Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

A Barcza György-életpályamodell

2014.06.21. 14:50 | Kettes | 130 komment

Címkék: barcza györgy

Állítólag volt idő, amikor Barcza György viszonylag normális elemző közgazdásznak számított, bár ezt, valamint ismeretségüket manapság egyre többen tagadják. Blogunk előtt persze már elég régen nyilvánvaló, hogy György a piacgazdaságba, ezen belül a pénzügyi szektorba pusztán egy pályaválasztási félreértés révén került, és a rendszer az inherens tehetetlensége miatt csak tizenkét év után vetette ki magából. Képzeljük el: hat évig az ING Bank vezető és díjnyertes közgazdásza, aztán hat évig a K&H Bank treasury-jének vezető elemzője, aztán gondol egyet, és átmegy a Századvég nevű matolcsysta pénz- és álomgyárhoz. Ez nem olyan, mint amikor J. Lo a seggét rázta az őrült türkmén diktátornak, inkább olyan, mintha, mittudomén, Gera aláírna a Mezőkövesdnek. Vagy mint amikor Palácsik Timea alá... mindegy, hagyjuk a béna hasonlatokat.

Barcza ING-s és K&H-s elemző korszakából nem találni semmi feltűnőt. Kritikus volt a gazdaság- és monetáris politikával, de hát volt is miért. Bár előfordult, hogy egymásnak ellentmondó dolgokat kért számon a monetáris politikán (itt meg itt), de nagyon nem lógott ki a sorból.

százezredvég.jpg

Hanem 2010-ben, Krisztis urunk második eljö, az Orbán-kormány hatalomra lépése után eljött az idő a Nagy Coming Outra. Egyes számú példánkban György bátortalanul felveti az eurócsatlakozás szükségességét vagy szükségtelenségét, nem derül ki, hogy melyiket. A cikk jól indul, aztán káoszba fordul, végül egy kifejezetten témabevezetőnek tűnő utolsó mondattal belesül a mondókájába. Bár utal rá, hogy nagy reményeket fűz az új kormány vállalkozásfejlesztő politikájához, itt még nem jött el a pillanat, hogy megvallja a legbensőbb érzelmeit.

2010 decemberében György egy finom nyalintással véteti észre magát. „Nem a kormány intézkedéseit minősítette a Moody's elsősorban, hanem az elmúlt évek megtévesztő politikájának árát fizettette meg Magyarországgal” - mondja hol máshol, mint a Magyar Nemzetben. Egyúttal megdicséri a nyugdíj-államosítást. Azt az ügyletet, melynek során a kormány hárommillió embert fosztott meg az időskori egzisztenciális biztonságtól azért, hogy pár év haladékot kapjon a túlzottdeficit-eljárás alól. Blogunk itt fogott először gyanút. Addig Suppan Gergely (Takarékbank) tűnt az egyetlen, bár igen fura formájú kakukktojásnak az elemzői fészekben a nyugdíj-államosítás államadósság-csökkentő hatása feletti örvendezése miatt, mely államadósság végül történelmileg úgy alakult, hogy nem csökkent, hanem nőtt, Suppan Gergelyt viszont azóta megérdemelten államosították, és remélem, hogy zárt körben kibocsátott, forgalomképtelen magyar államkötvényben kapja a fizetését.

Nem volt hiábavaló a gesztus, mert Barczát 2011. szeptemberében tíz másik hitvalló közgazdász társaságában Orbán meghívja egy kis seggrepacsira. A Hitvalló Közgazdászok még 2009-ben szólították fel az Országgyűlést, hogy ne fogadja el a költségvetési törvényt. Bár Barcza nem volt tagja ennek a társaságnak, láthatóan mostanra sikerült kinőnie a kezdeti ideológiai ingadozást és stabil kezdőemberré dolgozta be magát, mivel később a forint elleni spekulációs támadás okozta első ijedségben összehívott második Orbán-Valóság találkozón is részt vett, ekkor még a Valóság csapatában.

A harmadik, 2011 októberéből származó példánkban rendületlen a bizalom a kormány gazdaságpolitikája iránt. György hangvételét a mandineres konstruktív kritikai attitűd jellemzi: a célok helyesek, a megvalósítás módja vitatható (emlékeztetőül: a nyugdíj-államosítás és az IMF kirúgása után vagyunk), de összességében örül, hogy végre megtörtént a gazdaságpolitikai fordulat. Még mindig semmi.

György 2011 decemberében üdvözli a kormány és a Bankszövetség által a devizahitelesek megmentéséről aláírt megállapodást (emlékeztetőül: ekkor verte át Matolcsy a bankárokat harmadjára. Ezt követően még négyszer fogja, de György a mai napig optimista a kormány és a bankok közötti együttműködés sikerességében.)

A hvg.hu 2012 szeptemberében hosszabb interjút készített Barczával. Hősünk ügyesen elkerüli aktuális gazdaságpolitikára vonatkozó kérdéseket, a kormányt nem dicséri és nem is kritizálja. Egy vicces apróság: Barcza az interjúban 50% alá becsülte az IMF-megállapodás esélyét, én két hónappal korábban nullára. Végül mindenki nyert: nekem igazam lett, Barcza meg milliós állást kapott a Századvégnél.

Onnantól kezdve, hogy felült a mesevonatra, se vége, se hossza nem volt a mókának. Bármikor kész volt a kormányt mentegető nyilatkozatot tenni, vagy megvédeni valami matolcsysta agyrémet.

Amikor a Századvég megvette a Napi Gazdaságot, Györgyöt kinevezték főszerkesztőjének. A jobb szakújságírók felmondtak, a lapból pedig egy sokadik fideszes szócső lett. Barcza egyre jobban átvette a pártállami sajtó militáns, passzív-agresszív hangnemét és jellegzetes idézőjel-használatát, miközben a cikkei szakmai színvonala egyre romlott.

Az első nagy dobás a választás előtti Zuschlag-interjú volt, melyet G. Fodor Gábor jobb oldali szexikonnal együtt jegyzett. Sajtótörténeti pillanat lehetett, amikor a gazdasági szaklapban interjút készítettek a sikkasztásért elítélt és frissen szabadult egykori ellenzéki politikussal, aki felolvasta a kormánypárt bőrviszketésig ismételgetett paneljeit. Ebben az interjúban már nyoma sincs az egykori objektív elemzőnek, és egyetlen, egyetlenegy kérdés sem hangzik el, amit bármiféle kapcsolatba lehetne hozni Barcza szakmai előéletével. Well done, György.

És ez még mindig nem a legalja. Ennek az életpályának nincs legalja. Lokális minimumok vannak, ha még jelent valamit Barczának ez a kifejezés az elemzői életéből. 2014. június 20-án a Napi Gazdaság váratlanul leközölte egy felnőttfilm forgatókönyvét. A cselekmény nincs túlbonyolítva: egy nagymenő, korrupt politikus interjút ad két újságírónak, kölcsönös szimpátia alakul ki köztük, a nagytermészetű politikus pedig egymaga megcsinálja szendvicsben a két mit sem sejtő média-szexmunkást.

