Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Török Gábor figyelmébe

2014.10.06. 12:05 | jotunder | 92 komment

 

      Dr. Török Gábor adjunktus (Corvinus, Lánczi-intézet) bizonyára érdeklődéssel fogja meghallgatni a Wallenberg díjat a University of Michigan-en átvevő Heller Ágnest. Heller is az Orbán-rezsimet értékeli, talán nem egészen úgy, mint Török Gábor. 45.33-nál kérdezik Orbánról.

       Szemben olvasóink növekvő többségével nekem továbbra sincs különösebb problémám Török Gáborral. Szerintem ő megpróbál tisztességes maradni, well, a magyar lehetőségekhez képest. Heller egy idős filozófus, aki nem elemző, talán nem is politikai gondolkodó, mint a rezsimet az utolsó leheletéig kiszolgáló G.Fodor Gábor, és nem fontos ember, mint a tudományos munkásságot hazudó Orbán-szolga Lánczi András, de azért neki is van véleménye, és nem egy altalajba züllött egyetemi intézetben adja elő, hanem a világ  huszonöt legjobb felsőoktatási intézményének egyikében. Enjoy. 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr816763707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virág et. 2014.10.06. 12:42:59

Mindezt telt ház előtt.

Aki lusta meghallgatni vagy nem beszéli a nyelvet, annak elmondom, hogy a másfél órából csak pár percet pazarol Orbánra és ott is csak azt mondja, amit korábba is. És amiben eléggé sanszos, hogy igaza is van, bár én néhol azért finomabban foglamaznék.

subtotal 2014.10.06. 13:34:59

Mindennél Fényesebb, hogy Törököt fogtunk.

nerángass 2014.10.06. 14:22:10

Elég keresetlen a néni, abban az öt percben ))

balmoral 2014.10.06. 14:46:18

Az meg már milyen, hogy lehet tőle kérdezni?

ebella 2014.10.06. 14:48:20

Véleménye lehet a vénasszonynak, csak ma már nincs sok ember, aki komolyan veszi.

esernyősEvezős 2014.10.06. 14:51:38

@ebella:
:-)
Persze, azért ott mondja, ahol és kitüntetni is azért tüntették ki, mert nem veszik komolyan.
Istenem, mekkora az állatkerted!

sárospataki 2014.10.06. 15:28:51

@Evezős: tehát az, hogy kitüntetik, az pontosan azt jelenti, hogy igaza van orbánnal kapcsolatban, vagy az umichen egyetértenek orbánról szóló véleményével, satöbbi.

Érvsebész 2014.10.06. 15:36:35

@sárospataki lány: nem mondja Evezős, hogy igaza van. Azt mondja, hogy komolyan veszik.

(még mielőtt: én nem tudom, hovatovább nem is érdekel, hogy igaza van-e, sőt még az se, hogy hány ember veszi komolyan. A környezetemben szerintem az emberek 95 %-ának fogalma sincs, hogy kicsoda Heller Ágnes, és még a villanyóraleolvasót se veszik komolyan. /Ami semmi mellett vagy ellen nem érv, csak mondom/)

sárospataki 2014.10.06. 15:44:23

@Érvsebész: azt állítja inverz beszéddel, hogy azért tüntette ki az umich, mert komolyan veszik az orbános állításait is. namármost szerintem ez hülyeség, simán kitüntetnek egy sikeres bokszolót is, de amikor hermeneutikáról beszél, akkor csak megveregetik jóindulatúan a vállát.

Érvsebész 2014.10.06. 15:55:16

@sárospataki lány: Hát, nem tudom, mire gondolt Evezős, a Költő, de úgy tűnt, ebellának erre a kijelentésére reagál: "Véleménye lehet a vénasszonynak, csak ma már nincs sok ember, aki komolyan veszi"

Erre mondta E., hogy dejszen komolyan veszik a umichen Hellert, lám, ki is tüntetik. Itt szerintem O.-ról nem is esik szó, azt E. se mondja, hogy azért mert csúnyákat gondol/mond róla.

