Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Örökké április 1.

2012.04.01. 14:00 | Kettes | 81 komment

Címkék: schmitt

És most hogyan tovább?

Mint láthatják, nem szűntünk meg, nem vett át minket a mandiner (Rajcsányi Gellértnek egyszer majd jövök egy sörrel, mert palizáltam a nicknevét), áprilisi tréfánkat a Helyzetre tekintettel ezennel lefújjuk. Aki megijedt, lélegezzen mélyeket, aki meg egy jót nevetett, annak, ígérjük, majd az arcára fog fagyni egyszer a mosoly.

Orbán tehát nem engedte lemondani Schmittet, Fülig Jimmy (et al.), őszinte sajnálatára. Összedőlt a világ? Nem úgy tűnik. Tüntetett mintegy harmincegy ember, közös nyilatkozatot adott ki a "jófej konzik köre", Schmittet alaposan kiröhögték a nemzetközi sajtóban, de Magyarország reputációja alapvetően nem csorbult. Innen már nincs hova. Come on, Borat, do your thing.

Futó Barnabás Népszabadságnak adott nyilatkozatából, valamint Schmitt ma reggeli rádióinterjújából mostanra kezd körvonalazódni, hogy mi is lehet Orbán terve a Schmitt plágiumbotrányát követő damage controlra. Nagy valószínűséggel ráállítják az ügyre a maffia ügyvédjét (nevet nem írok, aki elvállalja az ügyet, az lesz az), aki eljárási, formai hibákra hivatkozva bíróság előtt fogja megtámadni a Semmelweis Egyetem szenátusának döntését. Az ügy meg fogja találni Szájerné valamelyik alkalmas bíráját, aki az ügyvéd - és a kormányszóvivők - érveit átvéve megsemmisíti a Schmitt doktori fokozatának visszavonását és az ügyet a kormány hatáskörébe utalja. A kormány erre alkalmas szerve pedig rehabilitálja Schmittet. Nem volt plágium, oszt jó napot, aki ki meri ejteni ezt a szót a száján, azt kiperelik a kutyaóljából is. A lépés egyetlen pozitívuma, hogy a magyar olvasók legszélesebb köre is megismerkedik végre az eddig méltatlanul mellőzött mémmel, a Csubakka-védelemmel.

Ettől még persze sem Schmitt elnöki alkalmassága (már ami annak morális, hitelességi, elfogadottsági követelményeit illeti) nem fog helyreállni. De hát kit érdekel? Minket nem, Orbánt nem, a külföldet nem, na jó, talán Sali Berishát igen. Ahogy korábban írtam, Orbán választhatott, hogy kit áldoz be: Schmittet, vagy a végsőkig - de csak addig - lojális híveit. Orbán az utóbbit választotta, és emelt a téten. Nem azért van az embernek pártállama, hogy ne használja. A nagy mosdatásba be kell vonni az igazságszolgáltatást és az államigazgatást is. Elvégre semmi nem túl nagy ár azért, hogy Orbánnak ne kelljen engednie, nem igaz?

· 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr334353379

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mit jelent az, hogy a köztársasági elnök sérthetetlen? 2012.04.01. 16:28:50

Nem lehet bírálni? Nem lehet felelősségre vonni? Nem lehet elmozdítani, ha nem akar lemondani magától? A kérdésre a válasz az ország Alaptörvényében és a Köztársasági elnök jogállásáról és javadalmazásáról szóló törvényben található. “A miniszter...

Trackback: Schmitt fenyegetőzik és a Semmelweis Egyetem szenátusát szidja 2012.04.01. 16:27:13

“Talán lesz valaki, talán lesz egy ügyvéd, aki utánamegy, hogy milyen alapon hagyta ki a Semmelweis Egyetem szenátusa a Magyar Akkreditációs Bizottságot” - mondta vasárnap reggel a közrádióban, azt sejtetve, hogy a doktori tanács jogellenes...

Trackback: Schmitt Pál Ph.D. fokozatot hazudott magának az Európai Parlament honlapján 2012.04.01. 16:25:52

“Kisdoktori, megismétlem kisdoktori dolgozat volt, nem PhD “ – nyilatkozta Schmitt Pál január 18-án a Kossuth Rádióban. Alig két héttel később, március 30-án este a köztévében Obersovszky mikrofonjába ugyanezt nyilatkozta: “Ne felejtsük el,...

