Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Orbán új ideológusa egy náci bolond (rettegőposzt)

2014.08.02. 14:49 | jotunder | 83 komment

 

         Tellér Gyula, az újfideszes ideológia atyja egy közönséges náci bolond. Valójában az lenne a meglepő, ha nem lenne az. Az orosz tellérgyula, Aleksandr Dugin, a putyini ideológia atyja, az állami duma elnökének tanácsadója, a Krím-félsziget annektálásának hirdetője, az orosz náci párt egyik alapítója volt, a kilencvenes évek elején azonban még a Zsuganov-féle kommunista párt programját írta. Tellér Gyula a kilencvenes években, sorry to say, az SZDSZ programját írta, jelenleg a miniszterelnök tanácsadója.

          Dugin eurázsiai ideológiájának alapja az, what a surprise,  hogy az Amerikai Egyesült Államok gazdasági-ideológiai terjeszkedésének gátat kell vetni, nem szabad hagyni, hogy a "demokrácia," a "liberalizmus", az "emberi jogok" eszméit kényszerítsék a Nyugaton túli világra. Érdemes elolvasni egy friss írását az ügyben. Nagyon nehéz újat alkotni ebben a műfajban, Tellérnek (Orbánnak) sem sikerült. 

       (Ripp Zoltán írt egy kiváló esszét Tellér Gyula színeváltozásáról a kéktől a barnáig. Én a tartalomjegyzékben szereplő Tellér-cikkekből fogok most idézni.)

          Nagy kedvencem a Professzorok Batthyány Köre konferenciáján (hát hol máshol) előadott Tellér-mű.

         " A versengés itt is — akárcsak a belső oldalon — a felajánlások, a lojalitás-nyilatkozatok, az anyagi ígéretek és teljesítések formáját öltötték /Izrael: egyes csoportok jeleskedése magának a függésnek létrehozásában és kiszélesítésében, az MTI és a magyar hírközlés teljes izraeli érdek-vonalra állítása Palesztina és a közel-keleti konfliktus ügyében, kapunyitás a korlátlan izraeli ingatlanfelvásárlás és ‘ingatlanfejlesztések’ előtt, lapítás a Peresz-nyilatkozattal kapcsolatban, holokauszt-múzeumok állami pénzből, újabb és újabb kárpótlások, bizonyos körök folyamatos antiszemitázásának tolerálása, állami feladatok állami pénzen való kiszervezése izraeli tulajdonú vállalatok számára, a magyar fizikai ütőerő felszámolása stb.; USA: teljes lojalitás Irak ügyében, támaszpontok átadása, ellenőrizetlen átrepülések tolerálása, részvétel békemissziókban, afganisztáni szerepvállalás, az izraeli tanácsra aggressziót elkövető Grúzia támogatása az orosz-grúz összecsapásban, Nabucco-pártiság, versengés az amerikai elnöki mosolyért; EU: súlyos fejlődés-áldozat a kritériumok teljesítéséért, a magyar piacok kiszolgáltatása, Magyarországnak úniós erőforrás-tartalékká alakítása például a mezőgazdaság önkéntes lepusztításával, az agráripar felszámolásával, a (blablablablablabla)"

    Itt az Izrael szó egy mondatban leírásának világcsúcsát próbálja megdönteni Orbán Viktor tanácsadója, miközben a finom polgári jobboldal elégedetten mosolyog.  

      "  .......  például a rendszerváltás rendszerére vonatkozó jelen tudásnak szigorú cenzúra alá vetése, kollektív hamis tudat kialakítására való törekvés a rendszerváltó háború mindkét elitje részéről, amint azt — mondjuk — Csurka István sorsa mutatta a 2001. szeptember 11-i toronymerénylettel kapcsolatos, méltányolható nyilatkozata után. "

       Méltányolható taps.

       A FIDESZ új ideológusa egy korábbi művében már megnevezte az amerikai-izraeli-izraeli-izraeli beszivárgás honi segítőit. Ha az Olvasónak problémája van elképzelni egy tekintélyes heftijű, diszkrét kaftánt és jarmulkét viselő, jiddisül flódnireceptet cserélő beszivárgássegítőt, akkor Tellér testvér ebben is tud segíteni:

        "Magyarnak lenni nevetséges, ostoba dolog. ‘Magyarok voltunk’. Voltunk. Hogy nincs magyar állam. Hogy Magyarországot ki kell találni. Hogy van Magyarországon egy genetikailag elkülönülő csoport, amelynek tagjai átlagban magasabb intelligenciahányadossal rendelkeznek, mint a többiek. Hogy méltányos, ha ezek az emberek vezetik a társadalmat. S hogy politikában ‘immár mi leszünk a baloldal, a balközép, a közép, a jobbközép és a jobboldal is’  mondják. ‘Magyarországot pedig előbb-utóbb felvásároljuk. Inkább előbb, mint utóbb. Sőt, már fel is vásároltuk."