Különben mindegy, csak gondoltam, a jegyzőkönyv kedvéért...

(Mellesleg a kitüntetéseket én pont nem veszem komolyan, de feltételezem, a umichnak nem az volt a szempont, hogy H. mit gondol O.-ról.)

ámbátor 2014.10.06. 15:57:20

Mindannyian tudjuk kik irányítják a University of Michigant. Tudjukkik.
A bukottbaloldal törpepártjai mindent megetsznek, hogy a nemzetközi háttérhatalamkkal karöltve rossz hírét keltsék hazánknak. Nyilván ők irányították a döntéshozókat, hogy pont azt tüntessék ki, akiről rég tudjuk hogy a nemzet ellensége.

Lasombra 2014.10.06. 15:59:58

@sárospataki lány: technikai okokból nem néztem még meg a videót, de vajon ez is annyira offtopik volt, mint a hermeneutikás bokszolód? az egyik durván elnyomó rendszerről pár mondat erejéig átkötni egy másik, nem olyan durván, de erősen autoriter rendszerre, az tényleg olyasmi volna, mint a bal csapottról áttérni az anagogikus interpretációra?

én nem értek egyikhez sem, csak kérdezem.

sárospataki 2014.10.06. 16:17:47

@Lasombra: jaa, a videót nem néztem meg, igazán sarkos véleményt úgy kell alkotni, hogy az ember pillantást sem vet a tárgyra :) komolyra fordítva: egyébként meg valszeg hallottam már mindent hellertől, nem valószínű, hogy nagyon újat mondott volna.

sárospataki 2014.10.06. 16:19:14

@Érvsebész: igen, ezt szerettem volna mondani, ne essünk folyton ad verecundiam érvelési hibába.

maybach 2014.10.06. 16:23:05

@sárospataki lány:
Rajtad kívül ki beszélt orbánról?

Titimataifaaaro 2014.10.06. 16:23:40

Ja, szegény, mellőzött, "nem fontos" Heller Ágnes. Bele se merek gondolni mennyi interjút, cikket, véleményt, magasztalást kéne olvasnunk róla, ha fontos lenne.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.10.06. 16:24:09

@sárospataki lány: a democratic dictatorship jelzos szerkezet alkalmazasarol volt szo. orbanrol ugy gondolkodnak egy ilyen helyen, mint valami eszakalban taplorol, aki kimosakodta magat a kecskeszarbol, de azert alapjaban veve fekete pobjedakban tud csak gondolkodni. ez baromi jol latszik.

sárospataki 2014.10.06. 16:29:36

@jotunder: sajnos, ha akarnám se tudnám megnézni, mert a videók tiltva vannak. esetleg otthonról majd.

maybach 2014.10.06. 16:30:23

@sárospataki lány:
De te erre reagáltál és nem a postra:

"Véleménye lehet a vénasszonynak, csak ma már nincs sok ember, aki komolyan veszi.

:-)
Persze, azért ott mondja, ahol és kitüntetni is azért tüntették ki, mert nem veszik komolyan.
Istenem, mekkora az állatkerted! "

sárospataki 2014.10.06. 16:34:38

@maybach: jaja, feltételeztem, hogy ebella heller orbános véleményét nem tartja komolyan vettnek. szerintem nem tévedtem nagyot.

incze 2014.10.06. 16:57:28

@Evezős: imádnivaló az a fickó (tuti, igen, annak a bejegyzésnek van neme, abszolút egyértelmű magyarhím-nem), bár csak két majomra futja neki, nem lát, nem hall, csak beszél, beszél, beszél, mondja a magáét.

beavereater 2014.10.06. 16:58:40

@jotunder: Idehaza is, egyre inkább, avagy "Ne félj, érted jöttünk elvtárs, nem ellened!"

beavereater 2014.10.06. 16:59:46

@incze: hagyjad, biztos megártott neki az a folytonos kronométerketyegés odakünnről.

nandras01 2014.10.06. 17:11:48

@Evezős:
és sajnos nem csak ő az egyetlen lakója...

incze 2014.10.06. 17:11:56

@sárospataki lány: már megint egy sztársebész magabiztosságával kimetéled az ottsemvolt semmit, majd azt a saját nézőpontodból magosból lesajnálod.