Ez nem elemzés, nem gazdasági újságírás, ez pornográfia. Vajon mi jöhet még a Barcza-életműben?

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr236396107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hannibal ante portas 2014.06.22. 23:22:19

Brávó, nagy szekértelemről, elmélyült közgazdasági szakértelemről árulkodik ismét ez a kíváló blog. Csak azért, mert valaki bátorkodik mást nyilatkozni, vélelmezni, az elemzései során más eredményre jutni, azt ti azonnal megtámadjátok és jól megrugdossátok. Hihetetlenül magas morális szintetekhez gratulálok. Mellesleg, az általad becsmérelt Takarékbank elemzői csoportja, benne az egyöntetűen elismert Suppan Gergely senior elemzővel lett a tavalyi év legjobb makroelemző csapata Magyarországon:

A TakarékBank elemzői lettek a legjobbak

A TakarékBank Közgazdasági Kutatási és Elemzési Osztálya, Oszlay András osztályvezetővel és Suppan Gergely senior elemzővel nyerte meg a Magyar Nemzeti Bank és a Reuters által 2013. január 21-én meghirdetett, tavalyi évre vonatkozó elemzői versenyt. Ebben a havi Reuters pollban adott becslések alapján értékelték ki az előrejelzői teljesítményeket. Az elismerés kifejezetten szakmai jellegű és az előrejelzések pontosságát díjazta.

A szakmai díjat szerdán vették át a díjazottak a Magyar Nemzeti Bank Konferencia Központjában. Az eseményen köszöntőt mondott Balog Ádám, a Magyar Nemzeti Bank alelnöke, és Than Krisztina, a Reuters Magyarország főszerkesztője. A díjak átadását követően meghirdették az idei versenyt is.
Suppan Gergely 2005. óta készít makroelőrejelzéseket a havi rendszerességgel megjelenő Reuters poll részére, amelynek elkészítésében több magyarországi elemző vesz részt, és amelyet az MNB is megkap.
Az MNB és a Reuters által 2013-ban első ízben elindított verseny célja az volt, hogy minél több elemzőt ösztönözzön a Reuters pollban való részvételre.

Budapest, 2014. április 16."

Nem kell valakivel egyetérteni, nem kell az eredményeit elismerni, de hogy jöttök - már nem először - ahhoz, hogy valakit, bárkit az emberségében bántsatok és alázzatok meg? Kinek képzelitek ti magatokat? Ti milyen félreértés útján kerültetek ide?

high up! 2014.06.22. 23:26:45

@Trackers:

Miért is nem csodálkozik senki, hogy a magadfajta lebutított fidióta tenyészbirka csak ennyit tud reagálni egy vaskos tény alapú elemzésre: ballibek.

Barátom, teneked nem orbaneszkuval egyatábor egyazászló, hanem a ballibsikkel, ti egyforma seggagyúak vagytok. Csak a birkavezéretek neve más, de a sereg ugyanaz a lebutított, primitív tábor.

high up! 2014.06.22. 23:28:57

@Hannibal ante portas:

maTROLLcsi, Balog Ádám - na barátom ez van akkora színvonal mint Grósz Károly-Fekete János

Hannibal ante portas 2014.06.22. 23:37:00

@high up!: hol itt a tény alapú elemzés? Meg aztán: miért gondold, hogy aki másként gondolkodik (gondolkodik!) mint te, az fidióta tenyészirka? S akkor te hol állsz ezen a skálán, mely csapat tenyészbirkája lennél? S te lennél a nem-primitív tábor? Sajnos, a szavaid meg a meglehetősen egysíkú világképed nem erről árulkodnak.

ingyenebed 2014.06.23. 00:10:09

@RontoPal:

azért mert ez nem egy nyugatos polgári középosztály (max weberi protestáns etika), hanem egy államhívő járadákos középosztály. körében a feudális jellegű államfüggő dzsentroid gondolkodásmód terjedt el, nem a teljesítményelvű (és szabadságelvű) világlátás.

nyugatos középosztály tán pár százaléknyi van, azok folyamatosan szédelegnek és hányingerük van.

én is ezért érzem itt magam tengeribetegnek, pedig nincs is tengerpartunk...

ingyenebed 2014.06.23. 00:19:09

@Hannibal ante portas:

"de hogy jöttök - már nem először - ahhoz, hogy valakit, bárkit az emberségében bántsatok és alázzatok meg? "

mivanmivanmivan kicsihuszár?

nem tetszik valami? tessen akkor a mandirre járni, ne ide.

itten csak gyakoroljuk a fidesz által oly régen gyakorolt mentalitást. a poszt meg bárczáról szól nem suppanról úgy egyébként.

Deepblue Noir (törölt) 2014.06.23. 00:19:10

@ingyenebed:

most képzeld mi van azokkal, akik meg a nyugatos középosztálytól (is)émelyegnek (nem én, mielőtt...). és nekik is vannak szempontjaik.

Hannibal ante portas 2014.06.23. 00:38:47

@ingyenebed: tudod, kendvenc iskolámban (Egyetem) valamikor, régen, amikor talán még világon sem voltál, így szólt egy szépen deklotált kolléginához R. prof: köszönöm, kedves, ez nekem elég. magának meg elégtelen. Igy vagyok az ingyenebéddel is, köszi, még nem szorulok rá. És nem is tetszik. Amúgy, ha Barcza a téma, mit keres ott a másik? Csak egy oldalrúgás?
De segíts, kérlek, mi az a mandir?
@Deepblue Noir: Tudod, ahogy olvasom a blogot - s úgy, általában a Vincent blogjait, meg a hozzászólókat, hát nyugatos középosztályt itt nagyítóval sem találok. Pedig ki vagyok rá hegyezve, hogy úgy mondjam. És még szempontjaim is lennének, mint nyugatos (azaz keresztény!) középosztálybélinek. Búcsúzóul szép álmokat, mert már holnap van, és milyen lesz kialvatlanul a munka?

labrys 2014.06.23. 01:15:47

@Hannibal ante portas: a „nyugatos” nem = keresztény. …Felvilágosodás? Voltaire? Spinoza? …Olvasmányélmények úgy általában?

Kérdés: más is véleményezheti azt, hogy ki számít a „nyugatos középosztály” tagjának, vagy fenntartod magadnak a kizárólagos meghatározás jogát?

johevi 2014.06.23. 01:21:07

ING-s korszakában állandó vendége volt a Milliók Reggelire ( radioCafe ) majd MillásReggeli (Jazzy) reggeli gazdasági műsorának.Élvezet volt hallgatni: szépen, érthetően elbeszélgetett a műsorvezetőkkel vagy mondta el a véleményét. Az "átállás" után szinte kínos volt a műsorvezetőknek többször szembesíteni új álláspontjait a régivel, de ő erre mindig azt mondta, hogy más kívülről kritizálni és más belülről alkalmazni a rendelkezésre álló lehetőségeket.

incze 2014.06.23. 03:39:18

@Hannibal ante portas: "azért, mert valaki bátorkodik mást nyilatkozni"

engedelmeddel nekem ezen a ponton, egész pontosan a "bátorkodik" szónál (ennek a pedig a bátor a töve közismert jelentéstartalommal) cigányútra ment a badacsonyi.