        Tellér Gyula buzgó olvasója Bogár Lászlónak. Ebben a cikkben méltatja kedvenc OPNI-szökevényünk delirálását a globalosakterek (becstelen, ki rosszra gondol) háromezer éves nagy összeesküvéséről a szakrálmagyar világegész ellen. Tellér rájött arra, amit a nagy amerikai filozófus Robert Downey Jr. úgy fogalmazott meg, hogy sohasem szabad fullba nyomni a kretént. Ezért jár szegény Bogár László metrón nájlonszatyorral és nem a Seychelles-szigetekre Orbán különgépének hátsó, de még mindig kellemes traktusában. 

         A cikk elején említett Dugin kicsit túltolta a T-55-öst, ezért vélhetően nem lesz már intézetvezető, de Tellér Gyula tét nélküli hadoválására nem kell megváltoztatni a NATO-csapatok kelet-európai elhelyezkedését. A magyar miniszterelnök biztos kézzel választ elmebetegeket tanácsadónak. Amikor Hegedűs Zsuzsa közli, hogy a világ tíz legjobb konfliktus-kutatóinak egyike, és kétszáz kilót nyom fekve, amikor Kerényi Imre lebuzizza a teljes magyar pitypangpopulációt, az otthonosság édes érzése tölti el az embert. A náci bolond ideológustól sem kell félni. Inkább képzeljük el szegény Lánczi Andrást a Századvég irodájában ülve, amint szomorú arccal majszolja a belugakaviárt és a miniszterelnöki repülőgép kondenzcsíkját nézi az égen. Arra gondol, hogyha kicsit kevesebbet idézi Leo Strausst, kicsit kevesebbszer vág pofát az arcába köpködött szotyola miatt, kicsit bátrabban ismeri fel az ellenség orrméretét, most ő lehetne Machiavelli a Herceg mellett, és most miatta tiltakozna a New York Times.

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr566568181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.08.02. 15:20:59

HÁt, azért azt nem hinném, hogy az Orbán, Csányi, Mészáros, Simicska földimalac társaság magasabb intelligenciahányadossal rendelkező génbank lenne.
Inkább csak ... minden csicska életében van egy pillanat...

én már a fény gyermeke vagyok 2014.08.02. 15:21:58

Vagy ki vásárolta föl az országot ?

Wolff 2014.08.02. 15:46:41

@poszt: Nagyon jó, nekem is pont az jutott eszembe olvasva a cikket, hogy te jó ég, szegény Lánczi és GFG hiába minden, akkor is Tellér tanulmányait olvastatja a miniszterelnök. Nem hiába pedáloznak hát egyre erőteljesebben.

netukki 2014.08.02. 15:58:02

"A náci bolond ideológustól sem kell félni."

Nekem ez sokkal hitelesebben hangzik:

"A német Tellér Gyula, Julius Streicher lényegében pontosan ezt írta a zsidókról a harmincas években. El akarják pusztítani a német kultúrát, fel akarják vásárolni Németországot, tönkre akarják tenni a német nemzetet.

Egy John C. Woods nevű amerikai katonára gondolok. Mert időnként amerikai katonákra szoktam gondolni, és ezt a katonát éppen John C. Woodsnak hívják."

orulunkvincent.blog.hu/2013/07/29/orban_julius_streichere

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.08.02. 16:00:15

@netukki: nem kell ahhoz félni, hogy az ember JCW-re gondoljon :)))

nandras01 2014.08.02. 16:15:17

"...és a miniszterelnöki repülőgép kondenzcsíkját nézi az égen..."
nem kondenz az kérlekalássan, hanem kemtrél.
és mérgez is rendesen.
és t.gy. anno, amikor leírta az alvadt struktúrákat, még nem is volt annyira hülye. most már igen, mert nem veszi észre, hogy azok az alvadt izék most már az ő segítségével -is- röhögnek a zemberek pofájába.
(t. gy. egyébként akkor indult el a meghülyülés útján, amikor vesztesen került ki a sóskával folytatott harcából)

aritus 2014.08.02. 16:29:38

@nandras01: Mindig van magyarázat? Tellér a saját mondataiért, saját gondolataiért maga felel, erre nem mentség, hogy valahol, valamikor, valakivel szemben alulmaradt. Erre a vereségre reagálhatott volna másképp is. Ő ezt az utat választotta, ez az ő döntése, felelőssége. Valószinüleg ezek az eszmék mr akkor is benne voltak, amikor még nem látszottak.

