Örülünk, Vincent?

Kazahsztán felett száll a dal...

Troll proximity


Orbanisztán Infochart

P/c szerint a világ

  • Hibás feed URL.

Híres utolsó szavak

Rovataink

Viccországban Gengszterkrónikák Gasztrowhat Focitörténelem Borzalmasvers Hülyeország Színház A nap idézete Zene-bona


nem felejtünk.jpg

Jobban teljesít...


Orbán Pinocchio thumb.jpg

FRISSÍTVE!

Itt az újabb történelmi csúcs

A központi költségvetés bruttó adóssága: 2010. május: 19.933,4 Mrd Ft; 2011. május: 21.116,5 Mrd Ft; 2012. május: 21.180,9 Mrd Ft; 2013. május: 21.765,4 Mrd Ft; 2014. október 24.736 Mrd Ft;2015. június 6. 24 847 Mrd F

 

Szűjjé má'!
tumblr_nzd85jlxqr1qd6fjmo1_1280.jpg

 

 




 

Te már bekövetted?

 

Vincent tumblr Falus.JPG

 


 

Vincenzúra

Troll Vincent.jpg

Figyelem! A Vincent szerzői — főszabályként — maguk moderálják a posztjaikra érkező hozzászólásokat. Panaszaitokkal vagy a mellékhatásokkal a poszt írójához forduljatok!

Köszönettel: Vincent Anomália

Címkék

abszurd (39) áder (5) adózás (11) alkotmány (45) alkotmánybíróság (10) államosítás (7) arcképcsarnok (14) ascher café (24) a létezés magyar minősége (6) bajnai (16) bank (7) bayer (23) bayerzsolt (14) békemenet (7) bkv (7) bloglossza (14) borzalmasvers (156) cigány (7) civilek (5) civil társadalom (8) demokrácia (24) deutsch tamás (6) devizahitelek (9) dogfüggő (10) egyház (10) ellenzék (7) erkölcs (17) érték (19) Érvsebész (11) eu (13) eu elnökség (8) felsőoktatás (15) fidesz (76) fideszdemokrácia (7) film (12) filozófia (13) foci (12) focijós (19) focikvíz (54) focitörténelem (94) fritztamás (6) gasztrowhat (9) gavallérjános (10) gazdaság (8) gengszterkrónikák (14) gyurcsány (27) hangfal (98) heti válasz (19) hétköznapi történetek (32) hétvége (44) hoax (5) hülyék nyelve (16) hülyeország (165) idézet (768) igazságszolgáltatás (6) imf (26) indulatposzt (11) interjú (7) járai (12) jobbik (17) jogállamiság (33) kampány (12) kampányszemle (9) katasztrófa (5) katonalászló (21) kdnp (9) kétharmad (16) költségvetés (21) könyvszemle (9) konzervatív (18) kormányváltás (22) kormányzás (42) kósa (8) kövér (11) kultúra (21) kumin (14) lánczi (5) lázár jános (12) levelező tagozat (12) lmp (8) magánnyugdíj (25) mandiner (15) március 15 (8) matematika (9) matolcsy (44) mdf (5) média (48) melegek (8) mesterházy (7) mnb (5) mosonyigyörgy (7) mszp (32) mta (5) napitahó (7) navracsics (14) nedudgi (15) nekrológ (11) nemigazország (5) nemzeti együttműködés (5) ner (11) nyugdíj (5) oktatás (12) önkormányzatok (6) orbán (46) orbanisztán (15) orbánizmus (101) orbánviktor (65) országgyűlés (6) pártállam (23) politika (14) polt (5) program (9) retró (22) retro (115) rettegünk vincent (14) rogán (9) sajtó (22) sajtószemle (6) schmitt (38) selmeczi (8) semjén (6) simicska (7) sólyom (7) spoof (19) stumpf (5) szász (6) századvég (7) szdsz (9) szijjártó (16) színház (35) szlovákia (5) szszp (5) tarlós (12) társadalom (50) törökgábor modul (8) történelem (5) tudjukkik (22) tudomány (17) tüntetés (17) ügyészség (9) választás (37) vb2010 (19) vendégposzt (68) videó (11) vincent (10) Vincent szülinap (6) voks10 (7) vörösiszap (16) zene (23) Címkefelhő

Bayer Zsolt és a polgárháború

2012.01.04. 13:15 | jotunder | 462 komment

Címkék: bayer bayerzsolt

  Nagy igazság ez, Majtényi úr, s hálából adok én is egyet cserébe: sokkal jobb tüntetéseken hazugságokat ordibálni a mikrofonba, mint megdögleni egy polgárháborúban. (Bayer Zsolt, ma)

 

  

     Ceausescu kutyái voltak ilyen magabiztosak 89-ben. Bayer mögött még ott áll a hűséges testőrből "terrorelhárító" parancsnokká avanzsált Hajdú tábornok, Szájerné bírósága, Polt ügyészsége, még kinyitják az Operát nekik, ha meg akarják ünnepeltetni magukat, még van házi televíziójuk, hogy üres utcákat mutogasson a tüntetés alatt,  még van Szalai Annamáriájuk, aki eltakarítja az ellenzéki médiát. Még áll a kétharmad, rendületlenül.

     Vajon Lévai Anikónak eszébe jut-e a sárga Dacia, Targoviste, és az az utolsó perc a falnál. Mert vannak más metaforák is, vannak sárgadáciás metaforák is, nemcsak polgárháború és megdöglés. Valami szörnyű egészen biztosan eszébe juthatott Lévai Anikónak.

     Nem, nem lesz erőszak és nem lesz polgárháború, Lévai Anikó jólétben és békességben fog megöregedni. Minden más kimenetel elfogadhatatlan. Még az is elfogadhatatlan lenne, ha Bayer Zsoltot agyonvernék.

   És abban sem hiszek, hogy az utca dönti meg Orbán Viktor alkotmányos diktatúráját. 

    Egy nap egy oligarcha felhív egy másik oligarchát. Aztán egy harmadikat. Leülnek és néznek maguk elé. Fél szavak nélkül is megértik egymást. Valaki, aki ma ott ül Orbán Viktor mellett a kormányüléseken, aki ott volt vele az Operában, aki szemben állt a tömeggel, kap egy telefont. Aztán egy másikat. Egy idősödő német hölgyét, egy francia úrét, az is lehet, hogy egy nagy fehér házból hívják fel. 

   Az utcák üresek lesznek. Bayer Zsolt éppen a zsidók felelősségéről ír valami pattogósat egy fél üveg whisky mellett. És akkor nem lesz polgárháború. Csak egy rövid bejelentés. Majd írunk róla posztot, és elemeznek az elemzők. 

  Egy nagy asztalt mutatnak. Olyan embereket, akik ma még egymást torkát vágnák el. Senki sem mosolyog. Komoly arcok, komoly szomorú arcok. Mert nem lesz senki sem nagyon boldog. Ami menthető, azt még érdemes lesz megmenteni, de kitörő örömre már senkinek nem lesz oka, hosszú-hosszú ideig. Elfogynak a szavaink, értéküket vesztik, új szavak még nem lesznek.

 Bayer Zsolt pedig végre megihatja a whisky másik felét, és eljuthat oda, ahová való, az asztal alá.

