Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Átkeresztelési segédlet

2012.06.22. 18:56 | Kettes | 141 komment

Címkék: hülyeország

A Kereszténydemokrata Néppárt már megint nem fért el Orbán Viktor nadrágjában. Addig fickándozott a kis huncut, addig nyomakodott és furakodott, amíg be nem terjesztett egy törvénymódosítást, ami betiltaná az önkényuralmi rendszerekkel összefüggő személyek, szervezetek, kifejezések nevének használatát közterületek, intézmények és társadalmi szervezetek elnevezésében.

A KDNP érezte az egyre erősödő társadalmi nyomást a lakosság és a média felől. Valamit félreérthettek, mert tényleg van egy egyre erősödő nyomás, de abban rájuk a vietnami papucsban menekülő lator szerepét osztja a lakosság, és nem a mindenbe beleugató, kellemetlen hangú cippzárcimboráét. Az már meg sem lep, hogy őket elsősorban a kommunista diktatúrához köthető alakok zavarják, a fasiszta diktatúrához köthetők meg pont nem, sőt azok pont ajánlatosak lennének. A törvényjavaslat mellékletében felsorolnak néhány Lenin, Vörös Csillag és Felszabadulás(!) utcát, de valahogy egyetlen Horthy, Wass Albert és Nyírő József utca sem akad köztük.

Mit kezdjen most az ország azzal a sok nyakas kommunistával, akik a mai napig nem voltak hajlandóak átkereszteltetni az utcájukat a demokratikus jogállam szelleméhez sokkal méltóbb nevekre, mint például Széll Kálmán vagy II. János Pál. Törvényt kell nekik adni, mert ezek a végén még addig járnak a lenini úton, hogy visszaszavazzák a kommunistákat.

Legyen. Engedve a lakosság, valamint a média, a társadalmi szervezetek és a baráti országok testvérpártjai irányából érkező, egyre erősödő nyomásnak, a törvényjavaslat tilalmi listájának kiegészítéseként közreadjuk az ajánlatos listát.

Cég, társadalmi szervezet, közterület nevében a demokratikus jogállam szellemének megfelelő nevek, kifejezések az alábbiak, példálózóan:

Vörös Csillag Szövetkezet → Narancs Csillag polgári kör

Haladás FC → Fülkeforradalom FC

Marx tér → Unortodoxia tér

Alkotmány út → Alaptörvény útja

Szamuely utca → Lánczi András utca

Április 4. köz → Megszorítás köz

Kádár János Baráti Társaság → Orbán Viktor Ellenségei Társaság

Kun Béla sétány → Nemzeti Konzultáció sétány

Felszabadulás utca → Szemkilövetés utca

Tőke Bt. → Visszaosztás Bt.

 

És akkor meg lesznek lepve, ha a visszavágón a kommunisták (ki más) direkt kibaszásból, de szigorúan a demokratikus jogállam nevében és az egyre erősödő lakossági nyomás hatására betiltják az egyházakkal kapcsolatos nevek és kifejezések használatát, kezdve magával a Szent István Bazilikával.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr764605286

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nyálgépekkel támad a nemzeti egység frontján a második Orbán-kormány 2012.06.22. 20:28:43

  Kiöregedett haknicelebek dalolják a Határtalan Dal című borzalmat, amelyre a szakrális nemzeti rock műfajának népszerűsítése, a nemzeti érzelmek erősítése és a magyari népek boldogítása céljából szervezett ország-, sőt, világjáró turnét a Made I...

Trackback: A szlovákok Pozsonyban újra a magyarok királynőjévé koronázzák Mária Teréziát 2012.06.22. 20:22:42

  Hihetetlen, de igaz: Pozsonyban megünneplik Mária Terézia magyar királynővé koronázásának évfordulóját. A parádés megemlékezés a Pozsonyi Kulturális Nyár rendezvénysorozatának része, amelyet ez évben június 22-24 között tartanak. * * Mária Teréz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ijontichy 2012.06.22. 22:26:26

@kewcheg: Ilyen forradalmi időkben én óvatosabb lennék. Még a végén megbüntetnének, mert nem a jogszabályoknak megfelelő módon zajlott az átnevezés. Pénz beszél, eb csahol, és köll a zseton a NER-nek. :-)

kakasos nyalóka · http://orulunkvincent.blog.hu/ 2012.06.22. 22:26:38

@kewcheg: és természetesen az összes okmányt, ami tartalmazza az utcabéliek címét (netán az ott székelő cégek okmányait is), sajátkezűleg finanszíroznád, ugye?

kewcheg 2012.06.22. 22:31:55

@kakasos nyalóka: igazad van,meggyőztél.túl nagy meló ez az átnevezés,maradjanak.....

tellybooksah 2012.06.22. 22:42:52

@No_Fidesz_No_Problem:

Nem!
Az igazi nemes kikúrás az lesz, hogy az _ÖSSZES_utcát, teret, sikátort, sugárutat, bármiféle közterületet amely templomot, kápolnát, kőkeresztet, pléhkrisztust érint kötelezően átnevezzük Dr. Semjén Zsolt utca, tér, sugárútra.
Képzeld el, a következő 50-100 évben a bádogbános, lelkész, pifpek, érsek stb. bárhonnan kap bármifáéle küldeményt EZT a nevet lesz kénytelen elolvasni újra meg újra...
Brrrrrr!