nandras01 2014.08.02. 16:39:40

@aritus:
félreértettél. nem mentegetni kívántam t.gy.- t, mindössze egy szösszenetnyi adalékot adtam életútjához.
jelenlegi nézetei valószínűleg már akkor a gondolkodása részei voltak, amikor még azok nem bukkantak a felszínre, ahogyan az nyomon követhető a kis jánossal folytatott vitájában- persze leginkább utólag...

netukki 2014.08.02. 16:44:53

@jotunder: Hát nem is tudom, amit ez a magyar Julius Streicher ír, az helyenként (és egészében véve is) eléggé dermesztő:

„Mi a garancia rá, hogy a politikai élethalálharc körülményei között a rendszer által választott haladás visszafordíthatatlan, a benne rejlő cél megsemmisíthetetlen, az entrópiát képviselők által elemészthetetlen? Nos, a rendszer legfontosabb önvédelmi eszköze – a már növekvő társadalmi támogatás mellett – a kétharmados parlamenti döntési erején alapuló új alkotmány: az Alaptörvény és a hozzá kapcsolódó kétharmados törvények. Szabályaikat, el őírásaikat, megkövetelhet ő elveiket csak minősített többség változtathatja meg. Ezek a szabályok, előírások, elvek pedig mindazt tartalmazzák, rögzítik, amit idáig mint a rendszer alkatrészeit leírtam. A közösségelvűséget és a legfontosabb közösségeket: a családot és a nemzetet, a nemzet történetével kapcsolatban két helyen is fontos történelemértelmezést, a legfontosabb elvárt teljesítményeket, a horizontális emberi kapcsolatok – a jogok és kötelességek – legfontosabbjait, a teljesítményhonorálás néhány legfontosabb intézményét, s sok más egyéb között a kormányzati hatalomszerzés, a választójog és a választási rendszer új, az eddiginél nagyobb politikai stabilitást – nehezebb kormányváltást – biztosító megoldásait. A korábban említett erőteljes társadalmi támogatottság mellett az Alaptörvény előírásai látszanak a rendszer továbbépüléséhez a legfőbb biztosítékot nyújtani.”

A többi rémséget lásd (lássátok) itt:

Tellér Gyula: Született-e „Orbán-rendszer” 2010 és 2014 között? Nagyvilág LIX. évfolyam, 3. szám 2014. március

www.nagyvilag-folyoirat.hu/2014-03_beliv_OK.pdf

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.08.02. 16:56:02

@netukki: aleksandr dugin világméretű galibát tud okozni, tellér csak komplett hülyét tud csinálni egy kelet-európai országból.

természetesen rémisztő, hogy egy náci bolond baromságait tolja a miniszterelnök a miniszterek orra alá. az igazság az, hogy a "rémisztő" jelző jelentése a budapesttől való távolság függvényében változik.

smokey_shorthair 2014.08.02. 16:59:09

@nandras01: @aritus:
A szakitas akkor tortent, amikor az SZDSZ koaliciora lepett Horn Gyulaval. Ezt nem tudta elfogadni es megemeszteni. Mint az MSZMP ellenzek egyike, a tobbiekhez hasonloan nem volt munkahelye, ezert francia nyelvi forditokent dolgozott. Kivalo versforditasai vannak. Kesobb az Agrargazdasagi Intezetben Juhasz Pallal es Magyar Balinttal egyutt dolgozott. Ezek a sorstragediak, amikor egy tehetseges ember tudata elete vegere beszukul, szemelyisege atalakul.

balmoral 2014.08.02. 17:16:54

Végtére is mondhatjuk, hogy Adolf Hitler is csak egy náci bolond volt.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.08.02. 17:17:05

@smokey_shorthair:

Érdekes, amikor okleveles falusi verstanítóból fölment pestre gazdasági kutatónak a komenista intézetbe,

azt valahogy meg tudta emészteni, az a kényes gyomra.

aritus 2014.08.02. 17:21:31

@smokey_shorthair: én ebben nem hiszek. Mármint a személyiség átalakulásában. Ez a pasi pont ennyire rémes lehetett már akkor is, amikor még kifelé ezt nem mutatta, mert akkor még más szelek fújtak, akkor még ezt csak a négy fal között élte ki.
Egyébként az szdsz-ben rémületes pofák voltak, lásd ez a faszi, vagy Tarlós, vagy rezsi Szilárd, és akkor még a parlamenti frakciót fel se soroltam:(((.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.08.02. 17:21:49

@Wolff:

Talán ezt is valaki elolvasta és úgy adta a szegény viktor kezébe, aki ugye nem tud mást, mint mások szövegeit lendületesen előadni...