Trackback: Már nem fair play a fair play 2012.04.01. 15:49:33

Ismét terítéken vagyunk a nemzetközi sajtóban. No, nem az orzságimázsért felelős épp ki tudja hova tartozó hivatal rendelte meg a kampányt és egyelőre nem is úgy néz ki, bárki is egy lépést is tenne a kormányzat részéről a tűzoltás érdekében. Most ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whale 2012.04.01. 14:10:31

Eddig sem néztem semmibe plagibát és eddig sem volt kétségem orbán morálról alkotott elképzeléséről.
Tehát gyakorlatilag nem történt semmi. Ami történt, az az, hogy most még egy qpac külföldi szemében váltunk vállalhatatlan banánköztársasággá. Ők viszont nem szavaznak itthon, így le vannak xarva...:DDD

is 2012.04.01. 14:23:18

Jó volt a vicc, nekem 45 másopercig tartott, míg leesett :)

A jogi oldalt én sem értem: a Fluck gyerek világosan leírta a különvéleményében, hogy 2005-től új törvény van. Már mindehol járt ez a vizsgálati anyag, csak még az Akkreditációs Bizottságnál nem, aki pedig megtehetné a javaslatát a miniszternek. Vajon miért pont oda nem került el? Tényleg el tudom képzelni, hogy az egyetem azért csinálta ezt, mert a nevét tisztára mosta vele, viszont jogilag meg semmis, tehát mégsem vették el vele a doktorit.

maroz 2012.04.01. 14:30:50

Orbán odakínálja a bogyókat a követőinek: piros és kék. Aki az egyikért nyúl, annak el kell fogadnia, hogy marad a mátrixban, élvezi a virtualizált valóság összes "vívmányát", aki a másikért arra sajnos keserű, küzdelmes ébredés vár.

Mondanám, hogy hátra dőlök a fotelemben, bekészítek egy jobbacska kávét és figyelem az eseményeket, de hát basszameg, én is benne lennék ebben az egészben, nem tudok úgy tenni, mint aki csak szemlélődik. Mi van, ha a kéket választja mindenki, és maradunk a mátrixban? Basszameg, a napokban Mohács hadat üzent az EU-nak közgyűlési határozatban, mire készüljünk még, mi jöhet még???

Grigorij Pantyelejevics 2012.04.01. 14:47:35

@maroz: Mi jöhet? Semmi extra. Ők lopnak és lopakodnak. Mi hol átkozódunk, hol röhögünk.
Csak úgy "genetikailag", így egymás közt.

jenőke 2012.04.01. 15:19:56

Ez nem a Csubakka-védeleml. Nem hanyagolható szempont, hogy nem volt taggyűlés, negációval dúsítva.

margitt 2012.04.01. 15:29:20

@maroz:

Nincs kanál, lögybölnöd kell a kávédat, ha nem akarod, hogy a hideg rázza össze. A hívek pedig nem tablettát, tubusos sűrített tejet választhatnak, az sem baj, ha kötelező lesz. Legfeljebb a következő Ba-Be-Bé-Birkamenet vezérmolinóján új jelszó tűnik fel: NINCS, DE NEM IS KELL KANÁL!

Velence19 2012.04.01. 16:01:18

@is: gratula a gyorsasághoz! Én 1 percig levegőt sem, kaptam, majd végigszánkáztam a netem, de "no reaction". Visszamentem, akkor láttam meg a levélen a mai dátumot.
Ami a lényeget illleti: a "kisdoktori"-t az egyetem adományozza, tehát saját szabályai szerint járhat el odaítélése és visszavonása esetén. Amúgy az Alaptörvény is kimondja, hogy a tudományos kérdésekben az állam nem dönthet, csak az MTA és a tudományos világ. A doktori címről a bíróság NEM dönhet. De pont ezt ehhez értsen a KEH apparátusa, élen a Plagi bával?

Mária 2012.04.01. 16:13:39

@is:

" Már mindehol járt ez a vizsgálati anyag, csak még az Akkreditációs Bizottságnál nem, aki pedig megtehetné a javaslatát a miniszternek. Vajon miért pont oda nem került el? "

EZért:

mariablogja.wordpress.com/2012/04/01/schmitt-fenyegetozik-es-a-semmelweis-egyetem-szenatusat-ragalmazza/

Meg ezért:

mariablogja.wordpress.com/2012/04/01/schmitt-pal-ph-d-fokozatot-hazudott-maganak-az-europai-parlament-honlapjan/

Magyarországon 1993-ban vezették be az egységesülő európai, illetve az amerikai szokásnak megfelelően egyetlen tudományos fokozatként a Ph.D. fokozatot, s az azzal egy szinten lévő DLA-t, amelyet a művészeti ágak képviselői szerezhetnek meg. 1993-ig az egyetemi diploma után az elsőként megszerezhető fokozat az egyetemi doktori, a “kisdoktori”, illetve 1984-től a „dr. univ.” volt. A dr.univ. címet követte az MTA Tudományos Minősítő Bizottsága által adott kandidátusi fokozat, a “C.Sc.”. A kandidátusi címmel rendelkező személy a tudományok doktora címet szerezhette meg, ez volt a “nagydoktori”, amelynek rövidítése a “D.Sc.” volt.