én hosszú életem során ebben az országban tömegével tapasztalom, ezt a fajta halálmegvető bátorságot, mellyel a gazdi lábánál jó pénzért, szinekúráért, sőt áltlában jóval olcsóbbér' az alkutyák a gazdi kottájából csaholnak, gyakran teljes ellentétben azzal, amit előéletükben produkálni bátorkodtak. tele a padlás azzal is, amikor utóbb elmagyarázzák, hogy amit a gazdi lábánál bátorkodtak, az hogyan volt rejtjel, kikacsintás, hogy a dús javadalmazásból szotyit vettek (álca), de kiszórták a galamboknak.

ha te a cuslág-, meg a lázár interjút (az interjú mindkét esetben placeholder egy-egy kelet-európai írásos műfajra) zökkenőmentesen beilleszted egy gazdasági napilap mandátumába, vagy barcza újabbkeletű eszmefuttatásait gazdasági elemzésnek tudod látni, akkor röviden érdemes lenne leírnod, mit vársz el egy gazdasági napilaptól, és mit tekintesz egy makroelemzés ismérveinek, igazán kiváncsian várom.

RontoPal 2014.06.23. 04:53:51

@ingyenebed: A mi kis társadalmunk egy szürreális élménybánya, a tőzsdézők - van egy honlapjuk - szidják a spekulánsokat, a polgári párt kommunizálja a magántulajdont, a közgazdász felnőttfilm forgatókönyvet ír, a tolvaj, bukott KE rendszeres meghívást és elismerést kap.

RontoPal 2014.06.23. 05:03:39

@RontoPal: Habár soha nem felejtem el, amikor Várhegyi Attila elvtárs büntetőperének másodfoka előtt a vád enyhítette a vádat.:-))

nu pagagyí 2014.06.23. 06:56:36

@Hannibal ante portas: Kerényi Imre Kossuth-díjat kapott? Röhögnöm kell, amikor egymást tüntetgetik ki az agyalágyultak.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.06.23. 07:18:25

@nu pagagyí: Ez itt igazából a "Ki találja el a legpontosabban, hogy mit fog mondani a KSH?"-játék. Az a lényeg, hogy arra kell figyelni, hogy mit mond Matolcsy, akkor jók az esélyek. :)

Trackers 2014.06.23. 07:31:54

Nincs attól nagyobb seggnyalás és szervilizmus, mint amit itt művel a bloggazda, és néhány követője.

Ugyanis lehet, hogy Barcza a kormánnyal együtt kiáll a reklámadó mellett.

De az hogy valaki annak tapsikoljon, hogy külföldi média zsarolja a kormányt hírszerkesztéssel, illetve azért küzdjön, hogy a multi minnél kevesebbet fizessen, az olyan szervilizmus, melynek haszna nincs, azon felül, hogy büföghet kormányt fikázva az éterbe az illető.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.06.23. 07:47:47

@Trackers: Ha zsarolható a kormány, akkor mondjon le.

Nem kéne bűnözőknek kormányon lenni, és akkor nem lennének zsarolhatók semmivel.

Keleten selyemzsinór, vagy harakiri, nyugaton lemondás és letöltendő jár a kormányzati bűnözőknek, hogy ne legyenek zsarolhatók a kormányok.

czjanos 2014.06.23. 07:54:21

A szerző felteszi a kérdést: "Vajon mi jöhet még a Barcza-életműben?"
Van az a pénz, amiért bármi. És annak az ellenkezője is.

sas70 2014.06.23. 07:56:08

Gyurit jó elemzőnek tartottam. Nem tévedhetetlennek, de egy jó elemzőnek. Nem tudom, hogy miért ment le kutyába, anyagilag nem volt rá korábban szüksége. Nagy kérdés, ha egyszer a szürke/rózsaszín köd elszáll a szeme elől, akkor mit fog mondani, a mostani megszólalásairól? Ez a reklámadós interjú meg borzasztó, egy ilyenhez egy jobb érzésű birkapásztor nem adná a nevét, nemhogy egy közgazdász.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.06.23. 08:02:36

"– Vannak jobboldali kiadók, szerkesztőségek, amelyek szintén az adó ellen emelték fel hangjukat.

Valóban, ők sem tapsoltak, csak az a különbség, hogy befizetik és nem „revolverezik" a kormányt. Itt látszik meg a tulajdonosi struktúra és felfogás eltérő volta. "

Ez nagyon szép arcra élvezés volt, de azért ehhez még Lajosnak is lesz egy-két szava, mert hát ugye ezt végül is ő fizeti.

Illetve hát végső soron mi, meg a németek, de ez úgy látszik nem zavar sem minket, sem a németeket.

@Trackers: melynek haszna nincs, azon felül, hogy büföghet kormányt fikázva az éterbe az illető. "

Ezt hívják "Sajtónak". Értem, hogy itt Magyarországon ilyennel még nem találkoztál, na de ott a net, a kábeltévé... sosem láttál ilyet?

Netuddki. 2014.06.23. 08:17:58

"Ez nem elemzés, nem gazdasági újságírás, ez pornográfia."

Bezony, és "ezek" az orbán rezsim felszopólegényei.

Vajon ha majd megbukik az orbán rezsim mit fognak csinálni ha az új rendszernek nem kellenek? Nem mintha érdekelne...

én már a fény gyermeke vagyok 2014.06.23. 08:24:42

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Ha te, meg a külhoni tesó ...csak négy éve költöztetek Magyarországra Észak-Koreából, akkor nem tapasztaltatok kormányt fikázó sajtót.

Én már az átkos elmúltnyócban is itt éltem, úgyhogy láttam elég forradalmi oknyomozó tényfeltáró elkurtamozó kántálást tévében-rádióban reggeltől estig fölhangosítva postától a benzinkútig minden lyukból a kormány ellen.
Ha ez a tapasztalat hiányozna valakinek, akkor az külföldi.

Lasombra 2014.06.23. 09:08:56

@Trackers: "az RTL nyíiltan zsarolja hírszerkesztési stratégiával az aktuális magyar kormányt"

mármint híreket mond.
a zsarolás fontos része a fenyegetés vagy erőszak, hogy a zsarolt fél vmit tegyen, vagy épp ne tegyen.
a valóság bemutatása se nem fenyegetés, se nem erőszak, bármennyire is fenyegetőnek vagy erőszakosnak éli ezt meg a kormány. tetszettek volna tartózkodni azoktól a dolgoktól, amiket nem szeretnének, hogy később valaki bemutasson.
do not shoot the messenger.