· 14 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://orulunkvincent.blog.hu/api/trackback/id/tr893518998

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Orbán százezrei 2012.01.08. 21:48:35

Állnak-e még tömegek Orbán mögött? Állnak bizony. És ez az igazi nagy gáz, nem a Viktátor maga. Azt írja az újság – pontosabban a NOL.hu – hogy egy nekik nyilatkozó FIDESz elnökségi tag szerint, ha Orbán mellett szerveznének tüntetést, &nb...

Trackback: Büdöshónaljú denevérek 2012.01.05. 10:26:28

-Vélemény-Aszpirin GézaA denevérek olyan állatok, amelyek az utcalámpák körül szálló éjjeli lepkékből lakmároznak. Hát nem ismerős? Itt vannak. Köztünk vannak, ők azok. Irigylik tőlünk a fényt, el akarják venni. Érzem a szagukat. Kell nekik a fény...

Trackback: Tüntetés után, tüntetés előtt – hogyan a tovább? 2012.01.05. 09:22:37

Megvolt a tüntetés. A kormány a helyén maradt, a tüntetők hazamentek, de afelől kétségem sincs, hogy hamarosan folytatása jön, főként, hogy Lázár János is azt mondta, hogy 2012. júniusára minden megváltozik (Orbán Viktor szavával: új államalapítás van ...

Trackback: Tüntetés után, tüntetés előtt – hogyan a tovább? 2012.01.05. 09:22:37

Megvolt a tüntetés. A kormány a helyén maradt, a tüntetők hazamentek, de afelől kétségem sincs, hogy hamarosan folytatása jön, főként, hogy Lázár János is azt mondta, hogy 2012. júniusára minden megváltozik (Orbán Viktor szavával: új államalapítás van ...

Trackback: Zeneajánló a szabadságharcosoknak 2012.01.04. 23:50:54

A pénzpiacok álarca mögé bújt IMF és EU az újév hajnalán újabb támadássorozatot indított a forint és az unortodox magyar gazdaságpolitika ellen, azzal a nyilvánvaló szándékkal, hogy megdöntsék az Orbán Viktor vezette törvényes demokratikus magyar ...

Trackback: KI A FELELŐS? 2012.01.04. 22:18:55

  A kormány a felelős a 300 forintos euróért! A kormány képtelen kezelni az egyre súlyosbodó válságot! A kormány politikája nemhogy egyhelyben toporgást jelent, hanem egy egész évtizeddel vetette vissza Magyarország fejlődését!   Megdöbbentő,...

Trackback: Százezer 2012.01.04. 20:13:26

Nagy eséllyel ez volt az utolsó békés tömegtüntetés Orbán regnálása alatt. A következőt nemigen tudja már kordában tartani sem a rendező szervezet, sem a rendőrség. És utóbbi talán nem is nagyon akarja. Hisz vezetőktől közrendőrökig sokan állnának legs...

Trackback: Új köztársaság kényszere 2012.01.04. 20:12:32

Orbán – meg az azt várhatóan követő jobbikos koalíciós intermezzo – után igen nehéz munka vár ránk. Mindenekelőtt kell egy alapos cezúra. A politikai, a szimbolikus és az intézményi változás mellé akár büntetőjogi cezúra* is szükséges lehet...

Trackback: Vigyázz, jön a fal! 2012.01.04. 19:33:22

A megfigyelők jelentős része arra fogad, hogy az IMF EU tárgyalásokon Orbán elmegy majd a falig. Aki nem, az arra, hogy neki is fog menni. Van azonban egy harmadik lehetőség is: hogy már neki is ment... A „külföld”, amellyel most Orbán...

Trackback: Jók a programok, csak sok itt a szobanihilista fikagép 2012.01.04. 18:42:18

(forrás: én) A hétfői ellenzéki tüntetésen szerintem elkezdődött valami. Egy téglát kiütöttünk a falból, és mindenki számára nyilvánvalóvá vált, hogy semmi különbség nincs Orbán Viktor politikai túlélésének esélyei és egy szép nagy nulla között. A kéth...

Trackback: Tüntess repülő kamerák előtt! 2012.01.04. 18:27:45

A forgalomfigyelő kamerák mindig ott romlanak el, ahol az ellenzék tüntet, de ez ma már nem lehet akadálya a korrekt tájékoztatásnak. A lengyel gazeta.pl tech rovatában megjelent írás egyenesen a közösségi újságírás forradalmasításáról beszél a repül...

Trackback: Rogán Antal életrajza 2012.01.04. 18:27:17

Rogán egyéves pénzügyi ügyintézői gyakorlattal megy tárgyalni az IMF-hez. Tényleg az a jó az országnak, ha nem három felkészült gazdasági szakembert, hanem egy jogászt és két pártkatonát küld a Fidesz az oroszlánbarlangba? "Kihagyják Matolcsyt az...

Trackback: Matolcsy György életrajza 2012.01.04. 18:26:49

Hogyan irányíthatja egy nemzet gazdaságát az, akinek egyetlen nap munkatapasztalata sincs a versenyszférában? Nemzetgazdasági miniszterünk soha nem dolgozott vállalkozásban, ám figyelemre méltó időt töltött igazgatással, elnökléssel, kurátorkodással és...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2012.01.04. 18:26:11

Alkalmas-e az ország vezetésére Orbán, akinek mindössze egy éves szociológus gyakornoki szakmai gyakorlata van a megélhetési politizálás mellett? Mihez ért az ELTE-n huszonnégy éve szerzett jogi diplomájával? Nézzük meg Europass sablonba feltöltött él...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.05. 08:50:01

@csoko20: a magyar polgárháború eleve elmaradna. először bejelentenék, hogy valószínűleg megtartják, aztán mégsem. és megmagyaráznák, hogy tulajdonképpen majdnem megvolt, de a világgazdasági válság miatt csökkent a kereslet a polgárháborúra. lenne panaszkodás a tévében, hogy mennyire felment a polgárháború ára, nénikéket mutatnának akik a nagybani piacon próbálnak polgárháborút venni, de túl drága. a kiskereskedők a nagykereskedőkre mutogatnak, Bayer pedig a zsidókra, miattuk nem lehet polgárháborúzni.

szempontpuska 2012.01.05. 08:57:29

@Virág et.: Sólyom nálam még mindig egyfajta szálláscsinálója a mostani rezsimnek, aki annak idején nem mulasztotta el "örömmel" átadni a megbízatást a mostani pártállamnak. Utólag már leeshet neki, de ez jól mutatja a lilaködös, kávéházi értelmiség kártékony szerepét, ha operatív és nem elméleti politizálásról van szó

szempontpuska 2012.01.05. 08:58:09

@Virág et.: A médiatörvényről a Vincenten is volt egy kétrészes sorozat

csoko20 2012.01.05. 09:02:19

@jotunder: Azért van B-terv is!!!