A múltkor mondták is, hogy ki az Orbán előolvasója, mert nehezen olvas egyedül.

netukki 2014.08.02. 17:23:06

@jotunder: "a "rémisztő" jelző jelentése a budapesttől való távolság függvényében változik"

Hegyeshalomnál van valami törés is abban a függvényben :) :(

2014.08.02. 17:39:52

Had' védjük is Tellért: nem más, mint a Szabó Dezsőtől (vagy korábbról, de ő volt az első igazán formátumos) induló szerepnek az egyik játszója ő, amit olyan kiválóságok is betöltöttek a sok futóbolond mellett, mint Németh László, illyés, Eörsi, Jánossy, Lengyel László, Tölgyessy, stb. Hívhatjuk akár vátesznek is, régen így nevezték: jól felismernek valami nagy bajt (pl. Tellér idézett előadásának az első hat pontja), aztán személyes zavarokból ("a hasikát csikarja...") vagy puszta képzetlenségből bődületes szamárságokat prédikálnak kivezető útként. Ha nem kapnak kést-villlát a kezükbe, nem ártalmasak, sőt, még értéket (verset, szöveget, hangulatot) is alkotnak, csak hát többnyire kapnak.
A nagy baj, hogy a szépreményű és elméletéhes fiatalember frusztrációit a mellésodródott félműveltek frusztrációi nem kezelték, inkább fokozták. Ha több lett volna ott a Bence-formátumú ideológus, Tellér és tsai vélhetően egzotikus udvaribolondként nem fajultak volna el fajvédőbe. De ez már pszichologizálás.

christvhu 2014.08.02. 17:44:45

@jotunder: Nem kell ahhoz JCW-re gondolni, hogy az ember féljen!!

laci0011 2014.08.02. 17:47:00

Jó a poszt.Csuti orálmuzsik mostanában fullba nyomja a kretént pedig nemkevésbe kerül a védelme és ápolása.

2014.08.02. 18:08:25

Ja, és hogy az élet dinamikus:
OV 2008 nyár: "A katonai agresszió az katonai agresszió, s a mostani orosz támadás nem egyszerűen egy vitatott terület feletti dominanciát céloz meg, hanem egyértelmű fenyegetést is jelent minden olyan ország számára, amely korábban a Szovjetunió birodalmához tartozott, és ma Nyugat-baráttá akar válni. Így például a NATO-tagságot Grúzia mellett szintén elnyerni szándékozó Ukrajna számára is"
Tellér 2009 március: a rendszercváltás rendszerét fenntartó politikai elit bűnei között: "az izraeli tanácsra aggressziıt elkövetı Grúzia támogatása az orosz-grúz összecsapásban"

én már a fény gyermeke vagyok 2014.08.02. 19:16:58

@jotunder:

Igazából nem csodálkozom, hogy egy 80 éves képzetlen bácsika olvas helyette, meg írja a posványalsói előadását...

Amikor az eu tanácskozás volt, ahol a kormányfők összezárva éjszakába nyúlóan tárgyaltak,
a mikis viktorunknak leragadt a kis szemecskéje az álmosságtól.

Szegény nem tud ébren maradni, ha vége a focimeccsnek.

Hogy tudna olvasni ?

Szerintem a beszédeit is előolvasók gyakoroltatják be vele szóban.

Fél év tréningezés, és megint föllépés.

maybach 2014.08.02. 20:27:53

A kérdés az, mikor jön el a pillanat, mikor többség is így látja?
Saját tapasztalat, hogy mindenki leszarja. Aztán majd lesz sírás, de mégsem mozdulnak.
" S a sírt, hol nemzet sűlyed el,
Népek veszik körűl,
S az ember millióinak
Szemében gyászköny űl."
Ehelyet max.értetlenkedő nézelődés lesz.

Ki emlékszik a népvándorlás összes törzsére? Hiányoznak?

Dr. No 2014.08.02. 20:36:13

@netukki: "Szabályaikat, előírásaikat, megkövetelhető elveiket csak minősített többség változtathatja meg"
Vagy esetleg néhány ezer kongói zsoldos?