Trackers 2014.06.23. 09:23:37

@Lasombra:

Hát persze..
Híreket lehet mondani.
Lehet úgy, mint az ATV, melyhez csatlakozott az RTL, hogy csak a jelenlegi kormányt ekézi, és az MSZP hatalomra kerüléséért küzd.
Kizárólag anyagi érdekek mentén teszik ezt.
Ahogyan a Hír-TV és a Századvég is.

Számomra ezek között, szervilizmusban semmi különbség nincsen.

Ha teszem azt az RTL behódol majd, és ellenzék fikázásba kezd vadul, akkor is csak hírek lesznek.
De afölött már nem fogsz ilyen egyszerűen elsiklani, mert te is, ahogyan a bloggazda is csak az ATV féle MSZP-s sajtóközleményeknek tapsikol.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.23. 09:31:46

bár a poszt témája igen komoly, mégse bírtam nevetés nélkül olvasni.

Lasombra 2014.06.23. 09:46:10

@Trackers: miért, melyik kormányt ekézze, nagytudású? szerinted ma minek van relevanciája? az "elmúltnyolcévnek", mi?
naná ,hogy a mai kormányt ekézi, ha a mai kormány lopcsalhazudik.

"és az MSZP hatalomra kerüléséért küzd."
ezzel majd vmi szakember foglalkozik, én csak kiröhöglek. a teljhatalom retteg a fostalicska, 10%-os, széthullott, harmadik erőtől. ennyi erővel akár a zsákos embertől is félhetnél.

"De afölött már nem fogsz ilyen egyszerűen elsiklani, mert te is, ahogyan a bloggazda is csak az ATV féle MSZP-s sajtóközleményeknek tapsikol. "

cry me a river, rezsimkutya....

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.06.23. 09:49:19

@Trackers: "miután az RTL nyíiltan zsarolja hírszerkesztési stratégiával az aktuális magyar kormányt."

Zsarolás? Az, hogy tényeket mond és nem segget nyal?

Amúgy meg erre mit csinál a korrekt fidesz? Adótitkokat hoz nyilvánosságra a kedvenc pártlapjában, hogy az rtl-es vezetők és munkatársak mennyit keresnek. Nem semmi. A baj, az, hogy ha az rtl ezért bepereli a kormányt és nyer, akkor a kártérítést megint csak az adófizetők fizetik, felelős nem lesz.

Amúgy szép tőled, hogy véded Barcza kollégádat.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.06.23. 09:49:20

@Trackers: És mégis, miért kell szerinted végül behódolva az ellenzéket fikázni ?
Azon kívül, hogy anyagilag jövedelmező, mert közpénzből rengeteg fölösleges reklámot fizet ezért a kormány ...?

Tán a sajtó feladata lenne az egypártrendszer bebetonozása és védelme ?

Mert mást nem tehetnek ebben a pártállamban az ellenzékiek, mint fölmutatják a többpártrendszert.

Minden másra ott a Master Card. Vagyis az orbánviktor bandája.

Szóval mindenmást majd termelési riportokban és hadijelentésekben előad a fideszes profi színjátszókör,

a sajtó dolga pedig, hogy ehhez tartsa a mikrofont és fizesse az adót ?

RontoPal 2014.06.23. 09:59:24

@sas70: Gondolom, középtávon beígértek neki egy államtitkári pozíciót, és a hatalom utáni vágy nagyon erős tud lenni.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.06.23. 11:03:21

@én már a fény gyermeke vagyok:

Úgy értem, a sajtó egészében mekkora az aránya az igényes tényfeltáró újságírásnak, és annak mekkora a társadalmi hatása? Engedelmeddel, a jobbról vagy balról fizetett kutyákat, mint pl a Célpont, nem venném ide. Még akkor se, ha egy-egy riportjukban véletlenül beletrafálnak. Ők azokat is kapásból hiteltelenítik, akik egyébként tényleg megpróbálják.

Alapvetően a sajtó kilencven százaléka szépen aláfeküdt a politikai és/vagy gazdasági hatalomnak, nem zavartatva magát attól, hogy esetleg nettó maffiózókat szolgál ki.

Pontosan ennek köszönhető, hogy ott vannak, ahol, meg hogy mi is ott vagyunk, ahol.

Talán mégsem véletlen, hogy most, amikor az RTL elkezdett úgynevezett "híradót" csinálni, mindenki úgy néz rájuk, mint a kétfejű Ufóra.

Persze, ettől még max. respect mondjuk Ferenczi Krisztinának, meg mondjuk az Átlátszónak. Egy maréknyi partizán, akire a fél népesség (már ha egyáltalán hallott róluk), úgy tekint, mint a Norvég Zsidók előretolt helyőrségére. Miért is?

Arról nem beszélve, hogy, ha már Észak-Koreát említetted, olyan leginkább tényleg csak ott van, hogy komplett tévéket és napilapokat, folyóiratokat pénzelnek és szerkesztenek pártközpontból.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.06.23. 11:11:26

@én már a fény gyermeke vagyok:

Csak áttételesen tartozik a tárgyhoz, de vb van: a Nemzeti Sport pl az egész, velejéig korrupt, és totálisan eredménytelen magyarfocit már rég leradírozhatta volna a térképről, minden infójuk meg van hozzá. Ehelyett tapsikolás van a számolatlanul belezúdított milliárdoknak, meg nyolcoldalas tudósítás a Bohócliga tippmix-meccseiről, a Premier-ligának meg jut fél oldal.

Ez a magyar sajtó, nem Rajnai Attila, meg az ÉS, sajnos.

Netuddki. 2014.06.23. 11:32:40

A fidesztrollok már megszállták a blogot? Csak érdeklődöm...

én már a fény gyermeke vagyok 2014.06.23. 11:41:08

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Nem érdekel az igényes tényfeltáró újságírás különösebben.

Szerintem a pártos meg a bulvár is simán elvihetné a hátán a közérdek számonkérését a kormányzaton, és a kormánybűnözők leleplezését.

Tényfeltáráshoz különbenis olvasni, számolni képes, tájékozott jogképes olvasók kellenek, akiknek nem mumus a fidesztelen ember.
Annak a párszáz olvasónak elég egy blogot nyitni.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.06.23. 12:01:03

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

A fényes szelek ifjú nemzedéke talán nem tudja,

de a Nemzeti Sport még a nevét is Orbánviktortól kapta,

mikor 2000 környékén megelégelte a Népsport kritikai hangvételét

és pozitív lelkületű újságra gondolt, amelyik megdicséri a focistákat.

Ekkor történt, hogy az egész Népsportot lapátra tette és a helyén megalakította a Nemzeti Sportot,

egyúttal áttette a szintén önkezével fölszámolt és fidesznyaloncokkal feltöltött Magyar Nemzetbe

a Sportfogadás mellékletet amiben a Tipp-mix fogadási ajánlatok vannak.
Ettől hirtelen nagyon sokan kezdtek el fideszes Magyar Nemzetet venni, aztán....

... ez kérlekszépen történelem...

