Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Viccországban bejelentenek

2014.06.25. 16:42 | Kettes | 17430 komment

Címkék: viccország

Viccországban (még) mindig bejelentenek...

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr416415913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

incze 2019.02.12. 03:42:31

@Kettes: @velőtanya: @Bolygó Hollandi: elég vicces, hogy ezzel a dumával éppen egy közgazdasági egyetemet etetnek. (mindazonáltal nyilván idővel nem csak ez a két papír lesz csak az alapítványban.)

Wolff 2019.02.12. 07:23:10

@incze: Persze, hogy nem csak az, hanem a magyar nagytőkések igen jól jövedelmező külföldi befektetéseinek részvényei is. :D

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.12. 09:39:06

@incze: Én meg azt nem hiszem, hogy ezzel a történettel, hogy a Corvinus 2030-ra a világ 200, Európa 100 legjobb gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme lesz, Láncziék meg tudták volna győzni Orbánt, hogy 380 milliárd forint (=1 "Mészáros") értékű állami vagyon veszítse el közpénz jellegét. Egy ismeretlen összetételű kuratórium kezébe adják Magyarország két legértékesebb tőzsdei cége irányítási jogainak 10-10%-át. Azért ez már elég vonzó apanázsnak hangzik.

Grrr 2019.02.12. 09:47:44

@Bolygó Hollandi: Nyilván nem látjuk még az egész megoldást. A kettő darab cég osztalékhozamának volatilitása teljesen megától értetődő és tudott jelenség, pláne egy közgazdaságtudományi egyetem vezetősége számára.

Bolygó Hollandi 2019.02.12. 09:49:00

@incze: Nyilvan idovel (es nem kell sok hozza), kiderul, hogy a Palkovics altal felvazolt model tarthatlan. Ezt sokan latjak a Duna parton is, csak nem mernek szolni, mert minek. Arra nem fogadnek, hogy a jelenleg pozicioban levok is kepesek ezt latni, vagy eszre akarjak-e venni.

A megoldas viszont messze nem egyertelmu. Pont akkor lesznek gondok recesszioban, amikor az alacsony vagy zero osztalek melle kevesebb fizetos diak lesz es mindenki, beleertve allambacsit penzszukeben fog szenvedni.

Sajnos latva az elmultnyolcev esemenyeit, nem lehet kizarni, hogy a penzugyi nehezsegek betervezese a rendszerbe szandekolt lenne. A "setup for failure" nem ismeretlen a private equity (aka karvalytoke) ramenosebb reszeben. Egy penzugyi gondokkal kuszkodo entitas atszervezese komoly tokenyereseget tud eredmenyezni, ha az atszervezok rendelkeznek eleg penzzel, donteshozoi kapcsolattal es belso informacioval.

Marpedig azt az impozans Duna parti epuletet az isten is konferenciahotelnek teremtette ;-)

Grrr 2019.02.12. 09:49:36

@Kettes: És még ott van a BME, az ELTE, a SOTE, ... Ől is várakoznak a pénzükre már?

Bolygó Hollandi 2019.02.12. 09:58:17

@Kettes: A MOL-ban van egy 10%-os szavazati korlat (azaz 10% feletti pakett 10% feletti resze nem szavaz). Ezt meg az OMV elleni fuggetlensegi harc kapcsan vezettek be. Nem lattam nyomat, hogy eltoroltek volna. Igy az eddigi allami 25% is csak 10%-on szavazott.

Viszont ha az alapitvany kulon 10%-a mas tulajkent jelentkezik be a kozgyulesre, akkor ez egy nagyon ellegans huzas a MOL feletti kontrol erositesere. Mar csak valahogy meg kell talalni a megbizhato embereket az alapitvany vezetesere ;-)

Grrr 2019.02.12. 10:08:16

@Bolygó Hollandi: Ez érdekes lehet, bár az állmnak még mindig megvan (átalakítva egy kicsit) az aranyrészvényve, ami a legfontosabb döntésekben vétójogot ad.

Bolygó Hollandi 2019.02.12. 10:12:12

@Grrr: "Nyilván nem látjuk még az egész megoldást."

Pontosan ez a gond az orszag egyik vezeto egyetemenek radikalis atszervezese kapcsan 4 honappal az eles atallas elott. De ha az megnyugtat, az egyetemen se latjak ;-)

A gond az, hogy lehetnek olyan indittatasok, amelyek parcialis erdekekre optimalizalva logikussa is tehetik ezt a felallast. S ha az ember ennyire atgondolatlannak tuno dolgot lat, erdemes felideznie a dan kiralyfi szavait:

Több dolgok vannak földön és egen,
Horatio, mintsem bölcselmetek
Álmodni képes

Bolygó Hollandi 2019.02.12. 10:16:10

@Grrr: Igen, de a vetojog nem elegseges ahhoz, hogy a kozgyules megszavazza a MOL es a Buzakalasz 66 Kft feles-feles fuziojat ;-)

Grrr 2019.02.12. 10:31:14

@Bolygó Hollandi: A modern értelemben vett NER egyik neves elődje, III. Edvárd király, angol király szerint viszont: 'honi soit qui mal y pense'

Bolygó Hollandi 2019.02.12. 10:38:35

@Grrr: Jogos, sokkal elegansabb volt mint azt mondani, hogy
"Honey, your silk stocking’s hanging down" ;-)

ijontichy 2019.02.12. 13:29:13

index.hu/belfold/2019/02/12/kulfoldi_ingyenes_nyelvtanfolyam_kozepiskolasok_kethetes_kormany_orban_viktor_kasler_miklos/

"Itt a lakás, a kocsi, tessék a kulcs, ülj be elvtárs, éljen a szocializmus" avagy vitya simán lekörözi Kádárt :-D.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.12. 19:58:06

A maffia utcai bűnözés-üzletága a parkolóautomaták fosztogatására specializálódott. Ismerkedjünk meg Martos Dániel ferencvárosi fideszbűnözővel.

