Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Idézet a reggeli kávéhoz

2014.07.23. 08:00 | szempontpuska | 97 komment

Címkék: idézet

meszolykalmanu19.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr286536175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RontoPal 2014.07.23. 08:04:02

A lényeg, hogy most is volt becsületgól!:-)

Baszki, nincs már mit ellopni... 2014.07.23. 08:09:58

Vik-tor!

Vik-tor!

Vik-tor!

Vik-tor!

Vik-tor!

RontoPal 2014.07.23. 08:10:06

„Portugáliát akkor sem vertük volna meg, ha behugyozunk."

Ez az, megvan az új stratégia, a játékosok otthon maradnak, behugyoznak, és ehhez nem kell edzésre sem járniuk, de az eredmény ugyanaz lesz!:-)

Baszki, nincs már mit ellopni... 2014.07.23. 08:11:39

Jönnek a Simicska-legények, oszt´ gyors´ átplakátolnak. Überall. Adóeurókért.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2014.07.23. 08:13:54

@RontoPal:

Ez jutott eszembe nekem is :) 11 tökös dígó fenn a pályán, a gringók meg ünnepeltetik magukat valamelyik hübéres rancson :)

Baszki, nincs már mit ellopni... 2014.07.23. 08:17:25

„Portugáliát akkor sem vertük volna meg, ha behugyozunk."

Merjünk nagyok lenni és nyíltan szembenézni az inkontinenciával :))))

TCmATIC 2014.07.23. 08:31:28

Látszik a fejlődés. Ha nem öntenék a pénzt a fociba, tegnap sima 10:0 lett volna. Jó lesz ez, csak türelem.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.07.23. 08:31:54

Én először azt hittem, ez valami vicc, aztán megnéztem tegnap a meccset, és tényleg vicc.

Ha ki sem megyünk, a szabályok értelmében csak 0:3, szerintem ez lehet a követendő út.

Ha tegnap kirakunk 10 bóját, akkor sem lett volna ennyi, mert a bóják időnként összezavarták volna a portugálokat azzal, hogy nem ugranak félre.

RontoPal 2014.07.23. 08:34:15

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: " Ha ki sem megyünk, a szabályok értelmében csak 0:3, szerintem ez lehet a követendő út."

Már dolgoznak azon, hogy ki írja meg pár százmillióért azt a tanulmányt, aminek javaslata a fenti lesz.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.07.23. 08:39:09

A legnagyobb ötlet mindenesetre az volt, hogy rászervezték a vizilabda-eb-re, hogy látszódjon is a különbség.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.07.23. 08:43:59

@RontoPal:

Valószínűleg mindenki jobban járna, és végre mi is villanthatnánk valamit. Majdnem azt írtam, hogy a "Virtuális Focit", aztán rájöttem, hogy ma már azt is professzionális szinten űzik.

Marad a "fejben foci", "kockáspapíron foci", esetleg a "spirituális foci".

Baszki, nincs már mit ellopni... 2014.07.23. 09:01:29

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Pont azért szervezték rá, hogy elfedje az egyébként megjövendölt orbáni-dilettantizmus eredményét.

maybach 2014.07.23. 09:39:59

Már a plakát is rémes.
Európa tíz legjobb akadémiája közt a felcsúti.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.07.23. 09:46:03

"A folytatást illetően egyetértek Dáviddal, én sem tudom elképzelni, hogy nem verjük meg a portugálokat."

www.nemzetisport.hu/magyar_valogatott/u19-bobalek-el-sem-tudjak-kepzelni-hogy-nem-verik-meg-a-portugalokat-2351245

:-D

CSENDES 2014.07.23. 10:18:41

@zsazsu4: Meglehetősen szerény képzelőerőre vall.

V mint... 2014.07.23. 10:19:46

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: mert mi az a vizilabda-eb? Balettoznak a strandidőben a nyakig érő vízben, néha még győznek is 1-2-sok meccsen , ÉS? Örüljenek, hogy használhatják a vizet. Az ififocieb na az valami, még gólunk is volt!!!

444.hu/2014/07/23/szorul-a-sport-is/

A kajakosok is mit örömködnek? Igaz az ifi-vb-n nyert érmek nemesfémtartalma kb. 6x-osa az aranylábúak értékének, de az meg kit érdekel. A focié nem csökken és kuss.

sajtohuba 2014.07.23. 10:22:43

Én elhiszem, hogy id. Mészöly elhiszi, amit hirdet a plakáton, ti hogy a fiúk mindent megtesznek a pályán.