NYJetsTD 2014.10.06. 17:18:15

Remélem, az egyetem még a héten lehetőséget ad arra, hogy Budai Gyula a magyar kormány nevében személyesen, angolul utasítsa vissza ezeket a mondatokat : )

esernyősEvezős 2014.10.06. 17:20:25

@sárospataki lány:
Az, hogy kitüntetik, azt jelzi, hogy figyelnek arra, amit mond és nagyra tartják.
Ennyit merészkedtem állítani mindössze.
Ellentétben írástudatlan védenceddel.

esernyősEvezős 2014.10.06. 17:21:30

@Érvsebész:
Yes.
Tehát akkor mégis érthető volt.
Köszönettel.

esernyősEvezős 2014.10.06. 17:22:21

@sárospataki lány:
Nem állítottam ilyet.
De azért ragozd még egy kicsit ....

maybach 2014.10.06. 18:05:47

@sárospataki lány:
Engem meggyőztél.
Sokadszor.

Lasombra 2014.10.06. 18:50:39

@sárospataki lány: : jah, hogy te sem láttad? (ld 16:29) , akkor valóban jól eldiskurálgathatunk róla. :)
amúgy a videó alatti szöveget elolvastam, ebből merészeltem azt a meredek feltételezést tenni, hogy talán egy hangyányit ontopicabb (vajon én vagyok az első, aki leírta ezt a szót?) volt HÁ a mai rendszerkritikával, mint a te bokszolód a hermeneutikával.
szeretek veszélyesen élni, no.

faeke 2014.10.06. 18:54:36

Az emlegetett egyetem csak 82. a világranglistán - nincs benne az első 25-ben......

Axxtro 2014.10.06. 20:37:56

Akárki akármilyen díjat ad neki, Heller Ágnes leszerepelt.

És az is aki a szekerét tolja.

Egy súlyosan elfogult szélsőséges perszóna.

ámbátor 2014.10.06. 20:58:47

@jotunder: A Nemzeti Közszolgálati Egyetem hamarosan top 10-ben lesz (érdeme szerint már most ott lenne a helye). Majd ha ott kap kitüntetést a jóasszony, akkor szóljon.

perro morado 2014.10.06. 21:23:06

@dvhr: Michigan State University =/= University of Michigan

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.10.06. 21:26:25

@perro morado: igen, ezt dvhr is nagyon jól tudja. én is erre gyanakodtam, de az ARWU listán nem volt a legjobb százban az MSU. Heller a UMich-től kapott díjat Ann Arborban.

nerángass 2014.10.06. 21:29:08

@Lasombra:
sárospataki lány 2014.10.06. 16:17:47 “jaa, a videót nem néztem meg, igazán sarkos véleményt úgy kell alkotni, hogy az ember pillantást sem vet a tárgyra :)”

Igazából nem értitek, mennyire felemelő kijelenteni sans gene, hogy nem olvastad a kommenteket ( sokszor a posztot sem ), aztán pár lépés távolságból, megteremtve a kellő intellektuális távlatot, lekanyarítani egy gyorstalpalót a semmihez sem értőknek, akkora arccal, mint a Feszty körkép, legyen szó bármiről.........