444.hu/2019/02/12/kiszortak-a-penzt-beleturtak-egyik-fele-ment-a-kasszaba-a-masik-fele-a-zsebukbe

Pelso.. 2019.02.12. 21:31:05

"Lovász László MTA-elnök a kutatóintézet-hálózat igényeit csak abban az esetben továbbítja a miniszter felé, ha a minisztertől előzetesen írásbeli visszaigazolást kap arról, hogy a törvény szerinti 2019. évi központi költségvetési támogatást az intézetek megkapják."

Írásbeli visszaigazolást a fidesz kormány egyik miniszterétől.
Lassan, többször s ülve olvastam.

velőtanya 2019.02.12. 21:46:58

@Pelso..: Hát igen, még a stratégiai partner szegedi ügynök-püspök is ahhoz kötötte a dicsőítést, hogy "már a számlán van a pénz".
(Erről jut eszembe, a szegedi harmadosztályú focicsapat stadionjára nagyságrendileg annyi pénzt tapsolnak el, mint amiről itt most szó van az MTA éves költségvetéseként)

labrys 2019.02.12. 22:13:10

@Pelso..: fogadóirodánk a következő tippekre kínál oddsokat:

1.) 'Kaparj kurta, neked is jut.'

Orbán „visszakozik”, azaz megalázó feltételek mellett, _névlegesen_ (de nem ténylegesen) megadja a 2019. évi támogatást, majd az időnyereséget arra használja fel, hogy akadémiai sameszai & egyetemi kancellárjai segítségével – a tudós urak megfelelő erényeire (önzésre, irigységre, gerinctelenségre, szervilizmusra etc.), valamint a társadalmi szolidaritás teljes hiányára támaszkodva – a következő pár hónapban belülről szétforgácsoltat minden ellenállást.
Problem solved.

.

2.) 'Jobb felől üt: nekem fütyöl'

Orbán bekeményít, marketing- és bürokratikus eszközökkel elkerülhetetlenné teszi Lovász et al. mihamarabbi lemondását, majd a saját embereit implikálja az MTA agendájába bele. Jó mélyen, vazelin nélkül.
Problem solved.

.

3.) 'Nem hagy-gyuk! Nem hagy-gyuk!'

Orbán le se szarja a pampogást: akármit is fecsegjen a felszín, a tényleges történések szintjén töretlen Lendülettel /áthúzva/ pillanatnyi habozás nélkül végigviteti az elhatározottakat.
Problem? – Nem is volt soha.

.

Kérjük, tegyék meg tétjeiket!

mafi mushkila 2019.02.12. 22:21:57

@labrys: Fogadni kell, átgondolni... vagy csak rábökni az egyikre? Az macerás. Inkább csak nézzünk, mint a moziban :/

ATCG 2019.02.12. 22:56:36

@labrys: Azért nem kellene az amúgyis pislákoló tűzre - még erről az oldalról is - vízágyúval lőni.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.12. 23:10:36

Szily mai tudósításából: "Már-már vicces és közben irigylésreméltó látni - és főleg hallani a heves beszélgetésekből - hogy milyen sokakat lepett itt meg őszintén, hogy a kormány a kezdetektől fogva hazudott a vele tárgyaló akadémikusoknak, és nem kompromisszumra készült, hanem a szó szerinti megsemmisítésükre."

Kétezer-kibaszott-tizenkilenc van, meglepett emberek sopánkodnak a téren. :(( Szerintem kérjenek egy előzetes írásbeli visszaigazolást, kizárt, hogy még egyszer átverje őket a kis köpcös.

ijontichy 2019.02.13. 00:38:27

@Kettes: Nem igazán értem (illetve dehogynem, sajnos) miért tesznek értelmes emberek úgy, mintha nem lett volna kezdetektől világos, hogy vitya ~10 milla nyakon szeretne drótot látni, aminek a másik vége - tuti, ami tuti - szükség esetén a keze ügyében van.
Asszem a ner-ending után megint tele lesz az ország "partizánnal". :-/ Mert nincs új a nap alatt, és ez egy ilyen ország. :-(

seol 2019.02.13. 01:20:17

@ijontichy:

Csak rá ne ébredjenek szegény vadonatúj régi partizánok, hogy a nagypapi óta lett olyan, hogy internet és Wayback Machine. ;-)

Pelso.. 2019.02.13. 05:56:01

@labrys: Szerintem az egyes.
Most belekezdhetnék olyasmibe, hogy meddig akarnak még egyesek (milliók) rózsaszínnek hazudott, de valójában szürke és bűzös katyvaszban tengni, de ez már bőven mindegy.
Számok vonatkozásában pedig csak egy lebeg: hány generáció kell, rendbe hozni mindent. Ha egyáltalán.

furiRosa 2019.02.13. 09:55:55

@Pelso..: Szerintem a 3-as, valami az eddigieknél is cinikusabb modorban a képünkbe lökve. Hogy okuljunk, kis butusok.

ijontichy 2019.02.13. 11:26:23

@Pelso..: Vitya nem szívesen megy bele - még időlegesen se - számára megalázó helyzetekbe (Ha mégis, annál fájóbb lesz a revans).
Szóval... 3-as 75%, 2-es 24%.