BlogMeister 2012.06.22. 22:43:10

A KDNP-féle "átkereszteljük a világot" projekt ritka nagy marhaság. Más nem is lehetne, hiszen KDNP-s. Orbán magához csatolt néhány eszement buzit akiknek tv-szereplése okés és keresztényként el lehed adni őket a jónépnek.

kvadrillio 2012.06.22. 22:45:20

HMMM..... EZ A NAGY ÁL-DEMOKRÁCIA ITTEN EZ ORSZÁGBAN, EGYRE JOBBAN KÖRÜLKERÍTI MAGÁT, TELJESEN LOKALIZÁLJA MAGÁT A TÁRSADALMI TÖMEGEKTŐL !
A BASI-LIKA PÉLDÁUL AZÉRT ZÁRJA EL MAGÁT, MERT BEZÁRTSÁGÁNAK HŰVÖS FÉLHOMÁLYÁBAN, MÉLYEBBEN ÉS BEHATÓBBAN, SŐT RÉSZLETESEBBEN TUDJA GYÁRTANI BITANG-LISTÁIT !

... mindig is úúúútáltam a szerepjátékaikat.

kvadrillio 2012.06.22. 22:47:55

remélem eccer SZERETET-SZOLGÁLATOKAT IS MEGKAPARGATTYA VALAKI...:O)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.22. 22:50:23

Egy normális Magyarországon a Salkaházi Sára utca keresztezné a Kiss János altábornagy utcát. De itt, ahol, L.Simon Lászlóval szólva, a szar szagát sem lehet már érezni, tuti a Nyirőbalambér utca fogja keresztezni a Prohászka Ottokárt.

BlogMeister 2012.06.22. 23:05:45

Normális országban a Gyurcsány sugárút mellet futna az Orbán-földút.

dobzse.laci 2012.06.22. 23:07:54

@kewcheg: ... és az egész utcának finanszíroznád a lakcímkártya, forgalmi, törzskönyv, társasági szerződés, cégbírósági közzététel, stb cseréjét, valamint sorba is állnál ezügyben.
Ha csak így nem :)

dobzse.laci 2012.06.22. 23:09:25

@kakasos nyalóka: én meg egyből írok, nem olvasok :D

qwertzuiop05 2012.06.22. 23:14:29

A kilenc beterjesztőből kettő kádéenpés csak. Úgyhogy ez koalícijós baromság.
És micsoda szellemóriások, Vantara, Csöbör, Wittner!
Tejóég...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.06.22. 23:15:43

@ámbátor: Naoranch! Jaj :-D
@kewcheg: Ismered a viccet Kennedyvel, Brezsnyevvel, valamint a New York-i és Moszkvai Filharmóniával?

komplikato 2012.06.22. 23:18:19

@qwertzuiop05: Ennek ellenére egy biztos. Azt nem tudom ki fog nyerni a következő választáson, meg se merném tippelni, de az tuti fix, hogy következő parlament már nyomokban sem fog KDNP-t tartalmazni ...

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.22. 23:22:44

bár a legjobb az, amikor Csöszörnyén a FIDESZ felavatja Horthy Miklós seggszobrát, és az ember valahol nagyon máshol van, és rádöbben, hogy van középső ujja.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.06.22. 23:26:41

@hamisnero: Ságvári egy kifejezetten karakán, jó arc volt szvsz, nem csoda, hogy be akarják tiltani.

tellybooksah 2012.06.23. 00:13:10

@bankvezér:
Hipernormális országban pedig (gy.k. kies hazánk) a bankvezérek (kivévée a Csá-val kezdődő és nyi-végű nevűeket) dúvadnak minősülnek és vadászatuk korlátlanul szabad, a leadott nyers bankvezér gereznákért pedig díszkötésű Alaptörvényt kap a vadász, A Mi Hősünk sajátkezű aláírásával.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.23. 00:21:39

@bankvezér: Nobaszm, úgy tűnik, itt van egy igazi KDNP-s. Mi legyen belőle, saslik vagy esőköpeny?

Pásztörperc 2012.06.23. 00:22:02

@Jűrgen: Az a bizonyos Imre, az Pozsgay, és nemcsak a KB-nak volt tagja, hanem a PB-nek is (meg államminiszter, meg HNF meg amit akarsz)...

xcrow · http://falevel.freeblog.hu 2012.06.23. 00:23:46

@bankvezér: de csakis a keresztény értékrend nevében.

xcrow · http://falevel.freeblog.hu 2012.06.23. 00:25:15

@bankvezér: szerintem ennek a "pasid sincs"-nek jotunder örül a legjobban :-)

lacipapa68 2012.06.23. 00:35:14

Kár itt filózni, mert nincs ellenzék, vagy pedig nagyon el van "hallgatva".

Lasombra 2012.06.23. 00:49:36

annak idején nagy felbuzdulásukban a gyerekkori utcámat is át akarták nevezni. Béke utca volt. valami helyi oliga... földesúr nevére. aztán egyszer csak becsengetett a polgármesterhez 1-től 51-ig (ezek házszámok) vagy kétszáz ember. mindenki vitt valamit. volt, aki feladványokat (pl a Békén mi a komcsi?), volt, aki bikacsököt.
azóta is Béke utca.

amúgy meg azon az állásponton vagyok, hogy a kdnp csak nevezgessen bátran. komolyan. azzal elfoglalja magát, és ez - jóllehet bosszantó - mégsem olyan káros, mintha őket oda engednék a komolyabb konzolokhoz.

este hallottam, hogy ezek az IKSZ-esek már megint segíteni akarják a kivándorolt fiataljainkat a visszatérésben.
ezeknek, b+ tényleg nem esik le, hogy ők nem nem tudnak visszajönni (hisz van pénzük, azért mentek ki), hanem nem akarnak (hisz van pénzük, azért mentek ki.)