Az M1, HírTv, EchoTv stb:

-bejátszák a líbiai, afganisztáni nato légicsapásokat, csak Tripoli helyett Bivalybasznádot írnak
-a koszovói tömegdemonstrációk, barikád építések, kődobálások Jászfaszomtudjahol külvárosában történtek
-Orbán győzelmi beszédéhez bevágják a Times Square szilveszteri buliját
-az IMF és a nemzetközi pénzpiacok lejáratáshoz a Brókerarcok, illetve a Tőzsdecápák egyes részleteit használják fel, mint "rejtett kamerás" hírtv-s oknyomozó riportot
-néhány képaláírás segítségével a berlini melegfelvonulásból a deviáns magyar ellenzék tüntetése lesz.
-a pápa húsvéti beszédéből isteni felhatalmazás lesz; /amúgyi latinul beszél, szóval le kell fordítani/

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.05. 09:09:02

@szempontpuska: nálam nem. szerintem a kétharmados rezsimnek a válság, a Gyurcsány jelenség és a szoclib korrupció/tehetségtelenség volt az igazi "szálláscsináló". amit Sólyom képviselt az egy a képviselhető nézetek közül. nem pont az amit én gondolok, de hát amit én gondolok az meg nem pont az amit ő gondol :)))))

szempontpuska 2012.01.05. 09:11:01

@jotunder: Nálam nem, de ezzel együtt tudunk élni :-)

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.01.05. 09:18:39

324 forint az euró, mire vársz magyar, államcsődre?

A lefizetett fideszes orvos"szakértők" sorra dobálják vissza és fokozzák le a rokkantnyugdíjasokat.
De úgy , hogy pl. szívműtét után rosszabbodott az állapota, vagy pl rákos az illető.

Ezekben nincs se Isten se ember. Csak a jópénzért meg kell felelni O. Viktornak. Hogy igaza legyen , valóban sok a rokkantnyugdíjas és vissza lehessen terelni őket a munkanélküli világba.
Mit dolgozzanak sok évi kiesés után, betegen mikor nincs munka.

Szívszorító, kegyetlen és megalázó eljárások.

Sok lesz az öngyilkos, utcára kerülő, kolduló szegény.

A Nyugdíjfolyósító rendszer is összeomlik pár nap alatt, olyan a kapkodás, a fejetlenség, a tudatlanság.

"Köszönjük" O. Viktor és fidesznyaló, csókos orvosszakértők!

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.05. 09:19:11

1.00 EUR = 323.440 HUF
Euro Hungarian Forint

1.00 CHF = 265.194 HUF
Swiss Franc Hungarian Forint

félre kellene rántani a kormányt...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.01.05. 09:24:42

@jotunder:
Azért a szoci tehetetlenségbe erősen besegített
az a 100 törvény, amit Sólyom visszadobott,
meg az az öt hülye népszavazási kérdés, amit viszont átengedett
az alkotmánybíró haverjaival együtt.

Lacdelo 2012.01.05. 09:44:51

@Állományjavító:

Remelhetoleg az EU-IMF beavatkozik es helyre rakja ezt az inkompetens es anti-demokratikus kormanyt, mert ha nem akkor itt totalis gazdasagi es moralis kaosz lesz, ami meg akar a megdilettansabb es meg anti-demokratikusabb Jobbiknak kedvezhet, ami utan egy evtized is keves lenne, hogy elsoporjuk a romokat.

Fidesz anti-demokratikus amokfutasa, ahol egypart rendszert probal most kiepiteni es minden intezmnyt megszallni es az osszes meglevo ellenfelet marginalizali. AB-t,KT-t, MNB-kot legazolni. Uj egyoldalu hazug Fidesz alkotmanyt elfogadni. MNYP-i penzeket allamositani, Munkatorvenykonyv atirasaval rabszolgasorba taszitani a munkavallalokat, visszamenolegesen torvenykezni, reszrehajlo valasztasi rendszert kiepiteni, mediat elfideszisiteni (Klub radio, retusalasok, Media Tanacs megszallasa ), birosagok fuggetlensegenek felszamolasa, es mindezt megfejelve egy ugyetlen es igazsagtalan felso osztalyt kedvezo adopolitikaval BOVLI kategoriaba sodorva Magyarorszagot es az EU, USA, IMF szovetsegeinknel es bel es kulfoldi befektetoknel teljes bizalomvesztes, irdatlan bank es multiadoval a banki hitelezes befagyasztasa es munkanelkuliseg novelese. Ennek tetejebe gogosen jarkalnak es unnepelnek.

Es a problema az, hogy a lista nem er veget, meg sok mindent ki is hagytam.

Ha ez nem orszag totalis csodje fele vezeto intezkedesek, akkor mi az?
Az Orban fele politika megbukott! ORBANT belulrol kell megbuktatni es VARGAT vagy POKORNIT KELL MEGVALASZTANI MINISZTERELNOKNEK!

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.01.05. 09:47:38

@Lacdelo: Varga csak keresse tovább a csontvázait. Pokorni meg baszakodjon a turuljával.

Aki Orbánnak gombot nyomott a fenti döntéseire, az nem váltás, hanem stróman.
Szerintem.

Long R3 IGF-1 2012.01.05. 09:51:19

Tudja fene, én azért csak kíváncsi vagyok, hogy lámpavasról fejjel lefelé lógva, kivágott szívvel is tudna-e ilyen vicces cikket írogatni ez a Bayer Zsolti?

Dr.Zomboss 2012.01.05. 09:55:39

@Lacdelo: Az a baj, hogy a Fidesz egy velejéig rothadt Zrt. Hallottál már a Simicska, Nyerges, Pintér- féle körökről?

lariflari 2012.01.05. 09:56:30

Látom továbbra sem érdekel senkit sem,hogy miért fog éhenhalni hamarosan.
allamadossag.net78.net/

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.01.05. 09:57:23

@lariflari: Semmi újat nem mondasz Bayerhez képest, de legalább azt is holibiris (sic!) színvonalon. Oszt akkor most mi van?

ijontichy 2012.01.05. 09:58:32

@jotunder: Amit Sólyom László leginkább képvisel, azt Sólyom László egójának hívják ;-)
Azt el kell lismerni, mindezt igen ügyesen teszi. Például anno, az Orbán segge mögötti pozícióért folyó futóversenyt olyan konzervatív eleganciával abszolválta, hogy felületes szemlélőnek úgy tűnhetett, a KE csupán vasárnap délutáni eü. sétáját végzi.
Azt már a múltkor megtrécseltük, hogy e kérdésben van némi véleménykülönbség köztünk, ami nem gond, áber...

index.hu/belfold/2012/01/04/solyom_a_kivetel_lett_a_szabaly/

na most ugye jön ez a szösszenet, s ennek láttán én csak egyet tudok kérdezni: "Elnök úr! Most ezt kinek és minek? Ki a f..mnak teccik megint parádézni?"
Ha már a rangkórság nevű - egyébként csak a hülyének fel nem tűnő - betegségben szenvedve nyalta Vityka hátsóját, akkor az egyetemi előadókban, decens és korosodó jogászok előtti brillirozáson kívüli publikációiban jó lenne, ha kikapná a hülye fejét a saját seggéből, és kellő határozottsággal, továbbá emberi nyelven próbálna hozzáállni a kérdéshez. Amit fentebb produkál, az ugyanis nekem csak egy korosodó, narcisztikus seggfej "on stage" maszturbáló performansza.