Azt is elhiszem, hogy ifj. Mészöly komolyan gondolja a nyilatkozatát: „Mi próbáltunk szervezetten védekezni ellenük, lezárni a széleket. Ez az elején sikerült is hellyel-közzel. Úgy érzem, megint egyéni hibák döntöttek."

Apró nüansz, hogy ezekhez képest van egy párhuzamos valóság, a labdarúgásé, mint olyané. Hogy miről van szó, amikor labdarúgásról és csapatmenedzselésről beszélünk, az ebben a prezentációban megtalálható: www.youtube.com/watch?v=Ac7Bk7fhbb4

A magyarfoci jelzős szerkezet lassan ugyan olyan fosztóképzős formája a focinak, mint népköztársaság vs. köztársaság.

Borenbukk 2014.07.23. 10:53:17

@zsazsu4: Oke, hogy focistanak nem kell feltetlenul okosnak lenni. Balotellinel is lehet talalni okosabb feheregereket(a kitomottek kozott is), de o emellett kurva jo focista. Ezek a figurak meg amellett, hogy ugy tunik, egy vekony szelet zsiros kenyeret sem tudnak elkepzelni reszletes leiras, rajzok, es bemutato videok nelkul, meg focizni sem tudnak.

fuhur 2014.07.23. 11:07:36

@V mint...: De a stadionépítések nem állnak. A Capo-k és Lajos haszna biztos meglesz a bulin.

tankaranka 2014.07.23. 11:42:36

Kiváncsi vagyok, hogy akadályozzák a csalódott szurkolókat abban, hogy a csuti stadionból kijövet oldalbahugyozzák Viktor házát.

Virág et. 2014.07.23. 12:08:26

Mindent megtettek. Ennyire volt elég. Villany, utolsó, lekapcsolás, ilyesmi.

esernyősEvezős 2014.07.23. 12:17:59

@zsazsu4:
Engem ez a pökhendi, öntelt, hasig lógó arcúság jobban irritál majdnem, mint az, hogy egy kalap szart nem érnek, úgy zusammen.

Arról már nem is beszélve, hogy a férjem, aki elmúlt ötven és hobbiszinten heti egyszer két órát rúgja a bőrt egy tornateremben húsz éve, hasonszőrű amatőrök társaságában, szóval, ha ők kiállnak, ezer százalék, hogy ők sem kapnak ennyit.
És akkor ezeknek pénzt, paripa, fegyver?
Lóf@szt, mama!
Sóbánya, talpig vasban, tizenöt év.
Utána próbálkozhat újra. Ha még életben van, az erőnléttel legalább nem lesz gondja...

nandras01 2014.07.23. 12:31:05

@tankaranka:
mondjuk, a tek.
bár, volt az úgy, hogy a pretoriánusok kezdték a balhét...

vakapad 2014.07.23. 12:52:56

Csak tudnám, hogy honnan ez a fékeveszett fölény a megítélésben. Itt mindenki U19-es labdarúgó Európa bajnok?

Olyan nick amilyen még nincs vessző nélkül 2014.07.23. 13:06:57

@vakapad: A focihoz nem értek bevallom (vessetek meg érte nyugodtan), de a 6:1-es vereségről felfogom, hogy az nem győzelem. A milliárdokat is el tudom képzelni, amelyek ömlenek bele a fociba. Vagyis ha csak gazdaságilag nézem a befektetés és az eredmény arányát, akkor azt kell mondanom, hogy itt valami baj van. És ezt nem tekintem fölényeskedésnek, legfeljebb racionalitásnak, esetleg vélemény kifejezésének..

nandras01 2014.07.23. 13:10:57

@vakapad:
természetesen nem. de tyúknak sem kell ahhoz lenni, hogy megállapítsuk, hogy záp a tojás.

Old Shatterhand is Dead 2014.07.23. 13:43:15

@Evezős: nem ezeket a 19 eves skacokat kellene sobanyaztatni hanem a meszoly fele gazembereket, akik ebbol a szar focibol gazdagodnak a mai napig

vakapad 2014.07.23. 14:09:32

@nandras01:

Ez a sommázat kb. azonos azzal, hogy nem kell ahhoz labdarúgó edzőnek lenni, hogy megállapítsam: a csapat nem ment ki a pályára.

