Híres utolsó szavak

Ez nektek vicces?

nem felejtünk.jpg

 

 


 

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 



 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) longtail (10) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Hitlerszag

2012.11.27. 00:33 | jotunder | 127 komment

      Nagyanyám a nyolcéves fiával állt a szolnoki főpályaudvaron, várva, hogy a magyar állam, az ezeréves magyar királyság szorgos hivatalnokai, csendőrei és vasúti alkalmazottai bevagonírozzák.  Nem tudta, hogy mi történik, nem tudta, hogy erről az állomásról általában Auschwitzba indultak a szerelvények, és nem tudta azt sem, hogy ez a szerelvény Bécs felé fog elkanyarodni. Tizenegy hónap múlva, amikor hazajöttek, még mindig nem értett semmit. Csak akkor értette meg, amikor a többiek, a családtagok, szomszédok, ismerősök, nem jöttek haza.  Ő azonban hazajött. Ezért írom ezt a posztot. Ezért írhatom ezt a posztot. De nem én álltam ott a szolnoki pályaudvaron. 

     Hitlerszag van.  Gyöngyösi Márton szabadon követelheti az Országgyűlésben a zsidók összeírását, neonáci futballhuligánok ülnek a parlamenti padsorokban,  mindennapjaink része lett a büszkén hitlerista kurucinfo. Persze ők nem a kormány, Magyarország kormánya ilyet nem tenne. Legfeljebb a félnyilas Dörnernek ad színházat, kicsit beteszi a tankönyvekbe Nyirőt, Wass Albertet (sőt Orbán egykori lelkésze, a református Savonarola, Uz Bencét is betenné, a Funtinelli boszorkány irodalmi munkásságától valamiért megkímélt minket), kicsit lapogatja a zsidókat agyonverni akaró Bayer vállát, kicsit teljhatalmat ad az antiszemita féreg Döbrentei Kornél és a csurkomán idióta Fekete György "akadémiájának".  Csak egy kicsit, az ízéért. A Szentmihályi Szabók, Kerényi Imrék, Czakó Gáborok antiszemitizmusa inkább alkoholszagú, mint hitlerszagú. Orbán pedig meg tudja különböztetni a szagokat. 

   A szolnoki főpályaudvaron soha többé nem fognak zsidókat vagonírozni. Soha nem lőnek senkit a Dunába. Senkinek nem kell többé sárga csillagot viselnie. Esetleg kicsit kirúgják a tévéből, kicsit megfenyegetik az utcán, de leginkább csak lezsidózzák az Interneten. Uramisten, hányszor zsidóztak le az Interneten,  és túléltem. Nagyanyám rokonai, szomszédai, ismerősei nem élték túl. Az akkor Hitler volt. Ez most csak a szaga.

   Gyöngyösi Márton pontosan ugyanúgy gyűlöli a zsidókat mint a szadista szörny Paul Blobel, és pont ugyanazt tenné velük, mint Paul Blobel, akit a Landsberg börtönben akasztottak fel.  Tenné, csak  nem teheti. Gyöngyösi csak Blobel szaga. A Jobbik Hitler szaga. A lelki ápolatlanság orrfacsaró bűze árad belőlük, nem félelmetesek, csak büdösek. És ezt kell a szemükbe mondanunk, az utcán, az iskolákban, a parlamentben. Minden percben figyelmeztetnünk kell őket a szagukra.

· 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr924927433

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Gyöngyösi-gumicsont 2012.11.29. 12:19:59

egy újabb gumicsontot generálnak a komcsik. nem érdemes foglalkozni vele hogy sivítanak, hogy hiszterizálnak. mindenki tiszteleg a zsidóknak, szalutáljunk egyszerre, együnk rétest estére. amúgy se éri el az ingerküszöbömet az ügy. ugye mi nem állun...

Trackback: Tesztelt Ház 2012.11.28. 01:43:24

Előző posztomban pont az ilyen Gyöngyösi-féle bocsánatkérésekről írtam, hogy felérnek egy bűnismétléssel.

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.11.27. 10:39:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Ami mellett nem lehet elmenni szó nélkül 2012.11.27. 09:24:04

Három idézet, amelyek ezúttal nem kioltják, hanem erősítik egymást.  Amennyiben mi lennék a Nemzeti Együttműködés Rendszere, mi most nagyon azt szeretnénk, hogy a tegnapi döntésünk után ne rólunk szóljon minden kül- és belföldön egyaránt. Amen...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maybach 2012.11.27. 08:52:55

És ez a Parlament szavaz az én és gyerekeim jövőjéről.
A Templomos lovagokról meg a Szabadkőművesekről még nem is beszéltünk.
Köztudott, hogy mennyire titkosak.

nerángass 2012.11.27. 08:57:57

Listázni, he ? Mekkmestereket, ádáz lihegnyikeket, patent tolvajokat, egzaltált mozgalmárokat, megélhetési galandokat persze nem kell listázni mer’ ezek messziről virítanak .
Az érvelést kizárólag szívlapát, bézbalütő, asztalsarok, esetleg nyeles wok kiséretében érdemes folytatni. Ezekkel

ugyhogy 2012.11.27. 09:06:31

Az a baj, hogy eloszor Hitlernek is csak Hitlerszaga volt. Nagyapam mondta a Holocaust-tulelo interjujaban, hogy az elso lepes, hogy az emberek megszokjak a zsidozast, hogy mar nem tunik fel. Aztan jon a tobbi lepes.

aronsatie 2012.11.27. 09:12:55

Két kérdés merül fel:
1. Hol van a padló, aminél már nincs lejjebb?
2. Mit csináltak az ún. demokratikus ellenzéki pártok? Mert a kormánypártok azt, ami tőlük várható. Senki se volt ott, aki elküldte volna Gyöngyösit a kurva anyjába? Ez az igazi szégyen, még annál is nagyobb, hogy nyilasok ülhetnek a parlamentben.