Haló Lajos 2014.08.02. 20:54:46

Végigolvastam Tellér 2014-es szövegét, és nekem úgy tűnik, hogy ez Orbán kormányzásának inkább utólagos, követő jellegű "ideológiája", de inkább csak értelmezése.
Ezt pl. abból gondolom, hogy mennyire valóságtól elrugaszkodottan, ugyanakkor érezhetően őszinte hittel, önszuggesztív módon beszél az elmúlt négy évről. A "rendszerváltás rendszerének" egyik alapelemeként a szavazatvásárló jóléti ígérgetést nevezi meg, közben a rezsicsökkentés nála csak "a Befektető" pozícióvesztésének összefüggésében kerül szóba. Ennél még egy Böszörményi Nagy Gergely is rafináltabb. Vagy ott van az, ahogyan a "teljesítmény" szó felbukkangat a szövegben. Micsoda önszuggesztió kell ahhoz, hogy ezt valaki rávetíthesse az elmúlt négy év valóságára! Ezek után nem is meglepő, hogy a tusnádfürdői beszéd legerősebb elemei hiányoznak ebből a szövegből. Tellér valószínűleg jóval többször, ugyanakkor jóval együgyűbben használja a "liberális" szót, mint Orbán; a "neoliberalizmus", a "liberalizmus" és a "liberális demokrácia" fogalmainak gondosan megtervezett összemosása, ami a beszédet igazán aljassá teszi, Tellérnél csak egy zsigeri eszdéeszezésként prefigurálódik.
Inkább Orbán inspirálja Tellért, nem fordítva, a csekélyebb fordított irányú inspiráció pedig inkább csak retorikai. Orbán számára retorikai beszállítónak kell Tellér. Arra, hogy (alighanem szándékán és tudtán kívül, hasznos hülyeként) összerakja és egyúttal saját magán mint a célközönség tagján tesztelje azt a narratívát, amelyik a békemenet népét megszólítja, ugyanakkor elég zavaros is ahhoz, hogy a békemenetelő ne haladjon tovább Orbán látnoki képességeinek csodálatánál.

balmoral 2014.08.02. 21:18:17

@fortin2: Már ne haragudj, de Illyés (nyilván a Gyulára gondolsz) már mióta kiválóság? Szerintem egy szörnyű alak volt, aki bűnrossz verseket írt.

pnegyesi 2014.08.02. 22:12:34

Mit gondoltok, négy év múlva hol fog tartani az ország? Lesz itt ellenzék? Az, hogy az EU nem lép semmit, arra nagy tétekben fogadnék. Meddig megy el Orbán?

sutyerák 2014.08.02. 22:29:42

@pnegyesi: Majd Recsken megbeszéljük.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.08.02. 23:20:10

@balmoral:

bazdmeg, te tényleg ilyen kibaszott egyszerű vagy, hogy aki szerint illyés nem volt geciszar az hülye?

szsa56 2014.08.03. 00:31:41

@aritus: Nekem a Tellér útja ugyanolyasféleképpen érthetetlen, mint a Szentmihályi Szabó Péteré, akit elsőéves egyetemista korunk óta ismerek. (Tellért nem ismer[t]em személyesen, de ettől nem értem jobban.)

Herbert_West 2014.08.03. 00:34:48

Nem szándékozom védeni ezt a kormányt, de muszáj csípőből nácizni? Vannak tisztességes kifejezések az autoriter rendszerekre, a nácizmus pedig nagyon, nagyon specifikus valami.

Orbán, attól még, hogy kiskirálykodó, nem lesz náci.

szsa56 2014.08.03. 00:38:14

@fortin2: Érdekes magyarázat! Erősíti azt a sejtésemet, hogy ezekbe a zsákutcákba egy bizonyos következetesség vezet.

szsa56 2014.08.03. 00:42:15

@Herbert_West: De az "autoriter rendszer" inkább csak eufemizmus a "diktatúra" helyett. A diktatúra ideológiai tartalma másik kérdés. Ennek a diktatúrának vannak erősen bolsevik kommunista tulajdonságai is.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.08.03. 00:42:48

@Herbert_West:

először szépen megtanulsz olvasni, aztán reklamálsz. már ha van szerecsénk. ha nem, akkor maradsz a mandiner törzsközönségének színvonalán, amelyik élete végéig azon fog nyammogni, hogy orbánt nácizzák a büdös zsidók.

fabatka2 2014.08.03. 00:48:24

@netukki: "amit ez a magyar Julius Streicher ír, az helyenként (és egészében véve is) eléggé dermesztő:"
Igen. Pedig csak konkrétan és részletezve leírta azt a tényt, amelyet az ország népe - talán félve a mára már tényleg dermesztő valóságtól - részben nem hajlandó, részben nem mer tudomásul venni: ezt a hatalmon lévő társaságot demokratikus eszközökkel már nem lehet leváltani. A minősített többség birtokában bármilyen kormányváltási kísérletet, illetve már annak csak az elvi lehetőségét is meg tudják és meg is fogják akadályozni, egy arra az adott helyzetre két nap alatt kidolgozott és megszavazott törvénnyel.

