Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

A GFodor logikáról

2014.10.31. 09:43 | ulloiut | 58 komment

Címkék: abszurd logika kretén gfg g fodor

A férfiasság szakértője G Fodor Gábor 2013-ban a nagyvonalúságról írt és most indokoltnak látta újra lehozni az akkori bejegyzését. Többek között ezt írja:

 "Illusztráljunk. Az Alkotmánybíróság elkaszálta az ún. átmeneti rendelkezéseket, majd a sok vitát kiváltó regisztrációt alaptörvényellenesnek nyilvánította. (Zárójelben jegyzem meg, az Alkotmánybíróság természetesen politikai szereplőként viselkedett. Ennek belátáshoz elegendő visszájára fordítanunk azok érvelését, akik azt akarták illusztrálni, hogy az Alkotmánybíróság NER által kinevezett tagjai a regisztráció megtartása mellett érveltek, az érvelést megfordítva tehát azok, akik a regisztráció ellen emeltek lándzsát, azok a NER ellenzői, vagy ellenfelei...)" (ulloiut kiemelése). 

retarded2.jpg

GFodorista logika szerint ha valaki nem NERtárs, akkor csak  amerikai ügynök NER ellenfél lehet. Ha bíróként nem minden esetben a NER iránymutatása szerint viszonyul a joghoz, akkor nem lehet, hogy adott esetben jogászként egyszerűen más a szakmai véleménye, hanem logikusan NER ellenfél. Akkor is ha történetesen a Fidesz jelöltje, a Fidesz szavazatával választották meg és amúgy soha semmi jel nem utalt arra, hogy ellenzéki szimpátiája lenne (vö. Stumpf István, Balogh Elemér, Szalay Péter és Kovács Péter). Itt most nem ennek a gondolkodásnak az erkölcsi vetületével van a legnagyobb gond  - persze az is nagy probléma - hanem azzal, hogy a rezsim szellemi elitjének egyik vezéralakja valóban úgy gondolja, hogy az egyik állításból logikusan következik a másik. 

Illusztráljunk hát mi is - nem analóg, de hasonlóan logikus. 

1. Állítás: A Századvég politikai elemzői mind a Fidesz talpnyalói, akik semmilyen funkciót nem látnak el, ami túlmutat a kormányszóvivő (tőlük függetlenül már ellátott) szerepén.

 2. Az állítás GFodorista© "megfordítása": Aki nem a Századvég politikai elemzője, az nem talpnyaló, hanem „ellentalpnyaló”, a Fidesz „ellenfele”.

 3. Mivel a Nézőpont elemzői nem a Századvég elemzői, nem a Fidesz talpnyalói, hanem a Fidesz ellenfelei.

 4. Upsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr416849381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.10.31. 09:57:33

Pedig csak arról van szó, hogy GFG-nek nincs olyan jellemzője, amely miatt ne volna bolsevik ideológus, viszont van sok, amely szerint igen.
És ebből következően az is.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.10.31. 10:09:36

@Counter:

szerintem pedig inkább a postból általam kiszűrt célzás lesz az igaz. géfodor akkor lenne bolsevik ideológus, ha tudatosan, megfontoltan lenne az, márpedig géfodor még ahhoz is retardált, hogy bolsevik ideológus legyen. tévedhetek persze.

sajtohuba 2014.10.31. 10:28:47

A MILF mintájára, levédhetnénk a WIIR-ből kiiindulva a WIYR-t és a WIHR-t meg a WISR-t.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.10.31. 10:41:35

@mavo: Egyszerű bináris logikai műveletekre állítólag laposférgeket is be lehet tanítani, de ezzel semmiképp se szeretnék hitet tenni amellett, hogy GFG és egy laposféreg között bármiféle hasonlatosság áll fenn. Épp ellenkezőleg.

civil polip 2014.10.31. 10:48:05

Az árnyalt gondolkodás netovábbja.

trisel 2014.10.31. 11:37:29

@civil polip: Sőt. Az árnyalt "politikai" gondolkodás netovábbja. Counterhez: a laposféregnek kimutatott biológiai haszna van az evolúcióban. Van-e bármilyen tudományos elmélet arról, hogy a géfodoroknak mi lehet a haszna, akárcsak evolúciós szempontból is?