Imaginace 2019.02.13. 12:34:25

A 3-as lesz az némi mellébeszélés után -- módosítják 2/3-dal az akadémiai törvényt, s ezzel mehet tovább a gőzhenger.

incze 2019.02.13. 13:44:06

el tudja valaki mondani, mi történt az európai pártpolitikában? én viszonylag rendszeresen megnézem a pollofpolls.eu/EU diagrammot, ahol novembertől (en march hozzáadódik az alde szavazataihoz) egészen mostanáig elég masszív változatlanság uralkodott (epp ~180, s&d ~130, alde ~90).

a mai állás viszont epp 158, s&d 117, alde 81. a nagy nyertes pedig a "new" kategória, amelybe visszamenőleg átdolgozták a diagramon a nagyobb tömörülésektől elvett projektált képviselői helyeket. ez mi ez? egy nagyobb, vagy sok kicsi? / itt még egy nem régi: twitter.com/pollofpolls_EU/status/1095632264413757440 /

Pelso.. 2019.02.13. 13:50:47

@ijontichy: Lehet. De a másik alternatíva sem zárható ki, vagyis eljáttsza a jófiút az ő népe előtt.

Grrr 2019.02.13. 14:29:04

@incze: Valami kódolási hiba lesz: az összes spanyol és horvát pártot NEW-nak tették át véletlenül

incze 2019.02.13. 16:16:51

@Grrr: ja, köszönnyük, azóta helyre is hozták.

mafi mushkila 2019.02.13. 19:44:50

Tandori :(

Bocsánat, ide kellett jönnöm a rossz hírrel, semmi köze a bloghoz, de itt akarok szomorkodni közöttettek.

Jajkiállítás

Jön a tél, jaj, istenem,
jaj, sötét lesz, istenem,
pöcsömön nem jön ki pisa,
szar nem jön ki seggemen.

Mit se tiltakozhatok,
mindent már csak fulladok,
nincs, hogy élv üdvére lettem,
nincs, mit élbõl elhagyok.

Nyitja – van, de visszavarr.
Jobb a messzibbnél – hamar.
Napsugárban, holdsugárban
lelkem koponyája tar.

Minden közvetlenül ér!
Nem nyúlok ki semmiér’.
Nem taszítok – hova? – semmit,
minden elvesz, s mit se kér.

Fél-lánglélek voltomat
rög férge elõl kremat’
viszi, vigye, órium!
Hullalé, kubai rum.

Kavargatnak fasorok,
erre már Rilke sem ok,
kisasszonyok Avignonból:
jajkiállítás vagyok!

Fél-lánglélek, fél sötét,
egybe sincs, se szerteszét,
fejlesztés, se rontom-bon tom,
ami nincs már, végre ép.

Így döntöttek semmiképp.

incze 2019.02.14. 00:40:48

@mafi mushkila: "... de hát én is úgy kezdtem elmászkálni, hogy Legnagyobbjuk meghalt, a Samunál is öregebb Szpéró, aki elvitt, tulajdonképpen elvitt már engem magával..."

tandorinak köszönöm, hogy az állatoknak tekintete lett, mindegyiknek, pesti aszfaltsuttyó voltam

labrys 2019.02.14. 01:36:04

@ATCG: valószínűleg félreérted a szándékaimat.
Azért szoktam igyekezni (sarkosan) megfogalmazni, szerintem mi a valóság, mert:

~ tragédiaként élem meg az ország tönkretételét;

~ különösen nagy tragédiaként élem meg a tudomány (née oktatás) tönkretételét;

~ veszettül utálom az ön/közáltatást (née hazudozást);

~ idealista idióta vagyok, aki egyszerűen képtelen felfogni, hogy egyébként/bizonyos értelemben (nagyon) értelmes emberek hogyan lehetnek _ugyanakkor_ rohadékok/vakok/előemberi szinten tudatlanok;

~ azt remélem, hogy a megfelelő erejű megrendülés segítségével egyesek viselkedésében elérhető talán valamilyen apró változás. (Már annyi is elég, ha elhúzza a száját, amikor fideszes lelkületűt lát, vagy ha csak egyszerűen beiratkozik egy mesterlövész-tanfolyamra…)

Amúgy meg mindig kedveltem a pirimidin- és purin-bázisokat; még leginkább magának való képviselőjüket, az uracilt is. :>

labrys 2019.02.14. 02:03:29

( @mafi mushkila: @incze: én Tandorinak a haikukat meg Marcel Duchamp-t köszönhetem. Utóbbi sírfelirata, asszem, neki is illik: „Egyébként meg mindig mások halnak meg.”)