Ahhoz tényleg nem kell. A játék viszont egy kicsit bonyolultabb ennél.

vakapad 2014.07.23. 14:16:38

@Olyan nick amilyen még nincs vessző nélkül:

A magyar befektetések félelmetesen aránytalanok (aránytalanul kisebbek) ahhoz képest, mint amennyit mások fektetnek be (arrafele persze azok magánpénzek, lévén a labdarúgás üzlet).

Persze nem stadionépítéssel kell kezdeni.

nandras01 2014.07.23. 14:17:55

@vakapad:
lehet, hogy bonyolultabb, de a kérdés az, hogy bucira verték őket?
bucira.
először verték őket bucira?
nem, sokadszor.

további észrevétel?

Borenbukk 2014.07.23. 14:19:56

@vakapad: "A játék viszont egy kicsit bonyolultabb ennél."

Tenyleg? Es a jatek bonyolultsaga hogy viszonyul a 6:1-hez? Es hogy viszonyul a szamolatlanul ontott allami penzhez?

vakapad 2014.07.23. 14:22:51

@Old Shatterhand is Dead:

A portugál, a spanyol, a brazil nemzetnek, a mai Afrikának és az 50 - 60 évek Magyarországának minden gyereke kipróbálja/kipróbálta a focit. A mai Magyarországon ez messze nem így van, a merítési lehetőség nagyságrendekkel kisebb, csodák meg nincsenek. Még ha van Gaal, Ancelotti vagy Mourinho is az edző.

vakapad 2014.07.23. 14:30:45

@nandras01:

Látom, a fölény eltüntethetetlen. Meg kell hajolnom a nagyobb tudás előtt.

De azért:
Emlékeim szerint a VB-n bucira verték a spanyolokat is meg a brazilokat is, sőt, a portugálok is kiestek, pedig ha a számolatlanul öntött pénzt megszámolom náluk is meg nálunk is ...

esernyősEvezős 2014.07.23. 14:35:01

@Old Shatterhand is Dead:

Maradjunk abban, hogy ők törnék a követ elöl, az aranylábú semmirekellők meg lapátolnának, kicsit hátrébb.

Aki ma, miután éppen most látta a vb-n (ha már máshol nem sikerült neki), hogy hogyan kell focizni, megelégszik azzal, amit a kényelmes, seggkinyalós "fociakadémiákon" kap és aztán szembrebbenés nélkül focistának meri nevezni magát, az ugyanolyan hibás, mint aki azzal kábítja, hogy ő tud focizni, nota bene: beteszi egy ún. "válogatottba".

De az igaz és jogos, hogy a főbűnösök azok, akik emberöltőnyi idők óta megélnek a semmittevésből.

Borenbukk 2014.07.23. 14:35:22

@vakapad: Remek csapatok eseten elofordul, hogy a remek csapatot a remekebb csapat bucira veri. Minket meg mindenki.

ámbátor 2014.07.23. 14:40:34

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Szerintem Eperjes kiválóan vezetné a magyar futball világát és most épp rá is ér. 6-3-ban megmutatta, hogy mindent tud a fociról és most mondott le ugye a nemzetiben.
Csinálhatna szakrális futballt.

nandras01 2014.07.23. 14:46:41

@ámbátor:
már az imádság sem segítene- igaz, legalább nem is ártana.

ámbátor 2014.07.23. 14:52:30

@nandras01: De az M1 és a duna-TV programjába jól illeszkedne, ahogy a balhátvéd letérdel és elmond egy imát, a csatár keresztet vet szöglet előtt, vagy ahogy a cserejátékosok beállás előtt megyónnak a csapat lelkészének, áldoznak és eléneklenek egy szívüknek kedves zsoltárt.
A csapatlelkészi posztra főleg U19-ben és más ifi csapatoknál nyilván számos jelentkező lenne.

nandras01 2014.07.23. 15:00:29

@ámbátor:
felőlem akár vudu szertartásokon is részt vehetnek, ha felmutatnak -legalább hébe hóba- valami eredményt.
persze nincs illúzióm, a magyar focin (oximoron alert!) már maga merlin sem segítene- és ez nem orbán hibája, ő csak tetézi a bajt, hanem több nemzedék öntelt, felfuvalkodott, ostoba és rövidlátó sportvezetése hozta össze. és ezen nem fog segíteni ha felépítenek még néhány ezer stadiont.