Erről jut eszembe a mai produkciója a “konzervativ értelmiségi” posztban, az ő XVI századi iskolájával és hogy “az egyik legnagyobb magyar matematikus szobájából áthelyezett széken “ ettem az uzsonnámat néha”. Eddig minden rendben, good for you dude, remélem Bolyai széke még elbírta az uzsonnádat, de azon mélázom itten, hogyha én egy olyan helységben születtem, amelyet már 1347 ben említenek a magyar királyi kiváltságlevelek, akkor ez a tény mennyire ad bármiféle alapot nekem ahoz hogy az angol konzervatívizmust szakértsem. Ha meg nem ad alapot, akkor miért említem, hacsak nem azért mert sznob vagyok ?

nerángass 2014.10.06. 21:32:19

@nerángass: Ja, még mielőtt vita nyílik, 1347 az én szülőhelyem "dokumentált" létezése, mintha ez jelentene ma valamit is Európában ))))

sárospataki 2014.10.06. 23:08:23

@nerángass: de te nem ettől nem lettél konzervatív :)

sárospataki 2014.10.06. 23:13:25

@nerángass: egyébként a családom negyede felsőbányai sváb bányamérnök volt, később elmagyarosodtak, a xviii században emigráltak oda.

sárospataki 2014.10.06. 23:15:55

@Lasombra: valóban ontopikabb volt, de ez nem jelent túl sokat az analógia szempontjából. viszont heller helyett ma este a snarky puppy életművét néztem végig, felemelőbb volt sok szempontból :)

nerángass 2014.10.07. 07:59:38

@sárospataki lány: Álljunk meg itt. "A házkulcsot, ahol a pénz hever nem akarod ?")))) ( Osztap Bender, a nagy kombinátor )

imres 2014.10.07. 10:52:36

Mindig irigylésre méltónak gondoltam azokat, akik határozott minősítéssel ítélnek anélkül, hogy bármi konkrétumot mondanának.
Hellernek igaza van.
Állítja néhány idióta baloldali kommer elvtárs. Csak így. Konkrétumok nélkül. Minősít. Úgy, ahogy ő gondolja.
Ezért vagytok hülyék, elvtársak.

esernyősEvezős 2014.10.07. 10:57:26

@imres:
Akkor most irigyled magad, Imruskám?

giacomo gesso 2014.10.07. 11:49:31

@sárospataki lány: Úgy kb. semmiben nem értek Veled egyet, de ezzel a Snarky Puppyval megleptél... télleg jobb, mint H.Á. ;-/

sárospataki 2014.10.07. 11:57:05

@giacomo gesso: már megvan a jegy erre: www.jazznojazz.ch/jazznojazz-14-Snarky-Puppy/1610

mert, mit gondoltál a hsz-eim alapján, mit hallgatok? tényleg érdekel.

giacomo gesso 2014.10.07. 12:09:12

@sárospataki lány: Aszittem egy ekkora konzerv nem hallgat ilyesmit. A koncertjegyedért meg még irigyellek is.

Lasombra 2014.10.07. 12:28:13

@imres: valahol itt jönne az a rész, ahol te is idézel egy kiadósat, hogy ki és hol mondta, hogy igaza van.
futó olvasással nekem az volt a benyomásom, hogy itten arról van elsősorban szó, hogy neki súlya van, ill komolyan veszik. tekintve, hogy ilyen helyekre jár, ráadásul nem melegételért, hanem díjakért, és még meg is hallgatják.
szemben a lépcsőházszerte ismert századvéges think tankekkel.

dicey 2014.10.07. 13:11:06

Kedves jotunder,

Úgy látom, ez a Török Gábor, Lánczi András, GFG jelenség már több posztodat is inspirálta. Érteni vélem az érveidet, de szerintem nem jó oldalról fogod meg ezt a kérdést. Mondjuk ezek különböző esetek, most Török Gábort kivenném ebből a pakliból.

Lehet persze ezeket az embereket Google scholar idézettségi mutatókkal mérni, és senkiknek nyilvánítani, de ebben az esetben félreérted őket. Ugyancsak lehet azt gondolni, hogy van az a pénz, amiért korpásodik a hajuk, de szerintem ez a magyarázat sem kielégítő.

Bár ezek az emberek akadémiai karrierrel indítottak, a saját szempontjukból ez másodlagos kérdés, s elsősorban nem ennek a mércéi érdeklik őket.

