Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Csontot a kutyának

2012.11.30. 10:36 | zsazsu4 | 94 komment

Címkék: kultúra

A hír:

"Bátyai Edina helyére Kelemen Csaba színművésznek, az egri Agria Játékok Közhasznú Nonprofit Kft. igazgatója kinevezését javasolják, aki ezentúl Sasvári Sándor mint művészeti vezető segítségével irányítaná az intézményeket. "A leendő igazgató tervei szerdán meggyőzték a bizottságot arról, hogy megfelelő kezekbe kerülne a vezetés" - tette hozzá Haág Zalán.

Kelemen Csaba a Szeged.ma hírportálnak azt mondta, a tradíciók tisztelete mellett az ifjúságot is aktívan be kell vonni a nyári szegedi színházi életbe, míg a szabadtéri csillagtetős színpadára az ország legjobb operettjeit és musicaljeit kell elhozni.

"Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a szegedi szabadtérin ki kell alakítani egy új műsortervet, de nagyon fontos, hogy a pozitív hagyományokat megőrizzük és továbbvigyük zökkenőmentesen. Ennek legalapvetőbb eleme a nemzeti gondolkodás, a nemzeti szellem, s a nemzeti darabok továbbvitele" - nyilatkozta Kelemen Csaba, aki szerint növelni kellene a zenés műfaj jelenlétét a szabadtérin, Szegeden nemzetközi és országos operett- és musicalfesztivált lehetne rendezni.

A Szegedi Szabadtéri Játékok művészeti vezetői posztjára esélyes Sasvári Sándor szerint rengeteg olyan darab van, amelyek méltatlanul el vannak hanyagolva, például "magyar szerzők művei, rockoperák, musicalek, amelyeket Szegeden be kellene mutatni"


Magas színvonalú, jó szórakozást kívánunk!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr564939099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seprűbajnok 2012.11.30. 11:52:09

Miért fontos ennyire a zenés műfaj? Pláne az operett, a maga habos, nyálas, sosemvolt világával. Tessen mondani, ez lenne A kultúra????? Vagy ez hoz bevételt?

tyto 2012.11.30. 11:52:35

te szent kalapácsnyél ! sasvári..........és az ő ízlése.......keresztes ildikó nem ért rá?

esernyősEvezős 2012.11.30. 12:16:59

"magyar rockoperák, musicalek" - amikben Sasvári utolérhetetlen. Utolérhetetlenül gagyi. Ő a zenés műfaj Eperjese ....minden értelemben!
Tehát mondjuk jövőre a József Attila életéről szóló rockopera/musical Szegeden is elő lesz adva.
Gratulálok.

Lasombra 2012.11.30. 12:26:34

elsőre 0:34-ig jutottam. bedobtam két felest, így másodikra egészen 0:55-ig bírtam nézni. nyugtassatok meg, ugye nem volt konkrét felláció a végén?

Szarvador Dani 2012.11.30. 12:44:49

ez olyan jó volt, hogy bár a feketegyörgyi értelemben liber-álisnak vallom magam, de ebbe a pöcsöm végéig beleborzongtam.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.11.30. 12:57:00

Nem tudtam rájönni eddig, hogy a rock-operákat a patkányirtáson kívül még mire lehetne felhasználni.

A rock-opera a Zene vascsővel történő agyonverése, majd a még meleg tetem csoportos megbecstelenítése.

dr. jenőke (jenőke) 2012.11.30. 13:00:58

Végignéztem, és most guberálok.
Összeszedem magam.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.11.30. 13:01:54

@Lasombra:

Én nem mertem megnézni a végét.

maybach 2012.11.30. 13:13:40

Sasvári nagy formátumú tehetséges művész.
Igazi nemzeti hanggal, egy nemzeti érték. A szabadtéri jétékok sosem látott színvonalú nemzeti előadásokkal fogják a nemzeti hagyományokat folytatni. A nemzet legnagyobb nemzeti örömére.

Lesznek nézők is?

maybach 2012.11.30. 13:14:52

Már látom ahogy viszik tovább a nemzeti szellemet.
Nemzeti lovon.

f.domino 2012.11.30. 14:01:51

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Sajnálhatod! Ahogy egymás vállára borul a Nemzet Színésze, és a Szeretett Vezető... (Aki kedvesen tűri népe spontán szeretetét, beleértve a "Viktor, Viktor" kórust is). Felemelő látvány. Rockoperettért kiált!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.11.30. 14:18:49

@maybach:

Minden nemzeti érzelmű nézőnek ott a helye! Remélem lesz nemzeti egészségügyi zacskó is...