A Ph.D. rendszer bevezetése után bizonyos megkötések mellett a régi “kisdoktorik” egy részét az egyetemek PhD-fokozattá minősíthették át. Ezzel a lehetőséggel nem minden egyetem élt, és az átminősítés nem volt automatikus. A kandidátusi fokozatok viszont automatikusan Ph.D. fokozatnak minősültek.

*

Schmitt NEM KÉRTE, hogy az 1992-ben írt kisdoktorival szerzett "Dr.univ" fokozatát 1994 után, amikor a PhD rendszert bevezették Magyarországon, BÁRMIKOR minősítsék át Ph.D fokozattá, mert akkor a plagizált, a formai feltételeknek SEM megfelelő dolgozatot is újra előszedték és átnézték volna.

És mondták volna, hogy írjon helyette egy rendes dolgozatot :)

Mária 2012.04.01. 16:22:37

@is:

Továbbá:

Az Akkreditációs Bizottság csak az új rendszerben szerzett PhD fokozatokkal foglalkozik. A korábban szerzett kisdoktorikkal, nagydoktorikkal - ha bármiylen kifogás merül fel a szerzője ellen - az az intézmény foglalkozik, ahol a disszertációt a szerzője védte.

Ez benne van a Tényfeltáró Bizottság jelentésének háromoldalas összefoglalójában is, az első oldalon.

Ezért nem érintett a doktori cím visszavonásának a kérdésében az Akkreditációs Bizottság.

emberlánya 2012.04.01. 16:27:09

Szerencsétlen Pálunk tényleg kifejezi népünk egységét. Nem érti, nem is értheti, mi a baj vele? Eddig is mindent megtett, amit a gazdái kértek tőle és jött a jutalomfalat. Fogalma sincs semmiről (Mi a szösz lehet az a phD?), de miért gond ez, elvégre eddig sem merült el a részletekben, mégis futott a szekér. Szánalmas az egész ember, ahogy sértődötten válaszolgat a lakájmédia legtehetségtelenebb pojácáinak kérdéseire. Miért hagyjuk mégis? Miért nem százezrek követelik a lemondását? Azért, mert mi mindannyian benne vagyunk a mutyiban - ki kényszerből, ki készakarva és ez itt a legnagyobb baj! Ezért lehet "egy ilyen" az elnök, ezért nem gondolja, hogy le kellene mondania, no és ezért nem vonulunk ki az utcára a lemondását követelni. Ma mindenkinek van félni és félteni valója, ezáltal kussban van, vagy kussoltatható.
Pedig jó hangosan el kellene magyarázzuk ennek a jóembernek a végső leépülése előtt 5 perccel, hogy nem az a fő baj vele, hogy 20 éve lopott és most nem képes vállalni ennek következményeit, hanem az, hogy segédkezet nyújt egy olyan rezsim kiépítéséhez, amely fényévnyire távolítja az országot a világ fejlettebb részétől.

penelope garcia 2012.04.01. 16:35:50

Azanyátokat, a szar is belém fagyott.
Ne tessenek ilyennel viccelni!
Gyenge nekem ehhez az idegrendszerem.

EMU 2012.04.01. 16:36:38

Fideszesek, nesztek, imádjátok ezt is tövig. Mekkora mellénnyel pofáztatok, de nem, nektek kellett a bizonyság, ugyanolyan szemét hazaáruló tetű maffiózókat imádtok, ugyanolyan szarházi tolvaj bandát istenítetek, mint a szocik, csak az a különbség, hogy a szocik mögül már rég kifarolt a tábor, de ti ... ti bazsalygó arccal tátjátok egyre nagyobbra a szátokat, és lelkesen várjátok, hogy a vezér újra és újra teleszarja. Meg nem renget benneteket holmi hazudozás, tolvajlás, hazaárulás, elszegényítés, megszorítás, államosítás, ti olyan szar emberek vagytok, hogy a gerinctelenséget az idők végezetéig mosolyogva pártoljátok, feltétele az, hogy a ti oldalatok legyen tetű, akkor még az sem baj, ha nagyobb szarházi, mint eddig bármi a másik oldalon. Ehhez tapsoltok, csigák.