Kétségtelen, hogy az orbáni tekintélyelvűség, és a sólyomi tekintélyelvűség között van egy piciny különbség; nevezetesen, hogy az utóbbinak "volt gyerekszobája". Számomra azonban ettől még mindkettő elfogadhatatlan (és mellesleg gusztustalan).

Szvsz., ha valamit is jóvá akar tenni a súlyos milliárdokban kifejezhető károkból, amit ennek az országnak húsz éves tevékenysége során okozott (bár nem hiszem, hogy ez eljut a tudatáig), akkor ezt nem kéne. Ha használni nem tud, akkor legalább kussoljon, és élvezze, amit sikerült eddig összehoznia.

turulpina 2012.01.05. 09:58:41

Ez a bayerzsoszó egy igazi eeerópai értelemben vett büdöscsótány, a szlovákrendszerámos csaló fajtából.

Remélem, a mini szar elnöke mellé akasztják majd.

remiz (törölt) 2012.01.05. 10:01:30

@jotunder:
299-nel volt újraszámolva a költségvetés.
ezek a faszok másfél hónapja 268-cal számolták ki... realitásérzék.
szorul a hurok.
ezt csak hetekig lehet bírni sztem komoly fordulat nélkül.

@Lacdelo:
igen itt jelenleg a devizahiteles fidesz szimpatizáns rétegnek kellene
nyomást gyakorolni. de az nem nyomásgyakorlás, h most akkor nem fogunk tovább segget nyalni. itt most seggbe kéne rúgni őket.

@Long R3 IGF-1:
a lámpavas semmire nem lenne megoldás.
gyorsan el kell tüntetni a barmokat:
bayer, lázár, selmeczigabika

kurvagyorsan. kurvamélyre. helyzet van szerintem.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.01.05. 10:02:36

Köztársasági Elnök Úr!

Azonnal lépjen a kormánnyal szemben, az ország az államcsőd felé halad.

Azonnal új, szakértő kormányt kell!

Ez már az Ön felelőssége is!!!!!

www.blikk.hu/blikk_aktualis/pocsekba-ment-az-alkotmanyi-vacsora-2076455

www.portfolio.hu/deviza_kotveny/deviza/eszeveszetten_szabadulnak_a_forinttol_es_a_magyar_kotvenyektol.160906.html

index.hu/belfold/budapest/2012/01/05/februar_elejen_leallhat_a_bkv/

324 ft,- az euró!!!

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.01.05. 10:04:38

@ijontichy: Van egy kis fáziskésése sajnos a kritikáinak, ugyanakkor mit lehet azzal csinálni, hogy igazat ír?
Szocialista elv? Az.
Hatalommegosztásnak smafu? Smafu.
Elviselhetetlen garanciáktól megszabadulni? Az.
Visszaélés? Az.
Akkor is, ha? Akkor is.
Nem rendeltetésszerű? Hát nem.

genyamagyar 2012.01.05. 10:07:18

Sajnos Sólyomnak legalább akkora a felelőssége abban, hogy ide jutottunk, mint Orbánnak.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.05. 10:07:59

@Counter: ezt az idiótát még nem vágom ki. ráér.

dolphin · http://adlibitum.hu 2012.01.05. 10:10:19

@jotunder: Az ukránoknál még csak most lesz karácsony és ki kell ám pihenni neki is azt a sok bejglievést.

quendelapo 2012.01.05. 10:11:42

@Lacdelo:
Varga és Pokorni nem szavazta meg ezeket a törvényeket?

chipshop (törölt) 2012.01.05. 10:14:18

Hmm.Akkor naci,antiszemita,kormanyparti vagyok ha egyetertek a cikkevel?Szerencsere tudom,hogy ki es ki mi vagyok,igy ez csak retorikai kerdes volt:-))Egyebkent a kormanynak telleg mennie kene,meg a posztiroval is egyetertek helyenkent:-)Zavart napok:-))

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.01.05. 10:15:15

@Lacdelo: Így jobban belegondolva, lenne egy mentő-megoldás arra a kis időre, amíg lezavarnánk egy új választást.

Ez a Fellegi olyan politikai helyzetben van, mint Bajnai.

Nem tudom, hogy gógyija van-e, de a helyzete olyan, hogy vészkormányozhatna
ebben a vészkorszakban.

Gazdasági pozícióban volt eddig,
tárgyalási pozícióban van,
tudja, hogy mi nem ment, mert neki nem ment,
és kevesebb hülyeséget hordott össze eddig, mint a politikus fidesznyikek.

Asszem Fellegire van kihegyezve a helyzet.
.

remiz (törölt) 2012.01.05. 10:17:04

most gondoljuk el mi van, ha az ún spekulánsok megszagolják, hogy felzabáltuk a jegybanki tartalékokat. ha esetleg épp felzabáltuk.

hm. akkor most kb 335 körül lennénk.
aztán vissza, le.föl.ide.oda.
az egy még ennél is kiszámíthatóbb gazdasági pálya lenne.

csárli hárper 2012.01.05. 10:21:54

mindent elolvasok amit írtok de ez most baszott jó lett!

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.01.05. 10:31:55

"sokkal jobb tüntetéseken hazugságokat ordibálni a mikrofonba, mint megdögleni egy polgárháborúban."
És milyen igaza van! És jobb, ha tai lányok masszálnak, mint elégni a máglyán! És jobb jakuzziban koktél szürcsölni közpénzekből, mint normális tervek felett izzadni a parlamentben! És még mennyi ilyet tudnék felsorolni!
De mi van a szlovák rendszámú terepjáróval? A rendőrség gondolom már keresi a nyomát! No és egy ilyen névvel, hogy Bayer?

Kristl 2012.01.05. 10:34:34

@szempontpuska:

Gratulálok. Neked is nehezedre esik megérteni az alkotmányos rendet ugye?

neuromanc 2012.01.05. 10:35:52

Azért ennél gazdagabb a magyar nyelv:

"Valaki, aki ma ott ül Orbán Viktor mellett a kormányüléseken, aki ott volt vele az Operában, aki szemben állt a tömeggel, kap egy telefont. Aztán egy másikat. Egy idősödő német hölgyét, egy francia úrét,"

:)))
Én is kaptam már telefont, legutóbb tavaly karácsonykor, igaz teljesen új készülék volt... most nagyon gondolkozom azon, hogyan szerezhetném meg - törvényes eszközökkel - egy idősödő német hölgy és egy francia úr telefonját... akkor talán én irányíthatnám ezt a magyar kisnagypolitikát :))
(jó, jó, tudom, a szerző Merkelt és Sarkozyt akarta furmányosan becsempészni a szövegbe, de a csudába is! ők még nehezebben fogják nekem adni a telefonjukat :)))))

Long R3 IGF-1 2012.01.05. 10:40:44

@remiz: ok. igazad van. beleeshetnének véletlen valami kurva mély kútba. csak a bayer zsoltinak legyen kötél is a nyakán. utolsó esélyként...