Āndélièyàsī Yúlè Chǎngsuǒ 2012.11.27. 09:34:00

@jotunder: a Lipot-bezaras "aldozata" vagy inkabb az ot korulvevo tarsadalom.

Ha belegondolok, hogy a "neves (sic!) BME MBA kepzesenek levelezolistajan a vegzettek "komoly" vitakat folytattak ezzel a nyilvanvaloan mentalis csotannyal, akkor vegigfut a hatamon a hideg az itthoni intellektualis szinvonallal kapcsolatban.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.11.27. 09:47:03

"A kormány a legszigorúbban fellép minden szélsőséges, rasszista, antiszemita megnyilvánulás ellen és mindent megtesz annak érdekében, hogy a gyűlölködő és az európai normákkal összeegyeztethetetlen hangokat visszaszorítsa. A kormány egyúttal világossá teszi, hogy az ország valamennyi polgárát megvédi az ilyen inzultusoktól" - közölte kedden a Kormányszóvivői Iroda.

Āndélièyàsī Yúlè Chǎngsuǒ 2012.11.27. 09:49:20

@jotunder: bla,bla, bla......:-( Tettek kellenek, nem csak ures szavak...

jancsopanza 2012.11.27. 10:00:23

Képviselő Hölgyek és Urak!
Ha egyáltalán lehet Önöket képviselőknek nevezni, hiszen engem tegnap egyikük sem képviselt. Ha képviselt volna, akkor menten felállt volna a székéről és gyorsan kiment volna friss levegőt venni még csak nem is a folyosóra, hanem egészen ki a házból. (Nem tudom leírni könnyedén, hogy „T. Ház”.)
Nem képviselt engem a kormány, annak keresztényi szeretetről papoló tisztségviselői, sem a III. kerületi választott képviselőm, sem azok az ellenzéki politikusok, akik némán és bénultan ücsörögtek tovább a helyükön, miközben elhangzott az inkriminált mondat, amit idézni sem szeretnék, olyan penetráns bűzt áraszt.
De, jó reggelt kívánok! A félreértések elkerülésére tájékoztatom Önöket, a kérdéses listák már megvannak, csak azt első körben a kormány és a parlament vonatkozásában kívánja egy barna leheletű parlamenti párt a jogszabály szintjére emelni.

Szindbad 2012.11.27. 10:01:09

Most vagyok éppen szemtanúja annak, hogyan válik szépen lassan egy értelmes, középkorú nő antiszemitává. Teljesen reménytelen. Ezzel szemben nem lehet harcolni.

ftk 2012.11.27. 10:02:44

@aronsatie: @jancsopanza: Ertsey írta a Facebookon, hogy Schiffer (ha jól értettem, és az "András" rá vonatkozott) azonnal kért szót, de nem kapott, maga Ertsey pedig kifelé menet leteremtette Balczóékat. Többet nem tudok, ebbe is csak beleütköztem.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.11.27. 10:05:00

Tündér_Lala 2012.11.27. 09:49:09
A rádióban valami elképesztő méreteket kezd ölteni a cigány és zsidó propaganda. (Már a kiváló A vendég a háznál is propaganda műsorrá vált.) Lassan hallgatjatalaná válik a Kossuth adó.
Válasz erre
....

fideszes úriember a delphoijosda-ról.

aronsatie 2012.11.27. 10:09:30

@ftk: Hűha, nem semmi. Vagy mégis?

maroz 2012.11.27. 10:16:58

Hát, nem egy könnyű műfaj ez a nemblogolás-nemkommentelés.

Kábé reggel nyolc óta ülök itt a kommentablak előtt és tipródok. Az egész poszt, de különösen ez a része késztetett erre:

"És ezt kell a szemükbe mondanunk, az utcán, az iskolákban, a parlamentben."

No, erre első indulatból írtam valamit, ami - mint az első indulatból írt dolgok általában - eléggé gunyorosra, pikírtre és társaira sikeredett.

Fogtam hát és kitöröltem.

Minek bántani egy szerzőtársat, mondok, és megírtam újból, immáron gúnymentesen.

Majd azt is kitöröltem.

Leginkább azért, mert ugyanazt már megírtam párszor, és akkor se volt semmi értelme, egyrészt, másrészt pedig bennem nem képződött meg az az illúzió, hogy jelen poszt szerzőjét szokná érdekelni az, amiket én írok. Tehát minimum duplán semmi értelme.

Jó, de akkor legalább valamiféle elhatárolódásfélét, gondoltam, és meg is írtam egy ilyen jellegű kommentet.

Persze azt is kitöröltem.