@f.domino:

Rockoperett... :DDD

V mint... 2012.11.30. 14:18:51

Azért az csak szép lesz, amikor a Kerényi rendezte NagyMagyarRockOperettben egyszerre lehet szinpadon Sasvári,Pataky és Keresztes is a Dóm téren. Mert eddig ugye a libsikomcsik ezt nem engedték meg.

maybach 2012.11.30. 14:34:39

@V mint...:
Hát ha ez nem lesz világsiker, akkor mindeki hülye rajtunk kívül.

Dr. No 2012.11.30. 15:10:38

Hej, ha ezt Saswaáry művész úr fehér lovon vágtázva adta volna elő, akkor még magam alá is hugyoztam volna a gyönyörtől.

V mint... 2012.11.30. 15:16:42

@V mint...: Valamint ősturulként Franco Nero, forgatókönyv Koltai Gábor. Árvalányhaj, árpádsáv, Erdély-sirató labanckergető búsulós, de a végén felkel a mi napunk, középen egy hatméteres lófejpóznára kitűzik Szeretett Vezérünk arcképpel ellátott színmagyar focilabdáját. A könnyem kicsordul a meghatottságtól, Ja persze minimum 4,8 órás lesz, mert ebből kevesebbet nem szabad az istenadta népnek adni.

én már a fény gyermeke vagyok 2012.11.30. 15:18:49

Magyar szerzők érdemtelenül nem játszott művei lovon megzenésítve operett, illetve rockopera stílben...

Írok egy tucatot, aztán próba-szerencse.

Megmondom én Zsazsu4, hogy mire jó ez.

Operettet és rockoperát minden hülye tud írni. Láttuk.

Sok nagyratörő zseni ólálkodik a fideszben a hóna alatt a műveivel, vagy a nagypapi kéziratával.

Pelso.. 2012.11.30. 15:50:35

Mivé lesznek emberek. Vagy mindig is ilyenek voltak, csak jött egy katalizátor.

Wolff 2012.11.30. 16:16:11

@maybach: Naná, nem haszontalan az oktatási rendszer totális központosítása.

seprűbajnok 2012.11.30. 16:22:28

Egyértelmű, hogy ismét kapott egy közelálló (annyira közel, hogy csak a segget látja az illető) kapott fizetésképp egy játszóteret, ahol önmegvalósíthatja hagymázas vízióit. De könyörgöm, ne nevezzük már ezt kultúrának.

Egy rockoperettre kíváncsi lennék. :-) Szent borzongással gondoltam bele, hogy milyen is lenne...Vikidál Gyula és Varga Miki kis flitteres rózsaszínben tolná a nemzeti csárdást... :-)

nandras01 2012.11.30. 16:38:25

@seprűbajnok:
"Miért fontos ennyire a zenés műfaj? Pláne az operett"

miért, miért, hát eccer már volt, akinek nagyon bejött... nomeg a magyar narancskutató intézet vezetői is milyen jól szórakoztak a csárdáskirálynőn...

nandras01 2012.11.30. 16:41:10

@maybach: nyugi, lesznek.
a gagyira mindig van vevő.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.11.30. 17:22:36

@én már a fény gyermeke vagyok: Azt gondolom, hogy a Fideszt és kormányát egész egyszerűen _nem érdekli_ a kultúra. Sem az ilyen, sem az olyan. Nem olvasnak, nem járnak színházba, se koncertre, se előadásra, se kiállításra (megnyitóra igen, oda is csak azért, hogy a vakuvillanások között elmondják: a kőgazdag Cézanne itthon érezheti magát itt- broáf). Ezért, amikor jön valami sültbolond, félművelt, küldetéstudatos lakberendező, pálinkázó, kilencszer csavarodós Szíriuszos DNS-es marha és elkezd pampogni, meg nyígni, akkor odalöknek neki valami csontot.
Van ebbe' pénz? (mármint, amit le lehet nyúlni)
Nincs!
Akkor viheted.
Életek, életművek, húsz- harminc éves munkák, közösségek és közönség, nem számít.
Kőbunkók. Mind, egytől -egyig.
Én még nem láttam kivételt közülük eddig. :-(

pushalias · http://winmagazin.blog.hu 2012.11.30. 17:36:32

@zsazsu4:

Rockenbauer tudtommal fideszes. Vagy csak volt?

szempontpuska 2012.11.30. 17:38:19

@pushalias: elnöki kegyelemmel az maradhatott :-)

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.11.30. 17:43:18

@pushalias: És mikor is hallottad őt utoljára nyilvánosan megszólalni, kultúra ügyben?

aritus 2012.11.30. 18:02:21

Engem az a fiatalember neve érdekel, aki végig mosolyogva ölelgeti a mi vezérünket, és időként odahajtja vállára buksi fejecskéjét, és súg valamit a fülébe.

pushalias · http://winmagazin.blog.hu 2012.11.30. 18:06:10

@zsazsu4:

Elismerem, hogy ebben nem vagyok tájékozott. De úgy emlékszem, hogy egy időben ő felelt ezért a témáért a Fidesznél.

Hattory Hanzo 2012.11.30. 18:34:11

Sasvári esetében alapmű a Beregszászi Olgával közösen előadott "Szép Magyarország" (Jenei Szilveszter-Bencsik András) című dal.

www.youtube.com/watch?v=sqJ-GVlJur4

Páratlan a maga nemében!

tyder (törölt) 2012.11.30. 18:50:23

@Hattory Hanzo: 1:08-ig, de nehezen.

Baracskán simán vallatni lehetne vele a NER-ellenes szervezkedésért ülő politikai foglyokat:))

Kuviklacz · szemelyesadatok.blog.hu 2012.11.30. 21:04:40

Mit akartok, hang nélkük egész szórakoztató. Aki @aritus: -nak válaszol, tőlem megtudja ki az a lilásrózsaszín blúzos néni a fiatalember mellett, akinek én is szeretném tudni a nevét.

rokakutya 2012.11.30. 21:13:20

@V mint...: Ismerek egy nagyhatalmu színigazgatót aki tudná még a színpadképedet turbózni egy alaptörvényasztalkára recskázó magorkaovissal.

Forgó hangszóró · http://pedalsor.blog.hu 2012.11.30. 21:16:53

itt, nálunk hányféle nemzet tartható számon?
elképzelhető, hogy mondjuk Viktor és köre a "nemzeti" nemzet részei, és én nem?
nos, én nem szeretem a fideszt (sem).
akkor hát?

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.11.30. 21:48:30

Eszméletlen retardált feje van ennek a majomnak. :D

labrabbit 2012.11.30. 21:56:02

@zsazsu4:
Szerintem meg igenis érdekli őket a kultúra, legalábbis amit annak vélnek. Kulturkampf, kulturális forradalom. A politikai hatalom, a politikai stabilitás, a centrális erőtér része. Ebben az új nemzeti kultúrában tükröződik vissza a megújuló Magyarország ezeréves (30 ezer?) hagyományai és manifesztálódik a spirituális kapocs magyar és magyar, de főleg Orbán és magyar között.

Lsd. MMA

christvhu 2012.11.30. 22:04:50

"A több mint nyolcvan éves múltra visszatekintő Szegedi Szabadtéri Játékok az ország legnagyobb, legsikeresebb és Közép-Európa egyik legmeghatározóbb nyári zenés színházi fesztiválja, melyen évente közel hetvenezer ember fordul meg. Az előadások idejére a színház szerelmesei - akik közül sokan külföldről érkeznek a Szabadtérire - megtöltik a várost, köszönhető ez egyrészt a helyszín varázslatos atmoszférájának. A 12 000 négyzetméter alapterületű Dóm teret a velencei Szent Márk térhez szokták hasonlítani.

A Játékok ötletét először Juhász Gyula vetette fel, a megrendezést pedig Hont Ferenc szorgalmazta, majd Klebelsberg Kunó kultuszminiszter támogatta. Az 1931-ben és 1933-1939-ben megrendezett előadások a két háború közötti magyar színjátszás jelentős eseményei közé tartoztak, ám a II. világháború húsz évre véget vetett a sikersorozatnak. A város szélesebb repertoárral 1959-ben újította fel a szabadtéri játékokat. 1994-ben a teret egész évben elfoglaló lelátót csak az előadások idejére felállított, négyezer férőhelyes nézőtérre cserélték le. A szektorokat az 1879-es tiszai nagyárvíz idején segítséget nyújtó európai fővárosokról (London, Róma, Párizs, Berlin, Brüsszel, Bécs), illetve Szeged testvérvárosairól (Darmstadt, Turku, Parma, Nizza, Szabadka, Toledo, Odessza) nevezték el.