Ha jól sejtem, úgy gondolják, hogy ők elsősorban politikusok. Vagy ahogy GFG titulálja magát, politikai gondolkodók. Mind GFG, mind LA gondolkodásának sarokköve, hogy a politika valami olyan autonóm szféra, amit nem lehet a gazdaság, tudomány, erkölcs stb szabályai szerint megérteni. (Más kérdés, hogy szerintem elhibázott az amit erről gondolnak. ) Olyan emberek, akinek a teljesítménye a politika logikája szerint mérhető, és akinek a politikai munkamegosztásban van kijelölt helye. Nem kell parlamenti képviselőket kordában tartaniuk, nem kell plakátot ragasztaniuk, más a kontribúciójuk, de mégiscsak politikusok. Az a dolguk, hogy olyan valóságértelmezési sémákat, fogalmakat és narratívákat gyártsanak, amelyek politikailag relevánsak. Nem lepődnék meg pl. ha maga a centrális erőtér fogalma GFG fejéből pattant volna ki. Saját logikája alapján az a politikai hatás, amit így elér, sokkal fontosabb. mint az az impakt faktor amivel te méred őket.

sárospataki 2014.10.07. 13:36:42

off:
@giacomo gesso: hát, és ha a többit is tudnád :-) szerintem konzervatívnak lenni nagyon nem azt jelenti, hogy az ember halálszagú, izgalommentes kultúrát fogyaszt, társaságban mereven viselkedik és sohasem bazdmegezik, hogy csak egy pár dolgot említsek. (lesz ez a jazznojazz fesztivál zürichben, amin a SP fellép, Jojo Mayeren is gondolkodom, Avishai Cohenre el kell vinnem a feleségem, még még hezitálok a Mehladu/Thile és Ndegeocello között)
:on

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.10.07. 14:21:09

@dicey: 1. TG egy politikai elemzo es nem gondolja magat masnak.
2. GFG es Lanczi politikai gondolkodonak, konkretan tudosnak gondolja magat. Lanczi errol teljesen nyiltan beszel, intezetvezeto egyetemi tanar (ami tenyleg rohej). Lanczi azt is kikeri maganak (lasd Nepszabadsag interju),. hogy o "ertelmisegi" lenne. 3. baromira nem politikusok, semmi kozuk a politikacsinalashoz. piti disznosagokhoz hasznaljak oket eszkozkent. 4. Orban olyan mertekben pragmatikus, hogy egy ilyen hulyet, mint GFG meg sem hallgat. Habonyt igen, de ezt a majmot nem.

közösperonos átszállás 2014.10.07. 14:21:21

@nerángass: "1347 az én szülőhelyem "dokumentált" létezése"

Ez jó játék (1220), de valójában persze tényleg semmit nem számít. :-)

Nameg, itt az Alföldön ugye nagyítóval kell keresni bármit, ami a török-kor előtt épült, aztán ez már jóideje nem nagyon érdekli mondjuk a Bács-Kiskun megyei választási eredményeket mutató térképet.

labrys 2014.10.07. 14:55:30

@közösperonos átszállás: @Érvsebész: az én pátriámat pedig még Kaskantyú vezér alapította, 897-ben.

www.wikiwand.com/hu/Kaskanty%C3%BA

(Ő volt a nyolcadik vezér, csak amíg a többiek a marhákkal bajlódtak Vereckénél, Kaskantyú leugrott a spanokkal Moldvába egy sörre, ahol is a helyi erők megismertették egy bizonyos 'cujka' nevű itallal. Stampedli stampedlit követett, és iszonyúan berúgtak. Ezért is hallgatta el a nevét a Habsburgok által tüzelt finnugrista összeesküvés, mert szégyellték az erjedt szilvaszagú rokonságot. És ezért hazudják azt, hogy a települést az idegenszívű kunok alapították.
Még a község címerét is meghamisították, bár a Kaskantyú kezében lévő rozmáragyar az kivételesen hiteles részlet – a bizánci császár szintén Moldvában italozó egyik varég testőrével cserélte egy kazár búvárszivattyúért. De ez hosszú történet.)

in Tyler we trust 2014.10.07. 15:05:06

@labrys: AZ a buvárszivi van a bruckenthalban kiállítva?! szép darab. :))

1185 - nem állok túl rosszul

labrys 2014.10.07. 15:10:38

@in Tyler we trust: pontosan, az az. Nem Reagan került oda. :)

Lasombra 2014.10.07. 15:18:42

@Érvsebész: @in Tyler we trust: itt 1214.
de mi százévente porig égetjük, és újraépítjük, hogy ne kényelmesedjenek el a lakosok.