Egyrészt az egyik legidiótább társasjátékunk ez a "határolódjon el!", másrészt meg ki a tököm vagyok én, és mi van akkor, ha én valamivel nagyon nem, ami itt.

Szóval maradjon annyi, hogy írtam, de kitöröltem, és akkor ezzel talán mehet végre mindenki a maga dolgára, például szaglászni.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.11.27. 10:28:39

Gyöngyösi Márton felszólalásáról egy szó sem található a Magyar Nemzetben, a Magyar Hírlapban. A Jobbik Barikád nevű online lapjában Gyöngyösi Márton felszólalásából nem idézik a zsidó összeírós részt.
Tekinthetjük ezt elhatárolódásnak?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.11.27. 10:31:03

@jotunder: kdnp.hu/roviden/kormany-eliteli-schweitzer-jozsefet-ert-tamadast?theme=clean-accessible

ez teljesen megdöbbentő, most küldték át. a kormány ugyanazt a közleményt kétszer adta ki.

aronsatie 2012.11.27. 10:38:25

@jotunder: Nyilván a "tölgy" írta, így többször is felhasználható.

sajtohuba 2012.11.27. 10:49:03

Sárga zsidó csillagos tömeg gyűlik a Kossuth téren

www.hajdupress.hu/?cikk=24275

Āndélièyàsī Yúlè Chǎngsuǒ 2012.11.27. 11:12:21

@fehérlofia: a sotetseg NAGY UR!! Gondolom teged a szinhazban vegigkuldenek a szinpadon, hogy az ejszakat allegorizaljad:-DDD

Appropos: Sziriaban naponta szazak halnak meg:-( Gondolom ezert is a zsidok felelosek.....

tyder (törölt) 2012.11.27. 11:13:42

@fehérlofia: nem gondolod komolyan, hogy 36perc hülyeséget bárkivel megnézethetsz. ember, a dolgozó nép idejével játszol. tessék klippizálni először.

mondjuk a szemfelnyitó beszéd az szép képzavar, az tetszik. a fülnyitogató látvány édestestvére.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.11.27. 11:15:50

Fehérlófia hozzászólása repült, reméljük megérti, hogy ide ilyen f@szságokat nem tolhat.

sokutazas 2012.11.27. 11:19:33

Azért a tényektől ne rugaszkodjunk el, csak el kell olvasni a nyugdíj törvényt, jóval Orbánék előtt fel emelték a nyugdíjkorhatárt.
Ahhoz nem kell zsidónak lenni, hogy valakit kirúgjanak a TV-ből, vagy bármilyen állásból. Csak a más vallásuk vagy ateisták kirúgása nem hír. Senki sincs beágyazva az egyszer bármilyen módon megszerzett zsíros állásába, és ez így van jól, el lehet menni időnként pl. takarítónak, három műszakban kórházi ápolónak, stb, nem kell mindig munka nélkül jól keresni ( senkinek, vallási hovatartozástól függetlenül). Senkinek se jár több, jobb mint a másiknak, csak ha ezt a saját képességei indokolják, de azt neki kell bizonyítania és nem a kapcsolatainak. Szerencsére ismerünk sok tehetséges, kiváló embert , de nem tudjuk róluk, hogy mely felekezethez tartoznak, talán mert a tehetségük alapján boldogulnak. Akát tetszik, akár nem Orbánék 2/3-dal lettek megválasztva, azért az nem semmi, ennyi embert azért ne tartsunk már hülyének, vaqy szélső jobbosnak.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.11.27. 11:23:02

@sokutazas: marhabarom. amikor az echo tévé főnáciját felveszik kirúgóembernek, akkor szerinted mi van?? szerintem hitlernek egy kétharmad eperflatuláció volt, ő a háromharmadra gyúrt.

wilson77 2012.11.27. 11:27:03

@jotunder:
Kedves jótündér!

Ez bizony derék dolog volt a részükről.

-wilson

sokutazas 2012.11.27. 11:32:19

@Virág et.:

Név szerinti szavazás volt, úgyhogy bármikor visszakereshető, ki hogy szavazott, azaz senki nem bújt el, bújhatott el ( az sem aki nemmel szavazott).
Ugyan én sem értek egyet a regisztrációval, de nem politikai okból, hanem praktice. Azért mégse essünk át a ló túlsó oldalára. Nem olyan bonyolult elmenni még idősnek se. A körjegyzőség azt jelenti, hogy van egy falú, ahol a munkaidő nagy részében található a jegyző, de minden héten, minden hozzátartozó faluban van félfogadási ideje. Sőt a járni nem tudóhoz el kell mennie! Tehát senki nem lesz kizárva, csak a mostani rendszer fordítottja lesz. Eddig vagy benne volt valaki a névjegyzékben vagy nem, ha nem akkor ő mehetett a jegyzőhöz. 2014-től pedig a polgár veteti fel magát a névjegyzékbe és majd a jegyző dönt abban a néhány esetben amikor olyan ember akar névjegyzékbe kerülni, akinek nincs választó joga.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.11.27. 11:36:49

@sokutazas: Édes istenem, az ember mindig jobbra számít. A Kincses Kalendárium szerkesztője-e vagy?

indazs 2012.11.27. 11:41:40

@sokutazas: A törvény előtti egyenlőség is egy alapjog. Szeretnél elmenni feliratkozni, hogy élhess vele, vagy elvárod automatice?