Késes Szent Alia 2014.10.31. 12:03:30

@trisel: Hogyne. Egy adott létforma tökélyre viteléről van szó, és ki tudná ma megmondani, hogy evolúciós zárvány lesz-e a dologból, vagy ez lesz a Magyarországon elérhető boldogulás záloga. Az evolúció vak, nem ismeri a jó és rossz fogalmát, csak a sikert vagy kudarcot:

index.hu/velemeny/2014/07/24/nem_olyan_konnyu_segget_nyalni_mint_azt_elsore_gondolnank/

Péter 2 2014.10.31. 13:17:41

Kedves Tündér, csak egy apróság: nem "upsz", hanem "hoppá". :-)

OoOoOo 2014.10.31. 13:38:07

www.napi.hu/magyar_gazdasag/a_szazadveg_csak_egy_penzmosoda_mellar_tamas.588905.html

macsó pasa vagy mosó masa?

ismét magyarságszellemontológiai válaszúthoz érkeztünk.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.10.31. 13:40:32

@OoOoOo: már be is perelte mellárt a századvég. érdekes per lesz.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.10.31. 13:52:39

@jotunder: Az megagigagyors perlés, ha már tényleg tényleg.

(És Kecskeméten vagy Debrecenben lesz a pör?)

incze 2014.10.31. 15:19:02

az adott esetben gfg-nek nemcsak a libidója, hanem a logikája is hibátlanul működik. valóban úgy áll, hogy aki nem a basi-network tagja, az bizony ellenfele. így van ez még az elvi és államfilozófiai szövetséges dzsobbikkal is.

hogy ez igaz legyen, ahhoz nem az ellenlábas nézeteiben, világlátásában kell keresni az okot, hanem a nermány működésében, amely csak azt támogatja, ami belőle indult, a többit minimum negligálja és kiéhezteti, ha népszerűnek látszik és network hozadéka van, akkor einstandolja, ha nem érti, nem, érdekli, vagy ner networkön kívüli kondenz pontot vél fölfedezni benne (világnézeti és politikai orientációtól voltaképp föggetlenül), akkor megsemmsíteni igyekszik.

mindez azoon egyszerű okból, mert a nernek nincsen igazából politikai világnézete (a basinak persze vannak napi bölcselmei, és megvan a maga odakozmált világlátása is, de az eléggé nergránit szilárdságú.)

tejhát a ner ellenséggé tesz, ha tetszik neked, ha nem, ha szereted a ner záptojás szagát, ha nem, amennyiben nem vagy száz százalékig nernyik. egyetérteni is csak kézcsók után szabad.

ulloiut · http://orulunkvincent.blog.hu/ 2014.10.31. 16:16:48

@Counter: @mavo:

Ebben a kérdésben több lehetőség van.

1) GFodor bolsevik és csak az a "logika" jön szóba nála, hogy aki nem osztja 100%-ig a Fidesz álláspontját, az ellenfél/ellenség.

2) Nem elég okos ahhoz, hogy logikai összefüggéseket felismerjen és ezért hajlamos téves következtetéseket levonni bizonyos jelenségekből.

Ezzel a két lehetőséggel az a baj, hogy a jelen esetben az eredmény tekintetében nincs különbség, lásd: en.wikipedia.org/wiki/Observational_equivalence

3) Az 1 és a 2 is igaz és nem lehet eldönteni, hogy most melyik volt meghatározó.

4) GFG egy zseni, ő sem veszi komolyan a sok hülyeséget, amit ír. Az egész GFodorizmus egy nagy színjáték, egy magyaros Colbert műsor, mínusz humor. Ő megkapja a fizetést és ez a lényeg.

Én a hármasra tippelek.

@Péter 2: Ez egy csúnya anglicizmus, amit én szeretek:-) De jotunder ártatlan ebben a kérdésben.