ijontichy 2019.02.14. 10:17:09

"Jobboldali újságírónak lenni önmagában morális fölényt jelent"
Aha. Nem tudom eldönteni, hogy egyes jelenségek az EP választási kampányhoz tartozó "egészpályás letámadás" részei, vagy gondok vannak a "narancsparadicsomban" :-/

index.hu/belfold/2019/02/14/gulyas_gergely_jobboldali_media_manfred_weber_europai_neppart_ep-valasztas/

incze 2019.02.14. 13:41:03

@ijontichy: a copy-paste-search-replace munkatárs úgy újságíró, ahogy én sztárszakács (nekem is remek pl. az újházy tyúkhúslevesem, maggi, 419 ft).

comment.blog.hu/2019/02/14/az_allami_propagandahivatalban_turkeve_mezotur

Ahava 2019.02.14. 14:07:12

Ettől az írástól eléggé meggörbedtem. Szomorú vagyok, hogy eljött az a nap is, amikor futballhasonlattal kell elmagyarázni, miért értelmetlen szétcsapni az MTA kutatóhálózatát.
mta.hu/mta_hirei/az-aranycsapathoz-hasonloan-kell-felepiteni-a-magyar-tudomanyt-109347?fbclid=IwAR2bQ_WFxlmJlTt6ZRCCuTgKp5y36PvB-Lv3B2h7SnN0_B6CU8H8ZDWDb-g

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.14. 14:08:11

@Ahava: apro ironikus felhang azert erezheto :)

seol 2019.02.14. 15:01:32

@ijontichy:

Oké, de mi köze a fidesznek a jobboldali újságírókhoz -- már azon túl, hogy azokat is kicsinálták?

seol 2019.02.14. 15:04:49

@Ahava:

Éééés a mi drága vezérünk csak addig olvasta, hogy "az ERC-pályázatokon elnyert támogatás jelentős összeg" (kár volt beleírni). Ezután ő nyeri el és kuss.

ijontichy 2019.02.14. 15:23:55

"Magyarországnak szuverénnek kell lennie és maradnia a_saját_területéről_kiinduló_bármilyen! katonai_akció! esetén" – fogalmazott az interjúban Orbán.
Hmmm... ez most akkor hogyis???

index.hu/belfold/2019/02/14/orban_nem_gondolja_hogy_magyarorszag_katonai_biztonsagat_a_nato-ra_lehetne_alapozni/

velőtanya 2019.02.14. 15:49:43

@ijontichy: Az amcsik valami olyasmit akartak elérni nemrég, hogy ha a Magyarországon tartózkodó amerikai katonák bűncselekményt követnek el, akkor ne itt vonják felelősségre őket, hanem az USA-ban. Az a sejtésem, hogy itt ennek a kiterjesztéséről van szó, vagyis hogy mindenféle magyar hozzájárulás nélkül vehessenek részt Magyarországról kiinduló akció esetén (nyilván ha erre parancsot kapnak), és ezt védekezte most ki a köpcös, ha igazat mond.

Külsős 2019.02.14. 17:33:46

@Ahava:

Megnéztem és sírni volna kedvem. Persze, ironikus is, meg valójában kissé bántó is, normális ember akár meg is sértődhetne azon, hogy feltételezik, csak így érti meg a mondanivalót. Kérdés, hogy a célközönség mit "vesz le" mindebből.

Külsős 2019.02.14. 17:36:55

Apróság, újabb ócska pitiánerség. Az osztályharc fokozódik, elvtársak.

merce.hu/2019/02/14/megakadalyozta-a-fidesz-balint-gazda-xvi-keruleti-diszpolgarsagat/

seol 2019.02.14. 17:46:41

@Külsős:

"És ha eltűnnek a kommunisták, jönnek majd a félművelt sunyi parasztok."

De tényleg csak egy ügy a százezer hasonlóból.

mafi mushkila 2019.02.14. 19:38:03

@incze: @labrys: ...És épp a marsjáró feladásával egy napon adta fel ő is... hírhozóink különleges világokból.

ámbátor 2019.02.14. 20:33:16

@Külsős: érdekes, hogy ottvan egy tucat harmincas, negyvenes, ötvenes fideszes pöcs a testületben és mind vén hülye a Bálint gazdához képest.

Pelso.. 2019.02.14. 21:01:49

@ijontichy: @velőtanya: Pompeo látogatásakor sajtótájékoztató: " a két ország védelmi együttműködési kereteit rögzítő megállapodást 1997-ben kötötték, azóta megváltoztak a biztonsági kihívások, ezért modernizálni kell az egyezményt, ............. megállapodás szövegét a jövő héten az Országgyűlés honvédelmi bizottsága elé terjesztik"

Ez lenne a védelmi együttműködés, a DCA. Melynek ugyancsak lényeges pontja az amerikai csapatok szabad mozgása az országban parlamenti beleegyezés nélkül.
Szerintem itt a kapcsolat. Viszont a mostani kijelentés, hogy " szuverénnek kell lennie és maradnia", az nála inkább félremagyarázás, ferdítés.

ijontichy 2019.02.14. 22:46:23

@Pelso..: @velőtanya: "A MÁV közbeszerzést írt ki hatalmas mennyiségű vasúti acélsínek beszerzésére"
www.napi.hu/magyar_vallalatok/kozbeszerzes-mav-sin.678709.html
Hmmm... ha lesz még némi autópálya/út, nomeg Taszár és környéke fejlesztgetés és hasonlók, akkor kénytelen leszek azt hinni, hogy érkezett néhány baráti "kérés". Rakétástul ;-) A szpícs meg amolyan "na gyere vissza ha mersz!" típusú korcsma előtti, tekintélymegőrző handabandázás. (de mi lesz, ha visszajön? szégyen a futás, de b...a meg az anyját aki kerget? :-) )