Sokszor elgondolkodtam, hogy a Fidesz-KNDP pártszövetségben vajon:
a.) az önző, rosszindulatú emberek vannak többségben, akik csak a saját, esetleg legközelebbi környezetük anyagi gyarapítására gondolnak?
b.) a segghülye, semmihez nem értő, ám annál lelkesebb emberek vannak többségben, akik minden áron alkotni szeretnének valami maradandót, ám ezekből rendre jobb esetben csak nevetséges vagy szánalmas, rosszabb esetben kimondottan káros hülyeségek jönnek ki.

Még nem tudom a megfejtést. Az is lehet, hogy a két halmaz átjárható.

Martian (törölt) 2012.06.23. 00:51:52

"Narancs Csillag polgári kör"

még az MSZP-SZDSZ koalícióra mondta valaki, hogy jelképük lehetne a narancssárga ötésfélszög. :)

Martian (törölt) 2012.06.23. 00:54:32

Ötéves terv -> négyéves Bélszél Kálmán terv
:)

ijontichy 2012.06.23. 01:03:52

@Jűrgen: A lista első helyén álló fazon első munkahelye a III/3 volt. Jóképességű elemző. Persze ennek semmi jelentősége nem lenne, ha nem találják ki egyesek a "mi kommereink..." akarom mondani "...hőseink vs. a ti kommereitek" c agyrohasztást.
@Chigavera: Na jah... azt valahogy könnyebben elkhiszem, hogy Horthy ténykedése ösztönzőleg hatott a "ságvárik" kialakulására, mint azt, hogy "ságvárik" nélkül se Don-kanyar, se "zsidóexport", se Szálasi, és trianoni határokkal zárjuk a II. vh-t.
Persze vérmagyar honfitársaim meglehet, jobban tudják... :-D

Dick The Nick 2012.06.23. 01:37:27

Kommancs ucca nevek nekem se jönnek be, de ha megoldható ne a biblia nevű fantasyból hanem inkább a jég és tűz dala könyv sorozatból húzzanak elő neveket elvégre a feudális rend nem ördögtől vala hanem istentől. Ha nagyon nagy a circus akkor egy Tolkiennel kiegyezünk elvégre konzultálunk.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.06.23. 02:35:03

@ijontichy: Azért "vicces", mert ha volt valaki, aki idehaza nem kiszolgálta a mindig éppen aktuális önkényuralmi rendszert, hanem konkrétan és tetleg szembenállt vele, az éppen Ságvári volt. És kábé annyi köze volt a kommunista önkényuralomhoz, mint mondjuk Robert Kennedynek. Komolyan mondom, tanulhatnának tőle a konformista, hatalom farzsebében lelkesen lefetyelő beterjesztők.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.06.23. 03:28:48

@Reggie: Pontosan ez a lényeg, hogy Ságvári nem vett részt a későbbi önkényuralmi kommunista rendszerben. Hogy mi lett volna, ha túléli a háborút? Ki tudja, mivel nem volt egy elvtelen figura, valószínűbb, hogy a jóval elvtelenebb elvtársak elteszik az útból, ahogy Trockijt, Rajkot és más hasonszőrű kevésbé "rugalmas", kényelmetlenné vált társutazókat eltették. Nem tudhatjuk, mindenestre visszafelé felelőssé tenni Ságvárit a későbbi kommunista önkényért (akik amúgy gusztustalanul és érdemtelenül kisajátították maguknak) hát az ritka nagy böszmeség. Minimum. 
Az meg külön vicc, hogy mindezt egy olyan párt tolja elő, amely pont tele van elvtelen, átnyergelt karrierista, volt önkényuralmi ex-kommunistával. Áh, hagyjuk, egy vicc az egész.

hacsaturján 2012.06.23. 05:40:41

eme sarkalatos problematika hangsúlyát abban a tényzőben látom feloldani, hogy a ner jegyében valamennyi 1990 előtt adott nevet meg kell változtatni a jogállam mind tökéletesebb kiépítésének érdekében, hiszen hogy veszi az ki magát, hogy valakit a diktatúrában is semjén zsoltnak, avagy harrach péternek hívjanak, osztán mária orszgában meg detto! Teccettek volna átkeresztelkedni! - mondta a klasszikus.

tamatomi 2012.06.23. 05:42:57

A bohockodáson kivük más nem is érdekli őket, ez most a legfontosabb.

Kabbe (törölt) 2012.06.23. 07:17:44

egyszerűen legyen minden utca: Orbán utca.

spinat 2012.06.23. 07:25:18

és a zvezdát kinevezzük nemkívánatos személynek. A Heinekkenre meg büntetävámot

Pásztörperc 2012.06.23. 07:39:04

@töreki: Kedves Móricjka!

Téged olvasva az ember megtanulja tisztelni az egydimenziós gondolkodást és "-gondolkodókat".

Cumi 2012.06.23. 07:48:58

Elég öreg vagyok már. X évtizedik éltem szülővárosomtól távol. Most, hogy visszaköltöztem egy utcát sem találok, mert a legtöbbet átnevezték. A nagyobb baj, hogy hiába kérdezem meg, a helyiek sem igazán tudják követni. Mivel megyei jogú városról van szó, gondolom nem kis pénzbe került. A lányom gimnáziumát átnevezték, amit azóta sem tud megemészteni, mondván akkor most ő nem járt sehova. Olyan iskoláról van szó, ahol az osztályból mind a 35 gyereket felvették és nem könyvtár-sportmenedzser szakra. Mire végzett volt egy felsőfokú és egy nemzetközi nyelvvizsgája. / érettségire/ Úgy hogy magán tanárnak soha nem fizettem. A név megváltozott, de a színvonal leesett. Minden évben megnézzük az iskolák rangsorát. Érdemes volt?

irdesmond 2012.06.23. 07:55:10

Terroristákról nem szerencsés utcát elnevezni, mindegy minek beállítottságúnak hitte magát az illető.