Kytia 2012.01.05. 10:44:24

Jajjmá, Bayer Zsolt, könyörgöm. Ki az a félkegyelmű már? Jó, hogy nem Győzike irományáról értekezünk.:))

stf! 2012.01.05. 10:46:05

Szerintem OV most a leginkább szeretne GyF bőrében lenni.
Mert GyF még túlélte az ő maga bukását, OV viszont már tudja,
neki ennél csúnyább vége lesz. Még GyF zárkája is biztosabb hely lenne neki, mint ami rá vár...

neuromanc 2012.01.05. 10:47:57

...a Ceausescu - párhuzam pedig erős túlzás. Nem tudom, hány éves a szerző és hol élt az 1980-as években, ezért kisegítem egy alapvető információval: a Ceausescu - rezsimben ezt a posztot végig sem pötyöghette volna, máris sizik a "fiúk" ( közzétenni meg pláne nem lehetett volna sehol) ...egy ilyen szövegért minimum rokkantra verték volna a szekusok, miután kirúgatták állásából, és házkutatás ürügyével halálra rémítették családját...:(
...az a bizonyos Dacia pedig nem sárga volt, hanem fehér...csak a pontosság kedvéért :)

neuromanc 2012.01.05. 10:48:49

javítás: máris viszik

Kalmár 2012.01.05. 10:51:49

Engem, jobban zavar, hogy Gyurcsány alatt 330-as euró árnál miért vett az MNB kötvényeket, hogy stabilizálja a forintot és sgítse a kormányt, ha most ugyanaz a stáb ettől elzárkózik???
Miért verték vissza a forint elleni spekulációs támadásokat, még Járai alatt is és most miért nem ??? Akkor kemény forintvásárlásokkal a spekulánsoknak milliárdos veszteséget okoztak, megtanítva, hogy ketten vannak a boxmeccshez. Most meg semmi. Csak a károgás, amivel csak a spekulánsokat segítik.
TENNI MIKOR FOGNAK VALAMIT??
Miért nem teszi a dolgát a jegybank?
Az offshoe lovag hazaáruló módra, csak a valódi gazdáira hallgat.
Szégyen.

Cinkes 2012.01.05. 10:56:27

ez az ember megér egy posztot...? egy hahahánál többet nem löknék oda neki

bgp 2012.01.05. 10:58:21

@genyamagyar: valami van neki, de nem annyi. Sólyom egy idealista holdkóros. Orbán egy közveszélyes hazudozó.

belekotty 2012.01.05. 10:58:30

@Kalmár: "Engem, jobban zavar, hogy Gyurcsány alatt 330-as euró árnál miért vett az MNB kötvényeket, hogy stabilizálja a forintot és sgítse a kormányt, ha most ugyanaz a stáb ettől elzárkózik???" - Ugye tudod hogy most hazudsz? Gyurcsány alatt az euro sosem volt 330.

Lacdelo 2012.01.05. 11:00:23

@simonmondja.: @remiz: @quendelapo: @Dr.Zomboss:

Egyetertek veletek. Ezt a Fideszt ugy kellene elzavarni mindenestul, ahogy van. Sajnos a realitas az az, hogy a valasztasokig hacsak tenyleg nem lesz egy veres utcai forradalom a nyaron, amikor az orszag becsodolt es megtakaritasaink, vallalkozasaink, bankjaink tonkrementek, akkor a kovetkezo valasztasokig nem lehet elkuldeni a Fideszt.

Sajnos az ellenzek se keszult fel elegge a kormanyzasra es tamogatottsaguk is alacsony, habar latvanyosan javulna az orszag gazdasagi helyzete ha egy MSZP-LMP-DK-JESZ es egyeb kispartok es civilek koalicioja osszeallna egy Bajnai-Bokros-Oszko mentalitasu es szaktudasu emberrel az elukon.

A Jobbik az nem alternativa! Semmifele megoldasuk nincs a haza problemaira. Gazdasagrol, egeszsegugyrol, oktatasrol semmi koncepciojuk nincs. Ha ezekre a mocskos neonacikra szavazunk, akkor teljesen kiirjuk magunkat Europabol. Az EU, USA, IMF ellenunk fog fordulni, kulfoldi es belfoldi befektetok kifogjak vinni a maradek befekteteseiket. Az orszag tartosan BOVLI kategoriaba kerul es nem fogjuk tudni finanszirozni a piacrol, 20% fole none a munkanelkuliseg, nagymaerteku elszegenyedes, stb...

A Jobbik nem megoldas az orszag problemaira! Mindenki aki a Jobbikot tamogatja az Magyarorszag ellen tevekenykedik es tartos elszegenyedesehez jarul hozza.

HA A FIDESZ NEM KERGETI EL ORBANT ES TARSAIT NYARRA ES ESTLEG KILEPNEK AZ EU-BOL, AKKOR AZ ORSZAG BECSODOL ES VER FOG FOLYNI AZ UTCAN! Remelem ez elkerulheto egy belso puccsal a Fideszen belul.

genyamagyar 2012.01.05. 11:01:36

@neuromanc: Nézd, a párhuzam pedig jogos, de a szerző nem mindenre értette a párhuzamot. Ilyen alapon írhatnád, hogy nem jó a párhuzam, mert Csau öregebb volt.

Persze, és?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.01.05. 11:01:51

@Kalmár: Ki mondta, hogy elzárkózik? November-decemberben végig arról lehetett hallani minden egyes zuhanásnál, hogy a jegybank interveniált. De gondolom, neked az kéne, hogy a Szíjjártó mondja be, mert az hiteles :-)

Virág et. 2012.01.05. 11:02:00

@Kalmár: Gyurcsány alatt 310 forint volt maximum az euró (2009 márciusában). A www.mnb.hu-n te is megnézheted.

Innen akkor kár is továbbmennünk azt hiszem.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2012.01.05. 11:02:23

@Kalmár: Hagyd már abba a hisztit meg a hülyeséget, már most is vásárol a jegybank a piacon. Az ilyesmit nem szokás bejelenteni. Egyébként Gyurcsány alatt sosem volt 330 Ft az euró.

Virág et. 2012.01.05. 11:03:58

@szempontpuska: Ez így van. De az alkotmányos elkötelezettségét senki nem kérdőjelezheti meg. Ezért is kellett repülnie a mandátum lejártakor, mert álamfőre volt szüksége nem köztársasági elnökre.

Én is úgy gondolom, hogy mindehhez képest még most is nagyon csendes. De talán éppen ezért hitelesebb lesz azoknak, akiknek mindenki más hiteltelen.

genyamagyar 2012.01.05. 11:04:00

@Lacdelo: Jól beszélsz, ehhez nincs mit hozzátenni.

neuromanc 2012.01.05. 11:05:58

@genyamagyar: ugyan, dehogy jogos, marhaság.
Ilyen alapon BÁRMELYIK magyar ( vagy más) kormányra rá lehetne erőltetni ezt a hasonlatot...:)

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.01.05. 11:06:05

@Kristl: Egy régi ismerős. Örülsz még a 300 forintodnak Kristl ?

Long R3 IGF-1 2012.01.05. 11:06:25

@Kalmár: egyszerű a megoldás: most nem a spkulációs támadások, hanem a kormány faszsága miatt vagyunk szarban, azt pedig nem tudja a jegybank visszaverni...

genyamagyar 2012.01.05. 11:08:20

@neuromanc: Csau volt az, aki mindenáron adósságmentessé akarta teni - és tette - Romániát, igaz, az ország belerokkant.