Jut eszembe, mintha azt olvastam volna, hogy a brazil elnöknek eü. problémái adódtak, miután a stöpszli arra járt. ;-)

velőtanya 2019.02.15. 00:55:36

@Pelso..: @ijontichy: Egyszóval szuterén joga van a saját pátriárkájában:)

velőtanya 2019.02.15. 01:04:51

@Külsős: Hallottam egy emberről, aki a Liberális(!) Internacionálé(!!) alelnöke volt akkor, amikor Bálint György az szdsz képviselője. Nagy szerencséje van, hogy nem próbálkozott díszpolgársággal a 16. kerületben, csúnyán leszavazták volna. De belügyminiszterünk vagy jegybankelnökünk se lenne most, ha a hitvalló képviselő asszonyon múlna. Hacsak ki nem derülne, hogy egy összevissza fröcsögő nyomorult senkiházi, de erre gondolni se merek.
Egyébként mostanában megkedveltem az "adjunk arcot a szarnak" képeket, íme:
uploads.disquscdn.com/images/c1f5a2cb1ceed488454f0631be6a5bef28adece67c9b32063f42b83ffa56e94e.jpg?w=600&h=342

seol 2019.02.15. 07:34:50

@velőtanya:

Egészen elvakított a sugárzó kultúra.

ijontichy 2019.02.15. 07:59:15

@velőtanya: "adjunk arcot"..." ez egy jó kezdeményezés. Sokkal nehezebb lesz eltüntetni, mint '90-ben elégetni egy párttagkönyvet :-)
Amúgy van valami megmosolyogtató az ilyen hittel telt mélysötéteken, ahogy olyan médiában írnak "emlékkönyvet", ahonnan esélyük sem lesz majd retusálni :-/

seol 2019.02.15. 08:17:48

@ijontichy:

Pszt, majd Cockatooman berendeli Zuckerberget, oszt annyi.

nerángass 2019.02.15. 08:32:13

@ijontichy: Hát úgy, hogyha egy nap Felcsúti Döntés alapján visszahonosítjuk Édeserdélyt, Partiumot, Bánátot, Szörénységet, Máramarost abba senkinek semmi beleszólása. Merazjuss.

labrys 2019.02.15. 14:24:02

Trump szépen hozza a már jól bevált Putyin–Erdogan-mintát: rendkívüli állapotot hirdetett ki, hogy elérhesse demokratikus módon egyébként el nem érhető célját.

Ez mellesleg ismét egy rendkívül fontos határ átlépését jelenti – és mint ilyen, nyilván nem okoz különösebb felzúdulást.

…A hazai populáció /áthúzva/ békagulyás persze már rég implikálva tudhatja e cizellát az agendájába, de akkor is.

Bolygó Hollandi 2019.02.15. 14:32:07

@ikaruss: Ezek szerint nagyon jól tudta miről beszél az akadémiai intézetek elfogadhatatlan kifizetései kapcsán. Rablóból a legjobb pandur? (broáf)

ámbátor 2019.02.15. 17:57:21

@labrys: Ha ez átmegy, innentöl bármelyik elnök bármilyen indokkal meglépheti ezt. Ott ugyanis precedensjog van.
Ha a következö demokrata elnök az elsö iskolai lövöldözés hatására kihirdeti a rendkívüli állapotot, egy szót se szólhatnak.

incze 2019.02.15. 18:56:58

@ikaruss: @Bolygó Hollandi: ja. és nagyon nincsen egyedül. (megjegyzem, az egyetemek fizetési szalagjait is bőven át lehetne nézni, az állami és önkormányzati vállalatokét, közhasznú egyesületekét, stb.)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.15. 19:10:23

Szijjártó bekérette a svéd nagykövetet. Megengedhetetlen ez a hangnem, mondta a nyikhaj kis pöcs, aki meghonosította a magyar diplomáciában az infantilis lakótelepi gizdáskodás hangnemét. :))

Grrr 2019.02.15. 19:21:40

@Kettes: Tiszteletteljes, méltányos hangnemben ők valóban példamutatóak. De hát mit számít már ez?

Bogomil 2019.02.15. 19:23:34

Volt igazságügy-miniszterek: Törvényt sérthet Palkovics az akadémiai intézetek támogatásának visszatartásával
nepszava.hu/3025683_torvenyt-serthet-palkovics-az-akademiai-intezetek-tamogatasanak-visszatartasaval

Pelso.. 2019.02.15. 19:43:01

"A jövőben „eltekint” azoknak a jobboldali kommentátoroknak a meghívásától a kormánypárti Echo televízió, akik a Keménymag című műsor január 1-én sugárzott részében tendenciózusan „Jákob Péternek” hívták Jakab Pétert, a Jobbik szóvivőjét és orszűggyűlési képviselőjét. Ambrózy Áront, Megadja Gábort és Vésey-Kovács Lászlót a tévé, rövid közleménye szerint, a továbbiakban nem fogja meghívni műsoraiba.
Az egyik érintett újságíró, a 888-ra is publikáló Megadja Gábor az eset miatt már azt is bejelentette, egy ideig tartózkodni fog mindennemű közszerepléstől. "

Mily szép, amikor a ner kihányja a Navracsics óvoda egyik kártevőjét.

velőtanya 2019.02.15. 20:20:09

@Pelso..: Fura volt nekem ekkora öntökönszúrás ilyen bennfentes propagandistától, mint ez a Megadja, de Hadházy Ákos szerint az a megfejtés, hogy ez egy január eleji felvétel, amikor még nem tudhatták, hogy pár héttel később átmenetileg antifasisztának fogja majd festeni magát a Párt taktikai okokból:)
Szóval collateral damage, de gondolom rövid pihenő után más fontos beosztásban találkozhatunk majd velük.