Szindbad 2012.11.27. 11:58:31

@jotunder: Jaja, persze, hogyne. Aranyosak.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.11.27. 12:03:16

@Szindbad: remélem ezt elég sok hírügynökség fogja átvenni.

ijontichy 2012.11.27. 12:03:53

@maroz: Hehe... Gyöngyösi begyűrűzött az elefántcsont-toronyba?? :-DDDD

nerángass 2012.11.27. 12:16:39

@jotunder: Végre valami ütős ! Nem annyira, mint a nyeles wok, amihez én makacsul ragaszkodom, de végre valami. Többet ér egy vagon nyilatkozatnál és elhatárolódásnál.

fuhur 2012.11.27. 12:29:51

@fradra: "márpedig ha van kozmopolita világhatalom, akkor az a Vatikán...
Legalábbis van, aki így gondolja. "

+1

fuhur 2012.11.27. 12:37:10

@Szindbad:

Itt egy leírás a folyamatról. Enek ismeretében talán lehet tenni valamit.

sorskonyvnelkul.blog.hu/2012/11/20/antiszemitizmus_162

fuhur 2012.11.27. 12:40:34

@jotunder: A KDNP sek jól tudnak schmittelni. Megtanították ezt a szóvivőknek is. Oszt jónapot :-)

maroz 2012.11.27. 12:42:16

@ijontichy: Nos, fején találtad, valami begyűrűzött, és ha ezt a posztot Gyöngyösi írta, akkor ő, valamint ha a disznóólat újabban elefántcsonttoronynak hívják, akkor oda.

stefan75 2012.11.27. 13:00:38

@fuhur: Az milyen, mikor egy kormányzati senki leül egy bíborossal, és az asztal alatt átcsúsztat neki 5 milliárdot szabad felhasználásra? Vagy mikor a szokásosnál 15 milliárddal többet kap a katolikus egyház, miközben mindenki mástól csak elvesznek?
index.hu/belfold/2011/07/12/tobb_penz_kapnak_az_egyhazak_de_elszamolni_nem_kell_vele/

Vagy mikor még ezen felül Orbán egy kormányrendelettel odadob nekik rendszeres évi 1,2 milliárdot iskolára, mert csak?
www.168ora.hu/itthon/orban-csuklomozdulata-12-milliardot-kaptak-a-piaristak-104484.html

fuhur 2012.11.27. 13:29:04

@sokutazas: "Akát tetszik, akár nem Orbánék 2/3-dal lettek megválasztva, azért az nem semmi, ennyi embert azért ne tartsunk már hülyének, vaqy szélső jobbosnak. "

Aha 2/3 al. Az összes szavazó 53% a szavazott rájuk, Az összes választópolgár 35% a.

Hülyéből megszámlálhatatlan sokaság van ebben az országban, és a Kedves vezető kontraszelekciója miatt ezek mos egyre magasabb polcra kerülnek.

Saját tapasztalatom alapján min 30% azok aránya akik gond nélkül hangoztatnak náci nézeteket. Csak menj el kocsmába.

fuhur 2012.11.27. 13:31:41

@indazs: "A törvény előtti egyenlőség is egy alapjog."

Jaja csak nem a NER ben.

Mindenki egyenlő, de van aki egyenlőbb :-)

fuhur 2012.11.27. 13:35:10

@stefan75: A vallás a legnagyobb biznisz. És katkóknál jól van managelve. 2000 éve megy a szekér, nem kicsit, nagyon.

Parallax 2012.11.27. 14:24:29

Azért Wass Albertet ne keverjük már bele, na.

londonterminals 2012.11.27. 14:24:54

@jotunder:

Igen. Gyöngyösi csak Blobel szaga. És hogy mi van, az a kétszer kiadott kormányközleményből derül ki. Istenverte, átkozott, cinikus taplók. Látom, ahogy Orbán Habonnyal röhög, milyen jól sikerült. Igaza van @Virág et.:-nak is. És igazad van neked is. És Kettesnek a Vincent törvényeivel.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.11.27. 15:01:53

@Parallax: Wass egy antiszemita pocs volt, szarhazi fasiszta, es rossz iro. pont.

incze 2012.11.27. 15:06:11

Ritka precíz beszéd volt ez.

Azt hiszem, hogy általában ez fő a baj az ilyesmik keltette fölháborodással: nem pontosak.

Nácit kiáltunk, elemezzük, mindez hová vezethet, és közben van valami szembeötlően aránytalan (erre reflektál szerintem a babarczizmus). Nincsen helyiértékén amit még egy valóságsó nézője is rögtön levesz, hogy azért itten ez maskarás pojácák dada dilije, itt nullás taknyok rugóznak. Így az egész buta, és idővel unalmas szerepjátékká válik.