Ha rajtam mulna én soha nem neveznék el utcákat emberekről, valhogy úgy kellene elnevezni az utcákat, mint régen, valami jellegzetesről, rá jellemzőről, ami meg különbözteti a többitől.

Kis falvakra jellemző, hogy minden utca szinte józsefattila-morizcz- kossuth-széchenyi (bár nálunk az Szécsényi, mivel, hogy a Szécsény felé menő útról van szó). Annyira fantáziátlan, az illető személyeknek a településhez többnyire semmi köze. A legtöbb faluban ugyan arról a 10 iró-költő, vagy 19.századi politikus nevét viseli az utca.

Na ezt megváltoztatnám, már ha lenne ennyi képzelőereje a falusi képviselő testületnek - de többnyire nincs.

Németországban több városban láttam, hogy az utcanév tábla, ha személy nevét viselte, alatta ott volt, hogy mikor élt, mivel foglalkozott. Mert lehet, hogy a helyiek tudják, de egy idegennek érdekes kulturtörténeti adalék a városról.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.23. 08:10:40

@Reggie: Pontosan így volt ezzel Szent István is. Honnan tudod, hogy nem
lép be a Pártba, sőt nem lesz pártkomisszár ?? Imre hercegnek írt intelmeiben írja, hogy a nemzetközi proletariátussal szimpatizál, és szerinte is fejéről a talpára kell állítani Hegelt.

dörrögszultan 2012.06.23. 08:16:46

A HEINEKEN sör import tilalom alá esik ?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.23. 08:19:35

egyébként jelentkezzen az, aki valóban fel van háborodva azon, hogy pár féldebil alkesz meg akarja tiltani Tiszabudánynak és Csempelének, hogy a Tőgypörkölt utca és a Pacal köz mellett legyen egy Frankel Leó utca is. ez az egész arra jó, hogy vicces posztokat írjunk róla, és sokadjára is jól kiröhögjük ezt a taplóarcú bagázst.

bár ez mondjuk meglepett
www.postalcode.fr/rue-leo-frankel-94500-champigny-sur-marne/

ki találta ki champigny sur marne-ban, hogy frankel leóról (aki élete utolsó másfél évtizedét valóban Franciaországban töltötte) utcát nevezzenek el ??

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.23. 08:36:21

Bakunyint javaslom Wittnermari néninek. Antiszemita is volt, akkor zárták ki a kommunista pártból, amikor még nem is volt kommunista párt, nagyon utálta Marxkarcsi bácsit, de azért mutatós értelmiségi szakálla volt.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.23. 08:37:30

@jotunder: egészen érdekes pozíciója volt a kommün alatt, olyan gazdasági minisztériumi helyettes államtitkárnak fordíthatnánk.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.06.23. 08:43:41

az óriásifikagömb továbbgördült, pergett is le róla, de gondos kezek újratapasztották

EvilHedgehog 2012.06.23. 08:51:22

A Schönherz Zoltán Kollégium lakó majd szeretettel elbeszélgetnek velük...

Netuddki. 2012.06.23. 08:53:24

Kedves kicsi de nem párt, tömjén zsótival az élen!
Talán abba kellene hagyni a pótcselekvést. Az ilyen átnevezéseket meg az ott élő érintettekre bízni.

Még annyit, hogy igen, az ilyen balfaszok nem érthetik miért van problémánk a határon túliak szavazati jogával...

Melchi Zadok 2012.06.23. 09:18:18

En ismerek egy embert, akinek egy tavoli rokona mar talalkozott valakivel, aki hallott egy olyan emberrol aki mar allitolag talalkozott kdnp-s szavazoval.

dtomika 2012.06.23. 09:52:43

És valyon kimérte fel az egyre erősödő társadalmi nyomást ?

ob.szerver 2012.06.23. 10:12:27

Hiba lebecsülni a KDNP-t. Na, nem a tehetségüket, azt nem lehet, hanem a szavazati arányukat. A párt önállóan is jó lenne 6-7%-ra, mivel a misén történő eligazítás simán hozna ennyit.

Melchi Zadok 2012.06.23. 10:27:34

@ob.szerver: nem minden vallásos ember hülye...

világoszöld 2012.06.23. 10:52:29

Csak azon csodálkozom, hogy a Szabad Sajtó utat nem keresztelték át pl. Szalai Annamária útra. Így lenne korrekt.

Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi 2012.06.23. 11:21:17

@ob.szerver: "A párt önállóan is jó lenne 6-7%-ra, mivel a misén történő eligazítás simán hozna ennyit"

Szerintem, ha a KDNP akár csak egy rugalmasan értelmezett közvéleménykutatásban képes volna 6-7%-ra, telekürtölnék vele a magyar sajtót és az utolsó ezrelékig kihasználnák a benne rejlő zsarolási potenciált. De én az utóbbi években soha nem láttam olyan eredményt, ami alapján akár csak ötletként felmerülhetne az önálló kampány.

christvhu 2012.06.23. 11:32:37

Pedig Ságvári igazi kincsesbánya amúgy. Ha jól emlékszem ő volt az, akinek az illegalitásban 32 neve volt!!! Micsoda perspektíva ez egy utcanevek újragondolásával foglalkozó bizottságnak! Először is fel kell tárni történelmi kutatások által mind a 32-t. Ez önmagában többszázmilliós project. Utána az ország összes települését ellenőrizni, hol bújt meg egy név a 32-ből. Aztán pedig kaszálás: utcanévcsere, igazolványok, cégbíróság stb... már meg is van oldva a 2013-as költségvetés (mármint a családi) Ráadásul minden KDNP-snek jut egy utcanév avatás minden hétvégére, ami által sokkal könnyebb lesz megélni 47000-ből....

Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi 2012.06.23. 11:37:11

@christvhu: Megvilágosítottál, köszönöm! Eddig azt hittem, ez is csak az agyrokkantságuk újabb jele, de most már látom a körmönfont gondolkodást. Ha ilyen eszes emberek ülnek a kisebbik kormánypártban, milyen okosak lehetnek magában a Fideszben? Én többé már nem tartok a jövőtől és Matolcsy tündérmeséivel fogok elaludni :)

christvhu 2012.06.23. 11:41:02

@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi:
Azt bizony jól teszed! Csak vigyázz, mert mire felébredsz, már Tündérország lesz a Haza! És akkor kicsi szíved megtelik hálával az Átnevező Bizottság felé, és rohansz szavazni, csak, hogy álmodhass még szépeket!

christvhu 2012.06.23. 11:46:04

@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi: Én már csak arra várok, hogy egyszer felébredek a nagy álmodozásból és megpillantom a narancssárga gyorsnaszádot, amint éppen eltűnik a lemenő nap - egyébként szintén narancsszínű - fényében!

christvhu 2012.06.23. 11:46:49

@christvhu: Csontváry micsoda képen festené meg!

egyjózsi 2012.06.23. 11:52:06

...S a piros ultira, mint kiváltságosra, nem gondoltak!

dr. jenőke (jenőke) 2012.06.23. 14:47:43

Kádár össze s műveit is be akarják tiltani!
Nem lesz többé folyadék és bizonyos száraz áruk tartására szolgáló edény: hordó, kád vagy bödön, csöbör, vödör, puttony, dézsa, kupa, dobonka, töltike, káforka, csoboly stb.

Ez nem leplezett támadás a sör, a bor, a pálinka, a puskapor tárolására szolgáló hordó és a hordón álldogáló Marosán pékmester ellen.

tyderr (törölt) 2012.06.23. 14:50:42

egyébként ha valakit tényleg érdekel, milyen nyomokat hagytak a diktatúrák Budapesten, nem csak ez a KDNP-s böfögés,
egy kapcsolódó honlap:
www.titkosbudapest.hu/

a könyv most Könyvhétre jelent meg.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.23. 14:52:46

@Reggie: Marai Sandor kommunista volt. Nagy Imre kommunista volt. Koestler kommunista volt. Orwell kommunista volt.

Guy Moquet kommunistakent is halt meg 17 eves koraban. Metromegallo van rola elnevezve Parizsban.

Bajcsy Zsilinszky Endre fajvedo volt egy idoben, sot meg egy gyilkossagban is reszt vett, ennek ellenere joggal van rola elnevezve Budapest egyik legnagyobb utcaja.

Martin Heidegger naci parttag volt, hithu fasiszta egy idoben, es sohasem kert bocsanatot azert amit tett. Ennek ellenere termeszetes, hogy Nemetorszagban utcak vannak rola elnevezve, mert sokkal inkabb volt a huszadik szazad egyik legnagyobb filozofusa mint naci.
Jean Paul Sartre teljesen erthetetlen modon vedelmezte Sztalint egeszen sokaig, de azert termeszetes, hogy ter van rola elnevezve Parizsban.

Ha valakirol azert neveznek el egy utcat MERT kommunista volt, vagy mert cegeres fasiszta, na az nagyon kinos.

Engem rohadtul nem erdekel, hogy Reggie a Togyporkolt utcaban hugyozza le a falat vagy a Frankel Leo utcaban. Abszolute nem erdekel, hogy lesz-e Magyarorszagon Marx utca, Lukacs Gyorgy utca. En csak kivalo humorforrasnak tartom, hogy egy par senkihazi, az egyre katasztrofalisabb kormanyzast ezekkel az edicukisagokkal akarja feledtetni.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.23. 16:16:15

@Reggie: Martin Heidegger orias volt, Jean Paul Sartre orias volt. egy egyetemi varosban eleg termeszetes, hogy egy ilyen emberrol utcat neveznek el. az is termeszetes, hogy kialakul valamifele kultuszuk, annak ellenere, hogy mindenfele emberi hibaik voltak.

XIV. Lajosnak szobra van a Francia Koztarsasagban, konkretan Lyon foteren. Bonaparte Napoleonnak rengeteg szobra van Franciaorszagban. Nagy emberek voltak, nagy hibakkal, es a mai Franciaorszag meg akarja orizni az emlekuk egy reszet. Adolf Hitler emleket teljes joggal nem akarja megorizni Nemetorszag, de egy Carl Schmitt Strasse azert belefer, ahogy Karl Marx Allee is belefer. Az Berlin egyik legreprezentativabb sugarutja, egy ideig Sztalin sugarutnak hivtak. A parizsiak amugy megtartottak a Stalingrad ter es a Stalingrad metromegallo nevet. Mert az ott hosi halalt halt szovjet katonak hozzajarultak a hitleri Nemetorszag legyozesehez. Nem Sztalin nevet tartottak meg, hanem a varoset, amit ugye tobb mint otven eve Volgogradnak hivnak.

ijontichy 2012.06.23. 16:19:46

@jotunder: Hmmm... egyébként is minden a maga helyén, és idejében értékelendő. Adott időben van ahol koncepciós perekkel operáltak, van ahol Oswalddal (de Gaulle-nak meg piszok mázlija volt, természetesen egy nyugati demokráciában).
Továbbá - Kövér Lacus "nem tudják, mi folyt ötven évig..." c. büfijének gondolatmenetét követve - be kéne tiltani a katolikus egyházat is (ld. Mo-i boszorkányperek). Sőt nem csak itt, elvégre a szelíd szeretet ideológiája nevében 5-6 millió fazont nyuvasztottak meg. Na jó, Szent Istvánt rehabilitáljuk ;-) elvégre nem tudhatta, d'Aurillac "vére mivé fajul" :-)
Istenem, mennyi marha. Ám az a sanda gyanúm, hogy akad ott egy-két igen okos fazon, akik két fityinget sem adnának az ideológiáért. Túl rendszeresen repülnek be a "gumicsontok", Horthy-kultusztól a bűnös komenistákon át az átnevezésekig.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.23. 16:42:38