nandras01 2014.07.23. 15:02:41

@vakapad:
a legjobb csapatoknak is lehetnek hullámvölgyei, akár tartós hullámvölgyei is, de az a hullámvölgy, ami idestova harminc -vagy még több- éve tart az már nem hullámvölgy, hanem a kőkemény realitás.

trifid 2014.07.23. 15:25:21

A minap, véletlenül, pont egy TF-et végzett testnevelő tanárral horgásztam együtt, aki egy kiemelt klubnál volt utánpótlás edző, inkább társadalmi munkában, mint megfizetve. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy elmondta, amikor anyagi elismeréssel is járt volna az edzői munkássága, a klub leváltotta, és olyan edzőt nevezett ki, aki pár hónapos tanfolyam elvégzése után, de igen erős hátszéllel kerülhetett a helyére. / Megjegyzem, előtte a gyerekekkel bajnokságot nyert./ Megkérdezte: - Ezért érdemes 5 évig tanulni, gürizni, hogy egy kiszolgált, semmit fel nem mutató volt futballista,/ mert az a főnök/, eldöntsön ilyen kérdéseket? Alapjaiban rohadt ez az egész foci.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.07.23. 19:32:04

@vakapad:
Fölény? Talán az "eredmény" miatt lehet... :(

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.07.23. 20:17:01

@vakapad: A merítés?
Szezon végén az UTE- ból 16 végzős fociakadémiást tettek az _utcára_.
A hazai U19-es bajnokságot idén a Vasas nyerte- emberemlékezet óta először.
A vasas foci klubtól _senki_ nem gratulált nekik.

sörtelen 2014.07.23. 21:00:48

@vakapad: Nem, senki.
De ezknek eljátszották a himnuszomat és nemzeti jelképeimet viselték.
Még jó, hogy hugyozták össze.

Nem fölény, inkább felháborodás.
10 évig csak "MLSZ-válogatottként" léphetnének pályára. Aztán majd meglátjuk.

sörtelen 2014.07.23. 21:04:23

@sörtelen: A "nem" kimaradt.
Amúgy a bolgárok egyszer már léptek valami ilyesmit, nem?

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.07.23. 21:22:14

Hőőő... ezt most így, este, aluka előtt... tul.képp rohadékok vagytok.

Lasombra 2014.07.23. 21:23:24

a vízilabda pár mediterrán ország privát szórakozása, ott kábé akkora truváj világbajnoknak lenni, mint USA-nak baseballban. a foci a múlt és a jövő! a jelenről meg nem beszélünk. vannak biztató jelek. meccsek között. és a stadionok is biztosan be fogják váltani a hozzájuk fűzött reményeket. egyeseknek már be is váltották, nemsokkal az átutalás után.
szorgos népünk győzni fog!

balmoral 2014.07.23. 21:33:00

@Evezős: Magyarországon nincs sóbánya. Igaz profi labdarúgás sincs. Viszont minden más szerencsére bőséggel!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.07.23. 21:33:43

@OoOoOo:
A kávé nem zavar be, de ez a kép... csúnyákat fogok álmodni... :(

OoOoOo 2014.07.23. 21:48:43

@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): "Vesztettünk! Nem veszítjük el a kedvünket! Dolgozni fogunk! Higgyetek egy kicsit drága fiatal barátaim!" hogy egy nagy klasszikust idézzek.

csársz 2014.07.23. 23:48:35

@vakapad: légy szí, volt már, hogy mondtál érdekest, térjünk vissza hozzá

OoOoOo 2014.07.24. 02:23:05

@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):" Dárga! Jobb lesz ezzel magának, ha engem agyonüt, vagy kinek? Inkább azt kéne, hogy végre magyarok legyünk, fogjunk össze a büdös úristenit neki! És tanuljunk ebből a leckéből is, hogy hogy kéne!" folytassam?:))

maybach 2014.07.24. 07:52:09

@vakapad:
Nem lehet. Viszont ilyen szintű edzőt sem találsz kis hazánkban.
Szerintem se a fiúkat kellene abajgatni.
Az edzőket, vezetőket viszont igen.
Mi a fenét várunk ilyen mészöly kálmánoktól, mezei gyuribácsiktól?
Ahhoz meg még csoda edző sem kellene, hogy erőnlétben ne legyen nálunk mindenki jobb.
Olyan mintha a vízilabdázók nem tudnának úszni.
A játék csak ez után kezdődik.

vakapad 2014.07.24. 09:22:24

Tegyük fel (no csak a hecc kedvéért), hogy Ausztria U19-es vízilabda EB-t rendez. A nyolcas tornára bejut hét csapat, mint egy-egy európai selejtező csoport győztese, valamint Ausztria a rendező jogán, mely Ausztria egyébként nem tartozik nem hogy a legjobb nyolcba, hanem még a legjobb húszba se. Az eredmények ennek megfelelőek.