Ebben tökéletes a párhuzam.

neuromanc 2012.01.05. 11:13:56

@genyamagyar: Akkor viszont legyen Argentína, ott a tarthatatlan eladósodás miatt omlott össze minden :(

...és tényleg nem kívánom neked, hogy megtapasztalj egy olyan valóságot, amilyen a Ceausescu Romániájában volt

Malachi 2012.01.05. 11:15:55

@Kalmár: ostoba, hazug, csökött agyú fasz.

@mindenki: bocs, rosszul ébredtem.

neuromanc 2012.01.05. 11:16:36

@genyamagyar: A szerő pedig nem pontosította, hogy a Ceausescu rezsim " melyik részére" érti a párhuzamot... a sárgadaciás jelenettel ( valójában fehér!) pedig konkrétan a diktátor házaspár kivégzésére utalt... nyilván, ez sem túl erős, gondolom

V mint... 2012.01.05. 11:17:28

@simonmondja.: Én úgy látom a nyilatkozatai alapján, hogy Bod Péter képzeli magát a következő szakértői kormány fejének.

V mint... 2012.01.05. 11:24:47

@simonmondja.: Elég, ha Brezsnyev szintjére kerül.

ijontichy 2012.01.05. 11:30:27

@Kalmár: A jegybank intervenciói észrevehetők. Ez még nem komoly speku támadás. Meg fogod látni az milyen lesz, ha bekövetkezik. Mellesleg a jegybank az ország érdekeit köteles képviselni, nem a kormányét. Csak hát ehhez be kell látni: ennek a kormánynak, meg az országnak az érdekei már régóta köszönő viszonyban sincsenek.

Malachi 2012.01.05. 11:31:03

@simonmondja.: én ettől még dühösebb vagyok, csak önmaguknak vásárolnak egy kis haladékot, ugyan már ki hiszi el ezt a sok kamurizsát? decemberben ugyanezt játszották el, aztán jött az IMF majd kisvártatva porzott utánuk a határ, olyan sebesen húztak el.

mi lesz most, még egy évig ezt játsszuk, még nincs kész a menekülési terv a fiúknak? mert az ország valahogyan működne 350-es Eurónál is, igaz, hogy szarabbul, de működne. ez van, ez lesz amíg ezek a mocskos tolvajok itt ülnek a nyakunkon, elviszik az országot a rohadt szakadék széléig és ott egyensúlyoznak majd. aztán mielőtt elzavarná őket a szeretett NÉPÜK, bele is lökik, ebben ne legyen kétségünk.

engem nem vigasztal majd, hogy életük végig külföldön kell majd bujkálniuk, ha az ország az ő életükben már nem mászik ki a gödörből, amibe vezették. ezek az igazi hazaárulók, ők törnek minden magyar életére az ostoba, beképzelt dilettantizmusukkal és istenem, még most is mennyi szánalmas ökör van, aki két pofára zabálja a hazugságaikat!

HA lesz IMF megállapodás, az Orbán és Matolcsy bukását jelenti majd. le kell mondaniuk, nem érdekel milyen zűrzavar jön utánuk. nem lesz rosszabb, mint a biztos államcsőd, ami felé tartunk.

genyamagyar 2012.01.05. 11:37:37

@neuromanc: Nézd, nem is erről volt szó! senki sem akarja Csau rendszerét - bár egy időben ott ezt néhányan visszasírták.

genyamagyar 2012.01.05. 11:38:15

@neuromanc: A kivégzés párhuzam természetesen marhaság. Senki sem akar itt vért látni.

genyamagyar 2012.01.05. 11:43:24

@Malachi: " le kell mondaniuk, nem érdekel milyen zűrzavar jön utánuk."

Semmiféle zűrzavar nem lesz utánuk. Lesz egy átmeneti időszak, talán egy hónap, amikor a sok hülye törvényt, alkotmányt visszavonják, kinevezéseket eltörlik stb. Alakul egy koalíciós kormány, ott lesz egy kis huza-vona, aztán megy minden szépen a maga útján.

Egy-két tévétől, rádiótól, újságtól megvonják a bújtatott támogatásokat, azok szépen elvéreznek.

És év végére már senki sem emlékszik erre az év eleji idegbajra.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.01.05. 11:55:13

@Malachi: A Véleményvezér szerint már nem adnak a szavukra.
Dehát a Véleményvezérnek nem ez lenne az első tévedése.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2012.01.05. 12:01:41

@simonmondja.:
Bocsánat, csak megkérdezem, mert nem tudom: Ez a Fellegi nevű úriember véletlenül nem "fideszközeli"? Mert ha az, akkor a mostani "beszélyéről" a "Támad a Mars" című sci-fi vígjáték jut az eszembe, ahol is a marslakók úgy lövik halomra az embereket, hogy közben a hangosbeszélőn a békét harsogják.

Egyébként ez nem egy nagy nóvum. Ha figyeltetek, akkor a Fidesz már régen ezt csinálja, és ez a későbbiekben még csak fokozódni fog. Tudatos gazemberek ezek.

kamerasmobil 2012.01.05. 12:06:42

A ma reggeli forintgyengules sztem tokekivonas volt. A tozsde hatalmasat eset tehat sokan szallhattak ki magyar reszvenybol es az igy kapott forintert vettek eurot. Ugyanigy lehetett az allamkotvenyekkel is. Ez a nagy kereslet vitte le az arfolyamot.

A reggeli 324,5os arfolyamnal en speciel arra gondoltam hogy a harmadik hitelminosito is ertesitette a kormanyt hogy jon a bovliba vagas a het vegen es ennek ment hire a kulfoldi befektetoknel. Ha igy allunk az megmagyarazza a varatlan Fellegi bejelentest is.

Kerdes hogy hisznek-e nekik mert ez most mar sztem keves.
Hiszen kozben meg mindig megy az eroskodes hogy csak ami a magyar gazdasagnak jo abba fognak belemenni meg hogy semmi gond nincs a jegybanktorvennyel...

2012.01.05. 12:18:25

@Peter T. Sinclare: a kádárizmus szemétkupacait az emberek a génjeikben hordozzák. orbán a legjobb példa rá.

Kétrét 2012.01.05. 12:36:08

Szerencse, hogy a demokratikusan megválasztott, átláthatóan működő Bilderberg csoport tagjai egyre több helyen átveszik az irányítást.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2012.01.05. 12:38:01

Egyébként az tényleg probléma, hogy az esetleges külföldi nyomás hatására lemondó Viktátor és sleppje (az egész pártja) hogyan kommunikálná a dolgot. Tudjuk hogy hogyan: Talán még a nemzetközi zsidó-szabadkőműves összeesküvés mítoszát is előszednék, de mindenesetre az időjárástól kezdve a csillagok állásáig minden hibás lenne, csak ők nem. Ez természetes, és pont ezt várjuk tőlük.

Nem jó jósolni, de nehezen tudom elképzelni, hogy ez a pszichopatológiás eset csak úgy magától lemondjon. De ha véletlenül mégis, akkor meg úgy teszi, hogy a háttérből ő mozgassa a szálakat továbbra is. Végtére is, mi baja lenne? A milliárdjai már megvannak, a meleg, támogató haveri kör a spájzban, a bajokat ráfogja az ellenségre, a birka nép zabálja a szavait... És ha megint nem bír magával, egy kis pauza után újra visszatér a manifeszt hatalomba.