Érvsebész 2014.10.07. 15:29:23

@labrys: nem úgy volt.

Már régen publikálta a (ha)Veritas Történetkutató Intézet, hogy Kaskantyú községnek valójában semmi köze a részeges Kaskantyú vezérhez (aki egyébként valójában nem is létezett, csupán a nép ajkán. Úgy értem, nem is volt semmi. Max. nép, az is csak Ajkán.)

Ténylegesen az volt, hogy a pianyista szerzetesrend által fenntartott levéltárban az egyik szerzetes elvonási tünetek hatása alatt benézett egy okiratot, amely egy IX. századi ornitológiai szakmunka volt, és amely töredékes formában maradt fenn:
"A' [ka]kas kan tyú[k]"

kikoránkel 2014.10.07. 16:10:38

@labrys:

LOL!

"1907-ben -ellopták a községházát-, és átvitték Csengődre, ahonnan 1907-ben került Páhira."

ezek a székházügyek...
volt honnan tanulni!

labrys 2014.10.07. 16:48:54

@Érvsebész: hogyhogy nem úgy volt? :) Ez aljas rágalom, te még a halat is kalának mondod, fogadjunk!

Kaskantyú vezér igenis létezett, és nem csak a nép ajakán! (Ha teljesen korrektek akarunk lenni, utóbbi esetben a nép bizonyos, egészen konkrét [szőke & szláv származású, Milica & Jarmilka nevű] képviselőinek ajakáról van szó*, de ezt a kérdést Piros asszonyra, a vezér feleségére való tekintettel a történészek nem nagyon szokták feszegetni…)

Csupán azért, mert a pajzsra emelési képen Kaskantyú úr nem látszik – épp a pajzs túlfelén állt –, szokták egyes agnosztikusok tagadni a létét. Meg azért, mert a fehér lovas felvételről is utólag kiretusálták Árpád vezér mellől annak a gaz Téténynek a hívei. (Hogy a fekete franc nyavalya esne a forcsokukba!) És mindezt a morva közbeszerzés miatt, meg mert az ő aláírása szerepelt a besenyő-magyar kumiszszállítási rováspálcán.

.
.
.

* vö. cseléd ~ család

labrys 2014.10.07. 16:53:22

@sárospataki lány: lovas vezér, lovas nemzet; QED.

dr Brcskzf Gröőő 2014.10.07. 18:56:18

@Lasombra: 1968. inkább be se nevezek a konzervversenybe.

nerángass 2014.10.07. 21:08:34

@közösperonos átszállás: @Érvsebész: @Lasombra: @in Tyler we trust: Álljatok már le kurafik !!!! Belátom sznob vagyok(áthúzva)voltam, kegyelem árva fejemnek................only that............nek(ik, ünk ) a királyi kiváltságlevél pallósjogot is adott !!!!! How about that ? ))))))

nerángass 2014.10.07. 21:10:47

@Érvsebész: Te vezetsz he ? És Hastings, hóditó Vilivwl ( 1060 ) már szart sem ér ?

muci 2014.10.07. 21:15:00

@dr Brcskzf Gröőő:

1968??? Különben jeles év volt az Magyarországon:
"1968. június 17-én elhagyhatta az első magyar palackozású Coca-Cola a gyártósort. Ettől kezdve már a Közértekben (Községi Élelmiszerkereskedelmi Rt) is meg lehetett vásárolni az üdítőt. A II. világháború után ez volt az első, hazánkban előállított amerikai termék."