Megjegyzendő, hogy az osztrák U19-es vízilabda válogatott azért valahogy el tudná verni a linzi uszodából verbuvált aránylag jobban úszók csapatát. Mégpedig rettenetesen.

OoOoOo 2014.07.24. 09:35:12

@vakapad: 1. volt pár éve egy U19-es csapatunk (az is elég problémás, hogy azokból a srácokból mi lett...).
2. ha megnézed, megint ment a süketelés ezerrel. (linkek feljebb.)
3. ezt az "aki nem focizik jobban náluk az ne szóljon be" szöveget sztem is felejtsd el. ez egy orbitális ökörség. ezek az akadémiák elvben pont azért vannak tartva, hogy a portugál U19-cel felvegyék a versenyt (és nem azért, hogy a sarki grundon lent levő hobbifocistákat megverjék.) ám ezen nemes cél elérése nem sikerült.

h.kovacs 2014.07.24. 09:49:40

szerencse, hogy orbán nem a vizilabdát imádja, és szállja meg a csókosaival
az eb-n már minimum hárman vízbe fulladtak volna

vakapad 2014.07.24. 10:57:16

Ha rasszista lennék, azt kellene írnom, hogy a "magyar nép" fenntartja a jogot, az elemi felháborodásra, bármiről is lett légyen szó. Én úgy látom, hogy "jellemző ránk", miszerint semmit nem tudunk a helyén kezelni, várható és nem annyira jelentős eseményekből világvégét kreálunk, és nagy hívei vagyunk a "lássuk uramisten, mire megyünk ketten" elvnek, mert kudarc esetén a kudarc nagyságát az egekig "tudjuk" fokozni.

A legmenőbbek azonban a hibások kipécézésében "vagyunk". És ez nem csak a focira vonatkozik, bár annak az a szerencsétlensége, hogy mérhető, és a meccsek révén mérik is, valamint mindenki látja, azaz nem mondható, hogy győztünk, mikor vesztettünk.

A magyar U19-es válogatott jelenleg ennyire képes. Az 1:6 kissé túlzás (ahogy a brazilok 1:7-je is), az viszont nem volt várható, hogy akárcsak tovább is jussunk a csoportunkból (de ki merte volna ezt kimondani?). Az optimista nyilatkozat kötelező (úgy nem lehet nekimenni egy meccsnek, hogy na most jól kikapunk), az akadémia meg valóban azért van, hogy a "portugál U19-cel felvegyük a versenyt", de ez csak az egyik feltétel a huszonöt közül. Az, sajnos, nem igazán működik, hogy odamegyek valakihez az utcán, és azt mondom neki, hogy itt van százmillió, ebből mehetsz a legjobb edzőtáborokba, fizetheted a legjobb edzőket, a legeslegtudományosabban táplálkozhatsz, megveheted a legjobb futócipőt, de Brazíliában a 100 és a 200 közül legalább az egyiket megnyered, világos? Ráadásul nálunk még az is probléma, hogy hol az a százmillió?

A magyar U19-es válogatott tud focizni. Az emberiség átlagához képest bőven jobb, csak az a baj, hogy a csúcson(!) ez még mindig kevés. Hogy ezért pocskondiázzuk a játékosokat, edzőket, orbánviktort, stb., az szerintem nem gilt.

maybach 2014.07.24. 11:13:33

Dánia 5,5 millió, Horvátország kb. 4,2 millió, Costa Rica kb. 4,6 millió.
Szóval a kisebb merítés talán nem teljesen igaz.
Egyébként az U19 szereplése valóban nem tragédia. Ennyit tudnak.
De akkor ennyit tudnak az akadémiák is.
Az edzők és játékosok mégis elég derék fizetést kapnak, miközben 4 milliárdos hiányt sikerült kitermelni.
Szóval valami mégis csak el van itt rontva.

