbb jelzőket ismeri az orbán-rendszerről, ami átszűrödött hozzájuk. És valószínűleg tényleg csak szitkozódott egyet. Utólag persze magyaráz(kod)ott, de abban sem volt nagyon olyasmi, amik kifejezetten a fasizmus differentia specificáira utaltak volna (a diktátorságra inkább). De ettől függetlenül tényleg igaza volt, ráhibázott. (Ja és pssszt, ezt nem kell megtudniuk a jobbos idiótáknak.)
Na most, hogy ezzel kapcsolatban mit gondolnak, és mondanak az emberek, azt meg egy kisiskolás mondóka fejezi ki a legjobban: Utánozás majomszokás.

Gábris szomszéd 2014.12.06. 21:17:28

Remek összefoglaló mekkén bácsiról. :)

korkep.sk/cikkek/kulugyek/2014/12/06/nomen-est-omen-mccain-amerika-szurke-eminenciasa

Mindnyájunk "kedvenc" szenátora mindig megtalálta a jó társaságot magának.:) Hol ukrán neonáci vezérrel parolázott, máskor meg Khalid al-Ḥamad-al. Igen ő volt pld. az, aki kitépte egy szíriai katona szívét és beleharapott abba, mindezt a kamerák előtt.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.12.06. 22:54:33

@Gábris szomszéd: Öreg, mi McCain nélkül is tudjuk, hogy Orbán micsoda, és ha legyilkoljátok, akkor is fogjuk tudni. Tulajdonképpen mit akarsz elérni?

aritus 2014.12.06. 23:14:29

@Kettes: csak bepróbálkozik itt is. Elvakult jobbikos, a varánusz házi nácija.

jaegtoer 2014.12.07. 07:33:59

@Gábris szomszéd:

"___
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Na már itt is hazudsz mint a vízfolyás, nem csak a gyíkon? :)
___"

Mi a helyzet G, kitelt a becsület a Varánuszon, és itt folytatod tovább a putyin propagandát?

Az, hogy Boli-t lehazugoztad, te, te kiberszarcsimbók, azt jelenti, ha letelik a penzumod és visszaengednek a gyík hátára újra bemutatlak, hadd lássák ki-mi vagy te, házi-náci áldás.

jaegtoer 2014.12.07. 07:43:02

@Kettes:

Most G.* egy kicsit még kelleti magát, mutatja, hogy mennyire komilfó, még linkel egy-két cukiságot is talán, ahogy szokta, aztán amikor már többen is gyanútlanul szóba állnak vele, ezerrel elkezdi tolni a putyini agresszív orosz propagandát. És minderre 'ezermillió' óra ideje is van. Hajrá:)

G* kiegészítés:
Most: Gábris.
Előtte: 'Gábriel arkangyal blogrobotártidutu' vagy valami ilyesmi

Gábris szomszéd 2014.12.07. 08:37:07

@jaegtoer: Bolika egész pontosan azért hazug mert nem mondja el a kitiltás igazi okát, inkább hazudik mellé egy másikat. Egyébként meg csináljátok vígan és dalolva és higgyétek nyugodtan el, hogy ti vagytok a haza megmentői, más pedig kussoljon. Belterjes lesz a gyík de hát kell egy hely ahol megbeszélitek magatok közt milyen fasza gyerekek vagytok, értitek is a világot. Mennyivel könnyebb ruszki propagandázással meg házinácizással elnyomni a másik véleményt. Volt már ilyen a töriben és, ahogy elnézem lesz is. :)

mikimackó 2014.12.07. 08:46:29

@HaKohen: kisebbségi érzésed van ? kicsi a farkad ? elhagyott a csajod? ne legyél ideges, mással is előfordul......., egyébként meg ne velem foglalkozz, hanem, amit írok, bunkókám !!!

ingyenebed 2014.12.07. 09:47:32

@Gábris szomszéd:

és?
mi köze McCain múltjának ahhoz, hogy orbán fasiszta-e?

ingyenebed 2014.12.07. 09:51:08

@HaKohen:

na erre drogtesztes javaslatra kiváncsi vagyok, hogy mi lesz vele.
a vasárnapi nyitvatartásra gondolva vannak rossz érzéseim...

jaegtoer 2014.12.07. 10:05:58

@Gábris szomszéd:

terelsz.

Lehet, hogy végre elkezdődhet valami értelmes dialógus is, amit nem szakít meg a te cukiskodó jópofasággal indított, majd putyin-propagandára váltó link áradatod és 'copy paste' inváziód.

Én a részemről be is fejeztem, mert nem segítenék neked külön vitánkkal abban, hogy a ziccert felhasználva, vagy akár anélkül is szétlinkeld és elcseszd ezt a jóravaló blogot is. putyinbérenc.

Gábris szomszéd 2014.12.07. 10:12:57

@ingyenebed: Talán csak annyi, hogy aki fasisztát kiállt egyszer az máskor meg tevőlegesen támogatja őket és ha kell az ISIS-t is.