Vortumnus (törölt) 2012.11.27. 15:21:47

@Parallax:

(szerintem sem volt annyira rossz, mint egyesek mondják, bár azért ha bizonyos körök nem nyomatják, aligha lett volna 21.századi magyar fiatalok között népszerű)

Parallax 2012.11.27. 15:23:23

@jotunder: a mondatod első fele inkább a te érzelmi állapotod tükrözi, a második pedig szubjektív véleménynyilvánítás. Ha olyan rossz író lett volna, nem lenne ismert és elismert. Értem én, hogy az identitás és a személyes sérelmek befolyásolják az ember ítélőképességét, de a művészetet a helyén kellene kezelni és nem az ideológiák szintjén. ^^

Parallax 2012.11.27. 15:25:05

@Vortumnus: most őszintén, a 21. századi magyar fiatalok közt szerinted van népszerű irodalmi személy? :)

Vortumnus (törölt) 2012.11.27. 15:29:27

@Parallax:

közösségi oldalakon idézgetnek könyvekből, a poppermüllercoelho-vonal mellett ott van wass albert is. nem valami kortárs író, nem is annyira a klasszikusok, hanem wass albert. vajon miért?

Parallax 2012.11.27. 15:35:15

@Vortumnus: sajnos ez inkább csak a szélsőjobbos fiatalságra jellemző, ami azért elég kicsi és elszigetelt réteg a fiatalsághoz, vagy akár a poppermüllercoelho-hoz képest. Én elítélek mindenféle szélsőséges eszmét, legyen az bal, vagy jobb, ezért egyáltalán nem tetszik, hogy a szélsőjobb "kisajátít" magának egy művészt, mert, mint láthatod fentebb, pont emiatt szídnak egyesek művészeket és nem a munkásságuk miatt... szomorú.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.11.27. 15:36:41

@Parallax: Wass betegesen gyulolte a zsidokat, egyaltalan nem probalta tagadni. az emigracioban is a legsotetebb fergekkel tartotta a kapcsolatot. Coelhot ezerszer tobben olvassak mint Wassalbit, attol meg rossz iro. James Patterson a vilag legsikeresebb krimi iroja, kifejezetten pocsek iro. Dan Brownrol mit sem szolva. a mai Wass Albert rajongok papaja, mamaja Berkesiert meg Szilvasiert rajongott, es hogy leszarom.

Parallax 2012.11.27. 15:39:22

Oké. :) Ízlésről nem akarok vitázni. Én Wass önéletrajzát annyira nem ismerem, csak a műveit, abban ez nem nyilvánul így meg.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.11.27. 15:46:09

@Parallax: A művei egyszerűen értékelhetetlenek. Giccses, túlírt, ömlengő.

Parallax 2012.11.27. 15:50:28

@zsazsu4: jól van na. :) a végén még én leszek a náci, mert nem tartok szarnak egy fasisztának titulált írót... :P

ijontichy 2012.11.27. 15:50:36

@maroz: Off Jóvanna, tudom, hogy a lelked mélyén Gyöngyösivel értesz egyet, és szíven ütött Jótündér posztja ;-)
Viccet félretéve, örülök, hogy eszerint még szolgál morgós-kedvetlen egészséged, és részletesen beszámoltál alkotói válságod egy momentumáról. :-)
Legjobbakat,
IT.
On

Parallax 2012.11.27. 15:59:43

@jotunder: Igen, ismerem ezt, általában mindig ezt hozzák fel, amikor Wass antiszemitizmusára hivatkoznak, nyilván van benne igazság, de szerintem az olvasótól is függ, miként értelmezi ezt. De rendben, hagyjuk, nekem akarok félreérthető lenni.

zsazsu4 · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.11.27. 16:03:10

@Parallax: Ezt írtad: "Ha olyan rossz író lett volna, nem lenne ismert és elismert."
Wass Albertet, mint írót, csak és kizárólag a mindenkori magyarországi szélsőjobb ismeri és elismeri.
Inkább csak elismeri és inkább nem az írásaiért (mert azokat el sem olvass/ták), hanem a detto szélsőjobbos, helyenként nettó náci nézeteiért.
Ha neked tetszenek az írásai, az a szíved joga.

Parallax 2012.11.27. 16:07:08

Ige, van, ami tetszik tőle, pedig én aztán nem vagyok semmi szélsőség híve. Azt nem értem, hogy ha ez tényleg így van és csak a szélsőjobb értékeli, miért van mégis kismillió felavatott szobra és tere határon innen és túl? Szóval nekem ő nem tűnik olyan tabunak.

ijontichy 2012.11.27. 16:14:19

@zsazsu4: "Inkább csak elismeri ... nem az írásaiért (mert azokat el sem olvass/ták)" Pontos.

ijontichy 2012.11.27. 16:24:59

@Parallax: "miért van mégis kismillió felavatott szobra" egyszerűen a jobbos lelkivilágból adódóan. Erős tekintélyelvűség, tekintélytiszteletből táplálkozó kényszer. Masszív szimbólum-orientáltság. Minél szélsőbb, annál erősebb. S mivel az átlag pont lesz@rja (ráhagyja), hát állítgatnak.

Prof. Dr. Simon Templar 2012.11.27. 16:33:24

@jotunder: @Parallax: Olvassatok inkább Hamvast...és értelmezzétek Gyöngyösi felszólalásának függvényében.

hamvasbela.org/szavak/senki.html

Nekem Ő mindig világítótorony a sötétségben.