labrys 2014.07.24. 11:14:28

Ki ez a homeless bácsi a plakáton, és miért akarja a népre rátukmálni valami tengeralattjárós egyesület pólóját?

vakapad 2014.07.24. 11:56:55

@maybach:

1./ Mint írtam, nem csak az számít, hogy hányan vannak, hanem az is, hogy hányan választják a gyerekek közül a focit, mint kiemelkedésük leendő zálogát. Arról nem is beszélve, hogy Puskásnak, Bozsiknak és Hidegkútinak egy időben kell születnie, egyébként mehetünk mi akármilyen akadémiánkkal a francba.

2./ Szóval ekkora fizetésből meg kellett volna nyernünk az EB-t. Érdekes gondolat. Magam is feszegettem.

vakapad 2014.07.24. 12:03:49

@labrys:

A homeless bácsit (73) Szőke Sziklának hívják, és elég nagy szerepet játszott 1966-ban a brazilok elleni 3:1-es meccsen. Szegény hülye.

OoOoOo 2014.07.24. 12:17:16

@vakapad: "A magyar U19-es válogatott tud focizni. Az emberiség átlagához képest bőven jobb, csak az a baj, hogy a csúcson(!) ez még mindig kevés."

az emberiség átlagához képest.... nem hiszem el. most kezdjem el, hogy az emberiség több, mint fele nő??? vagy mit lehet erre.

aki ilyet le tud írni, annak biztos, hogy elsőfokú kötődései vannak az U19-hez.

labrys 2014.07.24. 12:32:03

@vakapad: várj, hadd tippeljek! Vízilabda? És innen a tengeralattjárós kötődés? :)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.07.24. 12:39:21

@vakapad: előkészületi mérkőzésen kikaptak 2:1-re üzbegisztántól.
jövőre már ők lesznek az U-20....
ugye a németh krisztián, koman, futács, balajti csapat, amelyik harmadik lett a 2009-es VB-n a marcos urena-val felálló costa rica ellen, és alig kapott ki a későbbi világbajnok ghanatól, most éppen sehol sincs. ezek hol lesznek öt év múlva.
ez nem az ő saruk, ez a magyar utánpótlás képzés sara.

mondjuk, amikor a magyar matematika tanárok legjobbjai hagyják el a szakmát, akkor pont a futball utánpótlás politika érdekel a legkevésbé.

ámbátor 2014.07.24. 12:40:11

@OoOoOo: Az emberiség női feléből még mindig kijönne pár tucat válogatott, amelyik megveri ezt a csapatot. Szerintem.

maybach 2014.07.24. 12:59:47

@vakapad:
Nem, csak a magyar labdarúgásban semmilyen összefüggés sincs a jövedelem és a teljesítmény között.
Nagy hiba.

OoOoOo 2014.07.24. 13:09:55

@jotunder: annyira azért érdekes, hogy jelenleg az iksz darab akadémiát nyilvánvalóan azért üzemeltetik teljesen feleslegesen, mert Orbántól hatalmas pénzeket lehet rájuk kapni.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.07.24. 15:47:55

@vakapad:

Hát, én láttam a meccset: itt elemi taktikai hiányosságok vannak. Megmondták sokan: a magyar focista azért nem él meg külföldön, mert gyakorlatilag nem is érti, hogy az edzője mit akar tőle.

csársz 2014.07.24. 18:54:06

@vakapad: én kértelek
A futballakadémiákat éppen azért hozták létre, mert már a grundakadémia nem létezik. Eljár, aki ért(ene) hozzá, az iskolákba, és kiválasztja a fiúkat, akikből lehetne futballistát képezni.
És ha Portugáliában vagy Spanyolországban (Izlandon) járnak akadémiára, lesz belőlük valaki, ha itt...
Én Mészöly Kálmánon nőttem föl, nagy futballista volt, és utálom, hogy csámcsognak a tévések által fölvett káromkodásain azok, akiknek fogalmuk sincs, hogyan lehet szólni egy magyar (vagy uruguayi) futballistához. (A most jöttek a fáról-szöveg már más kérdés.)
De mára teljesen elfoglalta a konraszelekció a magyar focit (ugyanúgy, sőt jobban, mint általában mindent), teljesen védhetetlen teljesítményt védesz.
Semmi, de semmi ok nincs arra, hogy négy-öt év alatt egy ilyen akadémia semmilyen eredményt ne hozzon. Pláne, ha igaz, amit a főnök mond, hogy a tíz legjobb közé tartozik Európában (ami még csak nem is azt jelenti, hogy tizedik.)
Szégyen, hogy értelmes ember ilyet védeni próbál. Ráadásul a futball egyik hazájában.