ATCG 2019.02.15. 20:22:14

@labrys: Érzem én, hogy 'értük haragszol és nem ellenük' és különben is az "embernek kél káromkodni kedve" és sírví-röhögni kedve, de miután eleget káromkodtunk és fütyörésztünk, akkor legalább álljunk össze és ha különféle zászlók alatt is - rossz és kevésbé jó gondolatok mentén is- de söpörjük el együtt ezt a nyomorult rendszert. Hogy mi lesz utána, mi lesz másnap azon menetközben is gondolkozhat a "had".

Szolidáritás mindazokkal akiket ezek a mocskok elővesznek,
mert mindenki egyenként sorra fog kerülni.ha hagyjuk...

Grrr 2019.02.15. 21:07:24

@Pelso..: Annak ellenére, hogy köztudott, Orbán azt kedveli, amikor foggal-körömmel küzdenek az emberei, benne maradnak a harcban. Ezt jól átgondolta Megadja?

Pelso.. 2019.02.16. 07:55:30

@velőtanya: Valami számomra sem tiszta. Hangzottak már el ott keményebb szavak is következmény nélkül, valamint a fidesz hagyomány ilyen esetben több cselédkolléga általi intenzív magyarázkodás és mosdatás szokott lenni. Nem kizárt, hogy valaki erős ember csak a kellő szituációra várt, szerintem komoly könyöklés és taposás zajlik a koncért a médiagépezetben is.

@Grrr: Egy olyan, az ő mércéjükkel mérve értékes és főleg hűséges, jól kiképzett frontembernek, "mindössze" ennyiért, ez saját döntése lenne....? Nem hiszem.
Hogy a szövege most éppen ütötte a heti pártkoncepciót, - hát mit számít az ott?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.16. 10:02:59

@Pelso..: Azzal tisztában vannak, hogy sokkal de sokkal magasabb költséggel juttatják el az üzeneteiket a választókhoz, mint a "Soros-média". Ez a médiamodell annyit tud, hogy rengeteg pénzért tíz éve az akolban tartja ugyanazt az agymosott tömeget. Csakhogy ez - a dolgok természetéből adódóan - szép lassan (túl lassan) kihal, és Orbán látható fájdalmára nem nagyon tudnak újabb tömegeket bevonzani bevándorláspártizással. Ezért érzi úgy, hogy széllel szemben dolgozik.

Gazdaságilag teljesen racionális kibaszkodni azokat sajtókádereket, akiknek nincs hozzáadott értékük. (Taktikailag nyilván azokat állítják félre először, akik épp elvétik a lépést plusz Gajdics Ottó LOL.) Pont ez a furcsa: ugyanis az orbanomics tagadja a gazdasági racionalitást és csak a politikai racionalitást ismeri el, azt feltételezve, hogy végtelen mennyiségű ingyenpénz áll rendelkezésre. Aztán lehet, hogy csak annyi van, hogy Liszkay nem akar annyi léhűtőt etetni. Barátnak haszontalanok, ellenségnek ártalmatlanok, hát akkor minek fizessünk nekik, nem?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2019.02.16. 10:32:10

"Míg a jelenlegi diktátor, Hszi Csin-ping (aki nem béka, hanem Micimackó) rendes,

Maho-féle személyi kultuszt épít,

és a bölcs vezető nagyságát az élet minden területén zengeni kell, addig Csiang a maga idejében a "puha" propaganda eszközivel élt, például ukulelézett, táncolt a francia elnök feleségével és Elvist énekelt. "

index.hu/mindekozben/poszt/2019/02/16/bekaimadathoz_vezetett_a_politikai_elnyomas_kinaban/

Most ezt így hogy?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.16. 13:04:56

Na erre a morális fölényre senki sem számított!

444.hu/2019/02/16/no-fidesz-i-am-the-people-rohanta-le-a-vadhajtasok-az-europai-bizottsag-alelnoket

Látom magam előtt, ahogy H. Kovács Zoltán vagy Schöpflin György, a maffia finom intellektuális európai szárnya egyre merevebb arccal nézi a Habony-Rogán Művek legújabb média csodafegyverét, Bede Zsoltot, a Botot, csúsznak le a széken és szeretnének inkább egerek lenni egy anakonda terráriumában, mint azok, amik. :)

ijontichy 2019.02.16. 13:30:54

@Kettes: Most még ugyan "elviselhetőbb", de - Vincent törvényei szerint - a "színvonal" hivatalosabb helyekre is beköltözhet:
index.hu/belfold/2019/02/16/novak_katalin_nyilt_levelben_szolitotta_fel_bocsanatkeresre_a_sved_szocialis_minisztert/
Annika Strandhäll-tól ezúton is én kérek elnézést. Úgy tűnik, Mo. most egy ilyen ország. A közpénz elveszti köz jellegét, a ner tisztviselő meg minden nőiességét. :-(

velőtanya 2019.02.16. 13:43:48

@Kettes: Ebben nem vagyok biztos. Az a massza, akiknek most már kizárólagosan játszanak, ezt úgy értelmezi, hogy milyen bátran és keményen beszólt a libsibolsi sorosbérenc migránssimogatónak.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.16. 14:13:23