Gábris szomszéd 2014.12.07. 10:17:44

@jaegtoer: Ja igen terelek de te sosem terelsz. :) Naivitásod viszont lenyűgöző, amiben azt hiszed, attól bármi meg fog változni, hogy én kommentelek -e a gyíkra vagy sem. Jól ellesztek nyugi. Aki kimondja a véleményét, netán más híreket is megjelenít az ki lesz baszva, ti meg elégedetten dőlhettek majd hátra, kb. mint egy fideszes, amikor a kormányt interpellálja a parlamenteben. LOL. :D

rtkgbr 2014.12.07. 10:40:14

@mavo: Az ürgebőrbe varrt békaemberekkel igazad volt még tegnap éjjel. Bevillant nekem is, de az elmélet valóság-esélyét nagymértékben rombolta volna ez a fordulat, úgyhogy nem írtam bele. :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.07. 11:10:09

@Kettes:

nézz utána, gábris szomszéd régi, bevált troll a varánuszon. most úgy néz ki, portfóliót bővít. :)

Peter Fender 2014.12.07. 11:18:40

Ne állj szóba velük, mert lehúznak a saját alacsony szintjükre, és ott a rutinjukkal legyőznek.
Srácok, nem lehetne, hogy a trollokkal nem álltok szóba? A többit a moderátorok elintézik. A sok fölösleges szócséplés miatt nehezen követhető a kommentelés.
Előre is köszönöm mindenkinek. :-)

HaKohen 2014.12.07. 13:36:33

@Peter Fender:

Egyetértek javaslatoddal. És amennyire lehet, igyekszem követni is.

HaKohen 2014.12.07. 13:49:24

@ingyenebed:

Sokak mentségére legyen szólva, hogy már évek óta a következő a helyzet:

Amint valaki a "fasiszta" jelzőt használja valamivel v. valakivel kapcsolatban, azonnal megkapja értelmes konziktól és értelemnélküli álkonziktól, hogy debizonycsakamussolini volt fasiszta, az egészet ő találta ki, ezért senki későbbit (Hitler, Franco) ne nevezzünk fasisztának, mert fúj milyen műveletlenek leszünk akkor és ez egy szegénységi bizonyítvány magunkról és í.t.

Ugyan nem vagyok híve annak, hogy mindent fogadjunk el, ami a köznyelvbe bekerült, azért vegyük tudomásul, hogy a "fasiszta" valamiféle totalitárius rendszer és híve szinonimája lett, függetlenül az etimológiai szempontoktól.

Mármost viszont alapból sem szeretem, épp ezért kerülni igyekszem a megbélyegző jelzők és címkék odaragasztását (főképp az emberekre). De ezen túl is, akár visszanézve az ilyen terminológiai álvitákra, el kell ismernünk, hogy semmi mást nem eredményez, mint a lényegről való - néha szándékos, néha szándéktalan - elterelését a közbeszédnek.

Most mondd, érdemes?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.07. 14:11:50

@Peter Fender:

sokkal, de sokkal veszélyesebbek a valódi monomániás hülyék. a trollokat viszonylag rövid idő kiszúrni, egy monomániás hülyéről esetenként évekig is tarthat, mire kiderül, hogy az.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.12.07. 14:13:48

@HaKohen:

ugyanakkor ne feledjük el, hogy a faszista jelzőt (akárcsak a magyarellenest és a hazaárulót meg a többit is) feltűnően könnyűkézzel képesek osztani. húsz éve még volt súlya, ha valakit faszistának (etc.) neveznek, mára teljesen elkopott mint jelző.

Peter Fender 2014.12.07. 14:46:04

@mavo: Ja. Most modjam azt valakire, hogy komcsi, vagy libsi. Aki használja ezeket a jelzőket, az sem tudja, hogy mi az, de ezen jelzők használatakoir nem is az a lényeg. A másik táborba tartozik és az rossz. Stigma. Ennyi. McCain jelzője sem jelenthetett nagyon mást, csak a hazai hisztérikus környezetben fújták föl balról is, meg védekezésül jobbról is.

Peter Fender 2014.12.07. 14:49:27

@mavo: Mint a sárospataki? Azokkal ugyan úgy kell eljárni. Nem kell róluk tudomást venni, hiszen azért járnak ilyen helyre [ mint mi is ;-) ], hogy tudomást vegyenek róluk. De ha nem lehet velük vitázni akkor minek vitázzam velük? Két komment után kiszűrhető, utána skip.

HaKohen 2014.12.07. 15:37:43

@mavo:

Így igaz.

Én még jártam a régi Szovjetunióban, ahol még éltek azok a nemzedékek, amelyeknek világháborús emlékeik voltak. Amikor valaki a zsúfolt moszkvai trolin a lábadra lépett és összepasszírozott, akkor végső tromfként a pofájába vághattad, hogy "fasiszt!". És ez általános érvényű volt.