Dr. No 2014.06.23. 12:05:01

Lassan kezdem magam Szovjet-Oroszországban érezni.
"In America, you break law.
In Soviet Russia Law breaks you!"
en.wikipedia.org/wiki/Russian_reversal

én már a fény gyermeke vagyok 2014.06.23. 12:07:06

Több beavatkozást is csinált az Orbánviktor az első kormányzása idején a
sajtóban, nem csak ezt a kettőt.
Azután meg még többet.

2014.06.23. 12:38:42

@én már a fény gyermeke vagyok:

"Nemzeti Sport névvel 1990. augusztus 20-án jelent meg ismét az újság, s azóta – bár sok minden változott – a cím végérvényesen maradt." 90-ben valószínűleg nem Orbán adta a nevet, a XX. század elején pedig végképp nem.

Amúgy 2000. környékén a Ringier vette meg a Nemzeti Sportot. A Sportfogadás pedig önálló lap volt, nem a Nemzeti Sportból került a Magyar Nemzethez.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.06.23. 12:55:24

@grundigg:

Hát lehet, hogy a névadás 10 évvel előbb volt, de azt azért nem zárnám ki így félkézzel, hogy Orbánviktor mívelte mielőtt, vagy miután kizavarta az oroszokat.
Lehetett egy szabad félórája erre is.

A Sportfogadás meg négy berakott oldal volt, amit a fogadók abban az újságban vettek meg, amibe épp berakták.

Sportújságba, vagy fideszes kommünébe is csomagolhatták, mert az oddsokat ki kelletett olvasniuk.
Ha a Révay Nagylexikont is kellett hozzá megvenni....

Bár tőlem ülhettek a szerkesztői egy külön szobában a Szerencsejáték Rt-ben is.

ingyenebed 2014.06.23. 13:28:22

@nerángass:

ráadásul még hazudott is a napi.

hvg.hu/kkv/20140623_RTL_elnezett_par_nullat_a_Napi_Gazdasag

„Nehéz elhinni, hogy egy gazdasági szaklap ne tudná helyesen értelmezni egy vállalat éves beszámolóját” – reagáltak az RTL-től.

ingyenebed 2014.06.23. 13:30:38

@Trackers:

a kormány zsarolja folyamatosan a saját választóit.

amúgy szerintem aki ezt a kormányt védi, támogatja, erre szavaz, stb az vagy

A) borzasztóan nagy hülye
B) borzasztóan nagy szemétláda.

választhatsz, melyik akarsz lenni.

ijontichy 2014.06.23. 13:50:25

@ingyenebed: Elnéztek pár nullát. Na jah, vityaseggnyaló cégeknél az MFt-ben kifejezett beszámolókhoz szoktak ;-)
Azé' remélem a retekklub híradó ebből is csinál kis színeset.

Lasombra 2014.06.23. 14:05:30

@ingyenebed: annyi pontosítás, hogy ez diszjunkció: megengedő, nem pedig kizáró "vagy". :D

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.06.23. 14:08:22

@én már a fény gyermeke vagyok:

Igazából erről beszéltem, akkor viszont nem világos, min vitatkozunk. :) A magyar sajtó úgy összességében korrupt és gyáva, amikor bátornak tűnik, meg általában szimplán zsarol. (Mint most az RTL.)

én már a fény gyermeke vagyok 2014.06.23. 14:38:58

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Szimplán zsarol az, aki kormánynak 72 órás ultimátumot ad, miközben a rendőrség és a tüntetők is a zsebében vannak.

Vagy a teljhatalmú diktátor, aki fenyeget, hogy elveszi az emberek egész életében fizetett nyugdíjjogosultságát, ha nem adják oda 12 évi megtakarításuka

Na, ezek szimpla zsarolások.

Amikor valamelyik értelmiségi , vagy vezető hirtelen észreveszi, hogy mi van körülötte, majd aztán kinevezést és pénzt kap,
az nem szimpla zsarolás, csak bepróbálkozás.

Kockázata van ugyanis. Rosszul is elsülhet.

Amúgy, hogy mit csinál az rtl, azt nem tudom, mert nem nézek hiradókat néhány éve.

trifid 2014.06.23. 14:44:52

"Hatalmasat, 1598,3 millió forintot tévedett a Napi Gazdaság. Valójában nem 1,6 milliárd forintot, hanem 1,68 millió forintot osztottak ki tiszteletdíjként, mint az a céges beszámolóból kiderül. Mert "1.680 e Ft" nem egyenlő 1,6 milliárddal, hanem ezerszer kevesebb."
Tipikus példája a nagyon hozzáértő szakemberek baromságaihoz, mikor is, logisztikai bázis, több cég egy telephelyen. Ott dolgozom. A szomszédos cég, böhöm nagy éves forgalommal, új igazgatót kapott, a régi lapát, ejtőernyős jön. Persze óriási "tapasztalttal" a háta mögött. Egyik nap beállít hozzánk, hogy segítsünk neki. Kapott egy megbízást 5000 MT áru rakodására. Nem merte megkérdezni a kollégáit, hogy ez most akkor mennyi is? Gondolom félt az égéstől. Ezt ő úgy értelmezi, hogy 5000 megatonna, vagy nem? Nagyon készségesen elmagyaráztuk, hogy kedves igazgató úr, ne örüljön annyira, ez csak 5000 méter tonna, de az is szép teljesítmény. Ezek valahogy imádnak igazgatók lenni. Egy -két nulla ide vagy oda, no problem! Igazgatónak tök jó!

közösperonos átszállás 2014.06.23. 14:55:53

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "akkor viszont nem világos, min vitatkozunk"

Hogy aki képes úgy összefoglalni a sztorit, hogy a multi zsarolja a demokratikusan megválasztott magyar kormányt, az nem bontja ki az igazság minden szeletét.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.06.23. 17:36:57

@én már a fény gyermeke vagyok: @közösperonos átszállás:

Nem. A multi, aki eddig telibeszarta a magyar demokráciát általában (hogy is kapott frekvenciát az RTL?), hirtelen zsarolni kezdi a részben csalással megválasztott gengszterkormányt. Nagyon helyes egyébként, de azért ne tetessük magunkat hülyének.

Hát, nekünk ez jutott.

Azért persze, mint minden jóérzésű ember, EBBEN AZ ESETBEN az RTL-nek szurkolok, bár ez ellen a kormány ellen bárkinek szurkolnék. AVP-ben például az Alieneknek szurkoltam. Azért valamivel csak szimpibbek voltak, mint az unatkozó újgazdag űrhuligánok.

incze 2014.06.23. 17:55:18

"Leleplező cikket közöltek [mármint a napi barczaság] arról, hogy egy jól menő magánvállalkozás, az RTL vezetői sok pénzt keresnek. Többet, mint a beosztottak.

Ezután derült ki, hogy a Napi Gazdaságnál nagyon durván benézték a dolgot. Konkrétan ezerszeres tévedésben vannak."