Késes Szent Alia 2014.10.31. 16:36:54

@jotunder: "Én tanúsítom, hogy állami cégnél a SzVég azidőtájt csinált ilyen haszontalanságot (munkájuk eredményét, vagy legalább az abból nyert fontosabb megállapításokat én sosem láttam/hallottam). Ez ugyan valóban nem minisztérium, de egy állami cégnél (minden kormányzat alatt de ennél a kormányzatnál minden eddiginél gátlástalanabb módon) nem a cég menedzsmentje dönti el, hogy hová folyasson pénzeket, hanem ők csak felsőbb szándékot hajtanak végre. Jellemzőbb, hogy az őt felügyelő minisztériumtól szólnak le, hogy adjatok nekik valami témát amit kidolgozhatnak (rosszabb esetben maga a minisztériumi kapcslat mondja meg, hogy mire kell szerződni). Ez a SzVég menedzsmentje felől könnyen látszott minisztériumi megrendelésnek, de jogilag "csak" egy céges megbízás volt.
Noha szerintem édesmindegy, hogy a SzVég minisztériumi-, kormányzati intézményi, vagy állami cégtől kapott érdemtelen százmilliókat, az normális országban egyformán hűtlen kezelése lenne a közpénzeknek vagy közvagyonnak. A FIZESS-es ügyészség a hűtlen kezelés kivizsgálása helyett azonban könnyen lehet, hogy vádat épít arra, hogy konkrétan ezidőtájt ilyen ügyletben minisztérium jognyilatkozattal nem vett részt, tehát a SzVég-nek van igaza. :-("

Ld. itt a kommentek között: www.origo.hu/itthon/20141031-beperelte-mellar-tamast-a-szazadveg.html

incze 2014.10.31. 16:37:52

@ulloiut: én is a 3-asra tippelnék, ha azt gondolnám, hogy ezek logikai kérdések. lehet és érdemes is annak IS tekniteni, de mint a legtöbb hatalmi kérdésnél, itt is elsősorban emocionális munkálkodás folyik.

(egyébként a finnek is azt mondják, hogy upsz, szóval nyelvcsaládban maradtál)

labrys 2014.10.31. 17:08:08

@Counter: …hát 1 (azaz egy darab) telefont megereszteni a Péternek vagy a Tündének azé’ nem vesz olyan sok időt igénybe. :)

„Majd később lepapírozzuk.”

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.10.31. 17:23:46

@ulloiut:

ez így nagyjából korrekt, az 1-es és 2-es pontok kombinációja hihető. már csak azért is, mert a bolsevik logika alapvetően fanatikus, a fanatikusok pedig jellemzően nagyon buták és a végtelenségig feledékenyek.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2014.10.31. 17:34:42

Nem lehet olyan összeesküvés elméletet kitaálni, ami megközelítené a valóságot:
kenyszerbagoly.blog.hu/2014/10/31/a_harmadik_erkolcsi_ko

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.10.31. 17:41:34

@sajtohuba:

ne szarozzunk, legyen az, hogy KEWF: :D

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.10.31. 17:49:41

@Kényszerbagoly:

az legalábbis érdekes, hogy az ex századvéges mellár szövegét lehozza a napi.hu. a három egymás utáni világraszóló győzelemhez képes egy kicsit túl sok a pártütés és a kremlinológiai rejtvény.

attól félek, ez csak afféle wishful thinking. annyira nézném már, ahogy ezek az andrássy úton lőnek egymásra. street-to-street, house-to-house, sewer-to-sewer. de tőlem lehet a helyszín felcsút is, mondjuk a díszpáholyokból dobálnák át egymáshoz a nyelest.

Pelso.. 2014.10.31. 18:44:29

@jotunder: Ja, a jó hírnév megsértéséért.

Péter 2 2014.10.31. 19:00:24

@jotunder: Hát, hülye vagyok, na, nem tűnt fel, hogy nem te írtad. Félrevezetett az angol kifejezés, valahogy azt hittem, csak annyira hozzászoktál már a kinti léthez, vagy akármi... ;-)) Bocs.

dr. mesterséges színezék 2014.10.31. 19:23:03

Jössz itten a logikával, aztán majd csodálkozol jól, ha a 2015-2016-os tanévben az eddig beszéd- és értelemgyakorlatra és a metamatikának szentelt óraszám is a vallás- és erkölcstanra, meg a testnevelésre száll át.

Netuddki. 2014.10.31. 20:33:40

Na és a századvéges sikkasztásokkal mi van? Kivonult már a készenléti rendőrség? Lefoglalták a merevlemezeket?