A nyolcszáz négyzetméteres színpadon szereplő előadások évről évre mind változatosabb képet igyekeznek nyújtani, így garantálva azt, hogy minden műfaj - operett, opera, musical, néptánc, kortárs tánc - rajongója megtalálhassa a maga kedvencét. Csábító programot ígér 2012-ben is a Szegedi Szabadtéri Játékok: a borzongatóan démoni Jekyll és Hyde musical nyitja az évadot, majd Hegyen-völgyön lakodalmat járnak hazai és határontúli néptáncosok. "Vágyoperákkal" folytatódik az évad, hiszen színpadra kerül a Parasztbecsület és a Bajazzók. Lebilincselően éteri zenével beszél korunkról is a Mária című előadás, majd az évad végén cintányéros cudar világ költözik a Dóm tér színpadára, hiszen a Mágnás Miska zárja a nyarat.

Fülledt nyári éjszakákon valódi fesztiválhangulat uralkodik Szegeden, a színház szerelmesei csak arra várnak, hogy a nézőtéren felragyogjanak a fények"

És ez eddig nem volt a fideszé? Nem is ők találták ki?
Ez így nem mehet tovább!!!!
Einstand!!!

christvhu 2012.11.30. 22:07:10

@christvhu: Ráadásul annyira más minőség, hogy a vak is láthatja a különbséget a már korábban einstandolt projectekhez képest.
Eddig legalábbis láthatta.

Dr.Zemberevő 2012.11.30. 22:22:18

@maybach: békameneteseket visznek busszal a TSZ-ből

Dr.Zemberevő 2012.11.30. 22:27:28

@aritus: nem, a kólás doboz őre?
havasi bertalan.
vagy amikor a video készült ő még csak távolról epekedett?

ha majd 2012.11.30. 23:06:46

@saravad:
"spirituális kapcsolat" ))) nagyon jó. Orbán az övéi között, neki szól a nóta.
Ezért a bazseválásért milyen hivatal jár?
www.youtube.com/watch?v=KSvUS6MyHR4

nandras01 2012.11.30. 23:21:27

@zsazsu4:
"Azt gondolom, hogy a Fideszt és kormányát egész egyszerűen _nem érdekli_ a kultúra. Sem az ilyen, sem az olyan."

a legfájdalmasabb, hogy igazad van.
focimeccsen szotyolát köpködni, kolbásztöltés közben pálinkát inni, félrészegen bunkó nótákat énekelni, zsebrevágott kézzel, sokadosztályú maffiafőnöknek maszkírozva sétálgatni, műmagyar, heroizáló festmény mellett pózolni- igen.
kultúra?
nadrágos emberek úri huncutsága!

nandras01 2012.11.30. 23:22:20

@pushalias: a roki?
üdítő kivétel- volt...

pushalias · http://winmagazin.blog.hu 2012.11.30. 23:37:51

@nandras01:

Én eléggé nem tudom, ki kicsoda ebben a sztoriban, de Rockenbauer nekem szimpatikus volt. És még arra is mernék fogadni, hogy ha személyesen megismerhetném őket, akkor sok szimpatikus fideszest találnék. Ide a bökőt. Sőt, jobbikost is. Én beszélgettem rengeteget egy Jobbik szimpatizánssal. Két füle volt, szerette a vörösbort meg a gyerekét, és mindenféle buta legendákban hitt, mint ahogy tíz magyarból kábé hét. A kölcsönös gyűlölet torzítja a képet mindegyik oldalon. A blogokon olyan emberekről írnak gyűlölködve más emberek, akikről semmit nem tudnak, csak valahol olvastak róluk valamit. Vagy még azt se.

nandras01 2012.11.30. 23:43:00

@pushalias: rokinál a "volt"- ot arra értettem, hogy ma már nem nagyon tekinthető fideszesnek. élénken tiltakozna, ha bárki is azonosítani akarná a jelenlegi bandával.
és közben eszembe jutott még egy -volt- fideszes, aki nem szaladt el a kultúra elől: szelényi zsuzsa

netukki 2012.12.01. 00:48:27

@nandras01: ki kell, hogy ábrándítsalak. Rockenbauer Zoltán 2011. június 1-től az Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) kulturális főszerkesztője.

nandras01 2012.12.01. 00:52:08

@netukki: nebassz!
akkor nagyon félreismertem.
manapság már senkiben sem lehet megbízni- pedig szereti wagnert...
szelényiben azért még bízhatok?