Prof. Dr. Simon Templar 2012.11.27. 16:39:55

Csak egy kis ízelítő azoknak, akik nem olvasnák végig:

"A senki másik őse az agitátor. Mert az agitátor nem valamely világnézeti programot hirdet, hanem mindennemű programtól függetlenül az embert nyugtalanítja és feldúlja és izgat, jobban mondva meztelen izgalmat ébreszt, és az embert cél és értelem nélkül fellázítja. Az agitátor nem tételeket és gondolatokat közöl, hanem az embert biztonságától, sőt egyensúlyától, sőt békéjétől fosztja meg. A tétel csak ürügy. Mindegy, hogy az ember miért lázad, csak lázadjon. Az agitátor azt, amit mond, nem hiszi el, és ami még sajátságosabb, nem is azért mondja, hogy elhiggyék, de nem is hazudik, és nem vezet félre, és senkit sem akar becsapni, hanem dühöt ébreszt, és irigységet és bosszút és vérontást. Miért? Azért, amit mond, biztosan nem. A nyugtalanságért, az izgalomért, a pucér lázadásért, hogy rendetlenség legyen, és felfordulás, de aztán még az se, izgalom se, ne legyen semmi."

Gyöngyösi? Vona? Jobbik? Hm?

Csumpitáz Alfréd 2012.11.27. 16:40:24

Amúgy tényleg nagyszerűen sikerült a terelés és a Jobbik megtette, amit a Fidesz kért tőle. Valahogy ugyanazon a napon támadt kedve zsidózni Gyöngyösi Mártonnak, amikor az új választási törvényről szavazott a T. Ház. Most legalább ezt a gumicsontot rágjuk... Tegnap csendben ültek, ma már mindenki elhatárolódik, bocsánatot kér.

Gyöngyösi meg megkapta a baksist Habony Árpiéktól.

Lasombra 2012.11.27. 16:53:43

@Csumpitáz Alfréd: ez így van.
de ettől függetlenül még "nehezményezhették" volna ott és akkor. az nem tartott volna semeddig.
nem tették. most már hiába küldözgetnek elhatárolódós template-eket.

a választási törvény pedig egy újabb pont a jelen kurzus már így is igen hosszú vádiratában. ezek a barmok tényleg addig feszítik a húrt, hogy egyszer el fog pattanni.

btw. akinek ez a tv. tetszik, azt minden héten elküldeném Fehérgyarmatra vagy épp Szentgotthárdra, amelyik messzebb van, hogy jelentkezzen be személyesen az ottani jógatanárnál, hogy iskolába járhasson vagy épp orvosi ellátást kapjon a továbbiakban is.
ha morgolódnak, akkor be lehet másolni a mostani érveket: nem veszünk el semmilyen alapjogot, el tud menni bárki. ezzel csak tudatosabbak lesznek. a másik is el tud menni, te is el tudsz stb.

tucano 2012.11.27. 16:56:46

Minél undorítóbb a közélet, annál jobb írásokat lehet olvasni.

NIPREDIL 2012.11.27. 19:20:40

Nagyon jó poszt.
Szerintem mindenki tud tenni az ilyen hányadékok ellen.

Link Elek 2012.11.27. 19:42:43

>A szolnoki főpályaudvaron soha többé nem fognak zsidókat vagonírozni. Soha nem lőnek senkit a Dunába.

ha orbannak sikerul kileptetnie Mo-t az EU-bol, akkor ez egyaltalan nem biztos.

dennisthemenace 2012.11.27. 20:29:08

@Csumpitáz Alfréd: Mar azt hittem, csak nekem tunt igy....

dennisthemenace 2012.11.27. 20:31:08

@Link Elek: Esely sincs ra, mert nem engednek bomlasztani az EUt. Ha kell, eltuntetik secperc alatt, csak probaljon meg komolyabban szembemenni az egyesult Europaval. Mint Thatchert anno, ugy allitjak felre ppillanatok alatt.

Nzoltan 2012.11.27. 21:45:51

Kicsit fel van fújva ez a dolog nem? Csupán arról van szó, hogy a politikusok basztatják egymást.

A szöveg:
"Pont itt lenne az ideje egy ilyen konfliktus kapcsán annak, hogy felmérjük azt: az itt élő és különösen a magyar Országgyűlésben és a magyar kormányban hány olyan zsidó származású ember van, aki nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára”

Ebből azért nem kellene olyan messzemenő következtetéseket levonni. Az egyik zsidózik, a másik nácizik. Már megszokhattuk volna. De, hogy az ország dolgai rendbe legyenek azzal senki nem foglalkozik. Sajnos.

TG69 2012.11.27. 22:05:42

@jotunder: Gyöngyösire ezt a szerepet osztották és elvállalta. Volt KPMG-s adószakértő a legnagyobb magyar náci? :)

Nisa 2012.11.27. 22:08:46

@Nzoltan: Szerinted az fel van fújva, hogy valaki azt mondja a magyar parlamentben, hogy emberek a származásuk miatt nemzetbiztonsági kockázatot jelentenek? És listát akar róluk? Ez szerinted nem tartozik az ország dolgai közé?