Netuddki. 2014.10.31. 20:34:45

@Pelso..: Jó hírnév? Mármint kié?

dr. mesterséges színezék 2014.10.31. 21:01:32

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Nem tanultál semmit az elmúlt 10 napból? Amíg valaki ki nem nyomoz mindent, összegyűjtve, impregnálva és kartotékolva a bizonyítékokat, addig az igazságszolgáltatás tehetetlen. Egyes esetekben.

turulpina 2014.10.31. 21:33:49

gfodor egy szarborg

rengeteg szar egy áljobboldali takonyvázon

dr. mesterséges színezék 2014.10.31. 21:41:56

@smartdrive: Az ott piros mackóban tényleg Egyrésztmásrészt Gábor?

dr. mesterséges színezék 2014.10.31. 22:43:26

@turulpina: Azé ennek a G Fodornak elég szar lehet együtt söröznie a csuklóból kígyóvállúzó Bayerral. Egymás szemébe sem nézve csacsogni a közös eszmékről, tervekről, mint hivatásos seggnyaló tajtparasztok egymás közt.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.10.31. 23:02:41

@dr. mesterseges szinezek: géfodor azért nem egy bayer. mármint bayer tényleg annyira lepusztult figura, mint amilyennek látszik, géfodor meg nem.

Kis ember 2014.11.01. 05:48:58

Akkor most jól értelmezem, hogy ahol mi nem vagyunk, ott az ellenség?!

luis5 2014.11.01. 08:11:29

Mindenbe probaltok belerugni amihez köze van a kormanynak. Evek óta. Eddig nem jott be sőt....de hajrá

RontoPal 2014.11.01. 08:37:23

@luis5: Ugyan már, ha a vincentes szerzők tized akkora elánnal fikáznák a jelenlegi kormányt, mint annak idején a fideszes ellenzék tette a szoci kormánnyal, akkor túlcsordulna a blog szervere. :-)

quorum 2014.11.01. 08:38:03

@luis5: Hogy érted azt, hogy nem jött be?

Pelso.. 2014.11.01. 08:59:39

@luis5: Dehogy. Nagyon sokszor kellene cipót pucolni akkor.

dobzse.laci 2014.11.01. 09:19:01

@smartdrive: ...innentől tényleg minden érthető

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2014.11.01. 09:43:59

gfodornak annyiból igaza van, hogy ha binárisnak tekintjük a helyzetet, akkor valóban vagy velünk vagy, vagy ellenünk. Ha jól értem, a poszt ebben az értelemben használja a "bolsevik" kifejezést: olyan ember, aki felteszi, hogy bináris a helyzet.

Ezzel együtt nem pontos a hasonlat: az "Aki nem a Századvég politikai elemzője" helyett "Aki nem azt mondja, amit a Századvég politikai elemzője" állítás lenne a helyes. A Nézőpont ilyen?

Ceterum censeo: hideg polgárháború van.

Kis ember 2014.11.01. 09:59:04

@peetmaster:
Na de miért kell binárisnak tekinteni a helyzetet? Ebből a sztálinista gondolkodásmódból egyszer már nagy balhé volt itthon. (Persze tudom a választ, csak költőileg kérdezem)

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2014.11.01. 10:22:54

@Kis ember: mert senki nem hiszi el ebben az országban senkinek, hogy a véleménye tényleg az, ami, és nem valami érdek vagy hátsó szándék miatt mondja, amit.

És elég sokszor ez egy megalapozott feltevés.

Továbbá mert _valóban_ nem dőlt még el, hogy a kompország melyik parton fog kikötni, és ez _tényleg_ egy bináris helyzet.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.11.01. 12:22:44

@peetmaster:

Eldőlt már régen. Ez egy centrális helyzet.

Orbán segge pöttyös, tehát --- ázsia.

aronsatie 2014.11.01. 22:29:48

@smartdrive: Na szegény. A gnómot így már értem, eddig max. deréktól felfelé volt szerencsém.