Pelso.. 2012.04.01. 16:38:41

@emberlánya: Az utolsó bekezdésed, Ok. + Kétségtelen, ez mutyiország, csakhogy mi nem elismert sportoló, MOB és NOB elnök, miniszterhelyettes, valamint a legfőbb közjogi méltóság szerepében mutyizunk, már ha.
Továbbra is fenntartom, az ügy orbánról szól, szánalmas rendszerének, világképének exkluzív epizódja. Szerintem lesz még lejjebb.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.04.01. 16:39:16

Tulassay rektor lemondott. Harom nappal a mandatuma lejarta elott. Bizalomvesztest erzett a NEFMI-vel kapcsolatban.
Most ez milyen orszag ???

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.04.01. 16:41:34

@Malachi: vagy az index.hu es a hvg.hu kozos aprilis trefaja. vegulis.

Lasombra 2012.04.01. 16:49:46

majdnem leírtam, hogy ennek az esetleges rehabilitációnak semmi értelmét nem látom, aztán hirtelen beugrott pár tucat egyéb fideszes intézkedés, amiknél az értelem szintén nem volt szempont, így öncenzúráztam magam.

Plagibá meg menjen nyugdíjba isten hírével, ültessen krumplit, kapáljon, permetezzen, így még PhD-re is lesz ideje.

Szindbad 2012.04.01. 16:57:53

@jotunder: Én azon csodálkozom, hogy halálos áldozat nincsen még. Gondolom, azért nem kell már olyan sokáig várni.

nandras01 2012.04.01. 17:03:28

@jotunder: nem három nappal, hanem három hónappal- bár, ez végül is mindegy...

maroz 2012.04.01. 17:06:27

@Velence19: Nem is az a cél, hogy abban döntsön. A jogállamiság, a procedurális demokrácia egyik lényegi elemét akarják (feltehetőleg) bunkósbotként használni ezek a neandervölgyiek. Az érdemi részbe valószínűleg nem is fognak belekötni, hanem az eljárásjogi részébe. Aminek amúgy általánosságban véve lenne is létjogosultsága, hiszen minden döntő autoritás döntését azért fogadjuk el, mert azt egy korrekt, igazságos eljárás során hozza meg, és a nyugalmunkat az növeli, hogy amennyiben úgy érezzük, hogy ez az eljárás nem volt igazságos bírósághoz fordulhatunk.

A visszaélés része innen következik majd orbanisztánban. A Szájerné hatalmi ág majd meg fogja állapítani, hogy sérült az eljárási jog, mert nem tértivevényes levélben értesítették ki Schmittet a vizsgálatról, lásd még: nem volt taggyűlés, majd erre az a másik a hatalmi ág, a Szájer, ír egy törvényt, hogy minden Schmitt Pál, akinek az esetében sérült az eljárásjog mentesül, visszamenőleg, vagy valami hasonló, és annyi.

aronsatie 2012.04.01. 17:06:47

@nandras01: segíccség, a legjobb tudásom szerint írtam, de ez a bolgár kutató megelőzött.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.04.01. 17:07:09

Mondjuk nehéz lesz picinyt az ügy, h pont a kormány tolta a SOTE-ra a döntést, kimondva, h csak a SOTE dönthet a doktori ügyében.
Egyébként gyanítom, h a német muki is perelni fogja Schmittet, méghozzá Németországban.

Pelso.. 2012.04.01. 17:12:09

"Réthelyi miniszter felbontatlanul visszaküldte a tényfeltáró bizottság jelentését, Hoffmann Rózsa államtitkár pedig eljött ugyan a csütörtöki szenátusi ülésre, de nem várta meg azt a napirendi pontot, amikor Schmitt doktorijáról döntöttek"

Gondoltátok volna, hogy valaha ilyesmik megeshetnek?

acs63 2012.04.01. 17:12:13

@jotunder: Jól tette, így övé az erkölcsi győzelem.
A folytatás érdekel inkább!
-Újra jelölni fogják, vagy mást lesz a befutó?
-Bárki is nyer, kezet fog az "álamfő"-vel, amikor átveszi a kinevezését?
-Vagy beolvasztják őket a Pázmányba?
-Mi lesz a diákok reakciója?

drzyx 2012.04.01. 17:13:31

@MolnarErik: Most tényleg a Heinemannak kell Németországban, német bírósággal a kizökkent időt helyrelökni Magyarországon?

drzyx 2012.04.01. 17:16:32

@acs63: Már megválasztották az újat (Szél), aki "jó kapcsolatokat ápol" a jelenlegi kormánnyal, még kezet is fog csókolni, a SOTE is sikeresen lejáratja magát...