én már a fény gyermeke vagyok 2012.12.01. 06:23:32

@zsazsu4:

Gyűlölik az önálló embereket,
az önálló gondolkodást
és legjobban gyűlölik - .... a népszerű művészeket.

Akikre a nép odafigyel.

Mindig gyűlölték.

A tömeget nem lehet irányítani, ha nem - a Vezérre - figyel.

A Vezér félázsiai népsége csak tingli-tangli és izomagy sztárokat kaphat.

Hova vezetne, ha valaki szólni tudna hozzá ?

kicsi bogár 2012.12.01. 09:15:48

@seprűbajnok: Helló! Te biztos nagyon fiatal vagy. A legtöbbjének nincs szüksége operettre, stb. Mivel Ti a számítógépen nőttetek fel, és a játékokon, majd a közösségi oldalakon... Régebben, igen (!!!) az emberek színházba jártak! Mindenfélére. Az volt a szórakozás, kikapcsolódás, majd a televízió. Ahol 3 felvonásos darabokat adtak az egyetlen adón (ma M1) Az akkori generációnak erre volt szüksége, és élvezte is. Ma ismét felismerték azt, hogy igenis erre is szükség van. Van akiben ez a tehetség van, mint operett, opera utáni vágy és énekel. És még nem haltak ki azok az emberek, akiknek erre szüksége van... Van aki erre születik, hogy színész, operett énekes legyen stb. mert benne van a vérében ez a fajta tehetség. Miért is ne ossza meg ezt a közönséggel?
Habos nyálas?... A mai fiatalság már nem is érzelmesek, hanem kemény, akaratos, közömbös emberek (tisztelet a kivételnek!)...

esernyősEvezős 2012.12.01. 09:44:02

@Wolff: Szörényi Alföldi mellett is kiállt. Ezt most nem tudom mire vélni: vagy megvilágosodott és rájött, hogy kikkel adta össze magát eddig, vagy elkezdődött a menekülés a süllyedő hajóról ...?

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.12.01. 09:58:15

@kicsi bogár: Csókolom! Sasvári néni személyesen? :-)

kicsi bogár 2012.12.01. 10:18:53

@zsazsu4: Az (Ő) ki?... :) nem ismerem. Én, én vagyok. :D
Mert?...

Borenbukk 2012.12.01. 10:22:38

@kicsi bogár: "A mai fiatalság már nem is érzelmesek, hanem kemény, akaratos, közömbös emberek (tisztelet a kivételnek!)..."

Ja. Ezert nepszeru a Twillight fele cukrozott takony is.

Masreszt meg sunyin dolog ugy csinalni mintha az operat es a szinhazat kifogasolta volna itt valaki.

kicsi bogár 2012.12.01. 11:01:28

@Borenbukk: Miről beszélsz??? A legelső kommentező mondatára válaszoltam... a "seprűbajnokra"... értsük?... szombat van... ;)
És különben sem tudom mi az a Twillight... nekem ez magas... :)
NEM VAGYOK SUNYI!!!!!!!!! Sosem voltam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

seprűbajnok 2012.12.01. 11:56:33

@kicsi bogár: fiatal korom (;-) ) ellenére járok-jártam színházba.Láttam operettet is. Tudom, hogy miről beszélek, de lehet, hogy nem fogalmaztam világosan. Nem vitatom az operett létjogosultságát, nézze, aki szereti. Azt vitatom, hogy az operett meg a zenés műfaj lenne maga a kultúra. Elismerem, hogy pölö Kálmán Imre a magyar (és az osztrák) kultúra része, de nem a csúcsa. Egyáltalán nem gondolom, hogy ezt a vonalat kéne erősíteni. Bevételi szempontból úgyis erre gyúrnak. Mert könnyen emészthető, nem igényel gondolkodást, nem hív elő komolyabb, mélyebb asszociációkat. Illúziókat kelt és nem szembesít a valósággal.
Szerintem pont ezért illik bele a regnáló kormány kultúrával (és társadalommal) kapcsolatos elképzeléseibe: nem gondolkodni, enni, amit kaptok...