@ijontichy: OFF 50000 alatt lehet a boszorkanyuldozesek aldozatainak szama. Amerikaban 1916-ban egettek el elevenen egy embert. halalra iteltek gyilkossagert, a tomeg pedig meglincselte. soha senkit nem iteltek el a dolog miatt. az aldozatot amugy Washingtonnak hivtak.

tellybooksah 2012.06.23. 18:56:28

@jotunder:
Jottányi homoúzion? Ariánusok? Bogumilok? Katárok? Eretnekek oda-vissza?

Bryan élete 2012.06.23. 20:02:16

@jotunder: nebaszki, nagy emberek nagy hibákkal, mit nem mondasz. Ismerek valakit, akinek a nagy hibája már megvan és kurvára erölködik, hogy nagy ember legyen belőle, ezek szerint lehet egyszer Orbán Viktor utca is?

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.23. 22:39:15

@Reggie: nem baj böfike, ez az én blogom, itt én úgy írok ahogy akarok.

ijontichy 2012.06.23. 23:13:03

@jotunder: Off Az inkvizíció áldozatainak száma 5-6 miller (intl. szumma, nem Mo.). Az ürügy végső soron mindegy, az egy holokausztnyi hulla (igaz párszáz év alatt), az ideológia jegyében. Magyarán le a Szent x nevű terekkel! ;-)... mondanám, ha demagóg lennék. De nem mondom... viszont tömjénzsóti bizonyára megtenné, ha oly szellők kezdenének fúddogálni. Uff ;-) On
Place de Stalingrad: ugye mennyire más? pedig csak egy kicsit más (helyesebb) nézőpontválasztás kérdése. Mint a budapesti szovjet emlékmű. Nem a negyven évig ideiglenesen itt állomásozókról szól, hanem akik tán azt se tudták, melyik országban dobták fel a talpukat abban a k. háborúban.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.24. 10:39:09

@ijontichy: A történelemtudomány nem tud az inkvizíció ötmilló áldozatáról. Konkrét inkvizíciók voltak, spanyol, portugál, pápai, stb. Az inkvizíciós eljárások talán két-három százaléka végződött halálos ítélettel és a történelemben összesen nem volt ötmillió inkvizíciós eljárás. Az inkvizícióknak 1120-tól 1800-ig szinte bizonyosan nem volt százezer áldozata. Az, hogy állítottak ilyet valamikor az egy dolog. Amerikában, Franciaországban, Svájcban és Nagy Britanniában aktív és befolyásos katolikusellenes mozgalmak voltak, és ennek bizony volt következménye.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.06.24. 10:52:29

@jotunder: Hozzá lehet tenni a háború utáni kelet-közép-európai történeti ismeretterjesztést is, mint antiklerikális tényezőt. Mondjuk ennek köszönhetően az inkvizíció és a boszorkányüldözések szinonim fogalmakká váltak, holott.

Viszont tegyük már meg, hogy ne csak a kiszabott és végrehajtott halálos ítéleteket tekintsük áldozatnak. Nagyon sokan voltak, akiket hosszan és kegyetlenül, testi-lelki nyomorékká kínoztak, még többen, akiknek a családtagja, apja, anyja, gyermeke, testvére, házastársa, szerelme vált áldozattá.

S persze hosszú életű lévén, időben és térben voltak az inkvizíciónak kiemelkedő és stagnáló felbukkanásai. De ez senkit nem vigasztal.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.24. 11:05:35

@Counter: Itt csak arról van szó, hogy az ötmillió kivégzésről szóló (állítólag Victor Hugo-tól származó) állításnak semmi köze sincs az igazsághoz.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.06.24. 11:12:17

@jotunder: Ez könnyen elképzelhető, de azért ne essünk át a Konzervatórium (?) egykori inkvizíciós cikkének medrébe :-)

aronsatie 2012.06.24. 11:26:11

Legalább minden második, valaha élt ember haláláért valamilyen szúnyog a felelős. Van valahol Szúnyog utca???

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.24. 12:40:45

@Counter: Pontosan erről van szó. Dobray az inkvizíciót védelmezi, én pedig a történelemtudományt. A történelemtudomány nem azt állítja, hogy az inkvizíció egy humánus intézmény volt, hanem csak különböző levéltári adatokból képes megbecsüli, hogy hány embert égettek meg. Ebben nem az a lényeges, hogy milyen volt az inkvizíció, hanem az, hogy mennyit és hogyan képes egy történész dolgozni azért, hogy megismerjük az igazságot. Az, hogy egészen pontosan hogyan is zajlott az eljárás Galileo Galilei ellen, miért azok voltak a vádak amelyek, és pontosan mi volt mindennek az oka, nem azért érdekes mert ezzel felmenthető vagy elítélhető a katolikus egyház, hanem azért mert ezzel megérthető a történelem egy része. Ez egyszerűen érdekes. Az, hogy mik voltak az Egyház tanításai a Világról a középkorban szintén érdekes. Ezt felhasználni a ma létező katolikus egyház ellen vagy mellett, elég szánalmas dolog, hiszen a modern katolikus egyháznak ehhez kb. annyi köze van mint a modern Nagy Britannia államrendszerének Boleyn Anna kivégzéséhez, az amerikai kormányzatnak a tizennyolcadik századi rabszolgakereskedelemhez vagy Francois Hollande-nak a Bastille lerombolásához. Semmi.