Velence19 2012.04.01. 17:17:38

@maroz: bocs, az elmúlt 2 évben elfelejtettem az olyan kifejezéseket, hogy "jog", "jogállamiság", stb. Szájernénak Kecskemétet ajánlanám, ott igazán elfogulatlanok.

misimisi 2012.04.01. 17:20:53

@Velence19: "Amúgy az Alaptörvény is kimondja, hogy a tudományos kérdésekben az állam nem dönthet, csak az MTA és a tudományos világ."

Nana! Csak óvatosan. Meddig is tart manapság mifelénk alkotmányt, törvényt, miegyebet módosítani? Akár a honfoglalásig visszamenőleg?

acs63 2012.04.01. 17:28:21

@drzyx: Bocs, ezen átszaladtam. Azt hittem, csak átmeneti a vezetése.

nápolyi maszti 2012.04.01. 17:29:00

Szerintem nem fog perelni Plagi bá, ez a jogi duma csupán a szavazótábor etetésére szánt moslék. De annak kiváló, már most több különböző cikk kommentjében találkoztam vele, plusz a "mindenki puskázott" érveléssel, kiegészítve, hogy hol van ez "kurcsány"-"libajnai" gaztetteihez képest, "valóban ez az ország legfőbb problémája"? Nem tudom, hogy ezek bérkommentelők, aki szórják az igét, vagy már a hithű tábor, akiben megfogant a mag, de mindenesetre nagyon buzgók.

Velence19 2012.04.01. 18:05:58

@misimisi: honfoglalás?Hát nem tudod, hogy már a római jognak is a Szájer-Áder-Dajcstomi (3 kiemelkedő jogtudós) módosított váltazata van érvényben? Orbán csak azért nem vett részt ebben (a joghoz ő ért a legjobban "oszt jónapot"), mert éppen szabadságharcolt.

2012.04.01. 18:35:13

@maroz: "A visszaélés része innen következik majd orbanisztánban. A Szájerné hatalmi ág majd meg fogja állapítani, hogy sérült az eljárási jog"

Az áprilisi tréfátok kapcsán azért nem árt emlékezni, hogy "Szájerné hatalmi ág" a Klubrádió ügyeiben eddig két elmarasztaló döntést hozott az NMHH-val szemben.

fuhur 2012.04.01. 18:38:36

Ez egyszerűen hihetetlen nincs senki ebben a kurva országban aki egy ilyen gerinctelen gusztustalan férget eltaposna? Azt hiszem van a konyhában vagy 10 üres sörösüveg. Azt most szépen megtöltöm benzinnel, bedugdosom valami rongyokkal, felmegyek a várba meggyújtom a rongyokat és rádobálom a Sándor palotára.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blog.hu 2012.04.01. 18:54:20

@jotunder: Jogos. Viszont Ti is megérdemelnétek valamit, mert három oldalt kellett visszamennem az előző bejegyzésig a sok április elsejei semmi miatt. :-)

Kuviklacz · szemelyesadatok.blog.hu 2012.04.01. 18:55:17

@grundigg: Amelyből egy eljárásjogi volt és nem vezet sehova, a másikkal szemben meg az NMHH fellebbezett. Várjuk ki a végét.

jenőke 2012.04.01. 19:19:26

Van-e aki ezt a törvényt nem ismeri?
Alaptörvény
X. cikk
(2) Tudományos igazság kérdésében az állam nem jogosult dönteni, tudományos kutatások értékelésére kizárólag a tudomány művelői jogosultak.

Van: Doktor Futó

ob.szerver 2012.04.01. 19:30:24

@maroz:

"A Szájerné hatalmi ág majd meg fogja állapítani,...."

Szerintem túlbecsülöd őket. De ha így lenne, akkor azt mondanám, hogy végre egyszer okosan végiggondoltak valamit, lépésről lépésre alaposan megtervezték és szervezték , minden szereplővel elpróbáltatták, és konzekvensen végigjátsszák. Profi szintű spin control-t végeznének.

De ez annyira nem jellemző rájuk.