Félreértések elkerülése végett: a musicalek egy részét nagyon is kedvelem (Hair, My fair lady, Macskák, Jézus Krisztus, stb.) De ne csináljunk úgy, mintha ez lenne maga a kultúra.

n0ri60 2012.12.01. 12:07:55

Ez egy próbakomment

Komjaga · http://szabotazs.blog.hu 2012.12.01. 12:48:57

@Dr. jenőke (jenőke): @pushalias: @szempontpuska:

Ha véletlenül valakinek van kedve a nap apropóján vitatkozni egy kört Jobbik-Gáza-pirézek témakörben, akkor szívesen gyertek:

A tétel a Jobbik felelőssége, illetve: "Nem vagyunk összeesküvés áldozatai, a világsajtó nem azért cikkezik szörnyülködve a Jobbikos zsidózásról, mert „nem szeretik a magyarokat”, vagy „mert a kommunisták megvezették őket”. Azért írnak így erről, mert Európában ilyen nincs. Továbbá akármennyire fáj, az ország gazdasága, közélete, morálja nem azért van romokban, mert a „zsiddóók!”. Hanem mert hagytuk, mert asszisztálunk hozzá, mert kikerüljük az adót, mert aki lop, az szerintünk „ügyeskedik”. Azért, mert senki nem tüntet az utcán, hogy elvették az általános választójogunkat. Azért." szabotazs.blog.hu/2012/12/01/a_jobbik_es_a_gaza_paradoxon

kicsi bogár 2012.12.01. 12:49:03

@seprűbajnok: :) Köszönöm a felvilágosítást, választ! Oké, én értem. De, van akik nem értik mi is a kultúra. Én (kicsit idősebb lévén) tudom mi az, abban a korban nőttem fel. Én csak arra gondoltam, manapság nagyon sokan nem is tudják miből áll a kultúra! Nekik (és most kemény leszek), mert ez az igazság: a bulizás, az internet, a szidalmazás mások felé, horror film, zombi beöltözés, alkohol, stb. stb. stb. lehet, hogy úgy tűnik hülyeségeket beszélek, de ez az első komment, mint "seprűbajnok" fogott meg igazán. Mint olvasó!
Köszi, hogy egyáltalán próbáltad nekem elmagyarázni. :) De, szerintem egészen másfelé kellene (ami nehéz) megmagyarázni. (persze ha valakit egyáltalán érdekel, mint fiatal)
Ismét a magyar kultúra megismerése, megismertetése gyerekcipőben jár... ez az igazság!

Komjaga · http://szabotazs.blog.hu 2012.12.01. 12:52:36

Vagyis szívesen vesszük, ha beszálltok, na megyek iszok egy KV-t

agent scully 2012.12.01. 14:02:24

@kicsi bogár: tetszik tudni, ötven vagy száz évvel ezelőtt is voltak olyanok, akiknek a szórakozás a kártya, az ivás, a kupi meg a lóverseny volt. nem a színház meg az opera.
na ugyanúgy most is vannak olyan fiatalok, akik kevésbé érdeklődnek, de vannak legalább annyian, mint régen, akik járnak kiállításra, hangversenyre stb.
az "ezek a mai fiatalok" érvrendszer mindig is orbitális nagy hülyeség volt
(igen, házasságon kívüli szex is létezett régen is :D )

csacsacsa 2012.12.01. 14:36:31

@Hattory Hanzo: Hát ez piramidális!

Nem is tudtam, bekebeleztük Szlovákiát! Fico tudja már?

Ma nagyon mazo a hangulatom, végig néztem - felcsutit is - és most érzem ahogy elszivárog a maradék levegő a fejemből.

csacsacsa 2012.12.01. 14:56:33

@Herr SturmLikudnik: Ők legalább tudnak énekelni.
Sasvári , gyanítom, munkatáborban végezné.

pushalias · http://winmagazin.blog.hu 2012.12.01. 17:04:11

@Komjaga:

Megtisztelő a felkérés, de a legutóbbi eset alapján nem nekem való a téma.

pushalias · http://winmagazin.blog.hu 2012.12.01. 18:06:30

@Komjaga:

Mandineren egy hozzászólás után zsidó lettem, és ehhez sok kedvem nincs.