@velőtanya: És ezzel hány új szavazót nyertek maguknak? Sehányat. Hány távozni készülő szavazójukat tartották vissza? Sehányat. Ez az arcoskodás kizárólag a frusztrációjuk mellékterméke. illetve Bede Zsolt esetében gyaníthatóan némi rubelkötegek is közre játszhatnak.

nerángass 2019.02.16. 18:10:33

@nerángass: Ó, bocs, nem ellenőriztem, hogy már volt ez atetves patkány

ámbátor 2019.02.16. 19:00:56

@ikaruss: Arra gondolsz, hogy fel tud egyenesedni a két hátsó végtaggján?

Pelso.. 2019.02.16. 19:15:27

@Kettes: Pedig szinte korlátlan az ingyenpénz, s látható, a forrás folyamatos biztosítása érdekében bármit meglépnek, hisz a létük függ ettől. Ebben az országban soha semminek ilyen mértékű és stabil finanszírozása nem volt, mint a fidesznek, illetve azon belül a média szektornak.
A megadja féléknek pedig jelentős része volt a kétharmadok összehozásában, OV-nek ez a fontos. Ez utóbbiért is kétlem, hogy Liszkay esetleges üzleti racionalitása bezavarhatna ebbe az idillbe. Cseléd annyi kell, amennyi a feladat elvégzéséhez szükséges, ott a költségeknek nincs korlátja. Az üzleti eredmény, hatékonyság pedig megmutatkozott áprilisban, hát ennyi.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.16. 19:37:19

@nerángass: Azon gondolkodtam, hogy lehet, hogy a Soros-média ;-) újságírói ott szúrják el mindig Orbánnál, hogy köszönnek, felteszik a kérdést, majd a sajtóelhárító munkatárs cipője alól udvariasan kivárják, hogy Orbán azt válaszolja, hogy fake news media. Talán pont ugyanazt kéne csinálni, mint Bede, a Bot: odamenni, artikulálatlanul őrjöngeni ezen a különös atavisztikus nyelven, majd melldöngetve körbejárni a Youtube-on, mint Kokó, a gorilla a kifutóban. Ha ez sem működik, akkor már tényleg nem tudom, mi.

HToma 2019.02.16. 19:50:35

@ikaruss: Érdekes fülbevaló.

seol 2019.02.16. 19:55:46

@Kettes:

Szóval azt kellene, hogy Soros-bérencek támadjanak rá a Miniszterelnökúrra és közben megfélemlítsék békés Magyar nagymamák és csecsemők millióit, akik 8 napontúlgyógyuló?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.16. 21:23:05

@Pelso..: Ez igaz, ugyanakkor viszont tényleg igaz az is, amit Varga mondott (amiért kirúgták), hogy a NER vezetése sem a NER sajtójából tájékozódik a világ ügyeiről (beleértve a NER-t magát is), hanem a független sajtóból. Honnan tudom? Oláh, Trombitás, Megadja vagy korábban Sinkovics Gábor, vagy épp ma a szoljon.hu-s újságírónő ügyei kizárólag a független médián szaladtak végig, a rezsimsajtón nem. A csak a rezsimsajtóból tájékozódó zombik számára ezek a világ nem létező részének non-issue-jai, amiknek az ignorálása semmiféle politikai kárt nem okozott volna a táborban. Mégis reagált rájuk a kormánymédia vezetése, sőt túlreagálta őket. Orbán tényleg minőségi kormánysajtót akar látni, ő tudja, miért. Csak nem fog, és nem fogja érteni, miért. :)

incze 2019.02.17. 01:32:24

@Kettes: ez szimpla bandatempó. időnként demonstratíve meg kell szopatni azokat, akik túl jól érzik magukat. nincsenek ezek véglegesen kibaszva, csak le kellett olvasztani róluk, hogy már-már valakinek kezdték érezni magukat. később úgyis visszaszopják, visszavakarják magukat, hisz pontosan látni vélik, hová jutnak azok, akik nem paríroznak. jobbak lesznek mint újkorukban.

incze 2019.02.17. 01:55:41

@HToma: @ámbátor: @ikaruss: elég nehéz észrevenni, nekem magatól nem is sikerült (kösz, @HToma). ám még nehezebb aztán elhinni, hogy azt látod amit látsz.

seol 2019.02.17. 02:26:58

@incze:

Most komolyan a fülbevaló a "csodálatos részlet", és ennyi? :) 10 seconds I will never get back.

incze 2019.02.17. 02:31:12

@seol: ja, ennyi. (most nem vagyok benne biztos, hogy megnézted közelről.)

seol 2019.02.17. 02:39:05

@incze:

Láttam már párszor a képet, és mindig a "de kínos a fülbevaló" megjegyzés kíséretében -- reméltem, valami mást kell keresni. :)

incze 2019.02.17. 06:23:54

@seol: hát engem meglepett.