Tragedy 2012.04.01. 19:41:24

@maroz: a mai hírek után nekem is ez ugrott be. Aztán jön 2014. és a szijjartó-féle kommunikáció: skiccpali is megnyerte a pert a palizálás ügyben a sote-ellen. (ami nagyjából az ÉS-ügy. fidesz-cég pedig nincs!) És lettek a fideszközeliek :-) poltpetya ekkor debütált mint pártfőügyész!

nerángass 2012.04.01. 20:31:55

@jenőke:
“Tudományos igazság kérdésében az állam nem jogosult dönteni, tudományos kutatások értékelésére kizárólag a tudomány művelői jogosultak.”

Khm…..nem hiszem, hogy ez az a cikkely az alaptörvényben, amelyre “az állam” ( államelnök maga, a kormány, a törvényhozás stb ) hivatkoz(hat)na a Shit-happens ügyben.
Merthogy, a tudományos igazság kérdésében ( mondjuk : igaz-e Erdős és Turán sejtése ? - erre Szemerédi Endre mondta be a boldogító igent ) - bármennyire is ortodoxnak tűnik - ajánlatos szakemberekre hagyatkozni. Másrészt, a fennforgó kisdoktori apasági kétségeinek tisztázása egyszerűen khm..jogrendészeti kérdés ) ( v.ö. Mózes kőtábláival )

A tudományos kutatások értékelésével kapcsolatos kitétel komplexebb – a jelek szerint, gyakorlatilag a teljes felnőtt lakosság – including me - képes értékitéletet mondani a tudományos kutatásokról általában, bármilyen testhelyzetben. Megnyugtató lehet itt is az a tény, hogy kliensünk igazából nagyon rövid idő alatt megtalálta kutatása tárgyát, lacafaszázás nélkül alkalmazta ( manupropria ) – hogy úgymondjam, “feltörte az ugart” ( Mózes esmént )

Akarsz ehhő diszkléémert ? Tessék : beszóló zalaptörvényszerző hülyeségén röhög – ilyet csak olyasvalaki tesz be ( igen, betette ! ) alkotmányba, vagy alkotmánynak kinéző alaptörvénybe, akinek a fejében az Inkvizíció reanimálása reális szükséglet…………

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.04.01. 20:59:36

A Schmitt ügy kapcsán annyi történt, hogy be lett ismerve, a csalást sokan teljesen elfogadhatónak tartják.
Hamarosan ismét átnevezhetjük az országot, Mutyiföldre.
Sajnos semmi sem fog változni.

jenőke 2012.04.01. 21:00:08

@nerángass:
Szövegértési problémáim támadtak.
Miről is írsz?
Elnézést, ha az a baj, hogy asztal nélkül idéztem az Alaptörvényt, de mindegy, mert szelleme ott (meg itt is) kísért mindenütt.
Egyébként - felszólításoddal ellentétben - nem rángatlak.

Üdvözlettel: jenőke

Crip Lee 2012.04.01. 21:13:29

@maroz: Történelem ismétlés. Ide jönnek Brüsszelből és úgy b...nak pofán minket - csak a hagyomány kedviért - mint 500 évvel ezelőtt a sztambuliak.
Nekünk Mohács kell!

fzs.1933 2012.04.01. 21:32:54

A magyar alkotmány sérthetetlenségre vonatkozó passzusa kikre vonatkozik?
Azt ugye tudjuk, hogy mi, magyar földi halandók nem bánthassuk a félisteni köztársasági elnököt.
És egy külföldi?

Utyi 2012.04.01. 21:46:58

Gondolom a Csubakka-védelem nem véletlenül került szóba épp Schmitt kapcsán. Itt már szóba jött: hirszerzo.hu/nyuzsi/2012/2/15/Csubakkavedelem_Schmitt_Palert_5IHUVF

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.04.01. 21:51:54

Mráz Ágoston Sámuel, a Rectum Intézet vezetője szerint "szakmailag nem lenne tisztességes" azelőtt közvélemény kutatást végezni Schmitt nemlemondásának fogadtatásáról, hogy a fideszes agymosoda lefuttatta a varázsprogramot. :))

mno.hu/nezopontok/meg-nem-kutathato-a-schmitt-ugyakik-most-publikalnak-kozvelemeny-kutatast-az-allamfo-ugyeben-kialakult-vitarol-nem-jarnak-el-a-szakmai-tisztesseg-szabalyai-szerint-kutatni-szabad-talan-kotelezo-i-1065200

Merthogy "új és fontos információk merültek fel", például, hogy a doktori értekezésnek vagy a tudományos munka módszereit alkalmazó „új tudományos eredménynek" kell lennie, vagy „a társadalom számára hasznos, új és gyakorlatban hasznosított" alkotásnak.