Érvsebész 2014.10.07. 22:27:18

@nerángass: Ősi magyar földünkről, az East Sussex-i Hastingsről van szó? Végre visszacsatoltuk? Nahát. És még egy hete sincs, hogy új külügyminiszterünk van!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2014.10.07. 23:18:02

egyes pubikák a kukijukat méricskélik folyton, mások az egyetemi rangsort

a smithsonian wc-s nénije végülis mégiscsak illatosabb szart takarít, mint a bözske a blaháról, nem vitás

incze 2014.10.07. 23:43:39

@ámbátor: ja, és az ehhöz vezető döntő lépést is megtették most: garancsi épít nekik egy stadiont. (no jó, csak sportcsarnokot netto 4.3 Mrd HUF-ért, www.napi.hu/ingatlan/uj_sportcsarnokot_epit_a_magyar_milliardos_cege.587812.html )

eddig erről a stadionépítési csodafegyverről - tévesen - azt gondoltam, hogy csak a focit röpíti a világ élire, de most már kezdem kapisgálni, hogy nem csak, hogy egy sokkal univerzálisabb elgondolásról van itten szó.

dr Brcskzf Gröőő 2014.10.08. 03:56:55

@muci: Jóvanna, igazából 1969 (első kapavágás). Egyesexerint 1971 (első beköltöző). Én mindenesetre beírtam a létező legkorábbi időpontot (alapkőletétel). Igazán nem csaltam sokat, mért pont engem kell lebuktatni?

közösperonos átszállás 2014.10.08. 09:38:22

@nerángass: Minket meg legalább háromszor pusztítottak el a honfoglalás óta, bibííí. :-P (Ismét visszakanyarodva ugye arra, hogy milyen fura egy verseny ez.)

Érvsebész 2014.10.08. 09:57:12

@közösperonos átszállás: Minket meg már jól le is honfoglaltak

dicey 2014.10.08. 10:58:46

@jotunder: 1. Nem vitattam, bár ez az elemző címke is megérne egy misét, lusta voltam szétszálazni. a). TG-nak nincsenek színvonalas publikációi, és őt szerintem ez annyira nem zavarja. b) Public engagement-ben viszont meglehetősen erős, c) ha jól tudom, van egy profitorientált tanácsadó cége, ami b) nélkül biztos kevésbé lenne piacképes. Vagyis az elemző címke is különböző szerepfelfogásokat takarhat, és különböző elemzők különböző dimenziókat tarthatnak fontosnak.
3. Minden attól függ,hogy hogy definiálod a politikusi címkét, nem látom be, hogy miért kellene olyan szűken definiálni, ahogy te teszed. és például GFG kiessen belőle. Weberrel szólva, a politikából és a politikáért él. 4. Hogy van-e hatása, olyan empirikus kérdés, amit nem tudok, szerintem te sem, más sejétseink vannak. A gondolatmenetem szempontjából egyébként is irreleváns. Az inkább egy szerepfelfogásról szólt, nem arról, hogy abban valaki mennyire sikeres. Egy rossz focista attól még focista, hogy rosszul teszi a dolgát, s ebben a minőségében ítélik meg, nem énektudása alapján. 2. Lánczit illetően ez perdöntő ellenvetés lenne, be kell valljam, nem követem már ilyen közelről a pályáját, nem olvastam az ominózus interjút sem. Így azt sem tudom pontosan rekonstruálni, hogy hogyan érti a politikai gondolkodó, tudós és értemiségi kifejezéseket. De ha Lánczit illetően tévedésben is vagyok, számomra a szerep általában érdekes, és a leírást GFG-re még mindig érvényesnek gondolom. Arra próbáltam utalni, hogy amit ő csinál, az egy olyan gondolkodási forma, ami vállaltan, sőt demonstratívan nem is törekszik semmilyen értéksemlegességre, és sokkal inkább a cselekvő, semmint a kontemplatív életformát tekinti eszménynek. Egy analógia, amely talán megvilágítja mire gondolok. Pl. Machaivelliből emberek tucatjai doktorálnak ma, de szerintem ha ma élne, inkább Habony Árpi akarna lenni, és nem Körösényi András. A fejedelemre a kutya nem adna PhD-t egy mai egyetejmen, de ha egy vidéki egyetemen lenne mellékállása, a matematikusok nyilván leintenék, hogy nincs elég idézett tanulmánya.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.10.08. 13:28:09