IP gyűjtögető 2014.08.03. 01:59:08

vajon a szarom mértéktelen habzsolása, vagy más, (de)generatív okok vezetnek oda, hogy léteznek undormányok akik 2014-ben egy 1945-ben feloszlatott német párt tagjának titulálnak valakit? Máskor nem adok a kakámból, ha ilyen hatása van..

Szúrófény 2014.08.03. 05:57:31

@én már a fény gyermeke vagyok
"Az uralkodó réteg forradalma, csak arra jó, hogy vég nélkül fenntartsa saját uralmát!" Tolsztoj Leo 1902! beszoptuk!

„a „szocializmus vezérei” aljas talpnyaló módon alkalmazkodtak nemcsak „saját” nemzeti burzsoáziájukhoz, hanem (maguk váltak azzá 1989-ben!) éppen saját államuk érdekeihez, hiszen az úgynevezett nagyhatalmak többsége már régóta számos és gyenge népet kizsákmányol, és leigáz”. LENIN: Állam és forradalom Előszó.
„a nácizmus jellegzetes példa az olyan politikai mozgalomra, amelyben alapvető ellentmondás volt a mozgalom (kispolgári) osztálybázisa, valamint (a (Ma a nemzetközi) nagytőke érdekeit szolgáló) programja és tevékenysége között” Jerzy J. Wiatr: A politikai viszonyok szociológiája Kossuth Könyv Kiad. ÖNÖK JÓL ÉRZIK MAGUKAT A „NÁCI” PÁRTTAL KOALICIÓBAN? Kérdeztem az SZDSZ-től. Fasizmus az, amikor a milliárdosok, gyárosok hirdetnek szocializmust a tömegeknek! Tehát: fasisztáznak a fasiszták? Szabó Dezsői „történelmi humor! A politikai műveletlenség, vagy szemérmetlenség, fényes példája?

balmoral 2014.08.03. 07:00:54

@mavo: Nem, vannak végtelenül egyszerű lelkek, akiknek Illyés egy kiváló irodalmár és ember. Ezt én természetesen elfogadom, nem vagyunk egyformák, de a magam részéről semmiképpen nem nevezném kiválóságnak. A kérdés Adyra és József Attilára vonatkozott, akinek a nevét se tudod helyesen leírni. Az eredeti megjegyzésem szerint Illyés irodalmi munkássága nem említhető egy napon Németh Lászlóéval, aki mégiscsak egy zseni volt, bár meg kell hagyni, hogy ő viszont bűnrossz drámákat írt. Ady és József Attila pedig annyira más nagyságrend, hogy még az asszociációt sem értem. Illyésre nem használtam az általad írott obszcén kifejezést, mindössze szörnyű alaknak, közepes írónak és igen rossz költőnek tartom, és ezt tartom.

balmoral 2014.08.03. 07:06:14

@Herbert_West: Nem, nem náci, de fasiszta. Ez tény, nincs ezen mit szépíteni. Mégsem mondhatjuk Mussolinire, hogy orbánista volt, ez ugyebár kronológiai képtelenség. Marad ez a megoldás.

balmoral 2014.08.03. 07:10:42

@Szúrófény: Az a beszúrás ("ma a nemzetközi") kissé erőltetett és mindent elárul az elkövetőjéről. Azért a fasizmusnak vannak még jellemvonásai. A másik csúsztatás, hogy az MSzP soha nem hirdette a szocializmus, mint társadalmi rendszer megvalósítását. Azaz, amit írtál, közönséges marhaság.

balmoral 2014.08.03. 07:12:21

@IP gyűjtögető: Ne is tedd, fogyaszd el az egészet egészséggel!

balmoral 2014.08.03. 07:16:17

@mavo: Gratulálok a Herbert Westnek írt válaszodhoz, és megbocsátom Illyés Gyulát.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.08.03. 07:17:41

@Szúrófény:

Csak remélem, hogy értelek.

De szerintem ennek a mozgalomnak inkább a társadalom alja az osztálybázisa.

Fociszurkolók stadionnal való kiszolgálásán és falusi munkanélküliek közmunkával való boldogításán, pálinkafőzésen, meg 300 forinton vették meg az alját...

A vezetői pedig többnyire német nemzetiségiek, hortista nyilas hagyományokkal, akiknek felmenői háborúba vitték az országot már kétszer,
és az életüket is adták anno Hitlerért.