Hát nekem is van egy új és fontos információm Mráz Ágoston Sámuel számára: nem a világnak van szar íze, hanem te nem veszed ki a nyelved Orbán seggéből, apafej.

tyto 2012.04.01. 22:26:49

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MKWaOc9xTko#!

.....marad a Pál.....

maroz 2012.04.01. 22:36:43

@Kettes: Azért annak, amikor a Nézőpont intézet mráza beszél a közvélemény kutatásról és a szakmai tisztességről egy mondaton belül...

Valami hasonlatot akartam írni, de minek. :))))))

jenőke 2012.04.01. 23:01:24

@Kettes:

„...tudományos munka módszereinek alkalmazásával készített, önálló kutatáson alapuló,
- új tudományos eredményt tartalmazó értekezés VAGY
- a társadalom számára hasznos, új és a gyakorlatban hasznosított alkotás...”

Így érthető végre?

remiz (törölt) 2012.04.01. 23:07:36

ez ugyan csak egy szijjártó, de ezt se lehet tudni, h ezt komolyan gondolja-e:

index.hu/belfold/2012/04/01/egy_mondattal_keszult_a_kormany_schmitt-ugyben/

"a Gyurcsány-párt folyamatosan bizonyítékot szolgáltat arra, hogy a 2006 óta hazugságot hazugságra halmozó volt miniszterelnökkel az élén semmibe veszi a demokratikus értékeket"

ezt, ha marad a pali, nem lehet mondani. sőt, ha a pali nem mond le záros határidőn belül, akkor sem. sőt, nem biztos, h nincs késő.
márpedig ennek a rezsimnek ez a mondat az alapja.

ezt érezték meg nagyon pontosan a mandineres(seggnyaló)k, amikor kiadták a palinak le kell mondani nyilatkozatot.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.04.01. 23:19:42

@remiz: miért lennének seggnyalók a mandineresek ? teljesen rendben van amit írtak. a közös (jobbklilkk, horkayhörcher...) nyilatkozatban vannak mulatságos elemek, de azért az is elfogadható. amit Turul és ergé írt az szerintem úgy korrekt ahogy van. és most kénytelen vagyok lelkylolát is idesorolni. van valamiféle morális vesztenivalójuk és ez jó.

remiz (törölt) 2012.04.01. 23:34:50

@jotunder: igen. sokat gondolkodtam, hogy odaírjam-e.
párszor visszatöröltem, aztán a néhai átlagteljesítményükre gondolva betettem. de valóban felejthető.

ez sztem is rendben van.
és ugye, hogy most valóban érzik a párhuzamot, azt az ilyen:
mandiner.blog.hu/2012/04/01/a_nagy_gyurcsany_schmitt_lemondasi_matrix
posztok legyártása mutatja.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.04.01. 23:42:23

@remiz:

mondjuk az a mátrix viszont súlyosan manipulált.

Szolgálati Füldugó 2012.04.02. 00:44:34

Az Index szerint Habony Árpád kiadta az ukázt, hogy teríteni kell a szart, vagyis azt kell hangoztatni, hogy "akkoriban" mindenki csalt. Némely hasznos idióták meg a szélrózsa minden irányában, jobbra is, balra is azt követelik, hogy tisztuljon meg a tudományos élet.
Hát nem! A művészeti életre már rátehénkedtek, a humán értelmiséget porig alázták. A reálértelmiség eddig támogatta őket, de most, ebben az esetben nem. Tehát nekimennek ezeknek is. Várom az orvos-pereket, mert ez már színtiszta sztálinizmus.

facile dictu 2012.04.02. 06:00:42

szvsz ovinak csak egy célja lehet schmitt ügyének halogatásával. ha most mondana le schmitt, az utóda csupán 2017-ig lenne hivatalban. ha viszont 2014-ben mondatja le vagy 2015-ben, akkor onnét ketyeg az öt év.
és így 2014-2019 [-2020]-ig lehet orbáni orgiára számítani a legtöbb hatalmi ágban, bárki nyer majd a választásokon.
én biztos vagyok abban, hogy ovi hatalmi logikáját nézve schmittnek mennie kell. csak az idő nem jött el még szerinte.
beteg ember ez....

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.04.02. 07:16:48

@facile dictu: Vagy magának akarja megtartani a köztársasági elnöki pozíciót arra az esetre, ha 2014-ben nagy bukta nézne ki, és saját maga védelmében erőlteti a sérthetetlenségi téveszmét.

facile dictu 2012.04.02. 07:25:24

@Kettes: igen, ez még logikusabb....
A posztban feltett "És most hogyan tovább?" kérdésre így nehezebb válaszolni.
De az vigasztal, hogy aki túl magasan akar szállni [főleg erőlködéssel], az nagyot zuhanhat.