444.hu/2014/06/23/szazadveges-napi-gazdasag-ezerszereset-tevedett-az-rtl-vezetoinek-fizeteserol/

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.06.23. 18:17:04

@incze: Egy állítólag gazdasági szaklapnál nincs egy ember, aki leellenőrizné, hogy hihető-e a százmilliós menedzsment fizetés. Átmegy az egész szerkesztőségen, megjelenik, leégnek, aztán bemondják a nyomdahibát. Mármint, hogy a nyomdában tévedésből milliárdot írtak millió helyett és százmilliót százezer helyett. Nem kér bocsánatot senki, nem rúgnak ki senkit, nem mond le senki. Lázár János felhúzza a sliccét és mosolyogva behúzza maga után az ajtót.

aronsatie 2014.06.23. 18:22:53

@Kettes: Ezt már Karinthy is megírta. A zsidó szedő a hibás, azt kell kirúgni.

Micimackó, a csekély értelmű medvebocs 2014.06.23. 18:23:20

@nandras01:
"de ez a fiatalember mit fog majd akkor csinálni, hol fog dolgozni"

Ez a hét vicce volt. Szerinted van arra szüksége, hogy bárhol is dolgozzon? Ha élete végéig egy szál szalmát nem tesz keresztbe, akkor is vígan megél az összeharácsolt pénzéből.

Micimackó, a csekély értelmű medvebocs 2014.06.23. 18:35:31

@Trackers:
"azért küzdjön, hogy a multi minnél kevesebbet fizessen"

A magyar adótörvények szerinti utolsó fillér adót is megfizeti. Akkor miért is kellene neki "csakazértis" alapon kivetett adót is fizetnie?

nandras01 2014.06.23. 21:29:46

@Trackers:
azt hiszem, ideje lenne elővenned az idegen szavak szótárát.
segítek: a "szervilizmust" az "sz" betűnél találod.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.06.23. 21:39:27

@Kettes:
Piktorunk miatt a sliccdiplomácia hódít?
Irigylik Putyint, vagy csak a keleti minta?

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.06.23. 21:42:29

@nandras01:
A "szopás" előtt, "Putyin" és a "slicc" szavak után.

labrys 2014.06.23. 23:44:18

@labrys: forradalmi taktikát dolgoztam ki. Ezt a képet minden, legalább érintőlegesen adekvát helyre berakom mindaddig, amíg valaki be nem kattan tőle, és be nem veri vitéz stüszi Lézer Jankó fejét.

(Vagy az enyémet :) )

én már a fény gyermeke vagyok 2014.06.24. 05:55:33

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Mesélj már, mert én nem nézek hiradót általában.

Ha megadóztatják, akkor a hiradóban hírek is lesznek ?

.... hír az, amit el akarnak titkolni ...

Nem látom a spontán felháborodókat, akik az rtl hiradó bombasztikus híreire lángba borították a tévészékházat.

Vagy úgy érted a zsarolást,
hogy tele van a padlás mocskos fideszügyekkel,
és egy kis felcsútozás azt jelenti, hogy azokat a nagy ügyeket

.... belengette az rtl ?

Ettől félted a viktorodat ?

Rettegjünk kalákában.

aritus 2014.06.24. 06:08:41

@én már a fény gyermeke vagyok: neked tényleg kéne valami nyugtatót szedned.
Te mindenhol és mindenkiben Orbán drukkerét látod.
És emiatt egy egyszerű kommentet se tudsz értelmezni.

Nyugi. Sokan rajonganak ebben az országban Orbánért, de NEM MINDENKI.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.06.24. 06:50:59

@aritus: Ne védd, nem sántult le,

nyugi, semmi baja nem esik a haverodnak, ha nem retteg tovább a nemzet miniszterelnökét zsaroló nemadózó gaz multiktól.

Ő fog nyugodtabban aludni. Reálisan nézve semmi esély arra, hogy a megzsarolt áldozat, szegény orbánunk viselt dolgaiból bármit is kiteregessen az rtl.
Az is lecsukható emberekből áll, tudod ?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.06.24. 06:52:01

@labrys: Beállítottad már háttérképnek? :)

nerángass 2014.06.24. 07:52:00

@labrys: @Kettes:

Elfogadták a paksi hitelmegállapodást. Ezt a képet el kell tenni.
nol.hu/data/cikk/1/46/99/51/cikk_1469951/140623Parlament06mor.jpg
Én inkább egy kedves, rokonszenves sakált vagy hiénát választok. Egy negyvencenti átmérőjü tefál tepsivel törölném le a képéről a vigyort.

blacklord 2014.06.24. 10:02:50

@Trackers: " külföldi média zsarolja a kormányt hírszerkesztéssel"
Lol, hogy oda ne rohanjak. Szép szavak, csak hát, most őszintén, milyen kormány az, amit "zsarolni" lehet ezzel? Teljes képzavar van a fejedben. A kormánynak az a dolga, hogy minimalizálja a zűrös ügyeit amellett, amit - elméletben - a köz érdekében tesz, NEM az, hogy elhallgattassa a róluk beszámolókat. A médiának meg az (lenne) a dolga, hogy beszámoljon ezekről a zűrös ügyekről, ne pedig bulvárszennyel tereljen. Ha szerinted a mostani helyzet zsarolás és probléma, hogy megtörtént, szégyenteljes és visszataszító ügyekről tájékoztatják az ország kevésbé képzett és aktívan tájékozódó felét, akkor, ne haragudj érte előre is, de te hülye vagy.

blacklord 2014.06.24. 10:12:07

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Jó dolgot boncolgatsz, egy értelmes orszában önként fizetne mindenki havi 1-2 ezret az Átlátszónak (én teszem, jegyzem meg zárójelben), mert 10-20szoros áttétellel hasznosul (pl. hogy kevesebb közpénzt lopnak el, hogy amit csinálnak, az hatékonyabb és jobb lesz, stb), minimum. Nekem meggyőződésem, hogy hiába lopnak sokat (oldalfüggetlenül idáig) a politikusok, az igazi probléma nem is ez, hanem az, hogy amivel közben valójában foglalkozniuk kéne (mármint hogy a rájuk bízott feladatokat a lehető legjobban elvégezzék), azt eléggé takaréklángon űzik. Hány és hány olyan eset lehet, ahol emiatt nem a megfelelő eszközöket szerzik be (pl. hálózati eszközök legutóbb), nem a megfelelő időben, elmarad a szükséges karbantartás és sokszoros pénzért kell kármenteni utána (hogy csak egy példát mondjak: GÁTAK)? Ahol van normális sajtó, ahol megjelenhet akárkinek a véleménye, ott a komolyabb felvetésekkel foglalkoznia kell a hatalomnak mind lokális, mind országos szinten, és ha a hülyeségről sokat bizonygatja, hogy de az jó lesz úgy mégis, akkor annál jobban beég, amikor tényleg a fejére omlik a szarkupac.

blacklord 2014.06.24. 10:32:12

@én már a fény gyermeke vagyok: Szerintem Dr. Gy. Dr. Fűegér kevéssé valószínű, hogy Fidesz-birka lenne... Nálad viszont rezeg a léc a funkcionális analfabetizmust illetően (na jó, megengedő leszek, inkább az "azt olvasom, amit látni akarok" vs. "értelmezem legjobb tudásom szerint, ami oda van írva" tényállást mondaná ki a független bíróság).
Akkor szerinted írna ilyeneket pl (orulunkvincent.blog.hu/2014/06/21/a_barcza_gyorgy-eletpalyamodell/fullcommentlist/1#c23463515):

"Ezt hívják "Sajtónak". Értem, hogy itt Magyarországon ilyennel még nem találkoztál, na de ott a net, a kábeltévé... sosem láttál ilyet?"