A nagytőke náluk van, hiszen a Kádár alatt jó helyen voltak, ezért az Antall alatt ők lopták össze a közvagyont.

Asse véletlen, hogy bár Németország annyira szabad és felvilágosult ország,
a mi nácijainkat nem buzerálja.

Ők lettek Angela Merkel .... helytartósága.

Azt a törpe majmot pedig megtartották a falusi szavazóbázis elbájolására.

.....

..... a - helytartóság - kifejezéssel is tündökölt Orbán egy gyujtó hangú beszédében anno.
Mivel mindent előre ráfog másokra, amire készül a bandája.... ugye.

wantaan 2014.08.03. 07:28:34

@balmoral: Mi az hogy? ...még hogy Mussolini nem volt Orbanista .... aki ilyent állít az ....na nem is folytatom.
Orbán volt már minden - ifjú kommunista, liberális, kisgazdi népnemzeti polgár keresztény metodista katholikus katolikus református .... pont a náci maradna ki? Orbán igenis tősgyökeres náci ....vagy egy gyökér náci???

wantaan 2014.08.03. 07:31:17

@balmoral: jaaa és még Putyint is leszopta ..... legalábbis a lengyel titkosszolgálat szerint.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.08.03. 07:40:32

@wantaan:

Mussolinihez hasonlítani egy fokkal jobb, mint Putyinhoz.

Mussolini mégiscsak egy lézengő ritter volt, egy nagy szám, egy ripacs,
talán egy fölbérelt ripacs ...

...

Putyin meg egy sótlan katona, fegyverrel a kezében.

aritus 2014.08.03. 07:46:15

@én már a fény gyermeke vagyok: Azért ezt a válaszodat gondold át. Összehordasz itt hetet-havat, nemzetiségi alapon osztod ki, hogy ki hogy viselkedik, belekevered Merkelt is ebbe.
Talán józanodj ki, aztán irogass.

aritus 2014.08.03. 07:50:51

@balmoral: Te sem tudod, akár @Herbert_West: , hogy miről szól a poszt.
Akkor segítek mindkettőtöknek.
Nem Orbán a náci, hanem az ideológusa, Tellér. Ez egyébként a poszt címe is, ez talán megkönnyíti, hogy megértsétek:
"Orbán új ideológusa egy náci bolond"

aritus 2014.08.03. 07:52:50

@Megfontolt: Jesszusom! És akkor te írod, hogy fröcskölődés helyett?!
Hát amit ide pottyantottál, az a legnagyobb fröcskölődés, te szánalom kupac.

Megfontolt 2014.08.03. 08:05:41

@aritus:
Valóban szánalmasak vagytok ezzel a visszataszító gyűlölet hadjárattal ,amik szinte kivétel nélkül kitalált hazugságok ,félremagyarázások rágalmazások.
Jobb lenne a tényekre alapozni a vitát mint ahogy a társadalom többsége így is teszi , talán nézz bele bármelyik linkre amit megjelöl az internet ,hiszen a valóságot ott találod !

balmoral 2014.08.03. 08:09:34

@aritus: Dehogynem tudom, de attól, hogy Tellér náci, még Orbán is fasiszta. Nem mindig a cikkre reagálunk, néha a mások megjegyzéseire is. Ahogy fentebb már megjegyeztem, az, hogy valaki bolond, sajnos nem mentő körülmény.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.08.03. 08:10:21

@aritus:

Teller, Fritz, Schmitt, Mádl, Schmidt, Áder, Stumpf, ...

...sorolhatnám még a német anyanyelvieket, ugye tudod...Sólyom, Balogh,

Ha hozzáveszem a zsidófaló retorikájukat meg a nyilas rokonokat, akkor ...
mi marad a fidesz értelmiségből ?

Orbán-Kövér-Kósa ?

,... a zsigeri gyűlölet, elemi ösztön meg a pálinkaszabadság ?

balmoral 2014.08.03. 08:16:38

@aritus: Még mielőtt félreértenéd, a bolond nem rád vonatkozik, hanem a nácikra. Hitler sem volt normális, mégis elég sokat ártott, mire leállították.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.08.03. 08:17:01

@Megfontolt:

Én úgy tudom, hogy fideszkézben vannak a nagybirtokok, a paloták, a műkincsek,
a jobbágyok, az állam és az adók.

Jahogy ők ingyen kapták, nem vásároltak semmit... az igaz.

balmoral 2014.08.03. 08:17:53

@én már a fény gyermeke vagyok: Ez nagyjából olyan, mint a zsidózás. Szerintem nem kéne.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.08.03. 08:25:26

@balmoral:

A németek nem halnak bele a németezésbe.