Virág et. 2012.04.02. 07:33:31

@mavo: Hát igen, azt aki szeptember 30-ig megjelent írásában nem írta le egyértelműen, hogy Gyurcsány mondjon le, azt eleve a maradjon kategóriába sorolta. :)

amergin 2012.04.02. 08:47:19

Azt azért megnézném, hogy az idei szilveszteri beszédet hogyan mondaná el egy kimosdatott Schmitt :) - Arra befizetek, rakok a székem mellé kólát, pattogatott kukoricát, úgy hallgatnám végig a szövegét :)

nerángass 2012.04.02. 08:51:12

@jenőke: Én is üdvözöllek. A magam körülményes módján azt állítottam hogy a általad idézett cikkely nem az a rendelkezés, amely megtagadja az állam jogosultságát a schmittügyben.
Másrészt, v.sz. aki egy ilyen cikkelyt tesz az alkotmányba, annak legalább a tudattalattijában ott fészkel Torquemada.

Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi 2012.04.02. 09:14:13

@Kettes:
Ez a téma (Orbán magának melegíti a KE-széket) gyakran előkerül. Csakhogy a KE jelenlegi hatásköre elég gyenge, Orbánnak pedig nem elég a reprezentációs szerep és a bőkezű apanázs. Neki egyszerűen muszáj emberekkel sakkoznia, ez a l'art pour l'art hatalomgyakorlás az élete értelme. Ezt viszont még csak nem is a minielnöki, hanem a pártelnöki funkciója teszi számára lehetővé. Bármennyire is kitömnék hatalommal a KE funkcióját, Fidesz-elnök aligha maradhatna. Az utódja viszont az első adandó alkalommal kitörné az ő nyakát is, elvégre pontosan ezzel a politikusi attitűddel lehet a Fideszben előre jutni.

Szóval, egyrészt a jelenleg meglévő pártelnöki hatalmát kellene gyengítenie, a még nem megszerzett KE-t erősítenie úgy, hogy épp időben tudjon átlibbenni egyikből a másikba. Nagy hatalomtechnikus a pasas, de ez aligha megy neki.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.04.02. 09:23:10

A FIDESZ-t szemlátomást SMS-ekkel működtetik. SMS-ben talán még sincs annyira lezárva ez az ügy.

jenőke 2012.04.02. 12:56:53

@nerángass:
Örömmel néztem utána, mit is írsz.
1481-1498 között spanyol főinkvizítor. Hitvallása: „Egy ország, egy nép, egy vallás".
Kösz.

Szindbad 2012.04.02. 13:14:52

És tényleg perelni fog :)))

Szindbad 2012.04.02. 13:25:47

@jotunder: Shit. Ez a buli is megdöglött.

V mint... 2012.04.02. 13:26:30

És jön Kövér Laca,aki majd kikergeti a tőle balra ülőket a parlamentből.

Vortumnus (törölt) 2012.04.02. 13:33:08

Javaslom, szűnjön meg a tisztség és ne legyen utóda a lemondott köztársasági elnöknek.
egyéb esetben kizárólag törvénymódosítást és Karsay Dorottya megválasztását tartanám komolynak és korrektnek.

nerángass 2012.04.02. 13:34:08

@jenőke: Szívesen. A nerángass Tersánszky egyik “szakkifejezése” a Kakuk Marciból, neki tisztelgek ezzel a nickel.

esernyősEvezős 2012.04.02. 13:35:19

Anyám, ez a humortalan, bigott, savanyúuborka, farizeus Harrach jön és nyal még mindig egészen Orbán felső gyomorgyűrűjéig ....
BROÁF.

jenőke 2012.04.02. 13:37:59

@nerángass:
Misi mókus volt gyermekkorom kedvence, és lett gyermekeimé is.

V mint... 2012.04.02. 13:39:48

Most akkor az Obersovszky hiába csinála az asslicking-et?Szegényke.Mi lesz a Szalmával?Most akkor kibasszák mert azt mondta mint Pál?

Entejómit Ijők 2012.04.02. 13:45:26

@V mint...: Ugyan már. Ezek olyanok, mint a Bourbonok: nem tanulnak és nem felejtenek... Szalmát kivágják, mert szembement a direktívával, Obersovszky pedig mindig ott lesz kéznél, ha valaki másnak kell a bizonyítványát magyarázgatni.