vakapad 2014.07.24. 19:00:51

Megértettem. Aki hibázik, annak közfelkiáltással nincs kegyelem (hogy honnan ismerős ez nekem?). A gúny az igazi. Persze, még mindig jobb a helyzet, mint Észak-Koreában, ahol a leszerepelt labdarúgó válogatott csúnyán végezte.

Azért kíváncsi lennék, hogy (ha lenne ilyesmi) a kedves hozzászóló társak közül hányan jutnának el a saját szakmájukban a magyar válogatott közelébe, és az a válogatott hogyan végezne az EB-n.

OoOoOo 2014.07.24. 19:32:20

@vakapad: nem értetted meg és nem is akarod, de tudod mit, nézzed a Göteborg-ETO meccset.

csársz 2014.07.24. 19:37:53

@vakapad: ha kíváncsi vagy, én nyertem (nem egy) magyar bajnokságot, és EB-n is voltam pontszerző, sajnos a tehetségemből nem futotta többre, most is szégyellem magam érte

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.07.24. 19:39:54

@vakapad: "Azért kíváncsi lennék, hogy (ha lenne ilyesmi) a kedves hozzászóló társak közül hányan jutnának el a saját szakmájukban a magyar válogatott közelébe, és az a válogatott hogyan végezne az EB-n."

en voltam valogatott. nem voltam nagyon jo, de valogatott voltam. amugy a Guardian szerint en most a Premier League-ben jatszom :))

legeslegujabbkor 2014.07.24. 19:44:55

@vakapad:
"A Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) három évre szóló együttműködést kötött a belga Double Pass céggel, a munka első szakasza zárult csak le a labdarúgó akadémiák felmérésével, a hiányosságok megállapítása után az intenzív javítási, tanulási folyamat szeptemberben kezdődik meg"

Ez a 3 éves együttműködés azért köttetett meg, mert már maguk előtt sem tudják letagadni, hogy az egész rendszer úgy rossz,ahogy van.

Fisk 2014.07.24. 22:20:36

@vakapad: hihetetlen, hogy még mindig van, aki védi ezt a teljesítményt. Öljük a pénzt a semmibe, tényleg nem zavar? (illetve nem a semmibe, hanem pár ember meggazdagodásába through foci, ami lehetne akár útépítés, közplakátolás, trafik, szabadon behelyettesíthető...)
Amúgy egy dologban igazad van, nem az U19 hibája, hogy itt tartunk, hanem a közegé, ami elhiheti velük, hogy jók. Pedig nem azok.
Viszont lehetnének legalább egy szimpatikus kiscsapat, ami képes néha óriásölésre. Ha felszántanák a pályát, mint pl. az ír válogatott, és néha kijönne nekik egy siker, mindenki ujjongana.
De ehhez abba kéne hagyni a néphülyítést és kellő alázattal (nem belőtt hajjal) pályára lépni.

OoOoOo 2014.07.24. 22:25:37

@vakapad: static.pixter.hu/embed?id=45719&w=640&h=360&color=268ae2

vagy nézd ezt. Mi lesz itt, ha a rohamosztag megsértődik a Kubatovgabira? Ajajj.

fradra 2014.07.25. 01:12:16

@csársz:
Mészöly Kálmán évtizedekkel ezelőtt, tán 1963-ban, egy magyar-román meccsen azt mondta a román válogatottban játszó Jakab Sándornak egy 11-es előtt, hogy "ha magyar vagy, kihagyod". Jakab ki is hagyta. (lásd pl sportgeza.hu/futball/2013/09/05/ha_magyar_vagy_kihagyod/ )
Mészöly később sokra vitte a magyar válogatottban (is), míg Jakab kikerült a románból, és nemigen vitte semmire. Lehet erre azt mondani, hogy Mészöly akkor még taknyos kölyök volt, és nem tudta, mit csinál. De sok évvel később, már meglett emberként is úgy anekdotázott az esetről, mintha ez valami jópofa sztori lenne, miközben valószínűleg nagyban hozzájárult Jakab Sándor karrierjének derékba töréséhez. Mészöllyel nem az a baj, hogy káromkodik, hanem az, hogy mindmáig nem fogja fel, micsoda aljasságot művelt annak idején. Az ilyenre mifelénk azt mondják, hogy vagy nagyon hülye, vagy undorító gazember.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.07.25. 01:27:51