Komjaga · http://szabotazs.blog.hu 2012.12.01. 18:24:34

@pushalias: Oks értem, bár nézd meg kivételesen teljesen értelmes vita folyik. Persze valahol érthető, ha inkább nope. Azért köszi.

Tóth Csaba Tibor 2012.12.01. 20:02:05

Szeged tulajdonképpen két dologból él még, a Szabadtériből és az egyetemből. Jövőre már nincs jogász és közgazdász állami finanszírozású szak tehát meg fog csappanni az itt lakó és fogyasztó diákok száma, a szabadtériből meg nemzetikeresztény újszínházat csinálnak tehát onnan is elmaradnak majd a látogatók.

A cél a csőd és recesszió, kampányra készülnek a narancsos elvtársak, akik ma is körülbelül a cégénydányádi helyi pártbizottság 1952-es szellemi szintjén érveltek ma is a közgyűlésben.

hát ide jutottunk.

labrabbit 2012.12.01. 21:32:13

@kicsi bogár:
Vitatkozom Veled. Te abban a korban nőttél fel, amikor volt kultúra? Most is van, körülvesz, és bizony a net meg a filmek is hozzá tartoznak. A "hülye festmények", az idétlen performance-ok.
Bartók valami olyasmit mondott, hogy disszonáns korban disszonáns zenét kell alkotni (nem pont ezt).
A választás nem szükséges. Nem vagy-vagy, lehet is-is. Lógni a neten, és színházba menni. Számítógépen játszani és diavetíteni. Néptáncot tanulni és koncertre járni. Operettet nézni, aztán kortárs zenét.
Sokat lehet tanulni a mai fiataloktól is, meg tanítani is, persze. (hát, én már nagyon öreg vagyok...:)

slowmotion 2012.12.02. 01:56:20

@mesÜge: Szeged népének meg kell tanulnia, hogy a narancsos forradalom idején cocialista polgármestert megtartani egyáltalán nem szép dolog, sőt, nagyon cúnya.
ha nem épült volna meg az M5 még Botka alatt Szegedig, akkor most ugyanott állna, mint a 2010-es önkormányzati választások után. (bár az is elég valószínű, hogy az M5 megléte igen sokat nyomott a latba Botka mellett)

slowmotion 2012.12.02. 02:05:06

a hírhez, illetve a nyilatkozathoz:
engem azért érdekelne, hogy K.Cs. amúgy az elmúlt évek műsorát végignézte-e elejétől végéig, vagy csak írt egy sztenderd szöveget, beleírva a kulcsszavakat? (tapasztalatok, pozitív hagyományok, új műsorterv, nemzeti, nemzeti, nemzeti - ja igen, ez a szó olyan, mint a Porsche a régi autóskártyában: mindent visz, és lehetetlen nélküle nyerni)

és akkor a nemzeti témák meg a magyar szerzők művei alatt most arra (is) kell gondolni, hogy ha esetleg valaki írna egy mjuzikelt a 2006-os szemkilövetésekről, akkor az minőségtől függetlenül az új műsorterv egyik fontos eleme lehetne?

vagy mik lennének a magyar témák: a devizahitel? a magánnyugdíjpénztárak? a fodball?

Csubakka Mrozsek · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.12.02. 10:32:19

ehhe, operett a magánnyugdíjpénztárak lenyúlásáról ! : )))

krj 2012.12.02. 10:47:45

@Dr.Zemberevő: baszki, az a havasi??? úgy néz ki, mint egy nepper az ecseriről...

krj 2012.12.02. 10:50:55

@Dr.Zemberevő: meggugliztam, szerintem nem ő. ettől még a vállveregetős faszi kiköpött nepper. nem is értem, hogy kedves vezető hogyan hagyhatta ezt a gusztustalan bratyizást...

acs63 2012.12.02. 11:14:28

@Dr.Zemberevő: @krj: Bár nem ismerem személyesen (szerencsére), én Mészáros Lőrinc tiszttartóra tippelek a helyszín és a viselkedés alapján...

trasamund 2012.12.02. 23:38:38

Hát lehet most nyekeregni, Vincent, sok mindenért,talán van is benne vmi de végülis nem kellett volna B. Edinának ekkora seggfejnek lennie és nincs ilyen könnyű támadási felület. Bocsi.