@dicey: 1. szeretnem vilagossa tenni, TG-nek egyaltalan nincs szuksege semmifele publikaciora, o egy gyakorlati szakember, ugyan miert kellene ugy csinalnia, mintha valamifele elmeleti kutato lenne. egyaltalan nem gondolom, hogy egy gyakorlati szakember alabbvalo, mint egy tudomanyos kutato. egyszeruen mast csinal. nekem, kicsit trivialisnak tunik, amiket ir, de lehet, hogy ez a mufaf sajatossaga.

2. GFG es Lanczi ket seggbuta karrierista, akiknek egy mondatuk nincs, ami nem valamifele manifeszt seggnyalas lenne, az egesz egy ka-europai hanyinger. Machiavelli, amennyire en tudom, kurvara latott a palyan, es egyebkent az altalam utalt Orban Viktor es bizonyos szegmensekben Habony is kurvara lat a palyan. semmi szukseguk GFG-re es Lanczira, itt kifizetnek ket trogert, ennyi az egesz. a rezsim kifizetesek sorozatarol szol.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.10.08. 13:55:17

@dicey: Lanczi es GFG totalisan elmeleti figurak, csak nagyon-nagyon gyenge kepessegu emberek. Az, hogy valaki komolyan elgondolkozik a hatalom termeszeten, a gyakorlati kerdesekre koncentralva, nyilvan izgalmas dolog, de ok lathatoan nem ezt csinaljak.

labrys 2014.10.08. 17:12:49

@Herr SturmLikudnik: mindenütt ugyanaz a szar lenne?

Azért ez elég erős állítás, különösen bizonyos felcsúti kertek végében álló stadionokból szemlélve. Rohamosztagos bajtárs, nem becsülöd te túlságosan alá hazánk vízvezeték-szerelőit?

youtu.be/5PrX29Evv_0

Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi 2014.10.08. 17:23:28

@jotunder: "semmi szukseguk GFG-re es Lanczira, itt kifizetnek ket trogert"
Ez nekem döcögős. Ha nincs rájuk szükség és egyébként olyan gyengék szakmailag, hogy a másik oldalra átállva mérhető kárt nem tudnának okozni, akkor miért kellene fizetni őket?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.10.08. 17:53:40

@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi: miért kerényit fizetni? itt részben közönséges lopásról van szó, részben a holdudvar kifizetéséről. ha orbán megbukik (így vagy esetleg úgy), akkor vélhetően bíróság elé állítják őket, és akkor minden ki fog derülni.

sárospataki 2014.10.08. 22:47:34

@jotunder: orbán felépíti a saját magyarországát minden területen. ennek rövid távú haszna nincs, főleg, hogy kerényi meg fekete színvonalú faszok is szerepelnek a portfólióban (lánczi és gfg szerintem inkább kérdőjelesek, nem annyira bornírtak), hosszú távon - hadd legyek most törökgábor - trial and error alapon megtérülhet. de az is lehet, hogy csak hisz bennük. vagy ők a láb az ajtóban, addig sem más van ott.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.10.08. 23:48:14

@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi: Hát GFG például egy két lábon járó tampon. Lánczi meg az a kis tasak, amibe belecsomagolják használtan.

Ugye, hogy nem is akartad te tudni?

Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi 2014.10.09. 07:36:47

@Kettes: Az értetlenkedésem nem igazán a tampon-tasak funkcióra vonatkozott. Sokkal inkább arra, hogy ha valami szemmel láthatóan (legalábbis jótündér szerint) haszontalan, de sokba kerül, viszont, ha eldobom, se tud nekem kárt okozni, akkor miért költök rá?

Csak rajtuk keresztül tudok ebből is lopni? Mert nekem más ötletem nincs.