Mail Undelivered 2012.11.27. 22:09:24

@Nzoltan: húha, kedves Zoltánka. Ott gurul az asztal alatt. Kapd el.

mandras 2012.11.27. 22:56:00

@Parallax: A Wass Albert-kultusznak van egy pontos párhuzama: Berkesi András. Falták, zabálták a könyveit. Az olcsó (szub)irodalom eszköztárát használta fel arra, hogy gyűlöletet keltsen - ő speciel a rendszerrel szembenállók, karrierje kezdetén az 56-os forradalmárok ellen. Ez az eszköztár nagyon alkalmas ilyesmire, mert lényegét tekintve a racionalitást kikapcsoló érzelmi manipuláción alapszik: a giccses lányregény is, a kém- és szuperharcos-sztorik is, stb., stb.
Ja, hogy Berkesi csak baromi sikeres író (pontosabban könyvelőállító iparos) volt, de utcát, szobrot, sőt tudtommal plecsnit se kapott? Mondjam azt, hogy Aczél kultúrpolitikája, minden gazemberségével együtt, ezekénél még mindig jobb volt?

triple_sec 2012.11.28. 00:09:15

@Mystes: A nagyondemokratáknál a másik gyalázása, megbélyegzése, címkézése alapjog? :)

Igen, ezt az alapjogot szólásszabadságnak hívják. A voltaire-i aforizmát nem idézem, túl közhelyes. Ennek az alapjognak köszönhető, hogy Gyöngyösi azt mondhatta a parlamentben, amit mondott, és az is, hogy te is írhatsz megjegyzést erre a blogbejegyzésre, ahonnan cenzort kiáltásod ellenére nem tiltottak ki. De a nagyondemokraták ezt a jogot fenntartják magunknak is, csak így igazságos. Így tehát ne csodálkozz, hogy ha valaki zsidózik, zsidólistát akar íratni vagy védelmébe vesz ilyen gondolatokat, azt le fogják antiszemitázni.

Más: azzal véded Gyöngyösi javaslatát, hogy legyen transzparens az „izraeli lobbi”. Ennek kapcsán, az is köztudomású, hogy Magyarország közvetlen kapcsolatot tart fenn a világ kormányaiban működő, magyar származású tisztségviselőkkel/miniszterekkel. Ez teljesen rendben van, ahogy te is elismered, legitim érdekérvényítésről van szó. Ha a slotisták vagy a román szélsőjobb kitalálnák, hogy milyen jó lenne, ha minden szlovákiai vagy erdélyi magyar származású vagy állampolgárságú befolyásos politikusnak nemzetbiztonsági okokból regisztráltatnia kellene magát, mit szólnál? Nem tartanád ordas rasszista, magyarellenes lépésnek, nem háborodnál fel? Mert én igen. És ha te is, akkor csak ki kell cserélned a jelzőket és az országokat, hogy te is arra a következtetésre juss, hogy Gyöngyösi felszólalása rasszista és antiszemita volt.

triple_sec 2012.11.28. 00:12:25

Bocs, mystes-t kitiltották, az első érvem így vesztett erejéből. (Sajnálom pedig, én tényleg úgy gondolom, hogy neki is joga van elmondani a véleményét, akármennyire is visszataszítónak tartja a moderátor. De az ő blogja, az ő szabályai.)

A második érvemet emellett is fenntartom.

tyder (törölt) 2012.11.28. 00:24:41

@triple_sec: de hát nyomja:
blog.hu/user/254576/tab/activity

"Kívánom, hogy sikerüljön! Basszanak ki mindenhonnan, ugyanakkor basszanak meg mindenhol!"
"Hoppácska! Vajon hány kommentelőt szórnak ki Vincenték, csak úgy, en passant, hogy elérjék a kívánt ideológiai konzisztenciát és tisztaságot? :)"
"Én még nem tudtam itt úgy hozzászólni a poszt témájához, hogy még aznap ne raktak volna ki. EZ AZ EGYETLEN BLOG? AHOL EZT CSINÁLJÁK."

kurvanagy a csávó. és nem hagyja abba. bele kéne hajtogatni egy mókuskerékbe: simán lehagyná Paksot áramtermelésben.

triple_sec 2012.11.28. 00:29:58

@tyder: Amíg internet van, trollok is lesznek. Kicsit olyan ez, mint a drog elleni háború. Kitiltod, jön helyette három, ráadásul rosszabb...

tyder (törölt) 2012.11.28. 00:39:04

@triple_sec: nem, nem jön, de erről találsz szakirodalmat(bejegyzést) itt ezen a blogon. ha jól emlékszem egyik elmebeteg index.hu alapító is becsatlakozott a "náci szólásszabadság" védelmében. de már a nevére nem emlékszem. talán idén nyáron volt, ilyesmi.

én azt végigkommenteltem, szóval ami tuti, hogy nem velem fogsz lenyomni erről szóló vitát, én ebben új fejleményt nem látok:)))

triple_sec 2012.11.28. 03:33:53

@tyder: Maradjunk ebben. Nekem sem hiányoznak a trollok, de hát én naiv „nagyondemokrata”-ként próbálom akarni megérteni az ő álláspontjukat is. Ráadásul nélkülük az internet is szürkébb hely lenne. :-)

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.11.28. 10:01:18

Érdekes, hogy pont mindig a zsidókat gyűlöli mindenki.

Hogy a fenébe lehet ez? Mindenki téved?