hogy lehet egy ilyen fontos vallomást pont a fülén, egy ilyen eldugott helyen viselnie? szinte rejtegeti. (bár elismerem, hogy így van ebben valami smitmárjásan fiatalos, szinte kancás. komoly sikerre számíthatna egy évértékelő bálon valami szolíd feketekordon estélyi mellé. gondolom a másik fülén meg fityeg egy viktor feliratú söröskupak)

seol 2019.02.17. 07:14:58

@incze:

Ha kilóg az ember szájából az óvatos, finom elegancia, nem szabad szégyellni.

velőtanya 2019.02.17. 09:11:48

Már tegnap akartam írni, hogy ne feledjük el: ezt a felvételt nem azért készítette és rakta ki valaki, hogy bemutassa ennek a szubkultúrának az elképzelhetetlen neandervölgyi jellegét. Ezt ők maguk pakolták fel, büszkén a teljesítményre, hogy aztán elindulhasson hódító útjára a dark magori net bugyraiban (az hogy mi itt szekunder szégyenezünk, csak érdektelen mellékhatás), olyan címekkel például, hogy "Rendkívüli – Bede Zsolt, alapfokú angol nyelvtudásával teljesen becsicskította Timmermanst, élő adásban".
(Ha valaki bírja az ilyesmit, ebben a cikkben ott a link konkrétan az idézett címhez: 444.hu/2019/02/16/frans-timmermans-egy-fideszes-focihuligannak-is-megallt-valaszolni-orban-ujsagiroknak-sem-szokott )

És ilyenek persze minden országban akadnak, csak az nem fordul elő máshol a nyugati féltekén, hogy egy ország szavazóképes népességének többségéhez immár nem jut el másfajta "tájékoztatás" (irányában és színvonalában is, mert a tv2 vagy a "közmédia" ugyanezt a szélsőbolond uszítást ömleszti rájuk). Amikor kint voltam szemnek az élőláncban kedden, érezhettem én magam akármilyen jó társaságban, de a metrón oda- és visszafelé is minden második ember a Lokálba temetkezett, aminek a főcímei alapján a kutató az új migráns (miközben azért a régi is megvan még) És ez Pesten történt, sőt részben a körúton belül. A magyar emberek döbbenetesen nagy százaléka elképzelhetetlen lelki és mentális állapotban létezik, és bár a felnövekvő generációk egy részében lehetne találni reménykeltő jeleket, de ők meg folyamatosan húznak el, és a londoni követségen leadott szavazatokkal egy plusz képviselői helyet se lehet megnyerni, nemhogy az országot visszaszerezni.

velőtanya 2019.02.17. 17:54:08

A kétharmados magyar kormánypárt alelnöke disznót pörköl egy parkolóban, egy monumentális kátyú mellett:
uploads.disquscdn.com/images/69d64c164b046eada47ea113367d7c565389ad624b7f3db8d4d94542ff695ab8.jpg
Kusturica világa, without the charm.

seol 2019.02.17. 18:04:03

@velőtanya:

Ja-ja, Magyarország büszke ország, csak a szart veszi át a balkániságból, a jót/bájt még rákényszeríteni se lehetne. A kompozíció és a színvilág... szinte tökéletes, na. Készülhetett volna mondjuk akkor, amikor a rezsibiztoselvtárs egy fa tövében könnyített magán, de ennyi.

Grrr 2019.02.17. 21:06:16

@Pelso..: Én anti-összeesküvés-hívő vagyok. Még a mégoly feszes rendszerekben is rengeteg véletlen és emberi esendőség van, ami a történéseket befolyásolja. Én könnyen el tudom képzelni, hogy a visszavonult úriember eddig a tesztoszteron-túladalogás és született nárcizmusa okán tényleg úgy hitte, hogy ő a magyar 'Jánosfi Milo', a briliánsan riposztozó, éleseszű újságíró, aki folyton folyvást fényes győzelmet arat a kipécézett ballibbant fölött. A jobboldalon igen sok ember van, aki nem egy lelkiismeret nélküli szociopata gazember (olyan is van), hanem szüksége van - és érez is - egyfajta felsőbbrendűséget. Új idők új szelei... Győztes csapat, élcsapat...
Talán arról van szó, hogy az szóban forgó egyén most belefutott egy csúnya és egyértelmű leégésbe a sajátjai előtt, amitől nárcisztikus személyisége megroppant, és magától bujdosott el.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2019.02.17. 23:20:27

@Grrr: dr freud valószínűleg azt kérdezné, hogy mégis mire nárcisztikus a megadja... olyan, mintha a homlokára lenne tetoválva a középszerűség. az a probléma a konzervativizmussal, hogy aki nem akar röhejessé válni a műmájerkodással, annak mocskosul olvasottnak, sőt, sajnos még okosnak is kell lennie, és ezek a fiúk nagyon nem azok.liberális bárki lehet, de a konzervativizmus az macerás.

ámbátor 2019.02.17. 23:34:00

@netukki: A célhoz vezető út pedig, hogy
- deklaráljuk, hogy Európa Battonyától Nemesmedvesig tart. Esetleg Záhonytól Szentgotthárdig.
- ezen a területen bezárunk még egy pár egyetemet.
A CEU kiüldözése jelentős lépés volt a nemes cél felé.