@fradra: 1960-ban történt, U18-as EB döntőn. az az érzésem, hogy Jakab Sándor azonos az Ohio államban sikeres ifjúsági edző Sandor Jakab-bal.

fradra 2014.07.25. 05:19:00

@jotunder:
Bocs, annál is inkább, mert az általam belinkelt cikkben is szerepel az 1960-as évszám, elég lett volna újraolvasnom. Köszönöm a javítást.
Megnéztem az ohiói Sandor Jakab képét, és szerintem lényegesen fiatalabbnak tűnik a Mészöly generációjánál, de a lényegen az sem változtat, ha azonos az 1960-as meccsen tizenegyest kihagyó Jakab Sándorral. Semmi rosszat nem akartam mondani az utóbbira, és nagyon örülök, ha bármilyen téren sikeres lett. A lényeg az, hogy Mészöly azon a meccsen visszaélt a helyzetével mint anyaországi magyar, és olyan választásra kényszerített egy határon túli magyart, amiből annak súlyos hátránya származhatott. És mindmáig semmi jelét nem mutatja belátásnak, megbánásnak.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.07.25. 07:24:22

@vakapad: Elfogadom az érveidet. Volt öt évük, volt egy focibuzi miniszterelnökük, aki mindent, még egyszer: mindent megadott nekik - ennyire futotta.

Most el lehet osonni a picsába. (Nem neked, a magyar labdarúgásnak.)

maybach 2014.07.25. 07:46:12

@vakapad:
A szakmámban nincs ilyesmi, de mérhetően egész jó vagyok benne.
Ámde.
Ettől függetlenül is lehet picit konyítani a focihoz.
De még ez se kell ahhoz, hogy mint adófizető azt mondjam , nekem ez nem kell. A saját költségén bármilyen bohóckodást elkövethetnek, de ne az "én" pénzemen.
Nem hibákat követnek el, hanem nem értenek hozzá. A hiénákról nem is beszélve.

csársz 2014.07.25. 14:50:31

@fradra: Tényleg rettenetes (nem tudtam róla), de a "Lejöttek a fáról"-szöveg még inkább az. S ölj meg, de ettől Mészöly még nagy focista volt. Ráadásul az utolsó edző, akinek csapata továbbjuthatott volna vébén a csoportból.
Nagyon igazságtalan a világ: kedves, antirasszista emberek meg nem tudnak gólt fejelni szöglet után.

fradra 2014.07.25. 15:11:06

@csársz:
Persze, hogy nagy focista volt, dehogy öllek meg. (82-ben Pfaffot egyértelműen ki kellett volna állítani Fazekas letaglózásáért, nyilván nem Mészöly hibája, hogy a játékvezető másképp döntött.)
A világ valóban igazságtalan. Az viszont jellemző, hogy Orbán országában pont egy erkölcsi/szellemi nullát választanak plakátarcnak egy futballeseményhez.

csársz 2014.07.25. 15:25:44

@fradra: és egyúttal ki is ... nak vele: hogy néz mán ki ezen a plakáton!
(Az is rettenetes, hogy nyilván erre is büszke! Csak ne lett volna az egyik első indítóképes középhátvéd, egy Krol- és Beckenbauer-előd!)

fradra 2014.07.25. 17:50:19

@csársz:
Én nem akarom fejét venni, csak már kezdtem unni, hogy ezt a "jópofa" sztorit mindmáig úgy emlegetik, mintha semmi gáz nem lenne vele. Magát Mészölyt inkább sajnálom. Nyilván nincs egyetlen igazi barátja se, aki figyelmeztetné, hogy "ők használnak, te kopsz". Vannak nála alávalóbb emberek is, ez tény.

ATCG 2014.07.26. 11:06:26

Azt mondja a Géza tegnap este: "a fiúk most értek férfivá". Inkább focistává érjenek, ha kérhetnénk.

Érvsebész 2014.07.26. 11:15:28

@ATCG: miért, jutalmul elvitték õket a kupiba?