Más eljárások kellenek ide.

Kalmár 2012.01.05. 12:47:01

@ijontichy: Te viccelsz. Nem interveniál egyáltalán. 320ft nem indokolja? Akkor mi? Az ország érdeke pont az lenne, hogy beavatkozik ilyen árfolyamon. Sajnos neki csak az a szempont, hogy ártson a kormánynak, akkor is ha ezzel az országnak árt. Egyébként attól, hogy független egy jegybank, még dolgozhat együtt egy kormánnyal, az nem árt. A direkt ellenségeskedés viszont igen.

Kalmár 2012.01.05. 12:48:14

@Malachi: Nme ismertem a szüleidet, köszönöm, hogy bemutattad őket. Szerintem azért túl szigorú vagy hozzájuk, te kis geci.

Kalmár 2012.01.05. 12:49:42

@Long R3 IGF-1: Gyurcsány alatt pedig a külső erők fogtak össze azért volt 330 az euró.....tényleg ezt állítod? Akkor beavatkozott, most nem. Miért ? Van erre válasz?

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2012.01.05. 12:51:30

@simonmondja.:
Egy tasli az már kevés lesz itt. Meg hát az se mindegy, hogy ki van a pofon másik végén.
Én első körben egy lófejre gondoltam. De valószínűleg az se lesz elég.

acs63 2012.01.05. 12:57:09

@Kalmár: Vagy tudatos hazudsz, vagy csak hiányosak az ismereteid:

www.nol.hu/gazdasag/tortenelmi_csucs__318_forint_felett_az_euro_arfolyam_

A Jegybank beavatkozott/beavatkozik, csak nem köti az orrodra. Sajnos a kormánynak csak az a szempont, hogy ártson az MNB-nek, akkor is, ha ezzel az országnak árt. Egyébként attól, hogy független egy jegybank, még dolgozhat együtt vele egy kormány, az nem árt. A direkt ellenségeskedés viszont igen.

Malachi 2012.01.05. 13:00:33

@Kalmár: hát, ez még Matolcsy unortodox világában is gyenge próbálkozásnak számítana, szerintem. fel se veszem. amúgy nem szoktam gyalázkodni, csak tényleg rosszul ébredtem. de már elmúlt.

ja, ha te fasz vagy, én meg geci, nem is állunk olyan távol egymástól. de belőlem még lehet akár normális ember is, idővel és szerencsével. te meg csak menj a fejed után, a gazdáid alfele irányába, továbbra is. élvezni fogjátok - még egy ideig.

kamerasmobil 2012.01.05. 13:03:13

@Kalmár: A jegybank SOHA nem jelenti be hogyha intervenial.
Egyebkent van egyaltalan fogalmad arrol hogy ez mit jelent es milyen lehetosegei vannak a gyakorlatban?

Meg nem irsz te esetleg Google neven ugyanilyen marhasagokat a Mandineren?

Lacdelo 2012.01.05. 13:07:47

@Kalmár:

A Fidesz anti-demokratikus amokfutasat mer nem lehet tovabb nezni olbetett kezzel. Ahol egypart rendszert probal most kiepiteni es minden intezmnyt megszallni es az osszes meglevo ellenfelet marginalizali. AB-t,KT-t, MNB-kot legazolni. Uj egyoldalu hazug Fidesz alkotmanyt elfogadni. MNYP-i penzeket allamositani, Munkatorvenykonyv atirasaval rabszolgasorba taszitani a munkavallalokat, visszamenolegesen torvenykezni, reszrehajlo valasztasi rendszert kiepiteni, mediat elfideszisiteni (Klub radio, retusalasok, Media Tanacs megszallasa ), birosagok fuggetlensegenek felszamolasa, es mindezt megfejelve egy ugyetlen es igazsagtalan felso osztalyt kedvezo adopolitikaval BOVLI kategoriaba sodorva Magyarorszagot es az EU, USA, IMF szovetsegeinknel es bel es kulfoldi befektetoknel teljes bizalomvesztes, irdatlan bank es multiadoval a banki hitelezes befagyasztasa es munkanelkuliseg novelese. Ennek tetejebe gogosen jarkalnak es unnepelnek.

Es a problema az, hogy a lista nem er veget, meg sok mindent ki is hagytam.

Az MNB meg politikai bunt kovetne el azzal, ha aszisztalna ehhez az eszement politikahoz. Nem veletlen, hogy az EU es USA nem akarja hagyni OV-nak, hogy az MNB-re is rategye a tolvaj kezet!

Ha ez nem orszag totalis csodje fele vezeto intezkedesek, akkor mi az?

Az Orban fele politika megbukott! Ember razd meg magad, ezek utan is a Fidesz mantrat szajkozott. A magyar gazdasagi valsagrol tulnyomoreszben az Orban fele gazdasag es tarsadalompolitika tehet!
El kell KERGETNI a VIKTATORT, amig nem keso es nyarra be nem csodol az orszag!

Lacdelo 2012.01.05. 13:16:37

@Malachi:

"ja, ha te fasz vagy, én meg geci, nem is állunk olyan távol egymástól. de belőlem még lehet akár normális ember is, idővel és szerencsével. "

Nem ertelek veled egyet! Ti nagyon tavol alltok egymastol, @Kalmár: elvtars a szaros gatyadat se vihetne utanad. O ugyanis probalja mentegetni a menthetetlent. A Fidesz moralisan, erkolcsileg es gazdasagilag is megbukott. Ha jot akar tenni az orszagnak, akkor belso puccsal kell eltavolitani OV-t es egy Varga-felet megtenni miniszterelnoknek vagy hanem akkor forradalom nyaron, amikor az orszag csodbe ment.

Savage Sentimental & The Cool Breeze Foundation · http://lettreindividuelle.blog.hu/ 2012.01.05. 13:23:39

@simonmondja.: Többen utaltatok rá, hogy Fellegi került az események fókuszpontjába, egy darabig őt pörköli majd a koncentrált napsugár. Most csak annyi van, hogy megkocogtatta karmesteri pálcáját és figyelmet kért a nyugtalanul fészkelődő szimfonikusoktól. Generálpauza a szürreálfolyamatok hangjegyei között.