Vagy ez (orulunkvincent.blog.hu/2014/06/21/a_barcza_gyorgy-eletpalyamodell/fullcommentlist/1#c23471157):
"Azért persze, mint minden jóérzésű ember, EBBEN AZ ESETBEN az RTL-nek szurkolok, bár ez ellen a kormány ellen bárkinek szurkolnék. AVP-ben például az Alieneknek szurkoltam. Azért valamivel csak szimpibbek voltak, mint az unatkozó újgazdag űrhuligánok."

én már a fény gyermeke vagyok 2014.06.24. 10:41:41

@blacklord: .... mit analfabétázol, kisbaba ?

Én már évekkel ezelőtt is tudtam, ki az a fűegér, és aritus, és nem a kommentmunkásságát elemzem, hanem ezt a zsarolós szövegét, amit utoljára belengetett.

labrys 2014.06.24. 13:50:37

@Kettes: nem merem. Komolyan. Engem tényleg már csak egy hajszál választ el attól, hogy valami embertelent tegyek. (Ezért írok ide is egyre idiótább dolgokat.)

Alvarez 2014.06.24. 16:27:59

"Barcza György, a Napi Gazdaság főszerkesztőjének közleménye
Budapest, 2014. június 24., kedd - Közlemény
Szeretek tanulni, de nem szeretem, ha kioktatnak. Több alázatot és kevesebb pökhendiséget várnék el attól, aki a magyarok kenyerét eszi és időnként a magyarok segítségére szorul.
Barcza György
Napi Gazdaság főszerkesztő"

Kettes, te a magyarok kenyerét eszed? Mert ha nem, akkor még van esélyed, hogy nem rád értette, hanem az rtl-es fazonra.

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2014.06.24. 16:33:18

lezárás:

Közleményben vagdalkozik a Napi Gazdaság főszerkesztője

Rövid, kétmondatos közleményben reagált kedden a Napi Gazdaság főszerkesztője a lap hétfői számában megjelent RTL-es cikkel kapcsolatban, amelyet miatt végül kétszer is helyreigazítást tettek közzé. Barcza György úgy fogalmazott: „több alázatot és kevesebb pökhendiséget várnék el attól, aki a magyarok kenyerét eszi és időnként a magyarok segítségére szorul”. A főszerkesztő valószínűleg Dirk Gerkens facebookos bejegyzésére válaszolt vissza, amelyben az RTL-vezér visszaküldte az iskolapadba a pontatlan cikkért felelős embereket.

hvg.hu/gazdasag/20140624_visszalott_barcza_gerkensnek

Gera 2014.06.24. 16:52:22

Ez valami vicc? Van, aki nem tudja, mikor kell abbahagyni. Tévednek/hazudnak egy orbitálisat, majd egy normális bocsánatkérés helyett még ők kezdenek pökhendiségről meg az alázat hiányáról pofázni.

incze 2014.06.24. 16:52:57

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: @Alvarez:

1. barcza nerpolgár megpróbált nyújtott páros lábbal belemászni.
2. az ipsének még félre sem kellett lépnie, csak megállapítania, hogy arrafelé sem labda, sem láb nem volt, csak egy méretes tehénlepény, amit barcza nerpolgár telibekapott.
3. barcza nerpolgár a fogkeféjével kétszer próbálkozott, hogy leszedje magáról a fost.
4. az eredmény, ahogy várható volt annyi, hogy most már a fogkeféje is szaros, a nerpolgárról kiderült, hogy vérbeli főnerkesztő, fingja sincs egy szerkesztőségi folyamatról, továbbá hogy a letisztogatás számára egyenlő a másokhoz kenéssel, egyszóval: eminens nerényeket csillogtatott.
5. most ott bűzölög, ám ahogy köll, fölvette a ner alapállást: semmi nem érdekes, egyetlen dologra kell figyelni, neki álljon följebb.

Rob67 2014.06.24. 17:10:16

@agresszív kismalac: Es megis van. Lofej az agyban...
hacsak Dick Gerkens azelott meg nem szerzi a Londoni szalloda biztonsagi kamerainak felveteleit Lazarrol es kiserojerol.
Na az megutne a nezettseget az RTL hiradoban.
Ki szarik nagyobbat es kinek kertjebe, na meg milyen gyorsan.

christvhu 2014.06.24. 17:31:20

@incze: Persze, mert ez műxik errefelé egy ideje. Szimpla túlélési stratégia.
fogadjunk, hogy a haja is korpás mostanában....

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.06.24. 18:09:10

@Alvarez: Barcza akkor vesztette el a szakmai reputációját, amikor aláírt a Századvégnek, akkor vesztette el a tisztességét, amikor pártlappá züllesztette a Napi Gazdaságot és kínosan benyalós interjút csinált a kormány legbecstelenebb gazemberével, akkor vesztette el a józan eszét, amikor elvakult bosszúvágyában összekeverte a milliót a milliárddal, és akkor vesztette el a tisztelethez való jogát, amikor primitív xenofób kirohanással reagált Gerkens teljesen jogos beszólására.

Ahogy mondtam, ennek az életpályának nincs legalja. Barcza nagyon sokat veszített nagyon rövid idő alatt, és még sokat fog, és ezt még nem dolgozta fel. Ha mellette állna ezekben a nehéz időkben mestere, G. Fodor, akkor biztos azt javasolná neki, hogy végezze el a gyászmunkát. ;-)

barsled 2014.06.24. 18:39:01

@Kettes: "És ez még mindig nem a legalja. Ennek az életpályának nincs legalja. Lokális minimumok vannak, ha még jelent valamit Barczának ez a kifejezés az elemzői életéből."

Istenbizony be akartam másolni, erre előttem betetted. Unfair. :)

Az a kérdés maradt: Vajon Barcza kinek a kenyerét eszi?

(Valaki betehetné az NG 1,6 milliárdos cikkének másolatát az utókor épülésére. Aláírta valaki? Lehet, hogy Barcza írta, és ezért vette magára Gerkens megjegyzését?)