2012.12.03. 08:44:22

@trasamund: jól mondod, műbalhé, gumicsont ez is.

misimisi 2012.12.03. 09:52:07

@aritus: Ő az ügyeletes pszichiáter. A zsebében csőre töltött fecskendőt rejtegetve, folyton nyugtatja Viktorunkat, nehogy elszaladjon. Mert ez azért még neki is szörnyen kínos volt, láccik az arcán.

tamdhu 2012.12.03. 11:49:41

@én már a fény gyermeke vagyok: Nem járok operettbe. De Lehár Ferencet, Kálmánt Imrét, Offenbachot, és a Strauss családot "minden hülyének" hívni, az durva!

tamdhu 2012.12.03. 11:52:08

@trasamund: Igaz. Ha behódol, akkor most nem lenne semmi baja!

nemecsek ernő áruló 2012.12.04. 06:05:43

A Jobbik miért nem tiltakozik ilyen ízléstelen buzi-pornó közszemlére tétele miatt? (video)

épészmérnök 2012.12.04. 12:46:49

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "A rock-opera a Zene vascsővel történő agyonverése, majd a még meleg tetem csoportos megbecstelenítése."

Nyilvánosan ráadásul. És még újrázik is, édes istenkám, brrrr.

Más: az extrapiramidális rendszer károsodása ezen a videón is világosan látszik, a száj körüli izmok önkéntelen rángatózása stb. Hosszan tartó gyógyszerszedés mellékhatása.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.12.04. 17:34:42

@épészmérnök:

Vagy a gyógyszerek NEM szedésének a hatása. :D

Ez a miniszterelnök, bzmg. gyász. :(

netukki 2012.12.13. 12:11:52

@nandras01: Új információ:

nol.hu/belfold/lemondott_rockenbauer_zoltan

"A Népszabadság információi szerint az elbocsátásokkal összefüggésben felmondott Rockenbauer Zoltán, az MTVA kulturális főszerkesztőségének vezetője. Rockenbauer az első Orbán-kormány kulturális minisztere volt, a 2010-es kormányváltás után nevezték ki a kulturális főszerkesztőség élére."

nandras01 2012.12.13. 12:35:21

@netukki: kösz az infót, úgy látszik, van még remény... bár nem fog különösebb port felverni roki lépése, de mindenféleképpen tiszteletre méltó gesztus.

netukki 2012.12.13. 14:17:33

@nandras01: Megkezdődött a menekülés a gyorsnaszádról?

Nagy József és Fehér László is kilépett az MMA-ból

nol.hu/kult/nagy_jozsef_es_feher_laszlo_is_kilepett_az_mma-bol

nandras01 2012.12.13. 14:33:50

@netukki: fontos lépés, de szerintem akkor lehet majd a menekülő élősködőkről beszélni, amikor arról lesz hír, hogy kovács13 jános hivatali senki kezd menekülni.
mert a fenti személyeknek nem okoz egzisztenciális gondot eme demonstratív lépés, így viszonylag könnyen megtehetik, míg a huszonharmadik senki nem. ha már ő is úgy kezd érezni, hogy veszett ügyet szolgál, majd akkor lehet a rendszer összeomlásáról beszélni.

V mint... 2012.12.13. 15:31:55

@nandras01: kovács13 a végsőkig ki fog tartani, majd a bukás után bizonygatni fogja, hogy ő csak kovács13 volt, a hatalom játékszere. Majd ha lesz "nagy név" is a távozók közül (itt a belső 10-20 emberre gondolok), majd akkor mondhatjuk, hogy megindult a menekülés, mert nekik igen nagy bűnöket kell feledtetni. De erre számítani valószínűleg felesleges. A középrétegben lehet helyezkedés, a nem túl komprommitált embereknél, amit az ellenzék tapsolhat, a fidesz pedig könnyedén elfelejt, mert nem veszteség. Rockenbauer is parkolópályás hosszú évek óta, viktornak nem oszt, nem szoroz.