esernyősEvezős 2014.11.06. 19:21:25

@smartdrive:
Jézuskám ... mindent értek!
:-)

keletita 2014.11.08. 23:50:29

Matematikusként muszáj belepofáznom, ha már jótündér ezt nem tette meg (ha jól láttam). Szóval az a logikai bakugrás valóban benne van az idézett szövegben, hogy a szerző abból, hogy valakit nem a NER nevezett ki, magátó értetődőnek veszi, hogy az illető a NER ellenfele. De előtte igenis helyes logikai lépést tesz: abból az állításból, hogy a NER által kinevezettek a regisztráció mellett érveltek, valóban következik, hogy azok, akik a regisztráció ellen voltak, nem a NER kinevezettjei. Ez valóban az állítással egyenértékű megfordítás. Tehát azt a logikai hibát, amit ulloiut fodorg-nek tulajdonít a példája 2. pontjában, és amit nagy bánatomra diákjaim gyakran elkövetnek, az idézett szerző pont nem követte el.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.11.09. 00:16:38

@keletita: ? én nem ezt olvastam ki ebből a szövegből.
ott az eredeti, amúgy. csak arról volt szó, hogy ő megfordít valamiféle érvelést. szerinte, ha valaki azt mondja, hogy az X-et elfogadók azért fogadták el X-et mert a NER kinevezettjei, akkor azt is kellene mondaniuk, hogy akik nem fogadták el X-et, akkor azok a NER ellenfelei. nem hiszem, hogy a tautology of the year címre gyúrt volna. itt arról van szó, hogy birtokunkban van az X-et elfogadók véleménye, és az olyan mértékben politikai és nem jogi jellegű argumentum, hogy arra következtethetünk, hogy a politikai kinevezés miatt ez a véleményük. akkor lenne GFG-nek igaza, ha az ellenvélemény esetében is azt látnánk, hogy politikai és nem jogi jellegű az argumentumuk, és akkor valóban gondolhatjuk azt, hogy ennek biztos az az oka, hogy ők valamilyen ellenoldali karakterek. csak hát nem erről van szó.

keletita 2014.11.09. 00:37:18

@jotunder: Elolvastam az eredeti írást, na jó, az egészet képtelen voltam, de a relevánsnak tűnő részeket igen, és attól nem lettem okosabb. Argumentumokat, legalábbis a regisztrációt illetően nem találtam benne. Jogi illetve nem jogi jellegről sem találtam semmit sem az eredeti írásban, sem a posztban. Az persze fel sem merült bennem, hogy gfodornak igaza lenne, csak annyit jegyeztem meg, hogy nem követte el azt a bizonyos logikai hibát. A csúsztatást, a másik álláspontjának torzítását, én nem logikai hibának tekintem.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.11.09. 01:16:25

@keletita: itt nem formalis logikai hibarol van szo, ugyanis gfg szovege ebbol a szempontbol ertelmezhetetlen. akkor lenne formalis logikai hibarol szo, ha azt mondta volna, hogy minden bogar rovar tehat minden nembogar nemrovar. de nem ezt irta, itt a "megforditas" nevu sajatos nem igazan logikai jellegu muveletrol van szo.

vakapad 2014.11.09. 21:15:30

G. Fodor bejegyzésében a nagyvonalúság a téma. Arról értekezik, hogy nagyvonalú az erősebb lehet, a győztes, aki 6:0 6:0 5:0 negyven semmi állásnál lazán elismeri, hogy az ellenfél labdája csípte a vonalat, holott még két cselendzs kérési lehetősége van. Ez a nagyvonalúság aztán még inkább aláhúzza a gyengébb, a vesztes gyengeségét, hiszen ő szinte jogtalanul kap egy pontot, amelyet lehet, hogy nem érdemelt meg, de ez se nem oszt, se nem szoroz.

A tárgyhoz felvonultatott konkrét illusztráció azon eset, melyben az AB elkaszálta az átmeneti rendelkezéseket, köztük a regisztrációt. Az utána történtekből vezeti le G. Fodor, hogy bár a jelenleg regnálókat kevéssé kultiváló csoport azt várta, hogy majd a kétharmad ezt valahogy mégis keresztül erőlteti, például szétzavarja az AB-t, beleírja a regisztrációt az Alaptörvénybe, közéjük lövet, stb., azaz diktatórikusan fog viselkedni, Orbánék mégsem ezt tették, hanem hagyták, hogy a vonalbíró ne mondjon autot. És ezt azért tehették, mert nekik az a győzelemhez nem fontos, mivel az állás jelenleg valóban 6:0 6:0 5:0 negyven semmi.

Ez a lényeg, nem a g. fodori logika szőrözése. Ebből kellene kiindulni, ha valakinek valami nem tetszik.