Úgyhogy nem olyan.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.08.03. 08:38:08

@balmoral:

Amúgy, ha fideszes összetartást kovácsol az idegengyűlölet és a nemzeti összetartás,

Kövér látatlanban nyilatkozhat parlamenti elnökként, hogy a zúgolódó diákok szülei zsidók,

akkor miért nem kéne vizsgálni az ő nemzetiségüket ?

Ha fajvédő retorikát akar az ország kétharmada, akkor ez a pálya.
És nincs más.

balmoral 2014.08.03. 10:44:57

@én már a fény gyermeke vagyok: Csak más pálya van. A kövéré járhatatlan.

balmoral 2014.08.03. 10:52:18

Nem akar itt semmilyen retorikát semmilyen kétharmad. Milyen kétharmad? A ízsidózásba se halt bele eleinte senki. A tuszizásba se. Csak aztán.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.08.03. 10:58:08

@balmoral:

"A kérdés Adyra és József Attilára vonatkozott, akinek a nevét se tudod helyesen leírni."

te tényleg ennyire sötét vagy?

én már a fény gyermeke vagyok 2014.08.03. 11:24:08

@balmoral:

Ahhoz képest, hogy járhatatlan, elég messze jutottak rajta.

Perpill a zsidózó Kövér éppen az országgyűlés elnöke és a totális pártállam egyik oszlopa.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.08.03. 11:25:30

@balmoral:

Amikor a németek zsidóznak, abba milliók halnak bele.

És hát... a németek zsidóznak, csak éppen magyar zászlókkal a hátukmögött.

balmoral 2014.08.03. 12:21:06

@mavo: Te tényleg nem tudod leírni helyesen, hogy Attila?

balmoral 2014.08.03. 12:23:09

@én már a fény gyermeke vagyok: Na jó, te tényleg ne igyál ma már többet!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.08.03. 12:23:30

@balmoral:

szóval tényleg ilyen sötét vagy. következő "érved" mi lesz?

balmoral 2014.08.03. 12:24:17

@mavo: Persze mit várjak egy olyan valakitől, aki Illyést egyenrangúnak tartja igazi költőkkel?

balmoral 2014.08.03. 12:34:36

@mavo: Én egyszerű segédmunkás vagyok, félig afrikai, tehát nagyon szeretem, ha lesötéteznek. Mellesleg nagyváltósúlyban kétszer voltam országos ököivívó-bajnok, afféle izomagyú csávó. Tehát nyugodtan gyalázz csak! Én nem mondtam, hogy hülye vagy, csak megkérdeztem, amikor az Illyés nevű pojácát a vlág két legnagyobb költőjéhez volt pofád hasonlítani.l Te állat!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.08.03. 12:50:03

@balmoral:

azon gondolkodom, te vagy az ostoba fasz, vagy azok, akik négyszer is baumgarten-díjat adtak ennek a tehetségtelen hülyének, esetleg akiktől megkapta a költészet nemzetközi nagydíját, a herder-díjat, a knokkei irodalmi nagydíjat, és még sorolhatnám.

nyiván eleve én vagyok a fasz hogy egyáltalán akár egy fél másodpercre is megkérdőjelezem, hogy ilyen ostoba, ízlésficamos amatőrökkel szemben neked, az irodalom megkérdőjelezhetetlen szakértőjének igazad van-e.

én kérek elnézést, bazmeg.

FurryParadise · http://furryanimations.blogspot.com/ 2014.08.03. 12:51:25

Egyre jobbak ezek az "egyházhoz" kapcsolódó cikkeitek :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.08.03. 14:07:45

@balmoral:

btw ady és józsef attila, mint a világ két legnagyobb költője az üt.

HToma 2014.08.03. 22:17:19

Itt mindenki részeg?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.08.03. 22:41:23

@HToma:

ha igen, akkor én most alaposan kimaradok a jóból. :)

ingyenebed 2014.08.04. 11:17:56

@Herbert_West:

százszor megvitattuk már ezen a blogon, hogy nem nácik, hanem fasizták.

gyere gyakrabban.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.08.05. 08:37:01

@ingyenebed:

Én lemaradtam mindenről. Hogy derült ki, hogy nem nácik, hanem fasizták ?
Léccike. Van, aki még szeretne képeződni.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.08.05. 08:38:10

@nerángass:

Fajvédő konferenciát a nemnáci fasizták rendeznek ?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.08.05. 10:51:53

@nerángass:

mi így adaptáljuk az oktoberfestet. ;)