Malachi 2012.01.05. 13:24:42

@Lacdelo: á, ez csak amolyan képes beszéd lett volna, de úgy látom, túl homályosra sikeredett. nem baj. :)

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2012.01.05. 13:25:01

@Lacdelo:
Az emberi vágyvezérelt gondolkodás mindig túlspilázza a dolgokat. Nem eszik olyan forrón, hogy forradalom legyen. A forradalom ritka madár. Hol, mikor, melyik államcsődölt országban következett be forradalom? Oroszország, Argentína, Izland? Az államcsőd miatt egyikben sem. Itt sem lesz. A forradalomhoz sok-sok év felgyülelmett feszültsége kell, ami egy szikra miatt tűzvésszé fajul. Itt most szó nincs ilyenről. Még csak igazi változás sem lesz, hiszen ha továbbra is a Fidesz marad kormányon (márpedig választás nélkül nehéz lenne eltávolítani őket, de lássuk be, hogy választással is nehéz lenne), akkor mi változik? A Fidesz lényegében egyenlő OV-al.
Az egész Fideszt mint politikai alakulatot (és maffiát) kellene eltávolítani, anélkül itt nem lesz konszolidáció.

ijontichy 2012.01.05. 13:47:06

@Kalmár: Legalább egy chartot tanulj már meg olvasni!
www.forexpros.com/currencies/eur-huf-chart
A jegybank teszi a dolgát. Persze Orbán iskolájában azt tanítják: "bézbólütőt ide!". Pontosan ez a seggfejség, amit nem lehet tenni. Itt a "Szikét!" a helyes. 10 millás töknyitott gazdaság, kurucgyerek bézbólütővel.... úgy roppantanak el, mint a fogpiszkálót, és mehetsz a nagybaszott nemzeti öntudattal a sóhivatalba panaszra.
De nincs is mit csodálkozni, Orbán egész életében nem vett részt egy komoly, "face-to-face, egyenlő esélyekkel" üzleti tárgyaláson.
De külpolban se különb. Szerinted tudna válaszolni arra, vajh Lady Ashton valójában! mit gondol a rókavadászatról, vagy szereti-e az ascoti derbit, s ha példul az utóbbira igen a válasz, egy koktélpartin el tud-e szellemesen csevegni öt percig a témáról, kellő ismeretet felvonultatva a derby érdekesebb történeteiből?
Lóf..t! Azt tudna! Akkor mégis mit képzelsz, hogyan fog érdekérvényesíteni? Huszárrohammal, Tigrisek ellen?

Mellesleg az elmúlt másfél év történéseinek fényében nem csodálkoznék, ha a jegybankban (meg a normális közgazdákban) nem lobogna a lelkesedés. Te ugye ezredmilliméterre elvárod a lojalitást, ha az alulművelt alcsutiról szarban van (ahova a figyelmeztetések ellenére maga mászott), de miféle lojalitást láttunk tőle az országgal szemben az elmúlt évtizedben? Az alulművelt alcsuti másfél éve alázza a szakmát egy kóklerre hivatkozva.

Szóval én egyet várok: a Fidesz takarítsa el ezt az egész szarkupacot (kormányt), mert ez ennek a pártnak a felelőssége a választókkal szemben. Döglött lovon ülnek, le kéne szállni róla. Ez a bénultság, ez a ksihitűség már szégyen.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.01.05. 13:49:26

@Savage Sentimental & The Cool Breeze Foundation:

Úgy, ahogy mondod.

Csak most nagyon fontos állásban van...
www.youtube.com/watch?v=UKBSaET4HlY&feature=endscreen&NR=1

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.01.05. 13:53:14

@ijontichy: Olyan ez, mint az üszkösödés. Tavaly szeptemberben még csak Matolcsy ingott. Decemberre Orbánnal együtt inogtak. Most már a kormány (igen, a kormány a miniszterelnökhöz van kötve, tudom, ingott már decemberben is, de most már aligha venné át őket egy következő kormány). Még egy kis idő, és mehet a Fidesz az MSZP mellé a konyhamalacba.

Lacdelo 2012.01.05. 14:12:45

@ipartelep:

Ha forradalom nem is lesz, mint Tuneziaban, Libiaban, Egyiptomban, de hasonlo veres lazongasok igen, csakugy mint Argentinaban, Oroszorszagban voltak, amikor becsodoltek, ja meg nagymerteku elszegenyedes.

Wolff 2012.01.05. 14:17:18

@ipartelep: Oroszországban bukott a miniszterelnök, Argentinában három elnök ment rá az államcsődre (az egyik helikopteren menekült), Izlandon pedig nem csak elsöpörték a kormányt, de új alkotmányt készítenek, csak éppen nem Fidesz módra, hanem valóban demokratikusan. Külön erre a célra megválaszott népképviselőkkel.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2012.01.05. 14:24:30

@Wolff:
Igen. De azt volt a kérdés, hogy várható-e forradalom.

Van értelme arról beszélni, hogy mi várható? Nyilván, "valamilyen szinten" van. Hiszen nem árt előre lemodellezni a lehetséges forgatókönyveket. Elméletileg sok minden lehet, de fegyveres, véres forradalom nem valószínű. Véres lázadások, fosztogatások, utcai balhék... ez már valószínűbb. De igazából a helyzet politikai megoldása az érdekes, vagyis hogy hogy lehet kijönni belőle. És milyen áron. Én azt hiszem, hogy - amellett amit már rég mondok az egész politikai elit csődjéről, tehetetlenségéről, hozzá nem értéséről, és a még ennél is generálisabb bajról, az egész ország gyenge teljesítményéről - hogy a Fidesszel együtt nem lehet jól kijönni a bajból. Maga a Fidesz (és persze OV) egy olyan tényező, amelyet ha nem tüntetünk el, akkor amíg az ország testén élősködik, addig újabb, és újabb bajokat generál.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.01.05. 14:26:21

@ipartelep: Ilyenkor megszólal a bennem élő bogárlászló, és úgy véli, hogy nem is a Fidesz, hanem a Fideszen át hatalmat gyakorló hálózat és gazdasági háttérhatalom az, amit szét kell zúzni :-)

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2012.01.05. 14:35:31

@Counter:
Igen, a bennünk élő "bogárlászló"... Én is néha két lepke vagyok álmomban, és játszadozom egymással, de utána szerencsére felébredek.
Szóval a dolgok bármilyen bonyolultak is, (de ez a bonyolultság csak a kellően megválasztott interpretációs szinten látszik), nem mindig vannak a háttérben bujkáló összeesküvők markaiban. Mármint a dolgok (tudjuk, azok azok a kis pici izék...). Szerintem OV önvezérelt, és legfeljebb a példaképére, a "nagyon okos" Simicskára hallgat néha.
Ki kell iktatni. Mindkettőt.

Behajtó70 2012.01.05. 18:05:28

Örülök ennek a posztnak!

Ezért, mert reményt ad nemek, hogy egyszer talán tényleg befejezhetjük a '89-es rendszerváltást, amúgy becsületesen, ahogy rendszerváltást be szokás fejezni!

Igen, úgy, ahogy Ceausescu elvtársat is elzavarták.

Igen, olyan áron!

És meg ne lepődj kedves blogger, ha eljön a nap, leszünk ott mi is egy páran, és nem a Fideszért, vagy Orbánért, de a '89-es rendszerváltásért, annak érdemszerű befejezéséért fogunk majd szót, vagy amit kell, emelni.

Tiszta lappal csak ezután indulhatunk.

Kolonc mentesen!

Ugye értesz, elvtárs!

Long R3 IGF-1 2012.01.06. 08:42:19

@Kalmár: Te alighanem a Selmaczi Kiflicsücsök Gabriella emlőiből szívod magadba ezt a sok okosságot :D Pont olyanokat mondasz, mint ő. Ami meg a 330-as Eurót illeti, már vagy százan leírták itt, hogy hazudsz. Hát nem veszed észre, hogy hazudsz? :D

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.06. 09:25:44

@Kalmár:

rosszul emlékszel, a klón alatt másfél milliárd fényév volt egy euró. :)