Vortumnus (törölt) 2012.06.24. 13:28:06

@jotunder:

(az ateisták egy része ezzel nem ért egyet)

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.24. 15:18:59

@Vortumnus: ez így van, de én nem gondolom, hogy mindenkinek osztania kell az érzeményeimet. az, hogy a mai modern egyház nem azonosítható a középkori egyházzal, sőt attól meglehetősen távol áll, nem egy tudományos igazság, hanem az én felfogásom. nyilván van valamiféle folytonosság, ahogy a mai Amerikának is van rengeteg élő törvénye a rabszolgatartás korából, ahogy a francia nemzeti ünnep a Bastille lerombolásának napja, stb stb. de abból, hogy a francia nemzeti ünnep a Bastille lerombolásának napja én nem vonnék le különösebb következtetéseket Franciaország mindennapjairól. Nagyon távoli múltról van szó. Igen, van egy mummifikált kéz, amit időnként körbevisznek Budapesten. Ez elméletileg akár rettentően idegesítő is lehetne, de gyakorlatilag egyáltalán nem az (jó, reformátusok számára az ilyesmi
teológiailag nehezen elfogadható, de vannak reformátusok a körmeneten is)

ijontichy 2012.06.24. 16:04:26

@jotunder: 10 millió és Voltaire. A több tízmilliós izéket hagyjuk.
Ha Izraelben jársz, látogasd meg a Yad Vashem-et. Nem csak holokausztot kutatnak.
Egyébként mindegy, mert a lényeg (immár), hogy lelkesen bizonyítottátok azt (Counterrel karöltve), hogyan lehet valamit egészen félreérteni, és valami egészen másról beszélni.
A történelemtudomány meg van védve, a katolikus egyház is, meg a középkori kereszténység is -igaz, nem erről szólt a dal. Ez az "önjelölt megvédés" úgy túnik fertőző. :-/ Szegény Szabó Ervin még kitart.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.24. 17:26:14

@ijontichy: Melyik művében írt Voltaire 10 millió kivégzésről ?? Voltaire Filozófiai Szótárában van egy Inkvizíció című fejezet. Ebben egy Louis de Paramo nevű inkvizitort idéz, aki százezer felé teszi a kivégzettek számát egy 1589-ben megjelent művében.

Vortumnus (törölt) 2012.06.24. 21:37:58

@jotunder:

ezt találtam

"It is often claimed by historic Protestant writers that 50 million or more people have been killed by the Papacy.
Voltaire wrote [Traite sur la Tolerance, 1763, Chapter XVII]
depuis environ quatorze cents ans, la théologie a procuré le massacre de plus de
cinquante millions d'hommes.
this shows that one of these computations of 50 million killed was accepted by Voltaire and approximately covered the period from 350 A.D. to 1750 A.D. „"

Vortumnus (törölt) 2012.06.24. 21:54:14

@Vortumnus:

értelemszerűen ez nem az inkvizícióra vonatkozik, az hogy azt tíz millióra becsülte volna, talán a mandinerről vagy más hasonló helyről származik:)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.06.24. 22:00:21

@Vortumnus: Felületes franciatudásom, amely egyáltalán nem jogosít fel semmilyen XVIII. századi francia szöveg értelmezésére, azt súgja, hogy itt "a vallás" nevében lemészároltakra vonatkozhat inkább a szám ("la théologie a procuré"). Az egy kellőképpen tág és meghatározhatatlan elhatárolás, úgyhogy bármi lehet.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.24. 22:35:20

@Vortumnus: utána néztem, elképesztő irodalma volt az "ötvenmillió halott" történetnek. arcticbeacon.com/books/Plaisted-Estimates_Number_Killed_by_the_Papacy-2006.pdf
a szerző maga is elhiszi amit ír :((( ráadásul ismert matematikus (computer scientist) és kreacionista. igen, nemcsak a zsidókról írnak baromságokat.

Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi 2012.06.25. 11:38:17

@aronsatie: van, pl. Bp XXI. kerület, Szeged, Székesfehérvár.

aronsatie 2012.06.25. 13:09:06

@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi: Követelem az azonnali átnevezést Svábbogár utcára.

aronsatie 2012.06.25. 13:13:38

@jotunder: Azért ennek az éremnek másik oldala is van. Elterjedt védekezés katolikus körökben, hogy az ítéleteket sosem az Egyház hozta és hajtotta végre, hanem mindig az adott világi állam. Tehát akkor az a felelős. Ők csak ajánlották, hogy ebből máglyarakás, amabból somlói galuska, stb. legyen.

Szindbad 2012.06.25. 13:40:01

Vacilláltam, hogy idehozzam-e, de én ezt nem értem. Ez micsoda?

www.titok.ro/vilag/hires-emberek-velemenye-a-zsidokrol.html

Ezek az emberek tényleg mondtak ilyeneket?

közösperonos átszállás 2012.06.25. 13:51:50

@hamisnero: A gimi az egyetemé, nem a városé, szóval ez kevés. :-)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.06.25. 13:59:37

@Szindbad: Biztosan, hiszen megírta a Zinternet. Szolzsenyicin is hogy megírta a kommunistáról!

Másrészt a cím hazudik, híres embereket ígér, és mit kapunk?
William Mitchell plébánost, Adrien Arcand-t ("During his political career he proclaimed himself the Canadian führer."), Henry H. Beamish-t ("Following his departure from Britain, Beamish travelled the world preaching antisemitism. He was one of the earliest developers of the Madagascar Plan for Jewish deportation and spoke in Germany where he claimed, rather dubiously, to have taught Adolf Hitler.").
És azt ígéri, hogy a felsoroltak azt mondták, holott pl. Maurice Samuel esetében kettő perc utánajárni, hogy nem azt mondta.
És azt ígéri, hogy a felsoroltak léteztek, holott például "VIII. Clemens" magyarul VIII. Kelemen pápa. Maurice Samuels Maurice Samuel.