Pedig olyan kedves, jótékony, mindenkit tisztelő, jóravaló emberek.
:)

tyto 2012.11.28. 10:28:49

@Kockagolyó - a legjobb csúszógömb: nem, nem csak a zsidókat gyűlölik. a cigányokat is. sőt az én fél családomat azért telepítették ki anno, mert svábok. akkor a svábok voltak a fasiszták.és őket is utálták.
szerintem inkább annak a jelenségnek kellene utánajárni, hogy a magyarok miért nem vállalják a negatív oldalukat, ahelyett hogy mindig bűnbakokat keresnének. népcsoportot, kommunistákat, elmúltnyolcévet, etc.

maybach 2012.11.28. 10:32:21

@Kockagolyó - a legjobb csúszógömb:
Én most benne vagyok a mindenkiben vagy nem vagyok benne?

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2012.11.28. 11:09:38

A Jobbiktól nem is lehet mást várni, mint hogy a Parlamentben is kiszolgálja a célközönségét, akik olyan elismerően biccentenek egy ilyen Gyöngyösi Márton-féle kijelentésre, mint az egyszeri ügyfél a bankhitel reklámban.

Továbbá tényleg megérne egy vizsgálatot, az országgyűlésben lévő (vagy 2014-es képviselő jelöltek) kettős állampolgárságának kiderítése. Függetlenül attól. hogy az izraeli, amerikai, német, tadzsikisztáni, vagy akár burkina-faso-i. Mivel ebben az alaposan elcseszett országban sajnos nem tudni biztosan, hogy ezek a derék képviselők, tényleg Magyarország érdekeit képviselik, vagy azért egy egy másik állam gazdaságának is tologatják a gyorsnaszádját jó pénzért cserébe.

HaKohen 2012.11.28. 11:11:17

@maroz:

Üdv újra a fedélzeten. Remélem, kipihented magadat.

Nagyon örülök neked, hogy visszatértél. De tényleg. És remélem néha nem törölöd ki, amit írni akarsz.

(Ja és ne báncsad jótündért, nem érdemli meg.)

tollaszerge (törölt) 2012.11.28. 11:24:58

@csabapayne: Nyilván ha egy másik államnak hátsó szándékai vannak Magyarországon és ezeket pont képviselőkkel szeretné megvalósítani, akkor nemcsak állampolgárságot ad nekik, hanem fizetett hirdetésben is közzéteszi céljait a jelentősebb napilapokban, esetleg molinón a Madách téren, nehogy vki lemaradjon róla.

Jó Tündér 2012.11.28. 11:29:40

@HaKohen: Ha a jotundereket bántják, akkor én Jó Tündér vagyok.
(Ha nem, akkor agresszív kismalac.):-)

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2012.11.28. 11:36:05

@Csumpitáz Alfréd:

Amúgy egy egy ilyen műbalhé során a Jobbik az un. "trigger" szerepet tölti be. Kiböffent valamit, amin aztán túlérzékenyek azonnal elkezdenek felháborodni, elhatárolódni, nácizni-fasisztázni...stb... mindezt első felindulásból. Azután jöhet a Jobbik riposztja, hogy: "lám lám, megmondtuk, hogy ezek a zsidók milyen kis hőbörgősek..." És máris elkezdődött az ingyencirkusz, a tökéletes műbalhé.

A baj pont az, hogy mindkét oldalnak kb.: ugyanolyan ostoba, felszínes, indulatos a viselkedése egy egy ilyen műbalhé során. Szinte egymás tükörképei, csak éppen különböző szavakkal, jelképekkel...stb.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2012.11.28. 11:44:55

@tollaszerge:

:D :D :D

Ez pedig a "vizsgálat" egyik következtetése lehet, hogy egyáltalán van e értelme ilyen esetben képviselők kettős állampolgárságát vizsgálni. Mikor a hátsó szándékot anélkül is meg lehetne valósítani.
De továbbmegyek... manapság már nem is államok érdekeiben, hanem sokkal inkább cégcsoportok, befektetői csoportok, üzleti érdekek mentén történnek a dolgok.
De persze ehhez még a Jobbik is túl ostoba, hogy a zsidózáson túl belássa.

maroz 2012.11.28. 12:18:12

@HaKohen: Bántani, éééén? De hát láthatod, hogy milyen tökéletesen, szinte ráncmentesen igyekszem belesimulni ebbe a mi szép kis norvégmintás társadalmunkba, csak törlöm, csak törlöm és csak törlöm, hogy még annál is jobban simuljak, mert abból baj nem lehet, és akkor jössz te, hogy bántani...

off
A napokban láttam, hogy bekapcsolódtál egy olyan vitának látszó valamibe, ami lényegében véve a term. tud. és a társ. tud. egymás kölcsönös lebecsülésének elmélyítéséről szólt, és nekem pont akkor került a kezembe két vonatkozó idézet, de nem volt időm megosztani veled, viszont most pótolnám:

-Kurt Leider filozóf a természettudományokról: a dogmatikus bornírtság csúcspontja

-Oskar Heinroth a filozófiáról: a természet megismerését szolgáló örökletes emberi képesség patologikus üresjárata

Kurt Leider 24 éve, Heinroth pedig 67 éve halott. Kicsit penészes gumicsont, de ettől még jól rágható, qed. :)

csacsa61 2012.11.28. 21:37:43

Kibaszott büdös van errefelé mostanság ...

csársz 2012.11.28. 22:20:30

@Vortumnus: Hú, ezt nagyon köszi! Pláne, hogy ellentmond az esztétikailag dicsérő véleményednek. véleményednek