Ez a közlemény nagyjából olyan, mintha valaki, miután a budi ülőkéjét maga alatt körbevágta, zuhanás közben még tökön is szúrja magát.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.06.24. 18:52:48

@barsled: Természetesen ő is a magyarok kenyerét eszi, bármit is jelentsen ez a marhaság. :)

legeslegujabbkor 2014.06.24. 18:56:46

@Kettes: Más oldalról: a magyarok kenyerét a magtárakban most a pockok eszik.

legeslegujabbkor 2014.06.24. 18:58:11

Természetesen nem pockoztam le egyik urat sem.

RontoPal 2014.06.24. 18:58:17

@barsled: Nem hinném, hogy ezt ő is így éli meg, már biztosan meg is veregették a vállát, hogy jól megmondtad nekik!
Sudribunkó ez mindahány...

RontoPal 2014.06.24. 19:30:04

Az a legszebb, hogy még most is így olvashatók a címek:
------
További cikkeink a témában
Helyreigazítás
Tavaly 1,6 milliárdot fizetett a vezetőségnek az RTL Klub
Az RTL gyarmatnak tekinti Magyarországot
------

A felületes olvasónak ott van az 1,6 milliárd, és egy semmitmondó 'Helyreigazítás'.

ijontichy 2014.06.24. 19:43:23

@RontoPal: "A felületes olvasónak..." Régóta így működik a nerkompatibilis sajtó. Remekebbnél remekebb fejlécek, cikkcímek... a vezérszó a lényeg.

ijontichy 2014.06.24. 20:05:07

Barcza Gyurika most épp a dackorszakát éli. Tutkó a képembe vágná, hogy itt a Lajtán túl is csak azért tudunk kenyeret zabálni, mert a magyarok a hős Viktor vezetésével, éjt nappallá téve dolgoznak a földeken (lámpával a pöcsükön ;-)).
Örökbecsű Hofi (nem először és nem utoljára): "akit le lehet nézni, azt le is kell!" Barcza Gyurika én most nagyon magasról nézlek le.

Btw. minap láttam valami nercímlapot, ami a vezírt ünnepli, hogy immáron "megkerülhetetlen tényező Európában". Nos ez tévedés. Elég egy pillantás a dús csipejére, s máris látható, hogy könnyebb átugrani, mint megkerülni. Ezért aztán nem kerülgetik.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.06.24. 20:37:17

@sajtohuba: Szegény. Nem tudom elhessegetni a gondolatot, hogy valamivel fogják. :(

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.06.24. 20:48:11

@sajtohuba: De mivel? Alábecsült egy q/q ipari növekedést? :))

sajtohuba 2014.06.24. 20:55:44

@Kettes: Vagy benne volt egy unortodox gazdasági pályaív és stratégia kidolgozásában, oszt a '14-re beblattolt 4,6%-os GDP növekedés elmaradása miatt kapta ezt a remek kis napi győzedelmi jelentés gyártó-felügyelő NG pozit ;-).

vuvuvu2 2014.06.24. 22:12:27

@Hannibal ante portas:

egyetértünk. kíváncsi vagyok ki az a sok okostojás aki (csak nem bérblooger és bérkommenter?) fent osztja az észt, fingja nincs pénzügyekről és úgy nyilvánít véleményt... a magyarok 90%-a még csak számolni sem tud, a kommentelők közül vajon hány % aki nincs benne a 90%-ban?

3 dolog biztos:
1/ az NG hibázott, de csak az vesse rájuk a keresztet, aki számokkal dolgozott és nem nézett el soha egyetlen számot sem.
2/ az rtl-es muki alpári ahogy az egész csatornája az, remélem bezárják a boltot, mert csak a javunkra válna hogy nem öntik a nyakunkba a szemetüket.
3/ rossz döntés volt BGY részéről reagálni a személyeskedésre.
avagy a jó tanács szerint: sose vitatkozz hülyékkel, mert a végén lesüllyedsz a szintjükre ahol aztán legyőznek a rutinjukkal :-)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.06.24. 22:21:57

@vuvuvu2: barcza egy koszos kis bergyilkos. es egy bergyilkos altalaban egyszer szokott hibazni.

aronsatie 2014.06.25. 00:05:43

@vuvuvu2: Nem inkább az vesse rá a keresztet, akinek nincs vaj a füle mögött?

Gera 2014.06.25. 00:20:41

@vuvuvu2: Szerinted kicsit sem égő az, hogy miután kizárólag arra az egy darab egész röhejes elnézésre építenek fel egy egész írást, bombasztikus hírként tálalva azt (nem mellesleg, ha már említed, gagyi lejárató személyeskedés az egész), majd jól beégnek vele, egy bocsánatkérésre nem képesek, hanem helyette még kurva nagy arccal beszólogatnak, pökhendiséget meg az alázat hiányát számon kérve, pusztán mert akit le akartak járatni a hülyeségükkel, vissza merészelt szólni?

én már a fény gyermeke vagyok 2014.06.25. 06:16:30

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

„több alázatot és kevesebb pökhendiséget várnék el attól, aki a magyarok kenyerét eszi és időnként a magyarok segítségére szorul”.

...

Mert itt minden a felcsúti hazug csürhe családi birtoka,

és mindenki az ő kegyükből eheti a kenyerét.

Ezért alázkodik az egész ország.

Nekik joguk van ezerszerest hazudni bárkiről, mert a számok is az övék, meg a kenyér is, amit megeszel.

nerángass 2014.06.25. 07:44:27

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
„több alázatot és kevesebb pökhendiséget várnék el attól, aki a magyarok kenyerét eszi és időnként a magyarok segítségére szorul”.

Ezt is megértem. Újrahallom a Ceusescu kor legótvarosabb, legaljasabb beszólását (aka „román kenyeret eszik”, csak „ne ugráljon”) amit az ottani magyarok hallhattak a románok végképp elszállt, a rezsimet istenítő példányaitól. Amikor egyszer azt válaszoltam „amennyit dolgozok érte, jobb is lehetne” majdnem kirúgtak. Atyámuram, miféle ember ez a Barcza ?

Lasombra 2014.06.25. 09:02:16

@vuvuvu2: most komolyan.
elmész egy romkocsmába / tschardába. iszol egy pofa sört / icce bort. kijön a pincér a számlával, látod, hogy fél misit kell fizetned.
te jelzed neki a hibát, talán egy picit még el is mosolyodsz, netán fel is háborodsz. nem tudod megállni, hisz minimális realitásérzékkel megállapítható, hogy ez hülyeség.
a pincér meg bemorcizik, neki áll kiselőadást tartani arról, hogy neked ő italt tett az asztalra, és ha ő nem lenne, akkor Te étlen-szomjan és különben is, kevesebb pökhendiséget várna el.

ebben a szituban is a pincért érzed áldozatnak, aki feleslegesen süllyedt le a Te szintedre?
szerintem ilyen a világon nincs, de bevallottan nagyon rossz NER-ismerő vagyok.

RontoPal 2014.06.25. 09:34:32

Azt hiszem, Szily tömören megfogalmazta az elbarczásodás újabb állomását:

"Seggfejség biturbó"