Ez egy az internet hőskorából származó műfaj, a ctrl+c-ctrl+v remek példája, jellegzetes szöveghibákkal, a szövegjavulás bárminemű reménye és a szövegromlás bizonyossága ordít róla.

Érdemben a helyes válasz összességében "lehetséges", egyenként vizsgálni kell a források meg nem jelölése illetve a látványos hibák és ferdítések és kanadai führerek, rhodesiai angol kalandorok és hasonlók szerepeltetése miatt. Arra játszik rá, hogy a Zemberek többsége számára a "híres" gondolkodás nélkül "megbízható", illetve hogy a leírt szöveg automatikusan tekintélyesebb (tégy egy próbát, olvasd fel hangosan, aztán döntsd el, komolyabban vetted-e, mint amikor csak olvastad).
Valójában attól, hogy valaki híres ember, még lehet kiállhatatlan, gonosz, ártó szándékú, tájékozatlan vagy kontár, különösen, ha épp más területen tevékenykedik, mint amivel hírnévre tett szert.

közösperonos átszállás 2012.06.25. 14:04:45

@jotunder: Na várjál, itt azért nem az inkvizíció + 50 millióról beszélnek, hanem hogy “It has been computed that fifty millions of Protestants have at different times been the victims of the persecutions of the Papists, and put to death for their religious opinions.” (ez nála is idézet), ebbe a definícióba a vallásháborúk is simán beleférnek.

Szindbad 2012.06.25. 14:33:58

@Counter: Végtelenül elszomorító, hogy az elit is tele van ilyen emberi mocskokkal. Tulajdonképpen akkor mi a fenét várjunk Kövér László házelnöktől.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.06.25. 14:38:35

@Szindbad: Tele van? Még ehhez a rövid listához is meg kellett hamisítani hol az idézet szövegét, hol az szerző súlyát.

Szindbad 2012.06.25. 14:54:45

@Counter: Ez nekem olyan, mint a hordó bor plusz egy kanál szennyvíz esete. Most már igazán nem tudom, hogy hogy a francba is viszonyuljak itt bármiféle elitféleséghez.

h-turul 2012.06.25. 15:12:30

@Szindbad:
Amennyiben közöd van bármiféle növénytermesztéshez (akár egy balkonláda méretben) akkor nyugodtan használj ELIT szaporítóanyagot (vetőmag, vetőgumó, hagyma)

aronsatie 2012.06.25. 15:41:53

@Szindbad: Óriási különbség van egy középkorban élő ember hozzállása és a maiak (de legalábbis a hk. után élők) megítélése között. A keletkezési idejét figyelembe véve A velencei kalmár inkább tekinthető filo- mint antiszemitának.
Nyirő a hk. idején élt, annak aktív résztvevője volt, Kövér meg jócskán utána született.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.06.25. 15:45:10

@Szindbad: Kritikusan és gyanakvóan, mint mindig. A kategóriád meg, tisztesség ne essék, de hülyeség. Egy csoport valamely elemének a csoport szempontjából irreleváns tulajdonsága a csoport más elemével kapcsolatosan nem valószínűsíti a tulajdonságot.

Vortumnus (törölt) 2012.06.25. 22:04:10

@jotunder:
magát a munkát nem tudom megítélni, de az vicces, hogy a voltaire-idézetben benne van, hogy az 1707-et megelőző durván 1400 évről beszél, erre megjegyzi az író hogy kb. 350-1750-ig...

Szindbad 2012.06.25. 22:14:21

@Counter: Ha egy ember jótündéri értelemben komoly teljesítményt mutat fel, és közben darfúrgyűlölő, akkor hogyan kell viszonyulni hozzá? És ha cigánygyűlölő? És ha átlagos képességű (azaz jótündéri értelemben semmilyen teljesítményt nem mutat fel), és zsidógyülölő?

Számít az, hogy milyen gyűlölő? Számít a gyűlöletkontextus (hogy volt-e darfúrholokauszt, vagy mikor volt)?

És ha egy átlagos ember meggyőződésből támogat egy politikai rendszert (mint pl. Lánczi András)? És ha ez csak ízlés kérdése?

Ha Tótawé nézetei sértenek egyes vallásos embereket, ezeket a sértéseket nekik el kell viselni a demokrácia nevében? És Bayert el kell nekem viselni? Sérti Bayer az ízlésemet?

Mi van, ha ez tényleg csak az ízlésről szól? Hogy csak az ízlésemet zavarja Bayer füléből folyó gyűlölet, mást meg a hívők hülyének nézése zavarja?

Mi van akkor, ha ízlés alapon elfogadható a gyűlölet racionalizálása, hiszen ízlés alapon annyi minden elfogadható? És ha nem elfogadható, akkor miféle ízlés vagy morális alapelvek mentén nem az?

Miről beszélek tulajdonképpen?

Badman 2012.06.27. 11:43:32

Szerintem nagyon elfelejtődött a modern demokráciának az az alapelve, hogy a mindenkori kormányok vannak értünk, s nem fordítva. Olvastam egy nagyon jó könyvet erről ! Rengeteg új dolgot tanultam a könyvből! Címe Orbán Viktor és Te. Végre nem mocskolódást kaptam. A könyv lényegét tekintve megvilágítja a jelenlegi rendszer és elit, és a hétköznapi emberek kapcsolatát. Vegyük észre, hogy most már el kell beszélni ezekről a témákról, mert nagyon meg vagyunk vezetve.